#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/12/2013 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι θα γίνει αν η ΝΔ χάσει τις Ευρωεκλογές;



Πριν καν εκπνεύσει το 2013, πριν καν η παρούσα κυβέρνηση κλείσει 18 μήνες κοινοβουλευτικού βίου, όλοι συζητούν ήδη τις επερχόμενες πολιτικές εξελίξεις. Θα πάμε σε εθνικές εκλογές; Θα αντέξουν οι βουλευτές να ψηφίζουν συνεχώς μέτρα;

Όπως έγραψε χθες το antinews, η κυβέρνηση εύχεται να φτάσει μέχρι το Πάσχα με την ελπίδα να αναστραφεί το κλίμα και να πάει μέχρι το Μάιο με διαφορετικά δεδομένα.

Ωστόσο, όσοι φυσιολογικοί άνθρωποι δε ζουν σε γυάλες, όσοι βγαίνουν και μιλάνε με την κοινωνία και δεν έχουν πάθει «ιδρυματισμό» εντός των υπουργείων και του Μαξίμου, ξέρουν τι πράγματι συμβαίνει και πώς η κοινωνία αντιμετωπίζει τις πολιτικές εξελίξεις.

Δε χρειάζονται γκάλοπ για να αντιληφθεί κανείς ότι η δικομματική κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ είναι μειοψηφία στην κοινωνία. Δεν αντέχει άλλο ο κόσμος και παρ' ότι δε θέλει εκλογές και περιπέτειες, εντούτοις περιμένει πότε θα γίνει το «ατύχημα». Περιμένοντας να δει φως στο τούνελ ο κόσμος είναι ικανός να τα κάνει όλα «λίμπα», σε πολιτικό επίπεδο εννοείται.

Το κρίσιμο ραντεβού της κυβέρνησης με το ... μέλλον της είναι τον Μάιο, στις δημοτικές εκλογές και στις ευρωεκλογές, αφού τις προάλλες το Μαξίμου ξεκαθάρισε ότι οι βουλευτικές εκλογές θα γίνουν το 2016. Με άλλα λόγια, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών η κυβέρνηση πιστεύει ότι θα αντέξει μέχρι το 2016.

Κι εγώ πιστεύω ότι την Κυριακή θα κερδίζω το τζακ ποτ του Τζόκερ μαζί με το μπόνους των 3.000.000 και επιτέλους θα πάω στο Χόλλυγουντ θα αγοράσω την "La Ferrari", την καλύτερη Ferrari, και θα πάω να την πέσω στην Σαρλίζ Θερόν.

Τις ίδιες πιθανότητες μ΄ εμένα έχει και η κυβέρνηση ν΄αντέξει μέχρι το 2016. Επειδή όποιος ζει μέσα στην  κοινωνία, όποιος ξέρει να ακούει την κοινωνία έχει αντιληφθεί ότι η τιμωρητική ψήφος θα είναι τόσο βαριά που πολύ αμφιβάλλουμε αν θα μπορεί να σταθεί μετά  δικομματική κυβέρνηση.

Κάποιοι μάλιστα δεν αποκλείουν στις ευρωεκλογές να βγει πρώτο κόμμα η ... Χρυσή Αυγή με δεύτερο τον ΣΥΡΙΖΑ και τρίτη και καταϊδρωμένη τη Νέα Δημοκρατία. Άντε να αλλάξει η πρώτη θέση και να την κερδίσει ο Τσίπρας, η ΝΔ να έρθει δεύτερη και η ΧΑ τρίτη, όπως πιστεύουν κάποιοι άλλοι πιο λογικοί. Εγώ πάντως στις συζητήσεις που κάνω δεν βρήκα ούτε έναν εκτός κομματικού περιβάλλοντος που να πιστεύει ότι θα κερδίσει η ΝΔ. Μην περιμένετε λοιπόν να σας πουλήσουμε φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες...την αλήθεια θα σας λέμε πάντα και η αλήθεια είναι αυτή την φορά ότι με τα μυαλά που κουβαλάνε στην κυβέρνηση βαδίζουν προς μια οδυνηρή ήττα στις ευρωεκλογές.

Το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα κάνει τότε ο Σαμαράς; Θα πάει σε βουλευτικές εκλογές ή απλά θα επιχειρήσει να διαχειριστεί μια οδυνηρή ήττα με ανασχηματισμούς και το γνωστό παιχνίδι με τις «μουσικές καρέκλες» που απλά ο ένας παίρνει το χαρτοφυλάκιο του άλλου; Και θα το δεχθεί αυτό ο Τσίπρας ή θα αρχίσει να ζητά αμέσως εκλογές και να υποβάλλει προτάσεις μομφής (θα έχει περάσει το εξάμηνο από την προηγούμενη).

Το σοβαρότερο όμως ερώτημα είναι «τι θέλει το σύστημα;», το οποίο παρά τις ελπίδες μας ζει και βασιλεύει και την Ελλάδα κυριεύει. Θέλει εκλογές ή θα επιχειρήσει «αναίμακτες» ανατροπές; Άλλωστε, το γεγονός ότι η κυβέρνηση διακηρύσσει ότι εκλογές θα γίνουν το 2016, υποδεικνύει μια κρυφή συμφωνία και επιβεβαιώνει αυτό που λέμε: Ότι δηλαδή ουσιαστικά κανείς δε θα θέλει εθνικές εκλογές με τη Χρυσή Αυγή να «πετάει», τον ΣΥΡΙΖΑ να ανεβαίνει και το ΠΑΣΟΚ να μην μπαίνει ούτε στη Βουλή.

Εδώ μπαίνουμε στα άλλα σενάρια και σας θυμίζουμε τι επαναλαμβάνει ο κυρ Φώτης Κουβέλης με την θεία φώτιση του Μητσοτακέϊκου. "Η παρούσα Βουλή μπορεί να εκλέξει άλλον πρωθυπουργό".  Επομένως, λένε όσοι κάνουν μια άλλη ανάλυση της κατάστασης, αν επιβεβαιωθούν τα σενάρια για "πάρτι" των Τσίπρα και Μιχαλολιάκου στις Ευρωεκλογές, δεν αποκλείεται να επιχειρηθεί μια «βελούδινη» πτώση της κυβέρνησης με μια αντικατάσταση του Σαμαρά στην πρωθυπουργία. Δηλαδή μια νέα κυβέρνηση χωρίς εκλογές και με μια ευρύτερη συμμαχία δυνάμεων χωρίς κατ' ανάγκη να υπάρξουν συνεργασίες ούτε με τη Χρυσή Αυγή, ούτε με τον ΣΥΡΙΖΑ. Οι εναπομείνασες δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ, κάποιοι Ανεξάρτητοι Έλληνες και φυσικά η ΔΗΜΑΡ θα μπορούσαν να συγκροτούσαν ένα μέτωπο με τη ΝΔ για κυβέρνηση με άλλον πρωθυπουργό και άλλους υπουργούς - να υπολογίσουμε και τι θα κάνουν οι "58" κλπ.

Είναι το γνωστό σενάριο που διακινούν μέσα ενημέρωσης όπως το Βήμα, πολιτικοί όπως ο Κουβέλης ή η Ντόρα κι επιχειρηματίες που κινούνται στο παρασκήνιο.

Φυσικά το μεγάλο ερώτημα είναι ποιος θα αναλάμβανε πρωθυπουργός. Ποιος θα ήταν «αρεστός» του συστήματος ώστε να κρατήσει τα ηνία της χώρας; Και φυσικά ποιος θα ήταν και ο εκλεκτός της τρόικας και ειδικά των Γερμανών. Διότι σίγουρα θα έχουν κι αυτοί τον πρώτο λόγο.

Προφήτες δεν είμαστε, αλλά το σενάριο αυτό παίζει δυνατά, περισσότερο από κάθε άλλο. Είναι, παλιά και δοκιμασμένη συνταγή, θυμηθείτε μόνο τι έγινε με τον Παπαδήμο. Τώρα θα έχουν και μια επιπλέον δικαιολογία για έναν μεγάλο συνασπισμό δυνάμεων: Να αντιμετωπίσουν την επέλαση της άκρας δεξιάς η οποία στις ευρωεκλογές θα σαρώσει σε όλη την Ευρώπη.

Και φυσικά ένα από τα ερωτηματικά είναι και τι θα κάνει ο σημερινός πρωθυπουργός, αφού αν θέλετε τη γνώμη μας δεν υπάρχει κανείς να τον αμφισβητήσει στη ΝΔ. Θα περιμένει να πάρει την «ρεβάνς»; Και με ποιό κόμμα έπειτα από την εκλογική πανωλεθρία της ΝΔ;

Ο Αντώνης Σαμαράς είναι έξυπνος άνθρωπος και τα γνωρίζει όλα αυτά. Αυτοί που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν είναι οι σύμβουλοι και οι υπουργοί του. Επομένως, ο πρωθυπουργός έχει τα περιθώρια να αντιστρέψει το σε βάρος του κλίμα. Και να δείξει ότι δεν είναι εύκολο «θήραμα» στα δόντια αυτών που θα ήθελαν μια νέα κυβέρνηση «τύπου Παπαδήμου».

ΒΖ-ΑΨ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. JayGatsby avatar
    JayGatsby 28/12/2013 12:22:26

    "Κάποιοι μάλιστα δεν αποκλείουν στις ευρωεκλογές να βγει πρώτο κόμμα η … Χρυσή Αυγή με δεύτερο τον ΣΥΡΙΖΑ και τρίτη και καταϊδρωμένη τη Νέα Δημοκρατία. Άντε να αλλάξει η πρώτη θέση και να την κερδίσει ο Τσίπρας, η ΝΔ να έρθει δεύτερη και η ΧΑ τρίτη, όπως πιστεύουν κάποιοι άλλοι πιο λογικοί."

    Ακριβώς, έχει σημασία πώς εννοούμε το "χάσει τις Ευρωεκλογές"

  2. SR avatar
    SR 28/12/2013 12:37:41

    Εμενα μου φαινεται οτι το εχει παραρησει η κυβερνηση το θεμα.Ο ενας υπουργος παει στα μουζουκια,ο αλλος λεει δεν μειωνω το πετρελαιο για να μην θερμανουν τις πισινες οι πλουσιοι,Οι υπουργοι που ειναι αρμοδιοι για την αναπτυξη κοιμουνται ορθιοι καθως ουτε λεφτα ριχνουν οι τραπεζες στην αγορα,ουτε η ανεργια μειωνεται.Γενικα αν εξαιρεσεις το Σαμαρα,το Γεωργιαδη και λιγο το δενδια ολοι οι αλλοι ειναι κατω του μετριου και ανικανοι να μας βγαλουν απο την κριση.

  3. G 1965 avatar
    G 1965 28/12/2013 12:40:13

    Το θεμα δεν ειναι αν χασει η ΝΔ τις ευρωεκλογες αλλα η διαχειριση της ηττας αναλογα με το μεγεθος της κι αναλογα του αν η ΝΔ θα ειναι δευτερη η τριτη πισω κι απο την ΧΑ. Αλλωστε οτι κι αν λεγεται η σχεδιαζεται τα πραγματα εχουν την ταση να αποκτουν μια δυναμικη απο μονα τους....

  4. γιάννης αγιάννης avatar
    γιάννης αγιάννης 28/12/2013 12:40:40

    αγαπητέ αυτό ακριβώς επιδιώκουμε ως κράτος από την ένταξή μας στην τότε ΕΟΚ. να είμαστε μέλος μιας φεντεραλιστικής ευρωπής. γιατί το αναφέρετε σαν να είναι κάτι κακό. αν δε σας ενδιαφέρει η τύχη της νδ σε λάθος μέρος ήρθατε.

    • κωστας avatar
      κωστας @ γιάννης αγιάννης 29/12/2013 09:20:34

      Νομιζεις οτι το κομα θα δωσει μελλον στο παιδι σου
      Τα αλογα στα καρα ειχαν παρωπιδες

    • Εμείς στο Νότο avatar
      Εμείς στο Νότο @ γιάννης αγιάννης 29/12/2013 12:33:01

      Μας ενδιαφέρει κυρίως η τύχη η δική μας και της πατρίδας μας και σχεδόν καθόλου οι τύχες των ...κομμάτων σας.
      Στο σωστό μέρος λοιπόν βρισκόμαστε. Εσείς μάλλον, πρέπει να πάτε στον ιστότοπο της ΝΔ για να βρείτε συμπόνοια.

  5. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 28/12/2013 12:44:57

    Τι θα γίνει αν η ΝΔ χάσει τις Ευρωεκλογές;

    Μα θα έχουμε πετρέλαιο για τις πισίνες μας...

    Μα θα ξανά αναβληθεί έως το 2021 (...τα 100 χρόνια) ο φόρος επί των διαφημιστικών εσόδων γιατί τα ΜΜΕ δεν ...αντέχουν αλλά εγώ αντέχω τα χαράτσια...

    Μα θα μας ξανά σώσει ο Βενιζέλος....

    ....& ο τίτλος του άρθρου είναι λάθος : αν ...υποθετικός σύνδεσμος

    Το πόσο θα χάσει ταιριάζει....

    ΥΓ

    ...αλήθεια ούτε τώρα με τις ΚΑΝΤΑδες δεν χρειάζεται εξεταστική για τα υποβρύχια ....

    Ας μείνουμε λοιπόν εμείς με τα κρύα σπίτια (...οι υπερασπιστές των λαθρεμπόρων), οι έχοντες για τα χαράτσια, οι χορτάτοι των συσσιτίων, οι θαμώνες του ΟΑΕΔ, δεν πειράζει πέντε μήνες μένουν οι κόποι και οι θυσίες πιάνουν τόπο πχ στα μεγάλα έργα και στα διόδια των 4 € (με πρωινό φαντάζομαι...)...γιατί μας ξεγέλασαν, μας εμπαίζουν, μας κοροϊδεύουν .....αλλά η ύβρις ανέκαθεν σε αυτό τον τόπο είχε κατάληξη τη νέμεση ....

    • Απογοητευμένος Πολίτης avatar
      Απογοητευμένος Πολίτης @ Ο Ιθαγενής 28/12/2013 17:34:10

      Πες τα Χρυσόστομε! Ενστερνίζομαι απόλυτα την τελευταία σου φράση "..αλλά η ύβρις ανέκαθεν σε αυτόν τον τόπο είχε κατάληξη τη νέμεση..."

  6. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 28/12/2013 12:57:34

    ΔΕΝ θα τις χάσει, αν έχει λίγο μυαλό στο κεφάλι...

  7. mara M. avatar
    mara M. 28/12/2013 13:01:44

    Η τύχη της ΝΔ δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει πολλούς. Οπως αποδείχτηκε ουτε αυτήν ενδιαφέρει η τύχη μας. Αμοιβαία τα αισθήματα λοιπόν.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ mara M. 28/12/2013 14:58:19

      Όταν λετε ''ΝΔ'' , τι εννοείτε ??

      Γιατι η ΝΔ δεν είναι ο Στουρνάρας και το επιτελειο του, που παιρνουν τις αποφασεις που μας εχουν ριμαξει. Δεν είναι καποιοι που ειδαν φως και μπηκαν. Ουτε καποιοι περαστικοι υπουργοι και μεγαλοστελεχη που ζουν στο κοσμο τους.

      ΝΔ είναι τα εκατονταδες χιλιαδες μελη, και τα εκατομμύρια κοσμου, που αν τη δουν: να βαδιζει ξανα σωστα και να είναι διπλα στην Ελληνικη μεσαια ταξη, θα είναι εκει για να τη στηριξουν ξανα....

      • manos avatar
        manos @ Μικρασιάτης 28/12/2013 16:07:48

        Και ο γιος μου που πιστεύει στον Αγ. Βασίλη, θα έρει η μέρα που θα καταλάβει. Αντιπαρέρχομαι αυτά περί των εκατομμυρίων αφού δεν αντέχουν σοβαρής απάντησης...

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ manos 29/12/2013 22:16:39

          @ m: Αν εισαι συριζα ή καμμενος , τοτε το βλέπεις ετσι. (Η ''απαντηση'' που κολλαει? Δεν σχολιασα δικη σας αποψη )

      • ωρε μανα μου avatar
        ωρε μανα μου @ Μικρασιάτης 28/12/2013 17:18:03

        ο Στουρνάρας είναι, ο Στουρνάρας...άσε το μάθαμε πια...

  8. George N avatar
    George N 28/12/2013 13:02:20

    Η νδ αν χασει θα χασει οχι γιατι δεν θα εχει ξαναφερει το επιπεδο διαβιωσης στο 2008 αλλα γιατι δεν θα εχει φερει την ελπιδα. Για να γινει αυτο πρεπει να στσματησει την μελετη του Λενιν και να εξηγησει στην αγορα οχι το success story αλλα το growth story. Αν δεν το κανει και το παιξει Αγιος Βασιλης με μοιρασμα πρωτογενους θα παει ακλαφτη

    • Dino avatar
      Dino @ George N 28/12/2013 18:41:57

      Ακριβώς έτσι. Ο Σαμαράς πιστεύει οτι θα ανατρέψει την κατάσταση κερδίζοντας μόνο τους παπούδες που τον βοήθησαν να έρθει πρώτος το 2012. Νομίζει επίσης οτι θα κάνει πρόβλημα στην Χ.Α. δίνοντας χρήματα στους ένστολους. Και όλο αυτό θα το πασπαλίζει με δηλώσεις από την Ευρώπη τύπου "έκλεισε το κούρεμα". Πίστεύει οτι έτσι θα διασωθεί. Αν καταλάβαινε τί πρόβλημα υπάρχει θα πήγαινε σε στρατηγική ήττα εθνικών εκλογών τώρα, πριν την άνοιξη. Περιμένοντας με τέτοια τρικ να βελτιωθεί το κλίμα απλά εξαγριώνει τον κόσμο περισσότερο.

