#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/09/2013 11:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα στελέχη της Χρυσής Αυγής δεν ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !



Η Ελλάδα έχει έναν από τους αρχαιότερους πολιτισμούς στον κόσμο, έχει επιδράσει στον δυτικό πολιτισμό βάζοντας τα θεμέλια του.

Η αρχαία Ελλάδα γέννησε την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, την έννοια της δικαιοσύνης, τα γράμματα και τις τέχνες, την φιλοσοφία και τα μαθηματικά την ιατρική και την γυμναστική.

Ο Σωκράτης ήπιε το κώνειο για να υπακούσει στους νομούς, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !

Οι νόμοι και το κοινοβούλιο στην ΕΛΛΑΔΑ γεννήθηκαν! Από ανθρώπους σκεπτόμενους, που μέσω του διαλόγου δημιούργησαν το τέλειο μοντέλο διακυβέρνησης !

Και έρχεται ένα τσούρμο φουσκωτών τραμπούκων να εκφράσουν τους Έλληνες, κάνοντας ότι έκαναν οι Βάρβαροι ! Αγράμματοι, χωρίς ίχνος ηθικής, άπιστοι και μόνο νόμο την σωματική δύναμη και τον τσαμπουκά.

Στην μετά Χριστόν εποχή η Ορθόδοξη Ελλάδα διέδωσε τον Χριστιανισμό σε όλους τους βαρβάρους και υποανάπτυκτους λαούς συνδυάζοντας τον αρχαίο ΕΛΛΗΝΙΚΟ πολιτισμό με ένα καινούργιο συστατικό, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.

Και σας ρωτώ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ μπορεί να εκφράσει το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα ; Την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ; Μπορεί να εκφράσει τον Σωκράτη, τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη ;

Μπορεί να εκφράσει την Ορθοδοξία ; Την ΑΓΑΠΗ, τον ΧΡΙΣΤΟ του μαρτυρίου ;

Οι Ελλάδα και οι Έλληνες έμειναν στην Ιστορία χιλιάδες χρόνια γιατί είχαν τις βασικές αρχές της Δημοκρατίας, του Διαλόγου και της Αγάπης.

Ποτέ δεν ήμασταν βάρβαροι, αγράμματοι, μπουλούκια ροπαλοφόρων, ρατσιστές !

Η υπέροχης μας σαν λαός είναι στο πνεύμα, στις επιστήμες, στις τέχνες ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ !!!!

Άλλοι έτρωγαν βελανίδια όταν εμείς κάναμε πολεοδομικά  σχέδια, την Ακρόπολη και την Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη.

Ο αρχαίος Ελληνικός στρατός κατά τον Θουκυδίδη αποτελούνταν από ελεύθερους πολίτες που με δημοκρατικές διαδικασίες αποφάσιζαν και δρούσαν, όχι σαν δολοφόνοι αλλά σαν πρεσβευτές του πολιτισμού.

Ο Μ. Αλέξανδρος κατέκτησε τον κόσμο με την διπλωματία και την πολιτική .... Οι Πέρσες ήταν αυτοί που βασίζονταν στην σωματική και γενικότερα στην υλική υπεροχή.

Η Ελλάδα σήμερα για να επιβιώσει θέλει τα καλά στοιχεία της και μόνο. Θέλει να αναβιώσει και να αναδείξει τα διαχρονικά της πλεονεκτήματα.

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ακυρώνει αυτήν την προσπάθεια, Προδίδει την Ελλάδα στην χειρότερη φάση της σύγχρονης ιστορίας της ......

Η Ελλάδα είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ.

Δεν είναι ο φασισμός ....και η ψευτομαγκιά .... Δεν είναι οι Ελληνες μαχαιροβγάλτες !

JIM BIM

ΣΧΟΛΙΑ

  1. leak avatar
    leak 20/09/2013 11:48:31

    "Ο αρχαίος Ελληνικός στρατός κατά τον Θουκυδίδη αποτελούνταν από ελεύθερους πολίτες που με δημοκρατικές διαδικασίες αποφάσιζαν και δρούσαν, όχι σαν δολοφόνοι αλλά σαν πρεσβευτές του πολιτισμού"

    "Ο Μ. Αλέξανδρος κατέκτησε τον κόσμο με την διπλωματία και την πολιτική …. Οι Πέρσες ήταν αυτοί που βασίζονταν στην σωματική και γενικότερα στην υλική υπεροχή"

    Ωραιοποίηση της πραγματικότητας. Οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν οι ΗΠΑ της αρχαιότητας. Είχαν προηγμένη πολεμική "τεχνολογία" και έκαναν και επεκτατικούς πολέμους για οικονομικούς λόγους. Δεν εκπολιτίζεις με το σπαθί στο χέρι. Επιβάλεσαι και υποτάσσεις. Ο λόγος που οι Άραβες ακούν Γιουνάν και στέκονται με σεβασμό είναι γιατί τους διατρέχει ένα κληρονομικό ρίγος (σεβασμός=φόβος) . Εξάλλου βλέπετε πόσο πολιτισμένοι είναι ακόμα και σήμερα, στη Συρία σφάζονται σαν αρνιά...

    • xmkm avatar
      xmkm @ leak 20/09/2013 13:10:16

      μην ξεχνάς ότι οι ΗΠΑ εκτός της μαζίκης στρατιωτικης ισχύος εχουν μαζικη πολιτιστική. Πως κατέληξε ολη η Μεση ανατολη να μιλαει ελληνικα 600 χρονια μετα τον Μ.Αλέξανδρο;
      Πως κατέληξαν να υπαρχουν ελληνορθοδοξοι και σήμερα στην συριια και τον λιβανο, που να έχοουν αυτο το ελληνορθοδοξο στοιχειο πρωτο στοιχειο της ταυτοτητας τους;

    • Anonymouse avatar
      Anonymouse @ leak 20/09/2013 13:27:13

      "σεβασμός=φόβος"

      Τρικυμια εν κρανιω....

      Σημερα υπαρχουν πολλοι που φοβουνται τις ΗΠΑ αλλα κανεις που να τους σεβεται. Μολις φτασει καποιος με μεγαλυτερα οπλα απο αυτους τοτε θα σταματησουν και να τους φοβουνται.

      Τις συγκρισεις μεταξυ αρχαιων Ελληνων και ΗΠΑ τις αφηνω ασχολιαστες...

    • Jim Bim avatar
      Jim Bim @ leak 20/09/2013 13:28:44

      Αριστερή άποψη για την ιστορία, πάντως ο πολιτισμός των Ελλήνων ήταν η διαφορά τους από τους βαρβάρους και οι επιστήμες ...

      • WY avatar
        WY @ Jim Bim 21/09/2013 10:35:09

        Ό Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός δημιουργήθηκε/διαμορφώθηκε/αναπτύχθηκε/εξελίχθηκε/##επιβίωσε## διά χιλιάδες χρόνια,λόγω τής ΓΛΩΣΣΑΣ,πού ήταν (καί παραμένει) ΖΩΣΑ!!!!!!!!
        Κι αυτήν ήταν/είναι ή ειδοποιός διαφορά μέ τούς λαθροβάρβαρους,πού ακόμη καί σήμερα....βαρβαρίζουν,μαζί φυσικά κι όλη ή αριστερή σύχρονη υποθολοκουλτούρα,μέ σημαιφόρο τήν καν Ρεπούση καί ΟΛΟΥΣ,τούς κατά καιρούς, Υπουργούς Παιδείας/Πολιτισμού!

