#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/03/2008 22:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι λέει ο κ. Τσίπρας γι αυτό;

 

Όπως αυτοπαρουσιάζεται η «Οικολογική Παρέμβαση», είναι ισότιμο μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, δημιουργήθηκε τον Φλεβάρη του 2007, «από άτομα και μέλη οικολογικών ομάδων» και «αγωνίζεται για την πολιτική και κοινωνική οικολογία». (http://oikologiki-paremvasi.gr/blog/page/2)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. maco avatar
    maco 07/03/2008 22:35:33

    Δεν ξέρω τι λέει ο κ. Τσίπρας γι αυτό.
    Εγώ λέω ΝΑΙ στην αναγνώριση της Δημοκρατίας της Μακεδονίας και να αφήσουμε κατα μέρος τα πουτινιάρικα.

  2. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/03/2008 22:39:23

    Έχει κυκλοφορήσει εδώ και καιρό στο ίντερνετ η αφίσα που παρατίθεται.

  3. Factorx avatar
    Factorx 07/03/2008 22:42:52

    Εμείς τώρα το είδαμε, ύστερα απο μαιλ που λάβαμε; Το ξεχάσαν εκεί, ή επιμένουν;

  4. ελληναρας avatar
    ελληναρας 07/03/2008 22:58:10

    Είναι όντως ντροπή. Οι εθνοπροδότες στην πυρά. Ακούς εκεί τα παλιόπαιδα να υποστηρίζουν τέτοιες θέσεις, αντίστοιχες με το "Μέτωπο Λογικής κατά του Εθνικισμού", μέλος του οποίου υπήρξε μεταξύ άλλων και ο Λεωνίδας Κύρκος, και τις θέσεις του οποίου προέβαλλε κατά κόρον και το πάλαι ποτέ εθνικά ύποπτο περιοδικό "Αντί", αν δεν μας απατά η μνήμη μας.
    Ας ψάλλουμε όλοι μαζί τον εθνικό ύμνο αγκαλιασμένοι, μπλόγκερς της ενημέρωσης, εθνικόφρονες, ακροαριστεροί και νυκοκυραίοι.

  5. ant avatar
    ant 07/03/2008 23:26:49

    Καλύτερα να ασχοληθούμε με σοβαρότερα πράγματα από κάτι γραφικούς "οικολόγους". Και μην μου ταράζετε τον Τσίπρα, έχει να σκεφτεί την κυβερνητική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, παλιονΥκοκυραίοι!

  6. Αggelos avatar
    Αggelos 07/03/2008 23:37:44

    Ας το δουν, γιατί μένουν εκτεθειμένοι. Εκτός και αποφάσισαν ότι αυτή είναι η θέση τους. Να το ξέρουμε.

    Όσο για το άλλο.....δεν θα μπορέσω να ψάλλω μαζί σου τον εθνικό ύμνο ρε φίλε. Και ξέρεις γιατί? Γιατί άλλα καταλαβαίνω εγώ και άλλα εσύ όταν τον ακούμε. Γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω και να ακούω σε κάθε κανάλι της tv, ένα φασιστοειδές να λέει τη γνώμη του ουρλιάζοντας. Όπως επίσης και στα blogs...καλή ώρα. Οπότε, άστο. Αν θελήσω, θα τον ψάλλω μόνος μου....

  7. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 07/03/2008 23:45:25

    Νατο λοιπόν το στοίχημα του ΣΥΡΙΖΑ. Να συνθέσει απόψεις και ΄τασεις , να αποκτήσει συντεταγμένη αποψη και στρατηγική και να την κάνει ΄τετοια που και αρχές και ιδέες να μην προδίδει (οχι πολύ τουλαχιστον) και να μπορεί να ενταξει σ αυτή πλατύτερες ομάδες και στρώματα. Αλλοιως το κοκκινο πουκάμισο του Τσίπρα θα ξεθωριασει γρηγορα
    Από το ανοιγμα στην εκκλησία μεχρι στην αποψη αυτή εδω η απόσταση μακραίνει επικίνδυνα.

  8. Factorx avatar
    Factorx 07/03/2008 23:54:53

    Αggelos Says: "Γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω και να ακούω σε κάθε κανάλι της tv, ένα φασιστοειδές να λέει τη γνώμη του ουρλιάζοντας. Όπως επίσης και στα blogs…καλή ώρα. Οπότε, άστο. Αν θελήσω, θα τον ψάλλω μόνος μου…"
    Αν δεν κάλω λάθος, τα ίδια κανάλια δεν είναι που οδήγησαν την δημοτικότητα του Τσίπρα στά ύψη; Δύο μέτρα και δυο σταθμά". Οσο γι αυτό το "καλή ώρα" οπως νομίζει καθείς.

  9. DKool avatar
    DKool 08/03/2008 00:34:02

    Tι να πει μωρέ που έχουμε και απαιτήσεις από τον Τσίπρα να παίρνει σοβαρές πολιτικές θέσεις;

    Εμένα προσωπικά εν τοιν εμοίν ορχέοιν που πέντε-έξι αγωνιστές της πλάκας μιας οργάνωσης-χαβαλέ αποκαλούν τη Σλαβομακεδονία Μακεδονία.

    Αυτά μπορούν αυτά κάνουν.

