#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/10/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα τέσσερα στρατηγικά λάθη της κυβέρνησης



Τον τελευταίο καιρό σα να… τσίμπησε δηλητηριώδης μέλισσα την κυβέρνηση. Εκεί που κάτι καλό πάει να γίνει, εκεί που το κυβερνητικό στρατόπεδο έδειξε πυγμή στο θέμα της Χρυσής Αυγής. Εκεί που σε οικονομικό επίπεδο «ξεκολλάει» η χώρα και έρχονται επενδυτές ενώ ξεπαγώνουν οι σχέσεις με τη Ρωσία, η κυβέρνηση δείχνει να έχει ακόμη «κολλήματα» στο παρελθόν.

Δείχνει να κάνει στρατηγικά λάθη που αν δεν τα διορθώσει θα της κοστίσουν και δύσκολα θα αναστρέψει την κατάσταση που πάει να διαμορφωθεί. Κι όμως. Έχει τις δυνατότητες να το κάνει, ο Σαμαράς είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε τομές, όμως, υπάρχουν πολλά «βαρίδια», υπουργοί, στελέχη και παρατρεχάμενοι που κάνουν ζημιά. Τα τέσσερα στρατηγικά λάθη της κυβέρνησης είναι:

1. Aτολμία σε κρίσιμα ζήτημα, όπως η ΕΡΤ και τα Πανεπιστήμια. Πέντε μήνες συμπληρώνονται από το «Εδώ ΕΡΤ» στο Ραδιομέγαρο της Λ. Μεσογείων. Που θα πάει αυτή η κατάσταση; Πόσο ακόμη θα λειτουργούν δύο δημόσια κανάλια; Πότε θα προετοιμαστεί η… ΝΕΡΙΤ για την ελληνική προεδρία και πότε θα βγουν έξω οι καταληψίες της ΕΡΤ; Είναι ερωτήματα που απασχολούν πολλούς σοβαρούς ανθρώπους στη χώρα. Από την άλλη, είναι δυνατόν για πάνω από δύο μήνες να γίνονται απεργίες στα Πανεπιστήμια, να μη γίνονται εγγραφές και να χάνεται το εξάμηνο και η εξεταστική; Οι διοικητικοί υπάλληλοι κήρυξαν νέα απεργία, για 9η εβδομάδα, την ίδια ώρα που αποκαλύφθηκε ότι πληρώνονταν κανονικά. Τι λέει, λοιπόν, η κυβέρνηση στους παραδοσιακούς ψηφοφόρους της που ζητούν σοβαρότητα, οργάνωση, ξεκάθαρες λύσεις κι όχι ημίμετρα και μπάχαλο;

2.  Η εικόνα που δημιουργήθηκε με τον φόρο στα ακίνητα. Τόσο καιρό είχαν στη διάθεσή τους για να φτιάξουν έναν δίκαιο νόμο και τελικά φτάσαμε στο σημείο να ζητούν βουλευτές να παραταθεί το χαράτσι μέσω της ΔΕΗ. Παράλληλα, το σχέδιο που ήρθε σε δημόσια διαβούλευση, αν δεν αλλάξει, απλά πλήττει τη μεσαία τάξη, τους νοικοκυραίους και τους αγρότες, δηλαδή την παραδοσιακή δεξαμενή ψήφων για τη ΝΔ. Αντί να κάνουν έναν δίκαιο και ορθά κατανεμημένο φόρο, δημιούργησαν ένα νόμο με σοβαρά λάθη και στρεβλώσεις και με μόνο στόχο να εισπραχθούν πάνω από 3,3 δις ευρώ. Κάτι τέτοια θέματα βλέπει ο κόσμος και ξεχνά ακόμη και τις επιτυχίες που σημειώνονται, τα πρωτογενή πλεονάσματα, την ανάπτυξη που έρχεται. Η καθημερινότητα είναι αυτή που καίει το λαό. Το έχουν καταλάβει;

3.    Tα χαράτσια στην υγεία. 25 ευρώ για νοσηλεία, 5 ευρώ για τα εξωτερικά ιατρεία, 1 ευρώ για κάθε συνταγή φαρμάκων. Παράλληλα, ένα μπάχαλο στα νοσοκομεία, διαλυμένοι αξονικοί τομογράφοι, ουρές και ράντζα. Όχι παντού, αλλά η εικόνα έχει χαλάσει. Και μην ξεχνάτε ο χώρος της υγείας είναι τόσο ευαίσθητος όσο κανένας άλλος. Σίγουρα ο κ. Γεωργιάδης κάνει προσπάθειες να μαζέψει τα ασυμμάζευτα και να νοικοκυρέψει τα οικονομικά. Όταν, όμως, ταλαιπωρείται ο κόσμος με τέτοιο τρόπο, και πληρώνει κι από πάνω, τότε όλη του η οργή πέφτει πάνω στους κυβερνώντες. Και λαό που δεν έχει φράγκο στην τσέπη και παράλληλα, δε νιώθει ασφάλεια στα νοσοκομεία, καλύτερα να τον φοβάσαι.

4.  Όλη αυτή η μετρολογία που έχει κάνει απίστευτο κακό. Δύο μήνες τώρα όλοι μιλούν για νέα μέτρα που έρχονται. Άλλοι τα λένε οριζόντια, άλλοι κάθετα, άλλοι στοχευμένες δράσεις κι άλλοι απλά παρεμβάσεις όπου χρειάζονται. Όμως, αυτό που μένει στον κόσμο είναι ότι θα έρθουν κι άλλα μέτρα. Η συντριπτική πλειοψηφία ζει με αυτό το φόβο, είναι απογοητευμένος, εξοργισμένος που δεν του δίνει κανείς μια ελπίδα να πιαστεί. Αν λοιπόν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση για τους επόμενους μήνες. Αν οι πολίτες ακούνε ότι θα μειωθούν οι μισθοί τους, οι συντάξεις τους, θα δουλέψουν καμιά 15αριά χρόνια παραπάνω, θα πληρώσουν νέους φόρους κ.λπ, τότε πώς να περιμένει κανείς ότι θα σηκώσει κεφάλι η χώρα; Η ψυχολογία είναι σημαντικό στοιχείο και αυτή τη στιγμή είναι στο ναδίρ.

Η κυβέρνηση πρέπει να προσέξει όλα αυτά, αν θέλει να μακροημερεύσει. Οι στιγμές είναι κρίσιμες για λάθη και παλινωδίες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. galanos avatar
    galanos 31/10/2013 07:37:30

    Το δασος ποτε θα το δεις!!!!!!!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/10/2013 08:00:21

    Μονο το 4 ισχυει.Τα υπολοιπα ησαν απλως αναγκαιοτητες.Θα μπορουσε ην κυβερνηση να μην ξεκινησει φασαρια με την τροικα,να αναλυσει την πραγματικοτητα,τι ειναι πλεονασμα,τι ειναι δημοσιονομικο και τι χρηματοδιτικο κενο ωστε να μην υπαρχει συγχυση.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ψυχραιμια 31/10/2013 10:33:55

      Το 1 γιατί δεν ισχύει? Αναγκαιότητα είναι να έχεις ένα τσούρμο αργόσχολους να κρατάνε παράνομα ένα σημαντικό Δημόσιο κτήριο και να κάνουν παράνομες εκπομπές ,με όλο το κόστος φυσικά στον Ελληνα φορολογούμενο? (5 μήνες τώρα,μήπως πληρώνουν τη ΔΕΗ στο Ραδιομέγαρο με...ρεφενέ απο την τσέπη τους?)

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/10/2013 21:38:13

        Ας συνεκτιμηθεί ότι α) κάποιοι από τους παλιούς είχαν μπει αξιοκρτατικά (μέσω Α.Σ.Ε.Π.), ενώ άπαντες οι προσληφθέντες στο νέο φορέα με εμφανώς "πειραγμένες" διαδικασίες (σκανδαλώδης μοριοδότηση παλαιών εργαζομένων, αρχικώς με δίμηνη σύμβαση η οποία στην συνέχεια παρατείνεται χωρίς αιδώ) με πλήρη παράκαμψη του Α.Σ.Ε.Π., β) ότι το κλείσιμο της Ε.Ρ.Τ. έγινε με ψευδόμενη πράξη νομοθετικού περιεχομένου (ηθικό, νομικό και συνταγματικό ατόπημα) και γ) ότι η παρούσα συγκυβέρνηση (όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, παρά τις κούφιες εξαγγελίες των περί δικαίου και ισονομίας) δεν τόλμησε να σταματήσει την σίτιση από το δημόσιο όσων είχαν βολευθεί με ρουσφέτι.

        Άρα η κυβέρνηση έχει απωλέσει παντελώς το ηθικό έρεισμα για την απόλυση (κάποιων τουλάχιστον που είχαν προσληφθεί βάσει οργανογράμματος και μέσω Α.Σ.Ε.Π.) και μόνο με οικονομικούς όρους δικαιούται να ομιλεί. Βεβαίως, από την μεριά της, απλώς θέλει ένα υπάκουο μέσο προπαγάνδας και τα υπόλοιπα δεν έχουν τόση σημασία.