        • WY avatar
          WY @ WY 21/09/2013 13:51:57

          Διόρθωση :

          Κι αυτή ήταν/είναι ή ειδοποιός διαφορά μέ τούς λαθροβάρβαρους,πού ακόμη καί σήμερα….βαρβαρίζουν,

  2. giorgos avatar
    giorgos 20/09/2013 11:51:57

    Απο τα πολυ καλα που εχω διαβασει.θελω μονο να συμπληρωσω κατι.
    Δηλ.πρεπςι να θεωρω Ελλην τον Ανδρεα Παπανδρεου πρεπει να θεωρω Ελλην τον Σημιτη,τον τσοχατζοπουλο,τον Μαντελη,τον παπαγεωργοπουλο,τον Τσουκατο,τον ΓΑΠ,τον βενιζελο,τον Λαλιωτη,τον Λοβερδο,ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ,τον χρυσοχοιδη,και ολους τους αλλους που εκλεψαν λεηλατησαν την χωρα και τωρα τολμουν να μας κουνουν και το δακτυλο ε οχι λοιπον,εχω ξανα γραψει οτι η φαμηλια μου εχει ζησει τον φασισμο του πολεμου,α και χωρις ουτε αντιστασικες συνταξεις αν και φτωχοι-την αφησαν στον Παπουλια-αλλα οσο το πολιτικο συστημα δεν ζηταει συγνωμη απο τον λαο,περιοριζοντας τα κακως κειμενα τοσο η αντιδρασι του κοσμου θα θεριευει,και θα πηγαινει στην χ.α οσο ο καθε λαζαριδης ριχνει λαδι στη φωτια τοσο θα θεριευει το μορφομα της χ.α.ας αναλαβει λοιπον ο Σαμαρας να βγαλει τα καστανα απο την φωτια.Γεωργιαδηδες,Λαζαριδηδες κλπ να κοιταξουν την δουλεια τους και να αφησουν τον Προεδρο να μιλαει.

    • Έκθαμβη avatar
      Έκθαμβη @ giorgos 20/09/2013 12:25:44

      '' να θεωρω Ελλην τον...'' = Να θεωρώ ΄ΕλληνΑ τον ...
      Όχι έλλην η αιτιατική!!
      Σε όλα τα άλλα, σωστότατος. Ο Πρωθυπουργός πρέπει να επιβάλλει τη δική του ποιότητα σε ΟΛΟΥΣ.

      • sawas avatar
        sawas @ Έκθαμβη 20/09/2013 13:01:45

        Βαρχος σταθεροτητας και ποιοτητας....βλεπε εδω!!
        h**p://www.dailymotion.com/video/xrij2a_%CF%88%CF%89%CE%BC%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%AC-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%B4-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE_news

      • jgreek avatar
        jgreek @ Έκθαμβη 20/09/2013 14:25:47

        Το "εκρήχτηκα" του Τσίπρα, πώς το αντιμετώπισες;
        Να υποθέσω ότι ήταν ένα πλήγμα;

        • HCN avatar
          HCN @ jgreek 20/09/2013 14:51:34

          Εσεί τω ''αιγαίρθοιτω'' του ωμωοιδαιεάτει σου πος τω ποίραις; Ούται που τω κατάλαβαις αι; οίνε σήγουρω

          • jgreek avatar
            jgreek @ HCN 20/09/2013 15:21:35

            Δεν περίμενα ότι θα καταδεχόσουν να γράψεις ένα τόσο ανορθόγραφο σχόλιο -έστω και ειρωνικά .
            Mon Dieu.

          • jgreek avatar
            jgreek @ HCN 20/09/2013 15:22:50

            Σε έχω πείσει ότι είμαι άτομο μορφωμένο;

          • WY avatar
            WY @ HCN 21/09/2013 10:44:59

            Σέ ενοχλούν ΤΑ ΑΒΓΑ;;;;;;

          • WY avatar
            WY @ WY 21/09/2013 13:55:44

            Τό σχόλιο πρός άρσιν παρεξηγήσεως, απευθύνεται στόν
            ## ευαίσθητον ## HCN.

            Rpt.

            WY είπε:
            21/09/2013 στις 10:44 am
            Σέ ενοχλούν ΤΑ ΑΒΓΑ;;;;;;

    • Jim Bim avatar
      Jim Bim @ giorgos 20/09/2013 13:33:18

      όλοι οι πολιτικοί που έχουν κάνει παρανομίες να ελεχθούν ... Η δημοκρατία έχει τα εργαλεία να βάλει τάξη, δικαστήρια, βουλή, αστυνομία κλπ, ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΚΛΟΓΕΣ - ΟΧΙ ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΟ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ

      • Τελευταίος Χρησμός avatar
        Τελευταίος Χρησμός @ Jim Bim 20/09/2013 16:40:18

        Πολύ σωστά απαντάτε Τζιμ Μπιμ. Η Δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα. Υπάρχουν Νόμοι, Δικαιοσύνη, εκλεγμένη κυβέρνηση, όποιο πρόβλημα δημιουργηθεί αν είναι απαραίτητο, αναλαμβάνει να το λύσει εν τέλει η πλειοψηφία μας μέσω εκλογών. Δε θα γίνουμε ζούγκλα επειδή το προσπαθούν οι ουρακοτάγκοι.

    • Zame avatar
      Zame @ giorgos 20/09/2013 14:55:45

      κατά τον κ. Κώστα Χ. Χρυσόγονο
      & με σημερινή πρωινή δήλωση σε τηλεοπτικό κανάλι
      Χ.Α. δεν είναι ο Μιχαλολιακος ούτε ο Κασιδιάρης..
      Χ.Α. είναι οι κλεπτο κρατικές πολιτικές
      τού Τομσεν , Τσοχατζοπουλου..κλπ

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ giorgos 20/09/2013 15:02:02

      ''ας αναλαβει λοιπον ο Σαμαρας να βγαλει τα καστανα απο την φωτια.Γεωργιαδηδες,Λαζαριδηδες κλπ να κοιταξουν την δουλεια τους και να αφησουν τον Προεδρο να μιλαει.''
      Σωστά τα λες Γιώργο. Ένας είναι ο Αρχηγός. Οι άλλοι να σωπάσουν και να εκτελούν πιστά τις οδηγίες του.

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/09/2013 11:54:32

    Είσαι άψογος! Και συμφωνώ απόλυτα. Πολλές σκέψεις σου τις εκφράζω καιρό σε άτομα στον περίγυρό μου που τους έλκυε η ψευτομαγκιά τους.

  4. tk avatar
    tk 20/09/2013 11:58:18

    Εύγε για το άρθρο!!! Η φωτογραφία μιλάει από μόνη της επίσης για το τι μπορεί να πρεσβεύουν αυτά τα "φρούτα"!!!
    Μην μας διαφεύγει όμως ότι το ίδιο το σάπιο αυτό σύστημα έθρεψε αυτήν την οργάνωση και μάλιστα για χρόνια. Όπως επισης το ίδιο αυτό σύστημα κατάφερε να γαλουχήσει γεννιές ολόκληρες στην νοοτροπία του άρπα για να φας και κλέψε ναχεις και πολλά άλλα. Το ψάρι φυσικά απ'το κεφάλι βρωμάει. Το σύστημα αυτό όμως δεν είναι ανώνυμο, έχει όνομα ή μάλλον ονόματα τα οποία είναι γνωστά πλέον. Τώρα αγορεύουν όλοι τους περι περιφρούρησης της "νομιμότητας" και της "δημοκρατίας" (ποια δημοκρατία άραγε εννοούν και ποια νομιμότητα) αφού πρώτα μας έφτασαν οι ίδιοι έως εδώ. Αυτό είναι ο ορισμός της Υποκρισίας για να μην πω τίποτα άλλο πιο χοντρό.

    • xmkm avatar
      xmkm @ tk 20/09/2013 13:11:16

      για το σάπιο συστημα ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥΣ.

      ρεπουσειος εθνομηδενισμος και ναζισμος πανε χερι χερι για τα συμφεροντα ορισμένων. να μας προβληματισει.

