#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/09/2011 22:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τεράστιο πολιτικό και ηθικό ζήτημα για τον Θ. Πάγκαλο



Μαζί τα φάγαμε", είναι η ιστορική φράση του Θ. Πάγκαλου και το επιβεβαιώνει με τον πιο καλό τρόπο στην οικογένειά του. Η σύζυγός, και παρ' ολίγον δήμαρχος Καλυβίων παίρνει επίδομα τρίτεκνης. Αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος αναφέρει ότι η κ. Χριστοφάκη εισέπραξε 2.145 ευρώ από τον ΟΓΑ ως επίδομα για τα τρία της παιδιά.

Το συγκεκριμένο αυτό επίδομα καταβάλλεται ανεξάρτητα από οποιοδήποτε  άλλο επίδομα, μισθό, σύνταξη ή αποζημίωση και δεν υπόκειται σε  παρακράτηση φόρου…

Να θυμίσουμε ότι ο αντιπρόεδρος και η σύζυγος δηλώνουν εισόδημα πάνω από 500 χιλιάδες ευρώ ετησίως για να μην πούμε για τα ακίνητα που διαθέτουν, μια τεράστια περιουσία. Όχι ότι δεν το δικαιούται το επίδομα αλλά είναι προκλητικό να λαμβάνεις από τον ΟΓΑ ένα ποσό της τάξης των 2.000 όταν δεν ξέρεις τι έχεις. Ας τα έδινε στο δημόσιο να βοηθήσει για να μειωθεί το χρέος. Τόσο μεγάλη ανάγκη τα είχε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tpe avatar
    tpe 16/09/2011 23:06:26

    ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; Μπορεί κάποιος να τους απογορεύσει την επιστροφή στη χώρα;;;;
    Δεν πειράζει, θα τους δικάσουμε μετά. Τώρα να μην έρθουν...

  2. Λιγότερος Άμλετ avatar
    Λιγότερος Άμλετ 16/09/2011 23:11:54

    θα αξιοποιηθύν από το κοινό μομπόδεμα για την διαρκή λιποαναρρόφηση (για λίπος στον εγκέφαλο) που πρέπει να κάνει ο σύζυγος...την έκφραση "χοντρός στο μυαλό" -γνωρίζοντας ότι σωματικά δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο ίδιος- την είχε πρωτοπεί ο μακαρίτης ο Έβερτ για τον έτερο αντιπρόεδρο, γύρω στο 2001, άν θυμάμαι καλά.

  3. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 16/09/2011 23:15:48

    Θα διαφωνήσω. Το μέτρο έχει σκοπό την απόκτηση τέκνων για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ανεξαρτήτως εισοδήματος.

    • tpe avatar
      tpe @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 16/09/2011 23:21:42

      Καλά τι λες;
      Μια οικογένεια που έχει μηνιαίο εισόδημα το ετήσιο εισόδημα 2 ιδιωτικών υπαλλήλων, έχει ανάγκη τα 2 χιλιάρικα; Κι αυτό θα είναι αιτία να κάνουν 3 παιδιά; Πλάκα μου κάνεις; Ας πάρουν τα άλλα κίνητρα για το Θεό!

      Αν ΔΕΝ το έπαιρναν όλοι, μήπως θα ήταν λίγο περισσότερα από 2000€ (που δεν φτάνουν ούτε για τις ετήσιες πάνες του μωρού).

    • Kostas avatar
      Kostas @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 17/09/2011 09:16:39

      Δηλαδή, για το επίδομα έκανε παιδιά; και για τα υπόλοιπα οφελήματα;
      Τουλάχιστον είναι πρόκληση

  4. The Saint avatar
    The Saint 16/09/2011 23:20:09

    Παιδιά, ηθικό ζήτημα ΑΣ πούμε ότι υπάρχει...
    Πολιτικό ζήτημα γιατί?
    Το εισπράττει παράνομα?

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ The Saint 17/09/2011 00:46:20

      Δηλαδή τώρα ότι είναι νόμιμο έγινε καί ηθικό. Επί κυβέρνησης Καραμανλή άλλα ίσχυαν. Ουέ υμίν....Πασόκοι..
      ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!

