#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2012 16:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα "στρατόπεδα συγκέντρωσης" μετατρέπουν την λαθρομετανάστευση σε ωρολογιακή βόμβα!!!



Του Νίκου Αργεάδη

Αφού ως Λαό μας

1)    Χλεύασαν

2)    Μας ταπείνωσαν

3)    Έφεραν ξένη διοίκηση με τη μορφή του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

4)    Μας φτώχυναν, για να σώσουν τις ξένες και τις Ελληνικές τράπεζες αλλά και το σύστημα που τους συντηρεί οικονομικά και πολιτικά

5)    Μας κορόϊδεψαν, και συνεχίζουν να μας κοροϊδεύουν

6)    Μας αφαίρεσαν την ασφάλεια αλλά και την αίσθηση της ασφάλειας

7)    Άφησαν ανοχύρωτη την Ελλάδα για να μπαινοβγαίνει ο πάσα ένας όποτε θέλει

 

Τώρα μεταφέρουν το εκρηκτικό –πλέον- και πρωτίστως πολιτικό πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης από τον βόθρο της Αθήνας στην επαρχία. Και εγένετο λύση και η λύση είναι «στρατόπεδα συγκέντρωσης!!» για κατά το πλείστον βασανισμένους ανθρώπους που ούτε Πατρίδα έχουν αλλά ούτε και που την κεφαλήν κλείναι.

Σήμερα το πρωϊ στην τηλεόραση του Σκάϊ ο υπουργός –λέμε τώρα!- προστασίας του Πολίτη στο αγωνιώδες ερώτημα της συντονίστριας των κινητοποιήσεων στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Νεάπολη Κοζάνης, δήλωσε πως οι άνθρωποι αυτοί που θα μεταφερθούν δεν είναι εγκληματίες και  -άκουσον-άκουσον- «δεν θα μπορούν ούτε να εισέρχονται ούτε και να εξέρχονται!! από τα στρατόπεδα. Επίσης ότι θα απελαυνονται γρήγορα. Δεν περίμενα λογική και εμπεριστατωμένη απάντηση από εκπρόσωπο του σοσιαλφασιστικού συστήματος (κυρίως) ΠΑΣΟΚ που οδήγησε την Πατρίδα μας στην προτεκτοροποίηση και στην μετανεωτερική δουλεία, στην κοινωνική διάλυση και στην εθνική ανυποληψία. Οδηγούμαστε πλέον αργά αλλά σταθερά σε καταστάσεις εμφυλιοπολεμικές γιατί η ελίτ, ανίκανη να διαχειριστεί την χώρα και το κράτος, κοινωνικοποιεί και μεταφέρει πλέον το εκρηκτικό ζήτημα της λαθρομετανάστευσης  στην επαρχία μετατρέποντας το σε ωρολογιακή βόμβα που θα συνεκραγεί με τα υπόλοιπα που έχουν οξύνει μόνοι τους με τις αντεθνικές πολιτικές εντός και εκτός ΕΕ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kprotop avatar
    kprotop 22/03/2012 16:52:27

    Μάλλον προτιμάς να αλωνίζουν στις πόλεις και τα χωριά χύμα...

  2. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 22/03/2012 16:58:06

    Εντελώς άστοχο άρθρο. Καλό για την Αυγή, αλλά για το αντινιούζ;;Μπράβο στον Χρυσοχοϊδη, μακάρι να το προχωρήσει και να μην δειλιάσει μπροστά στις κραυγές των συριζαίων και των βλαχοδημάρχων. Στρατόπεδα συγκένρωσεις και λοιπά φληναφήματα για αγρίους...Ε, τότε ας τους δώσουμε τη Νομική, την Υπατία , την Ακαδημία, τη Βιβλιοθήκη και το Θησείο να έχουν κάπου να ξαποστάσουν τα (λαθραία) παλικάρια...Όρμα Μικέ!!

    • Economist avatar
      Economist @ μεταρρυθμιστής 22/03/2012 22:27:19

      Αγαπητέ φίλε δεν έχω τίποτα με τους Αθηναίους. Επειδή εσείς αδιαφορήσατε και εκλέξατε Καμίνιδες και άλλους πολιτικούς που διέλυσαν την πόλη σας δεν σημαίνει ότι και εμείς θα κάνουμε το ίδιο λάθος. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε σ’ αυτούς που κατέστρεψαν εσάς να καταστρέψουν και εμάς. Εδώ είναι Μακεδονία και είμαστε όλοι μια ψυχή και θα δώσουμε τέτοιο αγώνα που δεν μπορεί να το φανταστεί ο Χρυσοχοίδης. Αλλά εάν εσύ περιμένεις από το Χρυσοχοίδη να σας λύση το πρόβλημα, που ήταν από αυτούς που το δημιούργησε θα περιμένεις πολύ γιατί δεν υπάρχει περίπτωση δέντρο κακό να κάνει καλούς καρπούς.
      Μακάρι να ξυπνήσετε και να ψηφήσετε πολιτικούς που θα σας λύσουν το πρόβλημα. Όχι φυσικά φορτώνοντάς το στους άλλους.

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 22/03/2012 17:05:43

    Μονομερής κατάργηση/ακύρωση του επάρατου Δουβλίνο ΙΙ των προσκυνημένων Σημίτη-ΓΑΠ. Οχι σήμερα. ΧΘΕΣ.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2012 17:15:06

    ...για κατά το πλείστον βασανισμένους ανθρώπους που ούτε Πατρίδα έχουν αλλά ούτε και που την κεφαλήν κλείναι....
    Φίλε Ν. Αργεάδη θα διαφωνήσω.
    Οι περισσότεροι απ αυτούς τους "βασανισμένους" θα σε έσφαζαν (και μπορεί μετά να σε βίαζαν κιόλας) για ένα κινητό, με την πρώτη ευκαιρία.
    Προσωπικά, για τη περίπτωσή τους, που την θεωρώ ότι χειρότερο συνέβη στην Ελλάδα τα τελευταία 70 χρόνια, θα ήθελα ειλικρινά να ξανανανοίξει η Μακρόνησος ή η Γυάρος. Όλα τα άλλα (φράχτες, στρατόπεδα, κλπ) είναι ημίμετρα και απραγματοποίητα όνειρα για μια διαφορετικού τύπου κοινωνία.
    (Και χαρακτηρίστε με όπως θέλετε).

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ Strange Attractor 22/03/2012 17:24:32

      S.A. δε νομίζω όλοι αυτοί οι άνθρωποι που τυχαίνει να ήρθαν στη χώρα παράνομα να είναι εγκληματίες. ή αν όχι όλοι οι περισσότεροι από αυτούς όπως γράφεις. Αναλογικά σ'αυτόν τον πληθυσμό τους στην Ελλάδα θα υπάρχουν και εγκληματίες όπως υπάρχουν και Έλληνες εγκληματίες επίσης.

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ ΝΙΚΗ 22/03/2012 18:12:08

        Τυχαίνει να ήρθαν στην χώρα? Τυχαίνει???
        Δεν τυχαίνει! Τυχαίνει σημαίνει περπατάω στο δάσος αμέριμνος και χωρίς να το καταλάβω... τσουπ πέρασα τα σύνορα της χώρας μου.

        Οι κύριοι αυτοί είναι παράνομοι. Απαγορεύεται να περάσεις τα σύνορα μιας χώρας .Εκτός αν τα περάσεις τυχαία όπου μόλις το καταλάβεις κάνεις 180 μοίρες και επιστρέφεις.

        Αυτό ισχύει για όλους τους πολίτες της γης.

        Όπως απαγορεύεται σε μένα να μπω στο σπίτι σου έτσι απαγορεύεται σε αυτούς να μπουν σε μια ξένη χώρα.
        Απλό δεν είναι αυτό το απαγορεύεται?

        ΑΝ θες αφήνεις να μπει κάποιος στο σπίτι σου.
        ΑΝ θέλουμε τους αφήνουμε. Κανονικά με διαβατήριο... κύριοι....

        • ΝΙΚΗ avatar
          ΝΙΚΗ @ Χαζούλης 22/03/2012 19:36:55

          Εντάξει με το "τυχαίνει" δεν κυριολεκτούσα, καταλαβαίνεις πώς το λέω. εννοώ αν και παράνομοι δεν είναι και εγκληματίες του τύπου δολοφόνοι.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΝΙΚΗ 22/03/2012 20:41:48

            Πολλοί είναι δολοφόνοι. Ολοι οι Αλγερινοί και οι Μαροκινοί που βρίσκονται εδώ ζουν απο τη ληστεία, για παράδειγμα. Οι Νιγηριανοί είναι πρεζέμποροι. Οι Σομαλοί επίσης. Βλέπεις, το Ισλάμ δεν απαγορεύει να πουλάς ναρκωτικά σε "άπιστους", δεν είναι αμαρτία αυτό....

