#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/07/2008 13:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι είχες Γιάννη μ΄, τι είχα πάντα

Ας ασχοληθούμε για λίγο και με την Αριστερά, για να μην λένε μερικοί κακόβουλοι ότι «αγνοείται» μέσα σ΄ αυτόν τον ορυμαγδό των αποκαλύψεων για την Ζήμενς και την διαφθορά των πολιτικών.

Αλέκος Αλαβάνος: «Όσο πιο γρήγορα φύγει η ΝΔ τόσο καλύτερα. Αν είχε φύγει μάλιστα ήδη πριν από τρεις μήνες, τον ΟΤΕ δεν θα τον είχαν οι Γερμανοί, τον Πειραιά δεν θα τον είχαν οι Κινέζοι και τη Θεσσαλονίκη δεν θα την είχαν τα Εμιράτα. Η κυβέρνηση αυτή είναι καταστροφή για τον δημόσιο πλούτο και τις προοπτικές της χώρας».

Αλέξης Τσίπρας: «Δεν μας ενδιαφέρει η συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, ο κυβερνητισμός, ούτε να βοηθήσουμε το πολιτικό προσωπικό που διαχειρίστηκε, όπως βλέπουμε σήμερα ότι διαχειρίστηκε την κυβερνητική εξουσία, να ξαναέρθει σε κυβερνητικές θέσεις, σαν να μη συνέβη τίποτα». Τάχθηκε επίσης υπερ ενός «εναλλακτικού πολιτικού σχεδίου σε αριστερή κατεύθυνση».

Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε να περάσουν πρώτα τα μπάνια του λαού για να το δούμε αυτό το σχέδιο. Όπως προκύπτει από την χθεσινή συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΣΥΝ οι διαδικασίες εντός του κόμματος για το εναλλακτικό σχέδιο θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, αλλά και τότε δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. Επειδή η ανανεωτική πτέρυγα ζήτησε να διεξαχθεί πρώτα προγραμματικό συνέδριο του ΣΥΝ -με την επισήμανση ότι θα πρέπει να ενισχυθεί ο ρόλος των μελών του κόμματος.«

Τι είχες Γιάννη μ΄, τι είχα πάντα», δηλαδή. Ούτε το μίνιμουμ απαιτούμενο για μια σοβαρή πολιτική αντιπαράθεση δεν διαθέτουν ακόμα. Βελτιώθηκαν όμως επικοινωνιακά, δεν λέω. Κατάλαβαν δηλαδή ότι πρέπει να βγαίνουν και να πετάνε κάθε τόσο επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, σαν κι αυτό του Αλέκου που προτάσσουμε. (Πως θα έφευγε Αλέκο μου πριν από τρεις μήνες η δεξιά, αφού δεν τα βρίσκετε με το ΠΑΣΟΚ; Πλάκα με κάνεις; Να μιλάμε και ό,τι νάναι;). Έβαλαν και τον Αλέξη για να τραβήξουν (επικοινωνιακά πάντα, όχι ουσιαστικά) τους νέους και νομίζουν ότι παίζουν μπάλα, χωρίς να την έχουν ούτε καν ακουμπήσει μέχρι στιγμής. Μοιραία λοιπόν, χωρίς πρόγραμμα και ουσία, και με τις μεγαλύτερες ηλικίες να αρχίζουν ήδη να διερωτώνται για τον Alexis, πολύ φοβάμαι ότι για μια ακόμα φορά η Αριστερά θα παίξει τα παιχνίδια άλλων. Και θα στρώσει το δρόμο για μια αλλαγή του καταρρέοντος πολιτικού συστήματος από το πάνω, από εκείνους δηλαδή των οποίων τα σχέδια και τις επιδιώξεις δεν υπηρετεί πια. Κάνω λάθος;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 07/07/2008 13:34:25

    Πού να είχατε ακούσει τη συνέντευξη του Τσίπρα στον Καλαμούκη πριν κάτι μήνες. Η αποθέωση της αερολογίας.

  2. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 07/07/2008 13:38:07

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΤΕ!! Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!
    Ο ΑΛΕΞΗΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΦΟΥΣΚΑ ΟΠΩΣ Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ!
    ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ! ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?

  3. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/07/2008 13:52:29

    Plaka plaka eftase to 14%...Symfono oti leei aerologies mipos omos (dystichos) aftes echoun perasi kai mono aftes?

  4. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/07/2008 14:19:04

    I dimosia dioikissi einai joint venture dimossias kai idiotikis mafias me katanemimenous rolous opos anekathen leitourgei i Agia Oikogeneia...
    Oi de Ellines politikoi apokryptoun tin alithini eikona tis dimossias dioikissis ,ochi logo oknirias-dedomeni vevaia-alla gia na boroun na synechizoun na epiteloun aperispasta to thearesto ergo tous.
    Stin Latiniki Ameriki ta teleftaia chronia xypnissan kai dokimazoune diaforetikes morfes exoussias apo oti eichan synithissei tossa chronia. Edo chlomo to vlepo...

  5. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2008 14:19:49

    aera kopanisto poulousame tosa hronia bre adelfe ke to kserame ,tora ke avton ton bromisame ti mas ehi mini ,mono o ilios!!!

  6. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 14:21:49

    φίλε Facrorx, κάνε λίγη υπομονή και μην πολυ-ανησυχείς, για το αν θα καταρεύσει ο δικοματισμός και ποιά τύχη θα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ (και όχι ο ΣΥΝ όπως επιμένεις να τον αποκαλείς). Ακόμη μη αγωνιάς αν θα συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ. Τα ΟΧΙ είναι αρκετά βροντερα.
    Άλλωστε τα συγκροτήματα, οι Πρετεντέρηδες και οι Χατζηνικολάου, που έχουν αναλάβει εργολαβικά τη δουλειά, δεν χρειάζονται βοήθεια. .
    Όσο για την OMOGENEIA, τις "δήθεν" φούσκες Τσίπρα και τh "δήθεν" απογοητεύση για Αλαβάνο, η από το Νοέμβρη σταθερός διπλασιασμός του ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε να τον έχει προβληματίσει. Δεν πειράζει όμως, η εμπάθεια και η προκατάληψη είναι ανίκητες.

  7. port porta avatar
    port porta 07/07/2008 14:24:28

    TAKE THE EGG AND GET ITS HAIR CUT.

    SHIT HIGH AND WATCH.

    ΓΟΥΤΑΡΩ ΤΣΙΠΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΝΤΙΑ, ΣΕ ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΠΩς ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΕΝΕς??? ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ? ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ Η ΚΛΑΨΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ "ΜΗ ΛΥΣΕΙΣ" ΤΟΥΣ. ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ.

    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΓΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΖΗΜΕΝΣ. ΥΠΝΕ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...

    ΠΠ

  8. ira avatar
    ira 07/07/2008 14:37:21

    πορτα-πόρτα φοβερά τα μηνύματα σου σε αγγλική απόδοση κατι στην καθαρεύουσα "της κοινής γυναικός το σιδηρουν κιγκλήδωμα" παλιό αλλα διαχρονικό. Τι πιο τέλειο που έχω ακουσει είναι "ξύσε τα @@ σου με τον κασμα" όπου κασμάς αγροτικό σκαπτικό εργαλείο. Φακτωρα με συγχωρείς αλλα έχω πέσει κατω από το γέλιο

  9. πυρ γυνή και θάλασσα avatar
    πυρ γυνή και θάλασσα 07/07/2008 14:50:45

    Βέβαια. Ο Τσίπρας είναι αερολόγος. Ενώ οι λόγοι του Κωστάκη και του Γιωργάκη βρίθουν πραγματισμού, συνέπειας και ρεαλισμού. Για να μην πιάσουμε τα έργα τους.

