#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/02/2012 02:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι έκανε ο Καραμανλής το 1958;



Επειδή πολλοί αρέσκονται στις συγκρίσεις ιδού ένα ανάλογο με τα χθεσινοβραδινά περιστατικό του 1958, με πρωταγωνιστή τότε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή:

Το 1958, λοιπόν, οι Ράλλης και Παπαληγούρας (κορυφαία στελέχη και τότε και αργότερα της συντηρητικής παράταξης)  διαφώνησαν με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή για τον εκλογικό νόμο και αποχώρησαν από τη ΕΡΕ.

Προηγουμένως είχαν παραιτηθεί και ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Αποστολίδης.

Τους ακολούθησαν 13 άλλοι βουλευτές.

Ο Καραμανλής ζήτησε τη διάλυση της Βουλής και προκήρυξε εκλογές τις οποίες και κέρδισε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απαισιόδοξος avatar
    Απαισιόδοξος 13/02/2012 02:32:54

    Ας το κάνει λοιπόν αύριο! Όχι μεθαύριο. ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ. Τολμά;

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 13/02/2012 02:35:25

    Μόνο που ο Καραμανλής τότε δεν είχε χατζηδάκια και φυτευτές κιγκλιδωμάτων να τον (λυκο)στηρίζουν...

    (Δείτε και την υπόθεση εργασίας που έγραψα σε άλλο σχόλιο.)

    • Μακεδόνας avatar
      Μακεδόνας @ Αυριανιστής 13/02/2012 09:28:10

      Χθες οι 20 βουλευτές της ΝΔ που είπαν ΟΧΙ απέδειξαν ότι ειναι ακατάλληλοι όχι μόνο για βουλευτές αστικού κόμματος αλλά πολιτικοί νάνοι. Αυτοί οι άνθρωποι, με την ιδεολογική θολούρα, είχαν συνηθίσει να λειτουργούν με ρουσφέτια, καλοπέραση, λόγια του αέρα και ψευτομαγκιές στα καφενεία. Ήταν κρυμμένοι όταν η κυβέρνηση της ΝΔ χτυπιόνταν αλύπητα από το ΠΑΣΟΚ και τους νταβατζήδες των ΜΜΕ και κρύβονταν στην πρώτη δυσκολία πίσω από τον Κώστα Καραμανλή ενώ τον χειροκροτούσαν όταν αναλάμβανε αυτός τις ευθύνες λέγοντας τους ότι φταίει ο ίδιος γιατί τους εμπιστεύτηκε.Ούτε λόγος φυσικά για στήριξη όταν έδινε τις μάχες του μέσα και έξω από τη χώρα σχεδόν μόνος. Χθες ο αρχηγός της ΝΔ ζήτησε την στήριξη τους και αυτοί το βάλανε στα πόδια όταν δόθηκε η πρώτη μάχη για την Ελλάδα.Αν χθες δεν περνούσε η σύμβαση σήμερα όλοι θα πολιορκούσαμε τις τράπεζες και τα σούπερ μάρκετ ενώ αυτοί οι πολιτικοί γίγαντες θα ήταν κρυμμένοι.Τώρα κατάλαβα γιατί το ΠΑΣΟΚ καταφέρνει πάντοτε να ξεπερνάει τις κρίσεις του.Οι βουλευτές και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ μπορεί να σκοτώνονται ενδοκομματικά αλλά όταν βγαίνουν στη μάχη την δίνουν όλοι μαζί ενωμένοι και πάντοτε με καθαρό ιδεολογικό επιχείρημα , άσχετα αν συμφωνεί κάποιος ή όχι με αυτό. Χθες το διακύβευμα ήταν αν η Ελλάδα θα συνέχιζε στο σκληρό πυρήνα της ευρώπης ή όχι.Είναι περίπου το ίδιο με το δίλλημα Δημοκρατία ή κομμουνισμός που απάντησαν οι γονείς μας πριν απο μισό αιώνα. Είναι η συνέχεια του ερωτήματος μέσα ή έξω από την ΕΟΚ του 1980.Αν διαβάσουν ιστορία οι νεότεροι και θυμηθούν οι παλιότεροι θα αντιληφθούν ότι οι ίδιες πολιτικές δυνάμεις που τότε εναντιώθηκαν στην είσοδο μας στην ΕΟΚ είπαν χθες το ΟΧΙ στη σύμβαση και το ΝΑΙ στην χρεοκοπία.Οι ίδιες πολιτικές δυνάμεις ενισχυμένες από την ομάδα των "ζαλισμένων¨ της ΝΔ. Τρανή απόδειξη οτι τα κόμματα και στην προκειμένη περίπτωση η ΝΔ χρειάζονται επειγόντως ανανέωση με άτομα ικανά και διάθεση προσφοράς από ανθρώπους καταξιωμένους με σαφή ιδεολογικό προσανατολισμό. Ο Κ. Καραμανλής ίδρυσε ένα κόμμα ευρωπαικό που οδήγησε τη χώρα στην ευρώπη μακριά από τη βαλκανική μιζέρια. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να γυρίσει στην εποχή του Λαικού κόμματος συμπαρασύροντας την Ελλάδα και τους έλληνες στις εποχές της φτώχειας και της εξαθλίωσης και της ανυποληψίας.

