#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/08/2013 12:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι άλλαξε ξαφνικά και ο Πούτιν δε θέλει να επενδύουν οι Ρώσοι στην Ελλάδα;



(Ανανεωμένο) - Ενστάσεις για την επιλογή Ρώσων επιχειρηματιών να επενδύσουν στην Ελλάδα αντί στη χώρα τους, εξέφρασε ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν μιλώντας  σε διευρυμένη σύσκεψη για την ανάπτυξη της Περιφέρειας του Ροστόφ, απ' όπου κατάγεται και αναπτύσσει μεγάλο μέρος των επιχειρηματικών του δραστηριοτήτων ο ομογενής επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης.

«Πρέπει να ερευνήσουμε, γιατί επενδυτές και δικοί μας και ξένοι επενδύουν αρκετά μεγάλα ποσά στο εξωτερικό, αν και έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό εδώ», ανέφερε ο κ. Πούτιν κατά τη διάρκεια της σύσκεψης για να συμπληρώσει με νόημα: «Ορισμένοι συνάδελφοι, που είναι παρόντες εδώ, το κάνουν αυτό, αλλά δεν γνωρίζω εάν είναι παρόντες εκείνοι, που επενδύουν αρκετά μεγάλα χρηματικά ποσά στο εξωτερικό».

«Μεταξύ άλλων με έκπληξή μου ανακάλυψα ότι μια αρκετά σοβαρή επένδυση πραγματοποιήθηκε το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα», σημείωσε στην παρέμβασή του, χωρίς να κατονομάσει κάποιον επιχειρηματία.

«Η Ελλάδα είναι μια καλή χώρα, πνευματικά κοντινή μας, αλλά γνωρίζουμε ποια οικονομικά και εν γένει χρηματιστικά προβλήματα υπάρχουν εκεί. Την ίδια στιγμή, εάν ένας επενδυτής επιλέγει μια τέτοια χώρα, προφανώς προβληματική, για τις επενδύσεις του και την προτιμά, ας πούμε, από την Περιφέρεια του Ροστόφ, γεννάται το ερώτημα: γιατί και τι δεν είναι εδώ αρκετό; Μπορεί η ρίζα του προβλήματος να είναι αυτό, που οι επιχειρηματίες ονομάζουν συχνή αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού;» παρατήρησε ο Ρώσος πρόεδρος, ζητώντας από τους παριστάμενους να συζητήσουν εκτενώς τις ελλείψεις, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής αυτής του ρωσικού Νότου.

Ερωτήματα

 

Η ξαφνική αναφορά του Βλ. Πούτιν στην Ελλάδα και στο ότι είναι προβληματική χώρα για επενδύσεις είναι πολύ σημαντική και σηματοδοτεί σοβαρές εξελίξεις σε γεωπολιτικό επίπεδο. Τσάρος της Ρωσίας δεν το είπε τυχαία, δεν είχε σκοπό απλά να κατηγορήσει τον πρώην φίλο του Ιβάν Σαββίδη ( φαίνεται ότι τα έχουν σπάσει) που επενδύει στην Ελλάδα. Ούτε σκόπευε να μαζέψει τα ρωσικά κεφάλαια ώστε να μην επενδύουν στο εξωτερικό αλλά να μένουν στη Ρωσία.

Η ξαφνική στροφή του Βλ. Πούτιν έχει πολλές ερμηνείες και σίγουρα συνιστά αντικείμενο πολύ προσεκτικής αντιμετώπισης από την ελληνική διπλωματία. Θα μπορούσαμε όμως να υποθέσουμε τα εξής:

1.Τι άλλαξε ξαφνικά και ο Πούτιν δε θέλει να επενδύουν οι Ρώσοι στην Ελλάδα, αν και είναι... πνευματικά κοντά στη Ρωσία, όπως είπε και ο ίδιος; Μέχρι πριν από τρείς μήνες με εντολή του δεν ήρθε τρεις φορές ο Αλεξέι Μίλερ της Gazprom για τη ΔΕΠΑ; Δεν συναντήθηκε με τον Σαμαρά κι έδειχνε θερμός για επενδύσεις στην Ελλάδα; Τότε δεν ήταν προβληματική χώρα;

2.Άραγε η αναφορά του συνδέεται με το γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο του παιχνιδιού με τον αγωγό ΤΑΡ που παρακάμπτει το ρωσικό αέριο; Τι έπρεπε δηλαδή να κάνουν οι Έλληνες, να μη συμμετάσχουν στον αγωγό προκειμένου να μην οργιστεί η Μόσχα;

3.Άραγε συνδέεται με την πρόσφατη επιστολή του Αντ. Σαμαρά στον Πούτιν που του ζητούσε να μειώσει τις τιμές του φυσικού αερίου; Αν δε θέλουν να το μειώσουν ας μας επιτρέψουν να αγοράσουμε από αλλού.

4.Μήπως είναι ένα μήνυμα στην Αθήνα επειδή ο πρωθυπουργός «τόλμησε» να πάει στην Ουάσιγκτον και να ζητήσει βοήθεια; Τι πρέπει να κάνει δηλαδή η Ελλάδα. Να μη διαπραγματεύεται με τους δανειστές της μια καλύτερη λύση γιατί έτσι, κατά τους Ρώσους, προσδένεται στο άρμα της Ευρώπης και των ΗΠΑ; Αν δε θέλει κάτι τέτοιο ο κ. Πούτιν ας βοηθήσει την Ελλάδα με δάνεια ή με επενδύσεις.

5.Το γεγονός ότι οι Ρώσοι εγκατέλειψαν την Κύπρο και το ίδιο κάνουν και με την Ελλάδα δείχνει ότι δεν υπάρχουν ούτε θρησκείες, ούτε δεσμοί αίματος όταν μπαίνει μπροστά το χρήμα. Ας το καταλάβουν αυτό ορισμένοι που περιμένουν από την Επανάσταση του 1821 το... Μόσκοβο να τους σώσει.

Και τέλος, η στάση της Ρωσίας είναι μια απάντηση σε όλους εκείνους που ακόμη και σήμερα λένε ότι η Ελλάδα είχε επιλογές για το χρέος της. Και οι επιλογές ήταν να δανειστεί από τη Ρωσία. Ο Πούτιν και η νομενκλατούρα που κυβερνά δεν ξεχωρίζει κανέναν και δεν θα θυσιάσει ούτε ένα ρούβλι αν πρόκειται να θιγούν τα ρωσικά συμφέροντα. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση.

 

Κυβερνητική ενόχληση

 

Ασφαλώς και υπάρχει ενόχληση ανέφερε κυβερνητική πηγή με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν. Αυτό έλειπε, να θεωρούμε μειονέκτημα, ότι η Ελλάδα, μετά από τόσες θυσίες του λαού της έχει αρχίσει να προσελκύει ξένες επενδύσεις πρόσθετε η ίδια πηγή.

Η Ελλάδα είναι μια ασφαλής χώρα για επενδύσεις είχε δηλώσει νωρίτερα στον ραδιοσταθμό Βήμα 99,5 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου κληθείς θα σχολιάσει τη δημόσια παραίνεση του προέδρου της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν προς τους Ρώσους επενδυτές να επενδύουν στη χώρα τους αντί στο εξωτερικό.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 23/08/2013 13:18:04

    Κοιτάζει την ανάπτυξη της πατρίδας του. Λογικό. Δεν θα πει όχι σε στρατηγικής σημασίας επενδύσεις, όχι όπως του Σαββίδη, αλλά πχ αγωγών ρωσικού φυσικού αερίου.

  2. regeneration avatar
    regeneration 23/08/2013 14:04:32

    Σε ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά...

  3. Σίμος avatar
    Σίμος 23/08/2013 14:23:18

    Ο καθένας αποκλειστικά κοιτά τα συμφέροντα του και μόνο (όχι μόνο τα εθνικά αλλά τα προσωπικά του) κατά τα άλλα τις δοξασίες περί ορθοδόξων αδερφών, τόξου και μεγάλης Ρωσίας, μέχρι στιγμής, διαψεύδεται ολοκληρωτικά κτλ .

    Ας κοιτάξουμε και εμείς ρεαλιστικά που είναι το συμφέρον μας και χωρίς προκαταλήψεις .

  4. AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 23/08/2013 15:05:13

    Aυτή είναι, προφανώς η απάντηση του Πούτιν στην επιστολή Σαμαρά.
    Δεν μπορεί να είμαστε οι καρπαζοεισπράκτορες της Δύσης και να το παίζουμε τσαμπουκάδες στους Ρώσους ! Ο Πούτιν δεν ξεχνά. Ας έρθουν οι "φίλοι" μας οι Αμερικάνοι και οι Γερμανοί να επενδύσουν .

    • Αμήν!! avatar
      Αμήν!! @ AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 23/08/2013 15:54:23

      ""Ας έρθουν οι “φίλοι” μας οι Αμερικάνοι και οι Γερμανοί να επενδύσουν .""