  9. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ. avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ. 28/12/2013 13:08:19

    Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι εκλογές τωρα

  10. panos avatar
    panos 28/12/2013 13:22:58

    Τα αποτελεσματα των Δημοτικων-Ευρωεκλογων θα ειναι σαρωτικα για τα δυο κομματα της συγκυβερνησης..Το μεν ΠΑΣΟΚ θα κινηθει μεταξυ 3-5%,ενω η ΝΔ μεταξυ 12-15%..Ευκολα κανεις καταλαβαινει οτι μετα τις εκλογες,η συγκυβερνηση θα ειναι παρελθον και η χωρα θα οδηγηθει σε βουλευτικες εκλογες..Η οποια επιθυμια καποιων για κυβερνηση απ' αυτη τη βουλη με αλλον πρωθυπουργο κινειται στη σφαιρα της φαντασιας,αφου αν επιχειρηθει κατι τετοιο μετα τις διπλες εκλογες,θα προκαλεσει την εξεγερση του κοσμου και θα φερει το χαος μιας και θα εκληφθει ως εκτροπη..Αληθεια,ποιος θα τολμησει να κινηθει για κατι τετοιο οταν θα εχει υπαρξει η πληρης απονομιμοποιηση της συγκυβερνησης στις καλπες,οταν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ με τη βια θα προσεγγισουν το 15%;..Απο κει και περα θα δρομολογηθουν οι εξελιξεις στα δυο κομματα..Οσον αφορα τη ΝΔ,ειναι δεδομενο οτι ο Σαμαρας θα παει σπιτι του,αφου θα υπαρξει κινητοποιηση των καραμανλικων,προκειμενου να μην ακολουθησει το κομμα την πορεια του ΠΑΣΟΚ στις βουλευτικες που θ' ακολουθησουν και να υπαρξει καποιου ειδους συσπειρωση..Επειδη ομως οι ευρωεκλογες ειναι μακρια,καλο θα ειναι να μην αποκλεισουμε τιποτα για το επομενο διαστημα..Υ.Γ.1..Ο Σαμαρας εκανε το ονειρο του πραγματικοτητα κι εγινε πρωθυπουργος(με τη βοηθεια του Βενιζελου).Μετα τα αποτελεσματα των εκλογων θα 'ναι απιθανο να θελησει να κατεβει ξανα υποψηφιος και θ' ακολουθησει το δρομο του ΓΑΠ..Υ.Γ.2..Το οτι θα 'ναι ΣΥΡΙΖΑ-ΧΑ στο 1&2 ειναι το πιθανοτερο,εκτος κι αν γινει η εκπληξη απο τη ΧΑ..Το να ειναι δευτερη η ΝΔ ανηκει στη σφαιρα του φανταστικου..Υ.Γ.3..Το σεναριο που ''παιζει'' το συστημα ειναι συγκυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ κι οχι κατι αλλο..

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ panos 28/12/2013 14:25:00

      Αν καποιοι στη ΝΔ ετοιμάζονται για συγκυβερνηση με το ΣΥΡΙΖΑ, να μας το πουν από τωρα....

      • πηλίκιο και τσαρούχι avatar
        πηλίκιο και τσαρούχι @ Μικρασιάτης 28/12/2013 16:07:08

        Ω, βέβαια θα σπεύσουν να σας ενημερώσουν προεκλογικά. Δεν θυμάσαι πόσο σας ενημέρωσαν και για την συγκυβέρνηση με Μπένυ; Μην είσαι τόσο αφελής φίλε μου. Κανένα κόμμα δεν θα βγει πριν τις εκλογές να πει στα αλήθεια τι θα κάνει μετά. Τόσον καιρό δεν το πήρες το μάθημα; Και με το διάβολο (ΧΑ) θα συνεργαστούν για να κυβερνήσουν. Αφού δεν έχουν ηθικούς φραγμούς: αθωώσανε τη Σιεμεςν, δεν ψήφισαν εξεταστική για τον Μπένυ πριν μερικούς μήνες, αφήσανε τον Μπένυ για τα υποβρύχια προχθές, χρησιμοποιούν λεφτά του ΕΣΠΑ για προεκλογικές προσλήψεις σε δήμους αλα stage αντί να τα κάνουν φοροαπαλλαγές ή εισφοροαπαλλαγές σε πραγματικούς εργοδότες για να δουλέψει κανένα εργοστάσιο και να εξάγουμε κάτι. Δεν βλέπεις ότι όλα είναι στημένα και μιλημένα για να μην σπάσει το απόστημα. Εδώ είμαστε και θα το δούμε.

  11. tak avatar
    tak 28/12/2013 13:27:26

    Φυσικά και δεν το συζητώ...
    Αν η Νέα Δημοκρατία έρθει τρίτο κόμμα στις ευρωεκλογές φεύγει δια παντός από το προσκήνιο...
    Αν έρθει δεύτερο, πάει αμέσως σε εκλογές...
    Ο λαός αποφασίζει για την τύχη του, φυσικά και για την κυβέρνησή του...
    Και κανένας δεν νομιμοποιείται επιχειρήσει να σώσει ένα λαό ή μια χώρα, που δε θέλουν να σωθούν!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ tak 28/12/2013 15:01:48

      Δεν την αντέχω τόση σωτηρία!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Στέργιος 28/12/2013 18:05:13

        Ενώ τόση λοβιτούρα, τόσα χρόνια;

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Φελίζα 28/12/2013 19:11:21

          Οι άνθρωποι που έκαναν τις λοβιτούρες είναι οι ΙΔΙΟΙ άνθρωποι που σήμερα το παίζουν σωτήρες τής Ελλάδας.

          • tak avatar
            tak @ Στέργιος 29/12/2013 12:10:07

            Διαβάστε καλύτερα ή με πολλή προσοχή το σχόλιο για να καταλάβετε τι εννοεί ο σχολιαστής... Διαφορετικά, μην ασχολείστε...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ tak 29/12/2013 12:54:43

      @Τak αν ίσχυε αυτό που έγραψες :"κανένας δεν νομιμοποιείται επιχειρήσει να σώσει ένα λαό ή μια χώρα, που δε θέλουν να σωθούν!"
      θα φορούσαμε ακόμη φέσια και θα είχαμε ως επίσημη την τουρκική...

  12. Alex avatar
    Alex 28/12/2013 13:55:05

    Νομίζω ότι ο Σαμαράς έχασε σε 2 φάσεις:
    1. Οταν υποστήριξε τις αποφάσεις της Κυβέρνησης Παπαδήμου
    2. Οταν μετά τις εκλογές του 2012, όταν ακόμη αρκετοί πίστεψαν στα 18 σημεία, ομολόγησε ότι "αμάρτησε" που ήταν αντιμνημονιακός.
    Και εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι πώς παίρνει "τέτοιες" αποφάσεις για το μέλλον των Ελλήνων, μαζί με το ΠΑΣΟΚ, όταν γνωρίζει ότι τα δύο κόμματα αποτελούν το πολύ το 25% των ψηφοφόρων!!!

  13. MCA avatar
    MCA 28/12/2013 14:01:29

    Το βασικό είναι τα ποσοστά του κάθε κόμματος στις ευρωεκλογές και όχι ποιος θα κερδίσει.Εάν δε νικήσει η ΝΔ, θα πρόκειται περί θαύματος. Η σημερινή δύσκολη εποχή είναι η χαρά της αντιπολίτευσης, μέχρι να αναλάβει κυβέρνηση…..

    Τώρα, όποιοι ονειρεύονται καινούργια κυβέρνηση χωρίς εκλογές, ας είναι έτοιμοι αυτοί και τα κόμματα τους για τον πολιτικό τους θάνατο.

  14. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 28/12/2013 14:22:14

    Αν χασει τις εκλογες, ισως καταλαβει ότι το να στρεφεται εναντιον της μεσαιας ταξης και γενικα της εκλογικης της βασης, τελικα ΔΕΝ ηταν και πολύ καλη ιδεα.
    (σε ποσες ΟΦ ΣΟΡ δεν εχει γινει ελεγχος ? γιατι αραγε ? )

  15. aris. aold avatar
    aris. aold 28/12/2013 14:23:29

    O Σαμάρας δείχνει να έχει παραδοθεί και να βαδίζει τον δρόμο που εδω και πολύ καιρο του στρώνουν.

    Αν ήθελε με δυο τρεις κινήσεις θα έδειχνε ότι το πάλευε.

    Πρώτα από όλα αμςση μειωση του φόρου στο πετρελαιο. Δεν μπορεί σε τέτοιες δύσκολες ώρες ο πρωθυπουργός να επιτρέπει να μπαίνει σε κίνδυνο η υγεία των πολιτων για να παταχθει ρο λαθρεμπόριο.

    Δεύτερη ευκαιρία περίπτωση Κάντας.

    Ασχολούμαστε με τομπουλογλου και Λιάπη οταν υπαρχει για πρώτη φορα μαρτυρία για το που πραγματικα χάθηκαν τα λεφτά.

    • factorx avatar
      factorx @ aris. aold 28/12/2013 14:33:08

      Δηλαδλη τι να κάνει στον Κάντα; Τον εισαγγελέα;

      • aris. aold avatar
        aris. aold @ factorx 28/12/2013 14:52:13

        Εδω κινητοποιήθηκε για 15 ημέρες όλη η δικαιοσυνη και η αστυνομία για τον τσοντακια τον λαγό και τον αρχιφύλακα κασιδιαρη και δεν υπαρχει καμία κυβερνητική πρωτοβουλία που να δείχνει ότι θελει να ξεκαθαρίσει η υπόθεση με τις προμήθειες στον στρατό.

        • Panos avatar
          Panos @ aris. aold 28/12/2013 17:28:17

          Απλά πράγματα. Με το θέμα της ΧΑ, όχι μόνο θέλανε αλλά παραθέλανε.... Γιά πότε συντονιστήκανε... όλοι μαζί και βομβαρδίζανε 24 ώρες το 24ωρο, δεν έχει ξαναγίνει....
          Η εγκληματική οργάνωση όμως του Χρηματιστηρίου ΑΘΩΑ...
          Η εξεταστική για τα υποβρύχια μας άφησε χρόνους...
          Οι βόμβες... Κάντα, κάνουμε πως δεν ακούμε...
          Άστα φίλε.... Πίκρα...

        • kritwn avatar
          kritwn @ aris. aold 28/12/2013 19:18:29

          Τι ωραία που τα ισοπεδώνετε όλα μερικοί (θιασώτες της ΧΑ). Ίδιας βαρύτητας είναι οι μίζες με τη σύσταση εγκληματικής οργάνωσης που δολοφονούσε πολίτες.

          Σας αρέσει δεν σας αρέσει ο δρόμος για τη ΧΑ είναι στον Κορυδαλλό. Μπορείτε να συνεχίζετε να την υποστηρίζετε αλλά να ξέρετε πως απέναντι σας πλέον θα έχετε το νόμο. Απλά και ξεκάθαρα.

          • Panos avatar
            Panos @ kritwn 28/12/2013 20:33:36

            Και στον ύπνο σου και στον ξύπνιο σου, παντού βλέπεις χρυσαυγίτες;
            Φίλε..., να το κοιτάξεις...

          • Athena avatar
            Athena @ kritwn 29/12/2013 13:14:45

            Να μας πεις τους πολίτες που δολοφονήθηκαν από τη Χ.Α. και μετά έλα να συνεχίσεις τα παραμύθια.

          • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
            ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ kritwn 29/12/2013 16:09:14

            Και ο δρόμος για τους εντολοδόχους των ξένων Τοκογλύφων είναι το Γουδί ! Και φυσικά κι εσείς μπορείτε να συνεχίζετε να τους υποστηρίζετε, αλλά να ξέρετε ότι απέναντι σας πλέον θα έχετε τον Ελληνικό λαό ! Λίγα λόγια και ξεκάθαρα .

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ factorx 28/12/2013 15:54:37

        Αυτό που έκανε και με την ΧΑ.
        Ή μήπως ο Κάντας και οι συν αυτώ αποτελούν λιγότερο εγκληματική συμμορία από τους άλλους;

    • γιάννης αγιάννης avatar
      γιάννης αγιάννης @ aris. aold 28/12/2013 14:57:15

      με κάνετε και γελάω, άθελά σας φυσικά. δε μένουν και οι πλέον υπεύθυνοι πολίτες του κόσμου στην Ελλάδα. ανάβουν τζάκια για ν ζεσταθούν οι πτωχοί και βάζουν σε κλινδυνο την υγεία τους... μα σε ποιο μέρος του κόσμου έχει τζάκι η πλέμπα? δουλεύομαστε για τα καλά. η κοινωνία μας είναι τόσο βαθιά ψεύτικη και σαπισμένη, εδώ καλά καλά κοντεύει να δώσει πρωτιά στους ημικαθυστερημένους χρυσαυγίτες. που? στη χώδα που απώλεσε πέραν του 15% του πληθυσμού της από τους ναζί

      • Athena avatar
        Athena @ γιάννης αγιάννης 29/12/2013 13:17:25

        Συνέχισε να γελάς ακόμη. Από το Μάιο θα σου κοπεί δια παντός το γέλιο.

      • Ορέστης avatar
        Ορέστης @ γιάννης αγιάννης 29/12/2013 20:06:39

        γέλα..οταν θα κλαις όμως τον Μάιο δεν θα έχει έλεος..

  16. ΝΕΜΕΣΙΣ avatar
    ΝΕΜΕΣΙΣ 28/12/2013 14:38:27

    Σ΄αυτη τη π@τ@ν@ τη χωρα παντα φταινει οι αλλοι. Φταινε οι Μιχαλολιακος και τσιπρας που θα "κανουν παρτι". Ρε ειστε σοβαροι;. Ποιος έχει το "μαχαιρι και το πεπονι"; Ο τσίπρας ή ο Μιχαλολιακος; Δεν το εχει η ΝΔ που επι 18 μηνες αντι να διαλυσει καθε θεσμο που εχουν προσβαση οι πασοκοσκωληκες και δια του οποιου κυβερνουν ακομα, αναλωνεται σε βλακείες τυπου "εταιρου πληρους ευθυνης"; Δε το εχει η ΝΔ που αντι να ετοιμαζει σχεδιο μαχης (προετοιμασια υποδομων γα ν΄αντεξει η χωρα, επικοινωνιακη πολιτικη για να αποκαταστησει την εικονα της χωρας στους ευρωπαϊκους λαους, προπαγανδα εξευτελισμου και απαξιωσης των προδοτων, νομοθετικα διαταγματα τυπου Δ΄ψηφισματος για τον εγκλεισμο στις φυλακες οσων τυχον εχουν απαλλαγει με βαση το αθλιο 86 του βαγγελη κοκ) ωστε να στειλουμε σε πρωτη ευκαιρια στο διαολο ολους, καθεται και συρεται στον γκρεμο απο σκουπιδια πασοκογενη ή πασοκοπληκτα οπως ο τελευταιος ψιλικαζης των 25000.
    Ποσο δύσκολο ειναι να κατανοηθει οτι και η ΧΑ και ο τσιπρας στηριζουν τη δυναμη τους στους απελπισμενους ή οσους νοιωθουν προδομενοι; Και οι περισσοτεροι περι τον τσιπρα ειναι τελειωμενοι που πιστευουν οτι ζουμε ενα κακο ονειρο που οι δραχμες των εμμονικων μπολσεβικων θα εξαφανισουν. Προερχονται κυριως απο το πασοκ και ειναι προφανες πια οτι οι πασοκογενεις τυποι πρεπει να περασουν για παντα στο κοινωνικο περιθωριο οχι μονο γιατι ειναι συνεργατες του εχθρου, αλλα και γιατι ειναι προφανως υποτροποι και δυναμει ψηφοφοροι καποιου αναλογου προς τον οψιγαμιο μιγα εθνικου ολετηρα. Οι δε της ΧΑ απλα βραζουν απο μισος και κατατρυχονται απο απελπισια. Λυπαμαι που το λεω αλλα πολυ λιγοι ξερουν τον Χαιρετη, τον Συκουτρη, τον Δραγουμη, τον ντε Ριβερα, τον Γιαννοπουλο ή τον Εβολα. Παρα τα βλακωδη που λεγονται ουτε καν ο σκληρος πυρηνας τους ειναι ναζι (αυτα μονο ο δενδιας τα πιστευει)ποσο μαλλον οι ψηφοφοροι. Εθνικιστές είναι μονο, καποιοι ενσυνειδήτως και οι πολλοι ασυνειδητως υπακουοντας στην αρχεγονη φωνή της Φυλής μας. Εθνικιστες τους οποιους ουδεποτε καταφερε να εκφρασει η ΝΔ (λογικο μια και λιαπης, μητσοτακης και εθνικισμός δεν πανε ποτε μαζι)
    Αντι να ηλιθιολογουν λοιπον στη ΝΔ, καλο θα ηταν να αντιληφθουν οτι πια η κοινωνια εχει τρεις ομαδες ανθρωπων:
    - οσοι θελουν και μπορουν να πολεμησουν για την ανορθωση,
    - οσοι δεν μπορουν γιατι ειναι γεροι, αρρωστοι και παιδια ή αναπηροι (κανονικοι και οχι πασοκοσκωληκες) οι οποιοι πρεπει παση θυσια να προστατευθουν και
    - οσοι ενω μπορουν δε θελουν (πασοκαναθρεμμενοι, αριστεροι, ψιλικατζηδες, λαμογια, μεσαιοχωριτες, βλακες και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις)
    Επειδη δε οι ποροι δεν φτανουν για ολους ( αλλα και να εφταναν σιγα μην ταϊζουμε αχρηστους στο διηνεκες) ας προσελκυσουν τις δυο πρωτες ομαδες και ας προχωρησουν σε μια κοινωνικη επανασταση. Ακομα και να χασουν - αμφιβολο- θα εχουν τουλαχιστον πολεμησει Τωρα το μονο που πετυχαινουν ειναι να οδηγουνται αφευκτως στον ολεθρο

    • γιάννης αγιάννης avatar
      γιάννης αγιάννης @ ΝΕΜΕΣΙΣ 28/12/2013 15:58:42

      νέμεσις, αποθρασυνθήκατε καλέ μου χρυσαυγίτη. τι επικοινωνιακή εκστρατεία να κάνει η κυβέρνηση? οι λαοί υης ευρώπης μια χαρά είναι και δε μας μισούν. μην αφήνετε τα πάθη σας να σας τυφλώνουν. το κράτος δεν είναι η δικαιοσύνη, άλλος θεσμός είναι αυτός. και η δικαιοσύνη δεν πρέπει να είναι τιμωρός αλλά αναμορφωτής. δε θα ανοίξουμε στρατόπεδα συγκέντρωσης δα, αυτά ας μείνουν στα όνειρά σας.

