19/11/2008 14:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι θα γίνει με τον Μολώχ της Ασφάλτου;

Συνολικά 1.321 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο την χρονική περίοδο από την αρχή του έτους έως τις 3 Νοεμβρίου, σε σύνολο 1.203 θανατηφόρων, σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΣΥΕ).

Σε σύγκριση με το 10άμηνο του 2007 οι θάνατοι μειώθηκαν κατά 33 και τα θανατηφόρα κατά 19, σε ποσοστό 2,4% και 1,6% αντιστοίχως. Τι λες βρε παιδί μου...μεγάλη επιτυχία !!!

Είναι τετριμμένο αυτό που θα γράψω, αλλά τι στο διάολο θα γίνει, λοιπόν,  με τον Μολώχ της Ασφάλτου; Θα συνεχίζουμε να θυσιάζουμε εκατόμβες και να τις αντιμετωπίζουμε σαν στατιστικές, ενώ ξεσηκώνουμε τον κόσμο για τον Χ κοκκάκια που τον μαχαίρωσε  ο Ψ επιβήτορας;

Και γράφω σε πρώτο πληθυντικό επειδή φταίμε όλοι μας πλέον.

Που συνεχίζουμε και ψηφίζουμε τους υπαλλήλους των εθνικών εργολάβων που κατασκευάζουν δρόμους καρμανιόλες. Που δεχόμαστε να λαδώνουμε σχολές εκπαιδεύσεως μελλοντικών δολοφόνων για να «γλιτώσουμε την γραφειοκρατία», ή επειδή βαριέμαστε να διαβάσουμε τα σήματα. Που δεν πλακώνουμε στο ξύλο τους αλήτες που επιμηκύνουν το ανύπαρκτο πέος τους κάνοντας κόντρες με σούπερ καρς ανάμεσα σε οικογενειάρχες. Που συγχωρούμε και αυτή την φορά τον κυρ - Μήτσο της γειτονιάς μας που ξέχασε να βάλει υγρά στα φρένα. Που ανεχόμαστε τους ηλίθιους με τα παπάκια που κάνουν σφήνες σαν ακροβάτες μέσα στην Μεσογείων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/11/2008 15:15:44

    Μόνη λύση πια, η ΝΟΜΟΤΥΠΗ αυτοδικία με στόχο την εμπέδωση της πειθαρχίας στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας (και στην κοινή λογική).

    Για παράδειγμα, την επόμενη φορά που κάποιος (τζάμπα) "μάγκας" οδηγεί επικίνδυνα και επιχειρήσει να σας προσπεράσει αντικανονικά ενώ απέναντι έρχεται νταλίκα, ΜΗΝ του κάνετε ξανά χώρο να μπει στη λωρίδα. Τονίζω, δεν θα κάνετε ΚΑΜΙΑ παράβαση. Απλώς θα παραμείνετε σταθερά στην πορεία σας και δεν θα κάνετε υποχώρηση.

    Ούτως ή άλλως, βάρος στην κοινωνία (θα) ήταν με τέτοια επικίνδυνη οδήγηση...

  2. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 15:50:13

    Έχουμε θύμα του Μολώχ στην οικογένεια. Καταστραφήκαμε έκτοτε.
    Δεν έχω άλλο να πω.
    Η ζωή μας πριν από το γεγονός είναι σαν να μην υπήρξε.
    Ούτε και εμείς είμαστε οι ίδιοι πλέον.

    Προσέξτε τα παιδιά σας, τα βλαστάρια σας.

  3. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 19/11/2008 15:55:45

    Αυτό που θα πω ταιριάζει περισσότερο στην πρόσφατη συζήτηση περί Αριστεράς (στο κάτω κάτω δε φταίνε μόνο οι δρόμοι για τα ατυχήματα), αλλά με αφορμή το σχόλιο «Που συνεχίζουμε και ψηφίζουμε τους υπαλλήλους...»: Πρώτα θα ψηφίζουμε Αριστερά και μετά θα της ασκούμε κριτική. Διότι αλλιώς έχουμε δει ότι δεν κινείται τίποτα, εναλλάσσονται απλώς οι υπάλληλοι. Ενώ αν η Αριστερά (που στο κάτω κάτω, μ' όλη την κριτική που μπορούμε να της κάνουμε, έχει θέσεις περί ενίσχυσης των δημοσίων αγαθών και τη μικρότερη ευθύνη για την κατάσταση του κράτους σήμερα) ήταν μεγάλη, τα πράγματα θα ήταν αλλιώς, θα υπήρχε ένα αντίπαλο δέος.