      Μέχρι να έρθουν αυτοί (τον κόκκινο Μάη που λέγανε οι παλιοί) μήπως θα ήταν καλύτερα να επιστρέψουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις που την εποχή Σημίτη πήρανε τεράστιες επιδοτήσεις για να πάνε τα εργοστάσια τους μακριά από την χώρα τους ,αν και τα προϊόντα τους τα διαθέτουν ακόμη σε αυτή και μάλιστα σε τιμές ακόμη ακριβότερες από τότε που παρήγαγαν εδώ ;

      • Siegfried avatar
        Siegfried @ Αμήν!! 24/08/2013 00:35:18

        Ναι θα έλθουν τρέχοντας. (Εδώ φεύγουν και οι λίγοι απομείναντες) Για να μην ξέρουν τι φόρο θα πληρώσουν του χρόνου, και αν η επένδυσή τους θα αποτιμάται μεθαύριο σε ευρώ, σε σελίνια ή σε φοίνικες. Ναι θα έλθουν για να βοηθήσουν να συνεχίζεται το πληρωμένο πάρτυ του κηφήνων της βουλής, του σογιού του Τραγάκη, της κόρης Πολύδωρα, του Παπουτσή, του πολιτικού γραφείου του Βενιζέλου και της φιλενάδας του Κεδίκογλου. Ναι θα έρθουν γιατί η πολιτεία τους προσφέρει δωρεάν μαθήματα οικονομικών για ενήλικες, αφού πρέπει κάθε μέρα να μελετούν 1-2 ώρες για τους νέους φόρους και τα νέα τεκμήρια. Για να μην μπορούν να έχουν αυτοκίνητο, κότερο, πισίνα χωρίς να περνάνε από τα γκισέ της εφορίας, όποτε αδειάσει το συρτάρι της (δηλαδή κάθε χρόνο). Έχετε δει πως ζουν την καθημερινότητά τους στις χώρες που πήγαν;

        Όπως έχει πει κάποιος, με το στανιό επιχειρηματίας δεν πρόκειται να γίνει κανείς. Εσύ αντί να φωνάζεις τους ιδιώτες να επιστρέψουν, πήγαινε αγόρασε με τα λίγα χρήματά σου μετοχές. Το ίδιο πράγμα είναι, απλώς η κλίμακα αλλάζει. Όταν το κάνεις θα δικαιούσαι να συμβουλεύεις τους άλλους, μέχρι τότε καλύτερα να σιωπάς. Δυστυχώς η Ελλάδα παραέγινε κρατικό μαγαζί, δηλαδή το κράφος ρουφάει τεράστιο ποσό του παραγόμενου πλούτου και οι ιδιώτες μάλλον δεν θέλουν να τον μοιραστούν μαζί με το κράτος (αφού δεν μοιράζονται και τις ζημιές, πλην εξαιρέσεων π.χ. τραπεζίτες). Όποιος νομίζει ότι με εκβιαμούς και απειλές θα πείσει τον οποιονδήποτε να γυρίσει να επενδύσει στη χώρα, ας αλλάξει πλευρό στο κρεβάτι του.

        Να σημειωθεί τέλος ότι τα όποια ωραία λόγια πολιτικών περί επενδύσεων και επενδυτών είναι πλέον άνευ ουσίας, αφού αυτοί είναι πλέον μαριονέτες της τρόικα. Αν δεν τους επιτρέπεται πλέον να αλλάξουν φπα στο σουβλάκι, σιγά να μην μπορούν να εγγυηθούν για φόρους, εισφορές, τραπεζική χρηματοδότηση. Άρα ο λόγος τους και οι βεβαιώσεις τους είναι γράμματα γραμμένα στο χιόνι.

        • Χρήστος Γενναίος avatar
          Χρήστος Γενναίος @ Siegfried 26/08/2013 16:22:50

          Συγχαρητήρια για την τοποθέτηση σου.

        • emily avatar
          emily @ Siegfried 31/08/2013 11:31:20

          Έτσι ακριβώς.΄Τα κορόιδα "πέθαναν".

        • ρεμαλι avatar
          ρεμαλι @ Siegfried 10/09/2013 00:15:32

          προσυπογραφω

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 23/08/2013 16:42:18

      Σωστός!

      • stratis avatar
        stratis @ Εμμανουήλ Πρόιος 25/08/2013 04:08:37

        Σωστότατος!

  5. cynthia avatar
    cynthia 23/08/2013 15:18:44

    Πέφτουν οι σφαίρες σαν το χαλάζι....! Απο την μιά ο Πούτιν κατονομάζει την χώρα " προφανώς προβληματική " , απο την άλλη ο economist θεωρεί "ασυνήθιστο" να παραιτούνται έλληνες αξιωματούχοι για λόγους ηθικούς , κατα τρίτον λίβελλος απο την Frankfurter Allgemeine για τους ανίκανους πλήρως αποτυχημένους πολιτικούς ....!
    Και εννοείται οτι δεν έχουν λόγο να μας μισούν όλοι αυτοί εν χορώ .

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ cynthia 23/08/2013 19:19:04

      Στην πολιτική δεν υπάρχουν ούτε μίσος ούτε αγάπη.
      Οπως συμβαίνει και στις επιχειρηματικές δραστηριότητες.
      Υπάρχουν μόνο πραγματικότητες και αλήθειες συναρτόμενες βέβαια με συμφέροντα και στόχους - απόλυτες αλήθειες μόνο στα παιδικά όνειρα.

      • Cynthia avatar
        Cynthia @ Μανιάτης 23/08/2013 20:00:12

        Ακριβώς ! Πραγματικότητες κ αλήθειες συναρτόμενες ....
        Αυτές που πρέπει κι εμείς να αντιμετώπισουμε κάποτε κ να τελειώνουμε με τα παιδικά " κακοί Γερμανοί κ Αμερκανοι κλπ.

  6. ΚΜ avatar
    ΚΜ 23/08/2013 15:21:46

    Μακάρι αντίστοιχη στάση με αυτή του Πούτιν να τηρούσαν και κάτι δικοί μας «εκσυγχρονιστές», κατά τη δεκαετία του '90. Εκείνοι που επιδοτούσαν την μεταφορά της παραγωγικής βάσης της χώρας προς την Βουλγαρία και τα Σκόπια (ενώ αυτά συνέχιζαν να μας φτύνουν). «Cargo cult» οικονομική διείσδυση...

    • Albert avatar
      Albert @ ΚΜ 23/08/2013 22:41:59

      Εδώ είμαστε ολόκληροι μια cargo cult χώρα..

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Albert 24/08/2013 06:50:30

        Όχι «ολόκληροι» (sic), μόνο μια μερίδα - στην οποία, πάντως, συγκαταλέγεσαι, ώ Σύνδρομο της Στοκχόλμης!

  7. Black Ship avatar
    Black Ship 23/08/2013 16:01:41

    Μετά από την πρόσφατη συμπεριφορά των Ρώσων στην Κύπρο, όποιος διατηρούσε αυταπάτες, τις εγκατέλειψε. Δεν υπάρχουν ούτε μεγαλόψυχοι, ούτε ''αδελφοί''. ''Είμαστε Έθνος ανάδελφον'' !!

  8. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/08/2013 17:19:00

    Ο Πούτιν έχει δίκιο ότι η σημερινή Ελλάδα είναι προβληματική χώρα - επενδυτικός στόχος, απο την άποψη της οικονομικής νοοτροπίας και ως κρατικός οργανισμός. Λέει αυτό που άλλοι το λένε στα Αγγλικά Failed state.
    Μόνο τον φοροεισπρακτικό μηχανισμό άν δείς και πως συμπεριφέρεται στους χλεχλέδες της Μυκόνου και της Χαλκιδικής, καταλαβαινεις. Δεν χρειάζονται πολλά. Με τουρισμό και εστίαση μόνον δεν πάς μακριά ως κράτος, ιδιαίτερα αν έχεις 80 - 100 % φοροδιαφυγή.
    Ωστόσο είναι πολιτικά χονδροειδής, αυτοκρατορικός τύπος (Τσαρικού - Σταλινικού στύλ) και φραγκοφονιάς ολκής. Η Μέρκελ μπροστά του μου φαίνεται σπάταλη.
    Τελικά, ο "ορθοδοξος" που τα λέει τόσο χοντρά στους "ομόθρησκούς" του, είναι πολύ πιό "προτεστάντης" απο τους Βερολινέζους που έχουν πάρει στο κυνήγι τους "βλάχους Σβάμπους".
    Επι της ουσίας, ο μπός έχει τα δίκια του. Αλλά το χάνει το δίκιο του όλο, λόγω αυτοκρατορικού στύλ.
    Άν είσαι ηγέτης, πρέπει να ξέρεις ότι δεν είναι εποχή να παριστάνεις την Μεγάλη Αικατερίνη.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Uncle Stgm 23/08/2013 19:20:53

      Ωραίο!

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/08/2013 17:21:05

    Μήπως απλά είναι "γάβρος" ο Βλαδίμηρας;
    Ή μήπως "σκούληκας";

    • Vee avatar
      Vee @ Uncle Stgm 23/08/2013 20:15:09

      Θείε περίμενα ένα πιο έξυπνο σχόλιο από εσένα...

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/08/2013 17:24:15

    Τελικά, είμαστε λαός με υπέρμετρο συγκινησιακό, παρά του ότι θέλουμε να αποκαλούμαστε απόγονοι του Αριστοτέλη.
    Τα Κράτη δεν έχουν φίλους και εχθρούς, παρά μόνο συμφέροντα.
    Ας γίνουμε Κράτος ικανό, ώστε να έχουν οι άλλοι συμφέρον να συνεργαστούν
    μαζί μας. Να επιβάλουμε το ρόλο μας ως στρατηγικό έταιρος.
    Τα άλλα όλα είναι παραμύθια είτε εκ του πονηρού είτε λόγω αφέλειας.

