#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2009 02:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα τελικά αποτελέσματα (90%)

 



(Ανανεωμένο) Ποσοστό 43,93% συγκεντρώνει το ΠΑΣΟΚ και 33,94% η ΝΔ βάσει των επίσημων στοιχείων του υπουργείου Εσωτερικών για την Επικράτεια με ενσωμάτωμένο πάνω από το 90%.

Το ποσοστό του ΚΚΕ ανέρχεται σε 7,40%, του ΛΑΟΣ σε 5,54% και του ΣΥΡΙΖΑ στο 4,49%. Στο 2,45% οι Οικολόγοι Πράσινοι.

 

Στο 29,46% το ποσοστό της αποχής, το οποίο ενώ στην αρχή εμφανιζόταν αισθητά αυξημένο έναντι των προηγούμενων βουλευτικών εκλογών, όσο εξελίσσεται η καταμέτρηση των ψήφων μειώνεται.

Ειδικότερα, με κατεμετρημένο πάνω από το 90% των ψήφων στην Επικράτεια:

ΠΑΣΟΚ: 43,93% (160 έδρες)

ΝΔ: 33,94% (93 έδρες)

ΚΚΕ: 7,40% (20 έδρες)

ΛΑΟΣ: 5,54% (15 έδρες)

ΣΥΡΙΖΑ: 4,49% (12 έδρες)

Οικολόγοι Πράσινοι: 2,45%

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ:

ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ (ΠΑΣΟΚ 43,93 / ΝΔ 34,08), με την ενσωμάτωση στο 86,14%
Α' ΑΘΗΝΩΝ (ΠΑΣΟΚ 35,43 / ΝΔ 31,78), με την ενσωμάτωση στο 81,71%
Α' ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗΣ (ΠΑΣΟΚ 38,58 / ΝΔ 30,97), με την ενσωμάτωση στο 76,34%
Α' ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΠΑΣΟΚ 38,57 / ΝΔ 34,01), με την ενσωμάτωση στο 72,00%
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 49,55 / ΝΔ 35,87), με την ενσωμάτωση στο 86,53%
ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ (ΠΑΣΟΚ 42,32 / ΝΔ 42,48), με την ενσωμάτωση στο 100%
ΑΡΚΑΔΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 46,51 / ΝΔ 36,45), με την ενσωμάτωση στο 97,69%
ΑΡΤΗΣ (ΠΑΣΟΚ 45,17 / ΝΔ 38,94), με την ενσωμάτωση στο 96,12%
ΑΤΤΙΚΗΣ (ΠΑΣΟΚ 43,13 / ΝΔ 29,48), με την ενσωμάτωση στο 85,45%
ΑΧΑΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 52,13 / ΝΔ 29,45), με την ενσωμάτωση στο 82,75%
Β' ΑΘΗΝΩΝ (ΠΑΣΟΚ 40,30 / ΝΔ 26,63), με την ενσωμάτωση στο 75,24%
Β' ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗΣ (ΠΑΣΟΚ 38,29 / ΝΔ 37,63), με την ενσωμάτωση στο 97,04%
Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΠΑΣΟΚ 44,28 / ΝΔ 22,79), με την ενσωμάτωση στο 72,15%
ΒΟΙΩΤΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 47,30 / ΝΔ 30,98), με την ενσωμάτωση στο 93,18%
ΓΡΕΒΕΝΩΝ (ΠΑΣΟΚ 47,01 / ΝΔ 36,53), με την ενσωμάτωση στο 97,78%
ΔΡΑΜΑΣ (ΠΑΣΟΚ 41,63 / ΝΔ 41,28), με την ενσωμάτωση στο 97,85%
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (ΠΑΣΟΚ 54,84 / ΝΔ 30,78), με την ενσωμάτωση στο 90,91%
ΕΒΡΟΥ (ΠΑΣΟΚ 44,92 / ΝΔ 40,25), με την ενσωμάτωση στο 95,51%
ΕΥΒΟΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 47,53 / ΝΔ 31,48), με την ενσωμάτωση στο 78,13%
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 51,54 / ΝΔ 37,37), με την ενσωμάτωση στο 93,28%
ΖΑΚΥΝΘΟΥ (ΠΑΣΟΚ 47,56 / ΝΔ 29,74), με την ενσωμάτωση στο 100%
ΗΛΕΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 54,65 / ΝΔ 32,81), με την ενσωμάτωση στο 89,69%
ΗΜΑΘΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 43,32 / ΝΔ 37,02), με την ενσωμάτωση στο 98,92%
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (ΠΑΣΟΚ 62,83 / ΝΔ 23,88), με την ενσωμάτωση στο 84,25%
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 48,73 / ΝΔ 36,95), με την ενσωμάτωση στο 92,81%
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΠΑΣΟΚ 43,95 / ΝΔ 35,95), με την ενσωμάτωση στο 93,64%
ΚΑΒΑΛΑΣ (ΠΑΣΟΚ 42,52 / ΝΔ 37,49), με την ενσωμάτωση στο 87,72%
ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ (ΠΑΣΟΚ 43,47 / ΝΔ 40,02), με την ενσωμάτωση στο 91,36%
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 34,53 / ΝΔ 50,09), με την ενσωμάτωση στο 97,96%
ΚΕΡΚΥΡΑΣ (ΠΑΣΟΚ 43,26 / ΝΔ 32,89), με την ενσωμάτωση στο 95,28%
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 41,71 / ΝΔ 33,21), με την ενσωμάτωση στο 94,21%
ΚΙΛΚΙΣ (ΠΑΣΟΚ 40,77 / ΝΔ 39,98), με την ενσωμάτωση στο 95,67%
ΚΟΖΑΝΗΣ (ΠΑΣΟΚ 44,33 / ΝΔ 39,58), με την ενσωμάτωση στο 92,11%
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 47,08 / ΝΔ 35,84), με την ενσωμάτωση στο 86,23%
ΚΥΚΛΑΔΩΝ (ΠΑΣΟΚ 44,83 / ΝΔ 36,07), με την ενσωμάτωση στο 84,35%
ΛΑΚΩΝΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 36,42 / ΝΔ 47,29), με την ενσωμάτωση στο 99,01%
ΛΑΡΙΣΗΣ (ΠΑΣΟΚ 40,86 / ΝΔ 36,07), με την ενσωμάτωση στο 94,63%
ΛΑΣΙΘΙΟΥ (ΠΑΣΟΚ 59,29 / ΝΔ 27,68), με την ενσωμάτωση στο 93,14%
ΛΕΣΒΟΥ (ΠΑΣΟΚ 42,08 / ΝΔ 31,28), με την ενσωμάτωση στο 96,40%
ΛΕΥΚΑΔΟΣ (ΠΑΣΟΚ 41,65 / ΝΔ 37,01), με την ενσωμάτωση στο 98,78%
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 40,41 / ΝΔ 35,39), με την ενσωμάτωση στο 96,51%
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 39,05 / ΝΔ 43,35), με την ενσωμάτωση στο 94,82%
ΞΑΝΘΗΣ (ΠΑΣΟΚ 59,04 / ΝΔ 26,03), με την ενσωμάτωση στο 95,38%
ΠΕΛΛΗΣ (ΠΑΣΟΚ 43,34 / ΝΔ 41,31), με την ενσωμάτωση στο 87,38%
ΠΙΕΡΙΑΣ (ΠΑΣΟΚ 41,33 / ΝΔ 42,33), με την ενσωμάτωση στο 98,82%
ΠΡΕΒΕΖΗΣ (ΠΑΣΟΚ 42,94 / ΝΔ 39,10), με την ενσωμάτωση στο 96,23%
ΡΕΘΥΜΝΗΣ (ΠΑΣΟΚ 57,99 / ΝΔ 27,63), με την ενσωμάτωση στο 89,66%
ΡΟΔΟΠΗΣ (ΠΑΣΟΚ 53,22 / ΝΔ 34,32), με την ενσωμάτωση στο 93,61%
ΣΑΜΟΥ (ΠΑΣΟΚ 38,49% / ΝΔ 29,73), με την ενσωμάτωση στο 99,15%
ΣΕΡΡΩΝ (ΠΑΣΟΚ 37,07 / ΝΔ 46,82), με την ενσωμάτωση στο 99,19%
ΤΡΙΚΑΛΩΝ (ΠΑΣΟΚ 45,24 / ΝΔ 37,59), με την ενσωμάτωση στο 98,08%
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ (ΠΑΣΟΚ 43,78 / ΝΔ 40,47), με την ενσωμάτωση στο 94,46%
ΦΛΩΡΙΝΗΣ (ΠΑΣΟΚ 44,10 / ΝΔ 41,53), με την ενσωμάτωση στο 98,87%
ΦΩΚΙΔΟΣ (ΠΑΣΟΚ 40,33 / ΝΔ 39,50), με την ενσωμάτωση στο 97,14%
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ (ΠΑΣΟΚ 40,96 / ΝΔ 40,52), με την ενσωμάτωση στο 99,51%
ΧΑΝΙΩΝ (ΠΑΣΟΚ 51,10 / ΝΔ 29,72), με την ενσωμάτωση στο 98,76%
ΧΙΟΥ (ΠΑΣΟΚ 49,83 / ΝΔ 33,92), με την ενσωμάτωση στο 98,69%

ΣΧΟΛΙΑ

  1. qaz avatar
    qaz 04/10/2009 21:00:40

    Πρόκειται για στρατηγική ήττα της ΝΔ, η οποία δεν αποφεύχθηκε παρά τις πρόωρες εκλογές. Ο δε αρχικός στόχος παραμονής του ΚΚ τίθεται εν αμφιβόλω.
    Επιτυγχάνεται με καθυστέρηση 2 ετών πλήρως η στόχευση.
    Επίσης, η ανάταξη του Πασοκ είναι πέραν του αναμενομένου και οφείλεται σε πολλούς λόγους, αλλά και στο προεκλογικά συναισθηματικό μήνυμά του.
    Εάν η διαφορά είναι από 7%+ πρόκειται για πραγματική συντριβή της ΝΔ, που δεν δικαιολογείται μόνον από τον συστηματικό πόλεμο του συστήματος, αλλά σαφώς και από τον εσωτερικό της σπαραγμό.

    • Le canard avatar
      Le canard @ qaz 04/10/2009 21:06:29

      @qaz

      Σωστός. Ο Καραμανλής με 3,5 έως άντε 5% είχε περιθώρια. Τώρα, αν πάει στο 7-8% ή και παραπάνω, ε, μπαίνει σοβαρότατο θέμα

  2. Solo avatar
    Solo 04/10/2009 21:03:26

    Θα πάρει θέση τώρα το ΑΝΤΙNEWS?Εγώ μόνο από το ΑΝΤΙNEWS ενημερωνόμουν ετούτες τις ημέρες και είχα την εντύπωση πως τελικά μπορεί και να'βγαινε η Ν.Δ.....Το ίδιο πίστευαν και οι πιο πολλοί σχολιογράφοι σας..Ποιος παρέσυρε ποιον??

    • Le canard avatar
      Le canard @ Solo 04/10/2009 21:10:27

      @solo

      Πλάκα μας κάνεις; Είδες πουθενά στο Antinews να αναφέρεται ότι θα βγεί η ΝΔ; Καλά, που ζείς (ζούσες); Το ότι το Antinews ηταν σκληρότατο απέναντι στο ΠΑΣΟΚ δεν σημαίνει ότι έβγαζε κυβέρνηση της ΝΔ. Ηταν υπέρ ΚΚΕ-ΣΥριζα, σφόδρα κατά Λαος και επιφυλακτικό απέναντι στα ποσοστά της μεγάλης διαφοράς που έδιναν άπαντες (προφανώς και για να καλλιεργήσουν κλίμα) ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Για το τελευταίο, μπορείς να το κατηγορήσεις. Οχι όμως, ότι είπε πως θα βγεί η Νουδούλα.

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ Le canard 04/10/2009 21:18:45

        Canard, στο ποστ "πάλι θα πέσουν έξω" η πρόταση κατακλήδα ήταν:

        "Λέτε, τελικά, να ζήσουμε στιγμές, όπως των εκλογών του 2000, όπου η ΝΔ προηγείτο στις δημοσκοπήσεις κατά πολύ, αλλά στο τέλος έχασε οριακά από το ΠΑΣΟΚ?"

        • ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
          ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ @ ανώνυμος 05/10/2009 12:41:24

          τελικα δικιο ειχανε ζησαμε στιγμες αναλογες οχι ομως με το 2000...αλλα με το 1981 !!!!!

          ουτε τα exit-poll των ευρωεκλογων δεν ειχαν πεσει τοσο εξω ....!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Solo 04/10/2009 21:23:34

      Φίλε αυτά να τα πουλήσεις αλλού. Ποτέ δεν είπαμε οτι θα κερδίσει η ΝΔ. και περίμενε μέχρι το τελικό αποτέλεσμα για να δούμε ποια θα είναι η διάαφορ.α

      • ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
        ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ @ Factorx 05/10/2009 12:54:25

        εγω θα το ξαναγραψω και ας το ξανακοψετε ... δεν με πολυενδιαφερει...!

        ΦΑΚΤΟΡΕΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ "ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ"
        ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ !

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΑΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΑΤΕ ...ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΤΑ ΠΑΜΠΟΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ "ΑΝΑΣΤΡΟΦΗΣ" ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 15 ΜΕΡΕΣ ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΚΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ !

        ΕΓΩ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ :

        1ον. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΟΥΤΕ ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΚΑ ΣΧΕΔΟΝ...

        2ον. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΑΠΟΡΘΗΤΑ" ΚΑΣΤΡΑ ΤΗΣ ΝΔ "ΕΠΕΣΕ-ΠΡΑΣΙΝΙΣΕ" ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΓΑΖΕΙ 2 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΠΑΝΙΟ....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ.

        ΑΝΤΕ ΤΑ ΛΕΜΕ !

  3. Nick avatar
    Nick 04/10/2009 21:04:20

    Σιγά που θα έβγαινε η ΝΔ, πλάκα μας κάνεις;

    • Solo avatar
      Solo @ Nick 04/10/2009 21:10:02

      Προσπαθώ απλώς με ήπιο τρόπο να δείξω το μέτρο της γελοιότητας κάποιων.Ξέρουν αυτοί,εμείς αναρωτιόμαστε μόνο ποια ήταν τα γραμμάτια που εξαργύρωναν αυτές τις μέρες.(μπορεί και να'ταν ταχυδρομικές επιταγές....)

      • Le canard avatar
        Le canard @ Solo 04/10/2009 21:11:48

        @solo
        Μαζέψου. Αρχίσαμε τα ψευτοκουτσαβάκικα ακόμα δεν σχηματίστηκε υπουργικό συμβούλιο;

  4. Οτιναναι avatar
    Οτιναναι 04/10/2009 21:05:31

    Αυτα παθαινεις οταν βαπτιζεις τις ευχες σου ειδησεις ....

    Παντως το site ειχε ενα δικιο .. ολα κι ολα .

    Τα πρασινα blogs επεσαν εξω ... εγραφαν για 6% διαφορα μονο !

    Οχι 10 .

    • Factorx avatar
      Factorx @ Οτιναναι 04/10/2009 21:24:30

      ως πρασινα μπλογκς ενοείς και τον Ψυχάρη με την Μπομπολα και το Μέγκα;

      • Οτιναναι avatar
        Οτιναναι @ Factorx 04/10/2009 21:29:10

        Ε φυσικα και ναι .

        Και αυτοι και εσυ την δουλεια σας κανετε .... δεν θεωρω οτι εχετε διαφορες .

        Μας ελεγες ιστοριες για συσπειρωσεις και μειωση ψαλιδας και κλιμα μεχρι πριν 3 ωρες λες και ειμαστε πενταχρονα και δεν βλεπουμε τι γινεται .... τωρα τι εχεις να πεις ;

        Να προσεχεις τις πηγες σου παντως .. σε εκθετουν .

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ Οτιναναι 04/10/2009 22:04:00

      Έλα ΟΤΙΝΑΝΑΙ, έλα ... μπανάνα.

  5. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 04/10/2009 21:05:49

    Η Singular δίνει 10% διαφορά.

  6. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 04/10/2009 21:09:34

    Φαντάσου να μην είχε συσπειρωθεί και η βάση της Ν.Δ.

    • Le canard avatar
      Le canard @ ανώνυμος 04/10/2009 21:18:13

      80% η συσπείρωση της ΝΔ, 93-95% του ΠΑΣΟΚ. Καμμία σύγκριση. Ο Καραμανλής πλήρωσε τις πρόωρες.

      • Lavazza avatar
        Lavazza @ Le canard 05/10/2009 03:29:51

        Ε μας είχε ζαλίσει με την νωπη και την ξανα-ματα-νωπή εντολή, οπότε του είπανε πηγαινε τώρα και εσυ φάε κατεψυγμενο όπως τρώμε εμείς 5 χρόνια διακυβερνησης σου, να δεις την νοστιμιά.

        • ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
          ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ @ Lavazza 05/10/2009 13:09:43

          αψογο το σχολιο !

          οσο για το αν δεν εκανε τελικα ρε le canard προωρες και τις προκαλουσε το ΠΑΣΟΚ ΤΟΝ Μαρτιο ....παλι δεν θα τον πληρωνε το λογαριασμο ;

          στο τελος ξυριζουν παντα το γαμπρο ...

          αυτα παθαινει οποιος ηθελημενα "ξεζουμιζει" την πλειοψηφια του λαου ....με τοσο προκλητικο τροπο εις βαρος του μεγαλου κεφαλαιου !

  7. Takitos avatar
    Takitos 04/10/2009 21:13:08

    Ρε σεις... τιτσαμπουνάτε για ποσοστά, για νίκες, για ήττες, για πληρωμένους δημοσιογράφους κ.λπ.;
    Το μεγάλο ερώτημα αυτές τις ώρες είναι: Θα καλυτερέψει η ζωή του Έλληνα ή όχι;

  8. Solo avatar
    Solo 04/10/2009 21:15:28

    Εγώ για το site γράφω και για την στάση του το κρίνω.Και είναι κρίμα και ντροπή η εικόνα εμπάθειας που παρουσίασε όλες τις προηγούμενες ημέρες.

  9. TOX avatar
    TOX 04/10/2009 21:17:24

    Με +10% το ΠΑΣΟΚ πως μπορείς ρε, canard και γράφεις ακόμα ; Πόσα χάπια έχεις πάρει ;

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ TOX 04/10/2009 22:03:04

      Βάλε το πηλίκιό σου και τρέχα στην Ιπποκράτους μη τυχόν και σε μηδενίσει ο ΓΑΠ.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/10/2009 21:17:34

    Το Υπουργειο Εσωτερκων ανακοινωσε 10 μοναδες διαφορα.Υπο ομαλες συνθηκες ο Καραμανλης πρεπει να παραιτηθει απο σημερα το βραδυ.Αλλα οι συνθηκες δεν ειναι ομαλες.Εχει δημιουργησει μια ατμοσφαιρα που πολλοι ειναι ετοιμοι να επιρριψουν τις ευθυνες σε ασχετα προσωπα.Η Μπακογιαννη δεν πρεπει να κανει το λαθος του Βενιζελου και να εκδηλωθει αλλα να περιμενει.Οταν κατακαθισει η σκονη θα δουμε τι δικαιολογιες θα βρει ο Καραμανλης αν θελει να συνεχισει.

  11. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 04/10/2009 21:17:51

    Ποτέ δεν είπε το antinews πως θα κερδίσει η Νέα Δημοκρατία. Το antinews φιλοξενώντας και απόψεις φίλων αυτό που έκανα ήταν να αναδείξει τις πολύπλευρες πτυχές των εκλογών και να πει την αλήθεια...
    Αν το επίπεδο συνείδησης του κόσμου είναι τέτοιο τότε στο μυαλό μου έρχεται μόνο μία φράση:
    Έτσι είναι εάν έτσι νομίζετε...

  12. Nick avatar
    Nick 04/10/2009 21:20:25

    Όχι φίλε μου γιατί πολύ απλά το παρόν κοινωνικό-χρηματοοικονομικό σύστημα καττέρευσε. Όχι μόνο στην Ελλάδα, παγκοσμίως.

    Το ΠΑΣΟΚ τώρα έχει 2 επιλογές: Ή να πάει κόντρα στις επιταγές των Βρυξελλών ή θα υπακούσει τις εντολές των ΔΝΤ/ΕΚΤ.

    Εγώ από το 2008 έλεγα ότι πάμε για κατάρρευση. Οι καραμελίτσες με γεύση "ανάκαμψη" είναι για τους αφελείς.

  13. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 04/10/2009 21:24:01

    Είναι ακόμη πολύ νωρίς για δευτερεύοντα συμπεράσματα, αλλά να ένα: το ΛΑΟΣ είναι εδώ για να μείνει... Άντεξε και αύξησε και τη δύναμή του.

  14. VedouinosGr avatar
    VedouinosGr 04/10/2009 21:28:16

    Ta debates έκαμαν τη διαφορά... και αναστράφηκε ο κλίμας... ROFL που λένε και στο χωριο μου!!

  15. Le canard avatar
    Le canard 04/10/2009 21:37:12

    @Anonymous

    Το χω πεί επανειλημμένως ότι τον Καρατζαφέρη μπορούν να τον σβήσουν από τον πολιτικό χάρτη. Αυτό δεν έγινε. Το χειρότερο είναι τώρα, εάν δηλαδή υπάρξουν μεγάλοι κραδασμοί στη ΝΔ. Θα ωφεληθεί ο Καρατζαφέρ

  16. Αναρμόδιος avatar
    Αναρμόδιος 04/10/2009 21:50:40

    Ακόμη και χωρίς να φοράω τα γυαλιά μου διακρίνω ότι αρκετοί εδώ, όπως και αλλού, εκλαμβάνουν τις εκλογές σαν πρωτάθλημα. Οι εμπαθείς. Και αισιοδοξούν πως αν νικήσει η ομάδα τους, διότι περί ομάδας πρόκεται, με κάθε έννοια, όλα θα φτιάξουν ως δια μαγείας, όπως δεν έφτιαξαν ποτέ στα 200 χρόνια ύπαρξής μας ως κράτους. Θαυμάζω την αισιοδοξία όλων. Τι να προσθέσω;

    Κι επειδή όλες αυτές τις μέρες ομιλείτε ακατάπαυστα κι εγώ σας διαβάζω σιωπηλός ας πω κι εγώ την σοφία που δημοκρατικά δικαιούμαι να πω: Τα πράγματα μπορεί να γίνουν χειρότερα, ακόμη κι όταν προβλέπεις ότι θα γίνουν καλύτερα.

    Και, δυστυχία μου, εγώ ούτε καν προβλέπω ότι μπορεί να γίνουν καλύτερα.

    Αχ ρε Ελληνες κι εσύ πατρίδα μου έρμη!

    Αναρμόδιος (εντελώς δηλαδή)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αναρμόδιος 04/10/2009 21:56:32

      Ορθώς ομίλησες αν και αναρμοδίως. Αλλά η νηφάλια παρατήρησή σου, κόβει τη φόρα της ανείπωτης χαράς όσων πράσινων παρασίτων περιμένουν να διοριστούν ως δια μαγείας, τώρα που τα αντίστοιχα μπλε βγήκαν εκτός παιδιάς.
      Διότι όπως βαρέθηκα να λέω, οπαδοί κομμάτων είναι πλέον μόνο όσοι περιμένουν να βολευτούν ή αυτοί που απλά είναι ζαβοί.
      Σε 5-6 χρόνια θα το ξαναδούμε το έργο απ την ανάποδη. Και έτσι θάναι στο διηνεκές.
      Κατά τα άλλα η Ελλάδα συνεχίζει να σέρνεται ως παρονυχίδα στον διεθνή κορμό.

      • Nick avatar
        Nick @ Strange Attractor 04/10/2009 21:58:28

        Καλά, ας περιμένουν. Μην τους έρθει κατακέφαλα το ΔΝΤ όμως γιατί θα πέσει κλάμα για τους πράσινους-γαλάζιους-κόκκινους και ροζ κόκκους.