          • anonymous avatar
            anonymous @ ΒΙΣ 22/03/2012 21:52:31

            Δε διαφωνώ, όμως ένα πράγμα μου έχει κάνει εντύπωση. Η Κυψέλη είχε μαύρους από το 80-90. Τέτοια προβλήματα δεν υπήρχαν. Τώρα άλλαξε η κατάσταση. Το ερώτημα είναι γιατί έγιναν ξαφνικά επικίνδυνοι; Είναι μέλη διεθνούς σπείρας που τους στέλνουν γι αυτόν το λόγο; Τους εκμεταλλεύονται Έλληνες; Δεν έχουν να φάνε και κάνουν αυτή τη δουλειά;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Strange Attractor 22/03/2012 19:21:17

      Η αποψή σου, όπως και όλων των διαφωνούντων φίλε ( με τιμάς) "Παράξενε" είναι σεβαστή από εμένα.
      Πρωτον, απλα λέω πως η δημιουργία "χώρων κράτησης" όπως ευφημιστικά δήλωσε ο υφυπουργός Κος Οικονόμου, και όχι υπουργός όπως έγραψα, δεν προοιωνίζεται καλές εξελιξεις για τις τοπικές κοινωνίες.
      Δευτερον, αν δεν σφραγίσουν τα σύνορα και δεν αναθεωρήσουν το Δουβλίνο (ο υφυπουργός μίλησε για υποχρεώσεις απέναντι στην ΕΕ και όχι απέναντι στους πολίτες της χώρας) όσα στρατόπεδα και να φτιάξουν άμα εισέρχονται κατά δεκάδες χιλιάδες ανά μήνα και χρόνο, το πρόβλημα θα χειροτερέψει και θα επεκτείνεται σε όλη την επικράτεια.
      Τρίτον, δεν είναι όλοι εγκληματίες.
      Τέταρτον, είναι απάνθρωπο να τους κλείσουν σε στρατόπεδα "υψίστης ασφαλείας" όπως δήλωσε ο υφυπουργός ενώ από την άλλη θα ζουν σε ανθρπωπιστικές συνθήκες Κάτι δεν στέκει σ' αυτό. Οι ¨ελληνες δεν κλείνουμε αδύναμους ανθρώπους σε στρατόπεδο.
      Ας θεσμοθετήσουν αντικίνητρα στην λαθρομετάναστευση.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Νίκος Αργεάδης 22/03/2012 20:46:21

        O εγκλεισμός σε στρατόπεδο είναι το καλύτερο αντικίνητρο.
        Τέρμα και τελείωσε. Οι ίδιοι που βρίσκονται εδώ ανοίγουν το δρόμο για συγγενείς και φίλους (γνωρίζω συγκεκριμένα παραδείγματα). Να ξέρουν ότι θα κακοπεράσουν πολύ εδώ όταν έρθουν...
        Και φυσικά, ακόμα καλύτερο αντικίνητρο είναι τα αληθινά πυρά στα σύνορα. Είναι μουσουλμάνοι εισβολείς και εν δυνάμει όλοι τους κακοποιά στοιχεία. Δεν είμαι υποχρεωμένος ως Έλληνας πολίτης να κάνω ψυχολογική εξέταση και κοινωνιολογική έρευνα για το κάθε αφροασιατικό λούμπεν στοιχείο που αποφασίζει να δώσει 3-4 χιλιάρικα στα δουλεμπορικά κυκλώματα για να έρθει εδώ, στη χώρα όπου όλα επιτρέπονται.
        Ο πληθυσμός όλων αυτών των χωρών που μας στέλνουν τους υπηκόους τους κατά χιλιάδες ξεπερνά τα 500 εκατομμύρια. Μπορείς να μας πεις εσύ κ. Αργεάδη την δυνατότητα της Ελλάδας να συντηρήσει αυτά τα πλήθη; Βαρεθήκαμε τις αριστερίστικες αρλούμπες...

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ ΒΙΣ 22/03/2012 21:19:17

          Αγαπητέ ΒΙΣ, η ερώτησή σου είναι ρητορική και έχει μία μόνο απάντηση, άρα δεν μας δίνει καινούργια πληροφορία. Επειδή πολλοί παρεξήγησαν την στάση μου, εγώ δεν υπερασπίζομαι τη θέση τους από "αριστερίστικη" πλευρά όπως βιάστηκες να πείς. Τουναντίον. Βλέπω μακρυά, ή τουλάχιστον προσπαθώ. Δεν πρέπει να μεταφερθούν τα προβλήματα της Αθήνας, και μόνο προβλήματα δημιουργεί το Αθηναϊκό κατεστημένο, στην επαρχία. Αρκετά έχουν αποψιλλώσσει την επαρχία από όλες τις απόψεις. Το τέρας των Αθηνών δημιουργεί συνθήκες πλέον καταστροφικές για την ελληνική κοινωνία γιατί απλά δεν έχει μάθει ποτέ να δίνει λύσεις.

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ Νίκος Αργεάδης 22/03/2012 21:03:17

        Οι ¨ελληνες δεν κλείνουμε αδύναμους ανθρώπους σε στρατόπεδο.

        1ον) Οι Έλληνες δεν μπουκάρουμε σε άλλες χώρες παράνομα. Διότι εκτός από αδύναμοι είναι και παράνομοι αγαπητέ. ΠΑ-ΡΑ-ΝΟ-ΜΟΙ.

        2ον) Μήπως είμαστε και εμείς αδύνατοι? Μήπως δεν υπάρχει κανένας σεβασμός αυτών προς εμάς όταν ξέρουν σε τι χάλι βρισκόμαστε? Μήπως?

        Φιλικά

  5. ένας φίλος avatar
    ένας φίλος 22/03/2012 17:15:45

    Το θέμα που θίγεις είναι πολύ σοβαρό. Φαίνεται πως κάποιοι νομίζουν ότι έτσι θα "αλαφρύνουν" την εκλογική τους περιφέρεια από το τεράστιο πρόβλημα που δημιούργησαν, διασπείρωντας το και αλλού. Αυτά τα ζητήματα απαιτούν πλέον σοβαρό σχεδιαμό, όχι ό,τι μας έλθει προεκλογικά. Αλλιώς βλέπω ότι θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε επέκταση του προβλήματος.

  6. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 22/03/2012 17:17:31

    Ενώ αν δεν έχουν στρατόπεδο συγκέντρωση αλλά όλη την επικράτεια και κάνουν ότι θέλουν...

  7. ΚΜ avatar
    ΚΜ 22/03/2012 17:20:53

    Υποθέτω ότι οι εν λόγω χώροι χρησιμεύουν μόνο για προσωρινή παραμονή των λαθρομεταναστών (που, εκ των πραγμάτων είναι παράνομοι, ασχέτως τί λέει ο Πασόκις) μέχρι να απελαθούνε (όπως ορίζουν οι νόμοι). Μόνο και μόνο για να μην τριγυρνάνε ανεξέλεγκτοι ανάμεσά μας μέχρι τότε. Άρα, δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο να υπάρχει αντίρρηση.

    Ίσως ο Νίκος ο Αργεάδης να έχει ιδιαίτερη ευαισθησία γιατί χωροθετούνται στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Άν όμως οι άνθρωποι αυτοί είναι έγκλειστοι, πώς θα υποβαθμίσουν την περιοχή; Αφού δεν θα μπορούν να βγουν έξω!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΚΜ 24/03/2012 06:58:01

      Η ευαισθησία μου δεν έιναι τοπικιστική. Με νοιάζει για ΟΛΕΣ τις τοπικές κοινωνίες που θα διασπείρουν τις "μεταστατικές εστίες" του επιθετικού καρκίνου της λαθρομετανάστευσης. Αυτό όμως δεν αποκλείει ότι υπάρχει και ανθρωπιστικό θέμα με οικογένειες λαθρομεταναστών που πρέπει να φροντιστούν ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ και μετα να απελαθούν.
      Αν δεν φτιάξουν αντικίνητρα έτσι ώστε όταν αναχωρούν από τη ΛΑχώρη να σκέφτοναι πως ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ τίποτα δεν πρόκειται να γίνει, ακόμα και άν τους αλυσσοδέσουν μόνιμα. Απλά, θα αποκτήσουμε όλο και πιο πολλούς αλυσσοδεμένους με εκρηκτικές συνέπειες.

  8. ab-normal avatar
    ab-normal 22/03/2012 17:27:47

    εισητηριο και στη Γερμανια...

  9. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 22/03/2012 17:28:34

    Η κυβέρνηση της Ελλάδος πληρώνεται για να μεριμνεί για τους Έλληνες.
    Η Eλλαδίτσα δεν θα λύσει την παγκόσμια μιζέρια.
    H αριστεροβολεμένοι ας αφήσουν την υποκρισία.
    Δεν αντέχω άλλο την ηθική απάτη.

