#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/10/2010 16:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι απέγιναν οι ήρωες παιδιά;



Η Ουγγαρία είπε όχι ευχαριστώ , όταν την πλησίασε το ΔΝΤ προκειμένου να την «αναμορφώσει». Στη Γαλλία και στην Ισπανία, καθημερινά γίνονται εκατοντάδες  πορείες διαμαρτυρίας, απεργίες κλπ. Η Ισλανδία διώκει ποινικά τον πρώην πρωθυπουργό της, που την οδήγησε σε οικονομική κρίση, και μάλιστα ενδέχεται και να τον φυλακίσει! Και ούτω καθ εξής.

Εδώ τι γίνεται; Στα καθ`ημάς; Στη χώρα των ηρώων που, κατά μερικούς, γαλουχήθηκαν με αρχαίο κλέος, και έπη, έπιναν Ιχώρ, και αποίκησαν μέχρι και την Ινδία(!) Τι γίνεται στο Ελλάντα;

Το μόνο που βλέπω γύρω μου είναι μια ατέλειωτη μεμψιμοιρία. Μια σπαστική γκρίνια. Τίποτα άλλο. Η ανεργία καλπάζει, οι φόροι πέφτουν σαν χαλάζι, οι περικοπές των μισθών είναι άνευ προηγουμένου, η βενζίνη σταθεροποιήθηκε στο 1.5 ευρώ, τα ψέματα των κυβερνώντων διαδέχονται το ένα το άλλο, και εμείς…. γκρινιάζουμε.

Όχι «θα τα πούμε στην Έκθεση», όχι «να δείτε τι έχει να  γίνει το φθινόπωρο»… και άλλοι πολλοί παρόμοιοι κούφιοι παλικαρισμοί. Τι έγινε με το περίφημο «δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου» των Ελλήνων; Τι έγινε το «του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει»; Τι έγιναν όλα αυτά για τα οποία κομπάζαμε ο ένας στον άλλον, την ώρα που τρώγαμε τον αγλέουρα; Τώρα που τα πράγματα σφίξανε για τα καλά, κατεβάσαμε τα κεφάλια και δεχόμαστε τη μοίρα που μας επέβαλλαν κάποιοι ξένοι «τραπεζίτες», με την βοήθεια των δικών μας «εκτελεστών». Οι Αμερικάνοι λένε πως when the going gets tough, the tough get going. Εδώ;

Μήπως τελικά είχαν δίκιο κάποιοι ξένοι, που ενώ εμείς νομίζαμε πως μας θαυμάζουν για τον ηρωισμό μας, το ανδριλίκι μας, το ανυπόταχτο πνεύμα μας, τη λευκή κάλτσα και το μακρύ νύχι στο δαχτυλάκι μας, και άλλα πολλά παρόμοια και γεμάτα βαρβατίλα, αυτοί στη πραγματικότητα έρχονταν για να φάνε τζατζίκι και να κάνουν  κανένα μπάνιο; Μήπως είχαν δίκιο όλοι αυτοί που μας λοιδορούσαν;

Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά διότι τρέμουν για τη δουλειά τους. Οι δημόσιοι υπάλληλοι, με πουλημένες προ πολλού συνδικαλιστικές ηγεσίες, κάνουν τη πάπια, έχοντας ενοχικές τύψεις για όλα τα προηγούμενα χρόνια. Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ… χα χα. Ποιών ΔΕΚΟ;. Εδώ εξαφανίστηκε κοτζάμ κράτος εν κράτει, η Ολυμπιακή ντε, και δεν άνοιξε μύτη. Ποιος έμεινε; Οι συνταξιούχοι; Δύσκολο να κουνηθούν. Τελευταία φορά που το έκαναν τους ψέκασε το σοσιαλιστικό κράτος. Οι φορτηγατζήδες; Εκτός από τον Ντεγκρέτσια, δεν τους συμπαραστάθηκε και κανένας άλλος. Οι συντεχνίες; Αυτές κοιτάνε να περισώσουν ότι μπορούν. Τη πάρτη τους δηλαδή. Οι μπαχαλάκιδες; Που στο καλό βρίσκονται; Μου λείπουν.

Μήπως τελικά τη λύση θα τη δώσουν οι χούλιγκανς των ΠΑΕ; Τα μόνα επεισόδια για τα οποία άκουσα τελευταία είναι κάτι καψίματα Ολυμπιακών έξω από μια λέσχη Παναθηναϊκών. Αυτή είναι η πατρίδα μας; Από αυτούς περιμένουμε αντίδραση στις μεθοδεύσεις των μημονιακών; Που είναι το ΚΚΕ; Που είναι ο Τσίπρας; Το ΠΑΜΕ; Καλά για τους Πασόκους δεν το συζητάω. Μερικοί μάλιστα χαίρονται, διότι ο Γιωργάκης λένε μας σώζει, χωρίς να υπολογίζει το πολιτικό κόστος, μπλα μπλα μπλα.  Μεγάλος πολιτικός δηλαδή. Κάτι σαν μίξη Βενιζέλου και Τρικούπη. Και ολίγον τι από Γκερέκου.

Η ΝΔ πάλι,  πολύ ωραία τα λέει, με σωστά επιχειρήματα, και βιντεάκια, και πειστικό αρχηγό, απαλλαγμένη από άχρηστα βαρίδια, αλλά από κει και πέρα; Μήπως φοβάται τις εκλογές διότι άντε και τις κέρδισε, τι θα τις κάνει; Που να βρει λεφτά; Άσε που μέχρι τότε δεν θα έχει μείνει ούτε σέντσι. Την ώρα που εμείς κλαιγόμαστε και γκρινιάζουμε ότι ακρίβυναν τα φασολάκια, την ίδια ώρα τα πράσινα τρωκτικά έχουν ξαμολυθεί στα δημόσια ταμεία και σκαλίζουν μέχρι και τον πάτο. Είναι σαν τον καπετάνιο, που όταν το καράβι βουλιάζει, αυτός μένει στη γέφυρα. Μόνο που οι σημερινοί καπετάνιοι, μένουν όχι για να βυθιστούν ηρωικά με το καράβι τους, και αγκαλιασμένοι με τη σημαία, αλλά για να κλέψουν τα ασημικά και τα μαχαιροπήρουνα.  Τη σημαία την πούλησαν προ πολλού. Από το 1996 νομίζω. Τόσο καλά.

Ποιος απέμεινε ρε παιδιά; Η εκκλησία; Μπα δεν θα πάρει. Ο μόνος που απέμεινε τελικά είμαστε εμείς. Εσείς εγώ και ο Χατζηπετρής. Και εγώ δεν αισθάνομαι και τόσο καλά τελευταία. Αρχίστε λοιπόν την επανάσταση εσείς, και βλέπουμε. Μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς;



Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 10/10/2010 17:06:56

    Αυτός πίσω με το πράσινο είναι ο Τσιλιβήθρας;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Θραξ Αναρμόδιος 10/10/2010 18:22:12

      Εμένα σαν τον Μικρό Οδυσσέα μου φαίνεται..

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 10/10/2010 23:26:39

      Είμαι σε ανάρρωση φίλτατε Θράκα...δεν μπορώ να κοπανήσω κανέναν.

      Άλλωστε αυτός είναι ένας ΠΑΣΟΚΟΣ που κοπανάει έναν ΝΔιτη.
      Δεν παρατήρησες την σημειολογία πράσινο-γαλάζιο πουκάμισο;;;

      Και δίπλα κάνει πλάτες ο ΚΚΕς μετρώντας αστράκια από τις φάπες του σοσιαλισμού!!!

      χα...

    • rage avatar
      rage @ Θραξ Αναρμόδιος 11/10/2010 12:57:50

      «Δύστυχη η χώρα που χρειάζεται ήρωες».
      (Μπέρτολ Μπρέχτ, Ο βίος του Γαλιλαίου).

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ rage 11/10/2010 13:09:41

        Ναι, πράγματι, εύστοχη παρατήρηση.
        Είμαστε μια δύστυχη χώρα.
        Γι' αυτό χρειαζόμαστε έναν ήρωα τώρα.

        Και είμαστε διπλά δύστυχη χώρα, γιατί δεν τον έχουμε την ώρα που τον χρειαζόμαστε.

        Τι να τους κάνει τους ήρωες μια ευτυχισμένη χώρα;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ rage 11/10/2010 13:15:25

        Δεν χρειαζόμαστε κανέναν ήρωα...εσύ δεν είπες για αφύπνιση και ελληνικό διαφωτισμό;;;

        Ε από κει θα βγει κάποιος να μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας και εκ των περιστάσεων θα ονοματιστεί ως "ήρωας".

