#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/06/2011 23:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τζαβάρας κατά Μητσοτάκη



Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απέστειλε χθες ανοιχτή επιστολή σε όλους τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου – όπου επικαλούμενος την κρισιμότητα των ημερών…!!! - προτείνει: Τη μείωση του αριθμού των βουλευτών από 300 σε 200…,την κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης, την  κατάργηση του επιδόματος για συμμετοχή των βουλευτών σε Επιτροπές της Βουλής, το κλείσιμο του καναλιού της Βουλής, την κατάργηση των βουλευτικών αυτοκινήτων και για να προσδώσει την δέουσα σοβαρότητα, ζητεί την κατάργηση στην πράξη της βουλευτικής ασυλίας και την διαχρονική ανάρτηση του «πόθεν έσχες» των βουλευτών στο διαδίκτυο…

Χθες ρωτήθηκε σχετικά από ον Real FM ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων:

Με τον Κυρ. Μητσοτάκη ανήκουμε σε δυο διαφορετικούς κόσμους.

Εκπροσωπούμε διαφορετικές αξίες ζωής. Εγώ δεν είμαι προϊόν μιας ιστορίας ευκλεούς που έχει η οικογένεια μου. Είμαι ένας ταπεινός δικηγόρος της επαρχίας.

Ο Κυρ. Μητσοτάκης έχει λόγους να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που οι αγανακτισμένοι πολίτες δημιουργούν καθημερινά εναντίον της οικογενειοκρατίας.

Εγώ κάνω 4000 χ.λ.μ. το μήνα. Ο Κυρ. Μητσοτάκης δεν έχει ανάγκη να κάνει κανένα. Άρα στο κοινοβούλιο σας λέω υπάρχουν δυο  φωνές βουλευτών. Είναι αυτοί οι οποίοι βγαίνουν στην επαρχία και οι οποίοι είναι ήρωες, είναι εκείνοι που δεν έχουν χορηγούς, είναι εκείνοι που δεν έχουν προστάτες.

Ξέρω π.χ. ότι στη Β΄ Αθηνών οι χορηγίες δίνονται κατά τρόπο που είναι γνωστός σε όλους.

Εγώ πάντως χορηγούς δεν έχω.

Εγώ στην Βουλή μπήκα αφού επί 30 χρόνια ήμουνα μαχόμενος δικηγόρος.

Αυτοί που βγαίνουν και μιλάνε από τη θέση που έχουνε από συμβολικό κεφάλαιο που έχει συμπληρώσει η οικογένεια τους ή η τάξη τους και κατά αυτόν τον τρόπο που σας είπα προσπαθούν να εξευμενίσουν τους αγανακτισμένους προσφέροντας τους τα χαρακτηριστικά του αξιώματος ως δήθεν προνόμια, προσφέρουν κακή υπηρεσία στην Δημοκρατία.

Ο Κυρ. Μητσοτάκης εκπροσωπεί μια πολιτική δυναστεία και εγώ εκπροσωπώ την ταπεινότητά μου.

Εγώ και ο Κυρ. Μητσοτάκης δεν προσήλθαμε στην πολιτική με τους ίδιους όρους και μην μου πείτε ότι εγώ ένας δικηγόρος επαρχίας που επί 30 χρόνια αγωνίστηκα από το γραφείο μου και έπεισα την κοινωνία την τοπική, συναγωνίστηκα με τους ίδιους όρους έναν πολύ μεγάλο μεγαλόσχημο βουλευτή της Β΄ Αθηνών που κατάγεται από μια λαμπρή και ένδοξη οικογένεια και βέβαια που δεν χρειάζεται να προσφύγει στις πενιχρές και στις οποιεσδήποτε αποταμιεύσεις του πατέρα του ή της συγγένειας του για να ασχοληθεί με τα βουλευτικά του καθήκοντα. Έχει πολλούς ικανούς αρκετούς και κυρίως έχει ένα συμβολικό κεφάλαιο γύρω του το οποίο έχει συσσωρευτεί βεβαίως με μια ακαταμάχητης γοητείας και δόξας μακραίωνης οικογενειακής ιστορίας.

Εγώ ξέρω πάντως ότι υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες δίνουν πολλά χρήματα σε υποψηφίους όλων των κομμάτων.

Έχετε δει, βουλευτή επαρχίας να είναι γραμμένος σε κάποια κατάστιχα τέτοια; Εγώ γνωρίζω πραγματικά ότι ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις άλλων βουλευτών που τα πολυτελή τους γραφεία τα πληρώνουν χορηγοί.

Καλό θα είναι κάποιος από την κυβέρνηση να καταλάβει ότι μπορεί το δημοψήφισμα να χρησιμοποιηθεί, προκειμένου να ανακουφιστεί ο μεγάλος καημός του λαού που είναι η ατιμωρησία εκείνων των υπουργών και των υφυπουργών οι οποίοι δεν έχουν μέχρι σήμερα τις συνέπειες των πράξεών τους λόγω του ότι υπάρχει το άρθρο της παραγραφής.

Με τον Κυρ. Μητσοτάκη ανήκουμε σε διαφορετικό ηθικό και νοητικό παράδειγμα, προσεγγίζουμε τα προβλήματα της πολιτικής με διαφορετικό τρόπο.

Ο Κυρ. Μητσοτάκης πιστεύει στη συναινετική δημοκρατία εγώ πιστεύω στη δημοκρατία με την έννοια του αγώνα της σύγκρουσης. Αυτή είναι η διαφορά μας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/06/2011 23:45:20

    Αχ, βρε Τζαβάρα, ξέχασες κάποια πραγματάκια. Για παράδειγμα, δεν του θύμησες το... Νηστικάκη.

  2. kostasthess avatar
    kostasthess 09/06/2011 23:50:29

    καλα, ηρεμησε λιγο μεσιε Τζαβαρα.. Μου θυμιζει λιγο Βασιλακη Καιλα η ιστορια η γιο του αγωγιατη (βλεπε Τσοβολα..). Απο ποτε ο κ. Τζαβαρας ανελαβε την υπεραπιση της συντεχνιας των βουλευτων αυτοκλητα? Δεν σε πιεσε κανενας αγαπητε να γινεις βουλευτης? Μπορεις να πας να συνεχισεις την δικηγορια σου, δεν σε κραταει κανεις..

    • Kennan avatar
      Kennan @ kostasthess 09/06/2011 23:55:04

      Κυριάκο, η Ντόρα ξέρει οτι σχολιάζεις στο antinews;

      • ο ξένος avatar
        ο ξένος @ Kennan 10/06/2011 00:09:34

        Δεν έχει και άδικο. Αν κάνει 4.000 χιλιόμετρα το μήνα, να ζητήσει επίδομα βενζίνης. Γιατί χρειάζεται και 4 "επιστημονικούς" συνεργάτες με μισθούς CEO;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ο ξένος 10/06/2011 00:13:02

          Με τίποτα δεν ικανοποιείστε εσείς. Αποσπούν δημοσίους υπαλλήλους οι βουλευτές, γκρινιάζετε (και δικαίως, συμφωνώ κι εγώ). Προσλαμβάνουν συνεργάτες, πάλι γκρίνια. Τελικά τι θέλετε, να κάνει και γραμματειακή (αυτο)υποστήριξη ο ίδιος ο βουλευτής;

      • kabisios avatar
        kabisios @ Kennan 10/06/2011 00:18:47

        Ακόμα γελάω...κι έχουν περάσει ώρες!

  3. chrisss avatar
    chrisss 09/06/2011 23:56:03

    Απόλυτο δίκιο έχει ο Τζαβάρας...αν θες βουλευτές ανεξάρτητους δεν μπορείς να τους έχεις στην πείνα..είναι λαικισμός εσχάτου είδους τα όσα είπε ο Μητσοτάκης..λες και αν γλιτώσουμε 100 μισθούς τον χρόνο θα σωθούμε..στο χέρι μας και στην ψήφο μας είναι να αποδειχθούν οι μισθοί τον βουλευτών μας δίκαιοι και άξιοι...

  4. Γιωργος Ασημενιος avatar
    Γιωργος Ασημενιος 09/06/2011 23:57:14

    Καλά να πάθετε αφου ανέχεστε ακόμη τους μητσοτάκηδες τους αβραμόπουλος και λοιπά στελέχη που τα μόνα ένσημα που έχουν να επιδείξουν είναι τα κομματικά.

  5. kennan avatar
    kennan 10/06/2011 00:01:21

    Μπορεί να μην συμφωνείς μαζί του, άλλα είναι ο μόνος βουλευτής που τόλμησε δημοσίως να πάει κόντρα με το σύστημα. Βλέπε Mega. Κατάλαβες Κυριάκο;

    • trelos avatar
      trelos @ kennan 10/06/2011 10:41:36

      Τζαβάρας! ο πολιτικός του μέλλοντος! Αντε να πάρει και κανένα υπουργείο μαζί με τον Γιακουμάτο, έτσι για ανανέωση.

      • m.s avatar
        m.s @ trelos 10/06/2011 11:18:44

        Έχεις τίποτα μα του προσάψεις ; συγκεκριμένα όμως.
        Πέστο εδώ και τώρα.
        Πές ο Τζαβάρας έκανε αυτό ή είπε αυτό και πρόσβαλε το λειτούργημά του ή έκανε κακό στην πατρίδα.
        Αλλιώς ενοχλείσαι που στη Βουλή υπάρχουν πολιτικοί που δεν προέρχονται από την κομματική βοθρίλα και τα λαϊκίζοντα χάπατα.

  6. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 10/06/2011 00:10:59

    Δεν ξέρω τι εστί Τζαβάρας και ούτε με απασχολεί.
    Ωστόσο θα κάνω μια επισήμανση, αναφορικά με την λογική Μητσοτάκη.
    Ο σταθμός της Βουλής, λοιπόν να κλείσει, αλλά γιατί;
    Επειδή η τηλεθέασή του πιάνει πάτο...
    Έχει συνειδητοποιήσει άραγε κανείς, τη περιορισμένης αντιλήψεως σκέψη που διαπνέει την μόδα της αριθμολαγνείας;
    Και συνάμα την επικίνδυνη;
    Ας υποθέσουμε λοιπόν, ότι μετέδιδαν Lady Gaga, από τον τηλεοπτικό σαθμό της βουλής και η τηλεθέαση χτύπαγε "κόκκινο"...
    Θα είμασταν καλυμμένοι;
    Η προώθηση της παιδευτικής σημασίας, της πνευματικής καλλιέργειας, της νοητικής ανάπλασης, και πάει λέγοντας, προφανώς μας είναι αδιάφορα μεγέθη!
    Καλά, για το δημοκρατικό δικαίωμα των πολιτών να γνωρίζουν τι διαδραματίζεται στο ελληνικό κοινοβούλιο, στην ολομέλεια, στις επιτροπές, ή στα διάφορα τμήματα, ούτε λόγος!
    Φυσικά, αντιπαρέρχομαι την αντίληψη, ότι αυτοί οι ελάχιστοι που παρακολουθούν το εν λόγω κανάλι, είναι κάτι σαν ανθρώπινοι βόθροι, μιας και ανήκουν σε ένα ταπεινό ...0,3%
    Επιμένω, πως πριν από οτιδήποτε, πρέπει να αποκτήσουμε την αίσθηση του μέτρου, της αναλογικότητας, της ισορροπίας!
    Η άκρατη νουμεροπληξία μας σκοτώνει.
    Εκτός των άλλων, αν η διαφορά του κ.Μητσοτάκη, από τον κ. Δρούτσα εντοπίζεται στο γεγονός ότι ο πρώτος εκλέγεται, τότε ας μην κατηγορούμε τους πολίτες όταν λαϊκίζουν κάνοντας λόγο για πολιτικά τζάκια και κληρονομικώ δικαίω, απόκτηση πολιτικών αξιωμάτων.
    Όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά...

