#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/12/2009 09:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι παθαίνει κανείς όταν φορολογεί το πτητικό επίδομα



Η Ανανία είναι μια μικρή χώρα στις Θάλασσες του Νότου. Η οποία βρίσκεται επί ποδός πολέμου για δεκαετίες τώρα με το γειτονικό Μπακλαβαδιστάν, με το οποίο την χωρίζει ένα αρχιπέλαγος  γεμάτο πετρέλαιο. Καθημερινά το Μπακλαβαδιστάν, στέλνει τα F-16 με τα οποία το εξοπλίζουν οι κακοί Αμερικανοί για να παραβιάζει τον εναέριο χώρο της Ανανίας για να την αναγκάσει να μοιράσει στα δύο το αρχιπέλαγος και το πετρέλαιο του.

Επειδή όμως οι πολιτικοί ηγέτες της βουτούσαν συνέχεια το χέρι στο μέλι, η Ανανία κάποια στιγμή χρεοκόπησε, με την βοήθεια βεβαίως της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Έτσι μεταξύ των άλλων μέτρων που ελήφθησαν ήταν να φορολογήσουν το πτητικό επίδομα των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας , που μέχρι τότε ήταν αφορολόγητο.

Τι έγινε λοιπόν την περασμένη Τρίτη, 15 του μηνός;  Όπως κάθε ημέρα σηκώθηκαν από την βάση τους τα F16 του Μπακλαβαδιστάν και μπήκαν στο αρχιπέλαγος. Και ως συνήθως περίμεναν να τους αναχαιτίσουν τα F16 της Ανανίας. Αλλά τίποτα όσο ήταν στον διεθνή εναέριο χώρο. Μπαίνουν στον εθνικό εναέριο χώρο της Ανανίας, πάλι τίποτα. Πετούσαν ανενόχλητα. Οπότε επικοινωνούν με την βάση. «Τι κάνουμε ρε παιδιά»; «Προχωράτε να δούμε τι θα γίνει» ήταν η απάντηση.

Συνεχίζουν λοιπόν να πετάνε και ξαφνικά βλέπουν κάτι πολεμικά να ρίχνουν σε στόχους. «Ωχ μπήκαμε σε πεδίο βολής της Ανανίας» είπαν οι πιλότοι μεταξύ τους και άρχισαν να κόβουν βόλτες από πάνω για να πάρουν μάτι.

Τι είχε συμβεί; Το ανακάλυψε ο δαιμόνιος απεσταλμένος μας. Μόλις οι πιλότοι της βάσης αναχαίτισης της Ανανίας έμαθαν ότι θα τους φορολογήσουν το επίδομα, με αποτέλεσμα να μειωθούν στο μισό όσα παίρνουν κάθε μήνα, «αρρώστησαν» μαζικά. «Με πονάει η κοιλιά μου» ο ένας, «ωχ το μάτι μου» ο άλλος, «ζαλίζομαι» ένας τρίτος,  με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν πιλότοι να πετάξουν.

Μόλις το έμαθε ο υφυπουργός Άμυνας, θέλοντας και μη βγήκε αμέσως στην τηλεόραση και είπε ότι δεν φορολογείται το πτητικό επίπεδο. Έτσι οι πιλότοι που έβλεπαν όλοι τηλεόραση στο αναρρωτήριο έγιναν αμέσως καλά και μέσα σε πέντε λεπτά είχαν ανέβει στα αεροπλάνα και αναχαιτίσει τα αντίπαλα αεροσκάφη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/12/2009 10:52:31

    Που να βρεθούν χρήματα για τους νεαρούς ήρωες των ουρανών μας; Αφού τα πάιρνουν όλα οι πρωην πιλότοι του πρώην και καλά εθνικού αερομεταφορέα, που παρόλο που δεν έχουν πλεον αντικείμενο, συνεχίζουν να αμείβονται πλουσιοπάροχα, με πολλαπλάσια ποσά του πλήρους μισθού ενός μάχιμου ιπταμένου της πολεμικής αεροπορίας.

  2. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 20/12/2009 10:59:18

    ΦΑΚΤΟΡΑ κινδυνολογείς ,αλοίμονο αν το πατριωτικό φρόνημα των ακριτών πιλότων μας μπορεί να καμφθεί από την φορολόγηση του πτητικού επιδοματός τους ,φυσικά αν πραγματοποιηθεί θα είναι άδικη ,αλλά αυτό δεν δικαιολογεί προδοσία κατα της πατρίδας ,εκτος και αν με το άρθρο σου ΄κάνεις πλάκα ,έτσι για να έχουμε κάτι να διαβάζουμε και να γράφουμε

    • fantomas avatar
      fantomas @ ΓΙΩΡΓΟΣ 20/12/2009 11:21:26

      Αγαπητέ φίλε,

      Είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο φακτορας κάνει πλάκα διότι δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα ……… αλλά ακόμη και αν συμβαίνουν δεν πρέπει να βγαίνουν προς τα έξω.
      Αλήθεια θυμάστε το Κ.Κ. που τον τραβάγε ο Βαγγελας στο Α.Τ.Α. πριν δυο χρόνια?
      Όλο οι ίδιες φάρσες γίνονται !!!!
      Χαχαχαχαχαχααχχαχα!!!

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 21/12/2009 13:21:44

      Μπορεί ο Φρακτορας να κινδυνολογεί, αλλά το πατριωτικό φρόνημα των Ιπταμένων μας προϋποθέτει και υψηλό ηθικό. Το ηθικό, τώρα, δεν υφίσταται όταν: α΄ δεν υπάρχει αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρονται και β΄ όταν έχεις προγραμματίσει τα έξοδα σου (δάνεια κλπ) και ξαφνικά σου αφαιρούν τα χρήματα στα οποία βασιζόσουν. Ποιος Ιπτάμενος θα εκτελεί απερίσπαστος από τέτοια προβλήματα τα καθήκοντά του όταν η οικογένεια του δεν μπορέι πλέον να καλύψει τις ανάγκες της; Και άν παρ' όλα αυτά μπει στο αεροπλάνο του, εκτελώντας το καθήκον του, θα είναι ασφαλής, τη στιγμή που η αποστολή του απαιτεί τη μέγιστη αυτοσυγκέντρωση;
      Αλήθεια, ποιος θα έμπαινε σε ένα χειρουργείο γνωρίζοντας ότι τον γιατρό τον απασχολούν οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα;
      Να θυμίσω πως οι Έλληνες ΠΙΛΟΤΟΙ ΔΕΝ παίρνουν "φακελάκι" προκειμένου να αναχαιτίσουν ξένα αεροσκάφη, να κατασβέσουν δασικές πυρκαγιές και να σώσουν ανθρώπινες ζωές. Και αυτά πάντα θέτοντας τους εαυτούς τους σε υψηλό κίνδυνο και πληρώνοντας συχνότατα με αίμα αυτό το τίμημα.

  3. Doc avatar
    Doc 20/12/2009 11:39:21

    Άδικη για τον έναν, άδικη για τον άλλον, να δώ που θα την εφαρμόσουμε τελικά ξεφτέρια μου...

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Doc 20/12/2009 21:26:28

      DOC ξέρεις τι είναι να παίζεις την ζωή σου κορώνα γράμματα πάνω απο το αιγαίο και να σου δίνουν 1300 ευρώ το μήνα ,θέσπισε η πολιτεία το πτητικό επίδομα το οποίο ειναι απο 7000 εως 9000 ευρώ το χρόνο ,δηλαδή μισθός και πτητικό για έναν ΙΚΑΡΟ περίπου 26.000 ευρώ το χρόνο ,η καθαρίστρια στην εφορεία φίλε μου παιρνει πάνω από 30.000 ευρώ .
      Αν δεν εξαιρέσεις τους ακρίτες ικάρους μας απο το φορολογικό, ποιούς θα εξαιρέσεις ,άσε και τις μεταθέσεις κάθε τρία χρόνια και μην σκεφτεί κανένας εξυπνάκιας ότι μόνοι τους διάλεξαν την δουλειά

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΓΙΩΡΓΟΣ 20/12/2009 21:31:32

        Πως δεν ξέρει; Με το πλέι στέσιον γίναμε όλοι πιλότοι και άσσοι... Εγώ έχω καταρρίψει και τον "κόκκινο βαρώνο" δυο φορές πάνω από τη Γαλλία.

  4. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 20/12/2009 12:08:07

    Από τις λίγες εξαιρέσεις που δεν πρέπει να φορολογηθεί ένα επίδομα... μπορεί όμως να ξεπεραστεί με μια γενναία αύξηση του επιδόματος. Αλλιώς είναι για τα πανηγύρια οι νομοθέτες.

