25/01/2009 22:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι μπορεί να κάνει ο Ομπάμα;

Περιγράφουμε στο προηγούμενο post τις συγκυρίες που έχουν ήδη αποκρυσταλλωθεί στην παγκόσμια αρένα. Το μεγάλο ερώτημα είναι βεβαίως τι θα μπορέσει να κάνει ο Ομπάμα,  ή τι θα τον αφήσουν να κάνει. Θα μπορέσει με τις δικές του δυνάμεις και οράματα  να ανατρέψει  διεθνείς συγκυρίες που οι Αμερικανοί με τους Ισραηλινούς συμμάχους τους εργάστηκαν τόσα χρόνια για να δημιουργήσουν;  

Αυτό θα φανεί ξεκάθαρα εάν στις επιτελικές θέσεις του Πενταγώνου παραμείνουν οι ίδιοι άνθρωποι που δημιούργησαν τις σημερινές συνθήκες στην εξωτερική πολιτική της Αμερικής. Εάν μείνουν, πολύ λίγα πράγματα θα του επιτρέψουν να αλλάξει, και μάλιστα αυτά που δεν θα θίγουν κατά κανένα τρόπο τα συμφέροντα της Αμερικής ή του Ισραήλ. Εάν κάποια πράγματα μπορούν να αλλάξουν χωρίς να χάνεται η βασική ιδέα της επικυριαρχίας των δύο αυτών δυνάμεων θα τον αφήσουν να το κάνει για να δώσουν την αίσθηση μιας ανάσας αλλαγής στο παγκόσμιο σκηνικό. Μόνο όμως γι' αυτό το λόγο.

Μακάρι τα πράγματα να εξελιχθούν διαφορετικά και εμείς να έχουμε κάνει λάθος εκτιμήσεις. Αλλά δεν βλέπω στην διεθνή διπλωματία να υπάρχουν γενναίες και φωτισμένες φωνές σήμερα που να τολμούν να αντιπαρατεθούν σε αυτό το μοιραίο κατήφορο της στυγνής αντιπαράθεσης που υιοθετεί αυτή την ώρα η ανθρωπότητα.

Διπλωματικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nick avatar
    Nick 25/01/2009 22:55:20

    Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει. Μαριονέτα του Μπρεζίνσκι είναι.

  2. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 22:56:17

    Εμείς έχουμε το δίδυμο Μπουλης –ΓΑΠ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΕΧΩ κλάψει!!!!!!

  3. Eichmann avatar
    Eichmann 25/01/2009 23:02:31

    Θα κάνει μόνο όσα το πολιτικοοικονομοστρατιωτικό (sic) κατεστημένο που ρυθμίζει τα της Αμερικής τον επιτρέψει να κάνει και αυτά μόνο στον βαθμό που εξυπηρετούνται τα συμφέροντα του εν λόγω μηχανισμού. Σπάνια τα συμφέροντα αυτά ταυτίζονται και με ανθρωπιστικά ιδεώδη κλπ. Ως εκ τούτου μια από τα ίδια. Θυμηθείτε την προσμονή μας επί τη αναλήψει του Κάρτερ... Μην τρέφετε αυταπάτες. Αχυράνθρωπος είναι όπως ο κάθε Πρόεδρος από το 1900 περίπου και μετά. (Από τότε δηλαδή που το πετρέλαιο καθιερώθηκε ως βασική πηγή ενέργειας.)

  4. t avatar
    t 25/01/2009 23:03:42

    Το PC μιλάει με φυσική προφορά!

    Γράψτε ό,τι θέλετε στα ελληνικά ή όποια άλλη γλώσσα και ακούστε το αποτέλεσμα.


    http://www.oddcast.com/home/demos/tts/tts_example.php?sitepal

  5. donaE avatar
    donaE 25/01/2009 23:08:27

    δηλαδη, ξαφνικα,επειδη ο Προεδρος εχει σκουρα επιδερμιδα ολοι οι κακοι θα εξαφανιστουν και η Αμερικη θα γινει ο φυκαλας αγγελος της ανθρωποτητας!

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/01/2009 23:13:57

    Να σας πω εγώ τι μπορεί να κάνει ο Ομπάμα:

    Να μαζέψει την οικονομία,
    Να συμμαχήσει με τους φυσικούς εμπορικούς του εταίρους,
    Να μην αφήσει ούτε υπαινιγμό αμισβήτησης
    Να φτιάξει αρκετά πυρηνικά για New Deal και υπόσχεση απεξάρτησης από τα πολλά πολλά μεσανατολικά...

    Θα έγραφα και για real estate development με λίμνη στην Τεχεράνη, αλλά θα με κράξετε όλοι και δεν το κάνω.

  7. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 23:14:00

    Έχουμε σημερα και την εκλογή του Πατριαρχεί Μόσχας

  8. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 25/01/2009 23:17:28

    Exei kales prothesseis!

    Den to leo katholou eironika...

    To posso einai efikto na tis pragmatopoiissei kai se poio vathmo einai symferousses gia ta Ellinika symferonta,einai allou papa evaggelio...

  9. anonymous avatar
    anonymous 25/01/2009 23:18:16

    Μπράβο ρε Eichmann, σε παραδέχομαι!

    Χθές Σάββατο, ούτε ένα σχόλιο δεν έκανες!

    Σέβεσαι τις παραδόσεις σας , ως οφείλεις!