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Γιώργος Μεσσηνία 10/06/2011 10:44:38

      Ἄψογη ἡ παρατήρηση γιά τό κανάλι τῆς Βουλῆς. Πρόκειται γιά κοινοβουλευτικό Προμαχώνα.
      Συμφωνῶ τά μέγιστα!!!!

  7. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 10/06/2011 00:11:54

    Μα ότι λέει ο Μητσοτάκης δεν είναι αντιγραφή απόψεων που έχουν χιλιοειπωθεί; Τι το νέο είπε; Σαφώς και χρειάζεται να γίνουν λιγότεροι οι βουλευτές, σαφώς δεν δικαιούνται καμιάς ασυλίας και βέβαια πολύ θα ήθελα να ξέρω τι απέκτησε ο καθένας τους κατά την διάρκεια της θητείας του ως βουλευτής και κυρίως πώς. Το γιατί τα επαναλαμβάνει δεν καταλαβαίνω στα καλά καθούμενα.

  8. antiκοινοβουλευτικός avatar
    antiκοινοβουλευτικός 10/06/2011 00:21:19

    Θα μπορούσε όμως να πει κάποιος στον κ. Μητσοτάκη
    Θα συμφωνούσε στη μείωση του αριθμού των βουλευτών σε 200 και την αύξηση του πλαφόν για να εισέρχεται κάποιο κόμμα στη Βουλή στο 6%;
    Μπορεί βέβαια κάποιοι βουλευτές να έχουν λύσει το οικονομικό τους πρόβλημα. Έχει πληροφορηθεί όμως ότι υπάρχουν και κάποιοι συνάδελφοί του χρωστάνε δεκάδες χιλιάδες ευρώ στις Τράπεζες, άλλοι είναι άνεργοι και άλλοι ζουν με αυτή ακριβώς την βουλευτική σύνταξη.
    Και πάλι απορώ, πως προτείνει την κατάργηση των βουλευτικών αυτοκινήτων. Είναι δηλαδή το ίδιο ένας βουλευτής να κινείται στην Α΄ ή στη Β΄ περιφέρεια Αθηνών και το ίδιο να πηγαίνει στην Καρδίτσα, ή στην Σπάρτη;
    Όλοι οι βουλευτές έχουν την αβάντα των καναλαρχών για να παρουσιάζονται στην τηλεόραση; Προτιμά να σερβίρει την είδηση για τη Βουλή ένα ιδιωτικό κανάλι όπως εκείνο θέλει, προσφέροντας μασημένη τροφή ή να μπορεί ο οποιοσδήποτε να κρίνει από μόνος του την επικαιρότητα, παρακολουθώντας σε ζωντανή μετάδοση το κανάλι της Βουλής; Δεν ήταν ωραία που ο Σιούφας του έστελνε μια κάμερα να τον ακολουθεί σε κάθε εξόρμηση που έκανε με την επιτροπή περιβάλλοντος; Να παίζουν και οι άλλοι βουλευτές στην τηλεόραση…
    Δυστυχώς, ακριβώς αυτό που επικαλείται ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης συνεπαρμένος από την κρισιμότητα των ημερών, «… Πάντως, η αμηχανία είναι ανεπίτρεπτη και η αδράνεια μπορεί να αποβεί καταστροφική…» θα πρόσθετα ότι ακριβώς εξ αιτίας αυτού, θα έπρεπε οι βουλευτές όχι μόνο να μην λαϊκίζουν διότι ο κόσμος δεν τρώει μητσοτακόχορτο, αλλά να επιδεικνύουν τη σοβαρότητα που απαιτούν οι περιστάσεις. Δεν είναι όλοι οι βουλευτές από πλουσιόσπιτα. Δεν είναι όλοι οι βουλευτές εκλεγμένοι από τα κανάλια.

    • stergios avatar
      stergios @ antiκοινοβουλευτικός 10/06/2011 02:03:03

      Εσείς κ.antiκοινοβουλευτικέ μπορείτε να μας εξηγήσετε τους λόγους πού κάποιοι βουλευτές χρωστάνε δεκάδες χιλιάδες στίς τράπεζες;
      Γιατί εμείς γνωρίζουμε μόνο τους λόγους που χρωστάνε οι ιδιωτικοί υπάλληλοι στίς τράπεζες:Περικοπή μισθού ή απόλυση.
      Πως σείς εξηγείτε το γεγονός ότι υπάρχουν πρώην βουλευτές που είναι άνεργοι;Είναι ανίκανοι να βρούν μιά δουλειά να θρέψουν τήν οικογενειά τους;Σε τέτοιους Δραστήριους ανθρώπους αναθέσαμε την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας; Και στο κάτω κάτω της γραφής( όπως συνήθως λέγεται) ας πάρουν επίδομα ανεργίας από τον Ο.Α.Ε.Δ. 800.000.-άνεργοι υπάρχουν που πρίν ΔΟΥΛΕΥΑΝΕ στον ιδιωτικό τομέα.Μήπως οι βουλευτές είναι κρατικοδίαιτοι;Καί αυτοί που ζούν με αυτήν ακριβώς τη βουλευτική σύνταξη,δεν παίρνουν σύνταξη από το επαγγελματικό τους ταμείο;δεν ανήκουν σε κανέναν κλάδο εργαζομένων;Το επάγγελμά τους ήταν μόνο το βουλευτιλίκι-ΒΟΛΕΥΤΙΛΙΚΙ-δε δούλεψαν ποτέ στή ζωή τους σε μιά δουλειά όπως όλοι μας;δεν κόλλησαν ποτέ τους ένσημα; δε δούλεψαν ποτέ ανασφάλιστοι;ΠΩΣ λοιπόν να ενδιαφερθούν ουσιαστικά για τα προβλήματα του κοσμάκη αφού δεν τα γνωρίζουν(μόνο κάνουν ότι τα γνωρίζουν) και δεν τα νιώθουν. Οι νέοι μας , ο ανθός του λαού μας , οι οποίοι είτε είναι άνεργοι και ψάχνουν για δουλειά,είτε δουλεύουν με μειωμένο ή ολόκληρο ωράριο είτε δουλεύουν με μπλοκάκι γυρνώντας την επαρχία,χρησιμοποιούν το δικό τους μηχανάκι ή αυτοκίνητο.Αγαπητέ κ.antiκοινοβουλευτικέ η τοποθέτησή σου είναι σε λάθος βάση. Τα βάζεις με τον κ.Μητσοτάκη που ενδεχομένως όπως λές λαικίζει και ο λαός δεν τρώει Μητσοτακόχορτο ,διαγκωνίζεσαι μ'αυτόν και χάνεις το δάσος βλέποντας το δέντρο.Τό δάσος που είναι αυτός ο έρμος ο λαός και η δυστυχία του,στην οποία τον έχουν ρίξει αυτοί οι βουλευτές που τα προνόμιά τους αστόχως υπερασπίζεσαι.

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ stergios 10/06/2011 10:48:15

        Δέν τά λές καλά Στέργιο.., δυστυχῶς...!

  9. Φωτεινή Πιπιλή avatar
    Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 00:22:33

    Ξέχασε να πει ο συνάδελφος Κώστας Τζαβάρας ότι ο κόσμος δε μουτζώνει τη Βουλή για τα βουλευτικά για παράδειγμα αυτοκίνητα,αλλά τη μουτζώνει-χωρίς να φταίμε οι νεώτεροι Βουλευτές-για τη προκλητική ατιμωρησία αυτών που όντως έκλεψαν, δηλαδή Υπουργών,"κολλητών" Υπουργών, Διοικητών ΔΕΚΟ, συνδικαλιστών, Νομαρχών, Δημάρχων και λοιπών, που διαχειρίστηκαν εκ της θέσεως τους Δημόσιο χρήμα, γιατί ο Βουλευτής εκ της θέσεως του δεν μπορεί να κλέψει για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν διαχειρίζεται χρήμα. Η ατιμωρησία δεν έχει να κάνει μόνο με τους εκπροσώπους της Εκτελεστικής εξουσίας. Κατά τη γνώμη μου, αυτοί που πρέπει επίσης να τιμωρηθούν από το λαό είναι και όλοι αυτοί, οι "συστημικοί" Υπουργοί,κομματικά μεγαλοστελέχη και λοιποί, που διορίζανε συρφετό κολλητών τους και ψηφοφόρων τους, αυτοί που δημιούργησαν, αυτό το δημόσιο "τέρας" που μας πνίγει όλους ακόμα και εμάς που δεν έχουμε κάνει ούτε ένα διορισμό!
    Τζαβάρα, είμαι μαζί σου

    Να παραδώσουν εδώ και τώρα όλοι τα κρατικά αυτοκίνητα !

    Οι πρώην πρώην Πρόεδροι της Δημοκρατίας
    Οι πρώην πρώην Πρωθυπουργοί
    Οι πρώην πρώην Πρόεδροι της Βουλής
    Οι Περιφερειάρχες
    Οι Δήμαρχοι
    Οι Αντιδήμαρχοι
    Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Αρχών
    Οι Γενικοί Γραμματείς
    Οι Πρόεδροι όλων των ΔΕΚΟ
    και φυσικά όλοι οι Βουλευτές.

    • moriarty avatar
      moriarty @ Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 00:59:25

      Κυρία Πιπιλή, πείτε μας ποιοί ψήφισαν τον πιο κάτω νόμο την άνοιξη:

      ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΥΠΟΥΡΓΩΝ(ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ3126/2003)
      ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΥΛΟΥ 97, 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011, ΝΟΜΟΣ 3961,
      ΑΡΘΡΟ 5
      ΚΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΜΗ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ ΒΙΑΙΗΣ ΠΡΟΣΑΓΩΓΗΣ, ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ......

    • Mixalis Mitzikos avatar
      Mixalis Mitzikos @ Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 01:10:22

      Agapiti kuria Pipili,
      Exete apolyto dikio.
      Oute stin Elbetia den uparxoun kratika autokinita gia tous bouleutes, oute tous plironoun enoikia gia grafeia (giati alloste na uparxoun grafeia bouleuton, uparxoun eidikes aithouses stin Elbetiki bouli opou mporoun aneta na proetoimazoun tis sunedriaseis), kai oute tous plironoun epistimonikous sunergates, gia tis metakiniseis exoun ena paso protis thesis sta trena, leoforia klp. Auta stin "ptoxi" Elbetia.....
      Kuria Pipili, paraklisi na epeiminete epi tou thematos sti Bouli.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Mixalis Mitzikos 10/06/2011 12:41:40

        ΜΙΧΑΛΗ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ GREEKLISH , ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ
        ΕΜΕΙΝΕ ΟΛΗ ΚΙ ΟΛΗ. ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΠΛΗΚΤΡΟΥ ΕΙΝΑΙ.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 01:14:07

      «ο Βουλευτής εκ της θέσεως του δεν μπορεί να κλέψει για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν διαχειρίζεται χρήμα»

      κα Πιπιλή, το συγκεκριμένο επιχείρημα είναι ατυχές.

    • NONOS avatar
      NONOS @ Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 01:22:16

      Πεστα κυρία Φωτεινή που μοιραζες θυμαμαι εντυπο υλικό στους ταξιτζηδες ,μιλούν δυστυχως αυτοί που δεν εχουν κανει φτωχοί κι οποιος δε νιωσει τι θα πει φτωχια ειναι πιστεψτε με αλλου ειδους ανθρωπος δε ειναι σαν κι εμας, εσας, μιλαει ο Κυριακος που μεγαλωσε με κουβερναντες και πηγε στα καλυτερα σχολεια που ποτε δεν τα μετρησε για να δει αν του βγαινει ο μηνας γιατι γι αυτον και για πολλους δυστυχως αλλους εκει μεσα ο μηνας εχει εννια...........

