#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/02/2010 13:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ



Επειδή πολύς λόγος έγινε και πολλά σχόλια γράφτηκαν για τις ευθύνες του Γ. Αλογοσκούφη στην χρεοκοπία της χώρας (Ο Αλογοσκούφης στο απόσπασμα ως αντίδοτο του ΔΝΤ) πρέπει να εξηγήσουμε τα αυτονόητα:

1. Ήταν ή όχι επί 4 χρόνια ο κ. Αλογοσκούφης υπεύθυνος για τα οικονομικά της χώρας; Έχει μερίδιο ευθύνης για τα σημερινά δεινά ή όχι;

2. Αυτός δεν ήταν που έστησε όλο το κόλπο με τα δομημένα ομόλογα και το πάρτι που έκαναν ορισμένοι με τα λεφτά των άλλων. Τι κουραφέξαλα είναι αυτά με την επιστροφή χρημάτων από τη Morgan Stanley; Τα Ταμεία έχασαν πολλά εκατομμύρια και πιθανότατα θα χάσουν και πολλά άλλα όταν θα λήξουν τα δομημένα. Είναι λοιπόν ένοχος για το μεγαλύτερο πολιτικοοικονομικό σκάνδαλο των τελευταίων ετών ο κ. Αλογοσκούφης; Εκτός κι αν ήταν απλός τροχονόμος στην πλατεία Συντάγματος;

3. Κάποιοι έγραψαν για υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Να δεχθούμε ότι έτσι είναι παραβλέποντας ότι όλα στηρίζονταν στη φούσκα της Ολυμπιάδας και στην ακόμη μεγαλύτερη φούσκα των δανεικών. Πώς μέσα σε  4 χρόνια η περίφημη αυτή ανάπτυξη πήγε περίπατο; Τι έκανε ο κ. Αλογοσκούφης για να κάνει τη χώρα ανταγωνιστική, να έλθουν επενδύσεις, να υπάρξει εν πάση περιπτώσει αναπτυξιακή πορεία;  Ας μας πει κανείς πόσες επενδύσεις ήλθαν στη χώρα από το εξωτερικό επί Αλογοσκούφη.

4. Ο κ. Καθηγητής δεν ήταν αυτός που έστησε την απάτη με τα στοιχεία της ΕΣΥΕ και τα μαγειρέματα για τα οποία μας κοροϊδεύει όλος ο πλανήτης. Ή μήπως είναι δικαιολογία ότι τα έκανε και ο Γιάννος, άρα ας κάνουμε κι εμείς αλχημείες; Η New York Times δεν έγραψε για τα κόλπα με την Goldman για μείωση του ελλείμματος; Ήταν και ο Αλογοσκούφης στο κόλπο.

5. Ο κ. Καθηγητής δεν ήταν αυτός που διέλυσε τους μηχανισμούς είσπραξης των εσόδων, τις εφορίες δηλαδή και φτάσαμε στο σημείο τα έσοδα να είναι τα λιγότερα των τελευταία 30 ετών. Για δείτε πόσες φορές ο κ. Αλογοσκούφης ανέτρεψε τον προϋπολογισμό που ο ίδιος έφτιαξε.

6. Το να λες ότι υπεύθυνος για το έλλειμμα είναι ο Ανδρέας Παπανδρέου είναι σωστό. Αλλά αυτό καθαγιάζει τα εγκλήματα της Νέας Δημοκρατίας, ή αυτά που πάει να κάνει τώρα το ΠΑΣΟΚ; Τι λογική είναι αυτή να λέμε ότι φταίνε οι άλλοι; Τότε φταίει και ο Τσοβόλας, και η Χούντα, ο Μαρκεζίνης, η συνωμοσία του σύμπαντος και ούτω κάθε εξής.