  11. Ρηνα avatar
    Ρηνα 23/08/2013 17:41:56

    "οταν ακουσεις απο την τηλεοραση να γινεται λογος για τα μιλια, για την αιγιαλιτιδα ζωνη για την επεκταση απο 6 σε 12 μιλια, τοτε απο πισω ερχεται ο πολεμος. Μετα τη προκληση των Τουρκων θα κατεβουν οι Ρωσοι στα Στενα. Οχι για να βοηθησουν εμας. Αυτοι θα εχουν αλλα συμφεροντα. Αλλα χωρις να το θελουν θα βοηθανε εμας......................................................................................θα βγαλει η Ελληνικη κυβερνηση αποφαση να μη στειλει στρατο. Θα κρατησει στρατο μονο στα συνορα. Και θα ειναι μεγαλη ευλογια που δεν θα παρει μερος. Γιατι οποιος παρει μερος σ αυτον τον πολεμο (εν τον Ευρωπαϊκο), χαθηκε.."
    Απο το βιβλ. γεροντας Παϊσιος ο Αγιορειτης 1924-1994 σελ 434

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ρηνα 26/08/2013 23:02:00

      "θα βγαλει η Ελληνικη κυβερνηση αποφαση να μη στειλει στρατο. Θα κρατησει στρατο μονο στα συνορα. Και θα ειναι μεγαλη ευλογια που δεν θα παρει μερος. Γιατι οποιος παρει μερος σ αυτον τον πολεμο (εν τον Ευρωπαϊκο), χαθηκε..."

      Αυτό είναι που πρέπει να μας αφορά άμεσα. Η μη συμμετοχή μας σε όσα γίνουν και που μάλλον ξεκινούν άμεσα με την επερχόμενη επέμβαση του ΝΑΤΟ στη Συρία....

  12. καρ avatar
    καρ 23/08/2013 17:53:56

    Είναι συγκλονιστικός ο γέροντας και έγραφε πάντα "με πόνο και αγάπη" -δεν τα ξεχώριζε!!

  13. Aris avatar
    Aris 23/08/2013 18:16:41

    Και λίγα είπε ο ρώσος πρόεδρος. Μόνο τις συμφωνίες που είχαν υπογραφεί επί Καραμανλή (προσέξτε, είχαν πέσει υπογραφές) και τις ακύρωσαν με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο οι διάδοχοί του, είναι αρκετό για να μας κάνει και μήνυση!

    • Γιάννης Ζωγράφος avatar
      Γιάννης Ζωγράφος @ Aris 31/08/2013 10:03:11

      Απ' όλα τα σχόλια, αυτό είναι πιό κοντά στην αλήθεια.
      Εμείς τους φτύσαμε (διότι αυτοί ήταν η συμβουλή των Αμερικανών, ή τουλάχιστον αυτό εμείς νομίσαμε ότι ειναι, ως καλοί ραγιάδες).
      Μπορούσαμε να κάνουμε πολλά με τον Βλαδίμηρο, αλλά έχουμε δειλούς και ως ηγέτες που δεν θέλουν να τους θυμώσει ο Ομπάμα και οι Ισλαμοφασίστες φίλοι του.

  14. tier avatar
    tier 23/08/2013 18:37:32

    Η Gazprom διαφημίζεται στην Σάλκε, δεν πρέπει να του πολυάρεσε του πούτιν η ισοπαλία του ΠΑΟΚ, ειδικά όταν αυτή η ομάδα ανήκει σε ρώσο......

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ tier 23/08/2013 19:49:14

      Και “σκούληκας” και αδελφοποιημένος με τους "κομίτι" (η θύρα 4 της Βάρνταρ Σκοπίων)...
      Μήπως είναι ώρα να σαλπίσει ο "θείος Βάνιας": Αδέρφια "πτηνά", στα όπλα!

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ tier 25/08/2013 22:09:05

      Χα, χα! Μέχρι και ο υπέργηρος βησιγότθος που καθόταν δίπλα μου χθες στο φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ ανέφερε την ισοπαλία του Παοκ, όταν του είπα ότι είμαι από την Θεσσαλονίκη! Όπερα και ποδόσφαιρο πάντα είχαν ισχυρούς δεσμούς!

  15. ΣΑΤΩΦ avatar
    ΣΑΤΩΦ 23/08/2013 19:40:14

    ΟΤΑΝ ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΣΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΦΥΡΙΞΕΙ Ο ΚΑΜΕΡΟΝ, Ο ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ Ο ΟΛΑΝΤ...ΘΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ...ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΕΛΕΩ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΩΣ ΜΟΝΗ ΝΟΜΙΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ...ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥ ΕΛΛΗΝΟΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΡΙΩΝ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΑΜΕ ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΡΙΞΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ - ΩΣ ΡΩΣΟΦΙΛΟ - ΚΑΙ ΦΕΡΑΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΥΠΑΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ...ΩΡΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΙΣΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ...ΤΟΝ ΔΕ ΥΨΗΛΑΝΤΗ ...ΘΑ ΤΟΝ ΠΟΥΜΕ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΓΚΕΜΠΕ...ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ...

    • Β,Αθηναιος avatar
      Β,Αθηναιος @ ΣΑΤΩΦ 24/08/2013 09:04:56

      Ανιστόρητε ορθότατα η Ελλάδα επαναπροσδιορίζει και αποκαθιστά τις στρατηγικές της σχέσεις με την Δύση.
      Εκεί είναι η θέση μας.
      Τα πειράματα των επιπολαιων και επικίνδυνων Ηγετισκων τύπου Καραμανλή κλπ μας οδήγησαν σε απομόνωση.
      Οσο γα τους Ρώσους ,ομοδοξοι μεν αλλά όχι φιλικών δε ,ιστορικά.
      Πάντα είχαν στο μυαλό τους να βγουν στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο.
      Αλλά και το Πατριαρχείο της Κων/πόλης υπονομεύουν για να κυριαρχήσουν και στην Ορθοδοξία.
      Μην ξεχνάτε ότι αυτοί με τον Πανσλαβισμο τους έστησαν το θέμα της Μακεδονίας το 1850 και ήσαν οι πρώτοι που αναγνώρισαν τα Σκοπιά ως Μακεδονία το 1991.
      Η θέση μας είναι στην οικογένεια των ευρωπαϊκών λαών και κοντά στς ΗΠΑ που τα τελευταία χρόνια μας αντιμετωπίζουν με σεβασμό και αξιοπρέπεια.
      Σωστό το άρθρο του Αβραμοπουλου στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ την περασμένη Κυριακή.
      Επιτέλους εξωτερική πολιτική με κύρος και στρατηγική.
      Ας ξυπνήσουμε επιτέλους.
      Η αφέλεια,η άγνοια και οι αυτοσχεδιασμοι μας οδήγησαν στην απομόνωση.
      Παρ'ολα αυτά παραμένουμε ισχυρός παράγοντας.
      Καιρός να το θυμίσουμε αυτό σε μια περιοχή που φλέγεται.
      Β.Αθηναιος

      • Κ.Π. avatar
        Κ.Π. @ Β,Αθηναιος 25/08/2013 01:55:04

        Εντελώς επιπόλαιη σε ''πέντε (κυριολεκτικά) γραμμές'' η ιστορική σας ανάλυση. Θλιβερός ο χαρακτηρισμός περί ''επικίνδυνου Ηγετίσκου τύπου Καραμανλή'' . Μάλλον σας ενόχλησε το ''ΑΝΘΥΠΑΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ'' και προφανώς όχι μόνο αυτό.

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/08/2013 20:00:41

    Τα βόϊδα τα τετράπαχα εδώ κάτω πιστεύουν (σε δημοσκόπηση) ότι πραγματικές επενδύσεις που θα συμβάλουν στην ανόρθωση της οικονομίας μπορούν να έλθουν μόνο από χώρες εκτός της ΕΕ και γι' αυτό, όταν ερωτώνται σχετικά, δηλώνουν ότι η χώρα μας θα πρέπει να αναπτύξει στενότερες εμπορικές σχέσεις με τη Ρωσία (48,2%), την Κίνα (45,9%), τις ΗΠΑ (40,7%) και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (12,6%)...
    Αυτό κάνει η πλύση εγκεφάλου, όταν έχεις μέσο κατα κεφαλήν ΙQ κατσικιού.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Uncle Stgm 23/08/2013 23:24:54