      • Αλίκη avatar
        Αλίκη @ Strange Attractor 04/10/2009 22:14:35

        Ζαβοί, παράσιτα και θυμωμένοι...

      • ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
        ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ @ Strange Attractor 05/10/2009 13:13:53

        εσυ παλληκαρε μου για πες μας μηπως εισαι 1 απ'τα γαλαζια παιδακια που "διοριστηκαν" αμεσως μετα το 2004 ;

  17. Nazgul avatar
    Nazgul 04/10/2009 22:13:43

    Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι αυτοί που χρωστάνε είναι ΠΟΛΥ περισότεροι από όσους νομίζουμε, άξιος ο μισθός του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

  18. Τσάγκας avatar
    Τσάγκας 04/10/2009 22:30:54

    Μια και αναφέρεστε σε ζαβούς, η Καιλή τι έγινε; Βγαίνει; Δηλώνει και φανατικιά Βενιζελικιά απ ότι μαθαίνω.
    ερώτηση Νο2: ο Μπένυ κρύφτηκε; Ετοιμαζόταν για το Ζάππειο λένε.

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ Τσάγκας 04/10/2009 22:35:24

      Ο Μπένυ ήταν ο πρώτος πασόκος που έκανε θερμότατες δηλώσεις. Υποταγής.

  19. osaperas avatar
    osaperas 04/10/2009 22:31:37

    Όταν ο πιο στενός του συνεργάτη (που τον έβαλε άλλωστε επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας ) δηλώνει επαγγελματίας "κουφός", τότε πως θα μπορούσε να "αφουγκρασθεί" τον κόσμο και τις ανάγκες του;

  20. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/10/2009 23:09:03

    Συγχαρητήρια στο ΠΑΣΟΚ και στον Tiramola πού το πάλεψε μέ τον Τρόπο του.Θα τα λέμε εδώ ,ελπίζω,Υγεία νάχουμε.

    Mιά τόσο Συντριπτική Νίκη δεν δημιουργείται μονον απο Νταβαντζήδες αλλά πρωτίστως απο την ανεπάρκεια τού Αντιπάλου.

    Αν ο Γ.Α.Π. κατορθώσει να μετατρέψει το Κομμα του σε ενα σοβαρό Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα και απαλλαγεί απο τις Παλιές Αμαρτίες θαναι καλο για την Χώρα.Διατηρώ πολλές αμφιβολίες φυσικά ,αλλά το ευχομαι.

    Οπως θαναι καλό να υπάρξει σοβαρή Συντηρητική Παράταξη μιάς και το Συστημα ειναι Κοινοβουλευτική Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία.

    Η Αριστερά κράτησε τις δυνάμεις της αλλά πέραν τούτου ουδέν.Για άλλη μια φορά έμεινε στο Περιθώριο.Κρίμα γιά οσους την στηρίζουμε λόγω Μνημης περισσότερο και οχι λογω Παρόντος.

    Για μένα θετικό που οι Χρυσογελοι έμειναν έξω.
    Απ΄εκεί και πέρα τά οσα διάβασα εδώ μέσα τίς τελευταίες μέρες μού προκάλεσαν πολλές απορίες.

    Δεν μπορώ να κατανοήσω πόθεν προέκυπτε μειωση τής Ψαλίδας,οταν ολα τα στοιχεια έδειχναν ανετη Νικη ΠΑΣΟΚ...

    Και φυσικά τά οσα γραφτηκαν τις τελευταίες μέρες θα πρέπει να κάνουν αρκετούς να κατανοήσουν πώς άλλο πράγμα η Φτηνή προπαγάνδα και οι προσωπικές τους επιθυμίες και άλλο η πραγματικότητα.

    Προσωπικά νοιώθω οκ με τον εαυτό μου γιατί εδώ και μέρες ,και χωρις ναχω καμια ενημέρωση απο ΄Γραφεία΄,και μέ την πιθανότητα να εκτεθώ έγραφα γιά Πεντακομματική βουλή,Ανετη αυτοδυναμία ΠΑΣΟΚ ,μέ 154-155 έδρες και διαφορά πάνω απο 5 Μονάδες..Τις 9-10 μονάδες δεν μπορούσα να τις προβλέψω..Και αυτά παρότι δεν ψηφίζω ουτε ΠΑΣΟΚ ουτε Ν.Δ..Αλλά άλλο αυτό και άλλο η πραγματικότητα μιάς Εκλογικής Αναμέτρησης.Δεν θα γινουμε και ρομπες γιά τις Εκλογές,ειδικά οταν από αυριο παμε πάλι για Δουλειά..
    Και άκουσα μετά απο αυτό διάφορα.Μέχρις και αναλύσεις τού πώς διαμορφώνουν τιμές οι Μπούκηδες ,που εκ τού αποτελέσματος αποδεικνύεται πώς οσοι τάγραφαν δεν ήξεραν τι τούς γινεται.

    Η Νικη Γ.Α.Π. τον κάνει πανίσχυρο στο Κομμα του και χωρίς ουσιώδη Αντιπολίτευση..Πήρε απο τον Ελληνικό Λαό μεγάλη Ανεση να κινηθεί οπως νομίζει καλύτερα και πιθανότατα εχει Πιστωση Χρονου.
    Ελπίζω η Αριστερά να λειτουργήσει εποικοδομητικά στην Κριτική της γιατι οι μέρες ειναι δύσκολες.

    Καλά νάμαστε.

  21. tiramola avatar
    tiramola 04/10/2009 23:55:47

    Καλησπέρα σε όλους!
    Η αποψινή εκκωφαντική νίκη του αντιεπικοινωνιακού Παπανδρέου είναι ένα χαστούκι απέναντι στους επικοινωνιολόγους αντιπαραγωγικούς παραμυθατζήδες που αλαζονικά πίστευαν μετά τη φούσκα Καραμανλή ότι θα ξανακοροιδέψουν τους πολίτες.

    Απόψε μπορούμε να πανηγυρίσουμε , από αύριο αρχίζει η δουλειά που είναι δύσκολή.
    Μπράβο Γιώργο!
    Εμείς κάναμε το καθήκον μας , τώρα είναι η δική σου ώρα να αποδείξεις ότι δεν κάναμε λάθος που σε πιστέψαμε.

    Για τον τρόπο που αντιμετώπισε η παρούσα ιστοσελίδα την προεκλογική περίοδο με τα ποστ που ανέβαζε δεν θα κάνω κανένα σχόλιο...

    Την υγειά μας να έχουμε να τα λέμε και στο μέλλον!

    Ζητάω συγνώμη αν παρασύρθηκα κάποιες φορές σε διαπληκτισμούς με τους

    • tiramola avatar
      tiramola @ tiramola 05/10/2009 00:20:50

      ....διαχειριστές και κάποιους σχολιαστές της ιστοσελίδας.

      Δυστηχώς το τελευταίο διάστημα έχω μιά δυσκολία γιατί όλο data base error εμφανίζεται...

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ tiramola 05/10/2009 00:24:15

        Και μενα το ιδιο .
        Ειναι συχνοτατο.
        Πιστευω πώς οφειλεται στη υπερφόρτωση της Ιστοσελιδας..

  22. stam avatar
    stam 05/10/2009 00:19:28

    ....ok.....ας δεχθουμε καλοπροαιρετα την καινουργια αρχη.......και συχγαρητηρια για περηφανη νικη!....ελπιζω συντομα σε νομοσχεδιο για χρεη σε τραπεζες και καρτες.χρωσταω πολλα!!!

  23. βαγγελης avatar
    βαγγελης 05/10/2009 00:22:05

    ενα καλο συμπερασμα ειναι πως κανεις δεν πρεπει να μιλαει με σιγουρια και να κοροιδευει , ακομα και εαν φαινεται πως εχει εν μερει δικιο. Να θυμησω πως σατιριστικε απο πολλους εδω μεσα δημοσιευμα της zouglas.gr πριν λιγες μερες (1-2) που εδινε προβαδισμα-εκτιμηση σε ΠΑΣΟΚ ~10 μοναδων. Και να που δεν επεσε τοσο εξω... οποτε μερικες φορες καλυτερα να μασας παρα να μιλας. Ουτε εγω το περιμενα, αν και ηλπιζα σε κατραπακια του απεριγραπτου ΚΚ. Ας μας φιλαει ο Θεος απο τον ΓΑΠ. :) Ας μην προκυψει το παλιο κλασικο πασοκ παλι.....

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/10/2009 00:22:49

    Συγχαρητήρια βεβαίως Τιραμόλα. Αντιεπικοινωνιακός όμως είναι νέος όρος για τη διακοπή του ειρμού της σκέψης; Μπράβο, καλό εφεύρημα των επικοινωνιολόγων.

    Ξέρεις ποιος ήταν αντιεπικοινωνιακός Τιραμόλα; Ο Μιχάλης Κατσαρός π.χ., ο Χατζιδάκης π.χ. ...

  25. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/10/2009 00:24:24

    Ελπίδα και φόβος παρεμποδίζουν την κατανόηση των ανθρώπινων πραγμάτων· η ελπίδα όμως ξεπερνιέται πολύ δυσκολότερα από το φόβο.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Προφήτης 05/10/2009 00:36:33

      Προφήτη αυτο τοπε και ο Toμας Ελιοτ.
      Oτι ο Ανθρωπος δεν μπορεί να αντέξει τοση πολλή Πραγματικότητα.
      Αλλο ομως αυτό και άλλο τά περί Μειώσεως τής Ψαλίδας που διαβάσαμε κατά κόρον εδώ μέσα.
      Θεωρώ πώς αυτά ήταν παντελώς εξωπραγματικά και προπαγανδιστικά.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Σπύρος 05/10/2009 00:54:17

        Σπύρο οι άνθρωποι στις εκλογές αγοράζουν ελπίδα.
        Αν μιλήσεις αναλυτικά μαζί τους, οι περισσότεροι ούτε αναμένεται ούτε οι ίδιοι περιμένουν να αλλάξει κάτι στο ελάχιστο, στη ζωή τους, από τις εκλογές.
        Αλλά δεν μπορούν να στερηθούν την ελπίδα.
        Γι' αυτό έγραψα το τσιτάτο.

        Δεν είχε σχέση με την ψαλίδα. Ή μάλλον έχει, με την έννοια ότι αφού απογοητεύτηκαν από Καρ. στράφηκαν μαζικά στον ΓΑΠ.

        Αλλά έχει ενδιαφέρον και ποιοι είναι και πως διαμορφώθηκαν αυτοί που θεωρούν ελπίδα τους τον ΓΑΠ.
        Έγραψε ο ταλαίπωρος ο Γιανναράς. Ουδείς συγκινήθηκε από την θλιβερή προβολή του εσωτερικού κόσμου του ΓΑΠ μέσα από την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας. Φαίνεται η πλειοψηφία είναι και αυτή ανελλήνιστη. Πλέον.