  4. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 19/11/2008 16:13:08

    "ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ"

    "Σοφόν το σαφές"!
    Μπράβο, φίλε, Πολυβώτη.
    Είπες "την τελευταία, πρώτη"...

  5. Νἰκος avatar
    Νἰκος 19/11/2008 17:57:57

    Οι ανθρωποι, οι ανθρωποι φταινε κατα 90%. Ολα τα λλα ειναι υλικα και εργαλεια.

  6. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 18:07:22

    @factorX: Τί θα γίνει με τον Μολώχ της ασφάλτου; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, όσα και τα σχόλια. Δύο σχετικά (το ένα τουλάχιστον από παθόντα) και δύο άσχετα.
    Στα ψιλά έχει περάσει το θέμα. Το εξαντλήσαμε. Είναι μια καθημερινότητα.
    Δώσε τουλάχιστον πληροφορίες για αυτή την κυρία που δονκιχωτικά στήνει πινακίδες στην εθνική.

    Διερωτώμαι μήπως δεν εφαρμόζεται ο σωστός τρόπος επικοινωνίας του προβλήματος.

    Στα στοιχεία αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι πεζοί, ή μόνο οι επιβαίνοντες των οχημάτων;

  7. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 19/11/2008 18:38:11

    Εντάξει, θα σταματήσουμε να ψηφίζουμε τους υπαλλήλους των εθνικών εργολάβων και μετά θα κυβερνήσουν οι καλοί και θα πάρουν δουλειές και οι καλοί εργολάβοι και θα έχουμε και καλούς δρόμους και θα καταργήσουμε και τα διόδια. Όμως όλοι εμείς της γης οι κατατρεγμένοι θα συνεχίσουμε να περνάμε με κόκκινο, να κλίνουμε διασταυρώσεις, να εκνευρίζουμε τους άλλους οδηγούς και να τους εξωθούμε σε παραβάσεις, να γκαζώνουμε όταν κάποιος ηλίθιος μας κανει παράνομη υπέρβαση στην εθνική μήπως και τον σκοτώσουμε και πάρει το μάθημά του κ.λπ., κ.λπ.

  8. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 19/11/2008 18:48:44

    Καλά τα λες Ανώνυμε (6:38), το βασικό πρόβλημα βρίσκεται εκεί, δε διαφωνώ. Αλλά όταν συζητάμε τις πολιτικές πτυχές του (οποιουδήποτε) προβλήματος, τότε συνήθως διυλίζουμε τον κώνωπα για να καταλήξουμε ότι «δε μας κάνει κανείς», χωρίς να καταλαβαίνουμε ότι στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος, και ότι για να κουνηθεί το σύστημα πρέπει να το κουνήσουμε εμείς.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/11/2008 19:55:48

    ενώ μπορούμε να πούμε ότι «φταίνε οι δρόμοι» (ή οι εργολάβοι) νομίζω ότι φταίμε εμείς. Το κόκκινο που ισχύει μόνο όταν έχει κίνηση. Το STOP που είναι μόνο για το ποιός φταίει σε ατύχημα («έλα ρε αφού με είδες, γιατί δεν σταμάτησες»)... Ο αμόρφωτος συμπλεγματικός κουτσαβάκης που βγάζει το απωθημένο του με την πορδή σε τέσσερεις ρόδες, ο μεθυσμένος που «ξέρει», ο πιτσιρικάς που ονειρεύεται την γκόμενα που δεν θα πλησιάσει ποτέ του... Εμείς φταίμε.

