16/12/2010 13:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Την παραδειγματική τιμωρία των ενόχων ζητά ο Σαμαράς

Ο Αντώνης Σαμαρά επικοινώνησε χθες από τις Βρυξέλλες με τον Αρχηγό της ΕΛΑΣ και ζήτησε την άμεση σύλληψη και την παραδειγματική τιμωρία των δραστών που επιτέθηκαν χθες κατά του βουλευτή της ΝΔ, Κωστή Χατζηδάκη.

Επίσης, από εχθές ο Πρόεδρος επικοινώνησε αρκετές φορές με τον Κωστή Χατζηδάκη, προκειμένου να είναι ενήμερος για την πορεία της υγείας του.

Ο Βουλευτής Β’ Αθηνών της Ν.Δ. κΚωστής Χατζηδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με το χθεσινό συμβάν:

«Δεν αισθάνομαι κανένα μίσος για όσους μου επιτέθηκαν χθες.

Ωστόσο, όλοι είναι ανάγκη να κατανοήσουμε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει μπροστά με το μίσος και με τη βία. Αντίθετα, πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να ξεπεράσουμε αυτή τη μεγάλη κρίση. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσοι μου συμπαραστάθηκαν κατά τη διάρκεια της επίθεσης και μετά από αυτήν. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον αστυνομικό που μου έχει διαθέσει η Πολιτεία και τους δύο πολίτες που τραυματίστηκαν, προσπαθώντας να με υπερασπιστούν».

Δήλωση του Προέδρου της Βουλής

Ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Φίλιππος Πετσάλνικος, σε παρέμβασή του στην Ολομέλεια, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Καταδικάζω  - και πιστεύω ότι εκφράζω όλες τις πτέρυγες της Βουλής -  με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο αυτές τις πράξεις.

Σαφώς, οι διαδηλώσεις είναι αναφαίρετο δικαίωμα.   Αναφαίρετο δικαίωμα ειρηνικής έκφρασης της άποψης, της γνώμης, της διεκδίκησης.  Όταν μετέρχονται ορισμένοι βία, τότε αυτό λειτουργεί σε βάρος της ίδιας της δημοκρατίας μας και λειτουργεί και σε βάρος της ίδιας της κοινωνίας.  Η άσκηση βίας κατά οποιουδήποτε πολίτη, όπως και κατά οποιουδήποτε μέλους του Εθνικού Κοινοβουλίου είναι, επαναλαμβάνω, απαράδεκτη και καταδικαστέα από όλους μας.  Είναι μια πράξη-υπονόμευση των κανόνων που θα πρέπει να ισχύουν σε ό,τι αφορά στη λειτουργία της δημοκρατίας και της ελεύθερης έκφρασης της γνώμης στην ελληνική κοινωνία.

Εκφράζουμε όλοι μας τη συμπάθεια και τη συμπαράσταση στον κ. Χατζηδάκη και στον άνδρα της προσωπικής ασφάλειάς του και τους ευχόμαστε περαστικά».

Ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Φίλιππος Πετσάλνικος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον κ. Χατζηδάκη και ενημερώθηκε από τον ίδιο για την κατάσταση της υγείας του.

Επίσης, ο Πρόεδρος της Βουλής είχε επικοινωνία και με τον αρμόδιο Υπουργό Προστασίας του Πολίτη για τους κανόνες που θα πρέπει να ισχύουν και τα μέτρα που θα πρέπει να λαμβάνονται, ώστε στο Κοινοβούλιο να λειτουργεί απρόσκοπτα ο ελεύθερος διάλογος, να λειτουργεί η ίδια η ουσία του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/12/2010 12:49:53

    Πρέπει να τον συγχαρούμε για την πολύ μετρημένη αυτή ανακοίνωση. Πραγματικά αξίζει και δείχνει το ήθος του ανθρώπου αυτού.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ ΒΙΣ 16/12/2010 14:06:47

      Ο Κωστής Χατζηδάκης έχει ήθος κι αξίζει.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ ΒΙΣ 16/12/2010 14:34:40

      Πιο "άσχετο" με το φαγοπότι και τις λαμογιές δεν μπορούσαν να πετύχουν για να χτυπήσουν.
      Άλλα αυτά εχουμε άμα όλη μέρα το μεγκαλο κανάλι φανατίζει τον κόσμο οτι για τα πάντα σήμερα φταίει η διακυβέρνηση Καραμανλή και όχι (και) πολύ περισσότερο τα 20 χρόνια πρίν, υπο τον πράσινο ήλιο.

      • Kostas avatar
        Kostas @ Ευθύμης 16/12/2010 14:50:07

        Τον μπέρδεψαν με το Παναγόπουλο. Τι να περιμένει ο πρόεδρος, στην επόμενη έξοδό του;

        Τρομοκρατία. Σωστά. Δεστε τι έφαγε ο Χατζηδάκης, που δεν εφταιγε σε τίποτε ούτε κατηγορήθηκε για τίποτε, για να ξέρετε τι σας περιμένει. Έτσι ενεργεί ο υπόκοσμος : χτυπάμε αθώους για να βάλουν γνώση οι "συνεργάτες" τους.

  2. Oliver avatar
    Oliver 16/12/2010 13:09:01

    Και περισσότερα συγχαρητήρια του αξίζουν επειδή δεν περιφερόταν με ιώδιο στις κάμερες όπως ο Παναγόπουλος πέρυσι όταν δέχθηκε επίθεση, αλλά και επειδή θα συνεχίσει να πηγαίνει στο γραφείο του με τα πόδια και δεν θα πάρει τεθωρακισμένο όπως άλλοι ..... ατσαλάκωτοι.