  10. S.P. avatar
    S.P. 22/03/2012 17:33:03

    Το παρόν πολιτικό σύστημα δεν έχει την θέληση ούτε την ικανότητα να λύσει το πρόβλημα αυτό. Εδώ δεν μπαίνουν σε κατειλημμένο Πανεπιστήμιο, ενώ ο νόμος υπάρχει, και θα λύσουν το μεταναστευτικό; Οι εκλεγμένοι δεν αγαπάνε την Ελλάδα, αλλά τον εαυτό τους. Αν η Ελλάδα γίνει ίσαμε ένα φακόσπυρο, που λέγανε οι παλιοί θα στεναχωρηθεί ο Σκανδαλίδης, ο Βαρβιτσιώτης, ο Παπαδημούλης ή η Παπαρήγα; Αστεία πράγματα. Αφού ο λαός ψηφίζει τους χειρότερους για να κάνει την δουλειά του ας τα λουσθεί. Θα μετανιώσει πικρά για την αφροσύνη και τον καιροσκοπισμό του.

  11. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 22/03/2012 17:46:24

    Αρχικά να πω ότι η λύση είναι η κατάργηση του Δουβλίνου ΙΙ.
    Ας πάμε τώρα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
    Πόσοι λαθρομετανάστες θα πάνε στην Κοζάνη;
    1.000, 2.000, 3.000;
    Αν αυτοί αποφασίσουν μετά από τρεις μέρες "παραμονής" στο στρατόπεδο της Κοζάνης, να αποδράσουν τι θα γίνει;
    Είμαστε έτοιμοι ως κράτος και ως πολιτεία να δώσουμε εντολή στους φαντάρους ή στους αστυνομικούς που θα φρουρούν το στρατόπεδο να πυροβολήσουν στο ψαχνό;
    Και τι αποτέλεσμα θα έχει αυτό;
    Μα κανείς δεν σκέφτεται στη χώρα αυτή;;;;;

  12. Geros avatar
    Geros 22/03/2012 17:50:47

    Δηλαδή τι να τους κάνουμε ? Να τους διώχνουμε με διακτινισμό όπως στο Star Trek ?
    Η οποιαδήποτε λύση προϋποθέτει χώρους που θα συγκεντρώνονται οι λαθρομετανάστες , τα περί στρατοπέδων συγκέντρωσης και μεταφοράς του προβλήματος σε άλλες περιοχές είναι λαϊκίστικα τερτίπια της αριστεράς. Θέλουμε να λύσουμε το πρόβλημα ή να λέμε ευχάριστες ανούσιες βλακείες προς όλους?

  13. ΘΡΑΚΑΣ avatar
    ΘΡΑΚΑΣ 22/03/2012 18:00:40

    Κατοικώ μόνιμα στα Βόρεια Προάστια, αλλά περνάω τη μισή ημέρα στο κέντρο των Αθηνών ανάμεσα στην Ακαδημίας και στην Ευελπίδων.

    Συμφωνώ με τα στρατόπεδα κράτησης των παράνομων μεταναστών, αλλά διαφωνώ με τη λογική του ότι παίρνουμε το πρόβλημα από τους Αθηναίους και το μεταθέτουμε στην Κοζάνη.

    Προσωπικά δεν έχω επισκεφτεί ποτέ την Κοζάνη και τη Δυτική Μακεδονία εν γένει, οπότε δεν τίθεται καν ζήτημα προσωπικών συμφερόντων.

    Η καλύτερη λύση θα είναι να διατεθεί ένα ακατοίκητο νησί όπου θα συγκεντρωθούν το σύνολο των παρανόμων μεταναστών σε ειδικές εγκαταστάσεις που θα χτιστούν εξαρχής γι'αυτό το σκοπό αποφεύγοντας τα ημίμετρα των κοντέινερ σε εγκαταλελειμένα στρατόπεδα, διάσπαρτα στο σύνολο της Ελληνικής επικράτειας.

    Η πιο ενδεδειγμένη λύση είναι η Μακρόνησος, καθώς πρόκειται για την μεγαλύτερη ακατοίκητη νήσο της Ελλάδος, δίπλα στην Αττική και στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στα Σπάτα, απ'όπου εν συνεχεία θα απελαύνονται προς τις χώρες καταγωγής τους.

    Παράλληλα η πρόσβαση από το λιμάνι του Λαυρίου είναι πανεύκολη για τους άνδρες των σωμάτων ασφαλείας που θα αναλάβουν τη σχετική επιτήρηση, ενώ η ιδιότητα της νήσου λειτουργεί αποτρεπτικά σε όποιο σχέδιο διαφυγής των συλληφθέντων.

    Ιδού η λύση κύριοι χωρίς να διχάσετε τους Έλληνες με εκβιαστικά διλήμματα.

    ΥΓ:Κάποιος να μαζέψει την πρώην χορευταρού του dancing with the stars, κυρία Πιπιλή που μέσω facebook καλεί τους Αθηναίους του κέντρου και δη της Κυψέλης και του Άγιου Παντελεήμονα σε εμφύλιο με τους Κοζανιώτες.

    • S.P. avatar
      S.P. @ ΘΡΑΚΑΣ 22/03/2012 18:50:47

      Συμφωνώ να πάνε σε ξερονήσια μέχρι να φύγουν. Συμφωνώ με παλαιότερες δηλώσεις του Σαββόπουλου.

    • Γιώργoς Αχαιός avatar
      Γιώργoς Αχαιός @ ΘΡΑΚΑΣ 23/03/2012 20:20:47

      Ναι μπράβο. Η μακρόνησος είναι καλή λύση.

  14. kwstas avatar
    kwstas 22/03/2012 18:35:09

    Προσωπικά θα προτιμούσα τη μεταφορά τους σε ακατοίκητο νησί, χωρίς νερό, τροφή ή καταλύματα. Μετά από 2 μήνες, να μπαίνει η επόμενη σειρά κ.ο.κ. Η επιτήρηση να περιορίζεται σε ΚΑΘΟΛΙΚΗ απαγόρευση προσέγγισης. Παράλληλα, για τα μάτια του κάθε ευαίσθητου αριστερίζοντα Δυτικού, δημιουργία ενός παραδεισένιου στρατοπέδου στην ηπειρωτική χώρα.

  15. ανιστόρητος avatar
    ανιστόρητος 22/03/2012 18:41:15

    Είναι άραγε δύσκολο να τους βάλουν σε απλούς οικισμούς όπου θα τους δοθεί και κάποια -κατ αρχάς -χειρονακτική δουλειά με αντίστοιχες απολαβές; Ταυτόχρονα να τους βάλουν να μάθουν ελληνικά και να αποποιηθούν με κάποιον τρόπο ιδεολογίες που θα τους οδηγούσαν στα άκρα. Όποιος θέλει θα κάτσει να δουλεψει τίμια, όποιος την κοπανάει θα εμφανίζεται από το βραχιολάκι στο αντίστοιχο gps και θα γυρνάει με τσάρτερ στην ιδιαίτερη πατρίδα του.

  16. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 22/03/2012 18:44:38

    Εάν περάσεις παράνομα τα σύνορα τής Κορέας τρώς 12 χρόνια, τού Ιράν έπ'αόριστον,τού Αφγανιστάν,σφαίρα,τών ΗΠΑ,ξύλο καί επιστροφή,τής Κίνας χάνεσαι,τής Βενεζουέλας,θεωρείσαι κατάσκοπος.Στήν Ελλάδα,παίρνεις θέση εργασίας,άδεια οδήγησης,κοινωνική ασφάλιση,κοινωνική προνοια,κάρτα συσιτίου,επιδότηση ενοικίου,δωρεάν παιδεία,υγειονομική κάλυψη,δικαίωμα ψήφου,καί με όλα τα ανωτέρω ιθαγένεια!!!!!

  17. Δημήτρης, ετών 31 avatar
    Δημήτρης, ετών 31 22/03/2012 18:47:24

    Πρώτον δεν είναι στρατόπεδα συγκέντρωσης, είναι χώροι υποδοχής και υπάρχουν σε όλες τις προηγμένες χώρες (βλ. Μ. Βρετανία, Ιταλία κτλ).
    Δεύτερον, ναι φίλε Κοζανίτη πρέπει και εσύ να μοιραστείς το βάρος.
    Τρίτον, η καλύτερη λύση είναι μία: μηδενική ανοχή. Βυθίζεις κανά δυό βάρκες στο Αιγαίο, πυροβολείς και κανά δυο λαθραίους στον Έβρο. Να δούμε μετά, θα συνεχίσουν να έρχονται; Και στην τελική δεν θα σώσει η Ελλάδα όλο τον κόσμο, υπέραρκετα προβλήματα έχουμε και μόνοι μας.

    • S.P. avatar
      S.P. @ Δημήτρης, ετών 31 22/03/2012 20:25:56

      Ωραίος : Να μεταφέρετε το πρόβλημα οι Αθηναίοι (πρώην επαρχιώτες) στην Επαρχία;

      • Δημήτρης, ετών 31 avatar
        Δημήτρης, ετών 31 @ S.P. 22/03/2012 21:13:45

        Δεν είναι Αθήνα εναντίον επαρχίας. Η Ελλάδα είναι μία και αδιαίρετη, ή μήπως διαφωνείς;

        • S.P. avatar
          S.P. @ Δημήτρης, ετών 31 22/03/2012 21:32:31

          Δεν διαφωνώ.

