#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2011 23:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι αποφασίστηκε στην σύσκεψη με τον Πρόεδρο



Νίκη του Σαμαρά αποτελούν οι αποφάσεις της συνάντησης με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας

Στην ανακοίνωση της Προεδρίας αναφέρεται:

«Στη συνάντηση συμφωνήθηκε να συγκροτηθεί μια νέα κυβέρνηση με στόχο να οδηγήσει τη χώρα άμεσα σε εκλογές, μετά την υλοποίηση των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 26ης Οκτωβρίου. Για τον προσδιορισμό των υποχρεώσεων που απορρέουν για την υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και το χρονικό πλαίσιο που απαιτείται, θα γίνει άμεσα συνάντηση εκπροσώπων των δύο πλευρών. Ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου έχει ήδη δηλώσει ότι δεν θα ηγηθεί της νέας κυβέρνησης. Αύριο θα υπάρξει νέα επικοινωνία του πρωθυπουργού και του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για το πρόσωπο του νέου πρωθυπουργού και της νέας κυβέρνησης"

Τι σημαίνουν όλα αυτά σύμφωνα και με ρεπορτάζ μας:

1. Ο Παπανδρέου, επιτέλους φεύγει ...επισήμως

2. Άμεσα εκλογές προκειμένου να εκφραστεί η βούληση του Λαού και να εκλεγεί μια ισχυρή κυβέρνηση.

Επισημαίνουμε:

1. Ο χρόνος των εκλογών εξαρτάται από τον χρόνο υλοποίησης των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου. Ο Σαμαράς επέμεινε "να τελειώσουμε όσο πιο σύντομα μπορούμε", αλλά επειδή δεν μπορούσαν να καταλήξουν εκείνη την στιγμή αποφασίστηκε να συναντηθούν  εκπρόσωποι των κομμάτων για να αποφασίσουν ποιων αποφάσεων επείγει η υλοποίηση προκειμένου να πάμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα σε εκλογές. Η συνάντηση θα γίνει απόψε στη Ζαλοκώστα και θα μετέχουν: από ΝΔ Σταϊκούρας-Σταμάτης-Λαζαρίδης και από ΠΑΣΟΚ Βενιζέλος-Σαχινίδης -Ζανιάς.

2. Από τη ΝΔ επαναλαμβάνεται ότι παραμένουν στο ακέραιο οι θέσεις που διακήρυξε χθες ο Αντώνης Σαμαράς για την συμφωνία. Η ΝΔ ψηφίζει μόνο όσα αφορούν τη δανειακή σύμβαση και δεν θα ψηφίσει ούτε νέα μέτρα ούτε συνοδευτικές δεσμεύσεις, εκχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας και τα παρόμοια. Άλλωστε δεν υπάρχουν ακόμα νέα μέτρα. "Ούτε αυτοί δεν ξέρουν τι περιλαμβάνει η απόφαση της 26ης Οκτωβρίου έλεγε καλά πληροφορημένη πηγή.

Τέλος με πρωτοβουλία του Σαμαρά αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί αύριο σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών για τη νέα κυβέρνηση, επειδή όπως είπε "δεν μπορεί να αποφασίζουν μόνο η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ariadne avatar
    Ariadne 06/11/2011 23:11:31

    "Χαρείτε ! νενικήκαμεν" (προς το παρόν).

    • photoaenaon avatar
      photoaenaon @ Ariadne 06/11/2011 23:37:39

      Της νύχτας τα καμώματα, τα βλέπει η μέρα και γελά. Ποιες θέσεις πέρασε ο Σαμαράς; Με πρωθυπουργό τον τραπεζίτη του δοσίλογου ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ της λέσχης, ΜΠΙΛΝΤΕΡΠΕΓΚ; Το μόνο σίγουρο απο αυτή την συνάντηση
      είναι ότι ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ...

      • Ariadne avatar
        Ariadne @ photoaenaon 06/11/2011 23:57:16

        Κοίτα, ο "τραπεζ'ιτης του δοσίλογου ΣΗΜΙΤΗ(συμφωνώ σε αυτό,)είχε απο πάνω του τον Σημίτη.Τώρα, άν έχει απο πάνω του τον Σαμαρά, δέν έχει παρά να ακολουθεί τις εντολές του -πιστεύω-. Δεν τον παίρνει να κάνει διαφορετικά. Οσο για το ελικόπτερο.... μήν βιάζεσαι!

      • JOHN avatar
        JOHN @ photoaenaon 07/11/2011 00:02:03

        photo..Ας προσεξει μη το παρει ο επομενος,γιατι τα μνημονια και οι δανειακες θα παρουν πολλες κυβερνησεις στο λαιμο τους!Δεν ειναι ευκολο να γινουν πραξη οι απαιτησεις της Μερκελ-Σαρκοζι.Και η απολυτη υποκρησια δεν αγγιζουν τις πολεμικες δαπανες ωστε να μπορουμε ν αγοραζουμε υποβρυχια που γερνουν και αλλα παλιοσιδερικα που θα μας πλασαρουν!

      • Factorx avatar
        Factorx @ photoaenaon 07/11/2011 00:47:48

        Υπάρχει απόφαση για τραπεζίτη; κάτσε να την δούμε πρώτα και μετα κρίνουμε

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ Factorx 07/11/2011 00:59:29

          Ευχαριστώ factorx που άνοιξες ένα παράθυρο

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Ariadne 07/11/2011 01:12:49

      Επιτελους !Και οι δυο ειναι ντομπρα παιδια! αυτο που λενε (νομος) του κρατους οχι οτι να νε.Θελω να δω τα μουτρα των ΚΚΕδων που φωναζουν (αντι να δουν καμια ταινια) για τους ανεργους,εργατες κλπ που την εχουν δει βιομηχανοι(φιλελευθεροι)....θα παω μετα στον καθρεφτη να ριξω μια give me five!!

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Ariadne 07/11/2011 09:43:21

      ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΡΕΙΟΣ Η ΝΙΚΗ; ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΝΔ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΣ ΚΟΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ .

  2. Aris. A avatar
    Aris. A 06/11/2011 23:14:59

    Οπως διαβάζω την ανακοίνωση τίποτα δεν έχει κλειδώσει.

    Αν ο Παπανδρέου επιμένει τόσο πολύ κατά εντολή των ξένων για να καταφέρουν επιτέλους να παρασύρουν τον Σαμαρά σε μια κυβέρνηση συνενόχων όπως την φαντάζονται θα του βάλουν μεγάλες τρικλοποδιές πριν πουμε οτιδήποτε ακόμα πρέπει να περιμένουμε.

    Σημαντικό ότι από πλευράς Σαμαρά δεν υπάρχουν διαρροές και παραγοντισμοί όσων χειρίζονται την υπόθεση και μιλάει μόνο ο αρχηγός.

    • Προμηθέας avatar
      Προμηθέας @ Aris. A 07/11/2011 09:11:52

      Επιπλέον, φαίνεται πως ο ΓΑΠ θα ηγηθεί του ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές. Ελπίζω να μην επαληθευτεί πως ο λαός μας έχει κοντή μνήμη!

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/11/2011 23:14:59

    Εξακταμέντε.
    Το πλέον βασικό: Φινίτο ο Παπανδρεϊσμός.
    Και ίσως κλείνει ο κύκλος όχι μόνο της μεταπολίτευσης, αλλά και των τριών οικογενειών που μας κυβερνάνε ανελλιπώς από τα 50`ς.
    Εκτός κι αν ο ΓΑΠ πρότεινε τη μαμά του για πρωθυπουργό.

  4. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 06/11/2011 23:16:38

    Παράλληλες με την σύσκεψη ειδήσεις από τον ¨διεθνή παράγοντα¨ :

    21:21 "Η Ελλάδα να μη μείνει στη θεωρία, οι πράξεις μετράνε. Πρέπει να κάνει τα μαθήματά της", δήλωσε ο Γερμανός ΥΠΕΞ Βεστερβέλε.

    21:18 Γάλλος αξιωματούχος:" Να τα βρούνε επιτέλους στην Ελλάδα. Η Ευρώπη πρέπει να δώσει απάντηση μέχρι την Τρίτη".

