#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/11/2011 17:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι λέει ο κόσμος για την στάση του Σαμαρά;

Στοιχεία από την δημοσκόπηση της VPRC που δημοσιεύει αύριο το περιοδικό "ΕΠΙΚΑΙΡΑ"

[caption id="attachment_133889" align="alignnone" width="580" caption="Εκτίμηση εκλογικής επιρροής - Νοέμβριος 2011"][/caption]

 

[caption id="attachment_133890" align="alignnone" width="600" caption="Κατά τη γνώμη σας, η απόφαση του κ. Αντώνη Σαμαρά και της Νέας Δημοκρατίας να συναινέσουν στην κυβέρνηση συνεργασίας ήταν μία σωστή ή μία λάθος απόφαση; (Σύνολο δείγματος)"][/caption]

 

[caption id="attachment_133891" align="alignnone" width="600" caption="Εσείς προσωπικά και ανεξάρτητα από τις κομματικές σας προτιμήσεις, ποιο κόμμα πιστεύετε ότι έχει την καλύτερη στάση;"][/caption]

 

[caption id="attachment_133892" align="alignnone" width="600" caption="Ανεξάρτητα από τις κομματικές σας προτιμήσεις, αν είχαμε αύριο εκλογές, ποιό κόμμα θα κέρδιζε;"][/caption]

 

[caption id="attachment_133893" align="alignnone" width="600" caption="Τι γνώμη έχετε για κάθε ένα από τα παρακάτω πολιτικά πρόσωπα; (Ψηφοφόροι ΝΔ 2011, %)"][/caption]

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. H.A avatar
    H.A 16/11/2011 17:14:26

    Απόλυτη δικαίωση στη στάση του Σαμαρά δίνει ο κόσμος. έχει καταγραφει στη συνείδηση του κόσμου ότι το δημοψήφισμα του ΓΑΠ έφερε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού και ο πρόεδρος δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλλο. Επίσης αποτελεί δικαίωση και των μετριοπαθών στελεχών του κόμματος(οι 5 αλλά και άλλοι) οι οποίοι στοχοποιήθηκαν έως και προδότες. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι χρειάζεται ενότητα στο κόμμα και όχι προσωπικές στρατηγικές και αλληλοσυγκρούσεις. Λαϊκή, φιλελεύθερη, πατριωτική δεξιά είναι το όλον της ΝΔ. Ο πόλεμος από τα συμφέροντα γίνεται για τη διάσπαση της ΝΔ ώστενα μπορούν ανενόχλητα να εφαρμόζουν την πολιτική τους. Μην πέφτουμε στην παγίδα τους. Αυτά είχα να πώ..

  2. guest avatar
    guest 16/11/2011 17:16:02

    άλλη μια έγκυρη δημοσκόπηση...
    θα γελάσουμε πολύ όποτε γίνουν εκλογές για το τι θα βγάλει η κάλπη...

    • brandus avatar
      brandus @ guest 16/11/2011 22:04:46

      Η λεγόμενη ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ δεν είναι δημοσκόπηση.Έτσι λέγεται επιστημονικά το μαγείρεμα και η κατανομή αναποφάσιστων, όσων λένε ΔΞ/ΔΑ και λευκών κατά πως βολεύει το καθένα. Το φιάσκο των περυσινών δημοτικών εκλογών όπου όλες οι δημοσκοπήσεις θεωρούσαν βέβαιους νικητές τους ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΑ ένα μήνα πριν τις εκλογές, και οι οποίοι έχασαν τελικά, πρέπει να μας κάνει πολύ προσεκτικούς και επιφυλακτικους για τις δημοσκοπήσεις. Για τις λεγόμενες ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ (χα χα χα) δεν αξίζει να ασχολείται κανένας.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/11/2011 17:16:36

    εγω εστιάζομαι στην αντίφαση μεταξύ του 75% "σωστή απόφαση" για την στάση και το 56,7% "κανένα" στην καλύτερη στάση.

    και βλέπω ότι το αόρατο μαύρο χέρι φτιάχνει Τρεμοπουλοκόμμα. Με τις υγείες μας. Κατ εικόνα και ομοίωση άλλων "Ευρωπαϊκών" χωρών.

