#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/04/2009 16:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τενέζος: Σταματήστε να τους προστατεύετε

Διαβάστε εδώ



ΣΧΟΛΙΑ

  1. babis lazarou avatar
    babis lazarou 24/04/2009 18:43:40

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΝΕ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΤΣΙ ΛΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ? Η ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑΝΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ?

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2009 18:56:33

    Αν παει ο Σιανιδης καμια βολτα απο την τεντα του κ Τενεζου θα γινει θεμα !

    Καταντια.

    ΠΠ

  3. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 19:02:21

    Ζεί ακόμα αυτός? Τι είδους απεργεία πείνας είναι αυτή?

  4. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 19:08:45

    Απεργεί από την πείνα?

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/04/2009 19:24:00

    Orestios.
    Black humour is advanced humour.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 19:52:27

    Λαλίστατε Ορέστιε στοιχεία για την απεργία πείνας - μπορείς να ψάξεις να τα βρεις αν θέλεις στο διαδίκτυο εκεί που τα βρήκα και εγώ
    Ο Απεργός Πείνας λαμβάνει μόνο υγρά.
    -Τα υγρά αποτελούνται από απλό σακχαρούχο διάλυμα και αλατούχο διάλυμα (NaCl).
    -Από την 55η ημέρα, λαμβάνει ,αντί απλού σακχαρούχου διαλύματος καθαρό νερό και συγκεκριμένο φρουτοποτό.
    -Από την 60η ημέρα λαμβάνει βιταμινούχο σκεύασμα πού περιλαμβάνει βιταμίνες Β1, Β6,Β12.
    -Λαμβάνει , πλην του χλωριούχου νατρίου, σκεύασμα καλίου.
    Η παραπάνω Απεργία Πείνας ακολουθεί διεθνή πρότυπα τα οποία διασφαλίζουν την χορήγηση ικανής ενέργειας για την λειτουργία τού εγκεφάλου, παράγοντες λειτουργίας του νευρικού συστήματος και ρύθμιση των ηλεκτρολυτών.
    -Η Απεργία Πείνας πιστοποιείται εργαστηριακά από το χαμηλό επίπεδο ολικών λευκωμάτων τού αίματος τού απεργού, το οποίο ακολούθησε συνεχή καθοδική πορεία κατά τη διάρκεια της απεργίας και τώρα είναι στα 6,7gr/dl (Φυσ.τιμές: 6,4-8,3 gr./dl ).Υπάρχει απώλεια βάρους 28 kg. μέχρι τις 22-4-2009.
    -Υπό τίς συνθήκες αυτές η πορεία μίας απεργίας πείνας εξαρτάται από παράγοντες ιδιοσυστασίας τού ανθρώπινου οργανισμού. Έχει περιγραφεί ιατρικά διάρκεια έως και 324 ημερών.
    -Η απεργία πείνας περιφρουρείται επί 24ωρης βάσης από προσφερθέντες ανεξάρτητους εθελοντές και παρακολουθείται από ιατρό,μέλος τής Οργάνωσης STOPCARTEL, όπως και από ιατρό τής Οργάνωσης ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    -Παρακαλούνται ιατροί η κλινικές πού ενδιαφέρονται και επιθυμούν,όπως συμμετάσχουν στην επιστημονική παρακολούθηση της απεργίας πείνας

  7. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 19:52:56

    επειδη το ζητημα ειναι λεπτο, θα μπορουσε ο κυριος Τενεζος να μας διευκρινησει ποια η χωρα παρασκευης του χαλυβα που προφανως το εισηγαγε;
    απο το σημειωμα που παρετεθει το μονο που αντιλαμβανεται κανεις οτι στηριζεται στο οτι στην ΕΕ δεν εχουν θεσπισθει ενιαιοι κανονες και οτι η Ελλαδα ζητα εναρμονιση με τους κανονες που εχει θεσπισει αυτη ΕΛΟΤ και εμμεσως και αυτος απαιτει, να μην του ζητουνται. Καλλιστα θα μπορουσε καποιος να υποπτευθει οτι εισηγαγε κινεζικο χαλυβα μεσω καποιας αλλης χωρας ο οποιος ειναι ως γνωστον χειροτερας ποιοτητος και βεβαιως με μικροτερη τιμη. Και ειναι σοβαροτατα ζητηματα που απτονται αυτου του θεματος οχι μονον ο οικονομικος ανταγωνισμος αλλα και η ασφαλεια των οικοδομων ,ειδικα σε μια χωρα σεισμογενη οπως η Ελλαδα. Ενταξει να βγαλουμε λεφτα αλλα οχι να παιζουμε και με τις ανθρωπινες ζωες και η επιχειρηματικοτητα εχει κοινωνικη υποσταση και υποχρεωσεις.
    Καλο ειναι λοιπον να γινει κατατοπιστικοτερος επι του θεματος του για να μπορουμε και εμεις να παρουμε θεση.

