#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/04/2012 19:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα ψηφοδέλτια της ΝΔ σε όλους τους νομούς

Πάνω από μισοί είναι νέα πρόσωπα



Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα ψηφοδέλτια της ΝΔ.

Για πρώτη φορά στην πρόσφατη εκλογική ιστορία της, η ΝΔ παρουσιάζει πρώτη όλα τα ψηφοδέλτια, ολοκληρωμένα χωρίς κενά και καθυστερήσεις.

Ανακοινώθηκαν συνολικά 412 υποψήφιοι σε 56 εκλογικές περιφέρειες, η πλειονότητα των οποίων είναι νέα πρόσωπα και καταξιωμένοι επιστήμονες. Η ανανέωση ξεπερνά το 50%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η ΝΔ, σε οκτώ νομούς (Κορινθίας, Δράμας, Σερρών, Ημαθίας, Πέλλας, Καρδίτσας, Κεφαλονιάς και Λακωνίας) οι κατατεθείσες υποψηφιότητες υπερκάλυψαν τρεις φορές τις θέσεις στα ψηφοδέλτια.

Αντιπροσωπεύονται όλες οι κοινωνικές τάξεις ακόμη και οι άνεργοι.

Στη Λακωνία υπήρξε μεγαλύτερη προσφορά γυναικών, αλλά στην Θεσσαλονίκη οι περισσότερες υποψηφιότητες γυναικών - εννέα συνολικά (που να πάμε άραγε, Θεσσαλονίκη ή Σπάρτης)

O Αντώνης Σαμαράς θα είναι υποψήφιος στη Μεσσηνία και τη Μαγνησία.

Ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής θα είναι υποψήφιος στην Α΄Θεσσαλονίκης.

Στην Β΄ Πειραιά κατεβαίνει ο Φαήλος Κρανιδιώτης.

Στα ψηφοδέλτια περιλαμβάνονται όλοι οι διαγραμμένοι που δήλωσαν «μεταμέλεια» εκτός από την Ελίζα Βόζενμπεργκ, επειδή δεν δέχθηκε να κάνει γραπτή δήλωση επιστροφής στη ΝΔ, όπως όλοι οι άλλοι. Ωστόσο η ανεξάρτητη βουλευτής πέρασε χθες το μεσημέρι την πόρτα της λεωφόρου Συγγρού και σύμφωνα με πληροφορίες επανέλαβε την απόφασή της να στηρίξει τη Ν.Δ. και τον Αντώνη Σαμαρά,

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σήμερα, παρουσιάζουμε τα πλήρη ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας.
Υπήρξε πολύ μεγάλη προσφορά υποψηφιοτήτων σε όλη την Ελλάδα.
Δεν ήταν δυνατό, φυσικά, να μπουν όλοι.
Υπάρχουν 412 υποψήφιοι σε 56 εκλογικές περιφέρειες.
Η Ανανέωση είναι εμφανής: οι μισοί περίπου είναι νέα πρόσωπα. Ενώ δόθηκε μεγάλη έμφαση στους προερχόμενους από τη νεολαία, αλλά και σε νέους επιστήμονες.
Δώσαμε ευκαιρίες σε πολλούς νέους ανθρώπους. Και δίνουμε μεγάλη επιλογή στους ψηφοφόρους να διαλέξουν. Γιατί την ανανέωση, τελικά, εκείνοι θα την κάνουν.

Ευχαριστούμε όλους αυτούς που προσφέρθηκαν να στρατευθούν στο πλευρό της Νέας Δημοκρατίας.
Καλή τύχη στους υποψήφιους βουλευτές.
Και αυτοί που δεν μπήκαν τελικά, θα είναι κι αυτοί στην πρώτη γραμμή του αγώνα.
Που δεν τελειώνει στις εκλογές της 6ης Μαΐου. Τότε μόλις ξεκινά».

Ακολουθεί ο κατάλογος με τα ονόματα των υποψηφίων, πλην του ψηφοδελτίου Επικρατείας



ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2012


ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ


Α/Α
ΕΠΙΘΕΤΟ
ΟΝΟΜΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ -ΙΔΙΟΤΗΤΑ


1
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ ε.α.


2
ΔΡΟΣΟΣ
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ


3
ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ-ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


4
ΚΑΡΑΠΑΝΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


5
ΚΟΤΡΟΛΟΥ-ΜΑΝΤΖΙΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


6
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


7
ΜΠΟΚΑ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΑΕΔ


8
ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΗΛ/ΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ


9
ΣΑΛΜΑΣ
ΜΑΡΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ-ΙΑΤΡΟΣ


10
ΣΕΡΕΠΙΣΙΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


11
ΦΩΚΑ
ΜΑΡΙΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ-ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ


ΑΡΓΟΛΙΔΑ


1
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


2
ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


3
ΣΑΛΕΣΙΩΤΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ


4
ΣΙΔΕΡΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ


5
ΛΟΛΑΚΑ
ΜΑΡΙΑ
ΙΑΤΡΟΣ


           ΑΡΚΑΔΙΑ


1
ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


2
ΒΛΑΣΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΚΑΡΒΕΛΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ


4
ΚΟΝΤΟΖΑΜΑΝΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


5
ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


         ΑΡΤΑ


1
ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


2
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΣΥΝΤ/ΧΟΣ ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


3
ΠΑΠΑΣΙΩΖΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


4
ΣΙΜΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


5
ΣΤΥΛΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΙ


ΑΧΑΪΑ


1
ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΝΑΥΑΡΧΟΣ ε.α., Πρώην ΑΓΕΝ


2
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΜΠΕΚΙΡΗΣ
ΜΙΧΑΗΛ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


4
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


5
ΝΤΑΒΛΟΥΡΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΕΛ.ΑΣ. ε.α.


6
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


7
ΠΑΝΙΤΣΑ
ΕΛΕΝΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


8
ΠΑΠΑΔΗΜΑΤΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


9
ΝΤΖΕΛΒΕ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


10
ΡΑΓΙΟΥ
ΝΑΤΑΣΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


11
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΣΥΜΒ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


12
ΤΣΙΓΚΡΗΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ


ΒΟΙΩΤΙΑΣ


1
ΑΓΑΤΣΑ
ΑΡΙΑ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


2
ΙΓΓΛΕΖΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, ΕΜΠΟΡΟΣ


3
ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


4
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


5
ΜΑΥΡΑΚΗ
ΣΩΤΗΡΙΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


6
ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


ΓΡΕΒΕΝΩΝ


1
ΚΟΨΑΧΕΙΛΗΣ
ΤΙΜΟΛΕΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΥΠΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


2
ΤΣΕΝΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ε.α.


3
ΧΑΤΖΗΖΗΣΗ
ΕΥΑΝΘΙΑ
ΔΑΣΚΑΛΑ


ΔΡΑΜΑΣ


1
ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ Δ/ΝΤΗΣ Ε.Α.


2
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
ΘΩΜΑΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΝΤΑΪΛΑΚΗ
ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


4
ΤΖΙΜΑΣ
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


5
ΤΣΕΠΕΛΗ
ΝΙΚΟΛΕΤΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


 ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ


1
ΚΑΜΠΑΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΑΤΡΟΣ


2
ΚΑΡΙΚΗΣ
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΚΟΝΣΟΛΑΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ


4
ΜΑΡΑΒΕΛΙΑΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΕΚΔΟΤΗΣ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


5
ΜΑΡΑΓΚΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ


6
ΠΑΠΠΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ


7
ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


ΕΒΡΟΥ


1
ΓΕΡΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ


2
ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΔΗΜΟΥΔΗ
ΕΛΕΝΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ


4
ΚΑΡΑΚΗ
ΠΑΓΩΝΑ
ΜΑΙΑ


5
ΚΕΛΕΤΣΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


6
ΤΟΚΑΜΑΝΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ



ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ


1
ΑΡΜΑΓΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ


2
ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


3
ΚΟΥΛΑΡΜΑΝΗΣ
ΦΩΤΙΟΣ
ΕΠΙΤΙΜΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΟΙΚ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ


ΕΥΒΟΙΑΣ


1
ΓΚΑΒΑΛΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ
ΜΗΧ/ΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Τ.Ε.


2
ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ
ΣΥΜΕΩΝ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΛΑΪΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (ΣΙΣΣΥ)
ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΕΡΓΟΛΗΠΤΡΙΑ Δ.Ε.


4
ΛΙΑΣΚΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


5
ΞΑΡΧΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ


6
ΠΑΠΠΑ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


7
ΡΕΤΣΑ
ΜΑΤΙΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


8
 ΙΩΑΝΝΗΣ Δ.ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ




ΖΑΚΥΝΘΟΥ


1
ΓΑΣΠΑΡΟΣ
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


2
ΚΟΛΟΚΟΤΣΑΣ
ΠΑΥΛΟΣ
ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ε.α.


3
ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ
ΑΓΑΘΟΝΙΚΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


 ΗΛΕΙΑΣ


1
ΑΔΡΑΚΤΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΙΑΤΡΟΣ


2
ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΟΝΥΣΙΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΒΛΑΓΚΟΥΛΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


4
ΚΟΛΑΪΤΗ
ΣΟΦΙΑ
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ


5
ΜΑΡΙΝΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


6
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


7
ΤΖΑΒΑΡΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


8
ΧΙΟΝΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ


ΗΜΑΘΙΑΣ


1
ΓΙΑΝΝΟΥΤΣΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ


2
ΜΑΜΑΛΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ


3
ΜΠΑΤΣΑΡΑ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΣΥΝΤ/ΧΟΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ


4
ΠΑΤΣΙΚΑΣ
ΖΗΣΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


5
ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ
ΛΑΖΑΡΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


6
ΧΑΛΚΙΔΗΣ
ΜΙΧΑΗΛ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


 ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ


1
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ
ΡΕΑ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΔΕΙΚΤΑΚΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ


4
ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


5
ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗ
ΕΛΕΝΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


6
ΜΑΡΑΚΗΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΣΥΝΤ/ΧΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


7
ΜΑΤΑΛΙΩΤΑΚΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ


8
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΚΔΟΤΗΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


9
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


10
ΣΕΝΕΤΑΚΗΣ
ΜΑΞΙΜΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


11
ΣΚΟΥΒΑΚΗ
ΑΘΗΝΑ
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


12
ΣΤΡΑΝΤΩΝΑΚΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΛΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ ΤΕ-ΔΕΗ


ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ


1
ΜΠΕΖΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


2
ΜΠΕΣΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ


3
ΠΑΝΤΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


                ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΝΝΑ-ΜΙΣΕΛ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, ΝΟΜΙΚΟΣ


2
ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΜΗΤΡΟΚΩΣΤΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


4
ΣΙΑΚΑΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


5
ΤΑΣΟΥΛΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


6
ΤΣΙΑΛΙΑΜΑΝΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΕΜΠΟΡΟΣ


7
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ


              ΚΑΒΑΛΑΣ


1
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ


2
ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


3
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


4
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΗΜΙΚΟΣ


5
ΚΛΕΙΤΣΙΩΤΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


6
ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ-ΜΑΝΙΟΥ
ΜΑΡΙΝΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


                 ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ


1
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


2
ΚΩΤΟΥΛΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΠΡΑΝΤΖΟΥ-ΚΑΦΦΕ
ΧΑΪΔΟΥΛΑ
ΙΑΤΡΟΣ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΟΣ


4
ΣΙΟΥΦΑΣ
ΠΑΥΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


5
ΣΚΟΝΔΡΑ
ΑΣΗΜΙΝΑ
ΣΥΝΤ/ΧΟΣ ΝΟΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


6
ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


7
ΤΣΙΑΡΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ






ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ


1
ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ


2
ΜΑΓΑΛΙΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


4
ΤΖΗΚΑΛΑΓΙΑΣ
ΖΗΣΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


ΚΕΡΚΥΡΑΣ


1
ΓΚΙΚΑΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Π.Ν. ε.α.


2
ΔΕΝΔΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΜΑΚΡΗ
ΑΜΑΛΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ


4
ΣΑΓΙΑΔΙΝΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΛΟΓΙΣΤΡΙΑ


5
ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΙΑΤΡΟΣ


ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ


1
ΚΟΥΛΟΥΜΠΗ
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ
ΕΚΠ/ΚΟΣ


2
ΚΟΥΝΑΔΗΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ ΜΗΧ/ΓΟΣ


3
ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ
ΠΑΥΛΟΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ


ΚΙΛΚΙΣ


1
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


4
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΠΑΣΣΑΛΙΔΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΠΑΓΓ. ΣΧΟΛΗΣ


5
ΣΥΜΠΙΛΙΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


2
ΤΣΙΤΟΥΡΙΔΗΣ
ΣΑΒΒΑΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


ΚΟΖΑΝΗΣ


1
ΒΑΧΤΣΙΑΒΑΝΟΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


2
ΖΥΓΟΥΡΗΣ
ΦΩΤΗΣ
ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ-ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ


3
ΚΑΣΑΠΙΔΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


4
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


5
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΙΧΑΗΛ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


6
ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΗΧ/ΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


7
ΦΩΤΙΑΔΟΥ
ΕΛΣΑ
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ


ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ


1
ΔΗΜΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΣ
ΝΟΜΙΚΟΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


2
ΚΑΛΛΙΡΗΣ
ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


3
ΚΟΛΛΙΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


4
ΚΟΡΚΑ
ΑΘΗΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


5
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


6
ΤΑΓΑΡΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ


 ΚΥΚΛΑΔΩΝ


1
ΒΑΚΟΝΔΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


2
ΒΡΟΥΤΣΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΚΑΦΤΗΡΑΝΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


4
ΜΟΝΟΓΙΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ


5
ΤΑΟΥΣΑΝΗ
ΡΑΝΙΑ
ΜΑΙΑ


ΛΑΚΩΝΙΑΣ


1
ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


2
ΔΑΒΑΚΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΚΑΡΥΤΣΙΩΤΗ
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ


4
ΠΑΤΡΙΑΝΑΚΟΥ
ΦΕΒΡΩΝΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


5
ΣΤΕΡΠΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ


ΛΑΡΙΣΑΣ


1
ΑΔΑΜΟΥΛΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ


2
ΑΞΙΟΓΛΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


4
ΖΑΧΕΙΛΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


5
ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


6
ΚΑΛΟΜΠΑΤΣΙΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ε.α.


7
ΚΑΜΗΛΑΡΑΚΗ-ΣΑΜΑΡΑ
ΜΑΡΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


8
ΚΑΡΕΛΑ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


9
ΚΕΛΛΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


10
ΝΤΟΚΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


11
ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΑΞΙΜΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


ΛΑΣΙΘΙΟΥ


1
ΒΛΑΣΣΗ
ΕΛΕΝΗ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


2
ΚΑΡΟΦΥΛΑΚΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


3
ΝΙΚΟΛΑΡΑΚΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


4
ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


ΛΕΣΒΟΥ


1
ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ
ΠΑΥΛΟΣ
ΑΓΡΟΤΗΣ


2
ΜΑΧΑΙΡΑ
ΜΑΛΑΜΑ (ΜΟΛΥ)
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΜΠ


4
ΜΠΑΜΠΙΝΗ
ΟΛΓΑ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


5
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΡΧΙΝΑΥΑΡΧΟΣ ε.α.


