#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/12/2010 09:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα συγκοινωνούντα δοχεία ΠΑΣΟΚ- Αγίας Οικογενείας και ο αστάθμητος παράγοντας Αντώνης Σαμαράς



Είχα διαβάσει κάποτε σε βιβλίο του καθηγητή Δημήτρη Χαραλάμπη, πως η Ένωση Κέντρου του Γ. Παπανδρέου ήταν ένα τεχνητό και συνειδητό δημιούργημα των Αμερικανών και των ντόπιων κλακαδόρων τους, προκειμένου να αποκοπεί η ανοδική εκλογική πορεία της ΕΔΑ, που ως η νόμιμη έκφανση του ελληνικού κομμουνιστικού κινήματος, απειλούσε να χαλάσει τη σούπα των κυρίαρχων συμφερόντων της εποχής.

Η Ένωση Κέντρου, που πέτυχε στο σκοπό της,  διέθετε στις τάξεις της τον τότε μεγαλοϋπουργό και νυν «επίτιμο» της ΝΔ Κ. Μητσοτάκη. Αυτός ήταν που με τη συνδρομή κάποιων άλλων στελεχών του κόμματος, προχώρησε στην αποστασία, η οποία και οδήγησε τη χώρα στο γύψο,  και τον Γ. Παπανδρέου στην αιώνια δόξα ως την επιτομή της δημοκρατίας μας!

Αργότερα, θυμάμαι τον ίδιο Μητσοτάκη  ως αρχηγό του κόμματος των Φιλελευθέρων, να επιτίθεται με δριμύτητα στη «φαύλη» πολιτική του Καραμανλή, την οποία όμως αγκάλιασε εν ριπή οφθαλμού, μόλις ο Καραμανλής τον στρατολόγησε και τον τοποθέτησε παντοδύναμο υπουργό Συντονισμού στη κυβέρνηση της ΝΔ – κατόπιν απαιτήσεως ως λέγεται των Γερμανών.Έκτοτε, η οικογένεια δήλωνε φανατικά Νέα Δημοκρατία.

Στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο Μητσοτάκης εξελίχθηκε ως το αντίπαλο δέος του Ανδρέα Παπανδρέου, ενώ στην ουσία και όπως όλα δείχνουν εκ των υστέρων, ήταν απλά το alter ego του. Η δεύτερη όψη του ιδίου νομίσματος. Γιν και Γεν.

Στη συνέχεια, κατάφερε και έγινε πρωθυπουργός, ενώ η θητεία του θα μείνει στη μνήμη όλων, μάλλον ως η χειρότερη όλων των εποχών (αν εξαιρέσουμε τη σημερινή, για την οποία όμως υπάρχει τουλάχιστον το ελαφρυντικό της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης). Θυμάστε άραγε τον Κούβελα; Μπρρρρ….

Στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ, αναδύθηκε και το «υπέρλαμπρο» αστέρι της Ντόρας Μπακογιάννη, που από τη πλήρη ασημαντότητα, εκμεταλλευόμενη τη τραγική περίπτωση της δολοφονίας του συζύγου της, προέκυψε ως «μέγιστο πολιτικό κεφάλαιο»,  και το «βασικό ατού» της ΝΔ. Στη περίπτωση της,  αν το εξετάσουμε σημειολογικά, το δικό της alter ego ήταν και είναι ο Ευάγγελος Βενιζέλος, γαμπρός εκλεκτού συνεργάτη του Μητσοτάκη από την εποχή της αποστασίας, που από ασημαντότητα και  αυτός, αναδύθηκε στα ύπατα αξιώματα, εκμεταλλευόμενος το …Ειδικό Δικαστήριο για τον Ανδρέα. Να μη ξεχνάμε και τη παρουσία του ως μόνιμου συνδαιτυμόνα της Κας Μπακογιάννη στα τηλεοπτικά παράθυρα και σε όλες τις εν γένει πολιτικές «κόντρες». Τυχαίο;

Σήμερα, το ΠΑΣΟΚ, που κάθε άλλο παρά σοσιαλιστικό είναι, έχει δεθεί στο άρμα του πιο σκληρού  νέο-φιλελευθερισμού, συμμορφούμενο προς τας υποδείξεις των ξένων τραπεζιτών κλπ. και στραγγαλίζοντας κυριολεκτικά τον λαό. Ποιος είναι ο βασικός του σύμμαχος σε αυτή την αντιλαϊκή πολιτική; Η Κα Μπακογιάννη, και ο Επίτιμος!

Συνεπώς, αυτό που βλέπω εγώ διαχρονικά, είναι μια αδιόρατη σχεδόν, πλην όμως ουσιαστική, υπόγεια διασύνδεση μεταξύ της Αγίας Οικογενείας και της παράταξης που άλλοτε εκφράζονταν από  το Κέντρο και αργότερα από το ΠΑΣΟΚ. Ώσπου προέκυψε ο αστάθμητος παράγοντας, ο Αντώνης Σαμαράς. Αυτός που πολεμήθηκε όσο κανένας άλλος, και που μπήκε στο ψυγείο, για τον μοναδικό λόγο ότι μόνος αυτός υπερασπίστηκε (σε υψηλό πολιτικό επίπεδο) την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Τουλάχιστον, αυτό αντιλήφτηκα εγώ, με τα λίγα που ξέρω. Μπορεί και να σφάλλω. Όπως άλλωστε έγραψε αλλού κάποιος σχολιαστής, «…μειδιά με το γεγονός ότι οι αρθρογράφοι του antinews είναι μακριά από τα διαδραματιζόμενα…», ή κάπως έτσι.

Που θέλω να καταλήξω; Ούτε εγώ δεν ξέρω. Απλά, διαβάζοντας τόσα και τόσα για συνωμοσίες, για σκοτεινά κέντρα, για λέσχες, για μασόνους, για για για… αρχίζω και αναρωτιέμαι: Μήπως ολόκληρο το πολιτικό σκηνικό των τελευταίων 50 χρόνων που ζω στον πλανήτη, μήπως ήταν όλο σικέ; Στημένο; Αλλιώς δεν εξηγούνται όλα αυτά. Ούτε εξηγείται το γιατί τα πανίσχυρα κέντρα των ΜΜΕ που ελέγχονται από παντού από εργολάβους κλπ. προωθούν με τόση μανία την κα Μπακογιάννη του 2% και πολεμούν τόσο λυσσαλέα τον Σαμαρά. Γιατί;

Δεν ξεχνώ επίσης το αβαντάρισμα τους για τον Βενιζέλο απέναντι στον ΓΑΠ, που όμως σταμάτησε ακαριαία μόλις ο δεύτερος συνετάχθη πλήρως με τα κελεύσματα των συμφερόντων;

Μήπως δηλαδή είναι όλα ένα παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες μας, και που μας ωθεί στο να «σφαζόμαστε» και να καταναλωνόμαστε, ενώ η τράπουλα είναι ήδη μοιρασμένη και από καιρό σημαδεμένη; Και αν όλα όσα αναρωτιέμαι ισχύουν, μήπως ο Σαμαράς είναι το τρελό χαρτί; Ο τζόκερ που θα μας ανοίξει τα μάτια; Και για αυτό τον πολεμούν;

Ειλικρινά αναρωτιέμαι.
Strange Attractor


ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 08/12/2010 10:20:44

    ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΜΟΣ ΣΟΥ. ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΕΒΑΙΟΣ ΓΙΑΥΤΟ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ, ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΑ ΓΙΥ ΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ.

