29/09/2008 12:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι σημαίνουν όλα αυτά;

 

______________________________________________ 

Το salonika.blogspot.com θεωρεί ότι η αναμετάδοση του «ρεπορτάζ» με θέμα την «ανεξαρτησία της Κέρκυρας» από το Guardian  και από το ΒΒC «έχει ένα ύποπτο "κοινό χαρακτηριστικό" που προσδίδει μια άλλη διάσταση στο θέμα και έχει να κάνει με το κατά ποσό υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός και κατεύθυνση στην ανάδειξη αυτής της υπόθεσης. Όσοι γνωρίζουν τον τρόπο λειτουργίας των μεγάλων ΜΜΕ και των διεθνών πρακτορείων το καταλαβαίνουν αμέσως....

Διαβάστε και στο πρώτο σχόλιο μια ανάλυση για τους κινδύνους που κρύβει η πρόσφατη επίσκεψη της Γκέϋ Μακ Ντούγκαλ στην Μακεδονία και Θράκη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2008 12:32:50

    Μιά ύποπτη και επικίνδυνη επίσκεψη!

    Η επίσκεψη της Γκέϋ Μακ Ντούγκαλ στην Μακεδονία και Θράκη κρύβει πολλούς κινδύνους γιά την Ελλάδα.

    Γράφει ο Διονύσης Ε. Κονταρίνης. Νέα Υόρκη Σεπτέμβριος 2008.
    denniskontarinis@yahoo.com
    patrinos12@hotmail.com