    • sawas avatar
      sawas @ Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 01:29:09

      ...γιατί ο Βουλευτής εκ της θέσεως του δεν μπορεί να κλέψει για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν διαχειρίζεται χρήμα.

      Με μια πιο προσεκτική ανάγνωση θα βλέπατε πως την απάντηση την έδωσε ο ίδιος ο Τζαβαρας. Δεν είπε κλέβω, κλέβεις, κλέβει, είπε το γνωστό (κατά την Μαντελιο ρήση) ΧΟΡΗΓΙΑ!!!!! Με το αζημίωτο θα συμπληρώσω εγώ. Το ξέρω? Όχι! Αλλά στην Ελλάδα ζούμε και το τζάμπα έχει αποδημήσει…..

      Επίσης ντροπή στον Τζαβαρα (και σε όποιον Τζαβαρα) που ξέρει και δεν μιλά.

      Εγώ απλά επαψα να σας περιμένω.

    • kiki avatar
      kiki @ Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 07:54:00

      Μονο τα αυτοκινητα ειναι και οι αλλες μικροδιευκολυνσεις.
      Κυρια Πιπιλη, οχι σε τοπικο επιπεδο κανοντας φακελλο για στοιχεια ελεγχου χρεους, και επαναλαμβανω τοπικο επιπεδο, με τα μεχρι στιγμης στοιχεια, και ακομα δεν εχουμε ψαξει πιο βαθεια, διαπιστωνουμε και απο τα δυο μεγαλα κομματα "χορηγιες " στον Δημο Γυθειου, χοντρα λεφτα, για αγρα ψηφων.
      Τα οποια χαθηκαν βεβαια, ουδεν εργον, κατασπαταληση του δημοσιου χρηματος διοτι χαριζαμε οχι απο την τσεπη μας, αλλα απο τον δημοσιο κορβανα, απο τους φορους μας, κ. Πιπιλη.
      Δεν ειστε αμωμοι ουτε και παρθενες κ. Πιπιλη.
      Οσο για τον σταθμο της βουλης, γνωστο ηταν τοις πασι, επι ΝΔ, αν δεν εισουν απο Καρδιτσα μερια ουτε το κτηριο της Βουλης δεν εβλεπες, αντε μπηκαν και κανα δυο απο αλλες περιοχες.
      Αφηστε , γενικως πηξαμε , αλλα εμεις πληρωνουμε και μαλιστα χρονια τωρα τις καρεκλες και τα προνομια των βολευτων, στα οποια εντος κατα την ψηφιση διαφορων προνομιων υπαρχει απολυτη ομοψυχια , ολων των κομματων.
      Αλλοτριωνεστε μπαινοντας εκει μεσα, δυστυχως.

      • juliet avatar
        juliet @ kiki 10/06/2011 08:50:27

        @Κική
        καλημέρα,πες τα Κική,η Καρδίτσα μας έγινε καρφίτσα και μπήκε βαθιά στο πετσί μας .Ο αδελφός του Αλαβάνου επί ''Καρδίτσας''δεν διορίστηκε σύμβουλος στο καλά(τ)ι της Βουλής;

    • juliet avatar
      juliet @ Φωτεινή Πιπιλή 10/06/2011 09:11:50

      Μακάρι να υπήρχαν πολλοί στο ανάστημα της Φωτεινής Πιπιλή ,πολλές φορές το έχει αποδείξει και απο άλλους θώκους.
      Και δεν έχει να φοβηθεί και τίποτε .

    • remali avatar
      remali @ Φωτεινή Πιπιλή 12/06/2011 07:54:48

      τον θεσμο που τον εχετε απαξιωσει μουντζωνουν κυρια μου. βρηκατε τροπο να προσφερετε .....στον εαυτο σας.

  10. Αίθρα avatar
    Αίθρα 10/06/2011 00:23:32

    +1000 για κατάργηση βουλευτικής ασυλίας, αυτοκινήτων βουλευτών, μείωση αριθμού βουλευτών, ανάρτηση πόθεν έσχες. Για τις Επιτροπές επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνονται επιπλέον. Δουλειά τους δεν είναι και αυτή; Για το κανάλι της Βουλής διαφωνώ όμως. Εντάξει, έτυχε να τα πει ο Μητσοτάκης τώρα. Ε, και; Όποιος και να τα έλεγε, θα συμφωνούσα.

  11. Enzo avatar
    Enzo 10/06/2011 00:28:56

    Ένας βουλευτής θα πρέπει παίρνει κανονικά περισσοτερα λεφτά σαν μισθό απο ότι παίρνει σήμερα, έτσι ώστε να μην έχει ανάγκη κανέναν και να υποκύπτει σε αμαρτίες

    • kiki avatar
      kiki @ Enzo 10/06/2011 07:58:10

      Σιγα για να μην ειναι ερμαιο των διαφορων λομπυ.
      Η απληστια παιδι μου των ανθρωπων ειναι δεδομενη.
      Το γνωστο ρητο
      " Τα σαβανα δεν εχουν τσεπες " το αγνοουν, αλλα γνωριζουν το " οτι φαμε , οτι πιουμε και οτι αρπαξει ........"
      Αντε μην γενικευουμε αλλα

  12. stergios avatar
    stergios 10/06/2011 00:35:49

    Αγαπητέ κ.Τζαβάρα απο τα λεγόμενά σας προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η μαχόμενη δικηγορία είναι καλύτερη ενασχόληση από το να είστε βουλευτής που κάνει 4.000 χλμ το μήνα και να μάχεστε στην εκλογική αρένα της επαρχίας . Ο δρόμος είναι ανοικτός ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ.Αφήστε άλλους να υπηρετήσουν τη Δημοκρατία και τα δίκαια του Ελληνικού Λαού.Εφ'οσον ανήκετε στήν κοινοβουλευτική ομάδα ενός κόμματος πού κυβέρνησε αυτόν τόν τόπο το μόνο έντιμο και ηρωικό πού σας μένει να κάνετε είναι να παραιτηθείτε,να μας απαλλάξετε από την ανίκανη και βερμπαλιστική παρουσία σας, αναλαμβάνοντας το μερίδιο της ευθύνης που σας αναλογεί και να επιστρέψετε στη μαχόμενη δικηγορία,Μη Παραμείνετε Στη Β Ο Λ Ε Υ Τ Ι Κ Η ΠΡΟΝΟΜΙΑ. Τα χαρακτηριστικά του αξιώματός σας λοιπόν,του αξιώματος που δέν υπηρετήσατε επαρκώς -όχι μόνον εσείς αλλά όλοι σας- ο ΛΑΟΣ τα ΘΕΩΡΕΙ προνόμια και ως τέτοια ΑΠΑΙΤΕΙ να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥ.-

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ stergios 10/06/2011 11:02:23

      Καί «Γαία Πυρί Μειχθήτω» ἔ Στέργιο...;;;

  13. kostasthess avatar
    kostasthess 10/06/2011 00:35:58

    O Κυριακος Μητσοτακης ειναι βουλευτης της Ν.Δ. αν δεν κανω λαθος.. Ποιος ειναι λοιπον ο τζαβαρας που μπορει να τραβαει αυτια? Απο ποτε και ποιος του εδωσε αυτο το δικαιωμα, δεν καταλαβα? Μου φαινεται παραγνωριστηκαμε..

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/06/2011 00:43:44

    Συγνώμη αλλά τι παράλογο είπε;

    Πέρα από την αποζημίωση και την σύνταξη που δεν έχει σχέση με τις εισφορές και τον χρόνο όπως σε όλους τους κοινούς θνητούς, πόσα υπόλοιπα προνόμια έχουν;

    Αυτοκίνητα, συνεργάτες, laptop,ταχυδομικά, έξοδα κίνησης, τηλεφωνίας, κλπ κλπ κλπ

    Ας μην αναφέρουμε ότι πληρώνονται για τις επιτροπές στις οποίες είναι η δουλειά τους.
    Ας μην αναφέρουμε ότι για τους υπαλλήλους της Βουλής έχει ο χρόνος 16 μήνες, δύο εφάπαξ κλπ κλπ κλπ.

    Ας δεχτώ ότι στις ώρες κρίσης χρειάζονται όλα τα παραπάνω για να έχουν την ανεξαρτησία τους και την αποτελεσματικότητα ...των τελευταίων 30 χρόνων.

    Αν είναι 200 τι ενοχλεί; Εκτός αν η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα εξαρτάται από το πλήθος της ...ΕΔΡΑΣ.

    Μην μιλήσουμε για το συνταξιοδοτικό .... Δέχονται να ισχύει ο Νόμος που ισχύει για όλους τους υπόλοιπους Ελληνες;

    Εχουμε ΝΑΙ ή ΟΧΙ εν ενεργεία συνταξιούχους Βουλευτές;

    Ισονομία σημαίνει αποζημίωση μηνιαία (φορολογία;) και προνόμια και επιτροπές και ...σύνταξη;

    Σε τελική ανάλυση, αν κάποιος δεν βγαίνει με όσα παίρνει, αφενός δεν τον πίεσε κανένας να γίνει αφετέρου πως θέλουν να διαχειριστούν τα οικονομικά της χώρας όταν δεν ....βγαίνουν ;

    Πως βγαίνει ο κάθε πολίτης της χώρας δηλαδή με 20% μείωση;

    Μην τρελαθούμε, δεν υποστηρίζω τον Μητσοτάκη αλλά μην κοιτάμε το δάχτυλο αντί για το φεγγάρι.... ας βλέπουμε και την ουσία καμία φορά.

    ΥΓ

    κάποιος δημοσιογράφος είχε γράψει για τη Βουλή... μια αναζήτηση στο διαδίκτυο κλείνει φωνές.
    Μετά απολύθηκε ...άσχετο.

    • chrisss avatar
      chrisss @ Ο Ιθαγενής 10/06/2011 01:40:13

      Να σου πω εγώ τι παράλογο είπε..το παράλογο της υπόθεσης δεν είναι τ ότι πρέπει να καταργηθεί η βουλευτική ασυλία, αλλά τ' ότι πρέπει να μειωθεί δραστικά ο μισθός του βουλευτή έτσι ώστε να μην μπορεί κανένας μη πλούσιος να μπει στην πολιτική. Ο Μητσοτάκης προάγει την ελιτίστικη άποψη της πολιτικής και θα στο πω με απτά παραδείγματα..ο κ. Τζαβάρας που τα έβαλε με τους Πρετεντέρηδες και πλέον είναι σχεδόν κομμένος από τα περισσότερα κανάλια, αν δεν μπορεί να κατέβει κάθε σαββατοκύριακο στην εκλογική του περιφέρεια και να συνομιλήσει με την τοπική κοινωνία, πως θα έχει την δυνατότητα να επανεκλεγεί?το σύστημα επιβάλλει αυτούς που το συμφέρει, η μόνη λύση είναι η αδιαμεσολάβητη επαφή με τον λαό..ας μην μας το στερήσουμε...άνθρωποι σαν τον Τζαβάρα χρειάζονται στην πολιτική ζωή του τόπου..το πρόβλημα λοιπόν στα όσα είπε ο Κυριάκος δεν είναι τα τετριμμένα-πλήν σωστά- για μείωση των βουλευτών, κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας και για δημοσίευση του πόθεν έσχες των βουλευτών. Αυτά είναι επίσημες προτάσεις της ΝΔ και διαχρονικά του Αντώνη Σαμαρά. Το θέμα είναι ότι πρέπει να μείνει ζωντανός ο ρομαντισμός κάποιων για την είσοδό τους στην πολιτική..όλοι μιλούν για ανανέωση του πολιτικού προσωπικού της χώρας και ταυτόχρονα τους φαίνεται λογικό, να γίνει η πολιτική ένα σπορ πλουσίων..
      ΚΩΣΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ chrisss 10/06/2011 12:45:06

        Πες τα χρυσόστομε !!!!!! +100000000000000000000

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ Α.Κ. 10/06/2011 12:55:49

          ...και συνεχίζω αιρετικά.