  2. irida avatar
    irida 08/12/2010 10:29:06

    Όλοι αναρωτιόμαστε διάφορα. πχ. αναρωτιέμαι πως αγιοποιείτε το Σαμαρά κι όλες του τις ενέργειες και τις κινήσεις τις πολεμούν διαρκώς οι άλλοι. Δηλαδή ο Σαμαράς δεν είναι παιδί του συστήματος; Πως τότε κατάφερε να ανάβει στην καρέκλα του προέδρου της Ν.Δ.; Από μόνος του;Δε χρωστάει σε καν΄να τίποτα; Ποιοί τον ανέδειξαν; Αν θυμάμαι καλά, που θυμάμαι, ήταν επιφανές στελεχος της κυβέρνηση Μητσοτάκη και διαφοροποιήθηκε και καλως έκανε αφού έτσι νόμιζε...Κι από μέλος κυβέρνησης έκανε μετ΄κριτική και σχόλια αρνητικά για να γυρισει αργότερα μεσα στο κόμμα και να ηγηθεί αυτού σήμερα. Στην πολιτική οι αλλαγές στάσεων και θέσεων ειναι συνηθισμ΄νο φαινόμενο. Κανένα νέο δεδομένο λοιπόν, για μένα.. δεν ξέρω αλλά κανείς αθώος στην πολιτική για μένα. Καλό είναι ωστόσο το παρελθόν να βοηθά μόνο για να αποφεύγονται τα ιδια λάθη και σήμερα. Η εδω αρθρογραφία δεν νομίζω πως το επιτυγχάνει πάντα μια και κάνει το διαχωρισμο σε απόλυτα καλούς κι πόλυτα κακους. Στην πολιτική, ευτυχώς ή δυστυχώς, τα πράγματα είναι πάντοτε γκρίζα..

    • SERT avatar
      SERT @ irida 08/12/2010 12:10:46

      Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΣΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.
      ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΗΤΑΝ 8 ΜΗΝΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ....ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ.....ΑΡΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΞΕΛΕΞΕ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΝΔ.....
      ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΣ, ΤΟΝ ΠΟΠΟΙ ΕΔΩ ΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΑΠΑΡΕΚΛΙΤΑ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΥΜΟΝΤΟΥΣΑΝ....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ irida 08/12/2010 15:27:36

      Το μεγάλο ατού του Σαμαρά είναι ότι είναι αυτός που είναι ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ είναι παιδί του συστήματος. Αν δεν ήταν παιδί του συστήματος δεν θα είχε ανέλθει ποτέ στα ηγετικά κλιμάκια της ΝΔ. Όμως, παρά το ότι είναι παιδί του συστήματος, στις απόψεις του είναι ένας από εμάς. Αυτή είναι η πηγή της δύναμής του. Και έχει δύναμη επειδή είναι και τα δύο.

      Αν υποθέσουμε ότι εξέλιπε ο Σαμαράς για κάποιο λόγο (π.χ., αν αποφάσιζαν τη φυσική του εξουδετέρωση - Θεός φυλάξοι), τότε η μόνη διεργασία από την οποία θα έβγαινε ένας αντίστοιχος ηγέτης, θα ήταν μια λαϊκή επανάσταση, για την οποία κανένας δεν ξέρει αν θα συντρέξουν ποτέ οι προϋποθέσεις.

      Είμαστε λοιπόν ΠΑΝΕΥΤΥΧΕΙΣ που ο Σαμαράς είναι παιδί του συστήματος και αυτή τη στιγμή είναι σε θέση να εκπροσωπεί όσα πιστεύουμε.

    • xenios avatar
      xenios @ irida 08/12/2010 20:16:01

      Θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου, δεν υπάρχει μόνο άσπρο μαύρο, υπάρχουν και οι αποχρώσεις.

      Ίσως ο Σαμαράς να μην ήταν Ο τέλειος, ήταν όμως το μεγαλύτερο σωσίβιο, που είχε όλος ο ξαφνιασμένος και πικραμένος λαός της ΝΔ και γενικά της κεντροδεξιάς.

      Προσωπικά αν είχα να διαλέξω μεταξύ Αβραμόπουλου και Ντόρας, θα προτιμούσα την ... Μέρκελ. Η λέξη σωσίβιο δεν είναι τυχαία, πάνω στον Σαμαρά όλοι εμείς κτίζουμε τις ελπίδες, για να ξαναφύγουμε, από την σάπια παράταξη του ΠΑΣΟΚ.

      Αν πιστεύεις ότι είμαι απ' αυτούς της προσκολλήσεως, απλά θα σου πω ότι στα 63 μου χρόνια, ήμουν υποαπασχολούμενος και επί ΝΔ και επί ΠΑΣΟΚ.

      Απλά από τον Σαμαρά, θα ζητούσα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, καθάρισμα της ΝΔ, από την κόπρο του Μητσοτακισμού και επιμονή στις θέσεις του. Έχει δύσκολο έργο και πρέπει να πάρει δύσκολες αποφάσεις, να μην χάνει την ευκαιρία, να απευθύνεται στον Ελληνικό λαό, συχνά και να λέει αλήθειες. Σιγά σιγά, θα εμπιστευτούν και πάλι την ΝΔ, όταν θα έχουν ξυπνήσει από τον λήθαργο ή θα έχουν συνέλθει, από τον ευνουχισμό που έχουν δεχτεί.

  3. Εν Πλώ avatar
    Εν Πλώ 08/12/2010 10:34:29

    Έξοχο άρθρο. Σωστοί προβληματισμοί. Τα ίδια σκέφτομαι και εγώ. Μήπως μας απομένει μόνον ο Σαμαράς;

  4. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 08/12/2010 10:35:50

    Στρέηντζ, δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα για το Μητσοτακέϊκο...

    http://kwnmitsotakis.blogspot.com/

    Διάβασε να μορφωθείς καημένε!

    • Εν Πλώ avatar
      Εν Πλώ @ (A)θανάσης 08/12/2010 10:37:47

      Φιλε, ελπίζω να αστειεύεσαι, έτσι δεν είναι;

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Εν Πλώ 08/12/2010 11:52:38

        Δεν αστειεύομαι καθόλου!
        Υπάρχει όντως τέτοιο μπλογκ, από όπου μπορείς να αντλήσεις πολύτιμα συμπεράσματα.

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ (A)θανάσης 08/12/2010 12:11:37

          Δεν παραξενεύομαι...Οι Ελληνες είμαστε λαός με sm τάσεις...Ε΄δω αποθεώνονταν ό Ανδρέας ώς μέγιστος ,γιατί όχι και αυτός;;;

        • Ακροβολιστής avatar
          Ακροβολιστής @ (A)θανάσης 08/12/2010 12:15:25

          και το οποίο μπλογκ που αναφέρει ο (Α)θανάσης, συνδέεται με το http://dexihalf.blogspot.com/

          τα συμπεράσματα δικά σας...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ (A)θανάσης 08/12/2010 15:31:02

      Α, ο DeFreJus. Αυτός πρέπει να είναι καλό παιδί, "άρρωστος" με το Μητσοτακέικο, με τυφλή αφοσίωση. Έχει πειστεί για διάφορα πράγματα για τα οποία είχαμε πειστεί οι περισσότεροι Νεοδημοκράτες της εννιαετίας 1984-1993. Τον καταλαβαίνω και ελπίζω κάποτε να "ανανήψει" όπως ανανήψαμε έκτοτε οι περισσότεροι από εμάς, σχεδόν όλοι δηλαδή.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Επώνυμος 08/12/2010 20:24:38

        Aka Βενέδικτος Πρέμης...