      • panosa avatar
        panosa @ Μακεδόνας 13/02/2012 10:57:46

        Σοβαρά τα πιστεύεις αυτά που γράφεις;
        Ποιος τα έβαλε στα πόδια;
        Δεν έχετε συνηθίσει τη διαφορετική άποψη και μάλιστα όταν αυτή στηρίζεται από την πλειοψηφία του λαού και υποθηκεύει το μέλλον της χώρας;

        • Μακεδόνας avatar
          Μακεδόνας @ panosa 13/02/2012 13:15:46

          panosa από που προκύπτει η πλειψηφία; Διαφορετική άποψη υπάρχει; Ποια είναι;Η χρεοκοπία και η έξοδος από το ευρώ;Μήπως τρελλαθήκαμε;Δηλαδή αν χρεοκοπήσουμε θα ανεβούν οι μισθοί και οι συντάξεις; Η Αργεντινή συνήλθε; Η Βουλγαρία ευημερεί; Ας το πάρουμςε απόφαση. Περικοπές,θυσίες ναι αλλά στον σκληρό πυρήνα δηλαδή στην ομάδα των δυνατών.

          • ΛΟΥΔΙΑΣ avatar
            ΛΟΥΔΙΑΣ @ Μακεδόνας 13/02/2012 19:03:53

            Συμφωνώ απόλυτα!

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Μακεδόνας 13/02/2012 15:13:41

        Προσυπογραφω ανεπιφυλακτα !

      • Γ.ΣΠΥΡΟΥ avatar
        Γ.ΣΠΥΡΟΥ @ Μακεδόνας 13/02/2012 18:55:50

        Μπραβο, Μακεδόνα, επιτέλους μια σοβαρή άποψη που υποστηρίζει τον κοινοβουλευτισμό και την Δημοκρατία. Οι ψοφοδεείς πολιτικοι, προ της "οργής της πλατείας" εγκατέλειψαν την ιδεολογια τους και την παραταξη τους και ντυθηκαν το ρουχο του ψευτοεπαναστατη. Υιοθέτησαν τη ρητορική του ΠΑΜΕ και στο τέλος έγιναν καρικατούρες της ίδιας της εικόνας τους. Δειλία και καιροσκοπισμός.

      • Ioustinianos avatar
        Ioustinianos @ Μακεδόνας 13/02/2012 18:58:28

        Συγχαρητήρια Μακεδόνα.

      • occultist avatar
        occultist @ Μακεδόνας 14/02/2012 11:43:32

        @Μακεδόνας
        Κάποτε, παλιά, στο Μπούρτζι ο φρούραρχος κράυγαζε στον Πολυζωίδη και Τσερτέτη "" εν ονόματι του βασιλέως σας διατάσω να υπογράψετε"" εωωοότας την καταδίκη του Κολοκοτρώνη και αυτοί είπαν ΟΧΙ και έμειναν στην ιστορία αντίθετα με '' τους συμμορφωντέντας προς τα υποδείξεις''. Οι ιστορικοί του μέλλοντος θα κρίνουν, εκ του αποτελέσματος, εάν οι ΜΗ ''συμμορφωθέντες προς τας υποδείξεις'' είχαν δίκαιο ή άδικο.

