#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2009 21:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα χρέη και οι … βροχές φταίνε για τις ελλείψεις

Ο εφιάλτης του 2007 επιστρέφει

___________________________________________________________________________________________________ Καυτό προοιωνίζεται κι αυτό το καλοκαίρι με φωτιές μεγάλης έντασης. Εκτός από την φωτιά που ξέσπασε χθες το μεσημέρι στον Υμηττό, από την Παρασκευή μέχρι τα ξημερώματα της Δευτέρας εκδηλώθηκαν 172 δασικές πυρκαγιές στην επικράτεια, εκ των οποίων οι 65 σε μόνο 24 ώρες (Σητεία Κρήτης, Ριτσώνα, Λουτρά Θέρμης και Λητή Θεσσαλονίκης, Ανάβυσσος, Τροιζήνα κ.α.).

Η κριτική με την οποία έχει έρθει αντιμέτωπος ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Χρ. Μαρκογιαννάκης επικεντρώνεται στο γεγονός ότι σε επιχειρησιακή ετοιμότητα, εν μέσω θερινής περιόδου, βρίσκονται μόλις δύο πυροσβεστικά ελικόπτερα, αντί 16 που υπήρχαν πέρσι.

Απαντώντας στην κριτική, ο Χρ. Μαρκογιαννάκης τόνισε ότι πρέπει να γίνεται λελογισμένη χρήση των μέσων, κι αυτό διότι -όπως ανέφερε- κάθε χρόνο το υπουργείο πέφτει έξω σχετικά με τον προϋπολογισμό που αφορά στην πυρόσβεση με τα ελικόπτερα και μάλιστα υπερβαίνει τον προϋπολογισμό σε σημαντικά ποσά με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται χρέη στις εταιρίες και να υπάρχει πρόβλημα στην εξόφλησή τους.

«Γι' αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα βάλω σε διαθεσιμότητα όλα τα ελικόπτερα τα οποία κοστίζουν κάθε μέρα το καθένα κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ» είπε και έκανε επίσης λόγο για βροχές στη Β. Ελλάδα έως και χθες Κυριακή, και γενικώς καιρικές συνθήκες που δεν επιβάλλουν πλήρη ετοιμότητα.

Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών σημείωσε ότι μετά την περίοδο των βροχών που προβλέπονται από την Μετεωρολογική Υπηρεσία θα μπουν όλα τα μέσα στη διάθεση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν σπαταλώνται άσκοπα πόροι σε βάρος του φορολογουμένου Έλληνα πολίτη (!)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. osaperas avatar
    osaperas 15/06/2009 21:09:08

    συμφωνω με τον μαρκογιαννακη. ετσι κι αλλιώς είτε δύο ελικόπτερα είναι διαθεσιμα ειτε δεκα το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Οτι ειναι (προγραμματισμένο) να καεί, θα καεί. Άρα με το να έχουμε δύο, γλιτώνουμε και τα έξοδα των άλλων οκτω.

    Είναι προφανες ότι ειναι .......πρακτικός άνθρωπος ο Μαρκογιαννάκης

  2. christos avatar
    christos 15/06/2009 21:25:34

    όπως είναι προφανές πως αυτοί που έχουν συμφέροντα (εταιρίες ενοικίασης ελικοπτέρων, εποχικοί δασοπυροσβέστες, Πασοκ κτλ) να μυξοκλαίγοντε και να χαλάνε τον τόπο για το τίποτα...
    άιντε τώρα, έμαθαν όλοι να μας θεωρούν ηλίθιους...

  3. marikaki avatar
    marikaki 15/06/2009 21:41:12

    Christos: Τιποτα ειναι αυτο που εχεις στο κεφαλι σου και οχι οι 60-70 νεκροι πριν δυο χρονια και τα χιλιαδες στρεματα καμμενου δασους...
    Μαθε να σκεφτεσαι πριν γραφεις!!!

  4. silegav avatar
    silegav 15/06/2009 21:47:53

    Από τον στρατηγό-άνεμο στον εισαγγελέα-οικονομολόγο.
    Ο θίασος έχει απεριόριστο ρεπερτόριο.

  5. Οδηγός ΗΣΑΠ avatar
    Οδηγός ΗΣΑΠ 15/06/2009 21:57:33

    Ο Μαρκογιαννάκης αν ήταν ταρίφας δεν θα φόρτωνε κάτω από τριες διαφορετικούς προορισμούς τη φορά και θα έλεγε ότι το κάνει για να μη ρυπαίνεται το περιβάλλον.
    Ουουουουστ!

  6. christos avatar
    christos 15/06/2009 21:58:12

    @ marikaki
    κατ αρχάς επέτρεψε στην άδεια κεφαλή μου να έχει άλλη άποψη για τις φωτιές του 2007...και να θεωρώ πως αυτοί που έβαλαν τις φωτιές μας το παίζουν και κριτές...σε συμβουλεύω επίσης να γράφεις την άποψή σου για να δούμε τι έχει το δικό σου κεφάλι μέσα...