  5. νικος π. avatar
    νικος π. 20/09/2013 12:01:00

    Βεβαια και σκλαβους ειχαν οι αρχαιοι Ελληνες και το "πας μη Ελλην βαρβαρος" υπηρχε και οι χριστιανοι εστραφησαν κατα του αρχαιοελληνικου πολιτισμου και στερησαν πολυτιμες πηγες πληροφορησης και εργα τεχνης απο το σημερα ,ο αρθρογραφος κατα τη γνωμη μου προσπαθει με ορους ΧΑ δηλ φυλετικους προσπαθει να τους αποδομησει λαθος.

    • Jim Bim avatar
      Jim Bim @ νικος π. 20/09/2013 15:17:27

      είχαμ δικαιώματα οι σκλάβοι στην αρχαία Ελλάδα, στην Ρώμη και τις ΗΠΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ γιατί ήταν βάρβαροι ...

  6. Μara avatar
    Μara 20/09/2013 12:02:09

    Ενώ οι άλλοι... αγαπητέ Jim του άλλου άκρου είναι Έλληνες πατριωτάρες ε....???

    Αποσπάσματα από τη διάλεξη του Στρατή Μυριβήλη Ο Κομμουνισμός και το Παιδομάζωμα (1948).

    "....Κάθε φορά που μια μεγάλη χαρά ή μια θλίψη έρχεται να συνταράξει ως τις εθνικές του ρίζες ένα λαό, τα άτομα που τον αποτελούν αισθάνονται τη βιολογική ανάγκη να συμπλησιαστούν και να συνειδητοποιήσουν όσο περισσότερο μπορούν την ομαδική τους αλληλεγγύη. Το ίδιο γίνεται όταν ένας μεγάλος κίνδυνος σταθεί πάνω από το εθνικό σύνολο.

    Τότε κάθε άτομο υπακούει σε μια μυστική, κεντρομόλο δύναμη, που το σπρώχνει να συσπειρωθεί γύρω στην κοινή, την παλιά και αγαπημένη εθνική εστία. Το αποτέλεσμα είναι θαυμαστό. Το απομονωμένο άτομο αισθάνεται τότε μέσα του τη δύναμη της ομογένειας του συνόλου, ο καθένας γίνεται η συνισταμένη όλων των συγκλινουσών θελήσεων. […]

    Κάθε φορά που το Γένος σύσσωμο αισθανθεί αυτό το θαύμα, νοιώθει συγχρόνως πως καμιά υλική δύναμη δε μπορεί να το καταπονήσει και να το βάλει κάτω. Αυτό το ξέρουν καλά –καλύτερα από μας- όλοι οι εχθροί που κατά καιρούς επιχείρησαν να εξαφανίσουν την Ελληνική φυλή που στέκεται πεισματικά ριζωμένη πάνω σε τούτο το βράχο σαν τα δυνατά πουρνάρια επί τριάντα αιώνες. Οι σημερινοί το ξέρουν επιστημονικά. Γι’ αυτό και εφαρμόζουν για την υποταγή των λαών ολόκληρο σύστημα μιας ψυχοτεχνικής, σατανικά μορφής, μελετημένης και πειραματισμένης επί τριάντα χρόνια μέσα στα μυστικά εργαστήρια της ψυχολογίας των λαϊκών μαζών. Και γι’ αυτό οι επιθέσεις τους εκδηλώνονται με λύσσα και μανία σε όλους εκείνους τους παράγοντες που αποτελούν τους συνδετικούς κρίκους για την εθνική μας ενότητα. Τη σημαία, τη θρησκεία, το σχολειό, τα ήθη και έθιμα, τη γλώσσα, τα τραγούδια και τις παραδόσεις της οικογένειας. Γνήσιος κομμουνιστής είναι εκείνος που θα μπορέσει, κάτω από μια σοφή, βαθειά ψυχολογημένη και επίμονη κατηχητική καθοδήγηση, να σκοτώσει μέσα του όλα αυτά τα λογικά και συναισθηματικά στοιχεία, που αποτελούν την ιδιομορφία του εθνικού πολιτισμού μας. […]

    Όταν ένας κατηχούμενος πάθει την κομμουνιστική διαφοροποίηση είναι πια ώριμος να προδώσει τον τόπο του, τους δικούς του, τους φίλους του, τους γονείς του, κάθε τι που είναι δεμένο με την καρδιά και με το αίσθημα του ανθρώπου. Τότε πια δεν έχει βούληση για να θέλει. Άλλος θέλει για λογαριασμό του. Αυτός απλά εκτελεί. Δεν έχει δικαίωμα να σκέφτεται και να αποφασίζει. Η σκέψη και ο στοχασμός του είναι δικαιώματα του κόμματος. Το Κόμμα είναι ο εγκέφαλος και η καρδιά της νέας φυλής των ανθρώπων του κομμουνισμού.

    Δεν υπάρχουν Έλληνες κομμουνιστές. Όταν κανείς γίνει συνειδητός κομμουνιστής παύει να είναι Έλληνας.[…]

    Εκατόν είκοσι χιλιάδες υπολογίζονται οι άοπλοι και αθώοι άνθρωποι που σφάχτηκαν από του κομμουνιστές της Ελλάδος, από τα χρόνια της κατοχής ως σήμερα. Μόνο γιατί επέμεναν να είναι Έλληνες αδιαφοροποίητοι.
    Ο Άρης Βελουχιώτης το είχε διακηρύξει αφελέστατα. «Εφτάμιση εκατομμύρια Έλληνες είναι, είπε σε μια συζήτηση. Απ’ αυτούς θα μείνουν τρία εκατομμύρια, και πολύ τους».

    Ποιος είναι λοιπόν ο μυστικός αυτός προστάτης των συνοδοιπόρων, των δημοσιογράφων, των λογίων, των δημοσιογράφων, των υπαλλήλων, που εμποδίζει το χέρι της Ελλάδας να ξετινάξει από πάνω της τα παράσιτα της σιγανής φθοράς; Δεν είναι καθόλου μυστικός. Και δεν είναι ένας. Δύο είναι. Ο ένας εσωτερικός. Ο πολιτευόμενος που ξέχασε πως είναι εθνικός απόστολος και εθνικός αγωνιστής και έγινε επαγγελματίας της βουλής και δούλος της αλλαγής. Ο άλλος είναι εξωτερικός. Είναι ο διεθνής κομμουνισμός που το χρώμα του αρχίζει από το αιματηρό κόκκινο του μπολσεβίκου και φτάνει ως το πιο υποκριτικά δυσδιάκριτο τριανταφυλλί, της συνοδοιπορίας, της ουδετερότητας, της δήθεν ανθρωπιάς, της δήθεν δημοκρατίας, της δήθεν ελευθερίας της σκέψεως. Όλες αυτές τις ωραίες λέξεις που αποκοιμίζουν τη συνείδηση των νωθρών, των άνανδρων, και των καιροσκόπων, κομμουνιστής προπαγανδιστής τις μεταχειρίζεται για να διαλύσει την εθνική ενότητα. Και γι’ αυτό βλέπετε κάθε φορά που πάει η Ελλάδα να κάνει μια αποφασιστική κίνηση για να κόψει με το νυστέρι τον κακό καρκίνο που της κατατρώει τα σπλάχνα, ακούγονται από μέσα από τον τόπο καθώς και από όλα τα πέρατα της γης, από τα σλαυόδουλα κράτη εις τα Κοινοβούλια και τις εφημερίδες των δημοκρατιών, ακούγονται κραυγές και βρισιές και συκοφαντίες ενάντια στην Ελλάδα. Ενάντια στην Ελλάδα που υποφέρει, που αιμορραγεί οχτώ συνεχή χρόνια, που αγωνίζεται για όλους τους λεύτερους λαούς και καίγεται και ρημάζεται και δεν έχει λεφτά για να οπλιστεί όπως οπλίστηκε το 40-41. Και δεν έχει λεφτά να ξοδέψει στο εξωτερικό για να απαντήσει στη διεθνή συκοφαντική επίθεση που της γίνεται. Και δεν έχει ηγέτες άξιους να μπουν επικεφαλής ενός πανελλήνιου συναγερμού. Ηγέτες άξιους αυτού του λαμπρού λαού, του προδομένου.