    Εξάλλου είναι και λίγο παλιό αυτό. Έχει βγει τουλάχιστον 5 μήνες αυτή η αφίσα.

    http://pea-kyanea.blogspot.com

  10. plagal avatar
    plagal 08/03/2008 00:45:26

    Η αναρτηση αυτη ειναι ανουσια. Του Τσιπρα δεν του πεφτει λογος για το τι λεει η Οικολογικη Παρεμβαση. Ο ΣΥΡΙΖΑ, οπως ξερετε συντροφε Φακτορεξ, δεν ειναι κομμα, αλλα συμμαχια κομματων που διατηρουν την αυτονομη οργανωτικη, ιδεολογικη και πολιτικη ταυτοτητα. Οπως λοιπον ειναι ανουσιο να εγκαλειται ο Ριναλντι της ΚΟΕ για το τι λεει ο Παπαγιαννακης του ΣΥΝ, ετσι και του Τσιπρα δεν του πεφτει λογος για το τι λεει η Οικ.Παρ.

    Αλλωστε, ξεχνατε συντροφε Φακτορεξ πως στο ΣΥΡΙΖΑ συμμετεχει και το πατριωτικο-παπανδρεικο ΔΗΚΚΙ?

    Αυτα για το επουσιωδες του θεματος. Για την ουσια, δεν βλεπω κατι "μεμπτο" στην δηλωση της Οικ.Παρ. Δηλαδη τι? Διαφωνειτε πως πρεπει να εχουμε "φιλια, συνεργασια και αλληλεγγυη" με τους βορειους γειτονες?

  11. AnonymOs avatar
    AnonymOs 08/03/2008 00:48:58

    Αυτοί οι Οικολόγοι τα Οι-κολογικά ζητήματα τα λύνουν
    μακεδονολογώντας.

    Γιατί δεν κάνουν παρατήρηση στα γκαρδάσια τους να
    καθαρίσουν τον Αξιό που τον κτάντησαν έναν απέραντο
    σκουπιδότοπο.

    Η απορία μου:
    Ποιός τους πληρώνει και αυτούς;
    Από που τα παίρνουν για την προπαγάνδα τους;

    ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ!!

  12. OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ avatar
    OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ 08/03/2008 00:50:55

    Η αφίσα βγήκε πριν πολλούς μήνες σε αντίδραση της "εθνικής" πολιτικής για μη αποδοχή της λέξης Μακεδονία στο όνομα του κράτους των γειτόνων.

    Τώρα ξαφνικά όλοι οι τ. Μακεδονομάχοι της ΝΔ το γύρισαν στη Ρεάλ Πολιτίκ αποδεχόμενοι τη σύνθετη ονομασία (που όταν κάποιοι την προτείναν πριν 15 χρόνια τους αποκαλούσαν μειοδότες, ναιναίκους και όλα τα άλλα όμορφα που ξέρουν να λένε οι ελληναράδες), αφήνοντας να παίζουν μπάλα μόνο Ψωμιάδης, Βορίδης, Ζουράρις και η λοιπή τσακαλοπαρέα.

    Όλα αυτά όμως έχουν γραφτεί πολλές φορές και αλλού.
    Το ερώτημα είναι (για άλλη μια φορά): τι σχέση μπορεί να έχει το ΑΝΤΙ με την τσακαλοπαρέα ;;;;

  13. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/03/2008 01:01:22

    Αρκετά μηνύματα με τις θέσεις του ΣΥΝ για τα Σκόπια Πρόκειται περί μπουρ....λου κι όχι περί κόμματος.

  14. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/03/2008 01:06:53

    @ anonymos

    Όλους αυτούς τους πληρώνει το κράτος. Έχουν κάνει μη κυβερνητικές οργανώσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, μαζεύουν τα κονδύλια, και τα διοχετεύουν σε προπαγάνδα. αν αρνηθείς να τους τα ρίξεις αρχίζουν τα περί φίμωσης δημοκρατίας οικολογίας και τα τοιαύτα. επειδή βαριέσαι να τους ακούς τους τα δίνεις για να ηρεμήσεις και να τα αποτελέσματα.

  15. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/03/2008 01:08:58

    @ OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ

    Αν δεν είχαν οι Σκοπιανοί στήριξη των αμερικανών δε θα μιλάγαμε για το θέμα της ονομασίας καθόλου.... Ούτε της διπλής ούτε της μονής.

  16. OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ avatar
    OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ 08/03/2008 01:10:28

    Συμπληρώνοντας τα παραπάνω:

    Πως είναι δυνατόν ένα περιοδικό που ξεκίνησε το '72 με ένα ιστορικό τεύχος κατασχεμένο από τη χούντα να ταυτίζεται σήμερα, στο internet, με τους υμνητές της Χούντας, τα τ. μέλη της ΕΠΕΝ που κυκλοφορούσαν με τσεκούρια και τους διάφορους βιβλιοπλασιέ που πουλούν την "ανωτερώτητα του έθνους";

    Από που προκύπτει αυτό; Διαβάστε τα θέματα που δημοσιεύονται εδώ και αναζητήστε τις διαφορές από τις απόψεις Καρατζαφέρη, Βορίδη κλπ

    Ευτυχώς το περιοδικό στην έντυπη μορφή κρατάει καλά...

  17. ελληναρας avatar
    ελληναρας 08/03/2008 01:11:07

    Δεν έγραψα κάτι για τον Τσίπρα, ούτε συντάσσομαι με το ΣΥΝ. Υποστηρίζω ολόψυχα το περιεχόμενο της αφίσας της Οικολογικής Παρέμβασης, εγώ και πέντε-έξι αγωνιστές και γραφικοί της πλάκας (Λεωνίδας Κύρκος, Άγγελος Ελεφάντης, Μιχ. Παπακωνσταντίνου κ.ά., αρκετοί στοχαστές και ακαδημαϊκοί, ύποπτοι ιστορικοί και επιστήμονες της Εσπερίας, όπως οι Danforth, Mazower - οπωσδήποτε πράκτορες των ΗΠΑ, του Σόρος και των Εβραιομασώνων).
    Όσο για τον Aggelo, πράγματι κινούμαστε σε άλλο μήκος κύματος. Σεβαστή η άποψή του, αλλά δεν κατάλαβα το νόημα της παρέμβασής του περί φασιστοειδών. Εάν έχει την καλοσύνη, το διευκρινίζει.

