#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/10/2009 01:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι, αλήθεια, έγινε με την κυβέρνηση Μητσοτάκη το 1993;



Του Ρεπόρτερ

Ως προφήτης των «διαπλεκομένων ο Μητσοτάκης και η Αγία αυτού Οικογένεια μπορούν βέβαια να ερμηνεύουν κατά πως αρμόζει στις περιπτώσεις - και κυρίως πως τους βολεύει - τα γεγονότα του 1993.

 Έτσι, όταν η κυβέρνησή του έπεσε ο Μητσοτάκης άρχισε να λέει ότι τον ανέτρεψαν «οικονομικά συμφέροντα» χωρίς να τα προσδιορίζει. Μετά θυμήθηκε τον Σαμαρά και άρχισε να βάλει εναντίον του. Το Νοέμβριο του 2004 εμφανίστηκε σε μια εκπομπή του Χατζηνικολάου και ισχυρίστηκε πάλι ότι τον «ανέτρεψαν οικονομικά συμφέροντα, εξαιτίας του ΟΤΕ». Τώρα τελευταία με την εκλογή νέου αρχηγού της ΝΔ θυμήθηκαν πάλι τον Σαμαρά.

Και στις δύο περιπτώσεις διαστρεβλώνουν τα γεγονότα για να κρύψουν την πραγματική αλήθεια.

Για τον Σαμαρά τα έχουμε πει κι άλλες φορές και μόνο αφελείς μπορούν πλέον να πιστεύουν τους ισχυρισμούς του Μητσοτάκη. Όλα τα δεδομένα οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η πτώση της κυβέρνησης του οφείλεται αφενός στην αντιλαϊκή πολιτική της και αφετέρου στην συστηματική υπονόμευσή της από την «τριάδα»  Αθανάσιου Κανελλόπουλου, Μιλτιάδη  Έβερτ και Σταύρου Δήμα, που ποτέ δεν τον είχαν αποδεχθεί και τον θεωρούσαν «ξένο σώμα». Και η Ντόρα τα είχε βρει τότε με τον Έβερτ, επειδή την βόλευε να πετάξουν έξω από τη ΝΔ τον Σαμαρά.

Διαβάστε κι αυτά: «Ο Σαμαράς ήταν θύμα, η Ντόρα έβλαψε τον πατέρα της»

Ποιός έριξε τελικά τον Μητσοτάκη;

 Και για τις σχέσεις Κόκκαλη – Μητσοτάκη τα έχουμε ξαναπεί, αλλά ας τα δούμε καλύτερα σήμερα μαζί με κάποιες αρκετά σπάνιες φωτογραφίες.

 Όπως λοιπόν αποδείχθηκε περίτρανα με την δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης Ζήμενς, η αλήθεια είναι ότι η ΙΝΤΡΑΚΟΜ του Σωκράτη Κόκκαλη έκλεισε τις πρώτες μεγάλες συμφωνίες της με τον ΟΤΕ επί κυβέρνησης Μητσοτάκη, Αρχής γενομένης από τις  475.000 ψηφιακές παροχές που ο Μητσοτάκης έδωσε επί οικουμενικής στον Κόκκαλη, με τη σύμφωνη γνώμη του Χαρίλαου Φλωράκη που είχε πει τότε το ιστορικό «να βοηθήσουμε το γιο του Πέτρου» (Η Ζήμενς, ο Μητσοτάκης, ο Φλωράκης και «ο γιος του Πέτρου»).

Άλλο παράδειγμα το «Ξυστό» που το υπέγραψε ο υφυπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη Πέτρος Δούκας το 1993 λίγες ημέρες πριν ο Σωκράτης «ρίξει» την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Την ίδια εποχή εξάλλου ο κ. Μητσοτάκης είχε κάνει και ένα άλλο δωράκι προσωπικά στον Σωκράτη: τη «Νέα Τηλεόραση» με συνεταίρους εκτός του κ. Κόκκαλη, τον «Ελεύθερο Τύπο» και την «Απογευματινή». Αργότερα ο Θόδωρος Βαρδινογιάννης αγόρασε τις μετοχές των δυο εφημερίδων και έτσι φτάνουμε στο σημερινό  STAR CHANNEL την …. Πετρούλα και την Μάρα.

Που βρίσκεται η αλήθεια; Κατά την γνώμη μας στην… Ζήμενς και στο προσωπικό παιχνίδι που έπαιζε τότε ο Μητσοτάκης με τον ΟΤΕ.

Όπως γράφαμε στο Η αλληλογραφία του Μητσοτάκη με την Ζήμενς το 1993 η Ζήμενς είχε στείλει στον Μητσοτάκη μια επιστολή με την οποία ζητούσε την παρέμβασή του για την κατακύρωση σε αυτήν των περιβόητων 1.100.000 ψηφιακών παροχών για την οποία ασκήθηκε αργότερα η πολύκροτη ποινική δίωξη για τέσσερα κακουργήματα βάσει του γνωστού στην υπόθεση «πορίσματος Ζορμπά»

Η επιστολή εστάλη από τον πρώην διευθυντή οικονομικών της Siemens Hellas κ. Π. Κρέπαπα και τον  κ. Η. Γεωργίου, ο οποίος είναι ένας από τους βασικούς κατηγορούμενους της υπόθεσης σήμερα και ανέφερε: «Αξιότιμε κ. πρωθυπουργέ. Για το προαναφερόμενο μείζον θέμα που μας απασχολεί ιδιαίτερα ως εγχώρια βιομηχανία τηλεπικοινωνιών και μετά την απογοητευτική συζήτηση που είχαμε με τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας, κ. Στ. Μάνο, θεωρούμε πλέον απαραίτητη την προσωπική σας παρέμβαση….».

Τι παιχνίδι έπαιζε ο Μητσοτάκης; Λέτε να αγωνιζόταν για την διαφάνεια; Στην πραγματικότητα είχε ήδη κανονίσει να δώσει το στρατηγικό management του ΟΤΕ στον ιαπωνικό κολοσσό ΝΤΤ - International (βλ. Μια ξεχασμένη συνάντηση στο Τόκιο)



Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν επανειλημμένως δημοσιευθεί στο «Αντί» και δεν έχουν διαψευσθεί ο Μητσοτάκης είχε έρθει τότε σε επαφή με τον ιαπωνικό κολοσσό μέσω του στενού του φίλου και μεγαλοτραπεζίτη Μίνωα Ζομπανάκη. Άλλωστε ο νόμος για την εκχώρηση του ΟΤΕ ήταν επινόηση του κ. Ζομπανάκη , ο οποίος ήταν μέλος του Δ.Σ. της NTT – International και χειριζόταν όλες τις διεθνείς υποθέσεις του Ιαπωνικού Οργανισμού (!!!)

Οι συνεννοήσεις με την ΝΤΤ φαίνεται ότι έγιναν στο Τόκιο ,το Σεπτέμβριο του 1990, στο πλαίσιο της συμμετοχής του τότε κ. Μητσοτάκη σε σύνοδο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής για την ενίσχυση της ελληνικής υποψηφιότητας. Ο κ. Μητσοτάκης διέμενε στην πρωθυπουργική σουίτα του ξενοδοχείου Prince Takanawa και λέγεται ότι συναντήθηκε εκεί με την ηγεσία της ΝΤΤ, παρόντος του κ. Ζομπανάκη. Αλλά έχουν περάσει τόσα χρόνια , που να θυμάται κανείς.

Το βέβαιο είναι ότι λίγες εβδομάδες αργότερα, το Νοέμβριο του 1990, η ΝΤΤ υπέβαλε στο Υπουργείο Μεταφορών – Επικοινωνιών «Σχέδιο Ανάπτυξης των Τηλεπικοινωνιών». Την ίδια εποχή η κυβέρνηση Μητσοτάκη πίεσε τον ΟΤΕ για την πρόσληψη Ιαπώνων ειδικών, οι οποίοι θα βοηθούσαν υποτίθεται τον ΟΤΕ στην σύνταξη ενός επιχειρησιακού σχεδίου ανάπτυξης των ελληνικών τηλεπικοινωνιών (Business Plan). Στην πραγματικότητα στόχος των Ιαπώνων ήταν να συλλέξουν όλα τα στοιχεία για την υποδομή, την τεχνική λειτουργία και την εμπορική κατάστασή του ΟΤΕ που θα χρειαζόντουσαν αργότερα για την εξαγορά του

Το Μάρτιο του 1991 , με εντολή του τότε αντιπροέδρου της κυβέρνησης, του  Τζαννή Τζαννετάκη, η ΝΤΤ ανέλαβε καθήκοντα σύμβουλου υποστήριξης της εισαγωγής της Κινητής Τηλεφωνίας στον ΟΤΕ. Επιπλέον, σαν επικουρικό έργο της ανατέθηκε η εκπόνηση μιας μελέτη εκσυγχρονισμού των Ελληνικών Τηλεπικοινωνιών και μάλιστα με αμοιβή 150.000.000 δρχ. Όλοι βεβαίως γνώριζαν τότε ότι στην Ελλάδα επρόκειτο να εγκατασταθεί το ευρωπαϊκών προδιαγραφών σύστημα GSM, το οποίο ήταν άγνωστο στους Ιάπωνες. Μόνον αργότερα κάποιοι κατάλαβαν ότι πραγματικός στόχος ήταν να δοθούν στους Ιάπωνες τα εργαλεία «ακτινογράφησης» του ΟΤΕ.

Αυτά βέβαια ο κ. Μητσοτάκης τα βάφτισε «αγώνα» εναντίον  της «διαφθοράς» και της διαπλοκής». Κατά τα άλλα βλέπετε καμία σχέση με όσα έγιναν αργότερα με την Ζήμενς;

Υλικό για σκέψη 1: Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία στο Τόκιο, δίπλα στον κ. Μητσοτάκη καθόταν ο πρώην πρωθυπουργός Τζαννής Τζαννετάκης. Όπως είχε πει κάποτε και ο Καρατζαφέρης, που θέλει να το ξεχνά σήμερα, ποιος Γιος πρωθυπουργού της ΝΔ είναι στο ΔΣ της Ζήμενς;

 Υλικό για σκέψη 2: Την εποχή που ο Μητσοτάκης καυγάδιζε με την Ζήμενς για τον ΟΤΕ επικεφαλής της ήταν ο προφυλακισθείς Ηλίας Γεωργίου. Ο οποίος αντικαταστάθηκε αργότερα με τον Μ,. Χριστοφοράκο των τιμολογίων του Κυριάκου και της Ντόρας και των λαμπερών επισκέψεων στο Καρπενήσι.