    Εγώ δεν κάνω σφήνες με μηχανάκι. Πήρα μεγάλη μηχανή και αν με στριμώξετε, βγάζω πόρτες και φτερά (τι σας έλεγα)

  10. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 19/11/2008 20:24:44

    KaryID, λυπάμαι για το τραγικο γεγονός που αναφέρεις, και δεν θα ήθελα καθόλου να μπω στην λογική,οι εργολάβοι... οι δήμαρχοι... η αναισθησία μας... Νομίζω οτι περα απο ολα αυτά,(οι δρόμοι, η στιγμή, η τρέλλα της στιγμής, η γαιδουριά μας, το αλκοολ, η τζάμπα μαγκιά μας, το "σ΄εμενα δεν θα τύχει"), ολα παίζουν, οσο μεγαλώνεις και γίνεσαι πιο συνειδητοποιημένος οδηγός καταλαβαίνεις ποσο ανεκπαίδευτος πολίτης εισαι. Εβλεπα σε μέιλς που μου εστελναν περιπτώσεις δυστυχημάτων, το πρίν και το μετά, και σκεφτόμουν αν το ειχα σκεφτεί ποτέ. Η τροχαία τα τελευταία χρόνια μαζεύει τα σχολεία και προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά, τζάμπα κόπος, ενα μπάχαλο γίνεται, κάποιοι 13χρονοι φεύγοντας, παίρνουν τα μηχανάκια που τους εχει αγοράσει ο μπαμπάς, ξέροντας οτι δεν μπορούν να έχουν άδεια, και οτι παίρνει μηχανή σε ενα μωρό που δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό που εχει και του δίνει αίσθημα ισχύος.
    Στους αυτοκινητοδρόμους, το δυστύχημα, ισως να ειναι και μοιραίο,(λέμε τώρα),αλλα εκεί που ειναι εξωφρενικό ειναι το να κυκλοφορείς στο δηθεν πεζοδρομιο-ρείθρο και να σου τυχαίνει δυστύχημα, ή ναχει βγεί παγανιά ο ομορφος, γκαζώνοντας στο δόξα πατρί γιατί ετσι μονο το χαίρεται. Και εκεί ερχεσαι αντιμέτωπος με την εθνική μας ανοησία και υποκουλτούρα. Που ισως φταίει για τα περισσότερα δυστυχήματα, γιατί στατιστικά τα περισσότερα δυστυχήματα ειναι μέσα στις πόλεις και τις επαρχιακές οδούς.

  11. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 21:13:42

    @Aλεξάνδρα: σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ.
    Ακριβώς αυτό που λες, αυτό το "σ' εμένα δεν θα τύχει" πιστεύω και εγώ ότι συμπυκνώνει την υπανάπτυξη που περιγράφεις. Σε άλλες χώρες πειθαρχημένες δεν συναντάς αυτή την κατάσταση.
    Και δεν είναι μόνο οι μηχανές και τα αυτοκίνητα, είναι και οι πεζοί που παρασύρονται, είτε από δική τους υπαιτιότητα είτε από υπαιτιότητα του οδηγού του τροχοφόρου. Είναι και όσοι νέοι άνθρωποι μένουν ανάπηροι και δεν καταγράφονται στη στατιστική.
    Εγώ έχω απογοητευτεί. Υποτίθεται ότι τα πράγματα πρέπει να εξελίσσονται προς το καλύτερο. Οι γονείς είναι πιο ενημερωμένοι, πιο μορφωμένοι, τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα. Αλλά αποτέλεσμα μηδέν.

    Γι' αυτό αναρωτιέμαι μήπως πρέπει όλοι μαζί να σκεφτούμε ένα τρόπο να περάσουμε με διαφορετικό τρόπο το μήνυμα της "οδικής" "οδηγικής" παιδείας.
    Γιατί είναι φανερό ότι το μήνυμα κατά κάποιο τρόπο δεν φτάνει στον αποδέκτη.

  12. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 19/11/2008 21:33:31

    Επειδή πιστεύω οτι οι εικόνες ειναι πιο δυνατές και οχι τα λόγια, επειδή ο,τι συγκρατούμε περνάει πρώα απο το συναίσθημά μας και μετά απο το μυαλό μας, και θυμάμαι καλά οτι οταν ειδα εικόνες τελευταίων σταδίων καρκινοπαθών, αλκοολικών, ασθενών απο ΑIDS, καπνιστών κάτι μου έκανε, νομίζω οτι πρέπει κυρίως να βομβαρδιστούμε με εικόνες απο συνέπειες στην ζωή των ανθρώπων -για να το πω ομορφα- απο δυστυχήματα και εξυπνα σποτ απο ταλαντούχους της διαφήμισης. Στα σχολεία και στις τηλεοράσεις. Και να απαιτήσουμε και αλλη αστυνόμευση μαζί με καλλίτερους δρόμους και βελτιώσεις στους ήδη υπάρχοντες Εγώ πάντως οταν βλέπω τροχαία στον δρόμο, και μαζεύομαι, και νοιώθω πιο ασφαλής.