  3. man8os avatar
    man8os 16/12/2010 13:10:12

    Πρεπει να συγχαρουμε τον Κωστη Χατζηδακη για το ηθος του, και την γενναιοτητα ψυχης να μην καταφυγει σε μικροτητες. Φυσικα συμφωνουμε με την θεση του προεδρου για την παταξη των παρακρατικων στοιχειων. Ολοι συμπαραστεκομαστε στον κυριο Χατζηδακη.

  4. Orestios avatar
    Orestios 16/12/2010 13:11:29

    Απέναντι στην μικροπρέπεια των δολοφονικών τραμπούκων και σε όσους τους υποστηρίζουν εμμέσως εξομοιώνοντας τέτοιες άναδρες πράξεις με την δικαιολογημένη αγανάκτηση των Ελλήνων πολιτών στα μέτρα της κυβέρνησης του μνημονίου, ο Χατζηδάκης φανερώνει την μεγαλοπρέπεια του πολιτικού του λόγου και την διάθεση συμπόρευσης με όλον τον Ελληνικό λαό ενάντια στις δυνάμεις, φανερές και κρυφές, της ξεδιάντροπης κυβέρνησης του μνημονιού, της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.

  5. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 16/12/2010 13:17:09

    Mπράβο ρε Χατζηδάκη..μετρημένη η δήλωση..θα πρέπει να μπουν φυλακή τα θρασύδειλα κοπρόσκυλα που του επιτέθηκαν..

    • man8os avatar
      man8os @ περήφανος δεξιός 16/12/2010 13:23:06

      Και να δοθει καποια επιβραβευση σε αυτους που τον προστατευσαν.

  6. nick avatar
    nick 16/12/2010 13:19:24

    Σωστός ο Πρόεδρος.
    Στις φωτογραφίες και τα βίντεο που υπάρχουν, τα πρόσωπα αυτών που επιτέθηκαν στον Κ. Χατζηδάκη φαίνονται πεντακάθαρα.
    Για να δούμε, θα τους πιάσουν;

  7. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 16/12/2010 13:19:59

    Μπράβο στο Χατζηδάκη που κρατήθηκε στο ύψος του.
    Το μύνημα είναι ξεκάθαρο:
    "Αντιπολίτευση μαζέψου γιατί αν βγεις στους δρόμους θα τις φας."
    Επίθεση σε όλα τα μέτωπα .
    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ!!!!!!!!!!1

  8. parsifal avatar
    parsifal 16/12/2010 13:20:25

    Κούνια που σας κούναγε "ηθικά στοιχεία"... Τα "θρασύδηλα κοπρόσκυλα" είναι αυτοί που πληρώνουν τόσα χρόνια τον εν λόγω και τους ομοίους του, τις μερσεντές τους και τα προνόμια τους !

  9. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 16/12/2010 13:21:22

    Ο Κώστας Χατζηδάκης πάνω απ' όλα έχει ήθος. Αυτό είναι ο,τι πιό σπουδαίο για όλους μας και για την Ελλάδα μας που έχει πάρει την κάτω βόλτα. Με τέτοιες αλητήριες και αήθεις συμπεριφορές δεν μπορεί να υπάρξει μέλλον για την πατρίδα μας. Οι όποιοι προβοκάτορες κρύβονται πίσω από τέτοιους δολοφόνους, δεν μπορεί να έχουν μακροημέρευση.

  10. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 13:31:03

    τα 30 χρονια πασοκοκρατιας τι ειναι,ολιγοημερευση

  11. tiramola avatar
    tiramola 16/12/2010 13:31:12

    Λες να τις έφαγε από μνημονιακούς?

    • man8os avatar
      man8os @ tiramola 16/12/2010 13:31:54

      Απο διατεταγμενους μνημονιακους.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ tiramola 16/12/2010 13:35:37

      'Εχεις ακόμη μούτρα κα μιλάς πράσινο ερπετό.

    • victoria avatar
      victoria @ tiramola 16/12/2010 13:45:41

      Ντροπή σου.

  12. nikolas avatar
    nikolas 16/12/2010 13:39:03

    ΕΓΏ ΝΟΜΊΖΩ ΌΤΙ Ο ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΑΥΘΌΡΜΗΤΟΣ ΈΡΓΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΈΝΩΝ ΠΟΛΙΤΏΝ !!! ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΣΊΓΟΥΡΟ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΆΡΞΕΙ ΣΎΛΛΗΨΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΑΦΟΎ ΤΑ ΠΡΌΣΩΠΆ ΤΟΥΣ ΦΑΊΝΟΝΤΑΙ ΞΕΚΆΘΑΡΑ -ΠΑΙΧΝΙΔΆΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΠΛΈΟΝ-. ΑΚΟΎΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΌΤΗΤΆ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΓΝΩΣΤΌ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΤΕΙ ΤΙ ???

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ nikolas 16/12/2010 13:45:49

      Σωστό αυτό που γράφεις ότι στην δημοκρατία πρέπει να είναι γνωστό σε όλους ποιος πράττει τι.
      Αυτό φυσικά ισχύει και για τους ασφαλίτες με τα μπουφάν και τις κουκούλες που περιφέρονται μέσα στις συγκεντρώσεις, για τις δυνάμεις καταστολής που δείχνουν υπερβάλλοντα ζήλο όπως και για τους πολιτικούς που άλλα λένε στον λαό και άλλα πράττουν υπογείως χωρίς την συναίνεση του.
      Το γεγονός ότι πολλοί αφυπνίστηκαν από τις κατραπακιές που δυστυχώς έφαγε ο Χατζηδάκης, ας τους κάνει να ανοίξουν τα ματάκια τους και να δούν και άλλα αντιδημοκρατικά πράγματα που συμβαίνουν καθημερινώς γύρω τους.