        Κατά τα λοιπά, στα περί χρήσης εταιρικής περιουσίας έχετε δίκαιο.

  3. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 31/10/2013 08:24:47

    Παραδοσιακοί δεξιοί κατευθύνονται στο Σύριζα ,εξαιτίας της άκρατης και τρομοκρατικής μετρολογίας .Σε περίπτωση ατυχήματος αυτή την δεδόμένη περίοδο πηγαίνοντας σε εκλογές ,ο Τσίπρας θα κάνει περίπατο.Ακόύστε την κοινωνία κουράσθηκε να εκβιάζετε και να τρομοκρατείτε ο κόσμος

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Αντάμ Παπαντάμ 31/10/2013 09:06:21

      " Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται.."

    • anarcholiberal avatar
      anarcholiberal @ Αντάμ Παπαντάμ 31/10/2013 09:20:28

      Μάλλον θα ομιλείς για τους "παραδοσιακούς" δεξιούς που κατοικούν στην Εκάλη, διότι εμείς στα Πατησια, δεν το κουναμε!!! Κατάλαβες φαντάζομαι.......

    • yec avatar
      yec @ Αντάμ Παπαντάμ 31/10/2013 09:49:43

      Είναι αλήθεια, όχι μόνο για τη μετρολογία αλλά και τη μετροληψία.

    • NEMESIS avatar
      NEMESIS @ Αντάμ Παπαντάμ 31/10/2013 10:07:25

      ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΔΕΞΙΟΙ στο μπολσεβίκικο μόρφωμα; Τι σοϊ δεξιοί είναι αυτοί που θα μολυνθούν προσεγγίζοντας γόνους προδοτών, αθέους, μητραλοίες, εθνομηδενιστές και μπολσεβίκους; Μηπως εννοείτε τον δυσώνυμο "μεσαίο χώρο";

      • George avatar
        George @ NEMESIS 31/10/2013 21:10:12

        Ποιοί είναι οι μπολσεβίκοι? :-) http://www.newmoney.gr/article/27844/na-forologoyntai-monon-ta-akinita-poy-apoferoyn-eisodima-proteinei-o-p-lafazanis

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Αντάμ Παπαντάμ 31/10/2013 12:20:51

      Και εγω προχθες πηρα μια λαθος στροφη,ειχα πιει και λιγο και κατευθυνθηκα στο κενο,οπως τα λες ειναι...ευτυχως εχω τελευταιας γενιας ABS

    • patriotis avatar
      patriotis @ Αντάμ Παπαντάμ 31/10/2013 12:21:03

      Δε νοείται παραδοσιακός δεξιός να ψηφίζει το ανθελληνικό,τρομολαγνικό,ομοφυλολαγνικό μόρφωμα όσο απογοητευμένος και να είναι με τη Νέα Δημοκρατία
      Ήμαρτον πια...
      Πολύ θα ήθελα να γνωρίσω έναν τέτοιο παραδοσιακό "δεξιό"

  4. Valter avatar
    Valter 31/10/2013 08:26:01

    1. Κανείς δεν μπορεί να μπουκάρει έτσι απλά στο ραδιομέγαρο και φυσικά κανείς δεν μπορεί να μπουκάρει στα πανεπιστήμια. Την επομένη στιγμή που θα συμβεί αυτό οι ίδιοι που κατηγορούν την κυβέρνηση για ατολμία θα την κατηγορούν για βαρβαρότητα.
    Όσο αφορά την μισθοδοσία των απεργών το πράγμα δεν είναι τόσο εύκολο. Υπάρχουν χιλιάδες διοικητικοί που θα δούλευαν αν μπορούσαν , όμως τους εμποδίζουν αυτοί που κάνουν την περιφρούρηση. Αλλά ακόμα και αυτούς να περνούσαν τα κτίρια είναι κλειδωμένα λόγω απεργίας των φυλάκων. Αλλά ακόμα και την πόρτα να έσπαγαν δεν υπάρχει ποιος να καταγράψει την παρουσία τους! Αυτοί τι φταίνε? Γιατί να μην πληρωθούν? Το κράτος οφείλει να τους παρέχει απρόσκοπτη πρόσβαση στην εργασία τους και προστασία από τους απεργούς, από την στιγμή που το κράτος δεν τους το παρέχει με ποιο δικαίωμα να τους στερήσει τον μισθό?

    2.Όσο και να ψάξετε φόρος με σημαντική απόδοση που να μην πλήττει την μεσαία τάξη δεν υπάρχει. Ρωτήστε τον Τσίπρα , δυο χρόνια τώρα ψάχνει να βρει τους "έχοντες" που θα φορολογήσει και δεν τους έχει βρει.
    Η ελπίδα ότι υπάρχουν κάπου εκεί έξω εκατοντάδες χιλιάδες πάμπλουτοι που αν φορολογηθούν θα λυθούν τα προβλήματα μας χωρίς να την πληρώσουμε εμείς (η φτωχολογιά με τα δυο αμάξια, με διαμέρισμα και εξοχικό , με , με , με ...) είναι ένας μύθος καλλιεργημένος από πολιτικούς που τάζαν στους ψηφοφόρους μεταρρυθμίσεις χωρίς πόνο.
    Ο φόρος που οι πολίτες θα θεωρήσουν δίκαιο θα είναι ένας φόρος με μηδέν δημοσιονομικό όφελος για το δημόσιο , τόσο απλά.
    Ζήτησε ο Στουρνάρας από τους βουλευτές προτάσεις που θα κάνουν τον νόμο δικαιότερο αλλά θα έχουν το ίδιο δημοσιονομικό αποτέλεσμα και τι έγινε? Σιγή ασυρμάτου ..... μόκο .... Μονο να σκούζουν αδικία! αδικία! ξέρουν μπας και πάρουν κανένα ψηφαλάκι.

    3.Η συμμετοχή που ορίστηκε στα νοσήλια είναι ένα μίνιμουμ αν αναλογιστούμε την κατάσταση που βρισκόμαστε. Είναι καθαρά συμβολικό ποσό για τον ασθενή που και την νοσηλεία για ψηλού πήδημα θα κόψει και κάτι λίγα θα βάλει στο ταμείο. Από την άλλη μπορείτε να δηλώσετε αδυναμία και να μην πληρώσετε , που το τραγικό?
    Όσο για το μπάχαλο , όλοι ξέρουν ότι είναι προβοκάτσιες του συνδικαλιστικού κατεστημένου στην υγεία. Τι θέλετε ? Έναν υπουργό (σαν τον προηγούμενο) που να μην κάνει τίποτα για να μην κοντραριστεί με κανέναν? Μπήκε σε πόλεμο και καλά κάνει.

    4.Εδώ θα συμφωνήσω πως η συνεχόμενη κουβέντα για νέα μέτρα κάνει κακό στην οικονομία και οι ενδείξεις που έχω για τον τζίρο της λιανικής τον Οκτώβριο είναι ότι πήγε πολύ χειρότερα από το αναμενόμενο.
    Από την άλλη όλοι θέλετε να κάνουμε σκληρή διαπραγμάτευση , να χτυπήσουμε το χέρι στο τραπέζι , να δείξουμε στους υπαλληλίσκους της τρόικας ποιοι είμαστε και τα γνωστά. E τώρα δεχτείτε και τις συνέπειες.

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Valter 31/10/2013 11:10:01

      Αφού λοιπόν όλα είναι σωστά και δίκαια, η κυβέρνηση θα λάβει το σωστό και δίκαιο ποσοστό που της αναλογεί στις εκλογές.

      • yec avatar
        yec @ Σπορέας 31/10/2013 11:23:21

        Ίσως και κάτι λιγότερο, λόγω της φυσιολογικής φθοράς. Χαχαχα!

      • Valter avatar
        Valter @ Σπορέας 31/10/2013 14:03:55

        Αν δεν με απατά η μνήμη μου η κυβέρνηση είναι μπροστά σε σχεδόν όλες τις δημοσκοπήσεις , και η αντιπολίτευση που τάζει τα πάντα σε όποιον έχει δυο πόδια και δυο χέρια δεν μπορεί να πάρει κεφάλι. Αυτό εμένα μου λέει πολλά.

        • Kriton avatar
          Kriton @ Valter 31/10/2013 16:42:04

          Εκτός από τη μνήμη σου, σε απατά καταφανώς και η κρίση σου. Έχουνε βλέπεις ένστικτο τα .....θηλυκά.

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Valter 31/10/2013 11:58:31

      Οκ μας επεισες.Εσυ να να σκυψεις το κεφαλι να πεσεις στα τεσσερα και ολα θα γινουν καλυτερα.Στην ιστορια γραφονται ηγετες που λενε οχι και λαοι που εκαναν επαναστασεις.Εκτος αν ξερεις τιποτα νενεκους.Αν ο μεταξας ελεγε ναι ποιος θα τον θυμοταν σημερα ? Και στο φιναλε υπαρχει το δημοκρατικοτατο δημοψηφισμα.Αφου 4 χρονια ολα χειροτερα πανε για την πλειοψηφια του λαου ας τους ρωτησει αν θελουν να συνεχισουμε υπο την τροικα η' οχι .

