#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/10/2010 14:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι;



Οι φήμες θέλουν τον Μάκη Βορίδη να χτυπά τη πόρτα της Νέας Δημοκρατίας. Μιας Νέας Δημοκρατίας όμως, που μέσα από επίπονες και αναγκαίες εσωκομματικές και όχι μόνο κινήσεις, μπόρεσε επιτέλους να απαλλαχτεί από φαντάσματα, βρικόλακες, και βαρίδια του παρελθόντος της – κι αν όχι ακόμα ολοκληρωτικά, αλλά άνοιξε την πόρτα για να φύγουν όλοι αυτοί, τέλος πάντων.

Μιας Νέας Δημοκρατίας με μια φρέσκια ηγεσία, που χτυπά με αξιώσεις τη πόρτα της εξουσίας, σε μια εποχή κάτι παραπάνω από κρίσιμη για το τόπο.

Τι θέση θα μπορούσε να έχει σε αυτή τη Νέα Δημοκρατία ο Μάκης Βορίδης; Δεν αντιλέγουμε πως είναι καταρτισμένος, έξυπνος, και πως διαθέτει πολιτικό λόγο. Δεν αντιλέγουμε επίσης στο ότι οι αμαρτίες της νιότης κάποιου δεν θα πρέπει να τον συνοδεύουν εσαεί. Αν και πολλοί ισχυρίζονται ότι οι άνθρωποι μπορεί να μεγαλώνουν και να ωριμάζουν, αλλά τα χούγια παραμένουν, ας πούμε ότι ξεχνάμε τα κυνηγητά των αντιπάλων του.

Πως εξηγείται όμως η συνεύρεσή του τόσα χρόνια με τον Καρατζαφέρη; Με ποια λέξη εκτός του πολιτικού αριβισμού μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε; Τι άλλο από εμπόριο εθνικισμού και πολιτικού εξτρεμισμού είναι αυτό το κόμμα;

Και με το Μνημόνιο τι θα πει; Ότι το ...ξεψηφίζω; Ότι έκανα λάθος, συγχωρέστε με που παρέδωσα την χώρα στην Τρόικα, επειδή ο αρχηγός μου ήθελε να πάρει υπουργείο και μπορεί να με έκανε υφυπουργό;

Και δεν βρίσκεται δα και σε καμιά κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο Σαμαράς και η ΝΔ, ώστε να χρειάζεται να κάνουν συμμαχίες ακόμη και με τον διάβολο, προκειμένου να κερδίσουν κάποιες ακροδεξιές ψήφους. Μη τρελαθούμε. Η βάση του ΛΑΟΣ, οι οπαδοί και αγωνιστές του πρέπει να ενδιαφέρουν την ηγεσία της ΝΔ και όχι εκείνοι που πάτησαν πάνω της για να κάνουν πολιτικές καριέρες.

Σε όσους λοιπόν παραμένουν κλεισμένοι σε σχήματα και νοοτροπίες του παρελθόντος λέμε, επειδή δεν το έχουν καταλάβει και ίσως δεν συμφέρει να το καταλάβουν ότι η έντιμη και σταράτη στάση του Αντώνη, για πρώτη φορά στην ιστορία του κόμματος, ελκύει ψήφους από πολιτικούς χώρους που μέχρι πρότινος ήταν αδιανόητοι για τη Νέα Δημοκρατία.

Ο Σαμαράς αποτελεί αυτή τη στιγμή το μοναδικό αποκούμπι για όλους όσους αγανακτούν από το μνημόνιο, και για όλους εκείνους  που στενάζουν κάτω από τα δυσβάσταχτα οικονομικά και όχι μόνο βάρη που έχει επιβάλλει η «σοσιαλιστική» κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Και όλοι αυτοί οι άνθρωποι, πολλοί από τους οποίους σκέφτονται να ψηφίσουν για πρώτη φορά τη Νέα Δημοκρατία,  και όχι μόνο ως διαμαρτυρία, κάθε άλλο παρά ακροδεξιοί, χουντόφρονες, η αντιδημοκράτες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν. Ίσα ίσα.

Γι αυτό η προσχώρηση του Βορίδη στη ΝΔ θα ήταν στην κυριολεξία καταστροφική για τη ΝΔ και τον Σαμαρά αυτήν  την στιγμή.

Για αυτό η Νέα Δημοκρατία θα πρέπει να αντιταχθεί στα όποια πολιτικών ανδρών στυλ Βορίδη, αν δεν θέλει να ταυτιστεί στα μάτια του λαού ως ένα ακόμη αποκούμπι νοσταλγών καταστάσεων, που μόνο ζημιά προκάλεσαν στο έθνος.

Ο Νηφάλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/10/2010 14:10:30

    Σωστόοοος (και νηφάλιος). Έτσι ακριβώς είναι.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/10/2010 14:13:08

    Συμφωνω απολυτως.Η προπαγανδα περι ακροδεξιας στροφης της ΝΔ θα ενταθει μετα απο παρομοια προσχωρηση.

  3. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 29/10/2010 14:18:22

    ΄Σίγουρα έχεις δίκιο στα επιχειρηματά σου ,κρίμα όμως για τον πολιτικό ΒΟΡΙΔΗ κατά τα άλλα συμπαθή ,αλλά πως να το πούμε εκτός από τις νεανικές παρέες του οι οποίες κάτω από προυποθέσεις συνχωρούνται και οι τωρινές παρέες του ήταν λάθος ,άρα είναι καμένο χαρτί .

    • raindog avatar
      raindog @ ΓΙΩΡΓΟΣ 30/10/2010 11:36:29

      Όλες του οι παρέες ήταν λάθος. "Δείξε μου τους φίλους και θα σου πω ποιός είσαι" λέει η λαική σοφία.

  4. filologos10 avatar
    filologos10 29/10/2010 14:28:50

    Πολλά τα δημοσιεύματα τις τελευταίες μέρες σχετικά με τον Βορίδη… Δεν ξέρω ποιος μπορεί να τα διοχετεύει στα ΜΜΕ αλλά νομίζω ότι παίζεται παιχνίδι παρασκηνιακό. Αν επιβεβαιωθεί όμως ότι ο Βορίδης αναχωρεί για την Ρηγίλλης αυτό θα αποτελέσει τεράστιο σφάλμα στην αντιμνημονιακή πολιτική της ΝΔ, θα δώσει λαβές στο ΠΑΣΟΚ για πολλές κατηγορίες.. Δεν νομίζω ότι τουλάχιστον η παρούσα ηγετική ομάδα της ΝΔ θα μπορούσε ποτέ να σκεφτεί σοβαρά να συμπεριλάβει στους κόλπους της τον παρ’ ολίγον υποψήφιο περιφερειάρχη Αττικής με χρίσμα από το ΛΑΟΣ και την Ντόρα, και ούτε θα μπορούσε να συμπεριλάβει τον νούμερο ένα μνημονιολάτρη εκτός ΠΑΣΟΚ. Επικοινωνιακά και μόνο θα ήταν τεράστιο λάθος. Κι ας μην αναφερθώ στον πρότερο έντιμο(;) βίο που θα μπορούσαν να του προσάψουν και τί θα έβγαινε στην φόρα σε περίπτωση μετακίνησης…

    Οψόμεθα!

    http://filologos10.wordpress.com/2010/10/27/%C2%AB%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%C2%BB-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CE%BD%CE%B4-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%83-%CE%BF-%CE%BC%CE%AC/

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/10/2010 14:31:05

    Θελω να ερθει ο Παγκαλος, ο Προωτοπαππας, η Μιλενα, ο Σηφουνακης, Ο Βερελης, ο Γιαννος, ο Λαλιωτης, η Βασω, και ο Τσουκρατος για ταμειας του κομματος. Τους ανταλλασω με Βοριδη, Ατιμο, Θοδωρα, Κουλη, Αλογοντυλαν, Βιλγαρακη και Μισελ.