7. Η σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία είναι σωστή κίνηση όταν γίνεται για πραγματική κάθαρση κι όχι για πολιτικάντικους σκοπούς, αυτούς που έχει τώρα το ΠΑΣΟΚ. Και αν θέλετε, ας λογοδοτήσουν όλοι οι υπουργοί από τη Μεταπολίτευση αν βολεύει αυτό. Αλλά, όχι και να την βγάλει καθαρή ο κ. Καθηγητής που δεν έκανε απολύτως τίποτε 4 χρόνια. Άλλωστε, για την οικονομία δεν έφαγε το “χαστούκι” η ΝΔ, τι να λέμε τώρα...

 Οικονομικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 16/02/2010 13:59:06

    Συμφωνώ . Ειχα αρχίσει να σου γράφω κάτι ανάλογα με αυτά που λες αλλά με πρόλαβες. Θέλω μόνο να συμπληρώσω ότι ο Νο2 της κυβέρνησης δεν μπορεί να είναι αμέτοχος στην αποτυχία υλοποίησης των υποσχέσεων περί επανίδρυσης του κράτους, καταπολέμισης της γραφειοκρατίας (και των φορολογικών),δημιουργίας συνθηκών για να γίνουν παραγωγικές επενδύσεις και όχι κρατικοδίαιτες "επενδύσεις" των μεγαλοεργολάβων. Γιά τον μικρομεσαίο επιχειρηματία τι έκαναν ? .ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ. Απογοήτευση... Είμαι 35 χρόνια επαγγελματίας και δυστυχώς βλέπω την κατάσταση να πηγαίνει όλο και χειρότερα για όσους δεν θέλουν να κάνουν "αρπαχτές" και θέλουν να δουλεύουν με κανόνες και αξιοπρέπεια.

  2. άστεγος avatar
    άστεγος 16/02/2010 14:25:59

    Οικονομικέ, λυπάμαι που θα στο πώ αλλά, είτε από εφηρμοσμένα οικονομικά δεν έχεις ιδέα είτε η επιθετικότητά σου απέναντι στον Αλογοσκούφη προέρχεται από προσωπική αντιπάθεια ή σκοπιμότητα.
    Εγώ πάντως και εφηρμοσμένα οικονομικά ξέρω (καθότι είναι το επάγγελμά μου εδώ και πολλά χρόνια - πίστεψέ με δεν είμαι απλός λογιστής) και δεν έχω και απολύτως κανένα προσωπικό ή άλλο λόγο να τον υπερασπιστώ.
    Τα οικονομικά δεν κτίζονται από τη μια μέρα στην άλλη φίλε μου, άλλες χώρες κάνουν δεκαετίες μέχρι να νοικοκυρευτούν.
    Τέλος, σου θυμίζω ότι τις τελικές αποφάσεις τις έπαιρνε ο Κ.Κ. και όχι ο Αλογοσκούφης.
    Για μένα, ήταν από τους καλύτερους Υπουργούς Οικονομίας που είχαμε ποτέ, με εξαίρεση την αποτυχία του στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.
    Δυστυχώς, τόσο ο Ρεγκούζας όσο και ο Μπέζας δεν ήταν οι κατάλληλοι άνθρωποι για τη δουλειά αυτή.

    • Swell avatar
      Swell @ άστεγος 16/02/2010 14:53:26

      Ηταν ο καλύτερος υπουργός Οικονομίας και η μεγαλύτερη επιτυχία του ήταν η καταλήστευση των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων.

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ άστεγος 16/02/2010 16:04:42

      Swell, κάτι λίγο περισσότερο συγκεκριμένο και λίγο λιγότερο αφοριστικό έχεις μήπως να συνεισφέρεις;

    • Swell avatar
      Swell @ άστεγος 16/02/2010 16:22:40

      Πιο συγκεκριμένο απ' αυτό που γράφω δεν νομίζω ότι υπάρχει. Και η αλήθεια, αφοριστική ή όχι, είναι πάντοτε αλήθεια. Για όσους μας έλαχε να ζούμε σ΄αυτήν τη χώρα.