  18. JOHN avatar
    JOHN 22/03/2012 18:52:58

    Καταργηση του ΔουβλινουΙΙ και αντικατασταση του με κατι πιο ρεαλιστικο και μονιμο.Και μαλιστα συντομα γιατι ειναι ηδη αργα!

  19. thanos avatar
    thanos 22/03/2012 18:53:59

    Στρατόπεδα συγκέντρωσης?
    Κ μόνο που το ακούς, κοκαλώνεις.
    Η απέλαση δεν χρειάζεται στρατόπεδα. Απόφαση κ αποφασιστικότητα θέλει.

  20. yianna avatar
    yianna 22/03/2012 19:25:31

    Μια κακή λύση είναι καλύτερη από μια μη λύση. Όλα τα χρόνια δεν έχουμε δώσει λύση σε τίποτε γι'αυτό καταλήξαμε εδώ. Πράγματι το μέτρο μπορεί να μην είναι το πιο ενδεδειγμένο αλλά θα λειτουργήσει και αποτρεπτικά. Γιατί να έλθουν στην Ελλάδα αφού στην ουσία θα είναι στη φυλακή?
    Έχουν γεμίσει τα νοσοκομεία μας, τις φυλακές, καταστρέφουν την οικονομία με το παράνομο εμπόριο, διακινούν ναρκωτικά, μπαίνουν στα σπίτια μας. Πόσο άλλο θα ανεχτούμε αυτήν την κατάσταση?
    Τώρα αν και αυτό το μέτρο είναι προεκλογική φούσκα, θα φανεί.

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/03/2012 20:38:30

    " Για κατά το πλείστον βασανισμένους ανθρώπους που ούτε Πατρίδα έχουν αλλά ούτε και που την κεφαλήν κλείναι".
    Προφανώς ούτε ο Μπαγκαλντεσιανός, ούτε ο Πακιστανός, ούτε ο Νιγηριανός έχουν πατρίδα (κατά τον συντάκτη). Να μας πείτε ότι οι παραπάνω χώρες είναι σε εμπόλεμη κατάσταση, γιατί ούτε εμείς, ούτε ο ΟΗΕ το γνωρίζουν...
    Ξυπνείστε ανόητοι: Εχουν πατρίδα εκεί και έχουν συγγενείς και φίλους εδώ και έρχονται πλέον ΟΛΟΙ, συγγενείς και φίλους που τους περιθάλπτουν και τους συνδέουν με τα κυκλώματα. Τα παραμύθια περί "προσφύγων" να σταματήσουν επιτέλους.
    Και ούτε για την Σομαλία πιστεύω στα περί προσφύγων: Είναι διάφορες ομάδες που αντιμάχονται μεταξύ τους. Δεν τους φταίει κανείς. Too bad for them! Ας τα βρουν μεταξύ τους, ας τους βοηθήσουν οι πλούσιοι Σαουδάραβες ομόθρησκοί τους, που χρηματοδοτούν τον ισλαμισμό σε όλο τον κόσμο.
    Δεν είναι η Αθήνα χαβούζα όλης της ισλαμικής αφροασιατικής πλέμπας. Να τους φάτε στη μάπα και εσείς στην επαρχία, που τόσα χρόνια τους χρησιμοποιούσατε για τα χωράφια και τα μαγαζιά σας. Νισάφι πια! Ναι, στρατόπεδα κλειστά μέχρι να απελαθούν. Να τελειώνουμε με τις "ευαίσθητες" πολιτικές αλά Αλ Σάλεχ.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ ΒΙΣ 22/03/2012 21:29:22

      ΒΙΣ , "γαζώνεις" ακατάπαυστα σήμερα. Έχεις τρελά κέφια, πραγματικά χαίρομαι να σε διαβάζω.Είσαι από τους λίγους σχολιαστές που εδώ και πολύ καιρό έχουν πραγματικά αντιληφθεί οτι ο κύριος κίνδυνος για τη Χώρα και το Έθνος είναι η πλημμυρίδα των αγράμματων,βαρβάρων ισλαμιστών εισβολέων που θεωρούν χρέος τους να υποτάξουν εμάς, τους γηγενείς " απίστους".

    • Μπουρτζόβλαχος avatar
      Μπουρτζόβλαχος @ ΒΙΣ 23/03/2012 01:28:04

      Γράφεις πολύ ωραία σχόλια και με βρίσκεις σε όλα σύμφωνο, όμως εκείνο το "να τους φάτε στη μάπα και εσείς στην επαρχία" με χάλασε.
      Γιατί φτάσαμε σε σημείο εμείς οι χωριάτες να βρίσκουμε δύσκολα Έλληνα εργάτη. Φύγατε όλοι στις πόλεις. Θέλατε ντόλτσε βίτα και διορισμό στο Δημόσιο.
      Ε ποιος θα δουλέψει στο χωριό?
      Οι παππούδες μας?
      Αλλά κάτσε να πέσει κι άλλη πείνα να αδειάσει η υδροκέφαλη Αθήνα - Θεσ/νίκη και να δω για πότε θα πάρτε το δρόμο της επιστροφής...

  22. Στέφανος avatar
    Στέφανος 22/03/2012 20:44:28

    To είπε ο Α. Σαμαράς πριν από λίγο στον Ant1. Να επανακαταλάβουμε τις γειτονιές μας. Στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα. Μπράβο του που δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει αυτό τον όρο. Φτάνει πια με τη λεγόμενη πολιτική ορθότητα και τα κομψά λόγια. Ναι , επανακατάληψη χρειάζεται διότι τώρα είναι υπό κατάληψη πολλές γειτονιές. Μακάρι να κάνει πράξη αυτή τη σκέψη-πρόταση ως αυριανός πρωθυπουργός.

  23. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 22/03/2012 22:22:02

    Φ. ΠΙΠΙΛΗ
    - Έχουμε και οι Αθηναίοι δικαιώματα και μεγάλα προβλήματα. Παρ΄όλα αυτά δεν βγήκαμε ποτέ να πούμε ότι θα τους λιώσουμε και να τους κάνουμε σαπούνι στα κρεματόρια της Β. Ελλάδας.
    - Καταδικάζω την αποτρόπαια συμπεριφορά της Δημάρχου Β. Κοζάνης που είπε δημοσίως «μην τολμήσετε να κουβαλήσετε την χωματερή, τα σκουπίδια των Αθηνών στα χωριά μου».
    - Με τοπικιστικές, ρατσιστικές, μικροπολιτικές εκφάνσεις αιρετών η Ελλάδα δεν θα πάει μπροστά.
    - Η Ν.Δ., η Γραμματεία Μεταναστευτικής Πολιτικής έχει αναρτήσει εδώ και 2 χρόνια τις θέσεις μας και τις προτάσεις. Επιγραμματικά σας λέω 2 τίτλους, άλλο μετανάστευση άλλο εισβολή και αστυνόμευση, άσυλο απέλαση.
    - Αυτά τα θέματα είναι διακομματικά είναι εθνικά.
    - Να αλλάξει το Δουβλίνο 2.
    - Υπάρχει πράγματι μια βιασύνη από την πλευρά του κ. Χρυσοχοΐδη, όμως αυτό που προσπαθούν μερικοί να παρουσιάσουν ότι τα κέντρα κράτησης υποβαθμίζουν την ζωή τους δεν έχει καμία σχέση. Αυτή τη στιγμή έχουμε 40εκ. από την Ευρώπη για να κάνουμε κέντρα κράτησης ευρωπαϊκών προδιαγραφών φυσικά όχι άτσαλα και όχι παραμονές εκλογών.

  24. sos avatar
    sos 22/03/2012 22:50:56

    Σας ενημερώνω ότι έχει στηθεί ανά την Ελλάδα, με τη βοήθεια κυρίως αριστερών ολόκληρη συμπαιγνία ψευδομαρτύρων όπου βεβαιώνουν για τη συνεχή παραμονή λαθρομεταναστών στη χώρα ώστε να συνεχίσουν να παίρνουν παράνομες συντάξεις και επιδόματα.

