24/07/2009 14:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι «είδε» το ελικόπτερο της αστυνομίας στην Πάρνηθα



Θα έχετε διαβάσει την είδηση για την μεγάλη χασισοφυτεία που εντοπίστηκε από τη Δίωξη Ναρκωτικών Αττικής στη θέση Πηγή Κιθάρα στην Πάρνηθα. Η χασισοφυτεία εντοπίστηκε κρυμμένη μέσα στο δάσος, από ελικόπτερο της Αστυνομίας, στο πλαίσιο εξερεύνησης που έκανε στην περιοχή.

Στη φωτογραφία βλέπετε τι ακριβώς «είδε» το ελικόπτερο (μόνο στο antineews)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/07/2009 14:56:32

    Βάλτε μου δυο καναβουριές
    να κάνουν καναβούρια,
    για να`ρχονται οι φίλοι μας
    να γίνονται μαστούρια.

    Όταν πεθάνω, παρακαλώ να με θάψετε στην Πάρνηθα...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 24/07/2009 15:59:15

      ...μπα μάλλον άλλη μια μορφή ασυνεννοησίας παρατηρήθηκε, καθώς η ΕΛΑΣ, επέφερε ένα πλήγμα στις προσπάθειες ...αναδάσωσης της Πάρνηθας, με οικολογικά προϊόντα που θα τόνωναν και τις Ελληνικές εξαγωγές....

  2. Justin Case avatar
    Justin Case 24/07/2009 15:03:54

    Να φορολογήσουν τη φούντα όπως Καλιφόρνια, να καλλιεργήσουν κλωστική κάνναβη οι Λαρισινοί, που θέλει λίγο νερό και καθόλου φάρμακο, να καθαρίσουν και τα χώματά τους, και να κονομήσουν. Με τέτοιους ασχετίδηδες τι περιμένεις....

  3. Justin Case avatar
    Justin Case 24/07/2009 15:05:52

    Να την φορολογήσουν, να την καλλιεργήσουν που δεν θέλει νερό και φάρμακα, να καθαρίσουν τα χώματα, να κονομήσουν να τελειώνουμε...

  4. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 24/07/2009 15:48:07

    Καλύτερα. Να σταματήσει ο κόσμος να φυτεύει έξω και "στα πρόχειρα". Δεν είμαστε ζώα να πληρώνουμε για χασίσι κάτι που μοιάζει με ρίγανη, έχει του κόσμου τα σπόρια μέσα, και σε πολλές περιπτώσεις έχει ήδη αρχίσει να αναπτύσσεται μούχλα στο εσωτερικό. Το τσάμπα πέθανε. Εκτός αυτού, η φύση –στα σημεία μάλιστα που συνηθίζεται να γίνεται η καλλιέργεια- είναι μολυσμένη πλέον, κάθε επιζήμιο χημικό περνάει στο φυτό και ύστερα στα πνευμόνια μας. Ας οργανωθεί ο μέσος χασισοπαραγωγός να μεγαλώνει τα δεντράκια του στο σπίτι με λάμπες και λοιπές «τεχνοκρατικές» διαδικασίες. Καλύτερη ποιότητα, μεγαλύτερη απόδοση, λιγότερο ρίσκο γι’ αυτόν και την υγεία μας.

  5. ΛΕΡΑ avatar
    ΛΕΡΑ 24/07/2009 16:00:51

    αυτο ειναι κατάφωρη παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων .... το ελικοπτερο εχει κάμερες και οι φασιστική αστυνομία της δεξιάς τις χρησιμοποιει για να παρακολουθεί ανύποπτους μεροκαματιάρηδες συμπολίτες μας που αναγκαστηκαν να φυτέψουν χασισι λογω της οικονομικής κρισης της δεξιάς .... και εξαλλου τι εκαναν ? πράσινη ανάπτυξη απο την θεωρια στην πράξη , εξαλλου ο προεδρος δεν ελεγε καποτε (οταν ητανε μικρος και τον αφηναν να λεει οτι θελει) οτι δεν ειναι κακο να εχουμε γλαστρουλες στο μπαλκονι για προσωπικη χρηση ?

    γεια μας ΠΡΟΕΔΡΕ

  6. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 24/07/2009 17:05:42

    Υπαρχει μια απορια στην ιστορια αυτη: Ηταν τοσο αγαρμπες οι κινησεις των αστυνομικων που παρακολουθουσαν το "φυτωριο" ωστε να τους αντιληφθουν οι "καλλιεργητες" και να το βαλουν στα ποδια; ' Η ειδοποιηθηκαν απο καποιον "απο μεσα" για τον εντοπισμο της φυτειας απο το ελικοπτερο η' για την προετοιμασια της παρακολουθησης και εστριψαν αλα γαλλικα; Ιδου η απορια.

  7. Giannis76 avatar
    Giannis76 24/07/2009 17:11:39

    Μα καλά γιατί δεν κάνουμε ελεύθερη την πώληση χασισιού και να την φορολογήσουμε όπως στην Καλιφόρνια? Εκεί υπολογίζουν πως θα κερδίσουν 1,4 δις δολάρια!!

    Αλλά ξέχασα εδώ θα βγούνε οι παπάδες και θα πούνε ότι σκοτώνουν τα παιδιά μας με τα ναρκωτικά..Και από κοντά το ΚΚΕ που θα λέει "όχι στα ναρκωτικα ναι στους αγώνες"(και υστερα αναρωτιέμαι ποιοι είναι οι πραγματικοί πρεζάκηδες...)