  13. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 13:39:18

    το μηνυμα το εξηγησε καλα ο ραγκουσης.του επιτεθηκαν γιατι καταλαβε ο λαος οτι φταιει η νεα δημοκρατια για τα χαλια της ελλαδος.ο Σαμαρας ,το λεω και λυπαμαι κοιμαται ορθιος,οπως και ολοι εμεις.ειναι τριαντα χρονια χουντα,και ακομα το παιζουμε κυριοι.στην πατριδα μου λεμε,το γαιδουρι θελει εναμισυ γαιδουρι.ο Σαμαραε την ξερει την παροιμια,απ την καλαματα ειναι κι αυτος.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ φωτεινη 16/12/2010 13:56:02

      Φωτεινή, δεν κοιμάται κανείς, μη φοβάσαι. Αν κατάλαβα σωστά, γράφεις από το εξωτερικό. Πολλά δεν γίνονται αντιληπτά εκεί, πόσο μάλλον που ούτε κι εδώ τα συνειδητοποιούμε, αν δεν έχουμε τεντωμένες κεραίες. Δες π.χ. ποιά άρθρα του πολυνομοσχεδίου στηρίζει η ΝΔ για να καταλάβεις πώς φέρνει αριστοτεχνικά αντιμέτωπο το ΠΑΣΟΚ με τις ... αμαρτίες και τη βάση του. Έχουν γνώση οι φύλακες. Και τρόπο.

  14. Σωτήρης Παπαδημητρίου avatar
    Σωτήρης Παπαδημητρίου 16/12/2010 13:39:47

    Οι γνωστοί παρακρατικοί τραμπούκοι διάλεξαν για μια ακόμη φορά λάθος τρόπο για να υλοποιήσουν τη διατεταγμένη υπηρεσία τους. Όπως την προηγούμενη άνοιξη τρεις αθώοι πολίτες κάηκαν ζωντανοί για να ακυρωθεί η αντίδραση του ελληνικού λαού στα σχέδια που προωθούν οι ντόπιοι υπάλληλοι της τρόικας, αυτή τη φορά επέλεξαν ως στόχο ένα στέλεχος της Αντιπολίτευσης με το υψηλό ήθος του Κωστή Χατζηδάκη. Δυστυχώς γι αυτούς, τώρα είμαστε όλοι υποψιασμένοι. Δεν κάνουμε πίσω , αντίθετα πεισμώνουμε. Λαμόγια του ΠΑΣΟΚισταν και εραστές του μνημονίου την πατήσατε, τώρα θα καταλάβετε καλά τι σημαίνει Έλληνας.
    Ο υπουργός της Δημόσιας Αταξίας Χ. Παπουτσής και ο αρχηγός της ΕΛΑΣ αν έχουν έστω και λίγη τσίπα, πρέπει ως το βράδυ να έχουν συλλάβει τους αλήτες. Αλλιώς είναι συνυπεύθυνοι.

  15. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 13:43:34

    υποψιες εχουμε.ας τις διατυπωσει πρωτα ο σαμαρας και αν ειναι λαθος δεν πειραζει.θα ζητησουμε συγκνωμη.οι πρωτες εντυπωσεις μενουν.το ξερει καλα το πασοκ τοσα χρονια και μας εχει φλομωσει στην παραπληροφορηςη.

    • Kennan avatar
      Kennan @ φωτεινη 16/12/2010 13:51:11

      με υποψίες, φαντασιπληξίες και ονειρώξεις ανοργασμικών πολιτικά θα ασχολούμεθα; Πήρατε ένα πληκτρολόγιο και νομίζετε ότι όποιον πάρει ο χάρος.

      ΥΓ. Τι έγινε; καταλάβες επιτέλους οτι τα δηθεν δεξιά μπλογκάκια που σύχανεζες μεχρι τώρα παίζουν τον παιχνίδι του συστήματος;

  16. Kennan avatar
    Kennan 16/12/2010 13:45:05

    Φωτεινή, τι έγινε; δεν σε εκφράζουν πλέον τα περιθωριακά μπλογκάκια όπου έβριζες το antinews; Ηρθες να μας πουλήσεις δεξιό επαναστατιλίκι εδώ μέσα; Σιγά μην σκίσεις κανένα καλσόν.

  17. victoria avatar
    victoria 16/12/2010 13:49:49

    Στον Τιραμόλα φυσικά πήγαινε.
    Ντροπή σου. Ψήφιζε όσο θες τον ΓΑΠ σου, ακόμα και αν υπηρετεί οποιονδήποτε άλλον εκτός των Ελλήνων, όπως ακόμα σου επιτρέπεται! Αλλά βάλε ένα όριο στη σιχαμένη προπαγάνδα σου.

    • tiramola avatar
      tiramola @ victoria 16/12/2010 14:46:46

      Δεν έχει νόημα η συζήτηση μαζί σου αφού δείχνεις να ζεις σε ένα φανταστικό κόσμο μη αντιλαμβανόμενη την κρισιμότητα για το μέλλον της χώρας και την προσπάθεια της κυβέρνησης για τη σωτηρία της.
      Εξάλου δεν έχεις και χιούμορ

      • man8os avatar
        man8os @ tiramola 16/12/2010 14:51:33

        Η κυβερνηση σωζει την χωρα???!!!!!
        Χαχαχαχα!!!
        God save the Queen!!!

