#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/12/2010 20:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα περί “αβλαβών διελεύσεων” είναι μόνο για τους αφελείς ..



Όπως έγινε γνωστό από το ΓΕΕΘΑ η τουρκική κορβέτα «Bodrum» ενώ βρισκόταν το βράδυ της Τρίτης, 21 Δεκεμβρίου, σε διεθνή ύδατα στο βορειοανατολικό Αιγαίο, ακολουθώντας νοτιοδυτική πορεία, εισήλθε σε εθνικά χωρικά ύδατα μεταξύ Ευβοίας και Σκύρου τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα.

Για άλλη μια φορά, οι Τούρκοι προχωρούν σε καραμπινάτη επιθετική ενέργεια, στέλνοντας τον συνήθη ύποπτο, δηλαδή την κορβέτα ''Μπόντρουμ'', σε νέα πρόκληση. Αυτή τη φορά όχι στο Σούνιο και στο Κάβο Ντόρο, αλλά ελάχιστα μίλλια έξω από την Κύμη Ευβοίας. Η κορβέτα ακολούθησε διαφορετική πορεία από ότι η φρεγάτα ''Γιαβούζ'', η οποία επίσης έχει καταστεί τακτικός θαυμαστής των ακρογιαλιών του Σουνίου. Ακολουθώντας πορεία δυτική, βαθιά στο βόρειο Αιγαίο, έφθασε εγγύς του Άθω και του Αγίου Ορους και εν συνεχεία έλαβε νότια πορεία, προσεγγίζοντας την Σκύρο.

Στη συνέχεια το τουρκικό πλοίο πήρε πορεία παράλληλη προς τα ανατολικά παράλια της Εύβοιας, φθάνοντας μέχρι την Κύμη. Εισήλθε και κινήθηκε στα ελληνικά χωρικά ύδατα για περίπου μία ώρα. Εννοείται πως, όπως και στις άλλες 13 μέχρι τώρα ανάλογες περιπτώσεις (μόνο για φέτος...), ο πλούς μόνο ''αβλαβής'' δεν ήταν. Οι Τούρκοι διατήρησαν ραντάρ και αισθητήρες στο ''οn'' και φυσικά ο πλους του σκάφους είχε όλα τα στοιχεία της επιβλαβούς, επιβλαβέστατης διέλευσης (άσκοπη περιπλάνηση δηλαδή και όχι συγκεκριμένο προορισμό, ώστε να δικαιολογείται κάπως η αβλαβής διέλευση ως ''κόψιμο'' δρόμου).

Το ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α. αναρωτιέται πόσες είναι ακόμα οι αν(τ)οχές του Πολεμικού Ναυτικού και του ΓΕΝ, αφού ΥΠΕΞ και ΥΠΕΘΑ φαίνεται πως έχουν άλλα ενδιαφέροντα. Είναι διψήφιος πλέον ο αριθμός προκλήσεων τέτοιου είδους  που έκαναν οι Τούρκοι το 2010, εξ' ου και ο προβληματισμός στο Πεντάγωνο και στα Επιτελεία, που είναι ιδιαίτερα έντονος. Τα περί αβλαβών διελεύσεων είναι μόνο για τους αφελείς και αδαείς, αφού μόνο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνος δεν έφθασαν ακόμα οι Τούρκοι. Με την ''στρατηγική ψυχραιμία'' όμως της κυβέρνησης, θα το δούμε πιθανότατα και αυτό...

Υπό τις συνθήκες αυτές, που είναι τα πολυδιαφημισμένα ισοδύναμα τετελεσμένα; Γιατί δεν επιχειρούν ανάλογες ''αβλαβείς'' διελεύσεις οι ελληνικές φρεγάτες στον κόλπο π.χ. της Σμύρνης ή έξω από την Κυρήνεια, που είναι υπό παράνομη κατοχή; Γιατί δεν στέλνει το Πολεμικό Ναυτικό μια κορβέτα σε ''αβλαβή'' διέλευση πέριξ της Ίμβρου; Τα περί ψυχραιμίας και αυτοσυγκράτησης είναι για γέλια (ή μάλλον για κλάματα...) κύριοι της ελληνικής κυβέρνησης. ''Αυτοσυγκράτηση'' έπεσε και στην Κύπρο, το 1974. Η πλέον εθνοκτόνος εντολή των Αθηνών. Και ''εάλω'' η Κύπρος. Διχοτομημένη πιά. Και τουρκοπατημένη. Να μην αφήσουμε το ελληνικό Αιγαίο να γίνει η μετάσταση της πληγής που λέγεται Κύπρος.

Η χώρα έχει φινλανδοποιηθεί, με ευθύνη αποκλειστικά αυτής της κυβέρνησης. Το Αιγαίο κινδυνεύει και είναι υπό διαπραγμάτευση. Απαιτείται γύρισμα σελίδας και αλλαγή ρότας. Νέες στρατηγικές επιλογές. Μπολιασμένες με Θουκυδίδη και Παναγιώτη Κονδύλη.

Είναι φανερό, όσο ποτέ πριν, πως οι καιροί απαιτούν πολιτικό ρεαλισμό αλλά και πολιτικό ανδρισμό...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/12/2010 12:44:57

    Εψανχε το σοναρ του Παπανικολης..??

    ΠΠ

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/12/2010 20:44:04

      Την λαμαρίνα ψάχνουνε.

  2. Γιώργος avatar
    Γιώργος 22/12/2010 14:06:27

    Όπως πάει η κατάσταση, σε λίγο θα σταματούν στο λιμάνι του Πειραιά για να ξεκουραστούν...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιώργος 22/12/2010 14:09:57

      Μπαα θα πανε στον Μπουταρη.. και θα φορτωσουν κρασι.

      ΠΠ

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 22/12/2010 15:49:01

    Aντε να δούμε Ποιός, Πότε και σε Ποιό απύθμενο bodrum του 5000χρονου Ελληνικού Αιγαίου, θα τους ξαποστείλει τελικά, οριστικά κι αμετάκλητα.

  4. ΑΧΑΙΟΣ avatar
    ΑΧΑΙΟΣ 22/12/2010 20:30:20

    Δείτε τις ομάδες. Κόψτε φάτσες: ΓΑΠ-Δρούτσας- Πεταλωτής-Μπένι. Και από την άλλη: Νταβούτογλου (φατσικά: ο ορισμός της αλεπούς), Γκιούλ, Ερντογάν, κοκ. Δεν υπάρχει σύγκριση...Εξ άλλου ο γιός της Μαργαρίτας το' χε πει προ ετών:
    ΓΑΠ: Προτιμώ να χάσω μια βραχονησίδα και να κοιμάμαι ήσυχος, παρά να κρατήσω όλα όσα δικαιούμαι και να κινδυνεύω με πόλεμο.
    ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ: Αυτοί στων οποίων τις απαιτήσεις θα υποχωρήσετε, σύντομα θα ξαναέρθουν, ζητώντας περισσότερα...
    Διαλέγετε και παίρνετε...