  5. luftcaptain avatar
    luftcaptain 20/12/2009 12:10:59

    factorx καλημέρα
    Κάθε λεπτό πτήσης γιά τους πιλότους μας της ΠΑ είναι και μιά σταγόνα αίματος χαμένη.Κανένα επίδομα δεν μπορεί να το αντικαταστήσει.Οι κύριοι που είναι στο ΥΠΑΜ φαίνεται οτι είναι άσχετοι με το αντικείμενο,αλλά τι να κάνουμε υπομονή.
    Με κάτι τέτοιους ξύπνιους έχασε το κράτος και την Ολυμπιακή,δυστυχώς.
    Δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείσε με τους κυρίους αυτούς.
    Factorx χρόνια πολλά σε σένα και σε όλους τους ¨Ελληνες πιλότους που κατά την γνώμη μου,είναι οι καλύτεροι στον κόσμο με την ευχή καλές πτήσεις και καλά κάνανε που δεν πέταξαν τα αεροπλάνα τους.BRAVO.

  6. vardarskian avatar
    vardarskian 20/12/2009 12:13:06

    τα πιο σοβαρά πράγματα λέγονται με αστείο τρόπο. Αλλά ούτε σαν αστείο μπορεί να σταθεί.
    Το επίδομα των πτητικών ποσώς κινδυνεύει.
    Και οι αστεράτοι (υπέργηροι) γιατροί ουδέποτε θα ρισκάρουν (με συνδικαλιστικού τύπου ατοπήματα) το βάζο με το μέλι στο οποίο είναι βουτηγμένοι ολόκληροι (προκειμένου να εξασφαλίζεται το τουμπεκί τους).
    Το σύστημα της Ανανίας είναι ανίκητο.

  7. vardarskian avatar
    vardarskian 20/12/2009 12:17:07

    ας προσέχουν μόνο μην προσπαθώντας να τους τσακίσουν το ηθικό (γιατί σίγουρα δεν γίνεται χάριν οικονομίας), πετύχουν το ακριβώς αντίθετο και κάνουν οι χειριστές την δουλειά τους ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ να την κάνουν...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ vardarskian 20/12/2009 15:13:38

      Να μια καλή και εφαρμόσιμη ιδέα!

  8. Σπίθας Δημήτριος avatar
    Σπίθας Δημήτριος 20/12/2009 12:42:21

    Το θέμα δεν είναι για πατριωτικές κορώνες. Όταν το κράτος βουλίάζει επειδή κάποιοι έχουν βγάλει λεφτά και για τα τρισεγκονά τους (πολιτικοί- επιχειρηματίες -βαρόνοι του τύπου -εφοπλιστές -λαμόγια κ.α) από τις σάρκες της πατρίδος μας χωρίς εμείς να αντιδράμε, θέλουμε την ίδια στιγμή να υπάρχουν και μερικά κορόιδα τα οποία για .....πατριωτικούς λόγους να κάνουν το καθήκον τους κινδυνεύοντας καθημερινά τη ζωή τους και τη βιωσιμότητα των οικογενειών τους υπερασπίζοντας τι; Τα περουσιακά στοιχεία όλων αυτών των λελέδων που παρελάυνουν καθημερινά από τις τηλεοράσεις μας;. Ε όχι παιδιά οι ήρωες δεν υπάρχουν πια ....τους πάτησε το κράτος..... Δυστυχώς.....

  9. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/12/2009 12:49:35

    Μα είναι απόλυτα λογικά όσα αναφέρονται στην ανάρτηση.
    Δηλαδή τι θέλουν ορισμένοι;
    Η χώρα είναι στο χείλος της πτώχευσης.
    Τι θέλετε δηλαδή; Να φορολογηθούν:

    οι δικαστές, οι τελωνειακοί, οι εφοριακοί, οι γιατροί, οι υδραυλικοί, οι χασάπηδες, οι μηχανικοί, οι αρχιτέκτονες, οι ταξιτζήδες, ο Σισέ, ο Τσίλντρες, οι πολιτικοί ή οι νταβατζήδες;
    Φυσικά στη δομή και λογική της χώρας που όλοι έχουμε οικοδομήσει θα φορολογηθούν οι "υψηλόμισθοι" πιλότοι που πεθαίνουν για να πίνουν όλοι οι παραπάνω τις φραπεδιές τους...

    ΥΓ

    δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει πτητικό επίδομα, ένας γενναίος μισθός θα έπρεπε να υπάρχει ώστε να ξέρουνε ότι ακόμα και αν πεθάνουν για τον ...φραπέ μας οι δικοί τους θα ζουν αξιοπρεπώς...

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/12/2009 13:00:29

    επειδή έρχονται δύσκολες μέρες, και επειδή δεν μου αρέσει να ξανα-ξανά-ξανά-φορολογούμαι για να πληρώνονται μανδαρίνοι, λέω, από εδώ και πέρα, κάθε νέος φόρος να είναι για σκοπό συγκεκριμένο. Θέλω να φορολογηθώ για τους πιλότους. Θέλω να φορολογηθώ για να μην εξευτελιστεί ο γείτονας. Θέλω να φορολογηθώ για να μην χάσω την εθνική κυριαρχία (και πουλάκια μου η σύνταξη και η τήρηση προϋοπλογισμού από Έλληνες, είναι εθνική κυριαρχία).

    ΔΕΝ θέλω να φορολογηθώ για να κάθονται χοντροκώλες με αλυσίδα στο γυαλί και να με εξευτελίζουν στις δημόσιες υπηρεσίες. ΔΕΝ θέλω να φορολογηθώ για να διορίζεται κάθε αποτυχημένο ή τεμπέλικο σε θυρωρεία των Δήμων. ΔΕΝ θέλω να φορολογηθώ για να μου καταπατήσει την γή μου η Μπιρμπίλη και οι εντολείς και πελάτες της. ΔΕΝ θέλω να φορολγηθώ για να ξεπουληθεί η ΔΕΗ. Και φυσικά, δεν θέλω να φορολογηθώ για να κάνουν lifestyle τα παρλικακά. Αυτά από έναν μόνιμο φορολογούμενο.

    • Χα! avatar
      Χα! @ archaeopteryx 20/12/2009 19:55:09

      Όταν στάπαιρνε ο Σουφλιάς και τάδινε στούς δρομοεργολάβους όμως, τι καλά που ήταν, ε;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Χα! 20/12/2009 20:00:31

        Χα!Χα! προφανώς δεν διάβαζες τι έγραφα τότε...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Χα! 20/12/2009 20:05:51

        και για να σου πω και κάτι άλλο... Ο Σουφλιάς πετούσε λεφτά σε δρόμους. Ο δρόμος είναι και λίγο υποδομή, απασχολεί και 50 αλβανούς εργάτες και 4 δικούς μας χειριστές γκγρέηντερ και αφήνει και κανένα ψιλό στον εργολάβο να πάει για παϊδάκια. Λεφτά σε θυρωρούς Δημαρχείων απλά δημιουργούν συνωστισμό στα Δημαρχεία.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ archaeopteryx 20/12/2009 20:07:21

          Και μπαχτσίσια μαύρα...

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 20/12/2009 20:16:16

          Μην ανησυχείς Αρχαίος , θα φτιάξουν τα πράγματα.
          Αυτοί που κυβερνούν τώρα εργάζονται , οι προηγούμενοι ήταν απλώς ηθοποιοί.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 20/12/2009 20:29:10

          "εργάζονται"? χαχαχα, δεν μπορώ να αναρτήσω την σχετική χειρονομία. Σοσιαλιστική κυβέρνηση που "εργάζεται", σημαίνει ένα μόνο πράγμα...

          Ξέρω, "εργάζεται" πυρετωδώς η Υπουργός με το νομοσχέδιο εθνικου συμφέροντος με την χριστουγεννιάτικη διαβούλευση.

        • mesaios daktylos avatar
          mesaios daktylos @ archaeopteryx 20/12/2009 20:31:30

          @tiramola says:
          ""Αυτοί που κυβερνούν τώρα εργάζονται , οι προηγούμενοι ήταν απλώς ηθοποιοί""
          Μέσα στην γενική μαυρίλα ευτυχώς που υπάρχει ο tiramola που μας λέει κανένα εύθυμο για να γελάσει το χειλάκι μας. Να είσε καλά. Εχεις το χάρισμα του αυτοσαρκασμού.

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 20/12/2009 20:32:59

          Ένας αντικειμενικός παρατηρητής μπορεί εύκολα να διακρίνει την προσπάθεια απαξίωσης της όποιας προσπάθειας που επιχειρείς από τότε που ανέλαβε η νέα κυβέρνηση.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ archaeopteryx 20/12/2009 20:40:19

          Και λίγα λέει, Τιραμόλα μου. Με δεδομένη την τεράστια σιωπή του τύπου, ο κόσμος δυστυχώς δεν μπορεί να καταλάβει πού οδηγούμαστε. Το καράβι πηγαίνει κατευθείαν στην ξέρα, του ΓΑΠ του αρέσει η χιλιαεννιακοσαογδονατενάρικη λογική της Κατσέλη (τον άντρα της ρωτάει κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί;), όπως και το μέσο Πασόκο, και ο κόσμος αφήνεται να νομίζει ότι "η πολιτικη έχει τις λύσεις". Καμία λύση δεν έχει. Το τι μας περιμένει ακόμη, ούτε το φανταζόμαστε.