  18. Factorx avatar
    Factorx 08/03/2008 01:28:57

    Προς OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗ και άλλους οψιμους διεθνιστές: Δηλαδή για τις ένοιες "πατρίδα" και "εθνος" νοιάζονται μόνο ο φασίστες; Όποιος θεωρεί οτι η χρήση της ονομασίας "Μακεδονία" απο ένα γειτονικό κράτος εξυπηρετεί αλυτρωτικούς και άλλους σκοπούς, ταυτίζεται με τις απόψεις της χούντας; Δεν θα απαντούσα, αλλά με ενοχλεί πολύ που διακρίνω τον ίδιο φανατισμό και ανοησία με αυτούς που κατηγορείτε. Και ξέρεις κάτι; Το ΑΝΤΙ δεν είναι κολημένο. Ακούγονται όλες οι απόψεις εδώ και όλους τους θεωρούμε Έλληνες και οτι νοιάζονται για την πατρίδα τους, μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Και για όσους είναι τόσο μύωπες πολιτικά που δεν βλέπουν πέρα απο την μυτη τους:
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΙΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΣΕΡΒΙΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ" ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΗΠΑ, ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΚΛΠ ΚΛΠ

  19. OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ avatar
    OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ 08/03/2008 01:40:11

    καλέ μου factorx, μην "τα παίρνεις".

    εγώ απλώς πρότεινα να ανατρέξει κάποιος στα πολιτικά σχόλια του blog σου (;) και να αναζητήσει διαφορές από τις απόψεις τον εν λόγω κυρίων.

    Και ξέρεις, οι περισσότεροι από τους ιντερνετικούς αναγνώστες μπορεί να είναι νεόκοποι, κάποιοι λίγοι όμως θυμούνται.

    και αυτό το "μέχρι αποδείξεως του εναντίου" τι το ήθελες;

  20. OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ avatar
    OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ 08/03/2008 01:43:17

    factorx, γράφεις ότι "Ακούγονται όλες οι απόψεις εδώ" αλλά γιατί εγώ διαβάζω μόνο μία; Εκτός κι αν εννοείς τα σχόλια.

  21. ant avatar
    ant 08/03/2008 01:47:52

    @Ελληναράς: θα σου ήμαστε υπόχρεοι αν μπορούσες να μας μεταφέρεις τις δηλώσεις (και τις πηγές σου φυσικά) των 5-6 ονομάτων που κατά τα γραφόμενά σου υποστηρίζουν την ονομασία που αναγράφεται στην συγκεκριμένη αφίσα.

    Όπως και να μας αναφέρεις -συνοπτικά έστω- τους "αρκετούς" στοχαστές και ακαδημαΐκούς που υποστηρίζουν αυτή τη θέση.

  22. Factorx avatar
    Factorx 08/03/2008 01:51:39

    1. Γιατί δεν απαντάς επι της ουσίας; Πως αντιμετωπίζεις το γεγονός οτι την ονομασία "Δημοκρατία της Μακεδονίας" υποστηρίζουν ο Σόρος, η CIA, οι ΗΠΑ και οι αμερικανοσπουδαγμένοι ηγέτες των Σκοπίων και οτι την ίδια ονομασία υποστηρίζει και ένα ενεργό κομμάτι του ΣΥΡΙΖΑ;
    2. Αν οι απόψεις μου ταιριάζουν με τους "εν λόγω κυρίους", τότε τόσο το καλύτερο γι αυτούς.
    3. Το τριπάκι της αντιπαράθεσης του ΑΝΤΙ με το μπλογκ, ή τα ρεπορτάζ συντακτών του μας το είπαν κι άλλοι κατά καιρούς.
    4. Είπα πουθενά οτι είμαι "αριστερός", ή "δεξιός", ή "πάνω" ή "κάτω";

  23. Dzi avatar
    Dzi 08/03/2008 02:00:24

    Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω. Συμφωνώ απόλυτα ότι οι εθνικιστικές απόψεις που τον τελευταίο καιρό ακούγονται από πολλές πλευρές, μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Αλλά κάποιος που δηλώνει "διεθνιστής", πώς είναι δυνατόν να συντάσσεται με τις εθνικιστικές απόψεις άλλων λαών???
    Δηλαδή είστε κατά του ελληνικού εθνικισμού, αλλά ο σκοπιανός (ή "μακεδονικός", πείτε το όπως θέλετε) εθνικισμός δεν σας ενοχλεί????? Εγώ αυτό το βρίσκω λίαν επιεικώς άκρως παράλογο.
    Γιατί αν η ελληνική πλευρά παραποιεί την ιστορία μία φορά, η σκοπιανική την παραποιεί τουλάχιστον διπλάσια. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν όλο αυτό. Δε γίνεται να είμαστε μόνο εμείς οι έλληνες οι εθνικιστές σ'αυτήν την ιστορία ρε παιδιά, δείτε το λίγο το πράγμα και από τις 2 πλευρές τους, με όλα τα συν και τα πλην της κάθε πλευράς...