 Είπατε τίποτα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 25/10/2009 02:04:28

    you just made my DAY!!!! παντα εξαιρετος factora!!! το σιγουρο ειναι οτι εχεις και πολλααα ακομα που δεν λες!! ΓΡΑΨΤΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ !!!

  2. Λάκωνας avatar
    Λάκωνας 25/10/2009 02:13:30

    η τελευταια παραπομπη παραπεμπει σε μη αναγνωσιμη - μη προσβασιμη τοποθεσια


    νομίζω πως τα 2 υλικά προς σκέψη που έδωσες,απο το κειμενό σου συνολικά, είναι λίγα συγκριτικά με αυτά που χρήζουν όχι μόνο προσοχής κ σκέψης αλλά μέχρι κ τρόμου σε περίπτωση που την δούμε εκεί που ήταν ο πατέρας της (δεν μιλω για την αποτυχημενη αλλα ακρως αποδοτικη -για τον ιδιο- ,κατα πως φαινεται, τριετια του)

  3. fatfat avatar
    fatfat 25/10/2009 03:15:28

    Στις 09/09/1993 ο βουλευτής Κιλκίς της Νέας Δημοκρατίας κύριος Συμπιλίδης κατέθεσε αιφνιδιαστικά στην Βουλή δήλωση ανεξαρτητοποίησης του από την ΝΔ,και μετά από αυτό το γεγονός προκηρύχθηκαν πρόωρες εκλογές.
    Θυμάστε μετά με ποιο πολιτικό σχηματισμό πολιτεύτηκε ο κύριος Συμπιλίδης?......μήπως ήταν σύμπτωση που πολιτεύθηκε με τον συγκεκριμένο πολιτικό σχηματισμό?....και ποιο το κακό που ήθελε ο κύριος Μητσοτάκης να εκχωρήσει το management του ΟΤΕ σε ξένη εταιρεία?......μήπως δεν δικαιώθηκε η πολιτική του?.....σήμερα 16 χρόνια μετά, που ανήκει το management του ΟΤΕ? Στους Γερμανούς ή κάνω λάθος?...... και αν ο κύριος Σαμαράς διαφωνούσε τότε με την παραχώρηση του management του ΟΤΕ σε ξένη εταιρεία, ποια είναι σήμερα η θέση του?.....και το ΠΑΣΟΚ που διαφωνούσε τότε με την παραχώρηση του management του ΟΤΕ σε ξένη εταιρεία, ποια είναι σήμερα η θέση του?

    • tiramola avatar
      tiramola @ fatfat 25/10/2009 12:37:46

      @fatfat
      Όλη αυτή η ιστορία περί πτώσης της κυβέρνησης Μητσοτάκη επειδή την έριξε ο Σαμαράς και προσκείμενοι σε αυτός βουλευτές είναι παραμύθια της χαλιμάς.
      Ήταν τόσο άθλια κυβέρνηση που η κοινωνία έβραζε.
      Να φανταστείς ότι ο μεγάλος τότε σε ηλικία Ανδρέας με ότι είχε προηγηθεί πριν 4 χρόνια με το σκάνδαλο Κοσκωτά , σχέση με τη Μιμή κλπ , έκανε περίπατο στις εκλογές.
      Ξαναγύρισε ο κόσμος στο ΠΑΣΟΚ τρέχοντας.
      Για δε τον 151ο βουλευτή που στήριζε την κυβέρνησή του ονόματι Κατσίκης πρέπει να γίνει ειδικό αφιέρωμα...
      Ο Μητσοτάκης ήταν σε παρόμοια κατάσταση και χειρότερη με τον ΚΚ τον Β΄ με την διαφορά ότι αυτός είχε και πολύ μεγάλη αμφισβήτηση από την κοινοβουλευτική του ομάδα.
      Να αφήσει επιτέλους τα ψέματα περί "οικονομικών συμφερόντων" και "αποστατών".
      Ας πάνε να βγάλουν οικογενειακώς το ψωμί τους εκτός πολιτικής που τους έχετε κάνει επαγγελματίες πολιτικούς εκπροσώπους σας...

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 25/10/2009 13:13:07

      Αγαπητε δεν θελω να πιστεψω οτι εισαι τοσο αφελης οσο αυτα που γραφεις!!

      Η αγια οικογενεια ποτε δεν εκανε τιποτα με το αζημιωτο!!

      συνελθε.

  4. Factorx avatar
    Factorx 25/10/2009 03:34:57

    Υπάρχουν όσοι νομίζουν οτι ο Μητσοτάκης νοιάζεται για το εθνικό και δημόσιο συμφέρον. Δικαίωμά τους. Άλλωστε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Τις μας λές αγαπητέ; Οτι επειδή το έκανε το ΠΑΣΟΚ, δικαιώνεται και ο Μητσοτάκης; Και ποιος σου είπε οτι είναι εθνίκό έργο η εκχώρηση σε ξένους στρατηγικής σημασία δημοσιας περιουσίας όπως ο ΟΤΕ; Και όπως αποδείχθηκε οι καυγάδες του Μητσοτάκη με τον Κόκκαλη και την Ζήμενς μόνο για το δημόσιο συμφέρον δεν ήταν. Όσο για τον Συμπιλίδη, αν θες τη γνωμη μας κυβέρνηση Μητσοτάκη έριξε οχι της ΝΔ. Αλλά για ρώτα το όμως: Εχει καμία σχέση με τη Ντόρα τελευταία; Τον στρατηγό Γρυλλάκη τον γνώριζε;

  5. zaza avatar
    zaza 25/10/2009 04:13:10

    Ούτε μία λέξη δεν είναι λάθος. Έχεις ξαναγράψει σχετικά αλλά αυτή είναι η ποιο ολοκληρωμένη παρουσίαση στο θέμα.
    Το ποια/ες εταιρία θα έβαζε πρώτη το πόδι της στην νέα και αναπτυσσόμενη αγορά των τηλεποικοινωνιών ήταν το μεγάλο στοιχημα.
    Μετά δεν τους κουνούσε κανείς όπως και έγινε. Τα χοντρα πακέδα δόθηκαν με το καλημέρα κατά την παράδοση του "master franchise" σε αυτές.
    Τα ποσοστά 2% και 8% ήταν επί των Έργων/Συμβάσεων αλλά το ενδιαφέρον θα ήταν να μαθαίναμε κάποτε πόσο μας στοίχησε η εφάπαξ καταβολή για να μπει η Ιντρακομ και μετά η Ζήμενς.
    Αλλά Λούης έγινε ο κ. Καραβέλας και σε shopping therapy απ' ότι μας έδειξες ο κ. Χριστοφοράκος, με την χορηγία της Ντόρας, γιατί άραγε?
    Πλήρωνε έλληνα κοροιδο επί πόσα χρόνια τον εκσυγχρονισμό του ΟΤΕ και τις επενδύσεις του στα βαλκάνια για να τον πουλήσεις πικο μπέλο στους Γερμανούς στο αστρονομικό ποσό που είναι λιγότερο από τα κέρδη που εμφάνισε το πρώτο 3μηνο του 2009.

  6. trellakias avatar
    trellakias 25/10/2009 08:21:46

    Φίλε Factor είσαι απλά σπουδαίος, συνέχισε έτσι!!!!!!!

  7. ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 25/10/2009 08:40:05

    «Αβούλευτο είναι να γενεί χοίρου μαλλί μετάξι, του αποστάτη τα παιδιά να’ χουν τιμή και τάξη.»

  8. WB avatar
    WB 25/10/2009 08:49:32

    Μητσοτάκηδες........μπρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!!

  9. kappadokis avatar
    kappadokis 25/10/2009 09:09:19

    Τι είναι ποιο έντιμο; Να φύγεις και να κάνεις δικό σου κόμμα η να έχεις δημιουργήσει εδώ και χρόνια δικό σου κόμμα μέσα στο κόμμα;

    • loretta avatar
      loretta @ kappadokis 25/10/2009 13:14:35

      Συμφωνω απολυτως μαζι σου!!
      ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΛΙΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ

  10. Lavazza avatar
    Lavazza 25/10/2009 09:34:29

    Βρες μπας και οι Πασόκοι σκόπιμα διαρρέουν οτι δεν βρήκαν computer και τηλεφωνικά κέντρα στα υπουργεία για να τα πάρουν τζάμπα από τη SIEMENS και τον Κόκκαλη...;;;;;;;;;

  11. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 25/10/2009 09:42:11

    Πετυχημένη η ερώτηση αλλά ρητορική. Από τον Αριστοτέλη και τον Πλάτωνα μέχρι τον Μακιαβέλλι κι από εκεί στον Λοκ, τον Χόμπς, τον Κάντ , τον Έγελο έως και τους Κρότσε, Μπόμπιο, Πόπερ, Χάμπερμας κλπ, το ζήτημα της σχέσης ηθικής και πολιτικής δεν έχει μία και αποδεκτή (από όλους) απάντηση. Υπάρχουν πολλές ερμηνείες και θεωρίες - εξαρτάται ποιο κριτήριο επιλέγεις για να ενστερνιστείς μία από αυτές.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ καθρέφτης 25/10/2009 14:03:44

      Πράγματι. Εξαρτάται καταρχήν από το αν έχεις ηθική. Αν έχεις, τότε αυτή σχετίζεται και με την πολιτική και με όλα όσα κάνεις.

  12. αντί avatar
    αντί 25/10/2009 09:59:58

    Τελικά ποιος τον έριξε, δεν κατάλαβα.

  13. nasos avatar
    nasos 25/10/2009 10:06:30

    Τελείως άσχετο,αλλά διαβάστε εδώ σπαραξικάρδια ανοιχτή επιστολή του νέου γγ του ΠΑΣΟΚ,Σωκράτη Ξυνίδη στον Κρόγια να ξανανοίξει το μπλογκ του!!!!

    http://xinidis.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

    Προς τον φίλο Γιώργο
    Αναρτήθηκε από Σωκράτης Ξυνίδης | 6:05 μμ | 6 σχόλια »
    Το krogias.blogspot.com σιώπησε. Κοινοί φίλοι και όχι εσύ, μου είπαν ότι αποφάσισες να σταματήσεις γιατί σε απογοητεύουν κάποια πράγματα που βλέπεις να συμβαίνουν και ήλπιζες ότι δεν θα συμβαίνουν. Σεβαστή η απογοήτευση.