  25. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 22/03/2012 22:51:31

    Γεγονός είναι ένα , ότι αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο! Εχουμε πολλά και σοβαρά προβλήματα σαν χώρα, για να έχουμε φορτωθεί όλους αυτούς τους παράνομους που ως τέτοιοι ,μόνο στην εγκληματικότητα θα στραφούν για να επιβιώσουν. Δεν μου αρέσει το βράδυ να μην μπορώ να κυκλοφορήσω σε περιοχές της πόλης μου , ούτε να κλειδώνομαι στο σπίτι μου , ούτε να προσέχω να μην προκαλέσω κρατώντας τσάντα, ή φορώντας ένα σταυρό στο λαιμό. Οι βασανισμένοι άνθρωποι που δεν έχουν πατρίδα και αναζητούν ένα καλλίτερο αύριο , δουλεύουν , αποκτούν χαρτιά και κυρίως, ενσωματώνονται στη νέα χώρα ως νομοταγείς πολίτες . Η πλειοψηφία αυτών όμως, γυρίζει άσκοπα στους δρόμους είτε ζητιανεύοντας, είτε αναπτύσοντας παραβατική και εγκληματική συμπεριφορά . Το κακό αρχίζει στα σύνορα και εκεί πρέπει και να τελειώνει. Αλλαγή του νόμου ,όπως το είπε και στη συνέντευξη ο Α.Σ. Η Ελλάδα πρέπει να πάψει να είναι προορισμός έλξης για τους μετανάστες. Κατάργηση του Δουβλίνο ΙΙ, συγκέντρωση σε χώρους (παλιά στρατόπεδα ή παρόμοιους) και απέλαση με ταχείες διαδικασίες στις χώρες τους. Στην Πάτρα η κατάσταση είναι λίγο καλλίτερη, ακόμα, σε σχέση με την Αθήνα. Εκεί , πως αντέχετε;

  26. τάσος avatar
    τάσος 22/03/2012 23:31:56

    εγώ πάντως πιστεύω πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες. εξάλλου και οι έλληνες που ψήφιζαν πασόκ το '81, το '85 κλπ στην ίδια κατάσταση βρίσκονταν, και φυσιογνωμικά ακόμη, και μάλιστα ανέβηκαν και στην εξουσία και το κράτος συνεχίζει ακόμη, με κάποια μικροπροβλήματα, να υπάρχει. μην τους φοβάστε, πεινασμένοι είναι και θα χορτάσουν. εδώ ο θεός έχει για όλους, εδώ είχε για τους πασοκσήδες, για τους πακιστανούς δε θά'βρει.

  27. Α.Κ.Λ avatar
    Α.Κ.Λ 22/03/2012 23:44:52

    Όλους αυτούς τους φέρατε στη χώρα μας χωρίς να μας ρωτήσετε, καταντήσατε την Ελλάδα χωματερή από σκουπίδια κάθε εθνικότητας, που με χαρά θα σε έσφαζαν για λίγα ευρώ.Σε λίγο δε θα μείνει γριούλα για γριούλα σ αυτόν τον τόπο.Κοιμάσαι και ξυπνάς με το φόβο, ότι θα είσαι το επόμενο θύμα.Ποιός θα ξεχάσει ρε τον δύστυχο εκείνον συνάνθρωπό μας , που τον έσφαξαν την ημέρα που θα γίνονταν πατέρας; Και μας λέτε τώρα για στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Κοζάνη (δηλαδή για μεταφορά της εγκληματικότητας στην περιφέρεια), ακούμε για απελάσεις (10 φεύγουν 50 έρχονται) και για παρεμβάσεις στο κέντρο της Αθήνας. Τη μόνη παρέμβαση που χρειάζεται η Αθήνα, θα την κάνουμε εμείς οι πολίτες στέλνοντας τη Χρυσή Αυγή στη βουλή. Τότε να δεις γλέντια....

    • τάσος avatar
      τάσος @ Α.Κ.Λ 22/03/2012 23:52:55

      δεν τα χάνω με τίποτε αδερφέ.

      • Α.Κ.Λ avatar
        Α.Κ.Λ @ τάσος 23/03/2012 00:12:21

        Σου λέω θα γελάσει ο κάθε πικραμένος..

  28. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/03/2012 10:44:19

    Θα ξαναγράψω δύο περιστατικά με λαθρομετανάστες από προσωπική μου εμπειρία. Κατοικώ σε κάποιο δήμο της Β Πειραιώς, οπότε τον Πακιστανό δεν τον βλέπω από την τηλεόραση, ούτε από τη βεράντα της μαιζονέτας μου ενώ μου καθαρίζει τον κήπο. Και μάλιστα, ενημερωτικά σας λέω ότι ο κηπουρός στην πολυκατοικία που μένουμε - έχει έναν ευπρεπή κηπάκο - είμαι εγώ, αμισθί (σκαψίματα, κλαδέματα, εγκατάσταση και έλεγχος αυτόματου ποτίσματος, φυτέματα κλπ).
    Περιστατικό 1ο: Μπαγκλαντεσιανός πιτσιρικάς, κάτοικος της περιοχής μου, ήρθε Ελλάδα μέσω Τουρκίας, αφού πρώτα πήγε Ρουμανία, όπου έκανε "τζιζ" και την κοπάνησε. Χωρίς χαρτιά αρχικά (εννοείται), έβγαλε άδεια παραμονής μέσω κυκλωμάτων δικηγόρων του ΣΥΡΙΖΑ. Δουλειά (μαύρη) σε βιοτεχνία και διάφορες δουλίτσες του ποδαριού. Μηνιαίο εισόδημα άνω των 1000 ευρώ, μαύρα. Από αυτά τα 800 τουλάχιστον φεύγουν σούμπιτα στο Μπαγκλαντές. Πριν λίγους μήνες του κουβαλήθηκαν, πάλι μέσω Τουρκίας και εν μέσω κρίσης, άλλοι δύο συντοπίτες του. Τους φιλοξενούσε. Εχουμε ανοίξει πλέον την κάνουλα και δεν κλείνει, γιατί αυτοί που είναι εδώ παρέχουν στέγη, τροφή, σύνδεση με τα κυκλώματα σε ολόκληρο το κ...χώρι που άφησαν πίσω τους.
    Περιστατικό 2ο: Αφγανός που ήρθε παράνομα μέσω Περσίας, έβγαλε και αυτός χαρτιά μέσα από τα γνωστά αριστερίστικα δικηγορικά κυκλώματα. Πήγε στη Δανία. Νόμιμα (φυσικά, γιατί εκεί δεν είναι και τόσο πονόψυχοι...). Κάθε δύο μέρες τον σταματούσαν στον δρόμο για έλεγχο (τον έκοβαν από τη φάτσα). Δεν άντεξε, γύρισε πίσω, σε εμάς. Στη χαβούζα της Ευρώπης.
    Αυτά τα ολίγα και διδακτικά (για τους έχοντες κοινό νου. Για τους ιδεοληπτικούς, λυπούμαι, αλλά δεν κάνω μεταμοσχεύσεις εγκεφάλου...).

    • Δημήτρης, ετών 31 avatar
      Δημήτρης, ετών 31 @ ΒΙΣ 23/03/2012 11:44:52

      Έτσι ακριβώς είναι. Είναι ήδη πάνω από 1 εκατομμύριο. Μπορούν κάλλιστα αν δεν δράσουμε να μας έρθουν άλλα 5-10, και τότε τι; Το τέλος της Ελλάδας...

  29. anonymous avatar
    anonymous 23/03/2012 11:49:41

    15,6 είναι οι συνδέσεις των κινητών. Άρα είναι περί τα 3-4 εκ.

  30. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 23/03/2012 11:55:15

    Σε αυτους που κανουν οτι δεν καταλαβαινουν.Ειναι αληθεια η οχι οτι σε πολλες επαρχιες χρησιμοποιουν ξενους για την συγκομιδη ,κ.τλ. & οταν ερθει η ωρα της πληρωμης τους καταγγελουν στην αστυνομια για να γλυτωσουν τα εξοδα?
    Μετα απο αυτα ρωταμε γιατι μπαινουν στα σπιτια & σφαζουνε?

    • cielo avatar
      cielo @ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 23/03/2012 13:05:49

      Γρηγορη, το "γιατι μπαινουν στα σπιτια & σφαζουνε" ειναι δικο σου ερωτημα, οχι δικο μου.
      Το δικο μου ειναι γιατι τους επετραπη να μπουν στην χωρα ΠΑΡΑΝΟΜΑ.

      Ο νομιμος μεταναστης εχει ονοματεπωνυμο και χωρα προελευσης και γνωριζει τα δικαιωματα του και τις υποχρεωσεις του και τις κυρωσεις που θα υποστει εαν παρανομησει. Καλοδεχουμενος.
      Ο λαθρο ειναι εξ'ορισμου ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ και εγω ΔΕΝ τον θελω στην χωρα ΜΟΥ. Τοσο απλα.

      Καμμια "πονεμενη" ιστορια των "καημενουληδων" που ταχα "δεν εχουν που την κεφαλην κλιναι" δεν με συγκινει. Αντιθετως, με συγκλονιζει η υπαρξη τοσων Ελληνων που η ζωη τους ανετραπη σε χρονο μηδεν. Οσο μπορω να συντρεξω καποιους, αυτοι θα ειναι συμπατριωτες μου! Οι λαθρο να πανε να κοψουν το λαιμο τους!