    • Monte avatar
      Monte @ archaeopteryx 16/11/2011 18:28:48

      Αλήθεια? Αλλά δε σε "χαλάει" η συνεργασία αυτή:
      http://www.alithinapsemata.gr/backstage/backstage-categories/para-politics/2085-wikileaks-apokalipseis-elliniko-komma.html

  4. φωνη avatar
    φωνη 16/11/2011 17:25:07

    Πάνω από 12 μονάδες φουσκωμένα τα μικρά κόμματα. Σιγά μην πάρει ο Κουβέλης 6,5. Ο ΣΥΡΙΖΑ ενωμένος δεν πήρε ποτέ 6.5 θα πάρει του ΠΑΣΟΚ το δεκανίκι τώρα μόνος του τόσο!!!!!!!
    Οι οικολόγοι 3,5;;;;;;;;;;;;; Ούτε στη βουλή δε θα μπουν.

  5. G.K. NEA MAKRI avatar
    G.K. NEA MAKRI 16/11/2011 17:26:37

    είναι μία πολύ καλή δημοσκόπηση,όπως μία σχετικά καλή δημοσίευσε πριν λίγο το site του ευαγγελάτου.το θέμα είναι αν το συγκεκριμένο περιοδικό είναι αξιόπιστο ή ανήκει στο χώρο της νεας δημοκρατίας.και δεν το ρωτάω κακόπιστα βέβαια ,απλά επειδή είναι θετικότατα τα ευρήματα της δημοσκόπησης,θα ήθελα να μην έχει καμία σχέση.είναι δεδομένο πως δεν θέλω σε καμία περίπτωση να προσβάλλω τους ανθρώπους του περιοδικού, αν ξέρει κανείς,μπορεί να απαντήσει.

    • Γιώργος Γ. avatar
      Γιώργος Γ. @ G.K. NEA MAKRI 16/11/2011 17:42:03

      Εκδίδεται από τον γιο του Αντώνη Λιβάνη, του «εξ απορρήτων» του Ανδρέα…

  6. NIKO avatar
    NIKO 16/11/2011 17:29:29

    ότι πείτε παιδιά.. Η αριστερά 36,5%..........χωρίς ΠΑΣΟΚ -Οικολόγους και το υπόλοιπο κακό σόϊ.........Αν είναι έτσι γιατί κουραζόμαστε και ασχολούμαστε.......Αν δεν είναι γιατί δημοσιεύτηκε αυτή η παράνοια?

  7. sawas avatar
    sawas 16/11/2011 17:33:55

    Μακάρι να μπορούσαμε εμείς στο antinews να διοργανώναμε την δικιά μας δημοσκόπηση......

    Τώρα προσπαθούμε να εξηγήσουμε τα κίνητρα του χρηματοδότη της έρευνας. Άβυσσος οι προθέσεις!!!

    Η απάντηση "στο αν είναι σωστή η στάση του Σαμαρά στην συναίνεση....." δεν εξηγεί αν ο κόσμος τρομοκρατήθηκε από τα ΜΜΕ και ήθελε πάση θυσία μια κυβέρνηση συνεργασίας, όπως και δεν εξηγεί αν κατάλαβε ο κόσμος την αρχική αρνητική στάση του και την μετέπειτα αλλαγή προς την συναίνεση.

    Το είπαν άλλοι πριν από μένα: Είναι θέμα ερωτήσεων!!!!

  8. John avatar
    John 16/11/2011 17:37:12

    Τι αστείο πραγματικά που το μόνο που σας ενοχλεί είναι τα φουσκωμένα νούμερα της αριστεράς!!!