ΛΕΥΚΑΔΑΣ


1
ΒΕΡΓΙΝΗΣ
ΞΕΝΟΦΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, τ. ΛΕΚΤΩΡ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ


2
ΛΑΖΑΡΗ
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΣΟΛΔΑΤΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ


 ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ


1
ΣΑΜΑΡΑΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΔ


2
ΚΑΠΑΝΗ
ΜΑΡΙΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΜΑΚΡΗ
ΖΕΤΤΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


4
ΜΠΟΤΟΣ
ΑΡΓΥΡΙΟΣ
ΑΓΡΟΤΗΣ-ΓΕΩΠΟΝΟΣ


5
ΜΠΟΥΚΩΡΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


6
ΝΑΚΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


7
ΣΟΥΡΛΑΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


 ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ


1
ΣΑΜΑΡΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΔ


2
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


3
ΚΑΤΣΙΒΕΛΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΙΑΤΡΟΣ


4
ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


5
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


6
ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ


7
ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΗΣ
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


ΞΑΝΘΗΣ


1
ΑΝΔΡΕΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ


2
ΚΟΝΤΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΚΡΙΤΣΙΝΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


4
ΜΠΑΤΑΚ
ΣΑΜΠΑΝ
ΕΜΠΟΡΟΣ


5
ΠΕΤΣΕΝΙΚ
ΑΔΝΑΝ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


ΠΕΛΛΑΣ


1
ΒΑΜΒΑΚΗ
ΑΝΝΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ


2
ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΝΟΥΣΥΚΗΡΟΥ
ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ
ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ ΟΤΕ


4
ΣΤΑΜΕΝΙΤΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


5
ΤΖΑΜΤΖΗΣ
ΙΟΡΔΑΝΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ-ΑΓΡΟΤΗΣ


6
ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ
ΠΑΡΘΕΝΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


ΠΙΕΡΙΑΣ


1
ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


2
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ
ΑΝΑΤΟΛΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


3
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ


4
ΜΑΝΗ - ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΝΝΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


5
ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ
ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


6
ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


ΠΡΕΒΕΖΑΣ


1
ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
ΣΤΕΡΓΙΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


2
ΠΗΛΙΟΥ
ΑΝΝΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


3
ΠΡΕΝΤΖΑΣ
ΛΑΜΠΡΟΣ
ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΕΛ.ΑΣ.


4
ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


 ΡΕΘΥΜΝΟΥ


1
ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


2
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


3
ΠΑΠΑΔΑΚΗ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


4
ΤΑΤΑΡΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ


ΡΟΔΟΠΗ


1
ΒΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΑΤΑΛΙΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


2
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΕΜΙΝΟΓΛΟΥ
ΜΕΜΕΤ
ΙΑΤΡΟΣ


4
ΙΜΑΜ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
ΙΣΜΑΗΛ ΕΡΧΑΝ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


5
ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


ΣΑΜΟΥ


1
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΙΧΑΗΛ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


2
ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


         ΣΕΡΡΩΝ


1
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ
ΦΩΤΕΙΝΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


2
ΒΛΑΧΒΕΗΣ
ΜΕΝΕΛΑΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


4
ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ
ΘΕΟΦΙΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


5
ΜΑΜΑΛΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ
ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ MARKETING


6
ΜΗΚΑ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


7
ΠΑΝΟΥ
ΣΩΤΗΡΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


8
ΠΑΝΤΑΖΗΣ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ


9
ΤΣΙΠΛΑΚΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


ΤΡΙΚΑΛΩΝ


1
ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΗΛΙΑΣ
ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΛ.ΑΣ ε.α.


2
ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΖΑΦΕΙΡΩ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΘΕΟΛΟΓΟΣ


3
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΚΡΥΣΤΑΛΙΑ (ΛΗΔΑ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ


4
ΣΑΚΚΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ


5
ΣΚΡΕΚΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


6
ΤΑΜΗΛΟΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ


7
ΤΖΟΥΡΒΑΚΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ


ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ


1
ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


2
ΜΑΚΡΗ - ΘΕΟΔΩΡΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


3
ΜΠΡΕΚΟΥΛΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ


4
ΜΠΡΙΑΝΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


5
ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


6
ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ


7
ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΒΙΡΓΙΝΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ


ΦΛΩΡΙΝΑΣ


1
ΒΟΣΔΟΥ
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


2
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΕΙΔ. ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΓΡ. ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ


3
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


4
ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΑΕΔ


ΦΩΚΙΔΑΣ


1
ΜΑΝΔΡΕΚΑ
ΑΣΠΑΣΙΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


2
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


3
ΦΛΩΡΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ


ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ


1
ΒΑΓΙΩΝΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


2
ΚΑΜΑΡΙΩΤΗ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


3
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


4
ΠΑΧΤΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ


5
ΠΑΠΑΜΕΤΗ
ΟΛΓΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ


ΧΑΝΙΩΝ


1
ΒΙΡΒΙΔΑΚΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΣΥΝΤ/ΧΟΣ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ


2
ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ
ΜΑΝΟΥΣΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


3
ΓΥΠΑΡΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΡΩΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ


4
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ/ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ


5
ΚΑΛΑΪΤΖΑΚΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


6
ΚΟΝΤΟΛΑΙΜΑΚΗ
ΑΝΝΑ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΠΑ


 ΧΙΟΥ


1
ΚΑΡΜΑΝΤΖΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ


2
ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗ-ΣΟΔΗ
ΜΑΡΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ


4
ΤΖΙΑΚΗ
ΕΛΕΝΗ
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ


 Α' ΑΘΗΝΩΝ


1
ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


2
ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ


3
ΑΡΙΣΤΟΠΑΝΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ Ο.Α.


4
ΖΑΝΗ
ΜΑΡΙΑ-ΒΑΡΒΑΡΑ (ΜΑΙΗ)
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ


5
ΖΕΒΟΛΗ
ΞΑΝΘΙΠΠΗ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


6
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


7
ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ
ΝΙΚΗΤΑΣ
ΙΑΤΡΟΣ


8
ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ
ΟΛΓΑ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


9
ΚΙΚΙΛΙΑΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΙΑΤΡΟΣ


10
ΚΟΡΑΧΑΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


11
ΛΑΖΟΓΕΩΡΓΟΥ
ΚΛΕΙΩ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


12
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ-ΑΝΤΡΙΟΥΣ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ


13
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


14
ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΝΟΤΗΣ)
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


15
ΜΥΛΩΝΑ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ


16
ΜΩΡΑΪΤΑΚΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


17
ΠΑΠΑΔΟΓΓΟΝΑΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ


18
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΡΟΚΟΠΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


19
ΠΙΠΙΛΗ
ΦΩΤΕΙΝΗ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


20
ΤΣΟΥΜΑΝΗ
ΕΥΓΕΝΙΑ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


21
ΨΥΧΑΡΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


    Β' ΑΘΗΝΩΝ


1
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ - ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ


2
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


3
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΕ


4
ΑΝΔΡΕΟΥΛΑΚΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


5
ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


6
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΟΑΕ


7
ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


8
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΚΑΡΤΣΑΤΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


9
ΒΕΡΝΑΔΑΚΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


10
ΒΟΥΛΤΕΨΗ
ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


11
ΓΕΛΑΔΑΚΗ
ΒΑΡΒΑΡΑ
ΙΑΤΡΟΣ


12
ΓΕΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΑΓΑΠΟΥΛΑ
ΝΑΥΠΗΓΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


13
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
ΑΔΩΝΙΣ
ΕΚΔΟΤΗΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


14
ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


15
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


16
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΠΑΛΑΙΟΠΩΛΗΣ


17
ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΑΝΙΑ)
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


18
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


19
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΑΝΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


20
ΚΟΥΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


21
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


22
ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


23
ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ
ΠΟΛΥΤΙΜΗ
ΙΑΤΡΟΣ - ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΟΣ


24
ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


25
ΜΕΡΚΟΥΡΑΚΗ-ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


26
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


27
ΜΠΑΚΑΛΗ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


28
ΜΠΡΟΥΜΑ-ΝΙΚΟΛΑΡΑ
ΑΣΠΑΣΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


29
ΝΑΝΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


30
ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


31
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


32
ΠΑΝΤΑΖΗ
ΕΥΓΕΝΙΑ
ΙΑΤΡΟΣ


33
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


34
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ-ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


35
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ


36
ΠΑΡΡΗΣΙΑΔΗΣ
ΦΙΛΩΝ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ


37
ΠΑΥΛΙΔΟΥ-ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗ
ΟΛΓΑ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ


38
ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ
ΒΥΡΩΝ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


39
ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΡΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


40
ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


41
ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


42
ΦΩΤΟΥ
ΕΥΗ
ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


43
ΧΑΛΙΩΤΗ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΥΛΑ (ΜΕΜΑ)
ΣΟΛΙΣΤ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ


44
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
ΡΕΝΟΣ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ - ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ


45
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ
ΚΩΣΤΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


46
ΨΥΧΟΥΛΑ - ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ
ΒΑΡΒΑΡΑ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ


Α' ΠΕΙΡΑΙΑ & ΝΗΣΩΝ


1
ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ


2
ΒΛΑΧΑΚΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ


4
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


5
ΤΣΕΓΚΑ
ΜΑΡΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


6
ΡΟΥΣΣΟΥ
ΖΩΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


7
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΣΠΥΡΟΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ


8
ΧΑΤΖΗΜΑΝΩΛΑΚΗ - ΤΣΑΓΚΑΡΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΙΑΝΟΥ


Β' ΠΕΙΡΑΙΑ


1
ΒΟΪΔΟΝΙΚΟΛΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


2
ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ
ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ


3
ΔΡΑΚΑΤΟΣ
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ Λ.Σ.


4
ΚΑΝΝΕΛΑΚΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ


5
ΚΡΑΝΙΔΩΤΗΣ
ΦΑΗΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


6
ΚΡΙΤΣΙΔΗΜΑ
ΕΛΕΝΗ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


7
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


8
ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ
ΕΥΓΕΝΙΑ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


9
ΝΕΡΑΤΖΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


10
ΣΑΜΙΩΤΟΥ
ΑΝΝΑ
ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


11
ΤΡΑΓΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ


1
ΑΓΙΑΣΟΓΛΟΥ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


2
ΒΛΑΧΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


3
ΒΟΡΙΔΗΣ
ΜΑΚΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


4
ΓΑΚΗΣ
ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ


5
ΔΟΥΚΑΣ
ΠΕΤΡΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


6
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ-ΜΟΥΖΑΚΑ
ΛΥΔΙΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ


7
ΚΑΝΤΕΡΕΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


8
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


9
ΛΕΙΒΑΔΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


10
ΛΟΥΚΑ
ΙΣΜΗΝΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


11
ΜΑΡΤΙΝΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ


12
ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ


13
ΜΠΟΥΡΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


14
ΡΑΠΤΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΥΠΑΛ. ΟΤΕ


15
ΧΑΣΚΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


1
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


2
ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΥ
ΔΑΦΝΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


3
ΒΕΖΥΡΤΖΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΜΠΟΡΟΣ


4
ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


5
ΔΙΑΛΥΝΑ
ΑΡΤΕΜΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ


6
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


7
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ


8
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


9
ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ
ΜΕΛΙΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


10
ΚΟΚΚΟΡΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ


11
ΚΥΡΙΛΛΙΔΟΥ
ΕΥΘΥΜΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


12
ΜΗΤΣΙΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


13
ΟΡΦΑΝΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΜΗΧΑΝ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ


14
ΠΑΝΟΖΑΧΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ


15
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ-ΓΑΚΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΙΑΤΡΟΣ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΟΣ


16
ΠΡΟΚΟΠΙΔΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ


17
ΡΑΠΤΗ
ΕΛΕΝΑ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


18
ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ


19
ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΑΡΜΟΔΙΟΣ (ΜΑΚΗΣ)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ - ΕΠΙΧ/ΤΙΑΣ


20
ΤΣΑΡΤΣΙΔΟΥ
ΜΑΡΘΑ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


B' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


1
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
ΣΑΒΒΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


2
ΓΡΑΙΚΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ


3
ΚΑΛΑΪΤΖΗ
ΚΑΛΛΙΟΠΗ
ΙΑΤΡΟΣ


4
ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


5
ΚΟΑΣΙΔΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ


6
ΠΑΛΑΙΣΤΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΑΞΞΙΑΡΧΟΣ ε.α. - ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


7
ΠΑΝΤΟΥΣΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΘΕΟΛΟΓΟΣ


8
ΡΕΓΚΟΥΖΑΣ
ΑΔΑΜ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ


9
ΤΣΑΚΙΡΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ


ΣΧΟΛΙΑ

  1. asterix avatar
    asterix 17/04/2012 19:38:52

    Συγχαρητήρια σε όλους!Καλή επιτυχία, καλή δύναμη και καλό αγώνα!Είμαστε διαφορετικοί, μπορούμε διαφορετικά!Η Ελλάδα θα τα καταφέρει!

  2. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 17/04/2012 19:41:49

    Καλό αγώνα σε όλους . ΜΕ ΑΕΡΑ και όχι με αερολογίες.

  3. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 17/04/2012 20:03:28

    Το site που προβάλλει κατά κόρον τον Λυκουρέζο και τους προστάτες της παλιάς κοινοβουλευτικης ομάδας της ΝΔ , ενώ υπνομεέυι συστηματικά τους άλλους συνεργάτες του Σαμαρά, το παραπολίτικα φυσικά, γράφει ότι "με σταυρό θα πολιτευτούν οι δύο γραμματείς της ΝΔ, ο Ανδρέας Λυκουρέντζος και ο Κώστας Τασούλας...". Γιατί, τους πρότεινε κανείς για το Επικρατείας; Μήπως μπορούσαν να το απαιτήσουν; Τελειώσαμε μαζί τους...πάμε για άλλα

  4. juliet avatar
    juliet 17/04/2012 20:04:04

    Καλή επιτυχία!Δεν γκρινιάζουμε ,διαλέγουμε νέους ,δεν ξέρουν αλλά είναι φιλότιμοι και θα δουλέψουν .Με τη ΝΙΚΗ.

  5. ΑΔΑΜ avatar
    ΑΔΑΜ 17/04/2012 20:06:13

    ωραία ανανέωση κάναμε στο Κιλκίς ... Τσιτουρίδης ,Συμπιλίδης (ο κάθε ένας με την προσωπική του ιστορία ) Πασαλλίδης (υποψήφιος Βουλευτής εδώ και 20 χρόνια) Δημητριάδου (ετών ...ήντα και βάλε) ...ώρες ώρες μου δίνει την εντύπωση αυτό το κόμμα οτι ακόμη έχει ανεξόφλητα γραμμάτια με το παρελθόν που όλοι επιθυμούμε να διαγράψουμε.

    • factorx avatar
      factorx @ ΑΔΑΜ 17/04/2012 20:07:29

      Η ανανεωση ειναι σχεδόν 60%. 100% την επόμενη φορά. Τι ήθελες να κάνουν; να διώχνουν τους παλιούς να τους στείλουν αλλού;

    • Mara avatar
      Mara @ ΑΔΑΜ 17/04/2012 20:15:58

      Τί γκρινιάζεις?
      Να κάνεις την ανανέωση μόνος σου, βάζοντας το χεράκι σου να σταυρώσει καινούργιους.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Mara 17/04/2012 20:40:43

        Δεν είναι έτσι Μάρα. Δηλαδή βάζει διαγώνισμα ο Σαμαράς στον κόσμο να του δείξει αν διάβασε καλά το μάθημα και θα σουτάρει με την ψήφο του τη σαβούρα ;

        Κατά τη γνώμη μου ο αρχηγός πρέπει να στέλνει πρώτος το μήνυμα πετώντας όλη τη σαβούρα και δείχνοντας έτσι πως καταλαβαίνει, πως πιάνει το σφυγμό και πως αφουγκράζεται πραγματικά τον κόσμο. Αν κάνει ο ίδιος ένα τέτοιο πρώτο βήμα και σουτάρει τα συμφέροντα με τους ψυχάρηδες και όλα τα σαπάκια με τα διάφορα σόγια που έχουν πιάσει τα πόστα τότε και ο κόσμος θα καταλάβει πως κάτι πραγματικά αλλάζει. Προφανώς, για δικούς του λόγους, ο Σαμαράς δεν θέλει να έρθει σε συγκρούσεις και στέλνει το μπαλάκι στον κόσμο. Δεν παίζεται έτσι όμως το παιχνίδι.

