#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/11/2012 19:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα στερνά τιμούν τα πρώτα κύριε Παναγούλη



Διαστάσεις πολιτικού... εμφυλίου αλλά και διασυρμού του ελληνικού κοινοβουλίου, παίρνει η υπόθεση του Στάθη Παναγούλη και των δηλώσεών του περί λιντσαρίσματος όσων ψήφισαν το μνημόνιο. Παρά το «άδειασμα» που έκανε στο βουλευτή του ο Τσίπρας, αντιλαμβανόμενος ότι έχει χάσει το μέτρο και κινδυνεύει να πληγεί η εικόνα του ΣΥΡΙΖΑ, και σήμερα συνεχίστηκαν οι οξύτατες αντιδράσεις για τις δηλώσεις του βουλευτή.

Πιο χαρακτηριστική, όμως, και πιο δηκτική ήταν η αναφορά του συναδέλφου στον ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαδημούλη, ο οποίος, πάντως, θεωρεί ότι για τον ευτελισμό της Βουλή φταίει η κοινή πορεία βουλευτών στην ΠΟΛ.ΑΝ. κι όχι το γεγονός ότι κάποιοι πολιτικοί δε στέκονται στο ύψος των περιστάσεων: «Τα ρολόγια πολυτελείας, τα λιντσαρίσματα, τα κασετόφωνα, ευτελίζουν. Η κοινωνία "βουλιάζει" και απαιτεί αντιπαράθεση ουσίας και λύσεων! Αδ. Γεωργιάδης, Στ.Παναγούλης, Π. Χαικάλης: Και οι 3 πολυζητημένοι για τις ομιλίες τους στη Βουλή, υπήρξαν στελέχη της ΠΟΛ.ΑΝ του Αντ.Σαμαρά», έγραψε ο κ. Παπαδημούλης.

Σκληρή και η αναφορά του βουλευτή της ΝΔ, Ανδρέα Κουτσούμπα ο οποίος είπε ότι αν πάθει τίποτα η οικογένειά του, θα θεωρήσει ποινικά υπεύθυνο τον ΣΥΡΙΖΑ.

Στη Βουλή η δήλωση Παναγούλη έχει συζητηθεί εντόνως, ωστόσο ο βουλευτής αμετανόητος, εξέδωσε και ανακοίνωση με την οποία λέει ότι είναι προσωπικές απόψεις τα λεγόμενά του και κάνει και την απίστευτη αναδρομή στη ζωή του, λες και ότι κάνει κάποιος στο παρελθόν πρέπει να τον συνοδεύει και στον υπόλοιπο βίο και να δικαιολογεί ότι λέει κι ότι κάνει.

«Ο Στάθης Παναγούλης τόνισε ότι εξέφρασε μόνον την προσωπική του άποψη. Ας μάθουν λοιπόν, οι επικριτές του τα εξής:

Ο Στάθης Παναγούλης αμέσως μετά τη Χούντα, τον Ιούνιο του 1967 συνελήφθη, σε ηλικία 19 ετών και παρέμεινε στις φυλακές Αβέρωφ και Κορυδαλλού, ως τις 30 Αυγούστου 1967.

Αμέσως μετά την αποφυλάκιση του διέφυγε παράνομα στο εξωτερικό. Έκτοτε και μέχρι την 11η Αυγούστου 1972 που συνελήφθη από τη Χούντα εισήλθε 12 φορές παράνομα στην Ελλάδα και συμμετείχε ως μέλος της οργάνωσης «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ» στον αντιδικτατορικό αγώνα για την αποκατάσταση της ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

Στο διάστημα που βρισκόταν στο εξωτερικό συμμετείχε ενεργά εναντίον του φασισμού όχι μόνον για την Ελλάδα, αλλά και για την Ισπανία και την Πορτογαλία, όπου είχε ταξιδέψει πολλές φορές παράνομα για να βοηθήσει αγωνιστές ενάντια στις δικτατορίες του Φράνκο και του Σαλαζάρ. Για πολλούς μήνες, κατά διαστήματα βρίσκονταν σε αραβικές χώρες στο πλευρό των Παλαιστινίων ανταρτών.

Μετά τη σύλληψή του παρέμεινε στο κολαστήριο του ΕΑΤ-ΕΣΑ από την 11η Αυγούστου 1972 μέχρι την 1η Μαρτίου 1973, δηλαδή 200 μέρες ακριβώς ανακρινόμενος.