        • tiramola avatar
          tiramola @ man8os 16/12/2010 15:00:40

          Κάποιος πρέπει να το κάνει.Ο Χατζηδάκης και η παρέα του που σήμερα παριστάνουν τους σωτήρες όταν πριν 1,5 χρόνο και για 6 χρόνια είχαν την ευθύνη έκαναν ακριβώς το αντίθετο.
          Την λεηλάτησαν οδηγώντας την στην χρεοκωπία μία ώρα αρχύτερα.
          Και αυτό είναι καταγεγραμμένο στην συνείδηση μνημονιακών και αντιμνημονιακών.

          • loretta avatar
            loretta @ tiramola 16/12/2010 15:08:22

            Tiramola

            δηλ σημερα δεν μας κυβερναει παρεα κολητων???

            μαλλον εσυ ζεισ σε αλλο πλανητη

          • man8os avatar
            man8os @ tiramola 16/12/2010 15:13:53

            Η ειναι ο Παγκαλος...

      • Kostas avatar
        Kostas @ tiramola 16/12/2010 14:56:12

        Σωπα ρε τιραμόλα!! Και την αντιλήφθηκε ο GAP=κενό; Του είπαν "λεφτά υπάρχουν", μας το είπε. Του είπαν "το ΔιΝεΤου είναι μονόδρομος και μας το σέρβιρε. Εντολή για το Αιγαίο στον 25ο μεσημβρινό και το αποδέχεται για να περιορίσει τα έξοδα προστασίας της εθνικής κυριαρχίας. Να και τα πετρέλαια, αφου δεν μας ταιριάζει η κελεμπια, δώσε και λίγο Θράκη. Καλά, το σκοπιανό είναι εύκολο. Τι σημασία έχει ένα όνομα για τους αμερικάνους; Και για τον ίδιο φυσικά, αφού έχει τα αναγκαία πιστοποιητικά..Είναι και διεθνιστής. Ασε τιραμόλα, αστα φίλε μου.... Αυτός δεν είναι σοσιαλισμός....

      • victoria avatar
        victoria @ tiramola 16/12/2010 14:58:47

        Τιραμόλα, θα έλεγα ότι εσύ έχεις άπλετο χιούμορ γιαυτό λες αυτά που λες, ποια κυβέρνηση και σωτηρία, πες τα δυνατά έξω σε κανένα πεζοδρόμιο και να δεις τι θα φας εσύ που τόσο νομιμοποιείς αυτές τις πρακτικές.

        Όμως δεν τίθεται θέμα χιούμορ, είσαι επικίνδυνος και τα περί "γυαλιστερής καράφλας του χατζηδάκη" που λες σε άλλο ποστ, αποδεικνύουν ότι δεν είσαι κανένας ψιλοαφελής βολεμένος πασόκος, είσαι τραμπούκος και κανονική αλητεία. Ντροπή ξανά.

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/12/2010 13:50:26

    Περα απο τις συγκροτημενες δηλωσεις και τα παρομοια θα πρεπει να δειτε την αληθεια : η ΝΔ εχει καταντησει κομμα καρπαζοεισπρακτορωνμε τη συμπεριφορα της.
    Πολλοι ελπιζουν στο Σαμαρα.Κανεις ομως δεν κανει την ερωτηση οχι αν εχει καλες οικονομικες ιδεες ο Σαμαρας αλλα αν ειναι ετοιμος για συγκρουση μεχρις εσχατων με τους αναρχικους και λοιπους που ειναι πια αρκετοι ή θα εχουμε τα ιδια με το διδυμο Καραμανλη - Παυλοπουλου.
    Η κοινωνια κυριοι σας θεωρει αχρηστους και οι παντες θεωρουν οτι μονο ο Παπανδρεου μπορει να κυβερνησει γιατι πριν δυο χρονια δεν τσακισατε τους εξεγερμενους.Αν δεν ειστε ετοιμοι για μινι εμφυλιο καθηστε στην αντιπολιτευση και να τις τρωτε.
    Ακομη και εδω μεσα διαφοροι βγηκαν και ειπαν οτι δεν πειραζει γιατι ο Χατζηδακης ειναι νεοταξιτης και διαφορες παρομοιες αηδιες.
    Απλως ηταν ενας ακομη δεξιος που τις εφαγε -αλλους η 17Ν τους σκοτωσε- απο τους πασοκοαριστερους γιατι εσεις αναζητειτε μια φανταστικη εθνικη ενοτητα που δεν υπαρχει και κανετε απαραδεκτες υποχωρησεις σε πολυ ευνοικες διεθνεις συνθηκες που δεν υπαρχει στο πλανητη αριστερη χωρα ουτε για δειγμα.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 16/12/2010 13:53:55

      Ενα ειναι σιγουρο. Ο Σαμαρας δεν θα διστασει να αντιμετωπισει αποτελεσματικα το πρασινο παρακρατος.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 16/12/2010 14:08:03

      Σ'αυτά που γράφεις έχεις δίκιο, Ψυχραιμία, δυστυχώς. Με μία διαφορά: αυτή της χρονικής συγκυρίας, όπου κατά τη γνώμη μου η ένταση των συνεπειών της κρίσης μπορεί (δυνητικά) να διαμορφώσει προϋποθέσεις για να σφυρηλατηθεί μια μίνιμουμ ενότητα στόχων. Πιστεύω ότι η συνετή και ευπρεπής στάση της ΝΔ βοηθάει στο να μην ακυρωθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου: καμμία παραχώρηση σε θέματα ιδεολογικού περιεχομένου δεν επιτρέπεται.

