#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2008 15:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι γίνεται η ελευθεροτυπία στην …. «Ελευθεροτυπία»;

 Επειδή το θέμα άπτεται της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ και όχι της "Ελευθεροτυπίας" («Newspaper»), αλλά και τις γενικότερης διαπλοκής οικονομικών και κρατικών παραγόντων με τα Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα , παραθέτω τα ερωτήματα που αναδείχθηκαν τις τελευταίες μέρες στο «διαδίκτυο» σχετικά με την «απουσία» του καθιερωμένου ρεπορτάζ των “Ιών” στην Κυριακάτικη «Ελευθεροτυπία» της 16/3. Στη συζήτηση που διεξάγεται παρουσιάστηκαν δύο εκδοχές :

Τι έγραψε ο ΙΟΣ και κόπηκε; Κατήγγειλε με στοιχεία την κυβέρνηση ότι έχει με διαφόρους τρόπους και παροχές επιστρατεύσει ΌΛΑ τα ΜΜΕ, τηλεοράσεις και εφημερίδες, τους μεγαλοδημοσιογράφους, τους δημάρχους, τη δικαιοσύνη, τους κομματικούς μηχανισμούς, τα ΜΑΤ και όλους τους κατασταλτικούς μηχανισμούς προκειμένου να σπάσουν τις απεργίες και να περάσει το αντιασφαλιστικό Νομοσχέδιο. Η «Ελευθεροτυπία» με την απαγόρευση – για πρώτη φορά – της δημοσίευσης του ΙΟΥ, απέδειξε τη σοβαρότητα της καταγγελίας. Εντύπωση προκαλεί η απόκρυψη του κοψίματος του ΙΟΥ από το Αθηναϊκό Indymedia

Γιατί κόπηκε ο «Ιός»; Ελεγμένες πληροφορίες, μέσα από την εφημερίδα, αναφέρουν, ότι υπήρχε κείμενο των «Ιών» που κόπηκε από τον κ. Θ. Τεγόπουλο. Και κόπηκε γιατί το «ρεπορτάζ» των «Ιών» στηριζόταν σε κλεμμένο σκληρό δίσκο αστυνομικού !! Τι αποκάλυπτε ο «Ιός», μέσω αυτού του δίσκου; α) Ότι ο συγκεκριμένος αστυνομικός ήταν κουκουλοφόρος και δρούσε μέσα στους αναρχοαυτόνομους χώρους !!! β) Ότι ο συγκεκριμένος αστυνομικός ήταν μέλος της «Χρυσής Αυγής»!!! ( http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=2212 )

Οι πρώτοι που πρέπει να πάρουν θέση και να δώσουν εξηγήσεις είναι οι δημοσιογράφοι της ομάδας του “Ιού”. Στη συνέχεια πρέπει να μιλήσουν , να πουν τη γνώμη τους και να προσθέσουν πληροφορίες , όλοι οι δημοσιογράφοι που υπερασπίζουν την Ελευθερία του λόγου και της απρόσκοπτης ενημέρωσης.
http://www.socialforum.gr/forum/viewtopic.php?t=8876
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=843202
ΝΤΑΝΤΟΝ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mitros vlaxos avatar
    mitros vlaxos 19/03/2008 16:49:18

    Οι-κατά Ραφαηλίδη-γκεμπελίσκοι του Ιού έχουν πλήρως απαξιωθεί στα μάτια του ανγνωστικού κοινού.
    Όσο πιο γρήγορα απαλαγεί η ''Ε'' από αυτούς,τόσο το καλύτερο γι΄αυτήν.

  2. νικος avatar
    νικος 19/03/2008 17:00:24

    Factorx- κάνω πρόταση να τους φιλοξενήσουμε στο Blog. Αξίζουν !!!

  3. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 19/03/2008 17:28:04

    Σε σχέση με το "Ότι ο συγκεκριμένος αστυνομικός ήταν κουκουλοφόρος και δρούσε μέσα στους αναρχοαυτόνομους χώρους !!!", δείτε κι αυτό:

    http://www.geocities.com/anaxfiles/forum/antifa.html

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 19/03/2008 19:14:48

    Γμ.. την παλιοεποχή !!!
    Να σιχαίνεσαι τους νεοταξίτες "ιούς" και να πρέπει να τούς υπερασπίσεις εάν πράγματι υπέστησαν λογοκρισία.