  8. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 20:04:45

    @ 7
    Πιστοποίηση ISO έχει το πρωτόκολο απεργείας πείνας?
    Σε ποιά μέρα είναι ο συγκεκριμένος και ποιά κρητήρια πληρεί?
    Η τυποποίηση αυτού του είδους διαμαρτυρίας αφαιρεί την τραγικότητα από την ίδια την πράξη και την κάθαρση σε εμάς δια μέσου αυτής. Πολλά παραδείγματα μπορεί να φέρει κανείς για να τεκμηριώσει πόσο τραγική πρέπει να είναι η πράξη.
    Ξενέρωτα ανθρωπιστικά τερτίπια ως κριτήρια τεκμηρίωσης μιας πράξης παρατείνουν την αγωνία του και με κάνουν να σκέφτομαι ότι αυτοί που τα σκέφτηκαν μάλλον είναι σαδιστές.
    Και το ποθητό για όλους, η κάθαρση, δεν θα έρθει ποτέ.

  9. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 20:10:50

    @ 7
    Σκέψου την Αντιγόνη. Να μην είχε φυλακιστεί από τον Κρέοντα.
    Σκέψου τον Σωκράτη. Να μην είχε πιεί το κώνειο, αλλά να δραπέτευε.
    Σκέψου τον Οιδίποδα. Να μην είχε βγάλει τα μάτια του.
    Σκέψου τον Προμηθέα. Να ξέφευγε την ώρα που οδηγούνταν στα δεσμά
    Σκέψου τον Ορέστη. Να μην σκότωνε την μάνα του.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2009 20:12:38

    Ο Ανθρωπος κανει τον αγωνα του. Προτεινω να μεινουμε και ν ασχοληθουμε με την ουσια της κινησης του αυτης.

    Ειμαι υπερμαχος του χιουμορ οπως πολυ καλα γνωριζετε, αλλα εδω νομιζω, θελει λιγη προσοχη.

    Εκτος εαν μας βγει μουφα κ αυτος που δεν το νομιζω.

    ΠΠ

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 20:13:29

    Ορέστιε τα στοιχεία αφορούν τη συγκεκριμένη απεργία πείνας, χρήσιμα για να αποκτήσεις και εσύ και εγώ και όλοι την πλήρη εικόνα της κατάστασης, γι' αυτό γίνεται η συζήτηση εδώ.

  12. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 20:13:29

    Αυτοί όμως έφεραν το καινούργιο. Ο τύπος αυτός όμως τι καινούργιο φέρνει?
    Μια μπίζνα που απέτυχε πήγε να κάνει.

  13. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 20:14:24

    @9 Orestios
    καποια πραγματα εαν δεν ξερεις να τα δυατυπωσεις καλυτερα να μην τα λες. Πισω απο τον σαρκασμο σου κρυβονται αλλες διαστασεις οι οποιες ομως δεν ειναι κατανοητες στους πολλους και ετσι γινεσαι αποκρουστικος. Μιλα γηηινα και απλα για να σε καταλαβαινουν και οι αλλοι τι θελεις να πεις.

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 20:15:55

    και το σχόλιο #8 θέτει επίσης ένα θέμα, που πιστεύω δεν θα είναι δύσκολο να διαπιστωθεί.

  15. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 20:24:00

    @ 14
    Αν κατάλαβες αυτό που θέλω να πω έχει καλώς.
    Για τα υπόλοιπα, ευχαριστώ για τις κατευθύνεις.

  16. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2009 20:25:52

    Μακρης Κωνστ- πες τα ποιο λιανά μην μας βγουν πάλι κάποιοι να λένε ότι η δύναμη περιστροφής στην σημερινή εποχή την μετράμε σε gr (μάζας) και όχι σε Ν.

  17. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 20:26:57

    @15 αλλενάκι
    την μαχητικοτητα και τον αγωνα μας ,πρεπει να τον υποστηριζομαι με στοιχεια ,αλλιως ,πολυ φοβαμαι οτι ο Τενεζος , παρεσυρθη απο την πικρα του η οποια ειναι κατανοητη και ανθρωπινη και ετσι παει να γινει βορα και λαβαρο. Πισω του πρεπει να υπαρχει μια οικογενεια ισως και κανα παιδι, που πρεπει να περιμενουν να υποστηριχθουν απο αυτον και πρεπει να κρατησει δυναμεις για αυτους. Το να βαραμε γροθια στο μαχαιρι ηρωικο αλλα οχι χρησιμο. Λεφτα χανωνται και ξαναγινονται λιγωτερα η περισσοτερα , η ζωη δεν ξαναγινεται .