  19. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 14:00:03

    την απαντηση μου ΚΕΝΝΑΝ δεν δημοσιευτηκε.σου λεω οτι δεν καταλαβαινω γιατι τα βαζεις μαζι μου μιας και αποκλειεται να με εχεις βρει ουτε σε δεξια ουτε σε περιθωριακα μπλογκακια να βριζω κανενα αντινιουζ γιατι το antinews ειναι το μοναδικο blog που εχω ποτε γραψει.ελπιζω να κανεις απλα λαθος.

  20. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 14:05:42

    γιατι μου κοβετε τα σχολια σε απαντηση του kennan,τι το μεμπτο εχουν

  21. factorx avatar
    factorx 16/12/2010 14:06:59

    @Kennan: χαλάρωσε μεγάλε, την μπέρδεψες με άλλη τη γυναίκα.

    @Φωτεινή: οι κυρίες μπορούν να γράφουν ό,τι θέλουν. Να παίρνουν όμως υπόψιν τους σε ποιό κόμμα είναι αρχηγός ο Σαμαράς και σε ποια κοινωνία καλείται να ηγηθεί

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ factorx 16/12/2010 14:11:38

      "αυξάνεται και προοδεύει το φεμινιστικό κίνημα στον κόσμο" ....

      μας κούφανες, φάκτορα. Ούτε ο Ρ.Σ. Τιράνων στα καλά του ...

  22. nikolas avatar
    nikolas 16/12/2010 14:14:32

    @ Κάποιος : μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα !! οι ασφαλίτες με τις κουκούλες αντιμετωπίζουν κουκουλοφόρους, οι πολιτικοί υπογείως κάνουν πράγματα που για άλλο λόγο είναι εκλεγμένοι (συμφωνώ μαζί σου). Έλα μου ντε που έρχεται ο λαός και τους επιβραβεύει με την ψήφο του. Και αυτοί να μην λαμβάνουν πάλι το μήνυμα … έλα καταλαβαίνεις για τι μίλαω!! Για πες μου τώρα για την αντιδημοκρατικότητα κάτι. Αφού εμείς οι ίδιοι δεν καταλαβαίνουμε την δύναμη της δημοκρατίας .

  23. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 14:16:11

    factorx καταλαβαινω και την κοινωνια και το κομμα στο οποιο κινειται ο σαμαρας.καταλαβαινω ομως και ποιο κομμα εχει απεναντι.ΠΑΝΤΟΤΕ εκτιμουσα το Σαμαρα για το ηθος του αλλα και για τη μαχητικοτητα του.Πρεπει να βγαλει μπροστα το δευτερο πλεον,προτου να ειναι αργα.

  24. ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
    ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 16/12/2010 14:24:42

    Ο Ελληνικός Λαός έχει αλάθητο αισθητήριο. Πλάκωσε τον Χατζηδάκη γιατί η πολιτική που αυτός πρεσβεύει έφερε την χώρα στην εξαθλίωση και τώρα καλείται η κυβέρνηση να πάρει μέτρα σκληρά και επώδυνα για την ξελασπώσει. Άρα λοιπόν μην σπεύδετε να καταδικάσετε την επίθεση. Σοφά έπραξε η κυβέρνηση και δεν την καταδίκασε. Ήταν δικαιολογημένη η οργισμένη λαική αντίδραση ενάντια στην δεξιά και την πολιτική της. Γι' αυτό και έγινε η απεργία. Για να καταδικαστεί η κυβερνητική πολιτική 2004-2009. Ο λαός είναι συμπαραστάτης του Γιώργου Παπανδρέου και των συνεργατών του.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 16/12/2010 14:47:07

      Σε γιατρό να πας και γρήγορα.

    • man8os avatar
      man8os @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 16/12/2010 14:52:39

      Να μας ξαναρθεις!! Εισαι απιστευτος!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 16/12/2010 14:55:05

      στην επόμενη διαδήλωση, την τελευταία φράση να την κατεβάσετε και σε πανώ!

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 16/12/2010 15:20:16

      οτι να'ναι!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 16/12/2010 15:39:59

      ΦΙΛΟΣΟΦΕ

      Δεν περνάς και από τη Ντόρα να σου δώσει κανένα κινητό; Γιατί από το ΠαΣοκ που φαίνεται ότι σιτίζεσαι δεν θα έχει σε λίγο ούτε σέντ.

  25. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 14:28:08

    δρομε, ευχομαι να ειναι ετσι ,αν και αμφιβαλλω ο κοσμος να κοιταει με τοση λεπτομερεια τα πραγματα.φοβαμαι οτι περναει οτι το πιο χοντροειδες υπαρχει ,στον κοσμο και οχι η σωστη πολιτικη αναλυση.το βλεπω πρωτα απ ολα απο μενα,αλλα και απο φιλους μου απο ελλαδα που μιλαω.και αληθεια εχεις δικιο.πολυ φεμινιστης ο factorx,

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ φωτεινη 16/12/2010 14:53:16

      πολλά πράγματα στην πολιτική, όπως και στη διπλωματία, δεν προαναγγέλλονται ούτε και αναγκαστικά επεξηγούνται στο ευρύ κοινό. Ο ρόλος των κομματικών οργανώσεων είναι να εξειδικεύουν τις πολιτικές κατευθύνσεις και να δημοσιοποιούν τις θέσεις των κομμάτων. Ζήτα στους φίλους σου στην Ελλάδα να προσφεύγουν στην τοπική οργάνωση της γειτονιάς τους, ή στην ιστοσελίδα της ΝΔ, για διευκρινίσεις και περισσότερη πληροφόρηση. Όσο για τον Φάκτορα, μην τσιμπάς, τον πειράζω ... φιλικά, και με πολλή αγάπη.