  5. AnonymOs avatar
    AnonymOs 19/03/2008 19:22:42

    o ΙΟΣ της Ελευθεροτυπίας είναι ένα πλήρως υποκινούμενο παράρτημα.

    Εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα.

    Όλοι ξέρουν πια πως η ομάδα που το συγγράφει κάνει χοντρή προπαγάνδα!

  6. AnonymOs avatar
    AnonymOs 19/03/2008 19:24:50

    Η ομάδα του ΙΟΣ της Ελευθεροτυπίας
    δυστηχώς ειναι οι σύγχρονοι Γκέμπελς.

    Κατά παραγγελίαν προπαγανδιστές ...

    Η Ιστορία όμως τους αφήνει πίσω στην μιζέρια τους..

  7. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 19/03/2008 20:15:10

    Ο ΙΟΣ είναι ότι πιο άθλιο έχει παράξει η ελληνική δημοσιογραφία.

  8. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 19/03/2008 23:05:52

    Anonymous 6:13 pm,
    το ότι "οι φασίστες είναι μέρος του προβλήματος κι όχι η λύση" δεν είναι είδηση, τα τελευταία 80 χρόνια. Το ότι οι ΑΝΤΙΦΑ, σήμερα, το 2008, είναι φασίστες ΔΕΝ το ήξερα, τ' ομολογώ. Εσύ το ήξερες;
    Καλά έκανες, όμως, και έγραψες το μήνυμά σου, γιατί θα 'πρεπε να γράψω ότι δεν υιοθετώ την ιδεολογία των καταγγελόντων, αλλά μόνο την καταγγελία. Δεν είμαστε, βλέπεις, έμπειροι στην δημόσια γραφή και κάνουμε λάθη. Ως εκ τούτου, thanks.

  9. modatos avatar
    modatos 20/03/2008 00:14:37

    apo tote pou gine to web moda gia na vlepoune eidhshs gemhsame provlhmatikous vlaxous (oi mh provlhmatikoi den me enoxloun katholou) pou den vgazoun akrh metaxu eidhshs koutsompoliou kai ethnikistikhs propagandas! Pros ANTI: katalvainw oti auta ta munhmata pou exoun anarththei na sas prokalloun ahdia alla upomonh. MODA EINAI KAI THA TOYS PERASEI. META PALI STIS TRUPES TOUS THA KRUFTOUN NA ONEIREUONTAI TIS MPAROUFES TOU LIAKOPOULOU KAI SIA. Telos elpizw kalh epistrofh ston io, kai akoma kalhtera an einai hlektronikh.
    kai e- polith (h' mhpws el-polith?) sta site pou psaxneis kai sthn propaganda pou anevazeis fenetai an iotheteis kai thn ideologia (px. den mporeis na peis oti uposthrizw thn katagelia oti oi alvanoi einai kleftes alla den uposturizw thn ideologia tou ratsismou).

  10. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 20/03/2008 02:58:55

    modatos,
    είσαι κουτο-πόνηρος. Απ' αυτούς δηλαδή που στρατολογούνται οι πράκτορες- εισπράκτορες. Ποια προπαγάνδα ανέβασα ρε number? Αλλά μάλλον είσαι απ' αυτούς τους κουκουλοφόρους μπάτσους που το παίζουνε ΑΝΤΙΦΑ κι είναι φασισταριά του κερατά και γι' αυτό ενοχλήθηκες από την αποκάλυψή τους.

  11. δημόσιος υπάλληλος avatar
    δημόσιος υπάλληλος 20/03/2008 05:19:15

    e-πολίτη, όπως φαίνεται κι άλλοι e-αναγνώστες σου τη βγαίνουν.