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ (A)θανάσης 08/12/2010 23:22:59

      Καημένε μήπως κάηκε ο υπολογιστής σου από την αύρα του επίτιμου προέδρου της ΔΗΣΥ!!! Μπρρρρρρρρρρρ! φέρτε τα θυμιατά!!!

  5. βαγόνι avatar
    βαγόνι 08/12/2010 10:38:30

    Πραγματικά, S.A, όλοι οι γκρίζοι λύκοι παραμερίζουν και
    έρχεται η ....περίλαμπρη αθωότητα να μας σώσει.
    'Ετσι είναι άν έτσι νομίζεις!

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 08/12/2010 10:52:07

    "Δηλαδή ο Σαμαράς δεν είναι παιδί του συστήματος; Πως τότε κατάφερε να ανάβει στην καρέκλα του προέδρου της Ν.Δ.; Από μόνος του;Δε χρωστάει σε καν΄να τίποτα; Ποιοί τον ανέδειξαν;'

    απο το 2007 και πριν βασικα ουτε η μανα του δεν τον θυμοταν..οποτε,,ναι,,ειναι outsider..που λεμε,,ο απεξω,,που το συστημα ισως να μην περιμενε..

  7. Φιλόσοφος avatar
    Φιλόσοφος 08/12/2010 10:52:50

    Τα μεγάλα συμφέροντα των Τραπεζιτών και των πολυεθνικών καθώς και του ντόπιου παρασιτικού κεφαλαίου που έχουν υιοθετήσει την σκληρή νεοφιλελεύθερη πολιτική που έφερε την πρόσφατη μεγάλη κρίση του καπιταλισμού, κρίση συστημική, κρίση του υπαρκτού καπιταλισμού, παρόμοια με την κρίση του 1929 που είχε προκαλέσει τότε η εφαρμογή του φιλελεύθερου καπιταλισμού και σήμερα του νεοφιλελεύθερου, πιστό αντίγραφο του πρώτου. Ο Αντώνης προτείνει καπιταλιστική πολιτική τύπου Κέινς, ολίγον light όμως, που εφαρμόσθηκαν μετά τον Β' Παγκόσμιο στην Αμερική και στην Ευρώπη. Αυτή η πολιτική μετά τη δεκαετία του 80 και μέχρι σήμερα αντικαταστάθηκε με τον νεοφιλελευθερισμό, σύμφωνα με τα συμφέροντα των Πολυθεθνικών και των Τραπεζών που δεν θέλουν στην ουσία να πληρώνουν φόρους. Στην πράξη πληρώνουν ελάχιστους φόρους, με αποτέλεσμα τα βάρη να πέφτουν μόνο στους εργαζόμενους και τους μικρούς επαγγελματίες , που έχουν καταχρεωθεί, και δεν μπορούν να ξεπληρώσουν τα χρέη τους και αυτό προκαλεί από τη μία την Τραπεζιτική κρίση και από την άλλη μεριά κρίση δημοσίων χρεών. Το Αντώνη σου δεν τον πολεμούν, γιατί δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα για το σύστημα, αλλά απλώς τον αγνοούν και δεν τον στηρίζουν. Αν ήταν παράδειγμα κομουνιστής και είχε τόσα μεγάλα εκλογικά ποσοστά, όπως έχει η Νέα Δημοκρατία σήμερα, με προβλεπόμενες αυξητικές τάσεις, τότε θα ήταν πρόβλημα για το σύστημα και θα τον πολεμούσαν σίγουρα. Τώρα τον έχουν για χρυσή εφεδρεία, ούτως ώστε αν αποτύχουν τα σχέδια τους για συγκυβερνήσεις μεταξύ ΓΑΠ, Ντόρας και ΛΑΟΣ (στην πράξη νεοφιλελεύθεροι όλοι), να εκτονωθεί η λαική οργή κατά του συστήματος, ψηφίζοντας Σαμαρά, με την ελπίδα ενός πιο "ανθρώπινου" καπιταλισμού. Βέβαια οι περισσότεροι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η κρίση του υπαρκτού σοσιαλισμού τελείωσε με την κατάρευση του και ότι τώρα αντιμετωπίζουμε κρίση του υπαρκτού καπιταλισμού, ο οποίος αν δεν καταρεύσει, δεν θα λυθεί με κανένο μέτρο("ασπιρίνες") που προτείνεται.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Φιλόσοφος 08/12/2010 15:34:44

      Δεν θα μπορούσε να είναι αριστερά αυτά τα ποσοστά γιατί εσάς σας εξουδετέρωσε το σύστημα με το colpo grosso του ΠΑΣΟΚ. Καληνύχτα τώρα. Αφήστε τα αντικαπιταλιστικά, όλοι κατά βάθος αντικαπιταλιστές είμαστε, τα προβλήματα της χώρας είναι σήμερα άλλα και η ιδεολογία σας ποτέ και πουθενά δεν έφερε την παραμικρή λύση. Η ΕΣΣΔ κατάρρευσε, η Κίνα έγινε καπιταλιστική, και ο Φιντέλ τελευταία δεν αισθάνεται καλά και θέλει να απολύσει Δημοσίους Υπαλλήλους.

      Αν θέλετε να κάνετε κάτι ουσιαστικό για τη χώρα σας, ελάτε με το Σαμαρά. Αντιπροσωπεύει τη μόνη ελπίδα. Το ΚΚΕ δεν αντιπροσωπεύει τίποτα, πέρα από μια χωρίς προοπτική συνέπεια σε κάποιες αξίες. Κατά βάθος οι ίδιες αξίες συνεγείρουν τον κάθε Έλληνα, αλλά πρέπει να αναδεχθούν στο σωστό επίπεδο. Και η μόνη πιθανότητα να εκφραστούν αυτές οι αξίες σήμερα σε κυβερνητικό επίπεδο είναι ο Σαμαράς.

  8. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 08/12/2010 10:55:31

    Ο Σαμαρας ειναι πραγματι ενας "φαρος" μεταξυ των υπαρχοντων Πολιτικων Αρχηγων.Σοβαρος, ευθυτενης, ακεραιος.Και παρα πολυ συμπαθητικος, σε ολους οσους ακομη (και οσο πανε λιγοστευουν), θελουν να εχουν μια αποψη περι των κοινων. Πρεπει ομως να δωσει με την αριστα διαμορφωμενη οικονομικη του Ομαδα, μια πραγματικη απαντηση για το πως --και το ποτε--η Οικονομια της Χωρας θα "αναπνευσει".Αν το κατορθωσει να "αναπνευσει".Να διευκρινιστει το κατα ποσο επιτευξιμο ειναι αυτο το διαφορετιο μειγμα Οικονομικης Πολιτικης.Δεν εχει αντιπαλο-και αυτο ειναι ορατο δια γυμνου οφθαλμου-, οποτε και αν γινουν οι επομενες Βουλευτικες Εκλογες.Δεν ειναι ομως αυτο το ζητουμενο.

  9. tsilivithras avatar
    tsilivithras 08/12/2010 11:04:21

    Οι ίδιοι προβληματισμοί μας διακατέχουν όλους (ή σχεδόν όλους).