        • Μακεδόνας avatar
          Μακεδόνας @ occultist 14/02/2012 13:26:47

          "Οι ιστορικοί του μέλλοντος θα κρίνουν, εκ του αποτελέσματος, εάν οι ΜΗ ”συμμορφωθέντες προς τας υποδείξεις” είχαν δίκαιο ή άδικο".Αν κατάλαβα καλά οι ”συμμορφωθέντες προς τας υποδείξεις” είναι αυτοί που λένε ότι δεν μπορούμε να καταναλώνουμε, ως λαός, περισσότερα από όσα παράγουμε ενώ οι ΜΗ ”συμμορφωθέντες προς τας υποδείξεις” είναι αυτοί που προτείνουν μονομερή διαγραφή του χρέους δηλαδή μπαταχτζήδες. Βέβαια μόλις το κάνουμε θα αρχίσουν να τρέχουν ποτάμια τα δανεικά από όλο τον κόσμο και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

    • η γλωσσού avatar
      η γλωσσού @ Αυριανιστής 13/02/2012 21:40:28

      και το παλάτι, και οι παρακρατικοί ήταν δικοί μου υποστηρικτές;
      Απλά ερωτώ.
      Και ακόμη όταν ο Μάξ Μέρτεν ο δήμιος των Εβραίων της Θεσσαλονίκης άρχισε να κελαηδάει εγώ τον έστειλα πίσω στη Γερμανία ή ο Καραμανλής και ο Τάκος ο Μακρής;
      Το τελευταίο είναι γύμνασμα αγαπητέ Αυριανιστή μου για να μην εξασθενεί η μνήμη σου.

      • Γ ΣΠΥΡΟΥ avatar
        Γ ΣΠΥΡΟΥ @ η γλωσσού 13/02/2012 22:20:41

        Σιγουρα δικοί σου υποστηρικτές είναι καθως τους προτάσσεις ως συνηγόρους των απόψεων σου! Βελτιωσε τις παρέες σου. Με τους ναζιστές και τους παρακρατικούς που συναστρέφεσαι, θα εκτεθείς. Τι θα πει ο κόσμος;

  3. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 13/02/2012 03:04:57

    Αν ο Σαμαράς άρχιζε τις αντιμνημονιακές κορώνες και έριχνε την κυβέρνηση Παπαδήμου θα έπαιρνε στις εκλογές 40 - 50%. Θα ήταν όμως πρωθυπουργός σε μία διαλυμένη και ακόμη πιο τριτοκοσμική και κακομοίρικη Ελλάδα.

    Αντ’ αυτού προτίμησε να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, και να σώσει, έστω και προσωρινά, την Ελλάδα από την άτακτη χρεοκοπία, γνωρίζοντας ότι αυτό ίσως του κοστίσει την πρωθυπουργία. Άλλωστε, από την στιγμή που έχει όλο το δημοσιογραφικό σύστημα και το καθηγητικό κατεστημένο εναντίον του, γνωρίζει καλά ότι ουδείς θα του το αναγνωρίσει. Αντιθέτως, πολλοί θα τον λοιδορήσουν και άλλοι θα τον μισήσουν.

    Όμως, δεν ξέρω πολλούς που θυσίασαν το προσωπικό τους συμφέρον για την πατρίδα, για το ευρύτερο καλό. Για την ακρίβεια ούτε έναν ξέρω, (πλην του Σαμαρά).

    Είναι άνδρας και τιμά τα παντελόνια του. Και του αξίζουν συγχαρητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