    Νομίζω όμως ότι δεν έχεις τέτοιο δικαίωμα. Δεν έχεις τέτοιο δικαίωμα απέναντι σε όλους όσους πιστεύουν στα ίδια με σένα και συνεχίζουν τον αγώνα. Κάνε κριτική. Πές τα έξω από τα δόντια. Να ενώσουμε τις φωνές μας για να μην κάνουμε τα λάθη που υποσχεθήκαμε ότι δεν θα κάνουμε. Δεν έχεις δικαίωμα όμως να τα παρατάς.

    Όπως δεν έχω και εγώ δικαίωμα να τα πρατήσω. Γιατί εμάς άκουσε και εμάς εμπιστεύτηκε ο λαός και έφερε το ΠΑΣΟΚ στη θέση που βρίσκεται σήμερα. Τι θα τους πούμε; Ρίξαμε τη δεξιά; Ε και λοιπόν; Αυτά που υποσχεθήκαμε θα τα κάνουμε; Κι αν δεν μπορούμε να τα κάνουμε τουλάχιστον μαχόμενοι να ηττηθούμε. Και μην ξεχνάς ότι υπάρχει πάντα ο εγγυητής Γιώργος Παπανδρέου. Άνοιξε το blog.

    • sinn avatar
      sinn @ nasos 25/10/2009 10:34:36

      Aσύλληπτο!

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/10/2009 10:11:31

    Ο ΓΑΠΠ - και βαζω στοιχημα ΕΔΩ.. θα κουραστει περισσοτερο και συντομοτερα απ τον ΚΚ.


    ΠΠ

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/10/2009 11:47:01

    Δεν ειναι μονο οτι ο Στεφανοπουλος και ο Συμπιλιδης πολιτευτηκαν μετα με την Πολιτικη Ανοιξη.Η κινηση τους εγινε μετα απο δημοσια δηλωση του Σαμαρα που ζητουσε να ανατραπει η κυβερνηση της ΝΔ.Προσωπικα εχω ξαναγραψει οτι δεν πιστευω οτι εριξε την κυβερνηση για οποιαδηποτε συμφεροντα αλλα λογω λαναθασμενων εθνικιστικων υπολογισμων πιστευοντας οτι ειναι δυνατον να υπαρξει λυση του μακεδονικου χωρις καθολου το ονομα Μακεδονια μεσα,πραγμα που φυσικα αποδειχθηκε ανεφικτο και το ΠΑΣΟΚ που ανελαβε υπεγραψε την Ενδiαμεση Συμφωνια με την οποια καθε παρομοια περιπτωση αποκλεισθηκε.
    Οσον αφορα τον ΟΤΕ πιστευω οτι θα ηταν καλυτερα να πωληθει στην ιαπωνικη ΝΤΤ ή σε αμερικανικη εταιρια (παντως απο αλλη ηπειρο) γιατι θα γινοταν βασικη θυγατρικη της για την εισοδο της Ιαπωνιας στην ευρωπαικη αγορα.Τοτε αυτο γινοταν,αργοτερα οχι.

  16. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 25/10/2009 12:07:22

    Έχω ένα θέμα με τα αξιώματα, για να δεχτώ αβασάνιστα το "ανέφικτο".
    Άλλωστε, η παγκόσμια Ιστορία βρίθει πάμπολλων παραδειγμάτων-τομών,όπου πραγματοποιήθηκαν μεγαλειώδη "ανέφικτα".

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ καθρέφτης 25/10/2009 12:15:25

      Ισως.Αλλα η συγκεκριμενη πρωτοβουλια Σαμαρα οδηγουσε στην ανοδο του ΠΑΣΟΚ για το οποιο το ζητημα αυτο δεν ηταν πρωτης προτεραιοτητας.
      Τη στιγμη της ανατροπης καμμια χωρα της ΕΕ ουτε οι ΗΠΑ δεν αναγνωριζαν τα Σκοπια και η θεση τους ηταν πολυ δυσκολη και απομονωμενη.Τοτε λοιπον ηταν ο καταλληλος καιρος για συνομιλιες.Μολις ανελαβε ο Ανδρεας αποχωρησε απο τις συνομιλιες με αποτελεσμα αμεσως 6 χωρες της ΕΕ να αναγνωρισουν τα Σκοπια και σταδιακα και αλλες.Το Μαρτιο του 94 τα αναγνωρισαν και οι ΗΠΑ.Το ΠΑΣΟΚ αντεδρασε με κλεισιμο των συνορων που τελικα κατεληξε στην Ενδιαμεση Συμφωνια.Ολα αυτα εμμεσως ηταν αποτελεσμα της κινησης Σαμαρα-με αυτη την εννοια αποδειχθηκε ο στοχος του ανεφικτος.

  17. maniaouris avatar
    maniaouris 25/10/2009 12:08:00

    Δυστυχώς για όλο το κατασκεύασμα και τη σκοπιμότητά του, ο Ψηλός ακόμη και με αυτή την ανάρτηση δικαιώνεται. Αρκεί πολύ απλά να δείτε σε τι σημείο βρίσκεται σήμερα η NTT - DOCOMO τεχνολογικά και θα καταλάβετε. Έτη φωτός μπροστά από τους ανταγωνιστές της. Καλά αυτά που λέτε προς όσους δε γνωρίζουν, σε ανθρώπους όμως που κατέχουν εκτείθεστε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ maniaouris 25/10/2009 12:24:33

      1. Δηλαδή εσύ ανήκεις στην σπάνια εκείνη κατηγορία συμπολιτών μας που πιστεύουν οτι καθε συναλλαγή της κυβέρνησης Μητσοτάκη έγινε με το αζημίωτο

      2. Αυτό είναι το θέμα; Ποιός είναι καλύτερος τεχνολογικά;

      3. Τότε γιατί ο Κυριάκος και η αδελφή του έπαιρναν οικοσκευές από την Ζήμενς και οχι ιαπωνικης κατασκευής;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Factorx 25/10/2009 12:37:10

        Οχι δεν μπορω να μιλησω για κατι που δεν γνωριζω.
        Το θεμα ειναι το εξης : στη δεκαετια του 80 ο ΟΤΕ απαξιωθηκε.
        Οταν μετα την κριση του 87 Ελληνες βουλευτες και δημοσιογραφοι επισκεφθηκαν την Τουρκια ο Οζαλ τους εδωσε κινητα τηλεφωνα και τους ειπε "παρτε Αθηνα" και αυτοι τα εχασαν γιατι δεν ηξεραν οτι υπαρχει καν κινητη τηλεφωνια οταν οι Τουρκοι ηδη ειχαν και εδω εκανες αιτηση για σταθερο τηλεφωνο και περιμενες 5 χρονια.
        Η νεα κυβερνηση τοτε ανακαλυπτοντας οτι ο ΝΤΤ ,ο τηλεπικοινωνιακος οργανισμος μιας υπερπροηγμενης χωρας της Ιαπωνιας ηθελε να μπει στην Ευρωπη σκεφθηκε να εκμεταλλευθει την κατασταση για να εκσυγχρονισει τον ΟΤΕ.
        Ηταν μια πρωτοβουλια αναλογη με το αεροδρομιο των Σπατων και το μετρο που τα συνεχισε το ΠΑΣΟΚ.Στον ΟΤΕ δεν το συνεχισε γιατι υπηρχαν αλλα συμφεροντα αλλα επιμενω οτι θα ηταν πολυ καλυτερα γιατι ο ΟΤΕ θα ηταν βασικος συνεργατης τους στην ευρωπαικη ηπειρο ενω με τους Γερμανους ειναι δορυφορος.
        ΦΥσικα αφου απετυχε αυτη η πρωτοβουλια οι Μητσοτακηδες ξαναγυρισαν στις σχεσεις τους με τη Ζημενς.
        Εγω δεν υπερασπιζομαι ολα οσα εκανε ο Μητσοτακης αλλα τη φιλελευθερη πτερυγα της ΝΔ που ειναι στο στοχαστρο πολλων λαικιστων μεσα και εξω απο το κομμα.Οπου εχουν αδικο θα το λεω.Αλλα η πωληση του ΟΤΕ στους Ιαπωνες δεν ηταν κακη ιδεα.

    • loretta avatar
      loretta @ maniaouris 25/10/2009 13:16:58

      ΟΠΩΣ

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 25/10/2009 13:17:47

        ΟΠΩΣ ΣΥΜΦΝΙΑ ΜΕ ΚΑΛΤΕΣΤΡΟΥΤΣΙ?? Η ΤΑ ΞΕΝΧΑΜΕ ΑΥΤΑ???

  18. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 25/10/2009 12:27:57

    Δεν διαφωνώ ως προς το αποτέλεσμα, άλλωστε το Μακεδονικό ζήτημα δεν προέκυψε το 1990-γνωστά, μην τα επαναλαμβάνουμε.
    Όπότε, δεν αμφισβητώ την ακολουθία των γεγονότων, αλλά έναν ακόμη
    "μύθο" που συνεπικουρεί την εγχώρια - καίτοι ειπωμένη από Ευρωπαίο -καραμέλα: "πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού". Αυτό είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, απλώς διαχείριση. Ηγέτης, ή μεγάλος πολιτικός, στρατιωτικός, κλπ, είναι αυτός που τέμνει την Ιστορία και όχι εκείνος
    που κυματίζει μαζί της, προσέχοντας να μη βραχεί.

  19. anonyma avatar
    anonyma 25/10/2009 12:33:09

    Ο Κυριακούλης πίνει συχνά πρωϊνό καφέ με το Βασιλάκη στη Λυκόβρυση.

  20. mpaxalo avatar
    mpaxalo 25/10/2009 13:01:16

    Τρία είναι εδώ τα «καραμπινάτα» αδικήματα που διαπράχθηκαν απο τους ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ/ΖΟΜΠΑΝΑΚΗ:

    1ον. Διασπάθιση δημοσίου χρήματος με την άσκοπη και χωρίς καν διαγωνισμό ανάθεση συμβάσεως παροχής εργασιών Συμβούλου στην ιαπωνικη Εταιρία Τηλεπικοινωνιών ΝΤΤ.