  13. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 22:05:44

    @Αλεξάνδρα: Το σχολείο είναι το πρώτο και μετά τα ΜΜΕ.
    Ακούω και βλέπω στα ΜΜΕ πότε πότε κάποιες καμπάνιες, πριν από τις μεγάλες αργίες ή το καλοκαίρι. Άλλες κρατικές, άλλες ιδιωτικές. Απότι φαίνεται σε κουφούς και τυφλούς απευθύνονται.
    Η οδική ασφάλεια, η εκμάθηση του ΚΟΚ, οι στοιχειώδεις αρχές οδήγησης ίσως θα έπρεπε να διδάσκονται συστηματικά στα σχολεία σε όλες τις βαθμίδες, ξεκινώντας από το δημοτικό και φτάνοντας ως το λύκειο. Όχι επιπόλαια όμως, με ένα ψευτοβιβλίο. Πρακτικά, με οδικά πάρκα, με οχήματα κατάλληλα. Για να γίνουν στα παιδιά συνείδηση ορισμένα πράγματα, για να πειθαρχήσουν και αυτά και οι γονείς σε μια ορισμένη συμπεριφορά.
    Αλλά καταλαβαίνεις τι κράτος, τι σχεδιασμό, τι αλλαγή προτεραιοτήτων και τι πόρους προϋποθέτουν όλα αυτά.
    Σήμερα απλώς, όποιος γονιός έχει ανοιχτό μυαλό πηγαίνει το παιδάκι του στο καρτ, ή σε κάποιες μεγαλύτερες πίστες που υπάρχουν για το σκοπό αυτό.
    Ή πηγαίνει με τη μοτοσικλέτα στο χωράφι και μαθαίνει το μπόμπιρα κρος.

  14. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 22:09:40

    @Αλεξάνδρα: Αλλά τι ψάχνεις Αλεξάνδρα, το είπες πάρα πολύ εύστοχα: "σ' εμένα δεν θα τύχει". Καταμέτρησε τα σχόλια σήμερα στις διαφορες αναρτήσεις και βγάλε τα συμπεράσματα. DVD, μίζες, αρπαχτές, κλειδαρότρυπα έχουν τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα και "σχολιασιμότητα".

  15. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 19/11/2008 22:39:15

    Πολλές φορές στο τιμόνι οταν εκνευρίζομαι με τους άλλους, σκέφτομαι οτι στις δουλειές μας βλέπουμε πολλούς ανθρώπους με νοητική καθυστέρηση. Και όλοι αυτοί ισως κρατούν τιμόνι. Καλή δύναμη.

  16. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 19/11/2008 22:40:31

    Το νοητική καθυστέρηση, εντός εισαγωγικών βέβαια.

  17. μανώλης avatar
    μανώλης 19/11/2008 22:54:04

    Να πούμε κάτι και για τον τρόπο που δίδονται τα διπλώματα;
    Και γιατί δεν αφαιρούνται όταν πρέπει; (αλκοόλ, υπερβολική ταχύτητα κτλ).
    Και για τους δρόμους χωρίς διαγράμηση; (ποιός να φταίει άραγε που φεύγει η διαγράμηση σαν να είναι απο κιμωλία με την πρώτη βροχή;).
    Και για τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας χωρίς διάζωμα;.
    Και για τον τρόπο που παραλαμβάνονται εκ μέρους του κράτους δρόμοι με κακοτεχνίες;
    Και για τους κλειστούς αυτοκινητόδρομους στους οποίους κυκλοφορούν πεζοί;
    Και για τα ασυντήρητα αυτοκίνητα;
    Και, και, και, και........./

  18. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 22:56:06

    @Αλεξάνδρα: και σε σένα, ευχαριστώ πολύ.

  19. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/11/2008 23:27:17

    Για τη διαγράμμιση: προ διμήνου βρέθηκα στη Στοκχόλμη. Περπατώντας, λοιπόν, πρόσεξα ότι το πάχος των διαγραμμίσεων στους δρόμους ήταν τουλάχιστον 3-4 χιλιοστά! Το ένιωθες στη σόλα του παπουτσιού!

