#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/03/2013 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα σύνορα μας είναι στην Κερύνεια κι οι Γερμανοί ΔΕΝ είναι φίλοι μας…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Επιεικώς αφελής, όποιος νομίζει πως οι Γερμανοί … «διασώστες» δεν έχουν ατζέντα επικυριαρχίας. Κι όποιος χαιρέκακα επιχαίρει, «δικαιωμένος» για το τσαλάκωμα της Κύπρου, είναι απλώς κνώδαλο και μην τολμήσει να υποδυθεί ξανά τον «δεξιό», τον «πατριώτη». Είδα πολλών το βρώμικο μάτι αυτές τις μέρες. Δεν είναι μόνον αυτοί που έχουν ιδεολογικοποιήσει το Μνημόνιο, λες κι είναι το καλύτερο πράγμα μετά το σουβλάκι με πίτα. Είναι κι αυτοί που έχουν πάθει ολική ταύτιση με το Βερολίνο.

Μπορεί στο κατ’ ιδίαν να ψιθυρίζουν και το παλιό βρώμικο «κωλοκύπριοι», ομότιμο του εν Κύπρω «π…καλαμαράδες», που διακινούσαν οι «νεοκύπριοι», ενδοτικοί που εξελίχθηκαν στις μειοψηφικές εκδιδόμενες του Σχεδίου Ανάν, ίδιες με τους εν Ελλάδι τροφίμους των πρεσβειών.

Εγώ θα θυμίσω, για να μείνω στα πρόσφατα μόνο, τους 45.000 Κυπρίους που, χωρίς να έχουν υποχρέωση στράτευσης, στρατεύθηκαν εθελοντικά στον Αγγλικό Στρατό το 1940 μ’ ένα αγγλικό σύνθημα: «Πολεμείστε για την Ελλάδα».

Θα θυμίσω τον Αυξεντίου, τον Κυριάκο Μάτση, τον Βαγορή, τον Πατάτσο, του τέσσερις του Αχυρώνα του Λιοπετριού και τους άλλους συντρόφους του Γεωργίου Γρίβα – Διγενή, του ανθρώπου που με την ΕΟΚΑ γονάτισε μια Αυτοκρατορία. Του άντρα που του ‘στειλε ενθουσιώδες συγχαρητήριο τηλεγράφημα ο Φιντέλ, που όλες οι φράξιες του IRA  έκατσαν προσοχή στην κηδεία του το ’73 και το βιβλίο του για τον ανταρτοπόλεμο, το διδάσκονταν από τους αντάρτες του MIR στην Χιλή, ως την Ακαδημία του Γουέστ Πόϊντ. Στη μνήμη του κοπρίζουν τις ψευτοπροοδευτικές συκοφαντίες τους οι αγωνιστές των καφενείων και του φουά γκρα. Σήμερα, κάποιοι, λοιδορούν την πατρίδα του Στρατηγού Γρίβα, διότι φοβήθηκαν μην το ΟΧΙ «χαλάσει την πιάτσα». Μην ανησυχείτε, το εκδικήθηκαν οι Γερμανοί, που ως γνωστόν είναι φίλοι μας και θέλουν το καλό μας.

Θυμίζω επίσης τους χιλιάδες επώνυμους κι ανώνυμους Εθνοφρουρούς, που έπεσαν πολεμώντας, τραυματίστηκαν ή χάθηκαν στην αιχμαλωσία, μαζί με τους «καλαμαράδες». Στο κοιμητήριο της Μακεδονίτισσας και στη Λακατάμια θα τους δείτε ξαπλωμένους τους μαχητές από την Αρκαδία ή την Κερύνεια δίπλα – δίπλα. Εθνική ενότητα στην πράξη.

Όσο ηλίθια είναι η άποψη πως για όλα φταίνε οι άλλοι, άλλο τόσο ηλίθια, στα όρια του χατζηαβατισμού, είναι η άποψη πως όσα συμβαίνουν είναι αποκλειστικά για το καλό μας, πως δεν είναι ΚΑΙ πράξη τευτονικού τσαμπουκά, πως η συμπεριφορά προς τον Κυπριακό Ελληνισμό, ως εάν αποτελείται από εγκληματίες και η ανατίναξη της πανευρωπαϊκής τραπεζικής πίστης, είναι αποδεκτή κι αναγκαία πολιτική.

Ναι, φταίμε κυρίως εμείς, Ελλαδίτες και Κύπριοι Έλληνες. Φταίμε για όσους απίθανους επιλέξαμε ενίοτε να μας κυβερνήσουν. Πχ, το 1999 εκλέξαμε τον Σημιταρά τον Κουρδοφάγο, ο οποίος είχε ήδη στο ενεργητικό του την αθλιότητα των Ιμίων, το όνειδος των S-300, είχε λίγους μήνες πριν ξαποστείλει τον Οτσαλάν μέσω Κένυας στα χέρια των κεμαλικών φασιστών και μόλις είχε ολοκληρωθεί η απίστευτη λεηλασία των Ελλήνων μέσω του Χρηματιστηρίου. Μέχρι φόδρα το φάγανε 100 νοματαίοι το εφάπαξ του παππού. Οι Γερμανοί το 1941-1944 λιγότερα αρπάξανε από τους Έλληνες με τα όπλα, απ’ όσα βούτηξαν μια δράκα επιτήδειοι με το αβαντάρισμα της πράσινης καμαρίλας. Ε, λοιπόν τον ξαναψήφισαν μπας και …ξανανέβει το Χρηματιστήριο! Και μετά μας έβαλε στο Ευρώ ξεβράκωτους, με την διαπλοκή να κάνει πάρτι με Ολυμπιακούς Αγώνες και προμήθειες. Κι έτσι τώρα γευόμαστε τους δύσοσμους καρμούς της τότε κορύφωσης της παρακμής.

Φταίμε, γιατί, πχ όποια προσπάθεια δημιουργίας ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στραγγαλιζόταν. Πώς κι από ποιούς; Με την νομοθεσία και την φορολογία από τους εκάστοτε Υπουργούς Μεταφορών, που ενεργούσαν ως υπάλληλοι των μαντράδων και της γερμανικής, κυρίως, αυτοκινητοβιομηχανίας.

Φταίμε, γιατί πήγαινα στο Γυμνάσιο κι άκουγα για την ελληνική βόμβα λέϊζερ και το αντιαεροπορικό σύστημα Άρτεμις 30. Τα γένια μου ασπρίσανε αλλά η βόμβα πήγε άπατη, καθότι τα εγχωρίως και κρατικώς παραγόμενα δεν έχουν μίζα, το δε Άρτεμις 30 θα ‘ναι πια ωραίο στο Μουσείο των Καλών Ψόφιων Προθέσεων.

Φταίμε, διότι όλο το μηδενιστικό κοπροσκυλαριό κατσικώθηκε στην Παιδεία, άλλαξε τα φώτα στα σχολικά βιβλία και προγράμματα. Κάνεις εθνική αναγέννηση χωρίς εθνικά σκεπτόμενους Έλληνες; Αμ δεν κάνεις.

Ναι, πρέπει να ολοκληρώσουμε τις διαρθρωτικές αλλαγές, να χτυπήσουμε την διαφθορά, να ξανακάνουμε εθνική την Παιδεία μας, αποτελεσματικό και νοικοκυρεμένο το κράτος μας και να αναδημιουργήσουμε πολυποίκιλη εθνική παραγωγή. Να θυμόμαστε όμως πως η Γερμανία έχει μια πολιτική ατζέντα ξεκάθαρα εχθρική στα συμφέροντα μας. Τα δανεικά τους δεν είναι ευεργεσία και χάρισμα. Τα πληρώνουμε με τόκο. Και από πίσω τους ακολουθεί η αλαζονική ηγεμόνευση. Κανείς ελεύθερος άνθρωπος δεν μπορεί να την δεχτεί, πλην των καθ’ έξιν δούλων. Ένας λόγος παραπάνω για να σταθούμε στα πόδια μας, με κύρια επιδίωξη την μεγαλύτερη δυνατή αυτάρκεια. Ό,τι δηλαδή υπονόμευσαν και περιφρόνησαν σειρά αποτυχημένων ηγεσιών…

(Δημοσιεύεται στην "Κυριακάτικη Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kostis avatar
    kostis 31/03/2013 10:04:54

    Την απαντηση την εδωσε ο Αλκινοος Ιωαννιδης.." Οταν κλαιγαμε το '74, κλαιγαμε για τα σπιτια μας. Σημερα κλαιμε για τις επαυλεις μας? Τοτε κλαιγαμε για τα χωριο μας. Σημερα θα κλαψουμε για την τραπεζα? Τοτε για τους ταφους των γονιων μας. Σημερα για την τραπεζα?". Ας μη δραματοποιουμε λοιπον τις καταστασεις. Ας μην υψωνουμε χαρτινα, "ηρωικα" ΟΧΙ τα οποια καταληγουν σε ταπεινωτικα ΝΑΙ..

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ kostis 31/03/2013 10:52:02

      Ναι ρε, να κλάψουμε για τις επαύλεις μας! Δεν καταλαβαίνω την λογική σας. Αν είναι να κλάψεις μια φορά για ένα ταπεινό σπίτι, πρέπει να κλάψεις 10 φορές για ένα ωραίο σπίτι. Που είναι το παράλογο;
      Δεν υπάρχει αμαρτία στο να είσαι πλούσιος, ούτε ο ηρωισμός απαραίτητα έχει να κάνει με τρύπια παντελόνια και κώλους ξεβράκωτους.
      Πρέπει να υπερασπίζεσαι την χώρα και τον εαυτό σου με όποιον τρόπο μπορείς, όποια κι αν είναι η κατάστασή σου.

      Και δεν καταλήγουν τα όχι πάντα σε ταπεινωτικά Ναι. Καταλήγουν έτσι αν αποφασίσεις να πεις ναι. Αν μην μείνεις σταθερός στο όχι δεν καταλήγουν σε Ναι. Δεν θα πω αν οι κύπριοι έκαναν καλά που είπαν ναι ή αν έπρεπε να πουν όχι. Δεν ξέρω τι τους συμφέρει καλύτερα. Αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι υπάρχουν άτομα που θεωρούν το Όχι αμαρτία, που προτιμούν Ελλάδα "μικράν και έντιμον"

      • ΝΙΝΑ avatar
        ΝΙΝΑ @ Γιώργος Αχαιός 14/04/2013 11:02:25

        Συμφωνώ απόλυτα...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ kostis 31/03/2013 11:39:15

      Tα ΟΧΙ είναι και παραμένουν ηρωϊκά έτσι κι αλλιώς, άμα τη εμφανίσει τους, όταν δηλώνουν την αντίσταση ενός λαού σε υποταγές. Είτε οι υποταγές αυτές αφορούν άμεσα την Εθνική κυριαρχία, είτε την οικονομική ανεξαρτησία, που οδηγεί σχεδόν πάντα σε υποτέλεια και πιθανή απώλεια Εθνικής κυριαρχίας.
      Γι αυτό, μην παριστάνουμε άλλο τους αφελείς.

      • kostis avatar
        kostis @ Queen For The Black Side 31/03/2013 12:19:50

        τα ΟΧΙ δεν ειναι απαραιτητα και ηρωικα.. Εξισου ηρωικο και επαναστατικο μπορει να ειναι και ενα ΝΑΙ.. Οταν πρεπει..

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ kostis 31/03/2013 14:00:01

          Είναι ηρωικά όταν " δηλώνουν την αντίσταση ενός λαού σε υποταγές", γράφει παραπάνω.

          Αν ερχόταν κάποιος και μου έλεγε "έχω ένα εκατομμύριο ευρώ για σκότωμα, το θέλεις;", δεν θα υπήρχε κανένας ηρωισμός στο ΟΧΙ.