    2ον . Παράδοση στοιχείων άκρως εθνικά απόρρητων, στην ιαπωνική Εταιρία ΝΤΤ

    Επειδή όμως το έργο ιδιωτικοποίησης του ΟΤΕ δεν προχωρούσε με γρήγορους ρυθμούς, κυρίως λόγω των κοινωνικών αντιδράσεων, ο κ.Τζαννετάκης δίνει, εντολή στον τότε Γενικό Διευθυντή του ΟΤΕ Δ.Κουρεμένο να παραταθεί η συμφωνία μεταξύ ΟΤΕ και Ιαπωνικής εταιρίας ΝΤΤ, ώστε να έχουν οι Ιάπωνες άμεση ενημερότητα για τις κινήσεις του ΟΤΕ εν όψει της μετοχοποίησής του.

    Ετσι με τον τρόπο αυτό διαπράτεται και το κατωτέρω 3ο αδίκημα.

    3ον . Άνιση μεταχείρηση διαγωνιζομένων υποψηφίων Στρατηγικών Επενδυτών.

  21. mpaxalo avatar
    mpaxalo 25/10/2009 13:01:55

    Ενα άλλο στοιχείο είναι οτι η εταιρία ΝΤΤ μόνο απο την Ελλάδα θα μπορούσε να μπεί στην Ευρωπαίκη Αγορά. Παρά την επιχειρηματολογία της Κυβέρνησης, μόνο το ελληνικό πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης, τους έδινε αυτή την ευκαιρία, σ΄όλο τον ευρωπαίκο χώρο. Γιατί, καμία άλλη χώρα της Δυτικής Ευρώπης δεν επέτρεπε σε αλλοδαπούς να αλώσουν τον εθνικό της Τηλεπικοινωνιακό Οργανισμό, ενω η Ιαπωνική Κυβέρνηση με νόμο απαγόρευε, για λόγους εθνικής ασφάλειας, την συμμετοχή ξένων επενδυτών στην εταιρία ΝΤΤ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ mpaxalo 25/10/2009 13:24:16

      Κοιταξε,εδω υπαρχει σαφης πολιτικη διαφορα.Η ΝΔ παντα πιστευε στη χρησιμοποιηση του ξενου κεφαλαιου για την αναπτυξη της χωρας.
      Τα αλλα κομματα συνηθως αυτο το κατηγορουν και προτεινουν αυτοδυναμες αναπτυξεις ενω βασικα αν και δεν το λενε στο μυαλο τους εχουν το προτυπο της Α.Ευρωπης που κατερρευσε παταγωδως με τη "λαικη οικονομια".
      Αλλα εδω μιλαμε για μαχη μεταξυ υποψηφιων για το συγκεκριμενο κομμα που εχει μια ορισμενη αντιληψη των πραγματων.Δεν μπορεις να εισαι κατα της πωλησης του ΟΤΕ στους Ιαπωνες επειδη την προγραμματιζε ο Μητσοτακης και υπερ της πωλησης του εμπορευματικου σταθμου στον Πειραια στη κινεζικη COSCO που την εκανε ο Καραμανλης.Να πουμε τοτε οτι πηραμε τη ζωη μας λαθος και να γινουμε ενα δεξιο ΚΚΕ να ησυχασουμε.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 25/10/2009 13:39:48

        Αμάν πια με αυτές τις Μητσοτακικές ιδεοληψίες!

        Δεν ήταν "η ΝΔ" αυτή που πίστευε "στη χρησιμοποίηση του ξένου κεφαλαίου για την ανάπτυξη της χώρας", αλλά ο Μητσοτάκης. Η ΝΔ προ Μητσοτάκη, η δεξιά, για να το πούμε έτσι, στήριζε Μινιόν και Κατράντζοσπορ, ανάπτυξη ιδιωτικών και κρατικών βιομηχανιών, δεν έλεγε όχι στο ξένο κεφάλαιο, αλλά βασικά στήριζε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ κεφάλαιο. Κάποια στιγμή αποφασίσαμε να ξεπουληθούμε στο ξένο. Αυτό το έκανε ο Μητσοτάκης και ο Σημίτης.

        Για τον ΟΤΕ, η ιστορία απέδειξε ότι το λάθος το είχε ο Μητσοτάκης και δεν ήταν λάθος επειδή το είπε ή το έκανε ο Μητσοτάκης. Η πρώτη μετοχοποίηση του ΟΤΕ απέφερε περίπου όσα θα είχε αποφέρει η πώληση του 35% + μάνατζμεντ στους Ιάπωνες ΚΑΙ με διατήρηση του ελέγχου από το ελληνικό δημόσιο. 1 δις ευρώ θα έπαιρνε η χώρα με το "σχέδιο Μητσοτάκη", 7 δις πήρε με τις μετοχοποιήσεις και κρατούσε και τον έλεγχο μέχρι να έρθει ο Αλογοσκούφης και να κατεβάσει το ποσοστό κάτω από το 33,34%. Και εκσυγχρονισμός του ΟΤΕ έγινε, και θα είχε γίνει πολύ καλύτερος αν δεν ήταν και τα λαμόγια τύπου Κόκκαλη να λυμαίνονται τον Οργανισμό. Τι παραπάνω θα έκανε η ΝΤΤ; Θυμόμαστε πού ήταν ο ΟΤΕ το 1990 και πού ήταν το 2000; Δεν γουστάρω το Σημίτη, αλλά ο εκσυγχρονισμός του ΟΤΕ ΕΓΙΝΕ! Και έγινε και κυρίαρχος των Βαλκανίων.

        Το πρόβλημά της ΝΔ είναι να μην γίνει δεξιό ΠΑΣΟΚ με τα μυαλά που κουβαλάς. Δεξιό ΚΚΕ δεν μπορεί να γίνει γιατί είναι κόμμα εξουσίας.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ ψυχραιμια 25/10/2009 13:53:20

        Oχι δεν λέμε αυτό, αλλά αυτές οι συμφωνίες γίνονται κατόπιν ανοιχτού διαγωνισμού όχι με προσωπικές επαφές της κυβέρνησης. Και αυτό φυσικά δεν ισχύει μόνο για τον Μητσοτάκη αλλά για όλους.
        Πρώτα πρώτα υπάρχει εθνική και κοινοτική νομοθεσία που επιβάλλει τη διενέργεια διαγωνισμών,ας μην το ξεχνάμε.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ ψυχραιμια 25/10/2009 14:36:38

        @ψυχραιμια
        Οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης δεν επιχείρησαν αυτόνομη ανάπτυξη, αλλά ήσαν δορυφόροι της Ρωσίας. Η νομενκλατούρα δεν ενδιαφερόταν για ουσιαστική οικονομική ανάπτυξη, απολαμβάνοντας την χλιδή και τα προνόμια της.
        Όσο αφορά την αποδοχή των επενδύσεων ξένου κεφαλαίου, ας μην την συγχέουμε με νεοαποικιακού χαρακτήρα διείσδυση και συμβάσεις.
        Εάν επιθυμούσε η άρχουσα τάξη της Ελλάδας, ήταν σε θέση να αναπτύξει τεχνολογία. Κεφάλαια και ανθρώπινο δυναμικό υπήρχαν. Προτίμησαν όμως να κάνουν το σχέδιο Μάρσαλ φουλάρια, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του διεθνούς μεταφορέα με τον στόλο. Σε ξένα νηολόγια, με φτηνά πληρώματα αλλοδαπών και το παραδάκι σε οφ σορ. Κάποια ψίχουλα μπαίνανε μέσα για βίλες και ως μισθοί αξιωματικών. Πρώτα η κοιλάρα τους και όσο αφορά την πραγματική εσωτερική ανάπτυξη φετιχισμός του μπετόν και το φόβητρο της Ανατολικής Ευρώπης.
        Ο Σαμαράς στην συνέντευξη που έδωσε ενάντια στα καρτέλ, μίλησε για υποστήριξη της εγχώριας επενδυτικής δημιουργίας, χωρίς βάναυση ανατροπή του προηγούμενου καθεστώτος. Στην άποψη σου ότι κάθε τι που αποτελεί αμφισβήτηση της νεοαποικιοκρατίας αποτελεί επιλογή ενός δεξιού ΚΚΕ, θα βρεις ενάντια τον υγιή κορμό του ΣΕΒ.

  22. mpaxalo avatar
    mpaxalo 25/10/2009 13:02:46

    Ο σατανικός νόμος με τον οποίο θα πωλείτο το 35% και το Management του ΟΤΕ σε Στρατηγικό Επενδυτή έδινε στην ουσία τη δυνατότητα στο λεγόμενο Στρατηγικό Επενδυτή να διατηρήσει το Μanagement του οργανισμού με ένα ποσοστό 12,6 % και το οποίο με μια μεθόδευση (ΣΧΕΤΙΚΟ 1) θα το αποκτούσε όχι μόνο μη δίνοντας δραχμή , αλλά αποκομίζοντας και από όλη τη διαδικασία τρομερά κέρδη.

    Ο Σατανικός αυτός νόμος ήταν επινόηση του Τραπεζίτη Μ.Ζομπανάκη , ο οποίος ήταν μέλος του Δ.Σ. της NTT – International που χειριζόταν όλες τις διεθνείς υποθέσεις του Ιαπωνικού Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών ΝΤΤ και στόχος η δουλειά να γίνει με τον κολοσσιαίο αυτό Οργανισμό.

  23. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/10/2009 13:02:58

    Λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα:

    1. Έκκληση Σαμαρά για ανατροπή της κυβέρνησης Μητσοτάκη υπήρξε. Το θυμάμαι πάρα πολύ καλά ότι ψαχνόμασταν για μέρες να δούμε αν θα βρεθεί άλλος εκτός από το Στ. Στεφανόπουλο. Βρέθηκε τελικά ο Συμπιλίδης.

    2. Νομίζω ότι δεν μένουν και πολλές αμφιβολίες σήμερα πια ότι ο Συμπιλίδης δεν κινήθηκε ως "Σαμαρικός", αλλά προσποιήθηκε το Σαμαρικό για να εξυπηρετήσει διαπλεκόμενα συμφέροντα. Έτσι μπορεί σήμερα ο Μητσοτάκης να φωνάζει ότι τον έριξεν διαπλεκόμενα, αλλά με διαπλεκόμενα ο Σαμαράς δεν είχε σχέση.