    Δυστυχώς ο δημόσιος λόγος σου έχει αδυναμίες, κύρια επιστημονικές. Στο δημόσιο λόγο εκλείπει το συναίσθημα. Αυτό προορίζεται να εκφέρεται - για να μη χάνει και την αξία του - στις στενές πολύ στενές διαπροσωπικές μας σχέσεις (π.χ. στο γούτσου γούτσου) και στη εκκλησία, όπου "βάζει μέσο" στη μελλοντική αντιμετώπιση από τα θεία.

    Ο δημόσιος λόγος είναι ορθός λόγος. Αν αρχίζει και στραβώνει, ανατρέπεται, πέφτει κάτω και γίνεται υπόλογος.

    Ο λόγος λοιπόν που εκφέρεις δημόσια, το πιθανότερο είναι να σου προξενήσει κι άλλα προβλήματα στο μέλλον από γνωστικούς e-ακροατές (τυχαία ακροατές) του, θα σε απασχοήσει αρνητικά από άλλες δημιουργικές ασχολίες σου.

    Ζύγισε λοιπόν τα πράγματα.

    Μήπως ήρθε η ώρα να γίνεις μόνο e-αναγνώστης ή e-ακροατής - και να εκφράζεσαι χωρίς φραγμούς και όρια στις περιοχές των γούτσου γούτσου σου;

  12. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 20/03/2008 09:44:20

    Ο Ιος ηταν και ελπιζω να ειναι Οαση στα ελληνικά μεσα μαζικής ενημερωσης
    Μπορει να μη συμφωνει πάντα μαζι του κανεις αλλα ήταν παντοτε ερεθιστικός και εικονοκλάστης, ανοικτός στις εξελίξεις των κινημάτων και της αμφισβήτησης σε όλο τον πλανήτη καλά τεκμηριωμένος ,ακραίος καμια φορά αλλα ζωντανος σε μια ελληνική πραγματικότητα που κυριαρχούν οι επαναλήψεις, οι μανιερισμοί και η αυτιστική ενασχόληση με τις περιξ της πλατειας συνταγματος "εξελίξεις"

  13. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 20/03/2008 09:48:00

    προς τεγοπουλαίους
    Ηταν και ο μονος λόγος να αγοράζει κανεις Κυριακατικη, μαζι με τον Αρκά στο Εψιλον.
    Τα υπόλοιπα τα βρισκει κανεις και στην Καθημερινη πχ

  14. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 20/03/2008 16:32:17

    Προς προβοκάτορες- (εισ)πράκτορες,

    "Απαιδεύτου έργον τους άλλους εγκαλείν"- Επίκτητος


    Anonymous Says:
    «e-πολίτη κάνεις κακές παρέες. ΟΙ φασίστες είναι μέρος του προβλήματος και όχι η λύση».

    Απάντηση: «το ότι “οι φασίστες είναι μέρος του προβλήματος κι όχι η λύση” δεν είναι είδηση, τα τελευταία 80 χρόνια».
    Αλλά επειδή δεν έπεισε τους «κοτοπήνηρους»- πράκτορες- εισπράκτορες, έχουμε και λέμε:

    e-πολίτης" είπε(Marτης 18η, 2008, 6:39 πμ [δεν θέλω να δημιουργηθούν λινκ, γι' αυτό θα γράφω τις παραπομπές μέχρι τέλους έτσι]):
    (α) (δημιουργώντας στον Β΄ και το ισχυρότερο κι ενδοξότερο αντάρτικο όλων των εποχών),

    (β) «Η Ελλάδα, όμως, είναι συνώνυμη της Τραγωδίας. Αυτοί που πολέμησαν στα βουνά τους Γερμανοϊταλούς και στις πόλεις τούς προδότες συνεργάτες τους, βρέθηκαν στις φυλακές και τα πρωινά το αίμα τους σιγοντάριζε τα πορφυρένια χρώματα της αυγής. Δηλαδή, όποιοι δεν άφησαν τα κόκαλά τους στα βουνά ή τα πόδια τους στα χιόνια πολεμώντας τους ξένους εισβολείς φασίστες, εξολοθρευτήκαν από τ’ …αδέλφια τους, τους ταγματασφαλίτες δωσίλογους που τοποθετήκαν από τους Δυτικούς …συμμάχους “αντ’ αυτών” στην δια-Κυβέρνηση της χώρας. Εξ ου δεν είναι ν’ απορεί κανείς με την φθίνουσα πορεία του ελλ. κράτους, έκτοτε, αφού το μεγαλύτερο μέρος των πατριωτών εξωλοθρεύτηκε στους πολέμους και τα αποσπάσματα».