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 20:27:22

    Ορέστιε δεν ψάχνει κανείς εδώ για νεομάρτυρες, την αλήθεια γυρεύουμε αλλά η απεργία πείνας δεν είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο για την Ελλάδα και πάντως πολύ διαφορετική από άλλες δράσεις και εκφράσεις διαμαρτυρίας που πολύ μας ταλαιπώρησαν αυτό το χειμώνα, δεν στρέφεται κατά κανενός άλλου, παρά μόνο κατά του εαυτού του.

  19. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 20:30:42

    @16 Orestios
    ειμαι αρκετα μεγαλος για να κατανοω τι κρυβει ο σαρκασμος ,η ,συνηθως συγκαλλυμενη ευαισθησια η αναισθησια ,διαλεγεις και παιρνεις. Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 20:33:20

    @18: δεν έχει οικογένεια δική του νομίζω έχω ακούσει (παιδιά), δεν έχει όμως αυτό σημασία. Σήμερα εγώ λέω ότι δεν θα επέλεγα αυτόν τον τρόπο διαμαρτυρίας, αλλά οι αντιδράσεις κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικές, έθεσες ένα θέμα, αλλά νομίζω ότι του έκοψαν άμεσα τις διόδους προμήθειας σιδήρου ακόμα και όταν ήθελε να αγοράσει από εδώ, από άλλον χονδρέμπορο.

  21. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 20:34:01

    @ αλλενάκι
    Ε, τότε να πάει σε ψυχίατρο για αυτοκαταστροφική συμπεριφορά (αυθόρμητη η απάντηση μου).
    Κύριο χαρακτηριστικό αυτών των συμπεριφορών, που συμφωνώ ότι δεν είναι συνηθισμένες στην Ελλάδα, είναι η απουσία ιδανικού αλλά η διαφορετική διαμαρτυρία απώλειας χρήματος. Απουσία ιδανικών υπήρχε και τον Δεκέμβρη, καθώς κυρίαρχη ήταν η έτεροκαταστροφική συμπεριφορά σε συνδυασμό με μια νιχιλιστική άποψη.

  22. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 20:36:04

    @ 19 αλλενάκι
    εφτασες στο ψητο ....δεν στρέφεται κατά κανενός άλλου, παρά μόνο κατά του εαυτού του.
    Το πιο αγωνιστικο και ανθρωπινο που θα μπορουσε καποιος να κανει σε αυτον τον ανθρωπο για συμπαρασταση πραγματικη ,ηταν να τον πειση να μαζεψει τα κομματια του και να φυγει απο εκει. Οσο για "λαικους αγωνες" σε μια χωρα σαν την Ελλαδα ουκ ολιγα θεματα για λαβαροποιηση.

  23. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 20:44:03

    @ 22 Orestios
    Τρικυμια εν κρανιω σε δερνει αδελφε Ορεστιε. Οτι σκεφτεσαι το λες .Οτι λες δεν το σκεφτεσαι πρωτα. Μιλας για ιδανικα και ταυτοχρονα ενα απο τα υπερτερα ο σεβασμος προς τον αλλον δεν τον εχεις.

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 20:46:20

    το ίδιο πιστεύω και εγώ, έλα όμως που αυτός έχει άλλη άποψη,

  25. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 20:50:32

    @ 17 Ατακτος
    Συγγνωμη που δεν σου απαντησα νωριτερα.
    Και πολλα ειπα , εκεινο που δικαιουμαι να τονισω και ευχομαι να γινει ,είναι καποιος να πεισει τον ανθρωπο αυτόν να σταματησει και να παει στα παιδια του. η Ζωη του εχει μεγαλυτερη αξια απ` όλα.

  26. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 20:51:41

    @ 24

    Ξουράφι είσαι.

  27. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 20:56:18

    @ 25
    Έχω άλλη άποψη αλλενάκι για το θέμα της απεργείας πείνας. Συμφώνησα μαζί σου μόνο στο ξένο του χαρακτήρα της για τα δεδομένα της χώρας μας.
    Όσο για τις πρακτικές των υποστηρικτών του, δεν διαφέρουν από αυτές εκείνων που ζητούν από κάποιον να πέσι από ένα κτήριο φωνάζοντας: Πέσε, πέσε.

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 21:04:35

    Ορέστιε σε ευχαριστώ για τη συζήτηση, το σχόλιο πήγαινε στο @23, δεν θα επέλεγα αυτό τον τρόπο διαμαρτυρίας, έλα όμως που ο Τενέζος έχει άλλη άποψη. Και μην "τοποθετείς" έντεχνα στα σχόλιά μου λέξεις που δεν με εκφράζουν.