    ΠΠ

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/10/2010 14:42:35

    Νηφάλια και ορθή προσέγγιση.

  7. Asterix avatar
    Asterix 29/10/2010 14:44:14

    O Βορίδης; Κωλοτούμπας κι αυτός; Δηλαδή τώρα ξεπλένουμε και τα άπλυτα του Laos; Μα αυτός είναι κουτσό άλογο και, εάν τελικά έρθει στην παράταξη, θα το κάνει για το δικό του πολιτικό συμφέρον (για το δικό του ξέπλυμα).

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/10/2010 14:56:04

    Θα πάρω την άλλη άποψη: περιτριγυρίσου από ικανά μυαλά. Αν ο αρχηγός έχει μάτια, αυτιά και μυαλό, όλοι του χρειάζονται. Ο αρχηγός έχει, και ο Μάκης είναι ικανό μυαλό.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 29/10/2010 14:59:36

      Θα συμφωνησω διαφωνοντας. Συμφωνω στα του Leader.
      Αν ειχε μυαλο ο Βοριδης δε θα ειχε παει στον κωλοτουμπα τηλεαστυ. Θα ειχε ηπιες και οχι ακραιες θεσεις οσο δικιο και αν εχει ( που του το αναγνωριζω ).
      Τωρα εαν ερθει, τα ΜΜΕ θα μας τον κανουν κλισμα με δηλωσεις του κλπ κλπ και παραστασεις του κλπ και θα πρεπειν αποδειξει(ουμε) οτι δεν ειναι ελεφας. Η μηπως ειναι??

      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 29/10/2010 15:04:58

      Ασχετο... τον ακουω τωρα.. μιλαει για Πρασινο Ομολογο !! χαχαααα
      Ολα τα ελυσε ο γατος. Ειναι αναγκαιος στην ΕΕ και στους δανειστες μας.
      και καλα απαραδεκτη η αφαιρεση ψηφου!!.. εδωσε μαχη !! χαχαχαα

      Στη Δανειακη Συμβαση που υπεγραψε εχουμε δικαιωμα ψηφου???Εχουμε λογο? πχ αν βρουμε τα $$ αυριο.. μπορουμε να τα πληρωσουμε και να ξεμπλεξουμε με απο τη Συμβαση?

      Τσαμπα Επικινδυνος Πρασινομαγκας. ταμαμ.

      ΠΠ

  9. Σπαρτιατης avatar
    Σπαρτιατης 29/10/2010 15:00:46

    ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΗΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ' ΑΥΤΟΣ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΝΤΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΟΣΦΡΗΣΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΧΟΥΝΤΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ ΣΤΗ Ν. ΔΟΥΛΑ

  10. Κώστας avatar
    Κώστας 29/10/2010 15:05:03

    Tί βλέπει κανείς στο site του κ.Βορίδη;

    -Links των χουντοεφημερίδων Στόχος και Ελεύθερος Κόσμος(υπό τον τίτλο "πατριωτική ενημέρωση"!!!)
    -την επίμαχη ομιλία στήριξης του Μνημονίου όπου μεταξύ άλλων διαβάζουμε:
    (http://www.voridis.gr/?q=node/643)

    "...Πραγματικότητα πέμπτη: Αυτός ο δανεισμός είναι συνδεδεμένος με συγκεκριμένους όρους που είναι επαχθείς. Επίσης, αυτό είναι μια αλήθεια. Είναι επαχθείς στα πλαίσια δημοσιονομικών προσαρμογών, στα πλαίσια αναπτυξιακών πολιτικών, στα πλαίσια μιας οικονομικής πειθαρχίας που επιβάλλεται στην κοινωνία.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα και υπάρχει ένα απλό ερώτημα που θέτει το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου: Ναι ή όχι;
    Τα παίρνουμε τα λεφτά ή δεν τα παίρνουμε τα λεφτά; Τόσο απλά!
    Κοινοβούλια σε ολόκληρη την Ευρώπη συνεδριάζουν, για να δώσουν ευρωπαίοι φορολογούμενοι και εκπρόσωποί τους την έγκριση εκταμιεύσεως από τα λεφτά των ευρωπαίων φορολογουμένων, για να πληρωθούν οι δικές μας οφειλές."

    Πουθενά μα πουθενά σε μία ολόκληρη κοινοβουλευτική αγόρευση δεν αναφέρει το μέγιστο ολίσθημα της κυβέρνησης να μας εντάξει στο Μνημόνιο με τα χέρια ψηλά, χωρίς καμία διαπραγμάτευση. Πουθενά δεν αναφέρεται στην επονείδιστη υποθήκευση των κινητών και ακινήτων αξιών της Ελληνικής Δημοκρατίας. Τυπικός ιδεολογικός αχθοφόρος του αισχρού Μνημονίου βρήκε την κρίσιμη εκείνη ώρα να ασκήσει ιδεολογική τρομοκρατία με επιχείρηματα τύπου "
    Εάν δεν καταβληθούν τα ποσά αυτά τη χρονική στιγμή που πρέπει να καταβληθούν, η χώρα θα κηρυχθεί σε κατάσταση αρνήσεως πληρωμών και από την επόμενη μέρα το πρωί δεν θα μπορεί να χρηματοδοτήσει καμία από τις ανάγκες της".
    Και ξεπερνά τα μέτρα του Μνημονίου που χρεοκωπούν τον ελληνικό λαό και φαλκιδεύουν την ανάπτυξη για πολλά χρόνια με ένα "Αυτός ο δανεισμός είναι συνδεδεμένος με συγκεκριμένους όρους που είναι επαχθείς"...

    Τυπικός υπστηρικτής του Μνημονίου, χωρίς όρους, χωρίς διαπραγμάτευση, που αναμάσησε τις κρίσιμες εκείνες στιγμές την πρωτοφανή και πολύμηνη προπαγάνδα που υποστήκαμε τον προηγούμενο χειμώνα.

    Καμία θέση στην ΝΔ δεν έχει ο κ.Βορίδης. Θα είναι μέγιστο στρατηγικό λάθος. Η ΝΔ δεν τον έχει ανάγκη. Κερδίζει κόσμο με τις θέσεις, την δομημένη αντιπολίτευση και με τον Αρχηγό της. Ο Μ.Βορίδης θα αφαιρέσει κόσμο και κανέναν δεν θα προσθέσει. Απλά θα σωθεί ο ίδιος πολιτικά αφού το κόμμα της κολοτούμπας ευτελίστηκε οριστικά λόγω του ανερμάτιστου αρχηγού του.
    Ούτε σκέψη για προσχώρησή του.

    • ErnestoChe avatar
      ErnestoChe @ Κώστας 29/10/2010 17:08:33

      Μπράβο. Επιτέλους κάποιος να εχει ματια να βλεπει τι πραγματικά είναι ο κάθε κύριος Βορίδης. Διαβάζοντας τα σχόλια των περισσότερων που προτείνουν την είσοδό του στη ΝΔ διαπιστώνει κανείς το επίπεδο. Και αν αυτά γράφονται στο Antinews, φαντάζομαι τι υπάρχει παραπέρα.

    • Asterix avatar
      Asterix @ Κώστας 29/10/2010 17:18:16

      Μπράβο Κώστα.