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 22/12/2010 20:46:08

    Λοιπόν, και τα "Μπράβο στη Μπιρμπίλη" που είδαμε σήμερα σε κάτι ύποπτα πρωτοσέλιδα για το πετρέλαιο που "επιτέλους" θα αντλήσουμε, είναι πάρα πολύ ανησυχητικά! Δηλαδή ρε παιδιά, συγγνώμη, είχαμε τόσο πετρέλαιο, οι άλλες κυβερνήσεις ήταν οι χαζοί της υπόθεσης που ούτε καν μας το έλεγαν ότι είχαμε και τώρα ήρθαν αυτοί που "ξαφνικά" από το "πουθενά" ανακάλυψαν ότι υπάρχει πετρέλαιο στο Αιγαίο; Και ότι θα γίνουμε και πλούσιοι;

    Τρομερά ύποπτα πράγματα που δείχνουν ότι ήδη υπάρχει συμφωνία κάτω από το τραπέζι με τους Τούρκους που (φυσικά) δεν τολμούν να την ανακοινώσουν και βγάζουν τώρα τα προεόρτια για το τι πλούτος μας περιμένει έτσι και δώσουμε το μισό Αιγαίο στους Τούρκους... Έτσι για να συνηθίσουμε...

    Μιλάμε ότι το Γουδί είναι λίγο για αυτούς τους αρχιπροδότες...

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 22/12/2010 20:47:31

      Που χαθηκες επωνυμε?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ man8os 22/12/2010 20:57:35

        Πίεση σε όλα τα μέτωπα συναγωνιστή...

  6. aristeidis avatar
    aristeidis 22/12/2010 21:02:33

    Ως που θα φτάσει η ξεφτίλα;
    http://logia-starata.blogspot.com/2010/12/blog-post_3184.html

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/12/2010 21:22:33

    Αν σε τσακίσουν στη λιτότητα και σε φέρουν ένα βήμα πριν τη πτώχευση και την απειλή γενικευμένης πείνας, τότε δεν νομίζω πως θα είναι πολλοί αυτοί που δεν θα συμφωνήσουν σε μια συνεκμετάλλευση του Αιγαίου με τους Τούρκους, προκειμένου να ξαναζήσουμε το όνειρο (των καγιέν). Προδιατεταγμένη αποστολή, με όργανό της τον πρωθυπουργό μας.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Strange Attractor 22/12/2010 21:45:51

      Ακριβώς!

    • noldor avatar
      noldor @ Strange Attractor 23/12/2010 00:17:29

      Ξέρεις συνήθως στη ζωή ο πεινασμένος είναι πιο άγριος και αδίστακτος από τον χορτάτο.

      Το "Καλύτερα μιας ώρας ελέυθερη ζωή" μάλλον πεινασμένοι να το είπαν.

      • noldor avatar
        noldor @ noldor 23/12/2010 00:18:07

        Το “Καλύτερα μιας ώρας ελέυθερη ζωή” μάλλον πεινασμένοι πρέπει να το είπαν.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Strange Attractor 23/12/2010 09:16:07

      Ε, έτσι θα ξεχωρίσει η ήρα απο το στάρι, Παράξενε. Αν εκεί το πάνε, θα πρέπει να προσέχουν. διότι οι φύλακες έχουν γνώσιν.

  8. anonymous avatar
    anonymous 22/12/2010 21:28:32

    Αυτό που μπορεί να κάνει η Ελλάδα είναι κάθε φορά που σκάνε μύτη στο Αιγαίο να τους παρακολουθεί και όταν μπαίνουν στα Ελληνικά χωρικά ύδατα να εφαρμόζει το δίκαιο της Θάλασσας κατά λέξη και να ενημερώνει το ΝΑΤΟ για όλες τις κινήσεις τους.

    Μπήκαν π.χ. με τα οπλικά συστήματα ή τα ραντάρ ανοικτά, αμέσως σήμα ή να τα κλείσουν ή να αποχωρήσουν. Επίσης πάντα θα πρέπει να υπάρχει ένα σκάφος δικό μας κοντά τους που θα έχει το πάνω χέρι. Να καταλαβαίνουν ότι δε χορεύει το άλογό τους. Είναι βασικό αυτό και πρέπει να γίνεται συνέχεια διότι έτσι καθίσταται φανερό ποιος ελέγχει την περιοχή.

    Σαφώς και δεν πρόκειται για αβλαβή διέλευση αλλά όπως λέει και ο Σαρρής πρόκειται για μια αμφισβήτηση του status quo του Αιγαίου που ξεκίνησε από το 1974 όταν για πρώτη φορά μετά το 1912 εξήλθαν των Δαρδανελίων με ειδική τελετή, όπως ακριβώς έκαναν επί οθωμανικής αυτοκρατορίας.
    Το παιχνίδι πλέον θα παιχτεί στο αν εμείς την κρίσιμη ώρα θα έχουμε την ισχύ να υπερασπιστούμε το Αιγαίο. Αν δηλ. γίνει επεισόδιο και τον πιούμε όπως στα Ίμια και παρακαλάμε τους Αμερικάνους τότε το χάσαμε το Αιγαίο μάγκες. Ή μπορούμε να το υπερασπιστούμε ή όχι. Αυτό είναι το θέμα. Δεν είναι το θέμα ούτε τα σχέδια του Νταβούτογλου ούτε οι τσάρκες των πλοίων τους στο Αιγαίο.

    • A.M. avatar
      A.M. @ anonymous 22/12/2010 21:50:24

      Τι παρακολουθήσεις και ενημερώσεις και μπαρμπούτσαλα!
      Αυτό είναι το παιχνίδι της τουρκίας που σε βάζει να παίζεις επί δεκαετίες και σιγά σιγά πόντο τον πόντο σε πάει όλο και πιο πίσω.

      Ότι παραβιάζει αέρα, θάλασσα και γή
      καταρρίπτεται, βυθίζεται, πυροβολείται στον σταυρό!
      ΤΕΛΟΣ!
      Όλα τα άλλα είναι αηδίες!

      Τα ερωτήματα:

      Μπορύμε; τάχουμε τ'@@ ή όχι;
      Θέλουμε; (εννοώ ως κυβέρνηση, εγώ σαφώς και θέλω!)

      • yiannos avatar
        yiannos @ A.M. 22/12/2010 22:46:00

        αγαπητέ,
        εάν οι Τούρκοι αποφάσιζαν αυτό που εσύ προτείνεις στην Ελλάδα, δεν θα προλάμβαινες να ξαναποστάρεις σε κανένα site. ωραίες οι παλικαριές του πληκτρολογίου αλλά σήμερα η Τουρκία σε έχει πανεύκολα. κατ ακρίβειαν, σε έχει εδώ και 90 χρόνια.

        • A.M. avatar
          A.M. @ yiannos 22/12/2010 23:04:05

          Άποψή σας κύριε.