  9. petros avatar
    petros 16/11/2011 17:40:39

    Δεν είναι καθόλου παράλογα τα αποτελέσματα.
    Μπορείτε να δείτε απλά τα αποτελέσματα στις εκλογές των δασκάλων, όπου ο κόσμος στρέφεται αριστερά, γιατί τα αστικά κόμματα της ΝΔ και δεξιότερα του ΛΑΟΣ δεν αντιλαμβάνονται τη διάλυση της μεσαίας τάξης από τους συνεχιζόμενους φόρους της κυβέρνησης Παπανδρέου- Βενιζέλου.
    ( http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49701 )
    Αν η Νέα Δημοκρατία και το ΛΑΟΣ και γενικά η κεντροδεξιά δεν προστατεύσουν τον ελληνικό λαό από το αντισυνταγματικό χαράτσι και τη διάλυση του κοινωνικού ιστού της χώρας, τα εκλογικά αποτελέσματα της Αριστεράς θα είναι ακόμα υψηλότερα.Αν τα αστικά κόμματα δεν προστατεύσουν τη δημόσια και ιδιωτική περιουσία από το ξεπούλημα, τόσο οι αγανακτισμένοι θα στρέφονται σε ακραίες μορφές αντίστασης και ψήφου.
    Η ευθύνη του Σαμαρά και της Ελληνικής Δικαιοσύνης είναι μεγάλη. Σταματήστε άμεσα τη φοροεπιδρομή, κυρίως στους συνταξιούχους,μισθωτούς, τρίτεκνους και πολύτεκνους.

  10. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 16/11/2011 17:41:25

    75% υπέρ και 15% κατά της απόφασης Σαμαρά. Μήπως υπερεκτιμήθηκαν οι αντιδράσεις που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο;

  11. andreas gr avatar
    andreas gr 16/11/2011 17:47:55

    Αρκετοι μεσα απο το antinews εχουμε γραψει οπως και γω οτι η αριστερα θα δυναμωσει και φαινετε και στο γκαλοπ το οτι θα μπουν κι οι οικολογοι στην επομενη βουλη μεσα ειναι δεδομενο ετσι κι αλλιως στην ευρωβουλη εχουν μπει και ολες οι δημοσκοπησεις εδω και ενα χρονο τους δινουν σταθερο ποσοστο.Τωρα για την ΝΔ οι δημοσκοπηση δειχνει οτι αυτοδυναμια δεν ερχεται οποτε θα αναγκαστει να συμπραξη με Κουβελη και Τσιπρα,και μην τρεξουν καποιοι να ειρωνευτουν γιατι εχει κανει και χειροτερες συμπραξεις το τελευταιο διαστημα.Γνωμη μου.

  12. petros avatar
    petros 16/11/2011 17:50:26

    Αυτά δίνει η ΑΛΚΟ
    ΠΑΣΟΚ: 14,8%
    ΝΔ: 26,7%
    ΚΚΕ: 10,1%
    ΛΑΟΣ: 6,5%
    ΣΥΡΙΖΑ: 7,2%
    ΔΗ.ΣΥ.: 3,1%
    ΔΗΜ.ΑΡ.: 7,9%
    ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ: 3,5%

    Η αριστερά εδώ πλησιάζει το 28,5%... Και ακόμα δεν ήρθαν σε όλους τα χαράτσια και οι άλλες δόσεις των έκτακτων εισφορών και τα τέλη και άλλοι 6-7 φόροι ... ΝΔ, ακούς ; Διαλύουν τη μεσαία αστική τάξη και εσύ τι κάνεις ; Οδηγούν σε εξαθλίωση Τρίτεκνους και Πολύτεκνους και εσύ κάθεσαι και τους καμαρώνεις ; Εκλογές άμεσα και άμεση αλλαγή οικονομικής πολιτικής, με πρώτο τη κατάργηση του χαρατσιού στη ΔΕΗ.
    κ. Βενιζέλο, το χαράτσι στη ΔΕΗ θα είναι η ταφόπλακα της πολιτικής σας καριέρας, μαζί με όλες τις έκτακτες εισφορές...

    • geosid avatar
      geosid @ petros 16/11/2011 18:14:34

      ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΠΕΤΡΟ ΝΔ-ΛΑΟΣ ΕΧΟΥΝ 33% ΠΕΡΙΠΟΥ.
      ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΝΔ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ ΠΑΣΟΚ.ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ.