  24. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/03/2008 02:50:46

    Όπα, πλάκωσαν κι εδώ, επειδή έχει αναγνωσιμότητα, οι μπάτσοι των απόψεων ;
    Απο που κι ως που η υπεράσπιση του αυτονόητου έγινε εθνικισμός ;
    Από πότε η Αριστερά εγκατέλειψε την υπεράσπιση της εθνικής υπόστασης ;

    "ΔΙΕΘΝΙΣΤΗ" έχεις να πεις κάτι για τον αλυτρωτισμό των Σκοπίων και ποιος τον στηρίζει ;
    Ή τα τρως από καμμιά ΜΚΟ, απ΄ αυτές που οργανώνουν "πορτοκαλί" επαναστάσεις ;

    Είμασταν εδώ ΚΑΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ νεοταξικά φασιστάκια.

  25. LAKIS avatar
    LAKIS 08/03/2008 03:27:24

    ΠΡΟΣ

    ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ


    ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ 2 ΩΡΕΣ


    ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟ

    ΜΕ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ


    ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ ΚΙ ΘΕΡΜΑΝΣΗ

    ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΛΗΤΕΣ
    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 40.
    ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ

  26. Γιώργος Κούρβας avatar
    Γιώργος Κούρβας 08/03/2008 03:36:01

    Οι κομμουνιστές και οι χριστιανοί δεν ανήκουν σε έθνη, αφού είναι διεθνιστές. Ευτυχώς, όμως, ανήκουν κι οι δυο στο Παρελθόν. Και τα δυο συστήματα είναι ιουδαιογενή. Ο μπαμπάς του "Χριστού" ήταν ο θεός των Εβραίων, Γιάχβε, και του Μαρξ ραβίνος. Ο ά-λογος ά-λαλος Ι.Χ.Θ.Υ.Σ., για 2000 χρόνια κυριάρχησε και μας γέμισε μυστικές Στοές, επτασφράγιστες κάστες και αίμα, πολύ αίμα. Για να τα καταφέρει, κατακρεούργησε τους Έλληνες, καταβαραθρώνοντας, ταυτόχρονα, τον Ελληνικό Πολιτισμό. Σήμερα, που η ανθρωπότητα μπαίνει στα 2000 χρόνια της "Εποχής του Υδρο-ΧΟΟΥ", μέσω των δεκατετραδιάστατων πυλών της "Θεωρία του ΧΑΟΥΣ", οι βαρ-βαρ-οι ρωτούν: What is this fuckin' "CHAOS"? It's all GREEK to us! Το "γνωστό-άγνωστο" ΧΑΟΣ, Ο "θεός", η αρχή των πάντων για τους Έλληνες, είναι εδώ! Κι ευτυχώς κάποιοι, σήμερα, factorX, συνειδητοποιούμε ότι δεν είμαστε ούτε χριστιανοί, πια, ούτε κομμουνιστές, πλέον, ούτε φασίστες, βέβαια, ούτε σοσιαλιστές, φυσικά, ούτε οικολόγοι, τελικά, ούτε πάνω μήτε κάτω και γύρω γύρω, παρά, απλά, ΕΛΛΗΝΕΣ. "Εθνικοί", που ΄λεγαν κι οι εβραιοχριστιανοί. (Αυτοί, ήξεραν, -γιά!)
    Το τι σημαίνει "Έλλην-ας", τώρα, θέλει πολύ κουβέντα κι είναι ...πολύ αργά. Για να μην μας πάρουν απ' τα μούτρα, όμως, οι διεθνιστές, να πούμε ότι "Έλληνες καλούνται οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες", κι αυτή χωράει όλους τους ανθρώπους πάνω στον πλανήτη Γη που ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ιδέες- Δόγματα κι ανθρώπους- Δεσπότες, όπως και αποκλείει όσους εκ καταγωγής Έλληνες προσκυνούν...

    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ στα αδέσποτα σκυλιά!
    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ στους προς-κυν-ημένους!

  27. Ραν avatar
    Ραν 08/03/2008 03:40:22

    Offshore διεθνιστή και Ελληναρά, σας παρακαλώ προτείνετέ μου μπλογκ να διαβάζω και να μπορώ να συζητάω με ανθρώπους μορφωμένους,ώριμους και προοδευτικούς. Ανακάλυψα το μπλογκ του Αντί πριν από κάνα τρίμηνο και άρχισα συστηματικά να το διαβάζω νομίζοντας ότι θα βρω συνομιλητές με την κριτική σκέψη που γνωρίζω τόσα χρόνια από την έντυπη έκδοση. Και έπεσα σε αναγεννημένους εθνικιστές, σε συνδυασμό αυριανισμού και καρατζαφερισμού.
    Προς φάκτορ: δεν είναι κρατίδιο, είναι κράτος (σαν κάποιος με ύψος 1.50 να κοροϊδεύει για το ύψος του κάποιον με ύψος 1.40 που έγραψε και η ελληνοφρένεια)
    Α! επίσης δεν νοιάζομαι για την πατρίδα μου, το δηλώνω, για να μην ψάχνετε για τις αποδείξεις

  28. OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ avatar
    OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ 08/03/2008 04:12:58

    factorx,
    ο λόγος που άρχισα να διαβάζω το blog σου, όταν το περιοδικό περνούσε τη γνωστή δοκιμασία, είναι επειδή θεωρούσα ότι έχει σχέση με το ΑΝΤΙ, το οποίο διάβαζα φανατικά μέχρι τα τέλη του προηγούμενου αιώνα και ξανά πρόσφατα για ενίσχυσή του.