          Η δική μου είναι πως αφού ως χώρα ξοδεύουμε ένα κάρο γ@μημέν@ δισεκατομμύρια για την εθνική μας άμυνα και έχουμε καταχρεωθεί ΚΥΡΙΩΣ εξ αιτίας αυτών των εξοπλιστικών προγραμμάτων - εάν δεν υπήρχαν αυτά μάλλον δεν θα χρωστάγαμε σχεδόν τίποτε - οφείλουμε και να τα χρησιμοποιήσουμε και ας γίνει της αποκαλύψεως!

          Όταν βέβαια υπάρχουν άνθρωποι που λένε πως «η Τουρκία σε έχει εδώ και 90 χρόνια» - και απάντησέ μου για να καταλάβω αφού μας «έχει» όπως λές γιατί δεν μας καταλαμβάνει κιόλας;;;; άρα μ@λ@κίες μας έχει! - και τι πιστεύουν και το διατυμπανίζουν και εν ταυτώ ονομάζονται και Έλληνες τότε .. καλά να πάθουμε!

          Αυτό που εγώ γνωρίζω είναι πως..

          πρώτον:
          η Τουρκία ΔΕΝ μας έχει!

          δεύτερον:
          για να «μας αποκτήσει» και αν δεν παραμείνουμε σε ένα ψιλοεπεισοδιάκι αλά Ίμια αλλά πάμε σε μια γενική σύρραξη μέχρις εσχάτων θα τις κοστίσουμε τόσο πολύ ακριβά που προτιμά να μην μας αποκτήσει με πόλεμο - αν ήταν τόσο εύκολο και τις κόστιζε λίγο θα μας είχε ΉΔΗ πηδήξει κανονικά και με τον νόμο και θα «μας είχε εδώ και 90 χρόνια»...

          τρίτον:
          μια γενική σύρραξη σε έναν πόλεμο μέχρις εσχάτων ΔΕΝ συμφέρει ΚΑΝΈΝΑΝ ούτε τις ΗΠΑ γι αυτό και προωθούν την ειρηνευτική προσέγγιση

          Εξ ού και βλέπουμε τα όσα βλέουμε μέσω ΓΑΠ, Ερντογάν κλπ.

          • A.M. avatar
            A.M. @ A.M. 22/12/2010 23:16:12

            Ως εκ τούτου συμπεραίνω εγώ πως ΑΝ η Ελλάδα τηρήσει γραμμή «μηδενικής ανοχής» αλά Β. Κορέα και στην παραμικρή παραβίαση να είναι έτοιμη - και να έχει κάνει σαφές προς την τουρκία ότι αυτό το εννοεί και θα το κάνει - για γενικευμένο πόλεμο είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να σταματήσει η Τουρκία αυτό που κάνει εδώ και 30 χρόνια, ουσιαστικά δηλαδή έναν ακήρυχτο πόλεμο με μικροεπεισόδια αλλά ΚΑΙ με ΝΕΚΡΟΥΣ Έλληνες πιλότους που τις αποφέρουν συνεχώς νέες ελληνικές υποχωρήσεις και άρα εδαφικό και όχι μόνον όφελος.

            Ο ΜΌΝΟΣ αξιοπρεπής και εθνικά υπερήφανος τρόπος!

            Όλοι οι άλλοι τρόποι είναι μέσω διαρκών υποχωρήσεων, συμβιβασμών και γενικά είναι αυτό που βλέπουμε καθημερινά ιδιαίτερα μετά τα Ίμια.

          • A.M. avatar
            A.M. @ A.M. 22/12/2010 23:20:00

            @yiannos
            Ξεχνάς μάλλον ότι η Τουρκία δεν έχει μόνο την Ελλάδα ως εχθρό.
            Ξεχνάς επίσης πως σε ενδεχόμενη γενική σύρραξη Τουρκίας Ελλάδας είναι πολύ πιθανόν κάτι εκατομμύρια Κούρδοι να βρούν ευκαιρία να κάνουν το δικό τους παιχνίδι.
            Επίσης ούτε η Βουλγαρία έχει τις καλύτερες σχέσεις με την Τουρκία ούτε και η Συρία.
            Θέλω να πω πως αν η τουρκία έμπαινε σε έναν γενικευμένο πόλεμο με την Ελλάδα ΔΕΝ θα είχε μόνο την Ελλάδα να αντιμετωίσει.

          • yiannos avatar
            yiannos @ A.M. 22/12/2010 23:30:14

            αυτές οι θεωρίες (πονήματα περί τριχοτόμησης της Τουρκίας, γνωστών ακαδημαϊκών του Παντειου της δεκαετίας του 90) διαψεύστηκαν πανηγυρικά εδώ και 20 χρόνια.

            ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ να αναμετρηθούμε με τους Τούρκους σε πόλεμο. σε τέτοια περίπτωση δυστηχώς ούτε εγώ θα είμαι εδώ για να γράφω "σου το είπα" ούτε κι εσύ για να γράφεις "δεν θυμάμαι τι έλεγες"

          • Νίκος avatar
            Νίκος @ yiannos 23/12/2010 09:23:39

            "ούτε εγώ θα είμαι εδώ για να γράφω".
            Φυσικά και δεν θα είσαι. Ως λιγόψυχος λαγός, θα έχεις αποσύρει τα λεφτάκια σου κατά μεριά Ελβετία και θα είσαι "αντιστασιακόσ" του "σας τα έλεγα εγώ".

        • Nick avatar
          Nick @ yiannos 22/12/2010 23:21:26

          εάν οι Τούρκοι αποφάσιζαν αυτό που εσύ προτείνεις στην Ελλάδα, δεν θα προλάμβαινες να ξαναποστάρεις σε κανένα site. ωραίες οι παλικαριές του πληκτρολογίου αλλά σήμερα η Τουρκία σε έχει πανεύκολα. κατ ακρίβειαν, σε έχει εδώ και 90 χρόνια.
          -------------

          Ναι ρε παιδί μου, απορώ πως δεν τολμάνε να κάνουν ένα ντου στον Έβρο. Μάλλον θα κολλάνε τα άρματα στις λάσπες ή θα μένουν από μπαταρία. Στο δε Αιγαίο κάνουν "αβλαβείς διελεύσεις" και ψευτο-τσαμπουκάδες γιατί άντε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα για το τι ισχύει στο Διεθνές Δικαιο.

          σσ: Στα 90 χρόνια η Ελλάδα έχει επεκταθει μερικά τετραγωνικά χιλιόμετρα παραπάνω, αλλά μάλλον είναι λεπτομέρειες για κάποιους...

          • yiannos avatar
            yiannos @ Nick 22/12/2010 23:36:14

            είναι φανερό ότι δεν υπάρχει αντίληψη περί των στόχων και προτεραιοτήτων της Τουρκίας.

            να κάνουν ντου στον Έβρο...χαχαχα

            δηλαδή πιστεύεις ότι στην Τουρκία κάνουν κουμάντο 3 στρατιωτάκια που λιγουρεύονται να καταλάβουν χωράφια και χωριά?