      Ευτυχώς που η Γερμανία θα κάνει ωραίες επενδύσεις στην Ελλάδα. Αλλά έχει ήδη κάνει: Praktiker, Lidl, κοινώς ανοίγω μαγαζιά για να πουλάω τα δικά μου προϊόντα στους Ινδιάνους.
      Το κακό με εσένα είναι όχι η εγγενής έλλειψη ορθής κρίσης, διότι την έχεις όταν θες, αλλά η μονοδιάστατη σκέψη λόγω άκρατης συναισθηματικής ταύτισης με τη Γερμανία. Με άλλα λόγια, υποστηρίζω με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα συμφέροντα της ("ευρωπαϊκής", βεβαίως, βεβαίως....) Γερμανίας, ακόμα και όταν βλέπω ότι αυτά δεν συνάδουν με τα ελληνικά συμφέροντα. Ή εν πάση περιπτώσει, δεν συμπίπτουν απόλυτα...
      Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν οι επενδύσεις θα έρθουν από τη Ρωσία, την ΕΕ ή την Κίνα. Με ενδιαφέρει να έρθουν με τρόπο επωφελή (και) για τα ελληνικά συμφέροντα και για τον έλληνα πολίτη και καταναλωτή. Αλλά όσο βλέπουμε από τη Ρωσία, άλλο τόσο βλέπουμε από την ΕΕ. Με τους Σαουδάραβες και το Κατάρ έχω επιφυλάξεις, επειδή συνήθως ζητούν και άλλα πράγματα μαζί και έχουμε και το θέμα της ισλαμικής λαθρομετανάστευσης ανοιχτό, οπότε εκεί μπαίνουν άλλοι παράμετροι...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΒΙΣ 24/08/2013 00:54:53

        Αγαπητε ΒΙΣ, εχουμε και λέμε. Σοβαρές ξένες επενδύσεις:
        1. ΟΤΕ+Cosmote → Deutsche Telekom, κατά πλειοψηφία κρατική AE. Για πρώτη φορά, επιτέλους ο ΟΤΕ κρατικοποιήθηκε.
        2. Λιμάνι → COSCO (China Ocean Shipping Company), κρατική, με 300 θυγατρικές, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Χόγκ Κόγκ.
        3. COCA COLA η γνωστή (παλιά επένδυση)
        ¨Αλλες δεν ξέρω, πλήν κάποιων συμμετοχών (π.χ. Σαουδάραβες στην Motor Oil). Μερικές σοβαρές έφυγαν τα τελευταία χρόνια (π.χ. Γαλλικές τράπεζες και Ντουμπαινοί της MIG, καπνός, real estate...).
        Συμπέρασμα: Οι μεγάλες επενδύσεις είναι κυρίως κρατικές - οι εξής δύο.
        Άν πετύχαινε και η Gazprom θα είχαμε 3 κρατικές απο 3 χώρες με ισχυρό κρατικό τομέα. Η 4η με κρατικό τομέα είναι η Γαλλία, μόλις μας έφυγε η Credit Agricole. H Βελγική SG έφυγε - αλλά ξαναμπήκε...
        Τα LIDL κτλ πουλάνε προιόντα διάφορων παραγωγών από πολλές χώρες. Χοιρινά γερμανικά βεβαίως, αλλά βοδινά γαλλικά, μακαρόνια ιταλιάνικα, σάλτσες ταυλανδέζικες ή τεξάνικες, ρούχα από το Μπάνγκλα Ντές (ισπανικών συμφερόντων), εργαλεία αμερικάνικα ή τσέχικα. Και πολλά καθημερινής χρήσης Ελληνικών μικρών εταιριών (γάλα, κονσέρβες μαγειρεμένες, ψωμί, φρούτα...).
        Η λιανική είναι ιστορία τελείως και ανέκκλητα παγκοσμιοποιημένη. Δεν υπάρχουν "εθνικές¨εταιρείες. "Εθνικές" είναι πιά μόνον οι κρατικές. Και κρατικές στα λιανικά καταναλωτικά προιόντα έχει πιά μόνον η Β. Κορέα. Ούτε καν η Κούβα...
        Μιλάμε για επενδύσεις στη βιομηχανική παραγωγή ή υποδομές, ή το πολύ τράπεζες, γι αυτό ανέφερα ΟΤΕ - λιμάνια.

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/08/2013 20:26:01

    Οι Ρώσοι γενικά είναι άκομψοι, ίσως πιο άκομψοι και από τους Γερμανούς (μετά το 1945...). Είναι το ίδιο άκομψοι με τους Αμερικανούς, μόνο που η έλλειψη τακτ εκ μέρους των Αμερικανών εκδηλώνεται σε χαμηλότερο επίπεδο (βλ. Μπράιζα, με τα γνωστά απειλητικά αρθρίδιά του, τα οποία πατρονάριζε η αλαφούζειος φυλλάς). Στη Ρωσία αυτό εκδηλώνεται σε ανώτατο επίπεδο (θυμάστε τις αλήστου μνήμης δηλώσεις Χρουτσώφ;). Ασφαλώς και η ψυχρολουσία δεν του ξέφυγε του Πούτιν. Προφανώς και αυτή τη στιγμή έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για την Ελλάδα, ή απλά θέλει ο Πούτιν να δημιουργήσει το σοκ, ώστε να πάμε να τον παρακαλέσουμε ως πτωχευμένη χώρα (που πράγματι είμαστε).
    Δεν πιστεύω ότι τα περί Ορθοδοξίας καθορίζουν τις διακρατικές σχέσεις, αυτές τις καθορίζουν συμφέροντα. Πιστεύω όμως ότι το καλό κλίμα και μία πολιτισμική ή προσωπική όσμωση μπορεί να υποβοηθήσει τις διακρατικές σχέσεις. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, τούτο χάλασε και από τη δική μας πλευρά σε πράγματα ανώδυνα. Εξηγούμαι: Θυμόσαστε το φτύσιμο που έφαγε ο πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος από την ελληνική πολιτεία κατά τη σύντομη επίσκεψή του εδώ; Γιατί; Επειδή έτσι ζήτησαν οι Φαναριώτες και ο Βαρθολομαίος και αυτό το έγραψαν όλες οι ιστοσελίδες εκκλησιαστικών ειδήσεων. Στην πατριαρχική λειτουργία στον Άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών, την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο...Μηταράκης.. Αμέσως μετά το φιάσκο αυτό, που έγινε κατ' εντολήν του Μεγάλου Πατισάχ και Πάπα της Ανατολής, ακολούθησε η ψυχρολουσία Μίλλερ και τον τωρινό καταχέριασμα Πούτιν. Δεν λέω ότι αυτά έγιναν λόγω Κυρίλλου, προς Θεού, όμως χάθηκε μία ανώδυνη ευκαιρία ολίγον...υστερόβουλης αβροφροσύνης προς ένα πρόσωπο που βρίσκεται πολύ κοντά στον Πούτιν. Δεν θα υποτιμάτο το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ούτε θα μειώναμε τη θέση του στην Ορθοδοξία, ούτε τα κονδύλια θα κοβόντουσαν. Απλά η Κυβέρνηση και ο άβουλος Ιερώνυμος έδειξαν να σέρνονται πίσω από τις ψυχώσεις και τις εμμονές του Βαρθολομαίου και των λοιπών Φαναριωτών, που κατά τα άλλα στάζουν δηλητήριο κατά της Ελλάδας και ντρέπονται να πουν ότι είναι Έλληνες...Ε τώρα, αντέστε (που έλεγε η γιαγιά μου) στον Βαρθολομαίο "απέ την Πόλλλλιν" να μας φέρει πράσινες επενδύσεις και πράσινα άλογα, αφού είναι "πράσινος πατριάρχης"...
    Οι Φαναριώτες είναι παλιές καραβάνες. Ποτέ δεν είδαν με καλό μάτι την ύπαρξη ανεξάρτητου ελληνικού κράτους και δεν το έκρυψαν. Ποτέ δεν αγάπησαν την Ελλάδα και αν μιλήσετε μαζί τους, θα το καταλάβετε. Έχουν τη δική τους ατζέντα, που δεν συμπίπτει πάντοτε με τα ελληνικά συμφέροντα...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ΒΙΣ 23/08/2013 22:38:21

      Είναι imperium (όπως ακριβώς οι ΗΠΑ) και έχουν ανάλογο στύλ. Ρωμαιο-Βυζαντινό. Μόσχα ή "τρίτη Ρώμη" (μάλλον η τέταρτη, τρίτη ήταν το Αίξ λα Σαπέλ, η πρωτεύουσα του Καρλομάγνου).
      Πρέπει να ζήσουμε μ' αυτό. Με τίποτε δεν πρέπει να μας προκύψει κανένας ανόητος παρορμητικός "αντιρωσισμός", σαν τον "αντιαμερικανισμό" της δεκαετίας του '70 ή σαν τον παλιό χαζό αντιρωσισμό του 1880 (μετά τη φιλοβουλγαρική συνθήκη του Αγίου Στεφάνου), που μαζί με άλλα χαζά πράγματα, μας οδήγησε στο βλακώδες 1897.
      Η Γερμανία και Γαλλία είναι μεσαίες δυνάμεις (με τη Γερμανία να μην έχει και άξιο λόγου στρατό , παρά την οικονομική ισχύ). Οι δυνάμεις αυτοκρατορικού μεγέθους είναι 3, ΗΠΑ, Κίνα, Ρωσια. Μόνον μια ενωμένη ΕΕ μπορεί να έχει ισάξιο ρόλο.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Uncle Stgm 24/08/2013 00:08:20

        Το " ενωμένη ΕΕ" να θεωρήσω ότι δεν είναι ασυγχώρητη αφέλεια εν έτει 2013, ή αναχρονισμός (μιλάω με όρους 1970...), αλλά χιούμορ ή, έστω, ευσεβής πόθος....

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ ΒΙΣ 24/08/2013 03:25:18

          Θεωρητικά το αναφέρω.
          Για την τάξη μεγέθους. Άν έγραφα "KuK Μοναρχία των Αψβουργων" θα ήταν το ίδιο, ως ταξη μεγεθους.

