#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/04/2010 19:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τζαμί στην Αθήνα, δωράκι στον Ερντογάν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 29/04/2010 19:56:23

    Αφεριμ

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/04/2010 20:00:53

    χαχαχα... Οι τσάτσοι στον μιναρέ!

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 29/04/2010 20:16:43

      χαχαχαχαχα....πολύ καλό.

      Με τα λεφτά που θα κόψει από τους αξιωματικούς θα χτίσει το τζαμί. Καλά να πάθουν οι αξιωματικοί, που χάφτουν ότι κόλπα τους κάνει ο χοντρός.

  3. laz avatar
    laz 29/04/2010 21:05:47

    δηλαδη τον προβαλλει και ως εκπροσωπο ολου του μουσουλμανικου κοσμου...!αυτο που αποζητα η αγκυρα.. να ξαναγινουν οθωμανοι..ρε δεν παμε καλα!!αν γινει καμια ανακοινωση οσο ειναι ο ερντογαν οι τυποι που μας κυβερνουν ειναι οχι απλα επικινδυνοι...ειναι κατι πολυ χειροτερο...αφελεις

  4. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 29/04/2010 21:23:01

    σας παρακαλώ μη ξεφτυλίζετε την Αγιά Σοφιά.. βάλτε κάποιο άλλο κτήριο στην εικόνα.

    • Anatolios avatar
      Anatolios @ Ευθύμης 29/04/2010 21:59:18

      Αρχηγε μου δεν ειναι η Αγια Σοφια, ειναι το Μπλε τζαμι της Κωνσταντινουπολης

  5. Dimi avatar
    Dimi 29/04/2010 21:25:53

    Ω, Θεέ μου, Φρίκη! Φρικη! δίχως τέλος έστω και σε μοντάζ.

  6. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 30/04/2010 00:00:06

    η ιδέα δεν είναι κακή! αρκεί οι άδειες μικροπωλητών για τσάι και σαλέπι έξω από το τζαμί να δοθούν σε δικούς μας.
    Τη δουλειά την ξέρουμε και θα κονομήσουμε!

  7. rage avatar
    rage 30/04/2010 13:09:48

    πρώτα φτιάχνουν τζαμιά και μετά απαγορεύουν τις μαντήλες.
    Όσο υπάρχουν αγράμματοι θρησκευόμενοι πορωμένοι ανόητοι, τόσο θα βρίσκουν άλλοι κόσμο να λιώνουν κάτω από τις μπότες τους...

  8. Mαρινα avatar
    Mαρινα 01/05/2010 13:12:58

    www.anglicandioceseofjos.org/dogo.html


    Δειτε το τι μας περιμενει στο εγγυς μελλον!!!!

    • rage avatar
      rage @ Mαρινα 03/05/2010 11:38:20

      υπάρχουν πολλές φωτογραφίες που δείχνουν τη βια των εξαθλιωμένων, τις δολοφονίες των φτωχών από τους πλούσιους, κ.λπ.

  9. σοφια avatar
    σοφια 06/06/2010 02:34:38

    αμα τους δωσοθμε πολυ αερα ετσι θα μας τιγγαρουνε και την ελλαδα τζαμια...οπως στην αγγλια ακθε τετραγωνο και τζαμι..περρισοτερα τζαμια εχει παρα καθολικες εκκλησιες