          Όσο και να έχουν ευχαριστηθεί χρήμα εδώ και 35 χρόνια οι βουλευτές μας, ΔΕΝ πρέπει να στερηθούν τις ειδικές παροχές (δεν συμφωνώ με τον όρο "προνόμια") που απολαμβάνουν στο μέλλον. Εξηγούμαι:

          Σε μία βουλή, 200 βουλευτών, με κατακερματισμένη την επίτηδες χαοτική Β' εκλογική περιφέρεια Αθηνών (και όχι μόνο), με δικαίωμα εκλογής ενός βουλευτή μόνο για 3 ή 4 φορές (μετά σπίτι σου, στη δουλίτσα σου !) κτλ, κτλ... οφείλουμε να έχουμε τέτοια κατάσταση διαμορφωμένη ώστε να μπορεί και ο περιπτεράς, καφετζής, μικροέμπορος, φοιτητής, νοικοκυρά, μικρολογιστής, άνεργος... να εκλεγεί και να διατηρήσει μία αξιοπρεπή παρουσία στο κοινοβούλιο, χωρίς να μην καταστραφεί οικονομικά.

          Αλλιώς, θα αρκεστούμε στους επαγγελματίες της πολιτικής.

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ Α.Κ. 10/06/2011 22:17:01

            Συγνώμη αλλά επειδή και εγώ επαρχία ψηφίζω: οι γαμοι τα βαφτίσια οι κηδείες η κοπή πίτας είναι η ...επαφή;
            Μην δουλευόμαστε μεταξύ μας.
            Ποιος από τους 300 ψήφισε να μην υπάρχει πχ διπλό εφάπαξ και 16 μισθοί στους υπαλλήλους της Βουλής
            Προσέχουμε την αυλή μας...
            Γιατί οι επιτροπές αμείβονται; Γιατί να έχουν αυτοκίνητο; Γιατί μετακλητούς; Γιατί πληρώνουμε διαμονή; Ταχυδρομικά; Κινητά;
            Θυμάσαι μήπως πόσο μας φέσωσαν με τα κινητά;

            Μας μιλά για τις χορηγίες ...στοιχεία με ονόματα λοιπόν.
            Είδες το παραπάνω σύνδεσμο;
            Για ρώτα τον κάθε Τζαβάρα ή Μητσοτάκη υπάρχουν συνταξιούχοι βουλευτές μας;

            Ρώτα λοιπόν και ξανά μιλάμε...

            Σε τελική ανάλυση όποιος δεν βγαίνει σπίτι του ...γιατί αν δεν μπορείς να διαχειριστείς την τσέπη σου δεν μπορείς να διαχειριστείς την χώρα.

  15. katerina avatar
    katerina 10/06/2011 00:43:46

    εφόσον η καθολική αποτυχία είναι το τελικό συμπέρασμα για όλους αυτούς που μας κυβέρνησαν!!τόοοοσα και τόοοοσα χρόνια....λάθος μας βούλιαξαν..μας διέσυραν ...μας ταπείνωσαν διεθνώς, και ήρθε η ώρα που μας επέβαλαν και τις έξωθεν δυνάμεις να μας υποδείξουν, διορθώσουν, και κυριολεκτικά κυβερνήσουν, γιατί να πληρώνουμε τζάμπα μισθούς στους 300 ??? γιατί πράγμα θα πρέπει να πληρώνονται...και για ποιό λόγο θα εξακολουθούν να κάνουν τόσα χιλιόμετρα... - όπως λέει ο παραπάνω κος βολευτής-
    να απασχολούν τόσους υπαλλήλους....ποιά θα είναι η δουλειά που θα προσφέρουν? για να καταλάβω!!! πλέον οι ψηφοφόροι τους θα είναι ελάχιστοι και μόνο οι ορκισμένοι. ΝΑ υποσχεθούν αυτά που μέχρι τώρα υπόσχονταν ..αδύνατον !! οι ντομάτες θα πέφτουν σύννεφο..Επομένως μας φτάνει ένας εκπρόσωπος από κάθε νομό και μας περισσεύει, κι αυτός όχι γιατί θα έχει θέση στη βουλή στις μεγάλες αποφάσεις και θα υποστηρίζει ταααααααααα συμφέροντα του τόπου του, αλλά έτσι για να μας ανακοινώνει πού και πού τις αποφάσεις των νέων κυβερνώντων μας. κάτι σαν κλητήρες δηλαδή ή ντελάλιδες. Επομένως να μια μεγάλη οικονομία....αμέσως.!

    και όπως λέει και το τραγούδι "κάποτε θάρθουν ....γνωστικοί......θα σε πουλήσουν", το αφιερώνω σ΄όλους αυτούς που μας κυβέρνησαν τόσα και τόσα χρόνια. Περισσότερο επίκαιρο από ποτέ.

  16. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 10/06/2011 00:44:49

    Κυριάκο ατιμούλικο ........!!!!!

    Πώς φαίνεται τίνος παιδί είσαι.....

    Αλλιώς δεν θα προσπερνούσες (συγκάλυπτες) την ΟΥΣΙΑ που είναι :

    ΄΄.........αυτοί οι οποίοι βγαίνουν στην επαρχία και οι οποίοι είναι ήρωες, είναι εκείνοι που δεν έχουν χορηγούς, είναι εκείνοι που δεν έχουν προστάτες........΄΄

    ΄΄.............υπάρχουν περιπτώσεις άλλων βουλευτών που τα πολυτελή τους γραφεία τα πληρώνουν χορηγοί.........΄΄

    ΄΄Εγρίξες α τώρα ..???? ΄΄ όπως λέμε κι εμείς οι ΠΟΝΤΙΟΙ. ??????

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ ΕΛΛΗΝ 10/06/2011 00:52:50

      Συγγνώμη για την παράλειψη

      Κώστα Τζαβάρα 1000000000..........ΜΠΡΑΒΟ

      Συνέχισε έτσι
      Και μακάρι να σας μιμηθούν (μαζί με τους Φαήλο - Χρύσανθο - Μανώλη - Καμμένο) κάποιοι κυριλέδες των σαλονιών......

  17. aliggatoras avatar
    aliggatoras 10/06/2011 00:48:53

    Δεν νομίζω οτι υπερασπίζεται τους υπόλοιπους βουλευτές . Στο πρώτο πρόσωπο μιλάει.

  18. aliggatoras avatar
    aliggatoras 10/06/2011 00:50:36

    Απ' οτι βλέπω έχεις αριστερές τάσεις. Πιστεύεις οτι πραγματικά υοπάρχουν "τάξεις" βουλευτών που θέτουν κάποιον πάνω από τον άλλον?

  19. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 00:52:38

    ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΤΖΑΒΑΡΑ.ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ΞΕΡΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.......

  20. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 10/06/2011 00:53:18

    Μα είναι δυνατόν βρε παιδιά να κάνει ο Κυριάκος μαθήματα εγκράτειας; Πολύ λίγα του είπε ο Τζαβάρας. Τα οικόπεδα της Μαρέβας, μία ανάσα από αυτά του Χριστοφοράκου στο γνωστό trendy κυκλαδονήσι τα ξεχάσατε; Τα μίξερ, τα φωτοτυπικά και τις άλλες συσκευές που χάριζε αφειδώς η Ζήμενς στο ζαβό παιδί της οικογένειας, τα παραγράψατε; Πολύ εύκολο να χαρίζεις τίτλους, προνόμια και αυτοκίνητα όταν σου τρέχουν από τα πατζάκια και διαθέτεις διαχρονικούς χορηγούς. Ο Κυριάκος, υπάλληλος συγκεκριμένων συμφερόντων(βλέπε για παράδειγμα την υπερευαισθησία του εις βάρος των αγανακτισμένων της Κερατέας και υπέρ του γνωστού εθνικού εργολάβου) είναι δούρειος ίππος της οικογένειας στα σπλάχνα της ΝΔ. Ο Σαμαράς πρέπει να τον διώξει εδώ και τώρα!

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/06/2011 00:54:04

    Αγαπητή κυρία Πιπιλή οι Βουλευτές δεν διαχειρίζονται Δημόσιο χρήμα.
    Απλά νομοθετούν για τη διαχείρισή του.
    πχ
    Υπάρχει ο 3871/2010 και ο 2362/1995
    Υπάρχει και το ΠΔ 113/2010
    Υπάρχουν και τροπολογίες όμως:

    h__p://tourismlobby.blogspot.com/2011/06/blog-post_6507.html

    Αν θέλετε να συζητήσουμε πολύ ευχαρίστως.
    Δεν είναι όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι, συνδικαλιστές της ΑΔΕΔΥ.
    Υπάρχουν και οι Δημόσιοι Υπάλληλοι που είναι επιλογή τους και είναι περήφανοι γιατί κάνουν τη δουλειά τους: είναι υπάλληλοι του Δημοσίου.... όπως και οι βουλευτές δεν είναι όλοι οι ίδιοι.
    (και δεν αναφέρομαι για τους 3 κυρίους, αλλά οι Νόμοι ισχύουν είτε για το σύνολο είτε για τις τροπολογίες.)

  22. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 10/06/2011 00:55:49

    Τα βουλευτικά αυτοκίνητα (μόνο) είναι το θέμα κ. Μητσοτάκη, ή το μέγιστο θέμα της Ζήμενς; Γι αυτό το έχετε να πείτε παρακαλώ;

  23. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 10/06/2011 00:58:42

    Συγγνώμη για την παράλειψη

    Κώστα Τζαβάρα 100000000........ΜΠΡΑΒΟ

    Συνέχισε έτσι
    Και ελπίζω να σας μιμηθούν (μαζί με τους Φαήλο - Χρύσανθο - Κάμμένο - Μανώλη) κάποιοι κύριοι των σαλονιών

  24. Τέλλος Άγρας avatar
    Τέλλος Άγρας 10/06/2011 01:06:17

    Συγχαρητήρια στον κ. Τζαβάρα.

    http://math-telos-agras.pblogs.gr/2011/01/telika-kai-liga-toys-eipe.html

    Σας θέλω όμως και εδώ http://math-telos-agras.pblogs.gr/2011/06/300-ellhnes-enantion-300-praxh-prwth.html

  25. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 10/06/2011 01:25:16

    Ποτέ δεν συμπάθησα την οικογενειοκρατία, αλλά όσα είπε ο Κυριάκος Μ. είναι σωστά ή περίπου. Και έχουν ιδιαίτερη σημασία, όχι γιατί είναι πρωτότυπα, αλλά γιατί, ασχέτως προθέσεων, προέρχονται από στόμα βουλευτή, και μάλιστα, συστημικού.
    Πόσο λαϊκίζει το δακρύβρεχτο μελό του κου Τζαβάρα! Αυτός ΔΕΝ έδωσε όρκους υποταγής στο σύστημα για να μπεί υποψήφιος; Δεν υποσχέθηκε να κάνει τα στραβά μάτια; Δεν βρίσκει προκλητικές τις απολαβές σε χρήμα ΚΑΙ είδος των βουλευτών; Τα προνόμια; Την ΑΣΥΛΙΑ;
    ΥΓ1. Πιό πολύ όμως, με εντυπωσίασαν τα σχόλια. Τι κολοτούμπες! Τι αρλούμπες! Θαμώνες διαδρόμων και "στελέχη" πολιτικών γραφείων, το δίχως άλλο. Ανακάλυψαν ότι τα πολιτικά γραφεία "ίσα-ίσα την βγάζουν, με το σημερινό κόστος ζωής"! Ανακάλυψαν και πτωχούς βουλευτές!
    ΥΓ2. Για την κα Πιπιλή: Εγώ μουτζώνω ΚΑΙ για τα βουλευτικά αυτοκίνητα. Πειράζει; Και: Οι βουλευτές δεν διαχειρίζονται άμεσα χρήμα, αλλά έμμεσα ΚΑΙ χρήμα ΚΑΙ διαπλοκές. Και πολλοί συνάδελφοί της, αν όχι και η ίδια, "κοσμούν", όπως φημολογείται, τα payrolls εντοπίων και ξένων επιχειρηματιών. Ή δεν το άκουσε; Τόση αφέλεια από πρώην δημοσιογράφο μου θυμίζει την διαφήμιση με τον μαφιόζο: "Mafia ? Ma que mafia ?".