    3. Ο ίδιος ο Γκένσερ είχε πει μέσα στη σύνοδο κορυφής της Λισαβώνας όπου είπε και ρητά η Ε.Ε. για τα Σκόπια να μην έχουν το όνομα "Μακεδονία" (δεν χρειαζόταν βέβαια, διότι οι τρεις όροι του Σαμαρά έλεγαν να είναι οπωσδήποτε σύμφωνη και η Ελλάδα για το όνομά τους, πριν αναγνωριστούν, που ήταν στην ουσία το ίδιο) "να τους δώσουμε και όνομα να τελειώνουμε, να τους πούμε Δημοκρατία των Σκοπίων" και ο Μητσοτάκης είπε όχι! Ήθελε ο άνθρωπος να κάνει τις πετρελαϊκές δουλειές του με το Μαμιδάκη για να κάνει το ζόρικο στα Σκόπια ήταν;

    4. Διάβασε ρε Ψυχραιμία τι λέει ο καθόλου τυχαίος Κρις Σπύρου (Πρόεδρος σήμερα της Ελληνο-Αμερικανικής Ένωσης) για να μην μας λες ό,τι νά 'ναι και παραπλανείς τους αναγνώστες:

    http://www.greeknewsonline.com/?p=2829
    και
    http://www.greeknewsonline.com/?p=2870

    Η υπόθεση του ονόματος ήταν ΔΙΚΗ μας και ο Μητσοτάκης την ξεπούλησε συνειδητά για να κάνει τον καλό στους Σκοπιανούς και να πάρει τις πετρελαϊκές δουλειές. Ούτε η άνοδος του ΠΑΣΟΚ φταίει, ούτε κανένας άλλος. Φταίει ένας άνθρωπος, ο Μητσοτάκης.

    Φταίει όμως κι ο Σαμαράς: επειδή δεν έριξε το Μητσοτάκη από το 1992, πριν ξεπουλήσει το όνομα. Τον έριξε πολύ αργά.

    FactorX, προτείνω τα δύο αυτά κείμενα του Κρις Σπύρου, που έχουν αναδημοσιευθεί σε πάρα πολλά μπλογκς, να αναρτηθούν στο antinews με μόνιμο λινκ. Είναι ανάγκη, ενόψει της εκλογής αρχηγού στη ΝΔ, ο κόσμος να ξέρει με ποιους ακριβώς έχει να κάνει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 25/10/2009 13:47:29

      Το κειμενο αυτο εχει πολλες φορες εμφανισθει.
      Ο Κρις Σπυρου γραφει οτι ο Κλιντον ειχε δεσμευθει να μην αναγνωρισουν οι ΗΠΑ τα Σκοπια με ονομα Μακεδονια και επισης την ιδια θεση ειχαν και οι Ευρωπαιοι.Αυτο ειναι σωστο.
      Εκεινο που εγινε ηταν οτι τα Σκοπια παρεκαμψαν τις αναγνωρισεις αυτες και ζητησαν ενταξη στον ΟΗΕ.Ουτε οι Αμερικανοι ουτε οι Ευρωπαιοι ειχαν δεσμευθει οτι θα βαλουν ΒΕΤΤΟ στον ΟΗΕ γιατι μονο με βετο δεν εμπαιναν.Οι ιδιοι θα μπορουσαν να ειναι απολυτα ενταξει με τη δεσμευση τους να μην αναγνωρισουν οι ιδιοι τα Σκοπια και αυτα να στρογγυλοκαθησουν στη θεση τους στον ΟΗΕ με το ονομα της αρεσκειας τους Δημοκρατια της Μακεδονιας με την ψηφο της Ρωσιας (αυτο για τους οψιμους ρωσοσφιλους της δεξιας) που ηδη τα ειχε αναγνωρισει ως Μακεδονια σκετη,της Κινας και αλλων.Εαν ομως εμπαιναν στον ΟΗΕ με ονομα Μακεδονια σκετο ηταν ζητημα χρονου να πεικρατησει παντου.Η κυβερνηση εστειλε απεσταλμενους παντου-ο Πολυδωρας πηγε μεχρι Πεκινο-αλλα ολα τα μηνυματα ηταν οτι οι αδεσμευτοι θα ελεγαν ΝΑΙ και οι Δυτικοι θα εκαναν αποχη.Μονο η Γαλλια δεσμευθηκε για βετο αλλα να βρεθει γρηγορα καποια αλλη ονομασια αλλιως θα το απεσυρε.ΕΤσι καταληξαμε στο FYROM μονο για τον ΟΗΕ.Οι Δυτικοι ΔΕΝ αναγνωρισαν τα Σκοπια ουτε ως FYROM μεχρι τη στιγμη που ο Ανδρεας εφυγε απο τις συνομιλιες μετα την ανατροπη της ΝΔ απο το Σαμαρα και τις εκλογες του 93.
      Ο Σπυρου συγχεει την ΔΙΜΕΡΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ για την οποια ειχε δεσμευθει ο Κλιντον με το βετο σε ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟΝ ΟΗΕ για το οποιο δεν ειχε δεσμευθει κανενας και επειγοντως ψαχναμε για λυση ωστε να αποφυγουμε το Μακεδονια σκετο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 25/10/2009 15:56:03

        Συγγνώμη, αλλά ο Σπύρου το λέει πολύ καθαρά ότι το μόνο πρόβλημα που υπήρχε στο να περάσει το FYROM μετά τη συμφωνία ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (!) ήταν να συμφωνήσουν και οι ΗΠΑ, μην τυχόν δηλαδή και προβάλλουν βέτο οι ΗΠΑ στο Συμβούλιο Ασφαλείας. Τότε ήταν που δημιούργησαν οι Manatos & Manatos την ad hoc leadership committee για να περάσουν το θέμα.

        Για να μην μπορείς να παραπλανείς Αλέξη-Ψυχραιμία μου τον κόσμο με το τι δήθεν "συγχέει ο Σπύρου", δες λοιπόν τι ακριβώς λέει και να το δουν όλοι γιατί έχει πολύ μεγάλη σημασία. Μεγάλη σημασία έχουν και οι ημερομηνίες, το πότε κατέθεσαν τα Σκόπια την αίτηση: 2 ημέρες μετά την ορκωμοσία της νέας αμερικανικής κυβέρνησης Αλέξη μου. Αυτό εσένα που έχεις ζήσει στην Αμερική δεν σου λέει τίποτα; Δεν σου λέει ότι είχε άμεση σχέση με το να μπορεί να ενεργήσει η αμερικανική κυβέρνηση, διότι είναι στάνταρ υποχρέωση της μεταβατικής προηγούμενης κυβέρνησης να μην παίρνει αποφάσεις για μεγάλα ζητήματα; Άρα έπρεπε να περάσει από αμερικανική έγκριση το θέμα και ΔΕΝ θα περνούσε αν δεν το ζητούσαν οι Ελληνοαμερικανοί από τον Κλίντον, που πονηρά πήρε την υπογραφή τους ο Μητσοτάκης.

        Διαβάστε λοιπόν τι ακριβώς έγινε, διάβασε κι εσύ Αλέξη μου, αν κι εσύ τα ξέρεις καλά:

        Στις 22 Ιανουαρίου 1993, δύο μέρες μετά την ορκωμοσία του Μπίλ Κλίντον και πριν τελειώσουν οι τελετές ορκωμοσίας στην Ουάσιγκτον η κυβέρνηση των Σκοπίων έκανε επίσημη αίτηση στα Ηνωμένα Έθνη να αναγνωριστεί η Νοτιοσλαβία ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Πώς και γιατί αποφάσισε η κυβέρνηση των Σκοπίων να παρακάμψει την Ενωμένη Ευρώπη;

        Δύο μέρες αργότερα στις 24 Ιανουαρίου 1993 τρεις μεγάλες χώρες της Ενωμένης Ευρώπης η Αγγλία, η Γαλλία και η Ισπανία με τη σύμφωνη γνώμη της Ελληνικής κυβέρνησης πρότειναν αναγνώριση της Νοτιοσλαβίας από τα Ηνωμένα Έθνη με μια δήθεν συμβιβαστική ονομασία. Πρότειναν αναγνώριση της Νοτιοσλαβίας με το όνομα «Πρώην-Γιουγκοσλαβική-Δημοκρατία-της Μακεδονίας» FYROM.

        Πώς και γιατί αποφάσισαν οι τρεις αυτές κυβερνήσεις να κάνουν την επίσημη αυτή «συμβιβαστική» πρόταση στα Ηνωμένα Έθνη; Μήπως είχαν ψηφίσει οι ηγέτες της Ευρώπης να αλλάξουν στάση και να αναγνωρίσουν τα Σκόπια με όνομα που περιείχε την λέξη Μακεδονία; Ασφαλώς όχι. Το κάνανε εν ονόματι της Ενωμένης Ευρώπης; Ασφαλώς όχι!!

        Φαίνεται ότι όλα είχαν προσυμφωνηθεί παρασκηνιακά. Η Ελληνική Κυβέρνηση, η Κυβέρνηση των Σκοπίων και οι Ευρωπαίοι τα είχαν βρει για μια σύνθετη ονομασία η οποία περιέχει τη λέξη «Μακεδονία» . Αυτό που παρέμεινε σε εκκρεμότητα ήταν η θέση του Μπίλ Κλίντον.

        Τι έγινε όμως με την ομόφωνη απόφαση των πολιτικών ηγετών της Ελλάδος; Τί έγινε η περίφημη δήλωση του Πέτρου Μολυβιάτη εν ονόματι του Συμβουλίου των Ελλήνων πολιτικών Αρχηγών ότι η Ελλάδα δεν θα αναγνωρίσει τα Σκόπια εάν η ονομασία περιέχει την λέξη «Μακεδονία»; Είχαν αλλάξει στάση οι Έλληνες πολιτικοί ηγέτες; Ασφαλώς όχι!!