    Πιθανόν οι περισσότεροι που διαβάζουν αυτό το blog και σίγουρα οι τάχα μάγκες που μπουρδολογούν παραπάνω, δεν έχουν πιάσει ποτέ στα χέρια τους το περιοδικό και φυσικά δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι ήταν το ΑΝΤΙ, τις φάσεις που πέρασε, τις πολιτικές απόψεις που εξέφραζε, τη στάση του στις διάφορες φάσεις της ανανεωτικής αριστεράς την οποία πάντα στήριζε.

    Φυσικά όλα και όλοι αλλάζουν και καλά κάνουν. Όσοι είναι συναισθηματικοί ας πρόσεχαν.

    Το περιοδικό εξακολουθεί να μ' αρέσει, ενίοτε να με συγκινεί επειδή βλέπω κάποια ονοματεπώνυμα και φυσικά είναι και το γαμώτο. Εσύ βέβαια βρίσκεσαι κάπου αλλού, αλλά όμως σε γουστάρω όσο και αν διαφωνώ. Σου υπόσχομαι πάντως ότι είναι η τελευταία φορά που γράφω σε σχέση με το περιοδικό. Το πήρα το μάθημά μου.

    Για τους υπόλοιπους παραπάνω που γαυγίζουν (ή νιαουρίζουν) τους προτρέπω να διαβάσουν τα παλιά τεύχη του ΑΝΤΙ. Αν έχουν δυσκολία να τα βρουν ας τα αναζητήσουν από τα γραφεία.

  29. OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ avatar
    OFFSHORE ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ 08/03/2008 04:21:02

    Ε ρε γλέντια με το Γιάχβε και τους Ελοχίμ.

    Διευρύνθηκε η αναγνωσιμότητα και στον σκληρό πυρήνα του Λιάκο.

  30. Factorx avatar
    Factorx 08/03/2008 04:40:06

    Offshore, ο διάλογος είναι η ουσία των πάντων. Μόνο έτσι θα βρούμε άκρη. Σέβομαι τις απόψεις σου, αλλά τις πολεμάω και το ίδιο πρέπει να κάνεις κι εσύ μετις δικές μου. και αυτό ήταν πάντα το "Αντί".

  31. Factorx avatar
    Factorx 08/03/2008 04:43:16

    Ραν: Νομίζω οτι είσαι άδικος. Εκτός να θέλεις να επαναλαμβάνουν όλοι τις απόψεις που σου αρέσουν. Που να δείς το νέο post που ανέβασα. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΠΟΡΕΊ ΝΜΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ; Μην τρελλαθούμε και τελείως. Επειδή οι ακροδεξιοί λένε οχι στην "Δημοκρατία της Μακεδονίας", οι ακροαεριστεροί πρέπει να λένε "ναι";

  32. ελληναρας avatar
    ελληναρας 08/03/2008 04:47:12

    Αγαπητέ Ant,
    φυσικά, δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να κατονομάσω τους διανοούμενους που αντιτάχθηκαν λόγω και έργω στις σοβινιστικές αντιλήψεις που επικρατούν γύρω από το μακεδονικό ζήτημα. Δεν είναι τυχαίο ότι αναφέρθηκα σε δύο ξένους, έναν ανθρωπολόγο και έναν ιστορικό (το βιβλίο του Danforth "Η μακεδονική διαμάχη" κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Αλεξάνδρεια). Με τις κρατούσες αντιλήψεις και το επίπεδο του διαλόγου για το μακεδονικό θα ήταν ασυγχώρητο σφάλμα εκ μέρους μου να βάλω, εκ νέου, στο στόχαστρο κάποιων θερμόαιμων ανθρώπους που παρεκκλίνουν από τη συνθλιπτική "εθνική ομοψυχία".
    Ωστόσο, σε παραπέμπω ενδεικτικά σε αυτό το λινκ με τις απόψεις του Λ. Κύρκου για την εθνικιστική υστερία γύρω από το μακεδονικό (http://gefyrismoi.blogspot.com/search/label/%CE%A3%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B9%CE%B1) όσο και στο άρθρο του Α. Ελεφάντη στην εφημερίδα "Αυγή" (9 Νοεμβρίου 2004) με τίτλο «Τα Σκόπια είναι πρωτεύουσα της Δημοκρατίας της Μακεδονίας». Μπορείς να ανατρέξεις, φυσικά, και σε τεύχη του περιοδικού "Αντί" εκείνης της περιόδου (1992), όπου φιλοξενούνται απόψεις αρθρογράφων και διανοητών ανάλογου περιεχομένου.
    Όσο για το περιλάλητο ορθόδοξο τόξο (Ελλάδας-Σερβίας-Ρωσίας), ο Factorx ατύχησε ή πιάστηκε αδιάβαστος. Εάν είναι ζήτημα μείζονος σημασίας για εμάς να μην αναγνωριστούν τα Σκόπια με το όνομα "Μακεδονία" (ούτε καν με γεωγραφικό προσδιορισμό, όπως υπαινίσσεται ο Factorx) τότε ο άξονας Ελλάδας-Σερβίας έχει σπάσει με ευθύνη των Σέρβων, που έσπευσαν να αναγνωρίσουν το γειτονικό κράτος με τη συνταγματική του ονομασία, όπως εξάλλου έπραξε και η Ρωσία. Άρα πήγε στο βρόντο η "Ορθόδοξη Συμμαχία". Ίσως, βέβαια, και τα ορθόδοξα αδέρφια μας να υποκινούνται από σκοτεινούς κύκλους, ποτέ δεν ξέρει κανείς τι γίνεται... Όσο για τις λεγόμενες αλυτρωτικές επιδιώξεις, αυτές έχουν εγκαταλειφθεί προ πολλού με την Ενδιάμεση Συμφωνία του 1995, όπου η πΓΔΜ άλλαξε την σημαία της, τα νέα χαρτoνομίσματα, τα επίμαχα άρθρα (περί μεταβολής συνόρων και εδαφικών διεκδικήσεων και περί προστασίας μειονοτήτων σε γειτονικές χώρες) στο Σύνταγμά της.