  29. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 24/04/2009 21:10:26

    @ 28 Orestios
    βλεπεις οταν ακολουθεις την μεθοδολογια που σου προτεινα στο @14 ,ποσο σωστα τα λες και κατανοητα;
    Διαυγεστατα και Ανθρωπινα.

  30. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 21:11:34

    @ 29
    No offence

  31. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 21:12:43

    @ 30
    No offence

  32. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 23:39:09

    Αμερικανομαθής είμαι, σε μπέρδεψα. Όταν μιλώ αγγλικά έχω αμερικάνικη προφορά.

  33. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 24/04/2009 23:43:07

    Μακρης Κωνστ

    εχει πει πολλές φο΄ρες οτι εισήγαγε χάλυβα από ιταλία

    ορεστιε

    βρωμάς. πολύ.

  34. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 24/04/2009 23:46:39

    αποτι ξέρω περιμένει απόφαση του ευρωπαικού κοινοβουλίου όπου έχει προσφύγει για το θέμα του. στις 30 απριλίου.

    σε περίπτωση δικαίωσης τα πάντα αλλάζουν.
    άκουσες ορέστιε? τα πάντα

  35. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 23:55:13

    Θα προλάβει να ζεί μέχρι τότε? Ή θα φάτε κόλυβα?

  36. perabrexei kai bronta avatar
    perabrexei kai bronta 25/04/2009 00:13:52

    ο άνθρωπος αυτός είναι αγωνιστής. Το ότι αγωνίζεται για την επιχείρησή του, και για την οικονομική του καταστροφή δεν τον κάνει λιγότερο αγωνιστή. Είναι η αποφασιστικότητα του που τον κάνει να αξίζει σεβασμού, και όχι χλευασμού. Και εμείς καθόμαστε μπροστά στα PC και το γράφουμε ότι γουστάρουμε ανώνυμα και ακίνδυνα, ενώ εκέινος παίζει την ζωή του. Όταν φτάσουμε στο σημείο να σκεφτούμε να κάνουμε κάτι κάτι τόσο ακραίο σαν αυτόν, τότε τα νάτρια και τα κάλια θα είναι τα τελευταία που θα μας ενδιαφέρουν. Βάζω στοίχημα ότι ο φίλος που τον κατακρίνει δουλεύει σε χαλυβουργία.

  37. Orestios avatar
    Orestios 25/04/2009 00:21:19

    @ 38
    Ναι, πολύ σωστός κι εσύ είσαι. Για την ακρίβεια έχω αφεντικό την χαλυβούργενα. Συνέλθετε συντρόφια. It's all about bussiness

  38. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 25/04/2009 00:26:07

    μεσιε It’s all about bussiness, το ξέρουμε. στα έχυμε ήδη χχώσει οτι εισαι επαγγελματίας σχολιαστής χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    (facgtorx: την επόμενη πας διακοπές)

  39. perabrexei kai bronta avatar
    perabrexei kai bronta 25/04/2009 00:28:28

    καλά... ναι ρε μεγάλε συμφωνώ It’s all about bussiness. Αυτά που γράφω τα διάβασες? αυτό λέω και εγώ, μόνο που δεν εστιάζω σε αυτό αλλά στον αγώνα του ανθρώπου όπως θα έπρεπε να κάνουμε όλοι, γιατί αυτό είναι το κρίσιμο. Το ότι ένας άνθρωπος φτάνει σε αυτό το σημείο. οκ?

  40. Orestios avatar
    Orestios 25/04/2009 00:30:25

    Περίμενα από επαγγελματίες σαν εσάς να αποδίδετε καλύτερα. Αν είναι έτσι οι επαγγελματίες.......... πάει ο τύπος. Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε.

  41. Orestios avatar
    Orestios 25/04/2009 00:31:33

    @ 41
    Η λέξη ευελιξία στην επιχειρηματικότητα δεν σας λέει τίποτα? Ή μήπως κηνηγούσε να γίνει κι αυτός μεγάλος και τρανός?

  42. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 25/04/2009 00:49:50

    ορεστιε

    αυτοχαρακτηρίζεσαι. αντε γειά

  43. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 25/04/2009 00:50:43

    και μοσχοβολας (καλυτερο?)

  44. Orestios avatar
    Orestios 25/04/2009 01:19:09

    Τα πόδια σου είναι που μυρίζουν, γιατί μέσω διαδικτύου δεν μεταδίδονται οσμές.

  45. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 25/04/2009 05:47:44

    Εκτακτα ! Ο μπάχαλος διεκδικεί θέση δήμιου!
    Οντως δεν είναι εποχή για απεργία πείνας. Ο διαμαρτυρόμενος κινδυνεύει με λιθοβολισμό από αυτόκλητους υπερασπιστές των ...μονοπωλίων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.