    και (γ) « Δεν είναι τυχαίο που ρίξαμε την Χούντα μέσα από το καλύτερο ελλ. Πνευματικό ίδρυμα, αφού παππούδες + γονείς + θείοι + ξαδέρφια δούλευαν νυχθημερόν και φανατικά επένδυαν στην Παιδεία του έθνους μέσω ημών, ούτε ότι στην Ελλάδα δημιουργήθηκε το ΜΑΚΡΑΝ όλων των εποχών ενδοξότερο και μακροβιότερο Αντάρτικο Πόλης του Δυτικού Καπιταλιστικού Ιμπεριαλιστικού Κόσμου, ή Πολιτισμού, από αυτούς που μεγάλωσαν ορφανά από πατεράδες ή, οι πιο …τυχεροί, χωρίς το χέρι τού “όλο λείπει ταξίδι” μπαμπά, στα -ακριβώς γι’ αυτό- “ταξιδάκια αναψυχής μ’ ένα κρυμμένο τραύμα”».

    Επικουρικά, (για όποιον με ταυτίζει με Μεγαλοιδεατιστή Ρωμηό = έλληνα και Χριστιανό),

    e-πολίτης" είπε: Marτης, 18η, 2008 στις 10:51 pμ: «Τώρα που οι Σκοπιανοί χρησιμοποιούν τα σύμβολα τα αρχαιοελληνικά, εξαγριωνόμαστε, σαν τον Ζορό της δεξιάς άκρης της …μακεδονικής φάλαγγας! Δηλαδή, ο Παρθενόνας, πχ, δεν θα ήταν καλλίτερος απο τον χιλιοφορεμένο σταυρό; Ο μαίανδρος; Ο διπλός πέλεκυς; Ο Απόλλων; Η Νίκη;».
    ---------

    δημόσιος υπάλληλος Says:
    1. “e-πολίτη, όπως φαίνεται κι άλλοι e-αναγνώστες σου τη βγαίνουν”.

    Απάντηση: αυτοί ήταν οι "Anonymous- modatos- Συνάδελφος- φαντομάς ορίτζιναλ- τριαλαρί λαρό- Λουί Ντε Φινές- ΝΤΙΓΚΙΝΤΑΓΚΑ- Πεπίτο", οπότε: κόψε ψευδώνυμα και βγάλε συμπέρασμα.

    2. «(α) Δυστυχώς ο δημόσιος λόγος σου έχει αδυναμίες, κύρια επιστημονικές. (β) Στο δημόσιο λόγο εκλείπει το συναίσθημα».

    Απάντηση: (α) «γούτσου γούτσου»: άγνωστη λέξη- νόημα. Παρακαλώ, βοήθησε επιστημονικά, και (β) Marτης 18η, 2008 στις 6:39 μm:
    "επειδή η Α-λήθεια μπορεί να κρυφτεί για χρόοοονια, αλλά ΠΟΤΕ να γίνει “λήθη”, είχαμε στην συνέχεια την “Αναγέννηση” και τον “Διαφωτισμό”, που έφεραν τον “Ρομαντισμό” (ρομάντζο = ονειροπόληση, “ρομαντικός” = ο υπερβολικά συν-αισθηματικός, ο έχων την τάση προς το ιδανικό, το περιπετειώδες, [Μπαμπινιώτης])".
    Γουστάρω να είμαι ακόμα κι ο Τελευταίος Ρομαντικός, -άμα λάχει, να 'ουμ, Ναούμ!
    --------

    modatos Says:
    «e- polith (h’ mhpws el-polith?) sta site pou psaxneis kai sthn propaganda pou anevazeis fenetai an iotheteis kai thn ideologia».