      • NEMESIS avatar
        NEMESIS @ γιάννης αγιάννης 28/12/2013 19:08:10

        Αγαπητε μου πρεπει σιγα σιγα να καταλαβετε οι του μεσαιου χωρου, OTI καλο θα ηταν να σταματησετε να θεωρειτε πια εαυτους ρυθμιστές της πολιτικης ζωής. Αν θελετε μπορειτε να βγαλετε λεφτα και να πληρωσετε το χρεος και το κοστος των πασης φυσεως παρασιτων που εξικμαζουν τη χωρα, αλλα ως τοτε καλο θα ηταν να ακουτε και καποιους που αισθανονται ειλικρινη μεν απεχθεια προς την παρασιτικη αυτη ομηγυρη (και τη στιγμη αυτη ειναι απειρως περισσοτεροι αυτης) φερουν δε αναλογικως πολυ μεγαλυτερο βαρος απο κατι που αυτοι ηκιστα προκαλεσαν κατι που δια τους πασης φυσεως ευαισθητους και προοδευτικους δεν ισχυει.
        Φυσικα και οι ευρωπαιοι δεν μας μισουν, μαλιστα δε οταν μιλουν με Ελληνες - κανονικους και οχι εκφυλισμενους αστουληδες- ακομα και να εχουν κακη γνωμη συντομα την αλλαζουν, ακομα και οι γερμανοι. Οταν ομως χασουν τα λεφτα τους που οι "ταγοι" τους μας εδωσαν για να μην χασουν τ' αφεντικα τους τα δικα τους, τι νομιζετε οτι θα νοιωθουν;
        Το κρατος που λετε εδω και καιρο εχει μονο ενα δικαιωμα: να αυτοδιαλυθει και να δωσει τη θέση του σ' ενα νεο κρατος που θα διαφυλαττει τα δικαιωματα των πολιτων και θα επιβαλλει να τηρουν τις υποχρεωσεις τους. Η δε δικαιοσυνη οπως εφηρμοσε το Δ΄ψηφισμα θα εφαρμοσει και εκεινο που θα εξοντωσει τα παρασιτα. Και ολα αυτα για εναν απλο λογο: γιατι πανω απο το ...κρατος και τη δικαιοσυνη ειναι ο ΛΑΟΣ που τον αποτελουν οσοι εφυγαν οσοι υπαρχουν τωρα και οσοι θα ελθουν. Κανενας καραγκιοζης δεν εχει το δικαιωμα να πουλα τις δαφνες των προγονων για να κανουν καποιοι στιφαδο, να ρημαζει τις ζωες οσων ζουν τωρα και να υποθηκευει το μελλον οσων ερχονται ειτε για να ζησει παρασιτικα ειτε για να υλοποιησει τις εμμονες του. Δεν ξερω για σας, αλλα εγω εγω δεν μπορω να ξεχασω οσους αυτοκτονησαν, οσους πεθαναν γιατι δεν ειχαν φαρμακα, τα παιδια που δεν γεννηθηκαν, τους γερους που καηκαν προσπαθωντας να ζεσταθουν ή οσους σφαχτηκαν για λιγα ευρω, τους ανεργους και τις προσβολες που δεχτηκε η Πατριδα μου απο τους ξενους. Κατανοω οτι αυτα εινα "ψιλα γραμματα" για αστους,προοδευτικους και τις αλλες δημοκρατικες δυναμεις, αλλα εγω αν και αστός ειμαι πανω απο ολα Ελληνας
        Δεν χρειζονται στρατοπεδα. Το να μην μπορει να καταναλωσει η ξεφτιλισμενη φαρα ειναι τιμωρια πιο μεγαλη και απο το θανατο. Απο τα πιο μεγαλα "γλεντια" μου ειναι να βλεπω ατομα απο την 3η ομαδα που εγραψα πιο πανω να μην μπορουν να καταναλωσουν οπως θα ηθελαν ή ηξεραν
        Τελος, ναι, κανονικα θα επρεπε να ημουν χρυσαυγιτης. Τι δουλεια εχω εγω με χρηστες πλαστων πινακιδων και ψιλικατζηδες των 25000; Ντρεπομαι ομως τους παλαιοτερους απο εμενα στο σοϊ μου που για να υποστηριζουν τη ΝΔ χαλασαν τη ζωη τους και εχασαν ευκαιριες να γινουν πλουσιοι και δυνατοι. Σας ξενιζει ισως, αλλα στη ΝΔ υπαρχουν ακομα Δεξιοι κανονικοι και οχι μονο "κεντροδεξιοι" ή οτι αλλο μορφωμα προσβαλλει τη Δεξια

        • γιάννης αγιάννης avatar
          γιάννης αγιάννης @ NEMESIS 28/12/2013 21:42:53

          φίλτατε, δεκτά πολλά από όσα λέτε αν και λαικίζεται αρκετά (αυτοκτονιόμετρο, γέροι κλπ), θα σας στενοχωρήσω αλλά εμείς είμαστε η νδ και όχι οι παρυφές της δεξιάς, εμάς είχε κατά νου ο εθνάρχης και όχι τα σταγονίδια. μην προσπαθείτε να μας πάτε πιο δεξιά. αν εσείς αυτοπροσδιορίζεστε ως έλληνας εγώ είμαι Ευρωπαίος. ανατρέξτε στις ιστορικές αποφάσεις της παράταξης και θα πάρετε την απάντηση ποιός είναι πιο κοντά στο χαρακτήρα της από το 40 και μετά.

          • NEMESIS avatar
            NEMESIS @ γιάννης αγιάννης 29/12/2013 08:44:15

            Πριν λιγο καιρο ημουν στο ντυσερντολφ και εκει οι γερμανοι συνεργατες υπερηφανευτηκαν οτι η πολη τους εχει 7 αιωνων ζωη. Χαμογελασα ειρωνικα και τους ειπα οτι η πολη μου εχει Ηραιο που σημαινει οτι εχει 40 αιωνες ζωης (ενδοξης). Αυτοι καταλαβαν (στην επακολουθησασα συζητηση) τις διαφορές των βαρβαρων του ρηνου και των Ελληνων. Απορω που ενας Ελληνας δεν το καταλαβαινει αυτο
            Μακαρι να ήμουν εγω ο λαϊκιστης. Δυστυχως ομως οι ταφοι υπαρχουν, οπως και το αιμα των σφαγιασθεντων απο τα ορκ του πακη. Ηδη εχει διαπραχθει Υβρις. Ο ψιλικατζης, ο χρηστης πλαστων πινακίδων και το οτι ο βαγγελας δεν βλέπει τον κοσμο ριγε δειχνουν οτι εχει έλθει και η Ατις. Λυπουμαι αλλα την ακολουθουν η Νέμεσις και η Τισις. Ο εθνάρχης - φανταζομαι οτι εννοειτε τον τριανταφυλιδη- ηταν ο μεγαλυτερος αβανταδορος της αριστερας στην Ελλάδα. Το οτι απετυχε
            - να ενταχθούν στην ΕΡΕ οι αρχηγοι των μη κομμουνιστικων σχηματισμων της κατοχης οι οποιοι πηγαν ως και την ΕΔΑ (πυρομαγλου)
            - να επικοινωνησει την αληθεια για τις εκλογες του 61 που εγινε νοθεια οχι για να βγει η ΕΡΕ, αλλα για να βγει το κεντρο αξιωματικη αντιπολιτευση και οχι η ΕΔΑ οπως ειχε γινει το 57. (θυμαστε βεβαια ποσες φορες μας κολλησαν στον τοιχο την δεκατεια του 80 οι πασοκοσκυλοι γιαυτο. Και ομως υπαρχει απαλλακτικο βουλευμα - το 86/1966 - το οποιο η ΝΔ αγνοουσε ως φαινεται)
            - να διατηρησει ιδιωτικες ακμαιες επιχειρησεις που για λογους αντεκδικησης και μονο κρατικοποιησε στρωνοντας το χαλι στον οψιγαμιο μιγα και στον ακριδοειδη εσμο του
            - να κρατησει ενωμενες τις αντικομμουνιστικες δυνάμεις. (Ακομα θυμαμαι τον πατερα μου να μαλωνει με φιλους του που ψηφιζαν πασοκ οχι γιατι δεν ηξεραν τον μιγα - το 65 ηταν κοντα τοτε και ηξεραν για τον ασπιδα- , αλλα γιατι οι βλακειες περι "σταγονιδιων" τους τσαντιζαν. Τελικα αγαπητε μου δεν ηταν "σταγονιδια", αλλα εκεινοι που χρειαζοταν το πασοκ για να κανει το 24% 48%) δειχνουν την ποιοτητα εκεινου του ανδρος
            Η κριση θα πρεπει να σας εδειξε οτι δεν υπαρχουν μεσοβεζικες λυσεις. Δεν υπαρχει "ολιγον" εγκυος και το γκρι ειναι μπασταρδεμενο μαυρο. Η λέξη "κεντρο" ειναι μπασταρδη και μυριζει τη μουχλα του "κλικλη", του "γερου" και του κανελλοπουλου (απο την ΕΛΔ στην ΕΡΕ και απο εκει στο πασοκ). Νομιζω οτι αρκετα μας επνιξε η μουχλα. Καιρος ειναι να δουμε τον κοσμο χωρις Αspergillus niger και αλλα παρασιτα

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ NEMESIS 29/12/2013 10:33:35

            αγαπητέ μου μας χωρίζουν πολλά. δεν κρίνω τις απόψεις σας, απλά πιστεύω ότι τέτοιες απόψεις, βαθιά διχαστικές, ρατσιστικές και εν πολλοίς βασισμένες σε λανθασμένη ανάγνωση των πραγματικών γεγονότων μας οδήγησαν εδώ. αυτό ακριβώς εννοούσα λέγοντας ότι εμείς είμαστε η νδ και ΟΧΙ εσείς.

          • NEMESIS avatar
            NEMESIS @ Γιάννης Αυλακιώτης 29/12/2013 12:20:06

            ΘΑ ειχε ενδιαφερον να μου αποδειξετε γιατι οι αποψεις μου ειναι λανθασμενες. Δυστυχως απο το βημα αυτο δεν γινεται. Το δυστυχημα ειναι οτι εχετε δικιο, η ΝΔ εγινε κομμα του μεσαιου χωρου και σωστα οι αμερικανοί και οι αγγλοι η βγαζουν τριτο κομμα. Δεν πειραζει. Οταν οι εμμονικοι του συριζα εκθεσουν τα παντα στον εσχατο κινδυνο φανταζομαι οτι θα ειμαστε στην ιδια πλευρα

          • GLAD avatar
            GLAD @ NEMESIS 31/12/2013 00:52:11

            Θίγεις πολλά .
            Εγώ πάντως δεν έχω κανένα πρόβλημα να συμφωνήσω μαζί σου ότι η πολιτική έννοια "κέντρο" είναι "μπάσταρδη".
            Εγώ την αποκαλώ "τραβεστί".

    • Stelios avatar
      Stelios @ ΝΕΜΕΣΙΣ 31/12/2013 01:02:38

      Ωραίος !!! Η πραγματικότερη των περιγραφών !!!!

  17. factorx avatar
    factorx 28/12/2013 14:41:45

    Με συνέντευξή του στην “Εφημερίδα των Συντακτών”, ο Κώστας Σκανδαλίδης προαναγγέλλει το τέλος του “ιστορικού συμβιβασμού”, όπως χαρακτηρίζει τη σημερινή κυβέρνηση συνεργασίας της Νέας Δημοκρατίας με το ΠΑΣΟΚ, εκτιμώντας ότι το Κίνημα θα πρέπει να αλλάξει πορεία, και να ακολουθήσει μια προοδευτική στρατηγική, για την ανασυγκρότηση της δημοκρατικής παράταξης.

    Σύμφωνα με τον Κώστα Σκανδαλίδη, σε διαφορετική περίπτωση το ΠΑΣΟΚ θα ξεπεραστεί από την Ιστορία, ενώ επισημαίνει ότι στις επόμενες εκλογές θα χρειαστεί μια “προοδευτική διακυβέρνηση, που θα βάζει τέλος στον ιστορικό συμβιβασμό της σύμπραξης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ”.

    Το ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ ζητάει ανοιχτό διάλογο με όλες τις πολιτικές δυνάμεις του χώρου, δηλαδή και με τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ σημειώνει με νόημα ότι “δεν αποτελεί πολιτικό κεκτημένο η εξάντληση της τετραετίας από την κυβέρνηση”.

    Ο Κώστας Σκανδαλίδης κρατάει αποστάσεις από τη φράση του Ευάγγελου Βενιζέλου περί “εκτσογλανισμού” του ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας λόγο για φραστική υπερβολή από την πλευρά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

    • Περιηγητής avatar
      Περιηγητής @ factorx 28/12/2013 15:07:07

      “δεν αποτελεί πολιτικό κεκτημένο η εξάντληση της τετραετίας από την κυβέρνηση”. Οι ΠΑΣΟΚοι έχουν έναν τρόπο να λένε τις μεγαλύτερες κοτσάνες με κομψό τρόπο

      • Practical Joke avatar
        Practical Joke @ Περιηγητής 29/12/2013 03:12:09

        Καλά πρέπει να είσαι ο ίδιος ο Σαμαράς για να πιστεύεις ότι υπήρχε περίπτωση να εξαντληθεί η τετραετία. Αυτά λέγονται μόνο για να πάρουμε θάρρος και δεν έχουν καθόλου πολιτική επαφή με την πραγματικότητα

        • Εμείς στο Νότο avatar
          Εμείς στο Νότο @ Practical Joke 29/12/2013 12:29:58

          Άμα έχει χιούμορ ο άνθρωπος, κάνει τον κόσμο ευτυχισμένο.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ factorx 28/12/2013 18:27:39

      https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/1461143_587153781338533_820745161_n.jpg

      • Petronius avatar
        Petronius @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/12/2013 03:44:09

        τέλειο

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ factorx 29/12/2013 16:16:22

      "Ποιος το είπε; Ο Σκανδαλίδης;
      ααααα καλά .....
      θα έλεγε ο γέρος της Δημοκρατίας

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/12/2013 14:47:58

    Aνοησιες.Δεν πρεπει να κανει τιποτα.Υπενθυμιζω το εγινε το 2009 και θα κουρασθω να το γραφω.Ο κοσμος ηταν στους δρομους ένα χρονο για να φυγει η "κυβερνηση του Βατοπεδιου".Την εξεγερση της "νεολαιας" το 2008 ακολουθησαν τα τρακτέρ των αγροτων και τα λεφτα υπαρχουν του ΓΑΠ.Στις συσκέψεις στο προεδρικο τα αλλα κομματα αρνηθηκαν να συνυπογραψουν μετρα που προτεινε ο Καραμανλης.Εχασε τις ευρωεκλογες του 2009 με 3 μοναδες διαφορα και το φθινοπωρο πηγε σε εκλογες που εχασε πολύ περισσοτερο.
    Ε,λοιπον από την επομενη μερα ολοι οι ΑΛΗΤΕΣ που ζητουσαν κάθε μερα εκλογες αρχισαν να λενε ότι ο Καραμανλης "δραπετευσε" για να μην αντιμετωπισει τα μεγαλα ελλειμματα.Λες και αυτοι διαδηλωναν για να ληφθουν μετρα και να μειωθουν τα ελλειμματα προηγουμένως.
    Αυτό δεν πρεπει να επαναληφθεί.Ο Σαμαρας πρεπει να μεινει αδιατάρακτος.
    Διαγγελμα ότι οι ευρωεκλογες δεν αφορουν την ελληνικη βουλη αλλά την ευρωπαικη και ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.
    Ας τον ριξουν οι δικοι του ή ας αρνηθεί η αριστερα να ψηφισει Κουβελη ή Κωνσταντοπουλο προεδρο Δημοκρατιας το Μαρτιο 2015 και να παμε τοτε σε εκλογες.Τοτε θα αναλαβουν πλήρως την ευθυνη για οσα ακολουθησουν.
    Δεν πρεπει να τους αφεθει κανενα περιθωριο να μιλησουν για δραπετεύσεις,πεταγμα του μπαλακιου και παρομοια γιατι οι απατεωνες της αριστερας θα ξεχασουν ότι ζητουσαν εκλογες από την πρωτη μερα το 2012 και αυτό θα πουν να δικαιολογηθουν.
    ΟΧΙ.Οι εκλογες πρεπει να γινουν και ολοι να ξερουν ότι η αριστερα τις προκαλεσε και είναι υπευθυνη για ότι ακολουθησει.Αυτο εχει σημασια για το μελλον.Οχι τι θα γινει με τη ΝΔ αλλά να ξεβρακωθεί η αριστερα όπως ξεβρακωθηκε το ΠΑΣΟΚ.Και μην ανησυχείτε.Οι ξενοι τους περιμενουν με ανοιχτες αγκαλες.

    http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231283665

    • George Ν avatar
      George Ν @ ψυχραιμια 28/12/2013 15:49:09

      Η επιλογή να συνεχίσει είναι σωστή αλλά δυνατή μόνο μέσα από τις μεταρρυθμίσεις. Την ίδια αποφασιστικότητα που προτείνεις για τις προεδρικές θα έπρεπε να δείξει η κυβέρνηση και σε αυτά που πρέπει να γίνουν. Το 1,5 εκ άνεργοι και οι οικογένειές τους δεν πρόκειται να περιμένουν πότε θα έρθει η επιφοίτηση στην κυβέρνηση για να μειώσει γραφειοκρατεία, φόρους, να φτιάξει ένα σταθερό περιβάλλον, να μην τραβά όλη την ρευστότητα κτλ ώστε να υπάρξουν προϋποθέσεις για να μείνουν στην αγορά επιχειρήσεις και να γίνουν κι άλλες. Προφανώς δεν γίνεται να βρουν δουλειά μέχρι τον Μάη οι άνεργοι αλλά η ελπίδα όπως και η απογοήτευση βασίζεται στην τάση, στην προοπτική. Το χρονικό παράθυρο για να το πετύχει αυτό η κυβέρνηση κλείνει. Πρέπει τώρα να δώσει δείγματα γραφής, ώστε να αφήσει την αγορά να κάνει την δουλειά της. Να προεξοφλήσει.