          Από το 2007 και μετά, ο ΓΑΠ αποφάσισε να κρύβεται για να ανεβάσει τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ. Τώρα όμως έγινε πρωθυπουργός και δεν μπορεί πια να κρύβεται. Αλίμονο σε μας.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 20/12/2009 20:52:37

          τιραμόλα, αν είχες δουλέψει ποτέ στην ζωή σου, αν είχες παιδάκια, αν είχες υπαλλήλους, υποχρεώσεις, πελάτες, οφειλέτες, κλπ, θα ήξερες ότι η αγοράΣειξε και επέτρεψε στο πασόκ να βγεί

          Συζητάνε να ρίξουν τον Παπούλια την άνοιξη για να φύγετε. και εγώ φιλαράκο, δεν είμαι ούτε φανατικός ούτε ταγμένος. Αλλα με τον Μπιρμπιλονόμο έχω γίνει τούρκος. Σας υφίσταμαι για να υποστώ την πράσινη ιδεολογία σας που είναι η μεγαλύτερη μα_ακία που ξέρω, και στην ελληνική της εκδοχή, ο θεός να φυλάει.

          Ό,τι ήξερα εποικοδομητικό για τον Παπακωνσταντίνου, το έγραψα. Αν διαβάσω αύριο στις εφημερίδες ότι αποσύρεται η βλακεία Μπιρμπίλη και βάλετε κάποιον ηλεκτρολογο μηχανολόγο στην ΔΕΗ (όχι οιμοιοπαθητικά φρούτα) θα είμαι μόνο θετικός, στο υπόσχομαι.

          Και προσεξε, ούτε επιδοτήσεις ζητώ και έκτακτο φόρο θα πληρώσω με "χαρά" (αν κόψετε έξοδα, ευρώ προς ευρώ). Το έπιασες?

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 20/12/2009 20:54:59

          Blim blom αν νομίζεις ότι είσαι έξυπνος εσύ και αυτοί που του έδωσαν 10,5 μονάδες διαφορά είναι χαμηλής νοημοσύνης , μπορείς να συνεχίσεις να μιλάς δυνατά ενώ κοιμάσαι...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ archaeopteryx 20/12/2009 20:59:31

          Πάρτε το χαμπάρι ότι ο κόσμος καταψήφισε τον ΚΚ και την κυβέρνησή του, δεν υπερψήφισε εσάς. Είχε μια ελπίδα μήπως κάνετε κάτι, αλλά δεν σας έδωσε θετική ψήφο.

          Το χειρότερο όλων είναι ότι δεν διδαχθήκατε τίποτα από τα λάθη του ΚΚ και απλώς τα επαναλαμβάνετε μεγιστοποιημένα, χωρίς ούτε καν τη διαχειριστική συντήρηση της ήδη άσχημης κατάστασης που τουλάχιστον διέπνεε το οικονομικό επιτελείο ΚΚ.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 20/12/2009 21:04:03

          ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ αγάπη μου, αρνητική ψήφος. Συμπαθής, νέες φάτσες... έλεγε γιά πράσινη ανάπτυξη, αλλά υπέθεσα, καθαροί λέβητες, οικονομία, κίνητρα για αποκέντρωση, κουράγιο στην επαρχία, θερμομονώσεις, τέντες, τέτοια. Όχι ότι θα καταστρέψετε την Ελλάδα για την Iberdrola, Veolia Ροκα και τα κακά κρατικοδίαιτα συναπαντήματα.

          Και επειδή η οργή μου είναι βαθειά, να στην εξηγήσω. Έχω δουλέψει και δουλέυω σαν σκύλος. Μου αρέσει το ελληνικό τοπίο. Για αυτό είμαι στην Ελλάδα. Δεν είμαι εδώ να ψωνίζω στο Μωλ ή στο Χωλ, ή να υφίσταμαι ΚΕΠ και νομαρχείες. Πειράζετε το τοπίο, πηδάτε την ψυχή μου.

          Να πέσετε την Άνοιξη, η των Φώτων. Δεν θα ξαναβγείτε. Έχετε πειράξει τον αστό, τον μεσήλικα, τον έμπορο. Σας φοβούνται.

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 20/12/2009 21:10:39

          Αλλα έλεγες προεκλογικά ή θυμάμαι λάθος?
          Μήπως καλούσες και τους συμπολίτες σου να καταψηφίσουν την ΝΔ επειδή καταστρεφόμαστε?
          Μήπως εσύ δεν ήσουν που υποστήριζες πρόσφατα ότι μας κυνηγάνε οι "εκτιμητικοί" οίκοι επειδή μίλησε ο ΓΑΠ περί καταστροφής?
          Ποιά αλήθεια έλεγε ο ΚΚ προεκλογικά?
          Άσε ρε φίλε τώρα...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ archaeopteryx 20/12/2009 21:10:54

          " Έχετε πειράξει τον αστό, τον μεσήλικα, τον έμπορο. Σας φοβούνται."

          Μεγάλη κουβέντα είπες. Έτσι ακριβώς είναι. Απορώ, να σου πω την αλήθεια, πώς οι δημοσκοπήσεις τους βγάζουν ακόμη μπροστά. Βγήκε και το Παρόν σήμερα και έδειξε ότι 60 κάτι τοις έκατο τους έπεισε η ομιλία ΓΑΠ στο Ζάππειο. Φοβήθηκα, όμως, ακόμη περισσότερο.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 20/12/2009 21:13:48

          Ναι, γιατί ακόμα δεν έχει κάνει κάτι... αυτοί που ακούνε ή ξέρουν ή εικάζουν, αυτοί ξέρουν ότι αυτοί θα την πληρώσουν. Δεν θα πολεμήσουν για τα κότερα, για τα παιδάκια και τα φροντιστήρια θα πολέμήσουν.

          Ο λαός είναι καλοπροαίρετος, μέχρι να του πιάσεις τον πισινό...

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 20/12/2009 21:20:29

          αγάπη μου, λέω αυτό που αισθάνομαι. Εαν δηλαδή δεν έχεις εσύ πρόβλημα με αυτό. Το newspeak και το cleanthought αλλού...

          Ο ΚΚ ήταν αδιέξοδος. Μην τα ξαναλέμε... Η προοπτική του να φύγετε την άνοιξη, κάτω από αλλες συνθήκες, θα ήταν χαζή. Αλλά αν πρέπει να διαλέξω μεταξύ του να φύγετε εσείς ή εγώ, μάντεψε τι προτιμώ.

          Αστα τα rating agencies... αν σου έπεφτε ένα στο κεφάλι δεν θα ήξερες τι είναι.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ archaeopteryx 20/12/2009 21:33:20

          Αρχαιε ο Σαμαρας θα ψηφισει Παπουλια το Μαρτιο.Δεν αποφασιζεις εσυ πλεον.Και οχι μονο αυτο,περιμενε την ομιλια του στη Βουλη για τον προυπολογισμο ,θα εχει επικρισεις αλλα βασικα θα λεει και αυτη οχι στους ξενους οικους δηλ. ζητω η Κατσελη με τον τροπο του.
          Την πατησες αρχαιε.Αν φυσικα ειχε εκλεγει η Ντορα θα ενωνονταν οι κραυγες των ξενων Οικων και της Μερκελ με την αντιπολιτευση αλλα και σημαντικο μερος του ελληνικου τυπου και θα ειχες ελπιδες.

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 20/12/2009 21:36:28

          Στον blim blom απευθυνόμουν αλλά η πρεμούρα σου ειναι άνευ προηγουμένου...
          Τώρα γιατί τα έχεις βάλει συγκεκριμένα με την Μπιρμπίλη τη στιγμή που είναι πανευρωπαική η τάση για ανεμιστήρες είναι και αυτό απορίας άξιον...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ archaeopteryx 20/12/2009 21:45:22

          Ο Ψυχραιμία προσπαθεί να φτιάξει κλίμα για την επόμενη μέρα που θα είναι διάσπαση του ΠΑΣΟΚ και ένωση του "βενιζελικού" με τη Ντόρα ή όσους την ακολουθήσουν.

