#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/11/2009 14:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Την Ιστορία την γράφουν οι μάζες



ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: Ψήφισαν ντέρμπι Ντόρας-Σαμαρά. Σε κούρσα για γερά νεύρα εξελίσσεται ο εσωκομματικός μαραθώνιος για την εκλογή προέδρου της Ν.Δ. …Το Συνέδριο Δεν έβγαλε τον νικητή, όλα συνεχίζουν να είναι στον αέρα.

 Πρώτο Θέμα:  Το κλίμα στους διαδρόμους του ΣΕΦ ήταν σαφώς υπέρ του κ. Αντώνη Σαμαρά ο οποίος την πρώτη ημέρα του συνεδρίου κέρδισε τις εντυπώσεις με την πολιτική και ιδεολογική πλατφόρμα που κατέβασε

 ΣΚΑΙ: Στο έκτακτο συνέδριο κυριάρχησε η ανοικτή σύγκρουση Μπακογιάννη - Σαμαρά, με την πρώτη να δεσμεύεται για «ανοικτό κόμμα» και τον δεύτερο για επανάκτηση της εμπιστοσύνης όσων έφυγαν από την ΝΔ.

ΝΕΑ: «Ανοικτή μάχη» δείχνουν τα γκάλοπ..Το κλίμα πόλωσης έχει περάσει στο στελεχικό δυναμικό και την κομματική βάση και όλα δείχνουν ότι η Ν.Δ. οδηγείται σε μια εκλογή- θρίλερ

 ΕΘΝΟΣ: Με την πόλωση πλέον «προ των πυλών», τα στελέχη της ΝΔ βρίσκονται από χθες στην τελική ευθεία για την ανάδειξη του νέου προέδρου του κόμματος μέσα από τη βάση. ..

 ΠΑΡΟΝ: Τώρα οι Ντορικοί παραδέχονται ότι δεν θα είναι περίπατος η μάχη της διαδοχής. Στο νήμα θα κριθεί η μάχη της διαδοχής. Οι μηχανισμοί λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο, την βάση… Στην αρχή το επιτελείο της Ντόρας Μπακογιάννη, μιλούσε για «περίπατο». Ύστερα μιλούσαν για δύσκολη αναμέτρηση με «φαβορί», όμως, την Ντόρα. Τώρα δεν μιλάνε ούτε για «περίπατο» ούτε καν για φαβορί. Μιλάνε για ντέρμπι!

 Η δυναμική Σαμαρά που επέβαλε την ατζέντα της συζήτησης (κοινωνικός φιλελευθερισμός κλπ) και μαζί με τον Αβραμόπουλο την εκλογή από την βάση αιφνιδίασε τους πάντες. Ίσως ακόμα και τους πιο αφοσιωμένους οπαδούς του...

 Το μικρό ρυάκι άρχισε λοιπόν να γίνεται ποτάμι, αλλά η μεγάλη μάχη μόλις τώρα αρχίζει. Η νίκη του Αντώνη Σαμαρά θα σηματοδοτήσει το τέλος των κομματικών φέουδων στην πολιτική, θα στείλει στο περιθώριο του γόνους και τους «κλώνους» των πολιτικών τζακιών και θα θέσει τους όρους για τη Νέα Μεταπολίτευση.

 Γι αυτό ο αγώνας θα είναι σκληρός μέχρι τέλους. Η θρονιασμένη σε όλα τα ηγετικά κλιμάκια της ΝΔ θα δώσει μάχη μέχρι εσχάτων για να μην ηττηθεί. Δεν θα κρίνει όμως το αποτέλεσμα το σύστημα των διαπλεκόμενων μήντια και των εκμαυλισμένων δημοσιογράφων. Θα τον κρίνει η λαϊκή βάση η οποία μέσα από τις στάχτες της ήττας μπορεί να ξαναβρεί την ψυχή της. Έτσι γινόταν πάντα στην Ιστορία, έτσι μπορεί να γίνει και τώρα.

 Την Ιστορία την γράφουν οι μάζες και η μαμή της είναι η ρήξη.

Παντού επιτροπές στήριξης του Αντώνη Σαμαρά

(η φωτογραφία είναι απο το ΕΘΝΟΣ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/11/2009 14:34:51

    Στην Ελλάδα όμως, την ιστορία τη γράφουν οι ΜΙΖΕΣ και και η μαμή της είναι τα εκάστοτε γαλαζοπράσινα λαμόγια.

  2. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 09/11/2009 14:43:10

    Μάζες, Iστορία και Rήξη!
    Γουστάρω σκηνικό! Πόλωση! Συμμορία της Σαγκάης εναντίον Τέγκ Χσιάο Πίγκ!Μνήμες από κονταρομαχίες σε πανεπιστημιακά αμφιθέατρα, λίγο μετά τη Μεταπολίτευση!
    Μάο Τσε Τούγκ και ΟΠΑ! Οργάνωση για την Προλεταριακή Αλληλεγγύη!
    Όταν ο σύντροφος Μαοικός ισχυριζόταν ότι "η Κίνα δεν έχει κανένα στρατιώτη έξω από τα σύνορά της", του την πέφταμε κανονικά οι Ρηγάδες: "Κι εσύ τι είσαι";
    Είναι αυθεντικό, το θυμούνται κι άλλοι!

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ Sic transit gloria mundi 09/11/2009 16:02:16

      Γι αυτό φίλε stgm και τα μεγάλα λόγια περί δανείων του ΠΑΣΟΚ από την αριστερή συνθηματολογία αποδεικνύονται τελικά "μικρά". Γιατί η υπερβολή έχει και συνέχεια. Πάντα. Και στη σημερινή αιματηρή (λέμε τώρα) μάχη μας σερβίρει το Μαρξ (με λίγη στρογγυλεμένη βία ειναι η αλήθεια) σαν οδηγό της εσωκομματικής διαδικασίας.

      Λίγο μέτρο σύντροφοι, λίγο μέτρο.