  10. ira avatar
    ira 07/07/2008 15:03:42

    Ο Τσίπρας καλα θα κάνει να συμπρωταγωνιστήσει στο μέλλον στο πολιτικό σκηνικό. καποιες ισορροπίες μπορεί να τις προσφέρει αρκεί να αποσαφηνίσει κάποια θολά τοπία ως προς τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Ας πούμε Σκοπιανο, νόμος πλαίσιο. Λίγο ασάφεια που οφείλει να διευκρινήσει χωρίς εγώ να οφείλω να γνωρίζω λεπτομέρειες...Ενω είναι πολύ ωραίο το σχήμα νεοι, ώραίοι δεν πείθει στους καλά γνωρίζοντες. Τουλάχιστον ας βρουνε πολιτική σύμπλευση με Παπανδρέου. Οταν καθαρίσει το Πασοκ από τους εκσυγχρονιστές μπορεί να βρούνε γόνιμο ιδεολογικό διάλογο. Και τα δεν ταιριάζουμε που λένε κατηγορηματικά αλλα εννοούν. Αυτοί ξέρουν. Σας χαιρετω!!! Συριζακια καλή επιτυχία χωρις μεγάλα συνθήματα γιατί εγώ σας βλεπω να κάνετε παρέα στο μελλον

  11. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 15:06:46

    αχ Ηρα δεν εχεις δει την παρασκευη αστραπες στον Ολυμπο .Εχασες

  12. port porta avatar
    port porta 07/07/2008 15:09:07

    @ira

    εχεις χασει καποια επεισοδια - αργκω - αλλα δεν ειναι ο τοπος και ο χρονος να σε ενημερωσω περετερω. Απλα μου τη δινει η Τσιπρολαγνεια. Στις δημοσκοπησεις τα πιπινια και οι νεοι τον γουσταρουν επειδη ειναι γλυκουλης με μηχανακι και κοκκορακι το μαλλι. Περεα Περεα Τσικι Τσικι. και ο Τουιτι ειναι γλυκουλης η κορη μου τρελλενεται, και με το Σακη και με κατι Γιν Γιαν στο Jetix. να τους βαλουμε ολους στη Βουλη ! να γινει το κρατος " Ο Βυθος του Μπικινι "

    ΠΠ

  13. ira avatar
    ira 07/07/2008 15:11:03

    πολυ καλός ο ποιητής πορτα-πόρτα εγραψες

  14. ira avatar
    ira 07/07/2008 15:14:51

    πορτα-πόρτα μην υποτιμάς τους νεους και τα πιπινια γιατί το ψηφαλάκι της κόρης σου μετράει σε δύναμη αριθμιτική με το δικό σου. Ενα εσύ, ένα η κόρη.

  15. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 15:18:05

    ira -βλεπω πολους ποιητες εδω
    Μακη μου που εισαι και εσει

  16. port porta avatar
    port porta 07/07/2008 15:24:09

    ναι αλλα δεν θα βαλω την κορη μου στη βουλη ουτε τον Μπομπ το Σφουγγαρακη. εκει ειναι ο κινδυνος. ποιον θα βαλουμε ολοι μαζι στη Βουλη. δηλαδη οι ξενοι που ψηφιζουν δεν επηρεαζουν?? τι ξερουν αφτοι?? ΠΑΠΑΝΤΡΕΑ λενε. καλος ο ΠΑΠΑΝΤΡΕΑΣ.
    τον ψηφιζουν και οι ποδηλατες. Γιατι δεν κανουν κομμα οι ποδηλατες?? και πρεπει να τον λουστουμε εμεις?? ρωταω.
    δεν ξερω αν εχεις παιδια, αλλα τα παιδια ειναι αθωα και σε καθε ηλικιακη τους φαση λενε αλλα, επηρεαζονται αο το περιβαλλον. Εδω εμεις ψηνομαστε με δημοσκοπισεις και ΜΑρκετιστικες προσεγγισεις που το εχουμε παει το γραμμα ( πορτα πορτα = door to door )

    ολες οι αποψεις ειναι χρησιμες στις Δημοκρατιες και επιβαλλεται να ακουγονται. Στις Δημοκρατιες μας ομως παιζουν ρολο και εξωγενεις υστεροβουλει παραγοντες οπως τα συμφεροντα των μιντιαρχων, τον εκδοτων και των επιχειρηματιων οι οποιοι ολοι μαζι αλλιωνουν την εννοια της δυσμοιρης Δημοκρατιας.

    Σε οππιον λοιπον αρεσει ο Τσιπρας να τον ψηφισει. νο προμπλεμ. εγω επιμενω οτι θα γινουμε ο " Βυθος του Μπικινι "

    ΠΠ

  17. Helmut avatar
    Helmut 07/07/2008 15:26:25

    Καλή και μεστή η ανάλυση του Φάκτορα...

    Όπως και οι προκάτοχοι του δυστυχώς, ο Τσίπρας έχει πατήσει το κουμπί "REPEAT" στο video του ΣΥΡΙΖΑ και παίζει την ίδια κασέτα εδώ και 15 χρόνια...

  18. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 07/07/2008 15:28:10

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ, ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ (ΣΥΝΑΣΜΠΙΣΜΟ)- ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ....

  19. port porta avatar
    port porta 07/07/2008 15:29:39

    ξεχασα τους Συνδικαλιστες !!! τα μπουμπουκια μας που δουλευουν στις απεργιες, και αργοτερα εφοσον επι δικαιω και αδικω εχουν κανει ανω κατω την κοινωνια εκτελοντας κομματικες εντολες και για ιδιον συμφερον μπαινουν και στη Βουλη.

    Ενα ειναι το προβλημα που εχω επισημανει σε ολα οσα συζητουμε. ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ μορφωτικο ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ημων και υμων.

    Οποιος διαφωνει να το δηλωσει με επιχειρηματα να το παμε παρακτω.

    ΠΠ

  20. port porta avatar
    port porta 07/07/2008 15:33:55

    εχει καποιος καποιο επιχειρημα στο ΓΙΑΤΙ πρεπει να ψηφιζουν οι ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ σε καθε λαο και χωρα???

    εχω απορια. θα μου τη λυσει καποιος? να ψηφισω εγω Ιταλος στην Ελλαδα μονιμα με την οικογενεια και τα ζοριαμου εδω, τον Προντι η τον Μπερλουσκονι???? τι με νοιαζει? για να κυβερνα ορθα και δικαια τουσ συγγενεις μου εκει?

    θα μου λυσει καποιος την απορια? διοτι

    OUT OF THE DANCE I KNOW MANY SONGS.

    ΠΠ

  21. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 15:36:51

    ππ DEN diabases tin televtea meleti tis OLME pou ehi dimosievthi gia tin miosi tis diabias ton pedion pou parakolouthoun ta TEE oso pio psila pane (sholia) toso pefti o diktis noimosinis .simera avti pou dikeounte na mas kibernisoun ine o engonos mou i avti pou den exoun akoma genithi .Avti ine i alithia .Ke opios katalawe .Signomi.

  22. ira avatar
    ira 07/07/2008 15:38:33

    οταν η κόρη σου και η κόρη μου φύγουν από το οικογενειακό περιβαλλον θα έχει καθαρή δικη της ψήφο. Και οι στατιστικές λένε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζεται από την ψήφο των νέων 18-35 αυτή η γενιά είναι η επόμενη που θα κυβερνήσει. Αυτό το στοίχημα έχει βάλει ο ΣΥΡΙΖΑ. μαζί με τα αγαπημένα συνθήματα των νέων..Πως φωνάζανε πριν 25 χρόνια οι νεοι συνθήματα όπως "εξω η ιμπεριαλιστικη πολιτική" "έξω οι βάσεις" κτλ.κτλ. αυτοί κυβερνάνε σήμερα. Το σκηνικό σήμερα είναι πολύπλοκο και ο Τσίπρας έχει ολο το πακέτο. Συνθήματα, νεολαια, συγκροτήματα. Τι αλλο θελετε για να καταλάβετε ότι είναι όλα προσχεδιασμένα.