    • Ραββινος avatar
      Ραββινος @ The Saint 17/09/2011 06:56:41

      Κι'ο αγιος θελει τον διαλο του ! Ας ειναι ο΄''μαζι τα φαγαμε '' Χοντροπαγκαλος γι'αυτον !

    • The Saint avatar
      The Saint @ The Saint 17/09/2011 09:23:57

      @Αγροφύλακας: Κατ'αρχήν πασόκος είσαι και φαίνεσαι. Αν παρακολουθούσες λιγάκι τα γραφόμενα μου εδώ μέσα ούτε που θα το σκεφτόσουν να το πείς αυτό...
      Απο εκεί και πέρα, αν το επίδομα αυτό δίδεται βάσει νόμου σε όλες τις γυναίκες που έχουν τρία παιδιά, τότε ΚΑΙ η γυναίκα του Kατσικοkiller έχει δικαίωμα να το πάρει. Γιά το αν είναι ηθικό, δές την απάντηση που έχω δώσει λίγο παρακάτω στον tpe...

      @Ραββίνος: Θα έλεγα ότι το διαολό τους θέλουν μερικοί κομματικοί εγκάθετοι, βαμμένοι στο χρώμα του κόμματος που υποστηρίζουν, και εν είδει οπαδικής χουλιγκανικής συμπεριφοράς, βάλλουν κατα αδίκων και ασήμαντων, μόνο και μόνο γιά να εκτονώσουν την περσονιστική μαύρη τους διάθεση.

      Γενικότερα: Εδώ δεν είναι γήπεδο αγαπητοί μου. Τα πραγματα είναι εξαιρετικά σοβαρά σε εθνικό επίπεδο, υπάρχουν πολλοι σοβαρότεροι λόγοι γιά να ασχοληθούμε παρα γιά τα τρία κωλοχιλιάρικα της παγκάλαινας...

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ The Saint 17/09/2011 14:47:36

        @The Saint
        Ουδέν περαιτέρω σχόλιον. Τα γραπτά μένουν! Ολοι κρινόμαστε.

  5. usound avatar
    usound 16/09/2011 23:22:34

    Έχει δίκιο ο Καραμπίνας.Παρά ταύτα ερωτώ.Αν ήταν Πάγκαλος, θα επέτρεπε στην γυναίκα του να καταθέσει την αίτηση για χορήγηση τού επιδόματος ή θα ένιωθε ξεφτίλας;

    • tpe avatar
      tpe @ usound 16/09/2011 23:24:19

      Συμφωνώ μαζί σου. Εγώ δεν θα το "επέτρεπα".
      Γιατί διαφωνείς με αυτό που λέω; Τα χρηματικά κίνητρα πρέπει να πηγαίνουν εκεί που πρέπει, όχι σε όλους.

    • The Saint avatar
      The Saint @ usound 16/09/2011 23:25:47

      Φιλε μου οι πλούσιοι είναι άρρωστοι άνθρωποι...
      Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό που λές, απλά "τα παίρνουν" οπως και να είναι, όσα και να είναι...

  6. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 16/09/2011 23:23:49

    Τώρα τελευταία έχω κάτι βαρυστομαχιές....Ουαί υμίν...

  7. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 16/09/2011 23:23:50

    Τεράστιο πολιτικό και ηθικό ζήτημα εγείρεται,ΜΟΝΟΝ,αν υπάρχει ΙΧΝΟΣ φιλότιμου που οδηγεί ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στη παραίτηση!!!ΑΛΛΑ πότε είχαν φιλότιμο για να παραδεχθούν ότι έσφαλαν κάπου;;ΕΠΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΛΥΣΑΝ το σύμπαν και να που φτάσαμε!!!Είναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ χωρίς ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!!!Το πασοκικό καθεστώς πάντα ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ!!!ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΑΓΚΗ είχαν αυτά τα χρήματα;;;Αλλά ξέχασα...''Ζήτω'' ο Σοσιαλισμός....