            η Τουρκία φίλε παίζει ένα παιχνίδι για το οποίο η Ελλάδα ούτε στην τηλεόραση δεν έχει συνδρομή να το βλέπει!! κι εσύ μιλάς για ντου στους Έβρους...

          • Nick avatar
            Nick @ yiannos 22/12/2010 23:48:26

            Και για πες μας ποίο είναι αυτό το παιγνίδι;

            Σενάριο τύπου "Φωκλαντς"; "Βαριοπούλες"; Κοσοβοποίηση της Θράκης;

            Στόχος της Τουρκίας είναι να γίνει τοπική υπερδύναμη κατ'αρχάς και μετά μια εκ των παγκοσμίων δυνάμεων που θα έχει υπο τη σκεπή της όλες τις μουσουλμανικές χώρες. Αυτά είναι γνωστά από την ημέρα που έπεσε η Σοβιετική Ένωση.

          • yiannos avatar
            yiannos @ Nick 23/12/2010 01:20:45

            φίλε από το 90 έχουν αλλάξει τα πάντα και ακόμα κάνεις αναλύσεις τύπου "Αυτά είναι γνωστά από την ημέρα που έπεσε η Σοβιετική Ένωση."

          • Nick avatar
            Nick @ Nick 23/12/2010 01:27:26

            Εγκατέλειψαν οι Τούρκοι την ιδέα τουν Παντουρκισμού; Όχι.

            Ρωτάω για άλλη μια φορά: Για πες μας ποίο είναι αυτό το παιγνίδι που η Ελλάδα δεν έχει συνδρομή να βλέπει;

            Σενάριο τύπου “Φωκλαντς”; “Βαριοπούλες”; Κοσοβοποίηση της Θράκης;

          • yiannos avatar
            yiannos @ Nick 23/12/2010 01:30:04

            τι να σου ρε φίλε...υπάρχουν ολάκαιρες βιβλιοθήκες για όσους αγαπούν την μάθηση.

            τι θες? να κάνω copy paste 40 βιβλία εδώ...?

          • Nick avatar
            Nick @ yiannos 23/12/2010 01:33:13

            Να φανταστω ένα απο αυτά είναι το "Στρατηγικό Βάθος" του Νταβούτογλου;

          • man8os avatar
            man8os @ yiannos 23/12/2010 01:45:07

            Επιτρεψτε μου κι εμενα μια μικρη αναλυση.
            Η Τουρκια την φοβοταν την Ελλαδα ως το 96. Απειρα τα παραδειγματα.
            Την τελευταια περιοδο, η Ελλαδα αντιμετωπιζει δραματικα οικονομικα προβληματα. Και η νυχτα κανει τον ποντικο να φανταζει λιονταρι.
            Ναι Γιαννο, η Τουρκια ενας υπερτροφικος ποντικος ειναι, ο οποιος πολει νταβατζιλικι επειδη ξερει οτι η Ελλαδα εχει χρημα για πολεμο το πολυ 7 ημερων.
            Αλλα Γιαννο, μολις η Ελλαδα ανακαμψει τοτε θα ξαναβαλλει την Τουρκια στην θεση της, δηλαδη μια περιφερρειακη δυναμη και τιποτα περισσοτερο.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ yiannos 23/12/2010 09:27:47

          Πλακώσαν οι των ψυχολογικών επιχειρήσεων ("σίγουρα θα ηττηθούμε") του εχθρού βλέπω πάλι...

          Ε, όπως και να το κάνουμε, τους ενοχλεί η ανάταση του δικού μας ηθικού.

          Γιάννε πλάνε, όμως, η αλήθεια είναι ότι όταν οι αεροπόροι μας που παίρνουν εννιά στις δέκα αερομαχίες, διαλύσουν σε δύο μέρες την τουρκική αεροπορία, μετά οι προδότες σαν και του λόγου σου δεν θα έχετε πια ούτε πού να κρυφτείτε, ούτε μπάτζετ για να σας καλύπτει.

      • anonymous avatar
        anonymous @ A.M. 23/12/2010 01:50:18

        Ότι παραβιάζει αέρα, θάλασσα και γή
        καταρρίπτεται, βυθίζεται, πυροβολείται στον σταυρό!
        ΤΕΛΟΣ!

        Το διεθνές δίκαιο της Θάλασσας δίνει το δικαίωμα της αβλαβούς διελεύσεως. Αν κάνεις οποιαδήποτε επιθετική κίνηση τότε θα βρεθείς να τους πληρώνεις. Πρέπει λοιπόν να βρεις τρόπο να τους την πέσεις και να μη μπορούν να πουν τίποτε. Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μην είναι αβλαβής η διέλευση. Αυτό το νόημα έχουν αυτά που προτείνω. Να σε καλύψουν για να προχωρήσεις πιο κάτω την κρίσιμη στιγμή.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ anonymous 23/12/2010 02:05:46

          Αβλαβής είναι η διέλευση όταν εκτελείται με μικρή ταχύτητα, χωρίς βίαιους ελιγμούς και με τους αισθητήρες του πλοίου κλειστούς. Αν δεν τα κάνει αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΒΛΑΒΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗ.

          • anonymous avatar
            anonymous @ ierofantis 23/12/2010 18:30:05

            Αυτό λέω κι εγώ ιεροφάντη. Στενή παρακολούθηση, αν δεν είναι αβλαβής η διέλευση σήμα να εγκαταλείψουν τα χωρικά ύδατα, ενημέρωση ΝΑΤΟ κι εμπλοκή.

            Επίσης να κάνουμε κι εμείς μερικές βόλτες στα μέρη τους, πχ. δυο τρεις διελεύσεις των στενών.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ anonymous 23/12/2010 04:06:21

      Δικό σου είναι ότι μπορείς να υπερασπιστείς.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Ευθύμης 23/12/2010 09:03:57

        Έτσι.
        Ακριβώς έτσι!

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/12/2010 21:33:05

    Αυτό strange attractor ισχύει για σένα και τους όμοιούς σου.
    Μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.
    Διότι, προσωπικά και πολλοί ακόμη πατριώτες ακούμε για συνεκμετάλλευση και μας έρχεται οργή και αναγούλα μαζί. Μην φτιάχνεις κλίμα για να μην θεωρηθείς άλλο ένα παπαγαλάκι συστημικής προπαγάνδας.
    Καμία υποχώρηση στα εθνικά, ας διαφυλάξουμε όση αξιοπρέπεια μας έμεινε.
    Προσωπικά ελπίζω και εύχομαι να κάνουν ένα ντου οι Τούρκοι αντρίκιο...για να καθαρίσει η σαπίλα. Μόνο αυτό πλέον μας σώζει, ανοιχτό μέτωπο, στο μυστικό και κρυφό ήδη χάσαμε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δημήτρης 22/12/2010 21:35:58

      Μήπως είσαι μειωμένης αντίληψης; Για ξαναδιάβασε το σχόλιο μου και έλα με τον κηδεμόνα σου να μου το αναλύσεις.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Δημήτρης 22/12/2010 22:16:28