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ ΠΗΛΕΑΣ 10/06/2011 02:10:11

      Συμφωνώ.

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ Αίθρα 10/06/2011 02:14:08

        Αν και για τα payrolls δε μπορώ να τοποθετηθώ...

  26. τάσος avatar
    τάσος 10/06/2011 01:27:07

    για να σωθεί η ελλάδα, πρέπει να γίνει ο χωρισμός κράτους και πρασινοφρουροκρατίας.

  27. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/06/2011 01:27:18

    To πρόβλημα δεν είναι ούτε ο αριθμός των βουλευτών, ούτε ο μισθός του βουλευτή.( όσο πιο περισσότερα παίρνει έχει κίνητρο για δράση, αν παίρνει μικρό μισθό δημιουργεί εξαρτήσεις)

    Το πρόβλημα είναι ότι ένας μεγάλος αριθμός βουλευτών πληρώνεται χωρίς να εκπροσωπεί τον ελληνικό λαό.

    • ψαρας avatar
      ψαρας @ o βουνίσιος 10/06/2011 12:24:34

      δηλαδή πόσα έπρεπε να παίρνει ο άκης για να αποδώσει και να μην ενδώσει να παρει μιζες?
      εχεις υπόψην πόσο πάει το σπιτάκι στην αρεοπαγείτου?
      οι μετοχές εδώ κι εκει?
      ακριβούτσικα δεν θα μας έβγαινε το μισθουλάκι του?

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ ψαρας 10/06/2011 13:41:10

        ψαρας,
        όταν όλα είναι στα μέτρα τους έχουν και το πεπόνι και το μαχαίρι
        που είναι στην προκειμένη περίπτωση οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτος, η δικαιοσύνη κ.α.

  28. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 10/06/2011 02:17:02

    - 200 εκλεγμένοι βουλευτές, + 100 κληρωτοί από τυχαίο δείγμα απλών πολιτών (όπως συμβαίνει με τους ενόρκους).
    Οι κληρωτοί θα αλλάζουν κάθε 1 χρόνο, ώστε να μην προλάβουν να διαπλεχθούν με συμφέροντα και να μη καλομάθουν.
    Αντί για τυχαίο δείγμα εκ του συνόλου, θα μπορούσε να είναι δείγμα από πολίτες που αποδεδειγμένα συμμετέχουν στα κοινα (πχ όσοι συμμετέχουν ανελλιπώς ως ψηφοφόροι στις εκλογές, αλλά και σε διαδικτυακά δημοψηφίσματα που θα θεσμοθετηθούν).
    Εισαγωγή Άμεσης Δημοκρατίας, ως αντίδοτο και αντίβαρο στην αποτυχία της κυριαρχούσας αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας.

    - Οι συνολικές απολαβές των βουλευτών, θα αντιστοιχούν σε αυτές ενός μέσου δημόσιου υπαλλήλου, + 1 αποσπασμένος από το δημόσιο + 1 συμβσασιούχος συνεργάτης + κάλυψη κόστους γραφείου, + διευκολύνσεις για τους βουλευτές επαρχίας. Το βουλευτιλίκι λειτούργημα και προσφορά, όχι βόλεμα.

    -Απαγόρευση υποψηφιότητας παιδιών εν ενεργεία βουλευτών, θα πρέπει να περάσουν 10 χρόνια αφού πάψει να είναι βουλευτής ο γονέας, τέρμα στις δυναστείες και στην πολιτική φεουδαρχία.

    -Βουλευτική θητεία έως 8 χρόνια, φθάνει πιά με τους επαγγελματίες και καριερίστες της πολιτικής.

    • juliet avatar
      juliet @ Απολλώνιος 10/06/2011 09:04:57

      @Απολλώνιο
      Μένω στο τελευταίο :βουλευτική θητεία 8χρόνων.Αυτά τα χρόνια να συνυπολογίζονται στα λοιπά εργάσιμα χρόνια και ΟΧΙ απο μόνα τους να δίνουνε δικαίωμα σύνταξης και να ισχύει και για τους δημάρχους και νομάρχες.Οταν υπάρχουνε άνθρωποι που κινδυνεύουν να χάσουνε την σύνταξή τους για κάποια ένσημα,και κάτω απο δύσκολες συνθήκες.

  29. madprof avatar
    madprof 10/06/2011 06:03:48

    Ωραίοι είμαστε όλοι. Παρασυρόμαστε από το πυροτέχνημα του κάθε βολεμένου.
    Το Blooberg αναφέρει επί λέξη : "Greece faces impeding "bank crisis" as depositors flee" !. 10-6-11, 03:00 π.μ.

  30. Κρητικός avatar
    Κρητικός 10/06/2011 06:08:46

    Αρχίζει η οικογένεια να παίρνει τα επανω της παλι!!!!!!!
    Εγω θα ελεγα αδιαφορία για ότι λενε μπαμπας,κορη και γιος.
    Η επιδραση που εχουν στην κοινωνια ,εχει σχεση με τον αριθμο των βαπτιστηριων που εκανε ο "μπαμπας" που ευτυχως ολοένα και λιγοστευουν.

  31. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/06/2011 07:51:32

    Ότι πιο αστείο έχει ακουστεί τα τελευταία χρόνια είναι να πηγαίνουν στη βουλή κληρωτοί, λες και οι υπόλοιποι εκλέγονται.
    καλά, δεν θα σοβαρευτούμε ποτέ σε αυτήν την χώρα.

  32. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 10/06/2011 07:58:18

    Ωρα να μετρηθούμε σαν την πρωϊνή αναφορά φρουράς.Οσοι μπορούν να συνεχίσουν, έχει καλώς.Οι άλλοι σπίτια τους.Προτιμώ χίλιες φορές "Τζαβάρες" που ξέρουν τι εστί μεροκάματο παρά τους "κληρονομικώ δικαιώματι και ελέω πατρός" πολιτικάντηδες.Αντώνη Σαμαρά πιάσε το κόσκινο και άρχισε το "ψείρισμα" από ΤΩΡΑ και όχι παραμονές εκλογών (που τις βλέπω συντομότατα).

  33. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 10/06/2011 07:58:48

    Η πρόταση οι βουλευτές να γίνουν 200 από 300 όπως προβλέπει και το Σύνταγμα έχει διατυπωθεί πολλές φορές κι από τον Πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Υψηλάντης 10/06/2011 10:32:21

      Μήπως να τον διαγράψουμε σα Μητσοτακικό; :)

  34. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/06/2011 08:09:41

    Σε μια εποχή που η δημοκρατία δοκιμάζεται η αύξηση του συγκεντρωτισμού μέσω της μείωσης των βουλευτών θα φέρει το «τέλος της ιστορίας»
    Υ.Γ. η άποψη για μείωση των βουλευτών διακινείται εδώ και χρόνια από εκείνους που υποστήριξαν, το σχέδιο Αναν, τα Σκόπια να ονομάζονται Μακεδονία, το μνημόνιο!

  35. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 10/06/2011 08:10:58

    Αξιότιμε κ. Κώστα Τζαβάρα:
    Θέλω να ξέρεις οτι μαζί σου και δίπλα σου υπάρχουν πολλοί, μα πάρα πολλοί, αγνοί ψηφοφόροι σαν και μένα. Τα πιό θερμά μου συγχαρητήρια.

  36. Ευμένης avatar
    Ευμένης 10/06/2011 08:19:35

    Σήμερα βγήκε το Μεσοπρόθεσμο.
    Μαζί με το προηγούμενο Μνημόνιο έχουν ζητήσει απ όλους τους Έλληνες να κατεβάσουν και τα βρακιά τους και να ... στο όνομα της Πατρίδας, της οικονομίας, του χρέους κτλ.
    Οι βουλευτές της Ελληνικής Δημοκρατίας τι αντίστοιχες θυσίες (έστω και χωρίς αντίκρυσμα) έχουν κάνει?
    Οι βουλευτές της Ελληνικής Δημοκρατίας που πρωτίστως μας οδήγησαν σε αυτό το χάλι δεν θα έπρεπε να είναι οι ΠΡΩΤΟΙ που θα σηκώσουν τον σταυρό του μαρτυριου του Ελληνικού λαού?
    Ότι ο Μητσοτάκης πιθανώς τα λέει για λόγους προβολής και μόνο είναι πιθανό λόγω καταγωγής.
    Όμως αυτό δεν αναιρεί ότι εκφράζει και τη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού που διαπιστώνει ότι οι πρωταίτιοι της καταστροφής διακατέχονται από το σύνδρομο Μαρίας Αντουανέτας. Θυσίες από τον Ελληνικό λαό για να συνεχίσουνε αυτοί να περνάνε καλά και να κάνουνε, να κάνουνε τι αλήθεια?
    Στα χάλια που μας φτάσανε, και όχι μόνο οικονομικά, στη καλύτερη περίπτωση θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ανίκανοι για να μην πω επικίνδυνοι.
    ΥΓ
    Το μοναδικό δίλημμα του κ.Τζαβάρα αν κατάλαβα καλά, είναι αν χορηγός του θα είναι ο Ελληνικός λαός ή οι "γνωστοί άγνωστοι"? Για να βρεις χορηγούς εκλέχθηκες?

  37. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 10/06/2011 08:19:58

    Το Σύνταγμα αγαπητέ Βουνίσιε λέει ξεκάθαρα πως οι βουλευτές μπορεί να είναι από 200-300.Συγκεντρωτισμός είναι και οι 300.Μακάρι να είχαμε 1000.Η πρόταση αυτή έχει κατατεθεί πολλές φορές από τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά και συνάδει τόσο με το Σύνταγμα όσο και με το λαϊκό αίσθημα σήμερα.

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ Υψηλάντης 10/06/2011 10:43:47

      Ακριβώς. Λιγότεροι αντιπρόσωποι ΔΕΝ σημαίνει καλύτερη αντιπροσώπευση. Σημαίνει καλύτερη στόχευση για την κάθε Ζημενς.

      Ας εστιάσουμε στα θέματα ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ του λειτουργήματος, όπως οι προτάσεις του Απολλώνιου πιο πριν. Δεν συμφωνώ με όλες, αλλά είναι κάτι. Π.χ., το επίδομα κίνησης για βουλευτές της επαρχίας μπορεί να ποικίλει με την απόσταση, ο βουλευτής Βοιωτίας πηγαινοέρχεται Αθήνα σαφώς ευκολότερα κ φτηνότερα από τον βουλευτή Έβρου.