  13. Δεξιούρα avatar
    Δεξιούρα 16/11/2011 18:00:02

    Άλλη μία δημοσκόπηση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα αυτών που την παράγγειλαν.
    7% για τον λαγό δεν παίζει και θα το δείτε στις εκλογές.Θα έχει μικρότερο ποσοστό από το 2009.
    Είναι φουσκωμένα τα ποσοστά των ψευτο-οικολόγων και του Τσίπρα (το γιατί σηκώνει μεγάλη ανάλυση).
    Επίσης είναι τσεκουρεμένα τα ποσοστά των εξωκοινοβουλευτικών κομμάτων.
    Θυμίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έδινε πέρυσι για τον Δήμο Αθηναίων 1% στην Χρυσή Αυγή και τελικά πήρε 5,5.Ομοίως και η ανταρσυα.
    Το μεγάλο όμως μαγείρεμα έπεσε στο ποσοστό των ΝΔημοκρατών που συμφωνούν με την συγκυβέρνηση.
    Εδώ έκαναν αναστροφή γιατί οι 7 στους 10 που ψήφισαν Σαμαρά ήταν κατά της συναίνεσης.

  14. petros avatar
    petros 16/11/2011 18:04:38

    Η οργή ακόμα και των εκκλησιαστικών μπλογκ για το χαράτσι της ΔΕΗ δείχνει το μέγεθος της αντίδρασης του κόσμου. Αν η Ελληνική Δικαιοσύνη δεν κάνει το καθήκον της, αν η ΝΔ και το ΛΑΟΣ και όσοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έχουν ακόμα επίγνωση της κατάστασης δεν ζητήσουν την κατάργηση του χαρατσιού ή τη δραματική του μείωση, ιδίως για τη πρώτη κατοικία των ελληνικών οικογενειών, τότε η Αριστερά θα καταλάβει σε 3 μήνες θέση αξιωματικής αντιπολίτευσης, για να μην πω και παραπάνω... Ξυπνάτε, κύριοι της ΝΔ...
    ( http://ierapostoli.wordpress.com/2011/11/13/xaratsi_dei/ )

  15. sintonistis avatar
    sintonistis 16/11/2011 18:11:11

    οπως καταλαβαινετε, στοιχηματιζω στα πολυ ανεβασμενα ποσοστα του Τσιπρα. διψηφιο νουμερα και βάλε, θα ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ

  16. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 16/11/2011 18:19:16

    Αν η δημοσκόπηση αντιστοιχεί στην πραγματικότητα, φανταστείτε πόσο θα έπαιρνε ο Σαμαράς αν έκανε εκλογές πριν αυτά τα απίστευτα σκηνικά

  17. lightbringer avatar
    lightbringer 16/11/2011 18:20:45

    "Υπάρχουν τα ψέματα, τα καταραμένα ψέματα και οι δημοσκοπήσεις" - Μαρκ Τουαίην

  18. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 16/11/2011 18:33:27

    G.K. NEA MAKRI,

    Επειδή γνωρίζω προσωπικά έναν ΚΥΡΙΟ που εργάζεται εκεί ως δημοσιογράφος σου δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν ανήκει στον χώρο της ΝΔ αλλά ανήκει στον χώρο των ελλήνων που αγαπούν και τιμούν τη χώρα τους.
    Βέβαια, αυτό είναι προς τιμή του υιού Λιβάνη που - απ΄ ότι φαίνεται - δεν υπέκυψε στις "προσταγές" του "εξ απορρήτων" πατρός του.

  19. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 16/11/2011 18:34:12

    +1 δις

  20. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 16/11/2011 18:38:34

    ΛΑΟΣ: 6,5%
    ΣΥΡΙΖΑ: 7,2%
    ΔΗ.ΣΥ.: 3,1%
    ΔΗΜ.ΑΡ.: 7,9%
    ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ: 3,5%

    XAXAXAXAXAXXAXAXXAXAXAXXAXAXAXAXXAXAXAXAXA!!!!!
    Mιλαμε εχει μεγαλη πλακα το καθεστως !
    Τελικα μηπως ειμαστε τοσο Οτεντοτοι οσο μας νομιζουν;

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ Aris lalidis 17/11/2011 22:23:33

      Ειδικά εκείνο το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών που το δείχνει με 2% κι ανάθεμα να το ξέρουν ακόμη και στο Κολωνάκι!
      Δημοσκοπήσεις (όπως και λεφτά) υπάρχουν. Ο νοών νοείτω...