      ΥΓ. Πού τον θυμήθηκες τον ασπετζή ρε μπαγάσα; Γιατί ππσπης δεν ήταν, έτσι;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 09/11/2009 20:38:48

        Και όμως Πουπουσουπούς ήταν ο "λοκατζής" του Μάο!
        Ή μήπως της ΟΠΑ; Λυπάμαι, πέρασε καιρός, η μνήμη αδυνατίζει, ίσως αρχίζει και το Αλτσχάιμερ

        • antiathlitikos avatar
          antiathlitikos @ Sic transit gloria mundi 10/11/2009 09:52:18

          Μιας και έθεσες το θέμα του Αλτσχάιμερ, θυμάσαι μήπως τον "δικό μας" που φροντίζει σήμερα τον Αντώνη - και ίσως και την επιμέλεια του ανωτέρω μανιφέστου; Πώς τον λένε, πώς τον λένε;

        • Sic transit gloria mundi avatar
          Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 10/11/2009 12:17:21

          Φίλε Αντιαθλητικέ, να ήταν μόνο ένας ο "δικός μας", που τώρα έγινε servus, καλά θα ήταν!
          Πλήθη συνωστίζονται εθελοντικά στην πόρτα της Κόλασης, με μόνη αγωνία, ποιός να προλάβει να μπεί πρώτος, έτσι δεν γράφει ο Δάντης στη Θεία Κωμωδία;
          Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!

    • Swell avatar
      Swell @ Sic transit gloria mundi 09/11/2009 20:50:29

      Ο σοσιαλιαμπερισμός, τότε, ήταν μόνον ένας...

  3. Marianna avatar
    Marianna 09/11/2009 15:05:32

    καλο ειναι παιδια να γραφετε την αποψη σας αρκει να μην φτανεται στα ορια της γελοιοτητας! Παραθετετε απο μονοι σας στο αρθρο ενα σωρο εφημεριδες που ολες στηριζουν Σαμαρα κ αν δειτε κ τα διαφορα αρθρα που γραφονται παντου υπαρχει στηριξη του.Στα καναλια μια απο τα ιδια με πρωτοπορο τον Τραγκα στο Αλτερ! Μην λετε λοιπον κ τις γελοιοτητες για τον ποιον στηριζουν τα καναλια κ οι εφημεριδες! Μηπως δεν βλεπεται ποιον στηριζει ο Μπομπολας???? Καλη ειναι η αντιπαραθεση οταν δεν φτανει στα ορια του λαικισμου κ της κατινιας!!

    • οξεία γωνία avatar
      οξεία γωνία @ Marianna 09/11/2009 15:35:54

      Marianna, τα πράγματα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΠΟΔΑ από ότι λές.
      Η Θεοδώρα έχει δώσει πάνω από 10 τηλεοπτικές συνεντεύξεις ημίωρης - κατά μέσο όρο - διάρκειας και ο Σαμαράς μόνο 2.
      Γελοιότητα που αγγίζει τα όρια του θράσους αποτελεί η δική σου θέση ότι επειδή τελευταία ο Τράγκας υποστηρίζει Σαμαρά αυτό σημαίνει ότι οι εφημερίδες (ούτε 1000 φύλλα δεν πουλάνε οι φιλοσαμαρικές) και τα κανάλια είναι με το Σαμαρά!
      Κάτι τέτοιες παιδικές γελοιότητες έχουν κάνει εσάς τους Μητσοτακο-φρουρούς να γείρουν καθοριστικά την πλάστιγγα υπέρ του Αντώνη.
      Βρέστε και κανα επιχείρημα της προκοπής να συζητήσουμε, δεν είναι νηπιαγωγείο εδώμέσα.

    • nasos avatar
      nasos @ Marianna 09/11/2009 16:36:58

      Xατζηνικολάου μήπως έτυχε και άκουσες σήμερα;
      Μιλάμε ούτε ο Κυριάκος τέτοιον φιλοντορισμό.

      • loretta avatar
        loretta @ nasos 09/11/2009 16:38:57

        εδω ακουγετε οτι αν εκλεγει η θεοδωρα θα παει για εκπρόσωπος τυπου..λες να το κανει ηδη???

  4. tiramola avatar
    tiramola 09/11/2009 15:20:05

    Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η "νέα μεταπολίτευση" θα αρχίσει με τον Σαμαρά...
    Εν τω μεταξύ που να είχε προτείνει εκλογή από τη βάση ο Αντώνης προλαβαίνοντας τον Αβραμό...
    Εδώ απλά συμφώνησε και δημιούργησε πάταγο...
    Λες και η εκλογή από τη βάση δεν εφαρμόστηκε πρώτα από τον ΓΑΠ...
    ...
    Εγώ πάντως περιμένω ακόμα να μου εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει κοινωνικός φιλελευθερισμός και τι διαφορές έχει από τον ριζοσπαστικό όχι τίποτε άλλο αλλά για να δούμε και ποιές είναι οι διαφορές με το υπάρχον εφαρμοζόμενο πολιτικό και οικονομικό μοντέλο στη χώρα μας....

    • οξεία γωνία avatar
      οξεία γωνία @ tiramola 09/11/2009 15:39:22

      Ναι ρε Τιραμόλα, αυτή τη δουλειά θα κάνουμε τώρα.
      Θα πιάνουμε κάθε αμπελοφιλόσοφο χεράκι χεράκι στράτα στρατούλα να συζητάμε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια.
      Δεν καταλαβαίνεις τί είναι ο κοινωνικός φιλελευθερισμός επειδή ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
      Διάβασε λίγο τιραμόλα ή σεραφίνο, είναι ακόμη πιο εύπεπτα.

      • loretta avatar
        loretta @ οξεία γωνία 09/11/2009 23:00:13

        Ευγε ΟΞΕΙΑ ΓΩΝΙΑ....του εριξες αλλη μια περισπωμενη..(ενοω τον ξαπλωσες..για να μην παρεξηγηθω)

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ tiramola 09/11/2009 15:43:34

      Κατά βάθος ο κοινωικός φιλελευθερισμός είναι ριζοσπαστικός και τανάπαλιν. Και οι δύο υποστηρίζουν τα καλά και καταπολεμούν τα κακά. Στην εξουσία τώρα, επελαύνουν οι παντοδύναμες δυνάμεις του σκότους και αναγκαστικά αντί να κάνουν τα καλά, υποκύπτουν και μετά λύπης και συντριβής κάνουν τα κακά. Σαν τη σοσιαλδημοκρατία ένα πράμα. Το μέγα ζήτημα είναι να βρει αγοραστές η ελπίδα.

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/11/2009 15:23:09

    Καμία σχέση το σχόλιο μου με τον Σαμαρά. Είναι γενικό. Αντιθέτως έχω εκφράσει τη συμπάθεια μου στο πρόσωπό του επανειλημμένα, αν και δεν θα ψήφιζα ποτέ ΝΔ (ούτε βεβαίως ΠΑΣΟΚ)

  6. alone avatar
    alone 09/11/2009 15:48:07

    Καλά μήπως νομίζεις ότι ξέρουν οι NDkrates τι είναι
    γενικά ο φιλελευθερισμός;

  7. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 09/11/2009 15:51:27

    Τώρα στο χρηματιστήριο των κοινωνικών και φιλελεύθερων ριζοσπαστικών ελπίδων, το πάνω χέρι το έχουν οι πωλητές. Οι αγοραστές σπανίζουν.
    Too bearish, ένας Ταύρος Μάνος δεν φέρνει την άνοιξη. Θα 'ρθουν καλύτεροι καιροί, υπομονή χρειάζεται.