        • factorx avatar
          factorx @ Βούρδουλας 17/04/2012 20:45:44

          Πως παίζεται το παιχνίδι; Να απογυμνώσει τη ΝΔ και να τροφοδοτήσει εκείνους που καιροφυλακτούν; Το 1/4 της κοινοβουλευτικής ομάδας του πήραν , θα κάτσει να παραδοθεί μόνος του διώχνοντας και τους υπόλοιπους; Ανέλαβε ένα κόμμα ξένο, μια ΚΟ όχι δική του, πορεύθηκε με συνεχείς υπονομεύσεις και παγίδες και καταφέρνει τώρα να εμφανίσει πρώτος και έγκαιρα ολοκληρωμένα ψηφοδέλτια παντού. Θυμάσαι τι γινόταν άλλες εποχές. Και πάνω απο μισοί ανανέωση. Ψήφισε αυτούς οχι τους άλλους. και περιμένων στην γωνία κάποιους που θα βγούν εδώ να γκρινιάξουν, ενώ ο Σαμαράς τους πρότεινε να κατέβουν και φοβήθηκαν.

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ factorx 17/04/2012 21:01:12

            Φάκτορα δεν κατάλαβα την τελευταία σου πρόταση. Πάντως αν θέλετε να λέτε γκρίνια όταν κάποιος λέει την άποψή του και δεν συμφωνείτε μαζί της, πείτε την και όπως αλλιώς θέλετε. Δεν έχει και τόση σημασία.

            Για μένα το παιχνίδι πρέπει να είναι 'καθαρό'. Οχι σόγια, όχι γιούς δημοσιογράφων μόνο και μόνο για να έχουμε κανά εξώφυλλο, όχι υλικά δοκιμασμένα και φθαρμένα. Μίλησε κάποιος φίλος πιο πάνω για το Κιλκίς, είδα μπασιάκους, βλέπω ρεγκούζες και πολλά άλλα φρούτα (ξέρω, το έμαθα, να μην τους ψηφίσει ο κόσμος και να βγάλει τους άλλους). Παρόντα φυσικά και όλα τα φοβερά ονόματα που αν ψάξω σε παλιότερες αναρτήσεις στο σάιτ, εσεις, οι φανατικοί και παραδοσιακοί ΝΔκράτες φτύνατε στον κόρφο σας μόνο που τα αναφέρατε.

            Φάκτορα, συμφωνώ στο ότι ανέλαβε ένα "κόμμα ξένο, μια ΚΟ όχι δική του". Μόνο που αυτό δεν έγινε χθες αλλά πέρασαν πάνω από 2 χρόνια. Πες μου, αυτά τα ονόματα που βλέπεις τώρα, σου δίνουν την εντύπωση πως προσπαθεί να βάλει τη δική του σφραγίδα ; Εμένα μου δίνει την αίσθηση πως δεν άλλαξε τίποτα αυτό το δίχρονο. Εκτός βέβαια αν εννοείς αλλαγή τον Τάσο Μητρόπουλο.

            Επαναλαμβάνω, αντιρρήσεις, άλλες απόψεις κλπ, δεν γίνονται κακοπροαίρετα. Τουλάχιστον από μεριάς μου. Απλά ίσως να είχα σηκώσει αρκετά ψηλά τον πήχη για τον Σαμαρά και μπορεί να έκανα λάθος εκτίμηση. Δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία στη ζωή μου..

          • factorx avatar
            factorx @ Βούρδουλας 17/04/2012 21:24:17

            Η τελευταια πρόταση δεν απευθυνόταν σε εσένα. Κι αυτό το μη μου άπτου στυλάκι "αν θέλετε να λέτε γκρίνια" κλπ κλπ είναι και άτοπο και ακαιρο, γιατί σχολιάζεις ανενόχλητα, οπότε μπορω κι εγώ να σχολιάζω ανενόχλητα

        • Mara avatar
          Mara @ Βούρδουλας 17/04/2012 21:18:36

          Γιατί βρέ.. Βούρδουλα?
          Κόπο... μας κάνει να πιάσουμε το "μπαλάκι" που μας πετάει...???
          Ο λαός, άν θέλει να είναι πράγματι κυρίαρχος, έχει την δυνατότητα να στείλει στην βουλή με την επιλογή του, αυτούς που θέλει.
          (Έχει την πολυτέλεια ειδικά σε αυτές τις εκλογές, να ανοίξει μέτωπα?)

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Mara 17/04/2012 21:39:20

            Θεωρητικά έχεις δίκιο. Για πες μου όμως, πιστεύεις πως τελικά όλα αυτά τα ονόματα που εσείς από εδώ μέσα έχετε 'θάψει' -και πολύ καλά κάνατε- άπειρες φορές (άρης, αβραμό, μιλτιάδης -έλεος-, αντώναρος, Κυριάκος, Ολγα, Νικήτας κλπ κλπ) θα μείνουν εκτός βουλής ;

            Στο ερώτημά σου δεν μπορώ να απαντήσω. Δεν ξέρω δηλαδή ποιες είναι αυτές οι εκλογές ή ποια είναι η περίοδος που μπορεί να ανοίξει κανείς μέτωπα. Επειδή πάντως τα επόμενα 30-40 χρόνια το βλέπω δύσκολο να έχουμε ηρεμία και ομαλότητα, μάλλον μέτωπα δεν θα ανοιχτούν ποτέ.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΑΔΑΜ 17/04/2012 22:13:20

      Σε αυτές τις εκλογές όπως και τον Νοέμβριο του 2009 είναι και πάλι η σειρά μας να κάνουμε το καθήκον μας ως πολίτες.
      Πρέπει να καταλάβουμε και να κατανοήσουμε ότι ψηφίζουμε για Κυβέρνηση, όχι μόνο τη ΝΔ αλλά και ποιους θα μας εκπροσωπήσουν στη Βουλή.
      Πρέπει κάποτε να αναλάβουμε και εμείς τις ευθύνες που μας αναλογούν και όχι να προσδοκούμε τον από μηχανής Θεό που διορθώνει πάσα νόσο...
      Σε τελική ανάλυση φίλε ΑΔΑΜ αν δεν σου αρέσει κανένας από τους 3 που αναφέρεις υπάρχουν άλλοι 2 από ότι βλέπω ..
      Την 6 Μαΐου λοιπόν εγώ στα Καλάβρυτα εσύ στο Κιλκίς και καθένας πολίτης στο εκλογικό του τμήμα ή ψηφίζουμε ΝΔ για ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ή πριμοδοτούμε άμεσα ή έμμεσα τον Βενιζέλο και το ΠΑΣΟΚ.
      Γιατί η ζωή είναι απλή σε τελική ανάλυση και καθορίζεται από τις επιλογές μας.

  6. hagan avatar
    hagan 17/04/2012 20:09:32

    Η Βοζεμπεργκ?

    • factorx avatar
      factorx @ hagan 17/04/2012 20:31:24

      ;;;; δεν ξέρω τι έγινε, θα μάθω και θα σου πω

      • Mara avatar
        Mara @ factorx 17/04/2012 21:07:46

        (Μάθε το συντομότερο... γιατί έχουμε "δράματα" στο σπίτι με την μητέρα που ψηφίζει Α! και ήταν η αγαπημένη της)

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Mara 17/04/2012 21:40:33

          Ναι βρε φάκτορα, μάθε γρήγορα τι γίνεται με την Ελίζα, από το στρες δεν θα κλείσω μάτι όλη νύχτα.
          Μάλλον τα συμφέροντα την φοβήθηκαν και θέλουν να την "φάνε".

  7. asterix avatar
    asterix 17/04/2012 20:13:09

    Το κόμμα έκανε το χρέος του στο κομμάτι της ανανέωσης και βεβαίως δεν είναι όλοι οι παλιοί για τον Καιάδα.Πολλοί είναι έμπειροι και ικανοί. Από εκεί και πέρα μόνο στο χέρι μας είναι η πλήρης ανανέωση, γιατί εμείς ψηφίζουμε και επιλέγουμε.Κι αν δεν επιλέξουμε το φρέσκο, το νέο, αλλά και ικανό και έντιμο, δικιά μας χαμένη ευκαιρία θα είναι!

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 17/04/2012 20:17:50

    Το ζήτημα της ανανέωσης περνάει μέσα από τις αποφάσεις των ψηφοφόρων. Είναι στο χέρι τους να αποφασίσουν για νέους ανθρώπους με νέα μυαλά. Και την επόμενη φορά να επιλέξει η βάση τους υποψήφιους βουλευτές, όπως και το 2009. Είναι βέβαιο ότι υπάρχουν ακόμα αμφίδρομες παλαιοκομματικές αντιλήψεις αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για κανένα. Όλοι οι έμπειροι από άπειροι ξεκίνησαν. Όχι στην τιμοκρατία, στον κοτζαμπασισμός και στην πατερναλιστική σχέση ψηφοφόρου-υποψηφίου. Όχι στα ρουσφέτια, στις χάρες και στις εξυπηρετήσεις. Όχι στη μετριοκρατία. Αρκετά.

  9. kostis avatar
    kostis 17/04/2012 20:18:09

    πολλοι δικηγοροι. ειδικα στα ψηφοδελτια επαρχιας.. Δεν ειναι παραγωγικη ταξη οι δικηγοροι.. Σε καποιες περιοχες βλεπω πολλους πρωην βουλευτες και πολλακις πολιτευτες που ειναι και υπερηλικες.. Ατολμια.. Και σε καποιες περιοχες φτωχα ψηφοδελτια για να ευνοηθουν οι νυν βουλευτες.. Ειχαν ομως και καποια καλα, καινουργια ονοματα.. Θα δουμε..

    • factorx avatar
      factorx @ kostis 17/04/2012 20:29:13

      Μπορείς να μας πεις που τα βλέπεις αυτά και οχι γενικά και αόριστα; επειδη εγω βλέπω πολλούς νέους;

      • kostis avatar
        kostis @ factorx 17/04/2012 21:11:06

        ενδεικτικα αναφερω, Μαγνησια, Κιλκις, Πελλα,κλπ

    • Ασκούμενος Δικηγόρος avatar
      Ασκούμενος Δικηγόρος @ kostis 19/04/2012 13:10:55

      Οι δικηγόροι είναι από τις πιο παραγωγικές τάξεις της κοινωνίας.
      Χωρίς τους λειτουργούς της Δικαιοσύνης η κοινωνία είναι καταδικασμένη στο χάος και στην αδικία.
      Έπειτα οι δικηγόροι είναι επιστήμονες που εξασκούν τη νομική επιστήμη και μέσα από την εργασία τους συνεισφέρουν στη σχετική βιβλιογραφία.
      Η λογική σου μου θυμίζει τη ρήση του Πάγκαλου ότι οι στρατιωτικοί δεν είναι παραγωγικοί.
      Το θέμα είναι ότι χωρίς τους θεσμούς της Δικαιοσύνης και της Εθνικής Άμυνας δεν δύναται να λειτουργήσει σε καθεστώς ομαλότητας καμμία άλλη παραγωγική δύναμη του τόπου.
      Η ισοπέδωση και ο μηδενισμός είναι οι χείριστοι σύμβουλοι αγαπητέ.

  10. ΑΛΙΒΕΡΙ avatar
    ΑΛΙΒΕΡΙ 17/04/2012 20:21:48

    Στη νότιο Εύβοια η ΝΔ τελείωσε. Ο χαμός!!! Λυπάμαι κύριοι, μετά από 30 χρόνια στο κόμμα!
    Εδώ είχε από δύο πρόσωπα να επιλέξει η Συγγρού:
    -Σταύρος Καρκαλέτσης, όπως τον ξέρουμε από το Antinews και τους αγώνες του σε Εύβοια-Κύπρο (δεξί χέρι του Ηγέτη Τάσσου Παπαδόπουλου)
    -Ματίνα Ρέτσα, μέχρι πρότινος φανατικό ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ γιωργακικού ΠΑΣΟΚ!!!!

    Ναι, μαντέψατε σωστά! Το κόμμα επέλεξε την ...υπασπίστρια του Γιωργάκη!!!!!

    Χαίρετε...

    • factorx avatar
      factorx @ ΑΛΙΒΕΡΙ 17/04/2012 20:41:29

      Ε οχι κι έτσι. επειδή δεν έβαλε έναν υποψήφιο αποχαιρετάς τη ΝΔ; Και επειδή ο Καρκαλέτσης είναι φίλος μόνον ζημιά κάνετε με αυτά που γράφετε. Τα ψηφοδέλτια πρέπει να μαζέψουν και ψήφους έτσι;

      • juliet avatar
        juliet @ factorx 17/04/2012 20:50:54

        Φάκτορα ,
        αυτό το νησί έπρεπε να το προσέξουν περισσότερο...είναι δύσκολα ,είναι καλό άτομο,ο Θεός να βάλει το χέρι του. Αχ,τελικά ...μυαλό δεν έχουνε.Τι να σου κάνει ο Σαμαράς ,παιδονόμος νηπιαγωγείου να γίνει;Θα δούμε.

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ factorx 17/04/2012 20:53:54

        Φάκτορα , τον Καρκαλέξη τον υπολόγιζες και εσύ στους βουλευτές του αντινιούζ. Θυμάμαι που ήθελες επτά - οκτώ?
        ΑΛΙΒΕΡΙ αυτά που λες δεν ευσταθούν , γιατί ακόμη και έτσι μπορείς να επιλέξεις κάποιον νέο ή παλιό....δεν πρέπει να είναι και γείτονας μας ο βουλευτής για να είναι ικανός!
        ...ακόμα και αν ο Αβραμόπουλος έβαλε το χεράκι του...

        • juliet avatar
          juliet @ Φελίζα 17/04/2012 21:02:03

          Φελίζα ,
          πάλι τον ογκόλιθο ....τον βρήκαμε μπροστά μας.Τελικά θα κτυπήσουμε το κεφάλι μας ....αχχχχ
          Tι να του πούμε του Φάκτορα,τη ξεφτίλα από τον Καρατζαφέρη και μετά μέσα;Εξυπνος είσαι,Φάκτορα ,καταλαβαίνεις .

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ juliet 17/04/2012 21:11:08

            Juliet , το χεράκι ....δεν είναι γι' αυτόν αλλά για ....κάποιον με προυπηρεσία.
            Θα δούμε.......

          • juliet avatar
            juliet @ Φελίζα 17/04/2012 21:13:29

            Feliza,
            Ασε μας βλέπουν πολλοί....

    • juliet avatar
      juliet @ ΑΛΙΒΕΡΙ 17/04/2012 20:57:35

      ALIBERI
      Φίλε ,μη το κάνεις .Ξέρω τη πίκρα σου αλλά σκέψου ότι είσαστε ακρίτες εκεί μέσα στη φωλία των πρασινοφρουρών.Αγωνιστείτε και ρίχτε ψήφο στο κόμμα .Στείλτε το μήνυμα .Μη μαχαιρώσετε τη Πατρίδα .Ολα θα γίνουν ,σιγά-σιγά .Τώρα πρώτος στόχος η σωτηρία της Ελλάδας.Ξέρω καλά το νησί ,ξέρω .....πρέπει να μη διαλυθείτε .