      Περιορισμός (ασυμβίβαστο) βουλευτικού λειτουργήματος ανθρώπων έως β' βαθμού συγγένειας. Θα μου έλεγαν εδώ πως αυτό περιορίζει υπέρμετρα τα πολιτικά δικαιώματα ενός πολίτη, αλλά θα αντέτεινα το δημόσιο συμφέρον, το οποίο και υπερέχει.

      Λιμουζίνες, λάπτοπ και τα συναφή, είναι γελοιότητα. Το τελευταίο που χρειάζεται ένας εχέφρων άνθρωπος για να κυκλοφορήσει στην Αθήνα (και δη στο κέντρο της) είναι λιμουζίνα. Λάπτοπ έχουν και οι φτωχοφοιτητές, με τη θυσία που αυτό συνεπάγεται.

      Ο Κυριάκος πάντως, λέει ό,τι λέει διότι τα παιγνίδια των αριθμών σίγουρα ακούγονται ωραία στα αυτιά των απελπισμένων. Ο ίδιος α) δεν έχει ανάγκη να αγωνιστεί για να γίνει γνωστός, β) θεωρεί δεδομένο ότι θα εκλέγεται, ενώ επιδιώκει να δυσχεράνει τους υποψηφίους του μέλλοντος, γ) επιθυμεί να αποκλείσει τη δυνατότητα στον όχι πλούσιο να εκλέγεται και δ) ναι, του διέφυγε η βουλ. ασυλία.

      Περιμέναμε πράγματι από τον Κυριακο πρόταση & λύση;

  38. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 10/06/2011 08:29:21

    Να τι είχε πει ο Πρόεδρος για τη μείωση των βουλευτών: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=157239 πρώτος από όλους.Οι άλλοι απλά τον αντέγραψαν.

  39. irida avatar
    irida 10/06/2011 08:58:12

    Ο Τζαβάρας δεν τα λέει καλά ή δεν τα λέει όλα καλά. Μαχόμενος δικηγόρος ήτανε δεν ήταν ένας απλός υπάλληλος που τρέφονταν με ελάχιστα! Γιατι να τους χορηγούμε lexus για να τρεχουν στις επαρχίες; Για να κάνουν εντύπωση; Για να επιτελούν καλύτερα το έργο τους; Είδαμε τόσα χρόνια πως το επιτελούσαν με όλα αυτά τα προνόμια που είχανε. Φυσικά δεν ήταν προς το συμφέρον των πολιτών αλλά των ιδίων. Μην πούμε και για την αλαζονία που είχε καβαλήσει όχι ένα αλλά χίλια καλάμια. Εγώ πάντως όλα τα πληρώνω μόνη μου. Φως , νερό, τηλέφωνο ακομα και τις έκτακτες εισφορές που ετοιμάζονται να μου επιβάλλουν από την ανικανότητα στη διαχείριση (ανικανότητα το ελάχιστο, η σκοπιμότητα με προβληματίζει).
    Κι επιτέλους ας αφήσουμε κατα μέρος τα λεγόμενα για χορηγούς. Ας μιλήσουμε με ονοματεπώνυμο και με στοιχεία. Φτάνει πια τα μισόλογα. Βαρεθήκαμε. Για να ξέρουμε τι γίνεται επιτέλους. ΑΝ μάθουμε ποτέ. Αλλά ας μιλήσει κάποιος δημόσια, υπεύθυνα και θα γίνει λαικός ήρωας. Ειδικά σήμερα που ο κόσμος δεν ανέχεται άλλη κοροιδία. Ξέρω ένα πρώην βουλευτ'η επί πάρα πολλά ετη,κι υπουργό για έτη επίσης, ο οποίος μαθημένος μια ζωή να πληρώνει το κρατος-δηλαδή κι εγώ- τα πάντα του, που οταν εχασε τη βουλευτική έδρα δεν δικαιούνταν δημόσιο υπάλληλο στη δούλεψή του. Τι έκανε λοιπόν! Απέσπασε στο υπουργείο τον υπάλληλο κι αυτος δεν πάτησε ποτέ εκεί. Αλλά εργαζόταν στο γραφείο στην επαρχία του τεως υπουργού και βουλευτή!!Κυβέρνηση ήταν η ΝΔ!! Σήμερα ο τέως υπουργός και βουλευτής είναι στην τοπική αυτοδιοίκηση και πάλι συντηρείται από εμάς. Για να λέμε όλα τα πράγματα με το όνομά τους. Ώρα για μέτρα κι ας τα εισηγηθεί όποιος θέλει. Αρκετά με όλους αυτούς. Φτάνει, σώνει..Σήμερα μουντζώνει ο κόσμος κι αύριο θα δέρνει αλύπητα τον ένα που θα πέσει στα χερια του. Κι ας μας πει ο Τζαβάρας και για το ξεπούλημα της χώρας αντι πινακίου φακής. Όχι μόνο να κοιτάμε τον εαυτό μας. Ας μας πει πως θα ζήσει ο ελληνικός λαός που θα χρησιμοποιεί τα πόδια για μετακίνηση κι όχι αυτοκίνητο και για τόσα άλλα που τρέχουν.

    • kaτσεβρεστος avatar
      kaτσεβρεστος @ irida 16/06/2011 15:22:06

      irida, εγραψες,
      ..."Ας μιλήσουμε με ονοματεπώνυμο και με στοιχεία. Φτάνει πια τα μισόλογα. Βαρεθήκαμε. Για να ξέρουμε τι γίνεται επιτέλους. ΑΝ μάθουμε ποτέ. "
      - μετα μας λες την ιστορια με τον τεως βουλευτη
      -και στο τελος γραφης
      ..." Ώρα για μέτρα κι ας τα εισηγηθεί όποιος θέλει"
      -το μετρο που εισηγουμε εγω ειναι... ονοματεπωνημο του τεως βουλευτη
      αλλιως ...ξιγιθηκες και εσυ....Τζαβαρικα
      η οπως λενε στα αγγλικα
      practice what you preach.

  40. Pikis avatar
    Pikis 10/06/2011 09:32:29

    Συμφωνώ με τον Κυριάκο. Πρέπει να κοπούν τα βολέματα των βολευτών. Αν κάποιος δεν βγαίνει να γίνει βολευτής ας κάτσει στα αυγά του. Κι εγώ δεν έχω φράγκο, ωστόσο, δεν θέλω να ανοίξω βιομηχανία.
    Γιατί να έχουν αυτοκίνητο τζαμπέ;
    Γιατί να έχουν "συνεργάτες" που χρυσοπληρώνονται;
    Γιατί να παίρνουν λεφτά από ¨επιτροπές" που δεν πατάνε;
    Γιατί να παίρνουν σύνταξη; Ας κάνουν οικονομία όπως και οι ίλωτες (εμείς).
    Γιατί να τους πληρώνουμε τα Laptop και τα κινητά; Ας βάλουν δόσεις να τα πάρουν. Άσε που αμφιβάλω αν το 80% των βολευτών ξέρει να ανοίγει το WORD.
    Ας ασχοληθεί κάποιος με τα φυντάνια τους υπαλλήλους της Βολής.
    Με τι κριτήρια διορίζονται;
    Γιατί διορίζονται εκτός ΑΣΕΠ;
    Ποιό είναι το οργανόγραμμα της Βολής; Πόσοι παραπανίσιοι υπάρχουν;
    Ποιό είναι το καθηκοντολόγιο τους;
    Γιατί παίρνουν μισθούς πρόκληση για την κοινωνία;
    Γιατί συνεχώς εξαιρούνται από τις περικοπές που γίνονται στο υπόλοιπο δημόσιο; Μήπως είναι "πιο ίσοι από τους άλλους";;;
    Γιατί οι αποσπασμένοι ασυνομικοί-βύσματα παίρνουν παραπάνω λεφτά;

    Δεν μπορούν να μας ζητάνε να πεινάσουμε τη στιγμή που έχουν στο ένα χέρι τον σολωμό και στο άλλο το κρασί Βουργουνδίας!

  41. Aganaktized avatar
    Aganaktized 10/06/2011 09:38:28

    βλέπω την (ύποπτη και επικίνδυνη) πρόταση, που διακινείται τους τελευταίους μήνες από πολύ συγκεκριμένους κύκλους και με πολύ συγκεκριμένα κίνητρα, για την μείωση του αριθμού των βουλευτών δεν απασχόλησε σχεδόν κανέναν... αντίθετα κάποιοι την επικροτούν κιόλας...........
    κάποιος δε πρότεινε ένα βουλευτή/νομό (καλά αυτός είναι έτοιμος για τα τανκς)

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Aganaktized 10/06/2011 11:04:38

      Mα το Σύνταγμα το προβλέπει. Από 200 έως 300. Και προφανώς δεν επιτρέπει ένα βουλευτή ανά νομό, μη λέμε ό,τι θέλουμε.

  42. Salvatore avatar
    Salvatore 10/06/2011 09:44:51

    'Είμαι ένας ταπεινός δικηγόρος της επαρχίας' λέει ο κ. Τζαβάρας. Τώρα λοιπόν που είναι βουλευτής γιατί πρέπει να αποποιηθεί την ταπεινότητα, την οποία συνήθισε τόσα χρόνια;

  43. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 10/06/2011 09:47:08

    Δείτε και τις προτάσεις Σαμαρά για την αναθεώρηση του Συντάγματος.Έτη μπροστά ο Πρόεδρος από όλους τους άλλους που αναπαράγουν κατά καιρούς τις προτάσεις του http://www.antinews.gr/2010/05/07/44467/

  44. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 10/06/2011 10:06:29

    Οι Βουλευτές πρεπει να έχουν δωρεάν οσα μεσα χρειάζονται για να επικοικωνούν με τους ψηφοφόρους τους και να προβάλουν τις απόψεις τους.
    Πρεπει να απαγορεύεται η διαφήμησή τους που κοστίζει πολλά μαυρα λεφτα.
    Δεν χρειάζονται βεβαια εξτρα ασυλία , δεν χρειάζονται εξτρα βουλευτική σύνταξη.

  45. Tonia G avatar
    Tonia G 10/06/2011 10:44:14

    Οι Μονιμάδες της Βουλής προσπαθούν να καπελώσουν το κίνημα των πολιτών με γνωστές "φωτοβολίδες" λαϊκισμού που έχουν πέραση σε κάποιους πολίτες που αναγιγνώσκουν τις καταστάσεις μέσα από επιφανειακές διαδικασίες.
    Και το κάνουν αυτό γιατί τα έσοδα τους δεν προέρχονται από τις νόμιμες παροχές που τους παρέχει η Ελληνική Πολιτεία. Οπότε δεν τους ενδιαφέρουν ακόμη και να κοπούν αυτές οι παροχές εντελώς και θα τους δείτε να υποστηρίζουν ότι οι Βουλευτές δεν πρέπει ούτε αποζημείωση να λαμβάνουν!

    Ετσι αποκλείονται από την πολιτική όσοι πραγματικά άνθρωποι προέρχονται από την κοινωνία... οι μισθωτοί, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Και επιπλέουν οι Μονιμάδες των 3-4-5 θητειών στη Βουλή, η οποία έχει ήδη μετατραπεί σε Βουλή των Λόρδων (μόνιμο κληρονομικό δικαίωμα που ίσχυε μέχρι πριν λίγα χρόνια στη Βρετανία).

    Αυτό που δεν μας είπε στις προτάσεις του είναι το ανώτερο που μπορεί είναι κάποιος Βουλευτής... Γι΄αυτό το θέμα σιγή....!