  33. ant avatar
    ant 08/03/2008 07:22:33

    Αγαπητέ Ελληναρά (παράδοξο να φωνάζω έναν Ελληναρά αγαπητό, αλλά υποθέτω πως το nick σου είναι χιουμοριστικό),

    ενδιαφέρον το λινκ στο οποίο όμως ο Λ.Κύρκος δεν αναφέρεται πουθενά σε καμία "Δημοκρατία της Μακεδονίας", συνεχώς αναφέρεται στη "σκοπιανή περιπέτεια" ούτε καν στην "μακεδονική περιπέτεια". Σε πολλά σημεία με βρίσκουν και σύμφωνο τα γραφόμενά του σχετικά με την εθνικιστική καλλιέργεια που έκανε ζημιά εν τέλει στα εθνικά συμφέροντα. Αλλά άλλο είναι να καταδικάζουμε τα δικά μας στραβά και άλλο να υποστηρίζουμε τα στραβά των γειτόνων μας. Όπως έγραψε και ο/η Dzi παραπάνω (23) γιατί σε αντίδραση των δικών μας σφαλμάτων να υιοθετούμε τις εθνικιστικές φανφάρες των γειτόνων; Ξέρουμε πολύ καλά ότι το όνομα καθεαυτό δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι η εξασφάλιση του συγκεκριμένου ονόματος δίνει γέφυρα στο παρελθόν της ιστορικής Μακεδονίας που τους είναι τόσο χρήσιμο για την δημιουργία της δικής τους ιστορίας.

    Προσωπικά το "Δημοκρατία της Μακεδονίας" νέτο/σκέτο το βρίσκω προκλητικό και δημιουργεί αμέτρητα πρακτικά προβλήματα στη χώρα μας-και όχι βέβαια μόνο στον χαλβά...

    Υ.Γ. Εννοείται φυσικά πως μιλάμε για το επίσημο όνομα που θα χρησιμοποιείται στις επίσημες συνδιαλλαγές κλπ, ολόκληρος ο κόσμος έχει ήδη αναγνωρίσει το γειτονικό κράτος ως "Μακεδονία"-σκέτο.

  34. TOX avatar
    TOX 08/03/2008 09:48:35

    Αλήθεια πόσο επικίνδυνος είναι ο "διεθνισμός" χωρίς ταξικές αναφορές ; Πως μπορεί να χαρακτηριστεί ο φορέας του, όταν τη πορεία του Κράτους*,(ΠΓΔΜ), την ποδηγετεί η νέα τάξη των USA κι αυτός ταυτίζεται μαζί της, στο όνομα του λαού της ; Και ο ιμπεριαλισμός "διεθνισμός" είναι, φίλοι - κομπλεξικά - ακόλουθοι, μιας ξοφλημένης "ψευτοποροοδευτικής" άποψης και στάσης...
    Η σωστή αριστερή θέση στο σκοπιανό περιέχει τέσσερις άξονες : 1. Ναι στο δικαίωμα της ύπαρξης και της λειτουργίας της χώρας της ΠΓΔΜ. 2.΄Οχι στην οποιαδήποτε απειλή, (πόσο μάλλον απόπειρα) αλλαγής των συνόρων στην περιοχή. 3. ΄Οχι στον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό. 4. Το όνομα θα πρέπει να επιλεγεί από τους ίδιους, χωρίς όμως να προσδιορίζει αποκλειστικότητες επί της εδαφικής Μακεδονίας, (ένα κομμάτι της έχουν) και επί της ιστορίας της, (ένα χρονικό διάστημα, ενός μικρού γεωγραφικού κομματιού δικαιούνται).

    * Κράτος : πολιτικό προσωπικό, κρατικός μηχανισμός...

  35. ΤΣΥΡΙΖΑ avatar
    ΤΣΥΡΙΖΑ 08/03/2008 10:30:29

    Ρε άστο διάολο Trendy ψευτοκουλτουριάριδες διεθνιστές αριστεροί του κώλου.

  36. Nick avatar
    Nick 08/03/2008 10:31:32

    Συγχαρητήρια! Τώρα που ξέρουμε ότι ο νονός των Σκοπίων είναι ο George Soros, μπορούμε κάλλιστα να αντιληφθούμε ποίοι είναι πίσω από το Ουράνιο Τόξο, το "Ελσίνκι" (Βρετανοί πράκτορες) και άλλα τόσα "προοδευτικά" βλαστάρια της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

  37. ΤΣΥΡΙΖΑ avatar
    ΤΣΥΡΙΖΑ 08/03/2008 10:36:15

    Για να καταλάβετε το κύκλωμα η Ρεπούση και ο συρφετός της αποκαλούν τα Σκόπια Μακεδονία αυτοί επιλέγονται σήμερα να γράψουν σχολικά βιβλία... ρε ουστ ανθέλληλες να πάτε να μείνετε στα Σκόπια.

  38. ΤΣΥΡΙΖΑ avatar
    ΤΣΥΡΙΖΑ 08/03/2008 10:41:55

    Ουράνιο Τόξο πρώτοι στην προπαγάνδα εύγε εύγε

  39. ΚΚΕ FULL avatar
    ΚΚΕ FULL 08/03/2008 11:00:42

    ΠΡΟΣ March 8th, 2008 at 3:27 am

    Σιγά ρε Λαλάκη...