    Είναι μια μέθοδος σατανική για την κατασκευή μιας νέας φυλής. Ο κομμουνιστής είναι μέλος μιας νέας φυλής, ενός νέου τύπου ανθρώπου, όπως ακριβώς ήταν ο Ναζί. Η νέα αυτή φυλή κατασκευάζεται σαν ένα είδος κουρελά, μέσα στο εργαστήριο του πανσλαβισμού, από τα ρετάλια όλων των φυλών, όλων των λαών, όλων των εθνών. Η δύναμη που κινεί τη σατανική μηχανή του είναι το μίσος. Ο κομμουνιστής για να προχωρήσει πρέπει να μη λυπάται τον άνθρωπο. Για να γίνει αυτό πρέπει να πιστέψει πως η θρησκεία της αγάπης είναι απάτη. Πως το έγκλημα, η ψευτιά, η λεηλασία, η εκπόρνευση, η κλεψιά, ο βιασμός, δεν είναι πια κακουργήματα μόνο, είναι πράξεις πολιτικές, που επιτρέπονται και επιβάλλονται για ένα πιστό του κόμματος. Πως η ελευθερία του ατόμου είναι εφεύρεση των αστών, και πως η δημοκρατία, που ως τώρα εσήμαινε το πολιτικό σύστημα διακυβερνήσεως σύμφωνα με τον οποίο η πλειοψηφία ενός λαού καθόριζε τον τρόπο ζωής της ολότητας των πολιτών, η δημοκρατία αυτή, είναι μέθοδος τυραννίας. Η αληθινή δημοκρατία είναι η δικτατόρευσις πάνω στην ολότητα μιας κομματικής μειονότητας συνωμοτικής, οπλισμένης, αποφασισμένης να σφάξει όλους όσους έχουν αντίθετη γνώμη με τη δική της. […]

    • Μara avatar
      Μara @ Μara 20/09/2013 12:08:08

      Μεγάλος "Ελληνάρας" ο αρχηγός των ατάκτων ε....???
      "...Εφτάμιση εκατομμύρια Έλληνες είναι, είπε σε μια συζήτηση. Απ’ αυτούς θα μείνουν τρία εκατομμύρια, και πολύ τους..."

    • occultist avatar
      occultist @ Μara 20/09/2013 14:44:59

      Τέτοια έγραφε ο Μυριβίλης, γι΄αυτό η "δεξιά" ,για χάρι της συμφιλίωσης, τον εξωβέλισε από τα σχολικά βιβλία. Για ρωτήστε κάποιον σαραντάρη από τον περίγυρό σας ποιός και τι ήταν ο Μυριβίλης.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μara 20/09/2013 17:25:52

      Καταπληκτικό κείμενο .

    • WY avatar
      WY @ Μara 21/09/2013 10:51:21

      Quote

      ...................................
      Γνήσιος κομμουνιστής είναι εκείνος που θα μπορέσει, κάτω από μια σοφή, βαθειά ψυχολογημένη και επίμονη κατηχητική καθοδήγηση, να σκοτώσει μέσα του όλα αυτά τα λογικά και συναισθηματικά στοιχεία, που αποτελούν την ιδιομορφία του εθνικού πολιτισμού μας. […]

      Όταν ένας κατηχούμενος πάθει την κομμουνιστική διαφοροποίηση είναι πια ώριμος να προδώσει τον τόπο του, τους δικούς του, τους φίλους του, τους γονείς του, κάθε τι που είναι δεμένο με την καρδιά και με το αίσθημα του ανθρώπου. Τότε πια δεν έχει βούληση για να θέλει. Άλλος θέλει για λογαριασμό του. Αυτός απλά εκτελεί. Δεν έχει δικαίωμα να σκέφτεται και να αποφασίζει. Η σκέψη και ο στοχασμός του είναι δικαιώματα του κόμματος. Το Κόμμα είναι ο εγκέφαλος και η καρδιά της νέας φυλής των ανθρώπων του κομμουνισμού.

      Δεν υπάρχουν Έλληνες κομμουνιστές. Όταν κανείς γίνει συνειδητός κομμουνιστής παύει να είναι Έλληνας.[…]

      Unquote

      Υπέροχο κείμενο!!!!!

      Ένα μεγάλο de profundis ΕΥΓΕ,Μara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Χ avatar
    Χ 20/09/2013 12:56:02

    Το να γεννηθεί κάποιος Έλληνας, δεν το επιλέγει, του ...τυχαίνει.
    Το να αξίζει όμως να λέγεται ΕΛΛΗΝΑΣ, να είναι αντάξιος δηλαδή της ουσίας που η λέξη περιέχει όσον αφορά τους τρόπους, το ήθος και την καλλιέργεια της ψυχής και του πνεύματος, είναι μιά διαρκής, ισόβια και περίπλοκη προσπάθεια, που λίγοι επιλέγουν να καταβάλουν και ακόμη λιγότεροι καταφέρνουν τελικά να αναταποκριθούν, στα υψηλά της απαιτούμενα.
    Ποιός είναι, ποιός δεν είναι λοιπόν Έλληνας, το αποδεικνύει πάντα η καθημερινή του πρακτική και μας το μαρτυρούν, οι πάσης φύσεως επιλογές του.
    ** Δεν τίθεται ερώτημα ούτε κατά διάνοια φυσικά, όσον αφορά τους χυδαίους, τους άξεστους και τους αγράμματους εγκληματίες-μπράβους Χρυσαυγίτες.
    Δεν είναι λογικός ο προβληματισμός : ''Γιατί δεν πετάει η ....χελώνα''.

  8. Χ avatar
    Χ 20/09/2013 13:03:17

    Το να γεννηθεί κάποιος Έλληνας, δεν το επιλέγει, του ...τυχαίνει.
    Το να αξίζει όμως να λέγεται ΕΛΛΗΝΑΣ, να είναι αντάξιος δηλαδή της ουσίας που η λέξη περιέχει όσον αφορά τους τρόπους, το ήθος και την καλλιέργεια της ψυχής και του πνεύματος, είναι μιά διαρκής, ισόβια και περίπλοκη προσπάθεια, που λίγοι επιλέγουν να καταβάλουν και ακόμη λιγότεροι καταφέρνουν τελικά να ανταποκριθούν, στα υψηλά της απαιτούμενα. Ποιός είναι, ποιός δεν είναι λοιπόν Έλληνας, το αποδεικνύει πάντα η καθημερινή του πρακτική και μας το μαρτυρούν, οι πάσης φύσεως επιλογές του.
    Δεν τίθεται ερώτημα ούτε κατά διάνοια φυσικά, όσον αφορά τους χυδαίους, τους άξεστους και τους αγράμματους εγκληματίες-μπράβους Χρυσαυγίτες. Δεν είναι λογικός ο προβληματισμός : ''Γιατί δεν πετάει η ....χελώνα''.

  9. drider avatar
    drider 20/09/2013 13:11:10

    Ίσως αξίζει να αναφερθούμε στην αναφορά Κασιδιάρη στην "αρχαία κρυπτεία", κατά τη διάρκεια ομιλίας του το 2008 στις Θερμοπύλες (καταγράφεται στο βιβλίο «Η μαύρη βίβλος της Χρυσής Αυγής» από τον δημοσιογράφο Δ. Ψαρρά).