  11. Aris. A avatar
    Aris. A 29/10/2010 15:05:53

    Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να απαγκιστρωθούμε από στέλεχη που φντάζονται συνεχώς ότι πρέπει να έχουν διαφορετική μεταχείριση απλά επειδή τους καλούνε τα κανάλια της διαπλοκής και έχουν την περίφημη αναγνωρισιμότητα αλλά η παραγωγή πολιτικού έργου είναι μηδέν.

    Οπως ο Βορίδης χειρίζεται τα πράγματα θέλει να είναι μια πολιτική βεντέτα στυλ Σπηλιωτόπουλου.

    Από τέτοιους χορτάσαμε από φουσκωμένα μυαλά επίσης κανέναν που να έχει όρεξη για δουλειά θέλουμε.

    Αν θέλει να έρθει και να μπει στην σειρά και να δοκιμασθεί και αφού αποδείξει πράγματα συζητάμε την ενσωματωσή του αλλιώς από εδώ πάνε και οι άλλοι.

    Αρκετά με τους πρωτοκλασάτους και τα καμωματά τους.

  12. nickname@ta lefta iparhoun.gap avatar
    nickname@ta lefta iparhoun.gap 29/10/2010 15:07:24

    Δεν τον θέλουμε να πάει στην Ντόρα , αυτή ζητάει... υπαλλήλους!!!

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/10/2010 15:17:28

    Ως τι δίνεται αυτή η προπαγανδιστική συνέντευξη στις Βρυξέλλες, οργανωμένη ως να εκπροσωπεί και να ομιλεί εκ μέρους και για λογαριασμό της ΕΕ, και να προπαγανδίζει το Φόρο Ανθρακα, τον Tobin Ταx, την Εφαρμογή της Διεθνούς Οικονομικής Διακυβέρνησης, και το Πράσινο Συνέδριο που διοργανώθηκε στην Αθήνα τις προάλλες;

  14. loretta avatar
    loretta 29/10/2010 15:42:36

    μα στα πλαισια της....τριγλωσσιας...ολα επιτερπονται αλλενακι μου..!!!
    (μιλαω...μακουτε...δεν καταλαβαινετε τιποτα ουτε εσεις ουτε και εγω χαχαχα αυτο ειναι ο ΓΑΠ)

  15. Έρεβος avatar
    Έρεβος 29/10/2010 15:54:58

    Ρε πάρτε τον Βορίδη είναι καλός πολιτικός. Μορφωμένος. Έξυπνος.

    Και άμα στο παρελθόν είχε ακροδεξιά υφή και τι έγινε; Δηλαδή κάτι σούργελα που από το ΠΑΣΟΚ πήγαν ΝΔ και τούμπαλιν ήταν καλύτερα; Τι ακροδεξιά υφή δηλαδή, νεανικές αφέλιες. Μήπως και ο Έβερτ και ο Καρατζαφέρης όταν ήταν στην παλιά ΝΔ δεν έχουν "παίξει ξύλο"; Αμά αρχίζουμε και ανασκαλεύουμε το παρελθόν πολλοί από την άκρα αριστερά έως την άκρα δεξιά είναι να πάνε να βάλουν μια πέτρα στο λαιμό και να φουντάρουν στο Φάληρο.

    Και επειδή πήγε υπέρ του μνημονίου τι έγινε; Μηπως εκεί δεν μας έφερε το ΠΑΣΟΚ κακήν κακώς; Και εαν τον εξανάγκασε ο κωλοτούμπας να το ψηφίσει και μάλιστα με "πειστικό" τρόπο; Γιατί να το αποκλείσουμε και αυτό. Εσεις πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν βουλευτές στη ΝΔ που είναι υπερ του μνημονίου;

    Όλοι οι καλοί χωράνε γιατί χωράνε και αλλού.

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/10/2010 15:55:25

    Είναι εξοργιστικό Loretta. Επαναλαμβάνει συνεχώς για να
    τον εμπεδώσουν τα πρόβατα ότι η Ελλάδα με το 2,2% του ΑΕΠ
    της Ευρωζώνης ήταν υπεύθυνη το 2008!!!
    για την οικονομική ευρωπαϊκή κρίση!!!
    και δήθεν γι αυτό επινοήθηκε ο "μηχανισμός διάσωσης" με τους
    Επαχθέστατους Όρους - όπως παραδέχθηκε επί λέξει.

    Η πραγματικότητα είναι ότι η Ελλάδα ΥΠΟΘΗΚΕΥΘΗΚΕ
    για να δρομολογηθεί η Οικονομική Ευρωπαϊκή Διακυβέρνηση
    και την παράδοση του Χρέους των Χωρών και
    των ίδιων των Χωρών επίσημα στις Τράπεζες.

    Ήδη η ΕΚΤ αγόρασε το "Κρατικό Χρέος" της Ιρλανδίας.
    Τα τιτλοποιημένα αυτά πατσαβουρόχαρτα μπορεί
    σε επόμενη φάση να τα αγοράσει από την ΕΚΤ η Αγγλία π.χ.
    και να υποδουλώσει πάλι την Ιρλανδία.

    Αυτό είναι ακριβώς το σχέδιο της Νέας Τάξης την οποία
    υπηρετεί με ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ.

  17. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 29/10/2010 16:00:16

    Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΔΕΣ ΑΡΟΥΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΥΔΙΑ...

  18. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 29/10/2010 16:00:54

    ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ

  19. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/10/2010 16:18:08

    Προσωπικα δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να κάνει αποκλεισμούς αυτού του είδους ο Σαμαράς. Δηλαδή ο Αβραμόπουλος που πήγε μαζί του και έγειρε την πλάστιγγα ήταν καλύτερος; Το ερώτημα είναι αν θα κερδίσει η αν θα χάσει εκλογικά ο Σαμαράς. Αν είναι να κερδίσει (να το ψάξει και με δημοσκοπήσεις), τότε το να πει όχι είναι αχρείαστη πολυτέλεια, θυσία στο βωμό της πολιτικής ορθότητας.

    Βέβαια, προϋπόθεση για ένταξη Βορίδη στη ΝΔ είναι η πολύ καλή προετοιμασία για τη συκοφαντηση της ΝΔ με αφορμή το παρελθόν του. Που ξαφνικά θα το θυμηθούν όλοι. Δεν ξέρω αν θα είναι ανυπέρβλητο, αλλά όσοι λύσσαξουν (ιοί κλπ.) θα είναι αυτοί που έτσι κι αλλιώς δεν θα στήριζαν πότε Σαμαρά.

    Το κρίσιμο είναι να δει κανείς κατά πόσο θα απωθούσε ο Βορίδης κεντρώους και αριστερούς που αλλιώς υπήρχε περίπτωση να ψηφίσουν Σαμαρά. Εκεί είναι η κρίσιμη αξιολόγηση. Διότι από δεξιούς, μάλλον θα κερδίσει η ΝΔ με το Βορίδη και θα στείλει τον Καρατζαφέρη φουλ για κλείσιμο...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Επώνυμος 29/10/2010 16:52:37

      Όπως σωστά λέει το άρθρο, η δύναμη του Σαμαρά θα είναι όλοι αυτοί που θα ψηφίζουν ΝΔ για πρώτη φορά στη ζωή τους. Αυτούς θα ρισκάρει αν τον πάρει.
      Ήδη Αβραμόπουλος, Παναγιωτόπουλος κλπ είναι too much και κόβουν ψήφους. Με την περιχαράκωση στον "δεξιό ιδεολογικό χώρο" (συγχωρήστε μου την έκφραση) δεν θα γίνει τίποτα.