          Αν εννοείς ότι καλούσα τον κόσμο να καταψηφίσει τη ΝΔ, ίσως με μπερδεύεις. Αυτό που έλεγα είναι ότι πρέπει να αλλάξει η κυβέρνηση, αλλά με άλλον Πρόεδρο στο ΠΑΣΟΚ, λόγω εθνικών θεμάτων, πράγμα που με ανάγκαζε να ψηφίσω ΚΚ.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 20/12/2009 21:48:35

          ΟΚ, δεν θα πέσει ο Παπούλιας την Άνοιξη. Δεν την πάτησα Ψυχραιμία. Δεν έχω αυτόν ή τον άλλο αυτοσκοπό. Με συγχωρείς, αλλά δεν την εμπιστεύομαι την άλλη κυρία. Τι να κάνω...

          Τιραμόλα, Κάποτε, υπήρχε ευρωπαϊκή τάση για αυτομαστίγωμα για εξιλέωση αμαρτιών ή εξάλειξη της ψώρας. Στο ίσο επίπεδο βάζω τους ευρωπαϊκούς ανεμιστήρες. Δεν φταίω εγώ που είστε και είναι αγράμματοι σε στοιχειώδη φυσική, και στοιχειώδη οικονομικά. Μόνο που οι Γερμανοί ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν ενθαρρύνοντας ανεμιστήρες. Ζωή να έχετε, θα το δείτε. Αν υπάρχει internet, θα σας γράφω.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ archaeopteryx 20/12/2009 21:52:39

          Εισαι μονεταριστης αρχαιε.Πανε αυτα.Η Ελλαδα κηρυξε το τελος του νεοφιλελευθερισμου,του νεοσυντηρητισμου και του μονεταρισμου και θα προχωρησει σε νεες θεωριες.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 20/12/2009 22:00:12

          Ααα ψυχραιμία... Για να δούμε το δάσος από λίγο πιο ψηλά... Τι έχει γίνει τους τελευταίους 18 μήνες; Moneization of real and financial asset losses. Κοινώς τύπωμα χρήματος για να καλύψει ζημιές. Αν νομίζεις ότι έχει παιχτεί το έργο, έχεις λάθος. Ακόμα προσπαθεί να δει σε ποιά σελίδα είναι στην εισαγωγή. Κοινώς, το ΔΙΕΘΝΕΣ σύστημα είναι ασταθές. Κοινώς, ναι, οι Μάγια μπορεί και να βγουν σωστοί.

          Ορισμένα πράγματα είναι, με συγωρείς, "αέναα" (χαχαχα είπα πασοκολέξη) Λες η Υφήλιος να κάνει offshore στην Σελήνη για να μεταφέρει το κακό κομμάτι από το double entry accounting? Χλωμό.

  11. blue nile avatar
    blue nile 20/12/2009 13:29:11

    Aφήστε ανέγγιχτους τους πιλότους και τα πενιχρά τους εισοδήματα.
    Αίσχος τι άλλο να πεις.
    Έχω υπηρετήσει στη ΠΑ και είδα με τα μάτια μου τις απάνθρωπες συνθήκες με τις οποίες δουλεύουν, την αυταπάρνηση που δείχνουν και την εγκατάλειψη που νιώθουν από ένα κράτος που τους στέλνει υποψήφια ιπτάμενα θύματα πάνω από ένα Αιγαίο στο οποίο πρέπει να προασπίσουν την εθνική κυριαρχία. Και την υπερασπίζουν με την ψυχή τους σε αντίθεση με τους ριψάσπιδες του Αθηναικού ψευδοκράτους που είναι έτοιμοι να τη θυσιάσουν στο βωμό των προσωπικών τους συμφερόντων και στην προσπάθεια να γίνουν αρεστοί στον συμμαχικό παράγοντα με αντάλλαγμα την βοήθεια του στην επανεκλογή τους..
    Η μεγάλη πλειοψηφία των ιπτμένων μας είναι αγνοί άνθρωποι. Υπάρχουν και οι φαύλοι αλλά είναι λίγοι. Ριψοκινδυνεύουν καθημερινά,πολλοί από αυτούς χάνουν και θα χάσουν την ζωή του αερομαχώντας στις αμμουδιές του Ομήρου όπως ο Νίκος Σιαλμάς. Ριψοκινδυνεύουν αυτοί για τη δική μας ελευθερία, οδηγούνται ως ερίφια σε σφαγείο από την πολιτική ηγεσία που λόγω του τρόμου που νιώθει απέναντι στη γειτονική ημισέληνο τους έχει απαρνηθεί το στοιχειώδες δικαίωμα της αυτοάμυνας.
    Είναι αδιανόητη και προδοτική η όποια προσπάθεια επιδείνωσης της ήδη επιβαρυμένης κατάστασης τους από τους προκλητικούς πολιτικούς της ανηλεούς απαλλοτρίωσης του δημόσιου χρήματος και του ενδοτισμού.
    Αναζητείται αιδώς...

  12. αρχισαμε avatar
    αρχισαμε 20/12/2009 15:15:42

    Τους πιλοτους τους χρειαζομαστε.
    Το πτητικο επιδομα (δεν ξερω το υψος του) πρεπει να αυξηθει και να ειναι αφορολογητο.
    Εναλλακτικα θα πρεπει να αναζητησουμε -με διεθνη διαγωνισμο και αυξημενα οικονομικα κινητρα- τους καλυτερους μισθοφορους.
    Τους ...ιδιους θα εχουμε (γιατι αυτοι ειναι οι καλυτεροι) και θα μας κοστιζουν παραπανω...
    Αρα...

  13. eo avatar
    eo 20/12/2009 18:10:35

    αρκετά με την αυτοτελή φορολογηση, να το φορολογησουν οπως όλους τους ελληνες πολιτες (δεν ειναι οι πιλότοι μονο εινια οι δικαστικοι οι βουλευτες και πλειστοι αλλοι) και ας τους αυξησουν τις αποδοχες. Γιατι ετσι διαμορφωνεται ενα συστημα που ενω οι δικαστικοι λενε περνουμε 2500Ε το μήνα και δηθεν ειναι λιγα παιρνουν κα8αρα 3.5οοη 4000. Η αυτοτελης φορολογηση ειναι βαθυτατα αντισυνταγματικη και διακριτικη.

  14. ΝΔΚ avatar
    ΝΔΚ 20/12/2009 18:27:06

    Θα επρεπε και ο μισθος τους να ειναι αφορολογητος και να μην πληρωνουν φορους στην Εφορια,στα Δημοσια Ταμεια.Υπεραβαλλω? Υπαρχουν πολλοι που μπορουν να κανουν αυτο το οποιο κανουν αυτα τα παλληκαρια?Ολοι οι 300 παληοκηφηνες να εχουν υωηλοτερους μισθους,να μην πληρωνουν,και,διοδια,να τους παρεχουμε αστυνομικη προστασια,αυτοκινητο και τοσα αλλα μη φανερα.Παιζουν την ζωη τους κορωνα γραμματα και οταν θυσιασθουν για ολους εμας κανεις δεν,θελει,να τους θυμαται.Οι τελευταιοι(?) πραγματικοι Ελληνες!
    Καλα Χριστουγεννα και καλη Χρονια σε ολους μας και δη στουςπιλοτους της ΕΠΑ.

  15. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 20/12/2009 18:44:05

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΡΧΑΙΟΠΤΕΡΥΓΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΙΚΟ.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ "ΚΟΡΟΙΔΟ"ΠΑΙΔΙ ΠΛΟΥΣΙΑΣ Η "ΕΠΩΝΥΜΗΣ"ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΠΙΛΟΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΕΜΙΚΟ?ΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΑΛΟΝΑΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ(ΔΙΒΕΤ,ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΚΛΠ)ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΠΤΗΤΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ.ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΕΛΑΓΟΦΙΑΛΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΦΡΑΣΗ.
    -ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΠΝΕΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΑΝΑΤΑΡΑΣΣΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΥΔΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΖΩΗ-.
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΣ.

  16. Giannis76 avatar
    Giannis76 20/12/2009 19:12:12

    Και όχι μόνο αυτά τα επιδόματα!Αλλά και το επίδομα μηχανικών (γύρω στα 700 ευρώ το μήνα) όπου καθιερώθηκε το 1996 με σκοπό την προσέλκυση των μηχανικών στο Δημόσιο. Στην ουσία ήταν ένα δωράκι του κράτους προς τα μέλη του ΤΕΕ καθώς το τελευταίο δρα σαν κράτος μέσα στο Ελληνικό κράτος.Και δεν μπορώ να μην το συσχετίσω με τα έργα που πήραν οι κατασκευαστικές εταιρείες την δεκαετία του 90..