    21:16 Συμφωνία για σύμβαση και μέτρα ζητά ο Όλι Ρεν.

    21:09 Πρέπει να αποφευχθεί η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ, δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Deutsche Bank, Γιόζεφ Άκερμαν.

    21: 08 Ανέκδοτο στα χείλη των Γάλλων πολιτών έχει γίνει η κατάσταση στην Ελλάδα και ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου. Όπως αναφέρει η δημοσιογράφος Μαρία Δεναξά, οι Γάλλοι ρωτάνε ο ένας τον άλλο "ξέρεις ποιος είναι ο αναγραμματισμός του ονόματος Παπανδρέου στα γαλλικά;".
    Η απάντηση; "Δεν υπάρχει ευρώ" (nappadeuro, δηλαδή n’a pas d’euro).
    21:05 Ίδιο το κλίμα και στη Γαλλία. Για αβεβαιότητα στην Αθήνα μιλούν οι Γάλλοι αξιωματούχοι.

    21:04 Με αγωνία παρακολουθεί το Βερολίνο τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα. Κρατούν στάση αναμονής.

    http://news247.gr/ellada/politiki/politiki-krisi/kyvernhsh_ethnikhs_enothtas_samaras_papoylias_synexhs_enhmerwsh.1440651.html

  5. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 06/11/2011 23:20:00

    Εχει κ αλλα κομματια το σοι

  6. Alexios avatar
    Alexios 06/11/2011 23:20:31

    Αφού μας εβγαλαν τον καρ.... τελικά συμφώνησαν.
    Τελικά πόσο σύντομα θα γίνουν οι εκλογές:

    • anonymous avatar
      anonymous @ Alexios 06/11/2011 23:29:55

      Μάλλον το Μάρτη. Πρέπει να διαπραγματευτούν κάποιες συμφωνίες μέχρι το Φλεβάρη. Μόλις τελειώσουν οι διαπραγματεύσεις τότε θα πάμε σε εκλογές.

      Πάντως το καλύτερο θα ήταν να μη συμμετείχε η ΝΔ σε αυτή τη διαδικασία.

    • Tem avatar
      Tem @ Alexios 06/11/2011 23:30:13

      σε κατεχόμενες χώρες δεν είναι τίποτα βέβαιο....!

    • JOHN avatar
      JOHN @ Alexios 07/11/2011 00:11:37

      @alexios.Εκλογες θα γινουν οταν κλειδωσουν με δημοκρατικο μανδυα οι απαιτησεις των Ευρωπαιων¨εταιρων¨μας!Και σε περιπτωση που καποιοι εξαπατηθουν στη βουλη θ ακουσουμε τα γνωστα δεν διαβασαμε καλα τι ψηφιζαμε,η μεταφραση δεν ηταν ακριβης,και αλλα ηχηρα.Παλια μου τεχνη κοσκινο που λεμε!

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/11/2011 23:29:01

    Το ότι η ΝΔ δεν θα ψηφίσει νέα μέτρα και συνοδευτικές δεσμεύσεις, δεν σημαίνει ότι ο "Χ" Παπαδήμος δεν θα τα περάσει αν του τα ζητήσουν οι ευρωναζί. Θα τα περάσει μόνο με τους 153 του ΠΑΣΟΚ και με τους τυχόν "πρόθυμους" της Ντόρας και σία.

    Σημασία είχε να ΜΗΝ έχει αυτή η κυβέρνηση αρμοδιότητα ψήφισης μέτρων, δηλαδή ΜΟΝΟ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. Αυτό όμως φοβάμαι ότι δεν θα συμβεί.

    • Mara avatar
      Mara @ Αυριανιστής 07/11/2011 00:01:30

      Μα.. αγαπητέ μου Αυριανιστή, το δια ταύτα είναι να ψηφίσει η Ν.Δ.
      Τους 153 τους έχουν και τώρα (συν του Λαουτζίκου). Εκεί είναι όλο το παιχνίδι... Ο Σαμαράς δεν θα συμφωνεί στα συνοδευτικά... της δανειακής και πάπαλα.... δεν θα υπάρχει άλλη λύση. Μόνο προσφυγή στις κάλπες.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Mara 07/11/2011 00:30:13

        Πώς ακριβώς "δεν θα υπάρχει άλλη λύση"; Τι θα κάνει; Θα... ρίξει την κυβέρνηση που και με 153 μια χαρά θα στέκεται και θα περνάει μέτρα εξαθλίωσης;

        • Mara avatar
          Mara @ Αυριανιστής 07/11/2011 07:58:54

          Αυριανιστή δεν θα τα βρίσκουν...
          Θα το δείς...

          Καλημέρα σε όλους!!!

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/11/2011 23:32:20

    Και μόνο το ότι ο Ολι Ρεν συναρτά τη σύμβαση ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ, λέει πολλά για το τι αρμοδιότητες θα απαιτήσουν οι ευρωναζί να έχει η νέα κυβέρνηση.

  9. BellaDonna avatar
    BellaDonna 06/11/2011 23:35:25

    Μάλλον ,αυτό ήταν και το στοίχημα... Το πόσο γρήγορα θα ψηφιστουν τα νέα μέτρα... Ο ζαβός δεν μπορούσε πια να τα περάσει... Τώρα όμως?
    Τώρα μέχρι να χαρούν οι αντι-ΓΑΠ και να συνελθουν οι ΓΑΠ-addict, θα περάσουν τα μέτρα και δεν θα πάρουμε χαμπάρι...Οποιος το σκέφτηκε, πολύ έξυπνο, έχει μελετήσει καλά τους Ελληνες...

  10. marvin avatar
    marvin 06/11/2011 23:37:16

    τελικα εφυγε το γαπ(στον αγυριστο)
    τελικα περασε η προταση σαμαρα
    τελικα με τον πρωθυπουργο ρουμενιγκε τι θα γινει?θα ερθει?
    οταν κερδισει ο σαμαρας τις εκκλογες θα συγκυβερνησει με το ρουμενιγκε?
    με τη ρημαδα την εθνικη κυριαρχια?τι θα γινει?την εγγυαται ο σαμαρας?
    το θεμα ηταν να φυγει το γαπ η να μην μας κατσικωθει ο ρουμενιγκε με την υπολοιπη νατσιοναλμανσαφτ?
    δωστε ελπιδα και αφηστε τις θριαμβολογιες για τις επιλογες του σαμαρα.ο λαος οταν εξαθλιωθει τελειως δεν θα κοιταει ποιου οι προτασεις περασαν.και μετα τις σημερινες εξελιξεις ο λαος σφιχτηκε ακομα περισσοτερο.και η παραμικρη ελπιδα εξανεμιστηκε.

  11. mx avatar
    mx 06/11/2011 23:43:07

    ......To noima tis synainesis einai i antalaktiki oikonomia pou tha genikeythei osonoupw....

  12. cobalt avatar
    cobalt 06/11/2011 23:43:22

    Ναι αλλά το "Ο χρόνος των εκλογών εξαρτάται από τον χρόνο υλοποίησης των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου" τι σημαίνει;
    Οι αποφάσεις της 26ης δεν περιέχουν το:Η νέα δανειακή σύμβαση πρέπει να ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων με αυξημένη πλειοψηφία 3/5 του όλου αριθμού των βουλευτών;
    Λες και έχει σημασία ποιανής κυβέρνησης υπογραφή θα έχει η συμφωνία από κάτω.

    Μήπως όλο το σχέδιο των σκοτεινών ανθρώπων είναι να αποδείξουν τελικά πως όντως όλοι ίδιοι είναι;
    Αν δω πως προωθούν και άτομα της ΝΔ στο προσωρινό σχήμα, σημαίνει πως τον σέρνουν σε συγκεκαλυμμένη συγκυβέρνηση.
    Καλό το σκάκι αλλά ο Σαμαράς θα πρέπει σε κάποια στιγμή να έρθει σε πλήρη ρήξη για να τους εξαναγκάσει ν' ανοίξουν τα χαρτιά τους. Άλλωστε το οτι θα πεινάσουμε είναι βέβαιο, το θέμα είναι μην τα έχουμε όλα υποθηκευμένα.