  23. ANToNIO B avatar
    ANToNIO B 07/07/2008 15:42:35

    Τα δύο αριστερά κόμματα , ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ , μου δίνουν την εντύπωση ότι αυτό που θέλουν είναι να έχουν μία μόνιμη θέση στην βουλή και τίποτα άλλο.
    Νομίζω ότι σε μία φανταστική εκλογική ανατροπή , εάν υπήρχε η περίπτωση να γίνουν κυβέρνηση, τότε νομίζω ότι δεν θα κατέβαιναν στις εκλογές.
    Για το ΚΚΕ δεν λέω, διότι εάν γινόταν κυβέρνηση θα έπεφτε πολύ γέλιο.
    Για τον ΣΥΡΙΖΑ όμως δεν μπορώ να καταλάβω τι παιχνίδι παίζει, λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ, δεν υπάρχει όμως και περίπτωση ο ΣΥΡΙΖΑ να πάρει αυτοδυναμία, ανέκδοτο.
    Άρα διαμορφώνετε η εξής κατάσταση : γίνονται εκλογές τα δύο μεγάλα κόμματα δεν παίρνουν αυτοδυναμία, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ και άρα ξαναπάμε σε εκλογές .
    Στις νέες εκλογές τα δύο μεγάλα κόμματα αρχίζουν την κινδυνολογία, περί ακυβερνησίας κλπ κλπ , οι Έλληνες, οι οποίοι δεν γουστάρουν να τρέχουν συνέχεια για να ψηφίζουν με αποτέλεσμα να αφήνουν τον φραπέ τους με κίνδυνο να ζεσταθεί , ψηφίζουν πάλι τα μεγάλα κόμματα και έχουμε πάλι μία από τα ίδια.
    Εκτός εάν ο ΣΥΡΙΖΑ σκέπτεται πονηρά, σου λέει ότι η ψηφοφόροι ξέρουν ότι στο τέλος θα συνεργαστώ με το ΠΑΣΟΚ, άρα οι προερχόμενοι εκ του ΠΑΣΟΚ μεγαλύτεροι ψηφοφόροι θα με ψηφίσουν , ας το παίξω όμως και λίγο σκληρός ,γιατί ως γνωστό στους νέους που απευθύνετε κατά κύριο λόγω γουστάρουν τον τσαμπουκά , έτσι θα πετύχει και στην μεγαλύτερη κοινοβουλευτική εκπροσώπηση.
    Και κάτι άσχετο , αυτοί που γράφουν σε Greekenglish δεν είναι ανάγκη να κρατούν και την ελληνική ορθογραφία , ας προσπαθήσουν τουλάχιστον να κάνουν ποιο εύκολα τα πράγματα !!!!

  24. port porta avatar
    port porta 07/07/2008 15:46:23

    ΑΤΑΚΤΕ,
    συμφωνω. Εμεις στο Δημοτικο ειχαμε ( 70'σ ) δασκαλες με τον Αρη το Βελουχιωτη στην Τσαντα σε εικονισμα. Δεν υπαρχει επιπεδο στους εκπαιδευτικους παρ ελαχιστων εξαιρεσεων. Αυτοι οι ανθρωποι εκπαιδευουν τα παιδια μας ακομη στα 40+ στα Δημοτικα. Με ενα σωρο ζορια απο τις μετακινησεις και ανικανοποιητοι απο το κρατος κλπ κλπ Οι Οικογενειες εχουν τεραστια ευθυνη επισης. Δεν ασχολουνται με τα παιδια τους ( κατα πλειοψηφια ). Τα εχουν στον αυτοματο πιλοτο. Οverdrive.

    Καταληγω στο οτι εμεις οι ιδιοι εχουμε μεγλη ευθυνη στα παιδια μας και των αλλων. Εφοσον οπως σωστα σημειωνεις αυτα θα "κυβερνησουν"

    Να τα κανουμε να σκεφτονται και να μην μασανε μασημενη τροφη lifestyle Δημοσιογραφων με Πορσε και ρολογια Turbillion, οι οποιοι παλευουν για τα δικαιωματα τους.

    ΠΠ

  25. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/07/2008 15:46:26

    Slow the much oil
    At the down down of the written
    the nine days of the as
    it shines tou you
    He saw Jesus as a soldier
    klp

  26. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 15:54:47

    Helmut: Μάλλον, εσείς χρησιμοποιείτε κασσέτα και video εδώ και 15 χρόνια. Γιατί ο μεν SYRIZA είναι 3-4 χρόνων (και ακόμη υπό διαμόρφωση), ο δε Τσίπρας τότε τέλειωνε το Λύκειο. Λίγη Υπομονή, και περισσότερη ανοχή, δεν βλάπτει. Τόσα χρόνια άλλωστε, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και δεν είδατε τα χαϊρια τους;.
    OΜOGENEIA: 1. Το δέχομαι όπως το γράφεις για εμπάθεια κ.α.
    2. Ισχύουν και για σας τα "χαϊρια" της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, δεκαετίες τώρα δεν σας χόρτασαν;
    3. Αν, τα ΜΜΕ ενδιαφέρονταν περισσότερο με την ουσία των γεγονότων, θα είχατε πληροφορηθεί ότι έως Οκτώβριο, θα έχει ετοιμαστεί το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ,όπως ζητάτε.
    4. Δεν κατάλαβα. Ψήφισαν αγανακτισμένα ,λέτε, οι ομογενείς στις προηγούμενες εκλογές; Και έδωσαν σχεδόν το 80% στα γνωστά αποτυχημένα και (ομολογουμένως από τα ίδια) διεφθαρμένα κόμματα; Δηλαδή, αν δεν ήταν αγανακτισμένοι πόσο θα τους έδιναν; Και θεωρείτε αυτή σωστή και φυσιολογική αντίδραση; Και ο Τσίπρας και Αλαβάνος σας πείραξαν;

  27. ΠΔύο avatar
    ΠΔύο 07/07/2008 16:08:40

    Ανάλυση του σκεπτικού του ΣΥΡΙΖΑ, με βάση την πραγματικότητα.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να φύγει η ΝΔ.
    +
    Η χώρα χρειάζεται κυβέρνηση.
    =>
    Τη χώρα θα κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ ή ένας συνδυασμός αυτών.

    Το ΠΑΣΟΚ, δεν πρόκειται να φτάσει το απαιτούμενο όριο για πλειοψηφία και δεν επιθυμεί συνεργασία με το ΚΚΕ και τον ΛΑΟΣ.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επιθυμεί συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ και τον ΛΑΟΣ.

    Το ΚΚΕ δεν επιθυμεί συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΡΙΖΑ και τον ΛΑΟΣ.

    Ο ΛΑΟΣ επιθυμεί συνεργασία με όλους, αλλά κανείς (πλην της κυβέρνησης της ΝΔ που πρέπει να φύγει, κατά τον ΣΥΡΙΖΑ) δεν επιθυμεί συνεργασία μαζί του.

    Συγγνώμη, αλλά το σκεπτικό του ΣΥΡΙΖΑ δεν στέκει και απλά εκτελεί παλινδρομικές κινήσεις.

  28. george avatar
    george 07/07/2008 16:20:41

    ΕΡΩΤΗΜΑ 1)ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ "ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ,ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ,ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ"?
    2)ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΕ? ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ?ΠΟΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
    ΛΙΣΑΒΩΝΑΣ,ΜΠΟΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΒΙΒΛΟ
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ?
    3)ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΕΟΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΕ,ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΣΚΗΣΕ ΑΙΣΧΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΚΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΙ?
    4)ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ,ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑΤΙ
    Ο "aristeros" ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΑΓΑΖΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΨΗΦΩΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ,ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ?
    5)ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΤΡΕΠΟΤΑΝ Η ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
    ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Σ.Ε ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ?
    6)ΣΕ ΤΙ ΕΓΚΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ?ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΟ ΤΟΥ 45%
    ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗ?
    ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ? ΤΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΜΑΚΡΥ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ?
    7)ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΙΔΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΑΝΑ ΑΘΛΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΚΚΕ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ ΚΑΘΕΤΑ ?
    8)ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ,ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΑΣΙΣ
    ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΑ 14
    ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΡΩΙΝΗΣ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΒΡΙΖΕΙ ΩΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΚΕ "ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ,ΟΧΙ ΖΩΗ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ,ΖΩΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ
    ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ"?
    9)ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
    ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ[ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ,ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ] ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ?
    10)ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΣΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ(ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ) ΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΜΕ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΑΜΕ?

    ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
    ΤΟΥ ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ,ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ,ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ,ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ
    ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ... ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΟ ΡΙΞΗΚΕΛΕΥΘΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΑΪΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ...ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ...

  29. ant avatar
    ant 07/07/2008 16:49:08

    Σωστά Δημήτρη, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι νέο κόμμα και είναι άδικο να του χρεώνουμε την ιστορία του ΣΥΝ. Ο ΣΥΡΙΖΑ παίζει μια νέα κασέτα "χαϊδεύω αυτάκια για να πάρω ψήφους", φυσικά αυτή η κασέτα έχει ελαττώματα, φάσκει και αντιφάσκει, και ασφαλώς δεν παίρνει ξεκάθαρη θέση σε κανένα θέμα. Όταν δε οι "συνιστώσες" του βγάζουν αυτοκολλητάκια για τη "Δημοκρατία της Μακεδονίας", ενώ ο πρόεδρος (μάλλον) άλλα λέει, τότε υπάρχει πρόβλημα ταυτότητας -ίσως και νοημοσύνης.

    Προτείνω στις επόμενες εκλογές ΣΥΡΙΖΑ PLUS (κάτι σαν 99 οκτάνια) για να μην τον συγχέουμε με τον ΣΥΡΙΖΑ απλή μπούρδα.

  30. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 17:00:15

    ΠΔύο
    Αντί γιά τα πολύπλοκα και (ίσως) δυσνόητα σκεπτικά, για να αντιμετωπιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ και η υπο διαμόρφωση εναλλακτική του, στα δύο (διε)φθαρμένα κόμματα, μήπως θα ήταν πιό σωστό να ακουστούν απόψεις, για το πως θα γυρίσουμε σελίδα, για ένα άλλο πολιτικό σκηνικό. Όπου και φυσικά δεν θα έχουν θέση τα κόμματα, που και οι ίδιοι, οι ψηφοφόροι τους τα αποστρέφονται; Πόσα χρόνια θα πρέπει να χάσουμε , και πόσα δεινά θα πρέπει να υποστούμε, για να γυρίσουμε την πλάτη σε αυτούς, που μόνο λύσεις στα προβλήματα μας δεν δίνουν; Πόσες μίζες θα πρέπει να πάρουν ακόμη, για να τους πούμε φτάνει πιά! Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι (δήθεν) "παλινδρομικές του κινήσεις μας μάραναν"; Στο τέλος-τέλος, ας δεν πείθει ο ΣΥΡΙΖΑ, δική του ευθύνη. Ας στραφούμε και άλλου. Υπάρχουν και ΜΗ-ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ στο τόπο μας. Και δεν πρόκειται να μείνει ποτέ η χώρα χωρίς κυβέρνηση. Άδικα ανησυχείς φίλε μου.

  31. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 17:19:26

    Φίλε ant
    Με εξυπναδούλες τύπου "PLUS και οκτάνια" νομίζεις ότι γίνεται συζήτηση; Ή μήπως με αποσπασματικές ερωτήσεις,όπως κάναμε στο γυμνάσιο, απαντιούνται ζητήματα ουσίας, ιδίως σήμερα που η διαφθορά τσακίζει κόκκαλα, μαζί με την ακρίβεια και την ανεργία;
    Είπαμε λοιπόν:
    1. (Για τους καλόπιστους) Υπομονή και κάποιος χρόνος .
    2. Είδαμε (και ξέρουμε) τι μας περιμένει από τα ήδη κόμματα εξουσίας.
    3. Ετοιμάζεται (Οκτώβρης)το κυβερνητικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.
    4. Τι θα προκύψει στο επόμενο διάστημα, στο πολιτικό σκηνικό δεν είναι δεδομένο.
    5. Ας μην υποτιμάμε, ούτε να ειρωνευόμαστε τους νέους πολιτικούς και κατ'επέκταση τη νέα γεννηά, όχι μόνο γιατί υποτιμάμε τους εαυτούς μας που τους αναθρέψαμε, αλλά και γιατί ίσως κάτι ξέρουν και αυτοί, που δεν το γνωρίζουμε εμείς (οι ξερόλες). Στη τελική, το μέλλον είναι δικό τους, δεν πρέπει να τους αφίσουμε να το διαμορφώσουν;

  32. ΠΔύο avatar
    ΠΔύο 07/07/2008 18:40:04

    Αμέ, Δημήτρη.

    Θέλεις πρόταση;

    Αντιπροσωπευτικό (αναλογικό) σύστημα, όριο στις κοινοβουλετικές θητείες και αλλαγή του πλαισίου για την ευθύνη των πολιτικών προσώπων.

    Σου κάνει για αρχή;

    Ξαναδιάβασε τώρα το προηγούμενο σχόλιό μου και διατύπωσε τη διαφωνία σου με λογικά επιχειρήματα. Γιατί, σε αυτό το μαθηματικό σύμπαν, το σκεπτικό του ΣΥΡΙΖΑ δεν στέκει. Είναι σαν την "διαχρονική σκέψη του Μάο", ένα πράγμα.

  33. ant avatar
    ant 07/07/2008 19:58:30

    Δημήτρη, εσύ πραγματικά πιστεύεις ότι γίνεται συζήτηση με τις δηλώσεις που "πετάει" ο ΣΥΡΙΖΑ;

    Και για ποιους νέους ακριβώς μιλάς; Οι νέες ιδέες στην πολιτική δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο όσων έχουν νέα ηλικία. Τί να το κάνεις αν ο Τσίπρας είναι νέος αλλά μιλάει σαν συνταξιούχος με εγκεφαλικό; Εδώ όταν εξεθίαζε την Κούβα του Κάστρο όταν έφυγε το βαμπίρ, ούτε η Αλέκα δεν τα κάνει αυτά (πλέον)-αυτό τον τύπο πώς μπορείς να τον πάρεις στα σοβαρά; Αλλά θα μου πεις κάνω πάλι αποσπασματικές ερωτήσεις..

  34. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 20:44:35

    Πδύο.
    1. Συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις σου, που άλλωστε έχουν γίνει αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ.
    2. To σκεπτικό σου για τον τρόπο σχηματισμού κυβερνήσεων, μπορεί να φαίνεται λογικό, αλλά βασίζεται στο ότι τα πολιτικά δεδομένα και οι σχηματισμοί παραμένουν αμετάβλητα, ενώ οι εξελίξεις δείχνουν το αντίθετο.
    Θυμήσου π.χ. πως λοιδωρούνταν ο Αλαβάνος τον Σεπ. 07 , όταν έλεγε ότι το "σκηνικό θα αλλάξει δραματικά μετά τις εκλογές".
    Ας περιμένουμε λοιπόν λίγο, τι θα συμβεί στο αμέσως προσεχές μέλλον, που κατά εκτιμήσεις πολλών θα διαφέρει πολύ από το σημερινό.
    Και τα κόμματα δεν θα είναι όπως σήμερα. Με τα τότε δεδομένα θα συζητήσουμε πάλι.

  35. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 20:54:54

    φίλε and
    Αναφέρομαι στους νέους από 18-30 ετών, που σε ποσοστό περίπου 25% προτιμούν Αλαβάνο και Τσίπρα. Να μου επιτρέψεις λοιπόν να πιστεύω, ότι κάτι γνωρίζουν αυτοί παραπάνω. Και ας μην τους υποτιμάμε τόσο πολύ, γιατί εκτός των άλλων μπορεί να είναι και παιδιά μας ή εγγόνια μας . Όσο για τον τρόπο σκέψεως του κάνεις λάθος. Μάλλον από Αλτσχάϊμερ θα έλεγα ότι πάσχει, αφού είναι τόσο αγαπητός, στους ομοιοπαθείς συνομηλίκους του.