        Το θέμα Κλίντον όμως ήταν το πιο σοβαρό. Ο Μπίλ Κλίντον είχε δεσμευτεί στους Ελληνοαμερικανούς υποστηρικτές του και ο Κλίντον θα τηρούσε την δέσμευσή του. Γι’ αυτό είμαι απόλυτα σίγουρος. Επομένως οι αρχιτέκτονες της συμβιβαστικής λύσης ρισκάρανε το βέτο στο Συμβούλιο Ασφαλείας από την Κυβέρνηση Κλίντον εάν προτείνανε αναγνώριση των Σκοπίων με ονομασία που περιείχε την λέξη «Μακεδονία». Μόνον οι Ελληνοαμερικανοί ηγέτες μπορούσαν να αποδεσμεύσουν τον Μπίλ Κλίντον. Εξάλλου αυτοί τον δέσμευσαν στις 3 Οκτωβρίου 1992.

        Έτσι κατασκευάσθηκε προσεκτικά ένας σύγχρονος «Δούρειος Ίππος»!

        Ιδού τι έγινε.

        Δεν ξέρω ακριβώς πόσες ώρες μετά την ορκωμοσία του Μπίλ Κλίντον στο αξίωμα του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών είχαν περάσει όταν οι μισθωτοί αντιπρόσωποι της Ελλάδος (paid lobbyists) στην Ουάσιγκτον κ.κ. «Manatos & Manatos” δημιούργησαν μια «προσωρινή ειδική» επιτροπή με την ονομασία «Ad hoc American Hellenic Leadership Committee”.

        Ποιά ήταν τα μέλη αυτής της «προσωρινής επιτροπής» δεν έμαθα ποτέ. Αυτό που ξέρω είναι το εξής: Εκ μέρους αυτής της πρόχειρης επιτροπής η εταιρεία «Μάνατος και Μάνατος» ζήτησε από εκλεγμένους πολιτικούς, επιχειρηματίες και Δημοτικούς άρχοντες όλους επιφανείς Ελληνοαμερικανούς να συνυπογράψουν μια επιστολή που απευθυνόταν στον Πρόεδρο Κλίντον και του ζητούσε να υποστηρίξει την «νέα θέση» της Ελληνικής Κυβέρνησης για μια «συμβιβαστική λύση» στο ζήτημα της αναγνώρισης του ονόματος της Νοτιοσλαβίας. Η επιστολή είχε συνταχθεί και είχε διατυπωθεί τόσο προσεκτικά που μπροστά της ο «Δούρειος Ίππος» έμοιαζε σαν μια ερασιτεχνική εφεύρεση!

        Παρόλα αυτά το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο. Ο Μπίλ Κλίντον θα έπρεπε να υποστηρίξει την νέα θέση της Ελληνικής Κυβέρνησης στην ονομασία του νέου κράτους της Νοτιοσλαβίας, παρότι η συμβιβαστική λύση περιείχε τη λέξη «Μακεδονία».

        Η προτεινόμενη επιστολή προς τον Πρόεδρο Κλίντον είχε την ημερομηνία 26 Ιανουαρίου 1993 έξι μέρες μετά την ορκωμοσία του. Είναι τόσο ωραία γραμμένη και τόσο υπέροχα εθνικοποιημένη που αν δεν είσαι γνώστης των πραγμάτων και «γάτα» στα πολιτικά υπονοούμενα ποτέ δεν θα καταλάβεις ότι με την συνυπογραφή σου συμβάλλεις σε μια Κολοσσιαία εθνική προδοσία! Και όμως ακριβώς αυτό ήταν.

        Όταν εγώ έλαβα το προτεινόμενο γράμμα προς τον Πρόεδρο Κλίντον και μου ζητήθηκε να το υπογράψω οι συγγραφείς του είχαν ήδη εξασφαλίσει την υπογραφή των: Phil Angelides (Φίλ Αγγελλίδης), Πρόεδρο του Δημοκρατικού κόμματος της Καλιφόρνιας. Art Agnos (Αρτ Άγκνος), πρώην Δήμαρχο του Σαν Φρανσίσκο, Andrew Athens (Άντριου Άθενς), Προέδρου του Ηνωμένου ΑμερικανοΕλληνικού Κογκρέσου, John Casimatidis (Τζων Κατσιματίδης), Πρόεδρο του “Red Apple Groups”. Philip Christopher (Φίλιπ Κρίστοφερ), Προέδρου PSEKA, dr. Gus Konstantine (Γκάς Κονσταντίν), Supreme President of AHEPA, δρ. Takey Crist (Τάκη Κρίστ), Προέδρου American Hellenic Institute, Public Affairs Committee. Michael Dukakis (Μιχάλης Δουκάκης), πρώην Κυβερνήτης της Πολιτείας της Μασαχουσέτης, Nicholas Gage (Νίκολας Γκέιτς), συγγραφέας, Fotis Gerasopoulos (Φώτης Γερασόπουλος), αντιπρόεδρο Hellenic American National Council. Dr. Christos Ioannides (Χρήστος Ιωαννίδης), Καθηγητής Greek and Middle Eastern Affairs, Michael Zaharis (Μιχάλης Ζαχαρής), Chairman KOS Pharmaceutical INC, Sotiris Kolokotronis (Σωτήρης Κολοκοτρώνης), President SKK Enterprises, Andrew Manatos (Άντριου Μάνατος), Special Counsel United Hellenic American Congress, John Nathenas (Τζων Ναθήνας) President Hellenic American National Council. Peter J. Pappas (Πήτερ Πάππας), President P.J. Mechanical Corporation, Jim Regas (Τζιμ Ρήγας) Esq. Senior Courses Regas, Freratos & Harp, Eugene Rossides (Ευγένιος Ροσίδης), Esq. Chairman American Hellenic Institute, Angelo Tsakopoulos (Άγγελος Τσακόπουλος), Former National Chairman Greek American for Clinton and Professor Spiros Vreonis jr.(Σπύρος Βρυώνης), New York University.

        Ασφαλώς έγινε κοινοποίηση της επιστολής στον Warren Christopher (Γούορεν Κρίστοφερ) Υπουργό Εξωτερικών ΗΠΑ, Anthony Lake (Άντονυ Λέικ), Σύμβουλο Ασφαλείας του Λευκού Οίκου και dr. Madeleine Albright (Μαντλίν Ολμπράϊτ), Πρέσβη των ΗΠΑ στα Ηνωμένα Έθνη.

        Διάβασα προσεκτικά την προτεινόμενη επιστολή που μου ζητούσαν να συνυπογράψω και είπα μέσα μου «Ώρα καλή Μακεδονία μας». Ασφαλώς δεν δέχτηκα να την συνυπογράψω και η επιστολή εστάλη στον Πρόεδρο Κλίντον. Κατάλαβα ότι εάν τα Ηνωμένα Έθνη αναγνώριζαν το νέο κράτος των Σκοπίων με ένα όνομα που περιείχε τη λέξη «Μακεδονία» θα γεννιόταν για πρώτη φορά στην ιστορία μια νέα χώρα με την ονομασία «Μακεδονία» και δεν θα ήταν Ελληνική. Με άλλα λόγια η νοτιότερη περιοχή της Γιουγκοσλαβίας θα αναγνωριζόταν από τα Ηνωμένα Έθνη σαν χώρα με το όνομα «Μακεδονία» και η Ελληνική περιοχή της Μακεδονίας θα ήταν πια απλώς μια διοικητική περιφέρεια όπως την αποκάλεσε ο προαναφερθείς ιστορικός κ. Johann Fink. Μια διοικητική περιφέρεια η οποία στο μέλλον θα διεκδικείται από το νεοσύστατο κράτος.

        Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι που πρόσφεραν την υπογραφή τους δεν είχαν τον απαραίτητο χρόνο για να μελετήσουν το ακριβές κείμενο της επιστολής και υπέγραψαν καλή τη πίστει νομίζοντας ότι υπογράφουν για το συμφέρον της Ελλάδας. Άλλωστε η υπογραφή ζητήθηκε και δόθηκε τηλεφωνικά!!

        Αυτό που ακολούθησε ήταν ένα δίμηνο γεμάτο παραπληροφόρηση και αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης. Για περισσότερο από δύο μήνες οι συζητήσεις και οι «αγώνες» περιστρέφονταν γύρω από δευτερεύοντα και τριτεύοντα θέματα. Σημαίες, σύμβολα, παλικαρισμοί, Τουρκικές παρενοχλήσεις οτιδήποτε άλλο παρά το όνομα Μακεδονία απασχολούσαν την κοινή γνώμη.

        Τελικά η μάσκα έπεσε. Στις 7 Απριλίου 1993 επίσημα πια με επιστολή προς το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών εν ονόματι της Ελληνικής Κυβέρνησης ο τότε Υπουργός Εξωτερικών κ. Μιχάλης Παπακωνσταντίνου ανήγγειλε ότι η Ελληνική κυβέρνηση αποδέχεται την συμβιβαστική πρόταση με την οποία τα Ηνωμένα Έθνη θα αναγνωρίσουν το νοτιότερο τμήμα της πρώην Γιουγκοσλαβίας ως νέο κράτος με την ονομασία «Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας».

        Την ίδια μέρα, στις 7 Απριλίου 1993 η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών ψήφισε την αναγνώριση του νέου κράτους και φυσικά έτσι ψήφισε και η Ελλάδα!

        Εκείνη την ημέρα ένα κομμάτι από την Ελληνικότητά μου πέθανε.

        Έτσι λοιπόν εάν σας ρωτήσει κανείς πότε αναγνωρίστηκε (γεννήθηκε) το πρώτο και μόνο μη Ελληνικό κράτος με το όνομα «Μακεδονία» να του πείτε στις 7 Απριλίου 1993.

        Αν σας ρωτήσει ποιά ήταν η θέση της Ελλάδος, να πείτε ότι ψήφισε υπέρ!

        Αν σας ρωτήσει πώς ψήφισε η Αμερική να του πείτε και αυτή ψήφισε υπέρ.

        Αν σας ρωτήσει γιατί οι Ελληνοαμερικανοί φίλοι του Μπίλ Κλίντον του ζήτησαν να αλλάξει την θέση που είχε πάρει στις 3 Οκτωβρίου 1992 να του πείτε γιατί η Ελληνική κυβέρνηση τους ζήτησε να το κάνουν!

        Ακούστε προσεκτικά παρακαλώ, κυρίες και κύριοι, τι είπε ο τότε πανίσχυρος Αμερικανός βουλευτής και Πρόεδρος της Επιτροπής των Εξωτερικών Υποθέσεων του Αμερικανικού Κογκρέσου κ. Lee Hamilton (Λι Χάμιλτον) όπως είχε γραφεί στην ανταπόκριση του δημοσιογράφου Μιχάλη Ιγνατίου στην ημερήσια εφημερίδα «Πρωϊνή» της Νέας Υόρκης λίγες μέρες μετά την επίσημη αναγνώριση από τα Ηνωμένα Έθνη.