        • Σπύρος avatar
          Σπύρος @ Προφήτης 05/10/2009 01:17:47

          Προφήτη τώρα μιλάς γιά Κακοδαιμονίες πού έχουν ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.
          Το Ξέφτισμα τής Γλώσσας έχει ξεκινήσει απο τον Ράλλη και τον Βερυβάκη,μέσα σέ Γενική Ευφορία.
          Η Κατάρριψη τού Κοσμοπολιτισμού τού Έλληνα έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια και έχει μετατραπεί σέ Μίμηση Προτύπου και μάλιστα κακοχωνεμένου .
          Το θέμα δεν ειναι λοιπόν μονον η Γλώσσα τού Γ.Α.Π. αλλά η Γλώσσα εν γένει.
          Ουδέποτε ειχα αντίρρηση γιά μια Δυτικού τύπου Δημοκρατία,που ομως να κρατάει τίς πολιτιστικές της ιδιαιτερότητες μέ ταυτόχρονη Γνώση και τής Ευρωπαϊκής Παράδοσης.
          Εδώ πλέον και αυτοί πού υπερασπίζονται τήν ΄Ελληνικότητα΄οι πιο πολλοί παρουσιάζουν την ιδια Ημιμάθεια μέ τους δηθεν ΄Ευρωπαϊστές΄.
          Ειναι συνολικό το ζήτημα λοιπόν ,πού αντανακλάται και στον Γ.Α.Π. και στον κάθε άλλον που έχει ξεχάσει την Γλώσσα.
          Θυμιζω και τά άθλια Ελληνικά τού Εβερτ,που ομως τοτε είχαν στοχοποιηθεί απο τούς ιδιους που σημερα δέν λένε κουβέντα γιά τά Ελληνικά τού Γ.Α.Π.
          Αυτο να λέγεται.
          Ομως ο Πολίτης ψηφίζει αυτό που τού προσφέρεις...
          Και επιθυμεί σταθερότητα έστω και πλαστή.
          Και ηταν προφανές πώς ο Κοσμος δεν ηθελε Επαναληπτικές Εκλογές.
          Εξ΄ού και η μεγάλη διαφορά πού ξαφνιασε .
          Οι Λαοί δεν ειναι μονίμως σέ Γενική Ανάταση και ολα αυτά τά ΄Ηρωικά΄που μάς μάθανε.
          Ανασταίνονται σε κάποιες Στιγμές της Ιστορίας τους και Μόνον.
          Ζούμε σε Μικρούς Καιρούς και δεν γινεται καθε φορά να κατηγορείται ο Κοσμος για το τι ψηφίζει,ειδικά μάλιστα όταν άλλες Δυνάμεις δέν έχουν Προϊόν καλύτερο να ΄πουλήσουν΄....
          Για Ψυχολογικούς Λογους οι Κοινωνίες επιθυμούν ΄Σταθερότητα΄οσο και εάν αυτή δεν προκύπτει.
          Και πάντα ελπίζει πώς το αυριο θαναι καλύτερο.
          Μην ξεχνάς πώς η ΄αισιοδοξία΄οσο βλακώδης και εάν φαινεται είναι ένας Βιολογικός Μηχανισμός Επιβιωσης τού Ανθρώπινου είδους,βάσει του Οποίου εργάζεται,κάνει Οικογένεια και διατηρεί την Ψευδαίσθηση τής Αθανασίας.
          Αν πάψει να υφίσταται τότε το Ανθρώπινο Ειδος θαχε εξαφανιστεί αυτοκτονώντας απο Κατάθλιψη...................

        • ambrosiac avatar
          ambrosiac @ Προφήτης 05/10/2009 01:43:10

          @Σπυρο


          "...und wozu Dichter in dürftiger Zeit?"

          Friedrich Hoelderlin, 'Brod und Wein'

  26. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 05/10/2009 00:27:15

    @ tiramola
    Μπράβο για τον αγώνα σου και συγχαρητήρια για την νίκη του κόμματός σου. Αλλά η νίκη αυτή θα είναι επώδυνη για σένα γιατί θα πρέπει να υπερασπισθείς τις επιλογές σου, απέναντί μας, όταν θα κάνουμε κριτική στον ΓΑΠ. Καλή δύναμη.

  27. βαγγελης avatar
    βαγγελης 05/10/2009 00:30:47

    αραγε θα μαθουμε να μην κρινουμε το καθε ανθρωπο απο το πως μιλαει και πως συμπεριφερεται μπροστα σε κοινο; Ο Πολιτικος δεν κρινεται απο τη ρητορια του αλλα απο τα εργα του. Η ρητορια ειναι το μεσο για να βελτιωσεις την εικονα σου ή να καλυψεις τις ατελειες σου τις πραγματικες. Ειναι το μεσο για να σαγηνεψεις και να επηρεασεις. Ειναι σαφεστατα προτερημα ΑΛΛΑ δεν ειναι βασικο προσον για εναν ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ πολιτικο. Το αν ο ΓΑΠ θα ειναι πετυχημενος η οχι πρωθυπουργος ΚΑΝΕΙΣ μας δεν ξερει. Θα το μαθουμε σιγα-σιγα. Ελπιζω οχι και βασανιστικα :) (μου ερχονται εικονες για Φωτιαδη, Γειτονα κλπ και ... αναγουλιαζω.. ελπιζω να λειψουν αυτα)

  28. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/10/2009 00:30:52

    Αν κάποιος ελπίζει στον ΓΑΠ πρέπει να'ναι πολύ απελπισμένος.

  29. βαγγελης avatar
    βαγγελης 05/10/2009 00:32:42

    φαντασου ποσο χαλια ειναι ολοι οι αλλοι ομως για να βγαζει το 43% τον ΓΑΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγγελης 05/10/2009 00:40:27

      φαντάσου πόσο χάλια είναι το 43%

      • βαγγελης avatar
        βαγγελης @ Προφήτης 05/10/2009 00:55:24

        εννοεις το ποσοστο ειναι χαλια ή ο κοσμος που το αποτελει;
        οπως και να το παρεις καθε ξεχωριστο ποσοστο απο τα υπολοιπα κομματα ειναι ακομα χειροτερο αρα....
        οποτε σε μια @@χωρα αυτο το 43% ισως θεωρει οτι τα αλλα κομματα δεν εχουν τιποτα καλυτερο να προσφερουν
        αρα ας σκεφτουν τα λοιπα κομματα τι κανουν λαθος....
        τελος παντων ειναι απολυτο και αδοκιμο να νομιζεις ή να νομιζω εχω ή εχεις το δικιο 100%. Θα φανει στη νεκροψια ...

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ βαγγελης 05/10/2009 00:58:45

          http://www.antinews.gr/?p=17220&cpage=1#comment-334731

  30. vel avatar
    vel 05/10/2009 00:34:30

    Συγχαρητήρια στους νικητές , κουράγιο στους χαμένους.
    απο σήμερα αρχίζει κριτική και έλεγχος και τιμωρία αν χρειάζεται..
    το site και οι σχολιαστές εμένα προσωπικά μ΄έδιωξε αυτήν την περίοδο.. το επισήμανα με 2-3 σχόλια αλλά βρέθηκα ένοχος.
    Το ξαναλέω τώρα (ελπίζοντας σε μια νηφαλιότητα), και ως παλιός αναγνώστης του περιοδικού ΑΝΤΙ, θέλω σχόλια με επιχειρήματα και αναλύσεις σοβαρές.
    Δεν επιθυμώ ούτε συνθήματα ούτε προπαγάνδα απο ΚΑΝΕΝΑΝ.
    Ας κοιτάμε πρώτα την δική μας προσπάθεια και την απαραίτητη αυτοκριτική και μετά να ξοδεύουμε πόρους κουνώντας σημαίες ..
    Ελπίζοντας πάντα για ένα καλύτερο αύριο για όλους.

  31. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 05/10/2009 00:36:37

    Τα 'χω πάρει στο κρανίο με την υποταγή που δείχνετε όλοι στην ηλιθιότητα αυτού του λαού.

    Μετά από 40 χρόνια εναλλαγής στην εξουσία δυο κομμάτων-οικογενειών συνεχίζετε να ελπίζετε σε αποτυχημένους.

    Τι να πω ρε παιδιά?

    @#$%%%#@^&&^$%&@%#$%&#&**^%^%*@$^!#%!

    μόνο αυτό μου επιτρέπεται...

  32. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/10/2009 00:38:28

    Η ρητορική δεινότητα δεν έχει σημασία όταν είναι βερμπαλισμός.
    Αντίθετα, η άνεση στον χειρισμό του λόγου και της γλώσσας και στην μετάδοση μεστών νοημάτων αποκαλύπτει νοητική επάρκεια και η δυσκολία ανεπάρκεια.
    ΓΑΠ απόψε : για 15 κουβέντες άλλαξε 10 χαρτιά. Οι 5 στις 10 λέξεις : "μπορούμε".

    • βαγγελης avatar
      βαγγελης @ Προφήτης 05/10/2009 00:45:42

      παροτι με ενοχλει να πρεπει να 'υπερασπιζομαι' τον ΓΑΠ διοτι απο αυριο μπορει να ειμαι 100% απεναντι του αναλογα με την πολιτικη του, ωστοσο με αναγκαζεις :)
      Ενας δυσλεκτικος ξερεις ποσο πιο εξυπνος απο το μεσο ανθρωπο μπορει να ειναι; Και παρολα αυτα να δυσκολευεται να αρθρωσει σωστα μια παραγραφο;
      Μην ειμαστε σαρκαστικοι χωρις ουσια. Στην πολιτικη μετρουν τα @@ και το μυαλο. Ολα τα αλλα ειναι περιτυλιγμα. Το αν ο ΓΑΠ θα εχει τα @@ και το μυαλο θα δουμε....
      Ο ΚΚ @@ δεν ειχε 100% αφου επρεπε να τον σιχαθουν ολοι για να αρχισει να παιρνει πανω του ευθυνες και μυαλο δεν ξερω. Ισως εβγαλε τοσα ή κατι αλλο που ποτε δεν θα μαθουμε

      • βαγγελης avatar
        βαγγελης @ βαγγελης 05/10/2009 00:48:44

        και υποψιν, δυσλεκτικοι υπαρχουν παρα πολλοι και υπαρχουν πολλα 'επιπεδα' . Υπαρχουν και αυτοι που σε 'αγχωτικες' καταστασεις εχουν προβλημα εκφορας του λογου. Αυτο δεν εχει να κανει με νοητικες ικανοτητες ή αδυναμια στην πραξη. Ειναι καθαρα επικοινωνιακο ζητημα και δεν εχει να κανει με την κριση και την δεινοτητα του καθε δυσλεκτικου στην εργασια του. Ισα ισα κατα κανονα ειναι πανω απο αλλους. Βεβαια δεν ξερω αν ο ΓΑΠ ειναι η οχι. Εσυ ομως το ξερεις;

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ βαγγελης 05/10/2009 00:59:36

          Mε συγχωρείς Βαγγέλη, κανείς δεν μίλησε για δυσλεξία. Εδώ παρατηρείται διακοπή της ροής της απάντησης και μεταπήδηση σε άλλο θέμα, άσχετο. Αυτό είναι διακοπή του ειρμού και δυσκολία ολοκλήρωσης μιας απαντητικής πρότασης. Ίσως είναι δυσκολία στον προφορικό λόγο, μπορεί στο γραπτό λόγο να τα καταφέρνει καλύτερα. Το επίπεδο έκφρασής του πάντως είναι επιεικώς στοιχειώδες. Ίσως έχει μάθει να εκφράζεται συνθηματικά (με συνθήματα). Ίσως σκέπτεται αγγλικά. Πάντως είναι τουλάχιστον ενοχλητικό για όποιον τον ακούει.

        • βαγγελης avatar
          βαγγελης @ βαγγελης 05/10/2009 01:17:21

          δεν εχεις αδικο. Ουτε ξερω αν εχει η οχι μια μετρια δυσλεξια κλπ. Και δε με αφορα κιολας. Απλα μπορει να ειναι ενα χαρακτηριστικο του, ασχημο. Να ειναι εκνευριστικος σαν ... παρεα. Ωστοσο δεν θα τον κρινω προσωπικα απο αυτο. Ηρθε η ωρα του. Θα τον δουμε και θα τον κρινουμε. Ωστοσο, ο ΚΚ εδειξε την 'ασχημια' του και δεν υπηρχε περιπτωση να γινει ανεκτος αλλο. Ισως ο ΓΑΠ φυγει πιο συντομα. Θα δειξει.

      • Αλκυών avatar
        Αλκυών @ βαγγελης 05/10/2009 00:51:16

        Βαγγέλη, ίσως κάτι άλλο θέλεις να πεις, γιατι η δυσλεξία δεν έχει σχέση με την ομιλία

        • βαγγελης avatar
          βαγγελης @ Αλκυών 05/10/2009 00:58:53

          Η δυσλεξια εχει διαφορες μορφες και διαφορα επιπεδα. Δεν εχει να κανει με γραπτο ή προφορικο λογο μονο.