    • Swell avatar
      Swell @ άστεγος 16/02/2010 16:26:18

      Πιο συγκεκριμένο απ' αυτό Κοψοχέρη; Η αλήθεια, αφοριστική ή όχι, είναι πρωτίστως αλήθεια. Για όσους "ευτυχούμε" να ζούμε σ' αυτή τη χώρα και να καταλαβαίνουμε λίγα πράγματα...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ άστεγος 16/02/2010 16:43:46

      Συμφωνώ απόλυτα με τον Οικονομικό και για να το πω "μπακάλικα":

      -έκανε απογραφή, εντόπισε τα μαγικά της προηγούμενης κυβέρνησης, τα συγκάλυψε.Τόσο απλά, είναι συνένοχος της οικονομικής διαχείρισης του ΠΑΣΟΚ έστω και με την σιωπή του, γιατί σίγουρα υπήρχαν διοικητικοί διαχειριστές παρατυπιών διαφορετικά μας ....παραμύθιαζε.
      -είχε ή όχι την πολιτική ευθύνη για δομημένα ΓΕΡΜΑΝΟ κλπ; εκτός αν έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει πολιτική ευθύνη
      -φταίει ο Μπέζας και ο Ρεγκούζας; Ο προϊστάμενός τους όχι;
      -όποιος δεν συμφωνεί με τις αποφάσεις ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ, γιατί αν μείνει κάνει διπλό κακό.
      -ποιος είχε τον απόλυτο έλεγχο της Οικονομίας για 4 χρόνια;
      Να θυμίσω:
      -από το 2008 γράφω για τα ΔΕΤΕ και ΔΙΒΕΤ
      -για την εισοδηματική πολιτική των επιδομάτων στο Δημόσιο
      -για τα κλειστά επαγγέλματα
      -για την φοροδιαφυγή
      -φαντάζομαι ούτε για τα πλαστά τιμολόγια έχει ευθύνη, ούτε για την εισαγωγή χρημάτων χωρίς Πόθεν Έσχες, ούτε για τη διαχείριση αποθεματικών ασφαλιστικών ταμείων κλπ

      Από την στιγμή λοιπόν που δεν είχε την ευθύνη για τίποτα τι βγαίνει και δηλώνει δικαιωμένος; Για το τίποτα;

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ άστεγος 16/02/2010 16:45:17

      Επειδή τυχαίνει να είμαι λίγο της δουλειάς και προτιμώ τα συγκεκριμένα από τα αφηρημένα (και σίγουρα όχι τα τζαμπατζίδικα αφοριστικά) γνωρίζεις τίποτε για την εξέλιξη της περιουσίας των ταμείων την τελευταία πενταετία ή απλώς έριξες μια ντουφεκιά;
      Πάντως, όπως καταλαβαίνεις, δεν αποτελεί απάντηση το "όσοι ζούμε στη χώρα αυτή καταλαβαίνουμε λίγα πράγματα".
      Εάν στην τελευταία σου φράση η έμφαση είναι στη λέξη "λίγα" πάω πάσο.

    • Swell avatar
      Swell @ άστεγος 16/02/2010 16:56:22

      To γεγονός ότι μετά τις τελευταίες εκλογές μας προέκυψαν ερασιτέχνες, δεν τοποθετεί στο απυρόβλητο τους προηγούμενους, ιδίως τον Αλογοσκούφη που είχε την ευθύνη των οικονομικών. Αλλά, δυστυχώς για μας, είχε και άλλα ενδιαφέροντα.

      http://www.antinews.gr/?p=2443

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ άστεγος 16/02/2010 16:56:28