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ kostis 31/03/2013 21:24:03

      Αλκίνοος το Βάζο αυτός μα έλλειπε για την Ευτυχία μας. Καλά κτύπαγε τα τύμπανα του Μαρξισμού τις τελευταίες δεκαετίες

  2. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 31/03/2013 10:12:45

    Αγοράζουμε ακόμη Γερμανικά προιόντα;

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ Σωκράτης 31/03/2013 16:18:26

      Και ολλανδικά; Και φιλανδικά; Και αυστριακά; Και τουρκικά;

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 31/03/2013 10:14:44

    "Κάνεις εθνική αναγέννηση χωρίς εθνικά σκεπτόμενους Έλληνες; Αμ δεν κάνεις...".

    Όλα τα λεφτά σ' αυτή την φραση. Καλημέρα.

  4. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 31/03/2013 10:43:02

    Αγαπητέ Φαήλο, καλημέρα. Μέρες το περίμενα αυτό το άρθρο σας.
    Μέσα από το σαφή, αιχμηρό και ουσιαστικό σας λόγο έλαβε ο καθένας, ότι ακριβώς του αναλογεί.
    Ναι λοιπόν στη συνειδητοποίηση των ευθυνών που μας πεισμώνει και μας κινητοποιεί θετικά, όχι στο ενοχικό αυτομαστίγωμα που μας παθητικοποιεί και μας απονευρώνει.
    Και επί τέλους, φτάνει πια το γλείψιμο της μπότας των βιαστών μας, από τους πρόθυμους. Ας δούμε τον αισχρό εκβιαστή πού κρύβεται πίσω απ΄ το προσωπείο του ''εταίρου'', τον άθλιο καιροσκόπο και τον άπληστο υπηρέτη της Goldman Sachs πίσω από τον συνετό μας ''σύμμαχο'' και τον αδίστακτο εχθρό του Ελληνισμού πίσω από τον υποκριτή υπέρμαχο της καταστροφικής τάχα ...εξυγίανσης της οικονομίας μας.
    'Οποιος απ΄τη σφαγή της Κύπρου και μετά υποκρίνεται οτι δεν βλέπει τι έρχεται, καταντάει τουλάχιστον ύποπτος.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Queen For The Black Side 31/03/2013 13:45:25

      "ελαβε ο καθενας οτι ακριβως του αναλογει" καταλαβαμε, καταλαβαμε πληρως βασιλισσα....

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ Queen For The Black Side 01/04/2013 01:07:51

      Κυρα κουην μπας κ σε λενε γιωργια?
      Ασε και καναν αλλο να γραψει που το πηρες εργολαβια κ μας το παιζεις κ ξερολας. Αν σε προβλησαμε μπαρδον.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ DebbyTant 01/04/2013 08:29:21

        :-) Ζορίζεστε για κάποιον λόγο Mr.DebbyTant; Καλά κάνετε.
        Βρείτε κάτι άλλο όμως να παίξετε. Δεν σας εμποδίζει κανείς να γράψετε, εκτός από το οτι μάλλον δεν έχετε να πείτε τίποτε. Διορθώστε αυτό....

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ DebbyTant 01/04/2013 08:33:55

        Άντε ρούφα το αυγό σου Ντέμπη Ταντ (από το Ντέμπορα;)κι άφησε κατά μέρος τις σαχλίτσες.

  5. foros1 avatar
    foros1 31/03/2013 10:45:20

    οι γορδιοι δεσμοι κόβονται, δεν λύνονται...
    δεν ειναι εχθροι οι Γερμανοι, ειναι η πολιτική της ΕΚΤ.
    που ειναι η συνδιασμένη αντίδραση του υποφέροντος νότου, ωστε να μπλοκάρει αποφάσεις και πολιτικές της;
    αν γινει αυτο, τοτε η Γερμανία και οι γύρω της θα εχουν το δίλημμα μενω και συμβιβάζομαι ή φευγω.
    και ο τυχόν δευτερος δρόμος μακροπρόθεσμα δεν θα ειναι καθόλου ευκολος και γι'αυτούς.

  6. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 31/03/2013 11:07:16

    Η Ιστορία αποτελεί για κάθε Εθνος την πυξίδα στην εκπλήρωση της αποστολής και για τον κάθε πολίτη το ερέθισμα να εμβαθύνει την κριτική του σκέψη, την κριτική του συνείδηση και παράλληλα σφυρηλατεί την Εθνική του ταυτότητα

    Η Ιστορία λοιπόν δεν μπορεί στο όνομα καμιάς λογικής να κατακερματίζεται και να απομονωνονται τμήματα της για τί απλά εκυπηρετούν ένα άρθρο

    Ο Γεώργιος Γρίβας είναι ο ιδρυτής της οργάνωσης Χ και είναι γνωστή η δράση της κατά την διάρκεια της κατοχής και ιδαίτερα γνωστό το κέντρο αποφάσεων το οποίο και καθόριζε την δράση της.Στο βιβλίο Σπύρου Παπαγεωργίου "Επιχείρηση Κοφίνου" θα βρεθεί απο όποιον ανατρέξει σημαντικό υλικό για τις πτυχές της δράσης του Γρίβα Διγενή στην Κύπρο.Πέρα όμως απο κάθε λογική του να αποδίδεται ευθύνη σε πρόσωπα για ιστορικές αποτυχίες έχει ιστορικά αποδειχθεί πως το μοιραίο Λάθος Γρίβα και Μακάριου ήταν πως αντί να αποτελέσουν μέρος της Επίλυσης του προβλήματος αναδείχθηκαν σε μέρος του προβλήματος με την στάση τους.Ο Αγώνας της ΕΟΚΑ ήταν και παραμένει μεγαλειώδης και η σημασία του για τον Ελληνισμό βαρύνουσα , έχει καταγραφεί με χρυσά γράμματα στην συνείδηση του Ελληνισμού ως απελευθερωτικός αγώνας

    Σε ότι αφορά τους σχεδιασμούς της εισβολής του 1974 ο Ελληνισμός προσέφερε δια των ηγητόρων του διαχρονικά τα μέγιστα στην πραγμάτωση των σχεδίων αυτό να γραφεί δίπλα στα μνήματα των νεκρών ηρώων που αντιστάθηκαν στον τουρκο εισβολέα

    Πάμε στο Κεφάλαιο Ελληνες Ηγήτορες.Σωστά αναφέρεται πως εκφράζουν συσχετισμούς στην Κοινωνία και όσο πιο σαθρό είναι το κοινωνικό υπόβαθρο που τους στηρίζει τόσο πιο χειραγωγήσιμοι και ευάλωτοι καθίστανται και στις Ξένες Πιέσεις

    Φυσικά στην περίπτωση Σημίτη και παράδοσης Οτζαλάν δεν επισημαίνεται ποτέ η στάση των στιβαρών Ευρωπαικών Χωρών απέναντι στο Κουρδικό Κίνημα, δεν επισημαίνονται τα λάθη Οτζαλάν και Κούρδων και τα λάθη Ελλήνων οι οποίοι με μεγάλη ευκολία παρείχαν την διαβεβαίωση στον Κούρδο Ηγέτη ότι στην Ελλάδα θα ήταν άτρωτος.Για κεμαλικούς φασίστες θα πρέπει να πάψουμε να μιλάμε ως και για ισλαμοφασίστες καθώς οι Κούρδοι συμπράττουν μαζί τους σε όλα τα επιπεδα σε μια μεγαλειώδη ιστορική συμφιλίωση υπο την σκέπη ΗΠΑ,Ισραήλ και Σουνιτικού Ισλάμ (Γκουλέν).Το Κουρδικό ζήτημα για την Ελλάδα πρέπει να τεθεί σε νέες βάσεις μακριά απο συναισθηματισμούς και Ενοχές/Αλλωστε αυτοί που επέβαλλαν την Παράδοση Οτζαλάν στην Κυβέρνηση Σημίτη είναι οι Εγγυητές της δημιουργίας του Κουρδικού Κράτους

    Τα όσα σωστά καταγράφει ο αρθρογράφος αποτελούν απόρροια της κρίσης του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΎ κρίσης πολυεπίππεδης, πολύμορφης και σωστά επισημαίνεται πως είανι κρίση παιδείας

  7. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 31/03/2013 11:22:32

    Πολύ σωστά αυτά που επισημαίνεις, Φαήλο.

    Θα 'ταν λες μια ιδέα να συναντηθούν όλοι οι Νότιοι Ευρωπαίοι με Ιρλανδούς (χλωμό) και Γάλλους να συζητούσαν "για την βιωσιμότητα και την δυνατότητα δημιουργίας και χρήσης του ΝΟΤΙΟΥ €?"

    Αλλά ποιος να τη συγκαλέσει? Ο Ραχόϊ? Ιταλός δεν υπάρχει (και σαν πολύ καθυστερεί.. why?). Εμείς? Που έτσι και κουνηθεί φύλλο αρπάζουν τα spread μας 100 και 150 μ.β.? Η Κύπρος? Η Πορτογαλία?

    Λες η Μέρκελ να εφαρμόζει το Divide et Regna σε μας, τρομάρα μας?!

  8. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 31/03/2013 11:25:49

    ΦΑΗΛΟ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ..........ΝΑΖΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σαρακατσανος 31/03/2013 16:56:23

      Μιας που είναι τόσο απλά τα πράγματα για πες μας ΕΝΑ μικρό κράτος που να έχει τόσους εχθρούς στα σύνορά του, να έχει περάσει από τόσους πολέμους, ξεριζωμούς και εμφυλίους (με υπαιτιότητα σχεδόν πάντα ξένων κρατών και πρακτόρων τους) και που να είναι ανεξάρτητο οικονομικά, ισχυρό και να μην έχει ανάγκη από "προστασία" διπλωματική-πολιτική-στρατιωτική κάποιου μεγαλύτερου κράτους. Τότε θα μπορούσες να είσαι όπως λες. Οι ξένοι στη χώρα όμως αλωνίζουν από το 1830 που ήρθαν οι Βαυαροί του Όθωνα. Και ποτέ δεν έλειψαν τα τσιράκια τους από θέσεις κλειδιά. Φαίνεται από την πολύ πρόσφατη ιστορία. Η παιδεία μας είναι στα χέρια ανθελλήνων και απάτριδων τις τελευταίες δεκαετίες. Μακάρι να αλλάξουν όλα προς το καλύτερο και σύντομα.

  9. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 31/03/2013 11:28:53

    Εύχομαι αυτές οι απόψεις να απηχήσουν στην πλειονότητα των Ελλήνων. Αν και φοβάμαι ότι το κακό έχει πλέον γίνει και η καταστροφή είναι πια αναπόφευκτη.

  10. roadrunner avatar
    roadrunner 31/03/2013 11:55:52

    Πολλοί είχαμε διαφορετική άποψη και εξαρχής, διαφωνήσαμε ως προς το ότι, ήταν πράξη ηρωισμού, το «όχι» των Κύπριων βουλευτών. Και σίγουρα, δεν το κάναμε, λόγω υποταγής στους «γερμανούς φίλους μας» (που δεν είναι, όπως δεν είναι ούτε οι Ρώσοι, ούτε οι Αμερικανοί). Αλλά διαφωνήσαμε γιατί το αντιληφθήκαμε ως «μπανανόφλουδα», που σερβιρίστηκε μέσω Αναστασιάδη.

    Άλλο όμως η διαφορετική άποψη, κι άλλο η χαιρεκακία εκ των υστέρων, έχετε μεγάλο δίκαιο σ’ αυτό και στις αυστηρές επικρίσεις σας γιατί, αλήθεια είναι ότι, πολύς κόσμος έβγαλε κρυμμένη κακία και γελοία απωθημένα για τους αδερφούς Κυπρίους.