  10. donaE avatar
    donaE 25/01/2009 23:19:17

    @ 6 archaeopteryx
    Γιατι?

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/01/2009 23:19:53

    Οπως έγραψα και στο άλλο ποστ αν κάνει άλλους πολέμους ο ιδιος θα χάσει υπέρ της Ρωσίας και μάλλον το έχει καταλάβει.
    Σε περίπτωση επίθεσης κατά του Ιράν το πετρελαιο θα τιναχθεί πάλι πάνω από 100 δολάρια εν μεσω παγκοσμιας κρίσης που θα την μετατρεψει σε κριση τύπου 1930.
    Ωφελημένη η Ρωσία που θα αρχισει παλι να εισπράττει.

  12. neoinileias avatar
    neoinileias 25/01/2009 23:27:14

    Μετά τις εκλογές στις usa και την επικράτηση των δημοκρατικών του νέου προέδρου Βarac Οbana ως αναφορά την εξωτερική πολιτική βλέπουμε ότι έχει αλλάξει η σχέση της «βλέψης» προς την ολότητα, μια τέτοια προσέγγιση είναι φυσικό να αλλάξει και το πράτειν, στον τρόπο με τον οποίο αυτό οργανώνεται, αλλά και τη σχέση του με κάθε ανταγωνιστική κίνηση.
    Σε αυτό το πλαίσιο και λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση στην Ευρώπη που εδώ και αρκετά χρόνια έχει κατά κάποιο τρόπο, (ειδικά στην ενδοχώρα), διαγράψει από το λεξιλόγιο της την έννοια εξωτερική απειλή είναι φυσικό να αναπτυχθεί μια πιο ορθολογικού και σε διαφορετική βάση σχέση. Ως λογική συνέπεια είναι φυσικό να αλλάξει κατεύθυνση και ο τρόπος αντιμετώπισης των σχέσεων με την Ευρώπη( και τη Ρωσία).
    Σε σχέση με τη λατινική Αμερική οι εξελίξεις δείχνουν ότι η πολιτική αντιμετώπισης των προβλημάτων θα ξεφύγει από τη λογική της μακροχρόνιας ιδεολογικοπολιτικής αντιπαράθεσης, φυσικό θα πει κάποιος δεδομένου ότι ο κόσμος φαίνεται να ψάχνει έναν νέο ιδεολογικό κορμό, μέσω της ρυθμιζόμενης αλληλεπίδρασης. Με βάση τις εξελίξεις καταλήγουμε στο συμπέρασμα τα πούμε ότι στο άμεσο μέλλον ίσως επαναπροσδιοριστεί ο όρος του τι συνιστά απειλή.
    Οι εξελίξεις σε σχέση με την Κούβα είναι χαρακτηριστικό σχετικό παράδειγμα και δείχνει ότι στο μέλλον και σε πρώτη φάση τα προβλήματα θα αντιμετωπίζονται με διαπραγματεύσεις, αυτό το φανερώνει και η επίσκεψη του Γκέρχαρντ Σρέντερ στην Τεχεράνη μέσα στο Φεβρουάριο για να συζητήσει σχετικά με το επίμαχο πυρηνικό πρόγραμμα, το γεγονός ανέφερε σήμερα το ειδησεογραφικό πρακτορείο του Ιράν IRNA ( συνεχίζεται…)

  13. Factorx avatar
    Factorx 25/01/2009 23:29:40

    1. @archaeopteryx: το μόνο που μπορεί να κάνει είναι re - branding America

    1. @Ο Χαζος του χωριου: Ο δρόμος ια την κόλαστη είναι γεμάτος καλές προθέσεις

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/01/2009 23:32:24

    παρ' ότι «συντηρητικός» είμαι αισιόδοξος (και εν πάσει περιπτώσει, ιδεά δεν έχω τι θα κάνει...τι θα ήθελα να κάνει, λέω)

    αν κάνει μόνο rebranding, ίσως χρειάζεται το Θ.Ρ.

  15. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 00:03:38

    Να διακοσμήσει hip hop το Λευκό Οίκο.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/01/2009 00:08:48

    Η αγγλικη δεξιά αρχισε κιόλας την κινδυνολογία.
    http://blogs.telegraph.co.uk/gerald_warner/blog/2009/01/20/barack_obama_inauguration_this_emperor_has_no_clothes_it_will_all_end_in_tears

  17. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 26/01/2009 00:42:41

    ΤΑ ποτά
    Τα τσιγάρα
    Και τα ξενύχτια …
    Έκλισαν τα καλύτερα τα σπίτια
    του Μπουσ

  18. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 00:46:27

    Τόσκασε με το κοντολιzzάκι αυτός.

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/01/2009 01:07:01

    Αν στερήσεις από τον Αμερικανό το αυτοκίνητό του είναι σαν να του αφαιρείς τη ζωή.
    Μπορεί να έχει Mercedes ή χαλασμένο φορτηγάκι, αλλά με αυτό συμμετέχει σε έναν τρόπο ζωής, άλλος από τον οποίο δεν υπάρχει.

    Από αυτόν το συλλογικό ψυχισμό προκύπτει το "ζωτικό συμφέρον" των ΗΠΑ να επεμβαίνουν στον Περσικό Κόλπο ή αλλού για να εξασφαλίζουν τη ροή του πετρελαίου. (Δόγμα Κάρτερ, 1980).