      • KILLER avatar
        KILLER @ (A)θανάσης 29/10/2010 19:00:32

        υπαρχουν 18-20 χρονων που θα ψηφισουν ΝΔ?. 200 χρόνια ΔΝΤ και μόκο

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ KILLER 29/10/2010 21:14:02

          Μιλάω για ανθρώπους 30-40-50-60 ετών, που, ναι, θα ψηφίσουν για ΠΡΩΤΗ φορά ΝΔ.

          Έχεις υπ'όψη σου κανένα κόμμα-παιδικό σταθμό?

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Επώνυμος 29/10/2010 18:12:54

      Φίλε Επώνυμε, να μου επιτρέψεις μια απάντηση.
      Ποιούς ακριβώς ψηφοφόρους θα φέρει στη ΝΔ ο κ.Βορίδης; Δηλαδή υπάρχουν ψηφοφόροι του ΛΑΟΣ που το ψηφίζουν λόγω Βορίδη; Αν δηλαδή ο κ.Βορίδης πάει στο σπίτι του και δεν ξαναπολιτευτεί, οι συγκεκριμένοι ψηφοφόροι δεν θα ξαναψηφίσουν ΛΑΟΣ; Πιο απλά: όσοι ψηφίζουν ΛΑΟΣ στο Υπόλοιπο Αττικής ψηφίζουν ΛΑΟΣ ή Βορίδη; Νομίζω το πρώτο. Από πουθενά δεν προκύπτει πως ο κ.Βορίδης (που μας προτείνει στο site του τα χουντοέντυπα Στόχος και Ελεύθερος Κόσμος!!!) έχει προσωπικούς ψηφοφόρους.

      Ναι, είναι καλός ομιλήτης. Ναι έχει πειστική τηλεοπτική παρουσία. Ε και; Αν η ΝΔ έχει έλλειμα ικανών πολιτικών να το καλύψει αναδεικνύοντας δικά της πρόσωπα και να μην καταφύγει σε μεταγραφές. Η συγκεκριμένη περίπτωση θα λειτουργήσει δε ως φιλί της ζωής στο καταρρέον ΛΑΟΣ που θα βγει στα κεραμίδια ουρλιάζοντας για αποστασίες κλπ και φανταζόμαστε όλοι πόσο χρόνο θα αφιερώσουν στον φαιδρό αρχηγό οι τηλεοπτικοί φίλοι του για να παίξει το ρόλο του θύματος.
      Εξάλλου υπάρχει και η ηθική πλευρά του ζητήματος. Αν μιλάμε για προσχώρηση προ εκλογών θα συμφωνούμε όλοι φαντάζομαι πως ο κ.Βορίδης θα πρέπει να παραιτηθεί του βουλευτικού αξιώματος πριν προσχωρήσει. Το δέχεται άραγε; Ή θα πρέπει η ΝΔ να πλήρωσει το κόστος, εμφανιζόμενη πως δέχεται βουλευτές που εξελέγησαν με τις ψήφους άλλων κομμάτων.
      Ναι όσοι έχουν στην μπούκα την ΝΔ και τον Αρχηγό της θα χαλάσουν τον κόσμο. Και θα έχουν και εν μέρει δίκιο, γιατί το ΛΑΟΣ συχνά πυκνά ολίσθησε προς ακροδεξιά μονοπάτια οπότε δεν είχαν ανάγκη οι Ιοί κλπ να αναδείξουν το παρελθόν Βορίδη. Τους αρκούσε το φλερτ του Καρατζαφέρη με την Άκροδεξιά. Η ΝΔ όμως του Κώστα Καραμανλή("το ΛΑΟΣ είναι ακραίο κόμμα") και του Αντώνη Σαμαρά καμιά δουλειά δεν έχει να γίνει το πλυντήριο ακροδεξιών.
      Στις επόμενες βουλευτικές εκλογές η ΝΔ θα χρειαστεί μεγάλη πλειοψηφία. Θα χρειαστεί κεντρογενείς και κεντροαριστερές ψήφους που θα έχουν ένα και μόνο λόγο να ψηφίσουν ΝΔ. Τον Αρχηγό της. Ας μην τους ξυπνήσουμε αντιδεξιά ανατανακλαστικά, φέρνοντας στην παράταξη έναν ομολογουμένως καλό ρήτορα, νεοφιλελεύθερο από οικονομικής πλευράς,με ανύπαρκτη προίκα ψήφων, υπερασπιστή του μνημονίου και θιασώτη του Στόχου και του Ελεύθερου Κόσμου.

    • φόλα avatar
      φόλα @ Επώνυμος 29/10/2010 18:19:31

      Επώνυμε, αει καν σιαπέρα ρε και συ κι ο Βορίδης σου. Καλή η προπαγάνδα σου υπέρ του αλλα σε καταλάβαμε. άντε πια και συ κι αυτός

      κι επειδή μερικοί μερικοί έχετε κλειστεί σε τέσσερις τοίχους, μάθετε οτι ο κόσμος έξω λέει ουέ κι αλοίμονο έτσι και πλησιάσει κάποιος απ' το Λαος την ΝΔ κι ο Σαμαράς κάνει το λάθος και πει ναι.

      Τέλειωσε για πάντα. Το γνωρίζετε αυτό φαντάζομαι.
      Αυτά για τον ξύπνιο τον επώνυμο και άλλους βοριδοσυμπαθούντες

      • φόλα avatar
        φόλα @ φόλα 29/10/2010 18:23:05

        Αμα βρε ήθελε ο κόσμος Βορίδη κι άλλα Λεπενόπαιδα, δεν θα στηνόταν στην ουρά για να βγάλει το Σαμαρά. To καταλάβατε ή να το επαναλάβω;

        Δεν χρειαζόμαστε την τιμιοτέρα τιμή του και δηλώνω πίστη αιώνια στο Μνημόνιο.

        Αιωνία του η μνήμη λοιπόν γιατί όλοι θυμούνται και θα θυμούνται τις βαρύγδουπες κοτσάνες του.

    • factorx avatar
      factorx @ Επώνυμος 29/10/2010 18:40:17

      Για το Μνημόνιο δεν βλέπω να γραφεις τίποτα

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ factorx 29/10/2010 22:23:47

        Χμμμ, ναι, η αλήθεια είναι ότι το θέμα του Μνημονίου δεν το λογάριασα και τόσο. Θεωρητικά, θα μπορούσε να του ζητηθεί να κάνει κωλοτούμπα, όμως πόσο σοβαρός θα είναι αν κάνει κωλοτούμπα λίγους μήνες μετά το Μνημόνιο;

        Και υπάρχει και το άλλο: Στη Ντόρα, ο Σαμαράς έκλεισε την πόρτα λέγοντας "δεν έχουμε καμία δουλειά με όσους στήριξαν το Μνημόνιο". Τώρα, πώς θα πει "όχι" στη Ντόρα και "ναι" στο Βορίδη;

        Οπότε, ναι, με το Μνημόνιο υπάρχει πρόβλημα και κολλάει τουλάχιστον εκεί.

        Και οι λοιπές ενστάσεις έχουν φυσικά κι αυτές αυτοτελώς την αξία τους, αν και θα μπορούσαν να συζητηθούν μία - μία.

        Όμως νομίζω ότι στο θέμα του Μνημονίου το εμπόδιο είναι ανυπέρβλητο.

    • sawas avatar
      sawas @ Επώνυμος 30/10/2010 00:08:13

      Ουδείς αναντικατάστατος

      η αλλιως

      The graveyards are full of indispensable men.
      Charles De Gaulle (French general and statesman, 1890 - 1979):

      • Tassos avatar
        Tassos @ sawas 30/10/2010 09:45:42

        Ο Κλεμανσώ το είπε.