  8. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 09/11/2009 15:59:45

    tiramola , οταν βουλευτές της ΝΔ μια μέρα μετά το συνέδριο δηλώνουν ότι
    « ενδιαφέρον είχαν μόνο οι ομιλίες των διεκδικητών της αρχηγίας» υπονοώντας εμμέσως πλην σαφώς ότι όλοι οι υπόλοιποι σύνεδροι συμπεριλαμβανομένων και των βουλευτών είναι « σάπιο κρέας» μην περιμένεις γρήγορα η ΝΔ να επανέλθει στην εξουσία.

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 09/11/2009 16:58:01

    "Παντού επιτροπές στήριξης του Αντώνη Σαμαρά" Συμφωνω με αυτο.

    "Την Ιστορία την γράφουν οι μάζες και η μαμή της είναι η ρήξη"
    Διαφωνω.

    Εξ ορισμου η μαζα ειναι "μαζα" αμορφη δλδ ομαδα ανθρωπων διχως κατευθυνση, ετσι οπως θελουν να μας πολτοποιησουν τα ξενα συμφεροντα και οι ιθαγενεις νεοταξκοι αμερικανοτσολιαδες και γραικυλοι. τη κατευθυνση και την μετατροπη της μαζας σε συνισταμενη κοινωνικη και εν τελει εθνικη ισχυ και κατευθυνση την δινουν οι "φωτισμενες" ελιτ, με στρατηγικη και σχεδιο. Αλλοιως οι μαζες δημιουργουν οχλοκρατια, στην δε σημερινη ελλαδα οικογενοιοκρατικα κληρονομουμενη οχλοκρατια. Η ρηξη ειναι χρησιμη και επιδιωκεται οταν ευνοουμαστε απο τη ροη των γεγονοτων αλλα τιποτα δχεν μπορει να γινει με στρατηγικο σχεδιασμο. οταν δεν ευνοουμαστε, ποιουμε την νησσαν και περιμενουμε "καλυτερες μερες". Συμπερασμα, σχεδον ολα εξαρτωνται απο την ποιοτητα της ηγεσιας μιας χωρας. και ποιοτικη ηγεσια ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. απλα πραγματα.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Νίκος 09/11/2009 20:11:38

      Πες τα Νίκο!

  10. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 16:58:21

    @ οξεία γωνία....να σου θυμίσω ότι την περασμένη εβδομάδα,υπήρχε προγραμματισμένη συνέντευξη και εμφάνιση του κυρίου Σαμαρά στον κύριο Χατζηνικολάου,στο ALTER, η οποία είχε προαναγγελθεί εδώ μέσα,αλλά τελικά δεν δόθηκε. Μήπως και για αυτό φταίει η κυρία Μπακογιάννη?
    Όταν μάλιστα ρώτησα σε σχόλιο μου γιατί δεν πήγε ο κύριος Σαμαράς στο ALTER, δέχτηκα επίθεση από κάποιον σαμαρικό σχολιαστή που μου είπε "και τι σε νοιάζει εσένα που δίνει συνεντεύξεις ο κύριος Σαμαράς?"....αποφασίστε τι θέλετε....να δίνει ή όχι συνεντεύξεις στα Μ.Μ.Ε?....και μην μου πείτε ότι τα Μ.Μ.Ε δεν θα ήθελαν να του πάρουν συνέντευξη.....από τα σημαντικότερα πρόσωπα της επικαιρότητας είναι αυτή την περίοδο....βέβαια ο κύριος Σαμαράς και το επιτελείο του μπορεί να έχουν καταστρώσει άλλη τακτική(π.χ συγκεντρώσεις και επισκέψεις σε όλη την χώρα) και όχι συνεντεύξεις.....

  11. mpaxalo avatar
    mpaxalo 09/11/2009 17:00:08

    Το σύνθημα είναι ένα: "ΓΙΑ ΜΑΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ"

  12. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 17:04:31

    @ ο βουνισιος....αν η ΝΔ δεν συζητήσει και δεν καταλάβει τους λόγους που έχασε στις πρόσφατες εθνικές εκλογές, αν δεν αποκτήσει ξανά επαφή με την κοινωνία,δεν ενδιαφερθεί έμπρακτα για τα προβλήματα των πολιτών και αν δεν απομονώσει και καυτηριάσει νοσηρές νοοτροπίες που την χαντάκωσαν,θα δεν έχει σοβαρές ελπίδες στο κοντινό μέλλον να επιστρέψει στην εξουσία......

    • markella avatar
      markella @ fatfat 09/11/2009 19:00:01

      Ρε συ fatfat εξηγησε μου σε παρακαλω πολυ....

      Προσπαθω να καταλάβω πως η Ντορα θα ξεκινησει αυτον τον περιφημο διάλογο εντος των πυλων, για τα αιτια της οδυνηρής ηττας, οταν απο τους συνεδρους/βουλευτες../υπουργους,
      αυτοι που ηταν το πρωταιτιο της καταστροφής ειναι σήμερα διπλα της!!
      Δεν την εχω για χαζή τη γυναικα να βγαλει φορα παρτιδα τα παιδια της...και μετα τα ματακια της!
      Γιατι αν μιλαμε για διαλογο και ευθυνες θα πρεπει καποιοι να ξεκατινιαστουν!

  13. sofias avatar
    sofias 09/11/2009 17:48:15

    fatfat
    επειδή και απο την επίθεση που <>εχθές με την αντιγραφή απο το άρθρο του ΚΟΥΡΤΑΚΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕΛ.45 φαίνεται ξεκάθαρα οτι είσαι με την Ντόρα,θάθελα να σου πω οτι εσυ και ορισμένοι σαν εσένα δεν θα πάθουν και τιποτα αν η ΝΔ δεν γίνει κυβέρνηση σύντομα,κατι θα φροντίσει η μαμά Ντόρα για εσάς,πάντα φρόντιζε,όσο για μενα π.χ που στηρίζω ΣΑΜΑΡΑ ,ετσι και αλλίως δεν περιμένω τίποτα απο κανέναν προσωπικά είμαι ελεύθερος επαγγελματιας και κατοικώ στον Εβρο,και θάθελα ναμαι και στο μελλον ελευθερη και οχι υπο Τουρκική χαλαρή συνομοσπονδία ,όπως ευαγγελίζονται και προσευχονται οι Τουρκοι και ο πρόξενος τους στην Κομοτηνή.
    Σε αυτά τα σχέδια ειναι συμμαχος τους ο Γιωργάκης αλλα δεν τους φτάνει θέλουν και την Ντόρα.
    Μονο γιαυτό στηρίζω με χίλια Σαμαρά ,για πατριωτική ανάταση και μόνο,ας υπαρχει το αντίπαλο δέος στον Γιωργάκη γιατι αυτό επιτάσει η πατριωτική μου συνείδηση ,και δεν ειναι εκφοβισμός ,πάνε 10 μερες να μείνεις στην Κομοτηνή η Ξάνθη στα πομακοχώρια και θα βγάλεις και εσυ τα ιδια συμεράσματα.