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ Κωστας 31/10/2013 13:55:28

        "Aν ο Μεταξάς έλεγε ναι ποιος θα τον θυμόταν σήμερα?"

        Όταν καλείσαι να λάβεις τέτοιας βαρύτητας αποφάσεις, μένεις στην ιστορία, όπως και νά χει (είτε θετικά, είτε αρνητικά).
        Αν έλεγε ναι, και πάλι όλοι θα τον θυμόντουσαν -αλλά αρνητικά. Ως μέγιστο προδότη της πατρίδας.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Καβαλιώτης 31/10/2013 17:30:12

          Πολύ σωστός!

      • Valter avatar
        Valter @ Κωστας 31/10/2013 14:07:35

        Αν δεν κάνω λάθος είχαμε εκλογές πριν ένα χρόνο και κάτι και ο κόσμος αποφάσισε τι θέλει. Μάλλον ήσουν πεσμένος στα τέσσερα και δεν έδωσες σημασία , είχες άλλον πόνο εσύ.

        • NEMESIS avatar
          NEMESIS @ Valter 31/10/2013 18:33:39

          Σήκω στα δυό σου πόδια και δες, οτι ο κόσμος πριν από ενάμιση χρόνο ψήφισε αναδιαπραγμάτευση, 18 σημεία, Ζάππεια, προστασία μισθών και συντάξεων. Άρα, μάλλον κάποιοι δεν υπήρξαν συνεπείς στις δεσμεύσεις τους. Αλλά μάλλον είσαι πολύ...φαγωμένος για να κάνεις τόσο ...σύνθετες σκέψεις. Πιες καμιά σοδίτσα και τα ξαναλέμε.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Valter 31/10/2013 13:27:30

      "Κανείς δεν μπορεί να μπουκάρει έτσι απλά στο ραδιομέγαρο"

      Ωραία ,να μαζευτούμε μιά παρέα τότε και να καταλάβουμε κι'εμείς κάποιο δημόσιο κτήριο και να εγκατασταθουμε,να μην έχουμε να πληρώνουμε και φόρο ακινήτων ,χαράτσια, ΔΕΗ, κλπ! Τώρα που το σκέφτομαι ,το κτήριο της παλιάς Βουλής πάντα μου άρεσε!

      Αντε να δουμε που θα πάμε με αυτά τα μυαλά ,οι κυβερνήσεις αντί να ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ,να σκέφτονται "τι θα πούν" κάποιοι!

      Στην περίπτωση της ΝΔ ,η ειρωνία είναι πως μιά ζωή, για να μην γκρινιάζουν κάποιοι ( Εξάρχεια μεριά και Δ.Υ), που δεν ψηφίζουν με τίποτα ΝΔ, παίρνουν ανάποδες οι ψηφοφόροι της παράταξης!

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ Valter 31/10/2013 22:01:23

      > την νοσηλεία για ψηλού πήδημα θα κόψει

      Από πότε ο αυτοβούλως επισκεπτόμενος (ή επειγόντως εισαγόμενος σε) νοσοκομείο αποφασίζει ο ίδιος για την νοσηλεία του ή μη, ώστε η εφαρμογή εισιτηρίου να κόψει "την νοσηλεία για ψύλλου πήδημα"; Εγώ νόμιζα πως οι ιατροί αποφασίζουν περί τούτου.

      Το ότι ο Ε.Ο.Π.Π.Υ. κατέρρευσε πριν καν πατήσει στα πόδια του και απαιτείται η εξεύρεση νέων πόρων είναι γεγονός, αλλά το παράπανω συμπέρασμά σας είναι μάλλον αυθαίρετο. Ίσως κόψει την πίεση κάποιων (πτωχών) ασθενών και των οικείων των προς τους ιατρούς για οπωσδήποτε εισαγωγή στο νοσοκομείο ακόμη και αν η βαρύτητα του συμβάντος δεν το απαιτεί, αλλά δεν νομίζω ότι οι μέχρι σήμερα σχετικές περιπτώσεις υποχώρησης των ιατρών στις απαιτήσεις αυτές είναι στατιστικώς σημαντικές.

      > οι ενδείξεις που έχω για τον τζίρο της λιανικής τον Οκτώβριο είναι ότι πήγε πολύ χειρότερα από το αναμενόμενο

      Σύμφωνα με ασφαλή πηγή πληροφόρησής μου, τρία από τα καταστήματα γνωστής αλυσίδας πώλησης ειδών δώρων και εξοπλισμού σπιτιού και κουζίνας (με παρουσία δεκαετιών στην ελληνική αγορά και δεκάδες υπαλλήλους) είχαν μηδενικές ημερήσιες πωλήσεις κάποιες ημέρες της περασμένης εβδομάδας...

  5. GIANNIS avatar
    GIANNIS 31/10/2013 10:24:13

    Ένα είναι σίγουρο.
    Μετά από αυτά τα λάθη θα επέλθει η αναμενόμενη Φθινωπορινή έκρηξη το... χειμώνα!!!!

  6. martios avatar
    martios 31/10/2013 10:26:17

    To πρώτο και μοιραίο στρατηγικό λάθος είναι αυτή ακριβώς η επίδειξη πυγμής
    προς την ΧΑ που ξαναστήνει το σκηνικό της περιόδου 77-81 όταν η σχεδόν μαζική
    εκδικητική στροφή των λεγομένων βασιλοχουντικών προς το ΠΑΣΟΚ συνετέλεσε
    στην εκτόξευση του στο 48%.Δυστυχώς γι' αυτήν την παράταξη γιατρειά ''γιοκ''.

  7. Hawk avatar
    Hawk 31/10/2013 10:43:13

    Εγώ να πω ότι το επιτελείο της κυβέρνησης διακατέχεται από " 'αγνοια κινδύνου ", διότι τι άλλο μπορεί να είναι το να αφήνει τον Στουρνάρα να αλωνίζει στο φορολογικό κομμάτι 17 μήνες τώρα χωρίς ουσιαστικά να υπάρχει κάποιο θετικό αποτέλεσμα? Ακόμη και για το έλλειμα του 2014 δεν μπορεί να συμφωνήσει με την τρόϊκα. Το γεγονός ότι η φορολογία των ακινήτων έχει αυξηθεί πάνω από 600% τα τελευταία τρία χρόνια και σαφώς το χρεώνεται η παρούσα κυβέρνηση που θα τα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο υπάρχει περίπτωση να είναι υπέρ της κυβέρνησης?
    Δυστυχώς τρόϊκα και Στουρνάρας, Στουρνάρας και τρόϊκα, θα οδηγήσουν τα ποσοστά της ΝΔ σε εκείνα του πασόκ κύριοι, διότι κανένας Ελληνας δεν προτίθεται να χάσει την περιουσία του. Ας ελπίσουμε ότι έχουν πάρει το μήνυμα και θα σταματήσουν έστω και τώρα την φοροκαταιγίδα.

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 31/10/2013 10:47:49

    Το ότι οι διοικητικοί των ΑΕΙ πληρώνονταν και κάθονταν το είχα υποψιαστεί, γιατί με τις σημερινές συνθήκες και τα χαράτσια, δεν μπορεί ένας ΔΥ να μείνει απλήρωτος για δύο μήνες και να συνεχίζει να διάγει βίον ανέφελον...
    Το ζήτημα είναι τι κάνει το Υπ. Παιδείας για το σκάνδαλο αυτό;
    Μετά τους καθηγητές που υποκινούν καταλήψεις και την ίδια ώρα πέφτει ο μισθός με το σχολείο κλειστό (εξαιτίας τους), έχουμε το ακόμα μεγαλύτερο σκάνδαλο των διοικητικών που απεργούν ενώ πληρώνονται...

  9. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 31/10/2013 11:02:50

    1)Όσον αφορά την ΕΡΤ, δεν καταλαβαίνω καν γιατί μπήκε στον κόπο η κυβέρνηση. Τεράστιο φιάσκο...Αλλά θα έλεγα ότι σχετικά καθαρή την έβγαλε η κυβέρνηση (αφού επαναπροσέλαβε τα 4/5 των απολυθέντων βέβαια!). Θα μπορούσε η ΕΡΤ να είχε εξελιχθεί "στις γενιάς μας το πολυτεχνείο", πράγμα που δεν εγινε μέχρι στιγμής.

    2)Για τα ακίνητα πάλι, δεν έχει νόημα να ζητάμε έναν "δίκαιο φόρο". Όταν τα ποσά που πρέπει να συλλέξουν είναι εξωφρενικά υψηλά, δεν μπορεί να υπάρξει δικαιοσύνη. Επαναλαμβάνω ένα πράγαμ όμως: ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ;;;;;;;;;;;;;;;;
    Ο Παυλόπουλος είπε στην Τσαπανίδου ότι αυτό είναι αντισυνταγματικό...
    Όποιος είδε επίσης, τον κ. καραβίτη, συνεργάτη του στουρνάρα, να μιλάει για τον επαχθή φόρο ακινήτων στον Ευαγγελάτο, θα έχασε επίσης πάσα ιδέα...