    @ silegav
    όπως τα ομόλογα...χάνουμε το 80% των αποταμιεύσεων των ταμείων στο χρηματηστήριο...και φωνάζουμε για τα ομόλογα στα οποία δεν χάθηκε ούτε δραχμή... και ενίοτε πετάμε και διαφορες εξηπνάδες για να θολώσουμε τα νερά... σοσιαλισμός όχι βαραβαρότητες...

    θίασος με όλη τη σημασία της λέξης δηλαδή...κακός θίασος... πασοκ....

  7. αχβαχ avatar
    αχβαχ 15/06/2009 22:04:55

    Εκτός από απαράδεκτος είναι και γκαντέμης. Το κόλλησε από τον άσπονδο συμπατριώτη του μάλλον.

  8. marikaki avatar
    marikaki 15/06/2009 22:13:01

    Christos γιατι δεν δινεις τα στοιχεια που εχεις για τις φωτιες του 2007 στον Σανιδα να τα ακουσουμε και μεις;
    Γιατι δεν ειναι ο Στρατηγος Ανεμος(Πολυδωρας) στην θεση του;
    Γιατι δεν φανηκε ακομα ο καταλληλοτερος με Τζακετ στην πρωτη θεση μαχης; Μαλλον το Τζακετ το κρατησε ο Ρουσσοπουλος!!!
    Ποιος εχει συμφερον απο τις φωτιες και ποιος κερδισε το 2007 απο αυτες;
    Ποιος πριν λιγες μερες επισκεφθηκε την πυροσβεστικη και χωρις ντροπη δηλωσε οτι ολα ειναι ΕΤΟΙΜΑ; Δεν ρωτησε πρωτα την ΕΜΥ μεχρι ποτε θα βρεχει; Ουτε τον Μαρκογιαννακη;
    Πριν πολλα πολλα χρονια ενας Δοκιμος Αξιωματικος που υπηρετουσαμε μαζι στην Κρητη εκτελεσε μπροστα στα ματια μας εξ'επαφης ενα φανταρο φτωχο παιδι και μαλιστα μειωμενης αντιληψης (τον ειχαμε να φροντιζει τα σκυλια στο στρατοπαιδο) κανοντας πλακα μαζι του παιζοντας την εικονικη εκτελεση.
    Ο Δοκιμος (εξεχον στελεχος της ΝΔ στην Κρητη) δεν εμεινε ουτε μια μερα στην στενη, ελεω Μαρκογιαννακη, και αφου ξεφτυλισαν την μανα του νεκρου παιδιου(ορφανο απο πατερα) και σημερα ειναι επιφανης επιχειρηματιας στο Ηρακλειο.
    Αυτο ειναι ενα μικρο δειγμα του ανθρωπου που ζηταει απο το Θεο(μια βροχη θα μας σωσει) να λυσει το θεμα της δασοπυροσβεσης στην Ελλαδα!

  9. fantomas avatar
    fantomas 15/06/2009 22:14:14

    ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ.

    ΕΑΝ ΗΘΕΛΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ) ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΙΣΕΙ ΤΗΝ 359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ. ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 2009 ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 40.700.000,00 ΕΥΡΩ!!!

    (Η 359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ. ΕΧΕΙ 20 ΨΕΚΑΣΤΙΚΑ ΔΥΠΛΑΝΑ ΤΟΥ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ )

    ΣΕ ΑΥΤΟ Ο ΘΕΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!

    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ??????

  10. christos avatar
    christos 15/06/2009 22:25:44

    @ marikaki
    για το 2007 ένα θα σου πω: να δεν είχαμε τις φωτιές ο ΓΑΠ θα έχανε τις εκλογές με 7% τουλάχιστον...

    όσο για τον φαντάρο που τον σκότωσε ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΔΕΞΙΟΣ και ο δολοφόνος του αθωώθηκε από τον φασίστα τον δικηγόρο τον Μαρκογιαννάκη...(λες και την όποια απόφαση του δικαστηρίου την πήρε ο δικηγόρος)...το ξέρουμε το ποίημα...οι πασοκοι θέλουν το καλό μας, αγαπάνε τους ανθρώπους, όλα τα κάνουν για να μας απαλλάξουν από την "επάρατη δεξιά"...σοσιαλισμός... τώρα...όχι βαρβαρότητα...μην ξεχνιόμαστε...

    Αχ Ελλάδα αγελάδα....