  26. Daki avatar
    Daki 16/12/2010 14:28:55

    @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ : Χαχαχα ρε φιλόσοφε τελικά εσύ είσαι μεγάλος φιλόσοφος !!!!!
    Να σαι καλά που μας κάνεις και γελάμε

  27. Rotarmist avatar
    Rotarmist 16/12/2010 14:32:56

    Σημερα στη Βουλη ο Παπουτσης καλυψε τους μπατσους (ενστολους και με πολιτικα-κουκουλες) που κτυπαγαν τον κοσμο.
    Αυτη η κολωνια κραταει χρονια και την φορανε και το Πασοκ και η Ν. Δημοκρατια.
    Ολα ταλλα ειναι μια απο τα ιδια.

  28. Kapoios avatar
    Kapoios 16/12/2010 14:43:43

    Για ακόμα μία φορά ο ΗΛΙΘΙΟΣ λαός κατάφερε να δώσει το λάθος μήνυμα!

    Τι και αν οι βουλευτές της ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΑΣΟΚ υπερψήφισαν και αυτό το εξευτελιστικό νομοσχέδιο που εξαθλιώνει τους πολίτες;
    Τι και αν η ΝΔ και ο συγκεκριμένος βουλευτής ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ το μνημόνιο της ΚΑΤΟΧΗΣ, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ πραξικόπημα, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ το δουλικό ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ μεσαίωνα;

    Όλα τα κανάλια δείχνουν τον βουλευτή - υπουργό της ΝΔ να τρώει το ξύλο. Ιδού ο υπεύθυνος! η ΝΔ! Έχετε αμφιβολία ότι ως έτσι θα το πασάρουν τα ΜΜΕ?


    Οι ίδιοι ηλίθιοι που ψήφισαν υπέρ της ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΑΣΟΚ, οι ίδιοι για ακόμα μία φορά υπηρέτησαν τέλεια το καθεστώς.

    Όσο καθιερώνεται η ισοπέδωση του "όλοι ίδιοι είναι", τόσο η Ελλάδα θα κυβερνιέται από το ΠΑΣΟΚ, θα ξεπουλιέται και θα καταρρέει.

    Για άλλη μία φορά συγχαρητήρια ηλίθιοι!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Kapoios 16/12/2010 15:12:38

      Έχεις ακούσει πως ακούνε Καραμανλή οι ευρωπαίοι ηγέτες της ΕΕ και φτύνουν το κόρφο τους?

      • man8os avatar
        man8os @ tiramola 16/12/2010 15:15:00

        Το ιδιο ισχυει και για τον ΓΑΠ.

        • kastroHEL avatar
          kastroHEL @ man8os 16/12/2010 15:21:06

          τον ΓΑΠ τον βραβευουν που τους γλιτωσε τα λεφτουδακια τους...

          • man8os avatar
            man8os @ kastroHEL 16/12/2010 16:08:20

            Και φτυνουν τον κορφο τους γιατι οι ιδιοι δεν εινα στην υπηρεσια του Ομπαμα.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ tiramola 16/12/2010 15:44:09

        Αυτό είναι θετικό για τον Καραμανλή.

  29. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/12/2010 15:11:43

    δρομε,επεσες στην περιπτωση.φιλοξενω φιλη μου στελεχος της τοπικης οργανωσης του αγιου δημητριου και μου λεει ,δεν τραβαει το καρο της νεας δημοκρατιας,αυτη ειναι η αισθηςη που κυριαρχει εκει τουλαχιστον που ξερω απο πρωτο χερι.και μην τσιμπας,μονο για πειραγμα μπορουν να ειναι ,πλεον τα σχολια περι φεμινισμου κανεις δεν μπορει να σκεφτει το αντιθετο,γιαυτο δεν χρειαζονται επεξηγησεις.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ φωτεινη 16/12/2010 15:35:15

      χαίρομαι, πες λοιπόν στη φίλη σου να περιμένει να δει τις εξελίξεις μετά την επιστροφή της (μετά τις γιορτές, υποθέτω) !

  30. factorx avatar
    factorx 16/12/2010 15:14:45

    Δείτε δύο δημοσιεύματα που αναφέρονται σε σχόλιο που έκανε εδω ο σιδεράκιας και χρησιμοποιούν το antinews για να δώσουν κυρος στιςε ανοησίες που γράφουν.
    Κατάλαβατε τώρα γιατί εχω moderation σε ορισμένους ανόητους;

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2010/12/blog-post_8095.html#idc-container

    http://paspartoy.blogspot.com/2010/12/blog-post_3396.html

    • hellas-orthodoxy avatar
      hellas-orthodoxy @ factorx 16/12/2010 16:46:57

      Δεν χρησιμοποιουμε το antinews για "να δωσουμε κυρος",αλλα διοτι το συγκεκριμενο σχολιο εγινε εδω.Βαζουμε την πηγη,οπως κανουμε παντα.Μην ανησυχειτε παντως,δεν προκειται να σας κατηγορησουν για...αντισημιτισμο.Αυτο ειναι δικη μας "αποκλειστικοτητα",των ανοητων.

      • factorx avatar
        factorx @ hellas-orthodoxy 16/12/2010 16:49:58

        Μια μαχαιριά του δώσανε τον πάτησε το τραίνο.

        σαφως και χρησιμοποιείς το antinews για να προβοκάρεις

        • hellas-orthodoxy avatar
          hellas-orthodoxy @ factorx 16/12/2010 18:05:56

          Η δεοντολογια μεταξυ μπλογκερς (οσοι ειναι) επιβαλλει την αναφορα πηγης,ακομα και των σχολιων που εγιναν σε ενα θεμα.Οπως και να'χει,αν θα επρεπε να ζητησουμε απο καποιον αδεια,αυτος ειναι ο σχολιαστης.