      Το προηγούμενο ήταν προς swell, αλλά με πρόλαβε ο ιΘαγενής.
      Φίλε ιθαγενή, παρέθεσες σαν σίφουνας ένα σωρό θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου, άλλ αέχουν να κάνουν με διαχείριση, άλλα με επενδύσεις, άλλα με φοροδιαφυγή και άλλα με την ένταξη κοινοτικών ρυθμίσεων στην εθνική νομοθεσία.
      Δεν ξέρω εάν ήσουνα ποτέ ψαράς, αλλά όταν φτιάχνεις ψαρόσουπα κακαβιά είναι σχεδόν αδύνατο να καταλάβεις τί ψάρια έχει μέσα.
      Ορισμένα από τα "ψάρια", μάλιστα, που πέταξες μέσα στο κακάβι δεν ήταν κάν ψάρια (πχ γερμανός, εισαγωγή χρημάτων από εξωτερικό, πλαστά τιμολόγια, κλπ) αλλά βρούβες.
      Αστο καλύτερα, κουβαλάς πιό πολύ πάθος από όσο μπορώ να αντέξω.
      Δεν λέω τίποτε άλλο γιατί θα παρεξηγηθώ ότι είμαι συνήγορος του Αλογοσκούφη και δεν έχω κανένα απολύτως λόγο να παίζω τέτοιους ρόλους.

    • anonymous avatar
      anonymous @ άστεγος 16/02/2010 17:33:37

      Ιθαγενή,
      να μη φερόμαστε σχιζοφρενικά. Καταφερόμαστε κατά του ΓΑΠ επειδή κάνει δυσμενείς δηλώσεις. Αν ο Αλογοσκούφης έλεγε τότε την αλήθεια θα είχε ψοφήσει ο γάιδαρος.

  3. kargia avatar
    kargia 16/02/2010 14:25:59

    Για όποιον θέλει να υποβάλει από κοντά ερωτήσεις στον κ. Καθηγητή μπορεί κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 9-11 στο αμφιθέτρο Α της ΑΣΟΕΕ. Αν πατάει αυτός και δεν στέλνει τον βοηθό του.

    • pizza avatar
      pizza @ kargia 16/02/2010 16:35:27

      Λες να μην παταει και να παιρνη εξτρα επιδομα?

  4. Orestios avatar
    Orestios 16/02/2010 15:52:38

    Με βάση το άρθρο ο συγκεκριμένος προσπάθησε να διαπραγματευτεί την ημερομηνία λήξης, ώστε να μην σκάσει νωρίς η βόμβα της απάτης. Δεν ξέρω αν ήταν καλό ή κακό αυτό, αν θέλουμε να το δούμε με αυτούς τους όρους.
    Σημασία είχε πως η απάτη φτιάχθηκε επί ΠΑΣΟΚ και επιχειρήθηκε ξανά επί ΠΑΣΟΚ.
    Το λάθος του ήταν μάλλον ότι δεν έστειλε στη Δικαιοσύνη αυτούς που εγκλημάτισαν κατά της Ελλάδας, καθώς υπήρχε γενικευμένη νωχελικότητα και ραθυμία.

  5. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 16/02/2010 16:05:00

    JP Morgan οχι Morgan Stanley Factorx.

  6. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 16/02/2010 16:07:19

    Η Morgan Stanley οπως και η Εθνικη, Αλφα, Εurobank-Ergasias, και η, DB, BNP εχουν κανει αλλα δομημενα που ομως δεν τα ακουμπησανε.......

  7. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 16/02/2010 16:51:06

    Δεν έχω την αίσθηση ότι ο Αλογοσκούφης υπήρξε ένας καλός Υπουργός. Και μόνο η επί των ημερών του κατάρρευση των εσόδων αρκεί για να μιλήσουμε για αποτυχία. Από το σημείο αυτό μέχρι να λές ότι "έστησε το κόλπο με τα δομημένα ομόλογα" (δεν προκύπτει από πουθενά) και να το χαρακτηρίζεις "το μεγαλύτερο πολιτικοοικονομικό σκάνδαλο των τελευταίων ετών" (το μέγεθος της ζημιάς, οι άμεσες αντιδράσεις της τότε κυβέρνησηςκαι και η σύγκριση με τις πολιτικά καθοδηγούμενες λοβιτούρες του ΠΑΣΟΚ δύσκολα δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό "σκάνδαλο") υπάρχει τεράστια απόσταση.
    Το δημοσίευμα των ΝΥ για τα λογιστικά μαγειρέματα καρφώνει κυρίως την κυβέρνηση Σημίτη.
    Η ΝΔ σαφώς και είναι υπεύθυνη για τα λάθη της( η "ήπια προσαρμογή" που κατέληξε σε τέλμα)αλλά δεν μπορεί όλα να τα εξισώνουμε και να τα βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι, πρέπει να τα κρίνουμε με βάση τις συγκεκριμένες συνθήκες (λέγε με "διεθνής κρίση")
    Η ΝΔ ΔΕΝ έφαγε το χαστούκι για την οικονομία. Το να γίνει κάποτε αντιληπτό γιατί έφαγε το χαστούκι θα ήταν χρήσιμο για όλους μας ανεξαρτήτως πολιτικών προτιμήσεων και βεβαίως και για όλα τα κόμματα.

