#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2011 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Την μάχη με την Τρόικα, δεν θα την δώσουν ούτε ο Άρης, ούτε ο Πάκης. Θα την δώσει ο Σαμαράς



Καθώς περιδιάβαινα χθες τις εφημερίδες, έπεσα πάνω στον αγαπητό κ. Πρετεντέρη.  (Τον κύριο αυτόν διαβάζω πάντα, καθώς φαντάζομαι πως πριν γράψει οτιδήποτε έχει ήδη λάβει το σχετικό non paper από την τρόικα και με τον τρόπο αυτό αποκαλύπτονται οι καθημερινές διαθέσεις των γκαουλάιτερ). Και εκεί που περιμένω να διαβάσω τις γνωστές μπούρδες, βλέπω έκπληκτος μια πομπώδη φράση: Η οικονομική πολιτική του κ. Σαμαρά είναι, λέει, αψεγάδιαστη!  Τσιμπιέμαι, πίνω μια γουλιά πικρό καφέ και ξαναδιαβάζω.  Αψεγάδιαστη.  Για να το εμπεδώσουμε, το αναφέρει και παρακάτω.

Και αναρωτιέμαι:  Μήπως βαδίζουμε λάθος;  Η μήπως ξαφνικά τους ήρθε η φώτιση και είδαν το λάθος; Η απάντηση είναι πιθανόν περισσότερο κυνική:

Όλοι πια σε Ευρώπη και Αμερική έχουν καταλάβει ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου πνέει τα λοίσθια.  Πρόκειται για μια ήδη νεκρή κυβέρνηση η οποία ψάχνει απεγνωσμένα μια οδό αξιοπρεπούς διαφυγής.  Οι επιλογές της, ως προς αυτό, δεν είναι αν θα κάνει εκλογές ή όχι, αλλά, αν θα παραχωρήσει συγκυβέρνηση (διακαής πόθος της Τρόικας), αν θα βρει μια αφορμή για να στήσει πρόωρες κάλπες τώρα, (γραμμή Βενιζέλου, Λοβέρδου και λοιπών) ή αν τελικά θα πρέπει να ψηφίσει πρώτα τον προϋπολογισμό (κόκκινη γραμμή της Τρόικας) και να αποχωρήσει μετά.

Οι δανειστές μας έχουν βάσιμες αμφιβολίες, καθώς έχουν ήδη αφουγκραστεί την ελληνική καθημερινότητα, σχετικά με δύο βασικές τους επιδιώξεις:

1.       Ότι πιθανότατα θα υπάρξει μια μαζική άρνηση πληρωμής του απαράδεκτου φόρου – ληστεία στα ακίνητα και

2.       Ότι πιθανότατα το ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορέσει να σκοτώσει το ίδιο του το παιδί (απολύσεις).  Αρχίζουν δηλαδή να καταλαβαίνουν πώς λειτουργεί το σύστημα ΠΑΣΟΚ.

Θα πρέπει λοιπόν να κινηθούν γρήγορα και να τελειώσουν πολιτικά τη σημερινή κυβέρνηση, αν δε θέλουν να μπλέξουν σε περιπέτειες.  Έτσι βλέπουμε αίφνης, να προσπαθούν να ρίξουν γέφυρες στον επόμενο πρωθυπουργό.  Ξαφνικά ο κ. Σαμαράς, από αποδιοπομπαίος τράγος μετατρέπεται σε αξιότιμο συνομιλητή.  Πρώτα θα προσπαθήσουν να πετύχουν τη συγκυβέρνηση και, αν δε τους βγει –που δεν θα τους βγει-, θα ρίξουν όλο το βάρος στην αυτοδυναμία της επόμενης κυβέρνησης.

Διαβάζω πολλές κριτικές και καλές κριτικές σχετικά με το πρόγραμμα Σαμαρά.  Ο καθένας μπορεί να έχει τις αμφιβολίες του και καλά κάνει, γιατί η εποχή που ήμασταν πρόβατα έχει περάσει ανεπιστρεπτί.  Όμως, όταν ένας πρωθυπουργός υφίσταται μια πανωλεθρία, όπως αυτή η οδυνηρή ήττα που βιώνουμε τις μέρες αυτές, η δημοκρατία οφείλει να τον αντικαταστήσει.

Ακούγονται και φωνές με σημασία, όπως αυτή του κ. Γιανναρά, ο οποίος ενώ δείχνει να εμπνέεται από την ηγετική φυσιογνωμία Σαμαρά, εντούτοις επιμένει σε μικρότητες μικροαστικού τύπου, προβάλλοντας ενστάσεις για τα πρόσωπα που δήθεν τον περιβάλλουν.  Αντιγράφω από χθεσινή ραδιοφωνική του συνέντευξη:

Στο Βελλίδειο, ανέβηκε ο κ. Σαμαράς, μιλούσε επί μιάμιση ώρα, ας πούμε ότι είπε σωστά πράγματα. Μπροστά όμως στην πρώτη γραμμή ήταν οι ίδιοι, διασυρμένοι, εξευτελισμένοι ανυπόληπτοι άνθρωποι οι οποίοι έδωσαν τις εξετάσεις τους και τελείωσαν πολιτικά.
Η χώρα όμως δεν χρειάζεται λόγους μιάμισης ώρας, χρειάζεται έναν ηγέτη που θα ανέβει και θα μιλήσει χωρίς χαρτιά για 10 λεπτά και θα πει πράγματα που βγαίνουν από μέσα του. Καλές οι διαπιστώσεις γιατί δεν μας λέτε όμως ονόματα. Πείτε μας  ότι “για την οικονομία θα βάλω αυτόν, για την παιδεία θα βάλω αυτόν”. Αυτοί οι εξευτελισμένοι που σας περικυκλώνουν τι σχέση έχουν με το μέλλον του τόπου; Είναι παρελθόν». Γιατί δεν έθεσε ούτε ένας δημοσιογράφος αυτό το ερώτημα;

Είναι λυπηρό ένας επί τόσα χρόνια διαπρύσιος πολέμιος του "συστήματος ΠΑΣΟΚ" και της κρατικοδίαιτης διαφθοράς και διαπλοκής να ξεπερνά έτσι, με ένα "καλές οι διαπιστώσεις", μια ομιλία που είπε σε όλους του Έλληνες αυτά που εμείς διαβάζαμε στα κείμενα του κ. Γιανναρά τόσα χρόνια (μέχρι που το μίσος της "Καθημερινής" για τον Σαμαρά μας έκανε να μην την διαβάζουμε). Αλλά ίσως αυτό να είναι το πρόβλημα. Ο Σαμαράς βγαίνει και λέει πλέον ανοικτά στον λαό αυτά που κάποιοι θεωρούσαν επί χρόνια προνόμιο είτε κάποιων στενών "ακαδημαϊκών κύκλων", είτε κάποιων "γραφικών"  - οδηγώντας έτσι τον πατριωτισμό στο περιθώριο

Αλλά την μάχη με την Τρόικα, δεν θα την δώσουν ούτε ο Άρης, ούτε ο Πάκης.  Θα την δώσει ο Σαμαράς.  Και θα είμαστε στο πλευρό του.

Κακοφωνίξ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ariadne avatar
    Ariadne 21/09/2011 12:07:25

    .Στο πλευρό του! Στο πλευρό του!΄Αντε, αμήν και πότε!

  2. antonis1 avatar
    antonis1 21/09/2011 12:17:30

    Ας κρίνουμε τα γραπτά και όχι υποθέσεις ή προθέσεις.
    Ο Γιανναράς αυτά που είπε ήταν λάθος?
    Μπορεί να μην άρέσει στους νεόκοπους ηρακλειδείς του ηγεμόνος η κριτική στον αρχηγό, όμως θα κάνουμε καλό και στον ίδιο αν τελικά ασχοληθούμε με το περιεχόμενο και όχι με προθέσεις.
    Ακόμη και αν υπάρχουν ύποπτες προθέσεις ,αξίζει να προβληματιστούμε με τα λεγόμενα του Γιανναρά...
    Κάποτε θεωρούσε ελπίδα του τόπου τον Αντώνη και μάλιστα τον υπερασπιζόταν όταν πολλοί απο τους σημερινούς αυτοκλητους υμνολογούντες πιθανόν να πετούσαν βίδες.
    Πραγματικές ή θεωρητικές περί προδοσίας και τα λοιπά.
    Ας διαβάσουμε λοιπόν με προσοχή τα παράπονα κάποιων παλαιότερων θαυμαστών του Αντώνη.

    • factorx avatar
      factorx @ antonis1 21/09/2011 12:29:34

      Μπορείς να απαντήσεις επι του περιεχομένου και οχι με γενικολογίες; Και εγώ είμαι αναγνώστης του κ. Γιαννάρο και έχω βάλει και πολλά άρθρα του εδώ. Δεν είναι όμως θέσφατο, ούτε υπεράνω κριτικής

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ factorx 21/09/2011 22:26:52

        Εγώ πιστεύω πως είναι θέμα ερμηνείας.

        Δεν τα βλέπω αρνητικά αυτά που είπε ο Γιανναράς (παραπολιτικό: αρκετά παλιά, ο Σαμαράς είχε πει πως ένα τέτοιο άτομο ήθελε για Πρόεδρο της Δημοκρατίας). Έχει δίκιο για κάποιους. Στο θέμα των διαπιστώσεων, απλώς μιλάει από τη μεριά του μη παραδοσιακού ψηφοφόρου της ΝΔ. Δηλαδή, ακούει κάποιος τον Σαμαρά για αλλαγές σε καταστάσεις και πρόσωπα, ενώ στο πλάνο βλέπει πρόσωπα που θυμίζουν άλλα πράγματα. Αν ο άλλος έχει φτάσει σε ακραία κατάσταση, δεν έχει ψυχραιμία, ούτε υπομονή. Αν ακούει ξεκάθαρα πράγματα, θα δώσει αυτοδυναμία.