    Δεν ξέρω.. για να φύγει μετά απο 45' κουβέντας, ο αντιεξουσιαστής, κάτι μου βρωμάει.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ cobalt 07/11/2011 00:09:28

      cobalt - παντα πληρως συντονισμένος!
      αν μαθαμε ενα πραγμα την τελευταια βδομαδα ειναι ..να παραμενουμε υποψιασμενοι

  13. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 06/11/2011 23:47:12

    Μόνο αυτά κέρδισε ο Σαμαράς για την Ελλάδα;
    Σας ρωτώ θα πάει το ΠΑΣΟΚ σε άμεσες εκλογές με αρχηγό τον Παπανδρέου;
    Δεν τον ξεφορτωθήκαμε μόνο από πρωθυπουργό... μας 'φεύγει' για τα καλά!
    Μέσα σε λιγότερο από δυο χρόνια ο Αντώνης Σαμαράς απελευθέρωσε την Ελλάδα από την Ντόρα Μπακογιάννη και τον Γιώργο Παπανδρέου!
    Τεράστια προσφορά στον τόπο.
    Που είσαι φίλε Ιεροφάντη να το γιορτάσουμε...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ StarPowerNone 06/11/2011 23:56:41

      Γειά σου SPN.

      Πράγματι Ντόρα και Γιώργος βλέπουν πλέον την πλάτη του. Και το σημαντικότερο. Χωρίς να ανοίξει μύτη. Σε συνθήκες έστω όμαλότητας και χωρίς ακραίες εκφράσεις και σύγκρουση.

      Χρειάζεται χρόνο η αποτίμηση των όσων έχουν γίνει τις τελαυταίες μέρες.

      Όπως και προσοχή για τα μετέπειτα βήματα και τις όποιες διαπραγματεύσεις από τούδε και εξής.

      Μια πρόβλεψη (πάντα αυθαίρετη).

      Δεν βλέπω μακροημέρευση της νέας Κυβέρνησης...!

      • parsifal avatar
        parsifal @ ierofantis 07/11/2011 00:00:33

        Πολύ σύντομη θητεία ! Και να εχει το ΤΕΕΜ και τα ΤΕΝΞ απο κοντά στις διαπραγματεύσεις !

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ parsifal 07/11/2011 00:12:32

          Αρκεί μια διμοιρία από ΕΤΑ...!

      • cobalt avatar
        cobalt @ ierofantis 07/11/2011 00:02:25

        Ούτε και των επόμενων όμως...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ cobalt 07/11/2011 00:13:40

          Τρέχει μακριά ο νούς σου αγαπητέ φίλε.

          Ας δούμε πρώτα τα άμεσα.

          • blue nile avatar
            blue nile @ ierofantis 07/11/2011 12:24:53

            Ιεροφάντη θα συμφωνήσω με την πρόβλεψη σου. Υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να ασκηθούν πιέσεις στον Σαμαρά για συνυπογραφές να μην δεχτεί αυτός και να τη διαλύσουν τη καντίνα...

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ ierofantis 07/11/2011 00:02:28

        Χαίρε!
        Πληρώσαμε μέγα κόστος, αλλά δυο Δούρειοι Ίπποι, υπηρέτες ξένων και ντόπιων συμφερόντων φεύγουν από το προσκήνιο, από θέσεις ισχύος.
        Ας το χαρούμε μέχρι αύριο και ξαναρχίζουμε τον αγώνα.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ StarPowerNone 07/11/2011 00:14:51

          Συμφωνώ.

          Πως το λένε οι πολιτικοί;

          "Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος...."

      • danaos avatar
        danaos @ ierofantis 07/11/2011 00:08:51

        SPN και ierofanti το έγραψα κάπου αλλά χάθηκε:Ο μόνος πολιτικός που έριξε δυο πρωθυπουργούς! Δυο τζάκια στην πάντα!

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ danaos 07/11/2011 00:12:53

          Γειά σου Δαναέ!
          Τους πληρώσαμε ακριβά, αλλά ξεβρώμισε λίγο η ατμόσφαιρα.
          Έχουμε πολύ δουλειά ακόμη για να ορθοποδήσουμε.

          • danaos avatar
            danaos @ StarPowerNone 07/11/2011 00:24:22

            Την κάνω! Πάω να ΓΑΠάρω, να ραπάρω,να μαρσάρω, να φουλάρω, να φλιπάρω, να φουμάρω, να γουστάρω,ΝΑ ΦΟΥΝΤΑΡΩ!!!!

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ danaos 07/11/2011 00:34:47

            και κάπου έγκαιρα να φρενάρεις...
            σε χρειαζόμαστε...

          • danaos avatar
            danaos @ danaos 07/11/2011 00:37:46

            Αν φρενάρω μου επιτρέπεις ύστερα να μπουκάρω;

          • danaos avatar
            danaos @ danaos 07/11/2011 00:44:34

            Άφεριμ εφέντη ΄μ!

        • Costas avatar
          Costas @ danaos 07/11/2011 00:23:38

          Afto pragmatika prepei na to paradehtw....
          O Laos omos, pou einai o kyriarhos kritis se ekloges na doume an to dei etsi ki aftos...

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ danaos 07/11/2011 00:49:11

          Πενθεί ο Λαζόπουλος.

    • cobalt avatar
      cobalt @ StarPowerNone 07/11/2011 00:01:28

      Ωραία, +2 γι' αυτά και τελειώνει και την παλιά διεφθαρμένη φρουρά σιγά-σιγά, καθώς βγαίνουν όλοι απο το παιχνίδι.
      Και;
      Αν δεν αλλάξουμε μυαλά γρήγορα, ξέρεις πόσο εύκολα βρίσκουμε 30 χειρότερους και πιο αδίστακτους από τον GAP να μας κυβερνήσουν;
      Μην ξεχνάς πως στη χώρα αυτή για κάθε Σωκράτη βγάζουμε και τους Μέλητους, Άνυτους και Λύκωνες που μας ορίζουν

      • cobalt avatar
        cobalt @ cobalt 07/11/2011 00:08:48

        Α και μην ξεχάσω να ρωτήσω, η εξεταστική που θα κάνει η ΝΔ ως κυβέρνηση για το πως μπήκαμε στο μνημόνιο(α) θα εξετάσει και απο τις 5/10 και μετά;

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ cobalt 07/11/2011 00:17:55

          Για μένα ναι.

          Το θέμα είναι άλλο

          Αν, τι και ποιος θα είναι αυτός που υπογράψει μετά τις 07/11/11

          • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
            ΑποΜηχανηςΦτωχος @ ierofantis 07/11/2011 01:03:00

            Έτσι.

        • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
          ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ cobalt 07/11/2011 00:45:20

          Μετά τη συμφωνία τη σημερινή, ΞΕΧΝΑ το.

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ cobalt 07/11/2011 00:18:18

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
        Πρέπει να αλλάξουμε και εμείς, πρέπει να αλλάξουμε πολλά.
        Θα προτείνω δυο που θεωρώ βασικά, κομβικά, καταλυτικά:
        1) Κάθαρση και ευνομία--απαραίτητη για να ξαναχτίσουμε σε υγιές περιβάλλον
        2) Αξιοκρατία--ώστε να αξιοποιηθεί το εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτουμε.

  14. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 06/11/2011 23:49:53

    "Ότι τα πράγματα δεν βαίνουν κατ' ευχήν στην Αποικία
    δεν μεν' η ελαχίστη αμφιβολία..."

    Κ.Π. Καβάφης, ΕΝ ΜΕΓΑΛΗι ΕΛΛΗΝΙΚΗι ΑΠΟΙΚΙΑι, 200 π.Χ.

    Δεν είναι Μεταβατική. Είναι Συγκυβέρνηση, όπως και να το πεις. Με έπεισε ο συναινετικός Αντώναρος.

    Αντιπολίτευση θα είναι το ΚΚΕ και Σύριζα.