  14. αντίλογος avatar
    αντίλογος 09/11/2009 18:29:19

    Τελικά πρώτα φεύγει η ψυχή και μετά το χούι... καλά ρε παιδιά, υποστηρίζετε όποιον θέλετε, αλλά οι προσωπικοί και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί εναντίον όσων εκφράζουν άλλη άποψη μόνο την πνευματική σας φτώχεια αναδεικνύουν. Επιτέλους, αρκετά πια μ'αυτό το παραμύθι...

  15. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 18:44:44

    @sofias...1)δεν έχω αγοράσει,ούτε έχω διαβάσει ποτέ "Πρώτο Θέμα"....δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσω την εφημερίδα του κυρίου Αναστασιάδη...οπότε δεν ξέρω σε ποιο θέμα αναφέρεται ο κύριος Κουρτάκης(μάλιστα πρώτη φορά τον ακούω αυτόν τον κύριο) στην σελίδα 45....άσε που γράφω καθημερινά αρκετά σχόλια και δεν καταλαβαίνω σε ποιο αναφέρεσαι....πάντως στο σχόλιό μου δεν αναφέρεσαι(με το σχόλιό σου) επί της ουσίας ....έγραψα κάπου ψέμματα?......έβρισα κάποιον?.....γράψε-σχολίασε με επιχειρήματα που κάνω λάθος, που γράφω ψέμματα....μην ισχυρίζεσαι απλώς ότι είμαι ξεκάθαρα με την κυρία Μπακογιάννη....
    2)Καλά κάνεις και υποστηρίζεις τον κύριο Σαμαρά....εγώ δεν πρόκειται ποτέ να σε κατηγορήσω σε προσωπικό επίπεδο για την επιλογή σου....δεν κάνεις όμως καλά αν νομίζεις ότι όλοι οι άλλοι που έχουν διαφορετική άποψη από εσένα, είναι "κάφροι","πουλημένα τομάρια","προδότες"....ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ....
    3) Επειδή "κόπτεσαι" και για πατριωτικά ζήτηματα και μένεις σε ακριτική και ευαίσθητη περιοχή.....στην ακριτική περιοχή που μένεις, υπηρέτησα 16 μήνες - η στρατιωτική μου θητεία ήταν 2 μήνες Θήβα και 16 μήνες Έβρο,από όπου απολύθηκα - χωρίς να επιδιώξω και να πάρω μετάθεση στην Αθήνα που κατοικώ, ή πιο νότια κοντά στο σπίτι μου.....γιατί ένοιωθα χρέος -ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ - προς την πατρίδα "να φυλάξω και εγώ Θερμοπύλες",όπως τόσοι άλλοι....και για αυτό δεν έβαλα "μέσον",δεν επεδίωξα να πάω στο Πολεμικό Ναυτικό, όπου έχω αδελφό αξιωματικό και αρνήθηκα να αλλάξω Όπλο(δηλαδή από Στρατό Ξηράς σε Πολεμικό Ναυτικό),όταν μου το πρότειναν φίλοι και γνωστοί....ξέρεις αλήθεια πολλούς που ενώ είχαν αδελφό αξιωματικό στο Πολεμικό Ναυτικό, επεδίωξαν και υπηρέτησαν σχεδόν όλη την θητεία τους στον Έβρο?
    4)Υπηρετώντας την πατρίδα μου, ομολογώ δεν έμεινα 10 μέρες σε πομακοχώρια....έκανα όμως 2 τετραήμερα χειμερινής διαβίωσης,έζησα 15 μέρες σε προκεχωρημένο φυλάκιο στο ποτάμι και 30-40 ολόκληρες μέρες σε "σχοινάκια" μέσα σε χιόνια και λάσπες,έκανα άπειρες σκοπιές σε πρωτόγνωρες - για εμένα - και αντίξοες καιρικές συνθήκες, έλαβα μέρος σε πολλές και δύσκολες ασκήσεις πυροβολικού...και έζησα εκεί πάνω και την κρίση των Ιμίων......
    5) Και ασφαλώς ΘΕΛΩ και ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ αυτά που ευαγγελίζονται και σχεδιάζουν οι Τούρκοι για την ακριτική περιοχή που μένεις ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΠΟΤΕ........

    Υ.Γ : Αφού το λες εσύ ότι θα με φροντίσει η κυρία Ντόρα, τώρα ηρέμησα...ησύχασα....ν' είσαι καλά φίλε...και είχα ένα άγχος.....

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ fatfat 09/11/2009 21:38:22

      Μήπως ήσουν και στο ίδιο φυλάκιο με τον Κυριάκο τον επονομαζόμενο και γουρλομάρη;

      • Λέλος avatar
        Λέλος @ Λέλος 09/11/2009 21:38:51

        γουρλομάτη,

  16. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 18:45:56

    @ αντίλογος...να αγιάσει το στόμα σου....πες τα Χρυσόστομε!!!!!!

  17. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 20:34:00

    @ markella....θα κάνει τον διάλογο όπως και ο κύριος Σαμαράς,που στο πλευρό του τάσσονται πρώην υπουργοί/βουλευτές/σύνεδροι....ή μήπως αυτοί δεν ευθύνονται καθόλου για την ήττα?
    Τελικά για την εκλογική συντριβή στην ΝΔ φταίνε ΟΛΟΙ ή μόνο όσοι συντάσσονται τώρα με την κυρία Μπακογιάννη?

  18. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 20:35:30

    @ markella...ενώ ο κύριος Σαμαράς τους δικούς του θα τους ξεκατινιάσει, θα τους ξετινάξει......

    • markella avatar
      markella @ fatfat 09/11/2009 20:47:29

      Εσυ πιστευεις οτι δεν θα το κανει? Και γιατι?