      • remali avatar
        remali @ Uncle Stgm 24/08/2013 09:09:41

        ολο το σχολιο θυμιζει αγιορείτικη παραίνεση
        ξεχασες το ξανθο γενος

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ remali 24/08/2013 21:01:58

          Α, εσύ αυτό κατάλαβες από το όλο σχόλιο; Εντάξει, υπάρχουν και ρεμάλια που δεν είναι αγράμματα, αλλά εσύ δεν ανήκεις στην κατηγορία αυτή, προφανώς...

    • ρεμαλι avatar
      ρεμαλι @ ΒΙΣ 13/09/2013 16:05:50

      Λέτε να ξύπνησε ο Βαρθολομαίος κακόκεφος και να τα έβαλε με τον Κύριλλο ; Επειδή είμαστε μικρή χώρα αλλα με "Φαναριώτικη " πονηριά λετε να μην γνωρίζουμε τι συντελούνται απο τους Ρώσους εναντίον μας; Ελάτε μην κάνετε τον αφελή.
      Χαιρετίσματα στον Ρωσο πρεσβευτή.

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/08/2013 20:27:56

    h&&p://www.tanea.gr/news/sports/article/5036515/h-salke-kindyneyei-me-timwria-apo-thn-oyefa-gia-th-shmaia-twn-skopiwn-poy-anarthsan-oi-opadoi-ths/
    Τίποτε σημαντικό και παράξενο βεβαια.
    Όπως Ολυμπιακός - Ερυθρός Αστέρας Βελιγραδίου και ΠΑΟΚ- Παρτίζαν, ο μεγάλος αντίπαλος. Στο "Μαρακάνα" του Βελιγραδίου, στα ντέρμπι, εκτος απο το άφθονο ξύλο. η κερκίδα των "τσέρβενο-μπέλι" φωνάζει εν χορώ "Μπούλγκαροι" και η απέναντι των "πάρνι βάλιακ" σηκώνει πανώ με το εμβλημα της "Στάζι".
    h**p://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/Emblema_Stasi.svg
    Απ΄έξω, το "μαρακάνα" έχει ως ψηλά κοκκινες φλόγες και καπνούς σαν τεραστια ψησταριά

  19. aris. aold avatar
    aris. aold 23/08/2013 20:33:55

    Οι αλλαγές ισορροπιών στην περιοχή είναι εντυπωσιακές.

    Ο Αμερικανός πρέσβης στην Κύπρο πήρε ανοιχτά το μέρος της κυπριακής κυβέρνησης.

    Στο κοίτασμα αφροδίτη τελειώνουν τα τέστ καύσης που προσδιορίζουν την εκμεταλλευσιμοτητα του κοιτάσματος ενώ τον Σεπτέμβριο θα διεξαχθεί μεγάλη ελληνοισραηλινη στρατιωτική άσκηση.

    Οι παίχτες παίρνουν θεση σε μια περιοχή που είναι πάλι στο επίκεντρο του παγκοσμιου ενδιαφέροντος.

    Οι ρώσσοι μένουν πίσω στα ελληνικα πράγματα με δική τους ευθύνη.

    Η κυβέρνηση και ειδικά οι ένοπλες δυναμεις πρέπει να είναι σε ετοιμότητα.

    • remali avatar
      remali @ aris. aold 24/08/2013 09:11:40

      ωχ ο συνηθισμένος πολεμος του θερους. θερμο επεισοδιο με τουρκια...

      • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ remali 24/08/2013 12:04:47

        Η ετοιμότητα των ενόπλων δυνάμεων δεν περιορίζεται μονάχα στην αντίδρασή των επί ενός θερμού επεισοδίου, μπορεί κάλλιστα να αφορά και στην πλήρη αποτροπή του, ακριβώς μέσα από την δυναμική παρουσία και ετοιμότητά των, με τρόπο τέτοιο, που να είναι περισσότερο ασύμφορο και λιγότερο επικερδές ένα θερμό επεισόδιο για τα γειτονάκια εξ ανατολών... ;)

        • remali avatar
          remali @ ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ 24/08/2013 14:10:30

          σωστο πιο καλα το προλαμβανειν παρα το θεραπευειν. Τ εχεις μπερδεψει με την ιατρικη.

  20. Α3 avatar
    Α3 23/08/2013 21:08:32

    Μήπως θα πρέπει επι τέλους να καταρρεύσει και ο μύθος των Ρώσων? Αν υπήρχε κάποια βάση πριν από 6-7 αιώνες που μία απόγονος των Παλαιολόγων παντρευόταν τον Ιβαν τον Γ και οι μόλις υποδουλομένοι 'Ελληνες έλπιζαν ότι ο γαμπρός θα στείλει στρατεύματα να διώξουν τους Τούρκους από την Κωνσταντινούπολη, εδώ και περίπου 300 χρόνια (από τα Ορλωφικά) μονίμως αποδεικνύεται ότι δεν πρέπει να περιμένουμε κάτι ιδιαίτερο.
    Αντίθετα, πιο πολλές είναι οι περίοδοι που μας έβλεπαν ως οιωνεί ανταγωνιστές για την περιοχή της ΝΑ Μεσογείου και των Βαλκανίων (Βαλκανικοί πόλεμοι-ενίσχυση της Βουλγαρίας, Μικρ. εκστρατεία-ενίσχυση Νεότουρκων, Κυπριακό-"ίσες αποστάσεις") και που εμπλέκονταν στα εσωτερικά μας (τρία γράμματα μόνο-ΚΚΕ), παρά έπαιζαν θετικό ρόλο.
    Ας ξυπνήσουμε-δεν έχουμε κάποιο λόγο να περιμένουμε χάρες από κανένα. Αν οι Ρώσοι δεν είδαν με καλό μάτι την προσέγγιση με τους Αμερικάνους, πρόβλημα τους-δεν τους χρωστάμε τίποτα. Το συμφέρον τους κοιτάνε-το συμφέρον μας κοιτάμε. Και πολύ περισσότερο, αν θέλουμε να αναστήσουμε τα εθνικά μας οράματα (με όρους 21ου αιώνα, βεβαίως-δηλ. πολιτικοοικονομικούς) θα πρέπει, όντως, να θεωρούμε και εμείς τους εαυτούς μας ανταγωνιστές με όσους θέλουν ηγετικό ρόλο στην περιοχή μας.
    Και ο νοών νοείτο.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Α3 23/08/2013 22:12:18

      Ως διαθέσιμος εταίρος υπάρχει και η Μογγολία.
      Ως γνωστόν παλιά επί των γόνων του Τσεγγίς Χάν είχαν γίνει και κάτι συμπεθεριάσματα με πριγκίπισσες: Ο Μιχαήλ Παλαιοδόγος πάντρεψε τις 2 κόρες του με Μογγόλους πρίγκηπες. Η Μαρία Παλαιολογίνα παντρεύτηκε τον πρίγκηπα της Μογγολίας Abaqa Khan και η αδελφή της Ευφροσύνη τον Nogai Khan, ηγεμονα της Χρυσής Ορδής, που είχε κατακλάβει την Ρωσία (1265). Πιθανότατα υπήρξαν και γάμοι γαλαζοαίματων Μογγολίδων με Βυζαντινούς ευγενείς.
      Μετά, με τον Ταμερλάνο, συμμάχησαν και στο πεδίο της μάχης κατά των Οθωμανών - "πλήρωσε τις νύφες" και ξεφτιλίστηκε ο σουλτανος Βαγιαζήτ. Τον πιάσανε αιχμάλωτο και τον έκλεισαν σε κλουβί, άκουγε γύρω μυριόστομα τα μογγολικά "ούουουου", αυτοκτόνησε απο ντροπή...

      • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ Uncle Stgm 24/08/2013 12:10:01

        Δεν το είχα ξανα ακούσει αυτο.. Τι εννοείς αυτοκτόνησε από ντροπή..??

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ 24/08/2013 16:17:29

          Κυριολεκτικά, συνέβη.

  21. τοξο avatar
    τοξο 23/08/2013 21:33:13

    Ο Πούτιν αναρωτήθηκε :Τι πρέπει να αλλάξει στα κίνητρα ,οικονομικά και άλλα,που ωθούν τους επενδυτές να αποφεύγουν την περιοχή του Ροστώφ και να προτιμούν μερικοί την Ελλάδα ,με τα τόσα προβλήματα.Λέτε να έχουν μεγαλύτερα προβλήματα γραφειοκρατίας οι Ρώσοι από ότι εμείς;

  22. Γιάννης Ιωάννου avatar
    Γιάννης Ιωάννου 23/08/2013 21:43:18

    Η ρωσική πολιτική σε ότι αφορά τον Ελληνισμό φάνηκε στην Κύπρο.
    Ο Ρώσος πολύ σωστά κοιτά τα συμφέροντά του.
    Καιρός να ξαναθυμηθούμε ή να ξαναδιαβάσουμε Θουκυδίδη.