    Ακόμα όμως και στην καλή περίπτωση που ο Σαμαράς είναι όντως καλοπροαίρετος και με σχέδιο Εθνικής πολιτικής η στήριξη με "σημαίες" και "παρατάξεις" δεν είναι αρκετή (κατά την ταπεινή μου γνώμη).
    Αν τον πολεμάνε όπως λες τότε χωρίς "στήριγμα" κάτω από τα πόδια του θα καταρεύσει όπως κατέρευσε και ο ΚΚ.
    Εάν βλέπει τα ίδια στραβά που βλέπουμε κι εμείς και θέλει να τα διορθώσει πρέπει να "στηρίξουμε" ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ αλλά την πολιτική του.

    Και πιστεύω ότι η συζήτηση γύρω από την αναθεώρηση του Συντάγματος μπορεί να βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση.

    Ξεκινώντας από μια διακήρυξη του "τι πήγε στραβά"...
    Να εμπλακούν οι πολίτες στην συζήτηση για το Σύνταγμα και τα "κενά" που επιτρέπουν αντικοινωνικούς νόμους όπως η ασυλία των βουλευτών και η κατάντια των κομμάτων.
    Με αυτόν τον τρόπο να γίνει διαφανής ο τρόπος που διαπλέκεται το "σύστημα" με τα συμφέροντα.
    Με αυτόν τον τρόπο να γίνει κατανοητό στους πολίτες που φταίξαμε και τι επιτρέψαμε να συμβεί όλα αυτά τα χρόνια.
    Η οργή που έχει μαζευτεί στον κόσμο να γίνει Γνώση και Αφύπνιση.

    Να ξυπνάμε σιγά-σιγά.
    Να πάρουμε την τύχη μας στα χέρια μας.
    Να ζητήσουμε ένα Σύνταγμα που δεν θα επιτρέπει στους "νομοθέτες" να δημιουργούν "συστεμικά κενά" κατά βούληση των αρχοντάδων...και να προσφέρουμε την στήριξη που χρειάζεται ο οποιοσδήποτε "Σαμαράς" θέλει να ασκήσει Εθνική ανεξάρτητη πολιτική.

  10. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 08/12/2010 11:06:21

    Πράγματι, ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο joker που θα μας ανοίξει τα μάτια. Η παρουσία του στην πολιτική σκηνή δίνει ώθηση στο όνειρο όλων μας. Και το όνειρο αυτό είναι η "απελευθέρωση" της πατρίδας μας από τους για φτύσιμο εφχώριους υπηρέτες των ξένων πατρόνων τους.

  11. nick avatar
    nick 08/12/2010 11:26:52

    Ο Α. Σαμαράς είναι από τους ελάχιστους πολιτικούς στην Ελλάδα που έβαλε μπροστά το εθνικό συμφέρον (μακεδονικό) από το προσωπικό. Γιατί - ας μη γελιόμαστε - αν τότε υποχωρούσε, αν τότε δεν αντιδρούσε, αν απλά σώπαινε, θα είχε ήδη γίνει πρωθυπουργός προς τα τέλη της δεκαετίας του '90. Τότε θα είχε τους πάντες μαζί του. Συμφέροντα, καναλάρχες κλπ. Θα είχε όμως προδώσει τη χώρα του.
    Η πατριωτική του στάση τότε, δεν πήγε χαμένη. Ο πρωτοφανής τρόπος με τον οποίο ανήλθε στην ηγεσία της ΝΔ (για ακόμη μια φορά ενάντια σε όλους και σε όλα) φανερώνει ότι η εντιμότητα ενός ανθρώπου (στη χώρα που ζούμε) μπορεί να καθυστερεί λίγο την ανέλιξή του, αλλά τον οδηγεί τελικά εκεί που πρέπει.

    Ο Α. Σαμαράς δεν είναι τζόκερ, είναι άσσος κρυμμένος στο μανίκι του ελληνισμού...

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ nick 08/12/2010 12:00:53

      ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
      ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ "ΙΔΕΑ" ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ, ΕΜΠΝΕΕΙ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ....
      ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

  12. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 08/12/2010 11:27:13

    Κάθε φανατισμός είναι μία στρατηγική για να μην γίνει συνειδητή η αμφιβολία. Όπου αμφισβήτηση, εκεί ελευθερία......

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ παγωτατζής 08/12/2010 11:42:40

      παγωτατζή

      Φανατισμός και αμφισβήτηση μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά βούληση από τους ελέγχοντες την "πληροφορία".
      Και τα δυο μπορούν να παράξουν εμμονές και ιδεοληψίες όταν ακυρώνουν την κριτική σκέψη.

      Το κίνητρο είναι το κλειδί.
      Και το ποιος ωφελείται.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ tsilivithras 08/12/2010 11:55:33

        Σωστά,,τό ώφελος όμως δεν είναι πάντα μονόπλευρο,εκτός εάν δεχθούμε a priori ότι εξελίσσεται εδώ και αιώνες,τό σχέδιο πρός την τελική λύση,την υποδούλωση τού ανθρώπινου γένους .Τότε και τα πολιτικά συστήματα και σχήματα δεν έχουν καμμία τύχη,είναι άχρηστα..
        Στάχτη στά μάτια ή μοχλός υποβοήθησης τού σχεδίου.
        Για νά ξέρουμε ποιός ωφελειται,πρέπει να γνωρίζουμε τί υπάρχει.

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ παγωτατζής 08/12/2010 12:10:56

          Χμμμ...το μονόπλευρο όφελος είναι που δημιουργεί όλη την ανισότητα και την παθογένεια.

          Το αμφίδρομο όφελος, το όφελος του συνόλου "εις βάρος" του ατόμου, το όφελος του "κοινωνικού συμβολαίου"...αυτό είναι το ζητούμενο...το επιθυμητό.

          Η διαφορά ανάμεσα στα δυο είναι το Κίνητρο αυτού που ελέγχει την Πληροφορία και διαμορφώνει το πεδίο αντιπαράθεσης.
          Παλαιότερα δεν χρειαζόταν "άλλοθι"...ο Ισχυρός απλά έπαιρνε ότι γούσταρε.
          Σήμερα, στην σύγχρονη εποχή, ο Ισχυρός πρέπει να δημιουργήσει "άλλοθι" για να πάρει αυτό που θέλει.
          Κάνει δλδ το Σύνολο "συνένοχο" παραχωρώντας του κομματάκια "δημοκρατικής ωφέλειας" ενώ ο ίδιος επικρατεί και ωφελείται τα μέγιστα.

          Για να γνωρίζεις ποιος ωφελείται αρκεί απλά να ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ.
          Τα πλούτη και ο βήχας δεν κρύβονται.

          Όταν έχεις επανειλλημένα συστεμικά λάθη τότε πρέπει να ξαναπάρεις το κουβάρι από την αρχή για να βρεις το πρώτο λάθος.
          Αν στην πορεία συναντήσεις patterns επαναλαμβανόμενα κράτα σημειώσεις...θα σου χρειαστούν.

          Να δώσω κι ένα παράδειγμα:
          ένα νομοθέτημα που θα ορίζει ΑΠΟΛΥΤΑ την λειτουργία των κομμάτων μπορεί να γίνει αποδεκτό καθώς έχουμε επαναλαμβανόμενα στοιχεία "αποτυχίας" του προηγούμενου συστήματος.
          Ένα νομοθέτημα όπως η ασυλία των βουλευτών ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ...είναι a priori στημένο ώστε να απαλλάσει τους άμεσα υπεύθυνους από τις ευθύνες τους...άρα θέμα Κινήτρου.

          There you go.