  36. ΠΔύο avatar
    ΠΔύο 07/07/2008 21:13:29

    Χαίρομαι που ο ΣΥΡΙΖΑ συμφωνεί με τις απόψεις μου, γι' αυτό καιρός είναι να διώξει τους επαγγελματίες και ανεπάγγελτους της πολιτικής από τα σπλάχνα του.

    Όσο για το σκεπτικό μου: δεν φαίνεται λογικό, είναι.

    Ας υποθέσουμε πως κάνω λάθος.

    Στις επόμενες δύο εκλογικές αναμετρήσεις, ο ΣΥΡΙΖΑ πρόκειται να πάρει πάνω από 42%;

    Να το λήξουμε στις μπίρες ή να βάλω και ένα οικοπεδάκι, για να το χοντρύνουμε;

    Επίσης, η "μεταστροφή" των γκάλοπ και της νεολαίας, είναι τυπική παβλοφιανή αντίδραση - όχι "ριζοσπαστικοποίηση", όπως θα έλεγε μια ψυχή.

  37. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 21:25:41

    φίλε and
    Καί κάτι της τελευταίας στιγμής:
    Σε σημερινή δημοσκόπηση του ΣΚΑΙ και με ποσοστά 34,5% ΝΔ, 31% ΠΑΣΟΚ, 18% ΣΥΡΙΖΑ, 8% ΚΚΕ , 5% ΛΑΟΣ , 3,5% ΑΛΛΟΙ, και 1ο με 54% τον Τσίπρα σε Δημοτικότητα και 2o με 52%τον Πρωθυπουργό, αποδεικνύεται πως η κοινωνία, εκτιμά διαφορετικά τους πολιτικούς, ιδίως αυτούς, που χλευάζονται, πως δήθεν πάσχουν από εγκεφαλικά .

  38. ant avatar
    ant 07/07/2008 21:30:16

    Μια που μιλάμε για δημοσκοπήσεις Δημήτρη, θα ήθελα να σε ενημερώσω πως στις ηλικίες 18-30 ετών, έρχεται πρώτο το δελτίο ειδήσεων του STAR, τρομακτικό, ε; Δηλαδή η πλειοψηφία των νέων μας ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ και βλέπουν τις ειδήσεις του STAR, μπρρρρ....

  39. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 21:49:18

    ΠΔύο
    1. Καιρός να καταλάβεις, πως στοιχήματα, οικοπεδάκια και μπύρες δεν ταιριάζουν σε οποιαδήποτε συζήτηση. Πόσο μάλλον σε σοβαρή.
    2. Σου θυμίζω, πως είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο, να κάνεις προβλέψεις για μετά 6-12 μήνες, γιατί ο πολιτικός χρόνος έχει αποδειχθεί ότι τρέχει πολύ γρήγορα και απρόβλεπτα.
    3. Δεν ξέρω αν πρόκειται για "μεταστροφή" ή κάτι άλλο της νεολαίας, (και όχι μόνον).
    Όμως, όσο αυξάνεται η ανεργία, η ακρίβεια, η διαφθορά, όσο καταστρέφεται το περιβάλλον, όσο υποβαθμίζονται η υγεία, η παιδεία, ο πολιτισμός, μην αμφιβάλλεις φίλε μου, ότι η κοινωνική δυσαρέσκεια θα εντείνεται, και η "ριζοσπαστικοποίηση" , όπως ειρωνικά αναφέρεσαι, θα βγάζει το κόσμο στους δρόμους, για να διεκδικήσουν τα δίκια τους.
    4. Δεν τιμά κανένα μας, με τις περί ΠΑΒΛΩΦ, γνωστές ανοησίες, να ειρωνεύεται, τους νέους, τα παιδιά μας, επειδή δεν συμφωνούν μαζί μας. .
    5. Πιό δύσκολο βέβαια είναι να τους πείσουμε, αξίζει όμως το κόπο, δεν νομίζεις;

  40. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 22:08:24

    ant
    Τέτοιο κακία και αντιπάθεια για τους νέους, είναι πράγματι εκπληκτική.
    Και αν ακόμη ισχύουν (που δεν ισχύουν) αυτά που τους καταμαρτυρείς, αναρωτήθηκες ποτέ το δικό μας ρόλο και τις δικές μας ευθύνες, για το αρνητικό φαινόμενο (αν) βλέπουν το τσοντοκάναλο αυτό, και άλλα ακόμη;
    Κι'αν για τους νέους είναι έτσι (που δεν είναι) αυτά που τους προσάπτεις, οι μεγάλοι, οι μυαλωμένοι, από ποιά κανάλια παρασύρονται και προτιμούν (σε μικρότερο βαθμό) να διπλασιάσουν-έως τριπλασιάζουν τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ.
    Τα προβλήματα που τους τσακίζουν και η άθλια ζωή που βιώνουν δεν παίζει κανένα ρόλο, στο να αναζητήσουν άλλες επιλογές;
    Ποιός είπε ότι για πάντα πρέπει να είναι αγκυρωμένοι στους ανίκανους και τους μιζαδόρους;
    Ή μήπως ισχύει το γνωστό: αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις απόψεις μας, τόσο το χειρότερο για κείνη;

  41. ant avatar
    ant 07/07/2008 22:18:41

    Άκου Δημήτρη,

    το να μου καταλογίζεις κακία και αντιπάθεια για τους νέους είναι τουλάχιστον γελοίο. Σου παραθέτω ένα αντικειμενικό δεδομένο που υπάρχει στις μετρήσεις-ψάξ'το να το βρεις, όπως εσύ μας παραθέτεις ένα δεδομένο που υποθέτεις πως ευνοεί την παράταξή σου. Ούτε χαρακτήρισα τους νέους, ούτε τους καταμαρτύρησα τίποτα-μπορείς να αξιολογήσεις την πληροφορία που σου έδωσα όπως θέλεις αλλά μην μου βάζεις λόγια στο στόμα, οκ;

    Έχεις μια οπαδική συμπεριφορά και πρέπει όλος ο κόσμος να συμφωνήσει με τη δική σου κοσμοθεωρία και να εμπιστευτεί τους "νέους, τον Τσίπρα και τον Αλαβάνο". Ε, πώς να το κάνουμε, δεν συμφωνούν όλοι μαζί σου, ξεπέρασέ το.

  42. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/07/2008 22:45:09

    and
    Λάθος μου τα περί αντιπάθειας και κακίας, Ερώτηση:
    1. Ποιό είναι το αντικειμενικό δεδομένο;
    2. Προηγουμένως αλλα ρώτησα & σε άλλα μου απαντάς;
    3. Το ότι, εκ του αποτελέσματος, (τόση διαφθορά, ακρίβεια, ανεργία, περιβάλλον, γενιά των 400-700 € κλπ. κλπ.), αποδεικνύεται ότι:από το '74 έως σήμερα μας κυβερνούν ανίκανοι και μιζαδόροι , γιατί το προσπερνάς;
    4. Και φυσικά έχεις δικαίωμα να μην συμφωνείς μαζί μου, Όμως το να αντικρούει κανείς ότι οι νέοι μας ξημεροβραδιάζονται στο STAR, είναι η μισή αλήθεια, γιατί υπάρχουν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες νέοι , που αγωνίζονται, που σπουδάζουν, που δημιουργούν, με 400-700 €, και που δεν έχουν καμμιά σχέση με κάθε Τσοντοκάναλο. Δεν συμφωνείς; Και είναι αυτό, οπαδική συμπεριφορά;
    5. Επιμένω, να στηρίζω και να πιστεύω στους νέους, παρά τα όσα αρνητικά τους, γιατί είναι το μέλλον και η ελπίδα του τόπου, δεν συμφωνείτε;

  43. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/07/2008 23:46:11

    Ο αγκιτάτορας του Συριζα Δημήτρης έχει στείλει τα 10 από τα 43 σχόλια, δηλαδή 23%.

    Για πες μας ρε Δημητράκη πόσα πήραν οι άδολοι συριζο"αγωνιστές" από το ΚΚΕ στη διάσπαση του 91.
    Να 'χει λίγο ενδιαφέρον η συζήτηση.