Καταδικάστηκε από τα στρατοδικεία της Χούντας σε πολυετείς φυλακίσεις. Την 1η Μάρτη 1973 μεταφέρθηκε στις στρατιωτικές φυλακές Μπογιατίου, όπου παρέμεινε 18 μήνες σε πλήρη απομόνωση. Τον Απρίλιο του 1974 μέχρι τη Μεταπολίτευση (24 Ιουλίου, του ιδίου έτους) εξορίστηκε στη Νήσο Γυάρο.

Ας μάθουν λοιπόν οι επικριτές του, πως ολόκληρη η οικογένεια Παναγούλη κατά τη διάρκεια της επταετούς τυραννίας ήταν στις πρώτες γραμμές του αγώνα. Ο αδελφός του Γεώργιος, υπολοχαγός των Δυνάμεων Καταδρομών (Λ.Ο.Κ.) εξαφανίστηκε κάτω από άγνωστες συνθήκες αρνούμενος να υπηρετήσει το καθεστώς της Χούντας. Η ιστορία του Αλέξανδρου είναι γνωστή σε όλους, όχι μόνον στην Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, όπου κι έγινε σύμβολο του Αντιφασιστικού Αγώνα. Οι γονείς τους Βασίλης και Αθηνά συνελήφθησαν και κρατήθηκαν σε απομόνωση για πολλούς μήνες και αργότερα σε κατ’ οίκον περιορισμό (με αποτέλεσμα το Μάη του 1969, από τις κακουχίες να αποβιώσει ο πατέρας τους).

Ας απαντήσουν, οι επικριτές του Στάθη Παναγούλη, όσοι φυσικά ήταν ενήλικες, τι έκαναν οι ίδιοι ή οι οικογένειές τους εκείνη τη δύσκολη περίοδο για τον τόπο.

Μήπως, απολάμβαναν τη «Δημοκρατία της Χούντας»;.

Κατηγορήθηκε ο Στάθης Παναγούλης ότι κήρυξε χθες στη Βουλή, εμφύλιο πόλεμο. Τον εμφύλιο πόλεμο κήρυξαν μονομερώς οι δυνάμεις του Μνημονίου, οι οποίες οδήγησαν περίπου 3.000 συνανθρώπους μας στην αυτοχειρία.

Ας καταλάβουν οι επικριτές του, ότι ο Στάθης Παναγούλης ήταν, είναι και θα είναι ακούραστος αγωνιστής. Θα αγωνίζεται πάντοτε χωρίς ιδιοτέλεια για μια γνήσια Κοινοβουλευτική Δημοκρατία που θα βασίζεται στις ακλόνητες αρχές της Ελευθερίας και της Κοινωνικής Δικαιοσύνης.

Αυτά προς το παρόν».

Εμείς, πάντως, από τη δήλωσή του μπορούμε να πούμε τα εξής: Τιμούμε τους αγώνες του, όμως κ. Παναγούλη τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Δε μπορεί επειδή οι αγώνες κατά της Χούντας και το όνομά του να είναι γνωστά, να ανεχόμαστε και την κάθε παλαβομάρα. Ειδικά όταν πρόκειται για βουλευτή.

Στο κάτω – κάτω ένας περιφερόμενος στα κόμματα πολιτικός ήταν (και είναι), δε μπορεί να δίνει μαθήματα πολιτικής. Και για να μην ξεχνάμε κάτι που θύμισε η Φωτεινή Πιπιλή. Ο Στάθης Παναγούλης «ήταν μεταξύ των κατάπτυστων βουλευτών που ζητούσαν τα 150.000 ευρώ των δικαστών».

 

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. IOANNIS avatar
    IOANNIS 11/11/2012 19:13:48

    Στο μεταξύ τα μέτρα θα περάσουν και όλοι θα ασχολούνται με τις δηλώσεις Παναγούλη.Και όλους τους υπόλοιπους τους έπιασε η ευαισθησία για την δημοκρατία και τους θεσμούς που έχουν στην ουσία καταπατηθεί με τα επαχθή μέτρα.Περισσεύει πλέον η υποκρισία σε αυτόν τον τόπο

  2. Α avatar
    Α 11/11/2012 19:18:22

    Σιγά τους σάλους και τους διασυρμούς. Τώρα τάχα διασύρθηκε η βουλή? Ο Παναγούλης είπε ό,τι λένε μεταξύ τους εκατομμύρια Ελληνες που οι ζωές τους καταστρέφονται. Αυτή είναι η αλήθεια, είτε σας αρέσει είτε όχι.