  13. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 08/12/2010 11:28:29

    Σωστός βασικά ο προβληματισμός S.A. Ομως πως βγηκε από το "ψυγείο" ο Σαμαρας. Αυτός δεν έχει διασυνδέσεις και δεσμεύσεις ? Θυμάμαι το 1978-81 πόσες ελπίδες έτρεφε ο ελληνικός λαός στον Α. Παπανδρέου . Καί μόνο ο μακαρίτης Αλέκος Παναγούλης είχε τολμήσει από το 75 να αποκαλύψει τον ρόλο του ΠΑΣΟΚ, σαν κυματοθραύστη απέναντι στην αριστερά (μήπως γι αυτό τον φάγανε ?). Εδώ θα συμφωνήσω με την @Ιριδα. Μας πουλάνε όλοι κι εμείς τρέχουμε πίσω τους και τους λιβανίζουμε...
    Οσο για την "νέα" αποκάλυψη του συστήματος, την Ντόρα εννοώ, φίδι στον κόρφο μας...

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ ΝΑΥΤΗΣ 08/12/2010 11:30:43

      Κάθε φανατισμός είναι μία στρατηγική για να μην γίνει συνειδητή η αμφιβολία. Όπου αμφισβήτηση, εκεί ελευθερία……

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΑΥΤΗΣ 08/12/2010 15:39:04

      Εκεί υπήρχαν ενδείξεις (αν όχι αποδείξεις) για την καταστροφική προσωπικότητα του Ανδρέα. Εδώ έχεις τουλάχιστον κάποια ένδειξη;

      Ρε παιδιά ώρες ώρες έχω την εντύπωση ότι συμπεριφερόμαστε σαν την κοπέλα που την πρόδωσε ο καλός της και φοβάται να ξανοιχθεί στον επόμενο. Μα καλή μου κοπέλα, αν δεν το κάνεις το βήμα, το σίγουρο είναι ότι θα μείνεις μόνη σου. Κάντο και αν δεις ότι κάτι δεν πάει καλά, φεύγεις. Πώς θέλεις να δεις αν θα πάνε τα πράγματα καλά χωρίς να κάνεις το βήμα; Να πω ότι έχεις μία, έστω, ένδειξη ότι δεν θα πάνε καλά, να σε καταλάβω. Εσύ θέλεις να είσαι 100% σίγουρη πριν ξαναερωτευτείς.

      Ναι δίκιο έχεις, με τη διαφορά ότι δεν σου λέμε καν να ερωτευτείς. Κριτική στήριξη θέλουμε στο Σαμαρά, αυτό που κάνουμε δηλαδή ολοι από την πρώτη στιγμή.

  14. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 08/12/2010 11:56:18

    Strange ωραίο κομμάτι

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μικρός Οδυσσέας 08/12/2010 18:55:08

      Πάντα γαλαντόμος στις κρίσεις σου! Μερσί μποκού και μπον φιλέ!

  15. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 08/12/2010 12:09:08

    Η Ένωση Κέντρου ήλθε στην εξουσία επειδή ο ισχυρός πόλος του τότε πολιτικού κατεστημένου που ήταν το Παλάτι θεωρούσε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή ως "αστάθμητο παράγοντα". Το 1962 η σύγκρουση είχε γίνει έντονη.

    "Η σύγκρουση Καραμανλή και Φρειδερίκης είχε φτάσει στο απροχώρητο. Η συνύπαρξη ήταν σχεδόν αδύνατη. Αργά ή γρήγορα η σύγκρουση θα εκδηλωνόταν ανοιχτά. Ο Καραμανλής άρχισε να "σηκώνει κεφάλι" και αυτό δεν μπορούσαν να το δεχτούν τα ανάκτορα που είχαν συνηθίσει στην υποταγή του πολιτικού κόσμου στις αξιώσεις του Στέμματος. Η ώρα της αποπομπής πλησίαζε, αλλά δεν είχε φτάσει ακόμα. Το κύρος του Καραμανλή στο κόμμα της ΕΡΕ ήταν άτρωτο, καθώς και στις ένοπλες δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας. Κάθε απόπειρα των ανακτόρων να τον αντικαταστήσουν θα προσέκρουε σε σφοδρές αντιδράσεις στον χώρο της Δεξιάς." Πότης Παρασκευόπουλος, "Γεώργιος Παπανδρέου".

    Το 1963 δολοφονείται ο Λαμπράκης και τον Ιούνιο ο Καραμανλής υποβάλλει παραίτηση. Στις 3 Νοεμβρίου 1963 γίνονται εκλογές και στις 6 Νοεμβρίου σχηματίζει κυβέρνηση χωρίς αυτοδυναμία ο Γ. Παπανδρέου με την στήριξη της ΕΔΑ. Αμέσως αρχίζει τις παροχές με τα πλεονάσματα που άφησε ο Καραμανλής. Με πολιτική παροχών και δημαγωγία η Ε.Κ. θριάμβευσε στις εκλογές του 1964.

    • Blut und Tränen avatar
      Blut und Tränen @ Professor Moriarty 08/12/2010 13:28:32

      Συμφωνώ με αυτή την προσέγγιση. Η πολυδιάσπαση της "δεξιάς" παράταξης και αδυναμία του παλατιού να κατανοήσει την μεταπολεμική πολιτική πραγματικότητα άνοιξε τον δρόμο στην αριστερή δημαγωγία. Η ΕΔΑ ήταν επίσης ευκαιριακό κατασκεύασμα.

  16. ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ avatar
    ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ 08/12/2010 12:13:33

    Καταπληκτικό, διαχρονικό άρθρο.
    Εύγε.

  17. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 08/12/2010 12:15:40

    Αγαπητέ Strange Attractor καλημέρα! Ο προβληματισμός σου έχει βάση, αν σκεφθεί κανείς ότι ανέκαθεν οι «προστάτιδες» δυνάμεις, βρίσκουν ντόπια ανοικτή τσέπη, για να χώσουν το μακρύ τους χέρι.

    Υπάρχει καμιά αμφιβολία, ότι ο Αείμνηστος Καραμανλής μάζεψε τον υβριστή του από τα αζήτητα, προκαλώντας τότε το 78’ καθολική εύλογη απορία; Λες να το θέλησε από μόνος του;

    Υπάρχει καμιά αμφιβολία, ότι η πορεία του επιτίμου είχε πάντα μόνιμη και μπόλικη θαμπάδα και πως από το 92’ και εντεύθεν, νομίζοντας ότι η κατάληψη του κόμματος εξουσίας έχει επιτευχθεί οριστικά, δεν είχε κανέναν λόγο πια να καμουφλάρεται. Έτσι για να δείξει το πόσο συνεπής εντολοδόχος είναι, ξεκαθάρισε τη θέση του, βαφτίζοντας ως ρεαλισμό την ενδοτικότητά του, σε ένα βαρβάτο εθνικό θέμα, που αφορούσε στη Μακεδονία μας! Ξεχάστηκε το θέμα στα 10 χρόνια, όπως εκτιμούσε; Πώς να ξεχαστεί, αφού οι σκοπιανοί έκτοτε έχουν ξεσαλώσει;

    Υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι το τραγικό γεγονός της δολοφονίας του Παύλου Μπακογιάννη, το βούτηξαν σαν εξαιρετική «ευκαιρία», ώστε η διαδοχή στο κόμμα να παραμείνει σε μέλος της οικογένειας; Άλλωστε είχαν καταφέρει, να το βάλουν στο χέρι από το 84’, στέλνοντας τον Κωστή Στεφανόπουλο στο σπίτι του. Ήδη είχε επιτευχθεί το "δις εξαμαρτείν" από τη Ν.Δ. Το "τρις" γλυτώσαμε!