      είπες αγαπητέ εξυπνούλη μου:
      "...τότε δεν νομίζω πως θα είναι πολλοί αυτοί που δεν θα συμφωνήσουν σε μια συνεκμετάλλευση του Αιγαίου με τους Τούρκους..." τα πριν και μετά
      είναι γνωστά και χωρίς σημασία για το σχόλιό μου.
      Αυτό από μόνο του αποτελεί προπαγανδίστικο και στημένο σχόλιο.
      Δεν είναι τόσο πεσμένο το ηθικό του Έλληνα για να δέχεται αυτά που νομίζεις. Τονίζω για τον Έλληνα που δέχεται προς το παρόν τα πάντα διότι νομίζει πως "είναι για την σωτηρία της πατρίδας...", αν όμως δει
      ανοιχτό ξεπούλημα της πατρίδας του, τότε η οργή που ήδη υπάρχει θα εκφραστεί βίαια. Πάντως αν δεν είχες προβοκατόρικο σκοπό και συγκεκαλυμμένη αποδοχή εθνικών υποχωρήσεων που τις προβάλλεις και στους άλλους Έλληνες ή γνωστούς σου, τότε συγνώμη από βάθους καρδίας.
      Πάντως, πρέπει να σέβεσαι και όποιον νομίζει πως ο πατριώτης Έλληνας έστω και την τελευταία στιγμή θα τιμωρήσει τον προδότη.
      Σίγουρα, και εγώ σε ιντρίγκαρα λίγο με σκληρό τρόπο, αλλά νομίζω
      είναι προς το συμφέρον σου, για να μην αναμασάς τέτοιες θέσεις, οι
      οποίες δεν δίνουν ελπίδα και ζωντάνια αλλά μόνο αποδοχή και αυτοκτονία φέρουν...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Δημήτρης 22/12/2010 22:28:14

        Πρώτον δεν αναμασάω θέσεις. Δικές μου απόψεις εκφράζω, και δεύτερον, δεν ξέρω αν παρακολουθείς αντινιούζ ή όχι, αλλά αν θέλεις χτύπα strange attractor στο search πάνω δεξιά, διάβασε μερικά ποστ και θα καταλάβεις.
        Το πιο εύκολο είναι να κρυβόμαστε πίσω από τον"πατριωτισμό" και να βαράμε επί δικαίων και αδίκων. Μη το κάνεις.
        (Μια πλήρης ανάγνωση του σχολίου μου θα σε απέτρεπε από το να κάνεις λάθος κριτική σε λάθος άνθρωπο).

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Δημήτρης 22/12/2010 22:29:51

        Και εσύ επαγγελματίας πατριώτης Δημήτρη;

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ Ρομπέν το Γκαρσόν 22/12/2010 22:40:13

          Καλώς strange attractor. (παρακολουθώ antinews όχι όμως και ...φανατικά)
          Εσύ γκαρσόν, είσαι ανάξιος λόγου.

  10. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 22/12/2010 21:47:37

    Πάλι καλά που δεν πήγαν Θεσ/κη,γιατί ο Μπουτάρης θα το εκλάμβανε ως ηθική υποστήριξη για το άγαλμα του Κεμάλ.

  11. ierofantis avatar
    ierofantis 22/12/2010 22:10:16

    Η κορβέτα Μποντρούμ δεν ήταν ρε παιδιά που το 2009 είχε προσαράξει ανοιχτά της ΚΩ και μάλιστα από την προσάραξη, είχε χάσει το δικό της ανθυποβρυχιακό σόναρ; Το οποίο δεν το ανέλκυσαν ποτέ, διότι ευρίσκεται σε ελληνικά χωρικά ύδατα...

    Τέτοιους θαλασσόλυκους μας έστειλαν πάλι; θα τρίζουν τα κόκκαλα του Κανάρη και του Μιαούλη μωρέ, που χαιδεύουμε αυτούς τους μπουνταλάδες, αντί να τους πάρουμε με τις κλωτσές στα δικά μας νερά...

  12. Ελληνας avatar
    Ελληνας 22/12/2010 22:15:35

    Ας φάνε μία τορπίλη από υποβρύχιο "αγνώστου" εθνικότητος να δούμε αν θα ξαναμπούνε.
    Ας υπάρξει ένας κυβερνήτης υποβρυχίου με μεγάλα α....α νατους τη φορέσει.
    Μπορεί να πάει σπίτι του, αλλά θα γίνει εθνικός ήρωας, και η Ελλάδα έχει ανάγκη από τέτοιους.

  13. popolaros avatar
    popolaros 22/12/2010 22:15:39

    Όλα αυτά γίνονται εδώ και καιρό ώστε το ελληνικό πόπολο να τα συνηθίσει και να ΜΗΝ αντιδρά πλεον.
    Να τα θεωρεί δεδομένα και φυσιολογικά.
    Κάντε ένα μίνι-γκάλλοπ σε φίλους και γνωστούς.
    "Σιγά το νέο" θα πουν.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ popolaros 22/12/2010 22:24:54

      "Σιγά το νέο" θα πούν...
      Με σκυμμένο κεφάλι, σκοτεινό βλέμμα και μειδίαμα στο ύφος, θα συμπλήρωνα...
      Ένδειξη υποταγής και ωχαδερφισμού, ή ένδειξη ότι μέσα τους ανταριεύουν και οργίζονται;
      Διαλέξτε.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ ierofantis 22/12/2010 22:32:52

        E πατριώτες, όπως είπα και παραπάνω μην είστε τόσο απαισιόδοξοι και μίζεροι. Προσωπικά ελπίζω ότι θα ξυπνήσει ο Έλληνας στο παρα πέντε ή και πέντε...έστω.
        Αν πάρουμε παραδείγματα και από την ιστορία πάντα
        την τελευταία στιγμή ...ξυπνούσαμε! Αν όμως αποφασίσει ο Έλληνας να αγωνιστεί για την πατρίδα του, τότε θα δείτε για πότε θα ξεβρωμίσει ο τόπος από τα καθάρματα που μας έφεραν εδω...στον πάτο. Και μην νομίζετε πως όλοι κοιμούνται...ακόμη και μυστικές οργανώσεις τύπου Φιλικής δημιουργούν κάποιοι..(ναι είναι αλήθεια)

        • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
          Ρομπέν το Γκαρσόν @ Δημήτρης 22/12/2010 22:34:29

          Εσύ πρέπει να τα έχεις πραγματικά χαμένα. Για τρολ σε κόβω.

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Δημήτρης 22/12/2010 22:39:44

          Δικιο εχεις..!!

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ Kostas D 22/12/2010 22:40:18

            Δημητρης

            Δικιο εχεις!!

          • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
            Ρομπέν το Γκαρσόν @ Kostas D 22/12/2010 22:43:28

            Μας πνίγει το δίκιο.

          • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
            Ρομπέν το Γκαρσόν @ Kostas D 22/12/2010 22:43:05

            Και συ δίκιο έχεις.