  2. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 10/10/2010 17:25:46

    Ζητάς(άτε) συλλογικές αντιδράσεις από ανθρώπους που πιστεύουν μόνο στο άτομο ("there is no such thing as a society" έλεγε η Θάτσερ του αδελφού κόμματος του ΗΒ). Πόσοι νεοδημοκράτες δημόσιοι υπάλληλοι απήργησαν την πέμπτη; Πόσοι κατέβηκαν να διαδηλώσουν την αντίθεσή τους σε αυτά τα τραγικά που όπως λέτε συμβαίνουν; Πόσοι συμμετείχαν όλοι την άνοιξη και το καλοκαίρι στις πορείες; Κανένας ή ελάχιστοι γιατί δεν έχουν γαλουχηθεί σε αυτή τη μορφή κοινωνικής δράσης. Κοιτάζουν τη δουλειά τους διαμαρτύρονται κατ ιδίαν και περιμένουν να αλλάξουν τα πράγματα από τα πάνω. Επειδή οι πασόκοι (οι απλοί) μέχρι ένα σημείο μπορούν να αντιδράσουν η ευθύνη ανήκει σε αυτούς (τους συντηρητικούς) που ολοφύρονται ότι τους κόβουν τους μισθούς και τους ξεπουλάνε τη χώρα. Επειδή οι αριστεροί είναι λίγοι (και ανεπαρκείς) και από μόνοι τους δεν μπορούν να τα μπορούν να τα βάλουν με ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ και εγχώριους νταβατζήδες (κανάλια, εφοπλιστές, κέρατα) αν δεν σηκωθούν και οι υπόλοιποι από τον καναπέ θα φάμε και το γιο του γιωργάκη πρωθυπουργό σε λίγο.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ τηλέμαχος αναγνώστου 10/10/2010 18:14:31

      Άλλοι έχουν ξεποδαριαστεί να τρέχουν με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ ή με όποιον άλλον θέλουν --και άρρωστοι, και εγχειρισμένοι με την ψυχή στο στόμα, και ανάπηροι, και ηλικιωμένοι, και τίμιοι μικροί έμποροι και επαγγελματίες, και νέοι με τα παιδιά στα καροτσάκια και στους ώμους, χωρίς να είναι αναγκαστικά μέλη κόμματος ή κάτι τέτοιο.
      Και άλλοι κάνουν αφ΄ υψηλού κριτική: «Τι απέγιναν οι ήρωες παιδιά;»
      Στους δρόμους είναι παιδιά και σας περιμένουν να καταδεχτείτε να κατεβείτε κι εσείς από τα γραφεία σας.
      Τα ουσιώδη τα γράφει ο

      @τηλέμαχος αναγνώστου…

      Δεν χρειάζονται επαναλήψεις.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 10/10/2010 19:21:24

        Κάποιος πρέπει και να γράφει απ τον καναπέ. Δεν μπορούμε νάμαστε όλοι "οικοδόμοι" στα οδοφράγματα.

      • kolokotronis avatar
        kolokotronis @ ένας Άμλετ 10/10/2010 20:50:34

        Συμφωνώ απολύτως Αμλετ,
        επομένως @ Strange Attactor,η κριτική σου να απευθυνθεί στους ομοίους σου τού καναπέ και όχι στους "οικοδόμους" στα οδοφράγματα!

      • Γλίτσας avatar
        Γλίτσας @ ένας Άμλετ 10/10/2010 21:10:00

        Κολοκοτρώνη, είσαι και εσύ από αυτούς με το άσπρο καλτσάκι και το μακρύ νυχάκι που ακούνε Τάμτα;

      • kolokotronis avatar
        kolokotronis @ ένας Άμλετ 10/10/2010 23:05:40

        Εάν περιμένουμε σοβαρό σχόλιο από "Γλίτσες"...σωθήκαμε

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 10/10/2010 23:07:37

        Strange Attractor says:
        10/10/2010 at 22:20

        Ξεκουράζομαι την ημέρα για να απολαμβάνω τον ύπνο μου το βράδυ.
        Άλλωστε,όπως έχει πει και ο Βέλτσος, άλλος ο homo contemplativus και άλλος ο homo activus.

  3. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 10/10/2010 17:25:58

    Σαν περιγραφή, τι να πω, μελαγχολική, σαν και τις παρόμοιες, αλλά με υψηλή ποιότητα. Γράφεις πολύ καλά φίλε.

    Σαν φαινόμενο. Κανείς μας δεν έχει επαρκή εξήγηση.

    Ισως δεν έγιναν τα πράγματα τόσο "tough", όπως λες, ακόμη.
    Θα χρειαστεί να περιμένουμε. Αναγκαστικά.

    Θραξ Αναρμόδιος

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/10/2010 17:37:14

    Η επανάσταση μπορεί να περιμένει λίγο...

    h--p://www.youtube.com/watch?v=D7i8ffp8xog

  5. Δεξιός avatar
    Δεξιός 10/10/2010 18:11:10

    Ρε παληκάρια και κυρίες, τί περιμένετε από ένα λαό που φοβάται; 1) Ανοίξατε ποτέ πρωί την τηλεΠΑΣΟΚόραση να δείτε πως μιλάνε οι Αυτιάδες και οι Παπαδάκηδες; Όχι απλά τί λένε, αλλά πώς το λένε. Νομίζεις ότι σε πέντε λεπτά καταστρέφεται το Σύμπαν. Άντε μετά να αντιδράσεις συλλογικά. 2) Ρωτήσατε πόσοι Έλληνες έχουν την "τύχη" του καθημερινώς παραλαμβάνειν έγγραφα με κομιστή το Δικαστικό Επιμελητή του αρμοδίου Πρωτοδικείου;
    Ο Έλληνας φοβάται. Φοβάται για το καθημερινό ψωμί των παιδιών του, φοβάται για το που θα κοιμηθεί απόψε η οικογένειά του. Τί επανάσταση να κάμει; Ο Έλληνας ζει σε συνθήκες ψυχολογικές χειρότερες από την Κατοχή. Τί αντίδραση να έχει; Ακόμα και στην Κατοχή πέρασαν μήνες μέχρι να δημιουργηθούν οι πρώτες οργανώσεις. Τώρα θέλουμε άμεση αντίδραση;
    (Το ΚΚΕ περίμενε να ξεκινήσει ο πόλεμος Γερμανίας - ΕΣΣΔ για να αντιδράσει, τώρα περιμένει να πέσει ο Καπιταλισμός ως ώριμο φρούτο!!! Αλλά και να αντιδρούσε, τί θα είχε να αντιπροτείνει; Καθεστώτα τύπου Αλβανίας του Χότζα, ή Καπιταλοκομμουνισμό τύπου Κίνας και Κούβας;)
    Πάρτε χαμπάρι: Ο Σαμαράς το πάει καλά. Προσπαθεί όσο μπορεί, πολεμώντας τα ΜΜΕ που τον φιμώνουν και παραποιούν τα όσα λέει, να δώσει πρώτα από όλα ελπίδα στον Έλληνα, να του αφαιρέσει το φόβο. Κατόπιν όλα είναι ΕΥΚΟΛΑ

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Δεξιός 11/10/2010 12:17:15

      σωστά τα λες, μόνο που πρέπει να αλλάξεις τη σειρά εργασιών στην τελευταία φράση: πρώτα να αφαιρέσει τον φόβο χρειάζεται, αυτόν που με μαεστρία καλλιεργούν επί μήνες, μέσω πολιτικής πρακτικής αλλά και χάρις στην απουσία αντιπολιτευτικού λόγου. Ναι, ο κόσμος φοβάται, και αν η αντιπολίτευση δεν σηκώσει πρώτη τη σημαία της αντίστασης, έστω και λεκτικής στο Κοινοβούλιο, δεν νιώθει "πλάτες" να υποστηρίξουν την αντίρρησή του. Χούντα έχουμε, δεν φθάνει να πολεμούμε τα ΜΜΕ. Απάντηση στις κυβερνητικές πρακτικές χρειάζεται. Εκεί είναι ο ρόλος των βουλευτών, και δυστυχώς πολλοί στη ΝΔ καθεύδουν. Και όσοι δουλεύουν, να φροντίζουν αυτό να μαθεύεται.

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/10/2010 18:26:37

    Strange,
    To άρθρο σου είναι ...χάλια.

    Οι ήρωες δεν προλαβαίνουν σήμερα.
    Είναι απασχολημένοι να πηγαινοέρχονται μεταξύ Μυκόνου, Κολωνακίου και Αράχωβας.

    Και αυτός ο ...Μέγας Διδάσκαλος του Γένους, ο Πέτρος Κωστοπουλος, βαρέθηκε πια να διαμορφώνει πρότυπα και να σμιλεύει συνειδήσεις.
    Για αυτό οδεύουμε, αν δεν ήμαστε ήδη σε παρακμηακή κατάσταση.

  7. blue nile avatar
    blue nile 10/10/2010 18:38:04

    Κάπως έτσι είναι τα πράγματα.
    Μια αφασική σιωπή σκεπάζει τον τόπο.
    Μήπως όλα όμως αλλάξουν με το μνημόνιο Νο 2 ?

  8. kiki avatar
    kiki 10/10/2010 18:40:25

    Ο Μεγαλος δασκαλος,του Γενους εχει κανει την μπαζα του,και πολυ χοντρα,κατι ξερει ο συντροφος Λαλιωτης,κατι ο συναγωνιστης Κοκκαλης,προσωπικα θα συνεχισω να αγαπαω τον Θπυρο τον Θπιθα,μου φαινεται πιο αληθινος.

  9. st.takis avatar
    st.takis 10/10/2010 18:50:28

    ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ?

  10. A.M. avatar
    A.M. 10/10/2010 19:10:01

    Πρώτα αποδόμησαν την κοινωνία και την μετέτρεψαν σε άτομα, σε μονάδες,
    και μετά χτύπησαν άγρια.