    Η περυσινή ατυχήσασα ήταν αναμφίβολα η χρυσή επιλογή του συστήματος, η οποία δεν έχανε την ευκαιρία να δείχνει πως ο μέντορας μπαμπάς της, της είχε μεταλαμπαδεύσει και τις αρχές του και τις μεθόδους του. Δήμαρχος ακόμα της Αθήνας, δεν έχασε την ευκαιρία, ως δεν όφειλε, να πάρει θέση απέναντι στο πρόβλημα της Κύπρου, τασσόμενη αναφανδόν υπέρ του Σχεδίου Ανάν. Έκλεινε η γυναίκα το μάτι στους εντολείς-αφεντικά της , μηνύοντάς τους πως είναι παρούσα και να μην την ξεχάσουν και την αφήσουν για πολύ καιρό ακόμα δήμαρχο! Η επιτυχία της δε στο συγκεκριμένο αξίωμα ήταν τόσο "μεγάλη", που κόντεψε η Αθήνα να γίνει «πόλη-παράδεισος» επί των ημερών της! Οι Αθηναίοι ακόμα τη θυμούνται με «νοσταλγία»! Το ότι είχε υποσχεθεί ότι θα ολοκληρώσει τη θητεία της εκεί, δεν έχει καμιά απολύτως σημασία, ο στόχος είναι στόχος και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.

    Και ω του θαύματος, ο Καραμανλής ο νεώτερος, παρότι εκτιμώ πως στα εθνικά θέματα αντιστάθηκε όσο κανείς άλλος μεταπολιτευτικός πρωθυπουργός, την αναβάθμισε και της έδωσε τη θέση της ΥΠ.ΕΞ., «παραμερίζοντας» ανεξήγητα έναν ευπατρίδη πολιτικό, όπως θεωρώ πως είναι ο Πέτρος Μολυβιάτης.

    Για να μην μακρηγορώ, το σύστημα που διαφεντεύει τη ζωή μας, σε αυτήν τη μικρή αλλά πολύτιμη γωνιά του πλανήτη, ήθελε τους δύο ρόλους του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης να τους πάρουν τα δύο τους διαμάντια, ο Γιώργος και η Ντόρα. Και ήρθε εκείνη η αποφράς ημέρα της 29ης /11 που οι «ελεεινοί» Έλληνες, αγανακτισμένοι από το προκλητικό σπρώξιμο που της έκαναν τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, στήθηκαν ως τα μεσάνυκτα σε ατέλειωτες ουρές, για να ψηφίσουν το νέο αρχηγό. Τους έκοψε λοιπόν το σφικτό καλοδουλεμένο αυγολέμονο και έχουν χάσει τον ύπνο τους με τον απρόβλεπτο Αντώνη, που έχουν στα πόδια τους.

  18. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/12/2010 12:23:42

    Γράφεις "το ΠΑΣΟΚ έχει προσδεθεί στο άρμα του πιο σκληρού νεοφιλελευθερισμού".
    Το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ δεν κάνει τίποτα άλλο από το να ακολουθεί τον δρόμο των άλλων σοσιαλδημοκρατικών κομμάτων στην Ευρώπη.
    Αυτά αντιγράφουν την Νέα (μετα-μαρξιστική) Αριστερά της Αμερικής, που εμφανίστηκε τη δεκαετία του '60 και εκπροσωπείται από την αριστερή πτέρυγα του Δημοκρατικού Κόμματος.
    Η ευρωπαϊκή νέου τύπου σοσιαλδημοκρατία (βλ. Μπλαίρ) συνδυάζει τον Φιλελευθερισμό στα οικονομικά (ακόμα πιο ισχυρός από τον κλασικό ευρωπαϊκού τύπου φιλελευθερισμό) με την ελευθεριότητα σε θέματα κοινωνίας και πολιτισμού: λατρεία της πολυπολιτισμικότητας (μούλτι-κούλτι), υποστήριξη των γκέι ακτιβιστών (τυχαίο που ο Βαλλιανάτος ήταν έμμισθος σύμβουλος και κολλητός φίλος του ΓΑΠ;), διεθνισμός, περιφρόνηση των παραδοσιακών αξιών.
    Είναι λάθος να λέγεται ότι το ΠΑΣΟΚ και η διεθνής σοσιαλδημοκρατία έχει κλίνει επί τα δεξιά: Δεν είναι δεξιά ένας μονομερής (και άκρατος) φιλελευθερισμός στα οικονομικά. Η δεξιά συνδυάζει τον οικονομικό φιλελευθερισμό (συνήθως με περιορισμούς, όταν μιλάμε για την ηπειρωτική ευρωπαϊκή δεξιά) με συντηρητική στάση σε θέματα κοινωνικά και παραδοσιακών αξιών και με έμφαση στην έννοια του έθνους.
    Το ΠΑΣΟΚ έχει γίνει ένα μετα-μαρξιστικό αριστεροφιλελεύθερο κόμμα. Ούτε με την παραδοσιακή αριστερά, ούτε με την παραδοσιακή δεξιά μπορεί να συγκριθεί.

  19. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 08/12/2010 12:32:43

    Η Αγία Οικογένεια "καλά" κάνει να δούμε πια ξυπνοπούλια θα πάνε να τους ψηφίσουν...

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Σοσιαληστής 08/12/2010 12:36:07

      ΛΙΓΑ... ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ!!!

  20. helas george avatar
    helas george 08/12/2010 12:36:30

    Αναζητηση πολιτικης στα οικονομικα δεν μπορει να δωθει απο κανεναν γιατι αρεται η πολιτικη του μητσοτακη στην λεξη "χρεωκοπια",αυτη η λεξη εννοει την χρεωκοπια ιδεεων και οχι πορων.για μενα ειναι πολιτικη σκοπιμοτητα αποκριψης πραγματικων καταστασεων απεναντι σε ξενους δηθεν ειδικους περι των οικονομικων ο ανδρεας εδωσε λυσεις σωβινιστικου χαρακτηρα στην οικοδομηση μοντελων περι τα οικονομικα παγκοσμιως δεν υπαρχει περιπτωση να ηταν απατρις ηταν το ιδιο πατριωτης και "χειροτερος-καλυτερος" απο τον γερο καραμανλη,ακομη και σημερα αναφορες απο το παρελθον κανουν λογο για τον δαιμονιο ελληνα απλα το περιβαλλον κολωνακιου και επιτρεψτε μου του περιβαλλον παγκαλου και στρατηγου ντενιση!!!!! και οχι της ντορας εκει ειναι το θεμα τοτε και οι αυταρχικοι στρατηγοι και η εκκλησια παιζαν θεατρο αλλα δεν ηθελαν εναν ανθρωπο με εβραικες ριζες να κανει πολλα για την πατριδα του αυτη ειναι οι αληθεια η υπαρξη υπερορθοδοξων.Δεν εχω εμμονη με το πρωσοπα αλλα καμια φορα μπροστα στο φως που πρεπει να αποδωθει δικαιωματικα σε προσωπα (πισω απο τον ανδρεα αν θελετε) πρεπει να λεγονται πολλα,δεν γλυφω κανενεναν γιατι τους φανταζομαι στην σκεψη ειμαστε λαος και λαος πρεπει να μεινουμε οχι μοιρολατρες η αληθεια βρισκεται στην βαθεια γνωση της ιστοριασ και πως βαζουμε αλλους χρονια να κανουν την δουλεια επανω σε ελληνες εγω αυτο πιστευω και αυτο με ταχυς ρυθμους για να μην εχουμε αντανακλαστικα με το παρελθον.φοβαμαι οτι η αρχηγια χωρισ το γνωθι σαυτον σημερα ειναι το ζητουμενο ολου του συστηματος και ειδικα ανθρωπων που σιγονταρουν το καπιταλιστικο συστημα. ολα παντως πανε παλι στην περιβοητη αλλαγη/τροποποιηση του συνταγματος που παντα εχει καλα και κακα αναζητωντας συνδεση με τα προεδρικα μοντελα οπου η ελλαδα εχει εντονη παρουσια (ηπα-κυπρος) και ειναι το αλφα και το ωμεγα για την επιμυκυνση του κρατους με επιχειρηματικα κριτιρια.