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ juliet 17/04/2012 22:41:44

        Φίλε ALIBERI, το έγραψα και παραπάνω ψηφίζουμε και για το ποιο κόμμα θα αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας και ποιος θα μας εκπροσωπεί στο εξωτερικό και για τους εκπροσώπους μας στη Βουλή.
        Μπορεί να μην αρέσει ο Α ή ο Β ...προσωπικά πχ θα ήθελα ο κύριος Αβραμόπουλος να πάει σπίτι του, οι ψηφοφόροι της Α Αθηνών θα πρέπει να αποφασίσουν καθώς εγώ ψηφίζω επαρχία.
        Δεν σημαίνει όμως ότι επειδή δεν συμφωνώ με τον Α ή τον Β θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ άμεσα ή έμμεσα...ψήφισε τη ΝΔ χωρίς σταυρό αν δεν σου αρέσει κανείς στην τοπική κοινωνία που ανήκεις να σε εκπροσωπεί, το έχω κάνει στο μακρινό παρελθόν στην Αχαία.
        Θα πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε τι διακυβεύεται την 6η Μαϊού, το αύριο της χώρας και ποιος θα το διαχειριστεί, δεν μπορώ να αφήσω το μέλλον ούτε στον Βενιζέλο ούτε να "διαμαρτύρομαι" ενισχύοντας Φασίστες Κωλοτούμπες ή συνοδοιπόρους του Δημαρά πόσο μάλλον τώρα που οι παιάνες της μάχης έχουν ηχήσει.
        Εχω διαφωνήσει με ορισμένες επιλογές της ΝΔ και έχω εμπλακεί σε διάλογο από τις φιλόξενες σελίδες του φίλου factorx στο παρελθόν.
        Τώρα όμως την ώρα της μάχης δεν είναι ώρα να προκρίνομαι το εγώ, ως επιθυμίες, αλλά είναι η σειρά μας να καθορίσουμε με τη ψήφο μας και τον αγώνα μας το αποτέλεσμα για το τι θέλουμε για την πατρίδα μας, γιατί η Ελλάδα και μπορεί και θα τα καταφέρει.

  11. loretta avatar
    loretta 17/04/2012 20:36:11

    Καλη επιτυχια οι ικανοτεροι στην βουλη!!

  12. voter avatar
    voter 17/04/2012 20:37:35

    Ενα μεγάλο μπράβο στον Σαμαρά για την ανανέωση των υποψηφίων .Δείχνει ωριμότατη πολιτική εκτίμηση των καιρών , ειλικρινή διάθεση να τα "αλλάξει όλα ", σύνεση και τολμηρότητα μαζί !
    Μακαρι να φανούν και οι ψηφοφόροι αντάξιοι αυτου του πνεύματος .
    Καλή επιτυχία στους καλύτερους !

  13. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 17/04/2012 20:37:54

    Eξαιρετική η υποψηφιότητα της Ράνιας Ταουσάνη στις Κυκλάδες.
    Αθόρυβη και εργατική παρουσία στο Κ.Υ. Ανδρου.
    Μπράβο Αντώνη!

  14. juliet avatar
    juliet 17/04/2012 20:40:10

    Ευβοια...ο Καρκαλέτσης;;;;

  15. paladinakos avatar
    paladinakos 17/04/2012 20:53:12

    Ο Αντωνης θα μας έρθει στο Βόλο για να μας μιλήσει; όχι σε κανένα κλειστό του μπάσκετ ομως με καλεσμένους, ανοιχτα στον κόσμο να προσπαθησει να τον κερδισει...και μη μου πειτε οτι κοστίζει, ας μη κάνει καμια τεράστια ομιλία, ας βγει στο κέντρο να περάσει απο τα μαγαζια να ενδιαφερθει για τους πολιτες...αφου κατεβαίνει και στη μαγνησια, πρεπει να ξέρει και τα προβληματα της...Να αποδείξει δηλαδη οτι ενδιαφέρεται κι οχι οτι κατεβαίνει εδώ απλά για να συμπληρωθεί το ψηφοδέλτιο...

    • julia avatar
      julia @ paladinakos 17/04/2012 21:20:45

      Στις Περιφερειακές μίλησε σε καλεσμένους? δεν ήταν ανοικτή η συγκέντρωση σε όλους? Δεν περπάτησε στη Δημητριάδος ?δεν μπήκε σε μαγαζιά?δεν μίλησε με τον κόσμο?
      Αμαν με την γκρίνια...όλα μαύρα να τα παρουσιάζουμε.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ paladinakos 17/04/2012 21:52:52

      πατριώτη την προηγούμενη φορά που ήλθε στον Βόλο και γύρισε όλη την Ερμού χαιρετώντας και συνομιλώντας με όλο τον κόσμο εσύ μάλλον ... τον αγνόησες (δεν μπορεί να σου διέφυγε το γεγονός! μέχρι και η μάνα μου, στα 97 της, πήγε επίτηδες για να του σφίξει το χέρι!)
      Ο πρόεδρος τιμά τον νομό με την παρουσία του στο ψηφοδέλτιο, και πρέπει να παραδεχθείς ότι η υψηλή του κατάρτιση και το ήθος του είναι αντάξια του διαχρονικά υψηλού πολιτιστικού επιπέδου των συμπολιτών μας - ας αφήσουμε λοιπόν την ειρωνία, δεν ταιριάζει στην εικόνα!

    • paladinakos avatar
      paladinakos @ paladinakos 17/04/2012 22:09:37

      Την προηγούμενη φορά που ηρθε στο Βόλο, είμασταν πολλοί εκει να του σφιξουμε το χέρι γιατι τον πιστευαμε...σήμερα αν νομίζει ότι εχει την ίδια απήχηση ας έρθει...δεν είναι ο Σαμαράς που ηταν τότε...και κατ'επεκταση κι ο κόσμος που τον υποδέχτηκε τότε δεν είναι ο ίδιος...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ paladinakos 17/04/2012 22:20:14

        Αφού λοιπόν τον είδες τότε, πήγαινε πάλι όταν επιστρέψει, για να διαπιστώσεις και μόνος σου αν άλλαξε, όπως λες. Εύκολο είναι να βγάζεις συμπεράσματα από μακρυά, όταν δεν έχεις όλη την εικόνα μπροστά σου.
        Παρακολουθώντας τις αντιδράσεις θεσμικών προσώπων του νομού, που είχαν επαφές μαζί του κατά τη συζήτηση κλαδικών θεμάτων, μπορώ να σε πληροφορήσω ότι, αντιθέτως, η αρχική του εικόνα μάλλον βελτιώνεται.

  16. Παύλος avatar
    Παύλος 17/04/2012 20:57:07

    ".............μικρά ζύμη, όλον το φύραμα ζημεί " !!!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Παύλος 17/04/2012 21:11:28

      ζημοί

  17. WB avatar
    WB 17/04/2012 21:19:07

    Δεν λέει τίποτα ότι άλλαξε το 50-60% των ονομάτων. Δεν είναι εκεί το θέμα. Το κριτήριο αξιολόγησης δεν είναι ποσοτικό αλλά ποιοτικό.... Δυο ήταν οι στόχοι. Πρώτον να κάνει αξιολόγηση των μέχρι σήμερα στελεχών, να ξεφορτωθεί τα βαρίδια και να κρατήσει τους ικανούς. Διαβάζοντας τις λίστες έχω αμφιβολίες για αρκετούς είτε επειδή απέτυχαν σε υπουργικές θέσεις είτε γιατί δεν είναι άτομα καθαρά. Και δεύτερον, να ανανεώσει τις λίστες με άτομα ικανά και άφθαρτα. Εδώ, ο Σαμαράς είχε δύο χρόνια για να τα βρει και να μας τα παρουσιάσει. Η επιλογή των νέων υποψηφίων που επέλεξε θα φανεί εκ του αποτελέσματος....

  18. χαραλαμποσ μακροδημητρησ, avatar
    χαραλαμποσ μακροδημητρησ, 17/04/2012 21:21:28

    o k.stavrou apostolos den tha einai ipopsifios

  19. Φελίζα avatar
    Φελίζα 17/04/2012 21:21:34

    !!!!!!!!!!!!!
    Τέλος πάντων....ας ευχηθούμε όλοι οι ψηφοφόροι να φανούν ψύχραιμοι και υπεύθυνοι γιατί όλοι θέλουμε το καλό της πατρίδας μας.

  20. mitikas avatar
    mitikas 17/04/2012 21:32:10

    66% ανανέωση στην Πιερία με αξιόλογες νέες υποψηφιότητες και για πρώτη φορά με δύο γυναίκες.

  21. spiros avatar
    spiros 17/04/2012 21:49:45

    Και οι δύο δεν πρόδοσαν την ΝΔ σε καμμία περίπτωση. Το νέον της ηλικίας δεν σημαίνει ανανέωση. Πολύ καλά έκανε γιατί αδίκως διαγράφηκε από τα ψηφοδέλτια ο Τσιτουρίδης. Τώρα έχουμε μόνο αγώνα τίποτε άλλο.

  22. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 17/04/2012 21:51:39

    Η ανανέωση είναι στο χερι μας. Εμεις αποφασίζουμε απο εδω και πέρα. ΟΧΙ ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ, ΟΧΙ ΒΑΨΟΜΑΛΙΑΔΕΣ, ψήφος σε νέα κ αφθαρτα πρόσωπα. Ατομα που υποστηρίζουν την Ελλάδα και οχι τους νταβατζήδες. μικρή χώρα είμαστε κ γνωριζόμαστε.

  23. Εν ενεργεία avatar
    Εν ενεργεία 17/04/2012 22:04:22

    Ανανέωση θα γίνει, αν τα εγγόνια κλειδώσουν τους παπούδες τους στο σπίτι την ημέρα των εκλογών. Γιατί, αλλιώς, θα συνεχίσουμε να ακούμε για τις αδικίες στους συνταξιούχους, που παρ' όλα αυτά έχουν σύνταξη μεγαλύτερη από το μισθό όσων εξακολουθούν (ακόμη) να εργάζονται.

  24. ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ 17/04/2012 22:09:36

    Ερώτηση: O Κος Καμπανής στα Δωδεκάνησα είναι ο Γενικός Ιατρός του Νοσοκομείου της Κω;

  25. spiros avatar
    spiros 17/04/2012 22:10:57

    Οι εξαιρέσεις κάποιων συμμετοχών μάλλον ήταν επιβεβλημένες. Μόνο από τις διαγραφές υπάρχει αποδεκατισμός της ΚΟ της ΝΔ . Αν δεν έβαζε καθούλου από τους παλαιούς κυνδίνευε να μην υπάρχει αναγνωρισιμότητα. Είναι εξαιρετικό ότι έδωσε μεγάλες δυνατότητες επιλογών να επιλέξουμε. Η συμμετοχή του Λιάσκου ειδικά στην Εύβοια μάλλον ήταν επιβεβλημένη για να καλυφθεί η φυγή Μαρκόπουλου.

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/04/2012 22:14:59

    H A' Aθηνων που ειναι η βιτρινα επρεπε να εχει πιο βαρια ονοματα,οχι απαραιτητως παλια και αποτυχημενα αλλα παντως με περγαμηνες.

  27. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 17/04/2012 22:24:43

    Πέραν της όποιας ανανέωσης που κι αυτή ελέγχεται όταν βλέπουμε παιδάκια, ανηψάκια και λοιπούς συγγενείς παλαιών βουλευτών, έχουν γίνει και σοβαρότατες αστοχίες. Π.χ., υποψηφιότητα από γνωστό πασοκο-λαμόγιο στην Κεφαλλονιά και αποκλεισμός...αλα κάρτ της Βόζενμπεργκ. Γιατί άραγε; Μήπως επειδή προέβαλε βέτο η εκλεκτή του συστήματος κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη; Να δούμε και την κυρία Σάλλα στο Επικρατείας και έδεσε το γλυκό. Sorry, αλλά δεν ψηφίσαμε γι αυτό τον Σαμαρά το 2009...

  28. Μανος Φ. avatar
    Μανος Φ. 17/04/2012 22:26:59

    Ο Συμπιλιδης μετράει στην ανανέωση ;

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Μανος Φ. 17/04/2012 22:31:34

      Στον Συμπιλίδη πρέπει να φτιάξουμε άγαλμα επειδή αυτός άρχισε την ... νέα μεταπολίτευση ρίχνοντας τον Μητσοτάκη. Σιγά μην ταυτίσουμε το ξένο σώμα με την παράταξη

    • Ερωτοφωτόσχιστος avatar
      Ερωτοφωτόσχιστος @ Μανος Φ. 18/04/2012 13:29:19

      Μα, Συμπιλίδης=Ανανέωση! χαχαχαχα

      • juliet avatar
        juliet @ Ερωτοφωτόσχιστος 18/04/2012 13:52:41

        Ερωτοφωτόσχιστε
        Γελάς ,σωστά ...Είναι όλα θέμα αυτογνωσίας .
        Σε βάζω στη θέση του αρχηγού ομάδας
        Ερχεται ένας παίχτης και σου ζητάει να παίξει .Το πρώτο που κοιτάς είναι την απόδοση και τις προοπτικές του.Εχεις και φιλικούς δεσμούς μαζί του .
        Θ' αποφασίσεις με την αποδοτικότητά του ή συναισθηματικά;
        Αν όμως αγαπάς και τον αρχηγό και την ομάδα ,με αυτογνωσία αφού μετρήσεις τις δυνάμεις σου θα το σκεφτείς πολύ πριν αποφασίσει αν θα παίξεις στη πρώτη γραμμή ή στα μετόπισθεν αθόρυβα.
        Αποφασίζεις .

        • GO avatar
          GO @ juliet 18/04/2012 14:15:33

          Αποφασίζω πολιτικά και δεν τον βάζω στα ψηφοδέλτια.

          • juliet avatar
            juliet @ GO 18/04/2012 14:48:13

            GO

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 18/04/2012 14:50:34

            GO
            και τη γλώσσα ποιός θα του την έκοβε;;;:(

          • GO avatar
            GO @ juliet 18/04/2012 23:08:27

            Σιγά τη γλώσσα.

        • Ερωτοφωτόσχιστος avatar
          Ερωτοφωτόσχιστος @ juliet 18/04/2012 14:49:17

          juliet,

          στην περίπτωση αυτή ο ρόλος με τον οποίο επιφορτίζεται ο αρχηγός της ομάδας είναι πολύ πιο βαρύς και επιβάλλει μάλιστα επιδεξιότερους χειρισμούς. Πέρα από την απόδοση και τις προοπτικές αλλά και τους φιλικούς δεσμούς που τον συνδέουν με τον εν λόγω παίχτη, ο αρχηγός οφείλει να συνεξετάσει και άλλους παράγοντες: π.χ. την αποχή του παίχτη από την αγωνιστική δράση, το ιστορικό του, το ενδεχόμενο να διαταράξει τη χημεία της υπόλοιπης ομάδας, να προκαλέσει δυσφορία στους οπαδούς- οι οποίοι σημειωτέον έχουν απογοητευθεί ουκ ολίγες φορές από "παλτά"- αλλά και την περίπτωση- παρά τις αγαθές προθέσεις παίχτη και αρχηγού- να μην αποδώσει τα αναμενόμενα και να λειτουργήσει ως πόλος αποσταθεροποίησης και εσωστρέφειας. Εγώ δεν ψηφίζω στο Κιλκίς, ούτε έζησα εκ του σύνεγγυς τα γεγονότα του '93(γιατί απλά δεν ζούσα), αλλά σαν παράταξη που θα κληθεί αύριο να διαχειριστεί μια χαοτική κατάσταση οφείλουμε να έχουμε την ικανότητα να αφουγκραζόμαστε την αγωνία και τους προβληματισμούς της βάσης και να αποκρυπτογραφούμε ορθώς τα κοινωνικά και τα πολιτικά μηνύματα. Από αυτά που βλέπω και ακούω και συζητάω δεν διέκρινα και καμία μεγάλη χαρά και θέρμη για επιστροφή Συμπιλίδη. Μάλλον παγωμάρα και αυτοσυγκράτηση.... Δεν θα μπορούσε να επιλέξει κάποιον άλλον; Παρ' όλα αυτά είμαι της ίδιας άποψης με εσένα. Αφ' ης στιγμής τα ψηφοδέλτια έχουν κλειδώσει το καλύτερο θα ήταν να γυρίσουμε την πλάτη στην εσωστρέφεια και την γκρίνια και να πράξουμε το καθήκον μας στην κάλπη. Τον πίστεψα τον Σαμαρά και εξακολουθώ να τον υποστηρίζω φανατικά. Η κριτική, όμως, είναι απαραίτητη και υγιής όταν γίνεται καλοπροαίρετα και με σκοπό την διόρθωση των κακώς κειμένων και την αποφυγή λαθών και ατυχώ χειρισμών στο μέλλον. Μακάρι ο Συμπιλίδης και ο κάθε Συμπιλίδης να αποδειχθεί άξιος και να αρθεί στο ύψος που απαιτούν οι περιστάσεις. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα και από το ψηφοδέλτιο της Ηλείας (ακούγονται διάφορα) αλλά είπαμε ευθύς εξαρχής: Πανστρατιά, Αυτοδυναμία, Νέα Μεταπολίτευση!!