    Ο συμπαθής ημίαιμος θα μπορούσε να κάνει κάτι αν είχε σκοπό να δράσει σε επιπεδο αλλαγής πολιτισμικού προτύπου.
    Όμως στην πρώτη ομιλία ήταν σαφής : "δεν απολογούμαστε για τον τρόπο ζωής μας".
    Σε τι διαφέρει από τον Dick Cheney : " ο τρόπος ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτος";

    Εσωτερικά, σε μια ακραιφνή κοινωνία θεάματος θα περιορισθεί σε "θεαματικές" τροποποιήσεις.
    Εξωτερικά, το AIPAC (ισραηλινό λόμπυ) τον έχει ήδη αγκαλιάσει ασφυκτικά.
    Ο Εμανιουελ είναι γιος τρομοκράτη της Ιργκουν (Εβραϊκή οργάνωση που δολοφονούσε Παλαιστίνιους, έκανε δολιοφθορές κλπ 1937-1948).
    Η Κλιντον είχε συγκεντρώσει 35 εκατ $ από το Λόμπυ.
    Οι τραπεζίτες-σύμβουλοι-οικονομικό επιτελείο, παρόμοιας καταγωγής.

    Κάρτερ και Μπρζεζινσκι έχουν περιθωριοποιηθεί.
    Ο Κάρτερ για "συμπάθεια στους Παλαιστίνιους". Ο Μπρζεζινσκι για την αντίθεσή του σε χτύπημα στο Ιραν.
    Η Χιλαρυ είναι ο ορισμός της σκύλας.
    Κερατωμένη, υπερφιλόδοξη, στη σκιά ενός άπιστου συζύγου, με άγνοια της διεθνούς πολιτικής (η Κοντολιζα ήταν σοβιετολόγος). Μια κινούμενη βόμβα.
    Πήρε τη θέση ως το πιο υψηλό αξίωμα που μπορούσε να της προσφερθεί.
    Θα νοσταλγήσουμε την Κοντι.

    "Διπλωματικέ", αν είσαι διπλωματικός περιμένουμε μεγαλύτερο βάθος - εδώ συχνάζουν τζιμάνια. Φιλική η παρατήρηση, πάντα.

  20. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 01:22:42

    Και όμως, ξεχνάτε παιδιά ότι η πολιτική (οι πολιτικοί) στην πραγματικότητα είναι το μακιγιάζ των κρατούντων. Και για όποιον αγνοεί την σημασία του μακιγιάζ (εν γένει), να του θυμίσω ότι αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους παράγοντες συνοχής της κοινωνίας. Μπορεί το πρωΐ που θα ξυπνήσεις δίπλα στην μακιγιαρισμένη (που θα είναι πλέον αμακιγιάριστη) να τρομάξεις, θα έχεις όμως περάσει ένα βράδυ όλο προσμονή...

  21. Pokair avatar
    Pokair 26/01/2009 02:19:11

    Η Αμερικη οπως αρκετοι απο εσας ξερεται εχει ηδη χρεωκοπησει.Ο Ομπαμα οπως δειχνουν μεχρη στιγμης οι κινησης του, ακολουθει την ιδια οικονομικη πολιτικη που εχει επιβαλει η οικονομικη ελιτ. Καποιο πρωι λοιπον (οταν θα ειναι ετοιμοι, γιατι ακομη νομιζω πως δεν ειναι)θα ξυπνησουμε ενα πρωι και το δολαριο δεν θα αξιζει απολυτος τιποτα.
    Οπως καταλαβαινεται οι συνεπειες θα ειναι τεραστιες και μεσα και εξω απο την Αμερικη. Καιρος να αρχισεται να ετοιμαζεστε για το αναποφεκτο.

  22. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 08:45:54

    Αναμένεται καταιγισμός φιλμ και τηλεοπτικών ταινιών, τύπου Όλοι οι άνθρωποι του προέδρου, δυτική πτέρυγα, live your myth in the white house, etc.

  23. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 26/01/2009 11:33:07

    Μια απορία έχω. είμαστε τόσο πιο έξυπνοι εμείς από τους Αμερικάνους τους δικούς μας σωτήρες δεν μας τους επιβάλλει η ελληνική ELIT που αντικειμενικά λόγο μεγέθους είναι μικρότερη από την αντίστοιχη Αμερικάνικη και επίσης αν αυτούς τους κοροϊδεύουν με τον Ομπαμα εμάς με ΚΚ και ΓΑΠ τι μας κάνει η δικιά μας ELIT;

  24. Factorx avatar
    Factorx 26/01/2009 12:52:17

    Η χρησιμοποίηση ναζιστικών ψευδωνύμων είναι για τους διαχειριστιές αυτου το μπλογκ αντιαισθητική και επιδεικνύει οχι διάθεση διαλόγου και αλληλοκατανόησης, αλλά πρόκλησης. Απορρίπτονται δηλαδή με εξαίρεση τον Eichman που καλώς ή κακώς το δεχτήκαμε

  25. Factorx avatar
    Factorx 26/01/2009 12:53:02

    Κόπηκαν επίσης όλες οι ανόητες προσωπικές αντιδικίες για χρηση ψευδωνύμων κλπ. Και το ιδιο θα γίνεται και στη συνέχεια. Δεν μας προσφέρουν τίποτα