          Απο κει και περα δεν ξερω αν ο ΓΑΠ ανηκει σαυτη την κατηγορια, ωστοσο κρινεται ενας Χ ανθρωπος για μια 'ιδιαιτεροτητα' του λες και ειναι αυτο το σημαντικο στοιχειο. Μας ενδιαφερει; Προσωπικα οχι. ΑΝ ειναι καλος πρωθυπουργος ας κανει και 1000 λαθη. Αν ειναι μαπας αλλα ομιλει τελεια τι να το κανω;
          Υποψιν, δεν λεω οτι θα ειναι καλος. Αμφιβαλλω, και κυριως με φοβιζει το 'αυλικο' πασοκ. Ωστοσο, δεν μπορω να κρινω καποιον με κριτηρια 'μεσημεριανης εκπομπης'

        • βαγγελης avatar
          βαγγελης @ Αλκυών 05/10/2009 01:13:43

          και απο το επισημο site της δυσλεξιας στην ελλαδα;
          "Συχνά το δυσλεκτικό άτομο αποπροσανατολίζεται εύκολα. Έτσι ενδεικτικά μπορεί να παρουσιάζει αντιστροφές γραμμάτων, δυσκολία στην άρθρωση ήχων, κακή αίσθηση κατεύθυνσης, δυσκολίες με το χρόνο, ονειροπόληση κ.ά"
          "Έχει το παιδί σας δυσκολίες με την ορθογραφία;

          Έχει το παιδί σας δυσκολίες με την ανάγνωση;

          Δυσκολεύεται το παιδί σας να διαβάζει φωναχτά;

          Μήπως το παιδί σας αρκετά συχνά παραλείπει γραμμές όταν διαβάζει κάποιο κείμενο;"

          αν και βγηκαμε πολυ εκτος θεματος .

  33. βαγγελης avatar
    βαγγελης 05/10/2009 00:42:09

    για να μην ελπιζεις σε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ πρεπει να εχεις καποια εναλλακτικη. Εαν εσυ θεωρεις λυσεις:
    ΣΥΡΙΖΑ
    ΚΚΕ
    ΛΑΟΣ
    Οικολογοι
    τοτε ειναι αποψη σου, σεβαστη.
    Εμενα προσωπικα ομως τα μικρα αυτα κομματα με εκνευριζουν παροτι τα εχω ψηφισει τα 2 (ΚΚΕ, ΣΥριζα) γιατι παλιμπαιδιζουν. Οταν θα χαραξουν σαφη ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ πολιτικη , οταν θα εχουν σαφη θεση (με την οποια θα συμφωνω) και στα εθνικα θεματα. Οταν θα μαθουν να συνεργαζονται καταρχην μεταξυ τους για μια δυνατη αριστερα(τα 3), τοτε το ξανασυζηταμε. Ενω ο ΛΑΟΣ ας ερθει πιο κοντα στο κεντρο, ας σοβαρευτει ο ΓΚ με τους Ψινακιδες και τις Σαρρηδες και παλι συζηταμε ... ισως..

  34. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 05/10/2009 00:52:14

    Ενώ αν δεν έχεις εναλλακτική είσαι υποχρεωμένος να ελπίζεις ή σε προγραμματικές αοριστίες του κώλου (πασοκ) ή σε ανίκανους μοναχοφαγάδες δεξιούς.

    Μάλιστα. Τέτοιο επίπεδο δηλαδή?

    Καληνύχτα Ελλάδα

    • βαγγελης avatar
      βαγγελης @ greekpoliticalreview 05/10/2009 01:07:31

      καταρχην εσυ δεν λες σε τι ελπιζεις ή δεν ελπιζεις. Διοτι το ΚΚΕ πχ δεν προτεινει τπτ επι της ουσιας παρα μονο πληρη αλλαγη σε σχεση με το τι ισχυει σημερα. Οχι τροπο βεβαια για να πετυχουμε κατι τετοιο. Απλα στοχο.
      Ο ΛΑΟΣ παλι ειναι δεξια πολιτικη με γιαλατζι πολιτικους.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ περα απο τα πολλα εσωκομματικα προβληματα και τις συνιστωσες, εχει επιπλεον για μενα πολλα αμφιλεγομενα ζητηματα σε σχεση με εθνικα θεματα και οικονομικα θεματα.
      Οι Οικολογοι λογω τρεμοπουλου που τον εχουμε φαει στη μαπα στη θεσσαλονικη (ειδικα οσο ακουγα προ 10ετιας παρατηρητη) μου ειναι αποκρουστικοι, ιδιαιτερα λογω και της ελαφροτητας της αντιμετωπισης για καθε θεμα περα των οικολογικων.
      Παπαθεμελης; Παλαιο ΠΑΣΟΚ με δοσεις δεξιου...
      αλλα λοιπα; Δεν εχω βρει κατι να με εκφραζει.
      Μενουν ετσι ΝΔ κ ΠΑΣΟΚ. ΝΔ δεξιοτατη. Ποτε δεν ηθελα τη δεξια. Αλλα και ποτε δε συμπαθησα το ΠΑΣΟΚ και τα 'θα' . Δυστυχως εψηφησα μια και τελευταια φορα ΝΔ το 2004 να φυγει το ΠΑΣΟΚ διοτι δεν αντεχοταν αλλο. Φετος ψηφησα πρωτη και ισως τελευταια φορα ΠΑΣΟΚ για τον ιδιο λογο ΚΑΙ γιατι ο ΓΑΠ εχει μια αλλη οπτικη που ειναι ΚΑΘΑΡΑ δικη μου 'ιδιαιτεροτητα'. Ειναι πιο 'κοντα' στη συγχρονη τεχνολογια. ΙΣΩΣ αυτο τον κανει να εχει πιο ανοιχτο μυαλο. ΔΕΝ ξερω. ΔΕΝ το πιστευω 100% . Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα γινουν πολλα λαθη. Αλλα προσωπικα δεν εβρισκα κατι καλυτερο γιαυτη τη στιγμη διοτι συγχρονως ηθελα να φυγει 100% ο ΚΚ που ηταν καταντια..
      Εαν ο ΚΚ ειχε 'χτυπησει' τους πολιτικους που εφαγαν επι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ θα τον ψηφιζα ακομα και να μου εβαζε φορο 80%.
      Για πες μου εσυ αφου κακως ελπιζω τι θα επρεπε να προτιμησω;

      • ΑΡΗΣ Θ avatar
        ΑΡΗΣ Θ @ βαγγελης 05/10/2009 01:36:40

        Βαγγέλη είσαι περίπτωση . Αν δεν έκανα κάποιο σοβαρό λάθος έχεις ψηφίσει ΚΚΕ,ΣΥΡΙΖΑ ,ΝΔ , ΠΑΣΟΚ και αν ο ΛΑΟΣ έρθει πιο προς το κέντρο το "συζητάς".
        Ελπίζω σύντομα να περιορίσεις το ρεπερτόριο σου (όχι αναγκαστικά σε ένα κόμμα) εντός κάποιων πλαισίων.
        Ξέρεις, υποτίθεται ότι ο καθένας μας έχει ένα σύστημα αξιών, προτεραιότητες, απόψεις κτλ που δεν μπορεί να είναι συμβατά με θέσεις άλλου κόμματος
        ανα τετραετία (ή και συχνότερα)
        Συγγνώνη για το προσωπικό σχόλιο, απλώς εντυπωσιάστηκα (για να είμαι ειλικρινής, όχι θετικά)

        • βαγγελης avatar
          βαγγελης @ ΑΡΗΣ Θ 05/10/2009 01:42:25

          κανεις ενα λαθος. Ειπα ψηφισα ΝΔ γιατι ηθελα να φυγει το ΠΑΣΟΚ που ειχα σιχαθει και ο ΚΚ ηταν 'νεος' . μητσοτακιδες κλπ δεν θα ψηφιζα ποτε. Απο κει και περα ΛΑΟΣ ειπα οτι εχει γιαλατζι πολιτικους και ειναι και πολυ δεξιο κομμα. ΣΥΡΙΖΑ κ ΚΚΕ εχω ψηφισει γιατι ειμαι πιο κοντα σε πολλες θεσεις τους ΑΛΛΑ πλεον τους βαρεθηκα και αυτους με τα παιχνιδακια ή τη μη δυναμικη για κυβερνητικη πολιτικη. ΔΕΝ ειπα οτι θα ψηφιζα ΛΑΟΣ απλα αν γινοταν κεντρωο. ΑΝ αλλαζε ως κομμα (κατευθυνση) και ως συνθεση (πολιτικοι) δεν θα ειχα προβλημα. Απλα τοτε δεν θα ηταν ΛΑΟΣ. Επρεπε να καταλαβεις οτι προφανως ηθελα να εξηγησω στον Προφητη οτι κανενα κομμα δεν καλυπτει τις δικες μου θεσεις και αρχες. Ωστοσο, επειδη ΘΕΛΩ να ψηφιζω και επειδη σιχαθηκα τον ΚΚ κ τη ΝΔ (ειπαμε εκανα ενα σφαλμα και τους ψηφισα ελεω Σημιτη) δεν ηθελα να στηριξω καποιο ασχετο μικρο κομμα. Γιατι δυστυχως εκει θα κατεληγα.

        • βαγγελης avatar
          βαγγελης @ ΑΡΗΣ Θ 05/10/2009 01:54:02

          και για να ειμαστε λιγο πιο 'αναλυτικοι'.
          Πρεπει να ειναι καποιος κομματικοποιημενος;
          Οχι..
          Πολιτικοποιημενος;
          Ναι..
          Εγω λοιπον εχω καποιες θεσεις, αποψεις, αρχες. Αυτες κατα καιρους μπορει να εκφραζονται απο καποιο Α κομμα, αλλοτε αυτο το κομμα να αλλαζει πορεια και να μη με εκφραζει πια. Επιπλεον, συγχρονως συμβαινουν διαφορα γεγονοτα για τα οποια πρεπει να παιρνεις και θεση. Ολα αυτα λοιπον μαζι σε οδηγουν μερικες φορες στην καλπη να παρεις θεση ειτε κριτικη απεναντι σε καποιον ή θεση εμπιστοσυνης προς καποιον. Τοσο μακρινα βρισκεις ΣΥΡΙΖΑ κ ΚΚΕ; Γιατι κατα κανονα αυτα ψηφιζω σε ευρωεκλογες, δημοτικες και εθνικες. Το αν ΝΔ (φτου φτου) ψηφισα ηταν απο αντιδραση και το ιδιο και ΠΑΣΟΚ (παροτι 'θεωρητικα' ανηκει στην κεντροαριστερα, ... θεωρητικα παντα....)

  35. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/10/2009 01:55:13

    Αmbrosiac@
    Tήν Χρησιμοποίησε και ο Σεφέρης τήν ρήση τού Ηolderlin ως Προμετωπίδα στο ΄Ημερολόγιο Καταστρώματος Α΄.
    ΄΄Ανεξήγητο΄είπες΄Ανεξήγητο
    Δεν καταλαβαίνω τούς Ανθρώπους
    Οσο και να Παίζουν μέ τά Χρώματα
    είναι ολοι τους Μαύροι΄.
    Απο το Διάλειμα Χαράς.......

    Bέβαια ο Καρούζος το παει αλλού:'Από αγάπη στο αδέκαστο κενό
    από αλλοφροσύνη για ένα ξέφωτο
    θα περιπολούμε'.............

    Nάσαι Καλά.
    Καλή Εβδομάδα.

    • ambrosiac avatar
      ambrosiac @ Σπύρος 05/10/2009 03:13:17

      Εχεις δικιο Σπυρο, το θυμομουν αμυδρα και τωρα το ξαναβρηκα,

      "κι οι ποιητες τι χρειαζονται σ' ενα μικροψυχο καιρο;"


      Ευχαριστω και καλη σου εβδομαδα και σενα.

  36. Kennan avatar
    Kennan 05/10/2009 03:01:34

    Ειλικρινά απορώ με τον τρόπο που ψηφίζουν οι Έλληνες, λες και το ΠΑΣΟΚ αποτελεί την λύση για τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει το Ελληνικό κράτος από την ίδρυση του και τα έπειτα. Το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι θέλουμε άλλους να αποφασίζουν για μας. Άρα είμαστε θύματα της εκάστοτε εξουσίας. Δηλαδή βρισκόμαστε ένα βήμα πριν το κάψιμο της Κορίνθου. Ο νοών νοήτω

  37. ambrosiac avatar
    ambrosiac 05/10/2009 03:17:20

    Ου παντος πλειν ες Κορινθον, αλλα... βρεθηκαν αρκετοι :)

  38. Giannis76 avatar
    Giannis76 05/10/2009 04:30:20

    Αν και ψήφισα ΠΑΣΟΚ η μεγάλη αυτή διαφορά των 10 μονάδων δεν την περίμενα...
    Και μπορώ να πω με τρομάζει!