  8. stelios avatar
    stelios 24/07/2009 19:12:20

    Πριν χρονια στη Θεσσαλονικη καποιος δυστυχης ειχε την ιδεα να ανοιξει Canabis Shop,καταστημα ευρωπαικης αλλυσιδας με ρουχα τσαντες και μπυρα,ολα φυσικα νομιμα και εκτελωνισμενα κανονικα.
    Ενας λοιπον εισαγγελεας,προφανως φιλεναδα του Γιοσακη και των υπολοιπων παπαδων με τα στριγκ,κυριολεκτικα τον εξοντωσε,ασκωντας εφεση επι εφεσεως σε καθε απαλλαγη του,απαιτωντας μαλιστα καθε φορα να τον μαζευουν απο το μαγαζι του δημοσια με χειροπεδες,επειδη υποτιθεται οτι προετρεπε στη χρηση ναρκωτικων!
    Φυσικα το μαγαζι τελικα εκλεισε και ο δυσμοιρος μαλλον θα καταστραφηκε οικονομικα επειδη νομισε οτι επειδη κατι ειναι νομιμο,ειναι και ηθικο.
    Αμ δε,πρεπει να συμφωνησουν οι δικαστες που σκυβουν με τα τεσσερα σε οποιον εχει δυναμη,και μετα για να ξεπλυνουν την ξεφτιλα τυραναν οποιον δε μπορει να τους λιωσει.

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ stelios 15/01/2011 09:12:08

      ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΜΕ ΤΟ ΕΔΩ CANNABIS SHOP. ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ " ΑΓΟΡΑΣΕ ΜΑΖΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ " ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ ΣΕ ΓΙΩΤ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΤΟΝΟΥΣ. Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΗΤΑΝ 20.000 € ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕ ΗΤΑΝ 35.000 €. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΗΓΕ ΜΕΣΑ ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΤΟ ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΚΛΕΙΣΕ.

  9. Justin Case avatar
    Justin Case 24/07/2009 19:23:47

    Ηλίθιο κράτος, καράβλαχοι πολιτικοί, καθάρματα πολίτες. Αντί να καλλιεργούν κλωστική κάνναβη χωρίς νερά και φάρμακα και να πίνουν όσοι θέλουν ένα μπάφο της προκοπής, μας δηλητηριάζουν με τα αλβανικά και στραγγίζουν τα νερά μας για το κωλομπαμπάκι τους οι στόκοι τόσα χρόνια με αυτή τη βλακεία τη μονοκαλλιέργεια τους που για κάθε 3 στρέμματα έχουν και 2 τρακτέρ οι ακαμάτηδες. Καμμία τύχη δεν έχουμε...Τώρα που το φορολόγησε και η Καλιφόρνια γιατί δε λέει τίποτα το Geoffrey.

  10. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 24/07/2009 19:29:00

    Μη τη ψάχνετε. Πρώτα θα αποποινικοποιηθεί σε όλο τον υπόλοιπο γαλάξια πρωτού ξεκινήσουν να γίνονται οι πρώτες σοβαρές κινήσεις στη χώρα μας. Υπολογίστε γύρω στο 2080 να είστε μέσα. Εδώ σε σοβαρές εκπομπές βγαίνει κόσμος και λέει «δεν είναι θέμα αν είναι βλαβερή ή όχι η κάνναβη. Ακόμα και να βγει μία ουσία με αποδεδειγμένα απολύτως καμία αρνητική παρενέργεια, θέλετε να πείτε ότι θα έπρεπε να κυκλοφορήσει? Τι τα θέλουμε όλα αυτά?»
    Ξέρω ότι έχει γίνει κατάχρηση της λέξης «φασισμός» αλλά η ανωτέρω λογική πράγματι θεωρώ ότι είναι φασισμός και μάλιστα από τους ποιο ύπουλους.

  11. traveler avatar
    traveler 27/07/2009 21:03:08

    Στην Γερμανία είναι ελεύθερο
    στην Ολλανδία είναι ελεύθερο
    στην Τσεχία είναι ελευθερο
    αυτα τα εχω δει δεν μου τα εχουν πει
    και οταν λεω ελευθερο εννοω οτι αν εχεις ενα γραμμαριο μαζι σου δεν εχει κανενα νομικο προβλημα,
    αν καποιος πολιτικος ειχε το μυαλο να κανει
    καποια νησια της αγωνης γραμμης χωρους ελευθερους για την χρηση
    χασις τοτε θα ειχαμε αλλους 10 εκατομυρια τουριστες (εδω εχει το αμστερνταμ που ειναι χαλια)
    φανταστειτε τι θα γινοταν αφου η οικονομια θα εδινε δις ευρω παραπανω απο τον τουρισμο,
    και τα νησια αυτα απο εκει που ειναι φτωχα και δεν εχουν τιποτα
    θα ειχαν νοσοκομεια
    μαρινες εγκαταστασεις και πολλα πολλα φραγκα...
    αλλα τι να κανεις εδω στην σαμοθρακη
    απο εκει που το φεστιβαλ μαζευε 10.000 κοσμο
    και εφερνε λεφτα στον τοπο
    το σταματησαν λες και πειραζε καποιον εκτος απο τους παπαδες

  12. LEON avatar
    LEON 27/07/2009 21:58:46

    Έτσι..Μετά από καφενείο, φρενοκομείο, "οίκος ανοχής" άς γίνει καί ένα απέραντο χασισοποτείο!!!
    "Χασισοποτείο ή Ωραία Ελλάς"...