  26. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 13:35:56

    factorx: Αφου στο κόβω γιατί επιμένεις; Πλειοδοτείς σε αυτό που είπα ήδη για τα νικς;

  27. Aurora avatar
    Aurora 26/01/2009 13:42:05

    Ο Ομπαμα δεν επιτρεπεται να πραξει τιποτα.
    Ολα ειναι προμελετημενα και καταστρωμενα και πολλοι ελπιζουν ως τον Ιουνη να εχουμε το μεγαλυτερο αction, που θα μας οδηγησει μεσα σε εναν νεο κοσμο, αλλιωτικο απ' αυτον ως τωρα.
    Εξαλλου ο Αγγλος πρεμιε προχτες, ξεχασατε να μας το πειτε, πως στην ΤιΒου τη δικια του, νιωθοντας ενοχος για το κυνηγι των μελισσων, που ασκησε η κυβερνηση του στο πλευρο του Μπους, επιστρεφει και υποδυεται τον ανθρωπινο ρολο και μας προβαλει τη δημοκρατικη ιδεολογια και ηθικη της χωρας του ως εμβλημα για συμβιωση στον πλανητη μας.

  28. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 13:50:24

    @faktorx. Οχι βέβαια. Τον λόγο που το κόβεις δεν κατάλαβα. Μου τον εξηγείς?

  29. Factorx avatar
    Factorx 26/01/2009 13:53:53

    Επειδή πρέπει να σταματήσει αυτή η προσωπική αντιπαράθεση για τα ψευδώνυμα. Δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα, δόθηκαν εξηγήσεις, τα βρήκαμε, πάμε πατρακάτω.

  30. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 14:00:34

    Το δέχομαι.

  31. Clint Eastwood avatar
    Clint Eastwood 26/01/2009 15:14:08

    "Η χρησιμοποίηση ναζιστικών ψευδωνύμων είναι για τους διαχειριστιές αυτου το μπλογκ αντιαισθητική και επιδεικνύει οχι διάθεση διαλόγου και αλληλοκατανόησης, αλλά πρόκλησης"

    Πρώτον, αν κόβεις ονόματα λόγω "αιθητικής", πρώτα θα έκοβες το "μπαρακ ομπάμα". Δεύτερον, δεχόμενος έστω και ένα από τα "αντί-αισθητικά ονόματα", ομολογείς εμμέσως ότι δεν είναι αυτός ο πραγματικός λόγος της λογοκρισίας. Τρίτον, ο barbie δεν περιείχε καμμιά πρόκληση ούτε αντέκληση στο περιεχόμενο και ήταν το καλύτερο σχόλιο στο θέμα της ανάρτησης.

    Για όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι η ωμή λογοκρισία στόχευε στο περιεχόμενο των σχολίων το οποίο ενόχλησε μία στημένη "παράγκα" σχολιαστών σ' αυτό το blog και ευλογεί τα γένια της γλείφοντας παράλληλα την Σ.Ο., μέλη της οποίας σχολιάζουν, σβήνουν και γράφουν κατά το δοκούν. Και σβήνουν κείμενα με άποψη, κι αφήνουν τις ...ηφαλοτρυπίδες.

    Πριν μου απαντήσεις "αν δε γουστάρεις φύγε", άκου το εξής απλό: Όταν κάνεις blog και έχεις ανοιχτά τα σχόλια, πρέπει να ξέρεις να δέχεσαι κάθε συγκροτημένη άποψη. Αλλιώς, αν θέλετε να είστε κλλειστός κύκλος ανταλλαγής απόψεων κάντε ένα κρυφό blog, ή μιά ιστοσελίδα κλειστή και "βράστε στο ζουμί σας", και παίξτε το "ελιτιστές" που δεν είστε ούτε με σφαίρες. Και αν θέλεις να εφαρμόσεις κανόνες, αυτοί πρέπει να είναι σαφείς και να ισχύουν για όλους. Όχι να μπαίνουν οι της "παρέας" να προσβάλουν και να βρίζουν, ή να γράφουν μπαρούφες και ανακρίβειες και να μη δίνεις το δικαίωμα στους θιγόμενους να απαντήσουν στο ίδιο στυλ.

    Εσείς με την miserable αισθητική αντίληψή σας θα διαγράφατε και ολόκληρο το κίνημα του σουρεαλισμού, βασικό στοιχείο του οποίου ήταν η πρόκληση.

    Και κάτι άλλο: το σλόγκαν "λογική μας είναι η αισθητική" μας συνοψίζει την ναζιστική στάση απέναντι στα πράγματα. Και είναι λίγο επικίνδυνο ξέρεις, διότι με βάση αυτό καθαρίζανε και κάποιους κακομούτσουνους. Αυτό βέβαια το αντέστρεψαν οι κομμουνιστές και στην θέση της αισθητικής έβαλαν την "αντί-αισθητική", το "θετικό μίσος" κάθε τι ωραίου που είπε και κάποιος.

    Καιρός λοιπόν να κοιταχτούν κάποιοι στον καθρέφτη verbally and literally. Αυτοί που τολμούν να αυτοπροβάλλονται ως τιμητές της αισθητικής να βγούν δημόσια στο άπλετο φώς, στον στίβο, στην παλαίστρα, στο θέατρο, στην μάχη, για να καταξιωθούν. Και εδώ στα ψευδώνυμα ιντερνετικά λαγούμια, ας καταξιωθούν με τα κείμενά τους, και όχι με τις διακηρύξεις προθέσεων και ψευτοηθικολογίες.