        Αλήθεια, έχει πού ήταν η συνέντευξη Γιανναρά; Την έχει κάποιος ανεβασμένη;

      • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ factorx 21/09/2011 22:49:32

        όμως η πολιτική είναι ομαδικό άθλημα. Ο Σαμαράς αρκεί από μόνος του όσο καλός και να είναι? Ολόκληρος Κωνσταντίνος Καραμανλής και είχε δίπλα του 7-8 μεγάλους πολιτικούς για επιτελείο (Αβέρωφ, Ράλλης, Παπαληγούρας, Τσάτσος, Στεφανόπουλος, Παπακωνσταντίνου, κλπ). Αχίλλειος πτέρνα για τη σημερινή ΝΔ παραμένει το χαμηλού επιπέδου στελεχιακό δυναμικό της (χωρίς να λέω πως το ΠΑΣΟΚ έχει καλύτερο αλλά το ΠΑΣΟΚ δεν με αφορά)..Ευτυχώς ο Σαμαράς έχει καταλάβει το πρόβλημα και μιλά ήδη για εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς. Το ερώτημα είναι μέχρι πότε η βάση της ΝΔ θα σταυρώνει τον κάθε πολιτικάντη του 50..Είναι χρέος της βάσης να ξυπνήσει και να φέρει την ανανέωση. Τουλάχιστον οι μισοί από τους σημερινούς βουλευτές πρέπει να σταλούν σπίτια τους και μπορώ άνετα να αναφέρω και ονόματα..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ antonis1 21/09/2011 12:38:57

      Πόσο "κάποτε"; Γιατί εγώ θυμάμαι, πιο πρόσφατα από το "κάποτε" που αναφέρεις, δύο επιφυλλίδες-"αγιογραφίες" που έκανε στον... Στέφανο Μάνο, ενώ δεν παραλείπει να ακολουθεί, σχεδόν κάθε Κυριακή, την τακτική "μια στο καρφί και μια στο πέταλο" έναντι του Σαμαρά.

      Θλιβερός μισθοφόρος κατάντησε και αυτός. Ας τον απολυθοποιήσουμε κάποτε.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 21/09/2011 13:29:44

        Καλύτερα να διαβάζει κανείς τα βιβλία του Γιανναρά, και ιδίως τα παλαιότερα, παρά την αρθρογραφία του. Ο ίδιος, όπως και ο Στέλιος ο Ράμφος, για άλλους λόγους, έκαμαν στροφή τα τελευταία χρόνια.

        • blue nile avatar
          blue nile @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2011 14:41:54

          Με τον Γιανναρά έχω προβληματιστεί και εγώ πάρα πολύ.
          Καλά δεν είχε να πει ούτε μια καλή κουβέντα περί όσων είπε ο Σαμαράς για τον εξαφανισμό της γενιάς του '30 από τα σχολικά βιβλία;

          • blue nile avatar
            blue nile @ blue nile 21/09/2011 14:50:47

            Όσο για τα βιβλία τα πιο πρόσφατα είναι συλλογές άρθρων του. Τον σέβομαι ακόμα μόνο που με ξενίζει η στάση του απέναντι στον Σαμαρά. Η κριτική απέναντι του κρίνεται επιεικώς αυστηρή. Δέχομαι το ότι ο Σαμαράς μπορεί να μην ενσαρκώνει απόλυτα τις προσδοκίες του Γιανναρά όμως η διαφορά του με τους υπόλοιπους πολιτικούς είναι εξόφθαλμη. Το ότι αναφέρεται κάποιες φορές στους συντάκτες της Καθημεριμής στα άρθρα του το βρίσκω λογικό αλλά ως ένα σημείο. Ο ίδιος πολύ εύστοχα δεν είχε ξεχωρίσει και καταδείξει τα κοινά χαρακτηριστικά όλων όσων υποστηρίζουν από το σχέδιο Ανάν μέχρι τη συγγραφή των σχολικών βιβλίων της Ρεπούση και την άρση της απομόνωσης των τουρκοκυπρίων;
            Ο Παπαχελάς δηλαδή που ανήκει;

          • Δήμος avatar
            Δήμος @ blue nile 21/09/2011 22:28:19

            Κοίτα στο Φάληρο για όμοια επίθετα και θα καταλάβεις κάποιες καταστάσεις. Δύσκολη η ανεργία για τους νέους.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ blue nile 21/09/2011 22:47:46

            Ο Γιανναράς δυστυχώς πάσχει από το πάθος της μεμψιμοιρίας. Όλα του φαίνονται λίγα και μη ικανοποιητικά. Θεωρεί την Ελλάδα καμένο χαρτί και ότι δεν υπάρχουν ούτε θα υπάρξουν στο ορατό μέλλον άξιοι ηγέτες να ηγηθούν αυτής. Κοινώς κάνει σαν την γκρινιάρα πεθερά (μετά συγχωρήσεως για τον χαρακτηρισμό και με όλο το σεβασμό για τον καθηγητή αυτόν τον οποίο κατά τ' άλλα σέβομαι για το έργο του και διότι έχει υποστεί αρκετούς διωγμούς από το αριστερόζ-ΠΑΣΟκ κύκλωμα της Παντείου).

        • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
          ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2011 15:56:57

          Σωστο.

  3. φωνη avatar
    φωνη 21/09/2011 12:27:14

    Αντώνη είσαι παλικάρι, εμείς οι απλοί πολίτες σε στηρίζουμε όσο δε φαντάζονται μερικοί, δεν έχει όρια η υποστήριξη που έχεις εξασφαλίσει από μέρους μας.

  4. anetos avatar
    anetos 21/09/2011 12:30:40

    "..εντούτοις επιμένει σε μικρότητες μικροαστικού τύπου, προβάλλοντας ενστάσεις για τα πρόσωπα που δήθεν τον περιβάλλουν. .."

    ψέματα είναι ?

  5. Tassos avatar
    Tassos 21/09/2011 12:33:54

    xxxxxxxxxxxxxx

    • factorx avatar
      factorx @ Tassos 21/09/2011 12:37:38

      αδελφέ, εμείς προσπαθούμε να κρατήσουμε ένα επίπεδο, διατύπωσέ το διαφορετικά σε παρακαλώ

      • Tassos avatar
        Tassos @ factorx 21/09/2011 13:44:21

        Σέβομαι απόλυτα το antinews αλλά έτσι το βλέπω. Δεν πειράζει, σε κάποια άλλη ευκαιρία που ο Γιανναράς θα καθυβρίσει την ΝΔ του Σαμαρά θα τον στολίσω πονηρά και κεκαλυμμένως :-)

  6. Grigoris avatar
    Grigoris 21/09/2011 12:34:34

    Συμφωνω με τα σχολια του Γιανναρα! αλλα υπαρχουν και αθρωποι που μπορουν να στηριξουν τον Σαμαρα... απλως δειτε γυρω σας!!! ποσοι αξιολογοι επιστημονες υπαρχουν!! χωρις κομματικα κριτηρια!!

  7. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 21/09/2011 12:36:31

    Τα ερωτήματα παραμένουν
    1. Γιατί ακόμα οι ανίκανοι και αποτυχημένοι κρατούν τις θέσεις κλειδιά ;
    Εάν δεν μπορεί ΤΩΡΑ να τους αλλάξει ο Σαμαράς ΠΟΤΕ θα το κάνει ; όταν θα γίνει πρωθυπουργός και δεν θα έχει χρόνο ούτε να αναπνέυσει, δεδομένων των προβλημάτων ;
    2. Γιατί έκανε μια τόσο μέτρια εμφάνιση , η οποία σε αρκετά σημεία έφθανε στο σημείο του λαικισμού ;
    3. Γιατι πάμε να δώσουμε αξία σε κάποιον ηγέτη ανάλογα με τις πλάτε που έχει ;

  8. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 21/09/2011 12:38:07

    ΕΛΛΑς ,ΕΛΛΑς ,ΑΝΤΩΝΗς ΣΑΜΑΡΑς

  9. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 21/09/2011 12:38:11

    Ο Γιανναράς δεν έγραφε το 2009 στην Καθημερινή να προσκυνήσουμε τον Νταβούτογλου μπας και μας λυπηθεί και μας αφήσει να υπάρχουμε ως κοινωνοί και διαδότες του νεο-οθωμανισμού; Είτε αρέσει είτε όχι ο Γιανναράς ανήκει στην γενιά που αντιλαμβάνεται την Ελλάδα ως υποτακτικό και προτεκτοράτο. Προσωπικά και πιστεύω όχι μόνο εγώ ταυτίζομαι και για συμβολικούς αλλά και για λόγους γεωοπολιτικής και προγραμματισμού με το 2021, το οποίο είναι τουλάχιστον αντίθετο αν όχι εχθρικό με τα όσα λέει ο κάθε, ναι ο κάθε, Γιανναράς. Και είναι ο κάθε Γιανναράς γιατί η Ελλάδα και όσοι πραγματικά μόχθησαν και θυσιάστηκαν για αυτήν, αγωνιστές/Καποδίστριας/Μεταξάς/άγνωστοι ήρωες είναι αντικειμενικά λόγω της θυσίας και προσφοράς τους πάνω από Γιανναράδες

    • anonymous avatar
      anonymous @ Bodinus1576 21/09/2011 14:08:50

      το αντίθετο θα έλεγα. Ο Γιανναράς είναι οπαδός της Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Οπαδός του αυτοκρατορικού μοντέλου όπου ο Ελληνισμός ως κυρίαρχη πνευματική δύναμη δίδει τα φώτα στους άλλους λαούς της αυτοκρατορίας.

      Το ελλαδικό κρατίδιο όπως το ονομάζει είναι κατά τη γνώμη του ένα μίζερο κατασκεύασμα που έχει ακρωτηριάσει τις ικανότητες του Έλληνα.

      Τώρα αυτά που είπε για το Νταβούτογλου τα είπε για να καταδείξει τα χάλια μας. Αφού εμείς είμαστε ανίκανοι για να επιβιώσουμε θα πρέπει να προσκυνήσουμε. Δε μας μένει άλλος δρόμος.

      Προσωπικά εμένα δε με εμπνέουν αυτά που λέει.

      • blue nile avatar
        blue nile @ anonymous 21/09/2011 15:00:42

        Συμπληρώνοντας (και συμφωνώντας με το σχόλιο σου) έδειξε ο Γιανναράς να ανησυχεί για το ενδεχόμενο της μη μελλοντικής ιστορικής επιβίωσης του ελληνισμού και κατέθεσε έναν προβληματισμό για το αν είναι εφικτή η διάσωση του ελληνισμού μέσα στα πλαίσια μιας νεοοθωμανικής αυτοκρατορίας που θα διέπεται υπό την οπτική του αυτοκρατορικού προτύπου της τάξης πραγμάτων, ordo rerum όπως αναφέρει ο ίδιος. Δηλαδή μαι κυρίαρχη εθνότητα που εγγυάται την ασφάλεια σε άλλες με απόντα τον τουρκικό εθνικισμό αλλά με συναίσθηση του ρόλου της αυτοκρατορίας ως ειρηνική συνύπαρξη μεταξύ λαών.
        Ενδιαφέρουσα η προβληματική του όμως δεν μπορώ να κατανοήσω πολύ καλά τι θα ένωνε τις διαφορετικές εθνότητες σε τέτοιο εγχείρημα;
        H Νέα Ρώμη είχε την ορθοδοξία τώρα ποιος μεταφυσικός άξονας θα μπορούσε να μας ενώσει με την τουρκιά;

        • Heaven avatar
          Heaven @ blue nile 21/09/2011 16:39:18

          απορω ειλικρινα πως συνεχιζετε να σχολιαζετε εναν μιζερο αρθρογραφο μιας επιφυλλιδας.
          Οχι και να δικαιολογησουμε την υποταγη στο νεοοθωμανισμο επειδη απλα το ειπε ο Γιανναρας!
          Και να μην ξεχνουμε την χολη που εβγαζε και βγαζει καθε Κυριακη απεναντι στο Σαμαρα!
          Αποδεχεται ομως κατα τα αλλα τους "υμνους" της εφημεριδας στον Καρατζαφερη!!