      Δεν ξερω την ηλικια σου, ισως ησουν αγεννητος τριαντα χρονια πισω, τοτε που ακομα ο φονος στην Ελλαδα ηταν ειδηση, ηταν θεμα συζητησης για μηνες, δεν το χωραγε ο νους μας, ανατριχιαζαμε!
      Τωρα συνηθισαμε. Αυτο ειναι που με τσακιζει, το συνηθισαμε!

      Θα μου πεις, ισως και οι ντοπιοι εγκληματιες εκτραχυνθηκαν. Ισως.
      Ενας ομως λογος παραπανω να απαλλαγουμε απο τους εισαγομενους, δεν νομιζεις;

  31. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/03/2012 12:22:16

    Αυτοί που σφάζουν στην Αθήνα, σε διαμερίσματα, είναι αυτοί που δούλεψαν στη Θήβα και δεν πληρώθηκαν;
    Δηλαδή, ο Πακιστανός που δεν πληρώθηκε στη Θήβα έρχεται σε ένα διαμέρισμα στην Αχαρνών ή στον δρόμο επάνω στην Αχαρνών και σφάζει τον ιδιοκτήτη ή τον περαστικό....
    Και γιατί ο λάθρο από τη Βοιωτία πηγαίνει ΠΑΝΤΟΤΕ στην ίδια περιοχή, μεταξύ Ομόνοιας και Πατησίων, και δεν πηγαίνει στην Εκάλη ή στη Δροσιά που είναι και εγγύτερα προς τη Βοιωτία;
    Για πόσο ηλίθιους μας περνάς;
    Αν σου συμβεί να χτυπήσουν συγγενικό ή φιλικό σου πρόσωπο, να ψάξεις μετά να βρεις τα βαθύτερα αίτια. Σύμφωνοι; Και να βρεις και τον εργοδότη που δεν πλήρωσε τον λάθρο και τον έκανε κακοποιό...
    Αριστερής μπουρδολογίας και λαθρολαγνείας το ανάγνωσμα. Τον θέλετε τον Ταλιμπάν σας εν γένει...

  32. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/03/2012 12:26:21

    Επίσης, πειράζει να σε ρωτήσω σε ποια περιοχή μένεις; Εγώ μένω σε περιοχή όπου έχει λάθρο. Αν τους θες τόσο πολύ, πάρε 1-2, τάιζέ τους, δίνει τους δουλειά και φρόντιζε να ικανοποιείς όλες τις ανάγκες τους...
    Και επίσης: Πόσους Αλγερινούς έχεις δει να εργάζονται σε χωράφια;
    Οι Αλγερινοί πιτσιρικάδες που κυκλοφορούν στα Κάτω Πατήσια-Αχαρνών, σε ποια χωράφια δουλεύουν; Ή σε ποιες φάμπρικες;
    Και τι ώρες εργάζονται επιτέλους αυτές οι φάμπρικες; Μετά τις 1 το μεσημέρι;

  33. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 23/03/2012 12:42:51

    Το περίγραμμα της οριστικής λύσης:

    1)Καταφέρνουμε να έχουμε μηδενική εισροή νέων μεταναστών. Κάνουμε ότι είναι απαραίτητο. Τάφρος στον Έβρο, τείχος, νάρκες είναι όλα καλές λύσεις.
    Αν παραβιάζουμε και καμία διεθνή συνθήκη δεν πειράζει, Πρώτα η ελλάδα μετά οι συνθήκες.

    2)Νόμος που λέει ότι όσοι μετανάστες συμμετέχουν σε οποιοδήποτε έκτροπο χάνουν αυτόματα το δικαιώμα παραμονής στην Ελλάδα. Απελαύνονται άμεσα.

    3)Στρατόπεδα απόπου δεν θα μπορούν να βγαίνουν με καμία δύναμη, έτσι ώστε να μην φωνάζουν οι τοπικές κοινωνίες.

    4)Συχνές πτήσεις Ελλάδα - αφγανιστάν, ιράκ, κτλ. με υποχρεωτικά επαναπατριζόμενους μετανάστες.
    Δεν χρειάζεται ακθόλου να μιλήσουμε με αφγανικές ή άλλες τοπικές αρχές. Να κανονίσουμε το θέμα κατευθείαν με τους αμερικάνους.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιώργoς Αχαιός 23/03/2012 13:02:32

      Εδώ θα συμπλήρωνα το εξής:
      Το Ισραήλ έχει πρόβλημα με την αφροασιατική λαθρομετανάστευση και με τη μετανάστευση εν γένει. Ο Νετανιάχου είπε τις προάλλες ανοιχτά ότι δεν θέλουμε να χάσουμε την εθνική μας ταυτότητα.
      Χρειάζεται μία συντονισμένη από κοινού δουλειά με το Ισραήλ, ώστε να πιεστεί η Αμερική να γίνουν οι επαναπροωθήσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις (Αλγερία, Μαρόκο) μπορεί να γίνει μία συνεννόηση με τη Γαλλία. Είναι ανόητο να περιμένουμε από την Ευρώπη να μας λύσει το θέμα. Την αλληλεγγύη την είδαμε.... Αφήνω τις ηλίθιες ευαισθησίες: Γερμανοί της Φρόντεξ να καταγγείλουν Ελληνες για κακή μεταχείριση των λάθρο! Των λάθρο που είναι δασκαλεμένοι να σκίζουν τα χαρτιά τους μπαίνοντας στην Ελλάδα! Πόσο ηλίθιοι είμαστε που κουβαλήσαμε νταβάδες στα σύνορά μας (εννοώ τη Φρόντεξ).
      Μόνο με επιμέρους συνεννοήσεις και δράσεις με κράτη που έχουν ανάλογο πρόβλημα μπορούμε να δράσουμε αποτελεσματικά. Και, επιτέλους, να χρησιμοποιηθούν πραγματικά πυρά. Να χτυπηθούν εισερχόμενοι στο ελληνικό έδαφος, αφού πέσουν πρώτα προειδοποιητικές βολές στον αέρα, και ας τους μαζέψουν μετά οι Τούρκοι να τους θάψουν.
      Θα είναι και μία καλή εξάσκηση σε πολεμικές επιχειρήσεις. Μην περιμένουμε τους Βαρβάρους, οι Βάρβαροι ήρθαν...

      • Γιώργoς Αχαιός avatar
        Γιώργoς Αχαιός @ ΒΙΣ 23/03/2012 20:15:38

        Μπράβο Βις. Συμφωνώ απόλυτα.

  34. kostas avatar
    kostas 23/03/2012 14:50:24

    αρκετά με δαύτους. εμείς και οι Ιταλόι - Ισπανόι που έρχονται δεύτεροι - τρίτοι, πρέπει να πιέσουμε γα αλλάγή πολιτικής στο θέμα της μετανάστευσης. Αλλά με τα χάλια που έχουμε ούτε να κ****** δε μπορούμε.
    Αριστεροί = Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. Δηλαδή δε κατάλαβα, τόιχος στον Έβρο - παραβίαση δικαιωμάτων. Λοιπόν πολύ απλά εγώ ως ΄΄Ελληνας προτίστως έχω το δικαίωμα να περπατάω στη πόλη μου και στη χώρα μου ελεύθερος.
    Τη τελευταία φορά που βρέθηκα στο αεροδρόμιο διότι μένω εκτός Ελλάδος νόμιζα ότι έφτασα στο Μπαγκλαντες. Η ίδια ακριβώς εμπειρία. Κέντρο Αθήνας - κέντρο Ντάκας - χέζουνε, κατουράνε , πλένονται στα αυλακια των δρόμων και φαντάζομαι τα ίδια σε Πάτρα, Ηγουμενίτσα και άλλες πόλεις. Καμία διαφορά. Να πω ότι έχουν και ένα ίχνος προσαρμογής. ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ισλάμ να μου λείπει.
    Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή, αλλά οι κύριοι προτιμούν ανα ασχολούνται με το ποιός θα βγεί πρόερδρος στο πασόκ κτλ.. Κουβέντα για τους λαθρομετανάστες.

    άκου βασανισμένους ανθρώπους. κι εγώ βασανισμένος είμαι όπως και άλλα 10 εκατομμύρια Έλληνες.

  35. qqqqqqq avatar
    qqqqqqq 23/03/2012 15:17:07

    εχετε παρει χαμπαρι οτι μιλατε για ανθρωπους?

  36. Orestis avatar
    Orestis 23/03/2012 15:28:00

    Οπωσδηποτε πρεπει να βρεθει μια λυση για τους λαθρομεταναστες αλλα πρεπει να ληφθει υποψην οτι οταν εμεις, σαν ΝΑΤΟ, παμε και τους βομβαρδιζουμε τις χωρες προκειμενου να εξασφαλισουμε τα δικα μας συμφεροντα, σαν Δυση, τοτε δεν μιλαει κανεις.Για ολα φταινε οι ''κακοι'' λαθρομεταναστες.Ελεος.

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ Orestis 23/03/2012 16:09:08

      Βομβαρδισε η Ελλαδα το Μπαγκλαντες, το Πακισταν, τη Νιγηρια και την Αλβανια;
      Ποτε γενεν αυτο;
      Χαμπαρι δεν πηρα...