  17. nemo avatar
    nemo 20/12/2009 19:31:52

    ΟΤΑΝ Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΚΑΘΑΡΗ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΧΛΙΜΙΤΖΟΥΡΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΜΠΟΙ ΚΤΛ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΚΟΧΙΜΠΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΜΕ ΦΟΡΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΡΕΦΕΝΕ ΤΗΣ ΚΗΔΕΙΕΣ ΤΩΝ!ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/12/2009 20:11:00

    Ο μέσος τελωνειακός υπάλληλος εισπράτει (νόμιμα) μισθό 4πλασιο του μέσου μάχιμου ιπταμένου. Μεταξύ άλλων, οι τελωνειακοί κατηγορίας Δ.Ε. εισπράττουν και το λεγόμενο επίδομα "μη πτυχίου". Και μη χειρότερα που λέμε!

    • Y. avatar
      Y. @ Strange Attractor 20/12/2009 21:08:21

      Επίδομα μη πτυχίου (*?#*?*) !!! Πιστεύω ατράκτορα να σοβαρολογείς. Ποιός πολιτικός φωστήρας το εισηγήθηκε και έγινε νόμος? Θα ήθελα πολύ να το μάθω.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Y. 20/12/2009 21:21:34

        Άκουσα κάποτε τον Γιάννη Μαρίνο να το αναφέρει. Όταν λοιπόν άρχισαν να προσλαμβάνονται τελωνειακοί με πτυχίο ΑΕΙ, οι υπόλοιποι που ήταν του γυμνασίου, αλλά έκαναν την ίδια δουλειά, διαμαρτυρήθηκαν επειδή έπαιρναν λιγότερα χρήματα, οπότε και το υπ. Οικονομικών αποφάσισε να τους χορηγεί επίδομα "μη σπουδών" ή "μη πτυχίου", ώστε να είναι στα ίδια μισθολογικά επίπεδα. Μιλούσε για τη περίοδο 1984-85.

        • Y. avatar
          Y. @ Strange Attractor 20/12/2009 21:33:34

          Κατάλαβα!! ’84-’85. Εποχή που οι συνδικαλάρες, έπιασαν τις πιό σταθερές τους βάσεις. Εκείνη την εποχή στο ΥπΟικ πρέπει να ήταν ο Δρ+ (δεν θυμάμαι το όνομά του, καθηγητής μετέπειτα, με υπογένειο, ίσως ο τιραμόλας μας διαφωτίσει).

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Strange Attractor 20/12/2009 21:37:30

          Δρεττάκης

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Strange Attractor 20/12/2009 21:39:29

          Γερασιμος Αρσενης βεβαιως βεβαιως συζυγος της Λουκας Κατσελη της σημερινης και αποκληθεις τσαρος της οικονομιας.
          Εκεινη την εποχη καταργηθηκε και η ιεραρχια στο Δημοσιο ως αντιδραστικη και εισηχθη το ενιαιο μισθολογιο-βαθμολογιο με το οποιο οι απολαβες καθε υπαλληλου γινονται ανεξαρτητες απο τη θεση του και την αποδοση του.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Strange Attractor 20/12/2009 21:43:36

          Νομίζω Τσοβόλας, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Πάντως ο ψυχραιμίας έχει δίκιο. Από τότε παίρνουν όλοι τα ίδια λεφτά ανεξαρτήτως αντικειμένου και ευθυνών. Εξού και τα επιδόματα.

        • Y. avatar
          Y. @ Strange Attractor 20/12/2009 21:54:03

          Γκουγκλάρισα (και ..μώ τα ρήματα). Όντως Αρσένης. ” ...Στις 5 Ιουλίου 1982 ορκίστηκε Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και στις 27 Μαρτίου 1984 Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, θέση στην οποία παρέμεινε μέχρι τις 25 Ιουλίου 1985”
          Επί της ουσίας, εξίσωση των πάντων. Λαϊκό προλεταριάτο.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Strange Attractor 20/12/2009 21:55:54

          Τζαμαχαρία και βάλε. πλην όμως σε βυθιότητα.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Strange Attractor 20/12/2009 21:58:31

          Ειδες που θυμαμαι.Ο Μαρινος ειχε γραψει αρθρο τοτε για το ενιαιο μισθολογιο-βαθμολογιο με τιτλο "Ερχεται η συντελεια της δημοσιας διοικησεως" και ειχε χαρακτηρισθει υπονομευτης του σοσιαλιστικου προγραμματος.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Strange Attractor 20/12/2009 22:02:15

          βεδουϊνοι με παντελόνια (και τώρα στο Holmes)

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Strange Attractor 20/12/2009 22:03:21

          Το 1985 αφου ο ΑΓΠ κερδισε τη δευτερη τετραετια με συνθημα ακομη καλυτερες μερες και τα συναλλαγματικα αποθεματα κοντευαν να μηδενισθουν απολυθηκε και ανελαβε ο Σημιτης που επεβαλε μετρα λιτοτητας για να παρει δανειο απο την ΕΟΚ.
          Τοτε ψηφισε ενα νομο με τον οποιο απαγορευε και στους εργοδοτες στον ιδιωτικο τομεα να δωσουν αυξησεις.
          Η Λουκα ισως να μη χρειασθει 4 χρονια για να φερει τους σημιτικους αλλα πολυ λιγοτερο.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Strange Attractor 20/12/2009 22:06:21

          Ναι αλλά περιφρουρήθηκε το σοσιαλιστικό πρόγραμμα.

        • Y. avatar
          Y. @ Strange Attractor 20/12/2009 22:17:55

          Αν γουστάρετε καλές μουσικές (πέρα απ’ αυτές που ακούτε) μαζί με τους σχολιασμούς, μπέστε,
          http://www.ktyd.com/main.php (listen live)
          (άλλα πράματα τώρα, δε μπορώ να μοιραστώ μαζί σας)

  19. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 20/12/2009 21:30:27

    ελπίζω να μην δικαιωθείς με το θαυμαστικό σου

  20. Αναρμόδιος avatar
    Αναρμόδιος 20/12/2009 21:44:29

    Μερικοί ρε παιδάκι μου πάνε και γίνονται ιπτάμενοι στην Πολεμική Αεροπορία. Ακου τώρα φιλοδοξία! Μα είναι παλληκάρι μου δουλειά αυτή? Επικίνδυνο πράμα. Δεν το βλέπεις? Σ' αφήνει να οδηγάς μοτοσυκλέτα η μαμά σου? Πως πας και το οδηγάς αυτό το θηρίο το ιπτάμενο?

    Μήπως να βάζαμε τίποτις αλλοδαπούς, που μας περισσεύουνε κιόλας, απ' αυτούς χωρίς ασφάλιση, να μας βγει και ποιο φτηνά ως χώρα με τόσο "λυποθυμικό" προϋπολογισμό? Θα γλύτωναν και τα παιδιά μας τον κίνδυνο.

    Η μήπως καλύτερα να δίναμε τη δουλειά φασόν σε καμμιά από αυτές τις αμερικάνες "black water" εταιρίες, με μια συμφωνία "επωφελή" και για τα δυο μέρη?

    Ούτως ή άλλως και που τα φυλάμε τα σύνορα τι καταλάβαμε? Ο εχθρός μέσα είναι. Και μερικές φορές δεν μπαίνει καν από τα σύνορα.

    Ασε που όπως τους (δια-)μορφώνουμε δραγωνικά τους νέους σε λίγο δεν θα θέλει κανείς τους ούτε ζωγραφιστή να την δει την μητέρα πατρίδα, όχι φαντάρος να πάει και στέλεχος στα όπλα και τα σώματα.

    Κιαν με ρωτήσεις καλώς το πάμε και το σύστημα των κληρωτών και των εφέδρων από την συρρίκνωση ευθεία στην σχεδόν κατάργηση. Τι κύριε? Εμείς δηλαδή που πήγαμε δυόμισυ χρόνια κέρδισε κανείς κάτι? Διότι αν δεν τα μετράς τα πράματα με το κέρδος σήμερα κρατάς λάθος μέτρο.

    Ακου οπλίτης και υπεράσπιση της "πατρίδος"! Αυτά είναι δουλειές για ειδικούς, για επαγγελματίες κύριε. Εχεις πιστοποίηση, ECDL, ISO? Τι το θες το ντουφέκι τότε? Δεν τραβάς καλύτερα στο Γερμανό να πάρεις το καινούριο iPhone?

    Και μετά, αφού τον καταργήσουμε τον οπλίτη, να καταργήσουμε και τον πολίτη. Εχουμε τις δημοσκοπήσεις. Είναι αρκετές. Τι τον θέλουμε τον πολίτη? Ο πολίτης θα αποφασίζει? Αντε, μια φορά στα τέσσερα χρόνια και πολύ του είναι. Αφού όλο λάθος κάνει. Ποτέ δεν πετυχαίνει να ψηφίσει το "σωστό" κόμμα. Εμείς του φταίμε?

    Κι εσείς αητοί μου και πιλότοι μου δεν πα να γραφτείτε σε καμμιά κομματική οργάνωση μέλη να γίνετε αύριο μεθαύριο "πολιτευτές" να σας στέλνουν οι εταιρίες τζάμπα λεμονοστίφτες. Τι τους θέλετε τους ηρωϊσμούς σε τέτοια αν-ηρωϊκή εποχή?