  11. marikaki avatar
    marikaki 15/06/2009 22:34:23

    Πριν σου πω ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ να σου δηλωσω οτι:
    α) δεν μιλησα για ΠΑΣΟΚ εκτος και αν βλεπεις φαντασματα στον υπνο σου(σε δικαιολογω).
    β) κάνεις οτι δεν ξερεις πως απονεμεται Δικαιοσυνη στη χωρα αυτη.
    γ) Αν θυμασαι καλα λιγο πριν ο καταλληλοτερος προκυριξει εκλογες άλλα ελεγαν οι δημοσκοπησεις τουλαχιστον (δεν δινω και ιδιαιτερη βαση αλλα το αναφερω ως γεγονος) και καποιες μιλουσαν για ντερμπι.Μετα ηρθαν κατι τριχιλιαρα αν θυμαμαι καλα....
    δ) Ανοικω στον εαυτο μου και στη λογικη μου...Εσυ;

  12. οκτώ avatar
    οκτώ 15/06/2009 22:41:19

    Πάνω από 1,5 εκ. ευρώ κοστίζει το στρέμμα γης στις περιοχές που κάηκαν σήμερα.
    Κάποιοι φαίνεται δεν άντεξαν να περιμένουν να ενταχθούν τα οικόπεδα αυτά εντός σχεδίου πόλης και είπαν να επιταχύνουν τις διαδικασίες.
    Εξάλλου το κράτος είναι έτοιμο να δώσει τίτλους ιδιοκτησίας σε πάνω από 200.000 καταπατητές δημοσίων εκτάσεων λόγω της στέρησης εσόδων που αντιμετωπίζει, γιατί να μην ετοιμάζουν οι εμπρηστές τις αιτήσεις τους από τώρα ;

    ΥΓ Φάκτορα άλλαξε το περιβάλλον γιατί νομίζω ότι βρίσκομαι σε αποστειρωμένο θάλαμο.

  13. christos avatar
    christos 15/06/2009 22:41:59

    @marikaki
    Αν πιστεύεις πως ο ΓΑΠ το 2007 απείχε μια μονάδα διαφορά από το να γίνει πρωθυπουργός... τότε καταλαβαίνω...δεν είσαι πασοκ... ανήκεις στον εαυτό σου... ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ ΓΛΥΚΙΆ ΜΟΥ....

    @ fantomas
    ΝΑ ΞΈΡΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΆΦΟΥΜΕ... ΔΙΆΒΑΣΕ ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΝΑ ΜΆΘΕΙΣ...

    http://www.hellasarmy.gr/haf_unit.php?id=359m

  14. Periodos broxwn avatar
    Periodos broxwn 15/06/2009 22:43:37

    Καλα αυτος ο Christos ειναι και η ο καλυτερος τους δεξιους.....η οικοπεδοφαγος. Πες ρε συ φιλε στον δικο σου οτι περιοδο βροχων εχουν οι τροπικες χωρες... Και πες του μιας και μιλαει για χρηματα ποσο κοστιζει ενα στρεμμα δασους; και κοιτα να ξυπνησεις αν θελεις τα παιδια ολων μας να ζησουν σε μια χωραπου σεβεται τους πολιτεσ της, και δεν τους θεωρει ενα φακελακι καθε 4 χρονια

  15. christos avatar
    christos 15/06/2009 22:48:15

    @ Periodos broxwn
    οικοπεδοφάγος εγώ από Σέρρες...κι εσύ ξύπνιος Έλληνας που αγαπάς την πατρίδα με τα δάση της...όχι δεξιός εμπρηστής...

    αι πάγεναι ρε σαψάλι έ σαψάλι...

  16. reply avatar
    reply 15/06/2009 23:12:43

    Όσο περνάει ο καιρός όλο και πιο πολύ η ΝΔ θυμίζει κάτι από αισθητική πασοκ των έιτις. Οι δικαιολογίες που χρησιμοποιούν χωρίς να ντρέπονται, οι σκόπιμα συγκεχυμένες πολιτικές, το όργιο της αυθαιρεσίας του κάθε νεοέλληνα στην απόλυτη και θλιβερή γενίκευσή του.

    Είναι φαίνεται αλήθεια ότι ο κωστάκης θαυμάζει βαθιά τον ανδρέα.

    Είναι κάπως σαν να έχουμε διαγράψει τα χρόνια μητσοτάκη και σημίτη (άλλου τύπου συμφορά), και ζούμε μια συνέχεια απο το 89. Ο Μαρκογιαννάκης δε είναι πραγματικά σαν να βγήκε από την ελλάδα της βιντεοκασέτας.

  17. Keep Talking avatar
    Keep Talking 15/06/2009 23:31:30

    Μετα την περίοδο των βροχών θα έρθουν οι μουσώνες και ο Μαρκογιαννάκης θα ανακήρυχθεί παμψηφί ο νέος Rain Man!

  18. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/06/2009 23:50:49

    Κάποτε καιγόταν η μισή Ελλάδα και θρηνούσαμε νεκρούς, αλλά έφταιγαν ασύμμετρες απειλές και στρατηγοί άνεμοι
    Σήμερα έχουμε μόνο 2 διαθέσιμα ελικόπτερα αλλά φταίνε οι βροχές και η λογιστική που δεν βγαίνουμε (επειδή οικονομικά έχω σπουδάσει ας μας πει ο νέος γίγαντας τις μεθόδους αποτίμησης ζωών και περιβάλλοντος, να δούμε αν μας συμφέρει βρε παιδιά, αν βγαίνουμε)
    Μετά από τις αυταπόδεικτες ευθύνες των κυβερνούν των, έρχονται οι χθεσινοί με τον αέρα των αυριανών να μιλούν για ευθύνες.
    Φαντάζομαι ότι δεν έχουμε σχέδια μέσα (οχήματα , αεροπλάνα δεκαετίας, ελλείψεις σε προσωπικό κλπ) είναι πάντα ευθύνη του άλλου...
    Τελικά καλύτερη σημερινή κυβέρνηση σε αυτή τη χώρα είναι η αντιπολίτευση. Διαχρονικά ξέρουν τα πάντα μέχρι να αναλάβουν ευθύνες και εξουσίες ή απλά είναι και οι 300 ...για λόγια;