    Είναι αδιανόητη η ανευθυνότητα με την οποία οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας αντιμετώπισαν την ύποπτη και επικίνδυνη επίσκεψη στην Βόρεια Ελλάδα της απεσταλμένης του ΟΗΕ, “υποτιθέμενης” εμπειρογνώμονος γιά θέματα μειονοτήτων κ.Γκέϋ Μακ Ντούγκαλ,
    Η κυρία αυτή κατ΄εντολή του ΟΗΕ βρέθηκε πρόσφατα στην Ελλάδα γιά να διερευνήσει κάποιες καταγγελίες γιά καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των μειονοτήτων που διαβοιούν στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στο χώρο της Μακεδονίας και Θράκης. Φυσικά είναι ευνόητο από ποιούς έχουν ξεκινήσει όλα αυτά και ακόμη από ποιούς έχουν ενεργοποιηθεί Είναι γνωστό ότι η έγερση μειονοτικού θέματος εις βάρος της Ελλάδας είναι προσχεδιασμένη από Αμερικανικούς οργανισμούς εδώ και χρόνια.
    Βέβαια εκείνο που θα πρέπει ιδιαίτερα να μας προβληματίσει ακόμη πιό πολύ είναι ότι ο εμπνευστής αυτής της επίσκεψης στην Ελλάδα της Γκέυ Μακ Ντούγκαλ ήταν ο Βρεττανός βοηθός της κ. Γ. Φοχ. Ο εν λόγω κύριος αγνοεί ότι αν κάποιοι δεν θα πρέπει να μιλούν γιά σεβασμό των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αυτοί είναι οι Άγγλοι με το βεβαρημένο παρελθόν σε αυτά τα θέματα, αφού η ιστορία τους τόσο η παλαιά όσο και η νεώτερη δεν είναι τίποτε άλλο από μιά κατάφορη καταπάτηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας από όπου κι΄αν πέρασαν
    Η επίσκεψή της κ. Μακ Ντούγκαλ είναι προφανές ότι δεν είχε σκοπό την αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά την επαφή της με μειονοτικούς, γιά να χρησιμοποιήσει τις απόψεις τους, σχετικά με τον τρόπο που θα διατύπωνε την έκθεσή της, έτσι ώστε να εξυπηρετεί τα σχέδια αυτών που την έστειλαν.
    Είναι γεγονός ότι όσες φορές η Ελλάδα εναντιόθηκε στις απαιτήσεις των ΗΠΑ η Ουάσιγκτον δημιουργούσε μειονοτικά ζητήματα. Σήμερα η Ελλάδα είναι το μόνο κράτος των Βαλκανίων που αρνεϊται να γίνει προτεκτοράτο της Αμερικής. Έτσι σαν ενδενειγμένη λύση γιά τους Αμερικανούς προβάλει η αναμόχλευση του μειονοτικού.
    Στις αρχες της 10/ετίας του 1990, τότε που τα Βαλκάνια ήταν σε αναβρασμό και το θέμα των Σκοπίων σε έξαρση οι αξιωματούχοι του ΟΗΕ είχαν στείλει στην Ελλάδα Αμερικανό εμπειρογνώμονα γιά θέματα μειονοτήτων. Ήταν μιά ακόμη απειλή γιά να συμμορφωθεί η Ελλάδα και να ενδώσει στις απαιτήσεις τους
    Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφέρουμε τα όσα υποστηρίζει σε πρωτοσέλιδιο άρθρο της η τοπική εφημερίδα της Έδεσσας, “Ο Λόγος της Πέλλας” Γράφει λοιπόν η εν λόγω εφημερίδα.
    “.....Η συνάντηση – της Μακ Ντούγκαλ με τους Σκοπιανούς - πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερη αίθουσα του κέντρου “Καταράκτες” την οποία είχε κλείσει γνωστό στέλεχος του “Ουρανίου Τόξου”, συνταξιούχος της ΔΕΗ από χωριό κοντά στην Έδεσσα. Στην συνάντηση συμμετείχαν το ηγετικό στέλεχος του “Ουρανίου Τόξου”, Παύλος Βοσκόπουλος και ο αποσχηματισμένος από την ελληνική εκκλησία και o καταδικασμένος από τα ελληνικά δικαστήρια γιά ανιιποίηση αρχής, Τσαρκνιάς, καθώς και στελέχη του “Ουρανίου Τόξου” από διάφορες περιοχές της Βορείου Ελλάδας…..”
    Στην έξοδό της από την συνάντηση αυτή την επλησίασε ο εκδότης της εφημερίδας “Ο Λόγος της Πέλλας”, Τάσος Μπουλγούρης και ....”της εζήτησε νά κάμει κάποια δήλωση. Η κ. Μακ Ντούγκαλ απάντησε ότι δεν έχει να δηλώσει τίποτα και του απαγόρευσε να την φωτογραφήσει.”
    Πάντως σύμφωνα με δηλώσεις παρευρισκομένων στην συνάντηση τα αιτήματα που υποβλήθηκαν στην Αμερικανίδα εμειρογνώμονα ήσαν, να αναγνωριστεί η ύπαρξη Μακεδονικής μειονότητας, να διδάσκεται η γλώσσα τους στα ελληνικά σχολεία, να ληφθούν μέτρα γιά την διατήρηση των πολιτιστικών παραδόσεων, και να προχωρήσει η Ελλάδα στην καταγραφή της Μακεδονικής μειονότητας ώστε να κατοχυρωθούν και νομικά.
    Κατά την επίσκεψή της στην Έδεσσα η Μακ Ντούγκαλ συνοδεύοταν από Σκοπιανούς δημοσιογράφους του τηλεοπτικού καναλιού Α2, κανάλι που έχει τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στα Σκόπια. Κανένας Έλληνας δεν ήρθε σε επαφή και δεν συζήτησε με την Μακ Ντούγκαλ Η μυστική περιοδία της περιελάμβανε ακόμη και επισκέψεις σε σπίτια μελών του “Ουράνιου Τόξου” σε επιλεγμένα χωριά της Φλώρινας και Πέλλας Το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας δεν προέβει σε κανένα σχόλιο αλλά μόνο άφησε να διαφανεί κάποια αναμόχλευση μειονοτήτων. Ακόμη, έγινε μιά προκλητική αποσιώπηση της επίσκεψης από τα μεγάλα ΜΜΕ της Ελλάδας.
    Όπως είπε η κ. Μακ Ντούγκαλ, επέλεξε την Ελλάδα ύστερα από αναφορές κάποιων οργανώσεων, αλλά απέφυγε πεισματικά να κατονομάσει τις οργανώσεις αυτές.
    Αντίθετα ένα μεγάλο αγωνιστικό ενδιαφέρον καταγράφτηκε από τα τοπικά ΜΜΕ της περιοχής όπως αναφέρει στο πρωτοσέλιδο άρθρο του “Ο Λόγος της Πέλλας”όπου μέσα από το άρθρο αφήνει να διαφανούν και ποιές είναι οι οργανώσεις που υπενίσεται η εν λόγω κυρία, ότι την κάλεσαν.
    “…Δημοσιογράφοι από τοπικές εφημερίδες, που επεχείρησαν να παρακολουθήσουν την συζήτηση απομακρύνθηκαν με την δικαιολογία ότι είναι ιδιοτική συνάντηση.....”
    Τώρα, ποιά ιδιωτική συνάντηση μπορεί να είχε η εν λόγω κυρία με τους Σκοπιανούς αυτό είναι ευνόητο.
    Ιδιαίτερης προσοχής αξίζει να είναι ότι σύμφωνα με δηλώσεις του Νομάρχη Πέλλας ο ίδιος δεν είχε καμμιά ενημέρωση από το Υπουργείο Εξωτερικών γιά την επίσκεψη της κ. Ντούγκαλ.
    Σύμφωνα με δηλώσεις του υπεύθυνου του ελληνικού ΥΠΕΞ κ. Κουμουτσάκου, τις οποίες δημοσιεύει η εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ “….η επίσκεψη της κ. Μακ Ντούγκαλ και το πρόγραμμά της κατοχυρώνεται από το Σύμφωνο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου το οποίο έχει υπογράψει και η χώρα μας , επισκέπτεται όποια μέρη επιθυμεί και όποιους εππιθυμεί...”
    Αυτά λοιπόν κατά τον κ. Κουμουτσάκο επιτρέπουν στην κ. Μακ Ντούγκαλ να περιοδεύει ανεξέλεγκτη τις ευαίσθητες περιοχές της Μακεδονίας και Θράκης, να συναντάει μόνο Σκοπιανούς και Τούρκους, να ακούει μόνο την μιά πλευρά και να συντάξει κάποιο κείμενο που θα εξυπηρετεί αυτούς που την έστειλαν.
    Μετά από όλα αυτά και όπως ήταν επόμενο οι φιλοσκοπιανοί πράκτορες του “Ουράνιου τόξου”, οι οποίοι δρουν ανεξέλεγκτοι στην Βόρεια Ελλάδα, εκμεταλεύτηκαν την αδιάφορη στάση του ελληνικού κράτους γιά τον ερχομό της Γκέϋ Μακ Ντούγκαλ στην Ελλάδα και τον σκοπό της επίσκεψής της. Έτσι και όπως ήταν επόμενο, σύμφωνα με δημοσιεύματα των Σκοπιανών ΜΜΕ έσπευσαν να αναφέρουν ότι ο ΟΗΕ γιά πρώτη φορά έδειξε ενδιαφέρον γιά τους “Μακεδόνες της Ελλάδας.”
    Αλλά και οι Τούρκοι της Θράκης θα πρέπει να νοιώθουν ικανοποιημένοι από την επίσκεψη αυτή αφού το δελτίο Τύπου της κ. Μακ Ντούγκαλ αρχικά ανέφερε την επίσκεψή της σε Θράκη και Μακεδονία ενώ ένα νεώτερο δελτίο που εξέδωσε το γραφείο της, ανέφερε Δυτική Θράκη, όρο που χρησιμοποιούν οι Τούρκοι
    Η κ. Μακ Ντούγκαλ έφυγε από την Ελλάδα έχοντας στις αποσκευές της το υλικό που χρειάζονταν τα αφεντικά της. Αυτοί που την έστειλαν στην Ελλάδα με τον συγκεκριμένο σκοπό. Η έκθεσή της θα υποβληθεί στο Συμβούλιο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του ΟΗΕ τον Μάρτιο του 2009. Και είναι γεγονός ότι το περιεχόμενο της έκθεσης της θα χρησιμοποιηθεί οποσδήποτε από τον κ. Νίμιτς γιά τις διαπραγματεύσης της ονομασίας των Σκοπίων.
    Αλήθεια, γιατί θα πρέπει να περάσουν πέντε με έξη μήνες έως ότου η κυρία αυτή υποβάλει την έκθεσή της; Τι μπορεί να προκύψει μέχρι τότε;
    Όταν όλα αυτά θα έλθουν στο φως της δημοσιότητας και θα αρχίσουν να ενδιαφέρονται και να φωνασκούν κάποιοι υποτιθέμενοι ευαίσθητοι αρχηγοί κρατών, τότε γιά μιά ακόμη φορά η Ελλάδα θα βρεθεί μπροστά σε ένα μεγάλο πρόβλημα και οι κύριοι υπεύθυνοι του Υπουργείου Εξωτερικών θα αρχίσουν πάλι τους αγώνες. Ποιός θα φταίει;