    Άντε γεια λοιπόν, και υπηρετώντας την κατ' εσέ αισθητική, σβήσε το σχόλιο.

  32. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 15:17:39

    Όπως είπε και ο Μπορίς Βιάν, "...και να καθαρίσουμε τους κακομούτσουνους", λοιπόν...

  33. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 15:32:11

    Α, κι εγώ νόμιζα πως κάτι σοβαρό συμβαίνει κι έτρεξα τζάμπα...

  34. Factorx avatar
    Factorx 26/01/2009 15:48:31

    «Clint Eastwood», ή «απολολός κουκουές» ή «Anonymous» (φυσικά):

    1. Η προσφορά σου στον διάλογο που επικαλείσαι είναι μεταξύ άλλων η εξής:

    «Παίδες το σαματά των τελευταίων ημερών τον προκάλεσαν πράκτορες»…

    «Πάμε από το κακό στο χειρότερο, οι πράκτορες που στεγάζονται στο ΣΥΡΙΖΑ έκαναν και κάνουν καλά τη δουλειά τους. Α ρε λάλάκες ΓεροΚαραμανλή που τους έβαλες στα πράγματα και Ανδρέα που τους έδωσες εξουσία.»

    «καλά που έγινε το tvxs.gr και δεν χρειάζεται να λουζόμαστε όλους τους εθνοχαπακωμένους εδώ μέσα. ότι θέμα και να ανοιξει κάτι σπύροι και σία το γυρνάνε στα εθνικά»

    «ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΕΘΝΟΚΑΡΒΟΥΝΟ. ΑΛΛΗΛΕΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ»

    2. Το ότι άφησα αυτά τα σχόλια διαψεύδει όσα γράφεις. Σε διαψεύδουν επίσης τα 75.000 σχόλια που έχουν δημοσιευθεί εδώ και οι νέοι σχολιογράφοι που προστίθενται συνεχώς.

    3. Αυτό που στην πραγματικότητα ενοχλεί εσένα είναι η δημοτικότητα όχι μόνο του μπλογκ αλλά των σχολίων και γι αυτό ως ανώνυμος προπαγανδίζεις σελίδες κρατικοδίαιτων δημοσιογράφων.

    4. Η χρήση ναζιστικών επωνύμων από πορισμένους της κατηγορίας σου γίνεται εσκεμμένα για να συκοφαντηθεί το μπλογκ.

    5. Πόσο σοβαρός είναι ένας σχολιαστής που υπογράφει «Χίτλερ»;

    6. τα περι σουρεαλισμού στους «ανένταχτους» δημοσιογράφους που έγλυφαν πατόκορφα το ΠΑΣΟΚ.

    7.. Άλλο πράγμα η συγκροτημένη άποψη και άλλο το προσωπικό πρόβλημα και τα υπαρξιακά αδιέξοδα που βρίσκουν διέξοδο με την ανωνυμία.

    8. Το έχουμε πει πολλές φορές και το επαναλαμβάνω: Δεν είμαστε μπλογκ ελεύθερης βοσκής. Για τους ενδιαφερόμενους υπάρχουν πολλά παρόμοια.

    9. Υπάρχουν και ψυχίατροι

  35. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 15:52:22

    Μήπως ήρθε η ώρα για log in με password&username, και κανονικό registry με αποκλειστικό email που θα χρειάζεται ενεργοποίηση?

    Νομίζω πως αυτή η ιστορία με το να μην ξέρουμε ποιός μιλάει κάθε φορά δεν πάει άλλο...

  36. Factorx avatar
    Factorx 26/01/2009 16:17:02

    @(Α)θανάσης. Μην μιλάς για ανώνυμους, όταν κι εσύ λειτουργείς ως ανώνυμος - το λέω καλοπροαίρετα, επειδή δεν ειναι εκει το πρόβλημα. Grosso modo το πράγμα λειτουργησε και καλά μάλιστα. Απόδειξη οτι ετσι οπως πάμε σε λίγο τα περισσότερα posts θα είναι απο σχολιαστες του antinews. Ποιος άλλος μπορεί να καυχηθεί οτι "ανέδειξε" απλούς Πολίτες σε "δημοσιογράφους" , των οποίων οι παρεμβάσεις διαβάζονται σε όλα τα newsroom, πολιτικά γραφεία και ...υπουργεία, απο μια ενημερωτική σελίδα πρώτης γραμμής που δεν χαρίσθηκε σε κανένα; Αποφεύγουμε να εκθειάζουμε εαυτούς, αλλά αυτο είναι το antinews, χαρις στους σχολιαστές του. Δεν θα επιτρέψουμε λοιπόν αλοιώσεις

  37. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 16:21:31

    Εντάξει, αλλά όπως το γράφεις φαίνεται σαν να έχω δώσει κάπποιο σχόλιο ως Anonymous. Παρακαλώ επιβεβαίωσε ότι σχολιάζω μονο ως (Α)θανάσης

    (Τελικά φτύστε με μην με ματιάσετε, καλός μ@λ@κ@ς είμαι και του λόγου μου)

  38. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/01/2009 16:35:52

    Προς Clint Eastwood

    Θα 'πρεπε να θυμάσαι τι είχες πει στο Dirty Harry :

    "Opinions are like arseholes. Everybody 's got one".