  21. Γιώργος Β. avatar
    Γιώργος Β. 16/11/2011 18:40:55

    Η στάση του Σαμαρά τα τελευταία 2 χρόνια είναι απαράδεκτη. Το ζήτημα δεν είναι εάν τα δύο αυτά χρόνια ακολούθησε η κυβέρνηση σωστή ή λάθος πολιτική (προφανώς ήταν λάθος). Το ζήτημα είναι εάν μια μονοκομματική κυβέρνηση μπορούσε να προβεί στις αναγκαίες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που είχε ανάγκη η χώρα για να βγεί από το αδιέξοδο. Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Καμία μονοκομματική κυβέρνηση δεν μπορούσε και δεν μπορεί να κάνει αυτό το έργο μόνη της. Η αποτυχία της ήταν δεδομένη. Δεν είναι όμως μόνον αποτυχία του Πασοκ αλλά, δυστυχώς, της χώρας. Και μερίδιο στην αποτυχία αυτή, και μεγάλο μερίδιο, έχει και η ΝΔ του Σαμαρά, που δεν έβαλε πλάτη να βοηθήσει να περάσουν κάποια μέτρα, αλλά περίμενε σας ώριμο φρούτο την εξουσία. Μας ζάλισε με την "ανάπτυξη" και την "επαναδιαπραγμάτευση", λες και ζει σε δικό του κόσμο.

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ Γιώργος Β. 16/11/2011 19:38:47

      Σε ποια μέτρα να βάλει πλάτη ο Σαμαράς ;
      Σε αυτά που έχουν οδηγήσει στο 1.000.000 ανέργους ;
      Σε αυτά που έχουν οδηγήσει την ύφεση στα ύψη του 5% ;
      Σε αυτά που οι πολίτες σηκώνουν τις καταθέσεις τους και πληρώνουν φόρους, φόρους και χαράτσια ;
      Να πάρει πίσω το χαράτσι της ΔΕΗ για τη α' κατοικία, και να κόψει τις σχέσεις με τους διαπλεκόμενους εκδότες.
      Η ΝΔ κράτησε καλή στάση τα δύο χρόνια, αυτές τις μέρες άρχισε να μας τα χαλά, και μέχρι το Φεβρουάριο η ψήφος είναι στον αέρα, αν δεν δεσμευτεί να ανατρέψει την τρισάθλια οικονομική πολιτική Παπακωνσταντίνου και Βενιζέλου.

      • Γιώργος Β. avatar
        Γιώργος Β. @ Βασίλης 16/11/2011 19:51:50

        Για σου μεγάλε Τσίπρα, Οχι μέτρα, οχι μνημόνιο, όχι χρέος, όχι χαράτσια, όχι ΔΝΤ, όχι ανεργία, όχι οι τοκογλύφοι (που μας δανείζουν φθηνότερα από τους τόκους που πληρώνουν οι ίδιοι)

        Οχι σε όλα, αφήστε μόνον του τον Αντώνη να τα φτιάξει όλα με το μαγικό ραβδί. Θα κάνει επαναδιαπραγμάτευση με τη Μέρκελ και το Σαρκοζί, θα τους σπάσει τον τσαμπουκά και θα αρχίσει αμέσως η ανάπτυξη της οικονομίας.

        • Βασίλης avatar
          Βασίλης @ Γιώργος Β. 16/11/2011 20:50:49

          Βασικά, επειδή δεν φταίω προσωπικά για τα λεφτά που έφαγαν οι διαπλεκόμενοι πολιτικοί και επιχειρηματίες της Ελλάδας, ούτε έχω μαύρες καταθέσεις στο εξωτερικό, δεν νοιώθω ότι κάνω κάτι κακό ή πιστεύω κάτι κακό. Όταν είναι κανείς βολεμένος οικονομικά ή από διάφορες θέσεις, μπορεί να κάνει τον κριτή των πάντων. Με αυτή τη λογική,
          και με τα νεοφιλελεύθερα σάπια μυαλά σας, φέρνετε αντίθετα αποτελέσματα στο θέμα κατανόησης του απλού λαού... Αν η ΝΔ δεν έχει λαϊκό ακροατήριο , τότε το έχασε το παιχνίδι.