        • sawas avatar
          sawas @ Tassos 30/10/2010 19:40:57

          Που το βρηκες?
          Δωσε link

          h**p://www.washingtontimes.com/news/2010/sep/24/rino-treachery/

          h**p://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/10/10/AR2008101002615.html

          h**p://www.nytimes.com/2009/01/18/weekinreview/18lohr.html

  20. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 29/10/2010 16:45:44

    Μπράβο, η καλύτερη προσέγγιση του θέματος.
    Ταν ο Καρατζαπέρνης κάλεσε την κοινοβουλευτική ομάδα να αποφασίσουν αν θα ψηφίσουν, ναι η όχι στο μνημόνιο, ο Βορίδης ήταν υπέρ, ενώ κάποιοι λίγοι είπαν όχι, αλλά πειθάρχησαν. Πως λοιπόν θα τον φέρουν στην ΝΔ ? ? είναι δυνατόν να δόση στέγη σε κάποιον που μέχρι εχθές στα ΜΜΕ υπερασπιζόταν το μνημόνιο ?...θα τρελαθούμε?. Ο Βορίδης είναι ο Τατούλης της δεξιάς.

  21. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 29/10/2010 17:08:44

    Τι από τα δύο είναι χειρότερο σχετικά με το παρελθόν του; Ότι ήταν χουντόφρων και τσιράκι του Κωλοτούμπα ή ότι ήταν νομικός σύμβουλος του Κυριακού (Αντέννα);

  22. LS avatar
    LS 29/10/2010 17:17:29

    Εγώ θέλω να πιστεύω ότι παρασύρθηκε απ΄το πολιτικό παρασκήνιο. Ιδίως όντας χειραγωγημένος απ΄τον Καρατζαφέρη.

    Παρόλα αυτά, τον θεωρώ ικανό πολιτικό με απόψεις καθαρά πατριωτικές τις οποίες μπορεί να τις εκφράσει χωρίς να δώσει δικαίωμα επίκρισης.

    Με μια ολοκληρωτικά νέα αρχή, θα τον ήθελα όντως στη ΝΔ. Ας κοιτάξει να σταθεροποιήσει τον λόγο του, δίχως παραφωνίες και παρασκηνιακά έκτροπα και τότε τα ξανά λέμε.

  23. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 29/10/2010 17:35:46

    Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ.

    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟΣ.

    ΛΑΘΗ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ. ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙ' ΟΛΑΣ.

    ΤΟ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΛΙΑ..Ε ΚΑΙ? ΝΑΙ , ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΗΤΑΝ ΝΕΟΛΑΙΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝ, ΚΑΙ...? ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ 6,5% ΤΟ 1977 ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ?

    ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΑΡΑ Η ΝΤΟΡΑ 'Η Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ.

  24. man8os avatar
    man8os 29/10/2010 17:37:47

    Η προσχωρηση μπορει να γινει μονο μετα τις εκλογες.

    • φόλα avatar
      φόλα @ man8os 29/10/2010 18:54:05

      Σε κάποιους πονηρούληδες να το πούμε από τώρα για να ξεκαθαριζόμαστε. ΟΥΤΕ ΠΡΙΝ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ.

      Η να μας το πει τώρα η ΝΔ, πριν ψηφίσουμε. Κοίτα μόνο μη κάνει καμια κουτσουκέλα αφού έχουμε ψηφίσει.

  25. Gabi avatar
    Gabi 29/10/2010 18:00:19

    Τι άλλο από εμπόριο εθνικισμού και πολιτικού εξτρεμισμού είναι αυτό το κόμμα;


    ο εθνικισμος ειναι μια τελειως παρεξηγημενη εννοια...

    ουτε με τον φασισμο εχει σχεση

    ουτε με την δικτακτοτορια

  26. anonymous avatar
    anonymous 29/10/2010 18:01:46

    Ο Βορίδης δεν έχει θέση στη ΝΔ όσο ικανός και αν είναι. Υπάρχει κι ένα στοιχείο που λέγεται ηθική εν τη ευρεία του όρου εννοία η οποία ηθική περιλαμβάνει και τις απόψεις για κάποια θέματα. Η ηθική έχει δηλ. πολλές εκφάνσεις και ο Βορίδης πάσχει σε μερικές.

    Πολύ φοβάμαι ότι οι αλεξιπτωτιστές που μιλάνε υπέρ Βορίδη στην ανάρτηση αυτή είναι βαλτοί.
    Εξαιρούνται παλιοί σχολιαστές όπως ο αρχαίος που δικαιούνται να έχουν άλλη άποψη.

  27. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 29/10/2010 18:11:51

    Δεν μπορεί να στοιχειωνόμαστε ακόμα από αντιχουντικές ιδεοληψίες, που δεν μπορούμε και να προσδιορίσουμε ακριβώς σε τι συνίστανται, ειδικά στην εποχή μας, που τα κοινοβουλευτικά "καρπούζια" μας βγήκαν συλλήβδην "μάπα".
    Δεν με πτώχευσε κανένας "γύψος". Και μπορεί να μην συμπαθώ τις ναΐφ δικτατορίες, αλλά όποιος, στην κατάσταση που είμαστε, κραδαίνει εκλογές για να το βουλώσουμε, είναι τρισεπικινδυνότερος!
    Τα "τσεκούρια" του Βορίδη δεν ήταν, επικοινωνιακώς, χειρότερα από τα "καδρόνια" του Έβερτ, του Σούρλα, του Κομνηνού και της λοιπής ΕΚΟΦ, αλλά και τα αντίστοιχα των "Ευγενών Νέων" της ΕΔΗΝ.
    Με τον "αντιμνημονιακό" αποκλεισμό, αποκλείονται γενικώς οι μεταγραφές προς την ΝΔ, πολιτικών, στελεχών, οπαδών και συμπαθούντων τους λοιπούς χώρους, πλην του Αλαβάνου και των συν αυτώ! Συνεπώς, αποκλείουμε δια παντός την αύξηση της ΝΔ! Σόλοικο! Ή θέλουμε μόνον "άχρωμους και άοσμους" για να ξεχωρίζουμε, οι φελλοί;
    Κατηγορούν τον Βορίδη κάποιοι, ότι πήγε με τον Καρατζαφέρη και εξέφρασε την πολιτική του. Γιατί, μήπως θα τον δεχόντουσαν στη ΝΔ προ δεκαετίας; Ή έπρεπε να περιμένει να πάψει η ΝΔ να θεωρεί επιζήμιο ότι "Δεξιό" (πολύ βολικό για κάποιους αλητήριους οπορτουνιστές, που λούφαραν επί χούντας και έγιναν "αντιστασιακοί" μεταχουντικώς -ξέρω πολλούς), ζήσε Μάη να φάς τριφύλλι, δηλαδή, για να ενεργοποιηθεί πολιτικά;
    Για να μην μακρυγορούμε, "Μωραίνει θεός, ους βούλεται απωλέσαι". Αν περιμένουν κάποιοι "επίπεδο Βορίδη με παρθενογέννεση" για να κάνουν μεταγραφή, η ΝΔ θα ΜΕΙΝΕΙ κόμμα ανικάνων, όπως είναι τώρα. Γιατί άν στα αλήθεια έπρεπε να απορρίψει ο Σαμαράς ΟΛΟΥΣ τους περισσότερο ή λιγότερο, ανίκανους ή επιζήμιους στο κόμμα του, κατά την γνώμη μου, ούτε Σχολικό δεν θα γέμιζε με τους άλλους! Δεν έχει λοιπόν την πολυτέλεια, ή την δικαιολογία, η ΝΔ να μην δεχτεί τον Βορίδη. Από την άλλη, ο Καρατζαφέρης δεν έχει την πολυτέλεια να τον διατηρήσει στο ΛΑΟΣ γιατί οι αυλικοί άρχισαν να δυσφορούν με τον αρχηγό και ο Βορίδης είναι ο λογικός Δελφίνος, που πρέπει να καρατομηθεί, έστω και αν κουβαλάει πολλούς μαζί του. Κάλλιο Πρώτος στο Χωριό, παρά Δεύτερος στην Πόλη.
    +1, λοιπόν, για την ΝΔ με τον Βορίδη.