    Τα άλλα που συμφωνήθηκαν θα τα μάθουμε μέχρι τον.... Μάρτη που θάχουν ωριμάσει και τα κρασιά. Αύριο θα αρχίσουν οι πρώτες επίσημες διαρροές.

    (Αίνιγμα προς το παρόν ο Καρατζαφέρ. Αυτός μπορεί να είναι συν-αντι-πολίτευση, με αναλογία αντίστοιχη του πόσο θα θεωρήσει ότι τον έχουν "ριγμένο", αν και εμπνευστής της συναινεσιολογίας.)

    • mx avatar
      mx @ Professor Moriarty 07/11/2011 00:01:17

      .....foberos.... xaxaxa akomi gelaw....

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Professor Moriarty 07/11/2011 00:54:32

      Άλλο ο Αντώναρος, άλλο ο Σαμαράς.
      Πληρώσαμε κόστος καθηγητά όπως σωστά ειπώθηκε, αλλά ούτε το ΚΚΕ ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ έδιωξαν τον ΓΑΠ (και τη Ντόρα). Ούτε καμιά κοσμοσυρροή έξω από το Μαξίμου...

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ victoria (true) 07/11/2011 02:11:59

        Πώς λες ότι έφυγε ο ΓΑΠ;

        Παρ' όλο που είναι πολιτικά νεκρός, κατορθώνει ως zombie προς το παρόν να διασωθεί σε win-win game. (Και ακόμη δεν έχει παραιτηθεί επίσημα, όπως ζήτησε ο Σαμαράς για να αρχίσει διαπραγματεύσεις, και τις οποίες σχεδόν τελείωσε...).

        Όμως, έχει την προχθεσινή δεδηλωμένη πλειοψηφία στην βουλή και παραμένει πρόεδρος του πασοκ. Άρα, σε περίπτωση που πέσει η Συναινετικη, είτε με πρωτοβουλία του πασοκ, είτε της ΝΔ, μπορεί να ξαναγίνει πρωθυπουργός ο ίδιος, ή το πρόσωπο που θα υποδείξει αυτός. Εν τω μεταξύ ο Σαμαράς θα εισπράττει σαν εταίρος στην κυβέρνηση την φθορά από την συγκυβέρνηση στην πλέον δύσκολη συγκυρία. Ενώ ο ΓΑΠ θα κομπάζει ότι με το "παπανδαιμόνιο" που εξαπέλυσε, έπεισε τον Σαμαρά να συναινέσει, και "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα", και να το παίζει και μακιαβελικός αντιεξουσιαστής.

        Μόνο με εκλογές και απώλεια της πλειοψηφίας φεύγει.

        Στην καλύτερη περίπτωση, ο Σαμαράς μένει μέχρι να κλειδώσει η 6η δόση, ψηφίζει κατ' αρχήν την δανειακή, και διαφωνεί στα μέτρα. Δηλαδή, ξεγελάμε λίγο τους κουτόφραγκους, κλπ. Όμως δεν πιστεύω ότι υπάρχει ακόμη και αυτή η δυνατότητα. Κάηκαν όλα αυτά με τις κούφιες μπλόφες του ΓΑΠ. Από την στιγμή που μπήκε το δίλημμα "πάρτε όλο το πακέτο, ή φύγετε και κλείστε και την πόρτα" και ενέδωσαν σε αυτό, the game is over. Και το παιχνίδι δεν παίζεται πια εδώ.

        Κατανοώ την δύσκολη θέση και τον αγώνα και την αγωνία του Σαμαρά, αλλά προτιμώ να λέω τα πράγματα με το όνομά τους.

  15. dracon avatar
    dracon 06/11/2011 23:51:39

    Η ΝΔ γίνεται συνένοχος του ΠΑΣΟΚ δήλωσε βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος σε τηλεοπτικό παράθυρο και ο δημοσιογράφος Λυγερός εκτίμησε ότι η ΝΔ μπαίνει στο ίδιο σακί με το ΠΑΣΟΚ.
    Αυτή η κυβέρνηση θα έχει ορίζοντα την υπερψήφιση της νέας δανειακής και του νέου μνημονίου και μετά θα διαλυθεί με πρωτοβουλία ή προβοκάτσια του ΠΑΣΟΚ ,αφού θα έχει στύψει σα λεμονόκουπα τον Σαμαρά και θα τον έχει πλήρως εξουδετερώσει.
    Οι εκλογές δε θα γίνουν το Μάρτη .Μετά τη διάλυση της κυβέρνησης εθνικής ενότητας θα συνεχίσει να μας κυβερνά το ΠΑΣΟΚ,αφού έχει ακόμη τη δεδηλωμένη στο κοινοβούλιο.
    Η όλη προσπάθεια να μπει στο φιλομνημονιακό μέτωπο ο Σαμαράς στέφθηκε με επιτυχία.
    Η περιχαρής φάτσα του Παπανδρέου στο γραφείο του Παπούλια και η κατήφεια του Σαμαρά μαρτυρούν ποιος ήταν ο κερδισμένος και ποιος ο χαμένος στο θρίλερ που σκηνοθέτησαν ΠΑΣΟΚ και ΜΜΕ τις τελευταίες μέρες.
    Υπάρχει ακόμη χρόνος για το ΣΔαμαρά να αποφασίσει με ποιον θα πάει (το λαό) και ποιον θα αφήσει (τις ίντριγκες του ΠΑΣΟΚ και της τρόικα)

    • mx avatar
      mx @ dracon 07/11/2011 00:05:28

      ...exeis dikio ......ploiopsifia sto koinoboulio exei to pasok to opoio exei kai proedro....

  16. Απαισιόδοξος avatar
    Απαισιόδοξος 06/11/2011 23:52:29

    Μακάρι να διαψευσθείς, αλλά έχω τους ίδιους φόβους.

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ Απαισιόδοξος 07/11/2011 00:17:23

      Κι εγώ

  17. eco avatar
    eco 06/11/2011 23:57:14

    Ο Αντώνης Σαμαράς εν ονόματι του λαού
    ΤΟΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕ
    Αύριο με τους συνεργάτες του
    ΒΑΖΕΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ eco 07/11/2011 00:01:57

      Μήπως θα μπορούσε να κάνει κάτι με τα... παλαιά αντιλαϊκά μέτρα, γιατί έχουμε στενάξει στους φόρους;

    • ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
      ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ @ eco 07/11/2011 01:14:47

      Μην ...ορκίζεσαι κιόλας!

  18. road runner avatar
    road runner 06/11/2011 23:57:38

    Με τα δομιμένα ομόλογα και άλλα τι θα γίνει?
    Το πολιτικό σύστημα απλώς έσωσε το εαυτό του για άλλη μια φορα.

  19. Δ.Φ. avatar
    Δ.Φ. 06/11/2011 23:58:10

    Μπραβο στον σαμ που συναινεσε κ εβαλε ενα λιθαρακι για την πολιτικη ομαλοτητα που εχει αναγκη αυτος ο τοπος...παραλληλα θα παρουμε κ τα χρηματα που μας ειναι απαραιτητα αυτη την στιγμη,φανταστειτε τι θα συναιβενε εαν η ελλαδα χρεωκοπουσε...το πολιτικο του μελλον αβεβαιο..οι πολιτικοι ανδρες πρεπει να προλαμβανουν καταστασεις κ οχι να δημιουργουν με οποιο κοστος...δεν γνωριζω εαν πετυχε πολλα η λιγα το σιγουρο ειναι οτι εσωσε την πατριδα κ για μενα αυτο ειναι το παν...ευγε αντωνη...

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ Δ.Φ. 07/11/2011 00:18:54

      Έτσι μας έχει σώσει και το Πασοκ πολλές φορές

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Δάσκαλος 07/11/2011 01:49:04

        Ελπίζω το δάσκαλος να μην είναι η πραγματική σας ιδιότητα, γιατί με τέτοια αναλυτική ικανότητα, αλίμονο στους μαθητές σας.