  8. anonymous avatar
    anonymous 16/09/2011 23:25:52

    Αυτή είναι η πρακτική σε όλη την Ευρώπη. Τα επιδόματα τέκνων καταβάλλονται ανεξαρτήτως εισοδήματος.

    Παλιότερα είχαν συνδέσει τα επιδόματα αυτά με το εισόδημα. Αυτό κρίθηκε αντισυνταγματικό. Πολλές γυναίκες έχασαν τα επιδόματα διότι είχαν οικογενειακό εισόδημα πάνω από 20.000 ευρώ.

    Εφόσον το δικαιούται και μάλιστα για ευγενή λόγο, είναι μητέρα 3 παιδιών σε περιόδο υπογεννητικότητας, καλά κάνει και το παίρνει όπως καλά κάνει και το παίρνει και η Μενεγάκη και πιθανόν να το παίρνει και η Κατσέλη. Τα δικαιώματα είναι για όλους.

    Να ήταν τίποτε κονδύλια ΜΚΟ, να σας δώσω δίκιο.

    • tpe avatar
      tpe @ anonymous 16/09/2011 23:39:13

      Με κόλλησες με το "αντισυνταγματικό". Δεν ξέρω. Κοίτα, αν δεν είχα ανάγκη, μάλλον δεν θα το έπαιρνα. Από την άλλη, μπορεί και να το έπαιρνα και να το έδινα στα χωριά SOS, ξέρω 'γω;

      Αλλά δεν μιλάμε για μένα. Κι όσο για τη Μενεγάκη, αν το πήρε ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΩΡΙΣΕ, κακώς και ντροπή της γιατί η ίδια έχει δηλώσει δημοσίως πως ΔΕΝ το έχει ανάγκη.
      Επίσης, μιλάμε για τον αντιπρόεδρο της πιο φορομπηχτηκής κυβέρνησης από το 1821 και μετά, μην το ξεχνάμε έτσι;

      Κι αν το είχε κάνει αυτό (πχ) η ΦΠΠ θα το ακούγαμε 24/7/365....

    • Ραββινος avatar
      Ραββινος @ anonymous 17/09/2011 07:02:24

      Το χρειαζεται για τα μπανια του στην λιμνη της Βουλιαγμενης χειμωνα καιρο για να κανει ορεξη συνεχιζοντας το''μαζι τα φαγαμε '' ενω εμεις εχουμε σταματησει εδω και καιρο να τρωμε ! Α και εκει που καθεται σαν την χοντροχελωνα καρετα-καρετα εαν τυχει και τον αγριοκοιταξει καποιος φωναζει την φρουρα του να τον συλλαβει για προσβολη προσωπικοτητας ! Α ρε Ελλαδα τι σουμελλε να παθεις απο τους μεγαλους τραγουδιστες του Οτσαλαν και του να φυσηξει ο ανεμος να παρει την σημαια απο τα Ιμια .Νατα τωρα που κατεληξαν τα Ιμια στο Καστελοριζο και σε λιγο στην Τζια του Παγκαλου!Παγκαλιαδα βλεπω να ερχεται !

  9. Γιώργος avatar
    Γιώργος 16/09/2011 23:30:05

    Ρε σεις δεν ντρέπεστε; Ξέρετε τι έξοδα έχει το αντιπροεδριλίκι; Λίγο σεβασμός. Εεεε μα πια. Τον σκάσατε τον άνθρωπο.

    • tpe avatar
      tpe @ Γιώργος 16/09/2011 23:34:52

      Έχεις δίκιο. Για να δεις τι εμπαθείς που είμαστε, δεν είπαμε κουβέντα για το σωστό.
      Καταρχάς, η αντιπροεδράρα μας ΔΕΝ τα πήρε τα λεφτά. Τα πήρε η σύζυγος. Είδες που είμαστε εμπαθείς τελικά;

      Τι σου είναι οι δεξιοί βρε παιδάκι μου...