    3)Ο Άδωνις είναι λάθος επιλογή. Δεν μπορεί να ελέγξει το στόμα του. Ακόμη και ορθά πράγματα θα τα εκφράσει με τρόπο παρεξηγήσιμο και ζημιογόνο για την κυβέρνηση και την χώρα. Τα 25 ευρώ είναι μεγάλο ποσό. Κι όπως σωστά λέτε και στο άρθρο, δεν είναι δυνατόν να πληρώνει ο κόσμος ένα τέτοιο ποσόν και να μην βρίσκει στα νοσοκομεία υπηρεσίες αιθητά πιο αναβαθμισμένες απο πριν αλλά αντίθετα πολύ υποδεέστερες.

    4)Το τελευταίο μεγάλο φιάσκο είναι ότι η κυβέρνηση πήγε με την σταθερή θέση "κανένα νέο μέτρο" και τώρα δείχνει να υπαναχωρεί. Το έχω ξαναπεί: είναι αδύνατον να διατηρηθούν εν ισχύ ακόμη και τα ήδη εφαρμοζόμενα μέτρα. ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΎΝ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ.

  10. George avatar
    George 31/10/2013 11:44:21

    Αυτά δεν είναι στρατηγικά λάθη αλλά τακτικά. Η απόφαση το περασμένο φθινόπωρο να μην κοπεί κράτος αλλά να μπει φόρος ακινήτων ήταν ένα από τα στρατηγικά. Η απόφαση να μην απολύσει ΔΥ αλλά να τους βαπτίσει συνταξιούχους άλλο ένα...και έχει πολλά τέτοια. Η δυσπιστία στον φιλελευθερισμό και η κεκτημένη ταχύτητα κρατισμού που στις εποχές του δανεισμού έφερνε ψηφαλάκια αλλά και η μη αναγνώριση ότι η επιμονή σε αυτές τις συνταγές όταν δεν υπάρχουν δανεικά φέρνει εξαφάνιση από τον πολιτικό χάρτη, είναι η αιτία των στρατηγικών λαθών

  11. Χαλκίς avatar
    Χαλκίς 31/10/2013 11:57:14

    Όλοι πια υποκινουμαστε, έτσι νομίζουν κάποιοι.Μάλλον αγνοούν τι σημαίνει απόλυση και να έχεις να θρεψεις οικογένεια.Τότε κάνεις τα πάντα.Στην Χαλκίδα κανένας δεν μας υποκίνησε.Μετά τα ΜΑΤ που μας έστειλαν η ψήφος έμεινε για αντίδραση.Ψήφος οικογενειακή από μικρούς γερόντους.

    • Αγρότης avatar
      Αγρότης @ Χαλκίς 31/10/2013 13:48:12

      Κάποιοι συμπολίτες μας...όχι απλά υποκινούνται, υποχείρια γίνονται των γνωστών τοπικών αρχόντων μας και εξυπηρετούν μόνον προσωπικά συμφέροντα πολιτικάντηδων και ουχί τα... βιοποριστικά των.
      Γιατί πως αλλιώς να δικαιολογήσεις την κατάληψη δημόσιου κτιρίου από αντιπροσώπους συνδικαλιστές απολυμένων του ιδιωτικού τομέα.
      Με προκλητική συμπεριφορά στους συμπολίτες τους...
      Με προσβλητική συμπεριφορά στους ένστολους συμπολίτες τους...

  12. Αρκτική avatar
    Αρκτική 31/10/2013 12:02:01

    Το λάθος είναι ένα, αλλά ουσιαστικό. Οι διαπραγματεύσεις γίνονται πάντα ή μετά τη νίκη, ή μετά την ήττα.....
    ΤΩΡΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ και για όσο θα μας βομβαρδίζουν, θα μας σκοτώνουν και θα μας εξαθλιώνουν, τα λόγια περιττεύουν.
    Ή μαχόμαστε σκληρά λοιπόν διεκδικώντας τη ζωή και την αξιοπρέπειά μας, ή καθόμαστε ...ήρεμα να συζητήσουμε, τις λεπτομέρειες της υποταγής μας.
    Όταν σε απειλούν με αφανισμό, αντιστέκεσαι. Δεν προσπαθείς να εφησυχάσεις, ούτε να τους εξευμενίσεις σφυρίζοντας αδιάφορα.
    Εκεί ακριβώς είναι το λάθος μας...... Στη μη παραδοχή της πραγματικότητας.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Αρκτική 31/10/2013 12:27:26

      Την φανταζομαι την αξιοπρεπεια που λες εξω απο τα ΑΤΜ και τα Super Market..

    • Valter avatar
      Valter @ Αρκτική 31/10/2013 15:05:28

      Κυρία με τα χίλια ψευδώνυμα έχω μια πρόταση για εσένα. Μιας και είμαστε σε πόλεμο όπως λες προτείνω να σε ζώσουμε με εκρηκτικά και να σε στείλουμε στην Merkel.
      Γίνε ηρωίδα , μπορείς!
      Εμείς είμαστε μαζί σου (στην σκέψη).

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ Valter 31/10/2013 16:23:51

        Αστείε Βαλτέ, άσε, γιατί έχασες.
        ''Όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει....''
        Εγώ αποφάσισα να ζήσω και μετά τον πόλεμό σας.
        Διάλεξε τρόπο εσύ καλύτερα για να πεθάνεις ζωντανός και σύστησέ τον και στους βολεμένους όμοίους σου.

        • rolling stones avatar
          rolling stones @ Αρκτική 31/10/2013 21:21:49

          +++++++
          δε σας ξερω, αλλα τα σχολια σας ειναι το πιο ενδιαφερον σημειο της αναρτησης. Απορω με την υπομονη σας επισης.

          • Αρκτική avatar
            Αρκτική @ rolling stones 01/11/2013 11:33:05

            Σας ευχαριστώ.

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 31/10/2013 12:22:24

    Για το 2 έχω να πω πως αν εφαρμοστεί ως έχει, βάζει τις βάσεις για την οριστική ξεθεμελίωση της ικανότητας της Ελλάδας να επιβιώνει εδώ χιλιάδες χρόνια: Γιατί καταστρέφει την αυτάρκεια της αγροτιάς, της μόνης τάξης που επιβίωσε τόσους αιώνες. Στις πόλεις δεν το αντιλαμβάνονται αυτό, ειδικά κομματικοί "ειδικοί" που δεν ε΄χουν ιδ'εα από παραγωγή πραγματική.
    Η μεσαία τάξη καταστρέφεται. Και δεν εννοώ να μην πληρώνουμε φόρους ΟΛΟΙ, όπως επιχειρηματολογούν διάφοροι εντεταλμένοι στα διαπλεκόμεναΜΜΕ, αλλά για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ στους φόρους ανάλογα με το εισόδημα και σε μια αγορά που κινείται έτσι ώστε να μπορεί κανείς να ανταλλάσει, να πουλά ή να αγοράζει, έννομα φυσικά. Όμως ένα κράτος που φορολογεί με "αντικειμενικές" τιμές που ορίζει!!! αυτό!!!!!! από ιδιοκτησίες που δεν έχουν αξία εμπορική (ατυή είναι η πραγματική αξία και τιμή), αυξάνει την παραδοσιακή δυσπιστία του ¨Ελληνα για το άρρωστο και κλεπτοκρατούμενο κράτος, και αυτό δεν είναι καλός οιωνός για το μέλλον.

  14. Ούτις avatar
    Ούτις 31/10/2013 12:39:29

    Δεν πρέπει να βαυκαλιζόμαστε με "ανάπτυξη που έρχεται". Οι προβλέψεις --που πάντα πέφτουν έξω, μιλάνε για 0,6% στο τέλος του 2014 και γύρω στο 1% το 2015. Ακόμα κι αν συμβεί αυτό θα πρόκειται για στασιμότητα όχι ανάπτυξη, και δεδομένου ότι έχει προηγηθεί τέτοια πρωτοφανής κατάρρευση του ΑΕΠ θα σημάνει ότι εκατομμύρια άνθρωποι θα ζήσουν τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια με ελεημοσύνη ή εξαντλώντας τις ήδη μειούμενες αποταμιεύσεις τους. Οι πραγματικές προβλέψεις μιλάνε για κανονική ύφεση τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα και μετά στασιμότητα και αναιμική ανάπτυξη, ειδικά αν επιβληθούν τα μέτρα που ζητά η τρόικα.
    Οταν λέγαμε (και ο Σαμαράς) ότι η συνταγή της λιτότητας εν μέσω ύφεσης και ακριβού ευρώ είναι αυτοαναιρούμενη και αυτοκαταστροφική δεν ήταν αντιπολιτευτικό σύνθημα, ήταν μια χιλιοεπιβεβαιωμένη επιστημονική άποψη.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Ούτις 31/10/2013 18:39:08

      Πολύ σωστά αγαπητέ Ούτις. Πράγμα που σημαίνει οτι όσοι επιβιώσουν μετά απο 5 περίπου χρόνια αν όλα πανε καλά, θα αρχίσουν να βλέπουν αμυδρότατη ανάτυξη. Ομως ακόμα και τότε, το 30% θα είναι ΑΝΕΡΓΟΙ και δεν θα μετέχουν σ΄αυτή την ανάπτυξη!
      Αυτό δεν ξέρω αν και πόσοι το έχουν αντιληφθεί...
      Αν δεν γίνει ειρηνική επανάσταση, όπως στην Ισλανδία, με πλήρη ΥΠΕΡΒΑΣΗ και ΑΝΑΤΡΟΠΗ των πάντων, δεν υπάρχει ελπίς για την Ελλάδα.
      Οσο μάλιστα το καθυστερούμε, τόσο χειρότερα θα είναι...