    • dracon avatar
      dracon @ Σιωπηλός 13/02/2012 05:53:36

      Ακόμη μία σύγκριση.
      Ο γνωστός Ιωάννης Μεταξάς (αν και φασίστας ) αρνήθηκε το 1936 να πληρώσει το χρέος της Ελλάδας,στηριζόμενος στο διεθνές δίκαιο που αναγνωρίζει δικαίωμα σε χρεωμένες χώρες να κηρύξουν παύση πληρωμών ,όταν ο λαός απειλείται με εξαθλίωση.
      Οδηγήθηκε στα διεθνή δικαστήρια τα οποία δικαίωσαν την Ελλάδα.
      Σύμφωνα με εξακριβωμένες ιστορικές πληροφορίες ,ούτε πείνα έπεσε,ούτε ακρίδες,ουτε μαύρη βροχή,ούτε η γη ξέφυγε από τη τροχιά της,ούτε ήρθε ο 666 να κυβερνήσει τον πλανήτη.
      Η φαρσοκωμωδία που παίχτηκε στη βουλή με προεξάρχοντα του κυβερνητικού θιάσου τον κ.Παπαδήμο ,με την επικείμενη χρεωκοπία (σαν να μην είναι χρεωκοπία να σου παίρνει το σπίτι σου η εφορία,να σου κόβει το ρευμα η ΔΕΗ,τα παιδιά σου να λιποθυμάνε από πείνα στο σχολείο,να αποσύρεις το αυτοκίνητό σου γιατί δεν σου περισεύουν ούτε για τέλη ούτε για βενζίνη κ.λ.π.) τουλάχιστον λειτούργησε σαν πυροκροτητής για να απογειώσει την οργή και τον θυμό των συμπατριωτών μας και να τους βγάλει στο δρόμο παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες.
      Μετά τη ψήφιση του δεύτερου μνημονίου ,από μια βουλή που βρίσκεται σε απόλυτη δυσαρμονία με το λαικό αίσθημα, και μετά τις
      διαγραφές 46 στελεχών (σχεδόν το 1/6 των βουλευτών) τα δύο κόμματα θα γνωρίσουν περαιτέρω δημοσκοπική κατρακύλα ,καθιστώντας τη παραμονή τους στο κοινοβούλιο κατάχρηση δικαιώματος και εξουσίας .

    • PANOS avatar
      PANOS @ Σιωπηλός 13/02/2012 07:35:20

      Συμφωνώ. Θα του το αναγνωρίσουν σε λίγο καιρό.

    • PANOS avatar
      PANOS @ Σιωπηλός 13/02/2012 07:38:16

      Συμφωνώ. Θα του το αναγνωρίσουν σε λίγο καιρό.
      (Το πιο κάτω σχόλιό μου να μη ληφθεί ύπόψη)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Σιωπηλός 13/02/2012 08:18:00

      Οι Καραμανλήδες το είχαν κάνει. Ο γέρος το 63 μένοντας στην πολιτική αφάνεια 11 χρόνια μέχρι το 74. Ο νεώτερος λέγοντας την αλήθεια στον λαό και πηγαίνοντας στις εκλογές του 2009 που σίγουρα θα έχανε. Ο Σαμαράς έκανε και αυτός το πατριωτικό καθήκον του 2 φορές. Μία όταν παραιτήθηκε από υπουργός εξωτερικών επί Μητσοτάκη και μία τώρα

    • monomaxos avatar
      monomaxos @ Σιωπηλός 13/02/2012 09:20:40

      Αγαπητέ φίλε, αν ο Σαμαράς τον Νοέμβριο δεν συναινούσε σε συγκυβέρνηση και ζητούσε εκλογές τότε μέχρι τα μέσα Δεκέμβρη θα είχαμε νέα κυβέρνηση, μέχρι τον Ιανουάριο θα είχαν πλήρως στελεχωθεί τα Υπουργεία και μέχρι σήμερα θα είχε διαπραγματευθεί ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ το μέλλον της χώρας με βάση το πρόγραμμα του (ΖΑΠΠΕΙΟ 1 - 2 κ.τ.λ.) και θα είχε προλάβει να επανεκινήσει τη χώρα.

      Με την συγκυβέρνηση παρωδία που στήριξε, φτάνουμε Μάρτιο και ακόμη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ για το αν τελικά η Ελλάδα θα την βγάλει καθαρή ή όχι.

      Εγώ πάντως μιάς και ρωτάς ξέρω έναν που έκανε όλα τα παραπάνω που περιγράφεις για τον Σαμαρά, τον άδικο και βρώμικο πόλεμο που του έγινε μέσα και έξω του κόμματος, και που τιμωρήθηκε και λοιδωρήθηκε όσο κανένας σε πείσμα για το ήθος του και τον πατριωτισμό του και τώρα τρέμουν να πουν το όνομα του φοβούμενοι τις συγκρίσεις μαζί του.

      Από μένα λοιπόν ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κων/νο Καραμανλή τον νεώτερο.

      • Στάθης Σαραφόπουλος avatar
        Στάθης Σαραφόπουλος @ monomaxos 13/02/2012 18:04:29

        Συγχαρητήρια, συμφωνώ μαζί σας..!