  44. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/07/2008 00:38:25

    Φίλε Προφήτη ,
    ειλικρινά είσαι καταπληκτικός, αφού σε ελάχιστες (39!!)λέξεις, κατόρθωσες να χύσεις τόσο όγκο δηλητηρίου!!.
    Λυπάμαι,όμως αφάνταστα, για το μέγεθος της κακίας που σκορπάς, για όποιον εκφράζει τη γνώμη του και υποστηρίξει τις απόψεις του. Ας είναι.
    Δεν απολογούμαι σε κανέναν και για τίποτε, όμως θεωρώ υποχρέωση στον εαυτό μου και στους φίλους blogers να πώ δυό λέξεις:
    1. Ούτε ήμουν ποτέ ούτε είμαι και τώρα αγκιτάτορας κανενός, τη γνώμη μου και τίποτε άλλο εκφράζω.
    2. Αν έστειλα 10 από τα 43 σχόλια, δικό μου χρόνο και κανενός άλλου, στέρησα από τους δικούς, και το έκανα γιατί θεώρησα ότι έτσι υπερασπίζω τις θέσεις του φορέα που πιστεύω, απέναντι στις άδικες και προσβλητικές, κατά τη γνώμη μου, επιθέσεις. Και νομίζω, ότι εν έτει 2008 έχουμε ακόμη αυτή τη δυνατότητα.
    3. Τις ειρωνείες για άδολους αγωνιστές του ΣΥΡΙΖΑ, τις ξεπερνάω, γιατί νομίζω ότι εκφράζουν μόνο αυτούς που τις γράφουν.
    4. Ούτε ξέρω, ούτε με ενδιαφέρει να μάθω, τα πόσα πήραν κάποιοι στη διάσπαση του 91, όπως ισχυρίζεσαι ότι ξέρεις και που υποχρεούσαι να παραθέσεις .
    5. Αν σ'ενδιαφέρει, εγώ, σήμερα ένα σπίτι με δάνειο και ένα παληό αυτοκίνητο διαθέτω. Και αγωνίζομαι για τις ιδέες μου και για ένα καλύτερο αύριο των 2 παιδιών μου αλλά (και των άλλων) παιδιών που βιώνουν τα 400€ και την άγρια εκμετάλευση των ασύδοτων και αδίστακτων εργοδοτών.
    6. Αν αυτό θεωρείται κατακριτέο και άξιο για την επίθεση που εξαπολύεις, ας το κρίνει ο καθένας.
    7. Τέλος, οι όποιες επιθέσεις, έστω και στην ηλικία που είμαι, δεν με πτοούν, αλλά με χαλυβδώνουν, γιατί επιβεβαιώνουν, πως βρίσκομαι στον σωστό δρόμο του καθήκοντος, αφού ως γνωστόν "πάντα πετροβολιέται το δέντρο που έχει καρπούς να δώσει".
    Και ο ΣΥΡΙΖΑ αυτό ακριβώς κάνει, έστω και αν ενοχλεί αρκετούς.

  45. ant avatar
    ant 08/07/2008 00:48:11

    Οκ Δημήτρη, ας τα πάρουμε τα πράγματα όπως τα θέτεις.

    1. Αντικειμενικό δεδομένο είναι η μέτρηση που σου έγραψα, όπως και τα νούμερα που μας έγραψες και εσύ. Δεν θα σταθώ στο πώς βγαίνουν οι μετρήσεις AGB ή οι δημοσκοπήσεις που μας παραθέτεις γιατί δεν θα μας έφταναν μήνες να το αναλύσουμε. Στο επισήμανα μόνο και μόνο για να καταλάβεις το γελοίο των αριθμών. Λες πως οι νέοι 18-30 ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ και σου λέω πως οι νέοι 18-30 βλέπουν το δελτίο του STAR, δεν μπορείς να δέχεσαι τη μια μέτρηση και να απορρίπτεις κάποια άλλη που δεν σου αρέσει.

    2. Και εγώ άλλα σου έγραφα και σε άλλα μου απαντάς. Μάλιστα οι δικές μου είναι "αποσπασματικές ερωτήσεις" που δεν ευνοούν τη συζήτηση, ενώ οι δικές σου υποθέτω είναι πιο σημαντικές.

    3. Αυτά που γράφεις τα προσπερνώ γιατί δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω ή να αντικρούσω. Με βρίσκουν σύμφωνο απλώς εγώ δεν πιστεύω πως ο Τσιπριζαλαβάνος είναι η λύση για αυτά τα προβλήματα. Χαίρομαι που έχεις βρει ένα χώρο που σε αντιπροσωπεύει και σε ικανοποιεί, εγώ δεν τον έχω βρει και αυτό δεν σημαίνει πως επικροτώ τους τύπους που έχουν κυβερνήσει μέχρι τώρα.

    4. Πάλι διαστρεβλώνεις αυτά που έγραψα. Είδες πουθενά να λέω πως οι νέοι ξημεροβραδιάζονται στο STAR; Έγραψα μόνο για την προτίμησή τους στο κεντρικό του δελτίο.

    5. Και εγώ πιστεύω γενικά στους νέους (και εγώ νέος είμαι)-αυτό που δεν πιστεύω είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πραγματικά κάτι νέο/χρήσιμο/ουσιώδες να πει. Αυτά.

  46. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/07/2008 00:58:40

    Αγαπητέ Anonymous 11:52

    Συμφωνώ απόλυτα πως Το ρεύμα του ΣΥΝ στους νέους δεν είναι αρκετό. Ας μην το υποτιμούμε ομως γιατί:
    1: Στη μεταπολίτευση του 74, πράγματι, το σύνολο ΠΑΣΟΚ + αριστερά πλησίαζε το 90%, αλλά ας συγκρίνουμε τις τότε εποχές με το σήμερα.
    Ας δούμε, τον ενθουσιασμό, τα οράματα, την ορμή, το πάθος της εποχής εκείνης, που βγήκε από μία χούντα, και την Κυπριακή Καταστροφή, και που σχεδιάζε να αλλάξει τα πάντα,
    με τη σημερινή παγκοσμιοποιημένη Ελλάδα, με τους μιντιάρχες , τους εκδότες και τους εργοδότες να γ....ούν και να δέρνουν, τις κυβερνήσεις η μία χειρότερη να διαδέχεται την άλλη άθλια, και τα παιδιά μας σαν φοβισμένα σπουργιτάκια , να παλεύουν για το μεροκάματο των 10-20 Ευρώ, και να μην το βρίσκουν, να βλέπουν γύρω τους τα πάρτυ και τις μίζες των εκατομμυρίων € και το βόλεμα και την αδικία των Υμετέρων....κ.α. κ.α. Και να το παλεύουν...

    Κατά τη γνώμη μου, στις απίστευτα αντίξοες σημερινές συνθήκες, μακάρι να σταθεροποιηθεί αυτό το 25% στους νέους (και όχι μόνο στο ΣΥΡΙΖΑ), αλλά σε όλη την ΑΡΙΣΤΕΡΑ συνολικά , ΓΙΑΤΙ θα αποτελέσει μία καλή μαγιά γιά ένα ελπιδοφόρο νέο Ξεκίνημα.
    Δεν συμφωνείς φίλε μου Anonymous;

  47. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 01:25:37

    Δημήτρη
    Οι αγκιτάτορες είναι ξύπνια παιδιά.

    Γλυστράς σα χέλι. Το γυρνάς στο μελό :
    Αγνός υποστηρικτής ΣΥΡΙΖΑ "δέχεται επίθεση" από "πορωμένο".

    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι στελεχικό κόμμα : πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι, διαφημιστές, δημοσκόποι, πολιτικοί μαρκετίστες, συνδικαλιστές, εισοδηματίες, ΜΚΟ, κρατικοδίαιτη ιντελλιγκέντσια.
    Εσύ πρέπει να 'σαι ο μόνος πτωχός πλην τίμιος οπαδός.

    Για να μην "αυτοκτονήσεις" λοιπόν, όταν μάθεις την αλήθεια, όπως η τελευταία Πόντια πουτάνα, ρώτα τούς αρχηγούς σου με πόσα ακίνητα και κινητά βρέθηκαν μετά τη διάσπαση.