  40. Frixos13 avatar
    Frixos13 08/03/2008 11:09:29

    Ο Milocevic δεν είχε πει οτι "το θέμα των Σκοπίων είναι υπόθεση της πυροσβεστικής Βελεγραδίου";

  41. Frixos13 avatar
    Frixos13 08/03/2008 11:23:48

    Για δέστε κι αυτό: http://www.bulgarmak.org/makedonia.htm

  42. Frixos13 avatar
    Frixos13 08/03/2008 11:29:15

    Ολα αυτά που δείχνει το site που σας υπέδειξα απλά είναι ενδεικτικά της κουλτούρας και του "πολιτισμού" (της Παιδείας που διδάσκουν στα παιδιά τους) αυτού του εκτρώματος που γέννησε ο β' παγκόσμιος πόλεμος και η τοτε κομμουνιστική υστεροβουλία μετά τη Γιάλτα. Αυτούς θέλουμε να αγκαλιάσουμε; Απο αυτούς...υποχωρούμε και λέμε διάφορες αρλούμπες περι "γεωγραφικής μαεδονίας" και άλλες τέτοιες βλακείες (που λένε...πανικόβλητοι οι πολιτικάντηδες μας);
    Αφού λοιπόν η μακεδονία (γεωγραφικά τους "πιάνει" και αφού νιώθουν απόγονοι του Μεγ.Αλεξάνδρου) ας γίνουν - με ενα δημοψήφισμα - ελληνική επαρχία(και αυτόματα θα ενταχθούν και στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ και όπου αλλού).
    Αυτοί βέβαια -όπως θα είδατε και στην ιστοσελίδα που παραπέμψαμε σε απταιστα ελληνικά - ισχυρίζονται και διατυμπανίζουν ότι η Ελλάδα είναι...μακεδονική επαρχία και ότι ο Μεγ.Αλέξανδρος ήταν ανθέλληνας και κατακτητής της Ελλάδας και οραματίζονται την...κατάκτηση μας!!
    Καταλαβαίνετε γιατί "νενέκους" (πραγματικά νάνους και ελάχιστους...) πολιτικούς μιλάμε στην Ελλάδα(πλην ΛΑΟΣ); Μήπως να κάνουμε μεταγραφή τον Ερντογάν με τον Γκουλ; Αυτοί μάλλον πολύ καλλύτερα θα υπερασπισθούν τα ελληνικά συμφέροντα...
    Απο τη στιγμή που έχουν αυτή την προσέγγιση απέναντι μας μια ειναι η θέση μας: Να διαλυθούν εις τα εξ ων συνετέθησαν και να μοιραστουν μεταξυ Ελλαδας, Βουλγαριας, Αλβανίας και Σερβίας. Και να αντιμετωπιστούν σαν εχθρικό κράτος.

  43. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 08/03/2008 14:56:00

    Το φαινόμενο των ελλήνων που «αγκαλιάζουν» και «περιθάλπουν» κάθε τι που στρέφεται κατά της Ελλάδας ως κρατικής οντότητας, ή κατά των συμπολιτών τους, δηλαδή κατά αυτών που έχουν κοινή γλώσσα, παιδεία και παραστάσεις είναι πολύ περίεργο, αλλά δεν είναι τωρινό.

    Πάντα υπήρχαν οι φραγκολεβαντίνοι που έβλεπαν την Δύση και τους έπεφταν τα σάλια, αντίστοιχοι με τους σημερινούς νεοέλληνες που σιχαίνονται την Ελλάδα και όλους τους άλλους έλληνες, αποθεώνουν την αγγλοσαξωνική παιδεία και τρόπο ζωής και ονειρεύονται τι στιγμή που θα ζήσουν (επιτέλους) στο Λονδίνο, αλλά που ποτέ δε το κάνουν, αν και έχουν όλες τις αντικειμενικές δυνατότητες.

    Πάντα υπήρχαν οι μηδίζοντες και οι «εφιάλτες», οι γενίτσαροι, οι γερμανοτσολιάδες, όπως και αυτοί που είχαν ως πατρίδα τους την «Μεγάλη Σοβιετική Ένωση» και περίμεναν τον «πατερούλη» να τους απελευθερώσει.

    Σε όλους αυτούς έχουν προστεθεί και οι «διεθνιστές» ή όπως αλλιώς θέλουν να ονομάζονται. Σε αντίθεση με τους φραγκολεβαντίνους, δεν αλληθωρίζουν δυτικά ή (κάποτε) ανατολικά αλλά παντού, υπό μία απαραίτητη προϋπόθεση. Να είναι η Ελλάδα ή οι έλληνες στο στόχαστρο. Άκριτα, χωρίς αρχές και αντιφατικά υποστηρίζουν τους τσάμηδες, τους σκοπιανούς, τους τούρκους της Θράκης και τους τούρκους της Τουρκίας, τους «σλαβόφωνους», το «ουράνιο τόξο», τις πάσης φύσεως εδαφικές ή μειονοτικές διεκδικήσεις κατά της Ελλάδας, όπως και τους πάσης φύσεως και προελεύσεως μετανάστες, χωρίς να ξεχωρίζουν αίτια και αποτελέσματα, γεωπολιτικές στρατηγικές, συμφέροντα και επιδιώξεις των άλλων.

