#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/06/2008 02:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα F16 …αντεπιτίθενται

Φωτιές άναψε ο Σαρκοζί στις διπλωματικές αντιπροσωπείες των άλλων χωρών που ενδιαφέρονται να μας πουλήσουν μαχητικά αεροσκάφη. Έτσι ο πρέσβης των ΗΠΑ Ντάνιελ Σπέκχαρντ έχει πάρει τελευταία με τη σειρά τα γραφεία των μεγάλων εφημερίδων, όπου μιλάει στα διευθυντικά στελέχη, κατά σειρά: για τους εξοπλισμούς, τα ενεργειακά (που τους καίνε επίσης ) και το «homeland security» (καταλαβαίνετε μόνοι σας τι είναι αυτό, να μην το μεταφράζω). Ήδη επισκέφθηκε τον «Ελεύθερο Τύπο» και σειρά έχουν το «Βήμα» και η «Καθημερινή». Μάλλον πρέπει να αρχίσουν να ανησυχούν οι Γερμανοί των Eurofighter για απόπειρες διείσδυσης στο στρατόπεδό τους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. arcaheopteryx avatar
    arcaheopteryx 12/06/2008 08:35:57

    Τι θέλω τώρα και ακουμπάω επίμαχα... Τα αεροπλάνα υποτίθεται είναι για να δίνουν μάχες. Το παιδί στο ΚΨΜ να ρωτήσετε, θα σας πει ποιος θα είναι οι μάχες, και με λίγη κοινή λογική, θα καταλάβετε ποιο είναι το καλό αεροπλάνο.

    Εν τάξει είμαστε και λίγο ραγιάδες, δεν μετράει μόνο ή κοινή λογική, πρέπει να πάρουμε από όλους για να είναι ευχαριστημένοι. Μα τα ίδια δεν έγιναν και επί ΑΓΠ;

    Εν τάξει, να φάνε και οι αχόρταγοι, μα τόσο καιρό δεν έχουν χορτάσει;

    Δεν είναι ίσως της μόδας αυτό που θα πω αλλά θα το πω: «Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή...»

  2. arcaheopteryx avatar
    arcaheopteryx 12/06/2008 08:36:39

    «ποιές» θα είναι οι μάχες...

  3. evlatis avatar
    evlatis 12/06/2008 08:57:20

    Arcaheopteryx εγώ ξέρω κάποιο άλλο στίχο που είναι πολύ της μόδας στην Ελλάδα "Σε γνωρίζω από τη μάσα την κομπίνα την τρομερή...."

  4. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 12/06/2008 09:21:30

    Άμα οι πιλότοι δεν πετάνε "για οικονομία στα καύσιμα", τι να το κάνεις το καλό αεροπλάνο;
    Κάποτε, με σχετικά παρωχημένους τύπους μαχητικών η κυριαρχία των Ελλήνων πιλότων στο Αιγαίο ήταν συντριπτική. Σήμερα, με F1652+ ζοριζόμαστε λίγο...

  5. Lakis, Malaga avatar
    Lakis, Malaga 12/06/2008 09:24:35

    Μα καλά,

    σε όλον τον κόσμο οι πρέσβεις και οι στρατιωτικοί ακόλουθοι που θέλουν να προωθήσουν προϊόντα της χώρας τους μιλάνε με τις πολιτικές και στρατιωτικές ηγεσίες.

    Στην Ελλάδα μιλάνε με τους εκδότες και με τις εφημερίδες...???

  6. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 12/06/2008 10:04:52

    Συ είπας, Λάκη. "...με τις πολιτικές και στρατιωτικές ηγεσίες..." μιλάνε και εδώ.

  7. Rogue avatar
    Rogue 12/06/2008 10:41:46

    Τα γαλλικά τουλάχιστον είναι πιστοποιημένα για scalp που οι Γάλλοι μας δίνουν. Που είναι στρατηγικό όπλο, μακρινού πλήγματος (τύπου tomahawk).

    Οι άλλοι, τί ακριβώς εξοπλισμό απελευθερώνουν με τις προμήθειες αεροσκαφών;

    Να παίρνουμε block αεροσκαφών με "security features", που όποτε γουστάρουν μας τα απενεργοποιούν, δεν είναι και το καλύτερο....

  8. Nick avatar
    Nick 12/06/2008 11:11:11

    μακάρι να είχαμε το εικονοζόμενο F-16 Block 60 των Αραβικών Εμιράτων.

    Μακάρι να είχαμε και τα λεφτά τους για να πιέζαμε τους Αμερικάνους να μας δίνανε τους κωδικούς τους ραντάρ, όπως έκαναν οι Άραβες...

  9. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 12/06/2008 11:23:33

    Μακάρι να μπορούσαμε να μην είμαστε τόσο οσφυοκάμπτες και να παίρναμε το Su 37MKI...