    • Ορέστης Α. avatar
      Ορέστης Α. @ Γιάννης Ιωάννου 23/08/2013 21:59:49

      Ησυχίαν είχεν ο Δήμος και αντέλεγε ουδείς, δεδιώς και ορών ότι πολύ το ξυνεστηκός.
      μτφρ: ο λαός σώπαινε, και κανείς δεν μιλούσε, γιατί ήταν φοβισμένος και έβλεπε πως οι συνωμότες ήταν πολλοί.
      Θουκυδίδης
      Το δε σώφρον του ανάνδρου πρόσχημα.
      μτφρ: Η σύνεση είναι το πρόσχημα του άνανδρου
      Θουκυδίδης

  23. Dimitris avatar
    Dimitris 23/08/2013 21:43:49

    Δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο.Και σε εμάς, όταν οι δικοί μας επιχειρηματίες επενδύουν σε άλλες χώρες δεν μας κακοφαίνεται που αντί να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας για τους συμπατριώτες του αυτοί το κάνουν για άλλους? Μακάρι και οι δικές μας ελίτ (είτε πολιτικές είτε επιχειρηματικές) να κινούνταν με περισσότερο πατριωτισμό στις επενδύσεις τους. Βέβαια με τον κρατισμό, την συντεχνιοκρατία-κομματοκρατία, την διαφθορά και την γραφειοκρατία πρέπει να είσαι.. υπερπατριώτης για να επενδύσεις στην Ελλάδα.

  24. parsifal avatar
    parsifal 23/08/2013 21:58:03

    Πότε θα γίνει αντιληπτό οτι η Ρωσσία, υπο οποιοδήποτε πρόσημο, τσαρικό, κομμουνιστικό η κλεπτοκρατο-ολογαρχικό ΔΕΝ ενδιαφέρεται για το ελληνικό χαρτί, πέραν της δυνατότητος "παρενοχλήσεως" αλλων Δυνάμεων ;
    Οπως σωστά σχολιάσθηκε παραπάνω απο τα Ορλωφικά ακόμη κρατά αυτή η στάση, εως την "χαρτοπετσέτα" της Γιάλτας, οταν ο πανίσχυρος Στάλιν, με προελαύνοντα τον Κόκκινο Στρατό στα Βαλκάνια εκαμε ... μεταβολή και αφησε την Ελλάδα (και τους χρήσιμους ηλίθιους του ΚΚΕ...) βορά σε μερικές χιλιάδες δωσίλογους και τους Ινδούς του Σκόμπυ.
    ΔΕΝ τους ενδιαφέρει η Ελλάδα, ούτε και η Κύπρος ... Το 64 "επροειδοποίησαν" την Τουρκία ΑΦΟΥ βομβάρδισε με ναπάλμ στην Κύπρο, δήθεν "κανόνισαν" να στείλει ο Νάσσερ αντιαεροπορικά οπλα κλπ, αλλά στην ουσία απλώς επεχείρησαν να διεμβολίσουν την ΝΑ πτέρυγα του ΝΑΤΟ, με πρόθυμο συμπαραστάτη τον "Γερο της Δημοκρατίας" που απέσυρε σχηματισμούς απο την Συμμαχία. Οπως ο "Εθνάρχης" το 74, ανοίγοντας τους ασκούς του pairing στον επιχειρησιακό ελεγχο (TPA - TCA) στο Αιγαίο...
    Ας ξυπνήσουν οι φαντασιωνόμενοι "ξανθά γένη", "γέροντες της ορθοδοξίας", ορθόδοξα τόξα κλπ χίμαιρες... Ποτέ δεν είναι αργά για λίγο διάβασμα, τα εχουν γράψει οι γεωστρατηγιστές απο το 1910...

    • remali avatar
      remali @ parsifal 24/08/2013 09:24:35

      πέραν της δυνατότητος “παρενοχλήσεως” αλλων Δυνάμεων ;


      τα ειχες πει αυτα στον ΚΚ β ; ολα τα κανει για να ενοχλει τους δυτικους; μου θυμιζει κακο παιδακι.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ parsifal 24/08/2013 14:51:19

      Πέρα από τις σωστές επισημάνσεις η αλλεργία στη Ορθοδοξία επιμένει.

  25. Last_Chance avatar
    Last_Chance 23/08/2013 22:00:02

    Ακόμη και η προπαγάνδα έχει κάποια όρια…
    Το MEGA παρουσίασε τις δηλώσεις του Πουτιν, ότι έγιναν επειδή έχει κακές σχέσεις με τον Σαββίδη και όχι με την Ελλάδα που κατά τα άλλα τα πάει μια χαρά…
    Μα έλεος πια εκεί στο MEGA έχετε καταντήσει εντελώς γελοίοι…

    Ο Βλαδίμηρος είπε τα αυτονόητα άλλα φυσικά και δεν τα είπε τυχαία…

    Η χώρα μας αυτή την στιγμή με την φοροδιαφυγή στα ύψη, με επιχειρηματίες να έχουν διώξει όλα τα κεφάλαια τους στο εξωτερικό φοβούμενοι για ενδεχόμενο κούρεμα και την ανεργία στο 30% ,όποιος ισχυρίζεται ότι είμαστε μια ευνομούμενη χώρα για επενδύσεις είναι απλά στον κόσμο του για να μην το πω αλλιώς.

    Η επιλογή Σαμαρά είναι να προσδεθεί στο άρμα του αμερικανόισραηλινού λόμπι…
    Αυτό θα αποδεχτεί στο μέλλον αν ήταν σοφή επιλογή για τον ελληνικό λαό…

    Αυτό που εισπράττει τώρα η κυβέρνηση είναι τα αποτελέσματα αυτής της επιλογής…

    • remali avatar
      remali @ Last_Chance 24/08/2013 09:26:52

      τωρα αν σου ελεγα οτι ετσι θα μιλαγε καποιος απο την ρωσικη πρεσβεια;

  26. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 23/08/2013 22:04:53

    Εδω και πολλα χρονια αποκαλουν επισημα τα Σκοπια, ως Μακεδονια. Κατα τα αλλα ειναι φιλοι μας. Ας ειμαστε ρεαλιστικα προσανατολισμενοι προς τα εκει που ειναι το ωφελος μας, γιατι στα δυσκολα, κανεις Ανατολικος δεν μας στηριξε ΠΟΤΕ.

    • remali avatar
      remali @ Μικρασιάτης 24/08/2013 14:15:55

      μπα μας στηριζε 400 χρονια ο οθωμανος αλλα εμεις αγνωμονες τον παρατησαμε . Αλλα τωρα καταλαβαμε το λαθος μας και προσκυναμε τον Μεαλοπρεπη.

  27. Γκοτζιλα avatar
    Γκοτζιλα 23/08/2013 22:11:45

    Ποσο καιρο ακομα θα επρεπε δηλαδη ο Πουτιν ν'ανεχεται να τον φτυνουμε πριν ν'αρχισει να μας φτυνει και εκεινος;

    • remali avatar
      remali @ Γκοτζιλα 24/08/2013 14:16:55

      Ναι ηταν ετοιμος να δωσει χρηματα σαν τον Σωρα.

    • remali avatar
      remali @ Γκοτζιλα 24/08/2013 14:17:34

      Χαιρετισματα στον ρωσο πρεσβευτη τ αφεντικο σου

  28. MCA avatar
    MCA 23/08/2013 22:24:22

    Μετά τις δηλώσεις του Πούτιν ο Ιβάν Σαββίδης μου έγινε συμπαθής.

    Οι ΗΠΑ και η Ευρωπαϊκή Ένωση, της οποίας είμαστε κομμάτι, είναι οι στενότεροι μας σύμμαχοι και αυτή η σχέση πρέπει να διατηρηθεί. Δεν πρέπει όμως να ψυχρανθούν οι σχέσεις με τη Ρωσία, παρά τις δηλώσεις του Πούτιν. Ανήκουμε στην Δύση, αλλά μπορούμε να γίνουμε πολύ χρήσιμοι στους Ρώσους και αυτοί σε μας.

  29. Tasos avatar
    Tasos 23/08/2013 22:37:36

    Η εξαγωγή συμπερασμάτων για το τί θα γινόταν αν το έτος 2009 είχε επιλεχθεί άλλος δρόμος με βάση το τί γίνεται σήμερα με τη Ρωσία του 2013 απλά δε στέκει.
    Σα να περιμένουμε μια ατάκα του σήμερα για να πούμε να τότε καλά κάναμε και δέσαμε τη χώρα στο άρμα του ΔΝΤ?
    Από τι μια λέμε ααα και τι να κανε η Ελλάδα, να περίμενε τη Ρωσία?
    Ε και οι Ρώσοι λένε ααα και τι να κάνουμε, να επενδύσουμε σε χώρα που ακόμα και η ίδια ξέρει ότι η ρότα που επέλεξε δεν οδηγεί πουθενά, επειδή έχει ψύχωση με το ευρώ?

  30. Αλμωπιευς avatar
    Αλμωπιευς 23/08/2013 22:53:02

    Στις διακρατικες σχεσεις δεν υπαρχουν σταθερες φιλιες αλλα σταθερα συμφεροντα. Απλα ο Πουτιν μας εκδικηθηκε για τον αγωγο . Οι ρωσσοι διεκοψαν τις αγορες φρουτων ,ευτυχως πηραν ολα τα κερασια απο την Πελλα. Του χρονου στειλτε τα στον Ομπαμα.