    • JayGatsby avatar
      JayGatsby @ ψυχραιμια 28/12/2013 16:25:52

      Όλα αυτά που γράφεις σωστά και ισχύουν.

      Για χώρες της Σκανδιναβίας.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ ψυχραιμια 28/12/2013 17:07:44

      "Την εξεγερση της “νεολαιας” το 2008 ακολουθησαν τα τρακτέρ των αγροτων"

      Τότε που ο Χατζηγάκης τούς έδωσε 500εκ. για να φύγουν από τους δρόμους...Αλλά λεφτά είχαμε τότε ( τα δανεικά). Τώρα κόπηκαν οπότε όλη η μαύρη ψυχοσύνθεσή μας ως κοινωνία βγήκε στον αέρα. Οπότε θα φτάσουμε και στο έσχατο σημείο εξαθλίωσης ψηφίζοντας εμετικούς δημοκόπους και υπόκοσμο.
      Μας αξίζει να πεινάσουμε.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Kώστας ΜΠ 28/12/2013 17:36:18

        Aκριβως.Το πλεονεκτημα της παρουσης κρισεως είναι ότι διελυσε το ΠΑΣΟΚ γιατι απεδειξε ότι η φιλοσοφια του ηταν η απατη καθως το αναγκασε να παρει το ιδιο τα μετρα.
        Οι πασοκοι όμως αναδιπλωθηκαν και μετακομισαν στο ΣΥΡΙΖΑ απ οπου ελπιζουν να συνεχισουν τα ιδια.Πρεπει λοιπον με τον ιδιο τροπο να καταστραφει και ο ΣΥΡΙΖΑ.
        Δεν πρεπει να του δοθεί δρομος διαφυγης και δικαιολογια ότι του πεταξαν το μπαλακι.Πρεπει ολοι να ξερουν ότι αυτοι προκαλεσαν τις εκλογες.

        • Tasos avatar
          Tasos @ ψυχραιμια 28/12/2013 18:56:35

          Υπερβολική σπουδή για το ποιός θα έχει προκαλέσει εκλογές βλέπω. Νομίζεις ότι το κόσμο τον νοιάζει ποιός θα προκαλέσει εκλογές.
          Πρέπει να διαχωριστεί το "καλό της παράταξης" από το "καλό της χώρας".
          Ας κάνει λοιπόν η ΝΔ το σωστό (δηλαδή να σταματήσει τις ηλιθιότητες με την αιθαλομίχλη, το "φόρο" αποδείξεων, τα φούμαρα με το πλεόνασμα κλπ) και δε θα προκαλέσει κανένας εκλογές.
          Αλλιώς φαίνεται σα να ξέρουμε ότι θα γίνουν και το παίζουμε παιδάκια που λένε στη μαμα "α δεν το έσπασα εγώ.. ο άλλος το έσπασε το βάζο".

        • Practical Joke avatar
          Practical Joke @ ψυχραιμια 29/12/2013 03:28:28

          Μου φαίνεται ότι μετά από τέσσερα χρόνια κρίσης και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Το ΠΑΣΟΚ ήταν το κόμμα και η βάση. Η βάση του ήταν το ελάχιστο το 40% του πληθυσμού. Αυτό που διαλύθηκε ήταν το κόμμα και το εγκατέλειψε η βάση. Όσο και αν δεν γουστάρουμε και κάποιοι εδώ μέσα ονειρεύονται εξορίες κλπ το 40% που ψήφιζε ΠΑΣΟΚ ήταν σχεδόν η μισή Ελλάδα. Το που θα πάει είναι δικαίωμα του αλλιώς ας πάμε όλοι οι δεξιοί σε μια περιοχή και ας την ονομάσουμε Δεξιά Ελλάδα. Αυτό που δεν έχετε πάρει χαμπάρι είναι γιατί διαλύθηκε το ΠΑΣΟΚ. Ο κόσμος που κατά μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ ήταν λαμόγια και δεν είχαν σχέση με τις κομπίνες, πίστεψε στο λεφτά υπάρχουν. Και όσο και αν θέλετε να το παραβλέψετε το "λεφτά υπάρχουν" δεν σήμαινε ότι υπάρχουν στο θησαυροφυλάκιο αλλά ότι επιτέλους θα πληρώσουν και αυτοί που έχουν αλλά εδώ και δεκαετίες δεν πλήρωναν. Και εκεί κρίθηκε ο ΓΑΠ μαζί με το ότι τελικά αποδείχτηκε ότι είχε συμφωνήσει να μπούμε στο μνημόνιο πριν τις εκλογές. Και ακριβώς με τον ίδιο τρόπο κέρδισε και ο Σαμαράς τις εκλογές. Όχι με το λεφτά υπάρχουν αλλά με τα Ζάπεια και την επαναδιαπραγμάτευση. Και εκεί θα κριθεί τελικά. Απλά κάποιος από τους συμβούλους του πρέπει να ξυπνήσει και να του το πει

    • aris avatar
      aris @ ψυχραιμια 28/12/2013 21:44:50

      Δεν αμφιβάλλουμε οτι θα ήθελε όπως λες ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.
      Το ίδιο λέει και ο πρόεδρος Βάιντμαν της Budesbank απόψε.
      Το θέμα που τιθεται στο Antinews αγαπητέ ψυχραιμια, είναι οτι μάλλον η πλειοψηφία του λαού πιστεύει οτι δεν θα μπορέσει να συνεχίσει τα μέτρα.
      Εσύ δεν το κατάλαβες ακόμα? Εντάξει ο Βάιντμαν Γερμανός είναι...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ aris 29/12/2013 08:26:34

        Εάν δεν συνεχισει τα μετρα δεν θα εχει λεφτα.Ειναι πολύ απλο.Και μην πεις ότι και τωρα δεν εχει γιατι όλα είναι σχετικα.Θα εχει ακομη λιγοτερα.

        • Αris avatar
          Αris @ ψυχραιμια 29/12/2013 12:46:40

          Πάλι δεν κατάλαβες αγαπητέ Ψυχραιμία, και λογικό είναι οταν έχεις ακόμα καβάντζα στην τσέπη, να φοβάσαι μην σου λιγοστέψουν απότομα αυτά που έχεις. Ομως όταν 2,5-3 εκατομμύρια Ελληνες δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ στην τσέπη ή έχουν μόνο ειδοποιητήρια για χρέη, ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ καθόλου μήπως θα έχουν ακόμη λιγώτερα. Αυτό δεν κατάλαβε ο Σαμαράς όταν εγκατέλειψε την μεσαία τάξη στην τύχη της προκειμένου να σώσει την ανώτερη. Γι αυτό και η "καθυστέρηση "που έπειξε μόνο τους "ημετέρους" του βόλεψε . Η Λαική δεξιά απέμεινε χωρίς λαική βάση.

  19. Κωστας avatar
    Κωστας 28/12/2013 14:58:35

    Οι ευρωεκλογες μονο λογω ειδικων συνθηκων θα παιξουν τοσο μεγαλο ρολο για την ελλαδα.Αλλα θα παιξει μεγαλο ρολο για την αλλαγη πολιτικης απο πλευρας βρυξελλων.Ειναι βεβαιο οτι οι ευρωσκεπτιστες θα παρουν πολυ μεγαλο ποσοστο σε μεγαλες χωρες οπως γαλλια και αγγλια αλλα και σε πρωην κομμουνιστικες χωρες και χωρες οπως αυστρια-ολλανδια-φινλανδια-ιταλια.Και το πιθανοτερο ειναι να στραφουν σε ακροδεξια κομματα και οχι στην αριστερα.Αυτο δεν ειναι κακο αν οι ηγετες της λαικης δεξιας που ειναι η πλειοψηφια τωρα και μαλλον θα παραμεινει πρωτη αλλα με χασιμο πολλων εδρων αποφασισουν να σταματησουν αυτη την εκδικητικη λιτοτητα εναντιον χωρων οπως η ελλαδα.

  20. Κώστας ,Πεύκη avatar
    Κώστας ,Πεύκη 28/12/2013 15:04:15

    Με πρωτογενές πλεόνασμα και να χάσει τις ευρωεκλογές ;

    Πέρα την πλάκα ο Σαμαράς ελπίζει ότι με την αποχή σύμμαχο και ένα πιστό 20 % που μαζεύει η ΝΔ ,η Ντόρα και οι σύμμαχοι , θα βγει δεύτερο κόμμα και θα πει: πήραμε το μήνυμα το λαού ,αυτή ήταν χαλαρή ψήφος και δεν παιζόταν η διακυβέρνηση της χώρας, ο λαός εξέφρασε τη δυσαρέσκεια στην πολιτική της Τρόικας και άλλα τέτοια.

    Η ψήφος διαμαρτυρίας σε ανύπαρκτα κόμματα που έχουν φτιάξει πρώην της ΝΔ ,ΑΝΕΛ,ΠΑΣΟΚ βολεύει τα 2 κόμματα της συγκυβέρνησης γιατί δεν πάνε σε ΣΥΡΙΖΑ ,ΧΑ και ΚΚΕ ώστε να φανούν ακόμα πιο ισχυρά κόμματα.

    Η αποχή ψηφοφόρων της ΝΔ είναι καλύτερη για τον Σαμαρά από την ψήφο διαμαρτυρίας.Έτσι θα καταφέρει να ξεπεράσει το 20 % και να πανηγυρίζει κιόλας.Ο λαός σιγά μη βγει στους δρόμους, αυτό το σενάριο έχει πεθάνει μετά την αποτυχία των αγανακτισμένων αναρχοσυριχαίων , φασιστόχρυσαυγιτών ,300, δεν πληρώνω και απλού κόσμου που χωρίς καθοδήγηση και στόχους πνίγηκαν από τα χημικά των ΜΑΤ και γύρισαν στους καναπέδες.

    Όπως έχουν τα πράγματα σήμερα, πιο πιθανό βλέπω ένα σενάριο με το ΣΥΡΙΖΑ να έρχεται πρώτος στις ευρωεκλογές με 25-28 % τη ΝΔ να ακολουθεί με 20-23 % ,τη ΧΑ με 10-12 % ,το ΚΚΕ με 7-9 % ,τους ΑΝΕΛ με 5-7 %, το ΠΑΣΟΚ με 3-5 %, ΔΗΜΑΡ 3-5 %, ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ 2-4 %, ΑΝΤΑΡΣΥΑ 2- 3 %, ΛΑΟΣ 2-3 % και τους υπόλοιπους με 8 -11 %.

    Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπορεί να φωνάξει ότι είναι πλειοψηφία, κόσμο δεν μπορεί να κατεβάσει, άρα Σαμαράς και Βενιζέλος θα βγάλουν άνοιξη - καλοκαίρι του 2014.

    • Ορέστης avatar
      Ορέστης @ Κώστας ,Πεύκη 28/12/2013 20:14:40

      είδες όνειρο..??? βάλε τα ποσοστα της πεθαμένης ΝΔ στις ΧΑ και το αντιθετο, βγάλε εκτός ΔΗΜΑΡ και μάλλον ΠΑΣΟΚ και κατι κάνεις..απλα απορώ σε ποια κοινωνία ζείς και πιστεύεις οτι η ΝΔ θα ξεπεράσει το 15%(αισιόδοξα..) και να φοβάστε για τις δημοτικές περιφερειακές εκλογές..εκεί να δεις σφαλιάρες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και περίμενε εσύ τους ''παραδοσιακούς'' ΝΔκρατες..

      • γιάννης αγιάννης avatar
        γιάννης αγιάννης @ Ορέστης 28/12/2013 21:35:11

        φίλε Ορέστη κούρασες. όσο είσαι έξω γράφε γιατί όταν πας για παρέα στον αρχηγό δε θα έχει ίντερνετ. με όλο το σεβασμό, σε βάλανε για έξυπνο από το λαικό σύνδεσμο για τα κοινωνικά δίκτυα? άμα φίλε μου εσύ είσαι η καλή έκδοση του χρυσαυγίτη, τρέμω τι είναι οι άλλοι.

      • Κώστας ,Πεύκη avatar
        Κώστας ,Πεύκη @ Ορέστης 28/12/2013 22:38:02

        Ορέστη τη γνώμη μου έγραψα και έχω γράψει ότι ψηφίζω ΚΚΕ.Μακάρι να έπαιρνε και 5 % η ΝΔ, αυτό που βλέπω από δικούς μου Νεοδημοκράτες γνωστούς ,οι περισσότεροι πάλι Σαμαρά θα ρίξουν με μισή καρδιά, αρκετοί θα απέχουν και κανείς δεν πάει σε ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ.

        Για την ΧΑ πριν τα ευτράπελα που έγιναν θα ήμουν σίγουρος ότι θα έπαιρνε 15 % και πάνω, τώρα μια και είσαι οπαδός της, θα ξέρεις ότι η κόρη Μιχαλολιάκου γνωστή στο διαδίκτυο ως psyco-killer σκοτώνεται με τον Κασιδιάρη που τα έχει με νέο ξανθό μοντέλο που έχει iq ραδικιού, αλλά απαιτεί την βουλευτική αποζημίωση του Λιάκου για τα έξοδα της.

        Αν εσύ πιστεύεις πως αυτό το τσίρκο των λευκοφορεμένων ρατσιστών ΚΚΚ -ΧΑ μπορεί να πάρει πάνω από 12 % είσαι βαθιά νυχτωμένος. Κάτσε μην σας περάσει και το ΚΚΕ γιατί και ο Καρατζαφέρης είχε καβαλήσει το καλάμι και έλεγε περάσαμε το ΚΚΕ και τώρα παλεύει με τον Βεργή για το 1 %.

    • new avatar
      new @ Κώστας ,Πεύκη 30/12/2013 01:55:27

      Λςς Σύριζα 28%ΝΔ20% κτλ και δεν θα υπάρχει θέμα; 8 μονάδες διαφορά είναι λίγο; Αν η διαφορά είναι πάνω απο 5 μονάδες θα υπάρξει εσωκομματικό θέμα στη ΝΔ , έτσι θα έρθουν και οι εθνικές εκλογές , ο νέος αρχηγός θα θελήσει να μετρηθεί στις κάλπες

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/12/2013 15:07:17

    Σε άλλες εποχές η ΝΔ θα έλεγε απλά το Πασοκικό "πήραμε το μήνυμα!" και θα συνέχιζε σα να μη συνέβη τίποτα.

    Σε άλλες εποχές... Τώρα , ο Θεός να βάλει το χέρι του!

  22. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 28/12/2013 15:12:47

    Με πρωτιά ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αποσύρουν τη στήριξή τους στην Κυβέρνηση (και προσεγγίζουν τον Τσίπρα, για να διασωθούν). Ο Σαμαράς πέφτει "ηρωικά" α-λα ΓΑΠ και (δυστυχώς) πάει σπίτι του. Προκηρύσσονται εκλογές. Οι Δανειστές έχουν αγοράσει ό,τι πρόλαβαν από ασημικά, και τά'χουν βρει με τον Τσίπρα, στο μεταξύ. Η ΝΔ σπαράσεται εσωτερικά από νέους και παλιούς βαρώνους. Στελέχη ΔΗΜΑΡ/ΠΑΣΟΚ ενσωματώνονται στο ΣΥΡΙΖΑ (με ή χωρίς τη θέληση των αρχηγών τους, που κλείνουν τον ιστορικό/βιολογικό τους κύκλο), οπότε ο ΣΥΡΙΖΑ γίνεται 100% συστημικός, με την υποστήριξη των media. Προεκλογικά, ο Τσίπρας υπόσχεται ΛμΠ (Λαγούς με Πετραχήλια) αλλά πατάει κυρίως στη "Συνδιάσκεψη για Μείωση του Χρέους". Το Μνημόνιο ούτως ή άλλως έχει κλείσει από μόνο του. Ο Τσίπρας γίνεται Πρωθυπουργός και πραγματοποιεί (και αυτός) τη θεαματική κωλοτούμπα-στροφή προς την πραγματικότητα. Εισπράττει τα εύσημα για το (ήδη αποφασισμένο) νέο κούρεμα, και καλοδέχεται τα λεφτουδάκια του ΕΣΠΑ που εξασφάλισε ο Σαμαράς, ενώ, στη βάση του πρωτογενούς, μειώνει τους φόρους στη μεσαία τάξη (φορολογώντας off-shore φαντάσματα) και η πολυπόθητη ανάπτυξη έρχεται. Τα τσιράκια του, εισβάλουν στο Δημόσιο και ελέγχουν τις συντεχνείες. Η ΝΔ κάνει 10 χρόνια να σηκώσει κεφάλι.
    ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ Η ΓΥΑΛΙΝΗ ΣΦΑΙΡΑ ΜΟΥ (αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, αν ο Σαμαράς ξυπνήσει έγκαιρα...)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κόνδωρας 28/12/2013 17:40:39

      Πρωτον οι δανειστες δεν εχουν ακομη αγορασει κανενα ασημικο.Εαν εχουν αγορασει ένα γραψτο.
      Δευτερον το πρόγραμμα δεν αλλαζει.ΕΣΠΑ υπαρχει και τωρα.Απο το 2014 υπαρχει πολυμερης εποπτεια και υποχρεωση ισοσκελισμενου προυπολογισμου.Ο ΣΥΡΙΖΑ εχει υποσχεθεί τον ουρανο με τα αστρα,οχι απλα σταματημα της λιτοτητας που ετσι κι αλλιως γινεται.