        Είπε ο κύριος Χάμιλτον:
        «ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑΤΕ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ. ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΣΥΞΥΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΑΣ»

        Η ανταπόκριση του Μιχάλη Ιγνατίου στην Πρωϊνή: «ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ.
        Η Ελληνική κυβέρνηση έχασε μοναδική ευκαιρία να κερδίσει σημαντικά πλεονεκτήματα στη μάχη των Σκοπίων, όταν λόγω ασυνεννοησίας με την Ουάσιγκτον και ερασιτεχνικών χειρισμών δέχθηκε τον «έντιμο συμβιβασμό» χωρίς να περιμένει τη δημοσιοποίηση της θέσης της νέας αμερικανικής κυβέρνησης.

        Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, Λι Χάμιλτον, δήλωσε στη διάρκεια εκδήλωσης Ελληνοαμερικανών στο Λος Άντζελες, ότι ο ίδιος αλλά και στελέχη της κυβέρνησης Κλίντον εξεπλάγησαν από την απόφαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να μην επιμένει στη γνωστή θέση της για την ονομασία και αντίθετα να αποδεχθεί τη διαδικασία της διαιτησίας και της όποιας απόφασης των μεσολαβητών Σάιρους Βάνς και Λόρδου Όουεν.

        Ο Αμερικανός βουλευτής, που θεωρείται ένας από τους λίγους πολιτικούς που γνωρίζουν τα ελληνικά εθνικά θέματα, ιδιαίτερα το Κυπριακό και το πρόβλημα που δημιουργούν τα Σκόπια, είπε ότι η πλειοψηφία των βουλευτών και των γερουσιαστών «είχαν πειστεί για τις δίκαιες θέσεις της Ελλάδας» και τις υποστήριξαν μάλιστα εγγράφως, υπογράφοντας κείμενο επιστολής προς τον Πρόεδρο Τζόρτζ Μπούς.

        Όπως εξήγησε ο κ. Χάμιλτον, «το Κογκρέσο ενημερώθηκε σωστά από την Ελληνοαμερικανική κοινότητα», τα μέλη της οποίας πίεσαν με διάφορους τρόπους τους βουλευτές και τους γερουσιαστές, οι οποίοι πείστηκαν ότι το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων ήταν στην πραγματικότητα η κλοπή του ονόματος της Μακεδονίας.

        Ο Αμερικανός βουλευτής βλέπει «διαφωνία μεταξύ των θέσεων της Αθήνας και της Ομογένειας» αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι μόνοι που απέμειναν να επιμένουν για μη χρησιμοποίηση του ονόματος της Μακεδονίας είναι οι Ελληνοαμερικανοί.

        Ο κ. Χάμιλτον κατέληξε λέγοντας ότι ακριβώς λόγω της αποδοχής από την Αθήνα συμβιβαστικής λύσης, ούτε το Κογκρέσο, ούτε η Κυβέρνηση Κλίντον μπορούν πια να βοηθήσουν, υπονοώντας ότι δεν ισχύουν οι προεκλογικές υποσχέσεις του Αμερικανού Προέδρου».

        Στις 22 Φεβρουαρίου 1994 ο παλαίμαχος στρατηγός του Ελληνικού στρατού εν αποστρατεία Ελευθέριος Παπαγιαννάκης με επιστολή του προς τον Πρέσβη της Αυστραλίας στην Αθήνα αναρωτήθηκε πως η Αυστραλία αναγνώρισε τα Σκόπια ως Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας.

        Στις 28 Μαρτίου 1994 ο Αυστραλός Πρέσβης C.A. Edwards απάντησε στο στρατηγό Παπαγιαννάκη ως εξής:
        «Στρατηγέ μου,
        Το γράμμα σας με ημερομηνία 22 Φεβρουαρίου με εντυπωσίασε με την ειλικρίνεια με την οποία εκφράσατε τα αισθήματά σας προς την Αυστραλία και τους Αυστραλούς που έπεσαν μαχόμενοι για την ελευθερία της Ελλάδος.

        Είναι μεγάλο κρίμα που άνθρωποι όπως εσείς που έχουν τόσο δυνατά αισθήματα για τη χώρα μου αισθάνεται ότι κατά κάποιο τρόπο η πρόσφατη απόφαση της Αυστραλίας να αναγνωρίσει την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας (FYROM) αποτελεί με οποιοδήποτε κτύπημα κατά της Ελλάδος. Από την πλευρά της η Κυβέρνηση της Αυστραλίας δεν αισθάνεται ότι η απόφασή της ήταν με οποιοδήποτε τρόπο κατά των συμφερόντων της Ελλάδας. Στην πραγματικότητα παίρνοντας την απόφασή της η κυβέρνηση κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθεί στις επιθυμίες της Ελλάδας. Καθώς πιθανώς προσέξατε το όνομα με το οποίο αναγνωρίσαμε τη χώρα ήταν το ίδιο όνομα με εκείνο που χρησιμοποίησε η ίδια η Ελλάδα στην δική της αναγνώριση και σε όλες τις άλλες δοσοληψίες που έχει με αυτή τη χώρα».

        Μετά από όλα αυτά κυρίες και κύριοι τώρα πια ξέρετε:
        Τι κάνανε οι Ελληνοαμερικανοί
        Ξέρετε τι κάνανε οι Αμερικανοί
        Ξέρετε τι κάνανε οι Ευρωπαίοι
        Ξέρετε τι κάνανε οι Σκοπιανοί και
        ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΝΤΟΠΙΑΝΟΙ!!

        Εδώ τελειώνει το κείμενο του Σπύρου. Αξιολογήστε το μόνοι σας.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Επώνυμος 25/10/2009 19:36:58

          Aμαν ρε Επωνυμε με την ψυχωση σου-δεν ειμαι ο Παπαχελας.
          Εγω δεν ακουω μονο οτι λεει ο Σπυρου.Ακουσα με τα αυτια μου τον εμπειρογνωμονα του μακεδονικου Ευαγγελο Κωφο να περιγραφει τα γεγονοτα αυτα στην ΕΤ3.
          Ειπε οτι επειδη ακριβως δεν υπηρχε δεσμευση για βετο θα περναγε το Δημοκρατια της Μακεδονιας σκετο στον ΟΗΕ με αποχη των Δυτικων και τι σταματησε την τελευταια στιγμη η Γαλλια του Μιττερραν αλλα ζητησε να λυθει το προβλημα και να μπει με καποιο ονομα,οποτε προεκυψε η πρωτοβουλια περι FYROM.
          Tωρα αν θες να βγαλεις και αυτον που ασχολειτο στο ΥΠΕΞ 40 χρονια με το ζητημα ανθρωπο του Μητσοτακη βγαλτον-τι να σου πω.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Επώνυμος 25/10/2009 22:33:25

          Συγγνώμη, τη "βρώμικη δουλειά" την ανέλαβαν οι "Manatos & Manatos", όχι οι διπλωμάτες του ΥΠΕΞ. Λες και θα ανέθεταν σε διπλωμάτες την προδοσία! Τη μια μας λες ότι παρεξήγησε ο Σπύρου, την άλλη μας λες ότι ο Κωφός τα λέει καλύτερα. Σου είπε ο Κωφός τίποτε για το κείμενο των "Manatos & Manatos"; Με αυτό τούμπαραν τον Κλίντον και τον έβαλαν να μην ασκήσει βέτο, αφού σου λέει το ίδιο κάνει και η Ελλάδα που "αναγκάζεται".

          Δεν έχω καμία ψύχωση και δεν έχει σημασία αν είσαι πραγματικά ο Παπαχελάς, πάντως έχει ακριβώς τις μεθόδους του και τις απόψεις του. Αποτελείς μέρος του σχεδίου δημιουργίας ηττοπάθειας στον ελληνικό λαό, δεν είσαι άνθρωπος που υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να αλλάξει απόψεις και να δεχτεί κάτι άλλο, και επειδή αποκλείεται άνθρωπος να έχει φάει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ το πολιτικώς ορθό παραμύθι που σερβίρεται στη δημοσιότητα - από το Κυπριακό μέχρι το Μακεδονικό - σε ονομάτισα από παλιά Αλέξη, για να ξέρουμε όλοι ότι μιλάμε με κάποιον εγκάθετο και όχι με κανονικό συζητητή. Αυτό είναι όλο. Απλώς για να ξέρουν και οι καινούργιοι της σελίδας ποιος είσαι και τι ρόλο έχεις. Τμήμα των βαθέων ξενοκίνητων συμφερόντων που εργάζονται για την εκλογή της Ντόρας.

  24. mpaxalo avatar
    mpaxalo 25/10/2009 13:27:43

    Μπαγάσα Φακτορίνο ανεβαίνεις. Δώσε Μητσοτάκη στο ΛΑΟ

    1. troktiko (663)
    2. Indymedia Athens Newswire (318)
    3. taxalia-Τo N.1 BLOG ΤΗΣ ΘΕ... (305)
    4. ANTI WEBLOG (283)
    5. PRESS-GR.blogspot.com (277)
    http://blogs.sync.gr/and-the-oscar-goes-to/index.html

  25. anagnostis avatar
    anagnostis 25/10/2009 13:29:17

    Επειδή πήγα στο χωριό μου και δεν έχω γρήγορη πρόσβαση, μπορεί κανένας να βρεί ποιοί ΕΛΛΗΝΕΣ πετρελαιάδες σε ...ακης ΕΣΠΑΓΑΝ ΤΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ στα Σκό[πια επι κυβέρνησης Μητσοτάκη;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ anagnostis 25/10/2009 15:15:12

      κάτσε να σκεφτώ... Τρεχαγυρευάκης, Βρακάκης, Φορτηγάκης, Φορτηγόπουλος, Μαμιδόπουλος... φτου... δεν θυμάμαι.

      • maquis avatar
        maquis @ archaeopteryx 25/10/2009 15:22:08

        Μαριδάκης & Μανιδάκης

    • loretta avatar
      loretta @ anagnostis 25/10/2009 15:29:58

      ναι βρε μην σκας.ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ και οι εφημεριδες της εποχης το γραφανε.

      Ο κοσμος τοχε βουκινο και ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ κρυφο καμαρι.