  20. deldio avatar
    deldio 06/11/2011 23:59:12

    Υγεία, χρόνια πολλά, καλή επιτυχία και μακροημέρευση εύχομαι στη συγκυβέρνηση Φρανκενστάιν που έγινε χωρίς εντολή του ελληνικού λαού και σε πλήρη αντίθεση προς την πραγματική βούλησή του. Οι μάσκες έπεσαν πλήρως με το θέατρο που παίζεται εδώ και 4 μέρες και τις αλλεπάλληλες κωλοτούμπες για το παραμύθιασμα του λαού, ιδίως με το θέατρο που παίχτηκε όλη μέρα σήμερα. Με όσους επιμένουν να σκέφτονται και να αγωνίζονται θα τα ξαναπούμε σύντομα στους δρόμους, διότι εκεί αναγκαστικά θα ξαναβρεθούμε κάτω από ακόμη πιο δύσκολες συνθήκες.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ deldio 07/11/2011 01:49:31

      Εμείς θα τα πούμε στις κάλπες, εκεί που οι περισσότερο το κάνετε σφεντόνα.

  21. andreas avatar
    andreas 07/11/2011 00:02:56

    Το θεμα ειναι ενα.Νεο φορολογικο νομοσχεδιο θα συνταξουν η θα ψηφισουν το νομοσχεδιο του Βενιζελου που θα μας εξαφανισει.Ολα τα αλλα ειναι για να αγαπιομαστε.

  22. kolokotronis avatar
    kolokotronis 07/11/2011 00:07:32

    Και εφόσον τα αποψινά αποτελούν θρίαμβο του Σαμαρά,
    γιατί όλοι οι Πασόκοι (δημοσιογράφοι, βουλευτές κλπ)
    με το ζόρι κρύβουν το χαμόγελό τους,
    όσοι δεν πανηγυρίζουν ανοιχτά;;;

    • eco avatar
      eco @ kolokotronis 07/11/2011 00:16:41

      Επειδή έπεσε η οικογένεια και ελπίζουν να πάρουν τα κλειδιά του μαγαζιού!

      • kolokotronis avatar
        kolokotronis @ eco 07/11/2011 00:30:22

        Πολύ απλοϊκό, φίλε μου!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ kolokotronis 07/11/2011 01:50:13

          Απλοικά μυαλά οι ΠΑΣΟΚοι, κουτοπόνηρα σκέφτονται.

  23. dimitris avatar
    dimitris 07/11/2011 00:07:38

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΘΕΤΑ Ο ΑΡΧΙΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΗΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΓΑΠ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ Η ΒΑΣΗ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΝΔ ΕΧΕΙ ΠΑΓΩΣΕΙ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΝΔ ΕΝΟΙΩΣΕ ΟΤΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΑΡΗΣΕ
    ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ...ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΩΣ ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ
    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 07/11/2011 00:11:44

    Το έγραψα και σε άλλη ανάρτηση ως επίλογο.Ας διατηρήσουμε την επιφυλακτικότητα μας καθώς τη ψυχραιμία και νηφαλιότητά μας.Οι μέρες είναι πολύ πονηρές.Θεωρώ πως όλοι οφείλουν να είναι προσεκτικοί σε ό,τι ακούν στα ΜΜΕ.Υπάρχει μεγάλη προπαγάνδα και η τρίχα γίνεται τριχιά.Αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα.Φυσικά,και με τη κατάσταση που διαμορφώθηκε,υπάρχει πολλή ομίχλη.Εξάλλου,ποιος μπορεί να είναι σίγουρος για οτιδήποτε;Όταν καθίσει ο κουρνιαχτός θα εξάγουμε ασφαλέστερα συμπεράσματα.Όσο για το τίτλο της συγκεκριμένης ανάρτησης,θέλω να πιστεύω πως ο βίος της νέας κυβέρνησης θα είναι εξαιρετικά βραχύβιος και θα οδηγηθεί η χώρα,ΣΥΝΤΟΜΑ,στις εκλογές.

  25. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 07/11/2011 00:13:35

    Εάν το ¨συντομότερο¨ δεν συνοδευόταν με την λέξη ¨το δυνατόν¨ δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

    Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τον όρο ¨σύντομα¨ με την λέξη ¨τάχιστα ¨ ;

  26. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2011 00:13:51

    Γιατί η τωρινή κυβέρνηση μάλλον απο αύριο θα μπορεί να καταγγέλλει τις αποφάσεις της νέας κυβέρνησης ως αντισυνταγματικές, παράνομες και αντιλαϊκές

    Απο τώρα και πέρα θα μας κυβερνάει η αντιπολίτευση

    Ήταν πιο σκοτεινές οι μέρες το 65, άραγε;

    • cobalt avatar
      cobalt @ cobalt 07/11/2011 00:14:39

      για τον kolokotronis η απάντηση

  27. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 07/11/2011 00:15:06

    Αγαπητε Factorx, λυπαμαι που δεν θα συμφωνησω με το ανωτερω κειμενο, οσο μιλω και καταλαβαινω Ελληνικα εχουμε τα κατωθι :

    1/ ειπαμε να παραιτηθει ο αξιοθρηνητος ΓΑΠ καιΜΕΤΑ να συζητησουμε αλλα δεν εγινε .. εδω συναντηθηκαμε , συζητησαμε , συμφωνησαμε και ακομη σημερα το βραδυ αλλα και αυριο κατ'ελαχιστον πρωθυπουργος θα ειναι ο ΓΑΠ....

    2/ ειπαμε ΜΙΚΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΩΝ με μονη αποστολη ΤΗΝ ΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΗΣ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ και ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚλΟΓΩΝ, τελικα συμφωνησαμε οπως λεει το ανακοινωθεν «Στη συνάντηση συμφωνήθηκε να συγκροτηθεί μια νέα κυβέρνηση με στόχο να οδηγήσει τη χώρα άμεσα σε εκλογές μετά την ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 26ης Οκτωβρίου. Για τον προσδιορισμό των υποχρεώσεων που απορρέουν για την ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και το χρονικό πλαίσιο που ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ θα γίνει άμεσα συνάντηση εκπροσώπων των δυο πλευρών. Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου έχει ήδη δηλώσει ότι δεν θα ηγηθεί της νέας κυβέρνησης. Αύριο θα υπάρξει νέα επικοινωνία του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το πρόσωπο του νέου πρωθυπουργού και της νέας κυβέρνησης. Αύριο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα συγκαλέσει σύσκεψη των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων»

    Με αλλα λογια ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΙΝΙΜΟΥΜ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ-ΜΑΡΤΙΟ για να ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ και αυριο ξημερωνει δευτερα με πρωθυπουργο τον ΓΑΠ... συγνωμη αγαπητε factorx αλλα βλεπω να εχουμε υποχωρησει ΣΕ ΟΛΑ - και μενει μονο να δουμε αν τουλαχιστον θα κρατησουμε το 'ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΩΝ' που πολυ αμφιβαλλω αν και αυτο θα διασωθει... ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ 4-5 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΟΥΜΕ (αφου το ΠΑΣΟΚ στην τελικη εχει την πλειοψηφια στη βουλη) ΘΑ ΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΗΣ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ..... δηλαδη για 4-5 μηνες θα εμφανιζομαστε περιπου συνένοχοι της μειοδοτικης διακυβερνησεως του τοπου απο τον απιθανο ΓΑΠ... ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΘΟΥΜΕ (τι αραγε αφου ολα θα ειναι συμφωνημενα με την υπογραφη μας..) ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ?

    Λυπαμαι ειλικρινα φιλε μου για αυτες τις εξελιξεις και πιο πολυ λυπαμαι οτι ΚΑΙΓΕΤΑΙ το μονο χαρτι (κατα την γνωμη μου) που θα μπορουσε να δωσει λυση και να ενσαρκωσει τις ελπιδες του Ελληνικου λαου, δηλαδη ο Σαμαρας..

    Εδω θα ειμαστε και ελπιζω διακαως να διαψευσθω...

    υγ
    Επειδη εχω πληρωσει ακριβα τις αθλιες πασοκιες, σκεφτεται κανεις οτι αν πχ τα σπασουνε τα δυο κομματα (υπαιτιοτητι φυσικα πασοκ) πχ μετα απο 2 μηνες ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ (αφου εχει πλειοψηφια) ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , ο Προεδρος ειναι υποχρεωμενος να δωσει στο πρωτο κομμα (πασοκ) την εντολη σχηματισμου νεας κυβερνησεως που λογω πλειοψηφιας θα ειναι εφικτη ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ (η καποιον αλλο του πρασινου θιασου) ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ?