    Χώρισαν τους εργαζόμενους σε - φαινομενικά - αντιμαχόμενες παρατάξεις.
    Άλλο οι δημόσιοι άλλο οι ιδιωτικοί.
    Τα συμφέροντά τους αλληλοσυγκρουόμενα κατ' αρχήν, και μετά βλέπουμε.
    Μετά μετέτρεψαν τον ιδιωτικό υπάλληλο σε επαίτη εργασίας.
    Πώς;
    Φέρνοντας εκατομμύρια αλλοδαπούς που δέχονται να πληρώνονται με ψίχουλα.
    Άντε τώρα ο Έλληνας - που κάποτε τράβαγε μια απεργία και έπαιρνε ότι ζήταγε ή σχεδόν ότι ζήταγε - να απεργήσει.
    Θα βρεθεί στον δρόμο και η απεργία του δεν θάχει κανέναν αντίκτυπο σε κανέναν άλλον εκτός απ τον ίδιον. Θα πάει ταμείο ανεργίας στην καλύτερη περίπτωση. Στην θέση του θα πάει κάποιος αλλοδαπός και ίσως και με τα μισά λεφτά και πιθανόν και χωρίς ασφάλεια και χωρίς επιδόματα, μόνο με ένα μεροκάματο και αυτό της πείνας.

    Διέλυσαν την οικογένεια, τον συνδετικό κρίκο της κοινωνίας.

    Διέλυσαν την παιδεία και άρα αμόρφωτος άνθρωπος = εύκολο υποχείριο.

    Η πολιτική και οι πολιτικοί σκόπιμα απαξιώθηκαν - και βλακωδώς οι ίδιοι δεν αντέδρασαν αλλά βολεύτηκαν με το αζημίωτο και τώρα ψάχνονται αλλά είναι αργά - στα μάτια του κόσμου με τρόπο ώστε να μην μπορούν να συσπειρώσουν τον κόσμο γύρω τους και ο λαός να μείνει ακέφαλος και άρα διαιρεμένος και άρα εύκολα ελεγχόμενος.

    Αποβλακώθηκε η νεολαία - όχι όλη αλλά ένα μεγάλο μέρος της - με τα διάφορα ριάλιτι και τις μαντόνες και δεν συμμαζεύεται ενώ κάποτε θυμάμαι στην εφηβεία μας ακούγαμε «πότε θα κάνει ξαστεριά» και το αίμα ανέβαινε στο κεφάλι και εξατμίζονταν και γίνονταν ενθουσιαμός, οργή, αντίδραση, φωνή, διαδήλωση, και είμασταν έτοιμοι κυριολεκτικά να φάμε ζωντανό όποιον θεωρούσαμε «εχθρό» εντός ή εκτός εισαγωγικών. Σήμερα το αίμα παραμένει ανάμεσα στα πόδια της πλειοψηφίας και νεολαίας και αν συμβεί να ανέβει και μέχρι το κεφάλι φτάνει μέχρι το φατσοβιβλίο το τουΐτη και το εμεσεν για σαχλογκομενιλίκια άντε το πολύ πολύ και για καμμιά κατάληψη.

    Ο άνθρωπος έπαψε να είναι κοινωνία, έπαψε να είναι «εμείς» και έγινε - μάλλον τον έκαναν - «εγώ και ο εαυτούλης μου άσ' τον κόσμο να καίγεται!».

    Και εγώ που τα γράφω το ίδιο είμαι, δυστυχώς.
    Πέρα απ την ψήφο και απ το να διαμαρτύρομαι γράφοντας και αραχτός στην πολυθρόνα μου δεν με βλέπω ζωηρό για κάτι πιο δυναμικό όπως τον παλιό καλό καιρό που έψαχνα αφορμή για να βγώ στον δρόμο.

    Είναι βλέπεις και μια απογοήτευση, μια μελαγχολία μετά από τόσα χρόνια να βλέπεις ότι τελικά παρά τους αγώνες κάποιων ανθρώπων - ακόμα και μέχρι την ζωή τους έδωσαν κάποιοι (Παναγούλης π.χ.) - τελικά η σαβούρα καταφέρνει να επιπλέει, οι ανέντιμοι να δικαιώνονται ακόμα και απ το κράτος, τα λαμόγια και οι απατεώνες νάχουν βολευτεί για τις επόμενες δέκα γενιές απογόνων τους και ο κάθε έντιμος, πατριώτης και σωστός Έλληνας να βρίσκεται στο περιθώριο και να είναι ο δακτυλοδεικτούμενος μ@λ@κας της υπόθεσης.

    Τελικά «τίποτε δεν γίνεται!»;

    Ή μήπως πρέπει να φτάσει ο άνθρωπος στην απελπισία για να αντιδράσει;

    Αν χρειάζεται να φτάσει ο λαός στην απελπισία για να αντιδράσει και αυτό αργεί να γίνει, μήπως θα ήταν στρατηγικά έξυπνο και χρήσιμο κάποιος ή κάποιοι «να φτάσουν τον λαό στην απελπισία» εσκεμμένα και πιο γρήγορα απ όσο προβλέπεται για να γίνει κάτι τέτοιο από μόνο του;
    Αφού έτσι κι αλλοιώς κάποιοι χρησιμοποιούν τον λαό για το καλό ΤΟΥΣ - και όχι βέβαια του λαού! - γιατί κάποιος να μην «απελπίσει» τον λαό για το δικό του καλό;

    «Ήτανε μια φορά μάτια μου κι' έναν καιρόοοο.. »

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ A.M. 10/10/2010 19:20:16

      Έτσι ακριβώς. (Εγώ άκουγα και Πάνο Τζαβέλλα, σήμερα ακούνε Τσαλίκη).

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Strange Attractor 11/10/2010 00:15:03

        Δεν ακούς πια, Strange;

  11. nina avatar
    nina 10/10/2010 19:27:10

    παλιά διαμαρτύρονταν και κάναν πορείες γιατί υπήρχε ελπίδα. πίστευαν σε κάποια ιδεολογία ,υπήρχαν εκπρόσωποι αυτής της ιδεολογίας. σήμερα δεν υπάρχει εκπρόσωπος της ελπίδας μόνο η απελπισία θα σπρώξει τον κόσμο στο δρόμο και αυτό που θάρθει δεν θα οφελήσει κανένα από το σημερινό πολιτικό σκηνικό.ίδωμεν

  12. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/10/2010 19:56:55

    Strange,

    Μας άφησε χρόνους και ο "Everybody needs somebody to love" Solomon Berk.

  13. Y. avatar
    Y. 10/10/2010 19:57:54

    Δίνει την εξήγηση στον τίτλο.... “ο Μικρός Ήρωας”, απέγινε “ο Πουρός Ήρωας”

    “...Ο Σπίθας, το αγαθό χοντρό αγόρι, κατέβηκε από το λεωφορείο, έγινε µικροµέτοχος, και πλέον οδηγεί τζιπ 4Χ4...”
    h**p://galera.gr/magazine/modules/articles/print.php?id=1765

  14. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 10/10/2010 20:15:50

    Strange Attractor, αν και το ψευδώνυμό σου παραπέμπει σε μη-γραμμικά συστήματα και χαοτική δυναμική, τα επιχειρήματά σου εδώ παραπέμπουν σε γραμμική μέθοδο ανάλυσης.

    Σου υπενθυμίζω ότι οι κοινωνίες, όχι μόνο είναι μη-γραμμικά συστήματα, αλλά ούτε καν υπακούουν σε αιτιοκρατία (ντετερμινισμό). Το δεύτερο σημαίνει ότι τα ίδια αίτια δεν παράγουν τα ίδια αποτελέσματα. Και αυτό ισχύει, τόσο συγκριτικά μεταξύ διαφορετικών κοινωνιών, όσο και για την “ίδια” την κοινωνία σε διαφορετικές ιστορικές στιγμές. Διότι αυτή η ίδια κοινωνία (π.χ. η σύγχρονη ελληνική) είναι τελείως διαφορετική σήμερα απ' ότι ήταν το '80, το '70, το '60 κλπ. Και μάλιστα μπορεί να μιλάμε για τελείως διαφορετικό πράγμα - να υπάρχει μία δραματική ασυνέχεια. Που σημαίνει πολύ απλά ότι εσύ αναφέρεσαι πιθανότατα σε μία προγενέστερη νοητική σύλληψη της νεοελληνικής κοινωνίας, ή και σε κάτι τελείως πλασματικό που ποτέ δεν υπήρξε.

    Σκέφτηκες ποτέ ότι πιθανότατα αυτή η κοινωνία στην οποία αναφέρεσαι έχει μεταλλαχθεί τα τελευταία χρόνια σε κάτι άλλο;

    Άρα, πριν αναρωτηθούμε γιατί δεν εξεγείρεται αυτή η κοινωνία, ή ένα έστω ένα μειοψηφικό, αλλά δυναμικό υποσύνολό της, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε αυτή την κοινωνία μέσα στην οποία ζούμε. Όχι για λόγους απλώς θεωρητικούς, αλλά για να μην έχουμε περιττές και ίσως επιβλαβείς αυταπάτες.