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 25/10/2009 15:31:34

        Παντως τρομερη οικογενεια...εχει κανει συλλογη απο αρχαια...απο πετρέλαια και απο νιπτηρες κατσαρολες και ηλεκτρικες συσκευες.

        Ειδες προικα που εδωσε ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ????

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ loretta 25/10/2009 16:58:44

          Loretta ήταν η Ντορούλα σήμερα πάνω έτσι? Στην έξοδο από την ομιλία παίρναν και μιά κατσαρόλα στο χέρι?

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 25/10/2009 19:56:04

          Οχι δεν χρειαστηκε να δωσει κατσαρολες αλλα μπολικες υποσχεσεις φανταζομαι...σε τυπους που εχουν εγκεφαλους tefal!!(ξερεις...αντικολητικη ουσια που οτι και να ριξεις δεν κολαει!!)

          παντως...δεν πηγαν οι βουλευτες που περιμενε!!!

          αυτο....την ετσουξε!

        • Υ. avatar
          Υ. @ loretta 25/10/2009 20:18:39

          Χαιρετώ τους καλούς μου φίλους!

          Η κυρα-Θοδώρα στην επίσκεψή της σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ανέφερε για κάποιους που 15 μέρες μετά τις εκλογές χτυπάν του Καραμανλή

          Μήπως γνωρίζει κάποιος, ποιούς υπονοεί και τι εννοεί η ποιήτρια? Εκτός του γνωστού Τατούλη, του Τράγκα (που τα ρίχνει γενικώς) και των πασόκων, προσωπικά δεν έχω ακούσει άλλους. Εκτός αν προβοκάρει γενικώς και αορίστως (μια εκ των πολλών Μητσοτακέϊκων συμπεριφορών), μπας και αγγίξει το θυμικό κάποιων ΝΔημοκρατών.

          Αγαπητή κυρα-Θοδώρα. Μάθε για να ξέρεις ότι οι ΝΔημοκράτες γνωρίζουν ποιοί είναι αυτοί που χτυπούσαν όλα αυτά τα χρόνια τον ΚΚ. Και μάλιστα υπογείως. Ένας από αυτούς ήταν η αφεντιά σου, με τους μηχανισμούς και τα παπαγαλάκια σου.

      • xenitemenos21 avatar
        xenitemenos21 @ loretta 25/10/2009 20:16:02

        Η αμερικανικη Coast Guard επεβαλε προστιμο ενος εκατομμυριου δολλαριων στην εταιρια Styga Compania Naviera, συμφεροντων της οικογενειας Μαμιδακη, γιατι το δεξαμενοπλοιο "Γεωργιος Μ" πετουσε στην ανοικτη θαλασσα καταλοιπα πετρελαιου και οι αξιωματικοι του πλοιου παραποιουσαν συστηματικα το βιβλιο πετρελαιου για να μην γινεται αντιληπτο το γεγονος. Οι αξιωματικοι της Coast Guard, που δεν τρωνε κουτοχορτο, οπως νομιζουν ορισμενοι "εξυπνοι" Ελληνες, εντοπισαν και τις κρυφες σωληνωσεις απο τις οποιες διοχετευονταν στα θαλασσα τα καταλοιπα πετρελαιου. Και, οπως λεγεται, ειχαν υποψιασθει οτι υπηρχε ενδεχομενο να απορριπτονταν καταλοιπα πετρελαιου στη θαλασσα κατα τις επιθεωρησεις του συγκεκριμενου πλοιου στα λιμανια Corpus Christi, Texas Sity, Freeport kai Houston, οπου κατεπλεε συχνα. Το "μυστικο" της απορριψης των πετρελαιοειδων καταλοιπων στη θαλασσα βρισκεται στο γεγονος οτι ολα τα πλοια ειναι υποχρεωμενα απο διεθνη συμβαση να τα παραδινουν στα λιμανια οπου καταπλεουν και αυτο εχει καποιο κοστος για τις διαχειριστριες εταιριες. Στη θαλασσα, λοιπον , για να αποφευγεται το εξοδο... Με τη συμπραξη, βεβαιως, των μηχανικων, που ειναι υπευθυνοι για την τηρηση του βιβλιου πετρελαιου, ασχετα αν τις περισσοτερες φορες πιεζονται απο τις διαχειριστριες εταιριες και οχι γιατι "κανουν κεφι" να ρυπαινουν το θαλασσιο περιβαλλον.

        • xenitemenos21 avatar
          xenitemenos21 @ xenitemenos21 25/10/2009 20:25:47

          Υποψιαζομαι οτι ορισμενα σχολια μου εχουν ενοχλησει καποια πολιτικη παραταξη που δεν θελει να βγαινουν στην επιφανεια οι τεραστιες ευθυνες της για παρα πολλα. Στο moderation, λοιπον, τι να κανουμε. Να σταματησω δεν γινεται, θα τα λεω παντοτε εξω απο τα δοντια, δεν θιγω προσωπα και υποληψεις, λεω πραγματα που πρεπει επιτελους να βγουν στην επιφανεια και να σταματησουμε να επηρεαζομαστε στον αιωνα τον απαντα απο ενα συνδρομο που μας κυνηγαει απο το τελος του δευτερου Παγκοσμιου Πολεμου

          • Factorx avatar
            Factorx @ xenitemenos21 25/10/2009 20:34:08

            Προς ΞΕΝΗΤΕΜΕΝΟ: Φίλε αρχίζω να μην γουστάρω καθόλου. Την μια δεν έχεις κομπιούτερ, την άλλη είναι τεχνολογίας του 1820, την άλλη μας στέλνεις μειλσς να σε βοηθήσουμε και ζητάς συγνώμη επειδή δεν καταάλαβες, την άλλη παριστάνεις τον ηρωα. Σεβόμεθα την ηλικία σου αλλά το πολύ τομ κύριε ελέησον το βαριέται κι ο Θεός. Αμαν πια. Πως είσαι σε μοντερέσιον αφού είσαι μέσα;

          • loretta avatar
            loretta @ Factorx 25/10/2009 23:19:36

            FACTORX ΕΙΣΑΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΣ!!

            Σου ευχομαι να χτυπησεις πρωτια στον blogoκοσμο!!!

  26. spm avatar
    spm 25/10/2009 15:18:40

    ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ μηπως?
    Αν το βρηκα τι κερδιζω?
    Και μη πεις ευχες απο το Μητσοτακη... γιατι θα γινουμε μπαχαλο εδω!!!

    • Edo avatar
      Edo @ spm 25/10/2009 15:29:01

      @spm Εντάξει, οχι ευχές από τον Μητσοτάκη. Ντολμαδάκια από τη Μαρίκα.

  27. Υ. avatar
    Υ. 25/10/2009 20:53:10

    Φάκτορα
    Φτιάξε το ρολόϊ του σέρβερ. Η ώρα άλλαξε!

  28. Τσίπης avatar
    Τσίπης 25/10/2009 22:28:15

    "H NΔ είναι ξεπερασμένο κόμμα". Ποιός το είπε; Μα η Ντόρα Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κούβελου. Καλά και γιατί σκίζει το καλσόν της να γίνει πρόεδρος ενός ξεπερασμένου κόμματος;
    Μωραίνει Κύριος......

  29. kappadokis avatar
    kappadokis 25/10/2009 23:25:57

    Το κορίτσι αναγκάστηκε για πρώτη φορά να παραβεί το λόγο της και τις αρχές της για να μας σώσει. Γιατί ενώ υποσχέθηκε ότι θα παραμείνει στο Δήμο μέχρι το τέλος της θητείας της έβαλε το καλό του λαού πάνω από την υπόσχεση της όταν οι καιροί την κάλεσαν για να προσφέρει από ψηλότερα σκαλοπάτια. Αλλωστε όπως δήλωσε τότε, έφευγε με τη συνείδηση καθαρή γιατί είχε ολοκληρώσει το έργο της. Και χωρίς μάλιστα να συμπληρώσει την τετραετία. Θάμα! Θάμα!

    Τέλος πάντων, αυτοί οι Μητσοτάκηδες όταν λένε κάτι και το εννοούν και το τηρούν..

  30. Υ. avatar
    Υ. 26/10/2009 00:14:08

    Αντι. Η Μπαρτσελόνα του διαδικτύου
    Φάκτορας. Ο Μέσι της ομάδας

  31. NIKOLAOS TETRADAKOS avatar
    NIKOLAOS TETRADAKOS 27/10/2009 12:20:54

    TON ANTVNH DEN MPOROYN NA TON DIABALLOYN OI ''KAISARES'' KAI TA PRODOTIKA ''TZAKIA''.GIATI OANTONHS PROERXETAI APO TH LAIKH ,EUNIKH DEXIA.T E L O S.

  32. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 24/02/2013 00:49:49

    Μετά από αυτά που έχουν αναφερθεί, καλό θα ήταν όσοι γράφετε εδώ και κατηγορείτε τον λαό μας ότι είναι αυτός που είναι και είναι άξιος των ηγετών του, να το σταματήσετε.
    Ο λαός μας δεν γνωρίζει τέτοιες λεπτομέρειες σαν αυτές που παρουσιάζει ο Factor. Αν τις γνώριζε για όλους όσους του ζήτησαν και του ζητούν την ψήφο του θα έπαιρνε και τις ανάλογες αποφάσεις. Όλοι αυτοί που είναι σαν τον ακατανόμαστο (και δυστυχώς είναι πάρα πάρα πολλοί) μας λέγανε και μας λένε ψέμματα. Οι δημοσιογράφοι δεν αποκάλυπταν την αλήθεια ή έστω μέρη της αλήθειας και εμείς καλούμασταν στις εκλογές να αποφασίσουμε και να τους δώσουμε λευκή επιταγή για μια τετραετία.
    Ε, πού στα κομμάτια είναι το φταίξιμο του λαού; Προσέξτε η δημοκρατία βασίζεται όχι στο ότι εγώ ή εσύ θα ψηφίσουμε σωστά, αλλά στο ότι Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ θα επιλέξει τον καλύτερο.
    Όταν όμως ο λαός έχει άγνοια των παρασκηνιακών κινήσεων και σχεδίων πώς η πλειοψηφία θα κάνει την καλύτερη επιλογή;
    Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ και ας μην ψάχνουν για δικαιολογίες στον λαό είναι ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ και ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ αποκρύπτοντας ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.