    Πάντα κάπως έτσι δεν ήταν, όμως ; Νομίζω, πως το ίδιο πρόσωπο υπεροψίας και σκληρότητας δείχναμε ως λαός, κάθε φορά που χρειαζόταν να στηρίξουμε, ένα ταλαίπωρο κομμάτι του ελληνισμού, που έπεφτε σε δεινά και ξεριζωμό. Παρόμοιας υποδοχής δεν τύχαιναν και οι Μικρασιάτες ή οι Πόντιοι πρόσφυγες ; Μιλούσε πάντα το ένστικτο της εύκολης υποταγής του κάθε βολεμένου, στην τσέπη του και τα πολύ στενά συμφέροντά του.
    Ή μήπως τελικά, το να ενισχύσεις την εθνική συνείδηση του ελληνικού λαού και την εθνική ενότητα, είναι ένα διαχρονικό και άλυτο, επί μακρόν, πρόβλημα ;

    Ενώ όμως συμφωνώ με όλο το άρθρο έχω και μια ερώτηση (υποθετική): Αν ίσως, ο Θεός της Ελλάδας, της έδινε με κάποιο μυστήριο τρόπο τη δυνατότητα, να μηδενίσει τα χρέη της και να αποπληρώσει τα δάνειά της ως την τελευταία δεκάρα , έτσι ώστε, να στηριχθεί εντελώς αυτάρκης στις δικές της δυνάμεις,
    εσείς πιστεύετε ότι θα αφηνόταν πια ελεύθερη από «όλους τους φίλους της»,
    να διαχειριστεί και να εκμεταλλευτεί μόνη της,
    τη στρατηγική της θέση και τον ενεργειακό της πλούτο,
    χωρίς να εμποδιστεί με άλλους τρόπους, πιο αποτελεσματικούς ;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ roadrunner 31/03/2013 16:59:36

      Στο τελευταίο απαντώ ΟΧΙ! Και για αυτό το λόγο χρειαζόμαστε ΤΩΡΑ οικονομικο-στρατωτική συμμαχία με ισχυρό στρατιωτικά κράτος με κοινά συμφέροντα και εχθρούς. Ξέρετε τι εννοώ...

    • Tasos avatar
      Tasos @ roadrunner 31/03/2013 20:30:35

      Προφανώς και όχι είναι η απάντηση. Αλλά επειδή τότε θα χρειαζόταν πιο ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά μας, η "κρίση" ήρθε σαν καλό άλλοθι (για να μη πώ συνομωσιολογικά ότι μας τη φυτέψανε με το ζόρι πρίν την ώρα της ακριβώς για αυτό το σκοπό).

  11. panas avatar
    panas 31/03/2013 11:56:38

    "...Ένας λόγος παραπάνω για να σταθούμε στα πόδια μας, με κύρια επιδίωξη την μεγαλύτερη δυνατή αυτάρκεια. Ό,τι δηλαδή υπονόμευσαν και περιφρόνησαν σειρά αποτυχημένων ηγεσιών…"

    Ο επίλογός σας μπορεί να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία μπορούμε να συστρατευτούμε όλοι οι Έλληνες. Η ελεύθερη επιβίωση του Έθνους βασίζεται στην επίτευξη της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης αυτάρκειας.
    Και συγκεκριμένα:
    -Αγορά και αποθήκευση μεγάλων ποσοτήτων πετρελαίου. Εδώ οι Έλληνες εφοπλιστές μπορούν να παίξουν καίριο ρόλο, αν αποβάλλουν κατάλοιπα μαυραγοριτισμού.
    - Στήριξη των γεωργών για την καλλιέργεια σιτηρών και την ανάπτυξη της κτηνοτροφίας με κρατική εγγύηση για την αγορά των παραγόμενων προιόντων από τους παραγωγούς σε συγκεκριμένη τιμή.
    -Εκπόνηση σχεδίου για την απρόσκοπτη μεταφορά απευθείας αγαθών από την επαρχία στις πόλεις μέσω των λαικών αγορών.
    -Μη αποδέσμευση από τον λιγνίτη για την παραγωγή φθηνής ηλεκτρικής ενέργειας. Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει η τεχνολογία που μηδενίζει τους ρύπους. Δεν είναι ακόμη ο χρόνος κατάλληλος για επενδύσεις στις ακριβές ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και κατ' επέκταση στην εξάρτησή μας από ακριβή ηλεκτρική ενέργεια. Μη πω τίποτα για τον ΓΑΠ τώρα...Να ισορροπήσουμε πρώτα οικονομικά και μετά ας το κανουμε. Και το λέω εγώ αυτό, που ήμουν φανατικός υπέρ των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε διεθνές επίπεδο. Οι επενδύσεις σε αυτό τομέα φέρνουν υπερκέρδη στους συνήθεις ύποπτους... Ας επενδύσουμε ΕΜΕΙΣ πρώτα στην παραγωγή φωτοβολταικών και ανεμογεννητριών...
    - εκπόνηση σχεδίου με την συνεργασία των ελληνικών φαρμακευτικών εταιρειών για την επάρκεια στα βασικά φάρμακα. Παραγωγή και γνώσεις σε αυτό τον τομέα έχουμε,
    -στήριξη και περισσότερη μέριμνα για τις ένοπλες δυνάμεις.
    -και πολλά άλλα μικρότερης ίσως σημασίας...

    Και μετά μπορούμε να διαπραγματευτούμε...

    Εδώ έχουμε μια αντίφαση. Τα παραπάνω απαιτούν παρεμβάσεις κρατικές. Ακόμη και ίδρυση κρατικών εταιρειών σαν αρχή και την μετέπειτα ιδιωτικοποίηση τους. Η λαική δεξιά θα μπορούσε να τα κάνει, αλλά είναι κόντρα στο πνεύμα της νεοφιλελεύθερης που είναι στα πράγματα τώρα.

    Και μια κριτική ακόμη αναφορικά με το άρθρο. Παρ΄όλο που η κατάληξή του με βρίσκει σύμφωνο, διαφωνώ με το διχαστικό ύφος του, που αναιρεί την όποια ελπίδα συνεννόησης μεταξύ μας που είναι προαπαιτούμενο για την επίτευξη εθνικών στόχων...

  12. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 31/03/2013 12:06:30

    Φαήλο ,όπως στο Ελλαδιστάν δεν υπάρχουν πιά Παύλοι Μελάδες ,ετσι και στην Κύπρο δεν υπάρχουν Γρίβες και Αυξεντίου. Και δεν υπάρχουν απο καιρό: Οταν το '74 οι Τούρκοι κατέλαβαν τη μισή πατρίδα τους ,οι Κύπριοι ,αντι να κάνουν ότι έκαναν οι Παλιστίνιοι , οι Κούρδοι, οι Αρμένιοι (ASALA) , οι Ιρλανδοί ,οι Κρητικοί παλιότερα ,τι έκαναν? Μετανάστεψαν στο Λονδίνο....

    Οσο για εμάς ,εχουμε άλλους ...εθνικούς αγώνες να δώσουμε: Μην τυχόν και οι κακοί ναζί της Μέρκελ επιβάλουν να απολυθεί κανένας επίορκος Δημόσιος Υπάλληλος! Ολοι στον αγώνα!

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/03/2013 16:12:13

      Πες τα... Δώσε πόνο στους κατα φαντασία στρατηλάτες.

  13. Maniatis avatar
    Maniatis 31/03/2013 12:08:54

    Epistimoniki proseggisi:

    http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=130463

  14. kyriakos avatar
    kyriakos 31/03/2013 12:09:47

    Δεν εχεις λαο πουλακι μου!!! Και τα, κατα τ' αλλα, πολυ καλα που προτεινεις ΔΕΝ μπορουν να γινουν οταν εισαι στη κοψη του ξυραφιου.

  15. fe avatar
    fe 31/03/2013 12:10:19

    "Επιεικώς αφελής, όποιος νομίζει πως οι Γερμανοί … «διασώστες» δεν έχουν ατζέντα επικυριαρχίας. Κι όποιος χαιρέκακα επιχαίρει, «δικαιωμένος» για το τσαλάκωμα της Κύπρου, είναι απλώς κνώδαλο και μην τολμήσει να υποδυθεί ξανά τον «δεξιό», τον «πατριώτη». Είδα πολλών το βρώμικο μάτι αυτές τις μέρες. Δεν είναι μόνον αυτοί που έχουν ιδεολογικοποιήσει το Μνημόνιο, λες κι είναι το καλύτερο πράγμα μετά το σουβλάκι με πίτα. Είναι κι αυτοί που έχουν πάθει ολική ταύτιση με το Βερολίνο."

    Δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο.Αν ξερατε τι ζημια εχει γινει αυτες τις μερες που διαφοροι τυποι εκαναν βολτα στα καναλια και μονο που δε ανοιξαν σαμπανια για το τραγικο τελος της κυπρου.Και εδω μεσα ειδαμε πολλα κνωδαλα να κανουν βολτες.

    • Το Άλφα και το Ωμέγα avatar
      Το Άλφα και το Ωμέγα @ fe 31/03/2013 12:19:13

      +++++++++
      ...και συνεχίζουμε δυστυχώς να τα βλέπουμε.

  16. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 31/03/2013 12:16:49

    Οι ντόπιοι "επιχαίροντες" για τη καταστροφή της Κύπρου δε το κάνουν από αντιπάθεια προς τους Κυπρίους αλλά για να προφυλάξουν τον εαυτό τους. Διότι αν το "ΟΧΙ" της βουλής των Αντιπροσώπων είχε σαν αποτέλεσμα ευνοϊκότερο πρόγραμμα διάσωσης (όχι πως το πρώτο ήταν καλλίτερο) τότε μερικοί πολιτικοί- τηλεπερσόνες μας όχι μόνο στα Εξάρχεια και στα Φιλαδέλφεια (όπου τους γιαουρτώνουν ... και ο νοών νοείτω) δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν αλλά ούτε θα έβγαιναν από το σπίτι τους.

    • mara avatar
      mara @ Γιάννης Κιαπέκος 31/03/2013 18:38:40

      Oταν λές ΟΧΙ πρέπει να το υποστηρίζεις μέχρι τέλους.
      Αυτό που έγινε στην Κύπρο ήταν η μπανανόφλουδα του ΑΝΑΝστασιάδη.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ mara 31/03/2013 22:45:05

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν είναι δυνατόν να αναθέτουμε σε κάποιον να διαπραγματευτεί για κάτι στο οποίο δε πιστεύει. Παράδειγμα και στη Ελλάδα όπου ανέθεσαν στον Στουρνάρα (και παλαιότερα στον Παπαδήμο) να διαπραγματευτεί τη μη μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα, και οι δυο δήλωναν ότι το μέτρο είναι σωστό για λόγους ανταγωνιστικότητας !!!! (πιο πρόσφατο "φρούτο" ο πρώην γ.γ. του ΥΠ.ΟΙΚ. Γ.Μέργος )

    • Geros avatar
      Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 31/03/2013 20:05:07

      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου , "ΑΝ το “ΟΧΙ” της βουλής των Αντιπροσώπων είχε σαν αποτέλεσμα ευνοϊκότερο πρόγραμμα διάσωσης (όχι πως το πρώτο ήταν καλλίτερο) τότε μερικοί πολιτικοί- τηλεπερσόνες μας όχι μόνο στα Εξάρχεια και στα Φιλαδέλφεια (όπου τους γιαουρτώνουν … και ο νοών νοείτω) δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν αλλά ούτε θα έβγαιναν από το σπίτι τους".
      Τώρα όμως έχουμε ένα ολοκάθαρο και μη αμφισβητήσιμο από κανέναν αποτέλεσμα του ΟΧΙ , ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ , πως στο καλό τότε όλοι οι εκπρόσωποι και θιασώτες του όχι βγαίνουν από τα σπίτια τους? Πως κυκλοφορούν? Πως τολμούν να κουνούν και δάχτυλα ?
      Να σου απαντήσω , αυτό γίνεται γιατί αυτοί που έλεγαν ότι το ναι όσο καταστροφικό και αν ήταν , ήταν η καλύτερη επιλογή την δεδομένη στιγμή , είναι άνθρωποι που αποφασίζουν με την λογική και οι λογικοί άνθρωποι είναι δημοκράτες , επιτρέπουν την διαφωνία.
      Οι θιασώτες του ΟΧΙ είναι ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΟΧΛΟΣ , και ο οργισμένος όχλος ρέπει πάντα στον ΦΑΣΙΣΜΟ.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Geros 31/03/2013 21:52:18

        Για οσους δεν εχουν την τιμη ν'ανηκουν στην "ελιτ" που δεν σκεπτεται σαν τον οχλο, σαν την πλεμπαγια, να μεταφρασω. Στα απλα Ελληνικα τα παραπανω σημαινουν: "σφαξε με αγα μου (η, προς το παρον, ουμπερστουρμπανφυρερ μου) ν'αγιασω".