  31. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/08/2013 22:58:29

    Eκεινο που αλλαξε ειναι οτι η ροη κεφαλαιων παγκοσμιως αλλαξε κατευθυνση.
    Οι οικονομιες των BRICS και των αναδυομενων αγορων πληττονται απο φυγη κεφαλαιων προς ΗΠΑ και ΕΕ.Η τουρκικη λιρα εχασε 10% της αξιας της ,η Κινα επιβραδυνει,η Ινδια εβγαλε ασχημα αποτελεσματα.
    Ο Πουτιν προσπαθει να συγκρατησει την κατασταση αυτη να μην πληξει τη Ρωσια και να μεινουν οι επενδυσεις εκει.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 24/08/2013 15:08:00

      Ακριβέστατος. Αν και ακομα γινεται συζήτηση για το αν η κίνηση κεφαλαιων ειναι παροδική και αναστρεψιμη και όχι η αρχή ενός νεου πολυετούς τρεντ και αν τελικα ο Αμερικάνος προχωρήσει στο 'tapering' που εχει εξαγγειλει και περιορίσει την παγκοσμια ρευστότητα από την οποία τοσο επωφελήθηκαν οι ´αναδυομενες αγορες´.

      Παρ´ολαυτα ο Πούτιν το εξειδικευσε αρκετά.
      στην ουσια σου υπενθυμίζει πως ´βλέπει αρκετες κινησεις πιο κάτω ´ στο παιχνίδι ´ Ελλάδα ´ και αυτό ειναι που μας προβληματίζει.

  32. firiki2010 avatar
    firiki2010 23/08/2013 23:15:10

    Κατ΄ αρχήν διαβάζοντας το απόσπασμα "....Την ίδια στιγμή, εάν ένας επενδυτής επιλέγει μια τέτοια χώρα, προφανώς προβληματική, για τις επενδύσεις του και την προτιμά, ας πούμε, από την Περιφέρεια του Ροστόφ, γεννάται το ερώτημα: γιατί και τι δεν είναι εδώ αρκετό; Μπορεί η ρίζα του προβλήματος να είναι αυτό, που οι επιχειρηματίες ονομάζουν συχνή αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού;" μάλλον φτάνεις στο συμπέρασμα πως αυτό που λέει ο Πούτιν είναι : " Γιατί ρε παιδιά να είμαστε εδώ χειρότεροι από την προβληματική Ελλάδα;" Και βέβαια αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τον νόημα που δόθηκε στην δήλωση.
    Κατά τα λοιπά ο καθένας φροντίζει για τα συμφέροντα του και πολύ καλά κάνει, τα περί πνευματικής εγγύτητας ή ορθοδόξου τόξου ή παραδοσιακής φιλίας είναι και ανακριβή και άσχετα.
    Κάθε χώρα πρέπει να συνεργάζεται με όλους αλλά οι στρατηγικοί προσανατολισμοί δεν μπορεί να αλλάζουν ανάλογα με τις περιστάσεις. Οσες χώρες επέλεξαν τέτοιες "ευέλικτες " πολιτικές την πάτησαν.

  33. karenin avatar
    karenin 23/08/2013 23:48:06

    Ο Πουτιν απευθύνονταν καθαρά στην ντόπια γραφειοκρατια της περιοχής. Προς τι οι γενικεύσεις και οι παληκαρισμοί;

  34. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 23/08/2013 23:52:11

    το γεωπολιτικο παιχνιδι που παιζεται στην Ελλαδα ειναι τεραστιων διαστασεων
    οποιος εχει ακουσει και διαβασει τις προβλεψεις για την παραγωγη και ζητηση ενεργειας την επομενη δεκαετια καταλαβαινει γιατι

    • Γιάννης Ιωάννου avatar
      Γιάννης Ιωάννου @ Επιφανιος 24/08/2013 00:17:15

      Υπάρχει μελέτη των Γερμανικών Ενόπλων Δυνάμεων για το ζήτημα της ενέργειας. Και αυτό ακολουθεί η Γερμανική κυβέρνηση.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Γιάννης Ιωάννου 24/08/2013 00:55:59

        Φοβερές ένοπλες δυνάνεις οι γερμανικές. Λιγότερα αερπλάνα απο την Ελλάδα και τα μισά πολεμικά πλοία...

        • remali avatar
          remali @ Uncle Stgm 24/08/2013 14:18:58

          Δεν του χρειαζονται εχει τις τουρκικες ΕΔ

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ remali 26/08/2013 23:05:14

            Όχι για πολύ ακόμα...

  35. NONOS avatar
    NONOS 24/08/2013 00:14:40

    Πάντως αυτή η "οδηγία" του Πούτιν προς επίδοξους επενδυτές (να το δω και να μη το πιστέψω) έχει "ουρά" που αργά η γρήγορα θα φανεί......τελικά μήπως τα ροδάκινα τα πληρωθούν οι αγρότες σε ΔΡΑΧΜΕΣ ...λέω εγώ τώρα ο άσχετος και αφελής.....μήπως ο Βλαδίμηρος ξέρει η βλέπει κάτι που οι δικοί μας είτε κρύβουν είτε δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν...μήπως μετά τις 22/9 η φραου μας πει "όλα καλά μέχρις εδώ τώρα πάτε για βρούβες".....δε ξέρω αλλά για να μιλήσει έτσι ανοιχτά φόρα παρτίδα και να τονίσει ότι το μαγαζί μπάζει από παντού και μάγκες μη ρισκάρετε τα ωραία σας ρούβλια σ'ενα μαγαζί φαληρημένο κάποιο ηχηρό μήνυμα στέλνει......ο καιρός θα δείξει....εγω απλα το μεταφραζω "ΔΡΑΧΜΟΥΛΑ" και σύντομα.....

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ NONOS 24/08/2013 01:25:47

      Αν ήταν πράγματι διορατικός ο Πούτιν,
      θα είχε γλιτώσει πολλούς συμπατριώτες του μεγαλοκαταθέτες-επενδυτές,
      από το κούρεμα των καταθέσεών τους, στις Κυπριακές τράπεζες....

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ roadrunner 25/08/2013 00:39:06

        Τους γλύτωσε, αλλά αυτούς που ήθελε. Βλ. π.χ. Ντμίτρι Ριμπολόβλεφ, τσάρος των λιπασμάτων,
        Και τσάρος της "Μονακό", τσάρος πασών Παρθενων Νήσων και τσάρος πάντων των Σκορπιών Προσεχώς, με άσκηση μετοχικών δικαιωμάτων 10 %, και τσάρος της "Τράπεζας Κύπρου".
        Ο Ιβάν, ο απόγονος του ιδρυτή του βασιλείου Ρούρικ, ο λεγόμενος και "Τρομερός," έχει ασπρίσει απο ζήλεια μέσα στο μνήμα του.
        Από τους άλλους που δεν τους ήθελε, απαλλάχθηκε ο ίδιος ο Βλαδίμηρας.

  36. Petronius avatar
    Petronius 24/08/2013 00:54:36

    Καλά, πώς τολμούν οι Ρώσοι; Δε μας φοβούνται, εμάς που τα λέμε όποτε θέλουμε με το φίλο μας τον Μπαράκ;

    • ρεμαλι avatar
      ρεμαλι @ Petronius 10/09/2013 00:25:48

      μας φοβουνται διαφορετικα δεν θα γαβγιζε

  37. roadrunner avatar
    roadrunner 24/08/2013 01:59:28

    Τα ενεργειακά είναι σημαντικότατα, αλλά η οικονομική εκμετάλλευσή τους, δεν αφορά το άμεσο μέλλον.
    Άλλωστε, η Ρώσικη πλευρά, την είχε την ευκαιρία της με την Gazprom, θα μπορούσε να είχε κερδίσει τη ΔΕΠΑ, εάν διέθετε πραγματική βούληση.

    Αυτό που θα γίνει στο κοντινό μέλλον, με αυτόματες θετικές συνέπειες στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ, είναι η δημιουργία ζώνης ελεύθερου εμπορίου μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ. Από όσο θυμάμαι, στη συνάντηση του με τον Ομπάμα, ο Σαμαράς ήταν απόλυτα υποστηρικτικός, ως προς τη δημιουργία της ζώνης ελευθέρου εμπορίου ΗΠΑ-ΕΕ, και ιδιαίτερα, ενόψει της ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ, από την Ελλάδα, σε 4 μήνες. Αν θυμάμαι σωστά, πρέπει να έγιναν ήδη επαφές και με την Ιταλία, που διαδέχεται την Ελλάδα, ώστε να υπάρξει συνέχεια, στην παραπάνω προσπάθεια.
    Ειδικά, τώρα που υπάρχει και η Ουκρανία στη μέση, και έτοιμη να συνδεθεί και αυτή με την ΕΕ, η Ρώσικη «επίθεση» μέσω της επενδυτικής οδηγίας, ίσως να εξηγείται..

  38. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 24/08/2013 02:35:46

    Δεν καταφερε να γλυτωσει τα χρηματα των Ρωσων μεγαλο-καταθετων στη Κυπρο, και τωρα κανει μαθηματα στιν Ιβαν Σαββιδη. Μην αγχωνεσαι Βλαντο, ξερει ο Ποντιος τι κανει, δεν εχει σκοπο να χασει τα λεφτα του.
    Στα δικα σου ξεφτερια κανε μαθηματα, που θα φανε κι αλλα κουρεματα, στους διαφορους φορολογικους ''παραδεισους'' που εχουν καταθεσει τα λεφτα τους. Η Ελλαδα μπορει να εχει ανεργια 26%, πολυ κοσμο στα ορια της φτωχιας, να εχει προβληματα ρευστοτητας, αλλα φορολογικος παραδεισος ουτε ηταν, ουτε ειναι, ουτε θα γινει.
    Σε αυτους επικεντρωσου, γιατι βλεπω να χανετε κι αλλα Ρουβλια, σε διαφορα αλλα εξωτικα νησια.