    Και για να το ελαφρύνω και λίγο, και να σου δώσω λίγη ελπίδα διακινδυνεύω την πρόβλεψη ότι μετά από 7 χρόνια μνημονίου ίσως δούμε το νέο “Πολυτεχνείο”. Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί χωρικά ίσως δεν συμβεί στο χώρο του Μετσοβείου, αλλά πιθανώς στην Τούμπα, λίγο μετά από ήττα του ΠΑΟΚ και λίγο πριν από συναυλία Τσαλίκη (ή έστω Μάλαμα).

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Professor Moriarty 10/10/2010 21:29:37

      Η κοινωνία μάλλον δεν ξεσηκώνεται διότι προφανώς περάσαμε σε μια μετα-πολιτική εποχή. Μια "ωριμότητα" ή επίγνωση, που έχει να κάνει με την εξής διαπίστωση: Όταν οι λαοί επαναστατούν, το μόνο που κερδίζουν είναι να βάλουν κάποιους νέους αφέντες στο κεφάλι τους.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 10/10/2010 22:14:03

        @Strange Attractor

        εμ, καλά λέω εγώ πως είσαι όντως προβοκάτορας. Μην τρομάζεις ρε συ τους ανθρώπους με τέτοια. Πρέπει να μάθουμε σιγά σιγά να διεκδικούμε ΣΩΣΤΑ και όχι μόνο ρουσφέτια, διορισμούς κι επιδοτήσεις.

        Να διεκδικήσουμε αλλαγές κανόνων του παιχνιδιού. Συνταγματική αναθεώρηση με κατεύθυνση την δημοκρατία επιτέλους. Κι όχι άλλη εξεταστική βουλευτών που δεν ξέρουμε ποιος και πόσο τους έχει διαφθείρει.

        Μη μου τους τρομάζεις τους έλληνες, πληζ.

        Γίνε εσύ ο ήρωάς τους. Και τη γνώση έχεις και την εμπειρία. Γιατί δεν το κάνεις;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 10/10/2010 22:17:36

        Δεν το αποτολμώ, διότι δεν θα βρω αρκετή ξυλεία για να εφαρμόσω τις πολιτικές μου διακηρύξεις: Τα ικριώματα που λέγαμε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 10/10/2010 22:18:11

        Θράκα,

        Ο Strange Attractor,

        Γεννήθηκε κουρασμένος και ζεί για να ξεκουράζεται!
        Αλλωστε, ό,τι είχε να κάνει, το έκανε στα νειάτα του!
        Τώρα δίνει συμβουλές από τον καναπέ του!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 10/10/2010 22:20:39

        Ξεκουράζομαι την ημέρα για να απολαμβάνω τον ύπνο μου το βράδυ.
        Άλλωστε,όπως έχει πει και ο Βέλτσος, άλλος ο homo contemplativus και άλλος ο homo activus.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 10/10/2010 22:22:23

        @Κώστας Ροδινός

        Θα του τάξω εγώ κέρασμα με σουτζουκάκι πολίτικο και μπούκοβο και θα τον κατεβάσω στην επόμενη πορεία να εισπνεύσει ισραηλινό χημικό, να ανοίξουν τα πνεμόνια του.

        Και μετά θα τον πάω για γράπες, να πιει να καθαρίσει.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 10/10/2010 22:25:13

        Τελευταία διαδήλωση που πήγα ήταν επί Παπάγου. Πριν τα χημικά. Τότε μιλούσε το χωροφυλακίστικο στυλιάρι, όχι αυτά τα φλούφλικα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 10/10/2010 22:29:41

        Θράκα,

        Κύττα να μην τον ξεκάνεις και είναι ακόμα ...πεταρούδι

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Strange Attractor 10/10/2010 23:30:44

        Tις περισσότερες φορές στην ιστορία οι άνθρωποι ξεσηκώθηκαν για ν' αλλάξουν θεό, ή για ν' αλλάξουν αφέντη, ή και τα δύο.

        Και μπορεί από τον 19ο αιώνα στην Ευρώπη κάποιοι να φώναζαν στα οδοφράγματα “ούτε θεός, ούτε αφέντης”, αλλά τον 20ο αιώνα οι Ιρανοί ξεσηκώθηκαν γιατί ήθελαν και θεό (αλλάχ) και αφέντη (αγιατολλάχ). Οι Ταλιμπάν το ίδιο ζητούν. Οι Σιχ στην Ινδία ξεσηκώθηκαν γιατί τους βεβήλωσαν το τέμενος. Οι αγρότες στην Ισπανία του 15ου αιώνα ξεσηκώνονταν κατά των φεουδαρχών και υπέρ της μοναρχίας της Ισαβέλλας και του Φερδινάνδου. Στην Γερμανία επί 30 χρόνια αλληλοσφάζονταν γιατί, οι μεν ήθελαν να τους κυβερνάει ο Πάπας, και οι δε οι Λουθηρανοί. Αρκετά πιο ύστερα πολλοί ακολούθησαν τον Χίτλερ και πήγαν να καταλάβουν ενόπλως το Μόναχο (κίνημα Μονάχου) και αργότερα πολλοί περισσότεροι τον ψήφισαν για καγκελάριο. Μιλιούνια, ακόμη και στην Γαλλία του 1950, παραληρούσαν στο όνομα του Στάλιν.

        Αυτό που εσύ λες, υπονοεί μία συγκεκριμένη πολιτική τοποθέτηση συνυφασμένη με μία ηττοπάθεια διατυπωμένη ως νόμο της ιστορίας.

        Αυτά είναι τσιτάτα που παρήχθησαν στην Αμερική του '80, όταν κάποιοι γερασμένοι χίπηδες προσπάθησαν να βρουν άλλοθι για την αποτυχία τους να “αλλάξουν” τον κόσμο και κάποιοι άλλοι έγιναν γιάπηδες.

  15. Τιτίκα avatar
    Τιτίκα 10/10/2010 20:33:05

    Συνεπώς,όπως λέει ο Σκαμπαρδώνης "όλα βαίνουν καλώς εναντίον μας".
    Καθημερινά δικαιώνεται ο συγγραφέας.

  16. αντισταση avatar
    αντισταση 10/10/2010 20:35:09

    διαβαστε αν θελετε αυτο το αρθρο του Δαβαρακη
    http://papaioannou.wordpress.com/2010/10/10/%ce%bf%cf%85%ce%b3%ce%b3%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%b5%cf%83-%ce%b1%cf%85%ce%b8%ce%b1%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%b5%cf%83/

  17. fitsulas avatar
    fitsulas 10/10/2010 20:36:04

    Τους φυτεύουν ραδιοϊσότοπα στο δέρμα και τους ρημάζουν τα συκώτια. Και μετά ψήνουν αρνιά και πανηγυρίζουν (όρα Χριστόδουλος, Τάσσος).

  18. Ανατολή avatar
    Ανατολή 10/10/2010 20:49:09

    Με το θέμα, όλως τυχαίως ασχολήθηκα κι εγώ σήμερα:
    http://anatolikatisedem.blogspot.com/2010/10/blog-post_2087.html

    Όμως, όχι βρε φίλε Strange πού είναι το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ! Αυτοί που ποσοστιαία έχουν δεν έχουν ένα 10%, είναι στους δρόμους. Το σωστό ερώτημα είναι: πού είναι η ΝΔ με τους 2 εκατομ. ψηφοφόρους της; Πού είναι ο Σαμαράς να βγάλει τον κόσμο στους δρόμους όπως έκανε ο τρισκατάρατος για ψήλου πήδημα. Καλά σας τα λένε οι άλλοι 2 φίλοι από πάνω. Αν επιχειρήσει ο Σαμαράς να κινητοποιήσει τον κόσμο, θα'μαστε κι εμείς εκεί, οι αριστεροί. Προκειμένου να φύγει η πανούκλκα από τη χώρα (η Τρόικα), υποστηρίζουμε όποιον είναι εναντίον της. Εγώ σας παρακολουθώ καθημερινά και σας αναδημοσιεύω, γιατί γράφετε πολλές φορές ενδιαφέροντα πράγματα με τα οποία συμφωνώ. Όμως σταματήστε να κατηγορείται τους αριστερούς. Το λιγότερο που μπορώ να πω, είναι ότι είναι άδικο.
    Κάτι τέτοιες ώρες χρειάζεται ΟΜΟΝΟΙΑ για να διώξουμε την ξένη κατοχή.
    Σας ξαναγράφω τους στίχους του Σολωμού από τον Ύμνο στην Ελευθερία:
    "Μην ειπούν στο στοχασμό τους
    τα ξένα έθνη αληθινά
    αν μισούνται ανάμεσό τους
    δεν τους πρέπει λεφτεριά"
    Και ξέρετε κάτι; έναν πατριώτη ψάχνουμε, όπως στην Ουγγαρία. Δεν μας νοιάζει αν είανι δεξιός, ακροαριστερός, ακροδεξιός ή η θειά μου η Μαριγώ. Ένας που να δηλώσει πως θα διώξει την ξένη κατοχή. Και θα τον ψηφίσουμε. Χειρότερα να πάμε, αποκλείεται.
    Εσείς από το μπλογκ αυτό έχετε μεγάλη δύναμη. Πείστε τον Σαμαρά να πάρει πατριωτικές θέσεις. Έχω την εντύπωση ότι η ΝΔ (σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ), ακούει τη βάση της.
    Ένας πατριώτης ρε παιδιά!!!!!!