    • factorx avatar
      factorx @ ΠΗΛΕΑΣ 29/10/2010 19:07:00

      σιγα ρε Πηλέα, μην διαλυθεί κιόλας η ΝΔ άμα δεν έρθει ο Βορίδης

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ factorx 30/10/2010 01:05:33

        Όχι, δεν θα διαλυθεί. Το βάρος του όμως θα προστεθεί σε κάποιο άλλο τάσι, στην πολιτική ζυγαριά. Και, εγώ τουλάχιστον, δεν του καταλογίζω τίποτα πραγματικά αναπόδραστο.

  28. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 29/10/2010 18:17:58

    Η ΝΔ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΒΟΡΙΔΗ...Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗ ΝΔ....

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΣΠΥΡΟΣ 29/10/2010 18:26:41

      τριχες..τους ψηφοφορους τους Λαος τους καλυπτει ΧΑΛΑΡΑ ιδεολογικα ο Σαμαρας , γιαυτο και στις επομενες εκλογες το Λαος δεν προκειται να ξαναμπει στην βουλη.ολοι ΝΔ θα ψηφισουν αυτοι, γιαυτο εξαλλου εχει λυσσαξει ο φυρερ και ειναι συνεχεια στα καναλια και μιλαει για ενωσεις ολης της δεξιας κτλ κτλ κτλ

  29. KILLER avatar
    KILLER 29/10/2010 19:02:25

    ο καημός του κόσμου για το ποιός θα παει στη ΝΔ είναι πολύ μεγάλος

  30. Orestios avatar
    Orestios 29/10/2010 19:23:45

    Απορώ γιατί την λέξη σοσιαλιστική την βάζετε σε εισαγωγικά.

  31. blue nile avatar
    blue nile 29/10/2010 19:50:58

    ...ο Βορίδης στη ΝΔ?...και εγώ είμαι ο μέγας Ναπολέων....

  32. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 29/10/2010 19:55:34

    Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ Ν.Δ. ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

    Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ, Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ. ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ...ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ...
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΟΒΙΕΤΙΚΑ ΤΑΝΚΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ 'Η ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΚΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ "ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ " ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ.? ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ.

    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΣ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ "ΠΡΙΝ ΣΑΜΑΡΑ ΕΠΟΧΗ" ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    • blue nile avatar
      blue nile @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 30/10/2010 02:44:17

      ...δεξιός μεν αλλά το μνημόνιο το ψήφισε δε...ή δεν το είχε κρίνει σωστά οπότε είναι ολίγιστος , ή συμβιβάστηκε με ανταλλάγματα γνωρίζοντας τις συνέπειες ...όποια περίπτωση και να ισχύει είναι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ...

  33. Λαρισαίος avatar
    Λαρισαίος 29/10/2010 20:04:17

    Καμιά δουλειά δεν έχουν οι χουντικοί στη ΝΔ, το κόμμα που ίδρυσε ο άνθρωπος που έστειλε και τους χουντικούς στη φυλακή και το βασιλιά στον αγύριστο. Ο κ.Βορίδης να μείνει στο μαντρί του. Καιροσκόπους έχει αρκετούς η ΝΔ, δε χρειάζεται κι άλλους.

  34. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 29/10/2010 20:07:58

    ΠΡΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΟ...

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. 7% ΗΤΑΝ...ΑΡΚΕΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ. ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΒΕΒΑΙΑ, ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΧΟΥΝΤΙΚΩΝ.

  35. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 29/10/2010 20:08:14

    ΠΡΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΟ...

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. 7% ΗΤΑΝ...ΑΡΚΕΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ. ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΒΕΒΑΙΑ, ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΧΟΥΝΤΙΚΩΝ.

  36. Kennan avatar
    Kennan 29/10/2010 21:51:29

    Διαψεύδει τις φήμες μετακίνησής του από τον ΛΑΟΣ ο Βορίδης

    Ο Μάκης Βορίδης, Γραμματέας της ΚΟ του ΛΑΟΣ, μίλησε σήμερα στην ΝΕΤ 105,8. Αναφέρθηκε στην σχέση του με τον αρχηγό του ΛΑΟΣκ. Γιώργο Καρατζαφέρη, ενώ έβαλε τέλος στις φήμες για μετακίνησή του σε άλλο πολιτικό σχηματισμό.
    Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξης:
    «Εγώ δεν έχω κανένα θέμα (σσ με τον Καρατζαφέρη). Είναι προφανές ότι σε μια σχέση πολυετούς συνεργασίας ότι μπορεί να υπάρξουν ας το πω στιγμές πιο δύσκολες.
    Εγώ εκείνο που θέλω να πω είναι ότι ξέρω ότι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ και εκτιμά τη δουλειά που έχω κάνει και από τη δικιά μου την μεριά όχι απλώς αναγνωρίζω, αλλά σέβομαι τις πολύ σημαντικές πολιτικές επιτυχίες που έχει κάνει.
    Να ξαναπώ ότι είναι ο μοναδικός πολιτικός ο οποίος έχει καταφέρει να αυτονομήσει ένα ολόκληρο πολιτικό ρεύμα και να καταφέρει δυο φορές να μπει στη Βουλή και σε μεγάλο βαθμό να ανανεώσει την πολιτική σκηνή, να εισφέρει πολλά καινούρια πράγματα μέσα σε αυτό που είναι ο δημόσιος διάλογος.»
    Στην ερώτηση για το εάν είναι τόσο σίγουρος ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν τα πράγματα σε ό,τι αφορά στο σενάριο μετακίνησής του, ο κ. Μάκης Βορίδης απάντησε ότι «Δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο».
    parapolitika

  37. hellasatt avatar
    hellasatt 29/10/2010 21:55:48

    Θυμίζω ότι η πορεία της ΝΔ προς την εξουσία άρχισε όταν ξεφορτώθηκε τον Καρατζαφέρη και κάποιους άλλους που της δημιουργούσαν προβλήματα κάθε φορά που η τέως βασιλική οικογένεια είχε γάμους και βαφτίσια και έπρεπε να απολογείται για τον τάδε και τον δείνα. Στην Ε.Ο. είναι ακόμα γραμμένα τα συνθήματα του κ. Βορίδη και δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα στη παράταξη ακόμα και αν το θέλει-μόνο ζημιά θα κάνει

  38. οπαδος avatar
    οπαδος 29/10/2010 22:15:13

    Ο κ ΒΟΡΙΔΗΣ ΜΑΚΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑ.Ο.Σ . ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ .
    ( Στην Ημερησία 04-09-10
    Η κα Μπακογιάννη έχει ένα ειδικό βάρος που δεν μπορεί να αγνοηθεί ή να συρρικνωθεί. !!!...)

    ( Στο Πρώτο Θέμα 16-05-10
    Αν εξαιρέσει κανείς την διαφορετική προσέγγιση στα εθνικά θέματα
    στα υπόλοιπα υπάρχει σύγκλιση με την Ντόρα Μπακογιάννη !!!...)