  15. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 31/10/2013 13:14:46

    Δεί δή χρημάτων...Ανευ χρημάτων, ούτε πόλεμο μπορείς να κάνεις ούτε να διαπραγματευτείς με αυτούς που θα σου δώσουν.
    Και κυρίως δεν μπορείς να πληρώνεις ακόμη άγαμες θυγατέρες, πολύτεκνους με 27 παιδιά, υπαλλήλους ινστιτούτων για την παρακολούθηση των παγετώνων του καρακουρούμ και άλλα τρελλά που τελειωμό δεν έχουν, με τα λεφτά απο φόρους.
    Ακόμη υπάρχει και πληρώνουμε, τον οργανισμό διεκδίκησης των ολυμπιακών αγώνων του 2004 ,προσοχή του 2004 όχι του 2044 και πολύ φοβάμαι ότι υπάρχει κάποιος άλλος υπεύθυνος για την ανέγερση του παναθηναικού σταδίου.Κανείς δεν θέλει να ξέρει πόσους και ποιούς ΄πληρώνει το γελοιοδιστάν μας.
    Δεν μας φταίνε οι τροικανοί αν εμείς,μετά απο 4-5 χρόνια εξακολουθούμε να πουλάμε τρέλλα και κορδέλα .
    Μέχρι που θα κατεβάσουμε ρολά συνολικά και θα γίνουμε όλοι υπερήφανοι αγωνιστές σαν τους μάγκες της ερτ.Μόνο που δεν θα υπάρχει σάλιο στα ταμεία για να πληρωθουμε στο τέλος του μήνα.
    Και ούτε οι εκλογές θα φέρουν περισσότερα λεφτά.

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ ορεσέιβιος 31/10/2013 15:14:32

      ''Δεί δή χρημάτων…Ανευ χρημάτων, ούτε πόλεμο μπορείς να κάνεις ούτε να διαπραγματευτείς''.
      Μπα; Το 1940 μας περίσσευαν τα χρήματα μήπως;
      Αν δεν μπορείς όμως, τότε δεν καλά θα κάνεις, ποτέ να μην το υπόσχεσαι.
      Αν δεν μπορείς, τότε δεν είσαι, παρά απλά ένας ''έμπορος'' της ήττας κι ένας ασήμαντος διαπραγματευτής συνεχών και ατιμωτικών παραχωρήσεων.
      Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε ανάγκη ούτε από μέτριους, ούτε από δειλούς, ούτε από ....συνετούς αναποφάσιστους.
      Θα σας παραπέμψω στα σοφά λόγια από το πρόσφατο μήνυμα του Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαου επ΄ευκαιρία του εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου (αναζητήστε το και διαβάστε το ολόκληρο, είναι πραγματικά συγκλονιστικό) :
      ''Θέλουμε πολιτικούς ποὺ νὰ ποῦνε ΟΧΙ στὴν Τρόικα καὶ νὰ δείξουν τὶ σημαίνει ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ σὲ ὅλο τὸν κόσμο. Θέλουμε ὁδηγοὺς σὲ μία ἔξοδο ἐλεύθερων πολιορκημένων γιὰ νὰ κατεβάσουμε κάθε ξενικὴ σημαία ἀπὸ τὴν Ἀκρόπολη τῆς ἱστορίας, τοῦ τόπου καὶ τοῦ πολιτισμοῦ μας. Ἂν δὲν βρεθοῦν ἡγέτες μὲ ἡρωικὰ χαρακτηριστικά, χαθήκαμε. ''
      Αν δεν παρουσιάσουμε ΟΛΟΙ ηρωικά χαρακτηριστικά και συνεχίσουμε να τα υπολογίζουμε όλα σε .....Ευρώ, μας αξίζει τελικά να χαθούμε.
      ''Και ούτε οι εκλογές θα φέρουν περισσότερα λεφτά.''
      Τα ...λεφτά ορεσείβιε, δεν είναι το ανώτατο αγαθό.
      Πάντα θα εξαρτάται η αξία τους, απο το τι τοποθετεί κανείς, στο απέναντι δισκάκι της ...ζυγαριάς.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Αρκτική 31/10/2013 16:48:18

        Ας σταματήσουν οι δεσποτάδες να πληρώνονται τους παχυλούς τους μισθούς απο το κράτος, τα αυτοκινητα και τους οδηγούς τους, ας αρκεστούν στις μπομποτες που συνιστούν στο ποίμνιο, ας αφήσουν τα χρυσοποίλτα άμφια και μετά μπορουν να μας πουν πολλά.
        Τα λεφτά κυρία ,είναι απαραίτητα γιαυτούς που τα χρειάζονται. Οσοι νομίζουν ότι μπορούν να ζήσουν και οι υπόλοιποι σαν τους ίδιους ,έχοντας εξασφαλίσει το ευ ζείν ακόπως και ξεκούραστα κάνουν λάθος.
        Κανένα σούπερ μάρκετ, ούτε καν η εκκλησία των δεσποτάδων δεν δίνει κεράκι χωρίς τον οβολό.
        Η κοροιδία ότι το ποπολο μπορεί να ζεί χωρίς λεφτά επειδή μερικοί μάγκες τα έχουν ενθυληκώσει και πουλάν μούρη και πατριοφρουνη ετελείωσεν.
        Το 1940 η ελλάδα δεν χρωστούσε τα μαλιοκέφαλά της σε δάνεια , δανεικά και αγύριστα.
        Είχε πλεόνασμα..Εισαγωγές λίγες, εγαγωγές περισσότερες.
        Και οι τότε πλούσιοι δεν ήξεραν την Μύκονο και την Αράχωβα.
        Οποιος νομίζει ότι θα πουλήσει μούρη,πατροφροσύνη και μαγκιά για να βάλει τους ηλίθιους να δουλέψουν για πάρτη του μάλλον έχει γελαστεί.
        Δεν τσιμπάει ο κόσμος..Πανταλάκηδες και λοιποί πονηροί δεν...
        Αν περνούσε η μπογιά τους σήμερα θα ακούγαμε τον δραχμαζάνη και τον τατσόπουλο να μας ορμηνεύουν πως πρέπει να πληρώνουμε τους φόρους μας δια να σωθεί το έθνος, μέσω αυτών.
        Και μερικές βασίλισσες να μας ορμηνέυουν πως πρέπει να διαχειριστούμε το παντεσπάνι μας.
        Δεν θα πάρουμε, ούτε μπομπότες απο τους κοιλιόδουλους δεσποτάδες ούτε πατριοφροσύνη απο μάγκες πανταλάκηδες.
        Οποιος θέλει μπορεί..Οκαθείς είναι άξιος των επιλογών του.

        • Αρκτική avatar
          Αρκτική @ ορεσείβιος 31/10/2013 21:06:24

          Θα κρατήσω μόνο δύο προτάσεις σας :
          ''Οποιος θέλει μπορεί..Οκαθείς είναι άξιος των επιλογών του.''
          Και μία διαπίστωση-υπόσχεση :
          Είστε μειοψηφία ήδη οι βολεμένοι με την καταστροφή που συντελείται κύριε. Όσο για τα κουτά σας σχόλια στα λόγια ψυχής του Μητροπολίτη, αποδεικνύουν απλά το πόσο ενοχληθήκατε, όπως ενοχλούνται πάντα όλοι οι υποκριτές, κάθε φορά που λέγεται η αλήθεια και απειλείται η εύθραυστη και πλαστή ευδαιμονία τους. Θα μάθετε ν΄ακούτε όμως αλήθειες, κι ας μην σας αρέσουν. Να είστε ευχαριστημένοι δε, που τις αρθρώνουν άνθρωποι ανώτεροι ψυχοπνευματικά, και ενάντιοι στη βία. Καληνύχτα σας, με κάθε έννοια.....

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ ορεσείβιος 31/10/2013 21:56:25

          Ο Μεσογαίας Νικόλαος ζήτησε τη διακοπή της μισθοδοσίας του ήδη από τον Μάρτιο του 2010.
          Επομένως, "μπορεί να μας πει πολλά".