    • TED avatar
      TED @ Tonia G 10/06/2011 11:55:34

      Γειά στο στόμα σου (στο πληκτρολόγιό σου)!

      Αυτό είναι που έγραψες: "φωτοβολίδες" λαϊκισμού με σκοπό να παραπλανήσουν!

  46. nickname@taleftaiparchoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparchoun.gap 10/06/2011 11:03:57

    Ιως η πρόταση χάνει γιατί την κάνει οκ.Μητσοτάκης και σε όλους εμάς διεγείρει αντανακλαστικά.
    Ποιός όμως δεν θα ήθελε ο βουλευτής να μήν είναι ..επάγγελμα!
    γιατί πειράζει ο περιορισμός των θητειών σε δύο , μήπως έτσι δεν μένουν περιθώρια αποστασιών; γιατί ο βουλευτής να παίρνει δευτερη σύνταξη; ας του πληρώνει η βουλή τον ασφαλιστικό του φορέα για όσο χρόνο είναι βουλευτής ,έστω και επί 1,5 φορές.
    Δέν χρειάζονται τόσοι μετακλητοί υπάλληλοι στο γραφείο του Βουλευτή, ούτε μετάβαση στην περιφέρειά του 10 φορές τον μήνα! ούτε αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού , να έχει όπως όλοι το δικό του.
    Να μην μπορεί ο βουλευτής να είναι και υπουργός, αφού ο Πρόεδρος θα εκλέγεται από τον Λαό και θα ορίζει αυτός την κυβέρνηση του!
    Ο Βουλευτής θα νομοθετεί και θα ελέγχει ,ρουσφέτι ; πάπαλα ! κύριοι
    κάπως έτσι ναι και ας το λέει και ο...Μητσοτάκης Κυριάκος.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ nickname@taleftaiparchoun.gap 10/06/2011 11:06:21

      Πάω στοίχημα πως αν τα ίδια ακριβώς τα έλεγε ο Τζαβάρας ή όποιος άλλος, οι περισσότεροι εδώ θα ήταν μέσα στην καλή χαρά.

      • nickname@taleftaiparchoun.gap avatar
        nickname@taleftaiparchoun.gap @ Αίθρα 10/06/2011 11:11:06

        αρα συμφωνείς μαζί μου;

        • Αίθρα avatar
          Αίθρα @ nickname@taleftaiparchoun.gap 10/06/2011 11:18:59

          Nαι, βέβαια.

      • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
        Νίκος Παπαδημητρίου @ Αίθρα 10/06/2011 11:21:57

        όχι, δεν θα ήμασταν στην καλή χαρά. Είδες να συμφωνούν όλοι με τον Τζαβάρα; Προσπέρασες τόσα σχόλια ίσα για να βγάλεις αγνό τον Κυριάκο;

        Μήπως αν ο Κυριάκος πρότεινε/δεχόταν το Μνημόνιο ΙΙ, θα ήσουν μέσα στην καλή χαρά;

        • Αίθρα avatar
          Αίθρα @ Νίκος Παπαδημητρίου 10/06/2011 12:11:01

          Επειδή ακριβώς δεν παρέλειψα να διαβάσω κανένα σχόλιο, αν μου βρεις που έγραψα "όλοι", θα σου απαντήσω.

          • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
            Νίκος Παπαδημητρίου @ Αίθρα 10/06/2011 13:11:09

            συμφωνοι, δεν είπες ''όλοι'', είπες ''οι περισσότεροι''.

            Αν συζητούσαμε για τη δική σου ή τη δική μου δήλωση/πρόταση θα ήταν αλλιώς. Ναι, είμαι προκατειλλημένος με τον Κυριάκο (με τον Τζαβάρα δεν είμαι, διότι δεν ξέρω τίποτα γι'αυτόν - στο μέλλον μπορεί να είμαι και θα το δείξω), διότι όταν είσαι μέλος οικογένειας που θεωρεί δεδομένη τη συμμετοχή της στην πολιτική (να μην πω στην πρωθυπουργία) άκοπα και ανέξοδα (και ως προς τη Ντόρα και άκομψα) τα όσα λες έχουν συγκεκριμένη σημασία.

            Το ζήτημα των βουλευτικών αποδοχών δεν είναι απλό. Αν αμοίβεται/επιδοτείται γενναιόδωρα, καθίσταται καρριέρα κ τρόπος πλουτισμού. Συμφωνούμε πως αυτό δεν θα το θέλαμε;; Αν δεν αμοίβεται/επιδοτείται καθόλου, αυτομάτως αποκλείει από το εκλέγεσθαι κάθε πολίτη που δεν έχει δυνατότητα αυτοχρηματοδότησης. Το τελευταίο αυτό στοιχείο δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι το σκέφτηκε ο Κυριάκος (και γιατί να το σκεφτεί άλλωστε).

            Ως προς τις λοιπές προτάσεις, βλέπεις ότι οι αντιδράσεις είναι ποικίλες (και πάντοτε ήταν, εξού και η δυσκολία του να αποφασίσεις τελειωτικά τι είναι το καλύτερο). Βρίσκω τις περισσότερες προτάσεις σωστές θεωρητικά, αλλά όταν τις κάνει κάποιος εκ του ασφαλούς, το περιεχόμενο ''ρηχαίνει''. Η δε θεωρία των λιγότερων βουλευτών, δεν λέει τίποτα, ας τους κάνουμε και 50, πάλι Βουλή θα έχουμε, αλλά ποια θα είναι η αντιπροσώπευση;

          • Αίθρα avatar
            Αίθρα @ Νίκος Παπαδημητρίου 10/06/2011 14:53:50

            Eλλείψει χρόνου, θα απαντήσω αναλυτικά αργότερα. Πάντως δε διαφωνώ με αυτά που λες...

          • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
            Νίκος Παπαδημητρίου @ Αίθρα 10/06/2011 15:19:49

            δεν διαφωνούμε συχνά εδώ..... αλλά περιμένουμε μεγάλα πράγματα να συμβούν και είμαστε τσιτωμένοι....

  47. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 10/06/2011 12:01:37

    Σωστά το επισημαίνεις Υψηλάντη.
    Ο Κυριάκος έστω και καθυστερημένα συμφωνεί με το Σαμαρά.

  48. Aganaktismenos avatar
    Aganaktismenos 10/06/2011 12:37:26

    Κλαψ, κλαψ ο Τζαβάρας. Τι έχει προσφέρει μέχρι σήμερα στην πολιτική ζωή του τόπου; Θυμάστε μια παρέμβασή του; Έχει πετύχει κάτι για τον τόπο του; Ή μήπως ήταν μεταξύ εκείνων που μοίραζαν τριχίλιαρα στους δυστυχείς κατοίκους της Ηλείας με τις πυρκαγιές για να εξαγοράσουν τον πόνο τους; Θαυμάστε πολιτικό άνδρα που υπερασπίζεται τα συμφέροντα του πολιτικού κατεστημένου. Μπράβο ρε Τζαβάρα, πήγαινε να τα πεις αυτά και στους αγανακτισμένους στον Πύργο. Γιαούρτι - φράουλα θα φας.

  49. tassos avatar
    tassos 10/06/2011 12:54:44

    Τελικά θα μας τρελλάνουν. Ο κ. Τζαβάρας αν δεν μπορεί να αντεξει το κόστος ας παραιτηθεί. Κανονικά οι βουλευτές θα έπρεπε να είναι 1.000 , για καλύτερη εκπροσώπηση, να παίρνουν ένα βασικό μισθό το πολύ 1.500 ευρώ, να παίρνουν το λεωφορείο, τραίνο, καράβι να πηγαίνουν στο κοινοβούλιο αφού θέλουν να προσφέρουν στον τόπο και να έχουν ήδη ελεγχθεί τα οικονομικά τα δικά τους και όλου του σογιού τους, πριν και μετά την βουλευτική τους θητεία. Σε

  50. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/06/2011 13:56:20

    Κε Τζαβάρα, κε Μητσοτάκη, αγαπητοί συν-σχολιαστές, σας τα είπαμε, μας τα είπατε σας, τα ξαναλέμε (άν και μονότονη, η επανάληψις μήτηρ της μαθήσεως):
    1. Βουλευτική αποζημίωση = Βασικός μισθός εθνικής συλλογικής σύμβασης.
    2. Βουλευτική σύνταξη = Βασική σύνταξη ΙΚΑ (άν και η πρόταση του κου Μητσοτάκη μου φαίνεται εξόχως ελκυστική).
    Συνταγματικά κατοχυρωμένα, με την επόμενη αναθεώρηση.
    Άν υπάρχει σ' αυτά συμφωνία, τα λοιπά είναι λεπτομέρειες και ασφαλώς θα βρεθεί άκρη. Με προυπόθεση να τηρηθεί μέχρι κεραίας το πνεύμα των 1 και 2.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ Ο Θείος 10/06/2011 14:07:09

      Συμφωνώ απολύτως. Να πηγαίνει στην περιφέρειά του με τον ΟΣΕ, ώστε όταν νομοθετεί για την ιδιωτικοποίηση των τρένων να έχει εικόνα της πραγματικότητας. Να πηγαίνει στη Βουλή με το μετρό, ώστε να καταλαβαίνει τι σημαίνει αύξηση 40% στην τιμή του εισιτηρίου και όταν ψηφίζει κόψιμο μισθών και συντάξεων, να αφορά και τον ίδιο και όχι να επιστρέφει αμέσως μετά στον γυάλινο πολυτελή κόσμο του. Αλλά στην Ελλάδα, όταν λες τα αυτονόητα, σου βάζουν την ταμπέλα του λαϊκιστή και ξεμπερδεύουν με τέτοιους προβληματισμούς.

      • Tonia G avatar
        Tonia G @ ο ξένος 10/06/2011 14:36:13

        Εδώ οδηγείστε σε ένα λάθος συμπέρασμα. Κι αυτό διότι αν κόψεις από το Βουλευτή την αποζημείωση, τους 3-4 συνεργάτες και κάποια έξοδα (συμφωνώ να υπάρχει αυστηρός έλεγχος βεβαίως), τελικά μέσα σε 3-4 χρόνια δεν θα καταφέρεις να κάνεις τους βουλευτές να πηγαίνουν με το μετρό ή να πηγαίνουν με τον ΟΣΕ ή να νομοθετούν μόνοι τους (χωρίς επιστημονικούς συνεργάτες). Αλλά πολύ χειρότερα για τους πολίτες θα έχεις συμβάλει στον να αποτελείται η Βουλή από τρεις κατηγορίες:
        1. τους Βουλευτές - πλούσιους (εκπροσωπούν τα συμφέροντα τους)
        2. τους Βουλευτές με χορηγούς (εκπροσωπούν τους χορηγούς)
        3. τους Βουλευτές του ΚΚΕ

        Οι γόνοι εμπεριέχονται στο 1 και 2 γι΄αυτό και δεν αποτελούν κατηγορία.
        Σκέψου το λίγο... οι ευκολοχώνευτες προτάσεις κρύβουν άλλα νοήματα...
        Στο μεταξύ γιατί κανείς απ' αυτούς που κόπτονται δεν προτείνουν max 2 θητειών;

        • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
          Νίκος Παπαδημητρίου @ Tonia G 10/06/2011 14:55:06

          το μαξιμουν Χ θητειών έχει άλλες παρενέργειες. Γι'αυτό λέω πως το θέμα θέλει πολύ ανάλυση στο τραπέζει. Αν κάποιος ξέρει πως η θητεία του τελειώνει σε 2 μήνες και πως δεν θα επανεκλεγεί λόγω νόμου, και αδιάφορος μπορεί να είναι, και να προετοιμάσει την επόμενη της διαπλοκής ημέρα, ώστε να μην χάσει όσα απέκτησε (ή δεν απέκτησε) στη θητεία του.