    Είναι γνωστές , οι υπόγειες διασυνδέσεις και το πολιτικό φλερτ του Μάκη Βορίδη με την Ντόρα Μπακογιάννη , η οποία προκλητικά τον χειροκροτούσε στην αίθουσα της βουλής , όταν αυτός υπεραμυνόταν του Μνημονίου του Δ.Ν.Τ.

    O Μάκης Βορίδης, βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. της περιφέρειας ανατοτολικης Αττικής, δεν εκρύβε ποτε τις φιλοδοξίες του . Στηριζόταν κρυφα από την οικογένεια Μητσοτάκη και από το οικονομικό λόμπυ που αυτή ελέγχει καθώς και από ισχυρούς διαπλεκόμενους εκδότες.

    O Mάκης ανήκει ψυχή και πνεύματι στην Ντόρα, τον προστάτευσε !!! δε ο Καρατζαφέρης του ΛΑ.Ο.Σ. , από την αρχομανή Ντόρα , μετα την δήλωση της ότι θα τον υποστήριζε ανοικτά στην υποψηφιότητα του ….για περιφερειακό Ντορο-κόπρο-σκύλο.

  39. takis avatar
    takis 29/10/2010 22:16:57

    Ο μεγαλος Βοριδης γιατι ειναι μεγαλος,πρεπει να το αποδειξει ομως με την αποφαση που θα παρει για την επιλογη νεου κομματος.Ποιος το φανταζοτανε οτι απο ακροδεξιος θα γινοτανε μηλον της εριδος των αποκομματων της δεξιας.Μπραβο ομως που καταλαβε εγκαιρως τον κωλοτουμπα και του την εκανε γυριστη.Τωρα για να μεινει διπλα στο κωλοτουμπα πρεπει να τον ορισει υπαρχηγο του διαφορετικα παει εκει που θα καταλαβει ψηλη θεση και θαχει πρωτο λογο.Οσοι πιστοι λοιπον παρτε σειρα και ταξετε.

  40. ixnos avatar
    ixnos 29/10/2010 23:29:58

    Το παιχνίδι με τον βασιλοχουντολεπενικό ΒΟΡΙΔΗ αρχίζει να γίνεται επικίνδυνο.Τα λέει ολα. http://ixnos1.blogspot.com/2010/10/blog-post_9768.html

  41. oxoxo avatar
    oxoxo 30/10/2010 00:09:43

    Καλά να σοβαρευτούμε. Είναι δυνατό γιαλατζί πατριώτες, εθελόδουλοι μνημονιακοί να διασώζονται και να ξεπλένονται στη ΝΔ του Σαμαρά; Τότε προς τι οι διαγραφές;
    Η ΝΔ χρειάζεται την ψήφο των πολιτών. Σ' αυτούς πρέπει να αναζητήσει και τα μελλοντικά στελέχη της. Αλίμονο αν στους οχτακόσιους χιλιάδες Νεοδημοκράτες δε μπορούν να βρουν εκείνους που θα πραγματώσουν τη Νέα Μεταπολίτευση.

  42. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 30/10/2010 00:26:32

    Οι "αυτοκτονικοί ιδεασμοί" έχουν τελειώσει εδώ και καιρό στη ΝΔ. Κανείς βουλευτής του ΛΑΟΣ δεν πρόκειται να μπει

  43. Tassos avatar
    Tassos 30/10/2010 00:41:18

    Τους ιδεολογικούς προγόνους του Βορίδη πριν καμμιά 55 χρόνια τους κουρεύαν με την ψιλή, τους βάζαν σε κάρο και τους γυρνούσαν στις γειτονιές για να τους λυντσάρει ο κόσμος. Εχει κανείς αντίρρηση? (Φάκτορα αν θιγεί κανείς χουντικός ή ο ίδιος ο Βορίδης δώσε τα στοιχεία μου για να με κάνουν ...μήνυση)

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Tassos 30/10/2010 00:56:41

      Μήπως κάνεις κάποιο λάθος στο μέτρημα των ετών; Το 1952 - 1955 που ήμουν στο νηπιαγωγείο, άλλα θυμάμαι. Κάτι ιστορίες με "κόκκινους αεροπόρους" (αμνηστεύθηκαν το 1955), κάποιον Νίκο Πλουμπίδη, αλλά κάρο και λυνυσαρίσματα όχι. Το κούρεμα πάλι αρχίζει λίγο αργότερα (ο Νόμος 4000 άρχισε να εφαρμόζεται στις 3 Σεπτεμβρίου του 1958), έχει ενίοτε και κάρο, ή καβαλαρία ανάποδα στο γαιδούρι, αλλά στην περίπτωση αυτή προηγείται ρίψις γιαουρτιού.
      Δεν κατάλαβα πάντως, τί σχέση έχουν όλα αυτά με τα τσεκούρια. Εκτός άν το μπερδέψαμε με τις αλυσίδες της ΕΚΟΦ. Αυτή μεγαλούργησε στο Γ' Πανσπουδαστικό, αλλά φθάσαμε ήδη αισίως στο 1961.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Ο Θείος 30/10/2010 09:46:50

        Λάθος μου. Για το 45 ήθελα να πω.

  44. anti-ΛΑΟΣ avatar
    anti-ΛΑΟΣ 30/10/2010 04:04:46

    Από τα 60 περίπου σχόλια που έχουν δημοσιευθεί, μόνον ένα, αυτό του
    σχολιαστού "οπαδος" , είναι κοντά στην τρέχουσα πολιτική πραγματικότητα.

    Ο Μάκης Βορίδης ήταν και είναι άνθρωπος του Συστήματος Μητσοτάκη
    από το έτος 2004 και μέχρι σήμερα. Το Σύστημα Μητσοτάκη τον επέβαλε
    στον Καρατζαφέρη τότε, και παρά τις σοβαρές διαφωνίες της ηγετικής
    ομάδας του ΛΑΟΣ, ο Καρατζαφέρης τον προώθησε χωρίς να το επιθυμεί,
    αφού καλώς γνώριζε ότι αυτός είναι ο "δούρειος ίππος" της Ντόρας μέσα
    στο Κόμμα του. Δεν μπορούσε όμως να κάνει διαφορετικά, αφού και αυτός
    ο ίδιος ο Καρατζαφέρης ήταν και είναι (μερικώς σήμερα) άνθρωπος της Ντόρας.

    Ίσως κάποιοι να διερωτώνται : "Τι πάει να πει , άνθρωπος της Ντόρας ; "

    Η απάντηση στο εύλογο αυτό ερώτημα είναι η εξής : Πάει να πει, ότι η Ντόρα
    τον έκανε γνωστό και δημοφιλή στον ευρύτερο ιδεολογικό του χώρο , αυτόν
    της Δεξιάς και λίγο πάρα πέρα. Πως ; Βγάζοντάς τον πολύ τακτικά στα
    μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια. Αν δεν βγαίνεις στα κανάλια, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.

    Κάποια στιγμή, ο Καρατζαφέρης κατάφερε μερικώς να αυτονομηθεί από το
    Σύστημα Μητσοτάκη. Διέθετε όμως δικό του τηλεοπτικό σταθμό (ΤηλεΑστυ)
    και πήρε και κάμποσα χρήματα όταν το ΛΑΟΣ τον εξέλεξε Ευρωβουλευτή στις
    ευρωεκλογές του 2004. Με τα χρήματα αυτά κατάφερνε να αγοράζει τηλεοπτικό χρόνο από κάποια κανάλια. Μπορούσε τότε αυτός να αγορεύει
    "Κατά Ντόρας" , χωρίς να κινδυνεύει από το Σύστημα με αποκλεισμό !