    • remali avatar
      remali @ Μικρασιάτης 24/08/2013 14:21:45

      και ο ρωσος με τον Σκορπιο τι θα κανει; Α ρε Αθηνα βρες αλλον αγοραστη

    • Άργος avatar
      Άργος @ Μικρασιάτης 24/08/2013 15:09:53

      Δεν κατάφερε να σώσει τα χρήματα των Ρώσων στην Κύπρο, αλλά οι Ρώσοι ελέγχουν τις Κυπριακές τράπεζες.
      Οξύμωρο ή απώλεια με κέρδος που δεν έχει ακόμα καταγραφεί;

  39. Last_Chance avatar
    Last_Chance 24/08/2013 10:04:35

    Θα σου απαντούσα οτι βλέπεις πολύ MEGA....

    • remali avatar
      remali @ Last_Chance 24/08/2013 14:13:31

      για να το λες εσυ μαλλον εσυ ξημεροβραδιάζεσαι στο mega

  40. Σπορέας avatar
    Σπορέας 24/08/2013 12:10:27

    Πάντως ως χώρα ανακτήσαμε την αξιοπιστία μας.
    Μας κόστισε λίγο ακριβά, αλλά χαλάλι της.

  41. rally monkey avatar
    rally monkey 24/08/2013 15:23:57

    Επειδή παντοτε γινεται Πολύς λόγος για τα ανοίγματα Κ. Καραμανλή προς τη Ρωσία αλλά αποφεύγουμε το βασικό ερώτημα
    Αν ο Καραμανλής γνώριζε ότι οι Αμερικάνοι την είχαν "στημένη" στην Ελλάδα down the line (με τον άλφα ή βήτα τροπο μέσα απο τον ευρύτερο σχεδιασμό τους για την περιοχή) τι έπρεπε να κάνει?
    Ο Καραμανλής μπορεί να μην ήταν πολλά πατριώτης όμως ήταν.

    • ρεμαλι avatar
      ρεμαλι @ rally monkey 10/09/2013 00:24:18

      και γιατι δεν ανοιγε τα δικα μας κοιτασματα;

  42. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 26/08/2013 09:10:58

    Λογικό να μην αρέσουν στον Βλαδίμηρο τα κοιτάσματα Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ.

    • ρεμαλι avatar
      ρεμαλι @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 10/09/2013 00:23:03

      εκτος του ισραηλ τα αλλα που ειναι;

  43. Haris avatar
    Haris 26/08/2013 13:42:07

    Τουλάχιστον σιγά σιγά οι μάσκες πέφτουν και ξεχωρίζουν οι φίλοι από τους "φίλους".

  44. MS avatar
    MS 26/08/2013 15:22:16

    factorax μερικές παρατηρήσεις,
    Το τι συμβαίνει ή θα συμβεί στη Συρία έχει αντίκτυπο στην επιρροή της Ρωσίας στην περιοχή, με δεδομένο οτι οι σχέσεις που αναπτύσσει με λογική "κάποιας αμοιβαιότητας" είναι η πλειοψηφία. Κλασσικό παράδειγμα η Κύπρος, όπου ο κ Πούτιν αν ενδιαφερόταν για κάτι παραπάνω δε θα ασχολιόταν με 2-3 δις που δάνεισε.
    Βολεύεται όμως ν ανταγωνίζεται την Τουρκία.
    Δεν παίρνει ρίσκα και ψυχρά υπολογίζει συμφέροντα, παραπέρα δεν πάει.
    Αυτό όμως σε χώρες όπως η Ελλάδα με οικονομικές δυσκολίες, βγάζει ένα φόβο ανάληψης ρίσκου.
    Το αν επίσης υπάρχει ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα δε θα έπρεπε να γίνεται σαν του λογιστή αλλά αν ζητείται ρόλος να υπάρχει και το αντίκρυσμα και να μην καταγράφεται δυσαρέσκεια επειδή για παράδειγμα ζητάμε καλύτερες τιμές στο φυσικό αέριο.
    Ούτε να υπάρχουν σχόλια για μερικές δεκάδες εκ ευρώ του Σαββίδη που επενδύει στην Ελλάδα.
    Λίγα δίνεις, λίγα παίρνεις.
    Όλα αυτά αποδεικνύουν πόσο σωστή είναι η προσέγγιση μας απ όλες τις τελευταίες κυβερνήσεις για διαφοροποίηση των πηγών ενέργειας.
    Η λογική Σαμαρά στην προσέγγιση με ΗΠΑ είναι σωστή, οι Αμερικανοί βλέπουν διαφορετικά την οικονομία από τους Γερμανούς, στήριξαν εμμέσως ένα χαλάρωμα της πολιτικής της τρόικας χώρια που μιλούν για κούρεμα.
    Για αυτά ο κ Πούτιν δε φαίνεται να τα καταλαβαίνει, δε λυγίζει ούτε φαίνεται να ενδιαφέρεται.
    Πέρα απ αυτά μεγάλη αξία έχουν δημοσιεύματα σε πολύ μεγάλο μέρους του τύπου κατά την περίοδο πριν και μετά το μνημόνιο.

    http://www.epikaira.gr/content/data/multimedia/images/T91%20400X300.jpg

    Δεκάδες αναφορές, μεγάλες, μικρές εφημερίδες, περιοδικά εκπομπές, καθηγητές από το εξωτερικό. Σήμερα θα τα πίστευαν αυτοί που τα έγραφαν;

  45. Αριστομένης avatar
    Αριστομένης 26/08/2013 18:25:03

    Η Ρωσσία στην περιοχή μας είναι ανταγωνίστρια γιατί:
    1) Γεωπολιτικά επιθυμεί έξοδο σε θερμές θάλασσες, σαν ηπειρωτική δύναμη που είναι (μην ξεχνάμε τους πανσλαυισμούς και την δημιουργία της Βουλγαρίας)
    2) Θρησκευτικά διεκδικεί τον ρόλο του Οικουμενικού πατριαρχείου και εδάφη των ιερών τόπων απο το Ελληνορθόδοξο πατριαρχείο Ιεροσολύμων
    3)Ενεργειακά επειδή η ΕΕ δεν έχει υδρογονάνθρακες και Ελλάδα, Κύπρος, Ισραήλ μπορούν μελλοντικά να σπάσουν το Ρωσσικό μονοπώλιο
    5)Πολιτικά έβλαψε την Ελλάδα με υποκρισίες και ψεύτικες υποσχέσεις με σκοπό να βλάψει την στρατιωτική συμμαχία του ΝΑΤΟ.
    6) Πάντα είχε εμπορικές σχέσεις με την Τουρκία την οποία έχει και μεγαλύτερη ανάγκη (Τούρκικες κατασκευαστικές κτίζουν στην Ρωσσία)
    7) Ιστορικά μας πρόδιδε επανειλημμένα απο τον Ορλώφ, την εγκατάληψη του Κατσώνη, την κατάληψη των επτανήσων που τα έδωσαν πίσω στον Ναπολέοντα, στην επανάσταση του Υψηλάντη στο Ιάσιο το 21, την συνθήκη του Αγ. Στεφάνου (Μεγ. Βουλγαρία), την συμφωνία του Τσάρου για είσοδο στον Α΄ΠΠ (κατάληψη Κων/πολης), την ενίσχυση του φασίστα Κεμάλ απο του Ρώσσους μπολσεβίκους , τον συμμοριτοπόλεμο κλπ
    8) Δεν έχω δεί πολλούς Ρώσσους φιλλέληνες λόγω του θρησκευτικού φανατισμού τους με την Ρωσορθοδοξία
    9) Δεν ζήτησαν επι ΕΣΣΔ ούτε ζητούν και τώρα άδεια για αγκυροβόλια στα ύδατά μας (σε υφάλους των Αντικυθήρων πριν, σε υφάλους του βορειοανατολικού Αιγαίου τώρα)
    10) Θύμωσαν όταν η Ελλάδα τους έστειλε επιστολή να μειώσουν την τιμή του φυσικού αερίου κατά 30% όπως σε άλλες χώρες της ΕΕ (θέλουν να μας κλέβουν με την κρατική τους εταιρεία)

  46. Νηλέας avatar
    Νηλέας 26/08/2013 22:07:03

    Εχει θυμώσει που δε δεχτήκαμε τη βοήθεια που απλώχερα μας έδινε το 2010.

    • ρεμαλι avatar
      ρεμαλι @ Νηλέας 10/09/2013 00:19:52

      Ας σταματησει το λιακοπουλειο παραμυθι.

  47. ρεμαλι avatar
    ρεμαλι 10/09/2013 00:17:22

    θα θελατε τα ναρκο ρουβλια των μαφιοζων φιλων του γελωτοποιου αυτου;

  48. kristina avatar
    kristina 27/11/2013 18:43:23

    θα ήθελα να μάθω για πιο λόγο ο Πούτην απογόρευσε να παντρευονται οι Rωσσοι ακόμη και με δυο υπηκοότητες(ρώσικη-ελληνική) στην Ελλάδα?? και πρέπει να πάει στην Ρωσία για να παντρευτεί κ αννν θα το δεχτουν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.