          • juliet avatar
            juliet @ Ερωτοφωτόσχιστος 18/04/2012 15:47:21

            Ερωτοφωτόσχιστο,
            θ΄αρχίσω από το ότι δεν ξέρεις τι έγινε τότε ,φυσικό αφού δεν υπήρχε.
            Ο Μητσοτάκης φόρτωσε την πτώση ; της κυβερνησής του στο Συμπιλίδη.Εγώ προσωπικά δεν το δέχτηκα ποτέ.Αν ήθελε να παραμείνει θα μπορούσε να ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνη και αν όλοι αυτοί που κατηγορήθηκαν μετά ,δεν του την έδιναν ,τότε να τους κατηγορούσε.Είσαι μικρός ,αλλά με το πέρασμα του χρόνου ,θα μάθεις ότι είναι πιό εύκολο να σε κατηγορήσουν παρά να σ΄επαινέσουν.Η κατηγόρια είναι εύκολη ,βγαίνει από τα στόματα εύκολα ,ταπεινωτικά .Ο έπαινος ,η τόλμη δεν βγαίνει εύκολα θέλει ανδρεία να δεχθείς την ανωτερότητα και να παραδεχτείς ότι κάποιος είναι καλύτερος από σένα. Τότε κατηγορήθηκαν και όχι μόνο, κατηγορούνται συνεχώς ενώ αυτοί που ήτανε οι αρχιερείς συνέχισαν να κάνουν τους κριτές και να γίνονται και δεκανίκια πολλές φορές για δικά τους συμφέροντα.
            Την απάντηση την έδωσε σωστά ο GreekInLux, έχουν σκεφτεί ότι η παρουσία του μπορεί να έχει και σημειολογικό χαρακτήρα!
            Σωστά το είπες :Πανστρατιά!Αυτοδυναμία!Νέα Μεταπολίτευση! Γείτονα!!!!!!!:)

          • Ερωτοφωτόσχιστος avatar
            Ερωτοφωτόσχιστος @ juliet 18/04/2012 17:40:41

            juliet,

            το γεγονός ότι δεν είχα γεννηθεί, δε σημαίνει ότι δεν έχω σχηματίσει κάποια άποψη, χωρίς βέβαια να την έχω αποκρυσταλλώσει( άλλωστε δεν το επιτρέπει και ο ιστορικός χρόνος που έχει περάσει). Το θέμα αυτό με έχει απασχολήσει και το έχω συζητήσει με θιασώτες και των δύο πλευρών, σαμαρικών-μητσοτακικών. Η προσωπική μου θέση κλίνει αρκετά προς αυτήν εξέφρασες παραπάνω, χωρίς όμως να την ασπάζομαι εξ ολοκλήρου. Διότι, από αυτά που μέχρι τώρα έχω συμπεράνει από την αναζήτηση σε εκείνα τα ταραγμένα χρόνια για την παράταξη είναι ότι όλη αυτή η ιστορία μόνο σε καλό δε βγήκε για τη ΝΔ. Η παράταξη διχάστηκε, οι ΝΔκράτες πληγώθηκαν, αποπροσανατολίστηκαν από τον βασικό αντίπαλο( ΠΑΣΟΚ-διαπλοκή) και σύρθηκαν σε μια διαμάχη, της οποίας οι πληγές ακόμα απ' ότι φαίνεται δεν έχουν επουλωθεί. Επομένως, η ανακίνηση ενός τέτοιου ευαίσθητου θέματος με την υποψηφιότητα Συμπιλίδη μόνο καλό δεν προσφέρει επί του παρόντος στην παράταξη. Εξάλλου, πρέπει να ξέρεις ότι ο κόσμος αρέσκεται να τοποθετεί ταμπέλες σε όλους και ο Συμπιλίδης καλώς κακώς έχει το στίγμα του "προδότη". Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνούμε. Γειτόνισσα!!!:) Αχαϊα;;

          • juliet avatar
            juliet @ Ερωτοφωτόσχιστος 18/04/2012 18:35:19

            Ναι ,Πατρινιά.

          • GO avatar
            GO @ Ερωτοφωτόσχιστος 18/04/2012 22:05:51

            Καθόλου δίχασε τους Νεοδημοκράτες.
            Στις εκλογές του 1993, η ΝΔ πήρε 39,3% και η ΠΟΛΑΝ 4,88% και λόγω της διάσπασης μας ξαναφορτώθηκε το ΠΑΣΟΚ.

          • factorx avatar
            factorx @ GO 18/04/2012 23:41:15

            Ποιός απάλλαξε τον Ανδρέα στο Ειδικό Δικαστήριο; Ποιός ξεπούλησε το παλλαϊκό αίτημα τότε για κάθαρση; Ο Μητσοτάκης. Αυτός διέσωσε το ΠΑΣΟΚ. ο Σαμαράς έστειλε τουλάχιστον τον ΓΑΠ σπίτι του

          • GO avatar
            GO @ GO 19/04/2012 07:32:39

            1.- Τον Παπανδρέου απάλλαξαν οι Λαμπράκης, Τεγόπουλος, Μπόμπολας με την πλήρη μεταστροφή της ως τότε στάση τους στο Ειδικό Δικαστήριο και οι ανεκδιήγητοι μάρτυρες Μαμανέας κλπ.
            2.- Το ΠΑΣΟΚ διέσωσε ο τότε και τώρα καταλύτης.
            3.- Τον έστειλε σπίτι του και υπηρετεί τις παρακαταθήκες του.
            3.- Με βαριά καρδιά...

          • factorx avatar
            factorx @ GO 19/04/2012 12:43:01

            Συνεχίζεις να μας απασχολείς με εμμονές και βλακείες. Εγώ ήμουν μάρτυρας κατηγορίας. Εσένα σου είπαν οτι έτσι ήταν. Ο πρόεδρος του δικαστηρίου ήταν της Μαρίκας, ξεκόλα

          • juliet avatar
            juliet @ GO 19/04/2012 07:47:07

            GO,
            καλημέρα ,χθες είχα πρόβλημα και δε σου απάντησα.Το να παραδεχόμαστε ,
            μετά από ανάλυση και σκέψη θεμιτό,το να μη παραδεχόμαστε γιατί δε θέλουμε ...το σταματάμε εδώ.Εκείνη την εποχή ποιός εφώναζε για εθνικά θέματα; όταν ανέλαβε ο αισιόδοξος ,θλιβερός Μάνος που οραματιζότανε επενδύσεις τι στοιχειώσει κίνητρα έδωσε για την ρημάδα την ανάπτυξη;Μόνο φορομπηχτικές επιδρομές και καχυποψία απέναντι στο πολίτη.Εχεις σκεφτεί ότι ο νεαρός τότε Σαμαράς ΄θεωρήθηκε μελλοντικός αντίπαλος της Ντόρας;Τον Καραμανλή ποιός τον έρριξε; Το σύστημα που όχι μόνο δεν πολέμησε ο Μητσοτάκης αλλά γίνεται και δεκανίκι όταν υπάρχει ανάγκη.Πότε ο Μητσοτάκης ήτανε ''καθαρός''δεξιός να το πάρουμε και αλλιώς.Η Πατρίδα μας δεν είναι Παπνδρέου ,Μητσοτάκης ....είμαστε εμείς όλοι που αγωνιζόμαστε ,που με αρχηγό τον Σαμαρά ,σε τελική ανάλυση ας τον αφήσουμε να δούμε τι μπορεί να κάνει.Εχουμε άλλη επιλογή; Ενωμένοι και με Ελληνα αρχηγό ισως μπορέσουμε ότι δεν μπορέσαμε να καταφέρουμε δηλ.να σταθούμε με αξιοπρέπεια έστω και κουρελήδες.

        • Ερωτοφωτόσχιστος avatar
          Ερωτοφωτόσχιστος @ juliet 18/04/2012 15:18:55

          juliet,

          σε αυτήν την περίπτωση ο ρόλος με τον οποίο επιφορτίζεται ο αρχηγός είναι πιο βαρύς. Γιατί εκτός από την απόδοση και τις προοπτικές ή τυχόν και τους φιλικούς δεσμούς που τον συνδέουν με τον εν λόγω παίχτη, ο αρχηγός οφείλει να συνεξετάσει και άλλους παράγοντες: π.χ. την αποχή του παίχτη από την αγωνιστική δράση,το ιστορικό του, το ενδεχόμενο να διαταράξει την χημεία της υπόλοιπης ομάδας, να προκαλέσει δυσφορία στους οπαδούς- οι οποίοι παρεμπιπτόντως έχουν απογοητευτεί ουκ ολίγες φορές από "παλτά"- και την περίπτωση- παρά τις αγαθές προθέσεις παίχτη και αρχηγού- να λειτουργήσει ως πόλος αποσταθεροποίησης και εσωστρέφειας. Εγώ δεν ψηφίζω στο Κιλκίς, ούτε έζησα εκ του σύνεγγυς τα γεγονότα του '93( διότι πολύ απλά δεν ζούσα). Από αυτά, όμως, που ακούω και βλέπω και συζητάω δεν είδα κανέναν μεγάλο ενθουσιασμό και θέρμη για την συγκεκριμένη επιλογή. Αντίθετα διέκρινα παγωμάρα και αυτοσυγκράτηση... Παρ' όλα αυτά είμαι της ίδιας άποψης με σένα: Αφ' ης στιγμής τα ψηφοδέλτια έχουν κλειδώσει το καλύτερο θα ήταν να γυρίσουμε την πλάτη στην εσωστρέφεια και την γκρίνια και να πράξουμε το καθήκον μας στην κάλπη. Η κριτική, όμως, είναι απαραίτητη και υγιής όταν γίνεται καλοπροαίρετα. Μακάρι ο Συμπιλίδης και ο κάθε Συμπιλίδης να αποδειχθεί άξιος και να αρθεί στο ύψος που επιτάσσουν οι περιστάσεις. Από την αρχή πίστεψα τον Σαμαρά και τον υποστηρίζω ακόμα φανατικά, ωστόσο ως παράταξη που θα κληθεί αύριο να διαχειριστεί μια χαοτική κατάσταση, οφείλουμε να έχουμε την ικανότητα να αφουγκραζόμαστε τις αγωνίες και τους προβληματισμούς της βάσης και να αποκρυπτογραφούμε ορθώς τα κοινωνικά και τα πολιτικά μηνύματα. Άλλωστε δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα και από το ψηφοδέλτιο που καταρτίστηκε στην Ηλεία (διάφορα ακούγονται), εντούτοις έχουμε πει και διακηρύξει με στεντόρεια φωνή : Πανστρατιά-Αυτοδυναμία-Νέα Μεταπολίτευση!!!

  29. Κάτων avatar
    Κάτων 17/04/2012 22:28:34

    Καλά την Βούλτεψη ποιός την έβαλε στην Β Αθηνών; Κατευθείαν από το σπίτι του Μητσοτάκη. Επί χρόνια εκστράτευε εναντίον του Σαμαρά. Και μην μηδαμινή επιρροή. Η Αγία Οικογένεια την έβγαζε πάντα

  30. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ avatar
    ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ 17/04/2012 22:32:26

    «Ντορικό» ψηφοδέλτιο στην Άρτα. Συγνώμη που σε στηρίξαμε Πρόεδρε. Οι εκβιαστές ,οι κρατικοδίαιτοι και οι ανεπάγγελτοι επικράτησαν .Συγνώμη που θα τους στεναχωρήσουμε αλλά οι συνεπείς νεοδημοκράτες θα είναι και πάλι στις επάλξεις και παρών στις κάλπες .Κάνουμε τους θυρωρούς στην ΝΔ για να μπορούν κάποιοι να μπαινοβγαίνουν ανάλογα με τα αργύρια …

  31. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 17/04/2012 22:50:57

    Τόσες μέρες τα περιμένουμε τα ονόματα και τώρα η γκρίνια,της γκρίνιας...ω γκρίνια!
    Σιγά ρε παιδιά,ούτε εσάς τους ίδιους να είχε απορρίψει.Ετσι στο Κιλκίς,αλλιώς στην Εύβοια κ.ο.κ.
    Αντε και καλή επιτυχία στους καλύτερους.

    Ξαναρωτώ.δεν κατάλαβα γιατί "κόπηκε".Καλοπροαίρετα,στην Δράμα η Νταΐλάκη μήπως είναι Δαΐλάκη;

    • piraxtiri avatar
      piraxtiri @ Ιωάννης33 18/04/2012 00:20:44

      Οχι φιλε μου ειναι Νταιλακη, κ δεν εχει καποια σχεση με τον Σταυρο Δαιλακη...Στην Δραμα λοιπον τα καναμε παλι μανταρα..... Ανακοινωσαν την συνθεση του ψηφοδελτιου και μετα το πηραν πισω!!!!!Βγαλαν απο μεσα τον Αργυρη Πατακακη, πρωτο περιφερειακο συμβουλο,πρωην αντινομαρχη,πρωην δημαρχο Νευροκοπιου και αγωνιστη μια ζωη με την ΝΔ. Βαλαν δε στην θεση του τον Θωμα Μαργαριτη,πρωην δημαρχο Δραμας,πρωην ερωτοτροπουντα με το ΠΑΣΟΚ, και νεοδημοκρατη του 2004..... Τι αληθεια συνεβει΄?
      Εκβιασε? Εξαγορασε?Παρενεβει η ΣΤΟΑ? ποιος θα απαντησει?ποιος θα κανει τον αγωνα για την κρισιμοτερη εκλογικη αναμετρηση με μια ΝΟΔΕ, μια ΤΟΠΙΚΗ Δραμας κ μια ΟΝΝΕΔ που σημερα, μετα το πισω-μπρος της Συγγρου ΥΠΕΒΑΛΛΑΝ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ????

      • romantikos avatar
        romantikos @ piraxtiri 18/04/2012 00:26:27

        Αντε να τα μαζεψουν τωρα!!!!ανακοινωσαν 5 ονοματα μεσα απο την πολη της ΔΡΑΜΑΣ ολα!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! ΑΞΙΟΙΙΙΙΙΙ!!!!

    • juliet avatar
      juliet @ Ιωάννης33 18/04/2012 08:38:15

      Ιωαννη33
      Καλημέρα ,κύριε Γιάννη,
      αν λέμε μια κουβέντα δεν είναι γκρίνια.Μέρη που τα γνωρίζουμε ,που ξέρουμε ,εγώ προσωπικά ΄στην Εύβοια πηγαίνω 35 χρόνια ,μιά ζωή.Δεν πήγα να κάνω τις διακοπές μου και να περάσω καλά αδιάφορα.Αν εξαιρέσεις τα πρώτα χρόνια ένεκα ηλικία ,μετά έβλεπα τους ανθρώπους ,δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να τους μάθει να σκέφτονται ,να τους αναπτύξει.Μέχρι πρότινος σε πολλά μέρη δεν υπήρχαν δρόμοι.
      Αν έκανα κριτική για Δράμα ,για Θεσ/νίκη θα ήτανε κακοπροαίρετα ,δεν γνωρίζω αυτά τα μέρη ,δεν ξέρω τους ανθρώπους. Αν υπάρχουν συμφέροντα ,εντάξει ,πάντα θα υπάρχουν δεν γίναμε άγιοι απο τη μια μέρα στην αλλη.Είπαμε ....να μη μιλάμε αλλά όχι και να καταποντηστούμε εν γνώση μας! Ασε λοιπόν να λέμε και καμμιά κουβέντα .....για τις επιλογές εκείνων που αποφασίζουν μ' άλλα κριτίρια.