    • nostos avatar
      nostos @ Νικηφορος Φωκας 07/11/2011 00:18:42

      +1000

    • Costas avatar
      Costas @ Νικηφορος Φωκας 07/11/2011 00:21:35

      Swstos....!!!

  28. ΑΡΗΣ avatar
    ΑΡΗΣ 07/11/2011 00:16:13

    Τι δήλωσε στο MEGA οΠρωτόπαπας΄σ'ημερα στις 2000σε σχετική ερώτηση της Τρέμη Και πότε θα γίνουν εκλογες; Η απάντηση: όποτε η χώρα νοιώσει ασφαλής.
    Και πότε η χώρα θα νοιώσει ασφαλής κατα τους επικυρίαρχους; Μάλλον ποτέ.Ερχεται χουντάρα και αν αληθεύουν οι δημοσιογραφικές πληροφορόες με πρωθυπουργο ένα τραπεζίτη !!! ΤόνΠαπαδήμο.Καλή νύχτα σας και καλή τύχη.

  29. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 07/11/2011 00:16:36

    Η απόλυτη διάψευση της ελπίδας. Κρίμα

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ etsi_kai_allios 07/11/2011 01:51:19

      Θέλατε να μείνει ο ΓΑΠ ε?

  30. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2011 00:19:09

    H εξεταστική που θα κάνει η ΝΔ ως κυβέρνηση, για το πως μπήκαμε στο(α) μνημόνιο(α), θα εξετάσει και από τις 5/10 και μετά;

  31. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 07/11/2011 00:23:17

    Οι Ευρωπαίοι λένε ότι μπήκαμε με ψεύτικα στοιχεία στο €. Ο Παπαδήμος τους τα έδωσε. Ο Παπαδήμος γίνεται πρωθυπουργός. Οι Ευρωπαίοι χαίρονται

  32. maria avatar
    maria 07/11/2011 00:27:06

    +1000

  33. dimitris avatar
    dimitris 07/11/2011 00:27:23

    ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΣΚΑΚΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ......ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚ ΑΝΕΡΓΟΣ ΜΙΑ ΗΛΙΚΩΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝΕ ΑΛΙ ΑΠΟ ΜΑΣ
    ΕΧΤΗΣΑΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ Η ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΠΛΑΝΗΣ

  34. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 07/11/2011 00:27:30

    Ας πείσουμε τους εαυτούς μας...

  35. jkr avatar
    jkr 07/11/2011 00:28:35

    Δυστυχώς, η φωτο τα λέει όλα!

  36. nostos avatar
    nostos 07/11/2011 00:29:09

    Οπως θα λεγε και η γιαγια μου (καλη της ωρα) καλη ψυχη κι αγριος θανατος.
    Ενθαδε κειται και η τελευταια ελπιδα για μια χωρα που μπορει και να γινοταν ανεξαρτητη καποτε.
    Προσωπικα αισθανομαι τοσο πικραμενος οσο δεν εχω αισθανθει τα 30 και χρονια που θυμαμαι την πολιτικη ζουγκλα του τοπου . I had a dream που λενε οτι δεν κυριαρχει το γκριζο στη ζωη. Δυστυχως μαλλον πιστευω ακομη στα παραμυθια.

  37. vasilis avatar
    vasilis 07/11/2011 00:30:11

    Μηπως πρεπει να μας ενδιαφερει τι ειναι το καλυτερο για την ΕΛΛΑΔΑ μας και οχι μονο για την παραταξη? Εμπιστευτειτε επιτελους τον Α.Σ.

  38. eco avatar
    eco 07/11/2011 00:30:47

    Καλά είπαμε να κάνουμε κριτική αλλά...
    Το ότι ο ΓΑΠ παραιτήθηκε δεν το πήρατε χαμπάρι εκεί στας Αθήνας?
    Μεγάλοι αναλυτές μια οικογένεια που μας κυβέρνησε δεκαετίες και που νομίζει ότι η χώρα είναι κτήμα της δήλωσε παραίτηση!!
    Ο λαός την χαρακτήρισε αποτυχημένη και ο Σαμαράς την ανάγκασε να τα παρατήσει ΣΗΜΕΡΑ.
    ΣΗΜΕΡΑ και όχι αύριο.
    Η σημερινή συνάντηση έγινε γι΄ αυτό ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ , τα υπόλοιπα αύριο.

  39. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2011 00:30:55

    Καλά, μην πανικοβληθούμε κιόλας. Μπορεί εν πρώτης η συνάντηση φαίνεται αμφιλεγόμενη -το λιγότερο- όμως δεν ξέρουμε τι συμβαίνει από πίσω, αλλά και γιατί η ελπίδες μας δεν τελειώνουν με το Σαμαρά. Τελειώνουν με τον τελευταίο Έλληνα.

  40. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 07/11/2011 00:43:31

    άντε και να ξαναζωγραφίσεις τον λαγό...
    μέχρι εκεί όμως.

  41. firiki2010 avatar
    firiki2010 07/11/2011 00:44:48

    Εχω την αίσθηση πως κάποιοι - στα πλαίσια της στήριξης προς Σαμαρά - ότι και να γινόταν θα παρουσιαζόταν ως επιτυχία του . Προσωπικά έχω την αίσθηση ότι ο Σαμαράς προσχώρησε στην άποψη " όχι κυβέρνηση τεχνοκρατών , όχι εκλογές σε πέντε εβδομάδες".... και πολύ καλά έκανε. Αλλά άλλο αυτό και άλλο το να ισχυρίζεται κανείς ότι επέβαλε τη γραμμή του. Οταν οι συνθήκες το επιβάλλουν (πολύ περισσότερο αν το επιβάλει το συμφέρον του τόπου) μια έγκαιρη "υποχώρηση" είναι πολύ προτιμότερη από μια ανυποχώρητη στάση.

  42. νεφέλη avatar
    νεφέλη 07/11/2011 00:47:54

    Επειδή δεν είμαι σίγουρη...
    ο κ. Παπαδήμος -φερόμενος ως ο εκλεκτός για αυριανός πρωθυπουργός-
    δεν είναι ο αρεστός των τραπεζιτών και παλαιόθεν φίλος του κ Σημίτη , του μέγα προτροπέα του ελληνικού κοινού να επενδύσει -και να χάσει- στο χρηματηστηριο;

    ωχ

  43. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 07/11/2011 00:49:24

    Οι στιγμές είναι πολύ κρίσιμες.
    Τα παρακάτω σχόλια δεν είναι κριτική αλλά παρατηρήσεις προς τους διαπραγματευομενους:

    1. Αν αυτή η κυβέρνηση πάει και μετά τις γιορτές και περάσει την δανειακή και έστω χωριστά και τις εφαρμοστικές συμφωνίες (ακόμη και αν η ΝΔ αυτές τις καταψηφίσει), τι ακριβώς θα έχει να κάνει η επόμενη κυβέρνηση;

    2. Πόσες πιθανότητες για αυτοδυναμία θα υπάρχουν τότε;

    3. Πως θα αρνηθείς μια εκ νέου συγκυβέρνηση αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία;

    4. Τι ποσοστό διεκδικεί πλέον μια ενιαία αριστερά;

    5. Εκλογές γίνονται μόνο αν η κυβέρνηση απολέσει την δεδηλωμένη.
    Άρα μόνο αν το θελήσει το ΠΑΣΟΚ......

    6. O ΓΑΠ επέμεινε και αντί παραίτησης μπήκε η εξής φράση
    ''Ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου έχει ήδη δηλώσει ότι δεν θα ηγηθεί της νέας κυβέρνησης''
    Η συγκεκριμένη φράση ορίζει έναν πρωθυπουργό σε χειμέρια νάρκη που ανά πάσα στιγμή μπορεί να ηγηθεί επόμενης κυβέρνησης.
    Οι 153 πάντα υπάρχουν...