    Υ.Γ Πάντως κυβέρνηση να πέσει από τα λάπτοπ, θα' ναι παγκόσμια πρωτοτυπία!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ανατολή 10/10/2010 21:23:54

      Ποιός σου είπε πως είμαστε δεξιοί; Δεν με παρακολουθείς, όπως μάλλον δεν παρακολουθείς και άλλους εδώ μέσα. Εδώ αναλύουμε τη σκέψη του Πλεχάνοβ και τις τακτικές του Άξελροντ, και απορεί ο Θράξ!!!! και συ θα με κάνεις γιάπη;

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Ανατολή 10/10/2010 22:06:51

      @Ανατολή

      "Το σωστό ερώτημα είναι: πού είναι η ΝΔ με τους 2 εκατομ. ψηφοφόρους της; Πού είναι ο Σαμαράς να βγάλει τον κόσμο στους δρόμους όπως έκανε ο τρισκατάρατος για ψήλου πήδημα. "

      Από πριν το καλοκαίρι το βάζω αυτό το "ερώτημα". Και κάποιοι με λένε και "ουτοπιστή", λίγο-πολύ.

      Υπάρχει μια ποικιλία λόγων και αιτιών που δεν αντιδρούμε. Τους ρίχνω σκόρπιους:
      -γιατί να αντιδράσουμε; Η αντίδραση ΔΕΝ προκαλείται αυτόματα. Αντιδράσαν οι Αιγύπτιοι στους Φαραώ; Οι κατακτημένοι στους Ρωμαίους;
      -ο έλληνας είναι φοβισμένος. ΠΟΛΥ λέμε. Φοβάται. Βλέπει όνειρα ΠΟΛΥ άσχημα. Από χρέη, δικαστικούς κλητήρες, θανάτους στην Μαρφιν, την αφραγκία, την αβεβαιότητα στη δουλειά, και τον ψεκασμό από τις δυνάμεις της τάξης. Μερικοί φοβούνται το τωρινό κατεστημένο ακόμη και όταν ζητούν το απλούστερο: δημοκρατία. Ζούμε σε κάποιου τύπου ζόφο και κατοχή
      -το δυναμικώτερο κομμάτι της κοινωνίας μας, η νεολαία, δεν λέει να πάρει φωτιά. Λόγω επιτυχημένης λοβοτομής από το σύστημα; Για τους πιο παραπάνω λόγους; Λόγω άγνοιας; Λόγω μαλθακότητας; Ολα μαζί; Λόγω πλήρους απογοήτευσης; Πάντως βγαίνει και διασκεδάζει σχεδόν όσο πριν, όσο φυσικά επιτρέπουν τα οικονομικά της. Και τώρα που χειμώνιασε βγαίνει και για τσιγάρο στο πεζοδρόμιο. Υποταγμένη. Ισως μετά... τώρα όχι.
      -ένα μέρος της κοινωνίας είναι πεπεισμένο ότι αυτή η κυβέρνηση κάνει καλή δουλειά και "σιάζει" τα στραβά. Ενα άλλο μέρος ίσως έχει ενοχές. Ενα τρίτο μέρος υπήρξε ο σκληρός κομματικός πυρήνας της βάσης στο ΠαΣοΚ και στους δήμους. Πιστοί του τωρινού καθεστώτος αυτοί.
      -υπάρχουν αρκετοί, πολλοί όμως, που δεν πιστεύουν ότι μπορεί να γίνει τίποτε. Γενικώς τίποτε. Αλλοι τόσοι δεν πιστεύουν ότι πορείες και διαδηλώσεις αλλάζουν τα πράματα. Αλλοι τόσοι πιστεύουν ότι κομματικές και συνδικαλιστικές ηγεσίες είναι χοντρά στο παιχνίδι όλοι.
      -υπάρχουν και πολλοί που θέλουν αλλά δεν ξέρουν και τι πρέπει να κάνουν και είναι άτολμοι. Δεν έχουν ξαναπάρει μέρος σε διεκδικήσεις. Κυρίως οι εκ δεξιών προερχόμενοι αλλά όχι μόνο. Κι ένα κομμάτι της μη-ΚΚΕ αριστεράς (δυσαρεστημένοι ΠαΣοΚ, Σύριζα, ανένταχτοι-μεμονωμένοι νοικοκυραίοι), δεν κατέβηκε ΠΟΤΕ σε πορείες. Μπορεί να τις φοβάται κιόλας. Δεν έχει καμμία εμπειρία σε τέτοια πράγματα.
      -έγινε καμμιά σοβαρή κλήση σε αντίδραση και ξεσηκωμό και δεν ακολούθησαν οι έλληνες; Από ποιον; Τα ΜΜΕ είναι σύμμαχοι της κατάστασης διότι τα βαστάνε συμφέροντα. Μόνο το ΚΚΕ κάτι προσπαθεί να κάνει, με τον γνωστό τρόπο. Κάνα δυο προσπάθειες που έγιναν, της "ανεξάρτητης ροκ σκηνής", getGreeceBack και Συντονιστής, απέδειξαν αυτό που ξέρουμε: χωρίς οργανωτικούς πυρήνες και αφοσιωμένους στην οργανωτική επιτυχία, δεν κατεβάζεις κόσμο, ούτε για καφέ.
      -η μόνη δύναμη που θα μπορούσε να καλέσει με επιτυχία τον κόσμο, η ΝΔ, που έχει μια κάποια οργάνωση, και το κύρος ως αξιωματική αντιπολίτευση, δηλαδή διάδοχη κατάσταση ΑΡΝΕΙΤΑΙ να το κάνει. Εδώ δεν έχει ξεμπροστιάσει ακόμη το ΔΝΤ το ίδιο. Μόνο για κυβέρνηση του Μνημονίου μας λένε. Η ΝΔ φαίνεται να έχει δικούς της λόγους, δικούς της φόβους, μεγάλους όμως, και εν τέλει δική της πολιτική, ανεξάρτητη από τα ΑΜΕΣΑ λαϊκά συμφέροντα.
      -ήρωες δεν έχουμε. Οι ήρωες προκύπτουν από τις περιστάσεις. Εχουμε όμως ηρωϊκή ιδιοσυγκρασία ως λαός. Εν πάσει περιπτώσει δεν θέλουμε πολλούς ήρωες αυτή τη στιγμή. Εναν μόνο. Ο πρόεδρος της ΝΔ, θα μπορούσε να είναι αυτό το πρόσωπο. Θα μπορούσε να γίνει αν δεν είναι. Αλλά φαίνεται να έχουν άλλο σχεδιασμό εκεί στη ΝΔ. Παρόλο που αν ρωτήσεις, ξεμοναχιασμένο τον κάθε οπαδό της ΝΔ, θα ακούσεις τα χίλια δυο και θα καταλάβεις ότι και αυτός απορεί που η ηγεσία του ΔΕΝ αναλαμβάνει αγώνα να ανατρέψει ΤΩΡΑ αυτή την κυβέρνηση. Αγώνα "δρόμου". Οχι ανακοινώσεων μόνο. Και αυτό, παγώνει και αυτούς τους οπαδούς και τους αδρανοποιεί φυσικά. Περιμένουν μια μικρή ικανοποίηση από τις δημοτικές. Αλλά ήρωα δεν έχουν.

      Τουτέστιν και εν κατακλείδι: Μόνοι μας είμαστε.
      Ολομόναχοι.

      Θραξ Αναρμόδιος

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ανατολή 11/10/2010 12:48:08

      @ Θράκα και Ανατολή

      θα προσπαθήσω να σας λύσω τις απορίες για την απουσία της ΝΔ από τυχόν διεκδικητικούς αγώνες.

      Λες, Ανατολή, ότι η ΝΔ ακούει τη βάση της. Μισή αλήθεια. Ναι, θέλει να την ακούσει. Η νέα ηγεσία προσπαθεί να αποκαταστήσει τα κανάλια επικοινωνίας. Έγινε μάλιστα, και γίνεται, πολλή δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση. Αλλά να μην ξεχνάτε ότι παρεμβάλλεται ένα στρώμα υφισταμένων στελεχών που έχουν διαπαιδαγωγηθεί διαφορετικά, και, παρά την ανανέωση στις πρόσφατες εκλογές οργάνων, μένουν ακόμη αρκετοί, που δυσκολεύουν την κατάσταση.

      Τα ανώτερα στελέχη, που είναι οι βουλευτές και οι υπεύθυνοι των διαφόρων τομέων δράσης του κόμματος, χρειάζονται κι εκείνοι σοβαρή "επιμόρφωση" στα δύσκολα θέματα που είναι οι σημερινές οικονομικές και πολιτικές συνθήκες. Οι γραμματείες πολιτικού σχεδιασμού, πολιτικής ευθύνης, οργανωτικού κλπ. δουλεύουν αρκετά περισσότερο σε σχέση με πριν, και θα δουλέψουν ακόμη καλύτερα όταν συγκεντρωθούν όλοι στο κτίριο της Συγγρού, μετά τις εκλογές.