    Εγώ δεν έχω λόγο να παραθέσω τίποτα. Δεν τρέχω πίσω απ' το Δραγασάκη, τον Αλαβάνο και τον Βούτση.
    Απορώ μόνο τι θέλει μ' αυτούς ο Μαν. Γλέζος....

    ΥΓ Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το ποσοστό σου ανεβαίνει.
    12 στα 48 σχόλια. 25%

  48. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/07/2008 01:31:02

    Φίλε and
    1.To ότι αφιερώνουμε το χρόνο μας (αν και άγνωστοι) να συζητάμε, αντί κάτι άλλο,είναι εκ προοιμίου πολύ θετικό.
    2. Για τις μετρήσεις, νομίζω πως άλλο είναι της AGB και άλλο οι δημοσκοπήσεις (με όλες τις επιφυλαξεις), των σοβαρών εταιρείών που έχουν επαληθευτεί με απόκλιση <1%.
    3. Ναι, πολλά γίνονται με το παιχνίδι των αριθμών. Όμως το ότι οι νέοι 18-30 (δημοσκοπικά) επιλέγουν ΣΥΡΙΖΑ είναι γεγονός.
    4. Έχω αμφιβολία, αλλά αφού το λες, το δέχομαι πως οι νέοι 18-30 βλέπουν το δελτίο του STAR, (με την επιφύλαξη, της όποιας αξιοπιστίας διαθέτει η AGP, όπως προείπαμε). Άρα νομίζω, ότι ξεπερνιέται η αντίφαση που σωστά επισήμανες.
    5. Δεν ισχυρίζομαι ότι οι δικές μου ερωτήσεις είναι πιό σημαντικές, ούτε λιγότερο "αποσπασματικές", το ότι συζητάμε, είναι το πρωτεύον, τα άλλα έπονται.
    6. Δικαίωμα σου να έχεις διαφορετική άποψη για τη λύση του προβλήματος της χώρας, και να μην σε έχει πείσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Όπως και δικαίωμα σου να χαρακτηρίζεις "Τσιπριζαλαβάνος", δύο πολιτικούς, που αν μη τι άλλο δεν έχω ακούσει να βαρύνονται και με τίποτε άξιολόγο. (Αφού τα κανάλια θα το έκαναν βούκινο..).
    7. Επειδή μιλάω με νέο, που ίσως να είναι συνομήλικος των κοριτσιών μου (28,29 ετών), δεν θα πώ τίποτε,που μπορεί να εκληφθεί σαν συμβουλή, γιατί έτσι κάνω και στα παιδιά μου.
    8. Χαίρομαι ειλικρινά, για το πως αντιμετωπίζεις, κάποιο που έχεις βρει ένα χώρο που τον αντιπροσωπεύει, και το θεωρώ ελπιδοφόρο.
    9. Έχεις δίκιο, για τα όσα λες στο 4. Δεν είναι έτσι.
    10. Με τη τρέχουσα λογική, που οι πολλοί, που επικρίνουν συλλήβδην τους νέους , είναι ηλικιωμένοι, πάλι έπεσα έξω. Τι να κάνουμε, "γηράσκω αεί διδασκόμενος" έλεγαν οι αρχαίοι....
    Αυτά ..

  49. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/07/2008 01:56:09

    Φίλε and
    Ύστερα από τόσα σχόλια, αυτό κατάλαβες;
    Συνεχίζεις να μιλάς για αγκιτάτορες, προσθέτεις τα χέλια και τα μελό, και απαριθμείς μιά κατηγοροποίηση των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, παραβλέποντας τις εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόρους του, που ίσως περάσουν το εκατομμύριο σε λίγο, και που δεν είναι πρόβατα να ακολουθούν όποιους έτυχε.
    Και ειρωνεύεσαι ακόμα με τα περί "πτωχού πλην τίμιου οπαδού".
    Μήπως θα πρέπει, από πάνω, και να απολογηθούμε αν θέλουμε να ανήκουμε , υποθετικά, σ'αυτή, την κατακριτέα, για σένα κατηγορία;
    Και αν δεν το κάνουμε μας προτρέπεις να αυτοκτονήσουμε σαν την Πόντια κλπ;
    Συγχαρητήρια!!..
    Έτσι πιστεύεις, ότι συζητάνε οι άνθρωποι, οι οποίοι άνθρωποι, που έχουν κάτι να πούνε;
    Αμ αυτό: Να μας προτρέπεις να ρωτήσουμε "τούς αρχηγούς μας, με πόσα ακίνητα και κινητά βρέθηκαν μετά τη διάσπαση",Τι τόθελες;
    Αφ'ενός, γιατί δεν έχουμε στο ΣΥΡΙΖΑ αρχηγούς, και αφ'ετέρου, γιατί ξέρω πως όποιος λέει κάτι, υποχρεούται και να το αποδεικνύει.
    Και να μην πετάει λάσπη, και να ζητά να αποδείξει την αλήθεια της, αυτός που τη δεχεται;
    Που την είδες γραμμένη αυτή τη μεθοδολογία;
    Όσο για το Μαν. Γλέζο, μην απορείς καθόλου, γιατί χιλιάδες όπως ο Μαν. Γλέζος είναι στις γραμμές μας ..και συνεχώς αυξάνονται.

  50. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/07/2008 02:22:18

    Χαιρετίσματα στον Θοδωράκη τον Μαργαρίτη...
    Και πέστου να αλλάξει κοστούμι γιατί από τά 18 του πού ήταν φοιτητής πάντα μέσα στην κομματική γραφειοκρατία ήταν και έμοιαζε με τούς Ρουμάνους τού Τσαουσέσκου πού έδιναν χαρτί στην Αυγούλα μέσω Σκιντέϊα...
    Αυτά σέ όσους δέν σάς ξέρουν...
    Και τήν μονοκρατορία και τήν δήθεν αγάπη στούς νέους αλλού...
    Χαϊδέματα γιά να μείνουν αγράμματοι και οι γνωστές κολακείες τών Αλαβάνων..Μου βγάζατε και αφίσες στά Λατινικά ευρωλιγούρια τής δεκάρας...
    Κάτι aristera κάτι σταθμοί left κάτι πάμπς τού Λονδινου Καρλ Μαρξ πού έπινε την μπύρα ο Αlexis μέα τούς φίλους του..
    Κόμμα τού καθεστώτος απο τό 1981 ,πού πανηγύριζε ο Κυρκος την νίκη τού Αντρέα ενώ δεν είχε βγάλει βουλευτή...
    Μονίμως επιδοτούμενοι απο τίς Μ.Κ.Ο ,πού έχετε στον κόρφο σας τύπους σάν τον Γουσέτη καί τούς διαφορους Παντειακούς.
    Σαν τον Πρόντι και τον Ντ΄Αλέμα θα καταντήσετε άμα πάρετε πάνω απο 10%....
    Σαν έτοιμοι απο καιρό μαζεμένοι όλοι οι λυσσασμένοι νάρκισσοι γιά εξουσία...
    Μπόρα είναι και θά περάσει......
    Αποπαίδια τού Nitro και τού Downtown...
    Παντρευεται και η Μαστροκώστα οπότε δεν προκανει να βγει φωτογραφία με τον Τσίπρα.

  51. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/07/2008 02:41:40

    @ant: "εγώ δεν πιστεύω πως ο Τσιπριζαλαβάνος είναι η λύση για αυτά τα προβλήματα". ΟΚ, φίλε, κι εγώ μαζί σου. Ποιος πιστεύεις εσύ, όμως, ότι είναι;

    @Δημήτρης: να είσαι σίγουρος, πρώτ' απ' όλα, πως τα παιδιά σου -(να τα χαίρεσαι!)- έχουν καλό πατέρα. Και το συμπέρασμά μου δεν είναι μόνο απ' αυτό το ποστ. Το ποιος έχει πολιτικά δίκιο δεν έχει και μεγάλη σημασία. Σημασία έχει τι επενδύει και τι θυσιάζει γι' αυτό. "Ο Λόγος , οι ιδέες , η αποφασιστικότητα και το δυνατό αίσθημα για Ελευθερία και Δικαιοσύνη κρίνουν τα πράγματα", ("Νταντόν").