  2. Vrennus avatar
    Vrennus 29/09/2008 13:04:54

    Για να καταλάβω, το πρόβλημα είναι η «αναμετάδοση του ρεπορτάζ» ή αν το στοιχεία που το ρεπορτάζ αναφέρει είναι αληθινά; Γιατί αν το ρεπορτάζ λέει ψέμματα τότε κάποιοι άλλοι μας βάζουν φυτιλιές. Αν όμως είναι αλήθεια τότε τις φυτιλιές τις βάζουμε εμείς οι ίδιοι - και δεν είναι καθόλου το ίδιο.

  3. προό avatar
    προό 29/09/2008 13:18:01

    "The idea of autonomy is ridiculous," says Angela Gerekou, a former film star, Corfu MP and tourism spokeswoman for the socialists.

    Ας μην το συζητάμε άλλο, το θέμα έκλεισε!!

  4. nikiplos avatar
    nikiplos 29/09/2008 13:19:03

    Διακρίνω μια υπερβολή απο τους σχολιάζοντες...
    Δεν ξέρω αν έχουν ερείσματα εθνικιστικά, αλλά κάποια σχόλια ας μου επιτρέπετε...

    1. Αν είχε γίνει η Εγνατία, και είχαν στηθεί επιχειρηματικά logistics με σοβαρό ιδιωτικό τομέα στη Βόρεια Ελλάδα, σήμερα θα γελούσαμε με τη διευθέτηση του ονόματος...
    Πριν γίνουν οι οιεσδήποτε, ρυθμίσεις διεκδικήσεις, θα υπήρχε μια σοβαρή υποδομη, διεθνοποιημένη καφαλαιακά, ώστε να αποτελεί ισχυρό παίκτη, και να «παίζει» και με τις τοπικές των Βαλκανίων φωνές, αφού θα έχει το άνω χέρι, το οικονομικό... ‘Ολη η οικονομία της FYROM και της Αλβανίας, θα εξαρτιώταν από την υποδομή αυτή... Φθηνά αεροπορικά, εισιτήρια, φθηνές μεταφορές με σύγχρονα τραίνα (αρκούσε να τα πάμε απλώς στα σύνορα... Η FYROM ήδη διαθέτει...).
    Με εθνικισμό μόνο, παπάδες και ψωμιάδη και προσευχές στο άγιον όρος δεν κάνεις τίποτε... Δυστυχώς ο πραγματικός κόσμος θέλει και έργα... για να σε λάβει υπόψη του ως σοβαρό παίχτη...