    "Και αναμένουμε τη στιγμή της μεγάλης αντεπίθεσης, βαδίζοντας στα χνάρια της αρχαίας κρυπτείας που έπληττε αθόρυβα μέσα στο απόλυτο σκότος και τη σιωπή τους εσωτερικούς εχθρούς της πόλεως"

    Πηγή: h**p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63733124

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 20/09/2013 13:17:37

    Ακραιες υπερφιαλες αφοριστικες διχαστικες θεσεις που ριχνουν νερο στο μυλο των συριζαυγητων νοσταλγων του 3ου γυρου ως ρεβανς της ηττας στον Γραμμο και στο Βιτσι και της συμφωνιας της Βαρκιζας .Το οπλο της δημοκρατιας εναντι του φασισμου στομωσε με τις ατιμωτικες πραξεις ολων των επιορκων πολιτικων αρχης γενομενης απο την αποφραδα ημερα του ''Οκτωβρη του 1981'' με την αναδειξη στην εξουσια του εκφυλου Α Παπανδρεου και της πασοκικης λαμογιοπαρεας που επιδοθηκε σε ενα ανευ προηγουμενου πλιατσικο σε ο,τι ειχε συσσωρευτει ως αποθεμα ασφαλειας {οικονομια ,κοινωνια,εργασια,δημοσιο} με τις αρθροες προσληψεις στο Δημοσιο και τις αναγνωρισεις καθε τυχαρπαστου αντιστασιακου ,τεμπελχανα χωρις ενσημα κλπ κλπ .Μην ξεχναμε τις επιδιωξεις με τα τσιτατα ''Ο λαος στην εξουσια '' ''Η Ελλαδα στους Ελληνες '' ''Μη προνομιουχος '' και τις λαικες συνελευσεις σε καθε χωρο δουλειας και δραστηριοτητος δηθεν αποδοσης ευθυνων στους πολιτικους στοχευμενους αντιπαλους {προσωπικα βιωματα }.Ταυτοχρονα με καθε τροπο απαξιωση του κοινοβουλευτισμου του θεμελιου λιθου της δημοκρατιας με το οτι ''Η εξουσια πηγαζει απο τον λαο '' που τον εκφραζει η καθε καθεστικυια ταξη δηλαδη τοτε η πασοκικη λαμογιονομεγκλατουρα και ο μεγαλος αδελφος Α.Παπανδρεου.Απο τοτε που αρχισε η ιστορια της προασπισης καθε λογιων αριστεριστικων δικαιωματων χωρις αντιστοιχες υποχρεωσεις αυτο που κανει τωρα η συμμοριοπαρεα του συριζα αρχιζει και η εκκολαψη του αυγου με το φιδιου του δεξιου φασισμου της ΧΑ με το φιδι να ειναι ο αριστερος φασισμος του ΣΥΡΙΖΑ . Συνταγη κουμουνιστικομπολσεβικων του Λενιν που τωρα ακολουθειται απο του συριζαυγητες με τα αισχη στην Βουλη και την υιοθετηση καθε αντιδρασης,καθε αιτηματος ,καθε προβληματος που μπορει να κανει ζημια στον Α.Σαμαρα και στην Κυβερνηση του στην προσπαθεια ανανηψης της χωρας .Τελειωνοντας αυτο που εχω να πω ειναι οτι πιστευω απολυτα στην θεωρια των 2 ακρων δικαιωνω τις θεσεις του Λαζαριδη και περιμενω απο την συριζοπαρεα να αποδειξει εμπρακτως οτι δεν εκπροσωπει τον αριστερο φασισμο.Μεχρι τοτε ειμαι πολεμιος και των 2 ακρων ΧΑ & ΣΥΡΙΖΑ αποδιδοντας τους εξισου τον χαρακτηρισμο ''ως μη Ελληνων'' που χρησιμοποιει ως τιτλο το αρθρο.

  11. Vee avatar
    Vee 20/09/2013 13:25:14

    Πέραν του ότι είσαι αγενής, θα απαγορεύσεις στον JIM BIM να εκφράσει τη γνώμη του; Αν νομίζεις ότι το κείμενό του δεν είναι τόσο καλό για τα υψηλά σου standards (στον πληθυντικό βάζουμε "s": "bonobo", sing. "bonobos", pl.) είσαι ευπρόσδεκτος να γράψεις το δικό σου!

    • cynthia avatar
      cynthia @ Vee 20/09/2013 15:57:42

      Κάνετε λάθος , στα ελληνικά οι χρησιμοποιούμενες ξένες λέξεις εκφέρονται στον ενικο. Λέμε , " πήγε σε πολλά μπαρ, οι Εβραίοι επι ναζισμού περιορίζονταν στα γκέτο , ανήκει σε διαφορετικούς σέρβερ κλπ.

      • Vee avatar
        Vee @ cynthia 20/09/2013 23:24:48

        Συμφωνώ, το λέμε, αυτό δε σημαίνει ότι είναι σωστό.

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Vee 21/09/2013 13:26:22

          Όπως έγραψα πριν σε σχόλιο που -από ότι φαίνεται- κόπηκε,οι ξένες λέξεις στα ελληνικά δεν κλίνονται και δεν έχουν αριθμό.
          Τα υπόλοιπα,στο σχόλιο αν εμφανισθεί.Δεν πρόκειται να χαλάσω άλλο ATP των ακροδάχτυλων μου για εσένα.

  12. Zame avatar
    Zame 20/09/2013 13:35:10

    θεωρω & νομίζω πως μορφώματα τύπου Χ.Α
    θα μπορούσαν όμως ά ν ε τ α να σ η μ α τ ο δ ο τ ή σ ο υ ν
    & εκφράσουν τα «ρήτρα της μη διάσωσης»
    από την παραποιημένη & προωθημένη -αρχή της ευθύνης-..
    κάτι πού είναι εξαιρετικά δυσεπίλυτο αφού είναι & καλοστημένο

  13. Jim Bim avatar
    Jim Bim 20/09/2013 13:41:39

    SORRY εάν σας χάλασα την νιρβάνα σας, φαντάζομαι οτι είστε αυθεντία στην ιστορία και την πολιτική ανάλυση .....
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΣ .... διότι είναι εύκολη η κριτική αλλά χωρίς πρόταση τελικά είναι βλακεία η κριτική.
    Η ιστορία είναι εκεί και καλό θα ήταν να την διαβάσεις ... ξεκίνα από τον Πλάτωνα και βλέπουμε ...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Jim Bim 21/09/2013 01:44:25

      Καλησπέρα.
      Δεν δρέπω δάφνες όπως εσύ στην ιστορία και την πολιτική ανάλυση.
      Ούτε θεώρησα ότι πρέπει να παραθέσω κάποια πρόταση σε ένα κείμενο μίσους σαν αυτό που παραθέτεις.Και το οποίο ακόμα απορώ πως βρέθηκε σε ένα σοβαρό site σαν αυτό.
      Αν και μετά τη λογοκρισία που έφαγα,καταλαβαίνω που πάει ο ποιητής.
      Με τη δική σου λογική,δεν πρέπει να μείνει κανείς έλληνας πέραν του εαυτού σου.
      Από που να αρχίσω;
      Από τα σχόλια για τα βελανίδια και για την "δημοκρατική και διπλωματική" εκστρατεία του Μ.Αλεξάνδρου!Τέρας δημοκρατίας,ειρηνικότητας και αγάπης στον πλησίον!Ειδικά στους κατοίκους της Περσέπολης που καιγόταν για εβδομάδες...
      Ακόμα και εγώ που θεωρούμαι γενικά πατριδοκεντρικός έμεινα με το στόμα ανοικτό.
      Καταγγέλεις το ναζισμό κάνοντας χρήση όλων των κλισέ της 4ης Αυγούστου και της 21ης Απριλίου!
      Και φυσικά το κορυφαίο.Εμμέσως,ζητάς να πάψουν να είναι έλληνες (νομικά;Ηθικά;Ίσως και τα 2;) άτομα που έχουν την ελληνική υπηκοότητα επειδή δεν συμφωνούν με τις απόψεις και την αισθητική σου!Αυτό πάλι είναι το άκρον άωτον του σεβασμού στην διαφορετική άποψη.
      Όπως είσαι έλληνας εσύ,όπως είναι έλληνας ο Χασάν από τη Θράκη,όπως είναι έλληνας ο Αντετοκούμπο,έτσι είναι έλληνες και τα αυγά.Λέγεται ποικιλία απόψεων και δράσεων.Οι δράσεις που δεν συνάδουν με την λειτουργία μιας οργανωμένης κοινωνίας,αντιμετωπίζονται από τα όργανα της τάξης και επέρχεται ισορροπία.
      Όσο για τον Πλάτωνα που μου προτείνεις,ευχαριστώ,έχω υπ'όψιν μου το μνημείο αντιδημοκρατικότητας,την "Πολιτεία" αυτού.
      Καλή σου νύχτα και θα ξανασυγκρουστούμε.Λέκτικα πάντα.