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ markella 09/11/2009 21:25:03

        Όπως το έκανε στο ΥΠΠΟ;
        ή στο ΥΠΟΙΟ και στο ΥΠΕΞ παλαιότερα;

        Το δίλημμα δηλαδή είναι αν έχουμε απόβαση Κρητών ή Μεσσήνιων; Εκεί κατάντησε η Δεξιά στην Ελλάδα, να επιλέγει σημαιοφόρους;
        Μιλάν όλοι 35 ημέρες για το ποιος θα κάτσει στην καρέκλα, ποιος είναι εντιμότερος, ποιο πατριώτης, κλπ
        Δηλαδή ο κ Σαμαράς και η κα Μπακογιάννη δεν άσκησαν εξουσία;
        Δεν διαχειρίστηκαν; Γιατί τόσο καιρό δεν μίλαγαν;
        να το δεχτώ ότι δεν κοινοποιούσαν τις διαφωνίες για την ενότητα.
        Τώρα δεν μπορούν να μιλήσουν για τους λόγους της ήττας;
        Για συμπεριφορές; Για πρακτικές; Οσοι έφυγαν και δεν ψήφισαν 04/10 τους κατανοώ. Πίστεψαν και επέλεξαν κάτι άλλο.
        Για όσους έκατσαν σπίτι μήπως μπορεί να μας απαντήσει κανένας υποψήφιος σωτήρας γιατί; Για ένα κόμμα που κατάντησε ΠΑΣΟΚ στη διαχείριση έχουν να πουν κάτι; Να διαλέξω πλευρά όταν Τατούληδες και Πολύζοι είναι σπίτι τους και νόμιμοι και ηθικοί, αναψυκτήρια, μοναχοί, κουμπάροι και Ζαχόπουλοι είναι σύνεδροι; και αυριανά στελέχη;

        Αντί να γίνει ένα συνέδριο για οργανωτικά θέματα, για ιδεολογικές στοχεύσεις, για προτάσεις και λύσεις στα οράματα της κοινωνίας και μετά να εκλεγεί ένας αρχηγός που να υλοποιήσει τα θέλω, θα γίνουμε ΠΑΣΟΚ;
        Θα εκλέξουμε τον Αντώνη ή την Θεοδώρα για να κάτσουν στο τραπέζι οι αυλές τους και να περιμένουμε το Ταμείο του κράτους;
        Αντί να εκλέξουμε έναν αρχηγό που θα εφαρμόσει αποφάσεις της βάσης πάμε για ένα νέο δεσπότη;
        Ακόμα και έτσι λοιπόν, ας βγει ο κ Σαμαράς ή η κα Μπακογιάννη. Πως θα συνεργαστούν την επόμενη ημέρα; Με τις ύβρεις τις απειλές και τις συνδιαλλαγές που λαμβάνουν χώρα; ή ο καθένας προετοιμάζει το έδαφος για το δικό του μαγαζί που ο νέος εκλογικός νόμος μπορεί να υποβοηθήσει;

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Ο Ιθαγενής 09/11/2009 21:33:05

          Αυτή η ισοπέδωσή σου για όλα δεν με βρίσκει σύμφωνο. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Πολύζο με Τατούλη. Ο ένας μίλησε και είπε αυτό που σκεφτόμασταν, ο άλλος φούσκωσε σα βάτραχος που ήθελε να γίνει βουβάλι, μόλις απώλεσε την υπουργική καρέκλα.

          Έτσι και με τη Ντόρα. Είναι παροιμιώδης ο εξοβελισμός ΟΛΩΝ των διπλωματών απο το ΥΠΕΞ κατά τη διάρκεια της θητείας της. Μόνον οι κ.κ. Σκυλακάκης και Κ. Μπακογιάννης (ο υιός της) έτρεχαν μαζί της. Και οι διπλωμάτες δεν έκαναν τίποτε. Ούτε ο ΓΑΠ δεν είχε τόσο εξοβελισμένους τους διπλωμάτες.

          Δεν μπορείς λοιπόν να τα ισοπεδώνεις και να τα απαξιώνεις όλα. Εδώ έχουμε μάχη, πρέπει να πάρεις θέση μάχης.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Ο Ιθαγενής 09/11/2009 22:43:48

          αν πιστεύουν ότι ο ΓΑΠ θα καθησει στην καρέκλα καιρό, μάλλον όποιος βγεί θα στείλει τον άλλο για βοσκή αλλού... καθαρές λύσεις... (λέει ο Μακιαβέλι, ή ο ...Σημίτης)

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 09/11/2009 23:47:42

          Για να πάρω θέση:

          -Μήπως θα έπρεπε να δοθούν πχ στη δημοσιότητα οι επιστολές Τατούλη όταν είχε την καρέκλα; (και όχι όταν την έχασε όπως άλλοι...)
          -Μήπως θα έπρεπε να είναι μέσα ο Πολύζος και όχι κάποιοι άλλοι; Τον διώξανε επειδή είπε το αυτονόητο και μετά φθάσαμε να καλύπτουμε ηθικές..
          -Μήπως θα έπρεπε να μιλήσουν για συμπεριφορές, πράξεις, παραλείψεις και να καταλογιστούν ευθύνες;

          Μα έχω πάρει θέση.
          Συνέδριο αρχών, προγραμματικές θέσεις, οργανόγραμμα και στελέχωση του κόμματος και όχι κόμμα εφαλτήριο για το κράτος.
          Kαι μετά αρχηγό.
          Κόμμα αρχών και όχι ξανά μανά αρχηγικό κόμμα.
          Δεν θέλω αρχηγό και μετά βλέπουμε, θέλω σκοπό και μετά βλέπουμε για αρχηγό.
          ΥΓ
          Δεν ισοπεδώνω τίποτα, το έχω γράψει πολλές φορές και μάλιστα από τον 01/2009.
          Τον "πάω" τον κ Σαμαρά, έχει ιδέες, αν και δεν συμφωνώ με όλες, έχει και όραμα.Μέχρι που είδα την αυλή του.Αν κυβερνήσει με αυτούς που έχει για συνεργάτες άστο να πάει άστο...
          Θα είναι η επόμενη καταλληλότερη απογοήτευση...
          Από την άλλη πλευρά είναι ένα άλλο πολιτικό τζάκι.
          Πρέπει να πάρω θέση δηλαδή υπέρ του μετανοημένου ή υπέρ της θυγατέρας;
          Μα μόνο για την καρέκλα αγωνίζονται. Μπορείς για ένα από τους δύο να μου παρουσιάσεις συνέπεια λόγων και πράξεων;
          Ο ένας γύρισε εκεί που μας έβριζε και η άλλη απειλούσε ότι θα φύγει όταν θα περάσει την πόρτα.