          Αυτη η κριση θα ξεδιαλυνει και θα ξεκαθαρισει πολλους και πολλα!!
          Αλλα ελεος, λυπηθειτε μας, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΝΝΑΡΑ!!!!

      • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
        Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ anonymous 21/09/2011 16:21:12

        Αυτά που είπε για τον Νταούτογλου (προφορά του τουρκογνώστη Νεοκλή Σαρρή), ήταν το βατερλώ του κ. Γιανναρά. Ξεγυμνώθηκε.

  10. Πητ avatar
    Πητ 21/09/2011 12:38:45

    Αφού τη μάχη θα τη δώσει ο Σαμαράς τον Άρη και τον Προκόπη τι τους θέλει; Του Προκόπη μπορείς να τον κατηγορήσεις (εφόσον διαφωνείς) για τις επιλογές του, την αποτελεσματικότητα του κλπ. όχι όμως και για διασπάθιση Δημοσίου χρήματος.
    Τον Άρη με το περίφημο ταξιδάκι του με την παρέα του και τις νοικιασμένες αλεξίσφαιρες λιμουζίνες τι τον κρατάει; Και όταν λέω παρέα δεν εννοώ υπαλλήλους στο γραφείο του. Πολλοί ξέρουν τα του συγκεκριμένου ταξιδιού, προφανώς θα τα ξέρει και ο Σαμαράς. Και να δεχτώ ότι δεν μπορεί να τον διώξει. Μπορεί κανείς να μου απαντήσει για ποιο λόγο τον έβαλε τομεάρχη και δεν τον έστειλε στη γωνία;

    • tpe avatar
      tpe @ Πητ 21/09/2011 13:47:10

      Πητ, δεν είναι μόνο ο Αρούλης (που είναι κι εύκολος στόχος άλλωστε). Νομίζω πως υπάρχουν πολλοί Αρούληδες και κακώς.
      Έχω ασκήσει πολλές φορές κριτική για το συγκεκριμένο θέμα, σε σημείο που ο factorx να θεωρεί πως δημιουργώ και πρόβλημα!
      Δέχομαι πως ο ΑΣ θέλει να καθαρίσει το κόμμα με ένα διαφορετικό τρόπο, βάζοντας στο παιχνίδι εμάς, ως ψηφοφόρους. Αλλά, η ψήφος δεν είναι ούτε κολυμβήθρα του Σιλωάμ, ούτε δικαστική απόφαση. Και στο κάτω-κάτω της γραφής, όταν έχεις έναν άνθρωπο ως τομεάρχη, ή ακόμα χειρότερα ως υπεύθυνο προγράμματος (λέω τώρα εγώ), στον κόσμο δίνεις το μήνυμα "όλα καλά".
      Προσωπικά, δεν πιστεύω πως χρωστάει σε κανένα. Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως υπάρχει κάποιου είδους "υποχρέωση" για το γεγονός της στήριξης και της ανάδειξής του εκτός διαδικασιών, το γεγονός πως τον ψήφισε κι η κουτσή Μαρία, την ακυρώνει!
      Δεν έχει δεσμεύσεις, ούτε καν ηθικές. Γιατί η πατρίδα τον χρειάζεται.

      • Πητ avatar
        Πητ @ tpe 21/09/2011 13:59:12

        Προφανώς και δεν είναι μόνο ο Αρούλης απλώς είναι ο πιο προκλητικός (ειδικά αν ξέρεις τα περί του συγκεκριμένου ταξιδιού).
        Και φυσικά δεν λύνονται όλα με την ψήφο. Ο ψηφοφόρος δεν μπορεί να ξέρει τα όσα ξέρει ο κάθε πρόεδρος, του κάθε κόμματος για τους βουλευτές και τους πολιτευτές του. Ευθύνη του προέδρου είναι να καθαρίζει το ψηφοδέλτιο ώστε να μην εκλέγονται παράσιτα, είτε από άγνοια είτε από αφέλεια.
        Όταν μάλιστα τον τοποθετείς τομεάρχη περνάς ξεκάθαρα το μήνυμα ότι είναι όλα εντάξει με τον συγκεκριμένο τυπάκο και μπορούν άφοβα να τον ψηφίσουν αφού έχει την εμπιστοσύνη του προέδρου.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Πητ 21/09/2011 13:57:04

      Για να τον εκθέσει στα μάτια και στη συνείδηση του κόσμου. Και με τη σειρά του ο κόσμος που έχει και την πραγματική δύναμη ,να τον μαυρίσει και να τον στείλει αυτόν και τους άλλους στη γωνία. .....' Εγώ ξεκίνησα την ανανέωση και θα την ολοκληρώσουν οι ψηφοφόροι.' έχει πει σε συνέντευξή του ο Α.Σ. Δηλ. ,βοηθείστε με να σας βοηθήσω . Ολα τα πράγματα στη ζωή , θέλουν και μια τακτική για να γίνουν........

    • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
      Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ Πητ 21/09/2011 16:32:02

      Πητ,
      Δεν ήταν ένα το ταξίδι. Ήταν πολλά. Όλα στο ίδιο στυλ. Όλα φορτωμένα στη 'πλάτη' του Έλληνα φορολογούμενου. Η στήριξη που παρέχει ο κ. Α. Σπηλιοτόπουλος στην κυρία Διαμαντοπούλου και γενικότερα στο ΠΑΣΟΚ (έστω συγκεκαλυμένα), του εξασφαλίζουν κάποια ανοχή από την Κυβέρνηση και κάποια αδράνεια στην ... διερεύνηση των 'οικονομικών' κατορθωμάτων του και στα δυο υπουργεία, όπου 'υπηρέτησε'.

  11. spiros avatar
    spiros 21/09/2011 12:39:09

    1. Σιγά σιγά γίνεται η αγουρίδα μέλι .
    2. Η ΤΡΟΙΚΑ επιμένει όχι στην οριζόντια παρικοπή αλλά στην διαβαθμισμένη. Τρομέρή λύση!!!! Άλλαξε τακτική για να δείξει ευσπλαχνία .......... και να τονώσει το φιλολαίκό προφίλ της κυβέρνησης.

  12. Ignoramus avatar
    Ignoramus 21/09/2011 12:40:48

    ο σαμαρας μπορει να αντλησει στελεχη εκτος κομματων απο την κοινωνια και απο ολες τις ιδεολογικες αποχρωσεις. Στο χερι του ειναι να βρει τα καταλληλα ατομα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ Ignoramus 21/09/2011 22:57:40

      ..όπως έκανε κάποτε ο παλιός Καραμανλής. Τσάτσος, Κασιμάτης, Αβέρωφ, Ζολώτας και τόσοι άλλοι που προέρχονταν από τη Βενιζελική παράταξη έγιναν στενοί του συνεργάτες χωρίς παραταξιακά κόμπλεξ..

  13. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 21/09/2011 12:43:51

    ΕΛΛΑς ΕΛΛΑς ΑΝΤΩΝΗς ΣΑΜΑΡΑς

  14. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 21/09/2011 12:53:36

    Γιατί ενοχλούν οι καθαρές κουβέντες ;

    Άν αύριο γίνουν εκλογές, η ΝΔ κερδίσει και ο Σπηλιωτόπουλος εκλεγεί βουλευτής, θα οριστεί υπουργός παιδείας, ναί ή όχι ;

    Κι άν εκλεγεί, θα φταίω εγώ που τον ψήφισα και όχι αυτοί που τον όρισαν τομεάρχη παιδείας ; Και που μ'αυτόν τον τρόπο τον ευνόησαν εκλογικά, του δώσανε μιά επιπλέον προβολή, ένα προβάδισμα, ένα κύρος ;

    Τρελός είμαι που τα ρωτάω αυτά ή μήπως οπαδός της Ντόρας ;

    • Kennan avatar
      Kennan @ τσώφλι πασατέμπου 21/09/2011 12:59:09

      Τι είπες θα γίνει ο Άρης; Χα χα χααααααα

      Και που είσαι, Τσόφλι: Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται. Και είσαι αρκετά έξυπνος για να είσαι με τη Ντόρα. Περιφερόμενος αντισαμαρικός είσαι αναζητών στέγη

    • lampros avatar
      lampros @ τσώφλι πασατέμπου 21/09/2011 13:26:55

      Γιατί ενοχλούν οι καθαρές κουβέντες ;

      Άν αύριο γίνουν εκλογές, η ΝΔ κερδίσει και ο Σπηλιωτόπουλος εκλεγεί βουλευτής, θα οριστεί υπουργός παιδείας, ναί ή όχι ;

      Κι άν εκλεγεί, θα φταίω εγώ που τον ψήφισα και όχι αυτοί που τον όρισαν τομεάρχη παιδείας ; Και που μ’αυτόν τον τρόπο τον ευνόησαν εκλογικά, του δώσανε μιά επιπλέον προβολή, ένα προβάδισμα, ένα κύρος ;

      Και τι έγινε και να γίνει υπουργός παιδείας; Εδώ έγινε η Διαμαντοπούλου.

      Υπουργός στην Ελλάδα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.

      Το θέμα είναι τι διάθεση και τι κατεύθυνση υπάρχει από την κορυφή.

      Τι θα κάνει ο Άρης, θα φέρει το βιβλίο ιστορίας της Ρεπούση αν δεν θέλει ο Σαμαράς ή θα αφήσει τα σχολία χωρίς βιβλία;

      • lampros avatar
        lampros @ lampros 21/09/2011 13:28:07

        Χωρίς να σημαίνει ότι ...εκτιμώ στο ελάχιστο το πρόσωπο, αλλά σε μια νορμάλ κυβέρνηση ο υπουργός απλά κάνει την λάτζα ώστε να δουλεύει ΟΚ ο τομέας του. Δεν θα καθορίσει αυτός την Παιδεία και το περιεχόμενο της.