    Για κάνε και μια ερώτηση στους δικούς σου, ΟΜΩΣ, γιατί δεν λένε κουβέντα, πλέον, για την Αντίσταση στο Ιράκ και το Αφγανιστάν. Εκεί δεν υπάρχουν παιδιά;

    @προφήτης: φίλε μου καλέ,

    "Μια από τις κρίσιμες ανακαλύψεις στην πνευματική μου ζωή, την οποία έκαμα ¬ ευτυχώς όχι πολύ αργά ¬ όταν ακόμα αισθανόμουν και ο ίδιος στρατευμένος, είναι ότι ο απέναντί σου, εκείνον που εσύ θεωρείς αντίπαλο ή εχθρό σου, εκείνος που ίσως είναι διώκτης σου, μπορεί να έχει εξ ίσου καθαρή συνείδηση και εξ ίσου αγνά κίνητρα όσο και εσύ, να διαπνέεται από την ίδια ακλόνητη πεποίθηση για το δίκαιό του.

    Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται στα διδακτικά - προπαγανδιστικά έργα του Brecht, που άσκησαν τόση γοητεία ακριβώς επειδή ξεχωρίζουν με το μαχαίρι το άσπρο από το μαύρο. Εδώ ο εχθρός, δηλαδή ο «κακός», όχι μόνον είναι εξ αντικειμένου κακός αλλά και το ξέρει επί πλέον ο ίδιος, και μάλιστα το απολαμβάνει• εννοείται, απέναντι σ' ένα τέτοιο υποκείμενο είναι περιττό να έχουμε οιουσδήποτε διανοητικούς ή ψυχικούς ενδοιασμούς.

    Μπορώ να πω, όχι δίχως κάποιαν υπερηφάνεια, ότι αφ' ότου κατανόησα ίσαμε τις έσχατες συνέπειές της τη διάκριση ανάμεσα σε ηθικό ποιόν και σε πολιτικοϊδεολογικές προτιμήσεις, ποτέ δεν αντιπάθησα κάποιον επειδή διαφωνούσε μαζί μου σε πολιτικά ζητήματα ούτε και συμπάθησα κάποιον άλλον μόνο και μόνο επειδή έτυχε να συμφωνεί", (Παναγιώτης Κονδύλης, περιοδικό "Διαβάζω").


    ΥΓ. Τι σημαίνει, ρε, παιδιά, "αγκιτάτορας"; Αμάν, μ' αυτήν την "κομμουνιστική" ορολογία!

  52. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 02:47:38

    Πήγες 27,5%.
    Για την ταμπακιέρα τίποτα.
    Μ' αυτά που γράφεις για τον Μαν. Γλέζο μετατίθεσαι στην κατηγορία "Λαρα".

  53. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 02:49:09

    Φίλε νήπιε, τα πούμε αύριο, πάω

  54. Dennyl avatar
    Dennyl 08/07/2008 02:51:42

    Το 55 ήταν από μένα

  55. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/07/2008 02:56:39

    Oσο γιά τά χαϊδολογήματα στην νεολαία προτιμώ τον Μανο Χατζιδάκη πού έλεγε πώς συμπαθεί τίς μικρές εκείνες μειοψηφίες τών νέων απ΄όπου προέρχεται μιά ριζική αμφισβήτηση...
    Συμπλήρωνε βέβαια πώς απο τούς νέους τής εποχής του θά προκύψουν και οι καινούριοι γραφειοκράτες ,οι καινούριοι δεσμοφύλακες οι καινούριοι πολιτευτές κ.λ.π.,κ.λ.π.
    Πού ακούστηκε αυτή η αστειότητα πώς οι νεολαίοι έχουν πάντα δίκιο??
    Δεν διαβάζει ο Τσίπρας και καμιά εξελικτική Ψυχολογία τού Ericsson από το να παπαγαλίζει μπούρδες και νά εξυψώνει χωρίς καμιά διάκριση τήν ΄Νέα Γενιά΄...
    Εκατομύρια νεοι μεγάλωσαν..
    Αλλοι εξελίχθηκαν σέ λαμόγια,άλλοι κράτησαν πέντε αξίες,άλλοι έγιναν μετριότητες,άλλοι έγιναν σάν τον Τσουκάτο και τον Λιάπη..
    Ωραία αριστερή κοινωνική αντίληψη έχει ο Σύριζας με ρατσιστικές διακρίσεις ανά ηλικία....

  56. Lara avatar
    Lara 08/07/2008 15:12:06

    Η ανωνυμη του 59 ειμαι εγω
    Λαρα

  57. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/07/2008 15:59:31

    Δημήτρη,

    για δες και πες:

    Rogue Says:
    July 8th, 2008 at 3:42 pm

    "Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να εξηγήσει πως αυξήθηκε η δαπάνη του στις δημοτικές εκλογές (που ήταν κόμμα του 3-4%) σε επίπεδα περίπου στο μισό των 2 μεγάλων κομμάτων.

    Το ίδιο και στις βουλευτικές, όπου η διαφημιστική του δαπάνη ήταν περίπου 4πλή του ΚΚΕ και του ΛΑΟΣ. Χωρίς να αποτελεί κόμμα του 17% που λένε οτι είναι σήμερα.

    Το ΣΔΟΕ να περάσει και απο εκεί μια βόλτα. Πειράζει;"...

  58. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/07/2008 16:40:55

    Αν "νήπιος γέρων" υποθέσουμε, ότι είναι έτσι όπως τα λες, (που δεν είναι)..
    ... ΝΑΙ!!. ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΔΟΕ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ Να κάνει φύλλο και φτερό την Κουμουνδούρου. Ποιός τους εμποδίζει;
    Ο Τσίπρας και ο Αλαβάνος;
    Ή μήπως ο Αλογοσκούφης προσχώρησε στο ΣΥΡΙΖΑ και δεν το μάθαμε;
    Πέρα του ότι, τα ξεπουλημένα ΜΜΕ και οι ξεφωνημένοι παραθυράκηδες, τύπου ΤΡΑΓΚΑ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ-που κάνουν την κλωστή τριχιά,
    αν υπήρχε το παραμικρό, δεν θα το είχαν κάνει Βούκινο, προ πολλού;
    Ή μήπως όλοι τους αγαπούν και καλύπτουν το ΣΥΡΙΖΑ;
    Επιτέλους, σοβαρέψου λίγο.
    H Ελλάδα φλέγεται, κυριολεκτικά, στις μίζες, στην ακρίβεια, στην ανεργία, στη διαφθορά κ.α. και εσύ το χαβά σου με το ΣΥΡΙΖΑ;
    Τι κυνήγι μαγισσών είναι αυτό;
    Τα σκάνδαλα και οι μιζαδόροι των δύο κομμάτων προκαλούν ασφυξία σε όλους, και συ εκεί στο στόχο σου. Έλεος, δεν βαρέθηκες να ασχολείσαι με το ΣΥΡΙΖΑ;
    Τόσο πολύ σε ενοχλεί η απήχηση του;
    ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!!

  59. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/07/2008 20:10:27

    Δημήτρη,

    μετά από το σχόλιο 53 και τα σχόλιά σου:
    "Επιτέλους, σοβαρέψου λίγο .. και εσύ το χαβά σου με το ΣΥΡΙΖΑ. Τι κυνήγι μαγισσών είναι αυτό; .. Έλεος, δεν βαρέθηκες να ασχολείσαι με το ΣΥΡΙΖΑ; Τόσο πολύ σε ενοχλεί η απήχηση του;
    ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!!",

    είχε δίκιο ο Προφήτης: "Αγνός υποστηρικτής ΣΥΡΙΖΑ “δέχεται επίθεση” από “πορωμένο”,

    -και υπολκίνομαι στη πείρα του περί ΣΥΡΙΖΑ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.