    • mike avatar
      mike @ Γιώργος Β. 16/11/2011 22:58:16

      PASOKE SSSSS.......

  22. SAS avatar
    SAS 16/11/2011 18:41:14

    +1000

    Και εκτός αυτού όταν θα μετατραπεί το χρέος τον ομολόγων από το ελληνικό στο αγγλικό δίκαιο και μας πετάξουν από το ευρώ θα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που ο τρομοκρατημένος από τα ΜΜΕ λαός θα έχει πει ναι στην στάση του Σαμαρά .
    Το παιχνίδι παίζεται σε πολλά επίπεδα και εμείς ψάχνουμε να βρούμε δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα . Δεν επιτρέπεται άνθρωποι που υποτίθεται ότι είναι ενημερωμένοι να πέφτουν σε τέτοιες παγίδες .
    Και μιλάω για τις δημοσκοπήσεις .

  23. Popo avatar
    Popo 16/11/2011 18:47:00

    Μπράβο στο Σαμαρά για την υπεύθυνη στάση του!

  24. thanasis avatar
    thanasis 16/11/2011 19:05:29

    ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ
    ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΜΑΘΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΟΤΙ
    ΠΡΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΞΕΧΝΑΜΕ
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΤΙΓΜΗ
    ΠΟΥ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ
    ΚΑΙ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

  25. Γιάννης avatar
    Γιάννης 16/11/2011 19:06:29

    Τι έδρες δίνει το 32-18.5%?

  26. Γιώργος Γ. avatar
    Γιώργος Γ. 16/11/2011 19:06:42

    Προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης, το σχόλιο μου είχε ως στόχο να δείξει ακριβώς αυτό...ότι δηλαδή το συγκεκριμένο περιοδικό δεν ανήκει στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας.

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/11/2011 19:31:57

    Kαι λοιπον;
    Μηπως θελεις να φυγουμε και απο την ευρωζωνη για να μην ανεβουν τα ποσοστα της αριστερας.Μα και παλι θα ανεβουν γιατι η φτωχεια θα ειναι μεγαλυτερη.
    Παρτε ειδηση οτι το 2009 δεν ξαναρχεται.Τωρα αν καποιος ειναι εκτος και υποσχεται διαφορα τα ποσοστα του θα ανεβαινουν.Αν ομως βρεθει στην κυβερνηση θα πεσουν.

  28. γρύλος avatar
    γρύλος 16/11/2011 19:40:31

    Είναι αφελές να ρωτάς 'ανεξάρτητα από τις κομματικές σας προτιμήσεις...'

    σίγουρα τα αποτελέσματα θα είναι διαφορετικά στις κάλπες, αν γίνουν εκλογές, μόλις διάβασα δηλώσεις του Καρατζαφέρη στο BBC 'δε βλέπω το λόγο να πάμε στις κάλπες το Φεβρουάριο' είπε και τώρα τελευταία φαίνεται ότι ξέρει πολλά

  29. grnik avatar
    grnik 16/11/2011 19:49:54

    Άσχετος είσαι ή απλώς κάνεις μαύρη προπαγάνδα;

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ενωμένος πήρε 13,5% την πρώτη φορά.

    Αποκαλείς τον ΣΥΡΙΖΑ δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ την ώρα που κάνει την πιο σκληρή (μερικές φορές στείρα) αντιπολίτευση; Είσαι σοβαρος;;

    Τότε τι είναι το ΛΑΟΣ που ψηφίζει σχεδόν τα πάντα που προτείνει το ΠΑΣΟΚ και συμμετέχει στην κυβέρνηση μαζί τους;;

    Τι είναι η ΝΔ που έχει ψηφίσει το 60% των νομοσχεδίων του ΠΑΣΟΚ και στηρίζει την κυβέρνηση αυτή;;

    Ας ανοίξουμε λίγο τα μάτια μας

    • φωνη avatar
      φωνη @ grnik 16/11/2011 20:49:43

      Τον Κουβέλη είπα δεκανίκι και είναι. Δεν είπα τον ΣΥΡΙΖΑ.
      6.5 δε δίνουν στον Κουβέλη; Το ποσοστό 6.5 σχολίασα όχι το 10 του ΣΥΡΙΖΑ.