        • Heaven avatar
          Heaven @ lampros 21/09/2011 16:46:16

          @lampros
          φανταζομαι να αστειευεσαι!
          αν δεν καθοριζει ο υπουργος το περιεχομενο του υπουργειου του τοτε δεν ξερουμε που παμε και τι θελουμε!
          ακου ο Αρουλης υπουργος Παιδειας!

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ lampros 21/09/2011 13:50:51

        Λάμπρο,
        Διάβασε αυτά που είπε ο κ. Σαμαράς για την παιδεία στην ομιλία του στην ΔΕΘ. (Η ομιλία έχει δημοσιευθεί στο ANTINEWS και πιστεύω είναι ακόμη διαθέσιμη.) Μετά πες μας αν συμπεραίνεις οτι ο Α. Σπηλιοτόπουλος είναι αυτός που θα επιλεγεί να τα υλοποιήσει.

        • Φοτις avatar
          Φοτις @ StarPowerNone 21/09/2011 14:00:23

          Το κρίσιμο είναι μην βρίσκεται καν στη δεξαμενή επιλογής προσωπικού ο εν λόγω νυν βουλευτής.
          Στο χέρι του καθενός είναι στις επόμενες εκλογές να επιλέξει νέα πρόσωπα.
          Επιτέλους πια, ας σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τα ίδια ονόματα συνέχεια.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Φοτις 21/09/2011 15:22:20

            Πες τα ρε Φότις...
            Όλα καλά με το Σαμαρά...όλους αυτούς όμως τους σκελετούς γιατί τους κρατά?... γιατί δε τους διαολοστέλνει...νομίζει θα του στερήσει ποσοστό? ίσα ίσα το ποσοστο της ΝΔ θα χτυπήσει 40% αν "αποκεφαλίσει¨μερικούς τέτοιους...

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ Φοτις 21/09/2011 18:23:18

            Πιό δυνατό σενάριο να είναι υποψήφιος και να μην τον εκλέξουν οι ψηφοφόροι. Έτσι θα απαξιωθεί τελείως και θα είναι άχρηστος για το σύστημα.Πρέπει να κάνουμε κάτι και εμείς οι πολίτες.

          • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ Φοτις 21/09/2011 22:59:26

            Τα ξεφτέρια οι Νεοδημοκράτες της Β Αθήνας τον έβγαλαν πρώτο βουλευτή το 2009 τον Αρούλη..Δεν έχω να πω κάτι άλλο.

  15. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 21/09/2011 12:55:35

    «Φωνή με σημασία ο Γιανναράς»! Αλλά, τι σημασία;
    Έχει γράψει μερικά πάρα πολύ σοβαρά βιβλία (ιδιαίτερα τα παλαιότερα) και αξίζει τα εύγε μας γι’ αυτό. Επίσης, ‘επιφυλλιδογραφεί’ κάθε Κυριακή στην Καθημερινή, όπου συνήθως οργιάζει βουτηγμένος στην αυταρέσκειά του. Χειρίζεται άπταιστα την ελληνική γλώσσα και είναι ευρηματικότατος σε εκφράσεις και ορολογία που επιλέγονται για να ταπεινώσουν τους στόχους του. Η καλλιέργεια της δικής του κεφαλής πιο ψηλά κι από τον Όλυμπο, η αντίστοιχη των υπολοίπων ‘Ελλαδιτών’ πιο χαμηλά και από το πεζοδρόμιο.
    Έχει αναπτύξει ρεύμα όμως ο κ. Γιανναράς, μάλιστα μερικοί θαυμαστές του τον έχουν σχεδόν αγιοποιήσει. Πουλάει δηλαδή. Ζητώ συγγνώμη για το ταπεινό παράδειγμα που θα χρησιμοποιήσω για να εστιάσω την προσοχή σας σ’ αυτό που νομίζω ότι πουλάει ο κ. Γιανναράς. Μου θυμίζει ένα πολύ εργατικό, έντιμο επιχειρηματία, καλοπροαίρετο φαινομενικά, ο οποίος αφού δούλεψε σκληρά πολύ καιρό, έκανε όνομα, έπιασε καλή πελατεία, έχει αρχίσει σιγά-σιγά μέσα από την κανονική δουλειά του να ξεπλένει και μαύρο χρήμα. Στην περίπτωσή μας, ο διανοούμενος κ. καθηγητής, εδώ και καιρό, ξεπλένει ‘μαύρες’ πολιτικές ιδέες και θέσεις και τις προσφέρει στο εξαγνισμένο, πιστό του ακροατήριο.
    Δεν του αρέσουν αυτοί που περιβάλουν τον Σαμαρά… θέλει ονόματα. Ας δούμε όμως, ποια ονόματα μας έχει προτείνει ο ίδιος για να μας βγάλουν από την κρίση; Σας θυμίζω: τον Στέφανο Μάνο, τον σύντροφο του Μητσοτάκη, τον ‘ξαναγεννημένο’ (born again, όπως λεν οι Ευαγγελιστές), Αλέκο Παπαδόπουλο, και βέβαια τον σωτήρα του Παναθηναϊκού… ας μην πούμε το όνομά του…
    Ο παμμέγιστος, ανεμοδαρμένος Δον Κιχώτης, κυνηγός των ‘ολίγιστων’ στην υπηρεσία του βραβευμένου από τα wikileaks διευθυντή του και του ‘λάτρη του περιβάλλοντος’, πετρέλαιο-θρεμμένου, αφεντικού του! Στην ίδια υπηρεσία με τον κύριο Μπάμπη, τον Πάσχοντα, τον Πορτοσάλτε και το μισό ΕΛΙΑΜΕΠ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ StarPowerNone 21/09/2011 13:21:06

      Είναι πολύ σημαντικό να αναδειχθεί αυτό. Κάποιος που καταντά "αγιογράφος" του ακρονεοφιλελεύθερου Στ. Μάνου δεν μπορεί να εξαγνίζεται στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ λόγω του πατριωτικού "φερετζέ" που φορούσε παλαιότερα. Τα στερνά τιμούν τα πρώτα.

    • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
      Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ StarPowerNone 21/09/2011 16:42:52

      Του αξίζει το επιμελημένο 'ξεσκέπασμα' του Γιανναρά. Πρέπει να τον μάθουν σωστά οι πολλοί θαυμαστές του. Να κάνουν προσεκτικό διάβασμα σ' ότι γράφει στην Καθημερινή. Δεν είναι τόσο ήθικός και άμεμπτος, όσο πιστέψαμε στην αρχή. Συμφωνώ για τον άψογο χειρισμό εκ μέρους του της ελληνικής γλώσσας, αλλά πρέπει να εξετάζουμε και το περιεχόμενο των όσων γράφει.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ StarPowerNone 21/09/2011 23:28:39

      Έτσι είναι. Τα στερνά του δεν τιμούν τα πρώτα. Δυστυχώς. Το αρχικό έργο Γιανναρά είναι σημαντικό γιατί διακατεχόταν από αγωνιστικό πνεύμα προσφοράς της αλήθειας προς τους αποδέκτες του. Αργότερα, ιδιαίτερα μέσα από τις επιφυλλίδες του στην Καθημερινή (όπου ενεπλάκη με την πολιτική ανάλυση) περιέπεσε στην αυταρέσκεια και ακολούθησε η σημερινή του αρνητική θέση

  16. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 21/09/2011 12:55:36

    ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΓΙΑΝΑΡΑ,...ΑΡΗ,..ΠΑΚΗ ΚΑΙ ΛΑΛΑΚΗ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΙΧΟΙ......

    "Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

    ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

  17. ataktos avatar
    ataktos 21/09/2011 13:11:49

    αφού και η Ε.Ε. προχθές το σαββατο στο Βρότσλαφ ..τους έβγαλε κόκκινη κάρτα .. πάμε για γρήγορες εκλογές !!

  18. tria avatar
    tria 21/09/2011 13:16:59

    Το τεράστιο πρόβλημα της ΝΔ είναι ότι χρειάζεται στελεχικλη ανανέωση σε ποσοστό 90 %
    όλα τα υπόλοιπα είναι σχέδια επί χάρτου.....
    δεν είναι μόνο ο Αρούλης ...
    υπάρχουν τομέαρχες και γραμματείς να τους βλέπεις και να θες να αλλάξεις ημισφαίριο.....
    Γιατί όμως δεν τους αλλάζει ο Αντώνης ;
    Δεν μπορεί
    Δεν θέλει
    Ανήκει και ίδιος στον ίδιο κύκλο ;
    Το όραμά του δεν πρέπει να μείνει θολό για να ακολουθήσουν πολλοί διότι θα πάθει ότι και οι φεντεραλιστές στην Γερμανία . Στην αρχή όλοι τους αγάπησαν και τώρα ούτε 3% δεν μπορούν να πιάσουν.....

  19. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 21/09/2011 13:18:37

    Ο Σαμαράς δεν μπορεί να κυβερνήσει με γενικότητες .
    Χρειάζεται προτάσεις και φορείς πρόσωπα αυτών.
    Στο δευτερο προφανέστατα η ΝΔ πάσχει.....

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Παρατηρητής 21/09/2011 15:29:02

      Δυστυχώς και στο πρώτο φίλε μου....
      Είδες την απάντηση στην σαφέστατη ερώτηση του Βλάχου?...
      Όχι μόνο ήταν άλλα αντί άλλων, αλλά φαινόταν στο πρόσωπό του η έντονη προσπάθειά του να αποφύγει τις κακοτοπιές..
      Στην τελική, τέτοια δύναμη έχουν οι καναλάρχες? άμα τους κοπεί η κρατική εύνοια και χρηματοδότηση τι δύναμη θα έχουν?
      Εδώ, το antinews και άλλα sites στηρίζουν Σαμαρά, γιατί τους φοβάται?...ο κόσμος είναι μαζί του...

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Φακ Κωστας 21/09/2011 22:23:57

        Μα η ΝΔ δεν έχει ακόμα αντιληφθεί την δύναμη των ΜΜΕ. Εδώ και 30 χρόνια παίζει εκτός έδρας.......