    Ισχύει για όλους μας. Και για σένα αγαπητέ.

  39. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 16:38:05

    Είναι πάντως διασκεδαστική η γυροβολιά με τα nicknames, ας το δούμε σαν πνευματικό παιχνίδι, οξύνει την αντίληψη και την παρατηρητικότητα.

  40. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 16:43:33

    @KaryID, το παραμύθι με τον Rumpelstitchkin το ξέρεις?

  41. Skaramanga avatar
    Skaramanga 26/01/2009 16:47:33

    @36 CensorX,
    Δεν νομίζω ότι ο Clint αναφερόταν στα σχόλια που αράδιασες. Μην υπεκφεύγεις. Τα σχόλια που σήμερα έσβησες και τα σχόλια του dirty harry, που κι αυτόν τον έσβησες (είναι ναζί?), δεν έγραφαν τέτοια.

    Δε μου λες, τα παρακάτω (γνωστού θαμώνα του blog σου), είναι προσφορά στον διάλογο και την αισθητική;;;

    “ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡ-ΒΑΡ-ΟΣ”, ή “ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ”

    "ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ!!! “(Τους «ξεβράκωσε» και τους ξεπάτωσε, (: ΠΟΙΟΥΣ;;;) τους «Σκούρους» μαυροσημιτομαγό-μαγκες, του Κερατά τους!)”."


    Άρα έχει δίκιο όταν λέει ότι κάποιοι έχουν ασυλία και ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.

    Αλλά μην αρχίσουμε τώρα τα "σου'πα μου'πες"...

    Κατά τα άλλα συμφωνώ, υπάρχουν και ψυχίατροι και γεροντολόγοι και γητευτές για "πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν".

  42. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 16:49:06

    Κάτι μου θυμίζει, θα το ψάξω.

  43. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 16:52:30

    @42: με μπέρδεψες, Rumpelstilzchen είναι.
    Α ρε φραόυ Λουλ που είσαι ...

  44. Factorx avatar
    Factorx 26/01/2009 16:54:16

    @Skaramanga: Δεν κατάλαβες, τα σχόλια που "αράδιασα" είναι του Clint.

    Σωστό για τα σχόλια που αναφέρεις. Δεν τα είδα και λάθος μου που άμειναν.

    Στο εξής όλα τα παρόμοια θα κόβονται

  45. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 16:57:07

    Ναι, KaryID, εγώ χρησιμοποίησα την αγγλόφωνη ονομασία...

  46. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 16:59:13

    Να δεις πως με τόπαν, πως με τόπαν, όλο το ξεχνάω...

    Α, ναι, DFTT...
    Άραγε θα το θυμάμαι τώρα?

  47. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 17:05:22

    @48: η λέξη troll έχει συγγενές ρήμα στα γερμανικά, trollen, δηλαδή ξεκουμπίζομαι επομένως don't feed the trolls σημαίνει άι χάσου τρολλάκι (ξεκουμπίσου δηλαδή, αλλά θα θυμώσει το φακτοράκι, τζιζ ... )

  48. Skaramanga avatar
    Skaramanga 26/01/2009 17:05:50

    Δηλαδή υπάρχει κάποιος με το nick αυτό που έγραψε αυτά τα σχόλια εδώ ή αλλού; Δεν καταλαβαίνω. Πάντως από το ύφος του παραπάνω κειμένου του clint, δεν προκύπτει υφολογική συνάφεια. Εγώ υπέθεσα ότι ο παραπάνω clint ήταν ο dirty harry που τον έσβησες και επανήλθε ως clint. Τέλος πάντων, παρακολουθώντας την εξέλιξη εδώ τις τελευταίες μέρες συμφωνώ σε πολλά με τον εδώ clint... Ελπίζω να μου αποδείξεις ότι έχω άδικο.

  49. Factorx avatar
    Factorx 26/01/2009 17:17:17

    @skaramanga. Δεν σου φαίνεται λίγο υπερφίαλο αυτό το "θα μου αποδείξεις"..

  50. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 17:22:06

    @50: μα ακριβώς ΔΕΝ πρέπει να προκύπτει υφολογική συνάφεια για ... να πιάσει το κόλπο ..., θέλει μαστοριά.
    Όσο για τον ντέρτι χάρη Κλιντ Ιστγουντ ψάξε να βρεις δηλώσεις σχετικά με τις πολιτικές του πεποιθήσεις, είχε γίνει κάποτε ένα θεματάκι. Σαν ηθοποιός και σκηνοθέτης πάντως σκίζει. Και την πόλη όπου είναι δήμαρχος την καραμέλα την καθάρισε από τα σκουπίδια, σήμερα είναι από τις καθαρότερες πόλεις στην πολιτεία της Καλιφόρνια.

  51. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 26/01/2009 20:03:12

    @Skaramanga: το διάβασες όλο το ποστ;

    Το να βάζει κάποιος αποσπασματικά φράσεις και να τις κάνει κολάζ, πώς το λένε;


    @Factorx: "Σωστό για τα σχόλια που αναφέρεις. Δεν τα είδα και λάθος μου που άμειναν": ισχύει η ίδια ερώτηση. Σε κείνο το ποστ πρέπει να έχει καμιά δεκαριά σεντόνια- σχόλια δικά μου. Και πρέπει να διαβαστούν με την σειρά και να ληφθούν υπόψιν και τα σχόλια που ερωτούν.