      • Jim Bim avatar
        Jim Bim @ Lichnee 21/09/2013 11:16:18

        Εγώ είμαι δημοκράτης δεν είμαι υπέρ της τυραννίας ....αλλά δημοκρατία σε ένα πλαίσιο ηθικό και κοινωνικό που θα προάγει τον πολιτισμό. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.

        Ειμαστε τυχεροί σαν λαός που έχουμε πλατφόρμες ΠΟΥ ΣΗΜΑΔΕΨΑΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΜΟΥΜΕ, στο όνομα μιάς αριστερίστικης μπουρδολογίας - αμφισβήτησης των πάντων.
        Το αποτελέσμα είναι αυτό που βιώνει σήμερα η Ελλάδα, καταστρέψαμε όλες τις δομές και την ταυτότητα ενός έθνους 3000 ετών !

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Jim Bim 21/09/2013 13:23:25

          -"Εγώ είμαι δημοκράτης δεν είμαι υπέρ της τυραννίας "... Δημοκράτης που εξοβελίζει συμπολίτες του λόγω διαφοράς στις απόψεις.
          Ποιοι έχουν σειρά;Οι κομμουνιστές που δεν δέχονται την θρησκεία;Οι ομοφυλόφιλοι που με τις πράξεις τους αρνούνται το ηθικό πλαίσιο που αναφέρεις; Μήπως όσοι δεν παραλάβουν πιστοποιητικό φρονημάτων;
          -Μπορείς να μου πεις πού ακριβώς εκφράστηκα υπέρ της τυραννίας;
          Μήπως όταν υποστηρίζω την διαφορετικότητα τη στιγμή που μου μιλάς με πιο ξύλινη γλώσσα από το έπιπλο που έχω το PC;
          Μήπως όταν σου λέω για διαφορετικότητα τη στιγμή που ζητάς εξοστρακισμό τμημάτων της κοινωνίας αντί να ζητάς την επιμόρφωσή τους για να ενταχθούν σε νόμους;
          -"στο όνομα μιάς αριστερίστικης μπουρδολογίας – αμφισβήτησης των πάντων."
          Αν υπαινίσσεσαι ότι είμαι αριστερός εδώ γελάνε και τα χαλίκια!
          Απλά κρατάω ανοιχτά τα μάτια μου και δεν αναμασώ κλισέ που έχουν την γένεσή τους στο μεσοπόλεμο όπως εσύ.
          Εν τέλει "ερευνάτε τας γραφάς!" είπε ο Κύριος.
          Γιατί να μην το κάνουμε;
          Όσο για την καταστροφή των δομών και της ταυτότητας,εδώ προσυπογράφω.Αλλά όχι αποκλείοντας τον έναν ή τον άλλον γιατί έτσι ήρθε σε εσένα και στον κάθε έναν.Έτσι χάθηκε η μειονότητα στη Θράκη και γεμίσαμε πράκτορες.Έτσι χάθηκαν οι αρχαίοι Αγριάνες (οι σημερινοί πομάκοι).Επειδή το επίσημο κράτος τους απομόνωσε!Και μπορώ να σου πω και άλλα παραδείγματα αλλά αυτά τα βιώνω.
          Κανείς δεν περισσεύει.
          Ακόμα και αυτοί που για εσένα είναι τελειωμένες υποθέσεις έχουν τη θέση τους.
          Και αν το θέλεις,με τη χριστιανική ηθική,όλοι και όλα έχουν το χώρο τους στον κόσμο.Ακόμα και τα δηλητηριώδη φίδια.
          Α,και κάτι τελευταίο.Μη γράφεις με κεφαλαία.Στο internet σημαίνει ότι φωνάζεις.Δεν δίνεις έμφαση,γίνεσαι γραφικός!

  14. firiki2010 avatar
    firiki2010 20/09/2013 14:02:29

    Δεν νομίζω πως πρέπει να μπλέκουμε σε τέτοιες ιστορίες με Παρθενώνες, "βελανίδια", Ορθοδοξίες, Θουκυδίδη κλπ και να ασχολούμαστε με την αμφισβήτηση της πολιτισμικής Ελληνικότητας της ΧΑ.
    Οι χαριτωμένοι κύριοι της ανατριχιαστικής φωτογραφίας είναι δημιουργήματα της κοινωνίας μας, της ίδιας κοινωνίας που έφτιαξε κι εμάς που είμαστε "απέναντι" τους. "Ελληνες"; "Μή Ελληνες:" Δεν με απασχολεί! Αυτό που με νοιάζει είναι πως αν έχω διαφορετική άποψη από αυτούς θα με σπάσουν στο ξύλο (αν είμαι τυχερός και δεν με μαχαιρώσουν). Ευτυχώς είναι απελπιστικά λίγοι (οι συγκυριακοί ψηφοφόροι τους στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν έχουν σχέση με αυτό το τραμπούκικο καρακιτσαριό). Δυστυχώς ανάλογες νοοτροπίες (με άλλου είδους γραφικότητες και τραμπουκισμούς) θάλλουν και σε άλλους πολιτικούς χώρους.

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ firiki2010 20/09/2013 14:45:05

      +1000

  15. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 20/09/2013 14:04:21

    Αντί σχολίου, ας κάνουμε μαζί μια άσκηση. Τέσσερα πέντε κλικ στο ποντίκι ή πάτημα του πλήκτρου Home στο πληκτρολόγιο. Κοίταγμα της φωτογραφίας που δημοσιεύεται ακριβώς πάνω από το άρθρο. Αυτό αρκεί.

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/09/2013 15:10:15

    Μη παίζουμε με τις λέξεις.
    Τα στελέση της ΧΑ είναι Ναζιστές Έλληνες.
    Oπως τα στελέχη του NSDAP ήταν Ναζιστές Γερμανοί.
    Και οι κουίσλιγκς συνειδητοί συνεργάτες τους ήταν Ναζιστές Νορβηγοί, Γάλλοι, Έλληνες, Αυστριακοι και οποιασδήποτε άλλης εθνικότητας.
    Ο ναζισμός δεν είναι δυσμορφία εθνικής - πολιτισμικής ταυτότητας, αλλά πολιτική θέση. Αποτρόπαιη, απάνθρωπη και διεστραμμένη ως conducting of life (πως πορεύεται το άτομο στη ζωή), αλλά σαφώς μια πολιτική θέση.
    Ανάλογη μπορεί να είναι και η αντιμετώπισή της. Με εργαλεία πολιτικά (με την Αριστοτελική έννοια), της κοινωνίας των πολιτών και του ευνομούμενου δημοκρατικού κράτους.