  20. Apatsi avatar
    Apatsi 21/09/2011 13:26:29

    Γιατί πρέπει κάποιος αρχηγός να αποκαλύπτει την τακτική του? Αυτό είναι το αποκλειστικό του προνόμιο. Ο κόσμος που θα τον ψηφίσει, θέλει να ξέρει το πού θέλει να οδηγήσει την Ελλάδα, ποιές ιδέες υπηρετεί. Τα υπόλοιπα αποτελούν τακτικές κινήσεις σε μιά σκακιέρα που ο κόσμος, το 99%, δεν τις καταλαβαίνει, και το 1% γιοα λόγους επιβίωσης το τραβάει από τα μαλλιά, το διαστρέφει, το κάνει κόμπους, το αλατίζει-πιπερώνει, κλπ.
    Και μάλλον στην κατηγορία του 1% ανήκει και ο κ. Γιανναράς. Άμα θές να πείς κάτι κ. Γιανναρά, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Όχι σχολιασμούς της ομιλίας με παραπολιτικό στυλ, και ίσως και δεν και μήπως. Εκτός αν έπρεπε να γεμήσεις μιά σελίδα για τον επιούσιο, στην γραμμή του συγκροτήματος, και δεν σου έβγαινε τίποτε άλλο.

  21. drider avatar
    drider 21/09/2011 13:28:13

    Ο Βενιζέλος έδωσε παραστατικά το πνεύμα της μετά-μεταπολίτευσης εποχής:
    "Η ιστορία διδάσκει ότι αν και δημοκρατικά, πάρα πολλές φορές οι λαοί επιλέγουν το αδιέξοδο".

    Από εδώ και πέρα ξεχάστε τα χαρούμενα μεταπολιτευτικά τσιτάτα του στυλ "στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα" κτλ.

    Πήγη: h**p://news.in.gr/economy/article/?aid=1231129426

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ drider 21/09/2011 17:01:14

      Αναγνωρίζει δηλαδή την πιθανότητα και το ΠΑΣΟΚ να ήταν μια λάθος επιλογή; Καλό...

  22. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 21/09/2011 13:45:01

    ΛΙΓΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ: Και ο αρχηγός πρέπει να είναι καλός και ομάδα του πρέπει να είναι καλή. Ζούμε σε εποχές παρακμής και είναι αδύνατον και να βρείς καλό αρχηγό και να βρείς και καλή ηγετική ομάδα και να διώξεις όλους τους ανίκανους. Η ΝΔ έχει βρεί καλό αρχηγό. Όποιος λοιπόν αγαπά τον Σαμαρά τον βοηθά. Όποιος θέλει να του κάνει κακό λέει: Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Δεν ξέρω αν θα ψηφίσω Σαμαρά. Του εύχομαι όμως καλή επιτυχία και αν γίνει πρωθυπουργός περιμένω να κάνει πράξη αυτό που είπε με τα μέχρι δώδεκα υπουργεία. Και πάλι καλή επιτυχία σου εύχομαι Αντώνη.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Χρήστος Δημάρης 21/09/2011 14:24:49

      Κύριε Δημάρη , καλημέρα. Με δύο κουβέντες, είπατε τα πράγματα με τ'όνομά τους ! Η κεφαλή έχει σημασία , από εκεί ξεκινούν όλα ! Εγώ θα ήθελα εσείς να ψηφίσετε τον Α.Σ. Η κρίση και το ήθος σας , ειναι κάτι που χρειάζεται.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Diamond Angel 21/09/2011 14:46:57

        ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΨΗΦΟΥΣ: Όταν φθάσει η ώρα της ψηφοφορίας όλοι μας πρέπει να σκεφτούμε ποιό είναι το καλό για την πατρίδα μας και τον λαό μας. Έτσι θα ψηφίσω και εγώ. Αυτήν την στιγμή αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι η ψήφος στον Αντώνη Σαμαρά δεν είναι μια χαμένη ψήφος.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Diamond Angel 21/09/2011 14:59:07

        Μα ο καλός ηγέτης κρίνεται από τις επιλογές του.
        όταν ο Αρούλης ηγείται του τομέα Παιδείας τι περιμένει δηλ. από τους νέους ; Να του πουν μπράβο ;

        Και τι σημαίνει ο Σαμαράς να μην πει ΞΕΚΑΘΑΡΑ το όραμά του ;
        Δηλ . θα τον ψηφίσουμε στο περίπου;
        Ας σοβαρευτουμε γιατί ο χρόνος για μανούβρες τελείωσε εδώ και 2 χρόνια. Εάν θέλει να κυβερνήσει σωστά και όχι να μπεί στην λίστα των ανίκανων πρωθυπουργών , ας επιλέξει ένα γερό επιτελείο από νέους ανθρώπους με ήθος και αγάπη για την πατρίδα.
        όχι φυσικά τους τυπικους εκπροσώπους της ΟΝΝΕΔ που ονειρεύονται λίγη απο την μάσα μιας μελλοντικής κυβέρνησης της ΝΔ ;

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ Παρατηρητής 21/09/2011 15:13:03

          ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΙΟΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ: Παρατηρητή δεν μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι από έναν άνθρωπο κατα 100%. Ένα 80% είναι υπεραρκετό. Για να κάνουμε δίκαιη κριτική στον Σαμαρά πρέπει να δούμε τί κόμμα παρέλαβε και ποιός ήταν τότε ο Σαμαράς και να τα συγκρίνουμε με το κόμμα που έχει σήμερα και με το ποιός είναι ο Σαμαράς σήμερα. Αυτά που λες είναι απολύτως σωστά και αν δεν έχω πέσει έξω στους υπολογισμούς μου θα τα εφαρμόσει αμέσως μόλις γίνει πρωθυπουργός.

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Χρήστος Δημάρης 21/09/2011 17:13:51

            Το τι κόμμα περέλαβε και τι κόμμα έχει φτιάξει τώρα αφορά την ΝΔ . Το αν έχει στελέχει ικανά στελέχη να βγάλουν την χώρα από την παρακμή είναι κάτι άλλο.
            Και τα πρόσωπα της πρώτης θέσεως καθισμάτων στην ΔΕΘ προκαλούν θλίψη και απογοήτευση.

            Και το λογικό ερώτημα παραμένει.Εάν τώρα που δεν έχει τόσες αρμοδιότητες και έγνοιες , εάν τώρα δεν μπορεί να αλλάξει το κόμμα , πώς θα το κάνει ΑΦΟΥ γίνει πρωθυπουργός. Στα ταξίδια του στο εξωτερικό ή στις συσκέψεις της κυβερνήσεως ;
            Παρεπιπτόντως ικανά στέλεχη για κυβέρνηση θα δυσκολευτεί επίσης πολύ να βρεί...

            Μπορώ να αναφέρω πολλά παραδείγματα διαλύσεως της κομματικής λειτουργίας στο έτος 2011 αλλά νομίζω ότι είναι σε όλους γνωστά...

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Παρατηρητής 21/09/2011 18:41:06

            ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ: Η κατάσταση των κομμάτων (και ειδικότερα των δύο μεγάλων) αφορά όλους τους Έλληνες και όχι μόνο τα μέλη τους. Επίσης πρέπει να ιεραρχούμε τα πράγματα και να βλέπουμε πρώτα το ζουμί και μετά τις λεπτομέρειες. Το ζουμί της ομιλίας Σαμαρά στην ΔΕΘ είναι το εξής: Γεωργία, Κτηνοτροφία, Αλιεία, Ναυτιλία, Τουρισμός, Υπέδαφος, Ενέργεια (αιολική, ηλιακή, πράσινη, φθηνή κλπ) γεωγραφική φύση της Ελλάδας, γεωγραφική θέση της Ελλάδας και ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης.

        • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
          Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ Παρατηρητής 21/09/2011 16:56:21

          Παρατηρητή,
          Ας το δούμε κι έτσι:
          Του έδωσε μια ευκαιρία να 'προσαρμοσθεί', αλλά δεν μπορεί να αλλάζει τομεάρχες κάθε τόσο...
          Έχει και αυτό το κόστος του. Επίσης:
          1. Μίλησε ο ΑΣ στην συνέντευξη τύπου για 'λερωμένη φόρμα εργασίας', ως προϋπόθεση για αξιοποίηση στην κυβέρνησή του... Έχεις δει πουθενά τον Άρη με 'λερωμένη φόρμα εργασίας';
          2. Με όσα είπε ο ΑΣ, στην ομιλία στην ΔΕΘ, για την παιδεία, θεωρείς οτι σχεδιάζει να ζητήσει από τον Άρη να τα υλοποιήσει;

          • tria avatar
            tria @ Ελλην (σχεδόν πτωχός) 21/09/2011 17:22:31

            Κοίταξε ο ΚΑΚ με είχε πείσει για την επανίδρυση και τον ψήφισα 2 φορές κιόλας.
            Τώρα εάν ο Σαμαράς μου ζητάει να τον ψηφίσω επειδή μίλησε για λερωμένη φόρμα ενώ κρατάει τον Αρούλη, ή επειδή ΘΑ τα κάνει μετά, αυτά που έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του, προσωπικά το θεωρώ αστείο.

            Πολλή μυστικοπάθεια έχει πέσει ρε παιδιά με το πρόγραμμα σωτηρίας από τον Σαμαρά.
            ή είμαστε ηλίθιοι να το καταλάβουμε ή πρόκειται για μυστικό σχέδιο δράσης.

            Η προσωπική μου εκτίμηση .
            Η χώρα χρειἀζεται ηγέτη ξεκάθαρο με επιτελείο που να κεντάει και κομματικό μηχανισμό υπηρέτη αυτών και όχι της μάσας. Με άλλα λόγια καθαρούς πολιτικούς λόγους και ξεκάθαρες πολιτικές πράξεις. Τα ναι μεν αλλά , τα αργότερα θα δείτε , τα έχω φοβερό σχέδιο για το μέλλον αλλά δεν σας το λέω , μου ακούγονται από ψευτοελιτίστικα μέχρι εσκεμμένα αφελή.

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ tria 21/09/2011 17:25:55

            Οι ψηφοφόροι είναι σαν τα παιδιά ....
            δεν τους πείθεις με συμβουλές και λόγια αλλά με πρότυπα και πράξεις.
            Αυτό ξεκινάει ήδη πριν τις εκλογές και κορυφώνεται με την κυβέρνηση που φτιάχνει ο ηγέτης....

          • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
            Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ Ελλην (σχεδόν πτωχός) 21/09/2011 17:30:26

            Tria,
            Είναι πολύ πειστικές οι παρατηρήσεις σου.

          • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
            Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ Ελλην (σχεδόν πτωχός) 21/09/2011 17:32:00

            Σωστός και ο Παρατηρητής.