      Αν ο ΣΥΡΙΖΑ κινείται στα εκλογικά του ποσοστά κατά μέσο όρο στο 13.5 εγώ πάω πάσο.Στις τελευταίες εκλογές με το ζόρι μπήκε στη βουλή.
      Τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ αν ήταν ενωμένος θα έπαιρνε 16.5% ;;;;;

      • anonymous avatar
        anonymous @ φωνη 16/11/2011 21:08:29

        Και ο ΣΥΡΙΖΑ δεκανίκι είναι. Από 3% πήγε στο 10%. Οι ψηφοφόροι αυτοί, το επιπλέον 7%, ήταν ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ και τώρα που τελείωσε η μάσα επανακάμπτουν εις την οικογενειακή θαλπωρή του ΣΥΡΙΖΑ. 14% όλα μαζί με τον Κουβέλη. Πρόσθεσέ τα στο 18,5% του ΠΑΣΟΚ και βγάλε σούμα.

    • φωνη avatar
      φωνη @ grnik 16/11/2011 20:49:43

      Τον Κουβέλη είπα δεκανίκι και είναι. Δεν είπα τον ΣΥΡΙΖΑ.
      6.5 δε δίνουν στον Κουβέλη; Το ποσοστό 6.5 σχολίασα όχι το 10 του ΣΥΡΙΖΑ.

      Αν ο ΣΥΡΙΖΑ κινείται στα εκλογικά του ποσοστά κατά μέσο όρο στο 13.5 εγώ πάω πάσο.Στις τελευταίες εκλογές με το ζόρι μπήκε στη βουλή.
      Τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ αν ήταν ενωμένος θα έπαιρνε 16.5% ;;;;;

  30. anonymous avatar
    anonymous 16/11/2011 20:04:27

    Αυτά είναι ποσοστά του ΠΑΣΟΚ που πήγαν εκεί. Η μετακίνηση είναι δημοσκοπική. Δεν ξέρεις τι θα κάνουν όλοι αυτού την ώρα της κάλπης. Αν συσπειρωθούν πίσω από το ΠΑΣΟΚ τότε το ΠΑΣΟΚ θα είναι περί το 35%
    Η αριστερά από ΠΑΣΟΚ μέχρι ΚΚΕ παραμένει στο 60% και η δεξιά στο 40%. Δεν έχει αλλάξει κάτι.

    • regeneration avatar
      regeneration @ anonymous 16/11/2011 22:57:39

      Κάπου το διάβασα και συμφωνώ: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το παΣοκ του '81 σε νεωτεριστικές ιδέες.
      Ξυπνήστε, ακόμα και στην Κούβα άρχισαν τις ιδιωτικοποιήσεις... ΛΕΥΤΕΡΙΑ στα μπαρμπέρικα.

  31. k avatar
    k 16/11/2011 20:14:28

    ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ. ΑΣ ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ , Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΠΑΓΚΑΛΟ , ΛΟΒΕΡΔΟ , ΡΕΠΠΑ, ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΛΠ , ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙ, ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.

  32. anonymous avatar
    anonymous 16/11/2011 20:17:31

    Στρέφονται αριστερότερα διότι πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι. Τι περίμενες από αυτούς που επί 50 χρόνια γάβγιζαν για την επάρατη δεξιά; Να γίνουν δεξιοί ή να ψηφίσουν ΝΔ τη στιγμή μάλιστα που η ΝΔ είναι μέρος του προβλήματος;

  33. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 16/11/2011 20:30:17

    Συμφωνώ!!!
    Η στατιστική είναι πολύ ωραία επιστήμη για να εμφανίζεις (αν θέλεις), τα συμπεράσματα που σε συμφέρουν.

    Παράδειγμα:
    Ο Ωνάσης κι εγώ έχουμε 100 καράβια.
    Στατιστικά από 50 καράβια ο καθένας.
    Στην πραγματικότητα όμως, εγώ δεν έχω ούτε χάρτινο καραβάκι.