    2. «Η επίσκεψή της κ. Μακ Ντούγκαλ είναι προφανές ότι δεν είχε σκοπό την αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά την επαφή της με μειονοτικούς, γιά να χρησιμοποιήσει τις απόψεις τους, σχετικά με τον τρόπο που θα διατύπωνε την έκθεσή της, έτσι ώστε να εξυπηρετεί τα σχέδια αυτών που την έστειλαν.»
    Γιατί αγαπητέ φίλε, να κρύβετε πίσω από αυτό πάντοτε μια συνωμοσία? Που το είδες εσύ γραμμένο? Ο συλλογισμός εμπεριέχει άλματα αναπόδεικτα, και αρκετή σύγχυση...
    Το ζήτημα είναι απλό: Έχουμε μειονότητες? Ναι. Τι κάνουμε για αυτές? Κάνουμε αυτά που πρέπει? Αν όχι τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με εμάς πρώτα... Στο θέμα της Θράκης είναι γεγονός πως για πολλά χρόνια ΔΕΝ κάναμε αυτά που πρέπει ωθώντας τις εκεί μειονοτικές εθνότητες στην αγκαλιά της Μαμάς Τουρκίας...

    3. «Σήμερα η Ελλάδα είναι το μόνο κράτος των Βαλκανίων που αρνεϊται να γίνει προτεκτοράτο της Αμερικής.» Αυτό κι αν είναι αφελές... Κάποτε υπηρέτησα στα ανώτερα κλιμάκια των ΕΔ. Σας πληροφορώ πως ανταγωνίζονταν ποιός θα «καρφώσει» τον άλλον στους επιτετραμμένους των εν λόγω πολιτειών... Από ομάδες υπουργών, ανώτατων αξιωματικών κλπ... Δεν διανοείστε για τι μιλάω... Λυπούμαι που λέγονται αυτά τα πράγματα σήμερα ...

    4. Για τον κύριο της Κέρκυρας, ας μην υποκρίπτουμε με Εθνικισμούς την πραγματικότητα... Υπάρχει αδυναμία διαχείρισης της περιφερειακής οικονομίας της Ελλάδας σήμερα. Υπάρχει μια υδροκέφαλη – ενεργοβόρα πρωτεύουσα, που στερεί παντελή υποδομή από την επαρχία... Μιλώ για στοιχειώδη υποδομή... Μερικές επαρχίες έχουν ήδη φθάσει σε απόγνωση και βλέπουν την επίσημη πολιτεία απλά ως «νταβατζή»... Υπάρχει βέβαια η δικαιολογία, ότι αυτό γίνεται για αντιστάθμισμα άλλων πτωχών περιοχών, όμως αυτό σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την έλλειψη υποδομών...

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

  5. Nick avatar
    Nick 29/09/2008 13:30:42

    Σημεία των καιρών. 3ος Παγκόσμιος εν όψει.

    Κάτι άλλο αν και άσχετο με το θέμα: Οι ΗΠΑ ανακάλεσαν τη 1η Ταξιαρχίας (3ης Μαραρχία) του Αμερικανικού Στρατού που σταθμεύει στο Ιράκ.

    globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=10341

  6. gadfly avatar
    gadfly 29/09/2008 13:33:23

    Εγώ λέω να γεμίσουμε τη Β. Ελλάδα με πολυβολεία αλλά Αλβανίας επί Χότζα και να κάνουμε σαπούνια όλους τους Κερκυραίους και όποιον δηλώνει μειονοτικός καιδεν ασπάζεται το σταυρό, τον Άνθιμο και τον Ψωμιάδη...

  7. neoinileias avatar
    neoinileias 29/09/2008 13:51:45

    Στο ίδιο πλαίσιο, επίσκεψη- Κέρκυρα! και στο βάθος Τουρκία...