    Ακόμα και στη Ρουμανία - και μάλιστα σε πόλεις εκτός Βουκουρεστίου, στην Τρανσυλβανία -, που είχα πάει τον Αύγουστο, οι διαγραμμίσεις είναι εντονότατες. Όπως θα έπρεπε να είναι, δηλαδή.

    Για το τι γίνεται στο Yunanistan, δε νομίζω ότι χρειάζεται να σας το πω. Προφανώς η διαγράμμιση πληρώνεται κανονική, αλλά κάπου στην πορεία... εξαϋλώνεται η μπογιά μέχρι το βάψιμο!

    Ομοίως και για την ποιότητα του οδοστρώματος. Είναι... αντιολισθητικότατη, ε;

  20. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/11/2008 00:22:52

    Τι προσπαθειτε να κανετε τωρα; Να βαλετε μυαλο στον Ελληνα; Ε, δεν προκειται να βαλει ετσι. Μονο με την ωμη βια καταλαβαινει.
    Γι αυτο ετσι και παει σε κανα σοβαρο κρατος,πχ Ιταλια, Γαλλια, Αγγλια,Γερμανια, με το που περναει τα συνορα, καταλαβαινει αμεσως τη διαφορα, και γινεται αμεσως κοτουλα.
    Που ειναι εκεινος ο φοβερος Ελληνικος τσαμπουκας; Μα τον χασαμε στο δρομο.Αμεσως.
    Αν λοιπον και εδω, οι τροχονομοι, ειχαν τη διαταγη, να κοβουν κωλους, τοτε θα βλεπατε πως κοβοταν η μαγκια, σε 24 ωρες.
    Αλλα οι πολιτικοι, κοιτανε πως να βαλουν τον Ελληνα να παρανομησει, για να μπορουν μετα, να το παιζουν νταβατζηδες.
    Αυτο δε γινεται παντου; Με τα αυθαιρετα, το ιδιο δε γινεται;
    Υπαρχει λοιπον μια κρυφη συμφωνια, μεταξυ πολιτων και πολιτικων, που λεει, σε ψηφιζω, με καλυπτεις.
    Ετσι διαλυθηκαν ολα.Μα ολα.
    Οσον αφορα στην ευθυνη των δρομων, για μενα, δεν υπαρχει τετοια,γιατι ολοι μας, το ξερουμε οτι οι δρομμοι ειναι μπουρδελα.Δεν ηρθαμε απο τον Αρη. Εδω ζουμε.
    Αρα, αμα κανουμε ταρζανιες σε εναν κωλοδρομο, εμεις φταιμε και οχι ο δρομος.
    Και δεν ειναι μονο τα τροχαια που μας εξαφανιζουν σιγα σιγα. Ειναι και το καπνισμα, που πεθαινει καθε χρονο, με 100 διαφορετικους τροπους, χιλιαδες ανθρωπους και μαυριζει σπιτια.
    Αλλα βλεπετε, οτι ουτε κι εδω, τομανε να παρουν τα μετρα που πηραν, ολα τα ανεπτυγμενα κρατη.
    Του Ελληνος ο τραχηλος βλεπετε και λοιπες αηδιες, που περνανε στα ζωα.
    Ας φανε τον καρκινο και το εμφραγμα .
    (Και για να δειτε τη μαλακια των ανθρωπων,επειδη παω καθε δυο μηνες στο Σωτηρια, για τη μανα μου,εκει δηλαδη, που ο καρκινος και η ΧΑΠ,κανουν θραυση,νοσοι που κατα 90%, οφειλονται στο καπνισμα, βλεπεις ατομα, εξω απο την πορτα του Νοσοκομειου, συγγενεις ασθενων, που εχουν δηλαδη το προβλημα στο σπιτι τους, να μαζευονται και να φουμαρουν αρειμανιως.
    Το ιδιο και στο Ωνασειο.Εβγαλα μαλιστα και φωτο με το κινητο, τα τασακια που υπαρχουν εξω στην αυλη του Ωνασειου, που ηταν γεματα με αποτσιγαρα.
    Καταλαβατε λοιπον, για ποιο ζητημα μιλαμε και για ποιο επιπεδο μυαλου;)