    Πάντως, θα βάλω εδώ την τελευταία τελευταία των φράσεών μου, στον εκεί διάλογο:

    "Γιατί το θέμα μας, αν δεν το κατάλαβες ακόμα, είναι ποιος υποστηρίζει την ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΕΙΑ και ποιος την ΑΝΤΙ- ΜΑΧΕΤΑΙ".

  52. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 26/01/2009 20:12:36

    Η απάντηση ήταν:

    mengele Says:
    January 24th, 2009 at 11:38 pm

    “Βλὰξ ἄνθρωπος ἐπὶ παντὶ λόγῳ ἐπτοῆσθαι φιλεῖ”.

    -------------

    Πολύ ...υπεύθυνη απάντηση σε μια τόσο σοβαρή κατηγορία και, ΜΑΛΙΣΤΑ, αφού έχουν προηγηθεί 230+ σχόλια συζήτησης...

  53. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/01/2009 20:16:28

    @ Νήπιο Γέροντα.
    DFTT
    όσο για τον εξαιρούμενο,συ πρώτος βρήκες ποιός είναι, και έχει εξασφαλισμένη την συμπάθειά μας,
    επιβεβαιώνοντας το ρητό "μηδενί δίκην δικάσεις κλπ κλπ"

  54. χαμένος στην μετάφραση avatar
    χαμένος στην μετάφραση 26/01/2009 20:48:49

    54, Σούγραψε κι ένα γερμανικό το κατάλαβες;

  55. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 26/01/2009 21:53:39

    @χαμένος στην μετάφραση: Όχι. Δεν ξέρω γερμανικά. Τι είπε;

  56. trollbuster avatar
    trollbuster 26/01/2009 23:08:50

    @49, The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the internet in the late 1980s[3], but the earliest known example is from 1991[4]. It is thought to be a truncation of the phrase trolling for suckers, itself derived from the fishing technique of slowly dragging a bait through water, known as trolling.[5] The word also evokes the trolls portrayed in Scandinavian folklore and children's tales as they are often obnoxious creatures bent on mischief and wickedness. The verb "troll" originates from Old French "troller", a hunting term. The noun "troll", however, is an unrelated Old Norse word for a giant or demon.

    wikipedia

  57. Περαστική αναγνώστρια avatar
    Περαστική αναγνώστρια 27/01/2009 04:06:08

    Ισως λίγο άσχετο αλλά σημαντικό. Μόλις ανακοινώθηκε, ότι ο Ομπάμα έδωσε γενικές αρμοδίοτητες στον Μίτσελ για τη Μέση Ανατολή

  58. KaryID avatar
    KaryID 27/01/2009 09:10:39

    @58: ευχαριστώ ...
    @59: καθόλου άσχετο ... (με το ποστ)

    καλημέρα προς το παρόν

  59. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 27/01/2009 10:39:28

    παιζεται το μεγαλύτερο μελό της ιστορίας των ΗΠΑ με ακατομμύρια κομπάρσους ανεργους και απόκληρους

  60. KaryID avatar
    KaryID 27/01/2009 10:57:09

    @61: αστους να ζήσουν για λίγο το όνειρο και το παραμύθι της συμμετοχής δι' αντιπροσώπου, έστω και για λίγο ...

  61. Clint Eastwood II avatar
    Clint Eastwood II 27/01/2009 13:24:40

    36, Factorx Says:
    January 26th, 2009 at 3:48 pm
    «Clint Eastwood», ή «απολολός κουκουές» ή «Anonymous» (φυσικά)

    Δεν είμαι αυτός ο clint, άρα απαντάς σε άλλον. Δεν ήξερα ότι υπάρχει συνωνυμία στην ψευδωνυμία. Δεν ξημεροβραδυάζομαι εδώ μέσα για να ξέρω όλα τα nics που κυκλοφορούν. Απλώς μπήκα σαν clint επειδή με έκοψες ως dirty harry. Σωστά το υπέθεσε ο scaramanga, και πίστευα ότι το υπονοούμενο θα ήταν σαφές. Εμμένω σε αυτά που είπα, και πιστεύω ότι η συνέχεια με δικαιολογεί.

    Εγώ μίλησα για εύνοια "ημετέρων". Εσύ σβήνεις σχόλια και κάποιοι από πίσω ειρωνεύονται, λοιδωρούν, πετάν υπονοούμενα και ξεσαλώνουν - εκ του ασφαλούς. Το ότι κράτησες το eichmann όταν έμαθες ότι ήταν "κολλητός", δείχνει ότι κάνεις διακρίσεις. Και μετά κατηγορείτε υπουργούς και άλλους αξιωματούχους για ευνοιοκρατία. Ευτυχώς που η εξουσία σας περιορίζεται μέσα σε αυτό το Blog. Δικαίωμά σας βέβαια, αλλά και δικαιωμά μου να λέω την γνώμη μου όταν με κόβεις χωρίς εμφανή λόγο, επικαλούμενος "αισθητικά" κριτήρια. Με προκάλεσες και απάντησα. Αυτό και τίποτε παραπάνω.