  4. KA avatar
    KA 13/02/2012 08:36:11

    ΟΚ. Γράφετε

    "Ο Καραμανλής ζήτησε τη διάλυση της Βουλής και προκήρυξε εκλογές τις οποίες και κέρδισε.".

    Ο Σαμαράς ζήτησε τη διάλυση της Βουλής και μπορεί (ίσως, κα λέω ίσως γιατί αριθμητικά δεν είναι στο χέρι του) να προκαλέσει εκλογές όταν ολοκληρωθεί το "χειρουργείο" PSI-δανειακής.

    Απόμένει να δούμε λοιπόν αν θα προκηρυχθούν εκλογές, και αν θα τις κερδίσει.

    Προσωπικά, αμφιβάλλω και για τα δύο.

  5. GIKON avatar
    GIKON 13/02/2012 08:54:47

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    1.- Σχημάτισε την κυβέρνησή του ξεκινώντας από τον Γ. Ράλλη και τον Π. Παπαληγούρα.
    2.- Πάντα πρόσθετε και εμπλούτιζε το κόμμα του με προσωπικότητες των άλλων χώρων και σάρωνε στις εκλογές.
    3.-΄Οταν ο Χέλμουτ Σμιτ αρνείτο σθεναρά την είσοδο της Ελλάδας στην Ε.Ο.Κ, ο ουμπαλάτος Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Εθνάρχης μας, του απέσπασε τη συγκατάθεση με τρόπο αγέρωχο και προσβλητικό για το γερμανικό έθνος, κάνωντάς τον, τελικά, ισχυρό υποστηρικτή της Ελλάδας.

  6. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 13/02/2012 10:47:58

    Μπορείτε να φανταστείτε τον Καραμανλή, να ξενυχτά συζητώντας με τρείς ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ απεσταλμένους?
    Οχι ε?
    Μπορείτε ΜΟΝΟ να τον φανταστείτε, να σηκώνει το τηλέφωνο και να λέει ΜΙΑ σταράτη κουβέντα στον ομόλογό του, ηγέτη, καγγελάριο της Γερμανίας, ή ΜΙΑ σταράτη κουβέντα στον Πρόεδρο της Γαλλίας.

    'Αλλα είναι τα χαρακτηριστικά ενός Ηγέτη. Δεν βλέπω κανέναν από τους σύγχρονούς μας να μπορεί να σταθεί στο δέον ύψος. Ας αφήσουμε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή στην ησυχία του, αρκετά τρίζουν τα κόκκαλά του μ αυτά που γίνονται.

  7. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 13/02/2012 14:06:37

    Εγώ ξέρω ότι επίσης ο Κων-νος Καραμανλής, όταν κατάλαβε ότι το παιχνίδι ήταν στημένο (από το Παλάτι) τα βρόντηξε και έφυγε, χωρίς να πάει να φιλήσει το μάγουλο της Γερμανίδας (Φρειδερίκης) που είχε χαστουκίσει.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Professor Moriarty 13/02/2012 14:35:19

      Ίσως έρθει και αυτή η ώρα.
      Και δικαιούνται να το κάνουν, κυρίως αυτοί που δοκίμασαν να το αποφύγουν.

  8. Χρήστος Ρουγκάλας avatar
    Χρήστος Ρουγκάλας 13/02/2012 15:05:36

    ναι μεν δείχνει την πυγμή που πρέπει να χει ο ηγέτης ,όταν παίρνει κρίσιμες αποφάσεις ,αλλά δεν συγκρίνεται η νυν υφιστάμενη κατάσταση ,με την τότε....άλλο η αλλαγή του εκλογικού νόμου κι άλλο η προσπάθεια για τη σωτηρία της πατρίδας...ήταν άλλο το διακύβευμα τότε!!!

  9. ANTONIS avatar
    ANTONIS 13/02/2012 16:05:41

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ., ΣΙΩΠΗΛΟΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, PROFESSOR MORIARTY.ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

    • η γλωσσού avatar
      η γλωσσού @ ANTONIS 13/02/2012 21:46:03

      δεν θέλω στεναχώριες. Υπάρχει το ανήψι του ακόμα και ετοιμάζεται πάλι για νέους αγώνες για τη δόξα του μπαρμπούλη του.