    Ασε που έπρεπε να μας πληρώνετε κιόλας. Οχι να σας πληρώνουμε εμείς. Και επιδόματα. Σιγά τώρα. Αφού σας αρέσει το σπορ. Δεν το βλέπω εγώ. Πως τα σηκώνετε έτσι παλληκάρια μου τα θηρία με τη μούρη ψηλά καρφωμένη πριν καλά καλά αφήσουν το έδαφος?

    Αναρμόδιος

    ΥΓ. Μας περιμένει πολύς εξευτελισμός ακόμη μου φαίνεται

    • Y. avatar
      Y. @ Αναρμόδιος 20/12/2009 21:58:32

      Άριστο σχόλιο!!!!! Επιπέδου ανάρτησης.

  21. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 20/12/2009 22:07:54

    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝ ΩΡΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΜΗΠΩΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ " ΤΡΙΑΡΙ " ;;;;;;;;;

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ ΙΑΝΟΣ 20/12/2009 22:13:29

      ελα ντε????

      της χηρας Ηλιακη (του πιλοτου που επεσε σε αερομαχια ανοιχτα της καρπαθου) της εδωσαν κανα τριαρι οπως στην κουνουβα????

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ MIG-21 20/12/2009 22:25:17

        Εδώ δεν έδωσαν αναπηρικές συντάξεις σε τραυματίες της Κύπρου το `74 διότι δεν ήταν , λέει, πόλεμος. Μόνο μετά από πολλά χρόνια ρεζιλιού, τους ενέταξαν σε κάτι πενιχρά επιδόματα που αναφέρονται στο πόλεμο της Κορέας! Τόσο καλά. και μεις σκιζόμαστε να θα βγει ο ένας ή αν θα βγει ο άλλος. Όλοι ίδιοι είναι βρεεεεεεε....

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Strange Attractor 20/12/2009 23:52:34

          κανένα επίδομα "μη πολέμου" δεν έπαιξε εδώ;

      • Ουράνιος avatar
        Ουράνιος @ MIG-21 21/12/2009 00:43:44

        Στην περίπτωση Ηλιάκη, ο στρατός, το κράτος αν προτιμάτε στάθηκε στο ύψος του.

        Δεν μπορω να πω περισσότερα, αλλά ξέρω από πρώτο χέρι την περίπτωση.

        • MIG-21 avatar
          MIG-21 @ Ουράνιος 21/12/2009 09:10:12

          Δεν θα διαφωνησω,
          αλλα τριαρι ΟΠΩΣ εδωσαν στην κονουβα δεν εδωσαν!!

    • Y. avatar
      Y. @ ΙΑΝΟΣ 20/12/2009 22:22:52

      Ευστοχότατο Ιανέ!!

  22. Orestios avatar
    Orestios 20/12/2009 22:52:26

    Η Ανανία έτσι όπως την καθοδηγεί ο μέγας πρωθυπουργός της κατευθύνεται στο να γίνει σκέτο νία. Όταν την εξουσιάζουν άνθρωποι που βγάζουν σπυράκια στην λέξη εθνικός, μην περιμένετε πολλά. Θράκες, Μακεδονίες, Αιγαία ξεχάστε τα. Για την Κύπρο δεν λέω. Είναι ήδη τελειωμένη με τον "χαρακτήρα" που έχει.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Orestios 20/12/2009 22:54:20

      Είμεθα μπανανία. Θα βαρεθώ να το λέω. (Άσχετα αν δεν παράγουμε ούτε μπανάνες. Τις εισάγουμε και αυτές όπως και τις μελιτζάνες).

      • man8os avatar
        man8os @ Strange Attractor 20/12/2009 23:02:53

        Δε βαριεσαι... Θα γινουμε κρατος. Και τουλαχιστον παραγουμε λαδι ακομα. Οταν φτασεις στον πατο δεν πας παρακατω.

  23. SPYROS avatar
    SPYROS 20/12/2009 23:28:30

    Πράγματι μου άρεσε το σχόλιο για τη χήρα του μακαρίτη Ηλιάκη. Της έδωσαν κανένα τριάρι ή μόνο την ψευτοσύνταξη για να ζήσει τα παιδιά της. ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. Μόνο παχιά λογια και λαμόγια. Έπεσε λένε υπερ πατρίδος. Ποιας πατρίδος. Των λαμογιών; Σκοτώνονται τα παιδιά για να καλοπερνάνε τα διάφορα λαμόγια, μεγαλοδημοσιογράφοι, καλιτέχνες TV περσόνες κλπ.
    Ντροπή σας και πάλι.

  24. re avatar
    re 21/12/2009 01:52:11

    Λοιπόν 2 μέλη της οικογένειας μου που είναι χειριστές ιπτάμενοι της Π.Α.
    Το ήθικο στο σώμα είναι στο ΝΑΔΙΡ,όμως είναι ΤΟΣΟ εκπαιδευμένοι ώστε την ώρα του καθήκοντος ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΙΚΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ με αποτέλεσμα να μαμούν & να δέρνουν στον αέρα τον κάθε μπουνταλά που μπαίνει στο Αιγαίο.
    Μετά την προσγείωση τά πράγματα αλλάζουν.ΤΕΛΟΣ

  25. Why avatar
    Why 21/12/2009 02:22:33

    An ondws isxuei kati tetoio, dhladh oi pilotoi na mhn anevikan sta aeroskafoi tous, tote to thema den einai toso epifaneiako...

    Kanenas pilotos "kanonikos" den tha kathotan sthn kareklitsa tou otan tha gnwrize pws ena tourkiko aeroplano vrisketai ston ellhniko enaerio xwro...

    Kanenas apo tous shmerinous penindarides k eksidarides den tha to dexotan k tha to ekane gia thn patrida k gia ton idio tou ton eauto...

    Shmera ta pragmata einai polu diaforetika...stis moires alla k sta muala twn paidiwn pou petane.! Giati einai elaxistoi autoi pou pane sta f-16 k sta f-4 k oloi pane sta purosvestika klp...?

    Poios tha katsei na diavasei gia na paixei ti zwh tou korona grammata k an ginei stravh...apo thn koinwnia na parei to parashmo ths anoixths palamhs...? Giati panda sto telos autos pou ftaiei einai o pilotos k oxi ta saravala pou exoume...!

    Poios allazei ta muala autwn twn anthrwpwn?

    H idia h koinwnia!

    Exoume ftasei shmera na leme kurious anthrwpous pou den exoun morfwsh, den exoun hthos, den exoun perasei kakes stigmes sth zwh tous para mono...exoun parei etoima auta pou oi alloi evgalan me moxtho k idrwta gia autous k thn patrida tous... !

    Kaneis den epese apo thn karekla tou k skotwthike...

    Gia ola auta loipon oi shmerinoi pilotoi sou lene... k tha katsw k tha voleutw, se ena akinduno aeroplano...pou tha vgazw ta lefta mou k tha exw k ton titlo mou.... !

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ Why 21/12/2009 09:20:57

      Αγαπητε φιλε (εαν καταλαβα καλα διοτι δεν ειναι ευκολο να διαβασω οτι γραφεις) δεν ειναι ετσι ακριβως οπως τα λες.
      Αλλο η ωρα της μαχης (και μαλιστα εν καιρο ειρηνης) και αλλο καθε μεσημερι που θα πρεπει να πληρωσεις ΔΕΗ, ΟΤΕ, κτλ
      Καλη η φιλοπατρια, το ηθος, η αξιοπρεπεια αλλα θα πρεπει να ζησεις στην πραγματικοτητα που ειναι σκληρα οικονομικη.
      Οσο για ολους τους αλλους πιλοτους που δεν πανε στα μαχητικα θα ηθελα να σου πω οτι δεν περνουν ολοι οι πιλοτοι το ιδιο πτητικο επιδομα!!
      Το θεμα ουσιαστικα ειναι ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ Ή ΟΧΙ ?

    • re avatar
      re @ Why 21/12/2009 11:03:53

      είναι αλήθεια οτι η νοοτροπία των νεαρών ιπατμένων έχει αλλάξει σε σχέση με αυτή των παλαιότερων..
      πράγματι μόνο όσοι αντέχουν την σκληρή εκπαίδευση (και το πολύ-μα πάρα πολυ διάβασμα) και την πολυετή αναμονή για να γίνουν κυβερνήτες και τις πολλές υπηρεσίες τον μήνα - μόνο αυτοι πάνε στα μαχητικά,γνωρίζοντας οτι αν γίνει η στραβή θα πάρουν το βραβείο της ανοιχτής παλάμης.
      αυτή η αλλαγή νοοτροπίας έχει να κάνει στο οτι πλέον γνωρίζουν τι προσφέρουν και με τι θυσίες με αποτέλεσμα να απαιτούν καλύτερες συνθηκες εργασίας και καλύτερες αμοιβές ΑΛΛΑ οταν ο κάθε υπουργός εθνιοκής άμυνας αντι να ασχολείται με το προσωπικό και το αξιόμαχο το μόνο που κάνει είναι να διεκπαιρεώνει ρουσφέτια και να κάνει ραντεβού με τους εξοπλιστάδες....
      κοχόνες φλόρες που λέει και ένας φίλος...