      • Χάρης Χ. avatar
        Χάρης Χ. @ ψυχραιμια 29/12/2013 13:29:49

        Οι "δανειστές" (σε εισαγωγικά γιατί στον δικό μου παλιομοδίτικο κόσμο όταν δανείζεις κάποιον σου μειώνεται η δική σου περιουσία κατά το ποσό του δανεισμού, δεν αυξάνεται όπως της Γερμανίας) έχουν ήδη αγοράσει (προ μνημονίου) τον Ο.Τ.Ε., τα ναυπηγεία, το αεροδρόμιο (τα δύο τελευταία τα χαντάκωσαν) και παρ' όλες αυτές τις σωτήριες ιδιωτικοποιήσεις δεν γλυτώσαμε από τα μνημόνια. Επί μνημονίου τώρα οι φίλοι των δανειστών (Τούρκοι) έχουν αγοράσει πολλές μαρίνες. Με την εγκατάσταση σε αυτές σύγχρονων ραντάρ "για την ασφάλεια και τον συντονισμό της ναυσιπλοΐας" και 2-3 υπαλλήλων της ΜΙΤ (ως στελεχών ή υπαλλήλων) οι απέναντι θα ξέρουν πριν τον θάλαμο επιχειρήσεων του πολεμικού ναυτικού τι γίνεται στο Αιγαίο. Εμένα που δεν είμαι νεοφιλελεύθερος άπατρις κοσμοπολίτης με ενοχλεί. Τέλος εκτός από τα ασημικά οι δανειστές έχουν αγοράσει και μερικά από τα μπακίρια της χώρας (ικανό μέρος του πολιτικού μας συστήματος).

      • Christos avatar
        Christos @ ψυχραιμια 30/12/2013 00:06:52

        Το εξοντωτικό φορολογικό που μόλις ψηφίστηκε είναι σταμάτημα λιτότητας ας πούμε. Ε ρε τι ακούμε βραδιάτικα.

    • aris avatar
      aris @ Κόνδωρας 28/12/2013 18:28:42

      Αγαπητέ Κόνδωρα ,
      Δεν κάνεις λάθος. Και η δική μου γυάλινη σφαίρα τα ιδια δείχνει και επι πλέον δείχνει οτι ο Σαμαράς δεν υπάρχει περίπτωση να ξυπνήσει απ' το ωραίο του όνειρο που του επέτρεψε να γράψει στο βιογραφικό του "επιτέλους Πρωθυπουργός", έστω και με την υποστήριξη καθικιών όπως η Ντόρα, ο Αδωνις και ο Βενιζελο-Στουρνάρας.
      Και τέλος η σφαίρα μου δείχνει ηρωική έξοδο "παρά τη θέλησή του" ως ΠΡΟΕΔΡΟΣ της Ευρώπης.....
      *Για το ΕΣΠΑ (και μόνο) έχει δίκιο ο "Ψυχραιμία"παρακάτω. Δεν το εξασφάλισε ο Σαμαράς, απλούστατα διότι υπάρχει και θα υπάρχει όσο υπάρχει Ε.Ε. ("έξοδος της Ελλάδας απ' το Ευρώ σημαίνει διάλυση της ΕΕ" Μάριο Ντράγκι)
      **Οι δανειστές δεν αγόρασαν ασημικά ακόμα. Μάλλον τα φυλάνε για το τέλος, όταν θα έχουν απορροφήσει και τα 20 δις, που όπως τους ενημέρωσε ο Στουρνάρας, τα κρύβουμε στα στρώματα και αλλού... Εισέπραξαν μόνο 50 δις με τα 4 χρόνια μνημόνιο απο περικοπές και φόρους, ήτοι απο το αίμα του Ελληνικού λαού και χάρισαν 200 δις περίπου απο άχρηστα Ελληνικά ομόλογα στις μεγαλες Παγκοσμιοποιημένες τράπεζες της ΕΕ, (Societe Generale,Deuchebank, Bundesbank, BNP Paribas), φορτώνοντάς τα στις πλάτες των φορολογούμενων της ευρωζώνης.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ aris 29/12/2013 08:33:50

        Οι περικοπες και οι φοροι πηγαν για να μειωσουν το δικο μας ελλειμμα.Οι δανειστες ΔΕΝ εισέπραξαν ουτε ευρω.
        Οι δανειστες ΘΑ αρχισουν να εισπραττουν μονο όταν υπαρξει πρωτογενες πλεονασμα γιατι μονο τοτε μπορουν να εισπραξουν κατι.
        Οσο για το ΕΣΠΑ θα υπαρχει οσο υπαρχει ΕΕ αλλά και οσο η κάθε χωρα θα είναι ενταξει στις υποχρεώσεις της.
        Εάν ο Τσιπρας ή ο κάθε Τσιπρας επωφεληθεί από το πρωτογενες πλεονασμα και αποφασισει να κανει σταση πληρωμων ή αναστολή πληρωμης τοκων ή δεν πληρωνω και άλλα παρομοια ελληναραδικα η ΕΕ θα παρει τους οφειλόμενους τοκους από το ΕΣΠΑ και τις άλλες κοινοτικες επιδοτήσεις και η κυβερνηση αυτό που ξερεις.

        • και πες και πες και ψ ψ π avatar
          και πες και πες και ψ ψ π @ ψυχραιμια 29/12/2013 21:54:51

          @ψυχραιμία:
          "Οσο για το ΕΣΠΑ θα υπαρχει οσο υπαρχει ΕΕ αλλά και οσο η κάθε χωρα θα είναι ενταξει στις υποχρεώσεις της..."

          ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ, ΠΟΣΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΡΝΜΑΝΙΑ, αλλά και ο λεγόμενος Βοράς:

          [] Ποιές οι δυνατότητες διόρθωσης των ανισορροπιών που γεννώνται από την αρχιτεκτονική της νομισματικής ένωσης;

          - Μια νομισματική ένωση δεν μπορεί να λειτουργήσει παρά με σοβαρές μ ε τ α β ι β ά σ ε ι ς πόρων στο ε σ ω τ ε ρ ι κ ό της. Τη δεκαετία του ΄70, όταν άρχισε η σχετική συζήτηση (διότι το ευρώ δεν γεννήθηκε χθες) υπολογιζόταν ότι στον κοινοτικό προϋπολογισμό θα πρέπει να εισρέει το 10% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ.

          Σήμερα εισρέει το 1,23% – οκτώ φορές λιγότερο!

          Στην πραγματικότητα ο Βορράς θα έπρεπε να μεταβιβάζει στο Νότο (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η Γαλλία, πράγμα συζητήσιμο) 250 με 260 δισ. ευρώ ετησίως.

          Δηλαδή η ΓΕΡΜΑΝΙΑ θα έπρεπε να καταβάλλει κάθε χρόνο 220 έως 232 δις ευρώ, ήτοι το 8% με 9% του ΑΕΠ της [2]. Ποιος πιστεύει στα σοβαρά ότι αυτό είναι πιθανό και μάλιστα επί μονίμου βάσεως [3];

          Αυτό αποτελεί και την καταδίκη των λεγόμενων “φεντεραλιστικών” στρατηγικών. Θεωρητικά, είναι βεβαίως κομψές και ίσως ευκταίες. Αλλά προϋποθέτουν αφόρητη πίεση στη Γερμανία. Ο μ ό ν ο ς τρόπος για να πληρώσει η Γερμανία θα ήταν η ε ι σ β ο λ ή ! Βλέπουμε λοιπόν πώς μια ιδέα ενοποίησης μεταστρέφεται υπό την πίεση της πραγματικότητας στο αντίθετό της. Για να λειτουργήσει η λεγόμενη “ομοσπονδιακή Ευρώπη” θα έπρεπε κανείς να κηρύξει τον πόλεμο στη Γερμανία […]

          (Jacques Sapir: «Μόνο με πόλεμο θα προέκυπτε η ομοσπονδιακή Ευρώπη»- h**p://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=1929446)

    • kritwn avatar
      kritwn @ Κόνδωρας 28/12/2013 19:37:41

      Δεν είστε και πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Δυστυχώς...

  23. θηραία avatar
    θηραία 28/12/2013 15:27:42

    ".. να υπολογίσουμε και τι θα κάνουν οι “58″ ....."

    ...μα οι "58", ήδη βρίσκονται εντός κυβέρνησης, ήδη νομοθετούν κατά το δοκούν της παρέας τους, ήδη εκθέτουν τον Σαμαρά επιρρίπτοντας του κάθε τελική ευθύνη, ήδη είναι σε συνενόηση με μεγαλοαγιαστελέχη της νδ για την επόμενη μέρα στο κόμμα, στις εκλογές, στην κυβέρνηση! Παράλληλα, ήδη ονόματα νυν υπουργών ακούγονται, ότι θα κατέβουν στο ψηφοδέλτιο των 58 για τις ευροεκλογές....!!!

    ...ε, πόσα άλλα να προλάβουν να κάνουν;

  24. ελενη avatar
    ελενη 28/12/2013 16:07:16

    και η ΝΔ και ο Σαμαράς δεν ενδιαφέρθηκε πως θα πληρώσω μέσα σε ένα χρόνο τους ΦΑΠ 10,ΦΑΠ 11,ΦΑΠ 12,ΦΑΠ 13,Φόρο εισοδήματος 13,ΕΤΕΔΗΕ 12,ΕΕΤΑ 13 και στο καπάκι φάνηκε και ο Δάνης για να γλυτώσει προκλητικά τους αγρότες και να κάψει την αστική περιουσία.Έτσι και εγώ που πάντα ψήφιζα ΝΔ και τότε ψήφισα τον Σαμαρά για να μην βγει η Ντόρα,το υποτίθεται alter ego του Γιωργάκη,τώρα ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΩ τη ΝΔ με σκοπό να φύγει μια ώρα αρχύτερα και να γλυτώσω ότι μπορώ από την περιουσία μου,που η ΝΔ μου την δημεύει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ελενη 28/12/2013 17:42:45

      Για να πληρωσεις ΦΑΠ σημαινει ότι εχεις πανω από 200.000 ευρω ακινητη περιουσια.Περιμενε να δεις τι θα κανει ο ΣΥΡΙΖΑ.

      • ελενη avatar
        ελενη @ ψυχραιμια 28/12/2013 18:39:48

        με κάτι τέτοια ψήφισα το 2012.Τώρα δεν το ξανακάνω.Τι το χειρότερο θα μου κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ;

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ ελενη 28/12/2013 19:17:58

          Τι χειρότερο? Να σας κάνει να μην χρειάζεται να πληρώσετε ΦΑΠ κλπ. όπως έκανε σε πολλούς από μας ο ΓΑΠ, επειδή τότε μερικοί έλεγαν "τι χειρότερο θα μας κάνει από το πάγωμα των μισθών του Καραμανλή"... Χρυσόψαρα...

          • ΚΠ avatar
            ΚΠ @ TopGunZ 29/12/2013 00:47:55

            Κι όμως, όλα τα δεινά που περνά σήμερα η Πατρίδα μας αποδίδονται - με τις δικές σας (πια) ευλογίες - στην κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή, λες και δεν υπήρξαν οι κυβερνήσεις Α. Παπανδρέου, Κ. Σημίτη (παρ' ολίγον Τσοχατζόπουλου), Γ. Παπανδρέου.

        • aris avatar
          aris @ ελενη 28/12/2013 20:32:07

          Αγαπητή Ελένη,
          Πληρώνεις ΦΑΠ για ακίνητο αξίας άνω των 200.000 ευρώ παρόλο που ο υφυπουργός οικονομικών ξέρει και το ομολόγησε στην τηλεόραση οτι η παραγματική του αξία είναι κάτω απο 100.000 ευρώ και δεν βρίσκεις και κανέναν να το αγοράσει.
          Αν δεν τα καταφέρεις να πληρώσεις κάποιο απ' όλα αυτά τα χαράτσια, θα σου κατάσχει το μισθό ή τη σύνταξη αν έχεις . Κι αν δεν μπορέσει απ' αυτά να σου πάρει όλα τα χαράτσια, θα σου εκπλειστηριάσει και το ακίνητο. Ετσι δεν θα φοβάσαι πια μηπως έρθουν οι κομμουνιστές του Τσίπρα να στο πάρουν, όπως προσπαθούν να σε τρομοκρατήσουν κάποια συμφεροντολόγα χρυσόψαρα για να ξαναψηφίσεις συγκυβέρνηση.

        • dim avatar
          dim @ ελενη 28/12/2013 20:48:18

          Ειδικά για κάποιους σαν κι εσάς που έχουν πάνω από 200 χιλ. ευρώ ακίνητη περιουσία, και άρα πληρώσατε ΦΑΠ, γυαλίζει το μάτι του οικονομικού επιτελείου του Σύριζα... Τις πραγματικές τους προθέσεις τις έχουν πει κατά καιρούς (δημεύσεις, "αξιοποίηση" καταθέσεων, φορολόγηση της μεγάλης - άνω των 200χιλ. - περιουσίας κλπ κλπ κλπ)... Απλά τώρα πια που είδαν να πλησιάζει η εξουσία, μιλάνε πάντα με ασάφεια (σε κάθε ερώτηση τύπου - τι θεωρείται κύριες Σταθάκη, κύριε Μηλιέ κλπ μεγάλη περιουσία, ή μεγάλο εισόδημα? - η απάντηση: θα το δούμε, δεν μπορούμε ακόμα να το πούμε με ακρίβεια), και τάζουν στους πάντες τα πάντα (ενδεικτική η ομιλία Δένδια στο προϋπολογισμό, όπου κατανόμασε περίπου 50 κατηγορίες - ομάδες πολιτών που ο Σύριζα έχει ταχθεί με το μέρος τους στα ¨δίκαια" αιτήματα τους, και υπόσχεται να τους αποκαταστήσει).... Και το ερώτημα είναι: σε πόσο συμποσούται όλο αυτό, και από που θα βρεθούν τα χρήματα? Η απάντηση? Από έσενα και κάθε εσένα, που πληρώνει ΦΑΠ, και έχει καταθέσεις ή ακίνητα στο όνομα του... Όπως είπε και ο Γλέζος, δε νοείται να έχει κάποιος δύο σπίτια την σήμερον ημέρα, τη στιγμή που κάποιοι άλλοι είναι αστεγοι...

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ dim 29/12/2013 02:02:05

            Aστε τους, δεν πειράζει , έτσι κι αλλιώς μυαλό δεν βάζουν.
            Τα ίδια έκαναν και το 2009 και μετά φωνάζαν. Δεν θέλαν πάγωμα μισθών ( Καραμανλής) , θέλαν πράσινη ανάπτυξη και δήθεν κευνσιανισμό αλλά με δανεικά. Ούτε και τώρα ( με Τσίπρα) θα βάλουν μυαλό. Θα τους κάνει να νοσταλγούν τον Στουρνάρα , αλλά ως νεοελληναράδες θα λέμε πως ο φταίνε- πάλι- οι "τοκογλύφοι" , οι "κεδροσκόποι" , οι νεφελίμ και οι ....εβραιομασώνοι. Η νεοελληναράδικη βλακεία και η πλήρης αδυναμία κατανόησης του κόσμου θα πληρωθεί ακριβά και δυστυχώς δίκαιοι και άδικοι θα πληρώσουν , ως συνήθως.

          • George Ν avatar
            George Ν @ Kώστας ΜΠ 29/12/2013 10:17:35

            Η παρούσα κυβέρνηση έχει τόση σχέση με την οικονομία και την κατανόηση του σύγχρονου κόσμου όσο είχε και η προηγούμενη της ΝΔ. Καμία. Σαφώς δεν πάσχει από ιδεοληψίες όπως ο ΓΑΠ και το συριζα. Εκεί υπάρχει διαφορά. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο: Διανομή μιζέριας. Δεν έχετε παρά να δείτε τα επιχειρήματά σας στην Ελένη πιο πάνω. Να σε ληστέψουμε εμείς γιατί ο επόμενος ληστής πιο κάτω δεν είναι καλός κι αγαθός όπως εμείς, θα σου πάρει και το σταυρουδάκι! Μετά σας φταίει ο κόσμος.....Μπορεί να μην τα καταφέρνει να πει αυτό που του συμβαίνει με σωστά επιχειρήματα, μπορεί να πάει στον ληστή πιο κάτω μέσα στην ζάλη του αλλά μία στο δόξα πατρί θα την ρίξει.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ George Ν 29/12/2013 15:45:37

            "Μετά σας φταίει ο κόσμος…..Μπορεί να μην τα καταφέρνει να πει αυτό που του συμβαίνει με σωστά επιχειρήματα, μπορεί να πάει στον ληστή πιο κάτω μέσα στην ζάλη του "

            Nαι, ναι ο κόσμος δεν φταίει ποτέ. Είναι γνωστοί αθώοι...
            Κανονικά οι μισοί Έλληνες ( το 45% του ΓΑΠ του 2009) δεν έχουν το ηθικό δικαίωμα να μιλάνε. Θα έπρεπε να κυκλοφορούν στιγματισμένοι. Με πινακίδες τύπου Νόμος 4000. Αντ αυτού πλαισίωσαν ένα αριστερίστικο αχταρμά( με καταθέσεις στην BlackRock- τι φαιδρή χώρα, τι λαός γελοίων....) και ετοιμάζονται να μας οδηγήσουν- ξανά- στην πιο τραγική περιπέτεια. Αυτοί είναι οι καταστοφείς. Ο απλός "κόσμος".
            Αλλά θα έρθει η Άγια Πείνα. Ο νεοελληναραδισμός ( δηλαδή το υπεροχο αμάλγαμα βλακείας και θράσους) θα φάει τις κατραπακιές που του αξίζει. Μόνο που θα την πληρώσουν αθώοι, κυρίως νέοι και αγέννητοι και η άμοιρη Πάτριδα. Και ως δειλοί που είναι θα βρίζουν και τότε τους "τοκογλύφους" του 2% και όχι το κεφάλι το κακό τους.