  8. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/09/2008 13:57:46

    Μόνο όσοι συνειδητά εθελοτυφλούν δεν μπορούν να διαπιστώσουν ότι συστηματικά προωθείται σχέδιο αφελληνισμού, το οποίο όσο περνάει ο χρόνος επιταχύνεται απροκάλυπτα.
    Αντί να ασχοληθούμε έγκαιρα με τις αιτίες, τη φύση του και την τακτική που το χαρακτηρίζουν, ώστε να μπορέσουμε να επιβάλουμε τα αναγκαία αντίμετρα, περιοριζόμαστε σε σπασμωδική και συχνά δυστυχώς ανειλικρινή (με επιδιωκόμενο την πολιτική εκμετάλλευση) συμπτωματολογία των κατά καιρούς εκφάνσεων του.
    Αλλά ακόμη και η συμπτωματολογία, εάν κατέγραφε τουλάχιστον με κάποια σχετική πληρότητα τους τομείς και τους τρόπους, που εκδηλώνεται το σχέδιο αφελληνισμού, θα παρείχε τη δυνατότητα να γίνουνε κάποιες βαθύτερες διεργασίες, τόσο στο θεωρητικό επίπεδο, όσο και στον εντοπισμό των αναγκαίων μέτρων.
    Δεν μπορούμε βέβαια να αμφισβητήσουμε τον πατριωτισμό, τόσο του λαού, όσο και της πλειοψηφίας των πνευματικών ανθρώπων, όσο και τον γενικό πατριωτικό προσανατολισμό κάποιων ταγών, όπως ο εκλιπών Αρχιεπίσκοπος. Όμως ο πατριωτισμός κινείται στη σφαίρα του αυτοπροσδιορισμού, της νοοτροπίας, της ψυχοσύνθεσης και του θυμικού, χωρίς να επαρκεί αυτόματα για τη δημιουργία καταστάσεων, που θα προάσπιζαν και θα προωθούσαν το ποθούμενο του. Αντίθετα μάλιστα οι "μάγοι" του ελέγχου και χειραγώγησης της κοινωνικής συμπεριφοράς, οι αποκαλούμενοι "μπιχεβιοριστές", είναι σε θέση αξιοποιώντας γενικής υφής διαθέσεις και προσανατολισμούς, να τους αξιοποιήσουν ενάντια στους φορείς τους, με τη δημιουργία συνδρόμων, τη δημαγωγία και μια γενικότερη πολιτική, που να αποτελεί εθνική παγίδα.
    Πολλή μελάνη έχει χυθεί είτε για να εκπονηθούν γενικές θεωρίες ανθελληνικής συνωμοσίας, χωρίς όμως να στρέφουν την προσοχή τους στην κριτική επεξεργασία του συνόλου των δεδομένων, που αποτελούν την συγκεκριμένη της προώθηση, έτσι ώστε να αποτελούν μια εύστοχη αφαίρεση, που συστηματοποιεί και συνθέτει συγκεκριμένα δεδομένα, καθώς και για πλείστες όσες επιμέρους εκφάνσεις αυτής, χωρίς όμως να επιχειρείται η ένταξη τους σε μια γενική λειτουργική θεώρηση.
    Το αποτέλεσμα είναι παρά τις κατά καιρούς πατριωτικές εξάρσεις και τις αλλεπάλληλες αναλύσεις, σε επίπεδο βιβλίων και άρθρων, να παραπαίουμε.
    Βεβαίως το ερώτημα που εγείρεται, είναι κατά πόσο είναι εφικτό να εκπληρωθεί αυτή η αναγκαιότητα από μια μόνο συγκεκριμένη μελέτη, που να είναι ίσως και πόνημα ενός μόνο ανθρώπου. Χωρίς να μπορούμε να αμφισβητήσουμε το δώρημα, που μπορεί ίσως σε νόηση και ήθος να διακρίνει κάποια άτομα, τέτοιες προσπάθειες μπορούν να φέρουν καρπούς, τουλάχιστον στον πρακτικό τομέα, όταν στηρίζονται από ομάδα ανθρώπων. Αναμφίβολα υπάρχουν κύκλοι προβληματισμού και ομάδες ανάπτυξης δραστηριοτήτων προς αυτή την κατεύθυνση. Το αποτέλεσμα όμως μιας προσπάθειας ρυθμίζεται πρώτα και κύρια από το πως αυτή οριοθετείται. Η αντίστοιχη οριοθέτηση, όσο και εάν είναι ζωτικής σημασίας, νομίζω ότι ακόμη λείπει, έστω και σαν ζητούμενο.
    Αντί λοιπόν να επιχειρήσω για μια ακόμη φορά να σχολιάσω ένα συγκεκριμένο βήμα στην πορεία της προώθησης των μέτρων αφελληνισμού, προτίμησα να αναφερθώ σε αυτό, που αποτελεί κατά την άποψη μου τον πυρήνα του θέματος. Γιατί την κύρια ευθύνη θεωρώ ότι δεν την φέρουν αυτοί που (από αιώνες) μας αφελληνίζουν, αλλά ανάγεται στη δική ολιγωρία. Κάθε οργανισμός είναι φορέας μικροβίων. Το ανοσοποιητικό σύστημα κρίνει την εκδήλωση και την πορεία της νόσου.