  8. donaE avatar
    donaE 16/02/2010 17:07:29

    Μου φαινεται πως ολος ο καυγας ειναι αναμεσα στην Morgan Stanley και στην Goldman Sachs...

  9. kontin avatar
    kontin 16/02/2010 17:26:52

    Σωστό κείμενο και δεν είναι μόνο αυτά.

  10. fvasileiou avatar
    fvasileiou 17/02/2010 02:55:49

    Έστω ότι ο Αλογοσκουφης και ο Καραμανλής φταίνε για όλα τα δεινά της Ελλάδας.

    Το ερώτημα παραμένει:
    Για τα δεινά της Ισλανδίας φταίνε πάλι αυτοί;
    Για τα δεινά της Πορτογαλίας;
    Της Ισπανίας;
    Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν η Γαλλία, η Ιταλία, οι ΗΠΑ;
    Για την μηδενική ανάπτυξη της Γερμανίας φταίει πάλι αυτός που εσείς ονομάζετε ειρωνικά "κ.καθηγητή";

    Μερικές φορές η μεταφυσική εμπειρία σου έρχεται από κει που δεν το περιμένεις...

  11. Dinos avatar
    Dinos 17/02/2010 09:10:35

    Τι λέτε βρε παιδιά; Ο Αλογοσκούφης μας φταίει τώρα; Εντάξει, δεν ήταν και για νόμπελ οικονομίας, αλλά όχι και να φορτώσουμε αποκλειστικά σ' αυτόν τη σημερινή κατάσταση! Και για να μην ξεχνιόμαστε:
    1. Ποιος φούσκωσε τεχνητά το έλλειμμα του 2009 στο 12,7%; Δεν έχετε ακούσει τίποτα για μεταφορά εξόδων επόμενων ετών στο 2009 και για μεταφορά εσόδων του 2009 σε επόμενα έτη; Ακόμα και η προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας έληξε εντός του 2010, όπως και εκείνη για την καταβολή της λεγόμενης "έκτακτης εισφοράς", προκειμένου να οδηγηθούμε στα οικονομικά μεγέθη που "πρέπει".
    2. Ποιοι γυρνούσαν ανά την Ευρώπη όλη την τελευταία διετία και λασπολογούσαν εναντίον της οικονομίας της χώρας τους, καλλιεργώντας συστηματικά αρνητικό κλίμα στις διεθνείς αγορές, στις απαρχές της διεθνούς οικονομικής κρίσης; Μου κάνει εντύπωση που όλοι εσείς (που κατά τα λεγόμενά σας έχετε "γνώσεις" οικονομίας) δεν γνωρίζετε ότι η διασπορά φημών είναι μία καλή (αν και όχι η μόνη) συνταγή για το "κουμαντάρισμα" των αγορών που σήμερα "μας επιτίθενται".
    3. Ποιοι είναι εκείνοι που με τις ισχυρες προσβάσεις τους (πολύ ήπια έκφραση χρησιμοποιώ) στα ΜΜΕ, στα συνδικάτα, στα πανεπιστήμια, στις τέχνες κλπ., αλλά και την ιδεολογική άλωση που έχουν επιτύχει σε ευρύτερα στρώματα της κοινωνίας, πολεμούν και εν πολλοίς ακυρώνουν την εφαρμογή κάθε σοβαρής πολιτικής στον οικονομικό -και όχι μόνο- τομέα;