          • George Ν avatar
            George Ν @ Kώστας ΜΠ 29/12/2013 19:21:32

            Να αρχίσουμε τις μαζικές εκτελέσεις? Μιλάμε για έναν λαό που μόλις μπαίνει στην νεωτερικότητα εδώ και λίγες δεκαετίες μετά από 16 αιώνες μεσαίωνα και με τις αστοχίες της η κυβέρνηση θα τον κάνει να κλείσει την πόρτα για τα καλά. Αυτός ο λαός επέλεγε και τη ΝΔ ή κάνω λάθος? Και στο κάτω κάτω εγώ δεν είδα καμιά επανάσταση. Αντίθετα βλέπω μια κυβέρνηση να μην προχωράει σε όσα πρέπει να γίνουν και να προχωρά σε όσα δεν πρέπει. 5 ετήσιοι φόροι στα ακίνητα, σε πλασματικές αξίες δεν στέκουν. -Αναδρομικοί φόροι δεν ήταν καλή ιδέα ποτέ και πουθενά. Σύνταξη γήρατος σε 40ρηδες ομοίως. 1 εκ νέοι άνεργοι από τον ιδιωτικό τομέα και κάτι ψιλά από τον δημόσιο επίσης. 2Κ το μήνα μέσος όρος μισθού σε 680Κ ΔΥ ομοίως. 55% ΑΕΠ δημόσιες δαπάνες δεν στέκουν στην super ανταγωνιστική Σκανδιναβία όχι σε χρεοκοπημένο κράτος με υποανάπτυκτη οικονομία. Αν στέκουν να μας το εξηγήσετε πως,γιατί οι βρισιές ομοίως δεν μας πάνε πουθενά.

          • Αris avatar
            Αris @ dim 29/12/2013 12:54:33

            Τώρα μας τρόμαξες φίλε Dim λέγοντάς μας οτι όντως ο Σύριζα είναι πράγματι Αριστερό κόμα και ο Τσίπρας αντισυστημικός ηγέτης που θα ανατρέψει το κατεστημένο που ξέραμε...
            Πάντως καλά τα λες, γιατι τώρα τελευταία η προπαγάνδα μας καθησύχαζε λέγοντάς μας οτι κι αυτός το δρόμο Σαμαρά θα ακολουθήσει αναγκαστικά, γιατι τάχα δεν υπάρχει άλλος.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ελενη 29/12/2013 08:38:06

          Εχει εξαγγειλει φορο κεφαλαιου ακινητων + καταθέσεων + αυτοκινητων και αλλων περιουσιακών στοιχειων .
          Αυτό είναι φυσικα μετριοπαθεστερο από αυτό που θα γινει πραγματικα.
          Οι φοροι θα είναι μεγαλύτεροι ή θα γινουν απολυσεις και κοψιμο συνταξεων.Και επειδή δεν μπορει κυβερνηση της αριστερας να κανει το δευτερο θα κανει το πρωτο.

  25. Ορέστης avatar
    Ορέστης 28/12/2013 16:28:24

    για να μην το πολυκουράζεται οτι και να γίνει στις ευρωεκλογές αν ο Κασιδιάρης πάρει τον δήμο της Αθήνας(μέχρι στιγμής παίζει μόνος του και δεν υπάρχει αντίπαλος να τον σταματήσει..εκτός αν καταφύγουν στην λύση της ''τρομοκρατίας'') και ίσως και ο Ματθαιόπουλος το δήμο θεσσαλονίκης τότε πραγματικά πιστεύετε οτι θα μπορεί να σταθεί οποιαδήποτε κυβέρνηση?? και πλέον όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους και όσο και αν προσπαθούν να το μειώσουν η Ρωσία αν όχι ακόμα ανοικτά στηρίζει ΧΑ..αρά μην κουράζεστε..εκτός αν σε 4 μήνες ο Σαμαράς κάνει οτι δεν έκανε 1,5 χρόνο..ξέρετε 18 σημεία κτλ κτλ..αν οχι μετά και το φιάσκο που μέρα με την ημέρα οδηγείτε το όλο θέμα(δικαστικό περι ΧΑ) που δείχνουν μερικοί να κάνουν οτι δεν υπάρχει τότε η κατάρρευση θα είναι ολοκληρωτική..

    Υ.Γ1 οσο συνεχίζουν εμφανίζονται ως σωτήρες ο Βαρβιτσιώτης(ο μπουζουκόβιος), οσο υπάρχουν λιάπηδες ελεύθεροι ακόμα, όσο ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να μαζεύει πρωην συνδικαλ(η)σταράδες του τελειώμενου πασοκ που έχουν καταθέσεις που ζαλίζουν τόσο η ΧΑ θα ανεβαίνει..και στις ευρωεκλογές με την σημερινή κατάσταση θα είναι 1ο κόμμα.

    Υ.Γ 2 μετα τις γιορτές βγαίνει νεα δημοσκόπηση του τριανταφυλλόπουλου που όσο και να την περνάνε στα ψηλά τα κεφάλια του μαξίμου είναι και η μόνη που έπεσε σχεδόν μέσα στις εκλογές(ακόμα και για την ΧΑ) αυτα,

    • Practical Joke avatar
      Practical Joke @ Ορέστης 28/12/2013 21:04:25

      Ρε φίλε πραγματικά σύμβουλος του Σαμαρά είσαι; Αλλιώς δεν εξηγούνται οι παρλαπίπες που γράφεις! Πώς ένα κόμμα με 15% ταβάνι και υποψηφίους αντιπαθητικούς στο 70% της κοινωνία μπορεί να βγάλει δήμαρχο στους 2 μεγαλύτερους δήμους της Αθήνας!!!! Όσο και να ονειρεύεστε ούτε δεύτερο γύρο δεν περνάτε. Περιμένετε λίγο να ανακοινωθούν οι υποψήφιοι και μετά μιλάμε αν θα πάρει από τα τρία το μακρύτερο.

  26. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 28/12/2013 16:31:45

    Πρόεδρε μόνο εσύ μπορείς, εμείς σε στηρίζουμε, κάνε τις ανατροπές και στείλλε τα τσιράκια του συστήματος στον αγύριστο, ο κόσμος περιμένει ακόμα, αλλιώς δε θα είχε τόσους αναποφάσιστους,,, αλλά τώρα..

  27. Panos avatar
    Panos 28/12/2013 17:17:08

    Το θέμα είναι άν θα φθάσουμε μέχρι τις Ευρωεκλογές με πρωθυπουργό τον Σαμαρά. Ας πούμε όμως πως φθάνουμε και η Ν.Δ. πατώνει.... Τί ακριβώς νομίζετε πως θα γίνει;;;;
    Προσωπικά πιστεύω πως ο Σαμαράς θα παραιτηθεί.
    Το τί θα γίνει μετά άγνωστο.....

  28. Geros avatar
    Geros 28/12/2013 17:44:13

    Και είσαστε όλοι σίγουροι ότι η Ν.Δ. θα πάει ως κυβέρνηση στις ευρωεκλογές?
    Διαβάζω σχόλια για το που και πως έχασε ο Σαμαράς το παιχνίδι , τι πήγε λάθος , τι φταίει, και τρελαίνομαι.
    Ρε παιδιά υπάρχει ένας από εσάς που πιστεύει πως αν είχε παίξει το παιχνίδι αλλιώς ο Σαμαράς τώρα θα ήμασταν χαρούμενοι και θα λέγαμε "θέλω και άλλο"?
    Υπάρχει σενάριο για το 2012 και το 2013 που θα μπορούσε να μας βγάλει με 15% ανεργία και 5% ανάπτυξη?
    Επαναλαμβάνω ότι είπα σε άλλο άρθρο , ο Σαμαράς δεν ήρθε όπως οι προηγούμενοι από αυτόν πρωθυπουργοί της μεταπολίτευσης να κάνει την θητεία του και να δώσει την καρέκλα στον επόμενο , ήρθε για να προετοιμάσει το έδαφος για τον εαυτό του.
    Υπομονή , το έργο έχει πολλά επεισόδια ακόμη , και εκπλήξεις ....

    • παραμεθοριος avatar
      παραμεθοριος @ Geros 28/12/2013 19:43:38

      Αχ βρε Γερο μου, επρεπε ναξερες πως η ιστορια και ο θεος ακουνε τα σχεδια των ανθρωπων και γελανε...

      • Όστρια avatar
        Όστρια @ παραμεθοριος 29/12/2013 12:27:08

        ...Και οι άνθρωποι που έχουν πετάξει τις παρωπίδες, γελάνε επίσης με την αυθυποβολή στην οποία καταφεύγουν οι ...απελπισμένοι συνάνθρωποι. Το γαρ πολύ της θλίψεως....

  29. Stefanos avatar
    Stefanos 28/12/2013 18:53:02

    Τι έγινε όταν έχασε το ΠΑΣΟΚ τον Ιούνιο του 1999 τις Ευρωεκλογές; Θυμάστε; Νίκησε στις εθνικές εκλογές 10 μήνες αργότερα έστω και οριακά!

    • Ν. avatar
      Ν. @ Stefanos 28/12/2013 20:25:23

      Εάν θυμάμαι καλά τότε ήταν που μοίραζαν ταυτότητες και εκλογικά βιβλιάρια σε όποιον μπορούσε να πει ναι και όχι στα Ελληνικά.Υπήρχαν καταγγελίες για αθρόες Ελληνοποιήσεις αλλά δεν μπόρεσε να αποδειχτεί τίποτε.

      • MCA avatar
        MCA @ Ν. 29/12/2013 14:51:31

        Ακριβώς, έτσι αλλοιώθηκε το εκλογικό αποτέλεσμα. Μερικές εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι ερχόμενοι από το πουθενά, χωρίς να ξέρουν καν τα ονόματα των κομμάτων, ψήφισαν και έβγαλαν κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ με οριακή πλειοψηφία του 1%.

  30. Ουφ! avatar
    Ουφ! 28/12/2013 19:01:59

    Η ΝΔ για οσους δε το καταλαβαν ειναι ηδη τελειωμενη ιστορια και θα ακολουθησει το δρομο του Πασοκ,και ο κ.Σαμαρας το δρομο του ΓΑΠ....Ειναι μαθηματικος και φυσικος νομος αυτο που θα ακολουθησει...Ειναι λυπηρο που πολλοι σχολιαστες χαιδευουνε τον κ.Σαμαρα ενω ο πολιτικος γκρεμος γι αυτον ειναι ηδη εδω!

  31. Heisenberg avatar
    Heisenberg 28/12/2013 19:04:06

    για το λαθρεμποριο ναυτιλιακου ντηζελ γιατι ο στουρναρας δεν κανει κατι;;

    τοσο τζηζ κανει το θεμα;;

  32. Neutral Observer avatar
    Neutral Observer 28/12/2013 19:23:09

    Οι “λευκές νύχτες” τους μαράνανε! Λες και δεν φταίει που ο κόσμος δεν έχει λεφτά να ψωνίσει, αλλά είναι λίγες ώρες που τα μαγαζιά είναι ανοιχτά και χρειάζεται να μείνουν ανοιχτά μέχρι τις 11 το βράδυ!

    Δεν κοιτούν που ο φετινός τζίρος των εμπορικών καταστημάτων βούλιαξε κατά 800 εκ. €.

    Η ληστρική οικονομική πολιτική του “σύντροφου”, Λενινιστή κατά παραδοχή του, Στουρνάρα , οι περικοπές στο οικογενειακό εισόδημα και η «φοροκαταιγίδα» που πλήττει τα νοικοκυριά ψαλιδίζουν και φέτος τον εορταστικό τζίρο στα εμπορικά καταστήματα, που μετρά απώλειες της τάξης του 10,5% σε σχέση με πέρυσι…

    Σύμφωνα με εκτιμήσεις της ΕΣΕΕ, ο φετινός εορταστικός τζίρος των καταστημάτων λιανικής αναμένεται να κυμανθεί στα 6,8 δισ. ευρώ έναντι 7,6 δισ. ευρώ το 2012, που σημαίνει απώλειες ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ σε μια χρονιά ιδιαιτέρως δύσκολη για την αγορά, που «πνίγεται» στα λουκέτα.

    Ακρως απογοητευτική είναι η σύγκριση του 2013 με το 2008, αφού τα 21,9 δισ. ευρώ του εορταστικού τζίρου εκείνης της χρονιάς αναμένεται να συρρικνωθούν στα 6,8 δισ. ευρώ φέτος, μία απώλεια της τάξεως του 68,9% που σηματοδοτεί τη μείωση του χριστουγεννιάτικου τζίρου κατά περίπου 70% την τελευταία πενταετία.

    Το 2014 αναμένεται σχεδόν 4 στις 10 ΑΕ και ΕΠΕ και 5 στις 10 ατομικές και προσωπικές θεωρούν πιθανό να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις τους.

    Λιγότερες από 2 στις 10 ατομικές ΟΕ και ΕΕ και μόλις 1 στις 10 ΑΕ και ΕΠΕ θεωρούν πιθανό να βάλουν λουκέτο.

    Κλείσιμο επιχειρήσεων σημαίνει και περισσότερη ανεργία! Ο μόνος δρόμος επιστροφής στην αισιοδοξία είναι να παταχθεί ΆΜΕΣΑ το παραεμπόριο λαθραίων προϊόντων:
    - 69 δισ. ευρώ τζίρος παραοικονομίας στην Ελλάδα.
    -7-20 δισ. ευρώ ο τζίρος του παρεμπορίου και λαθρεμπορίου κάθε είδους (συμπεριλαμβανομένων τσιγάρων, ποτών, καυσίμων, αγροτικών προϊόντων κλπ): ισούται με το 20-30% του εμπορίου στη χώρα.
    - 300-400 εκατ. ευρώ το κέρδος για τους μικροπωλητές το χρόνο (3.000-4.000 ευρώ το χρόνο ο καθένας).
    - 1-1.5 δισ. ευρώ το κέρδος για τους εισαγωγείς/διακινητές.
    
Αυτή η κερδοφόρα αλυσίδα του παρεμπορίου εδράζεται σε μια σειρά αποσιωπήσεων και συγκάλυψης όπου ΣΗΜΕΡΑ πρέπει να λήξει!

    Έτσι θα ξαναζεσταθεί η κίνηση στα εμπορικά μαγαζιά όπου σημειωτέον θα πρέπει να απασχολούν Έλληνες υπαλλήλους! Αλλιώς δεν θα βγούμε ποτέ από αυτό το σπιράλ φτώχειας, μιζέριας και εσωστρέφειας!

    Το μόνο Πολιτικό κόμμα που έχει την βούληση να βγάλει την χώρα από αυτόν τον βούρκο είναι η Χρυσή Αυγή.

  33. 5t avatar
    5t 28/12/2013 19:42:52

    Με όποιο σενάριο, η Ελλάδα είναι τελειωμένη έτσι ή αλλιώς.

  34. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 28/12/2013 19:53:32

    Η δημοσκόπηση στην οποία αναφέρεσαι, είναι εντελώς άσχετη με την πραγματικότητα. Μα ολότελα, δηλαδή!

    • Ορέστης avatar
      Ορέστης @ Νέστωρ 28/12/2013 20:32:00

      ναι η πραγματικότητα είναι στις δημοσκοπήσεις της RASS RASS ANTONIS SAMARAS και στου πρετεντερη..σε γυάλα ζείτε??? καλύτερα να τα πιστεύετε αυτά που λέτε ωστε η σφαλιάρα τον μαιο που θα φατε να είναι ακόμα πιο ισχυρή....μην ακούς τι λέει ο μάκης,, η ΝΔ είναι στο 40% αλλα το κρύβουν..ο κόσμος έχει εκτιμήσει το έργο του βαρβιτσιώτη στην παολα, του αδωνη στο εστιατοριο με τον τομποθυλογλου, τα καραγκιοζιλίκια του λιαπη, την προστασία στον αλήτη τον βενιζέλο, την τήρηση των 18 σημείων, τον προκλητικό στουρνάρα το φιάσκο που οδηγείτε ο ''μέγας'' εγκέφαλος δένδιας με την ΧΑ και πολλά άλλα και για όλα αυτα θα δώσει παραπάνω ποσοστό στην ΝΔ απο οτι στις εθνικες εκλογές(19% το άλλο ήταν το μούφα απο την πόλωση πάνω σε ψέμματα) για να την επιβραβεύσει..ΓΙΑ ΚΟΥΝΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..

  35. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 28/12/2013 20:00:35

    Μετά από πολλά χρόνια ο ιστορικός του μέλλοντος θα γράφει για το πολιτικό σύστημα πού για το μόνο πού επεδίωκε ήταν η εξυπηρέτηση των προσωπικών και κομματικών επιδιώξεων. Πλέον όλοι πολιτεύονται με μόνη επιδίωξη την επιβίωση τους, και όλα τα.....υπόλοιπα τους αφήνουν αδιάφορους. Αυτοί οι ΝΑΝΟΙ πολιτικοί παίζουν παιχνίδια σε βάρος της χώρας και τη στιγμή που οι ίδιοι γνωρίζουν ότι είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για το διασυρμό μας. Όσο για τις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ αποψή μου είναι ότι.....αφήνει παγερά ΑΔΙΑΦΟΡΟ τον κόσμο της καθημερινότητας και του τίμιου εργαζόμενου μιας και οι συνθήκες πάνε από το κακό στο χειρότερο, εκτός και αν ΠΡΟΕΔΡΟΣ εκεί που μας έλεγε ότι η όλη κατάσταση......θυμίζει ΣΚΑΚΙ, προσέξει πιο πολύ τα ΠΙΟΝΙΑ από το βασιλιά και τη βασίλισσα............