  9. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/09/2008 14:05:46

    @nikiplos
    Συμφωνώ πλήρως με τα γραφόμενα σας, που αποτελούν όμως είδος αυτοκριτικής για την ακολουθούμενη Ελλαδική πολιτική - και με αυτή την έννοια αποτελούν έτερα εκάτερα απέναντι στο πνεύμα της ανάρτησης, αλλά και των αντίστοιχων σχολίων.
    Το ερώτημα είναι συγκεκριμένο: Υπάρχουν ανθελληνικά "σενάρια", ή φταίει για όλα το κεφάλι μας;

  10. Anonymous avatar
    Anonymous 29/09/2008 14:38:28

    Όταν σπούδαζα στην Αγγλία θυμάμαι το εξής περιστατικό:

    Μας είχαν δώσει ένα φυλάδιο στο οποίο θα συμπληρώναμε τα στοιχεία μας.
    Στο πεδίο Nationality είχα ένα πίνακα μέ διάφορες
    εθνικότητες που έπρεπε να κάνουμε τικ στη
    εθνικότητα που μας αντιστοιχούσε.
    Θυμάμε ακόμη πώς δίπλα από την GREEK, CYPRIOT etc
    υπήρχε και εθνικότητα CORFU.

    Τι θέλω να πώ με αυτό, ότι οι Άγγλοι δεν ξεχνούν
    τις αποικίες τους.

  11. Anonymous avatar
    Anonymous 29/09/2008 14:41:43

    Είναι εύκολο στην Κέρκυρα να βρούν τσιράκια πληρωμένα οι Άγγλοι.

    Άς θυμηθούμε ότι υπάρχουν τόσες ΣΤΟΕΣ Μασωνικές.
    Και τόσες 'Οικογένειες' ξεπίδησαν από αυτές,
    πχ Ράλληδες, πρόσφατα ο Γεωργιάδης της ΝΔ με τα
    περί Μακεδονίας θυμάστε ...

    Τελικά κάποια δουλειά κάνουν κι αυτές οι ΣΤΟΕΣ.

  12. Basil avatar
    Basil 29/09/2008 14:57:18

    Από ότι φαίνεται τα Αμερικανικά (και κατ' επέκταση τα βρετανικά) πρέπει να βρίσκονται σε αντίθεση με επι μέρους ελληνικές πολιτικές.

    Το σύνολο του εξοπλισμού των ΕΔ το 80 ήταν στην πλειοψηφία του αμερικανικής προέλευσης.
    Σήμερα ο αμερικανικός εξοπλισμός περιορίζεται στην αεροπορία. Στο ναυτικό περιορίζεται σε υποσυστήματα πλοίων. Επειδή είναι μετρήσιμο μέγεθος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξαγωγή συμπερασμάτων.

    Θεωρώ ότι ναι μεν υπάρχει υποταγή στα αμερικανικά συμφέροντα αλλά με όρια.

    Επίσης η ελλάδα ακόμα αντιτίθεται στα νεο-οθωμανικά σχέδια διχοτόμησης του Αιγαίου. Στην κύπρο δεν πίεσε για το ναι στο σχέδιο Αναν.

    Αγοράζουμε ρωσικά αμυντικά συστήματα.

    Βάλε στα παραπάνω και την απόφαση για τους αγωγούς που πρακτικά σπάει την πολιτική περιορισμού της ρωσίας και έχεις τους λόγους της όποιας αποσταθεροποίησης σχεδιάζεται.

    Όι φίλοι παραπάνω τονίζουν τις αδυναμιες χαραξης πολιτικής και τις ευθύνες που φυσικά υπάρχουν. Πιό είναι όμως το κυρίαρχο φαινόμενο; Η πολιτική που ασκεί ο μαλάκας ή η πολιτική της αστάθειας που ασκεί ο ισχυρός.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/09/2008 15:40:22

    μπορεί οι Αγγλοι να κάνουν τα παιχνίδια τους, ή κάποιος να κάνει πλάκα να δει αν τσιμπάμε, αλλά ας μιλήσουμε για αφελληνισμό.

    Εμπιστεύεστε το «Κράτος» σας; Εγώ όχι.

    Λατρέυετε την γλώσσα σας; εγώ ναι, αλλά όλο και περισσότερο, οι ταμπέλες είναι στα φραγκοχιώτικα

    Αγαπάτε την γή σας; εγώ ναι αλλά μέρα με την μερα είναι να φτύνεις. Όλα Λούτσα, μπετά, παρτεράκια δημάρχων, ασχήμια και τσαπατσουλιά

    Ούτως ή άλλος πάμε για β' διαλογής ζωτικός χώρος των Γερμανών, και τα περί στοών και αμερικανοαγγλικών συνομωσιών τα ακούω βερεσέ.

    Είχαμε διάφορους αφέντες τα τελευταία 2000 χρόνια και η επίφαση των τελευταίων 180 είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα.

    147. Μην ειπούν στο στοχασμό τους
    Τα ξένα έθνη αληθινά:
    Εάν μισούνται ανάμεσό τους
    Δεν τους πρέπει ελευθεριά

    (διαβάστε το ποίημα, είναι επίκαιρο)

  14. Basil avatar
    Basil 29/09/2008 16:01:12

    Μακάρι archaeopteryx να ήταν έτσι όπως τα λες.
    Υποτιμάς των ρόλο των αμερικανών.
    Η ωμή πραγματικότητα είναι διαφορετική. Δεν άκουσα κανένα γερμανό να λέει Greece should have TGI or south stream. You cannot have both. Αυτό δεν είναι μια υποθετική παρέμβαση είναι ωμή απειλή.
    Στα υπολοιπά συμφωνούμε.