  23. Σίμος avatar
    Σίμος 21/09/2011 13:51:36

    Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Γιαννακά. Άλλωστε και ο Αντώνης ο Σαμαράς με την φράση Νέα Μεταπολιτευση εκτιμώ ότι αυτό εννοούσε. Έκτός αν δεν το εννοούσε; Ξέρετε τι σημαίνει Νέα Μεταπολίτευση. Να εξαφανισθεί αυτό το αποτρόπαιο καθεστώς των πολιτικών, οικονομικών και ΜΜΕ τζακιών, αυτή η κατ επίφαση Δημοκρατία που κυβερνάει και καταστρέφει επί 35 χρόνια την πατρίδα μας και το οποίο καθεστώς δυστυχώς εγκαθυδρίθηke από δύο τρεις πολιτικές κ........οικογένειες και άλλες 40-50 οικονομικές κ.....οικογένειες. Μεταπολίτευση με φάτσες αντιτουριστικές, που θα θυμίζουν τα μελανώτερα ίσως χρόνια του ελληνισμού, όπου αποδομήθηκαν τα πάντα (Εθνος, γλώσσα, ιστορία, ηθικές αρχές, βιομηχανία, γεωργία, κτηνοτροφία και κάθε πλουτοπαραγωγική διαδικασία) εσκεμμένα από όλες ανεξαιρέτως τις κυβερνήσεις δεν είναι δυνατόν να γίνει. Πείτε σε ποιον τομέα έκαναν κάτι καλό. ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ και μάλιστα ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ. Αν ο Σαμαράς την εννοεί την μεταπολίτευση τότε θα πρέπαι να εξαφανίσει ότιδήποτε έχει σχέση με την περίοδο αυτή (στα ξερά ας καεί και κανένα χλωρό αν υπάρχει). Οι μεγάλοι ηγέτες οι πραγματικά μεγάλοι ηγέτες ήσαν μόνοι τους παρέα με τον λαό. πρόσφατο παράδειγμα ο τελευταίος μεγάλος στην ψυχή έλληνας ο Τάσσος ο Παπαδόπουλος.

  24. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 21/09/2011 15:10:12

    HΡΕΜΑ. akoμη δεν γεννησαμε Γιαννη τον εβαπτισαμε. Ας αφησουμε τις εσωκομματικες αντιπαλοτητες για αργοτερα ,ειμαστε εξ αλλου πολυ καλοι σ αυτο . Ειμαστε λιγοι δεν περισσευουμε.Το νερο μπηκε στο αυλακι οπως λενε στο χωριο και το αυλακι θα χρειασθει εν ευθετω χρονω καθαρισμα απο τα ζιζανια οχι ομως τωρα . Την καλησπερα μου σε ολους.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ αν.βορινος 21/09/2011 15:17:14

      σε αυτό το εν ευθετω χρόνω κρύβονται πάντα η ατολμία, το βόλεμα και η μετριοκρατία.
      Το να απαντά κανείς με παροιμίες σε συγκεκριμένο ερώτημα που τίθεται δεν νομίζω ότι προσφέρει αξιοπιστία στον πολιτικό λόγο.
      Ο Σαμαράς δεν υπάρχει περίπτωση με τέτοιο κομματικό δυναμικό να τα καταφέρει.
      Προσωπικά εάν δεν δὠ θεαματικές εκλογές δεν με πείθει .
      Το επιχείρημα ψηφίστε με για να αλλάξω ΜΕΤΑ την ΝΔ απευθείνεται σε αφελείς, κομματικά λοβοτημημενους ή τυχοδιώκτες.
      Στην κοινή λογική πάντως και η ΝΔ έχει μια συστηματική αλλεργία....

  25. letta avatar
    letta 21/09/2011 15:44:04

    ΚΑΚΟΦΩΝΙΞ, ΚΑΚΩΣ ΕΒΑΛΕΣ ΤΟΝ ΠΑΚΗ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ. ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. ΜΑΚΑΡΙ Α ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΚΗ ΣΤΗΝ ΝΔ. ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΝΔ ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΧΟΥΝΤΑ. ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ; . ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΚΗ ΘΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ.

    • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
      Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ letta 21/09/2011 17:37:26

      Οι 'επιστήμονες' ας ασχοληθούν με την επιστήμη τους, αποκλειστικά πλέον. Μας κυβέρνησαν τους 'χαρήκαμε'... αλλάξαν και οδοντοστοιχίες μια, δυο φορές...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Ελλην (σχεδόν πτωχός) 21/09/2011 18:24:52

        Χα,χα,χα......Κάτι ξέρεις εσύ..........!!!!!!!

  26. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 21/09/2011 17:46:06

    Το αποτέλεσμα της πολιτικής δίψας των νέων φἀνηκε στο Βερολίνο , όπου το κόμμα των πειρατών πήρε 9 % και οι φεντεραλιστές δεν μπήκαν καν στο κοινοβούλιο. Ο λόγος απλός
    οι μεν πρώτοι έκαν έναν λεκτικό έστω συνδυασμό τεχνολογίας και πολιτικής , οι δε απλοικες , ελιτίστικες , λαικιστικές δηλώσεις των δεύτερων τους έριξαν (πάλι) στα τάρταρα......

    Ο Πάκης , ο Άρης και ο Βαγγἐλης ευνοούνται κατάφωρα από κάτι εσκεμμένα αφελές ή ψευτοελιτίστικο. Η συζήτηση και το ύφος πολλών νομαρχακών και πολιτευτών θυμίζει νταβάδες. Πολλοί δε ακόμα και στην ΝΔ θεωρούν ότι επειδή κόλλησαν πολλές αφίσες ή έπαιξαν ξύλο με πασόκους στο 1983 , δικαιωματικά τους ανήκουν θέσεις και επιτελεία. Η πολιτική δεν είναι μεν παρθεναγωγείο αλλά ούτε πεζοδρόμιο. Το πρότυπο λοιπόν που θα κινητοποιήσει τον νέο πρέπει να είναι μακριά από την παλιά πολιτική. Το ύφος της ομιλίας Σαμαρά μου θύμισε δεκαετία 80. Μου έδειξε να μην ήθελε να ρισκάρει.
    Το ώριμο φρούτο μπορεί να του δώσει την εξουσίας αλλά δεν θα σώσει την Ελλάδα. Η θολή πορεία του μπορεί να τον προστατεύσει εσωκομματικά αλλά θα τον εξουδετερώσει πολιτικά.

  27. Mille Noti avatar
    Mille Noti 21/09/2011 19:46:22

    Καλά κάνετε και συζητάτε κάποια γραφόμενα κάποιου υπαλλήλου του Αλαφούζου, αλλά θυμηθείτε την απάντηση του Σαμαρά στην ερώτηση δημοσιογράφου για τον διαπλεκόμενο Αλαφούζο τους σταθμούς του κτλ... Ίσως αντιληφθείτε ότι δεν υπάρχει πρόθεση κυρίες και κύριοι να πειραχτεί κανείς απ' αυτούς!!!

    • factorx avatar
      factorx @ Mille Noti 21/09/2011 20:34:04

      Μηπως δεν διάβασες, ή δεν άκουσε καλά την συνέντευξη. Επειδη εγώ που ήμουν εκεί κατάλαβα οτι το μήνυμα ήταν σαφέστατο: "να τα ξεχάσετε με μένα αυτά που ξέρατε" .Παρακολουθα επίσης τον πόλεμο του ΣΚΑΙ στον Σαμαρά

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ factorx 21/09/2011 22:26:58

        Μέχρι και το ΚΚΕ έχει δικό του κανάλι. Η ΝΔ ακολουθεί τον δρόμο της τιμημένης μοναξιάς....
        Αλλά μετά να μην διαμαρτύρεται για Σκαι , Μαη κτλ