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ Zugzwang 01/04/2013 00:04:55

          Πάντα ίδια τα δουλάκια των Ούνων. Τους έκατσε το ΟΧΙ TOY ΛΑΟΥ στο λαιμό και θα τους πνίξει τους Νενέκους.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 31/03/2013 22:32:17

        Καλώς το φίλο μου.
        Νομίζω ότι από τη στιγμή που τέθηκε θέμα κουρέματος των καταθέσεων η Κύπρος είχε καταστραφεί (οικονομικά). Το τι προέβλεπε ακριβώς το πρώτο σχέδιο δε το γνωρίζει κανένας και να σου πω την αμαρτία μου δεν έχω εμπιστοσύνη ούτε σε αυτά που λέει ο Schäuble ούτε σε αυτά που λέει ο Αναστασιάδης οπότε δε θα μάθουμε ποτέ την αλήθεια.
        Τώρα όμως έχουμε ένα ολοκάθαρο και μη αμφισβητήσιμο από κανέναν αποτέλεσμα του ΟΧΙ , ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ
        Για την οικονομία της συζήτησης να το δεχτώ (αν και έχω πολλές ενστάσεις) ξέρεις τι μου λες ; Μου λες ότι οι εταίροι ?! μας δεν αποφάσισαν με κριτήρια αλληλεγγύης ή έστω με οικονομοτεχνικά αλλά με διάθεση τιμωρίας και παραδειγματισμού. Ε λοιπόν εγώ δε θέλω να ανήκω σε μια τέτοια ένωση κρατών όπου μια χώρα , η Γερμανία, εκμεταλλευόμενη την οικονομική της υπεροχή επιβάλει την επικυριαρχία της με τέτοια μέσα. Πες με ρομαντικό ή αιθεροβάμονα, όπως θα έλεγε ο αείμνηστος, αλλά αυτός είμαι.

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Γιάννης Κιαπέκος 01/04/2013 00:10:49

          Όχι κύριε. Δεν είστε αιθεροβάμων. Εσείς, μια χαρά αξιοπρεπής και λογικός Έλληνας είσαστε. Άλλοι έχουν πρόβλημα.

      • Δαίμων avatar
        Δαίμων @ Geros 31/03/2013 23:59:53

        ''Οι θιασώτες του ΟΧΙ είναι ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΟΧΛΟΣ , και ο οργισμένος όχλος ρέπει πάντα στον ΦΑΣΙΣΜΟ.''
        Είπε ο παρλαπίπας και Αρχιφασίστας Γερμανοτσολιάς, που χαρακτηρίζει τους έχοντες αντίθετη άποψη από τη δική του ως...όχλο. Πόσο αφερέγγυος και ελαφρύς γέροντας!

        • Geros avatar
          Geros @ Δαίμων 01/04/2013 08:41:05

          Έκανε και η μύγα κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο ...

          • Δαίμων avatar
            Δαίμων @ Geros 01/04/2013 10:59:28

            Έεεεεετσιιιιι! Τώρα μίλησες μέσα από το μυαλό σου. Το άλλο το επιβεβαιωμένο από πείρα ετών το γνωρίζεις έτσι;
            Οτι ο γέροντας αν δεν πάει από πέσιμο, πάει από χ@σιμο.

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 31/03/2013 12:49:53

    Ωραίο άρθρο μόνο που σύσσωμη η ηγεσία ...πολιτική / πνευματική / θρησκευτική / εκπαιδευτική η οποία προβάλλεται από τα παράθυρα αντί για κόκκινες γραμμές χαράζει γραμμές με μπλάνκο ως καταλληλότεροι υπό το φως της κάμαρας ζώντας στην καμαρίλα του "κύκλου τους"...

  18. Kimon avatar
    Kimon 31/03/2013 14:43:06

    Η οργάνωση Χ ιδρύθηκε από την Ελληνική κυβέρνηση του Καίρου και στελεχώθηκε με εν ενεργεία αξιωματικούς με αρχηγό τον Γρίβα, συνεπικουρούμενο τότε και από τον Μακάριο, που στην διάρκεια της κατοχής διέμενε στην Αθήνα, με σκοπό να εμποδίσει την κατάλληψη της εξουσίας από τους σοβιετοτσολιάδες, αποστολή που έφερε σε πέρας με επιτυχία η οργάνωση λόγω της δράσης της στα Δεκεμβριανά. Την μυστική απόβαση του Καικιούμε τα όπλα, του Γρίβα και των άλλων αγωνιστών στην Κύπρο το 1955, την ανακοίνωσε δημοσίως με άρθρο του στους Εγγλέζους ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ. Με αυτή την πράξη το δημοσιγραφικό όργανο του κόμματος της προδοσίας και της συμφοράς ξεκαθάρισε τους λογαριασμούς τους με την οργάνωση Χ για την πανολεθρία που υπέστη στα Δεκεμβριανά και αργότερα στην Θεσσαλονίκη και τον Βόλο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kimon 31/03/2013 17:53:40

      Εν πολλοίς με πρόλαβες. Εύγε.

    • ALEXANDROS avatar
      ALEXANDROS @ Kimon 31/03/2013 19:14:02

      Αλήθειες που πονάνε ορισμένους !!!

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Kimon 01/04/2013 08:34:37

      Αγαπητέ Kimon
      Στο σωστό σου σχόλιο,υπάρχει μία ανακρίβεια.
      Δεν επρόκειτο για σοβιετοτσολιάδες αλλά για σοβιετοκατσαπλιάδες,καθόσον το τσολιάς έχει και μία λεβεντιά.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Kimon 01/04/2013 09:02:23

      Ευγε !Μου θυμισες τον Πατερα μου 'Χ''ιτης ητανε κι αυτος !Οσο για τον' Ριζοσπαστη' τετοια εκανε και κανει γι'ατυτο τους πηρανε τα '' σκαλπ τους'' οι '' Χ''ιτες οπου τους πετυχαιναν !Το ιδιο κανουν και οι τωρινοι αναρχοκουμουνιστες αννανιστες συριζαυγητες με την Κυπρο και την Ελλαδα !

  19. Tassos avatar
    Tassos 31/03/2013 14:45:02

    Το ότι τα σύνορα της Κύπρου είναι στην Κηρύνεια μόνο ως ανέκδοτο ακούγεται. Ο,τι κατακτιέται με πόλεμο, μόνο με πόλεμο ξαναπαίρνεται πίσω. Και οι Κύπριοι 40 χρόνια τώρα ούτε στρακαστρούκα δεν ρίξαν. Συγκρίνοντάς τους δε με τους Παλαιστίνιους είναι να τινάζεις τα πέτα του σακακιού σου. Η μόνη τους πρεμούρα ήταν να μην κουρευτούν τα λεφτά της Ρώσσικης μαφίας. Ποιοί Κύπριοι τώρα και πράσινα άλογα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tassos 31/03/2013 17:51:37

      Εκτός από ανιστόρητος είσαι κι από ηθική (ιστορικά) άποψη απαράδεκτος, για να στο πω ευγενικά.
      Αφού τους επιβάλαμε την κολοβή ανεξαρτησία, τους κάτσαμε κι ένα πραξικόπημα και όταν ανοίξαμε την πόρτα και μπήκε ο Αττίλας, ενώ κύπριοι κι ελλαδίτες Έλληνες πολεμούσαν στην Κύπρο, η ηπειρωτική Ελλάδα τα 'ξυνε, εγκατέλειψε όσους αγωνίζονταν στην Κύπρο κι ύστερα πανηγύριζε για την αποκατάσταση της ...Δημοκρατίας.
      Ήθελες μετά να κάνουν απονενοημένο διάβημα για να καταλάωβουν οι Τούρκοι και την υπόλοιπή Κύπρο; Χωρίς την Ελλάσδα ήθελες "αντάρτικο" μιας ημέρας και τρίτο και τελευταίο Αττίλα.
      Στήσανε ξανά στα πόδια την οικονομία τους. Σιγά σιγά έχτισαν Άμυνα, αγόρασαν όπλα, πάνε οι έφεδροι συνεχώς ασκήσεις κι έχουν τα όπλα στο σπίτι τους. Γλυτώσανε το Σχέδιο Ανάν - Απαρτχάϊντ στο τσακ με όλη την αλητεία Λευκωσίας και Αθηνών στο μισθοιλόγιο των πρεσβειών, υποπόδια ξένων συμφερόντων.
      Απ' το κούρεμα γαμήθηκαν εταιρείες τίμιων ανθρώπων, τεχνικές, εμπορικές, καταστράφηκαν επιχεδιρήσεις με εργαζόμενους και φυσικά πήγε περίπατο η τραπεζική πίστη.
      Ντροπή το σχόλιο σου. Πολύ Γερμανό σε βρίσκω.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/03/2013 20:58:51

        Ο χαρακτηρισμός ”Γερμανός” στην προκειμένη περίπτωση, αποτελεί…φιλοφρόνηση. Το ”Γερμανόδουλο γιουσουφάκι”, είναι πιό ακριβές νομίζω.

        • Tassos avatar
          Tassos @ Queen For The Black Side 31/03/2013 22:00:58

          Ψεκασμένος? ή περιμένεις το ξανθό γένος?

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Tassos 31/03/2013 22:44:38

            Τι να πείτε άλλο κι εσείς, εκτός από αγνές, κλισέ ανοησίες;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Tassos 31/03/2013 22:55:59

            Άλλοι πιστεύουν σε ξανθό γένος: αυτό των Τευτόνων.

      • Vee avatar
        Vee @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/03/2013 22:28:54

        Φαήλο, η αλήθεια είναι ότι και η ΕΛΔΥΚ και η Εθνική φρουρά έκαναν τραγικά λάθη τις κρίσιμες πρώτες 48 ώρες. Και το Πυροβολικό ήταν για τα κλάματα και το Μηχανικό δεν είχε ναρκοθετήσει, ενώ ήξεραν ότι θα γινόταν εισβολή. Για το χάλι της ΕΦ φταίει κατά πολύ (και) ο Μακάριος. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Στην Κύπρο μπορούσαμε άνετα να έχουμε νικήσει! Κατά τα άλλα συμφωνώ.

  20. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 31/03/2013 14:46:58

    Ηρωϊκό μπορεί να είναι ένα ΝΑΙ όταν απαντά σε ερωτήσεις όπως : Υπερτερεί το καθήκον του συμφέροντος; Προτάσσεται η αξιοπρέπεια της συνδιαλλαγής; Υποχωρεί η ιδιοτέλεια έναντι του κοινού συμφέροντος;
    Πάντως την Ιστορία, τη γράφουν πάντα τα μεγάλα ΟΧΙ. Κι η σημασία τους, ποτέ δεν κρίνεται εκ των αποτελεσμάτων....

  21. ΑΠΟΛΛΩΝ avatar
    ΑΠΟΛΛΩΝ 31/03/2013 14:47:43

    Η Γερμανία είναι ένα σοβαρό κράτος που δουλεύει μεθοδικά και ανεξάρτητα με το ποια παράταξη βρίσκεται στην κυβέρνηση. Επιπλέον οι Γερμανοί πολίτες έχουν κατανοήσει ότι η αγάπη για την πατρίδα δεν είναι εθνικισμός - σε αντίθεση με ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων. Τώρα σχετικά με το/τα Μνημόνιο/α η λογική τους είναι απλή : φέρτε πίσω τα δανεικά και την άλλη μέρα μπορείτε να πάτε και στο ρούβλι αν θέλετε. Όλα τα υπόλοιπα λέγονται από τους δικούς μας ανίκανους πολιτικούς για εσωτερική κατανάλωση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΠΟΛΛΩΝ 31/03/2013 17:42:28

      Δυστυχώς δεν τους ενδιαφέρει μόνο να πάρουν πίσω τα δανεικά. Πλανάσθε πλάνην οικτράν.