  32. christof avatar
    christof 17/04/2012 22:51:14

    Στο χερι το δικο μας η ανανεωση του κομματος.Χρειαζομαστε ολες τις πατριωτικες ψηφους .

  33. totalyfitness avatar
    totalyfitness 17/04/2012 22:51:23

    Ο Συμπιλίδης είναι στο 60%?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ totalyfitness 17/04/2012 23:37:39

      Είναι στο "στο Κιλκίς θεωρείται αξιόλογος". Κοντοχώρι μου είναι η περιοχή και αυτό ξέρω, αν είστε από εκεί και γνωρίζετε διαφορετικά ενημερώστε μας.

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/04/2012 22:52:08

    Συγνώμη αλλά οι ψηφοφόροι καθορίζουν τους εκπροσώπους στη Βουλή.
    Ο εκάστοτε πρόεδρος πέρα από την επικύρωση των ψηφοδελτίων ένα ψήφο ρίχνει στην κάλπη από ότι θυμάμαι.
    Εμείς στέλνουμε όλους τους υπόλοιπους ας επιλέξουμε λοιπόν ποιοτικά καθώς στις Δημοκρατίες δεν υφίσταται η ενός ανδρός αρχή...μην αποποιούμαστε τις ευθύνες μας.

    πχ στην Αχαία υπάρχουν 12 άτομα ο Σαμαράς θα φταίει για το ποιοι, τι και πόσοι θα μπουν ;

  35. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 17/04/2012 22:55:04

    στο χέρι σας είναι στην Πιερία να απαλλαγείτε από Κουκοδήμο και Κωνσταντόπουλο!
    Ειλικρινά έχετε πολύ καλές επιλογές!

    Μάνη
    Χριστογιάννης
    Μπαραλιάκος
    θα μπορούσατε να βγάλετε και τους τρεις!!!!!!

  36. Mara avatar
    Mara 17/04/2012 22:55:58

    Βαλεριάνα...

  37. Κατερινα avatar
    Κατερινα 17/04/2012 22:57:01

    την επόμενη φορά!
    γιατί πολύ σύντομα θα υπάρξει η επόμενη φορά....

  38. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 17/04/2012 22:59:13

    Χωρίς Δ. Μπέη, όμως, στο ψηφοδέλτιο η νότια Πιερία θα τραβήξει μάλλον γι΄αλλού. Στις 7/5 θα δείτε τα αποτελέσματα εκεί (αναζητήστε τότε ειδικά τα αποτελέσματα σε Καρίτσα-Δίον).

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Γιαγκούλας 18/04/2012 00:55:15

      το δεν με βάζεις στο ψηφοδέλτιο, εκβιάζω και πάω αλλού δειχνει πολλά!!
      επιπλέον οι Κουκοδήμος και Κωνσταντόπουλος έφεραν μία από την Θεσσαλονίκη μόνο και μόνο για να προφυλάξουν τα ψηφαλάκια τους!!
      αλλιώς ο Μπέης θα ηταν μέσα!

      • Γιαγκούλας avatar
        Γιαγκούλας @ Κωσταντινος Π. 18/04/2012 09:21:45

        Δεν εννοούσα ότι ο υποψήφιος θα εκβιάσει επειδή δεν μπήκε (μάλλον απάδει στο ήθος του), αλλά πως, με δεδομένο ότι έχει μεγάλη επιρροή στην περιοχή, οι ίδιοι οι ψηφοφόροι (ένα σοβαρό τμήμα τους) θα τραβήξουν γι΄αλλού, μιας και υπάρχουν υποψήφιοι άλλων, συγγενικών ή μη, κομμάτων από την ίδια περιοχή (λ.χ. των ΑΝΕΞ.ΕΛ., του ΛΑΟΣ κλπ.).
        Αρκετοί μπορεί να μην ήθελαν Σαμαρά ή να είχαν σοβαρές επιφυλάξεις, αλλά θα ψήφιζαν ΝΔ λόγω εκτίμησης στο πρόσωπο του υποψηφίου.
        Η ¨διαδικασία¨ δε που ακολουθήθηκε στην περίπτωσή του (αρχικώς να φέρεται στη λίστα και σε 2-3 ώρες να ανατρέπεται η επιλογή) και έγινε γνωστή στην Πιερία μέσω διαδικτύου, θα ωθήσει περισσότερους σε επιλογή άλλου κόμματος, ανεξαρτήτως της στάσης του ιδίου, που είναι γνωστός σαν σοβαρός άνθρωπος.

  39. Mara avatar
    Mara 17/04/2012 23:10:56

    Boύρδουλα, δεν είμαι οπαδός της άποψης ότι ο λαός είναι άμοιρος ευθυνών.
    Ο λαός θα φταίει άν δούμε να βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι. (εννοείται ότι δεν αποκλείω τίποτα...)
    Προσωπικά, δίνω την μάχη μου για να δώ στην βουλή, αυτούς που κατά την άποψη μου αξίζουν.

    Όσο για τα "μέτωπα...", ποιά 30 κ 40 χρόνια?
    Εδώ μιλάμε ότι, μέσα στα επόμενα 2 χρόνια στην Ελλάδα, αλλά και στην ευρύτερη... περιοχή, θα γίνει το "έλα να δείς...." και εμείς συζητάμε άν έγινε ή το πότε θα γίνει ανανέωση?
    Το τύμπανα του πολέμου ήδη έχουν χτυπήσει, απλά εμείς δεν τα έχουμε ακούσει ακόμα.....

    • Mara avatar
      Mara @ Mara 17/04/2012 23:20:22

      Γι΄αυτό χρειάζεται ισχυρή κυβέρνηση με πρωθυπουργό πατριώτη, γιατί αυτά... που μας περιμένουν θα είναι πολύ άγρια...
      Τυχόν ακυβερνησία, ή δοτός πρωθυπουργός τύπου Παπαδήμου, θα είναι σκέτη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
      Στην αναμπουμπούλα... που επενδύουν πολλοί..., μόνο οι λύκοι θα χαίρονται...

  40. vardarskian avatar
    vardarskian 17/04/2012 23:36:38

    ζυμοί

  41. vardarskian avatar
    vardarskian 17/04/2012 23:41:00

    δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες. Μόνο γκρίνια. Κι όσοι γκρινιάζουν ας αποφεύγουν να σπέρνουν τη μιζέρια και την ηττοπάθειά τους στους υπόλοιπους!
    Allore, c'est la guerre!

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ @ vardarskian 18/04/2012 01:53:04

      Αγαπητέ μου φίλε , (ως πτυχιούχος Γαλλικού Παν/μίου) , θα μου επιτρέψεις την διόρθωση , "alors c' est la guerre" .

  42. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/04/2012 23:49:23

    Πέλλα είμαι εγώ και μπορώ να πω πως κρατήθηκαν δύσκολες ισορροπίες. Την κα Βαμβάκη δεν την γνωρίζω, οι κοι Καρασμάνης, Σταμενίτης και Νουσυκήρου είναι αξιόλογοι. Τα άλλα δύο ονόματα... ας μείνουμε στο ότι έχουν φανατικούς αντιπαθούντες στο νομό.

  43. GGL avatar
    GGL 17/04/2012 23:57:07

    Αυτοί που διαμαρτύρονται για τη Βούλτεψη στη Β Αθηνών ή για το ψηφοδέλτιο στην Άρτα έχουν μείνει πολύ πίσω. Αυτοί που κάνουν τη μεγάλη ζημιά στη ΝΔ σε αυτές τις εκλογές με απώλειες πάνω από 5% δεν είναι οι ντορικοί αλλά αυτοί που εργάστηκαν με πάθος για την εκλογή του ΑΣ και σε επίπεδο βάσης και ως βουλευτές. Οι διαχωρισμοί του 2009 έχουν προ πολλού ξεπεραστεί.

    • factorx avatar
      factorx @ GGL 18/04/2012 01:23:25

      Καλά θα μας τρελλάνεις; Οι σαμαρικοί κάνουν την ζημιά; Είπαμε να πιούμε κανένα κρασάκι τις άγιες αυτές ημέρες, αλλά οχι κι ετσι;

  44. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 18/04/2012 00:07:14

    Και συ Αχαιός ,φίλε Ιθαγενή; '' Γιατί η ζωή είναι απλή σε τελική ανάλυση και καθορίζεται από τις επιλογές μας''. Συμφωνώ και επαυξάνω!

  45. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 18/04/2012 00:26:14

    Δυστυχώς , έχει δίκιο ο σχολιαστής ΑΛΙΒΕΡΙ. Μάπα το ψηφοδέλτιο της Εύβοιας, αν εξαιρέσεις τον Σίμο, που δεν κώλωσε σαν τον Μαρκόπουλο την κρίσιμη ώρα και προτίμησε να γίνει χρήσιμος για την πατρίδα παρά αρεστός στα καφενεία.
    Κι εγώ περίμενα τον Καρκαλέτση , αλλά μας προέκυψε άχρωμο κι άοσμο ψηφοδέλτιο. Πιθανότατα είναι το πιο αδύναμο στην χώρα.Ας μην απελπιζόμαστε πάντως. Σημασία στην παρούσα φάση έχει η πορεία που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα και λιγότερο τα πρόσωπα.

  46. Wolf avatar
    Wolf 18/04/2012 00:33:34

    Στην Πιερία, Φώντα Μπαραλιάκο, ψηφίζουμε με χέρια και πόδια

    • Theo avatar
      Theo @ Wolf 18/04/2012 03:29:22

      στην Πιερία ψηφίζουμε Άννα Μάνη!
      και όποιον άλλον απο Χριστογιάννη και
      Μπαραλιάκο!

  47. Φελίζα avatar
    Φελίζα 18/04/2012 01:09:03

    Φάκτορα υπάρχει ένα λαθάκι όσον αφορά την Εύβοια?

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Φελίζα 18/04/2012 01:23:25

      Παπαγρηγορίου Γιάννης αντί Στεφανάτου Σταματία?

  48. factorx avatar
    factorx 18/04/2012 01:17:15

    Η Βόζεμπεργκ δεν ήθελε να κάνει επιστολή επιστροφής όπως όλοι οι άλλοι. Πήγε όμως στην Συγγρού και δήλωσε οτι στηρίζει Σαμαρά και ΝΔ

  49. ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
    ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ 18/04/2012 01:43:54

    Καλή επιτυχία σ'όλες και όλους . Αυτή τη στιγμή ΔΕΝ χρειάζονται γκρίνιες .

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ 18/04/2012 02:27:16

      Ακριβώς!!

  50. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 18/04/2012 01:44:30

    Ο ggl δεν έγραψε οι σαμαρικοί, αλλά αυτοί που ψήφισαν τον Σαμαρά. Μην ξεχνάς ότι οι καθαροί σαμαρικοί είναι πολύ λίγοι αναλογικά με το πόσοι τον στήριξαν στις εκλογές.
    Πάντως εδώ που τα λέμε, η επιλογή Συμπιλίδη (τον οποίο δε γνωρίζω προσωπικά και πιθανώς να είναι καθ' όλα άξιος), είναι "μαχαιριά" για πολλούς νεοδημοκράτες που μόνο μητσοτακικοί δεν είναι. Στη Θεσσαλονίκη, που μένω εγώ, το όνομα αυτό σε όλες τις παλιές τοπικές είναι κόκκινο πανί (και όχι άδικα).
    Ελπίζω να μη γίνει από κάτι τέτοιες -εντελώς άστοχες ή/και άκαιρες κατ' εμέ- επιλογές, καμιά ζημιά στις εκλογές.
    Τέλος πάντων, καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους και καλό αγώνα σε όλους εμάς τους υπόλοιπους.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Κώστας Χ. 18/04/2012 10:54:36

      Τους Κιλκισιώτες τους ρωτάς που ο άνθρωπος δεκαετίες γιατρός δεν πήρε ποτέ φακελλάκι?

      • JKAL avatar
        JKAL @ Tassos 18/04/2012 11:20:12

        'Οτι έριξε την κυβέρνηση της Ν.Δ και ξανάφερε το ΠΑ.ΣΟ.Κ και τον φαύλο Παπανδρέου, έχει κάποια σημασία για σένα;
        'Οσο για τα φακελάκια, κάποιος κακόπιστος θα έλεγε ότι μπορεί και να μην τα είχε ανάγκη.

        • pen-pen avatar
          pen-pen @ JKAL 18/04/2012 16:40:37

          Και μόνο που σκύλιασε η αγία οικογένεια, μου είναι αρκετό. Ρωτήστε όμως στη Β. Ελλάδα τι είναι ο Συμπιλίδης, όσο για το εάν έχει ανάγκη τα φακελάκια, άλλοι δεν χόρταιναν από τον υπουργικό μισθό 50 χρόνια και έπαιρναν μίζες εκατομμυρίων, για να μην ξεχνάμε οι νεοδημοκράτες το Μένιο, τον Άκη κλπ, καθώς πλησιάζουμε στις εκλογές. Πρόκειται πάντως για ΑΝΘΡΩΠΟ και καλά θα κάνετε να περάσετε μια βόλτα από τη Θεσσαλονίκη για να μάθετε από πού προέρχεται ο Συμπιλίδης, πόσο αυτοδημιούργητος είναι και πόσο έχει βοηθήσει απλούς και κυρίους φτωχούς ανθρώπους. Αφήστε ρε παιδιά να ψηφίσει ο κόσμος, άλλωστε αυτός ο κόσμος τελικά δικαίωσε τον Συμπιλίδη αφού δεν ήθελε την κόρη για αρχηγό.Όσο για το εάν έφερε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία και περιμέναμε να ξαναβγει η ΝΔ για να χαμογελάσουμε, δυστυχώς απογοητευτήκαμε γιατί όταν κέρδισε η ΝΔ και πάλι κράτος ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε με μόνη εξαίρεση τα ρουσφέτια για τους ανθρώπους της Ντόρας , βλέπε Κιλτίδης για να μην ξεχνιόμαστε όταν μιλάμε για το παλιό και το νέο. Μακάρι αυτό που τόλμησε ο Συμπιλίδης να γινόταν ξανά, θα είχαμε γλυτώσει νωρίτερα από τον ΓΑΠ και από τη φτώχεια μας, αλλά ήθελε κότσια και στο ΠΑΣΟΚ δεν υπήρχε φαίνεται το είδος Συμπιλίδη. Σας εύχομαι να μην τον χρειαστείτε, αλλά σίγουρα θα εκπλαγείτε από το πόσο αγαπητός είναι και στο χώρο εργασίας του. Έξω μάλιστα από το γραφείο του γίνεται λαικό προσκύνημα και όταν ανοίγει την πόρτα του πάντα χαμογελαστός και υπομονετικός προσπαθεί να βοηθήσει και να διευκολύνει.Και τέλος πάντων, μας πέταξε ο Χατζηνικολάου το θέμα Συμπιλίδης και τσιμπήσαμε? Για να ακούμε τη Ντόρα όλη μέρα, με το 2%, που ούτε ο Μάνος ο φιλελεύθερος δεν τη θέλει? Σαμαρά ψηφίζουμε γιατί είναι τόσο απρόβλεπτος που οι προβλέψιμοι και βολεμένοι πειθαρχειμένοι εντός και εκτός Ελλάδος θα βρουν το μάστορά τους...