      :)

  10. tpe avatar
    tpe 17/09/2011 00:03:47

    Τελικά συμφωνούμε ή όχι (Νομίζω πως ναι, τελικά)
    Ναι, η τεκνοποίηση ΔΕΝ είναι προϊόν χρηματικής συναλλαγής, αλλά ένα επίδομα πρέπει να βοηθάει ΑΡΚΕΤΑ. Ανοίγουμε όμως το θέμα πολύ.

  11. Απορία avatar
    Απορία 17/09/2011 00:06:50

    Τι δουλειά κάνει η σύζυγος που δηλώνουν και οι δύο 500 χιλιάρικα εισόδημα; Ξέρει κανείς;

  12. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 17/09/2011 00:40:12

    Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ: Τα ετήσια εισοδήματα του Πάγκαλου και της Χριστοφάκη είναι πάνω από 500.000 ευρώ!!! Σκεφτείτε πόση θα είναι η συνολική τους περιουσία!!! Καταλάβατε γιατί ο Πάγκαλος θεωρεί ότι το μνημόνιο είναι ευτυχία για την Ελλάδα;;;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Χρήστος Δημάρης 17/09/2011 09:58:46

      Όχι απλή επιτυχία, θριάμβος, προορισμός, ιθάκη, λύτρωση, παράδεισος, παιδιά δεν αντέχω άλλο την ηδονή!

    • juliet avatar
      juliet @ Χρήστος Δημάρης 17/09/2011 11:31:26

      Καλημέρα ,κ.Δημάρη
      Ευτυχώς που δεν το διάβασα χθες βράδυ ,δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ,τέτοια δυστυχία πως την αντέχει ο δύσμοιρος; όσο για την γυναίκα του αν είναι κουκουλωμένος με τα ευρώ δεν θα φαίνεται,θα φαίνεται;

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ juliet 17/09/2011 13:01:30

        Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ: Βλέπει juliet τι γίνεται; Το ζεύγος Πάγκαλου-Χριστοφάκη θα μπορούσε να χαίρεται αμέριμνο τον έρωτα του και τα λεφτά του, Προτίμησε όμως να ταχθεί στην υπηρεσία του λαού και έτσι, χωρίς να το καταλάβει, καταδικάσθηκε να τα τρώει μαζί με τον λαό!!!

        • juliet avatar
          juliet @ Χρήστος Δημάρης 17/09/2011 13:42:12

          Τι έρωτας και τούτος κ.Δημάρη............!!!!!!!!!! Ο ένας τρώει ότι βρει,η άλλη θα τρώει επιλεκτικά για να μην χάνει τη φόρμα της.

  13. φωνη avatar
    φωνη 17/09/2011 00:51:42

    Μπορεί τυπικά να ισχύει αυτό που λες αλλά στην περίπτωση Πάγκαλου η πολιτεία θα έπρεπε να τους επιδοτεί για να ΜΗΝ κάνουν παιδιά. Δε συμφέρει το έθνος η διαιώνιση του είδους.

    • Ραββινος avatar
      Ραββινος @ φωνη 17/09/2011 06:55:03

      Καλο!!!

  14. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 17/09/2011 01:04:37

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στη συζυγο του κου αντιπροεδρου λογω των τριων τεκνων . Σε μια χωρα οπου δεικτης γονιμοτητος ειναι 1,37 η κυρια Χριστοφακη εχει απο μονη της 3 Αυτο αποτελει επαινο δι eαυτη καιτον συζυγο της . Αληθεια ποιος ειναι δεικτης γονιμοτητος των θαμωνων των Αντινεων,?
    και ποιος ο μεσος ορος ηλικιας των ? Ας αφησουμε τις πασοκιες και τις καχριμακιες . Υπαρχουν ευπρεπεστεροι τροποι ασκησης αντιπολιτευσης ακομη και για τον Αντιπροεδρο .Η μητρα ολων των προβληματων σ αυτη τη χωρα ει ναι η μειωση των γεννησεων ελληνων το γενος τεκνων .Ουδεις μας εμποδισει να φθασουμε τη κα τριτεκνη . Η χωρα χρειαζεται νεους ελληνες ακομη και πασοκους .