    Πάντως απο το 89 μέχρι σήμερα το ΠΑΣΟΚ είναι το κόμμα που έρχεται μετά από μια άθλια διακυβέρνηση της ΝΔ να "σώσει" την κατάσταση. Το 93 ανέλαβε την εξουσία από τη ΝΔ του Μητσοτάκη με μια χώρα στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα.
    Να δούμε αν θα τα ξανακαταφέρει...

    Υ.Γ Όταν πρωτομπήκα σε αυτό το site πίστευα ότι είναι φιλοαριστερό. Τώρα πιστεύω ότι είναι φιλοδεξιό!

    • Paris avatar
      Paris @ Giannis76 05/10/2009 04:50:58

      to 93 filtate ypirxe draxmi.Kai o Xolargos ekobe pentoxiliara synexeia.Twra einai eyrw kai ta problimata eixane fanei apo to 2002.

      Mesa stis prwtes 10 meres anamenetai i eksaggelia tou sbisimatos tw xrewn apo daneia.

      Eidwmen.....

    • ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
      ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ @ Giannis76 05/10/2009 13:33:01

      το ερωτημα ειναι το εξης : Γιατι καθε φορα μετα απο μια τετρατια της ΝΔ ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ; ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ !

      1993,2009 ΚΤΛ...ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ .... ΤΟΤΕ ΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ξαναεμπιστευεται ;

      Υ.Γ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ! ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΑΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ) ...

      ΟΠΟΤΕ κ. Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ "ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ" ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΣΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ...ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΣΕΝΑ !

  39. blue nile avatar
    blue nile 05/10/2009 06:32:42

    ...το ΠΑΣΟΚ το ξέρουμε...πακτωλός δισεκατομμυρίων έπεσαν κατά τη διάρκεια της εικοσαετίας που κυβέρνησε που όμοιο του δεν είχε δει ο τόπος...με αυτά τα λεφτά έφτιαξε μία και μισή γραμμή μετρό τη μισή Εγνατία και το δυσλειτουργικό αεροδρόμιο στα Σπάτα...τα υπόλοιπα έγιναν βίλες, πισίνες, ακριβά κότερα, αυτοκίνητα πολυτελείας...η χειρότερη παρακαταθήκη που είχε αφήσει όμως ήταν η αναξιοκρατία...κομματικά στελέχη με ανεπαρκή ή και καθόλου προσόντα κατέλαβαν θέσεις κλειδιά... είναι και η νομιμοποίηση της διαφθοράς στο συλλογικό υποσυνείδητο των Ελλήνων...έχουν ειπωθεί πολλές φορές αυτά...όποιος δεν τα δέχεται πρόβλημα του...δυστυχώς για όλους μας η εξαετία Καραμανλή δεν κατάφερε να αλλάξει και πολλά ούτε και να αποτελέσει κάτι το πολύ διαφορετικό από τα πράσινα πεπραγμένα...σήμερα πληρώνονται όλα...εύχομαι στον ΓΑΠ καλά επιτυχία έτσι και αλλιώς χρειαζόμαστε μια σωστή διακυβέρνηση...η τιτάνια όμως προσπάθεια των οργανωμένων συμφερόντων να τον επιβάλουν όπως αυτή εκφράστηκε και υλοποιήθηκε από τα ΜΜΕ, κομίζει αρνητική παρακαταθήκη...καλημέρα και καλή τύχη...

  40. dimitrios avatar
    dimitrios 05/10/2009 07:42:03

    Τα πρόβατα ψήφισαν τη σφαγή τους.........μπεεεεεεεεεεεεε

    http://amphiktyon.blogspot.com/2009/09/bravo-yorgo-huriet.html

    Τετάρτη, 23 Σεπτέμβριος 2009
    BRAVO YORGO ΑΠΟ "HURIET"
    Ο ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ YORGO ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ :


    1/ ΚΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ.

    2/ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ.

    3/ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΚΤΟΝΙΑ,

    4/ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ -ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΙΣ

    5/ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

    6/ ΚΑΙΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

    7/ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΑΡΓΥΡΩΝΗΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ .

    ΟΜΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΕΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ , ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΝΑΝ



    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΓΚΑΟΥΛΑΙΤΕΡ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ

    ΟΧΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ, ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


    http://kostasxan.blogspot.com/2009/10/blog-post_7749.html

    4 Οκτώβριος 2009
    Αμερικανικό σχέδιο «συνολικής διευθέτησης» Αιγαίου

    Με ΝΑΤΟϊκή ομπρέλα θα επιβληθεί

    συνδιαχείριση στο Αιγαίο!!!


    Σχέδιο για συνολική λύση των προβλημάτων στο Αιγαίο (για την ακρίβεια «πλαίσιο συνολικής διευθέτησης», όπως χαρακτηριστικά καταγράφεται σε άτυπο ΝΑΤΟϊκό έγγραφο) προωθεί μέσω ΝΑΤΟϊκών θεσμών η Ουάσιγκτον. Κάτι που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα εκδηλωθεί αμέσως μετά τις σημερινές εκλογές, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Ανεξάρτητα δηλαδή του ποια θα είναι η αυριανή κυβέρνηση της χώρας.
    Αυτό επισημαίνεται και σε απόρρητη έκθεση της οποίας αποδέκτης και κοινωνός είναι το υπουργείο Εξωτερικών, ενώ σχετικά με όσα τεκταίνονται, καλά ενημερωμένη διπλωματική πηγή ανέφερε πως:
    «Δεν είναι καθόλου άσχετες με αυτές τις αμερικανο-νατοϊκές προθέσεις οι συνεχιζόμενες και κλιμακούμενες τουρκικές προκλήσεις, που σκοπεύουν στο να δημιουργήσουν αφενός κλίμα εκβιαστικών πιέσεων και αφετέρου τετελεσμένα, που θα βαρύνουν στην πλάστιγγα του προωθούμενου συμβιβασμού».
    Όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από τις ίδιες πηγές, η Ουάσιγκτον ευνοεί ρυθμίσεις που εδράζονται σε καθεστώς ελληνοτουρκικής συνδιαχειρίσεως συγκεκριμένων ζωνών του Αιγαίου (όλως τυχαίως είναι αυτές στις οποίες έχουν διαπιστωθεί τεράστια κοιτάσματα πετρελαίου), παρεμβάλλοντας και συμμαχικές «στρατηγικές ανάγκες», όπως προκύπτουν «από προβλεπτές εξελίξεις στην Εγγύς Ανατολή και τον Καύκασο» και όπως διαμορφώνονται από νέους σχεδιασμούς.
    Δεν είναι άσχετες προς τα πιο πάνω, οι ενέργειες του αμερικανού διοικητή στο Συμμαχικό Αεροπορικό Στρατηγείο της Σμύρνης, οι οποίες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις έδωσαν απόλυτη κάλυψη στις τουρκικές προκλητικές παραβιάσεις, εντάσσοντάς τες σε ΝΑΤΟϊκές ασκήσεις. Κάτι που δεν γίνεται για πρώτη φορά. Με τη διαφορά ότι τώρα τέτοιες «νομιμοποιητικές» απόπειρες παρεμβάλλονται στις κατ’ εξακολούθηση σαφώς επιθετικές εξορμήσεις των τουρκικών αεροπορικών σχηματισμών, οι οποίες συνήθως καταλήγουν μέχρι και σε εικονικές βυθίσεις για βομβαρδισμό ελληνικών νησιών.
    Πέραν όμως αυτών των αμερικανικών προθέσεων, συνυπάρχουν και πληροφορίες –μέχρι και ενδείξεις- σύμφωνα με τις οποίες:
    - Η Άγκυρα επιδιώκει προώθηση δικούς της γενικού σχεδίου λύσεως των Ελληνοτουρκικών, σε όλο τους το φάσμα, θέτοντας:
    α. θέμα «τουρκικής μειονότητας» σε Θράκη και Δωδεκάνησα
    β. ζητήματα «Αιγαιωτικών διαφορών» (περί γκρίζων –δήθεν- ζωνών, υφαλοκρηπίδα κ.α.) και
    γ. θέμα οριστικής ρυθμίσεως του Κυπριακού, παρόλο που αυτό δεν εντάσσεται στις διμερείς διαφορές, τίθεται όμως ως εκβιαστικός μοχλός!
    Η Άγκυρα (παίζοντας κυριολεκτικά με όλα τα ζητήματα, στα οποία δεν διστάζει να τεντώνει το σχοινί μέχρι τα άκρα) θα επικαλεσθεί όσον αφορά ειδικά το Αιγαίο –όπως έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν με βάση απόλυτα έγκυρες πηγές- τη Συμφωνία της Μαδρίτης (υπογράφηκε επί κυβερνήσεως Σημίτη και με υπουργό εξωτερικών τον Θεόδωρο Πάγκαλο), στην οποία αναγνωρίζονται ζωτικά συμφέροντα, δηλαδή νόμιμα δικαιώματα της Τουρκίας στο ελληνικό αρχιπέλαγος! Κάτι που αποτελεί αυθαίρετη ερμηνεία, εντούτοις η κυβέρνηση Σημίτη έδωσε λαβή στην Τουρκία να την κάνει σημαία και να την προβάλει και μάλιστα πειστικά προς τους τρίτους (ελλείψει αντιδράσεων από την Ελληνική πλευρά και τους Έλληνες υπουργούς εξωτερικών π.χ. Ντόρα Μπακογιάννη).
    Η κατάσταση, όπως προκύπτει από αυτές –αλλά και άλλες πολύ σοβαρότερες πληροφορίες- θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την Ελλάδα, η οποία και θα βρεθεί κάτω από αδυσώπητες πιέσεις σε περίοδο κατά την οποία θα έχει οξύτατα εσωτερικά προβλήματα, κυρίως οικονομικά, που θα δοκιμάσουν τις αντοχές της, καθιστώντας την πιο ευάλωτη. Και αυτό δεν είναι άσχετο με αυτές τις εξωτερικές παρεμβάσεις σε οτιδήποτε αφορά τα εθνικά της θέματα.
    Το υπουργείο Εξωτερικών γνώριζε αυτές τις κινήσεις και τις συμμαχικές προθέσεις, τις οποίες βεβαίως ούτε και η αξιωματική αντιπολίτευση αγνοούσε (πως θα μπορούσε άλλωστε να γίνει αυτό;…) Και οι δύο πλευρές, όμως, παραμέρισαν αυτά τα εθνικά ζητήματα, που αφαιρέθηκαν εντελώς από την προεκλογική ατζέντα και περιορίστηκαν σε κάποιες στιγμιαίες αναφορές (κυρίως ως άλλοθι…) αποφεύγοντας να τονίσουν τους κινδύνους που είναι μπροστά μας.

    http://apneagr.blogspot.com/2009/02/blog-post_5963.html

    Τετάρτη, 11 Φεβρουάριος 2009
    Τί είχε πεί η κυρία Μπενάκη...;

    Τα είχε πει η κυρία Μπενάκη στον κ. Παπούλια, αλλά τότε αυτά που είπε δεν πήραν μεγάλες διαστάσεις και δεν σχολιάστηκαν σχεδόν από κανέναν.

    Σε ποιο κράτος θα ακούγονταν τέτοια πράγματα από πολιτικό και μάλιστα βουλευτή και δεν θα υπήρχαν αντιδράσεις; Μόνο στην Ελλάδα που όλοι ,πλην ομολογουμένως ελαχίστων από την πλευρά του ΛΑ.Ο.Σ, αποσιώπησαν το θέμα και το περιεχόμενο της ομιλίας της κυρίας Μπενάκη.