  10. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 13/02/2012 21:38:55

    Είμαι από αυτούς που πίστευαν ότι ο Σαμαράς έπρεπε να πει όχι,να τελειώνουμε εδώ κι όποιον πάρει ο χάρος.Είμαι σαν όλους τους Έλληνες που ανατράπηκαν όλα τους τα δεδομένα,όλη τους η ζωή,όλα τα όνειρα προπάντος για τα παιδιά τους.
    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποιος μας οδήγησε σ'αυτό το χάλι.Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μας.Ο Γιώργος.Τέτοια προδοσία πατρίδας δεν νομίζω να έχει ποτέ γίνει.Ο Σαμαράς λοιπόν μπορεί να ανήκει σε μία από τις τρεις κατηγορίες .
    1}Προδότης σαν τον Γιώργο.Την αποκλείω γιατί είναι άνδρας από καλή γεννιά.
    2}Μαζοχιστής.Είναι δυνατόν να παίρνει στις πλάτες του τις αμαρτίες του Γιώργου και των Πασόκων που μας οδήγησαν στη καταστροφή την ώρα που όλα έδειχναν ότι έχει το πάνω χέρι;
    3}Είναι από στόφα μεγάλου πολιτικού ,που γνωρίζοντας κάτι παραπάνω από μας ,βάζει πάνω από όλα το συμφέρον της πατρίδας,πάνω από το δικό του συμ-
    φέρον και της Ν.Δ.
    Εγώ καταλήγω στην τρίτη εκδοχή.Και πιστεύω ότι είναι ο μόνος που μπορεί
    να αλλάξει την πορεία μας.Για να το σκεφτούμε καλύτερα.
    Τι πιστεύω πως πρέπει να γίνει από δω και πέρα.α}να αποκλείσει οριστικά και
    αμετάκλητα ο Σαμαράς την οποιαδήποτε σχέση με αυτούς που πρώτο και κύριο μέλημα τους είχαν τον πιο αισχρό πόλεμο εναντίον του μέσα και κυρίως έξω από
    την χώρα.Μην έχουμε αυταπάτες ότι αυτός ο πόλεμος ήταν πέρα από κάθε ηθική.Οκαθοδηγητής ήταν και είναι γένους θηλυκού που ξεπληρώνει παλιά χρέη της προς τους φίλους της Γερμανούς.Δυστυχώς σε βάρος και της πατρίδας.
    β}Να βρει τρόπο να επανέλθουν οι διαγραφέντες.Δεν περρισεύει κανείς στον α-γώνα να γίνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς και να κάνει όλα αυτά για τα οποία τον εμπιστευτήκαμε.γ}Να συμπράξει ακόμα και με τον διάολο για να τιμωρη-θούν αυτοί που μας κατέστρεψαν γιατί ο λαός δεν αντέχει πιά ούτε μια στάλα
    ψέμμα,ούτε μιά υπόσχεση που να μην υλοποιηθεί.Οτι πει πρέπει να είναι αυτά που μπορούν να πραγματοποιηθούν.
    Αλλοιώς ας βάλουμε με το νου μας τι μπορεί να συμβεί.