    52, ΚαρρυΙΔα, αν ήμουν ο clint του "εθνοκάρβουνου" και ήθελα να εμφανισθώ ως κάποιος άλλος, το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να χρησιμοποιήσω άλλο ψευδώνυμο, και όχι να προσπαθώ ως clint να διαφοροποιηθώ "υφολογικά"! Η αστυνομική λογοτεχνία σας έφαγε. Δεν μπορεί όλοι να είναι επιθεωρητές Κάλλαχαν, χρειαζόμαστε και δακτυλογράφους. Όσο για τα υπονοούμενα περί πεποιθήσεων του πραγματικού clint, εγώ που δεν είμαι "απολολός(sic) κουκουές", θα τα χαρακτήριζα ως εκδήλωση κομσομολισμού. Οι νεοκομσομόλοι της πολιτικής ορθότητας σε λίγο θα ζητάνε από τους σχολιαστές πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων. Κάτι τέτοια, και άλλα παρόμοια κάποιων άλλων acolytes, διαβάζουν κάποιοι και trollαίνονται.

  62. Clint Eastwood II avatar
    Clint Eastwood II 27/01/2009 13:28:28

    ΥΓ. Τον eichmann ως σχολιαστή τον εκτιμώ πολύ. Το αναφέρω ως θέμα αρχής.

  63. KaryID avatar
    KaryID 27/01/2009 13:43:12

    @63: Κλιντ ΙΙ ή Σκαραμάνγκα (αφού το σχόλιο #50 το έγραψε ο Σκαραμάνγκας και εγώ σε αυτόν απευθύνθηκα, αλλά μου απαντάς εσύ, δεν είδα πουθενά το Κλιντ ΙΙ), σ' ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να με διαβάσεις.

    Απεναντίας, τη βρίσκω ενδιαφέρουσα τη σπαζοκεφαλιά. Θα πρότεινα μάλιστα να διοργανωθεί και τουρνουά σχολίων, όπου ΠΕΝΤΕ σχολιαστές θα υποδύονται τους ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ, σκαρώνοντας διαλόγους και διαξιφισμούς, και οι άλλοι σχολιαστές-αναγνώστες στο τέλος θα κληθούν να διαγνώσουν ποιος είναι ποιός.
    ΥΓ: acolytes = τσιράκια καλύτερα, δεν βρίσκεις;

    Σε χαιρετώ.

  64. amerikanaki avatar
    amerikanaki 27/01/2009 13:49:46

    @Clint Eastwood II. Μήπως είσαι ο Κούλογλου;

  65. Περαστική αναγνώστρια avatar
    Περαστική αναγνώστρια 27/01/2009 15:53:25

    Λοιπόν! Ο Μιτσελ, φανατικός καθολικός, γιός ενός Ιρλανδού και μιάς Λιβανέζας Μαρωνίτισας, αυτοχαρακτηρίζεται ως Αμερικανοάραβας. Θεωρείται ιδιαίτερα εντιμος μέσα στο δημοκρατικό κόμα. Οπότε σημαίνει μιά γενική προσπάθεια προσ.εγγησης του αραβικού κοσμου και επίλυσης του προβλάματος της Μέσης Ανατολής. Και επειδή είμαστε πολύ κοντά στην μέση Ανατολή και εν πολλοίς συνδεόμαστε και επειδή επίκειται αναδιαρθρωση της όλης καταστάσεως τίθενται τα εξης ερωτήματα.
    Ερώτημα 1) ποιός ο επικείμενος ο αντίκτυπος αυτής της προσπάθειας στο κυπρικό ζήτημα? Είναι δυνάτον η επίλυση του προβλήματος της Μεσης Ανατολής δίχως την επίλυση του κυπρικού και προσ ποιά κατεύθηνση?
    Ερώτημα 2) ποιές θα είναι οι αντιδράσεις της Ρωσίας?
    Ερώτημα 3) ποιά η θέση της Τουρκίας και ποιό ρόλο θα θελήση να διαδραματήση και ποιόν θα την αφήσουν να παίξει στη διεθνή σκακιέρα?
    προς στιγμή τον ρόλο της Ελλάδος ούτε που να τον συζητάμε με την συγκεκριμένη ηγεσία στο ΥΠΕΞ

  66. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 27/01/2009 23:46:43

    Πού είναι αυτός ο Σκαραμάγκας, ο τζάπα μάγκας;

  67. Clint Eastwood II avatar
    Clint Eastwood II 28/01/2009 08:56:58

    acolyte, παράγεται από την ελληνική λέξη "ακόλουθος", και στην ιεραρχική βαθμίδα σημαίνει τον "υποδιάκονο".

    amerikanaki, δεν είμαι ο Κούλογλου. Ο Πρετεντέρης είμαι. Δεν κατάλαβες την "υφολογική συνάφεια";
    Πάντως δεν είμαι ο skaramanga. Χαίρετε.

  68. KaryID avatar
    KaryID 28/01/2009 09:23:18

    @Klimt II: Ότι παράγεται από την ελληνική λέξη δεν το ήξερα. Ενδιαφέρον.

  69. Skaramanga avatar
    Skaramanga 28/01/2009 22:31:18

    γεράκο μου, έχεις καταντήσει γραφικός...

    in case you meet me, I hope you guess my name

  70. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 29/01/2009 01:25:22

    Καλώς τον'α κι ας άργησε, τον μικρονοϊκό και
    τζάμπα μάγκα Σκαραμάγκα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.