      • ΑΠΟΛΛΩΝ avatar
        ΑΠΟΛΛΩΝ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/03/2013 20:04:17

        Σύμφωνοι. Η σημερινή πολιτική ηγεσία έχει το σθένος να αντισταθεί στις απαιτήσεις τους ; (σ.σ. όλοι τις γνωρίζουμε).

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ ΑΠΟΛΛΩΝ 31/03/2013 22:23:54

          Αυτο το "σοβαρο" κρατος, η Γερμανια, εχει το χειροτερο παθητικο στον πλανητη. Τους δυο παγκοσμιους πολεμους που εχασε παταγωδως και αλλες ηττες στην ιστορια του. Το δε γερμανικο "θαυμα" εγινε χαρις στα δολλαρια των Αμερικανων και στα χρεη που δεν πληρωσαν οι Γερμανοι, ουτε μετα τον πρωτο παγκοσμιο πολεμο ουτε μετα τον δευτερο. Τωρα αισθανονται παλι ισχυροι και κουναν παλι τα μουσκουλα τους. Σκονταψαν ηδη με την γκαφα που εκαναν στην Κυπρο και συντομα θα σωριαστουν κατω (απο αυτην και απο αλλες αιτιες) κατα την συνηθεια τους. Ειναι γεννημενοι losers και παρ'ολο που προσπαθησαν πολυ, δεν εγιναν ποτε παγκοσμια αυτοκρατορια. Σε λιγο, με την ανοδο των μεγαθηριων (Κινα και Ινδιες), η χωρα τους των 90 εκ. θα μοιαζει σαν μικρη επαρχια. Κατεστρεψαν τα ιδανικα της Ε.Ε. (που ηταν η μονη λυση για την Ευρωπη) θα μετανιωσουν π ικρα, οταν θα αισθανθουν τα χνωτα των ασιατικων μεγαθηριων στο σβερκο τους.

  22. Kimon avatar
    Kimon 31/03/2013 14:56:01

    Το αποστασιόμετρο με Laser είχε σχεδιατεί και κατασκευασθεί το 1974 στο ΚΕΕΘΑ από τον καθηγητή του ΕΜΠ Α. Σεραφετινίδη. Οι μίζες όμως του Νορβηγικού SIMRAD επεκτράτησαν της εθνικής προσπάθειας. Στην δεκαετία του 1970-1980 καινοτόμα συστήματα LASER αναπτύχθηκαν στο Ιδρυμα Τεχνολογίας και Ερευνας στο Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών και στο ΕΜΠ, πολλά δε από αυτά αντιγράφτηκαν από ξένες εταιρίες,αποφέροντας κέρδη δισεκατομμυρίων στους ξένους , αφού δεν υπήρχε πολιτική βούληση τότε όπως και σήμερα για πατέντες και ανάπτυξη εθνικής πολεμικής βιομηχανίας. Έτσι, ενώ η Ελλάδα ήταν πρωτοπόρα στην τεχνολογία των LASER, σήμερα τα αποστασιόμετρα LASER κατασκευάζονται από όλες σχεδόν τις δυτικές χώρες συμπεριλαμβανομένης και της Τουρκίας, πλην Ελλάδος!

  23. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 31/03/2013 14:56:53

    Η παρακμή κι ο εκφυλισμός μας δυστυχώς εμάς των δύστυχων Ελλαδιτών, είναι πολύ βαθιά γι αυτό κι η Ανάσταση, φαντάζει θαύμα!!!!
    Οι Έλληνες της Κύπρου, έχουν σαφώς πολύ περισσότερες δυνατότητες να σπάσουν σύντομα τα δεσμά που γι αυτούς απεργάζονται, τα ΤροϊκανοΜνημόνια των σταυρωτών.

  24. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 31/03/2013 14:57:12

    θα παραγγελνα αυριο μια ωραια SLR AMG 65 αν ειχα τα φραγκα

    • Δαίμων avatar
      Δαίμων @ Διηνεκης 31/03/2013 18:22:56

      Βολέψου με ηλεκτρικό πατίνι από τα Jumbo. H Θείτσα, μόνο αυτό σου επιτρέπει.

  25. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 31/03/2013 14:57:18

    ... "Divide ut Regnes" το σωστό..

  26. DebbyTant avatar
    DebbyTant 31/03/2013 15:16:34

    Να τη βοηθησουμε την κυπρο. Οσο μπορουμε. Σαν συγγενεις. Σαν αδελφοι. Σαν θειοι. Μονο που τωρα πια ... θα την θωπευσουμε κ πατρικως βεβαιως βεβαιως. Προς ...παρηγοριαν

    • Δαίμων avatar
      Δαίμων @ DebbyTant 01/04/2013 08:40:12

      Πολύ ...θερμές σχέσεις με την οικογένειά σου έχεις εσύ. Πάνε σε κανα γιατρό σύντομα, πριν καταλήξεις ή στο κελί της φυλακής ή στου Δρομοκαϊτειου.

  27. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 31/03/2013 15:27:57

    ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΦΤΩΧΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΤΕ ΣΧΟΛΙΟ.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ ΑΜΟΡΓΟΣ 31/03/2013 18:20:15

      Εννοείτε αυτό :
      Για το άρθρο του Αλκίνοου Ιωαννίδη-Β.Φτωχόπουλος
      h**p://ardin-rixi.gr/archives/4454

  28. Vee avatar
    Vee 31/03/2013 15:48:24

    Κάνεις λάθος. Όταν είσαι στην κόψη του ξυραφιού, τότε είναι που πρέπει να τα κάνεις. Αν περιμένεις για μετά μπορεί να μην υπάρχεις!

  29. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 31/03/2013 16:57:11

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η προσπάθεια κάλυψης του κενού ηγεμονίας στην Ευρώπη από τη Γερμανία είναι εμφανής. Και δεν οφείλεται τόσο σε ψυχολογικούς λόγους από γερμανικής πλευράς όσο σε πρακτικούς. Ουσιαστικά πρόκειται για μια προσπάθεια απάντησης στο ίδιο ερώτημα που καλείται ναα παντήσει η ενωμένη Γερμανία από το 1871.
    Από την άλλη πλευρά θα ήταν αδύνατο να μην υπάρχει μια ηγεμονεύουσα δύναμη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και δε θα μπορούσε να είναι κάποια άλλη πλην των παλαιών μεγάλων δυνάμεων. Στην παρούσα συγκυρία, ούτε η Γαλλία, ούτε η Αγγλία είναι ικανές να παίξουν αυτό το ρόλο. Άρα μένει η Γερμανία οι οποία φαίνεται να έχει τις προϋποθέσεις, αλλά όχι όλες. Η Γερμανία χρειάζεται την ΕΕ για την οικονομική της επιβίωση του οικονομικού της μοντέλου. Η πανίσχυρη όμως μεταποιητική της βιομηχανία χρειάζεται τρία πράγματα για να δουλέψει. Πρώτον, ενέργεια. Δεύτερον, εργατικό δυναμικό και τρίτον αγορές για τα προϊόντα της. Είναι αναγκασμένη λοιπόν να συμμαχήσει με τη Ρωσία για να εξασφαλίσει την ενεργειακή επάρκεια που χρειάζεται η βιομηχανία της. Και από την άλλη η Ρωσία χρειάζεται γερμανική τεχνολογία για να εκσυγχρονίσει τις υποδεομές της. Γι'αυτό και οι γερμανο-ρωσικές σχέσεις δεν μπορούν να διαταραχθούν από περιφερειακά επεισόδια όπως τα χρήματα των ρώσων ολιγαρχών στην Κύπρο. Γι΄αυτό επίσης και τα ρούβλια που περιμένουν διάφοροι εγχώριοι αφελείς από το "ξανθόν γένος" δε θα έλθουν μάλλον ποτέ.
    Η Γερμανία έχει σοβαρό δημογραφικό πρόβλημα. Ο ρυθμός ανανέωσης του πληθυσμού της είναι ίδιος με τον δικό μας. Συνεπώς είναι μια κοιωνία που γερνάει. Πως λοιπόν θα επαναδρώσει τη βιομηχανία της; Είτε εισάγοντας εργαζόμενους (κάτι που αθ δημιουργούσε άλλα προβλήματα) ή μετακινώντας κάποια από τα εργοστάσιά της εκεί όπου υπάρχουν εργαζόμενοι. Αυτό θα μπορούσε να γίνει είτε προς ανατολάς είτε προς νότον.
    Χρειάζεται τέλος και μια αγορά για να πουλήσει τα προϊόντας της. Η ΕΕ αυτό το σκοπό εξυπηρέτησε. Η τρέχουσα οικονομική κρίση όμως κλόνισε την εσωτερική αγορά, κάτι που θα έχει αντίκτυπο στις ενδο-ευρωπαϊκές εξαγωγές της.
    Πέραν αυτού, η προσπάθεια ηγεμονίας έχει και κόστος. Η ανάγκη διατήρησης της συγκεκριμένης μορφής της ΕΕ ίσως αρχίσει να αποβαίνει πολύ ακριβή για την ίδια τη Γερμανία.
    Εκείνο που κάνει εντύπωση προς το παρόν ότι δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα εντός της ΕΕ ένα αντίβαρο στις γερμανικές επιδιώξεις. Η Γαλλία δε φαίνεται να έχει το γεωπολιτικό δυναμικό να αντιπαρατεθεί, αλλά ίσως, ούτε και τη θέληση. Μην ξεχνάμε ότι ο πυρήνας της ΕΕ υπήρξε πάντα η συμμαχία Γαλλίας και Γερμανίας. Ίσως οι Γάλλοι να μην ξέρουν ακόμα τι να κάνουν. Να προσχωρήσουν σε μια τριπλή συμμαχία με τη Γερμανία και τη Ρωσία. Ή να περιμένουν. Ή να δομήσουν συμμαχίες με το Μεσογιακό Νότο, υπό την ηγεσία τους βέβαια.
    Υπάρχει, τέλος, και ο αγγλοσαξωνικός παράγοντας ή καλύτερα οι ΗΠΑ.
    Στην περιοχή μας εξελίσσεται ένα άλλο πολιτικό παίγνιο το οποίο έχει να κάνει κυρίως με δύο πράγματα. Το πρώτο είναι η ασφάλεια του Ισραήλ (μην ξεχνάμε ότι αυτή υπήρξε ουσιαστική παράμετρος της τουρκικής εισβολής το 1974). Το δεύτερο, το οποίο σχετίζεται με το πρώτο, είναι η ύπαρξη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στην ευρύτερη λεκάνη μεταξύ Κρήτης, Κύπρου και Ισραήλ.
    Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο αγκάθια και ένας μπαλαντέρ εδω κάτω. Το πρώτο αγκάθι είναι ο εμφύλιος στη Συρία. Το δεύτερο είναι οι σχέσεις Ιράν-Ισραήλ Και ο μπαλαντέρ είναι οι Κούρδοι.
    Είναι αναγκαία για το Ισραήλ η λήξη του εμφυλίου στη Συρία ή δυνατόν με την επικράτηση των αντιφρονούντων. Εδώ εμπλέκονται οι Ρώσοι που στηρίζουν κρυφίως τον Άσαντ. Αν δε λήξει ο εμφύλιος στη Συρία, ούτε γεωτρύπανα μπορούν να εξορύξουν πετρέλαιο ούτε και οι Ισραηλινοί μπορούν να "ασχοληθούν" με το Ιράν. Εδώ εμπλέκεται και η Τουρκία με τον μπαλαντέρ, τους Κούρδους. Οι οποίοι συμφώνησαν σε μια κατάπαυση του πυρός προσφάτως.
    Οι Γερμανόί προφανώς και θα ήθελαν να έχουν πρόσβαση στα ενεργειακά αποθέματα της περιοχής αλλά δεν νομίζω ότι οι ΗΠΑ θα τους αφήσουν.