  31. tiramola avatar
    tiramola 16/12/2010 15:23:51

    Στην υπηρεσία της "ενημέρωσης" ο ορτόντοξυ
    χαχα

  32. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 16/12/2010 15:26:00

    Αν κάποιος προπηλακίζει έναν πολιτικό θα πρέπει να έχει και το θάρρος να βγαίνει και να παραδέχεται την πράξη του. Αν δεν το κάνει τότε τα κίνητρά του δεν είναι αυτά που φαντάζονται οι πολλοί.Θαύμασα αυτόν που αποπειράθηκε να ρίξει παππούτσι στον ΓΑΠ και θα έκρινα θετικά έναν μεροκαματιάρη που θα μου εξηγούσε γιατί τόση οργή για τον Χατζιδάκη.Κατακρίνω την πράξη του γιατί περιείχε βία θα μου ήταν όμως ανεκτή η εξύβριση ενός πολιτικού που κορόιδεψε τον ελληνικό λαό.

  33. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 16/12/2010 15:30:03

    Η πρακτική του να τρώνε ξύλο οι βουλευτές δεν την επικροτώ αλλά είναι αναπόφευκτη πολλές φορές όταν το πλήθος έχει θυμό. Ίσως γλύτωσε και τα χειρότερα. Κοίτα ειρωνία όμως, άλλοι ψηφίζουν το μνημόνιο, άλλοι τρώνε ξύλο. Ο ανθρωπος είναι πολύ μορφωμένος από όσο ξέρω και νομίζω ολίγον τι άσχετος από τα λαμόγια της βουλής. Σίγουρα από τους τελευταίους εκεί μέσα που άξιζαν το ξύλο...

  34. ruddock avatar
    ruddock 16/12/2010 15:59:11

    Με κάποια σχόλια που διαβάζω εδώ βλέπω να δικαιώνεται κάποιος φίλος μου που χτες κιόλας μου είπε πως μπορεί αύριο (σήμερα δηλαδή) να βρεθούν μερικοί που θα ανακηρύξουν τον Χατζηδάκη έως και ήρωα.
    Εννοείται πως δεν αρέσει σε κανέναν νοήμονα άνθρωπο να βλέπει ένα πρόσωπο να λυντσάρεται δημοσίως,από την άλλη,δεν συμπαραστέκομαι και ούτε εύχομαι κάτι συγκεκριμένο στον πρώην κύριο υπουργό.
    Όση μόρφωση και να κουβαλάει,όσο "'ήθος" και να τον διακρίνει,δεν παύει να αποτελεί μέρος του κοινοβολίου,ένα μέρος όπου λέξη ηθική αποκτά μία κάπως διαφορετική έννοια.
    Και στην τελική,ο σοφός λαός λέει πως ο καθένας κοιμάται όπως στρώνει.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ruddock 16/12/2010 20:13:34

      Σωστός ως προς το ήθος όσον αποτελούν μέρος του κοινοβουλίου αλλά δε θα ισοπεδώσω και τους 300. Δεν ξέρω πραγματικά αν ο Χατζηδάκης αξίζει την εξαίρεση αλλά μου φαίνεται πολύ εύκολο να καθήσω και να πω και οι 300 κρεμάλα. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι που έλεγε και ο Αλαβάνος (ανατρίχιασα...).

  35. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 16/12/2010 16:30:36

    Παπουτσή περάσανε 24 ώρες,οι φάτσες των ανθρωποειδών που χτυπούσαν απο πίσω έχουν κάνει τον γύρο του κόσμου κ ακόμα να γίνουν συλλήψεις;Περιμένω να τους δώ με χειροπέδες,η φωτογραφία τους να κοσμεί όλα τα μέσα ενημέρωσης κ να δώσει η αστυνομία πληροφορίες για το παρελθόν τους κ που ήταν χωμένοι.....Τόσο δύσκολο είναι να μάθει η αστυνομία τα ονόματα των ''αγανακτισμένων'' ''διαδηλωτών;''Για να δούμε γιατί η ιστορία σαν να έχει πολύ ψωμί.....

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Μαύρος Ιάκωβος 16/12/2010 18:12:43

      Μπας και ήταν ασφαλίτες ως συνήθως ανάμεσα στους εξαγριωμένους και έχουμε γέλια ;

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Κάποιος 16/12/2010 20:14:18

        Είπαμε εξωγήινοι ήταν...

  36. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 16/12/2010 16:30:40

    Πέρα από το γεγονός του ξυλοδαρμού, που είναι θλιβερό, η όλη ιστορία χρησιμεύει και για εξαγωγή κάποιων συμπερασμάτων. Πού βγήκε αλήθεια, να πάει ο Χατζηδάκης; Ήξερε ότι απ' έξω ήταν μαζεμένο αγανακτισμένο πλήθος που βλέπει τη ζωή του καθημερινά να ρημάζει εξ αιτίας των πολιτικών. Κι αυτός βγήκε άνετος κι ωραίος να περπατήσει δίπλα από τους διαδηλωτές, σα να μη συμβαίνει τίποτα! Δηλαδή το άτομο είναι στην κοσμάρα του, δεν έχει πάρει χαμπάρι μία. Ή μήπως νόμισε ότι επειδή δεν είναι τώρα στην κυβέρνηση, no problem;

    Τελικά τι από όλα; Απερισκεψία; Χαζομάρα; Έλλειψη στοιχειώδους κρίσης; Περιφρόνηση του πόπολου; Όλα μαζί; Ότι και να ισχύει, από κάτι τέτοια φαίνεται το ποιόν αυτών που κατά καιρούς έχουν την τύχη της χώρας στα χέρια τους.