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 17/09/2011 01:24:59

    Κατά το οικονομικό έτος 2010, επίδομα τρίτεκνης μητέρας 3,192 (τρεις χιλιάδες εκατόν ενενήντα δύο) ευρώ και σχολικά βιβλία (πηγή: aixmi.gr) εισέπραξε και μία άλλη αναξιοπαθούσα. Πρόκειται γιά τη πρώην βασίλισσα της πρωϊνής ζώνης, κ. Ελένη Μενεγάκη. Τη παρουσιάστρια με το υψηλότερο κασέ στην ελληνική τηλεόραση και με το χρυσό συμβόλαιο των 100,000 ευρώ τον μήνα (πηγή: mediasoup.gr) γιά το οποίο είναι η μόνη τηλεοπτική persona η οποία δεν δέχθηκε καμία περικοπή.

    Γιά να καταλάβουμε τι σημαίνει εισόδημα 100,000 (εκατό χιλιάδες) ευρώ τον μήνα: Είναι τα χρήματα τα οποία δύο μισθωτοί, δεν θα εισέπρατταν ούτε σε 6 χρόνια.

    «Η κυρία Ελένη Μενεγάκη στις 27 Φεβρουαρίου 2008 κατέθεσε τα χαρτιά της στο Δήμο μας για την χορήγηση επιδόματος τριτέκνου. Στις 3 Μαρτίου 2008 τα χαρτιά προωθήθηκαν στον ΟΓΑ για την έγκριση επιδόματος», αναφέρουν πηγές του Δήμου στον οποίο ανήκει η παρουσιάστρια.

    Δηλαδή, σε καιρούς ισχνών αγελάδων, η κ. Ελένη Μενεγάκη με αποδοχές 1,200,000 (ένα εκατομμύριο διακόσιες χιλιάδες) ευρώ ετησίως, εισέπραξε το ίδιο επίδομα τρίτεκνης με την εργαζόμενη τρίτεκνη μητέρα των ± 700 (επτακοσίων) ευρώ/μήνα. Νόμιμο; ναί. Ηθικό; σε καμία των περιπτώσεων.

  16. outis avatar
    outis 17/09/2011 01:31:33

    Ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό.

  17. μετάφραση avatar
    μετάφραση 17/09/2011 01:52:07

    ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ στη συζυγο του ανεργου που θελει να είναι μητέρα ,τρίτεκνη ή πολύτεκνη και μένει μαγκούφα για να πληρώνει τα σπασμένα των υπαίτιων που χασκογελούν αφού έχουν εξασφαλίσει το κομπόδεμα ατιμωρητί!
    ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ σε όσους έμειναν έξω από τις σχολές με τα 18.000+μόρια για να δουλέψει η νέα αξιοκρατία του 2,5 και του 4,5 στη νέα εφεύρεση της με το λούκι των πολυτέκνων.
    ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ για την εφευρετικότητα που εμπνέει ο καναπές και η κατσίκα του γείτονα όλων των τελευταίων ετών για να ζούμε σήμερα μέρες πριν το '29 ώστε να επαληθεύσουμε το αξίωμα της ιστορίας πως ΕΠΑΝΑΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ και ότι ΝΕΟΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΧΑΡΑΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΑΣ!!!Ή ΛΑΙΚΙΣΤΙ
    ΕΚΕΙ.....ΕΚΕΙ ΣΤΗ Β΄ΕΘΝΙΚΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 17/09/2011 01:57:34

    Kαι ένα παιδί να έκανε με τον Πάγκαλο, ε, ενα επίδομα το δικαιούται...

    • JOHN avatar
      JOHN @ Φακ Κωστας 17/09/2011 08:26:55

      Μεχρι ποτε θα πληρωνουμε χαρατσια για να τρεφουμε ντοπιους και ξενους κυφηνες?

  19. parsifal avatar
    parsifal 17/09/2011 11:00:40

    Υπάρχει ατόπημα μεγαλύτερο απο την προτροπή να "αφεθεί η σημαία στο ελεος του ανέμου" για κάποιον που καμώνεται τον πολιτικό ταγό ?
    Η ψιλικατζίδικη συμπεριφορά της κυρίας θα τον πειράξει ?