  17. αντιρεαλιστής avatar
    αντιρεαλιστής 20/09/2013 15:25:53

    Σαφώς και δεν είναι Έλληνες!Είναι καθαρά Γερμανοί!Ο φυλετικός ρατσισμός εισήχθη στην Ευρώπη από τα γερμανικά φύλο,που δημιούργησαν και το απόλυτα κλειστό μεσαιωνικό σύστημα με τις κάστες όπου ο δουλοπάροικος είναι γιατί γεννήθηκε έτσι,ο κόμης γιατί γεννήθηκε έτσι και το παιδί του θα είναι κόμης επειδή ως σπερματοζωάριο βρισκόταν στους όρχεις του κόμητα μπαμπά του κτλ κτλ κτλ,επίσης οι Γερμανοί/Φράγκοι τότε/Δυτικοί θα είναι ανώτεροι και ηθικοί και ενάρετοι κτκ κτλ γιατί απλά...έτσι είναι ενώ όσοι δεν είναι έτσι πρέπει απλά να τους υπηρετούν.Έτσι δημιουργήθηκε και ο προτεσταντισμός του Καλβίνου με τα γελοία δόγματα περί απολύτου προορισμού κτλ...αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα και την Ορθοδοξία!Ο Χριστιανός κι ο Έλληνες δεν μπορεί να είναι χρυσαυγίτες.

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/09/2013 16:51:17

    "Όσο παραμένει έντονη η απόρριψη της ραχοκοκαλιάς του κομματικού συστήματος, τόσο ακραία φαινόμενα όπως της Χ.Α. θα βρίσκουν εύφορο έδαφος. Το ότι ο δικομματισμός οδήγησε στην άβυσσο δεν είναι το χειρότερο. Ακόμη χειρότερο είναι πως μετά το ξέσπασμα της κρίσης επαναλαμβάνει χρεοκοπημένες συνταγές. Κρατισμό, πελατειακά σύνδρομα, χαμηλού επιπέδου κομματικό προσωπικό σε θέσεις διοίκησης. Όσο δεν αλλάζει ένα παρακμιακό σύστημα, τόσο δεν προσφέρει ελπίδες για μια νέα αρχή. Και χωρίς την προοπτική αυτή, τροφοδοτούνται φαινόμενα όπως η Χ.Α. Τραυματίζοντας ένα πολλαπλώς ραγισμένο πολιτικό σύστημα".
    (Γιάννης Λούλης, Ποιοί και γιατί τροφοδοτουν τη ΧΑ)

  19. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 20/09/2013 18:24:57

    Δεν συμφωνώ με τις μεθόδους της ΧΑ αλλά ούτε και με το άρθρο καθώς ωραιοποιεί τους αρχαίους και τον πολιτισμό τους.

    1)¨Οι αρχαίοι έλληνες εφηύραν την δημοκρατία"
    Σωστό αλλά δεν εφηύραν μόνο την δημοκρατία. Στη σπάρτη είχαν ολιγαρχία, ένα καθεστώς τόσο τρομακτικό όπου 5.000 όμοιοι επιβάλλονταν απόλυτα στις 600.000 πληθυσμού της νότιας πελοποννήσου. Στα κρυπτεία κάθε νεαρός όμοιος έπρεπε να σκοτώσει έναν οποιοδήποτε είλωτα.
    Διαβόητοι τύρρανοι όπως ο Διονύσιος και ο Αγαθοκλής ήσαν έλληνες. Και τέλως πάντων ήταν η Αθηναίκή δημοκρατία που υπέκυψε στα τραύματά της στον Πελοποννησιακό γιατί ήταν οχλοκρατική.

    2)"Οι έλληνες εφηύραν τα γράμματα τις τέχνες"
    Καμία διαφωνία. Δεν νομίζω όμως οι Χρυσαυγίτες να έχουν πρόβλημα με τα καλογυμνασμένα ανδρικά σώματα που ήταν το κύριο θέμα της τέχνης των αρχαίων. Αντίθετα με την μοντέρνα τέχνη πιθανότατα να είχαν πρόβλημα αισθητικό αμφότεροι, αρχαίοι και χρυσαυγίτες.

    3)"Ποτέ δεν ήμασταν ρατσιστές"
    Μπα;;;;;;;; Και τι είναι το ελληνικό "δαιμόνιο" που άπαντες οι ξένοι το στερούνται; Ξέρετε ποιος πρώτος χρησιμοποίησε την φράση "η φυλετική κατωτερότητα των Σλάβων";;;;; Ήταν ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος!!!!
    Ο οποίος έιχε κάνει ολόκληρο κατάλογο με ανώτερα και κατώτερα έθνη. "Έθνη βάρβαρα, στερούμενα αξιοπρέπειας" ήσαν οι ευρωπαίοι για τους βυζαντινούς. "Κουτόφραγκοι" επίσης. Το κουτόφραγκοι μουθυμίζει ένα ρητό των αρχαίων σύμφωνα με το οποίο οι έλληνες είναι το μόνο έθνος "στερούμενο ηλιθιότητος". Κι μιας και μιλάμε για αρχαίους: Πας μη έλλην βάρβαρος. Επίσης, ήταν αρκετά διαδεδομένη στους αρχαίους η άποωη ότι έλληνας είναι τόσο ανώτερος απο τον ξένο "όσο ο άνδρας απο την γυναίκα".

    4)"Μπορεί να εκφράσει τον Πλάτωνα τον Σωκράτη;"
    Έχετε ακούσει το έργο του πλάτωνα "Πολιτεία", όπου και τότε και τώρα θεωρείται υπόδειγμα μη δημοκρατικής οργάνωσης κράτους; Ή ότι ο Πλάτων και ο Σωκράτης ήταν ανηψιός και στενός φίλος του φοβεροτέρου των τριάκοντα τυράννων, του Κρίτωνα; Δεν είναι τυχαίο που η δίκη του Σωκράτη και η φυγή του Πλάτωνα γίνεται αμέσως με την επιστροφή της δημοκρατιας στην Αθήνα!

    5)"Μπορεί να εκφράσει την Ορθοδοξία ; Την ΑΓΑΠΗ, τον ΧΡΙΣΤΟ του μαρτυρίου ;"
    Εδώ σωστός. Πράγματι δεν μπορεί να εκφράσει η ΧΑ το πνεύμα του χριστιανισμού. Αλλά και ποιος πολιτισμός ή πολιτική οργάνωση το έχει ποτέ εκφράσει; Μην μου πείτε για τους Βυζαντινούς έλληνες, σας έδωσα μικρή γεύση λίγο πιο πριν....

    6)"Ο Μ. Αλέξανδρος κατέκτησε τον κόσμο με την διπλωματία και την πολιτική"
    Σοβαρά;;;;;; Χα χα χα! Θα το είχε κάνει αυτό αν αντί να πάρει 50.000 σιδερόφρακτους έλληνες, είχε ταχυδρομίσει μία πέρσικη μετάφραση της ιλιάδας ή είχε στείλει τον δάσκαλό του τον Αριστοτέλη στην περσία, ναπέισει τους πέρσες να υποκύψουν ειρηνικά στην ελληνική υπεροχή!

    • WY avatar
      WY @ Γιώργος Αχαιός 21/09/2013 15:01:04

      4)”Μπορεί να εκφράσει τον Πλάτωνα τον Σωκράτη;”
      ..........................................................................................................