  3. zg avatar
    zg 11/11/2012 19:19:21

    Ότι και να λέτε τα όσα ειπε ο Παναγούλης εκφράζουν μεγάλη μερίδα του Ελληνικού Λαού...Το πόσο μεγάλη είναι αυτή η μερίδα θα φανεί συντομα

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ zg 11/11/2012 19:29:12

      O ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι δεν τον εκφράζει ως επίσημο κόμμα η δήλωση.
      Πώς ακριβώς προκύπτει (ή θα προκύψει) το ποσοστό αυτό του λαού, λοιπόν;
      Πώς θα μετρηθεί;
      Αθροίζοντας ποιές συγκεκριμένες κομματικές προτιμήσεις;
      Βλέπετε έχουμε (και θα έχουμε) αρκετά κόμματα στη Βουλή, και αρκετές διαφορετικές τάσεις μέσα σε μερικά απο αυτά ...

  4. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 11/11/2012 19:25:57

    Καλά κάνετε και ασχολείστε μ΄αυτόν το βλάκα (να με συγχωρούν οι βλάκες) για να βλέπει η κοινωνία τι εστί ΣΥΡΙΖΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.
    Ε δεν είναι αυτή η Ελλάδα ρε παιδιά.
    Φτάνει πια με την αριστεράτζα ....συνταξιοδοτήθηκε .

  5. ikaros avatar
    ikaros 11/11/2012 19:41:17

    Τη μια μας φταίει ο Τσίπρας που δε θα έρθουν οι επενδυτές, την άλλη ο Παναγούλης και τα λινταρίσματα, άλλοτε μας φταίει ο Λαφαζάνης που δεν είναι έτοιμος να κυβερνήσει.... ενώ οι οβιδιακές μεταλλάξεις του κ. Σαμαρά είναι οι προσπάθειες για να γίνει η Ελλάδα "success story"... Μεταξύ μας αστεία πραγματα

  6. nikos avatar
    nikos 11/11/2012 19:45:33

    Δηλαδη ο κ. Κουτσούμπας που δεν τον ξέρει κανείς , αλλα ψηφίζει ναι σε όλα, φοβάται;
    Εγώ βλέπω ότι βρήκε πάτημα να γράψουν το όνομα του οι εφημερίδες του συστήματος.

    Σοβαρά θέλετε να πιστέψουμε ότι υπάρχει περίπτωση να κινδυνεύουν βουλευτές του ναι σε όλα ; Ας μου απαντήσει κάποιος που σκιζει τα ιματια του για την όντως μη καθώς πρέπει αναφορά του βουλευτή

  7. zg avatar
    zg 11/11/2012 19:48:23

    Αγαπητε δεν ξερω ποιος ειναι ο κοινωνικός σας περίγυρος αλλα πιστεψτε με στο δικο μου περίγυρο που αποτελείται απο Ελληνες με εισόδημα απο 0 εως 40000 οι πιθανές "κρεμάλες" ειναι αρκετά δημοφιλείς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ zg 11/11/2012 20:10:27

      Μα ο συγκεκριμένος βουλευτής εξελέγη ήδη πρώτη φορά το 1977, χρημάτισε υφυπουργός και έχει περάσει ως κομματικό μέλος ή ως συνεργαζόμενος από τα 3/4 του Ελληνικού πολιτικού φάσματος, "αριστερού", "δεξιού", "κεντρώου"...
      Τώρα ξύπνησε;
      Με όλα αυτά για τα οποία ευθύνεται το πολιτικό σύστημα επί 30 τόσα χρόνια, άν πάρουμε στα σοβαρά όσα λέει, οι "βλάκες για σκότωμα" θα είμαστε εμείς οι απλοί πολίτες.
      Ο τουρίστας στο πολιτικό φάσμα και οι πάμπολλοι άλλοι υποκριτές, θα είναι και πάλι "οι μάγκες που βγήκαν λάδι"...

  8. Α avatar
    Α 11/11/2012 19:57:32

    ************Αυτό το σχόλιο δεν είναι δικό μου. Δεν ξέρω τι συμβαίνει και πως κάποιος άλλος χρησιμοποιεί το δικό μου ψευδόνυμο.
    Φυσικά και δεν συμφωνώ με αυτόν τον σχολιασμό.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Α 11/11/2012 21:04:40

      Και γιατί δεν συμφωνείς?

  9. ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
    ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 11/11/2012 21:08:02

    Όταν το πολιτικό σύστημα επιβιώνει με όπλο του τον φόβο απέναντι στην κοινωνία,έπρεπε να περιμένει ότι ο φόβος θα γύρναγε κάποια στιγμή πάνω του...

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 11/11/2012 22:00:41

      Δυστυχώς Συμφωνώ , έτσι όπως τα δημιούργησε το Πολιτικό Σύστημα .
      Το επακόλουθο με προβληματίζει ... Τι μέλλει γενέσθαι (;) .