  36. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 28/12/2013 20:11:53

    Το καλό ερώτημα είναι, γιατί η ΝΔ θα χάσει τις ευρωεκλογές.
    Η απάντηση είναι, διότι στους βασικούς τομείς κάνει πολιτική που μόνο δεξιά δεν είναι. Αλλά την ΝΔ δεξιοί την ψηφίζουν. Οι άλλοι, έχουν να στηρίξουν Σύριζα, Δημάρ, ΚΚΕ, τέτοια.
    Άμα αποφασίσει η ΝΔ να κάνει καθαρόαιμη δεξιά πολιτική, δεν θα τις χάσει τις ευρωεκλογές.
    Ωστόσο, η ΝΔ προτιμά, φαίνεται, να χάσει τις ευρωεκλογές (και όχι μόνο), παρά να κάνει δεξιά πολιτική. Προφανώς ακούνε κάποιους άλλους και όχι τους ψηφοφόρους τους.
    Λυπηρότατο.

    • aris avatar
      aris @ Νέστωρ 28/12/2013 20:40:59

      Δεν κάνουν μη δεξιά πολιτική φίλε Νέστωρ. Κάνουν πολιτική για να σώσουν το τομάρι και τα κεκτημένα τους. Μου είναι αδιανόητο οι βουλευτές της ΝΔ να μην έχουν προσφέρει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μισθό τους στην πατρίδα, όσο διαρκεί η κρίση όπως έκαναν οι δύο Ιταλοί δήμαρχοι. Δεν τους φτάνει το έχειν τους για να ζήσουν χωρίς και τον μισθό, για όσο θάναι κυβέρνηση? Μόνο την τσέπη τους ακούνε...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Νέστωρ 29/12/2013 08:45:39

      Μπορει να ακουει τη Μερκελ που είναι γνωστη αριστερη.

  37. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 28/12/2013 20:15:33

    Από ανόητες αναλύσεις, κουβέντες καφενείου και υποβόλιμα σενάρια χορτάσαμε. Φιλοξενείτε άκριτα τους ευσεβείς πόθους και τι μύχιες σκέψεις πολλών και για πολλά. Τέλος του χρόνου είναι δεν πειράζει να θυμηθούμε και λίγο τον Καζαμία. Λίγη σοβαρότητα, όμως, δεν κάνει κακό. Μπορείται να σχολιάζετε την γνωστή ΝΔ γιατί της αξίζει.
    Ευτυχώς αφήνετε ασχολίαστο τον Σαμαρά.
    Εκτός του Σαμαρά γνωρίζεται κάποιον άλλον να μας ξελασπώσει; Και αν τον ξέρετε γιατί δεν τον προτείνετε να γλυτώσουμε την ταλαιπωρία;

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Σωκράτης 29/12/2013 17:15:57

      Σου αρέσει η οχι ο Σαμαράς καθυστέρησε την ανάπτυξη και την έξοδο απο την κρίση 2 χρόνια τουλάχιστον μόνο και μόνο για να γίνει πρωθυπουργός! για ιδιοτελείς σκοπούς. Γιατι ανέφερε 18 σημεία και μέχρι σήμερα δεν έκανε τίποτα άλλο απο το να συνεχίζει την πολιτικη του ΓΑΠ. Τα βρήκαν με τον βενιζέλο και μολις ο ΓΑΠ εκβίασε την ΕΕ μπήκαν τα αλητάκια και πήραν την εξουσία. Και πίστεψέ με στα λέω εκ των έσω. Πρωτογενές πλεόνασμα θα είχαμε το 2012 , φέτος θα ειχαμε δωσει το 70% των χρημάτων μας στο κράτος και του χρόνου θα καλυτέρευε η κατάσταση με νέους δανεισμούς απο τις αγορές ( επιτέλους). Αντ'αυτού τι ? Ο κύριος Σαμαράς μαζί με τον Βενιζέλο εβγαλαν άχρηστο τον ΓΑΠ, προασπίστηκαν τα συμφέροντα της Βόρειας Ευρώπης ( που δεν ήθελε να πληρώσει πχ ευρωομόλογα αλλα να εχει ανεργεία νέων μολις 2% ενώ η Ελλάδα 65%) λογω ιδιοτέλειας και τώρα θα παραδώσουν τη χώρα στην αρχή στον ΣΥΡΙΖΑ και μετά στην ΧΑ. Οχι γιατι το επιδιώκουν αλλα απο λάθος. Γιατι δεν προλαβαίνουν τωρα να δωσουν αποτέλεσμα πριν την ανάληψη της εξουσίας απο τα προαναφερθέντα κόμματα. Και τότε θα χρεωκοπήσουμε πολύ πιο φτωχοί και εξαθλιωμένοι απο ότι θα πτωχεύαμε πριν . Συνεχισε όμως εσύ την μικροπολιτική σου και τον καημό σου για την νέα δημοκρατία. Α , και οσονούπω ασε και την Κύπρο στα χέρια της Νέας Ευρωπαικής Τουρκίας.

      • Συντηρητικός Δημοκράτης avatar
        Συντηρητικός Δημοκράτης @ ΝΙΚΟΣ 29/12/2013 18:24:56

        Ενδιαφερουσα αναλυση....

      • Panos avatar
        Panos @ ΝΙΚΟΣ 29/12/2013 23:11:03

        Άς ελπίσουμε ότι δεν θα επαληθευτείς.....

  38. anypomonos avatar
    anypomonos 28/12/2013 20:35:32

    Προωθημένες-πρωτοπορειακές σκέψεις και λογικές>>>BRAVO

  39. manos avatar
    manos 28/12/2013 22:34:21

    Ο αντονης πρεπει να καταλαβει, πως σαν και αυτον, το ( συστημα) τρωει εκατο, στην καθησια του!!! το εχει καταλαβει ηδη!!!Για την υστεροφημια του και μονο ,πρεπει σε στερνο , δραματικο, δειαγκελμα του να (δωσει) τους δοσιλογους, και να πει την αληθεια στον ελληνικο λαο!!!!!

    • κοινωνικα απροσαρμοστη avatar
      κοινωνικα απροσαρμοστη @ manos 30/12/2013 02:21:18

      Αντώνης

  40. Paul+dog avatar
    Paul+dog 28/12/2013 23:18:01

    Ελπίζω η τωρινή φοροκαταιγίδα να μην αποδειχτεί ήπια μπροστά σε αυτές που έρχονται τα επόμενα χρόνια.Το λογικό θα ήταν να διαμαρτύρονται αυτοί που πληρώνουν και όχι οι <> για όλα εκείνα που ΘΑ έρθουν και χωρίς να βάζουν ποτέ το χέρι στην τσέπη,έχουν δεν έχουν.Αν τώρα κάποιοι (πολλοί ή λίγοι)θεωρούν ότι με τον ερχομό του ΤΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία ,θα <> το κεφάλι και η τσέπη τους (ταυτόσημα πράγματα),καλές ονειρώξεις!Εκτός και αν η υπερφορολόγηση με <> μανδύα είναι λιγότερο οδυνηρή.Ο Σαμαράς πρέπει να συνεχίσει με περισσότερο ζήλο την δουλειά του ,ιδιαίτερα τώρα που έχουμε την προεδρία της Ε.Ε.Αν μπορέσει να ενισχύσει κατά την άνοιξη τους χαμηλοσυνταξιούχους ,θα είναι εξαιρετικό.Όσον αφορά το πετρέλαιο,φαίνεται ξεκάθαρα ότι η κυβέρνηση πιέζεται πάρα πολύ απο την τρόικα,γι αυτό και η φανερή αμηχανία της.Το επίδομα θέρμανσης είναι αρκετά μεγάλο και σημαντικό για όποιον θέλει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να βάλει πετρέλαιο και δεν πρέπει να κάνουμε ότι δεν το βλέπουμε.Όποιος(συμπεριλαμβανομένου εμού)θεωρεί την θέρμανση με πετρέλαιο προτεραιότητα για την οικογένεια του ,κάνει το σκατό του παξιμάδι,αρκετούς μήνες πριν και δεν φτάνει να κάνει τον έκπληκτο με τις τιμές Νοέμβρη μήνα.Γιατί κανένας δεν αναφέρεται στις σόμπες πετρελαίου που είναι πολύ οικονομικές?Στον παγωμένο Καναδά (θεωρείται προηγμένη χώρα,έτσι πιστεύω)που έζησα 4 χρόνια ,τέτοια υστερία για ξύλα και πέλετ δεν υπήρχε.Στους -10 (το λιγότερο) βαθμούς ζούνε για κανένα εξάμηνο και οι περισσότεροι ούτε σταθερή εργασία έχουν,ούτε βέβαια ασφάλιση(ασχέτως τι διαφημίζουν οι Καναδοί για να κοντράρουν το ανύπαρκτο σύστημα ασφάλισης των γιάνκηδων).Αν δεν στηρίξουμε ΤΩΡΑ την προσπάθεια ,ξύλα και εφημερίδες θα καίμε για να ζεσταθούμε όλοι σε λίγα χρόνια και μάλιστα δεν θα υπάρχει και δυνατότητα επιλογής.Αν έχουν τα άντερα ,ας ρίξουν τον Σαμαρά.Να δούμε ποιος Τσίπρας και ποια <>θα κατατροπώσει τους δανειστές και θα καταφέρει να <>.Δεύτερο <> ξέρουν (ιδιαίτερα όσοι είναι Πασοκοσυριζαίοι)ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ!Ο λαός καλά κάνει και είναι δύσπιστος.Μέχρι και η "ΑΥΓΗ" με την "ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ" στις <> τους τα <>.Συντηρητικούρες απο 0,7 άντε 2,5 διαφορά και με το πολύ ζόρι το λάστιχο.Η Χρυσή Αυγή είναι παρακρατική εγκληματική οργάνωση και πρέπει να διαλυθεί πριν τις ευρωεκλογές.Μετά θα έρθει και η σειρά των θαμώνων του μεγάρου της Υπατίας.Το μεγάλο εθνικιστικό κόμμα θα εμφανιστεί κάποια στιγμή αλλά οι Χρυσαυγίτες δεν μπορούν να έχουν σχέση με αυτό.Κερδίσει-χάσει ο Σαμαράς στις δημοτικές και στις ευρωεκλογές,δεν δικαιούται να την κάνει αλλά Καραμανλής.ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΣ για νέο Βατοπέδι και νέους αγίους των Εξαρχείων.....

  41. θανασης avatar
    θανασης 28/12/2013 23:18:11

    Ένα καλό ξεκίνησε να κάνει ο Σαμαράς και αυτό το άφησε στην μέση και όπως πάνε τα πράγματα μάλλον χειρότερα τα έκανε.
    Τους έβαλες που τους έβαλες στην μπουζού ρε Αντώνη,βγάλτους και εκτός νόμου να τελειώνουμε με δαύτους επιτέλους!
    Το έλεγα εδώ και καιρό οτι ήταν η μόνη λύση απέναντι σε αυτήν την νεοναζιστική λαίλαπα,αλλά ΟΛΟΙ μου λέγανε "Οχι ρε φίλε γιατί θα γιγαντωθούν!".Και τώρα σύντροφοι τι κάνουμε;Προλαβαίνουμε να την τελειώσουμε την ιστορία ή είναι πλέον πολύ αργά;
    Υ.Γ Φαντάζεστε το βράδυ των εκλογών τον Μιχαλολιάκο να βγάζει διάγγελμα μέσα απο το κελί 33 και να ξαναλέει "Veni,vidi,vici" σαν άλλος Ιούλιος Καίσαρας;

  42. ανδρεας avatar
    ανδρεας 29/12/2013 00:45:41

    ακομα στο ΄αν ΄΄ εχετε μεινει .....καλα κρασια.........θα εχουμε ζεστανει πισινες , θα εχουμε πληρωσει τα φορο για τα ακινητα, θα εχουμε πληρωσει τα διοδια, θα εχουμε ηδη μπει στην αναπτυξη και θα ειμαστε ετοιμοι να παρηγορησουμε την κυβερνηση σημιτη με προεδευοντα τον κ. Σαμαρα......

  43. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 29/12/2013 01:57:43

    ᾿Εγώ θέλω συγκυβέρνηση ἀλέξη-μιχαλολιάκου ἔτσι γιά νά εὐχαριστηθοῦν καί νά τρῶνε μέ χρυσά κουτάλια οἱ ἀπογοητευμένοι φωνασκοῦντες πρώην (sic) νεοδημοκράτες καί ὅλοι οι τρολλίζοντες ἐδῶ στό ΑΝΤΙ! :lol: :lol:

    ΥΓ. Κύριε Πρωθυπουργέ φυλᾶξτε τά νῶτα σας. . .

    • Feliz Navidad Prospero Año y Felicidad. avatar
      Feliz Navidad Prospero Año y Felicidad. @ Φωτεινή 29/12/2013 07:08:18

      ...από τον εαυτό σας!

      • Εμείς στο Νότο avatar
        Εμείς στο Νότο @ Feliz Navidad Prospero Año y Felicidad. 29/12/2013 12:45:44

        Αγαπητή Φωτεινή, εσάς κανείς δεν πρόκειται να σας ρωτήσει ''τι θέλετε'' κι αυτό είναι βέβαιο. Κατά τα άλλα, ποια ''νώτα'' του; Εδώ οι λανθασμένες και κατ΄εντολήν ''επιλογές'' τον καθιστούν ευάλωτο, από Βορά, Ανατολή, Δύση και Νότο. Που να πρωτοφυλάξει πια Κερκόπορτες; Μόνο αν αλλάξει ρότα οριστικά, παραδεχόμενος με ειλικρίνεια το λάθος του, μπορεί να έχει κάποια ελπίδα εντός Ελλάδος.
        Για ...εκτός Ελλάδος τώρα, ποιός να ξέρει τις ''συμφωνίες'' τους;

    • Εμείς στο Νότο avatar
      Εμείς στο Νότο @ Φωτεινή 29/12/2013 12:44:42

      Εσάς, κανείς δεν πρόκειται να σας ρωτήσει ''τι θέλετε'' κι αυτό είναι βέβαιο. Κατά τα άλλα, ποια ''νώτα'' του; Εδώ οι λανθασμένες και κατ΄εντολήν ''επιλογές'' τον καθιστούν ευάλωτο, από Βορά, Ανατολή, Δύση και Νότο. Που να πρωτοφυλάξει πια Κερκόπορτες; Μόνο αν αλλάξει ρότα οριστικά, παραδεχόμενος με ειλικρίνεια το λάθος του, μπορεί να έχει κάποια ελπίδα εντός Ελλάδος.
      Για ...εκτός Ελλάδος τώρα, ποιός να ξέρει τις ''συμφωνίες'' τους;

  44. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 29/12/2013 02:22:01

    Α!και κάτι τελευταίο:
    όσοι αριστεροδεξιά μεγαλολαμόγια των τελευταίων 50 ετών νομίζουν πως θα την κάνουν για άλλες offshore πολιτείες, υπενθυμίζω πως και μεγάλος αδελφός υπάρχει και διεθνή νομοθεσία την οποία έχει υπογράψει και η Ελλάδα περί ΞΕΝΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ και θα βρεθούν ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ...οι υδρογονάνθρακες ΔΕΝ σας περιλαμβάνουν...
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ και το απολαμβάνουμε...

    Έτσι για να πάθουν 10 εγκεφαλικά...

  45. Εμείς στο Νότο avatar
    Εμείς στο Νότο 29/12/2013 12:37:46

    Η απάνθρωπη και βαθιά αντιΕυρωπαϊκή πολιτική της γριάς μέγαιρας Μέρκελ, πρέπει να συντριβεί στις Ευρωεκλογές μαζί με τους εκφραστές και αντιπροσώπους της, σε Βορά και Νότο. Η Ιστορία πρέπει να καταγράψει τη βίαιη και αποφασιστική αντίδραση-αντίσταση του Ανθρώπου, ενάντια στην αισχρή προσπάθεια αποκτήνωσης και βίαιης επιστροφής του, στην εποχή του ...λίθου.
    Φωτιά και τσεκούρι στους ανθρωποφάγους!

    • Αris avatar
      Αris @ Εμείς στο Νότο 29/12/2013 13:03:17

      ΤΟ ωραιότερο ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ αγαπητέ Εμείς στο Νότο. Συνυπογράφω!!!

  46. Ηλίας Κατσής avatar
    Ηλίας Κατσής 29/12/2013 14:10:06

    O Α.Σ. βλέπει πως για μια ακόμα φορά οι ψηφοφόροι θα κάνουν απονενοημένη κίνηση κατά των παιδιών, των εαυτών και των οικογενειών τους στις κάλπες. Για αυτό μάλλον ζητάει από όσα blogs του έχουνε μείνει (tv, εφημερίδες, ραδιόφωνα ποτέ δεν την είχε) να πέσουν οι τόνοι κατά του ΣΥΡΙΖΑ για να μη γίνει μπάχαλο η χώρα από τους κοψοχέρηδες την επομένη των εκλογών, πράγμα που θα σήμαινε και οριστικό οικονομικό κραχ στη χώρα. Ζήτησε δηλαδή να μας προετοιμάσουνε τύποι σαν τους ΒΣ-ΑΨ γλυκά-γλυκά και στεπ μπάι στεπ από τα μπλογκς τους, για να τη φάμε, να μας πείσουν, να κάνουμε υπομονή, για να μη διώξουμε και τα πενηνταράκια από τις τράπεζες, να μη πλακώσουμε τους ντα-πα-ντούπα με τις κατσαρόλες μόλις ακούσουμε τα πρώτα μέτρα των υπουργών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ et.al.….(βάλτε εσείς όποιους αγαπάτε σε υπουργικούς θώκους από Συριζα/ανελ/δημάρ/κκε). Μας προϊδεάζουν να περιμένουμε υπομονετικά μαζί με τον Αντώνη 7 μήνες στην αντιπολίτευση ώσπου να ανέβει το καταΔΙΚΟ του σχήμα, με ισχυρή πλέον αυτοδυναμία με την κατάρρευση των μπουλουκιών, τον Ιούνιο-Ιούλιο του '15, κι όταν ξαναστηθούν οι κάλπες κι ενώ στους δρόμους θα έχουνε πάρει με τις ντομάτες τους θαθαξεσκησωσυμβατικούς του ενωτικού μετώπου (ε, μάλλον αθώοι θα είσαστε αν περιμένατε να επιτραπεί κυβέρνηση ταρατατζούμ-μπουλούκ στην Ευρώπη, σε τέτοιες παγκόσμια δύσκολες εποχές) .... Λοιπόν, αυτή είναι η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω στην απότομη στροφή του antinews (ΒΣ-ΑΨ) κατά του Μαξίμου και της ηττοπάθειας που σπέρνει γλυκά-γλυκά ο factorx et,al.