  11. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 13/02/2012 22:06:27

    Μερικές παρατηρήσεις.Ο Κ.Καραμανλής το 1958:
    1.Δεν άφησε την ακυβερνησία να σέρνεται ούτε σύρθηκε σε συμμαχικές κυβερνήσεις.Μόλις αμφισβητήθηκε,προκήρυξε αμέσως εκλογές.Δεν άφησε να αιωρείται καμία αμφιβολία,ούτε εξαρτήθηκε από τις ψήφους άλλων κομμάτων ούτε έκανε ανακυκλωμένες συζητήσεις και πολύωρες διαπραγματεύσεις.Ο Παπαπολίτης της ΕΠΕΚ προσφέρθηκε να του δώσει τις δικές του 15 έδρες για να κυβερνήσει.Όμως,εκείνος αρνήθηκε και τάχιστα προκήρυξε κάλπες.Ο ελληνικός λαός αναγνώρισε την αποφασιστικότητά του,τη ταχεία πολιτική του αντίληψη και τον επιβράβευσε,κερδίζοντας άνετα.
    2.Ο Κ.Καραμανλής δεν ήταν από πολιτικό ή οικονομικό τζάκι.Ο πατέρας του ήταν δάσκαλος.Απλό παιδί της επαρχίας,που έφτασε στα κορυφαία πολιτικά και πολιτειακά αξιώματα.Καμία σχέση με σήμερα,όπου πάρα πολλοί είναι γόνοι πολιτικών οικογενειών και ηγούνται πολιτικών σχηματισμών.Μια μικρή παρένθεση εδώ.Μην ισχυριστεί κάποιος πως τον τοποθέτησε το Παλάτι το 1955 στη θέση του Παπάγου και έτσι αναδείχθηκε.ΔΙΟΤΙ όπως γνωρίζουμε το Παλάτι,κατά καιρούς,είχε προτείνει πάρα πολλούς ως πρωθυπουργούς που δεν είχαν πολλά προσόντα,διακρίθηκαν για την ανεπάρκειά τους και παρέμειναν στην Αρχή για μέρες ή μήνες...Και συνεχίζω.Παρ'όλο που ο Ράλλης,σε βιβλία του,έχει τονίσει πως η αιτία ρήξης με τον Καραμανλή ήταν ο εκλογικός νόμος,στο βάθος ήταν η μη αποδοχή,εκ μέρους του,του Καραμανλή λόγω της καταγωγής του.Δεν ήταν ''τζάκι''.Το έγραψα παραπάνω.Μην αμελούμε τη μεγάλη κόντρα Καραμανλή-Βλάχου της ''Καθημερινής''.Η Βλάχου,τότε,τον υποτιμούσε με ειρωνικά σχόλια.Οι σχέσεις τους,κατά κάποιο τρόπο,αποκαταστάθηκαν με τη συμμετοχή της Βλάχου στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ το 1974.Υπάρχει και φωτογραφία με την επίσκεψη Καραμανλή στο γραφείο της Βλάχου λίγο μετά τη Μεταπολίτευση,σε φιλικό τόνο,παρόντων σπουδαίων δημοσιογράφων της εποχής εκείνης.
    3.Συγκρίσεις δεν είναι δυνατόν να γίνουν με σήμερα.Ο Καραμανλής,αν και μπορούσε να συνεχίσει τη πορεία του Ελ.Συναγερμού που είχε τέσσερα και κάτι χρόνια ζωής,προτίμησε να ιδρύσει ένα καινούργιο κόμμα την Εθνική Ριζοσπαστική Ένωση στις 4 Ιανουαρίου 1956.Το 1958 η μεγάλη καραμανλική παράταξη είχε δυο χρόνια ζωής,ήταν άφθαρτη,διέθετε μεγάλο δυναμισμό και η χώρα βρισκόταν στην αρχή της μεγάλης οικονομικής ανόδου,αφού είχε προηγηθεί η διετία Σπ.Μαρκεζίνη στο υπουργείο Συντονισμού τη περίοδο 1952-1954 επί Ελ.Συναγερμού υπό το Αλ.Παπάγο.Οπότε,ποια η σύγκριση με σήμερα όπου η Ελλάδα είναι στο χείλος του γκρεμού;
    4.Και κάτι τελευταίο,που αφορά το λίγο μετά του έτους 1958.Λίγους μήνες αφού διεξήχθησαν οι εκλογές του 1958,ο Καραμανλής συναντήθηκε με τον Ράλλη.Υπήρξε διαφωνία.Μετά,λίγο πριν τις εκλογές του 1961,ξαφνικά και χωρίς καμία προσυνεννόηση,ο Καραμανλής τηλεφώνησε στον Ράλλη και του ζήτησε τόσο ν'αναλάβει τον προεκλογικό αγώνα της ΕΡΕ όσο και να ηγηθεί του ψηφοδελτίου της Α'Αθηνών.Όπως αναφέρει ο Ράλλης σε βιβλίο του,ο Καραμανλής είχε ένα προσόν.Συγχωρούσε.Αυτό ήταν σημαντικό για έναν πολιτικό άνδρα.Επίσης,το παραπάνω προσόν του Καραμανλή το αναφέρει και ο Σπ.Μαρκεζίνης.Αυτά τα ολίγα σε σχέση με το κεντρικό κείμενο που διάβασα παραπάνω.

  12. nk avatar
    nk 15/02/2012 18:56:24

    ας θυμομαστε την ιστορια ωστε να προβλεπουμε το μελον μας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.