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ Ρομπέν το Γκαρσόν 22/12/2010 23:05:34

            πόσο ξεπουλημένος κάφρος είσαι ρε γκαρσόν...ευτυχώς οι εφιάλτες σαν και εσένα στην ιστορία μας ήταν λίγοι, έκαναν βέβαια την δουλειά τους, με την σωφροσύνη και την υποταγή τους στον κατακτητή...ενώ οι παλαβοί και μωροί σαν τους Σπαρτιάτες ή ...τον Κολοκοτρώνη, τον ξεβράκωτο φουστανελά ποτέ δεν έσκυβαν το κεφάλι...

  14. ΕΛΛΗΝ ΚΥΠΡΙΟΣ avatar
    ΕΛΛΗΝ ΚΥΠΡΙΟΣ 22/12/2010 22:20:31

    Ο Σαμαράς στην προ ημερησίας στη Βουλή να τον τελειώσει! Και να καταγγείλει τον ΓΑΠούλη για όσα μεθοδεύει σε Αιγαίο-Κύπρο. Αυτό περιμένουμε εδώ στην Κύπρο! Να μην ξεχνά ποτέ κανείς το ΝΑΙ του Γιωργάκη στο σχέδιο Αμάν... Θέλουμε την Ελλάδα ζωντανή και ισχυρή, όχι τον ψοφοδεή ραγιαδισμό του ΓΑΠ ούτε το χαζοχαμόγελο τηυς Ντορολίζας. Η ΝΔ έχει την μοναδική ευκαιρία να αποκτήσει εθνικό παρονομαστή, υπερασπιζόμενη τα αυτονόητα...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΕΛΛΗΝ ΚΥΠΡΙΟΣ 22/12/2010 23:58:43

      Ναι αλλά και σείς να βάλετε το χεράκι σας και να δείτε τί θα κάνετε με τον σύντροφο Χριστόφια, με τους Φοίνικες και τις άλλες σαχλαμάρες του για τους Κυπρίους και τις διαπραγματεύσεις του, έτσι αδερφέ;

  15. nasos avatar
    nasos 22/12/2010 22:34:44

    δεν έχει πάτο η ξεφτίλα μας
    στο τέλος οι Τούρκοι θα στέλνουν τα άρματά τους για αλλαγή λαδιών στα Τουρκοχώρια της Ροδόπης

  16. Σαος avatar
    Σαος 22/12/2010 22:42:13

    Μπορεί στην Σκύρο να υπάρχουν συστοιχίες Patriot και Exocet αλλά κοντά στην Κύμη υπάρχει το πρώτο μπλοκ αεράμυνας της Αθήνας. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ούτε τα τρία τουρκικά ταχύπλοα που είχαν προσεγγίσει την Κύμη πριν 1-2 χρόνια, και τα οποία πιθανόν να είχαν στρατεύματα ειδικών αποστολών. Φανταστείτε τι ψυχολογικό πλήγμα θα δημιουργούσαν στον Ελληνικό λαό και στο στράτευμα αν εξουδετέρωναν μια τέτοια μονάδα κοντά στην Αθήνα.

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ Σαος 22/12/2010 22:44:52

      Θα άδειαζαν τα σουπερ μάρκετ από κονσέρβες και τα βιντεο κλάμπ από ντιβιντι. Πάμε πόλεμο;

  17. The Saint avatar
    The Saint 22/12/2010 22:44:12

    Δυστηχώς επαληθεύεται κάθε φορά και πιό πολύ, ότι έχουν υπάρξει "μυστικές συμφωνίες" με τους Τουρκους, και έχουν σχέση με την συνεκμετάλευση του Αιγαίου, ακολουθώντας πιστά οδηγίες ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ!
    Οι Αμερικανοί έχουν βάλει στο μάτι τα πετρελαια του Αιγαίου, και γιά να μπορούν να τα πάρουν ήσυχα, έπρεπε να υπάρξει μορατοριουμ μεταξυ Ελλαδος Τουρκίας, αφήνοντας, κατα μέρος τις όποιες εδαφικές διαφορές.
    Ειναι εμφανές, (εγω τουλάχιστον αυτό πιστευω) ότι αυτά που είπαν στο GAP είναι:
    "Η, συμφωνείς με τους Τουρκους, και πάμε να πάρουμε τα πετρέλαια, σε ποσοστό 70% εμείς (Αμερικάνοι), και απο 15% εσείς οι δύο, και προχωράμε ήσυχα, ή πάτε σε πόλεμο πλέον ανοικτα με τους Τουρκους, και βεβαίως, επειδή αυτοί εχουν 5πλάσιο στρατό απο τον δικό σας, μην περιμένετε να είστε νικητές.
    Χώρια του γεγονότος ότι μαζί με αυτά που χρωστάτε, μαζί με μιά πολεμικη σύρραξη, θα καταστείτε χώρα ζόμπι...
    Και γιά να γίνει αυτό πιό εύκολα, πεταξέ τους στο ΔΝΤ, εφάρμοσε σκληρότατες αντιλαικες πολιτικές, γεμισέ τους φόβο και πείνα, γιά να καμφθούν οι αντιδράσεις..."

    Ειμαστε ήδη σε πόλεμο, και οι περισσότεροι δεν το έχουν αντιληφθεί....

    Ευχομαι, να βγώ ψεύτης στα παραπάνω, αλλά αν έχουν κάνει τέτοιες συμφωνίες ξεπουλήματος, με τους Αμερικανούς και τους Τουρκους, δεν πρέπει να περάσουν κάν απο δικαστήριο...

  18. Έρεβος avatar
    Έρεβος 22/12/2010 22:58:53

    Ρε μην μπας και είπαν των τούρκων ότι βγήκε ο Γιώργης με το κανό του στον Μαραθώνα και πήγαν να του δώσουν χαιρετίσματα από τον κουμπάρο του;

  19. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 22/12/2010 23:02:16

    Αυτοι που γραφουνκαι επιμενουν οτι οι Τουρκοι μας "εχουν", ή ειναι σε διατεταγμενη υπηρεσια με σκοπο να ριξουν το ηθικο και την αυτοπεποιθηση των Ελληνων, ή εχουν μαυρα μεσανυχτα απο την ισοροπια δυναμεων.
    Οπως και να χει, ας μαθουν λοιπον, οτι τα πραγματα δεν ειναι καθολου απλα για τους Τουρκους, τοσο σε θαλασσα οσο και σε αερα. Θα εχουν βαρειες απωλειες και τη τελικη εκβαση της αντιπαραθεσης δεν μπορει να τη γνωριζει κανενας με ακριβεια. Ειναι πολλα που παιζουν, το timing, οι θεσεις και ενα σωρο αλλα που δεν ειναι της στιγμης.
    Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα, ας μας πουν ποτε ειδαν τα τελευταια 30 χρονια να γινεται πολεμος μεταξυ δυο χωρων εξοπλισμενων ως τα δοντια, οπως εμεις και η Τουρκια. Δε θα βρουν, γιατι δεν εχει υπαρξει τετοιος πολεμος, ουτε καν επεισοδιο.
    Παντα οι καλα εξοπλισμενοι τα βαζουν με ξυπολυτους που δεν μπορουν να σταθουν απεναντι στη τεχνολογικη υπεροπλια του αντιπαλου.
    Εδω τα πραγματα ειναι διαφορετικα και θα υπαρξουν απωλειες που καμια χωρα δεν αντεχει ευκολα, ουτε αυτοι, ουτε εμεις.