      Πολλή δουλειά μαζεύτηκε για φέτος: απ'το Συνέδριο του κόμματος, όπου περάσανε οι απαιτούμενες αλλαγές, μέχρι τις εκλογές οργάνων και τώρα τις αυτοδιοικητικές, υπάρχουν άνθρωποι που τρέχουν και δεν φθάνουν. Μπορεί σ'εμάς εδώ ο χρόνος από τον Οκτώβριο πέρυσι να φαίνεται ατελείωτος, για τη ΝΔ όμως είναι ένας μαραθώνιος, και μάλιστα σε κόμμα... συνηθισμένο να πηγαίνει με σωφέρ. Όμως το κύριο είναι ότι διεξάγεται, και σύντομα τα αποτελέσματα θα φανούν (άσε που ήδη φαίνονται μερικά, σε βουλευτικό επίπεδο).

      Θράκα, αγώνα για ανατροπή δεν κάνουν τα σοβαρά κόμματα απροετοίμαστα. Μόνο ο ΓΑΠ τα κάνει αυτά, με πλάτες άλλων. Αυτό ζητάς? Κάνετε λίγη υπομονή ακόμη, ή δέξου να παρακολουθήσεις, σαν παρατηρητής, τα τεκταινόμενα στο κόμμα από πιό κοντά. Θα δεις πολλά που θα σε καταπλήξουν, σε σχέση με αυτά που γράφεις τώρα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ δρόμος 11/10/2010 13:03:05

        @δρόμος

        Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από υπομονή. Δεν έχω δυνατότητα να κάνω κάτι άλλο.

        Δεν ξέρω από που αντλείς τις πληροφορίες σου για το εσωτερικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά το πρόβλημα έχει εύκολη λύση. Μα πολύ ΕΥΚΟΛΗ.

        Αυτή τη στιγμή, στη βάση της ΝΔ, μέλη και οπαδοί δηλαδή, έχει δημιουργηθεί μια ροή. Ορμητική. Οι ΝΔ-τες, ο κομματικός λαός, οι απλοί πολίτες μέλη και οπαδοί της ΝΔ, προχωρούν γρηγορώτερα και ορμητικώτερα από το οργανωμένο κόμμα. Και έχουν ελπίδες και πολλή εμπιστοσύνη στην νέα ηγεσία. Οτι είναι καθαρή, έντιμη και ικανή. Ελπίδες. Μεγάλες. Οχι αστεία. (Εδώ έχω εγώ -λολ)

        Αυτός ο ανασχετικός συρφετός που παρεμβάλλεται στο μέσον είναι εύκολο να φύγει από τη μέση. Μα πολύ ΕΥΚΟΛΟ. Απαιτεί όμως μια μικρή αλλαγή νοοτροπίας από την πλευρά της ηγεσίας.

        Η ηγεσία της ΝΔ πρέπει να ΚΑΛΕΣΕΙ τον κομματικό λαό να ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ. Να πηγαίνει κάθε βράδι. Να πάρουν φωτιά τα τόπια. Η ηγεσία πρέπει να απευθύνει το κάλεσμα απευθείας στον κομματικό λαό, παρακάμπτωντας τα ενδιάμεσα layers. Και αυτό μπορεί να το κάνει εκφράζοντας αυτή την κλήση ΔΗΜΟΣΙΑ.

        Ο λαός της ΝΔ, όπως και κάθε κομματικός λαός, ΞΕΡΕΙ τι πρέπει να κάνει. Ο απλός ΝΔ-της αυτή τη στιγμή κάθεται και περιμένει ΘΕΑΤΗΣ. Περιμένει. Περιμένει και απογοητεύεται.

        Καλέστε λοιπόν τον λαό σας στις οργανώσεις σας. Με δημόσια κλήση. Να ξυπνήσει τους προέδρους των ΤΟΒ που κοιμούνται με τις σφραγίδες αγκαλιά και να αρχίσουν να συζητάνε. Να γνωρίζονται. Να αποφασίζουν.

        Μόνο έτσι θα βρει η ηγεσία της ΝΔ, ΑΚΛΟΝΗΤΟ στήριγμα.

        Το υπερόπλο της ηγεσίας της ΝΔ, θα είναι ο κομματικός λαός ΜΕΣΑ στα κομματικά γραφεία. Εκεί που είναι τώρα οι ποντικοί. Ο κομματικός λαός θα δώσει όχι δύναμη, αλλά ΥΠΕΡ-ΔΥΝΑΜΗ στην ηγεσία του. Την εμπιστεύεται εξάλλου στην παρούσα φάση.

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Παρατηρητής; Πως δηλαδή; Και τώρα παρατηρητής είμαι.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ δρόμος 11/10/2010 13:07:09

        χμμ, δεν είπα το σημαντικό.

        Αγώνας, πόλεμος και μάχη δεν γίνεται χωρίς "στρατό".
        Πως να κερδίσεις μάχες χωρίς στρατό;
        Με ανακοινώσεις του Γραφείου Τύπου μόνο;

        Ο κομματικός λαός είναι ο στρατός.
        Μα δεν το καλεί κανένας στα "όπλα".

        Θραξ Αναρμόδιος

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 11/10/2010 13:23:00

        καλημέρα Θράκα. Χαίρομαι που είσαι μέσα, να κουβεντιάσουμε και μια φορά σε πραγματικό χρόνο.

        Τις πληροφορίες μου τις αντλώ από την πηγή: ανήκω στη μειοψηφία εκείνη που, αφού ψήφισε τον Σαμαρά για αρχηγό της ΝΔ χωρίς προηγούμενη κομματική ταυτότητα, ΖΗΤΗΣΑ να ενταχθώ στις οργανώσεις βάσης, και το έκανα.

        Εδώ έχεις ένα δίκιο, το έχω περιγράψει αναλυτικά αρκετές φορές στο Αντινιούζ, δεν μου ζήτησε το κόμμα να μπω, εγώ το έψαξα, και μάλιστα επί μήνες, διεξάγοντας αγώνα κατά των ενδιάμεσων διαδικασιών και στελεχών. Δεν θέλω να κουράσω επαναλαμβάνοντας, πάντως τελικά εντάχθηκα κανονικά στην τοπική όπου ανήκω, και από εκεί παρακολουθώ τα τεκταινόμενα σε όλο το φάσμα. Αν ήσουν στην Αθήνα μετά χαράς θα σ'επαιρνα μαζί μου, για να δεις κι εσύ από ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ. Ναι, η βάση έχει ορμή. Σίγουρα όμως δεν είδες, πριν από λίγες μέρες, που έγραφα ότι η μισή της ορμή αναλίσκεται στο να εξοικονομεί το ενοίκιο των γραφείων της κάθε τοπικής. Για τηλεφωνικές συνδέσεις, ίντερνετ και άλλες μορφές επικοινωνίας με την ηγεσία, ούτε λόγος. Άντε μετά εσύ να φτιάξεις μεταβίβαση πληροφοριών από τη βάση.

        Ο ενδιάμεσος συρφετός, για να φύγει από τη μέση, χρήζει ξεμπροστιάσματος και πληροφόρησης των εκλεκτόρων. Κι αυτό έχει ανάγκη επικοινωνιακών μέσων ευρείας εμβέλειας. Εκτός κι αν εννοείς να φύγει με πιό "αποτελεσματικές" μεθόδους, που δεν το πιστεύω, απ' όσο διαβάζω στα κείμενά σου.

        Τα νέα προεδρεία που προκύψανε από τις εκλογές του Μαϊου δεν είναι σφραγίδες. Χρειάζονται όμως χρόνο για να γίνουν αποτελεσματικά. Και χρήμα, που προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε. Και κόσμο, που προσπαθούμε να ξαναφέρουμε στις τοπικές, που είχαν όντως αποκοιμηθεί, με συντονισμένες αποφάσεις των γνωστών μηχανισμών. Όλα θα γίνουν. Τα λόγια είναι εύκολα, οι πράξεις έχουν υπόσταση.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ δρόμος 11/10/2010 13:31:06

        @δρόμος

        Λόγια έχω, λόγια δίνω.

        Αλλά αν μου χτυπήσετε την πόρτα για οικονομική ενίσχυση, κάτι θα βρω. Εξάλλου στα περισσότερα κόμματα κάτι βρίσκω και δίνω. Ελπίζοντας να πιάσει τόπο κάποια στιγμή η μικρή μου επένδυση.

        Καλή συνέχεια στον αγώνα σου και με όλες μου τις ευχές πατριώτη. Και ομόνοια πες τους. Μην τρώγονται πολύ μέ τον απλό ΠαΣοΚο. Ομόνοια. Πατριώτες έλληνες είμαστε όλοι. Πίεση μέχρι να φτάσει η φωνή μας στις ηγεσίες.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 11/10/2010 15:27:48

        δεν κάνω κριτική σε κανέναν για τα λόγια, είδικά εδώ μέσα, όπου ο λόγος είναι εργαλείο δράσης. Νομίζεις ότι, αν δεν υπήρχε το Αντινιούζ και όλοι εσείς, θα είχα πάρει την απόφαση να δραστηριοποιηθώ? Καλά ήμουνα και πριν, έτσι κι αλλιώς τα ίδια πρέσβευα, και τον Σαμαρά τον εκτιμώ σ'αυτή τη βάση, ότι ταυτίζεται η πορεία του με τα ιδανικά μου.

  19. A.M. avatar
    A.M. 10/10/2010 21:06:45

    @S.A.