          Εναλλακτικά, θα μπορούσαμε να απαγορεύσουμε την κατ'εξακολούθηση εκλογή. Μια θητεία βουλευτής, μια θητεία ιδιώτης, κατά την οποία θα ελέγχονταν τα πεπραγμένα του και να μην εθίζεται η κοινή γνώμη σε λαοπλάνους.

          Βέβαια, είμαι σίγουρος πως και αυτό θα έχει τις δικές του παρενέργειες. Αλλωστε τα΄λαμόγια είναι πιο ευέλικτα από τους νόμους.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Ο Θείος 10/06/2011 14:55:34

      Θείε, είχαμε δύο θέματα τις προάλλες για τον κ. Σόιμπλε. Περιμέναμε να σχολιάσεις!

      • Θείος avatar
        Θείος @ Αίθρα 11/06/2011 00:27:44

        Αγαπητή Αίθρα,
        Είναι εκτός θέματος εδώ. Αλλά άς πώ με δυό λόγια, σε ελαφρώς ποδοσφαιρική γλώσσα και ο νοών νοείτω:
        Ο Σόιμπλε είχε πρόβλημα με "αντάρτες" βουλευτές δικούς του κυβερνητικούς. Έδωσε την εντύπωση ότι έβαλε τα δυνατά του για να τους ικανοποιήσει (η περίφημη 'συμμετοχή των ιδιωτικών τραπεζών". Η "τρίπλα" έπιασε, τον κάλυψαν "συμφωνώντας" και οι κομματικοί αντίπαλοι (SPD - Πράσινοι) - είχε και ¨σχέδιο Β" άν αποτύγχανε το Α.
        Απόψε ο Γερμανός στο Συμβούλιο της ΕΚΤ Γιούργκεν Στάρκ ζήτησε "«να σταματήσουν τις στείρες συζητήσεις» για το ελληνικό χρέος . "Τον άδειασε", αλλά αυτός δεν λυπήθηκε ιδιαίτερα, άλλο που δεν ήθελε ο Σόιμπλε. Είπαμε, "τρίπλα" ήταν. Ο Γιούργκεν Στάρκ είναι άνθρωπος του Σόιμπλε, βαθειά από το παλιό CDU της εποχής Κόλ.
        h**p://news.in.gr/economy/article/?aid=1231113063
        Η Μέρκελ κάνει στο τέλος ότι της λέει ο Σόιμπλε. Αυτός μαζί με τον Τρισέ και τη Λαγκάρντ έχουν πάρει πάνω τους όλο το επικίνδυνο παιχνίδι. Πιστεύουν ότι κρίνεται το μέλλον της Ευρωζώνης.
        Πάντως αυτός ο ασθενικός και ταλαιπωρημένος σωματικά άνθρωπος έχει απίστευτο πολιτικό σθένος, αίσθηση "Ευρωπαικής αποστολής" και ικανότητα να ελίσσεται ανάμεσα στους πολυάριθμους δικούς του πολιτικά κάφρους.
        Το έχω επισημάνει εδώ από καιρό.

  51. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 10/06/2011 14:36:14

    Τέτοιο λαϊκό παλικάρι θα το ζήλευε και η Κλακ Φίλμς για να αντικαταστήσει τον Ξανθόπουλο. Αχ βρε χαμογελαστούλη Τζαβάρα, δεν ξεγελάς κανένα. Σε μάθαμε τόσα χρόνια στα παράθυρα που περιφέρεις την χαζοχαρούμενη φατσούλα σου πετώντας φτηνά ευφυολογήματα που τα παρατήσαμε από το δεύτερο κι όλας έτος στα φοιτητικά αμφιθέατρα. Όσο για τον Κυριάκο ας μιλάει εκ του ασφαλούς αφού δεν προτείνει αλλαγή του εκλογικού νόμου με μονοεδρικές περιφέρειες. Άλλωστε αποπλήρωσε τα τηλεφωνικά κέντρα και λοιπά υλικά, μετά πάντα την αποκάλυψη της διευκόλυνσης της Siemens. Βρε ΟΥΣΤ. Και οι δυο είστε παράγωγα του ίδιου συστήματος που μας χαντάκωσε.

  52. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/06/2011 17:20:48

    Πολύ σωστά τα είπε ο κ. Τζαβάρας.
    Ο κ. Κυρ. Μητοστάκης μιλάει εκ του ασφαλούς. Επικοινωνιακό τρικ, για να δέιξει, ότι να κάτι είπε κι αυτός υπέρ του λαού. Να πολιτευόνται από τούδε και στο εξής μόνο οι γόνοι, οι επίγονοι, οι διαλεχτοί της διαπλοκής και των καναλαρχών. Να καταργήσουμε και τις εκλογές διότι είναι πολυέξοδες. Και την Αυτοδιοίκηση και τα δικαστήρια. Να αποφασίζει ο Μεγάλος Νους και να υπακούν οι πτωχοί και ταπεινοί. Από πολίτες να γίνουμε υπήκοοι. Διότι, δε φτάνουν τα λεφτά... βρε αδερφέ...

  53. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 10/06/2011 17:27:40

    Μπράβο Τζαβάρα! Να μην μειωθούν οι βουλευτές επειδή το ζήτησε ο Κυριάκος που είναι πλούσιος ενώ εσύ είσαι φτωχός. Πάτε καλά παιδιά; Η απαίτηση να μειωθούν οι βουλευτές είναι σωστή. Τι σημασία έχει ποιός τη ζήτησε;

  54. ΓΙΩΡΓΟΣ-ΚΟΜΟΤΗΝΗ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ-ΚΟΜΟΤΗΝΗ 10/06/2011 19:21:08

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ Κ. ΤΖΑΒΑΡΑ ΤΟ ΕΠΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΑΠΕΙΝΟ?ΑΠΟ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΕΙ ΣΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΞΤΡΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ?ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,ΝΑ ΛΕΤΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ?ΚΑΙ 10 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΧΕ Η ΒΟΥΛΗ,ΕΙΣΤΕ ΟΛΗ ΑΧΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕ ΔΙΑΤΙΘΕΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΙΣ ΟΛΗ ΠΑΤΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΛΗ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ!

  55. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 10/06/2011 20:30:07

    Επανέρχομαι με την ιδέα για σώμα κληρωτών βουλευτών, με ένα ενδιαφέρον άρθρο από το ΒΗΜΑ:
    "Κληρωτοί στη Βουλή!!! Μια ομάδα ερευνητών παρουσιάζει ένα μαθηματικό μοντέλο για την εκλογή των βουλευτών" h**p://www.tovima.gr/science/article/?aid=403059

  56. romios avatar
    romios 10/06/2011 23:20:35

    Το κείμενο του Κυριάκου, επιμελημένα φτιαγμένο ώστε να θεωρηθεί σχεδόν ...ριζοσπαστικό δε θίγει μία από τις μεγαλύτερες μάστιγες της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας μας, την οικογενειοκρατία. Ρηξικέλευθη πρόταση θα ήταν να απαγορεύεται να κατέχουν βουλευτικές έδρες (θα έλεγα και οποιοδήποτε πολιτικό αξίωμα, αλλά θα φανεί σκληρό) ταυτόχρονα άτομα που συνδέονται με δεσμούς συγγένειας, δηλ. μέλη της ίδιας οικογένειας. Δε θα φτωχύνει η Ελλάδα αν λείψουν κάποιο γίγαντες της πολιτικής από το κοινοβούλιο ούτε και τα καημένα τα παιδάκια υπουργών, βουλευτών κλπ, αδικούνται κατάφωρα. Εξάλλου, σε σχέση με τους υπόλοιπους Έλληνες ξεκίνησαν την κούρσα της ζωής πολλά χιλιόμετρα μπροστά. Δε χρειάζεται να γίνουν και εθνοπατέρες...

  57. ELEN avatar
    ELEN 10/06/2011 23:40:02

    Ρε παιδιά γιατί ξεφεύγετε από το θέμα? Τα είπε ή δεν τα είπε καλά ο Μητσοτάκης?
    Συμφωνούμε ή όχι? Σας αρέσει να είναι οι εθνοπατέρες μας προνομιούχοι? Αν σας αρέσει τότε καλά κάνουν και σας θεωρούν κάποιοι από αυτούς πολίτες δεύτερης κατηγορίας.
    Δεν μπορώ να το καταλάβω. Οι βουλευτές έχουν το βουλευτιλίκι επάγγελμα? Δεν ξέρουν να κάνουν τίποτε άλλο στη ζωή τους? Ο Τζαβάρας μόνο αυτό ξέρει να κάνει? Και ο καημένος μας συγκίνησε με την προσπάθειά του να πείσει τον πρόεδρο του πόσο καλά βρίζει τους Μηστοτάκηδες.
    Και η κ. Φωτεινή? Αυτή δεν εκμεταλλεύθηκε το ότι έβγαινε συνέχεια στο γυαλί και επομένως είχε αναγνωρισιμότητα και έτσι βγήκε βουλευτής... Αυτό δεν πρέπει να το λάβουμε υπόψη κυρία Φωτεινή μας?
    Αλλά και ο γίγαντας Τζαβάρας...!!!! Τον βρίζανε έξω από τη Βουλή οι αγανακτισμένοι, έφυγε σαν κλέφτης από την πίσω πόρτα και πήγε για σουβλάκια στον Μπαϊρακτάρη... Για να γλεντήσει τον πόνο του ο καημένος... Κακόμοιροι, γι' αυτό το ΠΑΣΟΚ μας έχει τρελάνει στις φάπες... Γιατί έχουμε ένα κόμμα κομπλεξικών...

  58. ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 11/06/2011 01:46:19

    Ευθεία βολή του Κυριάκου κατά της αδελφής του , Μαχαιριά στην καρδιά ήταν η δήλωση του .
    Βρε αγόρι μου εδώ με 300 και δεν θα μπει η αδελφή σου στην Βουλή και θες να γίνουν 200 ;
    Πόσο άσπλαχνος πια είσαι ;

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 11/06/2011 10:10:06

      Φίλε Κνωσανέ,
      ούτε ο ίδιος είναι σίγουρο ότι θα ξαναμπεί. Ας μην ξαναμπεί!
      Αυτό που έχει σημασία είναι να μειωθεί ο αριθμός των βουλευτών και των συμβούλων τους!

  59. anonimos13 avatar
    anonimos13 11/06/2011 10:56:17

    Καταρχήν για να ξεκαθαρίσουμε κατι ο Κυρίακος Μητσοτάκης πριν ασχοληθεί με την πολιτική ήταν ενας καταξιωμένος manager στο χώρο του έχοντας εργαστεί σε πολλές και μεγαλές επιχειρήσεις παρόλο το νεαρο της ηλικίας του...Μη μας λέει ο κος Τζαβάρας ότι μονο αυτός δούλεψε 30 χρόνια και τέτοια συναφή..Εν πάσει περιπτώσει θα πρέπει να κοιτάξουμε την ουσία των προτάσεων του κου Μητσοτάκη και όχι αν αυτός που τις προτείνει προέρχεται απο καποια οικογένεια..Oι συγκεκριμένες προτάσεις είναι σωστές, βρίσουν λαικη απήχηση και προσωπικα με ικανοποιουν..Ας τις εχει συντάξει οποιος θελει...Ας αφήσει ο κος Τζαβάρας με την πολύχρονη εμπειρια του τα σχολία και να κοιταξει να εφαρμοσει εστω τα μισα απο αυτα που προτείνονται γιατι η κατρακύλα θα συνεχιστει

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.