    ΥΓ

    Αγαπητέ κ Μαρκογιαννάκη μπορείτε να μας πείτε πόσο στοιχίζει ένα ελικόπτερο και πόσο κόστισε το εκλογικό επίδομα στους ...πραίτορες και λοιπούς;
    Για να λαϊκίσω λίγο ή αν θέλετε να συνεχίσω όλα εκείνα τα χρήματα που κάθονται που μαζέψαμε για τους πυροπαθείς αφού είσαστε ανίκανοι να τα διαχειριστείτε δεν αγοράζετε κανένα μέσο πυρόσβεσης; καμία πρόσληψη πυροσβέστη; διάνοιξη δασικών δρόμων;
    Μην ανησυχούν οι πολιτικοί πάντως δεν θα βρέχει πάντα, θα φτύνουμε κιόλας για να μην στεγνώσει....

  19. αχβαχ avatar
    αχβαχ 15/06/2009 23:54:11

    Το εκλογικό επίδομα για όλους τους εμπλεκόμενους (...) δημόσιους υπάλληλους κάπου διάβασα ότι ήταν 150 εκατομμύρια ευρώ.

  20. Periodos broxwn avatar
    Periodos broxwn 15/06/2009 23:55:46

    Συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση aChristos αλλά έχω και καλύτερα πράγματα να κάνω από το να διαβάζω τις ανοήτες και κακοήθης "σκέψεις" σου. Αφού είσαι από Σέρρες σε δικαιολογώ γιατί υποστηρίζεις τον πατριώτη σου. Εγώ είμαι από Θράκη. Το να μην μπορείς να δεις την αλήθεια και να νομίζεις ότι όλοι θέλουν το κακό του Κώτσου δεν το καταλαβαίνω. Μήπως μένεις στο εξωτερικό? Δεν βγαίνεις από το σπίτι σου?
    Για το οικοπεδοφάγος που έγραψα ήταν η δεύτερη επιλογή, γιατί πιάστηκες από αυτή? Εγώ στην θέση σου θα επέλεγα την πρώτη... τελιωμένος και αμετανόητος δεξιός ( από αυτούς όμως που κάνουν τους Πασοκτζήδες να λένε ο λαός δεν ξεχνά κλπ κλπ. ) τιμή σου και καμάρι σου... άλλο αν σε κοροϊδεύουν όλα τα άλλα παιδάκια.
    Στείλε κανένα ακανέ και στους δικούς σου μπας και γλυκαθούν από την πίκρα που φάγανε.
    Υ.Γ.
    Μην με παρεξηγήσεις που δεν θα ξανασχοληθώ μαζί σου αλλά το θεωρώ μάλλον περιττό και χάσιμο χρόνου.

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/06/2009 00:00:08

    Πάντως για να μιλήσουμε σοβαρά, τώρα καταλαβαίνω την έλλειψη αντίδρασης ορισμένων στο μήνυμα των εκλογών:

    έχει καθυστερήσει το μήνυμα λόγω βροχών

    ΥΓ


    150,000,000 ...ούτε ένα ελικόπτερο δεν θα νοικιάζαμε....

  22. ataktos avatar
    ataktos 16/06/2009 00:07:34

    Το “σύστημα” μας έχει όλους για καύσιμη ήλοι .
    Δεν το πήρατε χαμπάρι ....Κρίμα ........

  23. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/06/2009 00:11:35

    Συμφωνώ μαζί σου, απλά να μην προσπαθούν τα παπαγαλάκια του συστήματος να μας περνούν για...κούτσουρα

    Είπαμε "η εργασία απελευθερώνει" αλλά να μην θέλουν κάποιοι να χαιρόμαστε και από πάνω...

  24. ataktos avatar
    ataktos 16/06/2009 00:21:20

    Ο Ιθαγενή-Πόσα χρήματα πάνε από τον προϋπολογισμό για αναδασώσεις και πόσα για πυρόσβεση .Δηλαδή το κράτος και η πολιτεία μας έχει στρατηγικό στόχο όχι την πρόληψη και μέλλον άλλα πως θα μας ψύξει από την φωτιά που είναι δεδομένη .