    χαίρε ώ χαίρε λευτερία!!

  15. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 29/09/2008 18:05:50

    @ nikiplos
    Διαφωνώ στα 2 πρώτα.
    1) Οι επιχειρηματικές κινήσεις δεν εμπόδισαν τέτοια σχέδια ποτέ. Αν οι υποδομές ήταν καλές τις ιδιοποιούνταν μετά τη σύρραξη.
    2) Εκτός από τη Μουσουλμανική δεν έχουμε άλλη μειονότητα. Οι σκοπιανοί έκαναν κόμμα και πήραν 3.000 ψήφους. Μόνο μειονότητα δεν είναι. Τώρα όσο για τη μουσουλμανική μειονότητα πρέπει να εκδιωχθεί με τον ίδιο τρόπο που εκδιώχθηκε η ελληνική από την Κωνσταντινούπολη.

  16. Matt Br. avatar
    Matt Br. 29/09/2008 19:53:21

    Please Mr. Basil, do not distort my statements. I never said "Greece should have TGI or south stream. You cannot have both" and neither did any other US official. On the contrary, I said that Washington was happy for as many pipelines to pass through Greek territory as Greece desired but stressed Washington's view that priority must go to the construction of the TGI pipeline because otherwise TGI it could become unviable. Thank you very much.

  17. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/09/2008 20:26:33

    @archaeopteryx
    Τα σχόλια σου διέπονται συχνότατα από διπλή αρετή: Αφ΄ ενός κεντράρεις τον σημαντικό άξονα του θέματος, από την άλλη επιχειρείς μια "σουρεαλιστική" πρόκληση για να βαθαίνει η αίσθηση. Η σκληρή ταύτιση μέσω της εξωτερικής αποστασιοποίησης, ενώ αποτελεί προνόμιο μιας αυταπόδεικτα αριστοκρατικής προσέγγισης, ηχεί, για όποιον δεν θέλει να εμβαθύνει στοιχειωδώς, σαν φιλαρέσκεια.
    Κι όμως οι λέξεις γίνονται καρφιά πάνω στο κέντημα, που εισάγονται ανεπαίσθητα, γιατί αυτή η αισθητική του αρμόζει.

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/09/2008 20:38:46

    δεν σε κουράζει η χώρα μας καμιά φορά;
    δεν λέμε τι ωραία αν είχαμε για γείτονες πολιτισμένους Ελβετούς και ωραίες Ιταλίδες;

    Τα πράγματα είναι που είναι δύσκολα και εμείς (και εννοώ εμείς οι Έλληνες, όχι εμείς οι σχολιαστές σε blogs) τρωγόμαστε, τσακωνόμαστε, παθιαζόμαστε για το άν ο Τσαβεζ είναι ήρωας η αν η Ντόρα κάνει αυτή ή την άλλη κίνηση τακτικής.

    Ακουσες; Έχουν στρατηγική και χρονοδιάγραμμα για την καθημερινότητα: θα συγχωνεύσουν κανένα ταμείο και θα τελειώσουν με την Ολυμπιακή.

    @Matt Br., have you heard of the land of lots of s_it fot the smallest of stakes?

    (Πάμε για διεθνοποίηση του site σου factorx...)

  19. Basil avatar
    Basil 29/09/2008 23:26:37

    Dear Matt

    Thank you for the reply. You are right, you didn't said "Greece should have TGI or south stream. You cannot have both” but according to Kathimerini you said the following. (see attached document at the end of my reply). In a blog you much be very fast and accurate as possible. To my view all these statements and interviews are part of a blackmail of the greek goverment in order to drop the south stream gas pipeline project. If this is not the case please forgive me, for the misinterpretation of your view.