  37. Enzo avatar
    Enzo 16/12/2010 19:16:41

    εδω τα καλα καλσον. οσο οσο ΑΑ ποιοτης

  38. Βολευτής avatar
    Βολευτής 16/12/2010 20:16:19

    Απο τη στιγμή που κάποιος συμμετείχε ή συμμετέχει σε κυβέρνηση της Ελλάδας τα τελευταία 36 χρόνια, δεν μπορεί να είναι αθώος. Ακόμα κι αν δεν "έφαγε" ο ίδιος, ξέρει σίγουρα άλλους που έφαγαν (και τρώνε ακόμα) και δεν μιλάει.
    Γι αυτό δεν λυπάμαι ιδιαίτερα για τον Χατζηδάκη. Λυπάμαι όμως πολύ για τον Σαμαρά, που έσπευσε να πάρει το μέρος του συναδέλφου-πολιτικάντη αποδεικνύοντας ότι εξακολουθεί να βάζει την κλίκα του πάνω από τον πολίτη. Αυτή η είδηση με απογοήτευσε τελείως.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Βολευτής 16/12/2010 21:05:53

      ,,,,εσύ αισθάνεσαι αθώος στον "καθ'ημέραν βίον";
      ....τί πρωτόγονα επιχειρήματα και απο ποιό ντουλάπι
      τ'ανασύρεις.....!
      ΄..αν προεκτείνεις τη σκέψη σου...θα πρέπει να σκοτωνόμαστε
      στους δρόμους!

      • Βολευτής avatar
        Βολευτής @ βαγόνι 16/12/2010 23:27:23

        Ναι αισθάνομαι αθώος στον “καθ’ημέραν βίον”! Σε αντίθεση με τα επιχειρήματα της προπαγάνδας του ΓΑΠ, ότι "όλοι φταίμε", που πολλοί ανασύρουν επιλεκτικά από τα ντουλάπια, δεν ήμαστε όλοι τεμπέλικα λαμόγια.
        Και ίσως, αν καταγγέλαμε ευθαρσώς τις παρανομίες που γίνονται γύρω μας, τώρα να ήμασταν σε καλύτερη μοίρα.

        Ωστόσο, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τόσο το "έγκλημα", όσο η ατιμωρησία.
        Χθές έπεσε πάλι ξύλο, ρίχθηκαν πάλι άπειρα χημικά. Και "θύματα" όλων αυτών ήταν στην πλειοψηφία τους απλοί διαδηλωτές ή ακόμα και άνθρωποι που απλά δούλευαν στην περιοχή (και αναγκάστηκαν να φύγουν τρέχοντας). Γιατί ο κος Σαμαράς δεν κόπτεται να μάθει ποιοι έφταιξαν για αυτά και δεν ζητάει την "παραδειγματική τιμωρία τους"; Γιατί πολύ απλά τα παθήματα του κοινού πολίτη φαίνεται να μην τον ενδιαφέρουν. Τον ενδιαφέρουν μόνο η αποδοκιμασίες σε ημετέρους.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Βολευτής 16/12/2010 21:30:47

      Αν νιώθουν όλοι τις ενοχές που οφείλουν ας παραιτηθούν μια και καλή. Επειδή όμως αυτό δε θα γίνει, στο μεταξύ καλά έκανε και τον στήριξε.

  39. against New World order avatar
    against New World order 17/12/2010 07:24:29

    Ο κ. Σαμαράς να ζητήσει την άμεση σύλληψη και τιμωρία των δραστών του χρηματηστηρίου, δομημένων ομολόγων, siemens, βατοπεδίου κλπ αφού συλληφθούν και τιμωρηθούν αυτοί, τότε θα μπορούν οι υπόλοιποι να κυκλοφορούν χωρίς να φοβούνται στους δρόμους. Μέχρι τότε, ας φυλάγονται

  40. frixos avatar
    frixos 17/12/2010 10:31:28

    Πάντα την πληρώνουν άτομα που δεν πρέπει.
    Μόνο του λάθος: να υποτιμήσει την οργή του κόσμου και να περάσει ανάμεσά τους.

  41. ruddock avatar
    ruddock 17/12/2010 11:03:16

    Μία άλλη εκδοχή είναι να έριξαν κλήρο μία ομάδα βολευτών μεταξύ τους για το ποιος θα φάει το ξύλο.
    Η σκοπιμότητα πίσω από την κίνηση αυτή είναι να ανακηρυχτεί λαϊκός ήρωας κάποιο μέλος της αντιπολίτευσης,ώστε σιγά σιγά να καλλιεργηθεί το έδαφος για την επάνοδο της σωτήριας (σύμφωνα με τα σχόλια μερικών χρηστών εδώ) παράταξης της ΝΔ.
    Ξέρετε,αυτή που είχε τον Καραμανλή να παριστάνει τον πρωθυπουργό και τον Αλογοσκούφη στο ρόλο του τεχνοκράτη.
    Ο κλήρος έπεσε στον πιο φλώρο απ'όλους,στον Χατζηδάκη,έναν άντρα που πολύ αμφιβάλλω αν έχει έρθει έστω και σε λεκτική/φραστική διαμάχη ποτέ στη ζωή του (όχι από "καλλιέργεια",από κοτισμό εννοώ,χεχε)
    Τι να κάνουμε,κάποιος έπρεπε να τις φάει.
    Δε στενοχωριέμια καθόλου,αναμένω δε περισσότερα (βρε λες να ξυπνήσαμε σαν λαός και να μην το καταλάβαμε ??)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.