    Μπροστά σε όλα τα παραπάνω, οι (υπαρκτές βέβαια) ευθύνες του Αλογοσκούφη για το σημερινό κατάντημα είναι σταγόνα στον ωκεανό. Αλλά τι να περιμένεις, όταν η ίδια η ΝΔ (πλην ενός-δύο σκόρπιων στελεχών) δεν υπερασπίζεται την πολιτική της, ακόμα και οι προσκείμενοι σε αυτήν πολίτες χάνουν το μπούσουλα. ΞΥΠΝΑ ΑΝΤΩΝΗ! Η συνέχιση της χλιαρής έως ανύπαρκτης υπεράσπισης της πολιτικής της ΝΔ ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΙ ΤΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΗΣ!

  12. thanos avatar
    thanos 17/02/2010 22:08:15

    Επειδη μπορει κ αλλοι να ασχολουνται με τα οικονομικα αστεγε, μη μιλας για τον Αλογοσκουφη κ την πολιτικη του. Για πολλους λογους: οχι μονο ηταν βαθυτατα ταξικη, οχι μονο διελυσε τον μηχανισμο του υπουργειου του -με το αζημιωτο βεβαια, οχι μονο αυξησε τον αριθμο των επιχειρησεων του, πολλα αλλα σκεφτομαι ακομα αλλα θα σου πω αυτο που αναφερεις για το ¨χτισιμο¨, πολυ σωστα τεσσερα χρονια δεν εχτισε τιποτα αλλα γκρεμισε κ ξερεις γιατι. ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ (δηλ. καθε μερα ξοδευαμε περισσοτερα απο οσα παραγαμε)

  13. ευτυχια avatar
    ευτυχια 18/02/2010 04:25:51

    Εμεις που γνωριζουμε για την καταληστευση των Ταμειων μας όσα έχουν την καλοσυνη να μας λενε οι δημοσιογραφοι, σε καποιους εκ των οποιων χρωσταμε ευγνωμοσυνη που αποκαλυψαν το σκανδαλο των ομολογων (ξερουν αυτοι σε ποιους αναφερομαι στο blog που ειμαστε)και δεν κακοφορμισε τελειως, θα θελαμε να μας απαντησει ΚΑΠΟΙΟΣ - Οποιοσδηποτε απ αυτους του ψηφισαμε, πηγαμε στις συγκεντρωσεις του, τον καναμε Υπουργο και τον στειλαμε στο εξωτερικο με πληρωμενα εισητηρια, ΓΙΑΤΙ ειμαστε σε ΚΑΤΟΧΗ με καθεστως Δημοκρατίας? Γιατι ενω οι παππουδες μας πολεμησαν εναντιον των Ιταλο-Γερμανων το 40 και χασαν τα ποδια και την ζωή τους, αυτά οι ντενεκεδες μας οδηγησαν σε Κατοχή? ΕΝΑΣ δεν υπαρχει να κανει αυτοκριτική?

  14. trochalos avatar
    trochalos 19/02/2010 23:56:17

    Ο Αλογοσκούφης αν ήταν Υπουργός του ΠΑΣΟΚ θα ήταν κατά πολλούς πολύ επιτυχιμένος όπως ο κ.Παπαντωνίου.Μπορεί να έχει τεράστιες ευθύνες γιά τα χάλια της οικονομίας σήμερα,όμως δεν είναι μόνο αυτός υπεύθυνος.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ trochalos 20/02/2010 00:19:10

      η Νέα Δημοκρατία εάν δεν καρυδώσει τα κατσικωμένα στο σβέρκο του λαού ΜΜΕ δεν πρόκειται να δει χαϊρι. Αλλά το 2004 κοίταξε την κουτάλα, όσα προλάβει ν΄ αρπάξει ο κ@λος της, για να τρέχει ο Σαμαράς σήμερα να τα βγάλει πέρα με ντερμπεντέρηδες και ψυχάκηδες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.