    Ποιά είναι η θέση της Ελλάδας σε αυτό το πολύπλοκο και ασταθές σκηνικό;
    Αυτή τη στιγμή είμαστε δεμένοι χειροπόδαρα από οικονομικής απόψεως στο γερμανικό άρμα με ελάχιστα περιθώρια κινήσεων. Από δημογραφικής απόψεως είμαστε σε δεινή κατάσταση. Από ενεργειακής απόψεως είμαστε εξαρτημένοι από υδρογονάνθρακες που δεν έχουμε - ακόμα. Από διοικητικής απόψεως είμαστε σε κατάσταση όπου δεν μπορούμε π.χ. να μετρήσουμε πόσοι παίρνουν πλαστές συντάξεις και επιδόματα.
    Από πολιτικής απόψεως έχουμε συνηθίσει σε ένα μοντέλο το οποίο επιδοκιμάζει όσους χαϊδεύουν αυτιά και υπόσχονται φνατασιακές κοινότητες.
    Από κοινωνικής απόψεως είμαστε κατακερματισμένοι και λόγω της δεινής οικονομικής κατάστασης και δε βλέπουμε πέρα από τα προσωπικά μας

    Ποιά είναι η λύση στο γρίφο;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιάννης Φαίλτωρ 31/03/2013 18:17:39

      Η λυση θα ηταν η παραμονη στην ΕΕ χωρις ευρω.Αλλά για να γινοταν αυτο θα επρεπε να μη ζουμε με μυθους.
      Η Γερμανια ειναι σε θεση αμυνας.Τα οσα γραφεις για το δημογραφικο σωστα.Λιγοι ξερουν οτι το ευρω ηταν ιδεα των Γαλλων που εκβιασαν τους Γερμανους με την υπογραφη τους για την επανενωση της Γερμανιας γιατι ησαν μια απο τις 4 Δυναμεις που επρεπε να υπογραψουν.
      Οι Γερμανοι για να το δεχθουν ζητησαν τους ορους του Μααστριχτ καθως ο εφιαλτης τους ειναι να επιδοτουν ολους τους αλλους με το ενιαιο νομισμα.
      ΟΙ Γαλλοι δεν μιλανε τωρα γιατι δανειζονται με πολυ μικρο επιτοκιο ,μικροτερο απ οτι τους αξιζει καθως οι αγορες πιστευουν οτι ο γαλλογερμανικος αξονας ειναι αδιασπαστος.Για τον ιδιο λογο δανειζομαστε και εμεις πολυ φθηνα πριν το 2010 και το ξεκατινιασμα Παπανδρεου - Μερκελ,επειδη οι αγορες πιστευαν οτι οι Γερμανοι θα προστατευσουν την Ελλαδα.Αυτο τωρα δεν το πιστευουν για κανενα αλλο πλην της Γαλλιας γιατι αν σπασει ο αξονας αυτος τελειωνει και η ΕΕ.
      Οι Γαλλοι λοιπον δεν θα κοντραρουν τη Γερμανια γιατι η συμμαχια τους τους οφελει στο επιτοκιο.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ψυχραιμια 31/03/2013 19:17:18

        Από οικονομικής απόψεως τα πράγματα ίσως οδηγηθούν εκεί. Μια ωραία ανάλυση για την αλλαγή νομίσματος, εδώ
        h-p://www.ft.com/cms/s/0/1e4547c8-9554-11e2-a4fa-00144feabdc0.html#axzz2P2dNeyhw

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ψυχραιμια 01/04/2013 00:33:24

        Στήν σωστή κατεύθυνση η οπτική τού ψυχραιμια

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Ιαπετός 01/04/2013 01:04:20

          Ιαπετέ, Ψυχραιμία,
          θα εξακολουθούσατε να έχετε την ίδια γνώμη,
          ακόμη κι αν η έξοδος της Ελλάδας από το Ευρώ,
          πυροδοτούσε αλυσιδωτές αντιδράσεις,
          με πιθανή και τη διάλυση της ίδιας της ΕΕ ;

  30. SotR avatar
    SotR 31/03/2013 17:05:08

    "Κι όποιος χαιρέκακα επιχαίρει, «δικαιωμένος» για το τσαλάκωμα της Κύπρου, είναι απλώς κνώδαλο και μην τολμήσει να υποδυθεί ξανά τον «δεξιό», τον «πατριώτη». Είδα πολλών το βρώμικο μάτι αυτές τις μέρες. Δεν είναι μόνον αυτοί που έχουν ιδεολογικοποιήσει το Μνημόνιο, λες κι είναι το καλύτερο πράγμα μετά το σουβλάκι με πίτα. Είναι κι αυτοί που έχουν πάθει ολική ταύτιση με το Βερολίνο."
    Εύγε !!!!

  31. ΣΜ avatar
    ΣΜ 31/03/2013 17:11:53

    Τα σύνορά μας είναι αυτά που μπορούμε να υπερασπιστούμε και στις διεθνείς σχέσεις υπάρχουν μόνο συμφέροντα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΜ 31/03/2013 17:41:06

      Τα σύνορα μας είναι εκεί που ζουν Έλληνες, εκεί που το υποδεικνύει η Ιστορία και το εθνικό συμφέρον.

      • ΣΜ avatar
        ΣΜ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/03/2013 22:51:10

        Επαναδιατυπώνω, λοιπόν: τα σύνορα μας είναι εκεί που ζουν Έλληνες, εκεί που το υποδεικνύει η Ιστορία και το εθνικό συμφέρον, και μπορούμε να τα υπερασπιστούμε. Αυτό αποδεικνύει η Ιστορία.

  32. panas avatar
    panas 31/03/2013 17:30:19

    Ποια η λύση;
    Στη σημερινή βουλή έχουν εκλεχθεί αρκετοί νέοι βουλευτές που δεν έχουν βουτήξει μέχρι τώρα μέσα στα σκ@τά της διαπλοκής που έφερε την υποτέλεια. Διακομματική ενεργοποίηση όλων αυτών και δημιουργία νέου πολιτικού σχηματισμού που θα μπορούσε να δώσει ελπίδα στον τόπο μέσα από μία διαδκασία ουσιαστικής κάθαρσης. Σε αυτόν τον πολιτικό σχηματισμό να αποκλείονται τα δύο φανατικά ιδεολογικά άκρα που είναι για εμένα ο σοβιετικός κρατισμός και ο ακραίος νεοφιλελευθερισμός...
    Ουτοπικό...

  33. roadrunner avatar
    roadrunner 31/03/2013 17:32:47

    Και Ρώσικα αγοράζουμε ακόμη, μετά την πόρτα που έριξαν στους Κύπριους ; και Γαλλικά ; και Βρεττανικά ;
    Και.... και... και άμα το συνεχίσουμε θα πρέπει να κάνουμε εισαγωγές (άρα και εξαγωγές) μόνο από-προς Κίνα - Ινδία- Κατάρ.. μας συμφέρει ; δεν το νομίζω...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ roadrunner 31/03/2013 21:39:36

      Υπάρχουν Ρωσικά προιόντα;

      Είναι τρομερό που χώρα 150 εκ. μέσα στην ευρώπη δεν παράγει σχεδόν τίποτα.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Γιώργος Αχαιός 01/04/2013 00:01:20

        Kalashnikov,Stolichnaya, S-300,Φυσικό αέριο

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ roadrunner 01/04/2013 23:24:33

          Λυπάμαι αλλά με εξαίρεση την βότκα (την οποία δεν μπορώ να πιω) τίποτα από τα παραπάνω δεν βρίσκω στο σουπερ μάρκετ.

          Μία χώρα με τόσο μεγάλο πληθυσμο έπρεπε να έχει παρουσία αισθητή. Πχ η Ιταλία με πληθυσμό 3 φορές μικρότερο. Άπειρα ποροιόντα είναι ιταλικά γεωργικά και βιομηχανικά. Πάρα πολλές μάρκες που παράγουν ηλεκτρικές συσκευές είναι ιταλικές, υπάρχει σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία κτλ.

          Βασικά η Ρωσία εξάγει φυσικό αέριο και ανθρώπους.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Γιώργος Αχαιός 02/04/2013 00:05:22

            Είχε μια ελαφριά χιουμοριστική διάθεση η απάντησή μου...
            Όπως πολύ σωστά έγραψες, τα νόμιμα και τυποποιημένα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που εισάγουμε από τη Ρωσία και βρίσκονται στο ράφια δεν είναι πολυποίκιλα (περιορίζονται σε χαρτί-προϊόντα, φυτικά έλαια, ποτά, τρόφιμα). Οι εισαγωγές μας που είναι άξιες λόγου, αφορούν κυρίως αέριους υδρογονάνθρακες, προϊόντα πετρελαίου (πχ λάδια ακατέργαστα), αλουμίνιο, προϊόντα σιδήρου-χάλυβα, χαλκό κτλ.

  34. δαρειος avatar
    δαρειος 31/03/2013 17:44:12

    Τέλειο άρθρο εύγε και για να το πάμε ένα βήμα παραπέρα εάν η δική μας παθογένεια είναι να περνάμε καλά να έχουμε και ένα ωραίο σπιτάκι να μας αρέσει η ζωή ρε αδερφέ, του γερμανού είναι η τιμωριτική λογική σε όσους δεν σκέφτονται το ίδιο με αυτούς άκαμπτοι και αλαζόνες με άλλοθι τον προτεσταντικό μανδύα της ηθικής.
    Αν παρακολουθήσει κανείς αποσπάσματα από τη δίκη της Νυρεμβέργης τήν απολογία του χέρμαν γκαίρινγκ θα καταλάβει ότι αυτός ο αμετανόητος χασάπης όχι απλά δεν είχε τύψεις για τα εκατομμύρια νεκρούς αλλά συνέχιζε μέσα στο δικαστήριο να κάνει προπαγάνδα έχοντας στο μυαλό του οτι κάποιος νέος ράΪχςμάρσαλ μετά από κάποια χρόνια θα ξεφυτρώσει να οδηγήσει ξανά τη γερμανία στη μεγάλη ιδέα ,μήπως αυτό ζούμε τώρα

  35. stamoschios avatar
    stamoschios 31/03/2013 17:44:28

    Φίλτατε Κρανιδιώτη συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Όμως αναζητώ την ελπίδα της αναστάσεως του έθνους. Είμαι ιδαίτερα στενοχωρημένως με γεγονότα όπως αυτό του τελετυταίου Σαββατοκύριακου στο ακριτικό μκου νησί. Την εν λόγω περίοδο αντί να γίνουν εκδηλώσεις μνήμης για την σφαγή της Χίου , κατεκλήσθημεν από μογγολικά στίφη που εμόλυναν με την παρουσία τους τις ταβέρνες της νήσου. Ήταν δε ευπρόσδεκτοι, και οι εκπορνευθέντες συμπολίτες μου του έκαναν και τεμενάδες για τα λεφτά που αφήνουν στον τόπο. Ερωτώ υπάρχει ελπίς;;;;;;

  36. theo1611 avatar
    theo1611 31/03/2013 17:47:00

    Ακόμα και οι πόλεμοι έχουν κανόνες και κώδικες εμπλοκής.

    Έχουμε τα κότσια να τους ακολουθούμε ή ακολουθούμε άσφαιρα έμμεσα πυροτεχνήματα του επικοινωνιακού status quo της εποχής μας?

    Τι λες αγαπητέ Φαήλο?