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Why 21/12/2009 15:30:59

      Πρώτον, τα πυροσβεστικά και τα Super Puma δεν είναι ακίνδυνα ή θέλουν λιγότερο διάβασμα. Αντιθέτως είναι πολύ πιο επικίνδυνα ως αποστολή και απολαμβάνουν ελάχιστη αναγνώριση από την υπόλοιπη ΠΑ. Δεύτρερον το θέμα δεν είναι η νοοτροπία των νέων πιλότων αλλά η νοοτροπία της κάθε κυβέρνησης που εξακολουθεί να εξευτελίζει ποικιλοτρόπως το πιο υγειές κομμάτι της ελληνικής οικονομίας. Το Πτητικό επίδομα εκτός από επίδομα επικινδυνότητας είναι και ένα βοήθημα για τον κάθε ιπτάμενο, ώστε να ζει την οικογένεια του αξιοπρεπώς χωρίς να τον απασχολούν θέματα επιβίωσης, την ώρα που πετά εκτελώντας την επικίνδυνη αποστολή του. Γενικά ο κλαδος των στρατιωτικών εμπαίζεται από τις κυβερνήσεις τις χώρας εδώ και πολλά χρόνια, και παρ'όλα αυτά συνεχίζει και εκτελεί το καθήκον του. Την ίδια στιγμή μεγάλος αριθμός καρεκλοκένταυρων του δημοσίου αμοίβονται πολλαπλάσια χωρίς να προσφέρουν το παραμικρό σ' αυτή την ταλαίπωρη χώρα.
      ΥΓ: Επανέρχομαι στους πιλότους που δεν πετούν μαχητικά. Η διάσωση ανθρώπων, η κατάσβεση πυρκαγιών κλπ είναι αποστολές μεγάλης σπουδαιότητος για το κοινωνικό σύνολο και την προβολή της χώρας στο εξωτερικό. Οι ιπτάμενοι σε μή μαχητικά αεροπλάνα αμοίβονται με αρκετά υποδεέστερο επίδομα σε σχέση με τα μαχητικά παρά τον αισθητά μεγαλύτερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν

      • Μαυρος Πητ avatar
        Μαυρος Πητ @ Μαυρος Πητ 22/12/2009 10:31:28

        Πρώτον, τα πυροσβεστικά και τα Super Puma δεν είναι ακίνδυνα ή θέλουν λιγότερο διάβασμα. Αντιθέτως είναι πολύ πιο επικίνδυνα ως αποστολή και απολαμβάνουν ελάχιστη αναγνώριση από την υπόλοιπη ΠΑ. Δεύτρερον το θέμα δεν είναι η νοοτροπία των νέων πιλότων αλλά η νοοτροπία της κάθε κυβέρνησης που εξακολουθεί να εξευτελίζει ποικιλοτρόπως το πιο υγειές κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Το Πτητικό επίδομα εκτός από επίδομα επικινδυνότητας είναι και ένα βοήθημα για τον κάθε ιπτάμενο, ώστε να ζει την οικογένεια του αξιοπρεπώς χωρίς να τον απασχολούν θέματα επιβίωσης, την ώρα που πετά εκτελώντας την επικίνδυνη αποστολή του. Γενικά ο κλαδος των στρατιωτικών εμπαίζεται από τις κυβερνήσεις τις χώρας εδώ και πολλά χρόνια, και παρ’όλα αυτά συνεχίζει και εκτελεί το καθήκον του. Την ίδια στιγμή μεγάλος αριθμός καρεκλοκένταυρων του δημοσίου αμοίβονται πολλαπλάσια χωρίς να προσφέρουν το παραμικρό σ’ αυτή την ταλαίπωρη χώρα.
        ΥΓ: Επανέρχομαι στους πιλότους που δεν πετούν μαχητικά. Η διάσωση ανθρώπων, η κατάσβεση πυρκαγιών κλπ είναι αποστολές μεγάλης σπουδαιότητος για το κοινωνικό σύνολο και την προβολή της χώρας στο εξωτερικό. Οι ιπτάμενοι σε μή μαχητικά αεροπλάνα αμοίβονται με αρκετά υποδεέστερο επίδομα σε σχέση με τα μαχητικά παρά τον αισθητά μεγαλύτερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν

      • ΟΒ1ΚΝΟΒ avatar
        ΟΒ1ΚΝΟΒ @ Μαυρος Πητ 20/04/2010 23:49:32

        Συμφωνώ με τον Μαύρο Πήτ, Το να πετάς ένα πυροσβεστικό στα 100 πόδια μέσα σε καπνούς, κοντά στην φωτιά, με άλλα 10 πτητικά μέσα στην περιοχή, με κινητήρες που δεν αποδίδουν όσο ενός μαχητικού και το βασικότερο χωρίς εκτιναζόμενο κάθισμα,αν αυτό πιστευετε ότι είναι υποδεέστερο από το να πετάς μαχητικά τότε πειτε το στις οικογένειες αυτών των ανθρώπων δεν τρέμουν από αγωνία ιδιαίτερα κάθε καλοκαίρι. Αντιστοιχα είναι και στα Super Puma όπως και σε πολλά άλλα αεροσκάφη που εκτελούν αεροδιακομιδές άσχετα με τισ καιρικές συνθήκες.

  26. Άνθρωπός τις avatar
    Άνθρωπός τις 22/12/2009 01:19:39

    Τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων υπηρετούν de facto ορισμένες σκοπιμότητες:

    1. Παραμένει ο βασικός μισθός πενιχρός (σε σχέση με τις απαιτήσεις της ζωής, όχι σε σχέση με την αποδοτικότητα του δημοσίου), με ότι αυτό συνεπάγεται σε ασφαλιστικές εισφορές, υπολογισμό συντάξεων κλπ.

    2. Κανένας δημόσιος υπάλληλος δεν ξέρει τι ακριβώς παίρνει συνολικά. Έτσι άλλοι κλαίγονται άδαρτοι, μην ξέροντας και μη θέλοντας να ξέρουν τι θα έπαιρναν για ίδιο έργο στον ιδιωτικό τομέα, ενώ άλλοι "αφελείς" και συνήθως εργατικότεροι νοιώθουν "σχετικά καλά οικονομικά" μέχρι να είναι πια αργά για ν' αλλάξουν δουλειά.

    3. Ανοίγει πεδίο δόξης λαμπρό για το συντεχνιακό συνδικαλισμό, τα λόμπυ των υπουργείων, τα ειδικά μισθολόγια, τα πάσης φύσεως προνόμια κλπ. Μέσα από αυτά, το κράτος δίνει μαθήματα διαφθοράς, κουτοπονηριάς και δουλικότητας. Καθόλου παράδοξο για ένα κράτος - καραγκιόζη.

    4. Προσωποποιούνται οι αμοιβές με κριτήρια εντελώς "αξιοκρατικά": Είσαι δικός μας; Καθαρίζεις ένα δεύτερο ή τρίτο μισθό από επιτροπές, οδοιπορικά, παράλογα επιμίσθια και αμέτρητα άλλα δώρα και δωράκια. Είσαι "καλό παιδί" έστω; Κάτι θα βρούμε και για σένα. Είσαι κριτικός, ανήσυχος, ενοχλητικός; Ζήσε με τρεις κι εξήντα. Ή πήγαινε κάνε δεύτερη δουλειά, θα το μάθουμε αργά ή γρήγορα και να δούμε αν θα εξακολουθήσεις να έχεις άποψη και να τη λες όταν θα έχεις καταστεί εκβιάσιμος.