    Αυτό το βίντεο είναι... μια απόδειξη ότι οι κυβερνώντες γνώριζαν και γνωρίζουν πολύ καλά τις εξελίξεις στα εθνικά μας θέματα πριν καν αυτές εκδηλωθούν. Φυσικά το χρονικό όριο το οποίο οποίο ανέφερε η κυρία Μπενάκη δεν έχει παρέλθει ακόμα, κάτι που σημαίνει ότι ίσως δεν τα έχουμε δει όλα ακόμα. Μήπως υπάρχουν και πολύ χειρότερα για το έθνος μας που έχουν συμφωνήσει οι κρατούντες και ακόμα δεν τα έχουμε δει ή δεν τα έχουμε καταλάβει;
    Ξυπνήστε Έλληνες επιτέλους.
    Δεν είναι δυνατόν να λένε ότι θα περιοριστούν τα σύνορα μας και ένα κομμάτι της εθνικής μας κυριαρχίας και εμείς να τους ξαναψηφίζουμε.



    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας

    Οτι κι αν πάθουμε

    Φταίμε εμείς που τους ψηφίζουμε

    http://www.youtube.com/watch?v=xgrIEeHGUA0

  41. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/10/2009 08:54:53

    Εντάξει παιδιά, εκλέγεται ο Ανατολάκης. Μην ανησυχείτε για το μέλλον σας.

  42. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 09:00:45

    Πολιτικο Κομμα με Πολιτικο Πτωμα !

    Ανατριχιαζω στην ιδεα του Μητσοτακεικου..

    Ανατριχιαζω στην ιδεα των Πρασινων παλληκαριων της Μιζενς...!! ( ολοι εξω ειναι !! )

    Ανατριχιαζω με τους ευχαρεις πρασινους-μεταναστες και τα ονειρα τους..

    Ανατριχιαζω και ζαλιζομαι απο τις τριπλες του Καρατζαφερη..

    Ανατριχιαζω αλλα και χαιρομαι για Σημιτη - Βαγγελη..

    ΤΕΛΟΣ ανατριχιαζω στην ιδεα οτι δεν υπαρχουν πια Πολιτικες Προσωπικοτητες μεγαλης εμβελειας να παρουμε μαζι τους τη Χωρα απο τον πατο.

    Διαχειριστες παμπολοι. Τροχονομοι οπως τους ονομαζω. Σφραγιδοκρατορες απειροι. Τρισαθλιοι Πολιτικοι πολλοι.

    Φιλε ΓΑΠΠ,
    ολοι χαρηκαν τον τελευταιο μηνα με σενα αγορι μου.. ειδικα τα Πρασινα ΜΜΕ. Προσεχε καλε μου διοτι δεν εχεις τον τσαμπουκα κ λεγειν(!! εστω για τα ματια του κοσμου..) του μπαμπα. Θα σε φανε ( πρασινο )..λαχανο

    Μεσα στην κιντερ εκπληξη που σου εκαναν δωρακι την οποια με χαρα και τιμη αποδεχθηκες εχουν βαλει απασφαλισμενη χειροβομβιδα. Αν "χαλαρωσεις".. εσκασε.

    Φιλε ΚΚ,
    δαιδαλος αγοραρα μου. Υπευθυνη Ξεκουραση. Νομιμοποιηση και τιμωρια της χαλαροτητας. Δε βγηκε και ο Αχιλλεας... στο Συνεδριο ταπεινα σε παρακαλω πολυ !! μετα στα εδρανα με τον επιτιμο.. και τα παλαιοσκυλα.

    ΠΠ

    ΠΠ

  43. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 09:26:09

    Εκτός Βουλής μένουν... ΝΔ
    Γιώργος Αλογοσκούφης, Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, Κατερίνα Παπακώστα, Λευτέρης Ζαγορίτης, Αρης Σταθάκης, Θόδωρος Κασίμης. Μας έμεινε ο Κυριάκος..ο πράσινος.
    Ο "στην υγειά to everybody"... λακησε.. χαχααα !

    απο ΠΑΣΟΚ, εκτός μένουν..
    Στέφανος Τζουμάκας και Νίκος Μπίστης τι δράμμα κ αυτό ! Ευτυχως εχουμε Χυτηρη και Πρωτοπαπα ! αχχαα τι τραβαμε κ εμεις.

    ΠΠ

    • Swell avatar
      Swell @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 10:42:06

      Eντός στη Δωδεκάνησο Κρεμαστινός και Νικητιάδης. Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι:

      http://swell-swell.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

  44. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 09:33:38

    Καλύτερος τίτλος εφημερίδας σήμερα...

    "Αυτοδυναμία στην Τούμπα !" Σπορ του Βορρά !


    ΠΠ

  45. tiramola avatar
    tiramola 05/10/2009 09:35:00

    Σφαλιάρα και στον Αναστάση Παπαληγούρα που μένει εκτός....
    Αγκαλιά με το kanis στη λαική εμφανίστηκε και δεν ντρεπότανε ο τεμπέλης που δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του....

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 05/10/2009 09:41:43

      Συγχαρητηρια τιραμόλα μου.. να σε λεω Τήρα-Αμόλα?

      Απο ανεπαγγελτους η Βουλη γεμάτη.. Παρισο-Μπλε. ασε...

      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 05/10/2009 09:43:53

      Πες μου που εισαι και το κανιιεις..!!!

      θα σου λείψουν οι..Τζουμάκας και Μπίστης ??

      Χαρηκες με Χυτήρη και Πρωτόπαππα?

      ΠΠ

      • maquis avatar
        maquis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 09:51:36

        Ευτυχώς βγηκε ο Γείτονας.!!!

  46. Vass avatar
    Vass 05/10/2009 09:45:46

    H πιο cult διαφήμιση παίζει στη ΝΕΤ. Το βιβλίο με τις συμβουλές για να κερδίσεις στις Δημοτικές και Νομαρχιακές εκλογές. Σϊγουρη επιλογή.
    Τώρα που θα έχει χρόνο θα γράψει βιβλίο ο Κωστάκης "Πώς να χάσεις στις βουλευτικές εκλογές".

  47. tiramola avatar
    tiramola 05/10/2009 09:53:18

    Εκείνο που μου δίνει ελπίδες ΠΠ είναι ότι όλοι οι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ στην περιοχή μου όπου και αν έκαναν ομιλίες επαναλάμβαναν διαρκώς ότι είναι η τελευταία μας ευκαιρία.
    Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε.
    Όλοι θα κριθούν!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 05/10/2009 10:07:19

      Θα συμφωνησω αρκεί να το εχουν πιστεψει και να το κανουν σημαια τους απο σημερα εστω μεχρι το Μαρτη.. και όχι προεκλογικο μπαλαμουτι. μετα βλέπουμε !! Φανταζεσαι τον ΚΚ Πρόεδρο ?? Jumbo Ηρ. Αττικού χαχαχα

      ΠΠ

  48. eleftheros avatar
    eleftheros 05/10/2009 09:59:10

    Μην αυταπατάσθε κύριοι.
    Δεν νίκησε ο κακομοίρης ο Γιωργάκης.
    Ο άλλος Γιωργάκης νίκησε.
    Μπόμπολας και ξερό ψωμί.
    Κυριολεκτικά.

  49. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/10/2009 10:01:29

    αυτός είναι ο ορισμός του landslide

    Αν υπάρξει στοιχειώδης διαχειριστική ικανότητα, κάτι θα μαζέψουν. Για μια διετία-τριετία δεν θα υπάρξει μάσα. Ελπίζω να μην καταστρέψουν ότι έχει μείνει από το τοπίο στο όνομα της (ίσπανογαλλογερμανικής) πράσινης ανάπτυξης.

    Συναίνεση είναι το κλειδί.

    Όσο για την ΝΔ... Μπορέι κανείς να στείλει την Ντόρα με one way ticket στην Τασμανία;

  50. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 05/10/2009 10:04:46

    Έπεσα τελείως έξω στις εκτιμήσεις μου στο ζήτημα της αυτοδυναμίας.
    Επειδή όμω,ς όπως έχει ειπωθεί, "αυτό που πρέπει να γίνει θα γίνει, έστω κι αν γίνει κάτι άλλο" τα ζητήματα που τίθενται αναφορικά με το επόμενο μέλλον είναι δυο:
    Η χώρα έχει προγραφεί και της επιβάλλεται σήψη και διάλυση. Δεν αμφιβάλλω ότι το μέλλον της θα είναι ζοφερό. Εύχομαι για μια ακόμη φορά να διαψευστώ.
    1. Ο Καραμανλής - πέρα από την απαράδεκτη πολιτική που ακολούθησε - την οποία μόνο σε ένα ποσοστό του καταλογίζω προσωπικά - βάλθηκε άγαρμπα από τις δυνάμεις της υπερεξουσίας εκτός και εντός ΝΔ. μέχρι του τελικού γκρεμίσματος. Όποιος δεν είναι σε θέση να δει αυτήν την διαπίστωση, κατά την γνώμη μου, είναι αφελής. Το ερώτημα είναι κατά πόσο θα συνθηκολογήσει υποχωρώντας μόνιμα, ή εάν θα επιζητήσει επάνοδο στην πολιτική σε νέα - υγιέστερη από το παρελθόν - βάση.
    Παίρνω την τελευταία φράση των χθεσινών δηλώσεων του πολύ σοβαρά. Εάν τολμήσει την υπέρβαση και την σύνθεση θα τον στηρίξω.
    2. Το δεύτερο ερώτημα αφορά την επιλογή του Παπανδρέου από το κατεστημένο. Αυτή έγινε ολοφάνερη προεκλογικά με την στάση των νταβατζήδων όσο και μετεκλογικά με τα συγχαρητήρια του Ομπάμα, πριν καταμετρηθούν οι μισοί ψήφοι. Έγινε η επιλογή του Παπανδρέου για να πελεκηθεί αυτός, όπως ο Καραμανλής, στην βάση του ολοκληρωτικού επαναπροσδιορισμού του πολιτικού τοπίου, ή προορίζεται αυτός για την εφαρμογή των προδοτικών σεναρίων σε βάρος της χώρας;
    Όσο αφορά το δεύτερο ερώτημα θα ρυθμίσω τις επιλογές μου ανάλογα με τις εξελίξεις.

  51. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 10:36:32

    Ευλογημένο Πατοπέδι...
    Α.
    Φίλε ΓΑΠΠ, τι θα κάνεις με τους κουκουλοφόρους ???
    θα κριθείς εκεί όπου ο ΚΚ "έχασε" όταν αφησε να καεί η Αθήνα περσυ το Δεκ.
    Θα κριθείς όχι για το όσα αντιπολτευτικά υποστήριζες ΑΛΛΑ για το Σοσιαλιστο-Δημοκρατικό σου ύφος και την Τάξη και τους Νόμους.

    Β.
    Τι θα κάνεις με τη Μίζενς και τα Πράσινια μπουμπούκια σου?? Με τον Τσουκράτο ? Εαν βρείς και μπλέ Μιζενς-lovers, στο κλαρί όλους!!

    Δε θέλουμε χάρες, αλλά χαρές ! οκ ??

    Τήρα-Αμόλα... μου εσύ πρέπει να φωνάζεις πρώτος πλέον.

    ΠΠ

    • maquis avatar
      maquis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 10:51:44

      Kαι με τον Γείτονα; Τώρα αφου εκλέχτηκε έχει πάλι ασυλία!!!

  52. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 05/10/2009 10:46:47

    Δυστυχώς, ποτέ δεν θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε από τον αμείλικτο κανόνα του "κάθε επόμενη κυβέρνηση είναι χειρότερη από την προηγούμενη, ΕΚΤΟΣ αν σπάσει ο κύκλος και αρχίσει νέος ("μεταπολίτευση", "εποχή Πασόκ" κλπ).

    ΑΝ έχουμε την αρχή ενός νέου κύκλου, θα υπάρξει μια μικρή και προσωρινή ανάκαμψη. Αν όχι, μαύρα τα γραμμένα.

    Εδώ θα είμαστε, δεν φεύγουμε.
    Το πολύ πολύ όποιος δεν αντέξει την κριτική να βαφτίσει δεξιό το αντι και να την κοπανήσει...