    • Nick avatar
      Nick @ Αθωος Περαστικος 22/12/2010 23:25:09

      Όσοι έχουν υπηρετήσει Έβρο ή νησιά του Αιγαίου, μάλλον θα πρέπει να γελάνε με τα περί "πανίσχυρου Τουρκικού Στρατού"...

      Να΄ναι καλά οι δωσίλογοι πολιτικοί μας. Ο καλύτερος σύμμαχος των Τούρκων.

  20. O Mimikos o Giatros avatar
    O Mimikos o Giatros 22/12/2010 23:02:53

    Μην υποτιμούμε τους τούρκους, πρόσφατα βρισκόμουν στην Τουρκια ,μου έκανε εντύπωση το υψηλό φρόνημα ,παντού τουρκικες σημαίες,αρκετοί με κονκάρδες στα σακάκια και με μια αυτοπεποίθηση που σε τρόμαζε ,έχω επισκεφθεί αρκετές φορες την Τουρκια για δουλειές και τουρισμό κυριος για τα αθάνατα Ελληνικά μνημεία που τα χάσαμε για πάντα από το ξερό μας το κεφάλι , τελευταία έχεις την εντύπωση ότι έχει αρχίσει ήδη η οθωμανική αυτοκρατορία .Στα Δίδυμα η Κλάρος όταν επισκέφθηκα το Ιερό Μαντείο του Απόλλωνα της αρχαίας μας Ιωνίας από έξω λοιπόν απο την περιοχη έτυχε να παρακολουθήσω μια παρέλαση από τουρκους στρατιώτες ,με εντυπωσιάσανε με την πειθαρχεία τους και τον οπλισμό τους .

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ O Mimikos o Giatros 22/12/2010 23:24:19

      Αν ήξερες πόσα κιλά φούντα καπνίζουν παράλληλα με τις παρελάσεις θα είχες εκπλαγεί.
      Η Τουρκία είναι μια μεγάλη σε πληθυσμό χώρα, με μια ελίτ πλούσια και μορφωμένη αλλά και στρατιές ανατολιτών στα βάθη της, πλήρως εξαγριωμένους. Διαθέτει 70 διαφορετικές εθνότητες και 20 διαφορετικές θρησκείες ή θρησκευτικά δόγματα και όλα αυτά συνενώνονται κάτω από τη θεωρία του τουρκισμού και του κεμαλισμού. Γίγαντας σε ξύλινα πόδια είναι, αλλά έχουν βρεί τους οσφυοκάμπτες από δώθε, και μας βαράνε στα αυτιά. Σταδιακά απομακρύνονται από τον δυτικό κόσμο και σύντομα ο μεγαλοϊδεατισμός τους θα τους φέρει σε αντιπαράθεση με τους γείτονές τους και με τα μεγάλα κεφάλια της παγκόσμιας σκακιέρας. Χρόνια παίζουν τον τοποτηρητή των Στενών με τη Συνθήκη του Μοντρέ του 1936. Έχουν ήδη αρχίσει να μιλούν για αναθεώρησή της, υπέρ τους. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό θα είναι ο τάφος της. Σύντομα οι μεγάλοι παίκτες της παγκόσμιας πολιτικής θα δουν την αναξιοπιστία ή ίσως τη δυναμική της χώρας αυτής, που πάει τώρα να δημιουργηθεί και θα θελήσουν να της κοντύνουν τα ποδάρια.
      Για όλα αυτά και για άλλα που δεν είναι του παρόντος και αφορούν το φρόνημα και την πολεμική μας προετοιμασία, για τα οποία είμαι σε θέση να γνωρίζω κάποια πράγματα, θα σας έλεγα να μην ψαρώνετε...
      Εναν πόλεμο τον αρχίζεις εύκολα. Δεν ξέρεις όπως πότε και πως θα τον τελειώσεις. Και την ώρα που θα πέσει η πρώτη ντουφεκιά και θα ακουστεί η πολεμική μας κραυγή, το παιχνίδι δεν θα έχει κριθεί από τα αποδυτήρια, αλλά θα το παίξουμε σκληρά και με αίμα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου.

      • yiannos avatar
        yiannos @ ierofantis 22/12/2010 23:45:40

        έλεος

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ yiannos 22/12/2010 23:46:59

          Ως προς τι ρε Γιάννο, εξηγήσου;

          • yiannos avatar
            yiannos @ ierofantis 23/12/2010 00:32:36

            ως προς αυτό φίλε:
            "την ώρα που θα πέσει η πρώτη ντουφεκιά και θα ακουστεί η πολεμική μας κραυγή, το παιχνίδι δεν θα έχει κριθεί από τα αποδυτήρια, αλλά θα το παίξουμε σκληρά και με αίμα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου".

            δεν είναι δυνατό μια εθνική στρατιγική επιλογή να στηρίζεται σε λογικές "θα τα δώσουμε όλα και ότι γίνει".

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ yiannos 23/12/2010 01:22:56

            Ο πόλεμος είναι το τελευταίο καταφύγιο. Πρίν, και εδώ συμφωνώ και εγώ μαζί σου, χρειάζεται στρατηγική και τακτικές. Τα όσα ανέφερα παραπάνω δίνουν κάποιες ιδέες, καλές ή κακές δεν ξέρω αλλά περιγράφουν μια κατάσταση. Αλλά από αυτό, να περάσω στην κακομοιρίστικη άποψη ότι θα με φάνε λάχανο, ε, πάει πολύ, δεν νομίζεις;

          • yiannos avatar
            yiannos @ ierofantis 23/12/2010 01:28:03

            φίλε οι δυνατότητες, συμμαχίες και προοπτικές έκαστου κράτους είναι γνωστές σε όσους ασχολούνται.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 23/12/2010 01:37:52

            Κοίτα αν αναφέρεσαι στο ΕΛΙΑΜΕΠ και τα άλλα γουσουφάκια που ασχολούνται, ναι οι προοπτικές είναι ζοφερές...
            Αν ασχολείσαι μόνος σου και έχεις φτάσει σε συμπέρασμα ήττας, σεβαστό μεν, διαφωνώ δε.

          • what avatar
            what @ yiannos 23/12/2010 01:23:58

            Σωστός! Η σούπερ-ντούπερ στρατηγική "μας έχουν" φαντάζει καλύτερη.

          • yiannos avatar
            yiannos @ what 23/12/2010 01:31:55

            αυτό δεν είναι στρατηγική, είναι διαπίστωση.