  28. antonis1 avatar
    antonis1 21/09/2011 20:01:24

    Διαβάζοντας τα σχόλια η γενκή εντύπωση που μένει είναι ότι όλοι ,ακόμη και οι πιό φανατικοί υποστηρικτές του σαμαρά και της νδ, αναγνωρίζουν την ανυπαρξία σοβαρών και ικανών στελεχών ,και μάλιστα το καταγράφουν με ένταση.
    Οταν τα ίδια λέει κάποιος που έχει στοχοποιηθεί και καταχωρηθεί ως "εχθρός" ,τότε αρχίζουν να τον βρίζουν όλοι και να εξυμνούν τον αντώνη.
    Το πρόβλημα δεν θα λυθεί παραβλέποντας το ή κλείνοντας τα μάτια.
    Λείπει η αλήθεια και η πραγματική ρήξη με το παρελθόν.
    Λείπουν τα σοβαρά στελέχη που θα εμπνεύσουν την κοινωνία ότι έρχεται κάτι νέο και ανατρεπτικό.
    Να είμαστε ρεαλιστές.
    Αν αύριο του ανατεθεί η εξουσία με ποιούς θα κυβερνήσει? Μόνος του? οχι.
    Με τον πάκη, τον αρούλη,,τον κεφαλογιάννη,τον σταικούρα στην πρώτη γραμμή?
    Πέρα απο τους φαν που θα ψήφιζαν και θα υπερασπίζονταν την νδ ακόμη και με τον γιωργάκη αρχηγό, ο απλός πολίτης που τους έφαγε στα μούτρα πριν λίγα χρόνια και τους βλέπει τώρα ίδιους και απαράλαχτους, με την ίδια γλώσσα και στύλ θα πιστέψει ότι αυτοί θα τον σώσουν? Λίγο δύσκολο.
    Το ότι το πασόκ θα χάσει τις εκλογές μετα τα τόσο σκληρά μέτρα που παίρνει θέλοντας και μη, δεν σημαίνει ότι η νέα νέα δημοκρατία έχει κερδίσει την κοινωνία με τις θέσεις της.
    Δεν υπάρχουν θέσεις...Ενα παιδαριώδες κρυφτό πίσω απο τις λέξεις.
    Θέλουμε δραστική μείωση του κόστους στον δημόσιο τομέα,χωρις μείωση μισθών,χωρίς απολύσεις υπαλλήλων. Πως θα γίνει ωρε παλληκάρια? Ψηφίστε εσείς και θα δείτε η απάντηση ή ακόμη καλύτερα ,το είπαμε στο ζάπειο.
    Στα σοβαρά τώρα μπορεί να γίνει πιστευτό αυτό απο κάποιον που δεν μπορεί να παραδεχτεί ότι υπάρχουν μάγισσες με σκουπόξυλα και ιπτάμενες ομπρέλες, που προσέχουν τα παιδάκια ?
    Το κόστος μειώνεται είτε με απολύσεις είτε με μείωση μισθών. Ξέρει κανείς κάποιο άλλο μαγικό μέτρο ?
    Γιαυτό φωνάζουν μερικοί και για τον περίγυρο και για τα πρόσωπα αλλά και για την απουσία αληθούς λόγου απο τον αντώνη.
    Μαζί με μια εμφανή φοβία ανάληψης εξουσίας και ευθυνών που φαίνεται στα πρόσωπα του αποτυχημένου καραμνλικοσυρφετού που έπαιζε την κυβέρνηση.
    Αυτά προφανως έγραψαν και οι γιαναροπρετεντέρηδες, αυτά φωνάζουν όμως και οι υπερασπιστές του αντώνη στο αντινιούς, μόνο που θέλουν να έχουν το προνόμιο της κριτικής μόνοι τους .
    Οι υπόλοιποι είναι εχθροί, πασόκοι, λαοσύνακτοι και λοιπά μιάσματα.
    Τα ίδια κατα βάθος λέμε όμως όλοι εδώ μέσα...
    Ούτε διάβασα κάποιο όνομα της μελλοντικής ηγετικής ομάδας...Οταν,άμα ,θα,τότε,θα,πρέπει....
    Ολα παραπέμπονται στην μελλοντική θεική και πανίσχυρη βούληση τους άρχοντος.Αν είναι όμως σωστή, αν έχει την δύναμη και την πίστη ,αν πραγματικά στηρίζεται στον κόσμο και οχι σε παράκεντρα και ομαδούλες, ΤΩΡΑ θα δοθεί σήμα στην κοινωνία για αλλαγή πορείας...
    Δεν είναι στραβός ο γυαλός μόνο...Και κάποιοι αρμενίζουν στραβά με τον πάκη και τον αρούλη να προετοιμάζουν τις υπουργικές καρέκλες και τα λόγια της σωτηρίας μας.
    Τρομάρα μας και αλοίμονο μας.
    Το μέλλον είναι μπροστά μας ολοζώντανο και χωρίς εναλλακτικές.Εκτός και αν ο κόσμος ,που συνήθως επιλέγει με ισσοροπία, τους επαναφέρει όλους στα ίσια.
    Γιατί το θέμα δεν είναι να αναλάβει ο αντώνης την εξουσία, το θέμα είναι να καταφέρει να κυβερνήσει, και αυτό δεν μπορεί να γίνει με ύμνους και προσευχές ,ούτε με επικλίσεις του ένδοξου παρελθόντος.
    Θέλει δουλειά και σοβαρούς συνεργάτες σε όλα τα επίπεδα. Και κυρίως ισχυρή ομάδα του ηγέτη.
    Ο καραμανλής ο βούς, κράτησε την παλιοπαρέα του απο τη σαλονίκη και νόμισε ότι θα κυβερνησει την χώρα με αυτούς ,διάγοντας βίον ελαφρύν ως να ήτο ένας βουλευτής εξ επαρχίας...Ας αναλογιστούμε μόνο τον περιγυρο του θείου του και ας κάνουμε συγκρίσεις...Φρίκη .
    Εκεί έχασε ο θλιβερός κωστάκης...Οταν χρειάζεται να υποχρεώνεσαι στον γιατρουδάκο για να γίνει η γυναίκα σου απο νηπιαγωγός ντόκτωρ ιατρικής τότε έχεις χάσει το παιχνίδι και την μπάλα μαζί.
    (Ο αντώνης δεν έπεσε σε αυτή την τρύπα,ευτυχώς. Τους αυλοκόλακες όμως δεν ξέρω αν θα τους αποφύγει.)

    Παιδεία, πολιτισμός...Ωραία λόγια...Ποιοί θα τα σηματοδοτήσουν στην κοινωνία ?
    Και μετά μας φταίει ο Γιανναράς που διαμαρτύρεται...Και να μην υπήρχε θα έπρεπε να τον δημιουργούσαμε.
    Αν ο αρχηγός αρχίζει να ακούει ύμνους πρέπει να ανησυχεί για τα πεπραγμένα του .

    • factorx avatar
      factorx @ antonis1 21/09/2011 21:28:45

      Μου κάνει εντύπωση ότι προσπαθείς επίμονα να αποδομήσεις καταστάσεις χρησιμοποιώντας αυτά που λέμε εμείς πρώτοι. Μια απλή όμως και στοιχειωδώς καλοπροαίρετη ανασκόπηση των πραγμάτων αποδεικνύει ή οτι δεν μπορείς να τα δεις, ή είσαι προκατειλημμένος.
      Που είναι η Ντόρα; Που είναι το ΚΥΣΥΜ του Καραμανλή; Ο Σιούφας, ο Αλογοσκουφης, ο Βουλγαράκης κλπ κλπ;
      Δεν άκουσες αυτό που είπε ο Σαμαράς: τους μισούς θα τους διώξω εγώ και τους άλλους μισούς η βάση;
      Όλοι αυτοί που αναφέρεις δεν είναι παρά τα ονόματα που παίζουν τα κρατικοδίαιτα κανάλια για να δημιουργούν προβλήματα - μην προσπαθείς λοιπόν να μοιάσεις στους πρετεντέρηδες

      • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ factorx 21/09/2011 23:11:58

        Factor X συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στη βάση της ΝΔ όταν η ίδια βάση ψήφισε πριν 2 χρόνια μερικούς τύπους που όχι μόνο δεν μπορούν να μοιράσουν 2 γαιδουριών άχυρα, αλλά επιμένουν να κάθονται στις πρώτες σειρές και να χαλάνε το νέο προφίλ που προσπαθεί ο Σαμαράς να δημιουργήσει. Μακάρι να φωτιστεί αυτή η βάση και να κάνει σωστές επιλογές πλέον. Να επαναληφθεί η 29/11/2009 που ήταν αποτέλεσμα του σοκ της μεγάλης ήττας του Οκτώβρη 2009.

  29. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 21/09/2011 21:19:10

    Ακριβώς αντώνη1 !

    +1000 από μένα

  30. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 21/09/2011 22:52:12

    Παρατηρητή,
    χρησιμοποιείς το nickname που χρησιμοποιώ στα αντινέα εδώ και χρόνια. Βαλτός είσαι και από ποιούς ;

  31. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/09/2011 23:03:45

    Μάγκες μπορεί να μην κάνει τίποτα ούτως ή άλλως χαμένοι είμαστε. Τουλάχιστον καταλαβαίνει τι πάει να πι Ελλάδα και 1821. Ο άλλος θέλει να τα ξηλώσει όλα.

  32. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/09/2011 23:55:25

    ἐλαφρῶς edited
    Ὥρα εἶναι νὰ βγάλουμε καί… ἀκραῖο νεοφιλελεύθερο ἢ πραίτορα τοῦ ἐθνομηδενισμοῦ τὸν Γιανναρᾶ, ἐπειδὴ δὲν στηρίζει-ψηφίζει τὸ Κόμμα…

    Προσοχὴ στὴν κομματικοποίηση τῶν (γενικώτερων) κριτηρίων μας. Εἶναι ὅ,τι πιὸ ἐπικίνδυνο, φτηναίνει τὴ ζωή.

    (Καὶ δὲν μιλάω φυσικὰ γιὰ τὸν Φαῆλο, διότι ξέρω καλὰ πὼς σεμνύεται, ἔχων κριτήρια καὶ μὴ παζαρεύοντάς τα, τὸν Γιανναρᾶ.)

    Πάντως ἔχουν ἀναπτύξει ἐκπληκτικὰ ἀντανακλαστικὰ τινὲς ἐκ τῶν διαδικτυακῶν ὑποστηρικτῶν τοῦ Σαμαρᾶ στὸ νὰ ἀντιπαρέρχεται τὶς προτάσεις Γιανναρᾶ. (Πού, μεταξύ μας τώρα, ἡ συνεχὴς παροχὴ προτάσεων εἶναι ἡ πιὸ οὐσιαστικὴ μορφὴ στήριξης, πέρα ἀπὸ τὶς κομματικὲς σημαιοῦλες καὶ τοὺς θούριους, κι ἂς συνοδεύονται ἀπὸ ἐπώδυνες μπηχτὲς ποὺ ὑπενθυμίζουν μονάχα τὸ ὕψος τοῦ πήχυ. Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι μὲ τὸν Σαμαρᾶ ἀσχολεῖται, οὔτε μὲ τὴν Ντόρα οὔτε μὲ τὸν Μπέννυ. Τώρα, ὅσοι σπεύσουν νὰ ποῦν “νὰ μᾶς λείπει τέτοια στήριξη/ἐνασχόληση”, ἂς ἀρκεστοῦν στοὺς χοροπηδηχτούληδες καταχαρούμενους κομματανθρώπους (καὶ πρώην ντορικοὺς) ποὺ θυμήθηκαν τὸν ΑΣ μετὰ τὶς 29/11/09, ἢ ἀκόμα καὶ πολὺ μετά, μπὰς καὶ ἀνεβοῦν στὴν κομματικὴ Κλίμακα τὴν εἰς οὐρανοὺς μετάγουσα. Αὐτοὶ τοὺς πρέπουν.) Εἶναι δὲ καὶ ἐπιλήσμονες: ξεχνοῦν ἢ κάνουν πὼς ξεχνοῦν τὴν στάση Γιανναρᾶ στὴν προεκλογικὴ τῆς ΝΔ περίοδο, τότε ποὺ μέσα στὸ ἄντρο τοῦ Ντορισμοῦ, τὴν Καθημερινή, τὴν πολεμοῦσε μανιασμένα καὶ στήριζε τὸν ΑΣ. Ξεχνοῦν καὶ τὸ τελειωτικὸ χτύπημα στὴν Ντόρα: “ἡ ρεαλίστρια καὶ ὁ ἐθνικιστής”. Ξεχνοῦν τὰ ὀφειλόμενα. Μέτρο ἤθους, αὐτό.

    Ὅσον ἀφορᾶ τὴν λογιωσύνη καὶ τὴν πνευματικὴ προσφορά, τὸ ἔργο σου συνηγορεῖ, κανεὶς ἄλλος- τὰ βιβλία σου, οἱ μελέτες σου, τὸ ἀποτύπωμά σου. Ὁ Γιανναρᾶς εἶναι Δάσκαλος τοῦ Γένους- γιὰ ὅποιον μπορεῖ νὰ προχωρήσει πέρα ἀπὸ τὶς ἑβδομαδιαῖες ἐπιφυλλίδες, στὰ μελετήματα. Τώρα, ἂν κάποιοι θὰ προτιμοῦσαν ἕναν κομματικὸ (δηλαδὴ αὐτοακυρωμένο) δημοσιογραφοῦντα, τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι δικό μου.