      • Orestis avatar
        Orestis @ Δ.Φ. (ανιδεος) 23/03/2012 16:19:01

        Να διαβαζες το τι γραφεται και μεταξυ των κομματων καλα θα ηταν.Αυτες τις χωρες που ανεφερες, περα απο το Πακισταν, δεν ειχε αμεση συμμετοχη το ΝΑΤΟ.Υπαρχουν ομως αλλες τοσες που μπορω να σου αναφερω,των οποιων οι βομβαρδισμοι του ΝΑΤΟ και της Δυσης γενικοτερα αναγκασαν τους λαους τους να εγκαταληψουν τους τοπους τους.

        • kprotop avatar
          kprotop @ Orestis 23/03/2012 16:24:47

          Δηλαδή το ΝΑΤΟ φταίει για την λαθρομετανάστευση;;;

          • Orestis avatar
            Orestis @ kprotop 23/03/2012 17:04:58

            Για την λαθρομετανάστευση γενικά όχι, αλλά για ορισμένες χώρες όπως Ιράκ και Αφγανιστάν έπαιξε-παίζει καθοριστικό ρόλο για την αποσταθεροποίηση της περιοχής και στον εξαναγκασμό των λαών των εν λόγω χωρών σε εγκατάλειψη του τόπου τους.Μην συγκρίνεται τον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας με αυτόν που έλαβε μέρος στο Ιράκ για 7 χρονιά και αυτόν πού λαμβάνει ακόμη στο Αφγανιστάν για πάνω από μια δεκαετία διότι απλά δεν συγκρίνονται καν. Ούτε να τρέφεται ψευδαισθήσεις ότι πολλοί Βόσνιοι, Κροάτες, Σερβοι κτλπ, δεν αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον τόπο τους. Όπως προανέφερα και εγώ συμφωνώ οτι πρέπει να βρεθεί μια λύση άμεσα αλλά πρέπει να λαμβανουμαι υπόψιν οτι μιλάμε για ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και να σκεφτόμαστε και τους λόγους που αυτοί οι άνθρωποι έφτασαν εδώ που έφτασαν.

  37. kostas avatar
    kostas 23/03/2012 15:49:54

    qqq : εσύ έχεις πάρει χαμπάρι τι γινεται τουλαχιστον στην Αθήνα και σε πολλές άλλες πόλεις; Για πήγαινε μια βόλτα χωρίς χαρτιά πεταχτά στην υπόλοιπη Ευρώπη, για να μη πιάσω Αμερική που ούτε τρίχα σου δε θα μπει για παραπάνω από 5 δευτερολεπτα.

    και τι άκυρη συσχέτιση είναι αυτή με το ΝΑΤΟ; Δηλαδή όταν βομβάρδισαν τη Σερβία πήγαν όλοι λαθραία σε άλλες χώρες; Η απάντηση είναι όχι. Σα τα σκυλιά δουλεύουν σε άλες χώρες, όπως και η πρώτες γενιές Ελλήνων μεταναστών (στη πλέιονότητα, δεν αντιλέγω πολλόι πέσαν με τα μούτρα στη παρανομια)

  38. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/03/2012 16:04:23

    Αγαπητέ Νίκο Αργεάδη, είσαι φάουλ!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/03/2012 06:43:09

      Αγαπητέ Φαήλε, έχω παρεξηγηθεί από τη φράση μου "..κατά το πλείστον βασανισμένους ανθρώπους που ούτε Πατρίδα έχουν...".
      Αν μη τι άλλο, υποστηρίζω -αλλα το προσπερνούν οι περισσότεροι-ότι η δημιουργία "χώρων" ή "κέντρων φιλοξενίας" θα επιδεινώσει το πρόβλημα, της ροής λαθρομεταναστών και θα εισάγει διαλυτικές δυνάμεις στις τοπικές κοινωνίες για δεκαετίες. Τα πολιτικά ορθώς Οργουελλιανά των Χρυσοχοϊδιδων και των άλλων παρασίτων δεν με πείθουν.
      Είναι σαν να επεκτίνεται ένας μεταστατικός καρκίνος σε εστίες διασπαρτες στο σώμα της Ελληνικής επικράτειας. Αν κάθε κωμόπολη των 2-3 χιλιάδων αποκτησει και μία μικροσυνοικία του Ισλαμαμπαντ, θα φτάσουμε σε λίγα μόνο χρονια να έχουμε μικρούς μουσουλμανικούς θυλάκους ΠΑΝΤΟΥ. Εκτός από τις νεοταξικές αριστεράντζες, μπορεί ο καθένας να φανταστεί τι σημαίνει αυτό μακροπροθεσμα...

  39. Άναυδος avatar
    Άναυδος 23/03/2012 16:25:03

    Οι άνθρωποι αυτοί για να μην τρώγονται μεταξύ τους, εκεί μέσα, και για να μην δίνουν αφορμή στον κάθε από όπου γης τρεχαπετάμενο εργολάβο "ανθρωπιστή", πρέπει να έχουν:
    - αντικείμενο δημιουργικής απασχόλησης
    - βιοποριστικές απολαβές για μια ελάχιστη χρηματοδότηση της συντήρησης τους
    - κοινωνική ζωή
    - περίθαλψη
    - υγιεινές συνθήκες
    - διατροφή και υπόδηση
    - ασφάλεια, και
    - απέλαση σε εύλογο χρονικό διάστημα, δλδ σχετικά σύντομα, για να μην δημιουργούνται συνθήκες για διάφορες καταστάσεις.

    Ερώτηση1. Από που θα βρεθούν τα κονδύλια για τα αφορόντα τόσες 100δες χιλιάδες κόσμο;
    Ερώτηση 2. Αν το γυρίσουν σε "εξέργερση", κάτι όπως σε "στρατόπεδα αιχμαλώτων", ποια θα είναι τα επικοινωνιακά αποτελέσματα του πράγματος;

    • kprotop avatar
      kprotop @ Άναυδος 23/03/2012 16:28:18

      Γι αυτό υπάρχει ο στρατός...

  40. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/03/2012 16:25:18

    Η μεταφορά μουσουλμάνων λαθρο-εποικιστών σε περιοχή κοντά στα σύνορα (Κοζάνη) είναι εθνικά εγκληματική και εκ του πονηρού.

    Καλά κάνουν οι κάτοικοι και αντιδρούν. Ποιος θα πληρώσει τους χώρους διαμονής; Οι Έλληνες φορολογούμενοι. Βγήκε ο υπουργός και είπε θα γίνουν οικίσκοι. Είναι έτοιμοι και οι εργολάβοι προφανώς.

    Δεν θέλουμε οικίσκους.
    Τους θέλουμε έξω από την Ελλάδα. Πόσο πιο απλά και καθαρά να το πούμε;

    Σφάζουν πουλάνε ναρκωτικά, κλέβουν, βιάζουν, απαγάγουν.

    Oι λαθρομετανάστες πρέπει να επιστρέψουν στις πατρίδες τους.
    Η Τουρκία δεν τους θέλει, η Σ. Αραβία δεν τους θέλει, η Λιβύη δεν τους θέλει. Χώρες συμβατές με αυτούς θρησκευτικά και εθιμικά (δεν υπάρχει "πολιτισμικά" εδώ).

    Η Ελλάδα τι να τους κάνει; 5η φάλαγγα για σφαγές τύπου Συρίας και Λιβύης;

    Είναι απλό. Ο Ελληνικός λαός ΔΕΝ επιθυμεί αυτό το ΑΧΘΟΣ. ΤΕΛΟΣ. Όσο και να χτυπιέται η αριστερά.

    Ο,τιδήποτε άλλο, εξυπηρετεί το στόχο της παραμονής τους εδώ για να επιβαρύνεται ο Ελληνικός στρατός με πρόσθετα καθήκοντα και να αποδυναμώνεται η ισχύς του.

    Αυτός που θα αναλάβει να λύσει το ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, το ΥΠ. ΑΡ. 1 ΑΓΟΣ της Ελλάδας να είναι ΒΕΒΑΙΟΣ ότι θα κυβερνήσει στέρεα και για έτη ΠΟΛΛΑ.

    Αρκεί να το εννοεί και να το ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.
    ΑΥΤΟ, ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.
    ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ.

    ΕΧΕΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ;

    Διαφορετικά, θα έχει να κυβερνήσει ένα άμορφο και βάρβαρο συνονθύλευμα φυλών και ο,τιδήποτε άλλο, πλην Ελλήνων!