  20. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 17/09/2011 11:17:05

    @μεταφραση.Πολυτεκνη Ελλαδα σημαινει ισχυρη ελλαδα.ΟΙ αποψεις σου απηχουν Πασοκικη σαπιλα ευδαιμονισμο και παρακμη .Η πολιτεια τιμα τη πολυτεκνη μητερα με 104 ευρω το μηνα .Κανε τρια παιδια και σε επιδοτω εγω.Ο ελληνισμος επεβιωσε 400 χρονια τουρκοκρατιας λογω πολυτεκνιας και στη ΘΡακη οι μουσουλμανοι θα γινουν κυριαρχοι για το ιδιο λογο Η πολυτεκνια ειναι αμυνα και αντισταση για τον Ελληνισμο Καθε αλλη αποψη αποτελει προφαση για πασοκια και ευζωια ΞΥπνειστε. H XΩΡΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ, και οχι απο χτικιαρηδες ατεκνους ανεργους απαιτητικους τζιτζιφιογκους

  21. juliet avatar
    juliet 17/09/2011 11:27:19

    Μόνο αν μπούνε εισοδηματικά κριτήρια θα σταματήσει αυτή η λεηλασία και η ασυδοσία.Ας της δίνει ένα μπονους γιατί έφερε το τρίτο παιδί και μετά το επίδομα γι΄αυτούς που έχουνε πραγματικά ανάγκη ,ετσι θα έχουμε κράτος δικαίου.
    Αλλά τι κράτος δικαίου θα μου πεις ,δεν γίνεται στις παροχές όλοι ίδιοι και οι έχοντες και οι κατέχοντες και στα χαράτσια πάλι όλοι ίδιοι και οι έχοντες και οι κατέχοντες .
    Ημουνα στην τράπεζα για δουλειά και άκουσα μία να λέει στην άλλη -περιμένανε για το επίδομα-έχω τα σπίτιά μου ,τα ενοίκια μου ....αλλά γιατί να τους τ΄αφήσω .Δεν ήξερα και ρώτησα ,εσεις τι περιμένετε για να μου πούνε οικογενειακό επίδομα ,έφυγα δεν ήμουνα για εκεί.
    Χθες μου είπανε για δυό Αλβανούς ,στο ταμείο ανεργίας και οι δύο ,δουλεύουν παράλληλα μαύρα.Ερμε, Ελληνα ποιός θα σε σώσει απο τους συνταγματολόγους ,τους βουλευτές,τους καθηγητές ,τους γιατρούς και όλους όσους θέλουνε να σε διοικήσουν !!!!!

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ juliet 17/09/2011 13:03:50

      ...Χθες μου είπανε για δυό Αλβανούς ,στο ταμείο ανεργίας και οι δύο ,δουλεύουν παράλληλα μαύρα....

      Ναι, ρε Τζουλιέτα, αυτοί θα σώσουν το ασφαλιστικό μας. Τόπε και ο Λαμπρινίδης άλλωστε. Εδώ δεν μπορείς να τους ακουμπήσεις...Και καμμιά φορά όταν δεν φτάνουν τα μαύρα και καμμιά ένοπλη ληστεία και τα σχετικά.

      Αλλού στέλνεις την αστυνομία και ζητάς να δεις τα χαρτιά τους. Άδεια παραμονή κλπ. Και ματά το ψάχνουν. Εκεί να δεις τι γίνεται αν κάνουν ψευδείς δηλώσεις...
      Εδώ οι έφοροι δέχονται τα ροζ χαρτιά που δηλώνουν εισαγωγή συναλλάγματος από την κωλοχώρα τους για να αγοράσουν σπίτια.

      Και κάποιοι παρεξηγούνται όταν λέμε για αποκεφαλισμό όσων ΔΥ ασελγούν σε κάθε έννοια κράτους έννομης τάξης και δικαιοσύνης.