    • factorx avatar
      factorx @ Ηλίας Κατσής 29/12/2013 14:56:04

      Πολύ μεγάλη φαντασία έχεις κ. Κατσή. Ή κάνεις το λάθος που κάνουν όλοι οι νοήμονες: αποδίδουν τις σκέψεις τους στους πολιτικούς επειδή σκέφτονται "δεν μπορεί να είναι τόσο χαζοί και να μην το βλέπουν". Κατά τα άλλα καμία σχέση, είτε το πιστεύεις, είτε όχι κανεις δεν τολμά να μας πει τι θα γράψουμε

    • aris avatar
      aris @ Ηλίας Κατσής 29/12/2013 19:00:49

      Φιλε Ηλία, οταν μιλάς για ηττοπάθεια του φάκτορα, ενώ προφανώς σε έχει καταπλακωμένον η απόλυτη ηττοπάθεια, με κάνεις να γίνομαι συνήγορος του διαβόλου. Αν αλήθεια πιστεύεις οτι η "επιτυχέστατη" κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου είναι ό,τι καλύτερο μας απέμεινε πολιτικά ως Εθνος, οτι ούτως ή άλλως το τι κυβέρνηση θα έχει ο Ελληνικός λαός πρέπει πρωτίστως να επιτραπεί απο την Ευρώπη, οτι τα πολιτικά τέκνα μας της νέας γενιάς που θα κυβερνήσει μετά την πλήρη καταστροφή της οικονομίας και της κοινωνίας μας απο το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ της δικής μας γενιάς, θα είναι ταρατατζούμ-μπουλούκ κυβέρνηση των νταπα-ντούπα και όχι "σοβαρή κυβέρνηση" των Λιάπη-Τομπούλογλου-Κάντα-Τσοχατζόποουλου και Σια, τότε πράγματι εσύ δεν είσαι ηττοπαθής αλλά ο φάκτορας και η ιστορία σου δεν είναι απλοική θεωρία συνομωσίας, αλλά έγκυρη πολιτική ανάλυση...

  47. Dixie avatar
    Dixie 29/12/2013 14:30:27

    Αυτό που βλέπουν οι πιο νοήμονες είναι ότι η πλήρης συμπόρευση-υποταγή του Α.Σαμαρά στο τρίγωνο ΜΕΓΚΑ-Μπόμπολας-Βαριά Διαπλοκή θα τον οδηγήσει στο δοχείο του λεμονοστύφτη. Απορεί κανείς με την ικανότητα των συμβούλων του, που όχι μόνο κατασπατάλησαν το μεγάλο πολιτικό κεφάλαιο που αποταμιεύθηκε στις εκλογές του Ιουνίου 2012, αλλά και είναι "μέσα" ήδη. Η κορυφαία δε γκάφα ολκής ήταν ο χειρισμός του θέματος "χρ.αυγή" (βορίδης και δένδιας) που κατέστη το τέλειο μπούμερανγκ, και αυτό θα φανεί στις τριπλές εκλογές, που κάποιοι θα ξυπνήσουν από το όνειρο που ζουν. Και μην βλέπω κάτι σενάρια τύπου "χρυσή αυγή εκτός νόμου" γιατί εκτός από ανέφικτα θα καταστήσουν την οργάνωση πρώτο κόμμα (βλ. γκάλοπ πρεσβειών). Πιστεύω πως τα πράγματα έχουν πλέον παγιωθεί και οι Μπόμποολες έχουν ήδη αποφασίσει την επόμενη μέρα.

  48. Αποστολης avatar
    Αποστολης 29/12/2013 17:15:05

    Αγαπητε φιλε ψυχραιμια, κανω μια εκκληση μεσω του αντινιουζ...
    Λόγω κλεισιματος του χρονου και απογραφης μου τελειωσε το χαπακι νεοδημοκρατινη (δεχομαι και γενοσημη εκδοση) θα μπορουσες να μου πασαρεις μια καρτελα να επανελθω στα "ισια" μου;

  49. Geros avatar
    Geros 29/12/2013 21:01:39

    Εμένα μου αρέσει ότι σε έπεισε ο Τσίπρας για το λεγόμενο "μέτωπο" των λαών απέναντι στην Merkel.
    Ποιο μέτωπο βρε φίλε? Με δουλεύεις?
    Όλη η E.E. έχει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης!
    Ζεις στον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ φίλε , δυστυχώς. Ξέρεις που είναι αυτός? Στον κόσμο της τσιχλόφουσκας .... αριστερά.

    • Εμείς στο Νότο avatar
      Εμείς στο Νότο @ Geros 31/12/2013 20:30:49

      Το μέτωπο των Ευρωπαϊκών λαών που τόσο πολύ τρέμετε, αργά ή γρήγορα (μακάρι πολύ γρήγορα), θα υπάρξει. Και τότε η ...τσιχλόφουσκα, θα σκάσει με παταγώδη κρότο στην αλαζονική αφεντομουτσουνάρα σας. Καλή Χρονιά, με πλήρη ανατροπή και με οριστικό ξεβόλεμα των βολεμένων.

  50. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 29/12/2013 21:26:12

    H NΔ οπως τα καταφερε οντως θα χασει στις Ευρωπαικες εκλογες (οπου αλλωστε ειναι εθιμο ο κοσμος να δινει ψηφο διαμαρτυριας) αλλα θα χασει με αξιοπρεπες ποσοστο δεδομενου οτι ουτε το Συριζα ουτε η Χρυση Αυγη που τυχον θα βγουν πρωτο κομμα δεν εχουν περιθωρια να πανε πιο ψηλα απο το ταβανι που εχουν κολλησει εδω και καιρο... και ετσι δεν μπορουν να αναπτυξουν δυναμικη μεγαλης πλειοψηφιας..
    Αυτο που θα πρεπει να προσεξει ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ομως ειναι οι δημοι και οι κοινοτητες που λογω κατακερματισμου των πολιτικων δυναμεων και ο αποκλεισμος συμμαχιων με Χρυση Αυγη ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ στο συριζαριο να παρει πολυ μεγαλυτερο κομματι (απο αυτο που αντιπροσωλευει η δυναμη του) απο δημους και κοινοτητες (λογω δευτερου γυρου) και ετσι να διαλυσει τον τοπο απο 'κατω'.... Η ΝΔ θα πρεπει να διαλεξει τετοιους υποψηφιους που να μπορουν να τραβηξουν πισω ψηφοφορους που σημερα κατευθυνονται ολοταχως προς ΧΑ και να παρει οτι περισσοτερο μπορει απο την πιτα της τοπικης αυτοδιοικησης.. κατι γελοιοτητες για υποψηφιους νεροβραστους η ακομη και θολοαριστερους του πρωκτου ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ διοτι τυχον επιλογη τετοιων κουμασιων θα φερει ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΤΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΗΣ...
    Τα κουκια ειναι μετρημενα και πανω στο τραπεζι, ειναι αρκετα ευκολο καποιος να δει ΠΟΥ πρεπει να 'χτυπησει' και με ΠΟΙΑ προσωπα για να βγει νικητης... αλλοιως....αλλοιως ειμαστε αναγκασμενοι να περασουμε απο ακρως ανωμαλες καταστασεις ... και οταν λεμε ακρως ανωμαλες , εννουμε ΑΚΡΩΣ ΑΝΩΜΑΛΕΣ ..

  51. Sim avatar
    Sim 29/12/2013 22:03:50

    Ομολογώ οτι μπήκα στον βαθύτατο πειρασμό να σας παραθέσω τις σκέψεις μου ως απάντηση στο ερώτημά σας για την τύχη του κόμματος της ΝΔ μετά το αποτέλεσμα των ευροεκλογών. Δυστυχώς για μένα, ευτυχώς για σας και το επίπεδο ευπρέπειας των διαδικτυακών συζητήσεων η αστική μόρφωση και παιδεία που έχω λάβει τελικά δεν μου επέτρεψε να το κάνω.

  52. ελενη avatar
    ελενη 29/12/2013 23:22:40

    βλέποντας όλη την κουβέντα που αναπτύχθηκε σε σχέση με τους φόρους στα ακίνητα εγώ θέλω να κάνω τα πράγματα όσο μπορώ απλά.Ο Σαμαράς στις εκλογές υποσχέθηκε φορολογία όπως το ΕΤΑΚ 2008 του Καραμανλή που και αυτό ήταν αυξημένο σε σχέση με τους παλαιότερους ΦΜΑΠ.Αντ' αυτού που υποσχέθηκε ο Σαμαράς έφερε έναν φόρο αυξημένο κατά 7-8 φορές σε σχέση με τον ήδη αυξημένο ΕΤΑΚ του Καραμανλή και μάζεψε σ'ένα χρόνο(το 13) τους ήδη αυξημένους φόρους τεσσάρων χρόνων αδιαφορώντας εμπράκτως για την δυνατότητα πληρωμής αυτών των ποσών.Επειδή την περιουσία μου δεν την έκανα με κρατικό χρήμα και επειδή δεν μπορεί ο καθένας άλλα να λέει πριν τις εκλογές και άλλα να κάνει μετά,εγώ και όλη η οικογένεια μου θα τιμωρήσουμε με την ψήφο μας αυτή την φορολογική λαίλαπα
    Υ.Γ Μου είναι παντελώς αδιάφορο αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ,το πολύ πολύ να χάσουν κάποιοι εδώ μέσα το πάρτυ που κάνουν και με τα δικά μου λεφτά

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ ελενη 29/12/2013 23:57:20

      Ενω αν βγει το αθλιο Συριζαριο θα τους κοψει αυτους τους φορους γιατι θα εχει την μηχανη που βγαζει χρημα ε ? Κανεις δεν ειναι ευτυχης για το οργιο φορολογιας που υφισταμεθα αλλα και κανεις ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ εκτος ευχων, ταξιματος της πλακας , αοριστολογιες κλπ
      Αν υπαρχει καποια προταση να την δουμε ΝΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ καθως και απο που θα αντληθουν αυτα τα ποσα, και μετα συζηταμε, μεχρι τοτε μην μας πετατε ενα 'μου είναι παντελώς αδιάφορο αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ' γιατι καρφωνεσθε πολυ ασχημα ως προς του τι υπηρετειτε με το γραπτο σας...
      Ενα τελευταιο , οταν ειμαστε απελπισμενοι με μια κατασταση (σημερινη) κοιταμε να την βελτιωσουμε και οχι να ανεβουμε στο τραπεζι να βαλουμε την θηλεια στο λαιμο και να κρεμαστουμε απο το πολυφωτο (ψηφος στην ακροαριστερα του Συριζα) γιατι ετσι δεν κανουμε τιποτα..

      • Christos avatar
        Christos @ Νικηφορος Φωκας 30/12/2013 00:34:59

        Είναι ξεκάθαρο αυτό που σου λέει η Ελένη. Απ' τη στιγμή που ο Σαμαράς είπε ψέματα προεκλογικά, δε θέλει να τον ξαναψηφίσει. Δε χρειάζεται να ψειρίζεις από κει και πέρα. Γιατί δηλαδή πρέπει να ξανα στηρίξουμε έναν πολιτικό που είναι αποδεδειγμένα ψεύτης;

        • Νικηφορος Φωκας avatar
          Νικηφορος Φωκας @ Christos 30/12/2013 00:42:29

          Eνω να υποθεσω οτι ο Τσιπρας λεει αληθεια ? η ο Καμμενος ειναι το αγλαισμα της ειλικρινειας ? Οχι γιατι απο κει και περα χανει και η κουβεντα την σοβαροτητα της... δηλαδη να πιστεψουμε οτι οι αρχικλεφτες κρατικοδιαιτοι του πασοκ (συντριπτικη πλαιοψειφια στο συριζαριο) πηγαν στο ακροαριστερο αυτο κομμα με τους πολυεκατομμυριουχους 'αστερες' γιατι ειναι ειλικρινες...

          • George Ν avatar
            George Ν @ Νικηφορος Φωκας 30/12/2013 02:55:21

            Ωραία ας την βελτιώσει την κατάσταση η κυβέρνηση τότε. Και για τους πέντε ετήσιους φόρους στα ακίνητα το ισοδύναμο είναι η διακοπή καταβολής σύνταξης...γήρατος! σε 40ρηδες και 50άρηδες. Εκτός κι αν πιστεύουμε ότι έχει πληρωθεί σύνταξη γήρατος σε αυτές τις ηλικίες με την ανάλογη καταβολή ενσήμων. Αν θες και προτάσεις για το απαγορευτικό κόστος εργασίας και άρα δημιουργίας ανεργίας ή μαύρης εργασίας (και άρα μικρότερων συνολικών ασφαλιστικών εισπράξεων) κοίτα τις τρελές ασφαλιστικές επιβαρύνσεις. Επίσης την άρση αντικινήτρων παραμονής στο ασφαλιστικό σύστημα όπως η ουσιαστική εξίσωση πλήρους και πρόωρης σύνταξης. Και για ότι άλλο χρειασθεί εδώ είμαστε :-)

          • ελενη avatar
            ελενη @ Νικηφορος Φωκας 30/12/2013 09:08:13

            αδιαφορώ παντελώς για τον υποθετικό κίνδυνο και εστιάζω στην πραγματικότητα της κλοπής από την τσέπης μου, σε συνδυασμό με την αναγκαιότητα τιμωρίας της ψευτιάς.Αν δεν τα πίστευε γιατί τ'έλεγε προεκλογικά;Μήπως για να υποκλέψει την ψήφο μου;Γιατί αν ήξερα την φοροεπιδρομή που με περίμενε,εννοείται ότι δεν θα ψήφιζα Σαμαρά.Με τιμώρησε χωρίς να φταίω σε τίποτα,εγώ θα τον τιμωρήσω γιατί είναι φταίχτης

  53. Geros avatar
    Geros 30/12/2013 09:17:51

    Ελένη θα μας τρελάνεις? Στις εκλογές του 2012 ποιος φόρος από αυτούς που επιβάλλονται δεν υπήρχε? Φταίει ο Σαμαράς αν εσύ ζούσες στην κοσμάρα σου και δεν ήξερες?
    Το ψέμα το λες εσύ , όχι ο Σαμαράς , αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο Σαμαράς είπε ότι την επομένη των εκλογών θα τρώμε με χρυσά κουτάλια. Δεν το είπε ποτέ , δεν επέβαλε καινούργιους φόρους , μόνο μείωσε τον φόρο στην εστίαση.
    Ο Σαμαράς σε τιμώρησε? Δεν νομίζω , μάλλον η αφέλεια σου ΘΑ ΣΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ.

  54. falcon avatar
    falcon 31/12/2013 18:04:36

    Όλοι θα πάρουν μια βαθιά ανάσα γιατί όλοι θα είναι κερδισμένοι και μετά delete

  55. Κ. Γαλλής avatar
    Κ. Γαλλής 31/12/2013 18:30:37

    Το γεγονός ότι ο κοσμάκης δεν θέλει εκλογές σημαίνει ότι δεν βλέπει εναλλακτική λύση και αυτό, κύριε συντάκτη, το αντιπαρήλθες ενώ θα έπρεπε να αποτελέσει τον κορμό της ανάλυσής σου.
    Τα πολιτικά πράγματα εξελιχθούν πιό ομαλά γιατί δεν υπάρχει προς το παρόν αντικαταστάτης του κ. Σαμαρά.
    ΄Οσον αφορά αυτούς που επικαλείσθε στο άρθρο σας τους θεωρώ πολιτικά ξεπερασμένους και δεν έχουν πολιτικό αντίκρυσμα.

    • aris avatar
      aris @ Κ. Γαλλής 31/12/2013 19:12:13

      Aγαπητέ Κ. Γαλλή, σύμφωνα με τα γκάλλοπ που επικαλείσαι,
      Ο κόσμος δεν θέλει πλέον ως κυβέρνηση την ΝΔ αλλά το ΣΥΡΙΖΑ.
      Βεβαίως ξέρει οτι για να γίνει αυτή η αλλαγή χρειάζονται εκλογές.
      Ξέρει όμως σύμφωνα με τα ΜΜΕ, οτι οι εκλογές θα του κοστίσουν περίπου άλλο ένα χαράτσι. Επομένως προτιμάει να τις αφήσει για το Μάιο που δεν θα του κοστίσουν τίποτε επειδή θα γίνουν μαζί με τις άλλες.
      Αν το ερώτημα του γκάλλοπ ήταν: " Θέλετε να παραδώσει ο Σαμαράς παραδεχόμενος την ηττα του την κυβέρνηση στον Τσίπρα ώστε να μην πληρώσουμε τις εκλογές?" η άποψή μου είναι οτι η πλειοψηφία θα έλεγε ΝΑΙ. Εσείς πως αναλύετε το γεγονός οτι η πλειοψηφία ψηφίζει Σύριζα για κυβέρνηση αλλά χωρίς εκλογές?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.