  25. ataktos avatar
    ataktos 16/06/2009 00:34:29

    Ο Ιθαγενής-Μονο να υπολογισμένης 5000 εποχικούς πυροσβέστες που προσλαμβάνονται το καλοκαίρι και μοναδικό τους μέλημα είναι να προλάβουν να σβήσουν τη φωτιά που και αν ανάψει συν το υπόλοιπο χρόνο ταμείο ανεργίας .Τι είναι αυτό πριμοδοτήσει από τον προϋπολογισμό (δηλ. φορους ) 5000 μη παραγωγικούς πολίτες .Κατά τα άλλα είμαστε καπιταλιστικό κράτος χαχαχαχ

  26. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 16/06/2009 00:35:19

    @ christo,

    Μην τον παρεξηγήσεις [ τον Periodos broxwn]
    που δεν θα ξανασχοληθεί μαζί σου,
    αλλά να ξέρεις ο λόγος είναι οτι η Αλήθεια πονάει.
    Και απ'ότι φαίνεται, τον πόνεσες πολύ...

  27. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/06/2009 00:39:00

    Φίλε μου το δάσος είναι όμορφο
    Το καμένο δάσος είναι χρήσιμο
    Δημιουργεί: οικόπεδα, νομιμοποίηση και ένταξη, ανάγκη για χωροταξικό σχεδιασμό, υποδομές, δίκτυα, δουλειές λεφτά. Μεγάλοι και μικροί τρώνε, από τις σάρκες τους αλλά τρώνε.
    (πολιτικοί, δικηγόροι, εθνικοί κατασκευαστές, εργαζόμενοι, κλπ)
    Οι κακοί εμπρηστές βάζουν φωτιές, οι ανίκανες κακές κυβερνήσεις δεν σβήνουν τις φωτιές και οι υπόλοιποι καλοί πολίτες καταπατούν κτίζουν νομιμοποιούν αγοράζουν και πωλούν.
    ;-)

    Πάνω από όλα η πρόοδος της κοινωνίας....

  28. kanis avatar
    kanis 16/06/2009 01:05:40

    Ο υπερκόμβος που θα ενώνει Αττική οδό με Βουλιαγμένης, που θα γίνει με βάσει την ήδη δημοσιοποιημένη χάραξη;

  29. moyssones avatar
    moyssones 16/06/2009 01:27:52

    Εναποθέτουμε τις ελπίδες μας στον "αέρα".

    Στον "αέρα" όλα.

  30. osaperas avatar
    osaperas 16/06/2009 09:10:15

    Άσε που και στο τέλος δεν έβρεξε....

  31. Naruto avatar
    Naruto 16/06/2009 09:13:52

    Τα ειχε νοικιασει ο Παλαιοκωστας τα ελικοπτερα.

    Πιστευει κανεις οτι με τετοιους "πολιτες" που τα βλεπουν ολα μεσα απο μπλε-πρασινα-κοκκινα φιλτρα μπορει να γινει κατι?
    Απεχουμε πολυ ακομη αλλα δεν αντεχουμε τοσο πολυ. Αντε και να δουμε πιο κομμα θα μεριμνησει για την παροχη φερετζεδων μιας και αυτο θα ειναι το μονο που θα μας προετοιμαζει πραγματικα για το αυριο.

  32. Naruto avatar
    Naruto 16/06/2009 09:19:46

    Ο ΚΚ παντως ειχε επισκευθει τον κεντρο συντονισμου (των μη υπαρχων ελικοπτερων?) για να επιβεβαιωθει οτι υπαρχει ετοιμοτητα οπως ειπε το marikaki.
    Guess he missed that memo.

    Προτεινω να το αφησουμε στην Ευρωπαικη Ενωση να το λυσει και αυτο το θεμα.

  33. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 16/06/2009 09:45:42

    Θυμοσαστε ρε σεις,το μεγαλο,το Χαρυ Κλιν,και το δισκο,που ειχε βγαλει,με τιτλο,"δοξαστε με";Για ξανακουστε τον,οσοι τον εχετε,και θα δειτε ποσο ιδια ειναι μερικα πραγματα.
    Πριν απο 30 χρονια μιλαμε τωρα.
    Και βεβαια,τα λεφτα για τις πυροσβεσεις,ειναι πεταμενα.Οσο λιγοτερα,τοσο καλυτερα.
    Καποτε,χτυπαγε η καμπανα,και ετρεχε ο κοσμος,να σβυσει τη φωτια.
    Τωρα,ο κοσμος πινει καφε και τα ξυνει στην παραλια,και το δασος καιγεται.
    Και τελικα,αν δεν αλλαξει ο νομος,ωστε ο καιων,να μην κερδιζει τιποτα,τα δαση θα συνεχισουν να καιγονται.
    Πηγαινοντας στο χζωριο μου,καπου στην Αρκαδια,βλεπω καθε χρονο,να φυτρωνουν οι βιλλες σαν τα μανιταρια.Απο κοντα και οι φωτιες στο Μαιναλο βεβαια.
    Παλια,που δεν ειχαμε ουτε Καναντερ,ουτε και ελικοπτερα,φωτιες δε μπαινανε.Κι αυτο,γιατι δεν κερδιζε κανεις απο τη φωτια.
    Μονο απο καναν κεραυνο,που και που.
    Αρα,χωρις αλλαγη του νομου,τσαμπα τα λεφτα που πεταμε.