  34. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 16/11/2011 21:19:08

    Απορώ πραγματικά ποιοί μπορεί να είναι αυτοί που δίνουν 6,5% ή ακόμη και 7,9% στον Κουβέλη. Τους ανθρώπους, που δηλώνουν "ήξεις-αφίξεις" σε τέτοιες καταστάσεις, είναι δυνατόν να τους επικροτεί τέτοιο ποσοστό; Αν κάποιος από τους επισκέπτες εδώ μπορεί να το εξηγήσει, ας το επιχειρήσει. Ειδικά δε αν κάποιος εδώ προτιμά τη ΔΗΜΑΡ, ας μας εξηγήσει γιατί το κάνει.
    Αλλά και το ποσοστό του ΛΑΟΣ υψηλό δίνεται. Δηλαδή του δεκανικιού που στάθηκε όσο τίποτα στις καταστροφικές επιλογές του ΓΑΠ.
    Μήπως αυτά τα δύο κόμματα είναι τα νέα ευνοούμενα δεκανίκια κι έχουν να δουν πολλά ακόμη τα μάτια μας;

  35. Tassos avatar
    Tassos 16/11/2011 21:38:39

    Μπροστά στην κάλπη σφίγγουν τα γάλατα. Καλά πουλάς "παππά" ότι είμαι απογοητευμένος από τα μεγάλα κόματα κλπ αλλά η εικόνα της Παπαρήγαινας να εξαγγέλει την κολχοζοποίηση της χώρας και του Τσίπρα με μολότωφ να σε καίει το μαγαζί οδηγεί στο ότι το ποσοστό την ΝΔ θα έχει τεσσάρι μπροστά.

  36. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 16/11/2011 21:56:50

    Στάχτη στα μάτια του κόσμου είναι τα αποτελέσματα . Σίγουρα ο Αντώνης μπορεί να κερδίσει κάποιους περαστικούς από την μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη όπως εκείνους που κέρδισε ο Καραμανλής για λίγο διάστημα και μετα τον έβριζαν μέρα νύχτα τα λαμόγια γιατί δεν τους άρεσε δήθεν. Το θέμα είναι τι θα γίνει ως τις εκλογές από άποψη χαρατσιών κτλ. Στο θέμα πχ του χαρατσιού της ΔΕΗ από ότι άκουσα τον πρόεδρο είναι υπέρ να πληρώσουν όσοι έχουν κτλ ενώ πριν από λίγο καιρό αν θυμάμαι το κόμμα με τον κ Μιχελάκη μίλαγε για μέτρο που βάζουμε νταβατζή στο σπίτι μας ( δεν θυμάμαι ακριβώς την φράση ) . Σημαντική αλλαγή νομίζω. Από κάτι τέτοια θα κριθεί η ψήφος στις εκλογές και μέχρι τότε έχουμε αρκετό καιρό νομίζω και όλοι θα κριθούν

  37. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 17/11/2011 00:02:28

    Οχι ψήφο σε όποιον δεν τάσσεται άμεσα, απερίφραστα, ρητά και κατηγορηματικά εναντίον των χαρατσιών. Φτάνει πια. Τα υποζύγια δεν αντέχουν άλλο. Στέγνωσαν τα πάντα.
    Το μόνο που χρειαζόταν ήταν περιστολή των τεραστίων σπαταλών.
    Και όσοι μπορούσαν μέχρι τώρα δεν μπορούν πλέον. Ρευστότητα στην αγορά. Αλλά τα ευρώ τα έχουν για να τα δίνουν στους δανειστές, στους μπρόκερς.

  38. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 17/11/2011 01:16:21

    Η αριστερα δεν πρεπει να μεγαλωσει και ειδικα ο ΣΥΡΙΖΑ.Δεν πρεπει να ξεχναμε τι εκαναν στην Αθηνα το 2008 τον Δεκεμβριο και τα χαλια ,που εχουν κανει το κεντρο της Αθηνας με τις συνεχεις διαδηλωσεις τους.Δεν προκειται ποτε να κυβερνησουν και γιαυτο το εχουν ριξει στο μπαχαλο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.