          • juliet avatar
            juliet @ pen-pen 18/04/2012 17:19:46

            pen-pen
            ν' αγιάσει το στόμα σου!!!!Για μίγμα του 2004,ήτανε εύγευστο ,ζαχαρωμένο .
            Ας τον τιμήσουν οι άνθρωποι που τον γνωρίζουν και ας βρεθεί να ξαναπολεμά εκείνα που δεν μπόρεσε τότε να ξεριζώσει!!

          • Κώστας Χ. avatar
            Κώστας Χ. @ juliet 18/04/2012 19:12:07

            Προφανώς θυμάστε λίγα. Το ότι ο Συμπιλίδης κατέστησε τη ΝΔ "Δεξιά παρένθεση" φαντάζομαι δε σας απασχολεί καθόλου, αφού κυβερνούσε ο "Δρακουμέλ". Φαντάζομαι επίσης ότι το ποσοστό που πήρε ο Μητσοτάκης το 1990, το πήρε μόνο από βολεμένους δικούς του.
            Συνέλθετε επιτέλους, τόσα χρόνια στη ΝΔ (από το 1982) και στη Θεσσαλονίκη, καλό λόγο για το Συμπιλίδη ακούω μόνο τις τελευταίες ημέρες.
            Και κάτι τελευταίο. Η ΝΔ δεν χωρίζεται σε Σαμαρικούς και Μητσοτακικούς. Είμαστε και οι άλλοι οι σκέτοι νεοδημοκράτες (πολύ περισσότεροι από εσάς) που "κουραζόμαστε " με αυτά τα τερτίπια και τα πολιτικάντικα τσαλίμια.
            Το γράφω και αλλού, η μαλ..ία έγινε ας μη την διακιολογούμε τουλάχιστον.

  51. Πάνος Κ avatar
    Πάνος Κ 18/04/2012 02:27:31

    Τα ψηφοδέλτια στήνονται για να εξυπηρετούν (ή να κόβουν) συγκεκριμένους υποψηφίους. Αυτό κάνει ο κάθε αρχηγός, αυτό κάνει και ο Σαμαράς που θέλει να τα αλλάξει όλα....... Στην Θράκη φαίνεται ξεκάθαρα στους τρεις νομούς και από ότι βλέπω τα ίδια αντιλαμβάνονται οι νεοδημοκράτες της επαρχίας, όπου οι έδρες είναι λίγες.
    Ένας παλιός ΟΝΝΕΔίτης και μόνο....

  52. NB avatar
    NB 18/04/2012 03:38:58

    Στη Χίο γιατί δε βάλανε τη Mαρία ΚΑΣΣΙΩΤΟΥ, πανάξια πολύτεκνη μητέρα και πιο επιτυχημενη ευρωβουλευτή 2004-2009 ; Ο Σαμαράς που ήταν μαζί της στη Ευρωβουλή δε την θυμάται ;

  53. JKAL avatar
    JKAL 18/04/2012 07:50:50

    Δύο ενστάσεις:
    1.- Συμπιλίδης
    Κύριοι που τώρα κουμαντάρετε τα του κόμματος, μας αποστερείτε κάθε ίχνος πολιτικής αξιοπρέπειας μας έχει απομείνει. Δεν είναι δυνατόν ο άνθρωπος που έριξε κυβέρνηση της Ν.Δ, ας ήταν και του Μητσοτάκη, να είναι ξανά υποψήφιος.
    2.- Βόζενμπεργκ
    Ζυγίστηκε, μετρήθηκε και βρέθηκε ...υπέρβαρη. Μπράβο της!!!
    Η συμπεριφορά της στη Βουλή και οι αλλεπάλληλες δηλώσεις της, ήταν εντός των προδιαγραφών για την επιστροφή της. Κι όμως...

    • Tassos avatar
      Tassos @ JKAL 18/04/2012 10:49:18

      1.Εγώ πιστεύω ότι σε πείραξε η εκλογή Σαμαρά και όχι ο ...Συμπιλίδης. Ο Σαμαράς έριξε την κυβέρνηση Μητσοτάκη και η βάση της ΝΔ αποφάνθηκε.

      2. Αυτή δεν είναι που δήλωνε εισόδημα 12 χιλιάρικα τον χρόνο? Από τέτοια δεν θέλουμε να απαλλαγούμε?

      • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
        ελιζα βοζεμπεργκ @ Tassos 18/04/2012 18:37:55

        Εχω κατ επανάληψη πεί και αποδείξει οτι ουδέποτε δήλωσα τέτοιο εισόδημα και οτι ηταν προπαγάνδα σε βάρος μου. Επιτέλους! Προφανώς θέλετε να απαλλαγείτε απο εμένα, Σας ταιριάζουν συνάδελφοι όπως η Αρια Αγάτσα, ο Αδωνις Γεωργιάδης και η Βασω Κόλλια που ο καθένας απο το κόμμα του έβριζε επι δύο χρόνια τον Πρόεδρο προσωπικά ως προδότη. Συγχαρητήρια! Εγω πάντως, παρά τον αποκλεισμό μου, ούτε συνομιλώ με άλλα κόμματα ούτε αποσύρω τη στήριξή μου απο τη ΝΔ και τον Σαμαρά. Χριστος Ανέστη!

        • factorx avatar
          factorx @ ελιζα βοζεμπεργκ 18/04/2012 19:07:52

          Ελίζα είσαι φίλη μας

        • περήφανος δεξιός avatar
          περήφανος δεξιός @ ελιζα βοζεμπεργκ 18/04/2012 19:14:59

          Kυρία Βόζεμπεργκ θα μας εξηγήσετε γιατί δεν στείλατε την επιστολή στήριξης για να επανενταχθείτε όπως ο Βλάχος και οι λοιποί?

          • JKAL avatar
            JKAL @ περήφανος δεξιός 18/04/2012 23:11:09

            Γιατί κατά πάσα πιθανότητα είναι περήφανη δεξιά. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ ελιζα βοζεμπεργκ 18/04/2012 19:20:51

          Κυρία Βόζεμπεργκ τα σέβη μου, προσωπικά θα ήθελα να βρίσκεστε στα ψηφοδέλτια και με την ευκαιρία να σας συγχαρώ γι την στάση σας παρόλο που πολλοί προσπάθησαν σε διάφορες εκπομπές να σας παρασύρουν προκειμένου να αναφερθείτε με αρνητικό τρόπο για τη ΝΔ και τον αρχηγό. Παρόλα αυτά το σχόλιό σας σήμερα στο twitter λίγο άστοχο...αλλά και η όποια πικρία κατανοητή γιατί πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι. Όπως και να χει και πάλι μπράβο γιατί έχετε μπέσα.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ ελιζα βοζεμπεργκ 18/04/2012 19:27:45

          Σας τιμά η στάση αυτή

        • JKAL avatar
          JKAL @ ελιζα βοζεμπεργκ 18/04/2012 22:10:50

          Απευθείας, μπράβο Ελίζα!!!

  54. mitikas avatar
    mitikas 18/04/2012 09:21:58

    66% ανανέωση στην Πιερία με νέες αξιόλογες υποψηφιότητες και για πρώτη φορά με δύο γυναίκες.

  55. Tonia G. avatar
    Tonia G. 18/04/2012 10:17:12

    Διαφωνώ αλλά δέχομαι την προσπάθεια της έμμεσης ανανέωσης (μέσω της ψήφου) αν και διστακτική μιας και οι πραγματικές επιλογές ανανέωσης σε κάθε νομό δεν ξεπερνούν τα 1-2 άτομα κι αυτά με τρομερό ντεζαβαντάζ στον ανταγωνισμό της κομματικής ψήφου. Τονίζω την κομματική ψήφο διότι δυστυχώς η ανανέωση που ενδεχομένως περιμένει ο Αντώνης ΔΕΝ θα έλθει. Κυρίως επειδή το 20%-25% βάσει δημοσκοπήσεων που θα ψηφίσει ΝΔ είναι η πολύ στενή κομματική βάση η οποία ούτως ή άλλως τροφοδοτεί και τροφοδοτείται από τους σημερινούς βουλευτές. Δέχομαι τη καλή πρόθεση αλλά ο Α.Σ. θα καταλήξει περίπου με την ίδια κοινοβουλευτική ομάδα (συμπεριλαμβάνω και τους γιους , κόρες, ανιψιούς αυτών που αποσύρθηκαν). Έτσι αυτοί οι λίγοι νέοι, καθαροί, άφθαρτοι που κατάφεραν να μπουν, στην πραγματικότητα έχουν μηδενικές ελπίδες εκλογής.
    Καλή επιτυχία και κουράγιο στους Υποψηφίους!

  56. Greco21 avatar
    Greco21 18/04/2012 10:47:06

    Η ανανεώση είναι στο χέρι του καθενός. Τα κόμματα είναι οι πυλώνες της πολιτικής. Δεν γίνεται με ευχολόγια. Γίνεται με σταυρό προτίμησης. Βρείτε τον άξιο της περιοχής σας, μην του ζητήσετε ρουσφέτι και κάντε του μια πρόταση για τον τόπο σας, ή για την πατρίδα. Απλά πράγματα.

    Άλλωστε ο Σαμαράς δοκίμασε τον Έλληνα ψηφοφόρο όταν έβαλε τον νεαρό Κικίλια για Περιφεριάρχη. Αλλά ο κόσμος ψήφισε τον Σγουρό...


    Ας αφήσουμε την γκρίνια γιατί κάπως έτσι ξαναεμφανίστηκε ο Πρωτόπαππας στην ζωή μας ξανά...

    Ας τους κλείσουμε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας μια και καλή

    • κύριος Χ avatar
      κύριος Χ @ Greco21 18/04/2012 16:22:02

      Ποιος Κικίλιας? Τον είχα δει σε debate σε δελτίο με τον Σγουρό και δεν ήξερε τα βασικά της αυτοδιοίκησης. Αφήστε μας πια με τον Κικίλια. Μια φορά τον άκουσα να μιλάει και κατάλαβα. Αν περιμένετε το μέλλοννα είναι καλύτερο από μυαλά σαν του Κικίλια καλά κρασιά.
      Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι? ότι αυτή η κουβέντα οτι στο χέρι του ψηφοφόρου είναι η ανανέωση κτλ είναι μια μπαρούφα και μισή. Πως να αντιμετωπίσει ο άξιος άγνωστος υποψήφιος τον τηλεοπτικά γνωστό και πρώην υπουργό ίσως? Και μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα? Και φυσικά από ποιους ψηφοφόρους θα βγουν οι βουλευτές? Είναι όλοι έξυπνοι ψάχνουν καταλαβαίνουν ή ένα μεγάλο ποσοστό είναι μεγάλης ηλικίας και ακολουθούν ότι ακούν από την τηλεόραση? Εκεί χρειάζεται η παρέμβαση της ηγεσίας που θα βοηθήσει τον απλό λαό να διαλέξει τους πιο άξιους από τους άξιους. Ειδικά αυτή την εποχή ε? Που όλοι θέλουν το καινούριο, το άφθαρτο και θα το δέχονταν με μεγάλη ευχαρίστηση και ελπίδα όλοι οι ψηφοφόροι. Είδατε τίποτα τέτοιο?

      • Greco21 avatar
        Greco21 @ κύριος Χ 18/04/2012 20:41:44

        Όχι μόνο ήξερε τα βασικά της Αυτοδιοίκησης αλλά στην πράξη εκτελεστικά σαν πρόεδρος του ΟΝΑ και Δημοτικός Σύμβουλος ήταν υπερδραστήριος και με έργο. Του έλεγες για το ταμπλώ της Μπασκέτας στην Κυπριάδου και ήξερε πόσες φορές έχει αλαχτεί. Γιατί από λόγια χορτάσαμε. Ο άνθρωπος δούλευε.

        Φυσικά σε παράθυρα ήταν άπειρος. Σε αυτό το λαίμαργο σύστημα. Οι Πασόκοι σε αυτά είναι μανούλες. Εάν σε αυτή την επιλογή έκανε τραγικό λάθος η ΝΔ είναι ότι τον έβαλε μπροστάρη της αντιμνημονιακής πολιτικής και σχολιαστή της κεντρικής εξουσίας. Τραγικό λάθος. Με διαφορετική καμπάνια, λέγοντας ΜΟΝΟ αυτά που έκανε και το τι άνθρωπος είναι έπρεπε να είχε ισοπεδώσει τον Σγουρό και τον μεθύστακα.

        Απλά η πολιτική της μια ατάκας και του ΠΑΣΟΚΙΣΜΟΥ έβγαλε έναν ΙΔΙΟΤΡΟΠΟ και ένα ΜΑ..ΚΑ περιφερειάρχη.


        Ε ΟΧΙ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ... Ε, ΟΧΙ

  57. avanti avatar
    avanti 18/04/2012 11:05:50

    Καλή επιτυχία σε όλους και να δώσουν την μάχη τους για να κερδίσουν τους πολίτες που βρίσκονται σε απόγνωση ή είναι αναποφάσιστοι ώστε να βγεί η ΝΔ αυτοδύναμη και να προχωρήσουμε. Οι εκ προϊμίου γκρίνιες δεν οφελούν.

  58. Katerina avatar
    Katerina 18/04/2012 11:53:17

    Φάκτορα στην Πέλλα του Σαμαρά του έστησαν το χειρότερο ψηφοδέλτιο.Υποψήφιοι θα ειναι για ακομη μια φορά όλοι αυτοί που πολιτευονται απο το 1985.Και το χειροτερο ξέρεις ποιο ειναι;Ο Σαμαράς έβαλε στα ψηφοδέλτια της Πέλλας και της Ημαθίας όλους αυτούς που ήταν απέναντι του στις εσσωκομματικές.Αυτοι που μας πολεμούσαν το Νοέμβριο του 2009,και έβριζαν τον Σαμαρά τώρα κοσμούν το ψηφοδέλτιο.Και δεν έχει καμία μα καμια δικαιολογία για την πράξη του αυτή.Ο Σαμαρας στην Πέλλα και την Ημαθία έχει ανθρώπους που τον αγαπάνε πραγματικά,και θέλουν μόνο το καλό του.Να τον προστατεύσουν ήθελαν.Για του λόγου το αληθές ρώτα τον Φίλο μας τον Φαήλο ξέρει αυτός να σου πει.Ξέρεις τι έιναι να αφήνεις έξω άριστο επιστήμονα καθηγητή του ΕΜΠ Αθηνών νεότατο και να βάζεις στην θέση του την Παρθένα Φουντουκίδου;;;Όχι Φάκτορα αυτά δεν γίνονται και αν γίνονται δεν έπρεπε να τα κάνει ο Σαμαράς.Γιατί αν δεν συγκρουστεί τώρα πότε θα συγκρουστεί;Αν συμβιβάζεται απο τώρα στα εύκολα στα δυσκολα τι θα κάνει;Γιατί αναιρεί όλα αυτά που ψηφισάμε στο συνέδριο το 2010;Μήπως μπορείς εσυ να μου εξηγήσεις τι άλλαξε τώρα στον τρόπο επιλογης των υποψηφίων απο την εποχή του Καραμανλή και πιο πριν;Ξέρεις οτι η πληθώρα τον υποψηφίων μπήκε στα ψηφοδέλτια με τον γνωστό παραδοσιακό τρόπο;Υπόγεια και ανορθόδοξα.Ξέρεις οτι πριν μια εβδομάδα αγνοούνταν αιτήσεις υποψηφίων.Νέων φυσικά υποψηφίων που εκδήλωναν ενδιαφέρον για πρώτη φορά.Και όχι μόνο στην Πέλλα αλλά και σε άλλους νομους.Που είναι ο Σαμαράς που θα άκουγε τη βάση.όχι μόνο δεν ακουει την φωνή του κόσμου αλλά την αγνοεί και επιδεικτικά.Δεν μας άφησε ουτε την δυνατότητα να επιλέξουμε ποιόυς θα ψηφίσουμε.Και να πω οτι δεν έιχε επιλογές...Αν ήθελε να τον γράψει για δευτερη φορά η ιστορία τώρα έπρεπε να κάνει την υπέρβαση του.Μακάρι να εκανε αλλου τουλάχιστον αξιολογα ψηφοδελτια.Να του έκαναν μαλλον γιατι ο ιδιος λίγες φορες ανακατευθηκε.Λυπάμαι ειλικρινά για το πώς κατάντησαν τον Σαμαρά.Έναν Σαμαρά που τελικά αποδειχθηκε -δυστυχώς-οτι τελικα θέλει απεγνωσμένα να γίνει πρωθυπουργός με κάθε τρόπο με κάθε τίμημα..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Katerina 18/04/2012 14:49:38

      Για την Παρθένα που μας στοίχησε και μια Νομαρχία έγραψα και πιο πάνω. Δεν είναι ότι δεν έχεις εναλλακτικές, αλλά οτι είναι απο τα πιο... άνοστα, είναι. Πάνω από όλα όμως ο αγώνας και τουλάχιστον για αυτό επιλογές υπάρχουν.