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ ορεσέιβιος 31/10/2013 15:28:46

      ''Δεί δή χρημάτων…Ανευ χρημάτων, ούτε πόλεμο μπορείς να κάνεις ούτε να διαπραγματευτείς''.
      Μπα; Το 1940 μας περίσσευαν τα χρήματα μήπως;
      Αν δεν μπορείς όμως, τότε δεν καλά θα κάνεις, ποτέ να μην το υπόσχεσαι.
      Αν δεν μπορείς, τότε δεν είσαι, παρά απλά ένας ''έμπορος'' της ήττας κι ένας ασήμαντος διαπραγματευτής συνεχών και ατιμωτικών παραχωρήσεων.
      Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε ανάγκη ούτε από μέτριους, ούτε από δειλούς, ούτε από ....συνετούς αναποφάσιστους.
      Θα σας παραπέμψω στα σοφά λόγια από το πρόσφατο μήνυμα του Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαου επ΄ευκαιρία του εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου (αναζητήστε το και διαβάστε το ολόκληρο, είναι πραγματικά συγκλονιστικό) :
      ''Θέλουμε πολιτικούς που να πούνε ΟΧΙ στην Τρόικα και να δείξουν τι σημαίνει Μολών <Λαβέ σε όλο τον κόσμο. Θέλουμε οδηγούς σε μία έξοδο ελεύθερων πολιορκημένων, για να κατεβάσουμε κάθε ξενική σημαία από την Ακρόπολη της Ιστορίας, του τόπου και του πολιτισμού μας. Αν δεν βρεθούν ηγέτες με ηρωϊκά χαρακτηριστικά, χαθήκαμε. ''
      Αν δεν παρουσιάσουμε όλοι ηρωικά χαρακτηριστικά και συνεχίσουμε να τα υπολογίζουμε όλα σε .....Ευρώ, μάλλον θα μας αξίζει τελικά να χαθούμε.
      ''Και ούτε οι εκλογές θα φέρουν περισσότερα λεφτά.''
      Τα ...λεφτά ορεσείβιε, δεν είναι το ανώτατο αγαθό.
      Πάντα θα εξαρτάται η αξία τους, από το τι τοποθετεί κανείς, στο απέναντι δισκάκι της ...ζυγαριάς του.

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ Αρκτική 31/10/2013 15:29:39

        Αν δεν μπορείς όμως, τότε καλά θα κάνεις, ποτέ να μην το υπόσχεσαι. (διόρθωση)

        • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
          ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Αρκτική 31/10/2013 19:18:03

          ++++++++++++

        • peloponisios avatar
          peloponisios @ Αρκτική 31/10/2013 20:22:08

          Υπαρχει και η εξαιρεση αυτη του ρομαντικου ιδεολογου.
          Απο οτι φαινεται ομως οι καιροι ειναι δυσκολοι και δεν επιτρεπουν αυτο το ειδος πολιτικου να ευδοκιμησει.

  16. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 31/10/2013 13:30:21

    Η Ν.Δ. στο βωμο του κομματικου και πελατειακου κρατους εχει χασει την ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ταυτοτητα και συμπεριφερεται σε ΣΟΒΙΕΤΙΚΑ προτυπα....Θα φτασουμε σε σημειο να λεμε οτι ο ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΑΣ.....ειναι πιο φιλελευθερος(βλεπε ακινητα). Ας ξυπνησουν οι επιτελεις του ΥΠΟΙΚ ΚΑΙ Ας ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ γιατι το πραγμα δεν τραβαει.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Σαρακατσανος 01/11/2013 09:43:42

      H πιό σωστή παρατήρηση απο κάποιον που ενδιαφέρεται για τον Σαμαρά και τη ΝΔ. Συμφωνώ απόλυτα φίλε Σαρακατσάνε.

  17. Aggelos avatar
    Aggelos 31/10/2013 14:09:38

    the fifth element αγαπημενη ταινια..

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 31/10/2013 14:14:01

    http://www.antinews.gr/2013/09/14/227053/
    «Η δικαίωση της διορατικότητας και των θέσεων του Σαμαρά»

    Very slowly but surely, shift happens..

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ η Dimi 31/10/2013 18:24:07

      Δηλαδή τώρα αγαπτή Dimi , μπορώ να είμαι σίγουρος οτι δεν θα μου πάρουν το σπίτι επειδή εχω 2 χρόνια που δεν πληρώνω το στεγαστικό μου και φυσικά κανέναν παλαιό, καινούριο, κάθετο ή οριζόντιο φόρο, αφου χρωστάω τους παλιούς απο το 2010?

    • Βαγγελης Πατερας avatar
      Βαγγελης Πατερας @ η Dimi 31/10/2013 18:33:16

      ..rather sheet..

  19. Κωστας avatar
    Κωστας 31/10/2013 14:15:08

    Εγω θα ηθελα να γνωρισω εναν πραγματικο δεξιο που να υποστηριζει αυτη την πολιτικη.Εκτος αν ειναι δεξια οικονομικη πολιτικη και εμεις μαθαμε αλλα.

    • patriotis avatar
      patriotis @ Κωστας 31/10/2013 15:43:09

      Στο ενδεχόμενο να ψηφίσει κάποιος πραγματικός δεξιός σύριζα αναφέρθηκα...
      Επαναλαμβάνω είναι αδιανόητο να ψηφίσει αυτές τις κοπριές..

      • mara M. avatar
        mara M. @ patriotis 31/10/2013 22:45:59

        Ακόμα δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι αυτοι είναι χαρακτηρισμοί μιας άλλης εποχής. Δεν υπάρχουν πλέον δεξιοι και αριστεροί. Υπαρχουν υποστηρικτες αυτης της πολιτικής και πολέμιοι της και ανήκουν σε όλους τους χώρους. Λίγοι είναι αυτοί που ακόμα ελπίζουν και πολύ λιγότεροι αυτοί που παραμένουν φανατικά ή παραδοσιακά σε ένα κόμμα, αντίθετα έχουν αυξηθεί ραγδαία οι φανατικοί εναντίον κομμάτων ενώ κάποτε υπήρξαν οι πιο πιστοί ψηφοφόροι τους.

        • Άφωνος... avatar
          Άφωνος... @ mara M. 01/11/2013 03:02:53

          Ακριβώς!

        • patriotis avatar
          patriotis @ mara M. 01/11/2013 10:10:12

          Έχετε 100% δίκιο,άλλωστε και εγω στη κατηγορία των πιστών ψηφοφότων άνηκα.Άπλα είπα ότι δεν είναι δυνατόν κάποιος που χαρακτηρίζει ευατόν δεξιό να ψηφίζει αυτά τα μιάσματα

  20. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 31/10/2013 14:26:47

    Συμφωνώ απόλυτα....... Τα τέσσερα λάθη δημιούργησαν μη αναστρέψιμη κατάσταση,μόνο το δίλημμα ΝΔ ή χάος(ΣΥΡΙΖΑ) δεν φτάνει.......

  21. Αρκτική avatar
    Αρκτική 31/10/2013 14:34:47

    Μα όσων η ...αξιοπρέπεια εξαντλείται σε ουρές Τραπεζών και σούπερ μάρκετς, αναμενόμενο και η φαντασία να΄ναι το ίδιο περιορισμένη! Έτερον εκάτερον.....

  22. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 31/10/2013 14:58:14

    Αν θελει ο Σαμαρας και ο Στουρναρας να λυσει το γριφο που εθεσε χτες στους βουλευτες ΓΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΜΕΤΡΑ αντι για την φορολογια της στανης και των κοπαδιων.....την βρισκουν ΤΗ ΛΥΣΗ ΑΜΜΕΣΑ αλλα δεν θελουν....το ιδιο και οι βουλευτες. Το εχουμε ξαναπει οτι οποιος προσεχει το ΚΟΜΜΑ και οχι την ΠΑΤΡΙΔΑ κανει εγκλημα. Αυτο ισχυει για ολο το πολιτικο κατεστημενο.

    • George avatar
      George @ Σαρακατσανος 31/10/2013 16:21:03

      Νομίζουν ότι προσέχουν το κόμμα, τον λάκκο τους σκάβουν . Πιστεύουν ότι αν ρίξουν το πιάνο από την ταράτσα αυτή την φορά θα μείνει στον αέρα και δεν θα γίνει κομματάκια όπως όταν το ρίξανε οι πασόκοι. Που κι αυτοί ακόμα δεν καταλάβανε πως έγινε και νομίζουν ότι έφταιγε που το πιάνο ήταν ακούρδιστο.

  23. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 31/10/2013 15:16:50

    Δεν καταλαβαίνω πώς στην Ελλάδα της Ανεξάρτητης Δικαιοσύνης ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ ένας Εισαγγελέας να αναρωτηθεί από που αντλούν το δικαίωμα να σπαταλούν Δημόσιους πόρους οι καταληψίες της ΕΡΤ.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 01/11/2013 09:48:45

      Κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ ένας Εισαγγελέας να αναρωτηθεί από που αντλούν το δικαίωμα να σπαταλούν Δημόσιους πόρους οι διορισθέντες εν μέσω καταστροφικής κρίσεως απο τον Μανώλη Καψή, ήτοι το βαθύ ΠΑΣΟΚ ,στην Δημόσια Τηλεόραση για να κάνουν τίποτε...