  44. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 07/11/2011 00:56:06

    Επί δύο χρόνια οι πασόκοι έχουν σαν μόνο επιχείρημα ότι το τεράστιο χρέος που απειλεί να αφανίσει τη χώρα και να μας γυρίσει πενήντα χρόνια πίσω οφείλεται στην πενταετία Καραμανλή. Οι νεοδημοκράτες αντίστοιχα ισχυρίζονταν ότι υπεύθυνοι για το χρέος και την πιθανή χρεωκοπία είναι οι άστοχοι ή και προδοτικοί χειρισμοί του γαπ. Τώρα θα συγκυβερνήσουν επειδή υποτίθεται ότι τα πράγματα παραέγιναν κρίσιμα. Είναι περίεργο ότι και η υπόθεση Γουδή είχε την ίδια κατάληξη με την υπόθεση Ζίμενς;

  45. geosid avatar
    geosid 07/11/2011 00:57:05

    Η ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΙΣ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΗΤΑΝ ΑΦΟΡΗΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΜΕΝΑ,ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΗΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ.
    ΑΝ ΒΓΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 10ΠΛΑΣΙΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ 100ΠΛΑΣΙΑ ΠΙΕΣΗ.
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΥΤΕΣ.

  46. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/11/2011 01:01:28

    Το Capital γράφει πάντως ότι ήδη ο Παπαδήμος θέτει όρο, η διάρκεια της κυβέρνησης να μην εξαρτάται από τη βούληση των πολιτικών αρχηγών για εκλογές, αλλά από το πόσο διάστημα θα χρειαστεί για την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη σύμβαση. Δηλαδή, αν οι ξένοι πάτρωνες του Παπαδήμου κρίνουν ότι απαιτούνται 6 μήνες ή και παραπάνω για να ολοκληρωθούν τα μέτρα εξαθλίωσης των Ελλήνων, ο Παπαδήμος δεν θα παραιτείται και θα παραμένει πρωθυπουργός!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 07/11/2011 01:04:43

      Και ο δεύτερος όρος που θέτει, είναι να συγκροτηθεί η επιτελική ομάδα των υπουργών του, από ανθρώπους της απολύτου επιλογής του. Έχει κανείς αμφιβολίες ότι θα φτιάξει γύρω του ένα οικονομικό επιτελείο που θα αποτελεί σφηκοφωλιά του νεοφιλελευθερισμού;

  47. eco avatar
    eco 07/11/2011 01:03:10

    Πενθεί και ο Καρατζαφέρης

  48. panos avatar
    panos 07/11/2011 01:06:47

    ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΑΠΟΨΕ ΤΗΝ ΣΤΑΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕ...ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!

  49. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2011 01:07:40

    Ο Λαζόπουλος πενθεί από νωρίτερα, αλλά είναι κάτω από τον Καρατζαφέρη.

    (The mods are asleep)

  50. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2011 01:08:21

    φτού, μου χάλασε το αστείο

  51. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 07/11/2011 01:16:56

    Ελα ντε...

  52. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 07/11/2011 01:18:52

    Αὐτὰ ποὺ συνάγονται γιὰ ἐκλογὲς τὸν Μάρτιο εἶναι ἀπαράδεκτα. Ποιός ζεῖ καὶ ποιός πεθαίνει μέχρι τὸν Μάρτιο, ὁ Σαμαρᾶς τὸ γνωρίζει αὐτὸ καὶ ἐλπίζω ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ νὰ μὴν ἐπιτρέψει τέτοια ἐξέλιξη. Ἀλλιῶς τὴ βάψαμε.

    Ἂν ἦταν κυνικὸς ὀπορτουνιστὴς θὰ ἐπεδίωκε νὰ "φθαρεῖ" ἡ κατάσταση στὰ χέρια ἄλλων ἔτι περαιτέρω, ὥστε νὰ ἀναλάβει σὲ καλύτερες γιὰ τὸν ἴδιο συνθῆκες ὅσο ἀργότερα γίνεται. Πιστεύω πὼς δὲν εἶναι τέτοιος, καὶ εἶμαι πεπεισμένος ὅτι δίνει ἀπόλυτη προτεραιότητα στὸ συμφέρον τῆς χώρας- χωρὶς νὰ κάνει τὸ μεσσιανικὸ λάθος νὰ ταυτίζει τὸ συμφέρον του μὲ τὸ συμφέρον τῆς χώρας, διότι "ἐγὼ εἶμαι ἡ λύση, γενικῶς". Εἶμαι σίγουρος. Ἐλπίζουμε πολλὰ σ' αὐτόν.

  53. mx avatar
    mx 07/11/2011 01:31:19

    «Η Γερμανία οδηγεί την Ευρωζώνη σε διάσπαση»



    06/11/2011 21:117



    «Θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για τις χώρες της Ευρωζώνης να παραμείνουν στο κοινό νόμισμα, εφόσον η Ευρωζώνη καταλήξει σε ένα γερμανικό διευθυντήριο».

    Στην πρόβλεψη αυτή προχώρησε, την ίδια ώρα μάλιστα που στην Ελλάδα γινόταν μια τιτάνια προσπάθεια συνεννόησης μεταξύ των πολιτικών αρχηγών με αντικείμενο το σχηματισμό μιας κυβέρνησης εθνικής ενότητας για να διασφαλιστεί η θέση της χώρας στη ζώνη του ευρώ, ο πρόεδρος της Goldman Sachs Asset Management Τζιμ Ο’ Νιλ, σε συνέντευξή του στην Sunday Telegraph.

    Σύμφωνα με τον κύριο Ο’Νιλ, η λογική της Γερμανίας για την κοινή λειτουργία όλων των χωρών της Ευρωζώνης στη βάση της «γερμανικής λογικής» για την οικονομία, με ένα ενιαίο ταμείο – υπερυπουργείο και με αυστηρούς δημοσιονομικούς όρους, θα οδηγήσει κράτη όπως η Πορτογαλία, η Ιρλανδία και η Ελλάδα στο να βγουν από την Ευρωζώνη παρά να λειτουργήσουν κάτω από ένα ενιαίο ταμείο.

    Την ίδια ώρα, ο πρόεδρος της Goldman Sachs απεύθυνε έκκληση στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να δείξει περισσότερη αποφασιστικότητα προκειμένου να καθησυχάσει τους επενδυτές.

    «Οι Γερμανοί θέλουν περισσότερη δημοσιονομική ενότητα και πιο σκληρή επιτήρηση, έχοντας κατά νου την ιδέα ενός κοινού ευρωπαϊκού υπουργείου Οικονομικών», δηλώνει χαρακτηριστικά ο κύριος Ο΄Νιλ.

    «Με αυτή την προειδοποίηση, είναι δύσκολο να δούμε όλες τις χώρες της Ευρωζώνης να θέλουν να λειτουργούν κάτω από ένα γερμανικό «διευθυντήριο», συμπεριλαμβανομένων των χωρών με πολλά προβλήματα όπως η Ελλάδα», πρόσθεσε.

    Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας που διαχειρίζεται περισσότερα από 800 δισεκατομμύρια δολάρια, εξέφρασε την άποψή του ότι μόνο χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία , η Ολλανδία, το Λουξεμβούργο και το Βέλγιο είναι «κατάλληλες» για μια τέτοια νομισματική ένωση καθώς οι συναλλαγματικές ισοτιμίες τους είναι στενά συνδεδεμένες.

    «Για τους άλλους, είναι αμφίβολο», κατέληξε ο πρόεδρος της Goldman Sachs.

    Ο ίδιος συμπλήρωσε τέλος πως ακόμα και χώρες όπως η Φινλανδία και η Νορβηγία, που γειτνιάζουν με χώρες που δεν χρησιμοποιούν το ευρώ, όπως η Βρετανία και η Σουηδία, θα προτιμήσουν να εγκαταλείψουν την Ευρωζώνη, κάτι πάντως που μπορεί σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα να προκαλέσει σημαντικούς τριγμούς στο ευρώ, κατόπιν όμως θα απέβαινε ευεργετικό για την ισχύ του κοινού νομίσματος

  54. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2011 01:31:44

    19/2 ακούω για εκλογές, οπότε το νέο σχήμα θα έχει 3 μήνες να ολοκληρώσει το έργο του..