          ...και πρέπει να διαλέξω καρέκλα; Συγνώμη φίλε αλλά δεν είμαι ΠΑΣΟΚ και δεν αλλάζω τις αρχές και τις ιδέες μου με το βάθος της τσέπης και της φιλοδοξίας μου.

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Ο Ιθαγενής 10/11/2009 10:08:51

          Aγαπητέ Ιθαγενή, γίνε πιο συγκεκριμένος για τους συνεργάτες του Σαμαρά για να καταλάβουμε.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Ο Ιθαγενής 10/11/2009 10:29:36

          Ιθαγενή πιθανόν μιλάς για την θητεία του στο υπουργείο πολιτισμού, γιατί εκεί που ήταν αυτός αρχηγός απ΄ την αυλή του αγνάντευαν το πέλαο ένας Ελύτης κι ένας Λεντάκης. Το ό,τι η Νέα Δημοκρατία πάσχει ευρύτερα στην καμαρίλα των στελεχών είναι γνωστό τοις πάσι κι αν θέλεις οι πιο φιλόδοξοι και παρασημοφόροι διαλέγουν πάντα τη μεριά που δίνει τα πιο πολλά, και ξέρουμε ποιά ήταν αυτή η μεριά στη συγκεκριμένη παράταξη μέχρι προχθές...
          Εψές πάντως είπε πως η επόμενή του κίνηση εάν εκλεγεί θα είναι το τακτικό συνέδριο. Και όταν έχεις το μαχαίρι έχεις και το πεπόνι τότε ζωγραφίζεις κατά την τέχνη σου και το σκαρί σου...

        • Swell avatar
          Swell @ Ο Ιθαγενής 10/11/2009 10:30:07

          Δεν ξέρω. Λογικά σκεπτόμενος, κάποια στελέχη του ΙΣΩΣ να έχουν ακόμα τέτοια λογική.

      • Swell avatar
        Swell @ markella 10/11/2009 10:20:49

        @KΩΣΤΑΣ Θ.: Θα σου πω μια ιστορία που άκουσα από αξιόπιστο φίλο, ειδικό στο "χτίσιμο" ιστοσελίδων. Λίγες μέρες μετά την ίδρυση της ΠΟΛΑΝ, βρίσκεται στα γραφεία τους για να τον μπριφάρουν σε σχέση με το σάιτ του κόμματος. Στη διάρκεια της συζήτησης, υπήρξαν κάποια στελέχη που θεωρούσαν ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο σάιτ, κάποιες αναφορές γαλλικών και γερμανικών εφημερίδων της εποχής, που παρομοίαζαν την ΠΟΛΑΝ με το κόμμα του Λεπέν. Ευτυχώς, πρυτάνευσαν οι φρονιμώτεροι.

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Swell 10/11/2009 10:24:57

          Οκ. Και αυτά τα στελέχη είναι αυτή τη στιγμή δίπλα στον Σαμαρά;

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Swell 10/11/2009 10:34:57

          Ο Σαμαράς αρνήθηκε την πρόταση του Κακλαμάνη να καλύψουν το αντίστοιχο λεπενικό ακροατήριο θεωρώντας πως το φυσικό τους ακροατήριο είναι η κεντροδεξηά (η Νέα Δημοκρατία με πρόεδρο τον Μητσοτάκη πρόσφερε αυτό το πεδίο)

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 09/11/2009 22:57:37

      μην αγχωνεσαι φιλτατε ΦΑΤ ΦΑΤ κοντος ψαλμος αλληλουια!! εξαλλου αν δεν το κανει ΧΑΜΕΝΟΣ ΘΑΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ

  19. σταμ avatar
    σταμ 09/11/2009 21:05:10

    ,,,,1. Ο Σαμαρας ειναι πολλαπλασιος σε πολιτικο βαρος της Ντορας 2,,,αρκετα ανεχθηκαμε ειτε πονηρους ειτε ανικανους,,,ειτε καριεριστες με υφος καρδιναλιων προς δουλοπαροικους ,Ηρθε Η ωρα της ,

  20. σταμ avatar
    σταμ 09/11/2009 21:06:21

    ...

  21. σταμ avatar
    σταμ 09/11/2009 21:08:13

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ

  22. kaliteriellada avatar
    kaliteriellada 09/11/2009 21:44:37

    DEN YPARXEI MELO STIN ND!

  23. kostas avatar
    kostas 09/11/2009 22:04:06

    θεωρω πως έφτασε πλέον η ώρα της βάσης.
    Η μόνη που μπορεί να ρίξει κάστρα, ν αχρηστέψει μηχανισμούς και να στελιλει
    τα ζόμπη στη μονιμη θέση τους.Δηλαδή στα καρπάθια όρη.-

  24. Aris M. avatar
    Aris M. 09/11/2009 22:39:44

    Για να βγάζει ο Πρετεντέρης ισοπαλία το Σαμαρά με τη Ντόρα, προβλέπω σαρωτική νίκη του Σαμαρά απο το 1ο γύρο. Αν δεν έχει παραιτηθεί η Ντόρα μεχρι τοτε...

  25. inquisitor avatar
    inquisitor 09/11/2009 22:43:21

    "Την Ιστορία την γράφουν οι μάζες και η μαμή της είναι η ρήξη."

    Πολύ "δεξιό" αυτό, βλέπω ο εισοδισμός των αριστερών στη ΝΔ καλά κρατεί.

  26. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 22:52:57

    @ Λέλος.......μπράβο λεβεντόπαιδο....την είπες την εξυπνάδα σου.....για να δεις ότι δεν λέω ψέμματα, το ρητό της 7ης Ταξιαρχίας όπου άνηκε η μονάδα μου, ήταν "ουκ ελάττω παραδώσω" (ο φίλος στον Έβρο ξέρει που βρίσκεται)......με το να τα ισοπεδώνεις και να απαξιώνεις όλα,το μόνο που καταφέρνεις είναι να γελοιοποιείς μόνο τον εαυτό σου..........

  27. Υ. avatar
    Υ. 09/11/2009 22:54:07

    Στην Ελλάδα, ενίοτε τη γράφουν οι μίζες.
    Από πότε η κοινωνική δικαιοσύνη έγινε κόπυ-ράϊτ της “κατά τίτλο” αριστεράς?