    Απάντηση: Στο “Πέντε χρόνια πολέμου στο Ιράκ”, (Marτηs 18η, 2008, στις 8:02 πμ) υπάρχουν τρεις πηγές- σάιτ σε ΕΝΑ σχόλιό μου:
    Α) Το «911 truth.οργ» καταρρίπτει την επίσημη «τρομοκρατική» εκδοχή,
    Β) Το «πρεςTV.ιρ» είναι της περσικής τηλεόρασης, και Γ) Το CNN.
    Στο “Επαναλαμβάνεται στην Αλβανία το προηγούμενο της Μαλακάσας;” Στο σχόλιό μου (17η, March 2008 στις 12:29 πμ) υπάρχουν 2 πηγές:
    Το CNN- (Journalist Altin Raxhimi στα Tirana συνέβαλε to this report) και το GREECE-[Θε]Salonica- (Πηγή: Deutsche Welle).

    Ό.έ.δ. = ότι έπρεπε δείχτηκε

  15. ex- modatos, double axe pleon avatar
    ex- modatos, double axe pleon 20/03/2008 19:42:14

    el-polith alaxa pseudonym gia na me theoreis pio accredited. To na psaxw na dw ola ta sxolia sou tha htan xazo. krinw apo auto pou diavazw. Loipon to link pou edwses htan gemato apo mia seira filosofhmata "political correct" ratsismou, misallodoxias kai ethniko-patriwtismou. Filosofhmata gnwsta pleon se olous apo thn prospatheia anadhmiourgias mias isxurhs laikistikhs akrodexias pou me ton feretze ths poluplokhs glwssas evelpistei na xefugei apo to vrwmiko parelthon ths. To na deineis ena link me tetoio periexomeno sumainei pws an mh ti allo thewreis apodektes autes tis theseis kai tis prosupografeis.

    y.g sugxwrese ta agglika mou alla kai esu xreishmwpoieis mh ellhnikh glwssa sta sxolia sou

  16. ex- modatos, double axe pleon avatar
    ex- modatos, double axe pleon 20/03/2008 19:46:00

    pantws exeis dikio oti to sxolio mou htan polu genikologo, eprepe na pw: "to site kai h propaganda pou ekanes link fenetai an iotheteis kai thn ideologia". giati h alhtheia einai oti den thumame ta alla grafoumena sou

  17. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 20/03/2008 20:30:32

    ex- modatos, double axe pleon,
    ΟΚ. Να θυμάσαι "τα φαινόμενα απατούν, τα γεγονότα πείθουν" και ότι "όλα τα δάχτυλα- bloggs δεν είναι ίδια" για μπένουμε με τις πάντες κι όποιον πάρει ο χάρος. Και μόνο που απάντησες σου δίνει αξία, γιατί κάτι άλλοι την κάνουν γαργάρα. "Ουδέν κακόν αμιγές καλού", πάντα, έτσι κι εγώ θα προσέχω πιο πολύ τις χωρίς διευκρινίσεις κακοτοπιές των λινκ.

    ΥΓ για το δικό σου y.g.: Mipos zeis sto exoteriko?

  18. Τραμπαρίφας Εμμανουήλ avatar
    Τραμπαρίφας Εμμανουήλ 21/03/2008 10:46:30

    e-polith
    σε συμβουλεύω μικροπερίοδο λόγο. Κάθε περίοδος του λόγου σου να αποτελείται μόνο από μία πρόταση. Με ρήμα , υποκείμενο, αντικείμενο. Να αποφεύγεις τις ελειπτικές προτάσεις, γιατί στο διαδικτυακό λόγο υπάρχει αδυναμία έκφρασης απορίας ή συνάντησης ομιλητή ακροατή.

    Αν και το καλύτερο που έχεις να κάνες είναι να κάνεις del τον account στο blogspot και να κοιτάξεις το μέλλον σου.

    γούτσου γουτσου... = αλληλοθωπεύσεις του ταμ-τιριρί

  19. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 21/03/2008 17:36:32

    Τραμπαρίφας Εμμανουήλ,

    σ' ευχαριστώ! Έχεις δίκιο. Ομολογώ ότι άγγιξες ευαίσθητη χορδή...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.