      Ό Σωκράτης ήτο αντιδημοκράτης από πεποίθηση κι όχι από αντίδραση.
      Ή αντιδημοκρατικότης τού φιλοσόφου προήρχετο από τήν πίστιν του,ότι οί άνθρωποι δέν πρέπει νά εκφέρουν γνώμη διά πράγματα πού δέν γνωρίζουν.
      Ή δημοκρατία,σάν σύστημα διακυβερνήσεως δέχεται κι εκφράζει τήν αρχήν τής πλειοψηφίας,κατά τήν οποίαν οί περισσότεροι άποφασίζουν,έπειδή ακριβώς είναι οί πιό πολλοί.
      Ό Σωκράτης εδίδασκεν,ότι οφείλομεν καί μάς ΣΥΜΦΕΡΗ νά άκολουθούμε τήν γνώμην αυτών πού γνωρίζουν (επαίοντες) κι όχι τών όποιωνδήποτε άλλων γιά οποιονδήποτε άλλον λόγον,πλήν τής γνώσεως.
      Οί επαίοντες, δλδ οί γνωρίζοντες,είναι διά τόν Σωκράτη εκείνοι πού δικαιούνται νά αποφαίνωνται καί νά αποφασίζουν.
      Στήν πολιτικήν κοινωνία υπάρχουν οί άρχοντες κι οί άρχόμενοι.
      ΄Αποστολή τού άρχοντος κατά τόν Σωκράτη,είναι νά προστάζη νά πράττουν οί αρχόμενοι αυτό πού πρέπει καί τών άρχομένων νά πειθαρχούν στόν άρχοντα :
      ##τού μέν άρχοντος είναι τό προστάττειν ό τι χρή ποιείν τού δέ άρχομένου πείθεσθαι##.
      Στήν τελευταία φράση,συμπυκνώνεται ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ!!!!
      Άνάλογα επιχειρήματα συναντά κανείς καί στό ## Πολιτικόν # (298 C) τού Πλάτωνος,όπου απορίπτεται ώς φοβερά επικίνδυνος ή σκέψις νά επιτραπή στούς ανίδεους νά αποφασίζουν περί ναυσιπλοίας καί περί ασθενειών καί νά καθορίζουν πώς πρέπει νά μεταχειριζώμεθα τά φάρμακα καί τά ιατρικά όργανα,νά κυβερνώνται τά πλοία κ.λ.π.
      Χαρακτηρίζει μάλιστα #άτοπον# άν τάς αποφάσεις πού θά πάρη τό πλήθος περί τούτων,τίς θεωρήσωμεν νόμους ( ##τά δέ τώ πλήθει δόξαντα περί τούτων##) καί συμφώνως πρός αυτές οφείλομεν νά ναυτιλώμεθα καί νά νοσηλεύωμεν τούς ασθενείς (θεραπείας ποιείσθαι).

      ##Προσποιούνται μέν είναι πολιτικοί καί πείθουσι πολλούς,εισί δέ ουδαμώς##

      ## Βασιλείς δέ καί άρχοντας ού τά σκήπτρα έχοντας έφη είναι ουδέ τούς υπό τών τυγχόντων αιρεθέντας ούδέ τούς ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝΤΑΣ αλλά τούς επισταμένους άρχειν##

      ## Άρχειν τόν κρείττονα ##.
      ##Άρχεσθαι μαθών, άρχειν επιστήσει.(Σ.Σ.Ε)##.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ WY 21/09/2013 22:19:49

        Συμφωνώ απόλυτα.
        Έχεις μελετήσει το θέμα Σωκράτης / Πλάτων, πολύ καλά.

  20. Βασίλης avatar
    Βασίλης 20/09/2013 19:36:04

    "Ο Μ. Αλέξανδρος κατέκτησε τον κόσμο με την διπλωματία και την πολιτική" Και εγώ νόμιζα ότι έκανε μια αιματηρή εκστρατεία με χιλιάδες νεκρούς. Μάλλον λάθος ιστορία έμαθα.

    • WY avatar
      WY @ Βασίλης 21/09/2013 11:03:45

      Όχι φίλε δέν κάνεις λάθος!!!
      Ώς έκ τούτου,συνέχισε νά διαβάζης τήν ίδια ιστορία πού διαβάζεις κι ή οποία στίς σελίδες της,μεταξύ τών άλλων αναφέρει, ότι ό Στάλιν,έπολέμησε τόν Φασισμόν,εξαυλώνοντας 50 εκατ. φασίστες στά γκουλάγκς,μεταξύ τών όποίων κι εκατ.Εβραίους,Πόντιους,΄Αρμενίους,
      Έλληνες,Κοζάκους κ.α.. (συνολικά 9 εθνότητες,)!!!

      • Jim Bim avatar
        Jim Bim @ WY 21/09/2013 11:21:28

        Δεν αρκούσαν οι 50.000 στρατού για να κατακτήσει τον κόσμο .... το πνεύμα του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα και του Σωκράτη έκαναν την διαφορά .

        ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ, ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΛΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ

        • WY avatar
          WY @ Jim Bim 21/09/2013 14:03:41

          Κύριε Jim Bim,

          Έλπίζω τό σχόλιό/απάντησή σας,νά μήν άπευθύνεται σέ ΄μένα (WΥ),διότι σάς διαβεβαιώ,ότι διαβάζουμε τίς ίδιες σελίδες,από τήν ίδια ΄Ιστορία.
          Ώς έκ τούτου,συμφωνώ άπολύτως μέ τίς σκέψεις/άπόψεις/ιστορικές άναφορές/άναλύσεις σας.

          • Jim Bim avatar
            Jim Bim @ WY 22/09/2013 17:28:34

            Και εγώ σας αγαπάω !!!!!

  21. Κομμένος avatar
    Κομμένος 20/09/2013 21:04:04

    Εύγε Μάρα
    Αλλά που να αντιληφθούν στην πασοκονδ τον πραγματικό και διαχρονικό εχθρό κάθε τι Ελληνικού.

  22. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/09/2013 21:04:49

    Μα διαφορετικά πως θα διχάσουν το λαό μέχρις εμφύλιας διαμάχης; Πρέπει να υπάρχουν 2 συμπαγείς σχηματισμοί. Και στην τωρινή ΧΑ με την αλαζονία του ψηφισμένου κόμματος (πριν από το 2010 κρύβονταν επειδή θεωρούνταν -ορθά- απλά υπόκοσμος και συμμορία) βρήκαν το δεύτερο. Ο πρώτος υπάρχει δεκαετίες ενεργά.

  23. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/09/2013 21:06:56

    Ποιοι σφάζονται στη Συρία βρε άσχετε και ανιστόρητε; Οι Ταλιμπάν και οι λοιποί μισθοφόροι σφάζουν Αλεβίτες και χριστιανούς. Είσαι απαράδεκτος που εξισώνεις σφαγέα με σφαγιασθέντα. Η Συρία είναι υπερβολικά πολιτισμένη για μουσουλμανική χώρα και μέχρι προ 2 ετών δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.

  24. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/09/2013 21:10:26

    Βρε Μάρα, το άρθρο δεν μιλάει γενικά. Στοχεύει να αναδείξει το πλαστό αυτών που το παίζουν ελληναράδες. Τους άλλους τους ξέρουμε 10ετίες και τους στηλιτεύουμε συνεχώς. Αυτοί όμως της ΧΑ είναι το νέο φρούτο που υπέκλεψε ψήφους με παραπλάνηση και πλαστά προσωπεία μπροστά από τη φριχτή τους ιδεολογία που έπνιξε στο αίμα την Ήπειρο προ 80 ετών.

    • Μara avatar
      Μara @ Γεώργιος Τ. 20/09/2013 22:13:29

      Γιώργο..., να στοχεύσει και να αναδείξει παράλληλα και το πλαστό αυτών που το παίζουν "δημοκρατικοί αγωνιστές", "κοινωνικοί αγωνιστές", "προοδευτικοί" που χαρίζουν το Αιγαίο στα ψάρια και χαρίζουν το όνομα της Μακεδονίας.

  25. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/09/2013 21:14:27

    Στις άλλες χώρες Θείε, δε το έπαιζαν τόσο υποκριτικά πατριώτες που αλλάζουν το σύμβολο του αγκυλωτού σταυρού με μαίανδρους και λένε ότι είναι ορθόδοξου με μόνο σκοπόνα υποκλέπτουν ψήφους. Εδώ είναι θεατρίνοι που πρέπει να ξεμπροστιάζονται με κάθε ευκαιρία. Εκεί που λες στο εξωτερικό λένε αυτά που πιστεύουν στα ίσια. Εδώ ο Κασιδιάρης το μόνο που τόλμησε να πει δημόσια υπερασπιζόμενος τον ψυχάκια Αδόλφο ήταν ότι "δε τον έχει κρίνει ακόμη η Ιστορία". Εμένα μου έφτασε και τέλος. Στους πολλούε απλά θόλωσε τα νερά και ειδικά σε πολύ νεαρούς που δυστυχώς δεν ξέρουν ιστορία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.