    • inquisitor avatar
      inquisitor @ Υ. 10/11/2009 01:58:10

      Από πάλια, τι να κάνουμε τώρα.
      "μάζες" και "ρήξεις" δεν είναι συντηρητικές έννοιες.
      θα πεις βέβαια, μήπως είναι πλέον η ΝΔ;

      • Υ. avatar
        Υ. @ inquisitor 10/11/2009 02:24:39

        Οι έννοιες “συντήρηση”, “προοδευτικότητα”, “δεξιά”, “αριστερά”, δειλά μεν, αλλά έχουν αρχίσει να επαναξιολογούνται, επαναδιατυπώνονται και ξαναγράφονται. Τα εννοιολογικώς πολιτικά στερεότυπα των τελευταίων εκατό χρόνων, έχουν ήδη καταρριφθεί στον υπαρκτό και ρεαλιστικό χώρο της καθημερινότητας. Μένει να γίνει η επικοινωνία τους.

  28. fatfat avatar
    fatfat 09/11/2009 22:55:46

    @markella.....απαντώ σε αυτό που γράφεις ότι η κυρία Μπακογιάννη δεν θα μιλήσει εναντίον των δικών της.....προσωπική μου άποψη είναι ότι και οι δυό κυριότεροι υποψήφιοι πρέπει μετεκλογικά σε τακτικό συνέδριο να ασκήσουν αυστηρή κριτική και να παραδεχθούν τα λάθη ΟΛΩΝ - ακόμα και τα δικά τους.......

  29. Orestios avatar
    Orestios 09/11/2009 22:59:54

    Την Ιστορία την γράφει η....... Ρεπούση. Στα παλαιότερα των υποδημάτων της.

  30. Υ. avatar
    Υ. 09/11/2009 23:07:54

    Φατφατ. Και γιατί να μη το κάνουν, ΚΑΙ προεκλογικά? Φαντάζεσαι τη Ντόρα να μιλά για Ζήμενς, Καραβέλες και Χριστοφοράκους? Για Ανάν και Μπους? Για αντπυραυλικές ασπίδες?

  31. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/11/2009 08:32:14

    Την ιστορια γραφουν οι Μίζες...

    Δεν λες κουβεντα,,κρατας κρυμενα μυστικα και ντοκουμεντα..

    ΠΠ

  32. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 10/11/2009 10:12:28

    Ποιά ρήξη καί ποιά βάση ρέ παιδιά?Ξεχνάτε ότι σέ αυτή τή χώρα κατοικούν"ιθαγενείς"βιολογικά γερασμένοι, "ξένοι"μέ μηδενική πολιτική συνείδηση καί ότι οί νέοι μεγαλώνουν στό "κλίμα Ρεπούση" καί θά επιμορφωθούν από τήν νέα Γ.Γ τού Υπουργείου Παιδείας!!!.Μήπως ή ρήξη θά γίνει από "θεσμικούς παράγοντες"όπως ή Εκκλησία,Τ.Ε.Ε,Ιατρικοί Σύλλογοι,Δικηγορικοί Σύλλογοι,Ο.Λ.Μ.Ε,ο Κόκ.....ς,ο Μπόμ....ς,ο Λαμ....ς,ή μήπως θά τήν κάνουν οί πατριδοκάπηλοι, οί μίζες κ.λ.π.Δυστυχώς τό ΝΕΟ καί ή ΡΗΞΗ συνυπάρχει πάντοτε μέ αίμα όπως όταν γεννηθήκαμε από τήν μητέρα μας.

  33. πρώτα η ελλάδα avatar
    πρώτα η ελλάδα 10/11/2009 10:47:50

    Την ιστορία τη γράφουν οι ΝΙΚΗΤΕΣ, φίλε φάκτορα.
    Χωρίς υπερβολή, νύν υπέρ πάντων αγών.
    Η ώρα είναι τώρα, το Νοέμβριο θα κριθεί η επόμενη δεκαετία της ζωής μας.
    No ifs, no buts, no maybes.

  34. nikolas avatar
    nikolas 11/11/2009 12:05:19

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ…
    ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ MEDIA ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΣΑΜΑΡΑ!!! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ;;; ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΟ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ) ΑΜΕΣΩΣ Η Ν.Δ ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΠΩΣ;;;ΜΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΜΙΑ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΑΠΕΣΠΑΣΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΑΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ (30% ΑΠΟΧΗ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΠΩΛΕΙΕΣ). ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΗΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ MEDIA ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΙΚΗΣ ΣΑΜΑΡΑ-ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ-.
    ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΝΟΟΥΝ ΝΤΟΡΑ ;;;
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ : ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, ΔΟΛΟΠΛΟΚΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΗΣ ΜΙΑ : ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΩΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΩΣ ΧΩΡΑ.

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΧΗ… ΓΕΡΑ-ΚΑΘΑΡΑ-ΣΑΜΑΡΑ !!

  35. Σταύρος βασδέκης avatar
    Σταύρος βασδέκης 19/11/2009 12:03:52

    ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΙΩΤΙΣΜΩΝ ΔΕΞΙΑ – ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΣ – ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ

    Προς μια υπέρβασης των μειωτισμών Δεξιά – Αριστερά και Δεξιός – Αριστερός.
    Ο Ιησούς Χριστός δίδαξε και την εξής ανοησία, μεταξύ των πολλών άλλων:
    ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ, 18, 8 «Εάν το χέρι σου ή το πόδι σου σε σκανδαλίζει, κόψε το και ρίξε το μακρυά. Είναι καλύτερα για σένα να μπεις εις την ζωήν κουλός ή κουτσός παρά να έχεις δύο χέρια ή δύο πόδια και να σε ρίξουν στην αιώνια φωτιά». Αμέσως μετά λέει ακριβώς το ίδιο και για τα μάτια!


    Κανείς ευτυχώς χριστιανός δεν εφάρμοσε τις εντολές αυτές, όπως άλλωστε και καμμιά άλλη.

    Και ποιος να το περίμενε ότι οι εντολές αυτές θα εφαρμόζονταν στον χώρο της πολιτικής, εδώ κι έναν περίπου αιώνα!
    Διότι τι θα πει αυτός είναι Δεξιός; Θα πει πως είναι ένας άνθρωπος που έκοψε και έριξε το αριστερό του χέρι, πόδι και μάτι, επειδή τον σκανδάλιζαν! Και τώρα είναι κουτσός, κουλός και μονόφθαλμός. Και παρ’ ότι δεξιός, ότι και να κάνει, το κάνει αδέξια.
    Και δεν του φτάνει που ακρωτηρίασε τον εαυτό του, αλλά τον πιάνει μανία να ακρωτηριάσει και όλους τους άλλους, που δεν τους κόφτει να αυτοαακρωτηριαστούν, όπως να πούμε το έκαναν αυτό οι Αμερικανοί στους Βιετναμέζους ή στους Χιλιανούς.