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/11/2012 21:26:29

    Λοιπόν, αφήνω κατά μέρος το ότι ο Παναγούλης τόσα χρόνια ήταν βουλευτής, άρα μέρος του συστήματος. Δεν θυμάμαι να είχε ποτέ του ενδιαφερθεί για τη διαφθορά στην Ελλάδα, επί παραδείγματι.
    Και ας τον ρωτήσουμε κάτι άλλο:
    Με την ανεργία στο 25%, ή και παραπάνω, συμφωνεί ο κ. Παναγούλης να γίνει ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ αλλοδαπών, ακόμα και έλεγχος νομιμοποίησης όσων έχουν πάρει παράνομα χαρτιά; Συμφωνεί ότι είναι προκλητικό να προσλαμβάνονται ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ αλλοδαποί στα κρατικά νοσοκομεία και αλλοδαποί σε ιδιωτικές επιχειρήσεις (π.χ. εστίασης) τη στιγμή που υπάρχουν άνεργοι έλληνες οικογενειάρχες;
    Θα πέσει ή δεν θα πέσει η ανεργία αν φύγουν αυτή τη στιγμή από την Ελλάδα 500.000 αλλοδαποί; Τι λέει για αυτό ο κ. Παναγούλης;

  11. m.s avatar
    m.s 11/11/2012 22:25:45

    Απ΄όσα ειπώθηκαν στη Βουλή , ένα κράτησα '' λαϊκισμός , ο εθνικός μας καρκίνος''
    τα είπε όλα ο Χατζηδάκης

  12. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/11/2012 22:45:56

    Πάλι ντόρτια θα 'φερε...

  13. Φανη avatar
    Φανη 11/11/2012 22:47:27

    Ποσοι Ελληνες θα επεφταν απ τα συννεφα αμα γνωριζαν απο κοντα τους...πατερες του εθνους.Θαμπωνονται απο τον τιτλο του βουλευτη που πολλοι τον απεκτησαν λογω συγκυριων και νομιζουν οτι ολοι μπορουν και να κουμανταρουν το καραβι και μαλιστα στα δυσκολα.Παρα πολλα ανθρωπακια που σε αλλη περιπτωση ουτε κοινωνικα δεν θα συναναστρεφομασταν.

    • ΧΑΡΗΣ avatar
      ΧΑΡΗΣ @ Φανη 12/11/2012 14:33:15

      Σέβας κυρία Φανή μου....

  14. nice avatar
    nice 12/11/2012 00:33:05

    «Θα μας παρουν με τις πετρες» Γ. Παπανδρεου
    «Εγω δεν θελω να ειμαι αυτος που θα κρεμασουν στο συνταγμα» Γ. Στουρναρας
    Ο Σ. Παναγουλης απευχηθηκε τα οσα δηλωσαν οι δυο και προκαλεσε ΣΟΚ!!!!

  15. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 12/11/2012 12:20:36

    Αν και δεξιός συμφωνώ με τον Παναγούλη.
    Χωρίς Γουδή για αυτούς που μας κατέστρεψαν προκοπή δεν θα δει η χώρα.
    Ανάπτυξη θα έρθει μόνο αν χτιστούν πρώτα νέες φυλακές και μπουν μέσα τα λαμόγια

  16. kastis avatar
    kastis 12/11/2012 15:40:02

    Το αυτονόητο είπε ο Παναγούλης ρε παιδιά. Το ειδικό δικαστήριο είναι προτιμότερο από το λυντσάρισμα.

  17. αηνέρμος avatar
    αηνέρμος 12/11/2012 19:44:03

    Που τα βρήκε τα λεφτά ή ποιός τον χρηματοδοτούσε στη διάρκεια της εφταετίας και έκανε αντιδικτατορικό αγώνα αυτός ο(Ο.Φ.Α.)όπου φυσάει ο άνεμος-αγωνιστής,ο οποίος μεταδικτατορικά όταν δεν έπαιρνε υπουργείο σήκωνε τη σάλπιγγα της επανάστασης Αιδώς Αργείοι.΄Οταν ρωτάτε τους ενήλικες τι κάνανε στην 7ετία όσοι εμειναν στην Ελλάδα, σας απαντώ ευθέως προσπαθούσαν να επιβιώσουν εργαζόμενοι και δε γυρίζαν στα Παρίσια αγωνιζόμενοι τον οποίο αγώνα εξαργύρωσαν μεταπολιτευτικά με υψηλές θέσεις και παχυλότατους μισθούς εισάγοντας στην Ελλάδα επιστημονικές μεθόδους διαφθοράς.΄Ελεος.......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.