  21. Rotarmist avatar
    Rotarmist 08/12/2010 13:00:43

    ΟΨΟΜΜΕΘΑ ΕΙΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ!

  22. blue nile avatar
    blue nile 08/12/2010 13:02:25

    Αν κρίνεις κάποια γεγονότα εκ των αποτελεσμάτων τους τότε ο Strange έχει δίκιο και μεγάλο μάλιστα.
    Οι Παπανδρέου ήταν πάντα το μακρύ χέρι των ΗΠΑ και οι Μητσοτάκηδες το αντίστοιχο της Γερμανίας. Όπου βέβαια μπορούσανε τα βρίσκανε μοιράζοντας τη λεία.
    Η αλλαξοστεατοπυγιά είναι διαχρονικά κάτι το συνήθες στις δύο οικογένειες πασπαλισμένη με κάτι από βεντέτα για να πείθονται οι ελαφρόμυαλοι.
    Τα προσχήματα θα μπορούσαν να κρατηθούν αν η θυγατέρα κέρδιζε την αρχηγία. Τότε θα είχαμε έναν πολιτικό κόσμο όμορφο αγγελικά πλασμένο με τον πρωθυπουργό λίγο μετά να παραδίνει τη χώρα στη νέα κατοχή της pax americana και του τέταρτου ράιχ και την αντιπολίτευση να συμπράτει στο έγκλημα φορώντας μανδύα υπευθυνότητας για το καλό του τόπου. Θα κατηγορούσε και την κυβέρνηση για επιβραδύνσεις στις διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζονται για να βγει η χώρα από την κρίση δηλαδή θα την έσπρωχνε σε γρηγορότερο πονγκρόμ των χαμηλών και μικρομεσαίων τάξεων.
    Η επικράτηση του Σαμαρά όμως ανακάτεψε άσχημα τη παρτίδα και έκανε πολύ κόσμο ν'ανθιστεί την πραγματικότητα την ώρα που η liebe Ντόρα υπερψήφιζε το μνημόνιο αντιτιθέμενη με τη βασική επιλογή του κόμματος που την ανέδειξε και υποτίθεται ότι υπηρετούσε.

  23. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 08/12/2010 13:54:56

    Δηλαδή που διαφωνεί ο ΣΑΜΑΡΑΣ με την πολιτική ΓΑΠ ;

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ Αντάμ Παπαντάμ 08/12/2010 14:10:30

      Μια είναι η προεδράρα έτσι; ΛΑΟΣ και ξερό ψωμί (όχι παίζουμε). Αυτή δεν είναι τελευταία η μόνιμη επωδός της προεδράρας=>Δηλαδή που διαφωνεί ο ΣΑΜΑΡΑΣ με την πολιτική ΓΑΠ ;

      • Αντάμ Παπαντάμ avatar
        Αντάμ Παπαντάμ @ Αρράκις الراقص 08/12/2010 21:24:02

        Άσε μας ρε Αρράκι που παντού βλέπεις φαντάσματα ,απλώς θέλω να τονίσω ότι ο χαιβάνικος τρόπος που παρουσιάζει το προγραμά της η Ν΄Δ΄. είναι δώρον άδωρον ,κανένας δεν το μαθαίνει διότι από κανέναν δεν προβάλετε ,με αποτέλεσμα να σχηματίζετε η εντύπωση στην κοινή γνώμη ότι ο ΣΑΜΑΡΑΣ ουσιαστικά δεν διαφωνεί με το μνημόνιο .
        Στο κάτω κάτω η πολιτική της Ν.Δ. δεν είναι μόνο για μορφωμένα μέλη και μύστες

  24. chrisss avatar
    chrisss 08/12/2010 14:35:59

    Στους φόρους, στις απολύσεις, στην διαχείριση της ακίνητης περιουσίας, στο νοικοκύρεμα του κράτους..διαλύεται όλη η Ελλάδα για να μην πάθουν τίποτα οι δημόσιοι υπάλληλοι-ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ..καλούνται να πολεμήσουν με την σαρξ εκ της σαρκός, όπως είπε ο χαρτογιακάς ο Παπακωνσταντίνου για την ΓΕΝΟΠ..ας πάρουν και αυτόν τον κλώνο του Αντρέα ,τον Στρός Καν και ας πάνε από κει που ήρθαν..

  25. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 08/12/2010 15:33:33

    Η ανάρτηση προβάλει την επιφύλαξη μήπως το ελληνικό πολιτικό σύστημα της τελευταίας 30-ετίας ήταν ελεγχόμενο. Εγώ δεν έχω καμμία επιφύλαξη. Εδώ και 2 αιώνες είναι ελεγχόμενη η ελληνική πολιτική σκηνή. Σχεδόν στο σύνολό της.

    Αλλοτε με βασιλιάδες (που πίστευαν και στο αήττητο του Γερμανικού στρατού παρακαλώ) , άλλοτε με δικτάτορες και κινηματίες στρατηγούς (δεκατία του 30) και άλλοτε με ελεγχόμενες κυβερνήσεις (όλο το υπόλοιπο διάστημα), βασικά από τα ίδια πάντα κέντρα. Τους εδώ ιδιοκτήτες της χώρας (εφοπλιστικό κεφάλαιο και τράπεζες) και τους ξένους συμμάχους τους (τράπεζες πάλι και ξένες κυβερνήσεις, επίσης υποτελείς στις τράπεζες).

    Οσο για το παρόν σχήμα της ΝΔ και τον νυν πρόεδρό της, θα μου επιτρέψετε να συνεχίσω να κρατάω "μικρό καλάθι". Το μικρότερο μέγεθος μάλιστα.

    Δεν είναι μόνο ότι δεν μας έχει δείξει κάποιο σοβαρό δείγμα διαφοροποίησής του από τα ισχύοντα πολιτικά έθιμα (αν εξαιρέσεις τον τρόπο εκλογής του) και την κρατούσα πολιτική νοοτροπία, αλλά δεν έχει μιλήσει ποτέ

    -για τον νόμο περί ευθύνης υπουργών
    -για την τραγική φορολογική ασυλία του εφοπλιστικού κεφαλαίου (συνταγματικά κατοχυρωμένη παρακαλώ)
    -έχει πει λιγώτερα για τις τράπεζες ακόμη κι από την κ. Κατσέλη
    -δεν έχει πει μια κακιά κουβέντα για το ΔΝΤ
    -θέλει να τηρήσει την υπογραφή του κράτους (που έβαλε το ΠαΣοΚ) κάτω από ένα κείμενο που πουλάει την ψυχή της χώρας στον διάβολο των διεθνών τοκογλύφων
    -δεν έχει καλέσει τον λαό ούτε για μια ΕΛΑΧΙΣΤΗ διαμαρτυρία εναντίον του Μνημονίου, την ελαχιστώτερη, τίποτε
    -θέλει να κυβερνήσει και να εφαρμόσει το σωτήριο "μείγμα" για το οποίο ακούμε και ακούμε, με τους Τροϊκάνους μέσα στα υπουργεία του και πάνω από το κεφάλι του, με την περίφημη "υπογραφή" σε ισχύ
    - και χίλια δυο άλλα που δεν θυμάμαι τώρα.