    Ακριβώς μάλιστα το ίδιο κάνει και ο Αριστερός άνθρωπος. Μόνο που αυτός κόβει και ρίχνει τα δεξιά του μέλη, επειδή αυτά είναι που τον σκανδαλίζουν. Κι αυτόν τον πιάνει μανία να ακρωτηριάζει τους άλλους που είναι Δεξιοί! Όπως να πούμε έκανε ο Στάλιν σε εκατομμύρια Ρώσους που μετά μανίας ήθελαν σώνει και καλά να κρατούν τα δεξιά τους μέλη. Ή όπως έκαναν οι ίδιοι στους Πολωνούς και στους Τσεχοσλοβάκους.

    Ανάμεσα τώρα σ’ όλους αυτούς κάθομαι κι εγώ απορημένος. Επιθυμώ να περπατάω και με τα δυο μου τα πόδια. Και με το αριστερό και με το δεξί. Να εργάζομαι και με τα δυο μου χέρια, να βλέπω και με τα δυο μου μάτια, ν’ ακούω και με τα δυο μου αυτιά, να μυρίζω με τα δυο μου ρουθούνια, ν’ αναπνέω με τα δυο μου πνευμόνια.
    Γυρίζω προς τους Δεξιούς να συνομιλήσω και πριν προλάβω ν’ αρθρώσω μια λέξη μ’ αποκαλούν κουμμούνι. Ρε παιδιά, να, τα έχω όλα τα δεξιά μου μέλη κι αγαπάω και την πατρίδα μου. Όχι, μου απαντούν, διότι έχεις και τα αριστερά, κι αυτό είναι εγκληματικό.
    Γυρίζω προς τους Αριστερούς να συνομιλήσω και πριν προλάβω να πω μια λέξη μ’ αποκαλούν Χούντα και φασίστα. Ρε παιδιά, να, έχω πάνω μου όλα τα αριστερά μέλη μου. Όχι, μου απαντούν, διότι έχεις και τα δεξιά. Μα βρε καλά παιδιά, αγαπάω και την πατρίδα μου σας λέω. Όχι μ’ απαντούν, είσαι εθνικιστής. Το σωστό είναι να αγαπάς όλες τις πατρίδες του κόσμου πλην μιας. Την δική σου!

    Η περίπτωση του Αμελούς ανθρώπου:
    Ο τάδε ήταν Δεξιός. Ήδη δηλαδή είχε κόψει και ρίξει τα αριστερά του μέλη. Κάποια στιγμή όμως έλαμψε η αλήθεια μέσα του και μεταπήδησε στην Αριστερά. Εκεί βεβαίως αναγκαστικά έκοψε τα δεξιά του μέλη. Έτσι κατέστη ο άνθρωπος Αμελής. Άλλοι τώρα βλέπουν για λογαριασμό του κι άλλοι ακούνε για πάρτι του.
    Το χειρουργικό εργαλείο των ακρωτηριασμών έχει όνομα. Λέγεται Πίστη.
    Αυτός είναι ο λόγος που οι αρχαίοι πρόγονοι των Ελλήνων δίδασκαν το «Να θυμάσαι να απιστείς».
    Αυτός επίσης είναι ο λόγος που Γ. Μανιάτης, ο ιδρυτής του ΕΥΡΕΤΗΡΙΟΥ είπε «Πίστεψες; Χάθηκες».


    Πώς όμως πέρασε στην πολιτική η διδασκαλία του Χριστού περί των ακρωτηριασμών;
    Για μεν τους Δεξιούς δεν απαιτούνται εξηγήσεις αφού σ΄όλες τις σημαίες μοστράρει πάντοτε ο σταυρός του Χριστού.
    Με τους Αριστερούς όμως τι τρέχει; Ο Μαρξ υποσχέθηκε ότι αυτό που οι χριστιανοί επιδιώκουν για τον άλλο κόσμο, αυτός το υπόσχεται γι’ αυτόν, τον εδώ και τώρα. Ναι, συμφωνώ. Εδώ και τώρα δικαιοσύνη, ελευθερία, ισονομία και ειρήνη. Πώς όμως ολ’ αυτά!
    Με την δικτατορία του προλεταριάτου. Δηλαδή ξανά μανά ακρωτηριασμοί.


    Κοντολογίς οι πάντες, πλην σπανίων εξαιρέσεων, αποκλείουν την περίπτωση της υπέρβασης της αντίθεσης Δεξιά- Αριστερά. Πώς είναι αδύνατον να επέλθει συμφωνία των τάξεων αντί της υπάρχουσας «πάλης των τάξεων».
    Δηλαδή ότι οι Σουηδοί, οι οποίοι διαθέτουν αξιοθαύμαστη επίδοση στο ζήτημα της συμφωνίας των τάξεων, μάλλον τυγχάνουν εξωγήινοι. Το γεγονός ότι είτε κυβερνώνται από «αριστερό» κόμμα είτε από «δεξιό» είναι ένα και το αυτό για την χώρα, δεν φαίνεται να συγκινεί και να προβληματίζει ούτε Αριστερούς ούτε Δεξιούς.


    Όπως όμως και να έχουν οι ιδέες και οι θεωρίες, τα γεγονότα και οι καταστάσεις είναι κατηγορηματικές και ανελέητες. Και οι Δεξιοί και οι Αριστεροί, όπου έχωσαν τη μούρη τους, ωσάν τέτοια, αριστερή ή δεξιά, δημιούργησαν τραγωδίες. Είναι που είναι ο άνθρωπος τραγικό ων από τη φύση του, πλάκωσαν και οι επεμβάσεις των ακρωτηριασμένων ανθρώπων για να τον φέρουν σε τραγικότερη ακόμα κατάσταση.


    Ας ξαναθέσουμε λοιπόν την πρόκληση: μπορούμε και πρέπει να βαδίσουμε προς μια υπέρβαση της αμαρτωλής ψευδοαντίθεσης ΑΡΙΣΤΕΡΑ – ΔΕΞΙΑ;
    Επί τέλους, οι αρτιμελείς άνθρωποι ως πότε θα τυγχάνουν υπό κατηγορία!


    Σταύρος Βασδέκης
    Μαυροκορδάτου 31
    Σέρρες 62100
    Τηλ. 2321052462
    vasdekis@athriskos.gr


    Επιτρέπεται η αναδημοσίευση όλων των άρθρων δίχως την άδεια του συγγραφέα και χωρίς αναφορά στην πηγή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.