  24. George Lam avatar
    George Lam 31/10/2013 15:20:22

    Παραπανω ο valter λεει οτι πριν 1 χρονο γιναν εκλογες & ο κοσμος αποφασισε ποιος θα τον κυβερνησει. Μαλλον σε αλλη χωρα ζεις φιλε η βολεμενος εισαι , την ΝΔ την ψηφισε το 30% αλλα μεσα σ αυτους ειμαι & εγω γιατι την ψηφισα διοτι μου ειπε οτι το μνημονιο ειναι λαθος ,επισης οτι με τα Ζαππεια (σε 1 πηγα & εγω ) θα κανει επαναδιαπραγματευση με τα 18 σημεια κλπ , επισης οτι δεν θα κοψει μισθους - συνταξεις , οτι θα καταργησει το αδικο χαρατσι και ποσα αλλα. Τωρα προσωπικα εμενα μου εφτασε την συνταξη μου στο 50% , το χαρατσι διπλασιαστηκε, ο φορος ανεβηκε , το πετρελαιο απλησιαστο η δε υγεια αστα να πανε ,με ολα τα παραπανω μπορει καποιος να μου πει πως θα πληρωσω ολους τους φορους & τα χαρατσια εμμεσα η αμμεσα & αφου δεν θα εχω λογικο ειναι να μου παρουν την περιουσια μου. ΕΡΩΤΗΣΗ : αν μου τα ελεγε προεκλογικα ολα αυτα ο Σαμαρας θα τον ψηφιζα? λογικα ΟΧΙ . Τωρα ομως νοιωθω προδωμενος , αηδιασμενος & οργισμενος. Ολα τα αλλα που λενε μερικοι ειναι λογια του αερα ,ο κοσμος κοιταει την τσεπη του & καθε μερα την βλεπει να αδειαζει & δεν του καιγεται καρφι για καμια ΝΔ & κανενα κομμα & στις εκλογες θα τριβεται τα ματια σας.

    • Apostolos avatar
      Apostolos @ George Lam 31/10/2013 17:04:23

      Δυστυχως κυριε George Lam υπαρχουν και καποιοι οι οποιοι ζουν εκτος πραγματικοτητος, η το παιζουν οτι ζουν εκτος πραγματικοτητος, η ειναι σε καμια λιστα και κανα USB στικακι που λεει ο λογος (γιατι μονο αυτοι ειναι "ανεγγιχτοι")
      Αλλιως δεν μπορω να το εξηγησω...

  25. Valter avatar
    Valter 31/10/2013 15:46:56

    Μολών λαβέ θα τους πούμε όταν έρθουν να πάρουν τι?
    Τα λεφτά τους?
    Η μήπως θα τους πούμε μολών λαβέ και θα πάρουμε και άλλα δανεικά από αυτούς?
    Κανε πιο λιανό το σχέδιο σου , ακούγεται ιδιοφυές!

    Είχε δίκιο αυτός που είπε ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα ...

    Σοβαρά τώρα , για να πέσουμε στον γκρεμό δεν χρειαζόμαστε την βοήθεια κανενός νομίζω , δεν καταλαβαίνω γιατί μας χρειάζεται ηγέτης για αυτήν την παλαβομάρα.
    Πέσε εσύ πρώτη και εμείς ακολουθούμε, μην σε νοιάζει.

    • Kriton avatar
      Kriton @ Valter 31/10/2013 16:55:19

      Άστα κατακαημένε Βάλτερ μου, μην το κουράζεις. Δεν είναι για τους σαν εσένα τα Μολών Λαβέ! Κάτσε ήσυχα στ΄αυγά σου και κλώσσα τα, μα μην απαιτείς κι απ΄ τους άλλους να συνδράμουν στην ευζωϊα σου δυστυχώντας. Λούφαξε κι ας φοβάσαι πως μπορεί οι πεινασμένοι να σου ...χαλάσουνε την ησυχία. Το πεπρωμένο, φυγείν αδύνατον. Ας προσέχατε. Η απληστία ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνεται.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Valter 31/10/2013 18:49:51

      Τα λεφτά του Ακη θα έρθουν να πάρουν φίλε Valter.
      Tα "δανεικά" τους δεν μας ρωτήσανε αν τα θέλουμε, όπως τους είπε οτι έπρεπε να κάνουν ο Γκιωργκάκις και τον πλάκωσαν στις σφαλιάρες, "μας" τα δάνεισαν (στο ειδικό ταμείο της Γερμανίας) υποχρεωτικά για να σωθούν οι Υπερτράπεζές τους που τα έφαγαν μαζί με τους Ακηδες και τους Χριστοφοράκους στέλνοντας σε μάς το λογαριασμό με τα "μέτρα". Δεν το κατάλαβες ακόμα, οτι δεν είναι απλά φιλέλληνες που ενδιαφέρονται τάχα να μας απαλλάξουν από το πασοκικό σοβιετικό κράτος ώστε να μην υποφέρουμε απο τις μεγάλες κοινωνικές ανισότητες που μας δημιουργεί?

      • Valter avatar
        Valter @ ΓΙΩΡΓΟΣ 01/11/2013 08:18:00

        Στην ουσία η απάντηση σας είναι μια εκδοχή του "δεν τα φάγαμε μαζί , δεν φταίμε για τίποτα".
        Δυστυχώς όσο ακραίο και ισοπεδωτικό είναι το "μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου , άλλο τόσο ακραία και ισοπεδωτική είναι και η δική σας θέση.
        1. Τα δανεικά τους τους παρακαλούσαμε γονατιστοί να τα πάρουμε (δεν ζούσατε στην Ελλάδα το 2010? Η εκλεγμένη Ελληνική κυβέρνηση δεν παρακάλαγε να αντιδράσουν και αυτοί καθυστερούσαν?) , αν δεν τα περνάμε θα είχαμε άτακτη χρεοκοπία.
        2. Οι τράπεζες των δανειστών δεν ήταν ποτέ σε κίνδυνο κατάρρευσης από μια Ελληνική χρεωκοπία , έτσι λένε όλες οι μελέτες , τα λεγόμενα crash test τα οποία πιστεύω περισσότερο από αυτά που σας είπε ο φίλος σας στο καφενείο.
        3. Κομμάτι του Ελληνικού χρέους φυσικά έχει πάει σε διαφθορά , διαφθορά όχι μόνο σε υπουργικό επίπεδο αλλά σε όλα τα επίπεδα. Το κομμάτι αυτό δεν είναι πρακτικά δυνατόν να έχει ξεπεράσει το 10% του συνολικού χρέους. Δεν τα έφαγαν όλα οι Τσοχατζόπουλοι δηλαδή , αλλά ένα μικρό κομμάτι.
        4. Είναι φιλέλληνες όσο εμείς είμαστε φιλογερμανοί , κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι η βοήθεια έρχεται λόγω φιλελληνισμού , από που σας ήρθε?