    Λάου λάου το πάνε εκεί στην ΝΔ. Μας λένε μάλιστα ότι έχουν να εφαρμόσουν αυτοί (λες και δεν έχουμε ξανακούσει παρόμοια) ένα μείγμα, σωτήριο.

    Καλά. Συμφωνώ ότι το μείγμα θα είναι σωτήριο. Αλλά έχω μια ερώτηση:

    Αν δεν πετύχει το μείγμα;
    Λέω, αν δεν πετύχει;
    Αν δεν πετύχει τι γίνεται;
    Αν ψιλο-πετύχει μόνο;

    Υπάρχει plan B?

    Strange Attractor με ξάφνιασες. Δεν ξέρω για σένα από που αντλείς αυτή την λιγοστή σου έστω αισιοδοξία για τον κ. Σαμαρά, και θα ήθελα πραγματικά να την έχω κι εγώ. Και να χαρώ λιγάκι, γιατί φτάνουν τόσες πίκρες...

    Αλλά ξέρεις κάτι: Δεν βλέπω να 'χει άλλα μυαλά από τους άλλους. Τα ίδια με τους άλλους. Η ΙΔΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. Περιμένουν ΝΔ και πρόεδρος να πάει ο λαός με το μέρος τους, και να συνταχτεί ο λαός με τους σχεδιασμούς της ηγεσίας της ΝΔ. Αυτό περιμένουν...

    Μα δεν θα πάει ο λαός με το μέρος της ΝΔ. Η ΝΔ πρέπει να πάει με το μέρος του λαού.

    Αλλιώς τι νέα μεταπολίτευση και κουραφέξαλα...

    Θραξ Αναρμόδιος

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Θραξ Αναρμόδιος 08/12/2010 21:36:25

      Εξαιρετική τοποθέτηση! Δεν δίνουμε λευκές επιταγές. Ο λαός απαιτεί τοποθέτηση σε όλα τα κρίσιμα ερωτήματα, όχι μισόλογα, και κυρίως άλλη πολιτική νοοτροπία.

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2010 15:51:50

    Εύγε Strange για την εξαιρετική ανάρτηση.

    Όσο για το ερώτημα του αν είναι στημένο το παιχνίδι, νομίζω ότι η απάντηση είναι κάπου στη μέση. Το παιχνίδι στήνεται, αλλά όλο και τους ξεφεύγουν πράγματα, όλο και κάποιος αστάθμητος παράγοντας βγαίνει στη μέση. Ξαναστήνεται μετά πάλι, με τα ίδια ελαττώματα. Οι Αμερικανοί είπαν στο Γέρο Παπανδρέου ότι η Ελλάδα και η Κύπρος είναι μύγες και η Αμερική ελέφαντας και τα λοιπά για το Σύνταγμά μας και πού να το βάλουμε, όμως στις 19 Αυγούστου 1964 πρότειναν στην ουσία απροϋπόθετη Ένωση (χωρίς τα ανταλλάγματα του Σχεδίου Άτσεσον), την οποία υπονόμευσε ο Μακάριος με τη βοήθεια του Ανδρέα. Παρά λοιπόν τους λεονταρισμούς, έκριναν σε μια δεδομένη στιγμή ότι τους συνέφερε "να τελειώνουν" το Κυπριακό με μια γρήγορη Ένωση. Φοβήθηκε ο Γέρος το Μακάριο, ακύρωσε το στρωμένο αμερικανικό σχέδιο για απροϋπόθεση Ένωση, χωρίς να το πάρει χαμπάρι η Τουρκία, και μετά είχαμε τα γνωστά.

    Βλέπουμε και τι γίνεται με τον Ερντογάν. Επειδή στέκεται καλά στα πόδια του, οι Αμερικανοί προτιμούν να μην ρισκάρουν σύγκρουση και να ζουν με την ψευδαίσθηση ότι θα έχουν το παιχνίδι στην Τουρκία, έστω, υπό μερικό έλεγχο. Αν τους προκαλέσει κι άλλο, τότε θα βάλει σε ενέργεια σενάρια απαλλαγής της Δύσης από το βραχνά της Τουρκίας. Εξαρτάται από τον ίδιο να βρει τη χρυσή ισορροπία και από κει και πέρα θέλει και στοιχειώδη τύχη (δηλαδή: έλλειψη ατυχίας).

    Αυτό είναι και το στοίχημα για εμάς. Να σταθούμε στα πόδια μας. Τα πράγματα τότε θα είναι πολύ λιγότερο σικέ, διότι θα είναι αναγκασμέοι στο στήσιμό τους να λαμβάνουν υπόψη μας τη δική μας συμπεριφορά που σήμερα είναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ (πλήρης υποταγή...).

    Ο Σαμαράς είναι ο μόνος που μπορεί να τα καταφέρει να μας εκπροσωπήσει σωστά ως ηγέτης σε αυτή τη διεργασία, αν όμως για οποιοδήποτε λόγο δεν τα καταφέρει ο Σαμαράς ή δεν τα καταφέρει τελείως, αυτή η διεργασία πρέπει να συνεχιστεί. Και θα συνεχιστεί. Όπως βγήκε από το πουθενά ένας Σαμαράς, έτσι θα βγει και ο επόμενος ηγέτης. Αν τα καταφέρει ο Σαμαράς, ακόμη καλύτερα.

    Πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε να σώσουμε το Έθνος και θα το σώσει στο τέλος όποιος μπορέσει.

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/12/2010 18:55:50

    Επώνυμος είπε:
    08/12/2010 στις 3:51 pm

    Εύγε Strange για την εξαιρετική ανάρτηση.

    Ευχαριστώ, το εκτιμώ ιδιαιτέρως.

  28. Φιλόσοφος avatar
    Φιλόσοφος 09/12/2010 07:13:25

    Επώνυμε βγάλε τα κομματικά σου γυαλιά για να βλέπεις καλύτερα. Οποιος βλέπει την κρίση του υπαρκτού καπιταλισμού, δεν σημαίνει ότι είναι με το ΚΚΕ. Ο υπαρκτός σοσιαλισμός κατέρευσε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σήμερα δεν έχουμε κρίση του συστήματος του υπαρκτού καπιταλισμού. Εκτός αν για την κρίση του καπιταλισμού, το μνημόνιο κ.τ.λ φταίει η Ρωσία, η Κίνα, η Κούβα κ.τ.λ. Οταν διαβάζεις αντίθετες απόψεις από τις δικές σου, μην δημιουργείς φανταστικούς αντιπάλους και ετεροπροσδιορίζεσαι. Κι αν νομίζεις ότι την έξοδο από την κρίση, θα την φέρει κάποιος λευκός ιππότης σε στυλ Σαμαρά, είσαι πολύ βαθειά νυχτωμένος.

  29. Εν Πλώ avatar
    Εν Πλώ 09/12/2010 12:34:21

    Τρελό χαρτί τον αναφέρει το ποστ τον αντώνη όχι και λευκό ιππότη!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.