  59. ΑΛΕΧ avatar
    ΑΛΕΧ 18/04/2012 11:56:22

    Το επαγγελμα βουλευτης μ'αρεσει.

  60. Greco21 avatar
    Greco21 18/04/2012 12:10:01

    Είναι κάποια επαγγέλματα που είναι ζόρικα ρε φίλε. Βουλευτής, στριπτιτζού, ιερόδουλος...

    Δεν τα κάνουν όποιοι και όποιοι. Απαιτούν θυσίες.

    Εύκολα ξέρεις ποια είναι; Το επάγγελμα γκρινιάρης, γλύφτης, σχολιαστής γεγονότων κτλ...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Greco21 18/04/2012 23:00:26

      !!!!!!!!!

  61. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 18/04/2012 12:28:06

    Δηλαδή θα είναι out;; Κρίμα!! Μαγκιά της πάντως που δεν υπαναχώρησε στο ζήτημα της επιστολής.

  62. JKAL avatar
    JKAL 18/04/2012 12:32:38

    1.- Καθόλου με πείραξε η εκλογή Σαμαρά, αφού την επεδίωξα ψηφίζοντάς τον. Η κυβέρνηση που έπεσε τότε ήταν κυβέρνηση Ν.Δ του 48,4% και ξαναγύρισε το ΠΑΣΟΚ, καταλαβαινόμαστε; Η ιστορία έβαλε τον καθένα στη θέση που έπρεπε. Είναι τραγικό λάθος να προκαλούμαστε και να ανασύρουμε στις μνήμες μας δυσάρεστα γεγονότα που πλήγωσαν το κόμμα 20 ημέρες πριν τις εκλογές.
    2.- Η Βόζενμπεργκ έχει δώσει επαρκέστατες εξηγήσεις. Κατά τ' άλλα, μπράβο της και πάλι.

    • JKAL avatar
      JKAL @ JKAL 18/04/2012 12:51:28

      Διόρθωση: 47%.

  63. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 18/04/2012 12:34:57

    Απάντηση σε Tassos:

    1. Και εγώ που είμαι υποστηρικτής του Σαμαρά δεν μπορώ να πω ότι με ευχαρίστησε η επιλογή Συμπιλίδη.

    2. Ωραία κριτήρια έχεις. Η Ελίζα έπρεπε να είναι στα ψηφοδέλτια. Κατά τη γνώμη μου λάθος του Σαμαρά!

    • Tassos avatar
      Tassos @ Ερωτοφωτόσχιστος 18/04/2012 13:41:29

      Ασε τους Κιλκισιώτες να αποφασίσουν.
      Οσο για την Βόζεμπεργκ μόνο και μόνο από κείνη την φωτό με την ολόσωμη γούνα έπρεπε να την κόψει. Η σημειολογία ήταν ανατριχιαστική.

      • JKAL avatar
        JKAL @ Tassos 18/04/2012 14:18:39

        Εκτός τόπου και χρόνου, δυστυχώς.

  64. Αγανακτισμένος γαλάζιος avatar
    Αγανακτισμένος γαλάζιος 18/04/2012 13:12:15

    Οπωσδήποτε η κρησάρα είναι στο χέρι του ψηφοφόρου, αλλά όμως έλεος! Κάτι πολύ εμφανίσιμες νεαρές και γκλαμουράτοι νεαροί ΔΕΝ είναι η ανανέωση που περιμένει ο μέσος πολίτης...

  65. panos avatar
    panos 18/04/2012 13:40:57

    Διαβάζω παραπάνω διάφορα σχόλια για Σαμαρικούς και Μητσοτακικούς υποψηφίους και ποιοι πολέμησαν περισσότερο και λιγότερο τον Πρόεδρο, εγώ προσωπικά που ΔΕΝ ψήφισα Σαμαρά στις εσωκομματικές, έχω να πω ότι όλοι είμαστε Ν.Δ και έχουμε Πρόεδρο τον Α. Σαμαρά, έχουμε χρέος και ευθύνη να αγωνιστούμε για μια αυτοδύναμη κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Σαμαρά, όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες!!!

  66. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 18/04/2012 13:57:31

    Για να αναφερθώ στον νομό μου (Μαγνησία). Θετικό που εδώ έβαλε και ο Σαμαράς.
    Νάκος , Ζέτα γνωστοί ο καθένας με την παρουσία και το έργο του.
    Σούρλας καλός , θα τον ψηφίσω , αλλά μέχρι πότε; Ανανέωση είπαμε.
    Καπάνη , καλή παρουσία , πιθανόν αξιόλογη αλλά ανύπαρκτη όλα αυτά τα χρόνια (ίσως επιλογή του προέδρου).
    Μπουκώρος, Μποντός ; Ποιος τους πρότεινε;

    • Tassos avatar
      Tassos @ Βαγκούκος 18/04/2012 16:25:19

      Ο Μποτός είναι χρόνια αγροτοσυνδικαλιστής και νέος άνθρωπος.

  67. Γιάννης avatar
    Γιάννης 18/04/2012 14:00:46

    ρε που πατε με το συμπιλιδη βρε βρε βρε τον εφιαλτη του 93 θυμηθηκατε για να μας σωσει

    • Tassos avatar
      Tassos @ Γιάννης 18/04/2012 16:22:34

      Ο Σαμαράς έριξε τον Μητσοτάκη φιλαράκι. Αυτός σας τελείωσε. Το πρόβλημά σου (και της Αγ. Οικογένειας) και των κολαούζων της τύπου Καμμένου και Καρατζαφέρη είναι ο Σαμαράς. Αφήστε τον Συμπιλίδη. Δηλ. σας πείραξε που είναι υποψήφιος ο Συμπιλίδης και όχι ότι είναι Αρχηγός ο Σαμαράς? :-)

      • JKAL avatar
        JKAL @ Tassos 18/04/2012 22:13:23

        Ρε άνθρωπε, κατάλαβέ το.
        Εσύ είσαι προσωπολάτρης του Σαμαρά και εμείς οι πολλοί είμαστε Νεοδημοκράτες.

        • pen-pen avatar
          pen-pen @ JKAL 19/04/2012 00:41:59

          Εάν θεωρείς προσωπολατρεία το να αναγνωρίζεις σε κάποιον τις ικανότητές του και το δυναμισμό του και το ότι έφερε τη ΝΔ πρώτη με τόσο πόλεμο, εντάξει δεν με πειράζει. Πάντως, κι εμείς οι τόσα χρόνια ψηφίζαμε ΝΔ ανεξάρτητα από το εάν ήταν αρχηγός ακόμη και ο Μητσοτάκης. Όσο για την ονοματολογία, εδώ που μας έφτασε το ΠΑΣΟΚ, τα ψηφοδέλτιά μας είναι θέμα άνευ ουσίας. Για τον Συμπιλίδη πάντως, περίμενε και θα δεις τι θα πει διεισδυτικότητα και αποδοχή μετά από 20 χρόνια. Όσο φωνάζουν τα κανάλια για να αναδείξουν ανύπαρκτες γκρίνιες, τόσο του προσθέτουν ψήφους. Έχεις ακούσει για τη ? Ο άνθρωπος πριν χρόνια μπήκε σε σπίτια φτωχών και άπλωσε χέρι σε ανθρώπους που οι τότε πολιτευτές ούτε που τους ήξεραν, μόνο τους κομματάρχες γνώριζαν στην περιφέρειά τους. Άσε το τι έχει κάνει ως γιατρός, ποτέ δεν ξέχασε ότι ήταν φτωχόπαιδο από πολύτεκνη οικογένεια, αλλά βλέπεις οι φτωχοί δεν έχουν κομπιούτερ για να σας τα πουν! Θα σας βόλευε να ήταν όλοι γόνοι πολιτικών και επιχειρηματικών οικογενειών για να τους αγαπάνε τα ΜΜΕ και οι μεγαλοδημοσιογράφοι? Πάτε μια βόλτα στη Θεσσαλονίκη και στο Κιλκίς και τα λέμε πάλι...Ή μάλλον θα τα πει ο κόσμος με την ψήφο του γιατί η κρίση έκανε και κάτι καλό, τώρα ψάχνουμε ανθρώπους όχι φανφαρολόγους.

  68. GreekInLux avatar
    GreekInLux 18/04/2012 14:08:34

    Καλημέρα αγαπητή Juliet! Άποψη μου είναι ότι δεν χρειάζεται να σπαταλάς από τον χρόνο σου για ν' απαντήσεις σε διάφορους, που ακόμα κι αν ο Θεός ο ίδιος ήταν υποψήφιος αυτοί θα έβρισκαν την ευκαιρία να γκρινιάξουν, κατηγορώντας την ηγεσία ότι ανακυκλώνει φθαρμένα υλικά!

    • juliet avatar
      juliet @ GreekInLux 18/04/2012 14:45:51

      GreekInLux
      Αγαπητέ, στην αγορά ,λένε ,ότι όσο λιγότερους δυσαρεστημένους έχεις τόσο περισσότερο κέρδος :).

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ juliet 18/04/2012 14:58:53

        Ναι αλλά και πάλι δεν μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Και ως γνωστόν η γκρίνια φέρνει γκρίνια. Αλλοίμονο αν ο εκάστοτε ηγέτης έβαζε ως πρώτιστο στόχο του μόνο πως θα φανεί αρεστός στους πάντες και αναλωνόταν στο ατέρμονο έργο της διατήρησης ισορροπιών. Δίνουμε και πάλι το "δικαίωμα" σε αυτούς που μανιωδώς ψάχνουν το στραβοπάτημα της ΝΔ ν' ασχολούνται μαζί μας με αρνητικό τρόπο. Έως και τα "τσοχατζοπουλικά" παραγκωνίστηκαν από πρώτο θέμα της ημέρας από την υποτιθέμενη γκρίνια για το Συμπιλίδη. Παρεμπιπτόντως για μένα η επαναφορά του ίσως και να έχει σημειολογικό χαρακτήρα (βλέπε το σκύλιασμα των Ντόρα-Μάνου που όψιμα κόπτονται για το θυμικό των Νεοδημοκρατών).

  69. ζούκωφ avatar
    ζούκωφ 18/04/2012 14:41:56

    Συγγνώμη παιδιά αλλά από ποδοσφαιρικές "προσωπικότητες" (Β' Αθηνων: Αντωνιάδης και Β' Πειραιά: Μητρόπουλος) πάμε κατευθείαν στο παρελθόν. Επίπεδο Ανατολάκη με το ζόρι, yesmen των προέδρων τους και ταυτισμένοι με όλο το σάπιο της ΕΠΟ/ΕΠΑΕ/Σουπερλίγκας και ανίκανοι να αρθρώσουν ορθό λόγο, "αθλιότατα τα ελληνικά των" που θα' λεγε κι ο ποιητής. Χάθηκε ο κόσμος για να αποπειραθεί μια προσέγγιση σε "μυαλά" του χώρου όπως (παράδειγμα δίνω, πιθανόν να μην θέλουν να γίνουν βουλευτές) ο Βασίλης Τσιάρτας, ή οι Καραπιάλης, Σαραβάκος;

  70. alogistos avatar
    alogistos 18/04/2012 15:59:28

    Στην Ευβοια που γνωριζω ειναι ισως το πιο ανευρο ψηφοδελτιο που εχει υπαρξει

  71. roadrunner avatar
    roadrunner 19/04/2012 13:34:12

    Έχω δυστυχώς την αίσθηση (με βάση τα αλληλομαχαιρώματα που διάβασα παραπάνω, ότι οι υποψήφιοι βουλευτές (αλλά και όσοι κόπηκαν) και κυρίως οι φανατικοί υποστηρικτές(συγγενείς, φίλοι, σύμβουλοι κτλ) τους, δεν έχουν αντιληφθεί ότι αυτές οι εκλογές δεν έχουν καμία σχέση με ΟΛΕΣ τις άλλες, από τη μεταπολίτευση και μετά.

    Ο κόσμος πεθαίνει από πείνα, αυτοκτονεί, μεταναστεύει, η Ελλάδα ερημώνει, το χειρότερο: διακυβεύεται το μέλλον των παιδιών μας για δεκαετίες. Το χάος έχει σχεδόν φτάσει ! Να μην πω ότι έφτασε !
    Όσοι μπήκαν σε διαδικασία να θέσουν υποψηφιότητα, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι το έκαναν με γνώμονα την ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ανάγκη,να βγει πολύ μπροστά η ΝΔ, να εξαφανιστεί το ΠΑΣΟΚ, να δημιουργηθεί η ελπίδα, η αρχή της σωτηρίας.

    Εννοείται, ότι θα έπρεπε όλοι μαζί , κομμένοι και μη-κομμένοι υποψήφιοι, να ανταγωνίζονται τα υπόλοιπα κόμματα. Περιμένουμε, ότι αντί να κοκορομαχούν μεταξύ τους, οι υποστηρικτές συνυποψηφίων για το ποιος είναι καλύτερος στο ψηφοδέλτιο, θα έπρεπε να είναι ΟΛΟΙ τους , στους δρόμους προς άγραν ψήφων, από τους αναποφάσιστους, τους μετακινούμενους ψηφοφόρους, το πασοκ, τους ανελ κτλ.

    Αυτή την φορά, δεν μας ενδιαφέρει αν θα βγεί ο κ. Χ ή ο κ.Ψ βουλευτής, μας ενδιαφέρει μόνο να σωθεί η χώρα. Ας το καταλάβουν αυτό όλοι και ας βγουν να αγωνιστούν ανιδιοτελώς. Γιατί στο σημείο που φτάσαμε όλοι μας, το τελευταίο που μας ενδιαφέρει είναι οι προσωπικές φιλοδοξίες και τα συμφέροντα του καθενός ατομικά.

  72. Γιώργος Χριστόπουλος (No Relation) avatar
    Γιώργος Χριστόπουλος (No Relation) 20/04/2012 11:26:46

    Μήπως ξέρετε εσείς γιατί έμεινε ο Στέλιος Μάρκελλος εκτός ψηφοδελτίων στο νομό Κορινθίας; Ο συγκεκριμένος πολιτευτής στις προηγούμενες εκλογές ξεπέρασε ενεργούς βουλευτές (μεταξύ αυτών και τον Παπαληγούρα) και δεν εκλέχθηκε λόγω τελικού αποτελέσματος (διαφορά του από τον πρώτο ήταν μικρή). Ρωτάω γιατί απάντηση δεν έχω λάβει από πουθενά.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Γιώργος Χριστόπουλος (No Relation) 20/04/2012 12:32:28

      Τον ... Λυκουρέτζο τον ρωτήσατε;

  73. jimmys avatar
    jimmys 20/04/2012 12:26:15

    ΟΛΑ ΔΕΞΙΑ !!!!
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ......ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ........
    ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ..............

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.