  26. Νεστορίδης ο Πύλιος avatar
    Νεστορίδης ο Πύλιος 31/10/2013 17:15:14

    Tα τέσσερα λάθη δεν είναι στρατηγικής αλλά καθημερινότητος.
    Το βασικό λάθος είναι ή μη προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών!!
    Η μείωση μισθών και συντάξεων και ο φόρος κατοχής ιδιοκτησίας αποτελούν ισοπεδωτικά μέτρα οριζόντιου χαρακτήρα.
    Όσον αφορά τα τα λάθη. Το πρώτο αποτελεί ήττα του κράτους δικαίου και δείχνει ότι η κυβέρνηση ΔΕΝ μπορεί να διοικήσει μιά δημόσια υπηρεσία ούτε κάν να την κλείσει. Δείχνει ανικανότητα και δειλία. Σε καμμιά χώρα του κόσμου δεν υπάρχουν καταλήψεις δημοσίων κτιρίων, να μην τιμωρείται κανείς και οι αρμόδιοι υπουργοί απλώς να παρακολουθούν (ΕΡΤ και ΑΕΙ), δεν με ενδιαφέρουν τα αιτήματά τους ούτε οι απειλές τους περί Πολυτεχνείου Πρέπει να επιβληθεί ο νόμος. Στην τέως Σοβιετία, στις ΗΠΑ, στην σύγχρονη Ρωσσία ΔΕΝ μπορούν να διανοηθούν ότι γίνεται κάτι τέτοιο, αποτελεί το άκρον άωτον της αναποτελεσματικότητας και διαφθοράς και μέγιστη ζημία του λεγόμενου δημοσίου συμφέροντος.
    Το δεύτερο σημείο που αφορά το φοροληστρικό νομοσχέδιο (φόρος κατοχής ιδιοκτησίας!!), έχω να πώ πως οι αποτυχημένοι τεχνοκράτες που με την δημιουργική λογιστική μας έμπασαν στο μαντρί του Ευρώ δεν μπορούν να είναι οι σημερινοί σωτήρες (Καραβίτης σύμβουλος Στουρνάρα). Τι ανάπτυξη περιμένουμε όταν η φορολογία κυνηγά ακίνητα και επιχειρήσεις. Ισοδύναμα μέτρα θέλει ο Στουρνάρας και η Τρόικα, προτείνω λοιπόν το άμεσο κλείσιμο των οργανισμών του δημοσίου που ΔΕΝ χρειάζονται (λίστα Πάγκαλου), την απόδοση του μειωμένου ΦΠΑ στο κράτος με σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου Οικονομικών, το πραγματικό πόθεν έσχες ΟΛΩΝ των πολιτικών, ενιαίο φορέα προμηθειών στα νοσοκομεία με σύγχρονες εφαρμογές πληροφορικής και διαφάνεια (διαδικτυακοί διαγωνισμοί, logistics), αποφυγή των μεσαζόντων στις μεγάλες προμήθειες του δημοσίου με απευθείας προμήθεια απο τον φθηνότερο κατασκευαστή του ιδίου ποιοτικά προϊόντος (αφορά και τα όπλα).
    Αναδιοργάνωση, ενοποίηση των ναυπηγείων με επαναπροσλήψεις στον ενιαίο φορέα μόνο αυτών που θέλουν πραγματικά να εργασθούν και να απευθυνθούν στους 'Ελληνες εφοπλιστές, κατάργηση του παρασιτισμού των συνδικαλιστών στο δημόσιο. Οι ιδιωτικοποιήσεις να γίνονται με στόχο το μακροχρόνιο συμφέρον της Ελλάδος (όχι ξεπουλήματα σε ξένες κρατικές), να βρεθούν Έλληνες του εξωτερικού που θέλουν να επενδύσουν στο τόπο τους.
    Να δημιουργηθούν νέες τράπεζες που θα ρίχνουν ρευστό στη αγορά και να αφαιρεθούν απο το χρέος τα ποσά της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών (50 δισ). Το ενιαίο να εφαρμοσθεί παντού σε δημόσιο, ΔΕΚΟ, Βουλή και όποιος δεν θέλει απλώς να παραιτηθεί.
    Να φορολογηθούν τα δισεκατομμύρια Ευρώ που στέλνουν οι αλλοδαποί στις χώρες τους (νόμιμοι και παράνομοι) και να ελεγχθούν όλες οι λίστες όσων έχουν τα χρήματα στο εξωτερικό (ή εσωτερικό) για φοροδιαφυγή, φοροαπαλλαγή και μαύρο χρήμα. Να σταματήσει άμεσα η χρηματοδότηση των κομμάτων και να ελεγχθούν τα οικονομικά των ΜΜΕ.
    στο τρίτο σημείο καλό είναι να πάει στα δέκα Ευρώ η εισαγωγή στα νοσοκομεία αλλά για όλους (και για τους λαθρομετανάστες), τις πονηριές ότι μόνον ό Έλληνας θα πληρώνει διπλά απο την τσέπη του και την φορολογία για την υγεία του ας τα αφήσουν (αποτελεί έσχατο ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων). Τα περί μελλοντικής χρέωσης του κόστους των λαθρομεταναστών στην ΕΕ ας τα αφήσουν για αλλού, δεν είμαστε ηλίθιοι.
    Αν δεν μπορούν να διαχειριστούν το δημόσιο χρήμα τότε ή οι πολιτική ελίτ πρέπει να φύγει ή τα νοσοκομεία να γίνουν ιδιωτικά.
    Στο τέταρτο συμφωνώ απολύτως, οι θετικές ειδήσεις θάβονται και προβάλλονται οι αρνητικές. Για παράδειγμα δεν προβάλλεται η είδηση ότι ξένοι κολοσσοί ενδιαφέρονται για επενδύσεις στην Ελλάδα για πρώτη φορά μετά τον Tom Papas

  27. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 31/10/2013 19:12:12

    Τα 4 στρατηγικά λάθη της ΝΔ:
    1 Βενιζέλος
    2 οριζόντια μέτρα
    3 ατιμωρησία
    4 ΧΑ

    • frankly avatar
      frankly @ ΠΕΛΙΑΣ 31/10/2013 21:27:46

      Ολόσωστος! +1000

  28. tnt avatar
    tnt 31/10/2013 21:48:24

    Φίλε δεν μετράς σωστά τα λάθη τις κυβέρνησης δεν είναι μόνο 4....ίσως 4 να είναι τα σωστά που έκανε...

  29. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 31/10/2013 22:18:23

    Ας μας απαντησει το οικονομικο επιτελειο και η κυβερνηση ποσο θα στοιχισει στον Ελληνικο Λαο Η ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ των υπαλληλων. Μιλαμε για περιπου 7.000 ατομα και ακουγεται......για ενα ποσο κοντα στο 1 ΔΙΣ συνολικα με χρηματα απο τις ΑΝΑΚΑΙΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ που πληρωσε ο Ελληνικος Λαος. Τελικα κυριε ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ πρεπει να βρουμε πολλα ισοδυναμα μετρα γιατι ειναι πολλες οι τρυπες στον προυπολογισμο........Ολα στο βωμο των ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ και των ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΜΑΣ.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σαρακατσανος 31/10/2013 23:05:09

      Ἐγῶ ἔχω ἀκούσει γιά περίπου 5000 ἄτομα καί θά πρόκειται γιά ὑπαλλήλους πού βρίσκονται κοντά στό ὄριο γιά σύνταξη.

  30. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 01/11/2013 08:33:05

    Απλώσαμε πολύ τον τραχανά και δεν προκάμαμε και μούσγωσε. Παροιμιώδης φράση η οποία δείχνει πως η Ν.Δ . αντί να κλείνει μέτωπα, ανοίγει κι αυτά που θεωρούνταν μέχρι πρότινος ότι είχαν κλείσει. Το lifestyle πολλών δε υπουργών της και η συνήθεια να το υπηρετούν περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

    Το αποτέλεσμα οι επιδιώξεις της, τα όσα παράγει και ο πολιτικός λόγος των υπουργών της να είναι σε ευθεία αντιδιαστολή με όσα επιβάλλει η χρονική συγκυρία και με τα όσα βιώνει η κοινωνίας ως καθημερινότητα.Αυτό που ονομάστηκε μεταρρύθμιση τείνει να καταστεί ένα περίεργο συνονθύλευμα- ως σωστά επισημάνθηκε -, αλλού «νεοφιλελεύθερων συνταγών» (εργασιακά, μισθολογικά κ.λπ.) και αλλού «κρατικίστικων» (υπερφορολόγηση κ.λπ.) , αγγίζοντας τα όρια της Απορρύθμισης.Αδυνατεί να διαπιστώσει και πιο πλέον ένθερμος οπαδός της, στοιχεία μεθοδικής σκέψης και συστηματικής δράσης.


    Κατά συνέπεια πολλές πολιτικές δράσεις της παράγουν τελείως αντίθετα αποτελέσματα απο τα προσδοκώμενα, αυτό δε με την σειρά του και σύγχυση και αναταραχή παράγει. Η δε επικοινωνιακή πρακτική της εξισορρόπησης των εντυπώσεων μέσω "αντάρτικου" βουλευτών ακόμα πιο προκλητική στα όρια του εμπαιγμού της νοημοσύνης σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

    Η κυβέρνηση έχει ήδη κάνει λάθη ουσίας και τακτικής. Είτε πραγματικό είτε αποτέλεσμα δημιουργικής λογιστικής το πρωτογενές πλεόνασμα αποτελεί μαι θετική εξέλιξη την οποία και η Ευρωπαϊκής Ένωση αναγνωρίζει. Με την στάση της η Κυβέρνηση, με τις δημόσιες αντιπαραθέσεις, αντεγκλήσεις των Υπουργών της καίει το χαρτί του πρωτογενούς πλεονάσματος και απερίσκεπτα ξοδεύει το διαπραγματευτικό αυτό εργαλείο της

  31. NEMESIS avatar
    NEMESIS 01/11/2013 11:57:29

    ''Η εκλεγμένη Ελληνική κυβέρνηση δεν παρακάλαγε να αντιδράσουν και αυτοί καθυστερούσαν?''
    Η προδοτική κυβέρνηση του ΓΑΠ παρακαλούσε, που εξελέγη με το ''λεφτά υπάρχουν'' και δεν έκανε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για να πάρει έγκριση από τον Ελληνικό λαό, πριν κουβαλήσει εδώ τους τοκογλύφους.
    ''Οι τράπεζες των δανειστών δεν ήταν ποτέ σε κίνδυνο κατάρρευσης από μια Ελληνική χρεωκοπία ''
    Στη φαντασία σου τακτοποίησέ τα όπως βολεύεσαι. Η πραγματικότητα είναι άλλη και την ξέρουμε όλοι.
    ''Δεν τα έφαγαν όλα οι Τσοχατζόπουλοι δηλαδή , αλλά ένα μικρό κομμάτι.'' Οι Τσοχατζόπουλοι όλων των χρωμάτων τα έφαγαν, μαζί με τους κομματικούς τους πελάτες. ΕΜΕΙΣ, δε φάγαμε τίποτε. Βρες τους να σου τα δώσουνε πίσω.
    Οι τοκογλύφοι είναι μισέλληνες, αισχροί εκμεταλλευτές, καιροσκόποι και στυγνοί εκβιαστές. Σαν τέτοιους πρέπει να τους αντιμετωπίζει ο εκάστοτε Πρωθυπουργός μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.