  37. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/03/2013 18:09:49

    Eαν η Γερμανια εχει ξεκαθαρα εχθρικη ατζεντα τοτε γιατι επι 15 χρονια η ελληνικη και κυπριακη διπλωματια αγωνιζοταν να ενταξει την Κυπρο σε μια Ενωση που κυριαρχο ρολο εχει η Γερμανια;
    Μαλιστα ελεγαν οτι με την ενταξη θα λυθει και το κυπριακο δηλαδη η χωρα με την εχθρικη ατζεντα θα βοηθησει να πανε τα συνορα στη Κερυνεια.
    Επισης κανεις αλλος παρα ο Τασσος Παπαδοπουλος εβαλε την Κυπρο στην ευρωζωνη που δεν ηταν υποχρεωτικο και αρα την κατεστησε ομηρο της Γερμανιας γιατι αν ηταν απλως στην ΕΕ με δικο της νομισμα δεν θα ηταν.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 31/03/2013 18:55:32

      Γερμανοί κι Αμερικάνοι: Πάλι το δίλημμα - "ποιός τη ζωη μου κυνηγά..."
      Θα ρίξω α - μπε - μπα - μπλόμ, κι όποιον πάρει ο χάρος...
      Ή να μαδήσω μαργαρίτα (άνοιξη γάρ);

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 31/03/2013 20:08:20

      Τάσσος Παπαδόπουλος. Αθάνατος. Στραπατσάρισε τα σχέδια της Αμερικής σου. Σε τριάντα χρόνια (άν ζεις ακόμα), ακόμα γι'αυτόν θα ξερνάς χολή, Αμερικανέ υπήκοε.

      • Το Άλφα και το Ωμέγα avatar
        Το Άλφα και το Ωμέγα @ ΚΜ 31/03/2013 22:23:32

        Ψυχραιμία, το΄χεις χάσει το ελάχιστο που διέθετες!
        Τον Τάσσο Παπαδόπουλο να μην τον πιάνεις στο στόμα σου. Δεν είσαι άξιος.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Το Άλφα και το Ωμέγα 01/04/2013 08:07:25

          E,τοτε πως θα μιλησουμε για τη Γερμανια με την εχθρικη ατζεντα;
          Ουτε στους δυο παγκοσμιους πολεμους δεν πλησιασε η Γερμανια την Κυπρο εκει χωμενη στη Μεση Ανατολη που ειναι.Εαν δεν ειχε μπει στην ευρωζωνη,πραγμα που ο Τασσος Παπαδοπουλος εκανε τι σημασια εχει η εχθρικη ή οχι ατζεντα αφου δεν θα ειχαν κανενα λογο;

          • akenaton avatar
            akenaton @ ψυχραιμια 01/04/2013 14:14:14

            Ο Τάσσος Παπαδόπουλος είναι ΤΟΤΕΜ αγαπητέ. Πάσα κριτική στα πεπραγμένα του (π.χ. ότι είχε ΥΠΟΙΚ τον ανεκδιήγητο σημερινό ΥΠΟΙΚ της Κύπρου κ. Σαρρή), αποτελεί ΤΑΜΠΟΥ για ορισμένους Υπερευαίσθητους Υπερπατριώτες Υπερέλληνες στην χώρα μας.

          • Δαίμων avatar
            Δαίμων @ akenaton 01/04/2013 14:26:41

            Αυτά που τσαμπουνάτε, αποτελούν λεπτομέρειες και εκτιμήσεις, των οποίων η ορθότητα αμφισβητείται. Επί της ουσίας, ΕΛΛΗΝΕΣ πολιτικοί σαν τον Τάσσο Παπαδόπουλο, απουσιάζουν από την πολιτική σκηνή κι αυτό είναι το δράμα μας. Τοτέμ δεν είναι, ΗΡΩΑΣ όμως, είναι.

  38. ΗΧΩΡ avatar
    ΗΧΩΡ 31/03/2013 18:31:57

    @ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ

    και όμως υπάρχει ένα τέτοιο κράτος ..... το Ισραήλ; -)
    Τεράστιο παράδειγμα πως μπορούν πραγματικά ΕΘΝΙΚΕΣ κυβερνήσεις να φτιάξουν ένα κράτος υπόδειγμα, για τον λαό του βεβαίως .....
    Μπορούμε να αντιγράψουμε κάτι απο δαύτους: -)????

  39. WY avatar
    WY 31/03/2013 18:51:20

    1).
    ##
    Quote
    Mές στό βσίλειό μας άν ρ;iξεις μία ματιά,
    ονείρου εφιάλτης θέ ν΄ αντικρύσεις πιά.
    Παντού ασχήμια καί ντροπή καί βία,
    παντού κρατάει ή νόμιμη ανομία.

    Ή αθωότητα σέ στέλνει στά δεσμά,
    γιατ;i συνήγορο δέν βρίσκει πουθενά

    Λυγίζουμε κι οί συνετοί στήν κoλακεία,
    πιάνει σά δόλωμα ή δωροδοκία

    Ή πολιτεία τούς ζητάει προστασία
    κι αυτοί τής κάνουν αρπαγή,λεηλασία

    Καθένας κάνει σ΄ ό,τι θέλει κατοχή,
    τού κεφαλιού κάνει καί δέν ακούει Αρχή.

    Μά καί τά κόμματα όποιο καί νάναι τ΄ όνομά τους,
    στά πόδια δέν μπορούνε νά σαθούν τά δικά τους.
    Μάς εξυμνούν ή καί μάς βρίζουν ίσως
    τό ίδιο όμως κάνει γι΄ αυτά
    κ΄ ή αγάπη καί τό μίσος.
    ##
    Unquote

    ------------------

    2).
    ## Ελληνάδες μου!!Είστε τρελλοί.......αλλά έχετε φρόνιμο Θεό πού σάς προστατεύει...##

  40. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 31/03/2013 18:52:27

    Μη τα βλέπουμε όλα μαύρα αγαπητέ !
    Σκέψου π.χ. αυτούς τους "εθνικά" σκεπτόμενους Ελλαδίτες επιχειρηματίες (και ειδικά real estaters), πού έσπευσαν να δανειστούν τα 2 -3 τελευταία χρονια τον αγλέουρα απο Κυπριακές τράπεζες. Αγύριστα φυσικά. Και ανεπένδυτα. Τα μετέφεραν σε ασφαλέστερα καταφύγια πέρα από την Μάγχη τον Ατλαντικό - άς είναι καλά οι "εποπτικές αρχές" - Κυπριακές και Ελλαδικές.
    Ευτυχώς, αυτά τα λεφτά είναι ασφαλή, εκεί που είναι τώρα. Νά και κάτι καλό...
    Σκέψου και κάτι ανταλλαγές κέφαλων λιμνοθάλασσας με ακίνητα, powered by Cypriot banks, εκει στα 2007 - 2008. Απέτυχαν, αλλά άφησαν ένδοξη εποχή. Πάλι με χρόνια με καιρούς θα εύρουν μιμητές.
    Δεν χρειαζόμαστε βιομηχανίες, ούτε οι Κύπριοι εξαγωγές. Εμείς μπορούμε να φτυαρίζουμε λεφτά όπως οι Γερμανοί το κάρβουνο και τα σιδηρομεταλλεύματα, και έχουμε τεχνογνωσία για να μετατρέπουμε λιμνοθάλασσες σε οικοδομήσιμα οικόπεδα: "Γερμανοί" και "Ολλανδοί" σε συσκευασία του ενός.

  41. WY avatar
    WY 31/03/2013 18:54:44

    Διόρθωσις :
    α).γιατί συνήγορο δέν βρίσκει πουθενά
    β).στά πόδια δέν μπορούν νά σταθούν τά δικά τους

  42. Kimon avatar
    Kimon 31/03/2013 19:20:34

    Μία βόλτα στο κέντρο της Αθήνας θα πείσει για το τριτοκοσμικό αριστερό φασισταριό που κυριάρχησε και ρίζωσε ιδεολογικά στην παιδεία, τον πολιτισμό, τον δημόσιο λόγο καταστρέφοντας συστηματικά, όπως το κακό σπυρί την πατρίδα. Παντού εικόνες παρακμής και εγκατάλειψης. Kλειστά καταστήματα, βρώμα και δυσωδία όπου στραφείς, γραφίτη στους τοίχους, ακόμα και στα μνημεία της πόλης. Εικόνα που επιβεβαιώνει τελικά ότι μόνο ζόμπι, τρελοί και ψυχικά διαταραγμένοι πολίτες κατοικούν στην πόλη. Χιλιάδες τριτοκοσμικοί λαθρομετανάστες περιφέρονται σαν τα κοράκια με βλέμα θολό, ουρούν δημοσίως, κοιτάζουν τους Έλληνες με μίσος στο δρόμο έτοιμοι να κόψουν λαρύγγια…. Ζητιάνοι και γύφτοι παντού. Οι πάντες ασχημονούν και καταστρέφουν. Ο αστικός πολιτισμός πεθαίνει, το βιβλιοπωλείο της Εστίας στην Σόλωνος έκλεισε , ο Αναγνωστόπουλος στην Σταδίου δεν υπάρχει πια. Το« κέντρο» της πόλης, το «θέατρο» η «Βιβλιοθήκη» η «Αγορά» χάνονται για πάντα .Έξω από το θέατρα μετά την παράσταση μας περιμένουν Βαλκάνιοι γύφτοι με πίπιζες και νταούλια. Όλα τα όμορφα της αστικής ζωής μας τα αντικαθιστά η όζουσα παρακμιακή πραγματικότητα της αριστερίλας και της βαρβαρότητας. Στον δημόσιο λόγο επικρατεί μόνο ο θρήνος του καγιέν που χάθηκε, το κλάμα για την καθημερινή μπριτζόλα που δεν θα μασουλάμε στην ταβέρνα, η μουρμούρα για την παράνομη βίλλα που έμεινε στα μπετά. Καημένη πατρίδα, κανένας θρήνος για την «Εστία» δεν ακούστηκε …

  43. ΚΜ avatar
    ΚΜ 31/03/2013 20:13:12

    Κύριε Κρανιδιώτη, εξαιρετικό όλο το άρθρο αλλά εκείνη η πρώτη παράγραφος ειδικά, τσακίζει κόκκαλα. Ας ξέρουν όλοι αυτοί που φωτογραφίζετε ότι είναι ξένο σώμα στην παράταξή μας και δεν θα παν μακριά.

  44. Aργυρης avatar
    Aργυρης 31/03/2013 20:59:26

    Ποιους πατριώτες Ελληνες να διαπαιδαγωγήσουμε σε σχολεία που μοιάζουν με τρελάδικα; Η απειθαρχία των μαθητών είναι τέτοια που δεν αφήνει περιθώρια για σοβαρή διδασκαλία ακόμη κι αν είχαμε στόχο να καλλιεργήσουμε το εθνικό πνεύμα. Τα αφήσαμε όλα ανεξέλεγκτα και τώρα δρέπουμε τα αποτελέσματα.
    Το βασικό πρόβλημα φαίνεται ότι είμαστε εμείς ως πρόσωπα. Μήπως χρειάζεται να γίνουμε πιο αυστηροί με μας πρώτα και μετά με τα παιδιά μας;

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ Aργυρης 31/03/2013 21:18:01

      Αφήσαμε τους Μαρξιστές να κάνουν την Propaganda τους 40 Χρονια χωρίς αντίσταση και τώρα εισπράττουμε...

  45. Jiannis avatar
    Jiannis 31/03/2013 21:40:06

    Κύριε Κρανιδιώτη, εξαιρετικό άρθρο.
    Πως η Γερμανία φέρεται εχθρικά φάνηκε από την Αρχή: Ποτε μετά το 1945 δεν εβρισαν τόσο Χυδαία έναν Λαό όπως το 2010 και μετά. Κάθε ένας που ζούσε στην Γερμανία εσθαηνθικε πως κάτι καινούργιο παίζεται.
    Την πρώτη Επίθεση την έκανε αλλα ο ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ: Ο ΜΈΓΑΣ Εγκληματίας δήλωσε φτοχεψι χωρίς να υπάρχει ένδειξη (p.x. τα 10 χρονα Ομόλογα Γερμανίας και ελλάδας ήταν τον Δεκέμβριο 2009 ακόμα στα 3,4% και 3,6 %!!! (Bloomberg))
    Ποτε θα παρει τις Ευθύνες του?
    Αυτά τα Παράσιτα και η φιλί και υποστηριχτές τους ΠΡΈΠΕΙ να φύγουν από την Πολιτική για να ανάκαμψη το Έθνος

  46. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 31/03/2013 22:12:35

    Προσπάθησα να διαβάσω όλα τα σχόλια με προσοχή. Και θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις...