  34. christos avatar
    christos 16/06/2009 09:50:25

    καλά από "υπέρ άνω" κριτικές του τύπου:

    "Πιστευει κανεις οτι με τετοιους “πολιτες” που τα βλεπουν ολα μεσα απο μπλε-πρασινα-κοκκινα φιλτρα μπορει να γινει κατι?"

    οι "σκεπτόμενοι" Έλληνες άλλο τίποτα...

    όχι αγαπητέ μου στην Τουρκία, στην Βουλγαρία, την Γιουγκοσλαβία, την Αλβανία και σε άλλες χώρες δεν σκέφτονταν έτσι...

    και δες πως κατάντησαν...

    Η αλήθεια είναι πως η Ελλάδα διατηρεί τον μεγαλύτερο στόλο πυροσβεστικών αεροπλάνων στην Ευρωπαϊκή ένωση και μάλιστα ενοικιάζει και ένα μεγάλο αριθμό πυροσβεστικών ελικοπτέρων κάθε χρόνο... επίσης πληρώνει και 8000 χαραμοφάηδες 8 μήνες το χρόνο για γιαλαντζί δασοπυροσβέστες...(όποιος γνωρίζει το αντικείμενο ξέρει)...

  35. christos avatar
    christos 16/06/2009 10:05:04

    όσο για την έκφραση "στρατηγός άνεμος" που πολλοί λοιδορούν θα σας θυμίσω τις φωτιές στην Καλιφόρνια που λόγω του "στρατηγού άνεμου" καιγόταν βίλες δάση για 20 μέρες...στην Αμερική έτσι...και κανένας δεν αμφισβητούσε τις ικανότητες του "στρατηγού άνεμου"...

    αλλά εδώ είναι Ελλάντα...οι Ελληνάρες έχουν λύσεις για όλα...αρκεί να είναι στην αντιπολήτευση...

  36. tiramola avatar
    tiramola 16/06/2009 10:09:07

    Chris , έχουν πάρει οδηγίες οι δραγάτες άμα βλέπουν φωτιά να ειδοποιούν?
    Έχεις ενημέρωση?

  37. osaperas avatar
    osaperas 16/06/2009 10:36:39

    @35
    Χωρίς να έχω καμία πρόθεση να παρέμβω στην συνέχεια των σκέψεων σου απλά να σου πω ότι νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

    Στην καλιφόρνια (και αλλού) έχει εκτιμηθεί (σωστά η λάθος δεν ξέρω) ότι είναι πιο συμφέρον να αφήνουν τις φωτιές να κάψουν ότι είναι να καεί, κινητοποιόντας (για λόγους οικονομίας) λιγότερο αριθμό δυνάμεων και κυρίως αποφέυγοντας το ρίσκο να χαθούν ζωές.

    Όμως στην συνέχεια το κράτος συνεισφέρει ουσιαστικά στην αποκατάσταση των ζημιών. Η συνεισφορά ειναι πραγματική και σε πάρα πολλούς τομείς. ΄

    Αν δεν κάνω λάθος στην Ηλεία εξακολουθούν άνθρωποι να ζουν σε κοντέινερ και σκηνές. Αυτό είναι απαράδεκτο αλλα συνάμα δείχνει την πραγματικότητα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα. Είτε αυτή αφορά την κυβερνηση και εν γένει τους πολιτικούς είτε τον λαό.

    Σε κοντέινερ το 2009;

  38. tiramola avatar
    tiramola 16/06/2009 10:44:05

    @37osapera
    Και μάλιστα εσχάτως έχει εμφανιστεί η θεωρία για μείωση της καύσιμης ύλης με κόψιμο δένδρων.

  39. osaperas avatar
    osaperas 16/06/2009 10:46:40

    @38 tiramola

    Το έχω διαβάσει κάπου αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες

  40. christos avatar
    christos 16/06/2009 10:50:09

    @ 36 tiramola

    αν είσουν από αγροτική οικογένεια θα γνώριζες αν χρειάζονται οι δραγάτες ή όχι...

    @37
    Για ...αλλού...έχουμε την υπομονή να εξετάζουμε τις ενέργιες...και να έχουμε έστω αμφιβολίες για το σωστά ή το λάθος...
    Για την Ελλάντα όμως...είμαστε κάθετοι λοιδοροί του οποιουδήποτε "κολοδεξιού" τολμίσει να πει μια έκφραση για να περιγράψει μια κατάσταση...
    έτσι είναι οι "προοδευτικοί Έλληνες"...από μακριά και σε "ξένο κώλο;...χίλιες ξυλιές"...

  41. osaperas avatar
    osaperas 16/06/2009 10:52:06

    @40

    Ζητώ συγνώμη που διέκοψα την συνέχεια των σκέψεων σου. Απολογούμαι για αυτό.

  42. tiramola avatar
    tiramola 16/06/2009 10:55:16

    @39osapera
    Στο περιοδικό scientific amerikan το οποίο εκδίδεται και στα ελληνικά.