  22. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 17/09/2011 12:47:14

    Επειδή οι γυναίκες δεν σκέφτονται σαν άντρες. Πρώτα απ'όλα η επιβίωση και η διαιώνιση του είδους. Απλό είναι. Επί της ουσίας τώρα.
    Οι τύποι είναι φτηνοί τσίπηδες. Παρά τα αξιώματα, και την χλίδα λιγούρια είναι. Και κακομαθημένοι νεόπλουτοι. Και όταν είσαι Λιγουρόπουλος από όπου μπορεί να ψειρίσεις ψειρίζεις.

  23. juliet avatar
    juliet 17/09/2011 13:18:02

    Το ''βουνό'' απο τα ευρά τον καλύπτει......αν πάταγες πάνω θα έπαυες να είσαι ''κοντή'' Λίζα και θα ήσουνα ''ψηλή''.
    Ξέρεις το ανέκδοτο με τον γύφτο και τον γιατρό.
    Ενας γιατρός είχε γείτονα ένα γύφτο.Εφτιαξε ο γιατρός σπίτι -σπίτι και ο γύφτος,πισίνα ο γιατρός-πισίνα και ο γύφτος .Τά βλεπε ο γιατρός και λέει του γύφτου ,εγώ είμαι γιατρός και ο γύφτος του είπε ,ναι αλλά εγώ λέω έχω γείτονα γιατρό!ενώ εσύ γύφτο!!!!

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ juliet 18/09/2011 11:08:11

      Καλό φιλενάδα. Θενκς!

  24. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 17/09/2011 13:52:24

    @koντη λιζα η ενδυναμωση του ενθους. Δεν σας εμποδισει ουδεις να δημιουγησετε προυποθεσεις για επιδομα πολυτεκνων ΣΤο χωριο μου λενε για μια οικογενεια με ενα παιδι το εξης . ενα παιδι τρεις χαζοι εκεινο που ισχυει ειναι ομως δυο παιδια τεσσερις χαζοι αλληλοσυγκρουομενοι δια βιου .Κοιταξτε τριγυρω σας. ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΝΔ ΙΣΧΥΡΑ ΝΔ , Ισως ειναι και ο μονος τροπος να γλιτωσουμε απο την πασοκοσυνασπιστιλα.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ αν.βορινος 17/09/2011 14:31:18

      Καλά τα λες! Μόνο που ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Οι Πάγκαλοι (και οι Μενεγάκηδες) έτσι κι αλλιώς νέμονται την Ελλάδα.

      Συχνά οι Έλληνες τρίτεκνοι ή πολύτεκνοι δεν παίρνουν τίποτα ή πρέπει να φτύσουν αίμα για να πάρουν ότι δικαιουνται.
      Αυτή η νοοτροπία του one size fits all δεν έχει καμία σχέση με την δίκαιη Ελλάδα που ονειρευόμαστε οι περισσότεροι. Γιατί τα παιδιά του Πάγκαλου στην δύσκολη θα έχουν εξασφαλισμένη την απόδραση για πιο βολικά μέρη. Εδώ είσαι και είμαι. Σύντομα ένας από τους δυό μας θα βγει ψεύτης.

  25. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 17/09/2011 16:14:58

    Ερωτας με επιδότηση ΟΓΑ.....γιατί για να πας με αυτό το κήτος την επιδότηση την χρειάζεσαι......

  26. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 17/09/2011 19:16:13

    Κάποτε, ένας φίλος του παππού μου, μου είχε πει το παρακάτω σοφό:

    "Να ξέρεις παιδί μου, συνήθως όσοι έχουν λεφτά, δεν δίνουν ούτε τ' αγγέλου τους νερό!"

  27. αντωνης avatar
    αντωνης 17/09/2011 23:06:45

    Το επίδομα που πα'ιρνει η γυναίκα μου είναι περίπου 240 ευρώ το δίμηνο δηλαδή περίπου 1300 ευρώ το χρόνο. Γιατί η γυναίκα του Πάγκαλου παίρνει περίπου τα διπλάσια;

  28. nikos avatar
    nikos 18/09/2011 23:06:59

    Bρε όσο και να φωνάζουμε τα γαϊδούρια δεν έχουν ανάγκη!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.