  55. panos avatar
    panos 07/11/2011 01:37:27

    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕ....ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

  56. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 07/11/2011 01:39:10

    Μαλιστα...ο Θεος να βαλει το χερι του μεχρι τοτε...

  57. eco avatar
    eco 07/11/2011 01:56:21

    17 φεβρουαρίου ΕΚΛΟΓΕΣ
    Εντάξει και με τον δέυτερο όρο?
    κυβέρνηση 3μηνών υπηρεσιακή δεν είναι?

  58. TopGunZ avatar
    TopGunZ 07/11/2011 02:01:33

    Έχω την αίσθηση ότι τις επόμενες μέρες θα διαβάζω μόνο τους τίτλους από τις αναρτήσεις. Τόση συσσωρευμένη ηλιθιότητα και προβοκάτσια έχω να δω από την γενναία γενιά των ΠΑΣΟΚομπλόγκερς της προεκλογικής περιόδου του 2009. Συγκυβέρνηση ο ένας, πρωθυπουργός ο Ταμτάκος και αντιπρόεδρος η Τσίτα λέει ο άλλος, ότι του φανεί του λωλοστεφανή. Κοντεύει η μετοχή της Blackberry να ξεπεράσει της Apple με τόσο στοκάρισμα στην Ιπποκράτους!

  59. Σκορδαρης avatar
    Σκορδαρης 07/11/2011 02:08:28

    Μπορεί κάποιος να μου εξηγησει τί σημαίνει το "Η ΝΔ ψηφίζει μόνο όσα αφορούν τη δανειακή σύμβαση και δεν θα ψηφίσει ούτε νέα μέτρα ούτε συνοδευτικές δεσμεύσεις, εκχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας και τα παρόμοια. "
    Πώς είναι δυνατόν να γίνει αυτό?Πως ειναι δυνατόν από τη στιγμή που θεωρείται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋποθεση ο εφαρμοστικός νόμος?Δηλαδή,πως μπορεί να πει "Συμφωνω στα χρηματα που θα μας δωσετε κα ιστους στοχους που θετετε" αλλα ΔΕΝ ψηφιζω τα μετρα τα οποια ζητατε (μεσω της συμφωνιας) ωστε να επιτευχθουν οι στόχοι αυτοί? Ο Σαμαρας,θεωρώ ότι πλεον στη συνειδηση του κόσμου γίνεται συνένοχος.Του την εφερε το ΠΑΣΟΚ.Για να μπορεσει να μεινει στην ιστορια ως ο πολιτικός που ΔΕΝ συναινεσε στην υποδουλωση της πατριδας, θα πρεπει να κανει το αδιανόητο.Να απορριψει μέρος του χρεους ως απεχθές, με όποιες συνεπειες έχει.Διαφορετικα,ουτε εκλογες θα παρει αυτοδυναμα,κι αν τις παρει θα φυγει αυτός με ελικόπτερο,συσσωρεύοντας την οργή του κόσμου η οποια ΔΕΝ εκδηλώθηκε με τον ΓΑΠ.

  60. Factorx avatar
    Factorx 07/11/2011 02:11:45

    Γιατί δεν περιμένεις να δείς τι θα γίνει; Γιατί προδικάζεις το απόιτέλεσμα;

  61. GreekInLux avatar
    GreekInLux 07/11/2011 02:14:26

    toso kairo pou antistekotane sthenara sta panta oloi legate zitw kai xaietizate ton patriotismo kai to tharos tou. Twra pou ton eidate kapws pio dialaktiko poloi apo sas viazonte na riksoun to anathema...teliose o patriotismos tou? i okanotita tou na xeirizetai ta pragmata? einai anisxiros kai ypekipse se pieseis epeidi eseis nomizete oti to na les OXI se ola apotelei sigkritiko pleonektima? Ksafnika ti ekane xazepse kai apofasise na egkataleipsei to paixnidi? Oxi kyrioi...an pistevete sto Samara ofeilete na tou exete tin idia ebistosini kai pou tou deiksate apo tote pou anelave ta inia tis parataksis me apotero stoxo to kalo tis xwras. Oute lipopsixise oute arxise ksafnika na tremei o Samaras apo tis apeiles twn evropewn kai sigoura den evale tin oura sta skelia min borontas na diaxeiristei tin katastasi...perissotero de, sigoura den strimoxtike apo ta pasokia gia na dextei tous orous tous kai mono. Oti kanei aftos o anthropos to kanei gia to simferon olwn mas giati einai arketa eksipnos gia na gnorizei oti opws exoun pia ta pragmata...me tin orgi tou kosmou na ksexilizei, paizi, an mi ti allo, kai to diko tou kefali...kai afto kanenas noimon anthropos den to pairnei elafria. Ypomoni loipon kai ola tha ginoun swsta kai edw tha eimaste, prwta o Theos, na to doume.

    ps. sibathate me gia ta greeklish alla den exei allinika egkatestimena afto to pc...kali sas nyxta

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ GreekInLux 07/11/2011 02:41:40

      Μπράβο αγαπητέ. Αυτό έλεγα σήμερα στην κόβα Βορείου Ελλάδας, ο καθένας έχει πάρει το "κάντε με για μια μέρα Πρωθυπουργό" υφάκι και απαιτεί να ορίσει και να διατάξει τον Σαμαρά! Για αυτό ο Σαμαράς θα κυβερνήσει την χώρα, ενώ για μερικούς η μόνη πολιτική παρέμβασή που θα κάνουν στη ζωή τους είναι να γκρινιάζουν στο διαδίκτυο, γιατί ούτε το κουφάρι τους να το σούρουνε στην κάλπη δεν το βλέπω!

  62. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 07/11/2011 02:22:31

    Σχετικως κου ΛΟΥΚΑ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ.... ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ WWW.TRILATERAL.ORG (διαβαστε και τι ειναι εκει..) πατηστε στ membership (κατω ειναι η λιστα - μπειτε και δειτε ευρωπαικο section) KAI βουαλα ! θα βρειτε τον λεγαμενο μαζι με ΠΑΝΑΓΗ ΒΟΥΡΛΟΥΜΗ, ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ και....... ΑΛΕΞΗ ΠΑΠΑΧΕΛΑ !!!! τοσο ομορφα... καντε και μια γυρα απο Bildeberg..... , θυμηθειτε το ΟΜΟΛΟΓΟ της goldman sachs, προσθεστε οτι ηταν αμισθος συμβουλος του ΓΑΠ το 2010 και φυσικα κολλητος του Σημιτη... ολα σε ενα πακετο ! Προσωπικα δεν πιστευω οτι θα τολμησουν να τον βαλουν πρωθυπουργο γιατι really it goes too far ... too far...

  63. sawas avatar
    sawas 07/11/2011 02:26:53

    Ακριβώς!!!!

  64. Agriemenos avatar
    Agriemenos 07/11/2011 03:21:19

    οκ, φεύγει ο ΓΑΠ αλλά: μένει ο Ραιχενμπαχ (ή όπως στο καλό τον λένε), μένει η τρόικα (και κυρίως το ΔΝΤ), μένει το Μνημόνιο 1, μένουν οι έκτακτοι φόροι και έκτακτες εισφορές τύπου ΔΕΗ, μένει η πλειοψηφία του κοινοβουλίου και η δεδηλωμένη στο ΓΑΠ. Κυρίως φαίνεται ότι συρόμαστε από απειλές και κελευσματα από τας Ευρώπας (Μέρκελ-Σαρκοζί). Και μπαίνει (τουλάχιστον από ορισμένα χουντοκάναλα) στο κάδρο του μνημονίου ο ΑΣ. Μπορεί κάποιος να ενημερώσει τι πρόκειται να γίνει?

  65. tak avatar
    tak 07/11/2011 09:02:36

    Ο καλός ηγέτης ξέρει πότε να οπισθοχωρεί. Ο Αντώνης έκανε ένα στρατηγικό ελιγμό ιδιαιτέρως ευφυή και αυτό θα φανεί σύντομα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.