  21. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 20/11/2008 00:33:27

    "klak - klik, every trip"
    klak - klik every trip

    Το 1972, στην Αγγλία, η διαφήμιση που παιζόταν πιο συχνά απ' όλες ήταν η εξής: Ένας ρεπόρτερ πήγαινε στα νοσοκομεία και έπαιρνε συνέντευξη από σακατεμένους σε δυστυχήματα ανθρώπους. Ξέρετε, γύψους σε όλο το σώμα, παραμορφωμένα πρόσωπα, κομμένα χέρια ή πόδια κλπ. Στο τέλος κάθε τέτοιας μικρής συνέντευξης, ο τύπος έλεγε "So, klak - klik every trip", δείχνοντας, όπως οι αεροσυνοδοί, το κλείσιμο μιας ζώνης ασφαλείας.

    Επίσης, στις εισόδους όλων των αυτοκινητοδρόμων υπήρχαν πάνω σε υπερυψωμένες βάσεις αυτοκίνητα στραπατσαρισμένα σε απίθανο βαθμό λόγω δυστυχημάτων. Το έκαναν για ελάχιστο χρόνο μια φορά και στην Αθήνα, αλλά το σταμάτησαν. Προφανώς, θεώρησαν ότι ...προσβάλει την Αισθητική τους!

  22. Vass avatar
    Vass 20/11/2008 01:14:36

    Αγαπητοί φίλοι, όπως ορθά αναφέρθηκε πιο πάνω, τα στατιστικά που αναφέρει η Τροχαία είναι παραπλανητικά καθώς η αναφορά δεν περιλαμβάνει τα θύματα πχ που δυστυχώς αποβιώνουν μετά από κάποιες ημέρες στα νοσοκομεία. Επίσης όπου δεν υπάρχει αναφορά από το Ανακριτικό δεν καταγράφεται ατύχημα. Αυτά για τα τυπικά του θέματος που ίσως φανερώνουν το μέγεθος αλλά όχι και τις αληθινές του διαστάσεις. Το άλλο θέμα που θέλω να θίξω αφορά τις έρευνες που γίνονται για την διακρίβωση των αιτιών ενός ατυχήματος όπου κι εκεί υπάρχει σκοτάδι βαθύ.
    Υπάρχουν κάποιοι τροχονόμοι που έχουν λόγω εμπειρίας σχετική γνώση, όμως η αλήθεια είναι ότι σχεδόν πάντα η έρευνα πασαλείβεται από τους εμπλεκόμενους και σχεδόν ποτέ δεν γίνεται επιστημονική ανάλυση ώστε να βρεθούν τα πραγματικά αίτια ενός ατυχήματος κι όχι να υπάρχει η συνήθης αιτίαση: Υπερβολική ταχύτητα ή παραβίαση προτεραιότητας.
    Προβοκάτωρ, επαυξάνω σε ό,τι γράφεις. Ζούμε σε ένα αφόρητο μπουρδέλο. Όσο σφίγγει ο κλειός τόσο θα αποθρασσύνονται οι κάφροι. Είναι θέμα επιβίωσης τους.

  23. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 12:01:03

    @Αλεξάνδρα: χθές δεν σε ρώτησα, για τα mail που παίρνεις, είναι από τη δουλειά σου; δεν κατάλαβα, αν δεν είναι αδιάκριτο που ρωτάω.

  24. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 20/11/2008 12:36:59

    Για όσους αγαπούν τα μηχανάκια, γενικά, και τα γρήγορα, ειδικά. Αλλά και για όσους έχουν παιδιά που αγαπούν τα μηχανάκια. Για να αντιληφθούν "πώς" σκέφτονται, αφού εδώ μαζεύονται και συζητάνε τα διάφορα "δικά τους". Για μένα ήταν έκπληξη:

    http://sportriding.gr/

  25. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 26/11/2008 00:28:08

    @KaryID,Συγνώμη που δεν απάντησα εγκαίρως, δεν ειχα υπολογιστή αυτές τις μέρες. Οχι δεν ειναι απο ανθρώπους της δουλειάς μου τα μειλ με τα δυστυχήματα, απλώς ετυχε, και ηταν δυνατά και σοκαριστικά, και με εβαλαν σε σκέψεις γιατί γνωρίζω ανθρώπους που η ζωή τους άλλαξε δραματικά μετά απο δυστύχημα. Προσωπικές ευαισθησίες φίλων που τις συμμερίζομαι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.