    Γιατί δεν γράφεις και ένα αρθράκι με τίτλο:

    «Τι απέγιναν οι «επαναστάτες» του Δεκέμβρη;» ;

    Δεν έχω την έμπνευση για να γράψω κάτι με τρόπο που να μην προσβάλλει τα χρηστά ήθη και που να μπορεί να δημοσιευθεί χωρίς να προκαλέσει εισαγγελική παρέμβαση.

    Αλλά ακόμα ΔΕΝ το έχω χωνέψει ότι κάποιοι αφού έκαψαν την Αθήνα και την Ελλάδα και αφού έρριξαν τον Καραμανλή με το που ανέβηκε ο ΓΑΠ και ξεπούλησε την Ελλάδα στο ΔΝΤ το παίζουν ξεφωνημένες αδερφ@ρ@ς του ελέους και ούτε μια διαδήλωση δεν έχουν κάνει;

    Μήπως τελικά αυτός ήταν ο σκοπός τους να ρίξουν τον Καραμανλή και να ξεπουλήσουν μέσω ΓΑΠ την χώρα στο ΔΝΤ και μετά να μαζευτούν στο αδελφάτο τους;

    Ώπα.. συγγνώμη απ τους συνομιλητές μου.
    Ξέφυγα εντελώς απ το θέμα..
    Αν και το θέμα έχει να κάνει με λαϊκή αντίδραση..

    Ένα δεν μπορώ να συγχωρέσω στον Καραμανλή με τίποτε:
    Που άφησε την Ελλάδα έρμαιο στα χέρια κάποιων #&)&)&#)*(@ και δεν επέβαλε την τάξη με κάθε τρόπο και μέσον που το Σύνταγμα προβλέπει για τέτοιες καταστάσεις.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ A.M. 10/10/2010 21:20:54

      Φίλτατε A.M. δες αυτό: h__p://www.antinews.gr/?p=61570

      • A.M. avatar
        A.M. @ Strange Attractor 10/10/2010 21:25:09

        Ευχαριστώ! δεν τόχα δεί.

  20. Γιώργος avatar
    Γιώργος 10/10/2010 21:08:27

    Μικρός Ήρως ήταν κι ο φορτηγατζής που πέθανε από τα χημικά των ΜΑΤ στο Ικόνιο. Άλλο αν η είδηση θάφτηκε από τα ΜΜΕ.
    Ας μην είμεθα τόσο αυστηροί λοιπόν με όλους, παρά μόνον με τους "επαγγελματίες επαναστάτες'' που έχουν λουφάξει.

  21. Ανατολή avatar
    Ανατολή 10/10/2010 21:15:05

    Τι έγινε ρε παιδιά;
    Γιατί δεν εμφανίζονται τα σχόλια;

  22. Ανατολή avatar
    Ανατολή 10/10/2010 21:43:58

    Σορρυ, τώρα είδα πως μπήκε το σχόλιο.
    Strange, σε παρακολουθώ. Έμαθα και πόσον χρονών είσαι (προχτες το απεκάλυψες!). Δε μου απάντησες επί της ουσίας, όμως. Όσο για τους δύο κυρίους που αναφέρεις, δεν έχω ιδέα ποιοι είναι και ουδόλως με απασχολεί.
    Παρεπιπτόντως ο Α.Μ έχει δίκιο. Όλα λειτούργησαν βάση σχεδίου. Σε καμιά εικοσαριά χρόνια θα μάθουμε τις λεπτομέρειες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ανατολή 10/10/2010 21:50:14

      Ανατολή, γράφεις παραπάνω σε σχόλιο ότι "Αν επιχειρήσει ο Σαμαράς να κινητοποιήσει τον κόσμο, θα’μαστε κι εμείς εκεί, οι αριστεροί". Και καπάκι μου λές ότι δεν ξέρεις τους δυο κυρίους (Πλεχάνοβ & Άξελροντ)!! Και δηλώνεις αριστερή; Μήπως είσαι της ρεβεζιονιστικής φράξιας του Κάουτσκι; Ή καμιά αρχειομαρξίστρια; Λέγε. Μη μου πεις ότι δεν ξέρεις και τον Πάνο Τζαβέλλα; Θ αβάλω τον Θράκα να σου κάνει εντατικό φροντιστήριο. (Αλήθεια, πόσο χρονώ δήλωσα; Έχω ξεχάσει).

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 10/10/2010 22:18:24

        @Strange Attractor

        Αχ σπάει πλάκα ο κερ.α.τάς. Πλάκα σπάει.
        Θα σε βάλω να πληρώσεις 5 γύρες τσίπουρα για τιμωρία.

        @Ανατολή

        Μη τον ακούς. Τα κρύβει τα χρόνια του.
        Και μη τον ακούς και στα άλλα.
        Αριστεροί, ξα-αριστεροί στα ίδια σούπερ-μάρκετ πάμε όλοι και στα ίδια βενζινάδικα (και στα ίδια τσιπουράδικα).

        Και όλοι το φυσάμε και δεν κρυώνει.

        Οσο για τις λεπτομέρειες του σχεδίου κατοχής, δεν τις χρειαζόμαστε τώρα. Εχουμε το χοντρικό σχέδιο και τις ομολογίες.

        Διαφωτισμό χρειαζόμαστε στη φάση αυτή.

        Θραξ Αναρμόδιος

  23. Ανατολή avatar
    Ανατολή 10/10/2010 22:01:26

    Ξέρεις πολλές λεπτομέρειες. Μάλλον στα νιάτα σου θα' χες φιλενάδα του ΚΚΕ.
    Πάντως δε χρειάζεται να ξέρεις πολλές λεπτομέρειες για να είσαι αριστερός. Καμιά φορά το συναίσθημα αρκεί...
    Με κάτι πρόχειρους υπολογισμούς σε κάνω 68 χρονών, αφού δήλωσες πως τέλειωσες το Γυμνάσιο το '59.
    Κι έτσι για μένα (που όπου σταθώ κι όπου βρεθώ δηλώνω πως περιμένω τον κόσμο να ξεσηκωθεί και να βγεί στους δρόμους, μπας και γνωριστούμε μεταξύ μας, ελεύθερη, γαρ!), μου πέφτεις μεγάλος!!!!
    χα, χα,χα
    Τα κίνητρά μου για επανάσταση, είναι ταπεινά ομολογώ.

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/10/2010 22:04:52

    Φιλενάδα του ΚΚΕ; Όταν ήμουν στα γούστα, υπήρχε ακόμη το ιδιώνυμο! Ποιο ΚΚΕ; Χα χα... Κάνω παρέα με πιτσιρικάδες όμως (Θράξ, Τσιλιβίθρας κλπ) και αναζωογονούμαι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 10/10/2010 22:10:13

      Strange,

      Σε βλέπω να ξεκινάς το σεμινάριο με τα βασικά:
      Ημέρα πρώτη: Το κομμονιστικό Μανιφέστο.
      Ημέρα δεύτερη: Tι πρέπει να γίνει

      και πάει λέγοντας.

      Πλεχάνοφ, Νετσάεφ είναι για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

      Ο συμπατριώτης μου ο Αναρμόδιος παίζει στο ακορνεον και Τζαβέλα;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 22:13:10

        Ο Θράξ, τον Τζαβέλα και γενικά τα αντάρτικα, τα παίζει στο τρίγωνο. Στο ακορντεόν συνήθως πιάνει Γούναρη. Και λίγο από Πολίνα όταν θέλει να ... ροκάρει.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 22:42:26

        Strange,

        Τους μικρούς Τσιλιβήθρα, Φαίλτορα και Μικρό Οδυσσέα, που τους έστειλες απόψε και είναι απόντες;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 22:48:10

        Για διάβασμα. Τα άπαντα του Λένιν, για αρχή. Θα τους ξαναδούμε σε κανά 2-3 μήνες.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 22:51:41

        Βάλτους το What's to be done!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 22:54:38

        @Κώστας Ροδινός

        Μπήκαμε σε άλλο mode τώρα. Είναι λίγο νωρίς ακόμη για το "Τι να κάνουμε;".

        Τώρα χρειαζόμαστε ένα βιβλίο που θα έπρεπε να λέγεται: "Τι να ξέρουμε".

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 22:56:32

        Εμεί είμαστε μόνιμα στο "ένα βήμα εμπρός και δυο πίσω".

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 23:02:44

        Θα έχουμε πλήρη αναφορά στα κείμενα των κλασικών απόψε. Επαναστατική νοσταλγία τον έπιασε.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 23:51:30

        @l' ami du peuple

        "ποιος μιλησε για κλασσικους;"

        lol

        Ευχαριστούμε για τα αποσπάσματα.

        Θραξ Αναρμόδιος

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 10/10/2010 22:20:03

      @Strange Attractor

      Προχθές δεν λέγαμε στην υπαίθρια γιάφκα με τις λαδόκολες, ότι το Βενιζελικό Ιδιώνυμο ισχύει ακόμη;

      Ισχύει δεν ισχύει τελικά; Κάνας νομικός.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 10/10/2010 22:21:57

        Να μας πει ο Φαήλος. Δεν πολυπιστεύω ότι μπορεί να ισχύει.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Θραξ Αναρμόδιος 10/10/2010 22:23:26

        Mη του βάζετε ιδέες και το επαναφέρουν...