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/09/2011 09:22:05

      Κατά βάθος, Ο καθηγητής, δεν ασχολείται ούτε με Σαμαρά, ούτε με την Ντόρα, ούτε με τον όποιο 'ολίγιστο'. Ούτε ασχολείτε με προτάσεις. Ασχολείται μόνο με τον εαυτό του. Αυτά τα χαζά που προτείνει στις επιφυλλίδες, είναι και ήταν ανέφικτα και ανεφάρμοστα--εκτός πραγματικότητος.
      Είπαμε είναι άπταιστα τα ελληνικά του. Είναι αξιοθαύμαστος για αυτό. Και έγραψε μερικά πρωτοποριακά βιβλία. Αυτός άρχισε την συζήτηση για το 'πρόσωπο' και του οφείλουμε πάρα πολλά γι αυτό.
      Όπως υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι έχουν στήσει έναν ιστότοπο από το εξωτερικό και έχουν προσφέρει τα μέγιστα (και συνεχίζουν) για τα εθνικά θέματα. Τυχαίνει να είναι και ευρωτευμένοι με τον Γιανναρά.
      Ένα πράγμα όμως όλο και περισσότερο γίνεται ξεκάθαρο από τις Κυριακάτικες επιφυλλίδες: ο Γιανναράς είναι πρωταρχικά ερωτευμένος με τον εαυτό του. Όταν καταλάβει οτι στην ελευθερία και στην δημιουργία φθάνει κανείς μέσα από την σεμνότητα, τότε ίσως ξαναρχίσει να ασχολείται μόνο μ' αυτά που γνωρίζει καλά και ξαναγίνει τρανός ιχνηλάτης των λύσεων που ψάχνουμε.

  33. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/09/2011 00:04:20

    Ὁ Πάκης δὲν ἦταν ποὺ διέταξε τὴν ἀστυνομία νὰ ἐπιδοθεῖ σὲ ὐπερβατικὸ διαλογισμὸ στὴν στάση τοῦ λωτοῦ τότε ποὺ ἔβρεχε μολότωφ, τὸν Δεκέμβριο τοῦ 2008; Ἢ πρόκειται περὶ συνωνυμίας;

  34. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 22/09/2011 00:04:39

    Όντως τη μάχη θα τη δώσει ο Σαμαράς. Το θέμα όμως είναι ποιους θα έχει ο ίδιος σαν "πρώτα βιολιά".

  35. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/09/2011 00:11:54

    Ἐμένα αὐτὸ τὸ "τὴν ἀνανέωση θὰ τὴν κάνουν οἱ ψηφοφόροι(, ἐγὼ τὸ ἔκανα τὸ χρέος μου)" δὲν μὲ ἀρέσει καθόλου. Ὅλοι ξέρουμε ὅτι ἡ ΝΔ μέχρι τώρα ἦταν ἕνα κόμμα πελατειακῶν σχέσεων, καὶ μὲ αὐτὰ τὰ κριτήρια ψήφιζε ἡ βάση της. Μὲ ἀλλαγές, μεταναστεύσεις, αὐξομειώσεις καὶ νέες εἰσόδους, σὲ μεγάλο βαθμὸ ἡ "βάση" παραμένει ἡ ἴδια, τὰ ἴδια πρόσωπα. Ἀναμένουμε πολιτικὴ Πεντηκοστὴ καὶ δὲν τὸ ἔμαθα;

  36. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/09/2011 00:13:52

    (Κάποιο τεχνικὸ πρόβλημα ἔχω ἢ ὑπάρχει, καὶ δὲν δύναμαι νὰ ἀπαντήσω σὲ ἤδη ὑπάρχοντα σχόλια- ἡ ἀπάντηση ἐμφανίζεται ὡς "φρέσκο" σχόλιο, κάτω κάτω, ξεκάρφωτη.)

    (Ἐπίσης, ἐκτενὲς πρῶτο σχόλιο πρέπει νὰ παράπεσε στὰ ψηφιακὰ ρεῖθρα.)

  37. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/09/2011 00:19:10

    Γιὰ τὴν οὐσία τοῦ ἄρθρου: Κακοφωνίξ, οὔτε ἐσὺ δὲν συμφωνεῖς μὲ τὴν θέση σου. Φαίνεται ἀπὸ τὰ σχόλιά σου ὅτι ξέρεις πὼς προϋπόθεση τοῦ σχεδίου Σαμαρᾶ εἶναι τὸ ἀνθρώπινο δυναμικὸ πρώτης ποιότητας στὴν πρώτη γραμμή. Καὶ ὄχι μόνον τὸν ἑξῆς ἕναν,-δύο-τρεῖς. Ἀλλὰ ἕνα σωρὸ στελέχη. Ποὺ χρειάζονται ἐπειγόντως, ἀλλὰ δὲν ὐφίστανται.

    (Ἄσχετον: ἐδῶ στὸ ἐξωτερικὸ ἔρχονται κατὰ τεράστια κύματα οἱ Ἕλληνες. Ἔρχονται ἀκόμα καὶ χωρὶς νὰ ξέρουν τὴ γλῶσσα, μὲ στόχο νὰ βροῦν μιὰ δουλειά, ὁποιαδήποτε. Μιλᾶμε γιὰ πολὺ κόσμο.)

  38. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 22/09/2011 00:45:38

    Ανακτα λιγοι αντιλαμβανοται Γιανναρα.Η θεσις του ειναι κριτικα θετικη.

  39. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 22/09/2011 01:16:16

    Παρατηρητή,
    δεν απάντησες, βαλτός είσαι και από ποιούς ; Θέλετε να δημιουργήσετε πρόβλημα στην αποδοχή του λόγου του Σαμαρά από όλο και μεγαλύτερα λαϊκά στρώματα;
    Σε πληροφορώ ότι θα αποτύχετε. Ό,σο τον κτυπάτε, τόσο δυναμώνει στα μάτια του κόσμου. Αυτά στα λέει ένας ανέντακτος που αποστρέφεται τους πολιτικούς και τα κόμματα και που ασχολήθηκε με τα κομματικά μόνο στην εκλογή του νέου αρχηγού της ΝΔ. Ξέρουμε τις αδυναμίες της ΝΔ και το παρελθόν της. Αυτή την ώρα όμως το μόνο που έχει σημασία είναι να φύγει η χειρότερη κυβέρνηση που πέρασε ποτέ από τον τόπο αυτό. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.

  40. Μακης avatar
    Μακης 22/09/2011 03:10:29

    Κάθησα και διάβασα όλα τα σχόλια για το συγκεκριμένο post και πήγα να πάθω παράκρουση. Ειναι γνωστές οι θέσεις του antinews για τα παλαιά στελέχη του κόμματος με την οποία συμφωνώ εν μέρει.
    Αλλά το να διαβάζω από ορισμένους να γράφουν ότι θα κυβερνήσει ο Σαμαράς με τα νέα στελέχη με πιάνη πανικός.
    Δηλαδή θα έχουμε υπουργούς Κικίλια , κεφαλογιάννη (Όλγα), Μυταράκη Σταικούρα. η κάτι άλλους τύπους Χαρακόπουλους Μαρκόπουλους Κ.Λ.Π Ελεος ρε παιδιά. Και κάτι τελευταίο πολλοί τα βάζουν με τον Πακι ότι ήταν αναποτελεσματικός για τις ταραχές στην Αθήνα και ότι έκρυβε την αστυνομία. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ; να τους βγάλει να τσακίσουνε τα παιδάκια και να θρηνήσουμε νεκρούς ; Ας είμαστε λίγο σοβαροί και μην προσπαθήτε να συρικνώσετε την παράταξη βγάζοντας χολή για κάποιους ανθρώπους που στηρίζουν το κόμμα. Ο Αντώνης είναι αρχηγός και ξέρει τι θα κάνει. Ετσι καλυτερα ορισμένοι μην ξεκινήσουν να ράβουν κουστουμάκια η ταγιέρ γιατί θα τους μείνουν.

    • Παρατηρητής + Κυάλια avatar
      Παρατηρητής + Κυάλια @ Μακης 22/09/2011 09:53:26

      Θεωρείς την κεφαλογιάννη και τον σταικούρα νέους ;
      Αυτοί ανήκουν στην κατηγορία κληρονομικό χάρισμα.

      Χθές με λέγανε παρατηρητή σήμερα παρατηρητή με κυάλια.
      Θα μπορούσε το μπλογκ να μας δίνει ένα σταθερό όνομα όπως γίνεται παντού. Αλλιώς γίνεται χαμός......

  41. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 22/09/2011 08:49:08

    Έπρεπε να τους βγάλει να ΜΑΖΕΨΟΥΝ τα "παιδάκια", ΧΩΡΙΣ να έχουμε νεκρούς. Μην ξεχνάς οτι ο Πάκις (όπως τον ονομάζεις) ήταν και ο υπεύθυνος υπουργός για την επανίδρυση του κράτους και για την μεταρρύθμιση στην τοπική αυτοδιοίκηση, και ήταν αυτός που χειρίστηκε 'επιστημονικά' το θέμα του βασικού μετόχου. Θέλεις να σου θυμίσω κι άλλα, ή σου φτάνουν αυτά. Αν είσαι ικανοποιημένος ξαναψήφισέ τον.

  42. of8almos avatar
    of8almos 22/09/2011 09:32:40

    Άντε τώρα που θα απενεχοποιηθεί και το χασίς θα πηγαίνει στις δίκες ο πατέρας την κόρης χωρίς να κινδυνεύει να τον καρφώσει, ξανά, κανείς. Και έτσι η κόρη δεν θα έχει μαυρογυαλούρο μπαμπά και θα μπορεί να κυβερνήσει την χώρα σαν περιφερίαρχης του νησιού μας...
    Και για αυτό θα φταίμε εμείς που φάγαμε το τυρί και όχι αυτός που μας έβαλε το τυρί στο πιάτο χωρίς άλλη επιλογή!!!

  43. Κλεομένης avatar
    Κλεομένης 22/09/2011 16:12:33

    Τι μήνυμα περνάει στη βάση όταν βλέπει στη σκιώδη κυβέρνηση Πάκη, Αρούλη κλπ; Μήπως να τους ψηφίσει; Τη μάχη με την Τρόικα μπορεί να τη δώσει ο Σαμαράς. Την εξίσου σημαντική όμως μάχη στο εσωτερικό ποιός θα τη δώσει; Θα πάρει ο Σαμαράς σβάρνα τα κανάλια και τα μπλογκ για κάθε μέτρο;
    @Μάκης Δεν υπήρχε η ενδιάμεση λύση; Αποτροπή των ταραχών χωρίς νεκρούς; Πολύ πιο επικίνδυνο ήταν αυτό που συνέβη. Απλώς είμαστε τυχεροί και θρηνήσαμε μόνο ανεργους απο τα καμμένα καταστήματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.