    Κοίταξε , βελτιωτικές κινήσεις μπορούν να γίνουν...
    Για παράδειγμα μετά το τέλος των εξετάσεων και με ένα συμβολικό ποσό θα μπορούσαν οι μαθητές των σχολείων με την καθοδήγηση του δασαρχείου κάθε περιοχής να μετέχουν σε πρόγραμμα αποψίλωσης και καθαρισμού δασικών περιοχών.
    Τα οφέλη πολλά....

  43. christos avatar
    christos 16/06/2009 10:58:45

    @ 41
    μα βεβαίως αγαπητέ μου η απολογία σου γίνεται δεκτή!!! είναι εξάλλου μεγάλη τιμή για την ταπεινότητά μου η συνδιάλεξη με την αυθεντία σου..

  44. osaperas avatar
    osaperas 16/06/2009 11:01:21

    @42 tiramola

    Βρηκα το σάιτ ευχαριστώ

  45. tiramola avatar
    tiramola 16/06/2009 11:02:28

    Chris...
    Όχι μόνο από αγροτική οικογένεια είμαι αλλά μέχρι και την πρώτη γυμνασίου βοηθώντας τους γονείς μου πότιζα με ξυνάρι...
    Μετά εμφανίστηκαν οι τεχνητές βροχές.
    Οι δραγάτες της εποχής τότε έκλεβαν ότι έβρισκαν από αγροτικές καλλιέργιες και μετά σου πούλαγαν προστασία από δήθεν κλέφτες αναγκάζοντας μας να τους δίνουμε φρούτα , λαχανικά , αυγά και ότι άλλο παράγαμε...
    Και υπόψιν , περιφράξεις δεν υπήρχαν τότε....

  46. tiramola avatar
    tiramola 16/06/2009 11:07:37

    Χρήστο μην είσαι εριστικός με τους συνομιλητές...
    Η έννοια του διαλόγου σε αυτήν την ιστοσελίδα δεν έχει να κάνει με το ποιός θα γράψει την καλύτερη εξυπνάδα , δεν δίνουμε μάχη εδώ...
    Σκοπός είναι να ρίχνουμε και μερικές ιδέες...

  47. kanis avatar
    kanis 16/06/2009 11:24:42

    Ο στρατός, γιατί δεν μπορεί, να αναλάβει δράσεις αποψίλωσης σε συνεργασία με τα δασαρχεία;

  48. christos avatar
    christos 16/06/2009 11:34:43

    @ 46
    πως εννοείς το εριστικός;

    ποιον ερέθισα και γιατί μ αυτά που γράφω;

    τώρα για τους δραγάτες...θες να πεις πως τότε δεν έκλεβε κανένας...μόνο οι δραγάτες...είναι κι αυτό μια άποψη...δημοκρατία έχουμε...

  49. fantomas avatar
    fantomas 16/06/2009 11:37:38

    christos Says:
    June 15th, 2009 at 10:41 pm

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ
    ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ,
    ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΑΡΧΑΙΟΜΕΝΑ ΠΤΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ,
    ΚΟΣΤΙΖΕΙ 40.700.000,00 ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΤΟΣ?

  50. christos avatar
    christos 16/06/2009 11:46:35

    @ 49
    όχι δεν αμφισβητώ το κόστος αγαπητέ μου...
    σαφέστατα αμφισβητώ βέβαια το "ΑΠΑΡΧΑΙΟΜΈΝΑ ΠΤΗΤΙΚΑ ΜΈΣΑ"...

  51. fantomas avatar
    fantomas 16/06/2009 11:56:29

    christos Says:
    June 16th, 2009 at 11:46 am

    ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΩΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ.

    http://www.mof-glk.gr/proypologismos/2009/books/proyp/index.html

    ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΡΧΑΙΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΩΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΙΔΙΑ Η Π.Α. ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΣΤΟ Π.Σ. ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ AIRTRACTOR!!!

  52. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/06/2009 12:00:41

    @osaperas: συμβαίνουν και στο προηγμένο Άμστερνταμ το 2009.

    Μια βιομηχανική ζώνη στην αποβάθρα NDSM του λιμανιού του Άμστερνταμ έχει μεταμορφωθεί σε φοιτητικό οικισμό. 380 κοντέϊνερ θαλάσσιων μεταφορών, με τα οποία μεταφέρονται βαριά εμπορεύματα και συναντάμε σε όλα τα λιμάνια, έχουν γίνει κατοικίες για φοιτητές, με όλες τις σχετικές απαραίτητες υποδομές για μια μικρή φοιτητική πόλη (λέσχες σίτισης, εγκαταστάσεις πλυντηρίων, αποκομιδής, καθαριότητας, συναναστροφής). Θα παραμείνουν εκεί τουλάχιστον μέχρι το 2010. Τα κοντέινερ έχουν εμβαδόν 24 τ.μ. το καθένα, με κουζίνα, μπάνιο, τουαλέτα, τηλεόραση και ίντερνετ. Ενοικιάζονται σε φοιτητές περ. 350 ευρώ το μήνα.