    1) Το δεύτερο "πρόγραμμα διάσωσης" είναι καλύτερο του πρώτου. Σύμφωνα με το πρώτο, χρήματα θα έχαναν και οι μικροκαταθέτες, δηλαδή οι απλοί νοικοκυραίοι. Τουλάχιστον αυτό δε συνέβη. Βεβαίως, έχασαν αρκετά οι μεγαλοκαταθέτες - μεγαλοεπενδυτές - ολιγάρχες (ή όπως αλλιώς θέλετε). Αλλά ας μη μας πιάνει προσωπικά γι'αυτούς ο πόνος. Το πρόβλημα δεν είναι πόσα λεφτά θα έχαναν οι μεγαλοκαταθέτες. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ξεκίνησε η συζήτηση του πρώτου προγράμματος διάσωσης, όταν ετέθη για πρώτη φορά η σκέψη του κουρέματος καταθέσεων. Από εκεί και έπειτα, ακόμη κι αν αυτή δε γινόταν καθόλου τελικά ή γινόταν σε ένα ελάχιστο ποσοστό, το πράγμα (δλδ. η κυπριακή οικονομία) θα είχε ήδη πάει κατά διαόλου. Διότι το παν είναι η τραπεζική πίστη, η οποία κατέρρευσε μέσα σε ένα βράδυ και αυτό θα είχε ούτως ή άλλως σαν αποτέλεσμα τη φυγή κεφαλαίων. Το μόνο καλό, λοιπόν, είναι ότι με το πακέτο μέτρων που τελικά πέρασε δεν έχασαν άμεσα χρήματα οι απλοί Κύπριοι πολίτες.

    2) Οι συγκρίσεις της Κύπρου με την Ελλάδα είναι βλακώδεις. Η Ελλάδα ήταν εδώ και δεκαετίες ένα καράβι που όδευε στα βράχια. Όποιος το έλεγε λίγα χρόνια πριν, εθεωρείτο γραφικός ή νεοφιλελεύθερος κλπ. κλπ. Κι όμως, το τελευταίο σοβιέτ της Ευρώπης είμαστε (ίσως μαζί με την ξεχασμένη Λευκορωσία του Λουκασένκο) και δεν υπάρχει καμία πολιτική ηγεσία, που να προσπαθεί έστω και τώρα να το αλλάξει αυτό. Για την περίπτωση της Ελλάδας, λοιπόν, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας, νομίζω θα πρέπει να παραδεχθούμε πως φταίμε πρωτίστως εμείς. Η Κύπρος, αντίθετα, είχε μια σειρά πλεονεκτημάτων. Ήταν καλύτερα και όχι χειρότερα από το "μέσο κράτος - μέλος της ΕΕ", δηλαδή από το ευρωπαϊκό πρότυπο. Μια οικονομία περισσότερο ευέλικτη, ένας σοβαρός νομικός πολιτισμός (ως βρετανική κληρονομιά) και μια κοινωνία περισσότερο συνεκτική. Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα η βούληση της Γερμανίας και των λοιπών βορειοευρωπαϊκών χωρών να συντρίψουν ό,τι είναι καλύτερο του δικού τους μοντέλου, μην τυχόν και συνεχίσει να "χαλάει την πιάτσα".

    3) Η παρούσα κατάσταση είναι απάντηση σε όσους λένε πως η ασκούμενη πολιτική είναι συντηρητική ή νεοφιλελεύθερη. Καταρχάς, γιατί ο πρώτος που πρότεινε ένα μοντέλο "διάσωσης" της Κύπρου σαν αυτό που πέρασε ήταν ο αρχηγός της γερμανικής αξιωματικής αντιπολίτευσης, δηλαδή το σοσιαλιστικό SPD. Και βεβαιότατα κάθε άλλο παρά νεοφιλελεύθερη είναι μια πολιτική κουρέματος ή δέσμευσης των κεφαλαίων, δηλαδή κρατικού ελέγχου του πόθεν έσχες της κάθε τραπεζικής κατάθεσης. Για την ακρίβεια, αυτό το οποίο συνέβη στην Κύπρο συνιστά απόλυτη αναίρεση της οικονομικής ελευθερίας, δηλαδή της θεμελιώδους ελευθερίας που δήθεν καθιερώνει η ΕΕ.

    4) Πολλοί μιλούν για τον "πατριωτισμό". Υπήρξε υπαινιγμός ότι οι Κύπριοι που πήγαν στο Λονδίνο δεν ήταν πατριώτες. Εγώ λέω ότι απλά ακολούθησαν την κοινή λογική. Όπως ακριβώς οι νέοι, που με πτυχία και άλλα εφόδια, φεύγουν για το εξωτερικό και πολλές φορές διαπρέπουν εκεί. Εσείς αν θέλετε, πείτε τους μη πατριώτες. Εγώ τους λέω απλώς λογικούς και αξιοπρεπείς. Επίσης, κάποιος πιο πάνω ρητορικά ρώτησε αν σταματήσαμε να αγοράζουμε γερμανικά-φινλανδικά-τουρκικά κλπ. προϊόντα. Η απάντηση είναι προφανώς ΟΧΙ. Όμως... όταν σε ελληνική αλυσίδα supermarket, τα φασόλια (προϊόν επεξεργασίας ελληνικής βιομηχανίας) είναι προϊόν Κιργιστάν (!!!!!!!), τί περιμένουμε; Παράγει πλέον η Ελλάδα; Με εξαίρεση λίγα αγροτικά προϊόντα, όλα τα άλλα είναι εισαγωγής... Ε, τί να συζητάμε παρακάτω;

    5) Έπειτα τίθεται το ζήτημα της καταναλωτικής συνείδησης. Εγώ προσωπικά προσπαθώ να αγοράζω ελληνικά προϊόντα (αν υπάρχουν) και μάλιστα να ενισχύω οικονομικά τα μικρομάγαζα, αποφεύγοντας τις μεγάλες αλυσίδες, τα πολυκαταστήματα κλπ. Όμως... Όταν το ελληνικής παρασκευής προϊόν είναι τουλάχιστον 50% ακριβότερο από το αντίστοιχο γερμανικό ή πολωνικό ή βουλγάρικο ή δεν ξέρω τί άλλο... ε... εγώ να δείξω εθνική συνείδηση ως καταναλωτής αλλά ο παραγωγός δεν έχει ούτε την κοινή λογική να προσαρμόσει τις τιμές;;; Υπάρχει το στοιχείο της οικονομικής αποτελεσματικότητας, το οποίο καμία εθνική συνείδηση δεν μπορεί να υπερβεί. Διότι η λογική (ιδίως σε καιρούς πενίας) μπαίνει πάνω από το αστόχως διοχετευόμενο συναίσθημα. Άμα σοβαρευτεί ο Έλληνας παραγωγός ή ακριβέστερα ο χοντρέμπορας, αλλάζει η συζήτηση. Ώστε, τελικά, το "κίνημα χωρίς μεσάζοντες" είναι ό,τι επαναστατικότερο και ό,τι πιο ωφέλιμο έχει γίνει σε αυτή τη χώρα εδώ και πολλά χρόνια.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Κωνσταντίνος 01/04/2013 10:25:38

      Αγαπητε Κων/νε αυτο που γραφεις οτι κανεις δεν μειωνει τις τιμες ειναι γιατι κανεις συνηθισμενος αδηφαγος εμπορος και μεσαζων δεν διανοειται να μειωσει το ποσοστο του κερδους του....το τραβαει οσο παει προτιμωντας να πεσει με γδουπο παρα να προσαρμοσει τις τιμες του. Μαλλον υπαρχει πολυ λιπος ακομα....Η ακαμψια που υπαρχει δειχνει οτι ο κοσμος του εμποριου-και δεν εννοω αυτους που ειχαν ενα μαγαζακι με δανειο και τοκλεισαν με τη κριση-προτιμα να περιμενει τρωγοντας απ τα ετοιμα παρα να αναπροσαρμοσει το δογμα του κερδους. Προς το παρον τα προβληματα διαβιωσης τα εχουν οι μισθωτοι, οι αλλοι μεγαλεμποροι και παρομοιοι ειναι σε σταση αναμονης με τα κερδη φυλαγμενα. Εχουμε ακομα πολυ δρομο, οταν τα παιδια τους δεν θα μπορουν τιποτα να κανουν και οταν τα λεφτα θα στερεψουν.

      Ενα δευτερο θεμα που ηθελα να θιξω ειναι οτι πολλοι μεταναστες εγκαταλειπουν τη χωρα αλλα ειναι κυριως οι καπως νοικοκυρεμενοι απο τις Ανατολικες χωρες. Παραμενουν οι λαθρο μουσουλμανοι και πληθαινουν, αυτοι που ζουν με ενα σουβλακι και στοιβαζονται 20-20 στα διαμερισματακια και το καλοκαιρι στις παραλιες. Γι αυτους ακομα η Ελλαδα ειναι παραδεισος και σουπερ πολιτισμενη τεχνολογικα εν σχεσει με τις χωρες τους. Εκει περιμενουμε μια λυση απ τη κυβερνηση.

      Και τελευταιο το θεμα της βιας και του παρανομου οπλισμου. Βομβα στα θεμελια της κοινωνιας, τιποτε αλλο. Πολλη προσοχη εδω....

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Ρηνα 01/04/2013 14:46:36

        Μην τα ρίχνετε όλα στον "κακό" έμπορα και τον μεσάζοντα, το πρόβλημα είναι με τις δομές. Μη απελευθέρωση των επαγγελμάτων (μεταφορές), υψηλή και άδικη (σκούπα) φορολόγηση, υψηλό κόστος γραφειοκρατίας, μηδενικός έλεγχος και τιμωρία για την παραβίαση ανταγωνισμού έχουν τη μερίδα του λέοντος στις ψηλές τιμές.

  47. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 31/03/2013 23:00:13

    Συγχαρητήρια για το άρθρο. Ελπίζω να το διάβασαν όσοι έπρεπε...

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Αιρετικός 01/04/2013 08:23:25

      Και επειδή το διάβασαν, βλέπεις να γίνεται τίποτα, να αλλάζει τίποτα;

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Κώστας Σταματάκης 01/04/2013 22:27:44

        Δεν ξέρω αν το διάβασαν οι παροικούντες στο Μαξίμου και πέριξ αυτού...Αυτό ακριβώς ήθελα να επισημάνω, ότι σ΄αυτούς κατά κύριο λόγο απευθύνεται...Μακάρι να το διαβάσουν επισταμένως....Δυστυχώς δεν βλέπω, προς το παρόν, αντίδραση, ούτε να αλλάζει κάτι...Η ελπίδα όμως πεθαίνει τελευταία...

  48. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 01/04/2013 11:25:35

    Για αλλη μια φορα ο Φαηλος ερχεται να ταραξει τα νερα και να γραψει πικρες αληθειες. Ισως μια απο τις λιγες φωνες με μεστο και πατριωτικο λογο.
    Εξαιρετικο αρθρο αν και επικεντρωνεται μονο στην γερμανικη πολιτικη και ξεχναει να αναφερει οτι και η αμερικανικη πολιτικη περναει μεσα απο τη Γερμανια.

  49. PartoAlloiws avatar
    PartoAlloiws 02/04/2013 11:36:33

    Μιας και οι διθυραμβικές αναφορές γίνονται για τον αρχηγό της ΕΟΚΑ Γρίβα, να θυμίσουμε εδώ ότι εκτός από την ΕΟΚΑ του 55-59, έδρασε λίγα χρόνια αργότερα, με τον ΙΔΙΟ αρχηγό και η ΕΟΚΑ Β' , που ανατίναζε Ελληνικούς αστυνομικούς σταθμούς και προετοίμασε το κατά κοινή ομολογία προδοτικό πραξικόπημα στην Κύπρο!...
    Το να αλλοιθωρίζουμε δεν βοηθάει κανέναν και ιδίως την Εθνική υπόθεση...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.