    Το γεγονός ότι στις άλλες χώρες και λαούς ούτε ένας ομοϊδεάτης τους υπάρχει (να υποστηρίζει δηλαδή τους έλληνες και να στρέφεται εναντίον της χώρας του) δεν αποτελεί λόγο προβληματισμού τους. Και βέβαια για αυτούς όποιος έχει άλλη άποψη είναι «φασίστας» ή «λιακοπουλικός», ή «ελληναράς».

    Ωστόσο, όπως πάντοτε, δεν είναι τόσο πολλοί, όπως νομίζουν. Απλώς, όπως όλοι οι φανατικοί, φωνάζουν περισσότερο.

    Μόδα είναι θα (τους) περάσει.

  44. gelaei kala, opoios avatar
    gelaei kala, opoios 08/03/2008 16:22:51

    ξεφτιλίζεις τη φήμη του περιοδικού αντί, factor x.
    τι πρόβλημα έχεις με το δημοκρατία της μακεδονίας; αυτό είναι το όνομά τους- ξεκολλήστε εθνίκια.

  45. Αggelos avatar
    Αggelos 08/03/2008 17:14:49

    Factorx Says:
    Αν δεν κάλω λάθος, τα ίδια κανάλια δεν είναι που οδήγησαν την δημοτικότητα του Τσίπρα στά ύψη; Δύο μέτρα και δυο σταθμά”. Οσο γι αυτό το “καλή ώρα” οπως νομίζει καθείς.

    Συμφωνώ απόλυτα και δεν βάζω δυο μέτρα και σταθμά. Τα κανάλια έφτιαξαν τα νούμερα του Τσίπρα. Μένει να δούμε αν το αξίζει.
    Όσο για το "καλή ώρα", δεν το παίρνω πίσω. Όταν διαβάζω για εθνοπροδότες που πρέπει να ριχτούν στην πυρά, μόνο αυτό μου έρχεται στο μυαλό....Ελληναρά μου. Γιατί αν πρέπει να ριχτούν στην πυρά εθνοπροδότες, κάτι μου λέει πως δε θα μείνει ρουθούνι από πολιτικούς στην Ελλάδα.
    Κι εγώ τη σέβομαι την άποψή σου Ελληναρά, απλά τη θεωρώ λανθασμένη όπως θεωρείς κι εσύ τη δική μου. Φίλοι...

  46. Δρυοπίδης avatar
    Δρυοπίδης 08/03/2008 18:24:32

    Προ αμνημονεύτων χρόνων (πριν την Κατοχή) το ΚΚΕ "έβλεπε" ανεξάρτητη Δημοκρατία της Μακεδονίας, κατά πώς ήθελε η Κομιντέρν βεβαίως βεβαίως. Αφού το πλήρωσε ακριβά και τοις μετρητοίς (και δεν με νοιάζει εδώ το κόμμα αλλά οι απλοί άνθρωποι που πλήρωσαν στη ράχη τους αυτή τη γραμμή)τα μάζεψε. Η θέση 'ξεχάστηκε'. Ακόμη και στην πολλαπλώς λαλίστατη δεκαετία της μεταπολίτευσης ουδείς την επανέφερε. Κανείς δεν είπε "είχε δίκιο τότε το ΚΚΕ". Ούτε οι κατοπινοί οικολόγοι, ούτε οι ελεφάντηδες. Εξαιρούνται πιθανώς τροτσκίζουσες μικροομάδες.
    Τα χρόνια πέρασαν. Η αυτοκρατορία είναι πανταχού παρούσα. Και σε αυτό το 'περιβάλλον' -διόλου τυχαία- ξαφνικά (;) αρκετά τυπάκια "ανακάλυψαν" τη "Μακεδονία" και θέλουν οι υπόλοιποι να αποδεχτούν την άποψή τους.Γιατί αν δεν το κάνουν είναι "εθνικιστές" δηλ. "κακοί", ή βαλτοί από τους "κακούς" ή 'αντικειμενικά' βοηθούν τους 'κακούς'!
    Η λογική της "αντιπαράθεσης" είναι ακριβώς αυτή που χρησιμοποιούσε ο Στάλιν για όποιον διαφωνούσε με την πολιτική του. Είναι ακριβώς η λογική που χρησιμοποιεί σήμερα ο Μπους και το η κυρίαρχη ελίτ στις ΗΠΑ. Αλλά αυτό ουδόλως προβληματίζει τους αντισταλινικούς και αντι-μπουσιστές μας...
    Βέβαια, αντι-μπους είναι, αντι-σταλινικοί επίσης αλλά ολοφάνερα δεν έχουν ξεπεράσει τις πολεμικές αντιλήψεις της Γ΄Διεθνούς (άλλωστε και ο τροτσκισμός παιδί της ήταν!) και σε κάθε περίπτωση μετρούν ιδιαιτέρως πριν μιλήσουν τις απόψεις του "συστήματος ΗΠΑ".
    Εν κατακλείδι, αυτοί οι... "αντιεθνικιστές", που βέβαια δεν είναι δι-εθνιστές αλλά κοσμοπολίτες, έχουν κάνει τις επιλογές τους. Ε, ας μιλήσουν για αυτές, ανοιχτά. Μεγάλα παιδιά είναι άλλωστε. Κι αν πιστέψουμε τις δημοσκοπησεις σε ένα δυο τέρμινα θα αναλάβουν και την κυβέρνηση...

  47. ΚΚΕ avatar
    ΚΚΕ 08/03/2008 19:02:03

    Ο στάβλος της Οικολογικής Παρέμβασης...

  48. Αλέξανδρος Ζήβας avatar
    Αλέξανδρος Ζήβας 20/03/2008 20:33:55

    Αποικωδικοποίηση...: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,....
    Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,....
    URL : www.siopi.gr
    Γεια.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.