    Κοίταξε το πως έχουν διαμορφωθεί σχεδιαστικά και αρχιτεκτονικά όμως και σύγκρινε με τις δικές μας αθλιότητες.
    http://www.mimoa.nl/projects/Netherlands/Amsterdam/Studenthousing%20Oslofjordweg

  53. christos avatar
    christos 16/06/2009 12:25:42

    μάλιστα...ξέρεις βέβαια πως "εχθρός του καλού είναι...ο καλύτερος"...

  54. marikaki avatar
    marikaki 16/06/2009 12:41:08

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!
    ...και οσοι την ημερα των εκλογων πηγατε για μπανακι μπορειτε να μεινετε εκει τωρα που καιγεται ξανα η Ελλαδα απο τους "καταλληλοτερους" που πηραν πολυ σοβαρα το "μηνυματακι" της αποχης σας...
    Και μην ακουσω παραπονακια και αλλα τετοια...
    Εχουμε οτι αποφασισαμε να εχουμε με το μπανακι μας την φραπεδια και την μαγκια μας!

  55. christos avatar
    christos 16/06/2009 12:44:48

    @ 54

    καλημέρα marikaki...εδώ θα συμφωνήσουμε...

  56. fantomas avatar
    fantomas 16/06/2009 13:36:38

    christos Says:
    June 16th, 2009 at 12:25 pm

    ''εχθρός του καλού είναι…ο καλύτερος”…

    ΕΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ......
    ΚΑΛΟ, ΛΕΣ ΤΟ ΔΥΠΛΑΝΟ ΤΟΥ 1960?

    Ή ΤΟ ΡΖΤ ΤΟΥ 1980?

  57. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/06/2009 15:17:28

    τώρα το είδα, μήπως απάντησε στο δικό μου σχόλιο για τα κοντέινερ

  58. christos avatar
    christos 16/06/2009 16:50:08

    εννοώ ότι τα PZL Mielec M18 Dromader είναι καλά αεροπλάνα και κάνουν μια χαρα τη δουλειά τους.

  59. fantomas avatar
    fantomas 16/06/2009 18:08:13

    ΄΄κάνουν μια χαρα τη δουλειά τους΄΄

    ΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ?

    ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΜΠΟΥΓΕΛΑ? (ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ)
    Ή ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ 400 ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ?

  60. christos avatar
    christos 16/06/2009 19:11:51

    ΨΕΚΆΖΟΥΝ ΑΓΑΠΗΤΈ ΜΟΥ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΓΌΡΑΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΨΕΚΑΖΟΥΝ...

  61. fantomas avatar
    fantomas 16/06/2009 19:38:08

    christos Says:
    June 16th, 2009 at 7:11 pm
    ΨΕΚΆΖΟΥΝ ΑΓΑΠΗΤΈ ΜΟΥ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΓΌΡΑΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΨΕΚΑΖΟΥΝ…


    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΨΕΚΑΖΟΥΝ!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ..... ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ!!!!

    ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟ 1980 ΔΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΝ ΠΟΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΑΡΟΥΖΕΛΣΚΙ ΔΥΟ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

  62. christos avatar
    christos 16/06/2009 20:01:05

    @ 61
    σε πληροφορώ "έξυπνε" πως οι ψεκασμοί για τα κουνούπια είναι ζωτικής σημασίας για περιοχές πχ όπως η δική μου (Σέρρες)...και θα στο επαναλάβω αν δεν κατέχεις ένα αντικείμενο μην ασχολείσαι...

  63. fantomas avatar
    fantomas 17/06/2009 09:55:35

    christos Says:
    June 16th, 2009 at 8:01 pm

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!

    αν δεν κατέχεις ένα αντικείμενο μην ασχολείσαι…

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.....
    ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΣΘΟΥΣ 400 ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ (ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟς ΛΟΓΟς ΥΠΑΡΞΗς ΤΗς Μ.Α.Ε.Δ.Υ. ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΠΛΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ!!!

    KAΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΥΠΝΗΜΑ!!!

    ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ WWW.PEIPSADY.GR

  64. christos avatar
    christos 17/06/2009 11:07:36

    τι να δω αγαπητέ μου εσύ να δεις (και να τα βιώσεις) τα κουνούπια στον κάμπο των Σερρών το καλοκαίρι...κι όταν λέμε κάμπο εννοούμε πολλά χωριά γεμάτα κόσμο...και να δεις επίσης κατά πόσο αλλάζει όταν γίνονται ψεκασμοί...άσε μην ασχολείσαι...

  65. fantomas avatar
    fantomas 17/06/2009 20:15:59

    christos

    ΡΕ ΦΙΛΕ....
    ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ!!!

    ΧΑΛΑΑΑΡΩΣΕ ΦΙΛΑΑΑΡΑΚΙ.

  66. christos avatar
    christos 17/06/2009 21:41:33

    τι να σου πω ρε παιδί μου!!! το θέμα μας είναι:

    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ 359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΤΗΣ...

    Ε ΛΟΙΠΟΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΑΡΧΙΚΑ ΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ...ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΌ!!!!

  67. fantomas avatar
    fantomas 18/06/2009 01:04:16

    christos

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ

    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ!!!

    ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ.... ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.