    Regards

    Basil


    "Η Ελλάδα θα λάβει τις δικές της ανεξάρτητες αποφάσεις. Πριν από μερικά χρόνια η χώρα σας αποφάσισε ότι ο αγωγός Τουρκίας-Ελλάδας-Ιταλίας (TGI) αποτελούσε την κορυφαία στρατηγική της προτεραιότητα. Αλλαξε άποψη πριν από ενάμιση περίπου χρόνο όταν αποφάσισε να προχωρήσει ταυτόχρονα και με τον αγωγό South Stream. Δεν πρέπει να κοροϊδευόμαστε. Πολλοί λένε ότι ο TGI, ο South Stream και ο Nabuco είναι συμπληρωματικοί, και αυτό ακούγεται καθησυχαστικό, όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Η Ρωσία χάραξε τον South Stream για να «σκοτώσει» τον TGI και τον Nabucco, και θα στηριχθεί στην Κασπία για να τροφοδοτήσει τον South Stream. Προσπαθεί να μεταφέρει αέριο από το Αζερμπαϊτζάν, το Τουρκμενιστάν, το Ουζμπεκιστάν και το Καζαχστάν, για να γεμίσει τον South Stream γιατί το δικό της δεν αρκεί. Από την οπτική της Ρωσίας θα γίνει είτε ο TGI και ο Nabucco είτε ο South Stream. Εναπόκειται στην Ελλάδα να κάνει τη δική της επιλογή για το εάν επιθυμεί να εμβαθύνει την εξάρτησή της από τη Ρωσία πριν διαφοροποιήσει την τροφοδοσία της. Αλλά η γενική θέση του ΝΑΤΟ, της Ε.Ε. και των ΗΠΑ είναι πως τώρα δεν είναι η στιγμή για «κανονική εμπορική συνεργασία» (business as usual) με τη Ρωσία. Ακόμη και αν υπήρξαν παλαιότερες δεσμεύσεις, η απόφαση να προχωρήσει κάποιος στην εμβάθυνση προηγούμενων δεσμεύσεων θα υπονοούσε ότι συνεχίζεται κανονικά η συνεργασία με τη Ρωσία, όταν όλοι στην ευρωατλαντική κοινότητα στέλνουμε το ξεκάθαρο μήνυμα ότι τώρα δεν είναι η ώρα για συνέχιση της συνεργασίας με τη Ρωσία."

  20. Basil avatar
    Basil 29/09/2008 23:39:14

    @ archaeopteryx

    Η χώρα (κυρίως οι άνθρωποι) με εκνευρίζουν τουλάχιστο μία φορά την ημέρα. Είναι επίσης πιθανό να ζούμε και τους τελευταίους αιώνες μιας μακριάς ιστορικής διαδρομής. Είναι επίσης πιθανόν αυτό να μην ισχύει. Τι να κάνουμε όμως. Οι δυνάμεις που τίθονται σε κίνηση είναι παγκόσμιες και δεν τιθασεύονται εύκολα. Ce la vie.

    Σε χαιρετώ

  21. nikiplos avatar
    nikiplos 30/09/2008 00:45:07

    Εξάκτινος

    1) Οι επιχειρηματικές υποδομές πλέον δεν είναι υλικές... Το τραίνο θα έπρεπε να είναι εκ των ουκ άνευ... Τώρα σε περίπτωση σύρραξης, οι υλικές υποδομές θα πήγαιναν περίπατο, και βεβαίως και οι επιχειρηματικές... Τίποτε δεν θα μπορούσαν να οικειοποιηθούν... Θα κατέρρεε το logistics και φυσικά σε αυτά τα κυκλώματα αν δείξεις μια φορά αναξιοπιστία, δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία (η Ινδία καλό παράδειγμα...). Το οικονομικό συμφέρον θα προσέδενε στο όχημα πρώτα και κύρια τους ενδιαφερόμενους (πλειοψηφία Σκοπιανών - Αλβανοφώνων). Το κοινό συμφέρον θα τους απέτρεπε από βλακώδεις διεκδικήσεις... Θα έπρεπε να επενδύσουν περισσότερα οι (όποιοι) επεξεργάζοντες σενάρια... Θα έβλεπαν εναλλακτική, ενδεχομένως την αξιοποίηση των ήδη φτιαγμένων από εμάς υποδομών και αμέσως θα άλλαζε ρότα και η πολιτική τους... Η πολιτική τους είναι πολιτική συμφερόντων και όχι συνομωσιών, ή "εξαδάκτυλων". Δεν αγαπάν την Τουρκία ούτε τους Αλβανοσκοπιανούς περισσότερο από εμάς... Τα συμφέροντά τους αγαπούν πρώτα και κύρια... και με μια σοβαρή υποδομή θα μπορούσαμε να προσεταιριστούμε αρκετά από αυτά... Αυτή τη στιγμή, πουλάμε μόνο "μούρη"... ίδια καμμένη γη από τη μιά και από την άλλη... μόνο που αυτοί μέσα στα συμφέροντά τους όταν πρόκειται για καμένη γη, θα πάνε στη φθηνότερη... Αντίθετα όμως αν επρόκειτο για κάποια καλοστημενη "φάρμα"...


    2) Για τη μουσουλμανική μειονότητα και το επιχείρημά σας, ένα έχω να πω: "Αμήν". Έτσι λέμε στις προσευχές... Γιατί καμία επαφή με την πραγματικότητα σήμερα δεν έχει... Θα μπορούσε να έχει τη δεκαετία του 50 και πάλι ίσως...

    Μια απλή διαπίστωση αν μου επιτρέπετε. Δεν κάνεις τον παλληκαρά, όταν είσαι με τους αδύναμους... Δεν σε συμφέρει... και επίσης όταν παίρνεις δεκάρικα για να κάνεις κωλοτούμπες για να γελάνε, μετά δεν αξιώνεις να σε αντιμετωπίζουν σοβαρά...
    (φυσικά μιλάω για τη χώρα μας και τη διεθνή εικόνα της...)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.