    Με τον Βορίδη τα πράγματα είναι διαφορετικά : Ο Βορίδης δεν διαθέτει δικό
    του τηλεοπτικό σταθμό και δεν εισπράττει χρήματα πέραν της βουλευτικής
    αποζημίωσής του. Εξαρτάται συνεπώς αποκειστικά από τις "χορηγίες" του
    Συστήματος Μητσοτάκη. Η Ντόρα προκλητικά, πολύ προκλητικά, τον
    εξέθεσε μέσα στην Βουλή όταν τον χειροκροτούσε μετά την ομιλία του υπέρ
    του Μνημονίου ! Δεν το έκανε αυτό τυχαία η Ντόρα ! Δεν κατελήφθη από
    αυθόρμητο ενθουσιασμό !!! Έδειχνε σε όλον τον κόσμο που καταλαβαίνει
    λιγάκι από Πολιτική, ότι ο Βορίδης είναι ο δικός της άνθρωπος..!

    Ουδέποτε ο Βορίδης κατά την διάρκεια της εξαετούς παρουσίας του στον ΛΑΟΣ,
    καταφέρθηκε προφορικώς ή εγγράφως κατά της Ντόρας ! Ουδέποτε !
    Όσοι το έκαναν (πολύ λίγοι) εκδιώχθηκαν ή περιθωριοποιήθηκαν από τον
    Καρατζαφέρη.

    Το επιχείρημα Βορίδη (Εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" της 14/5/2010) ότι ....
    "..αν εξαιρέσει κανείς την διαφορετική προσέγγιση στα εθνικά θέματα, στα
    υπόλοιπα υπάρχει σύγκλιση με την Ντόρα Μπακογιάννη ..." είναι άστοχο και
    πολιτικά παιδαριώδες !

    Δεν υπάρχει κύριε Βορίδη "διαφορετική προσέγγιση στα εθνικά θέματα με την
    Ντόρα Μπακογιάννη" . Ο λαϊκός πυρήνας του ΛΑΟΣ και το σύνολο των
    στελεχών ήταν και είναι κάθετα αντίθετοι με αυτήν την κυρία η οποία είχε ταχθεί υπέρ του σχεδίου Ανάν , δηλαδή υπέρ της κατάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας , το 2004. Δεν υπάρχει ούτε ένα στέλεχος του ΛΑΟΣ, μα ούτε
    ένα , που να συμφωνεί με τον Βορίδη σε αυτά που είπε στη συνέντευξη στο
    "Πρωτο Θέμα" . Εκτός αν αναφέρεται στον ...εαυτό του , μόνον !

    Αλλά και έτσι να είναι, προκύπτει το ερώτημα : Αν διαφωνείς κύριε Βορίδη
    με την κυρία Ντόρα μόνον στα εθνικά θέματα, είναι δυνατόν να συμφωνείς
    μαζύ της για τις αμυντικές δαπάνες ; Είναι δυνατόν ; Τα δύο αυτά ζητήματα
    είναι αλληλένδετα ! Συμφωνείς ή διαφωνείς με την Ντόρα κύριε Βορίδη γιά
    τους ρωσικούς ενεργειακούς αγωγούς ; Συμφωνείς ή διαφωνείς κύριε Βορίδη
    με την αγορά ρωσικών αρμάτων γιά τον Ελληνικό Στρατό ; Συμφωνείς κύριε
    Βορίδη με τις θέσεις της Ντόρας στο θέμα της ονομασίας του κράτους των
    Σκοπίων ; Συμφωνείς ;;

    Η ιστοσελίδα του antinews.gr , νομίζουμε, ότι με πολλή ευχαρίστηση θα
    δημοσιεύσει τις απαντήσεις σου στα ερωτήματα που θέσαμε. Θα ακολουθήσουν
    όμως και άλλα, εξ ίσου σημαντικά !

  45. LS avatar
    LS 30/10/2010 08:15:03

    Πάντως στη Βουλή, για κάθε θέμα έχει μια πολύ καλή πρόταση. Γι΄αυτό και μόνο θα ήθελα να τον δω υπουργό. Κι αυτό γίνεται μόνο δια μέσω Νέας Δημοκρατίας.
    Χειρίζεται οποιαδήποτε ερώτηση κι αν του απευθύνεις.

    Βέβαια, ακόμη πιο ενδιαφέρον θα ήταν Δήμαρχος να εκλέγονταν. Να τον δω αλά Τζουλιάνι και θα δηλώσω πίστη παντοτινή... ΧεΧε!

  46. zervas avatar
    zervas 30/10/2010 12:38:36

    ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΔ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΙΔΗ.....ΚΑΝΕΙΣ!!!!!ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ??Ο ΑΡΟΥΛΗΣ Η Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΥΡΩΝ???ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΝΔ!!!

    • o παγωτατζής avatar
      o παγωτατζής @ zervas 30/10/2010 12:45:11

      Και ό ΚΑΡΑΤΖΑΦΈΡΗΣ στά νιάτα του έτσι φάνταζε στά μάτια τού Μητσοτάκη..ακριβώς όπως τό βλέπεις εσύ τώρα....ευφράδεια,άνεση χειρισμού πολιτικού λόγου κλπ κλπ..
      Εξακολουθείς να επιμένεις;;;;;

  47. πατριώτης avatar
    πατριώτης 30/10/2010 17:30:17

    Πάλι "ξαναχτύπησε " ο ΑντιΛΑΟΣ. Τα γραφόμενα είναι απόλυτα αληθινά . Εγώ σαν πρώην ψηφοφόρος του ΛΑΟΣ , τα εγκρίνω και τα επιβεβαιώνω 100%.
    Νεοδημοκράτες ξυπνήστε επιτελούς . Ο Βορίδης εάν θα προσχωρήσει στην Ν.Δ. , θα έχει ως αποκλειστικό έργο την υπονόμετση του Αντώνη Σαμαρά , κατά πως του υπαγορεύει η Ντόρα .-

  48. oxoxo avatar
    oxoxo 30/10/2010 21:50:10

    Για να μην κουράζεστε άδικα γράφοντας για ένα ζήτημα ανύπαρκτο σας παραθέτω απόσπασμα από την τελευταία συνέντευξη του Αντώνη Σαμαρά στον "Κόσμο του Επενδυτή". Σχολιάζει λοιπόν ο Αντώνη Σαμαράς, Ηγέτης της ελληνικής Κεντροδεξιάς, την πρόταση του γνωστού και ως "κωλοτούμπα" ή "Κομανέτσι" προέδρου του ΛΑΟΣ Γιώργου Καρατζαφέρη για συστράτευση της Κεντροδεξιάς, υπογραμμίζοντας ότι: «όσοι στήριξαν και στηρίζουν το μνημόνιο δεν ανήκουν στην ίδια ‘παράταξη‘ μ‘ εμάς. Και όσοι συμπλέουν με την πασοκική προπαγάνδα για να πλήξουν τη Νέα Δημοκρατία, έχουν οι ίδιοι επιλέξει την πορεία τους».....«Ενώνουμε ήδη έναν πολύ ευρύτερο ‘χώρο‘: τις κοινωνικές δυνάμεις που θέλουν μια άλλη προοπτική. Δεν συγκολλάμε πολιτικά ‘φέουδα‘. Δημιουργούμε ένα μεγάλο πλειοψηφικό ρεύμα μέσα στην κοινωνία. Η βάση με ενδιαφέρει. Όχι οι ‘φεουδάρχες‘» τονίζει ο Σαμαράς σε άλλο σημείο της συνέντευξης. Εξ' όσων διαβάσαμε παραπάνω ο κ. Βορίδης δεν πληρεί τις προϋποθέσεις Σαμαρά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.