    Καταλαβαίνω ότι ο ευσυνείδητος πιλότος καμία σχέση δεν έχει με το στερεότυπο του δημόσιου υπαλλήλου. Όμως το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους, που μάχονται καθημερινά κι ας ξέρουν ότι κερδίζουν μόνο τον τίτλο του μ@λ@κ@. Δε νομίζω ότι οι πιλότοι και οι στρατιωτικοί γενικότερα δικαιούνται φορολογική ασυλία. Ειδικά οι πιλότοι δεν πένονται. Το θέμα είναι να αμοίβονται αξιοπρεπώς και να φορολογηθούν επίσης αξιοπρεπώς.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Άνθρωπός τις 22/12/2009 10:50:05

      Οι πιλότοι δεν πένονται σίγουρα, αλλά δεν αμοίβονταικαι όπως πρέπει. Για παράδειγμα Κυριακές αργίες και γιορτές που όλοι οι άλλοι όταν δουλέυουν πληρώνονται υπερωριακά, αυτοι εκετελούν το καθήκον τους με σκέτο το μισθό τους. Μήπως τελικά να τους φορολογήσουμε και να αρχίσουμε να τους πληρώνουμε τις υπερωρίες τους, τις οποίες έτσι κι αλλοιώς δουλεύουν; Νομίζω πως θα το προτιμούν με 18 ως 20 υπηρεσίες 24 ωρες το μήνα.
      Οι πιλότοι κάνουν χρόνια το καθήκον τους χωρίς να μιλούν. Επειδή δεν μιλούν, θεωρούν κάποιοι ότι μπορούν να τους Π@#*%ν χωρίς αυτοί να αντιδρούν. Γνωρίζω πως πολλές φορές υπερβάλλουν εαυτούς, για να εκτελέσουν το έργο τους, σε συνθήκες που οι γνωστοί κυφήνες θα την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια. Μήπως πρέπει να αποκτήσουν και αυτοί δημοσιουπαλληλίστικη νοοτροπία; Τότε είναι που θα εκτιμίσουμε την αξία τους.
      Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε πως δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους, αλλά για όλους εμάς. Πρέπει κάποια στιγμή να ενδιαφερθούμε γι' αυτούς όπως και αυτοί θυσιάζουν τις ζωές τους για μας. (Ηλιάκης-Σιαλμάς-Στοϊλίδης και άλλοι πολλοί)

  27. Μαυρος Πητ avatar
    Μαυρος Πητ 22/12/2009 11:06:57

    Οι πιλότοι μας δεν πένονται σίγουρα. Αλλά μήπως όμως αμοίβονται όπως τους πρέπει; Για παράδειγμα όταν κάποιοι δουλεύουν Κυριακές - αργίες - γιορτές, πληρώνονται υπερωριακά. Ειδικά όταν αυτό γίνεται σε τακτική βάση, καθαρίζουν άλλον ένα μισθό. Αντίθετα οι πιλότοι εκτελούν υπηρεσίες υψηλής ετοιμότητας σε 24 ωρη βάση καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Λοίπουν επί μακρόν από τα σπίτια τους και πολλές φορές χωρίς να είναι υπηρεσία δουλεύουν και 12 και 14 ώρες την ημέρα με μόνη αποζημείωση το μισθό και το πτητικό τους.
    Τι θα συμβεί αν τους το φορολογήσουμε;
    Θα συρικνωθεί το εισόδημά τους σε τέτοιο βαθμό που στην ουσία θα
    εξομοιωθούν με τους υπόλοιπους ΔΥ. Τελικά τους ανθρώπους που κάθε μέρα βάζουν τις ζωές τους σε υψηλό κίνδυνο για το δημόσιο συμφέρον, θα τους μετατρέψουμε σε πραγματικούς ΔΥ και τελικά η αεροπορία θα λειτουργεί 7:30 με 15:00. Στη συνέχεια ή θα κλειδώνει το μαγαζί ή θα πληρώνουμε υπερωρίες. Νομίζω πως συμφέρει το ελληνικό κράτος να τους διατηρήσει το πτητικό επίδομα ως έχει.

  28. MIG-21 avatar
    MIG-21 22/12/2009 23:33:34

    Μαυρος Πητ says:
    21/12/2009 at 3:30 pm

    ΥΓ: Επανέρχομαι στους πιλότους που δεν πετούν μαχητικά. Η διάσωση ανθρώπων, η κατάσβεση πυρκαγιών κλπ είναι αποστολές μεγάλης σπουδαιότητος για το κοινωνικό σύνολο και την προβολή της χώρας στο εξωτερικό. Οι ιπτάμενοι σε μή μαχητικά αεροπλάνα αμοίβονται με αρκετά υποδεέστερο επίδομα σε σχέση με τα μαχητικά παρά τον αισθητά μεγαλύτερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν.

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ

    Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
    Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΦΙΛΑΘΡΩΠΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΦΙΛΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ.
    Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟ ΕΟΤ ΚΤΛ
    Η ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΤΟΥ ΠΣ ΤΟΥ ΛΣ ΤΟΥ ΟΤΕ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΚΤΛ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ.

    ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΩ ΤΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΒΑΛΕ.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ MIG-21 24/12/2009 00:48:46

      Δεν διαφωνώ φίλε Μig 21. Από τη στιγμή όμως που η πολιτεία έχει αναθέσει και αυτές τις απόστολές στην ΠΑ, ( όπως και σε αρκετές άλλες χώρες, πχ Ισπανία), πρέπει να την κτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μην ξεχνάς πως είναι ιδιαιτέρως απαιτητικές αποστολές και χρειάζονται εκτός από την επαγγελματική κατάρτιση, τόλμη,ατσάλινα νεύρα, πνεύμα αυτοθυσίας, και αίσθηση καθήκοντος. Όλα αυτά οι Ιπτάμενοι της ΠΑ τα διαθέτουν σε υψηλό βαθμό και γι' αυτό το λόγο έχει ανατεθεί το έργο σε αυτούς.
      Αυτό που ήθελα να τονίσω, είναι πως αυτοί που δεν πετούν μαχητικό, δεν είναι απαραίτητα επιλογή τους και σίγουρα δεν είναι δεύτερης κατηγορίας. Για την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αναφερόμουν στη βοήθεια που έχουν προσφέρει τα ελληνικά Canadair σε Κύπρο (2000,2001,2008) Γαλλία(2003) Πορτογαλλία (2004) Τουρκία (1999)κλπ. Ασφαλώς δεν αναφερόμουν σε τουριστική ατραξιόν που συνοδεύει τις ελληνικές παραλίες.
      Υπολόγησε επιπλέον πως στις χώρες που τις αποστολές αυτές τις έχει αναλάβει άλλος φορέας όπως η πολιτική προστασία, τα πληρώματα που τις εκτελόυν αμοίβονται με περίπου 7000 ευρώ το μήνα.
      Ειδικά για τα ελικόπτερα έρευνας και διάσωσης, των οποίων την αποστολή εύκολα θα ανέθετες στο ΛΣ, σκέψου τους Ιπταμένους που έχουν διασώσει μετά από εγκατάληψη στο Αιγαίο. Εχω την αίσθηση πως όλοι οι πιλότοι μαχητικών αισθάνονται πιο σίγουροι όταν ξέρουν πως ή διάσωση τους είναι αποστολή φίλων και συναδέλφων τους ΑΕΡΟΠΟΡΩΝ. Μην ξεχνάς πως ο Τομέας Search & Rescue στο ελληνικό FIR είναι υπό αμφισβήτηση από τους γέιτονες μας. Οι πιλότοι των ΑΒ 205 και Super Puma δίνουν τη δική τους ιδιόρυθμη μάχη κάθε μέρα.
      Τέλος όλα τα μη μαχητικά αεροπλάνα της ΠΑ, υποστηρίζουν το έργο της ΠΑ και σίγουρα δεν κάνουν ΧΑΒΑΛΕ!

  29. Λ.Κ. avatar
    Λ.Κ. 15/01/2010 21:03:10

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ , ΟΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  30. kyriakos avatar
    kyriakos 01/03/2010 12:21:20

    Faxctorx
    Ισχύουν αυτά που έγραψες περί μη αναχαιτήσεων λόγο ψεύτικων ασθενειών ή όχι; Μου φαίνετε απίστευτο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Μπορείς να διευκρινήσεις το θέμα σε παρακαλώ;

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ kyriakos 01/03/2010 13:57:17

      Φίλε Κυριάκο καλό μήνα, Αυτά που γράφηκαν αφορούν μια υποθετική κατάσταση αντίδρασης, στην περίπτωση που το κράτος κόψει ένα επίδομα που παίρνουν οι Ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας. Το επίδομα αυτό αποτελεί αναγνώριση των κινδύνων της αποστολής τους, τους δίνει την δυνατότητα να είναι προσηλωμένοι στην δουλειά τους χωρίς να τους απασχολεί ο επιούσιος κλπ κλπ. Οι Έλληνες πιλότοι είναι πάντα στις επάλξεις και δεν ολιγορούν. Θα συνεχίσουν να αναχαιτίζουν, να εκπαιδεύουνν, να σώζουν ζωές και να σβήνουν φωτιές, παρά την πλήρη απαξίωση τους από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Εξάλλου δεν είναι όργανο των κυβερνήσεων αλλά του ελληνικού λαού. Αλλού να κάνουν οικονομία ( βλέπε ΕΡΤ, διευθυντάδες με 30.000 ευρώ τον μήνα κλπ) και να αφήσουν τους αεροπόρους να κάνουν τη δουλειά τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.