  53. lypon avatar
    lypon 05/10/2009 10:47:36

    Θωμάς Μαύρος (MRB, 7.50 πρωί σήμερα): Την Παρασκευή το ποσοστό των αναποφάσιστων ήταν 12% – 15%.

    Αυτό σημαίνει ότι ο κύριος όγκος τους ψήφισε το νικητή, μετατρέποντας τη διαφαινόμενη νίκη σε χιονοστιβάδα. Αυτό το ποσοστό, όμως, κομματικά δεν ανήκει πουθενά. Και στις επόμενες εκλογές, κατά τεκμήριο, θα ξαναψηφίσει κριτικά.

    Με άλλα λόγια, ο ΓΑΠ θα κρίνεται διαρκώς και αυστηρότατα, από την πρώτη στιγμή. Προσωπικά, δεν ελπίζω τίποτα. Η 10ετής θητεία του σε υπουργικές θέσεις μιλάει από μόνη της, όπως και η τεράστια (επί τίνι ανταλλάγμασιν;) υποστήριξη από το σύνολο των media.

    Αυτά τα ολίγα. Το μόνο ευοίωνο από τις εκλογές φαίνεται να είναι το ποσοστό των ψηφοφόρων που πλέον ψηφίζει κριτικά, και όχι κάτω από κομματικές σημαίες…

  54. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/10/2009 10:53:29

    Οπως εγραψα και σε αλλο ποστ υπηρξε τεραστια αποχη ψηφοφορων της ΝΔ.
    Ολοι αυτοι ουτε διεταχθησαν απο εργολαβους ουτε απο ξενες υπηρεσιες.
    Ο Καραμανλης ανατιναξε μονος του το κομμα του αρνουμενος να ικανοποιησει αιτηματα των δικων του οπαδων.Παρομοια συμπεριφορα μονο ο Γκορμπατσωφ ειχε.
    1) Οι θρησκευομενοι ηλπιζαν στην επαναφορα του θρησκευματος στις ταυτοτητες.
    Αντ αυτου ειδαν συκοφαντηση της Εκκλησιας με σκανδαλα.
    2) Οι ριγμενοι μικροεργολαβοι περιμεναν δικαιοτερη κατανομη εργων.
    Αντ αυτου ειδαν συνεχιση και ενισχυση της μπομπολοκρατιας που ταυτοχρονα εβριζε τον Καραμναλη.
    3) Οι νομοταγεις περιμεναν παταξη του εγκληματος και αντιμετωπιση βανδαλισμων και λαθρομεταναστων.
    Αντ αυτου ειδαν γιγαντωση των αναρχικων και εμπρησμο των πολεων μας και του εγκληματος καθως και ισλαμιστικες διαδηλωσεις στην Αθηνα.
    4) Οι ιδεολογικοι δεξιοι περιμεναν καποια χαλαρωση της αριστερας προπαγανδας.
    Αντ αυτου ειδαν τη ΝΔ μοναδικο κομμα της ευρωπαικης κεντροδεξιας να καταψηφιζει το μνημονιο για τα εγκληματα του κομμουνισμου.
    5)Μεχρι και στο....ποδοσφαιρο παναθηναικοι και αεκτζηδες περιμεναν γηπεδα και καποιες αλλαγες.Αντ αυτου μια απο τα ιδια.
    Ασφαλως υπαρχουν και μερικοι που ικανοποιηθηκαν απο τον Καραμανλη.
    Ειναι η Παπαρρηγα για το αρραγες εθνικο μετωπο υπερ της μνημης του Σταλιν στα ευρωπαικα ψηφισματα και τις συνταξεις των ανταρτων του ΔΣΕ που υλοποιησε ο Παπαληγουρας,το indymedia για την απροσκοπτη δραση και δευκολυνση των θαμωνων του,οι προοδευτικοι δημοσιογραφοι της ΕΡΤ για τα ντοκυμανταιρ που επαιζαν υπερ τη Κουβας και οι "αριστεροι" εκδοτες που εκλεισαν ολες οι αντιπαλες εφημεριδες.
    Μονο που ολοι αυτοι ΔΕΝ ψηφιζουν Νεα Δημοκρατια.
    Kατα τα αλλα φταιει η Ντορα και η υπονομευση.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ ψυχραιμια 05/10/2009 13:23:04

      "Ολοι αυτοι ουτε διεταχθησαν απο εργολαβους ουτε απο ξενες υπηρεσιες".
      Το ροκάνισμα με το DVD ποιος το οργάνωσε; Την εισαγωγή των κανιβάλων του Σόρος τον Δεκέμβριο, ποιος την οργάνωσε; Την αποσταθεροποίηση με την τρομοκρατία ποιος την οργάνωσε; Ποιος έβαλε το δικηγορικό γραφείο των ΗΠΑ να βγάλει στην δημοσιότητα επιλεκτικά στοιχεία για το σκάνδαλο της Μίζενς στην δημοσιότητα; Τις πυρκαγιές το 2007 και το 2009 ποιος τις έβαλε; Στην JP Morgan ποιος ξεπούλαγε τον ιδρώτα των εργαζόμενων; Όταν το "Πρώτο Θέμα" έβγαζε στη φόρα το σκάνδαλο του Μαγγίνα ποιος πατρονάριζε; Όταν η Μπίλντερμπεργκ ροκάνιζε την εικόνα του Καραμανλή με τον Αλογοσκούφη, ποιος πατρονάριζε; Και το πιο απλό: Ποιος τον πίεσε για διεξαγωγή πρόωρων εκλογών, άλλο το εάν η Ντόρα και ο Σουφλιάς αποτελούν ξένα σώματα μέσα στην ΝΔ;

  55. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 10:58:56

    Αρχαίε αγόρασες χαρτιά την περασμένη εβδομάδα?? :)

    ΠΠ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/10/2009 11:16:25

      ποτέ δεν σπεκουλάρω... οι ζαχαροπλάστες δεν τρώνε γλυκά. Εξ άλλου τα fundamnentals δεν άλλαξαν. Λίγη ευφορία και μετά κα΄θε κατεργάρης στον πάγο του. (Λες οι κατεργάρηδες να κάνουν κουπί με μεγαλύτερη όρεξη;)

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 05/10/2009 11:21:06

        μην γραψω κωδικους τωρα.. αλλα ξερεις εσυ !! στην αναμπουμπουλα χαιρονται..

        ..εστω μεχρι αυριο να δουμε το Πρασινο ΥΠ Συμβουλιο.

        Αν δω τον ΓΑΠΠ σε Υπ Οικων συμπέθερε..!! ααχ αααχ ααααααχ

        ΠΠ

  56. PhD avatar
    PhD 05/10/2009 10:58:58

    Ευχόμαστε ολόψυχα στον Γ. Παπανδρέου και την κυβέρνησή του καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο της για το καλό της Ελλάδος. Ασφαλώς η λύση των οικονομικών προβλημάτων έχει προτεραιότητα. Όμως η ριζική λύση στα προβήματα αυτά θα προκύψει μόνο αν προηγουμένως ο Γ. Παπανδρέου δώσει νικηφόρα μάχη κατά της γραφειοκρατίας, των κατεστημένων συμφερόντων και της διαφθοράς στο Δημόσιο. Πρέπει να πνεύσει άνεμος αξιοκρατίας σε όλα τα επίπεδα της Δημόσιας διοίκησης.
    Μόνο έτσι και με τους Έλληνες ενωμένους θα βρεί η χώρα το βηματισμό της προς την ανάπτυξη και την ευημερία.

  57. donaE avatar
    donaE 05/10/2009 11:00:07

    Ο Βενιζελος διαβασα οτι δεν ενδιαφερεται για κυβερνητικη θεση.
    Πολλες γυναικες στην κυβερνηση και ...αλλα τετοια.Αυτο θα ητανε καλο αν αντιστοιχουσε σε πραγματικη δυναμικη.Αλλιως κλαφτα.
    Εμενα μου φαινεται πως συντομα τελειωνουμε με τις δυναστειες και με τους Γιωργακηδες και Κωστακηδες και γενικως -ακηδες.
    Το θεμα ειναι ποσο θα κοστισει το ξεκαθαρισμα και αν γινεται ερημην μας.

  58. διαβατήριο avatar
    διαβατήριο 05/10/2009 11:05:51

    Θα επισημάνω και πάλι αυτό που είχα πει μέρες πριν και απάντηση δεν έλαβα ποτέ ( http://www.antinews.gr/?p=14941 )

    Πολιτικά ο τίτλος θα μπορούσε να είναι “Εως 10% μπορεί να φτάσει η διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ”?

    Αν ναι, πιστεύεις ότι πολιτικά έχει μικρότερη αξία αυτό από το 2.5% του άρθρου? Εγώ πιστεύω πως το 10% προκαλεί πάταγο, το 2.5% αντίθετα χάνεται στην εναλλαγή της εξουσίας.

    Προεκλογικά το site απέτυχε να ανταπεξέλθει και αντιμάχησε την κοινή λογική, το χρεώνω σαν σφάλμα και συνεχίζω με γνώμονα το "ουδείς αλάνθαστος"

  59. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 05/10/2009 11:13:20

    fACTOR βαλε υποψηφίοτητα για αρχηγός της Νδ Ησουν ο πιο αισιόδοξος.

  60. blue nile avatar
    blue nile 06/10/2009 12:37:02

    ...να υπενθυμίσω ότι το 2002 ο πρωθυπουργός ο καταλληλότερος και ο υπου ργός εξωτερικών ο ΓΑΠ, υπογράψαν το λεγόμενο κείμενο της Αγκυρας σύμφωνα με το οποίο η Τουρκία μπορεί να ασκεί βέτο σε οποιαδήποτε επέμβαση του ευρωστρατού στα σύνορα της με την Ελλάδα και με την Κύπρο...πάπαλα δηλαδή οι μέχρι τότε ελπίδες μας για προστασιά των ελληνικών συνόρων από την Ευρωπαική κοινότητα...μπορούσαν κάλλιστα να μπλοκάρουν τη διαδικάσία ακόμα και με δικό μας βέτο ... ανταυτού υπέγραψαν το αίσχος και γυρίσαν στην μιλώντας για σημαντική επιτυχία της εκλληνικής εξωτερικής πολιτικής...αυτός ο ακραιφνής πασοκικός αμοραλισμός θα ξανακυβερνήσει αυτή η ενδοτικότητα, σύννεφο θα πάει η καρπαζιά πάλι...και όλοι εμείς ακολουθούντας τα πρότυπα των καταναλωτικών ανθρωποειδών ασχολούμαστε με τις φρούδες υποσχέσεις του ΓΑΠ για μελλοντικές παροχές και εκλέξαμε τον ταγό της εδαφικής συρρίκνωσης της πατρίδας μας...λες και αυτή ανήκει μόνο σε μας...όχι στους προγόνους, στους ήρωες, στους θεούς και το κυριότερο στα παιδιά μας...ξεχνώντας ότι η πραγματική ευτυχία είναι η ελευθερία..ευδαίμον είναι μόνο το ελεύθερον...και ελεύθερον είανι μόνο το εύψυχον...σε αντιδιαστολή με τον ΓΑΠ και τους συνεργάτες του που θέλουν σε αγαστή σύμπνοια με τους ξένους ομοιδεάτες τους μια Ελλάδα δορυφορίσκο της νέας τάξης με μια άβουλη παρουσία, έρμαιο της νατοκεμαλικής θηριωδίας...και όποιος εκφράζει παρόμοια να αφορίζεται ως εθνικιστής ελληναράς...και να επισείεται μόνιμα η απειλή του πολέμου ως παύση αντεπιχειρημάτων...το αντιθετικό τους δίπτυχο είναι υποταγή ή πόλεμος...λες και δεν υπάρχει μια αξιοπρεπή πολιτική και διπλωλατία ως μέση λύση...λες και η ίδια η θαραλλέα σου στάση το δικό σου ανυπόταχτο και η προετοιμασία ή η αναζήτηση συμμαχιών, δεν είναι τις περισσότερες φορές ικανές και αναγκαίες συνθήκες να αποτρέπεις την εμπλοκή...

  61. blue nile avatar