  25. Ανατολή avatar
    Ανατολή 10/10/2010 23:13:38

    Αγαπητέ Θραξ,
    Χίλια συγνώμη, τώρα μόνο είδα ότι μου απάντησες παραπάνω και μάλιστα έκανες τον κόπο και έγραψες τόσα πολλά.
    Για τη ΝΔ ρωτούσα, κάποιον να μου απαντήσει, για την ηλίθια στάση της.
    Επιμένω ότι αριθμητικά υπερισχύει. Από τις συζητήσεις που θα κάνεις κι εσύ με φίλους ή συγγενείς θα έχεις διαπιστώσει ότι οι πασόκοι είναι χαμένη υπόθεση, μιλάμε για πλήρη λοβοτομή.
    Εμείς (δεν ξέρω αν είσαι κι εσύ μέσα στο εμείς), είμαστε λίγοι, μόνοι, ολομόναχοι οπότε δεν έχουμε ελπίδα.
    Αλίμονο μόνο αν η εξέγερση που περιμένουμε γίνει κατόπιν γενικής και παρατεταμένης εξαθλίωσης του κόσμου. Γιατί τότε θα φάει ο ένας τον άλλον. Πλιάτσικο, μαύρη αγορά, σκοτωμοί για ένα καρβέλι ψωμί και ξέσπασμα επί δικαίοις και αδίκοις.
    Τώρα που κυριαρχεί ακόμα η λογική και μπορούμε να σώσουμε οτιδήποτε μπορεί να σωθεί, πρέπει να γίνει κάτι.
    Αύριο θα' ναι αργά. Δε θα'χουμε καν χώρα, αλλά κοινότητα.

  26. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 10/10/2010 23:18:33

    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΙ. ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.ΟΛΑ ΛΑΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΟΝΟΜΙΑΣ.
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΜΙΑ, ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ,ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΙΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΑΙΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
    ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΣΕ ΒΑΣΗ ΙΣΟΤΙΜΗΣ ΟΦΕΛΕΙΑΣ.
    ΕΛΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 10/10/2010 23:28:37

      Πάντως σύντροφε αν θα αφουγκράζεσαι και στο σοσιαλισμό τόσο πολύ τα λαϊκά αιτήματα, την κάτσαμε τη βάρκα. Τουλάχιστον μπορείς να εξηγήσεις γιατί επιμένεις να γράφεις με κεφαλαία;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ τηλέμαχος αναγνώστου 10/10/2010 23:53:22

        Του χάλασε το πλήκτρο caps lock, πατημένο.

        Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση (λολ)

        Θραξ Αναρμόδιος

  27. Ανατολή avatar
    Ανατολή 11/10/2010 00:03:23

    Θραξ,
    εμένα δε με είδες που σου απάντησα από πάνω;

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Ανατολή 11/10/2010 00:08:27

      @Ανατολή

      το είδα, αλλά νομίζω ότι απάντησα σε όλα μαζί πιο πάνω, στο μεγάλο σχόλιο. Για τη ΝΔ έχω κι εγώ τις ίδιες απορίες. Για την εξέγερση, τι να πω; Τι να την κάνουμε χωρίς σχέδιο και στόχο; Μόνο να βγάλουμε τα νεύρα μας;

      Θέλουμε στόχους πρώτα. Ξεκάθαρους.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 11/10/2010 00:12:38

        Έχει και Μπαρτσελόνα μεθαύριο, που να τρέχουμε τώρα...

  28. Ανατολή avatar
    Ανατολή 11/10/2010 00:18:43

    ΟΚ Θραξ, να μη σε κουράζω άλλο.(στόχους; οι Ισλανδοί, Βούλγαροι, Γάλλοι, Ρουμάνοι που είναι καθημερινά στους δρόμους, ψάχνουν στόχους άραγε; τέλος πάντων)
    Θα βοηθήσω μόνο στην απορία σου με τον Strange περί Ιδιωνύμου. Το ευρωπαικό δίκαιο δεν υπερισχύει του ελληνικού; Ιδού: από το ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης περί εξτρεμισμού (7-10-2010)
    "Μέχρι και την απαγόρευση της λειτουργίας πολιτικών κομμάτων προβλέπει το κατάπτυστο κείμενο, καλώντας τα κράτη να εξασφαλίσουν ότι «τα μέτρα που περιορίζουν ή απαγορεύουν τις δραστηριότητες των εξτρεμιστικών πολιτικών κομμάτων είναι σύμφωνα με τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου». Αναφέρει ξεκάθαρα το είδος του πολιτικού κόμματος που πρέπει να περιορίζεται ή να απαγορεύεται από υφιστάμενα παραδείγματα: «στην Πολωνία όπου υπάρχει μια απαγόρευση κατά των κομμάτων που χρησιμοποιούν ολοκληρωτικές μεθόδους». Αποφάσεις, δηλαδή, που εξισώνουν το ναζισμό με τον κομμουνισμό και απαγορεύουν τα κομμουνιστικά σύμβολα".
    Μόνο ο Παπαδημούλης το καταψήφισε. Η Έλσα Παπδημητρίου το ψήφισε και με τα 2 χέρια, οι πασόκοι κάνανε το παπί και δηλώσανε αποχή και η Κανέλη έλειπε!

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Ανατολή 11/10/2010 05:51:35

      Για να είμαστε ακριβείς και να λέμε όλη την αλήθεια: Ο Παπαδημούλης καταψήφισε το κείμενο αλλά ψήφισε «ΠΑΡΩΝ» στις ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ, δηλαδή στην ΕΦΑΡΜΟΓΗ του ψηφίσματος! Γι΄αυτό και το ιστολόγιο «Το Χρώμα Των Ονείρων Μας» εύλογα ερωτά:

      «Όταν τα ΜΑΤ θα χτυπούν στους δρόμους τους "συντρόφους" σου...

      Όταν τα δικαστήρια θα απαγορεύουν διαδηλώσεις του "κόμματός" σου...

      Όταν ο εισαγγελέας θα απαγορεύει την προπαγάνδιση των "ιδεών" σου...

      Όταν θα απαγορεύεται η λειτουργία των "μελλοντικών συνοδοιπόρων" σου...

      ...θα δηλώνεις και εκεί παρών κύριε Παπαδημούλη;

      ΥΓ. Τα εισαγωγικά δεν είναι τυχαία.»

      Το ΚΚΕ δεν εκπροσωπείται στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση από τακτικό μέλος. Ωστόσο, η Λιάνα Κανέλλη, που είναι αναπληρωματικό μέλος της Συνέλευσης, κατέθεσε επιστολή στο προεδρείο, με την οποία καταγγέλλει το περιεχόμενό του.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 11/10/2010 06:02:51

        ΥΓ. Σχετικά δε με τη στάση του Π., πρόκειται για ανεπίτρεπτο στρουθοκαμηλισμό… Εδώ ισχύει το : «στο τέλος δεν είχε μείνει κανείς να φωνάξει για μένα». Δεν καταλαβαίνουν ότι το μόνο που τους σώζει είναι η αντοχή του ΚΚΕ. Όταν «ξεμπερδέψουν» με το ΚΚΕ, τότε θα τους πετάξουν σαν στυμμένες λεμονόκουπες.

  29. Aravas avatar
    Aravas 11/10/2010 15:52:58

    Καλό το άρθρο σου.
    τι συμβαίνει; είμαστε τόσο φουκαράδες στην πραγματικότητα και όχι "παλικάρια" όπως μας λέγανε στο σχολείο ή μήπως αναγνωρίζουμε ότι φταίμε και δεν αντιδρούμε;

    Προσωπικά πιστεύω το πρώτο. Μας έχουν γεμίσει τα μυαλά για το μεγαλείο της πατρίδας και όλα τα θαυμαστά έργα των προγόνων μας, μας πλύναν τον εγκέφαλο να μας λένε ότι ΕΜΕΙΣ τα κάναμε όλα αυτά, που στο τέλος τα πιστέψαμε και αναπαυόμαστε στις δάφνες που κέρδισαν άλλοι.

    Γιατί η αλήθεια είναι ότι ποτέ εμεις δεν κάναμε τίποτα αξιόλογο (εκτός από το euro το 2004!). Τι να πιάσει κανείς ως παράδειγμα; πολιτική; τέχνες; κοινωνία; εθνικό φρόνημα; πολιτισμό γενικότερα; εδώ ακόμα ιδρώνουμε για τα αυτονόητα: υγεία, παιδεία, αξιοκρατία.

    Δεν μας αξίζει η ιστορία και το παρελθόν μας. Είμαστε τα "λίγα" παιδιά, σπουδαιότερων πατεράδων. Αν κατανοήσουμε πόσο χαμηλά έχουμε ρίξει το επίπεδό μας έτσι ώστε να κερδίσουμε 5 δραχμές παραπάνω ή μια χούφτα αναγνώριση, ίσως τρομάξουμε λιγάκι και αλλάξουμε νοοτροπία, αλλά μην αγχώνεστε φίλοι και φίλες, όπως λέει και ο Τζίμης: "μη φοβάστε πατριώτες, είμαστε εφτάψυχοι"

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Aravas 11/10/2010 19:56:11

      Ευχαριστώ. Έτσι είναι. Είμαστε λίγοι και βασιζόμαστε σε μεγαλεία άλλων παλαιότερων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.