  41. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/03/2012 16:37:38

    Ενδεικτικά, αγαπητέ Νίκο Α.:

    Όλοι οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί πενταπλασιάζονται και δεκαπλασιάζονται στις κοιτίδες τους:

    Λιβύη:
    1950: 1.000.000
    2011: 6.500.000

    Αφγανιστάν:
    1960: 9.600.000
    2009: 30.000.000 !!! εν μέσω πολέμου όλα αυτά!
    2050: 82.000.000

    Υεμένη:
    1950: 4.300.000
    2005: 28.000.000
    2050: 60.000.000

    Αίγυπτος:
    1939: 16.500.000
    2010: 80.500.000
    2050: 177.000.000

    Πακιστάν:
    1950: 39.000.000
    2009: 175.000.000 !!
    2050: 330.000.000 !!!

    Είναι το δικαίωμά τους στην αναπαραγωγή τους, ασφαλώς, ασφαλώς! Ουδείς τους το στερεί δε, απότι αποδεικνύεται από τους αριθμούς!
    Και φυσικά επειδή ακολουθούν επιθετική δημογραφική πολιτική, και επειδή το Πακιστάν αποφάσισε να έχει πυρηνικά παρά το εμπάργκο που του επιβλήθηκε, και επειδή πρέπει να οικοδομήσουν για όλους αυτούς τους πληθυσμούς, αναγκαστικά καταστρέφουν χωράφια για να στεγάσουν κόσμο.
    Έτσι έχουν πρόβλημα πρώτων υλών διατροφής.

    Και φυσικά φυσικά, το μεγάλο Κεφάλαιο παρέα με τον ΟΗΕ θέλει αειφόρους στρατούς εξαθλιωμένων για να αντικαθιστά τους συνειδητοποιημένους εργαζόμενους στις χώρες του πρώτου κόσμου (Ευρώπη) που σήκωσαν κεφάλι και απέκτησαν εργασιακά δικαιώματα.

    Εμείς τι δικαίωμα διαφυλάττουμε για τη δική μας χώρα; Για το δικό μας ΓΕΝΟΣ?

    ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΟ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ?!?!

    Και ποιος είναι ο ρατσιστής;
    Αυτός που τους θεωρεί εν δυνάμει επικίνδυνους (άρα ικανούς) ή αυτός τους θεωρεί "δυστυχείς" και "φουκαριάριδες", άρα υποδεέστερους, για να επιβεβαιώνει έτσι τον υποκριτικό αλτρουϊσμό του με το να τους παρέχει ένα κομμάτι ψωμί;!;!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ αλλενάκι 24/03/2012 07:24:19

      Αγαπητό μου Αλλενάκι,
      Δεν διαφωνώ με τίποτα απ' όσα γράφεις.

  42. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 23/03/2012 16:43:10

    Δεν μπορούμε να χορτάσουμε και να περιθάλψουμε τον κάθε κατατρεγμένο της Γης.Ναι,είναι άνθρωποι που έφυγαν απο διαλυμένα κράτη.Ναι,είναι πολύ δύσκολο να είσαι μετανάστης.Αλλά πρώτα θα κοιτάξουμε το δικό μας κάστρο.Θα βοηθήσουμε όσο και όσους μπορούμε,αλλά μέχρι εκεί

  43. Orestis avatar
    Orestis 23/03/2012 17:28:41

    Ας κανονίσουμε πρώτα αυτούς που είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ υπαίτιοι για τη λεηλασία της Ελλάδος και των Ελλήνων εργαζομένων/συνταξιούχων και ας αφήσουμε τους μετανάστες για αργότερα, αποδιοπομπαίοι τράγοι στην ζωή μπορεί να βρεθούν πολλοί.

    Όπως είναι γνωστό την μεγαλύτερη ζημιά στον πόλεμο(παντού θα έλεγα εγώ) στην κάνει ο προδότης και δυστυχώς έχουμε πολλούς τέτοιους.Οι οποίοι έφτασαν τον τόπο στην σημερινή κατάσταση που βιώνουμε.

  44. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 23/03/2012 17:46:13

    Πολλοί έχουν παρανοήσει την κεντρική ιδεά του άρθρου. Το άρθρο δεν ασχολείται με το όντως οξύ πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης που αποτελεί ωρολογιακή βόμβα για την κοινωνία μας, αλλά με τις επιπτώσεις της συγκεκριμένης πολιτικής (του ποδαριού μάλλον) στις τοπικές κοινωνίες που ήδη μαστίζονται από την ανεργία, την ανέχεια και την εγκατάλειψη από το κράτος των Αθηνών. Σε συνδιασμό με την χειροτερευση της οικονομίας η μεταφορά και εγκατάσταση αλλοδαπών, κυρίως Μουσουλμάνων, σε πολλές περιοχές και που ποτε δεν θα ενσωματωθούν, θα οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες κοινωνικές αναταραχές με επιπτωσεις που θα αντηχούν για δεκαετίες. Η δημιουργία παράλληλων και ξένων κοινωνιών μέσα στην παραδοσιακή Ελληνική θα έχει επιπτώσεις για δεκαετίες. Παιδιά θα γεννηθούν και θα ανδρωθούν σε στρατοπεδα!!! θα μάθουν ελληνικά αλλά θα αισθάνονται ξένοι. Ειδικά οι αλλόθρησκοι θα είναι εν δυνάμει 5η φάλλαγα για την Τουρκία που τώρα θα έχει προσβάσεις σε όλη την -λεμε τώρα- επικράτεια. Ο κυριώτερος όμως λόγος είναι ότι την συγκυρία αυτή την διαχειρίζονται οι Χρυσοχοϊδιδες και οι άλλοι ανίκανοι του φαύλου συστήματος που για κάθε λύση δημιουργούν 2 προβλήματα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Νίκος Αργεάδης 23/03/2012 18:13:34

      Αν είχαμε οργανωμένη μεταναστευτική πολιτική δε θα συνέβαινε τίποτε από αυτά. Έγραψε ο ΒΙΣ πιο πάνω για αυτόν που πέρασε από τη Ρουμανία κι επέστρεψε από τη Δανία. Σε ξένες χώρες δεν έχουν δικαιώματα και δε μπορούν να επιβιώσουν. Σε εμάς εδώ γιατί; Ποιος θέλει να μας καταστρέψει;
      Το μεταναστευτικό καταδεικνύει για μια ακόμη φορά το ρόλο του Ελληνικού κράτους. Ως μηχανισμός στρέφεται κατά των Ελλήνων.

      Τώρα κι εγώ διαφωνώ με τα στρατόπεδα. Την πρότασή μου την έχω γράψει πολλές φορές. Σε ένα νησί, κατά προτίμηση τη Μακρόνησο, άμεση εξέταση των αιτημάτων ασύλου και σε 3 μήνες πίσω. Το μόνο που χρειαζόμαστε από την ΕΕ είναι να αναλάβει το κόστος επαναπροώθησης και να γίνεται υπό τη σημαία της ΕΕ για να μη γινόμαστε στόχος. Μόλις φύγουν 2-3 αεροπλάνα θα ανακοπεί το ρεύμα αμέσως διότι θα περάσει το μήνυμα ότι δεν έχουν τύχη.

  45. ημαθιώτης avatar
    ημαθιώτης 27/03/2012 09:17:28

    Την υπόθεση των ξένων μεταναστών σε μια σοβαρή χώρα δεν θα την χειρίζονταν τύποι σαν τον Χρυσοχοίδη. Τύποι δηλαδή που φέρουν όλα τα στοιχεία μιας φασίζουσας προσωπικότητας, που την συγκροτούν εμπειρίες και ένστικτα όπως: αναρρίχηση μέσω της εσωκομματικής ιντριγκας, εκρυκτικό μίγμα καρριερισμού και επαρχιωτισμού και αναγνωρίζονται σ’ εκείνο το ανασήκωμα του σώματος και του πηγουνιού που ακολουθούσε τον κοινότυπο επαρμένο λόγο φασιστών ηγετών. Οι συνειδητοποιημένοι πολίτες της Ελληνικής κοινωνίας σοκαρίστηκαν από την προωθημένη ανηθικότητα της πρότασης για “κέντρα φιλοξενίας μεταναστών” . Πολλοί διέκριναν στην αιφνίδια σπουδή δήθεν για την λύση του προβλήματος που αυτοί οι ίδιοι της δημιούργησαν οτι αποβλέπει στην δική της χειραγώγηση και εκλογική εξαπάτηση. Στους περισσότερους όμως προκλήθηκε η ανθρώπινη συνείδηση και ιστορική μνήμη με το να ονομάζονται “κέντρα φιλοξενίας παράνομων(sic) μεταναστών” χώροι με συρματοπλέγματα, ενδεχόμενα ηλεκτροφόρα και περιτριγυρισμένα από ελεύθερους σκοπευτές. Εγώ ξέρω οτι αυτοί οι χώροι λέγονται φυλακές και μάλιστα υψηλού κινδύνου, που στα χέρια αδηφάγων καρριεριστών μπορεί να κυοφορήσουν καταστάσεις εξόντωσης ανθρώπων, ή πειραματόζωων ή και κρατικής εμπορίας (για την εξυπηρέτηση του χρέους), οχι αυτήν την φορά σαπουνιών αλλά ανθρώπινων οργάνων…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.