            τέλος πάντων, καλό βόλι σε όσους θα πάνε στα μέτωπα...

          • Ευθύμης avatar
            Ευθύμης @ what 23/12/2010 04:27:17

            εσύ άντε αύριο μοναστηράκι να βρείς ένα καλό καμουφλάζ να κρυφτείς να μη πάς στα μέτωπα.

    • occultist avatar
      occultist @ O Mimikos o Giatros 22/12/2010 23:37:21

      Συν το γεγονός οτι οι Τούρκοι έχουν πολεμική εμπειρία λόγω των Κούρδωνν και σοβαρή κυβέρνηση, ενώ εμείς βυσματίες και κυβέρνηση GAP.
      Τα ανωτέρω για τον γιατρό.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ occultist 22/12/2010 23:52:49

        Σκατά πολεμική εμπειρία έχουν...
        400.000 στρατός και δεν μπορούν να κάνουν καλά 20.000 κατσαπλιάδες με λιανοντούφεκα.

        • Nick avatar
          Nick @ ierofantis 22/12/2010 23:58:52

          Σε λίγο θα μας πουν ότι είναι και πιο εμπειροπόλεμοι και από τους Ισραηλινούς...

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Nick 23/12/2010 00:08:46

            Άσε ρε Νίκ, μας έχουν λοβοτομήσει από την προπαγάνδα. Οι Τούρκοι αυτό, οι Τούρκοι το άλλο, πολύ λάδι αλλά πίττα καθόλου που λένε και στο χωριό μου. Εδώ στα Ίμια έδειχναν τους φοβερούς και τρομερούς κομμάντο που γύρναγαν με εξωλέμβιο φουσκωτό από την επιχείρηση νυχτερινής κατάληψης της μίας βραχονησίδας, και οι αχαείρευτοι είχαν μηχανή εξωλέμβιο λευκή πανάθεμά τους. Για να μην πω ότι όποτε οι μπουνταλάδες πάνε να προσεγγίσουν τις ακτές μας όλο κολωκάθονται τα πλοία τους σε ξέρες και μια χάνουν σόναρ, μιά χάνουν μηχανές και πηδάλια και πρέπει να ρυμουλκηθούν πίσω. Και υπάρχουν Έλληνες που αντί να γελάνε με τα χάλια τους κάθονται και φοβούνται τους χαβαλέδες...

          • Nick avatar
            Nick @ ierofantis 23/12/2010 00:20:13

            Όπως είπα και παραπάνω, να'ναι καλά οι πολιτικοί μας. Οι καλύτεροι σύμμαχοι των Τούρκων.

        • yiannos avatar
          yiannos @ ierofantis 23/12/2010 00:37:44

          ενώ ο Ελληνικός Στρατός...

          • Nick avatar
            Nick @ yiannos 23/12/2010 01:14:10

            Όταν μείνουν κάμποσες Επιλαρχίες αρμάτων από μπαταρία θα σε ενημερώσω. :lol:

  21. yiannos avatar
    yiannos 22/12/2010 23:15:28

    δυστηχώς αγαπητέ "σε έχει" και μάλιστα πολύ εύκολα.
    στρατιωτικά η Ελλάδα δεν είναι σημαντικό μέγεθος και απέναντι στην Τουρκία είναι ακόμα μικρότερο.
    αυτά τα γνωρίζουν και οι ξένοι και οι Έλληνες υθίνοντες (στρατιωτικοί και μη), δεν γράφω τίποτα νέο.

    η Ελλάδα είναι κράτος επειδή άλλοι το αποφάσισαν. νομίζω μάθημα Ιστορίας δεν χρειάζεται. Οι άλλοι σε διατηρούν ως κράτος, μοναχός σου θα διαλυθείς εντός 5 ετών.

    ποιοί είναι οι άλλοι? αυτοί που νυχθημερόν βρίζουμε ως κακοί δαίμονες της Ελλάδας.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ yiannos 23/12/2010 00:39:40

      Είσαι Έλληνας; Γιατί τα "ελληνικά" σου δεν μου φαίνονται φυσιολογικά. Αν είσαι, φρόντισε πρώτα να μάθεις σωστά ελληνικά, ίσως ανέβει και το ηθικό σου.

    • Petros avatar
      Petros @ yiannos 23/12/2010 01:04:53

      Η Τουρκία ''μας έχει'' μόνο στο ραγιάδικο μυαλό σου.

      Όσο για το ''η Ελλάδα είναι κράτος επειδή άλλοι το αποφάσισαν''
      αυτό για την Τουρκία ισχύει επί 10.

      Αν είσαι Έλληνας,θεραπεύεται , υπάρχουν κατάλληλες ασκήσεις θάρρους.

      • yiannos avatar
        yiannos @ Petros 23/12/2010 01:17:01

        1. επιχείρημα θα αρθρώσεις ή μόνο θα με βρίζεις?

        2. στρατιώτης έκανες? που? πότε?

        @Moriarty
        τι ακριβώς εννοείς "δεν είναι φυσιολογικά"? με διαβολές και λάσπη θα με αντιμετωπίσεις?

        Γενικά, ΔΕΝ αναμένω απαντήσεις.

      • Petros avatar
        Petros @ Petros 23/12/2010 01:22:57

        Ότι και να είσαι να διαβάσεις Θουκυδίδη θα σε βοηθήσει.

        ''διότι με τον πόλεμο εδραιώνεται η ειρήνη, ενώ η αποφυγή του πολέμου χάριν της ησυχίας δεν αποτρέπει τον κίνδυνο''(θΟΥΚΥΔΙΔΗΣ 1124, 2)

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ yiannos 23/12/2010 09:21:04

      Γιάννο, δεν μου φαίνεσαι για Έλληνας. Και άν είσαι, είσαι απο την πάστα που απο το πολύ σκύψιμο, βλεπουν μόνο το χώμα και τα σκ#$%$#ά τους, όχι τον ορίζοντα. Τι μας λές. Αν μας "έχουν" οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στα Ελληνώνυμα ανθρωπάκια με τις ξενογεμάτες μπροστούρες και και τις αλλοτριωμένες ψυχές. Εμάς όμως δεν μας έχει κανείς, αν με εννοείς...

  22. Tassos Hercules avatar
    Tassos Hercules 22/12/2010 23:18:18

    Ενω θελαμε ηγετες με @@ εκλεξαμε @@ πολιτικαντηδες-χατζατζαρηδες!

  23. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 22/12/2010 23:45:38

    Για απαντήστε μου ποιός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Ελλάδας εμείς οι Τούρκοι?Ένα θα σας πώ είμαι 26 και ζώ και αναπνέω για να πολέμησω και να σκωτώσω Τούρκο.

    • yiannos avatar
      yiannos @ ΓΙΩΡΓΟΣ 23/12/2010 01:24:39

      ...

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ ΓΙΩΡΓΟΣ 23/12/2010 04:30:09

      Μη του λές τέτοια ρε γιωργάκη, θα τον αναγκάσεις αντί να κρυφτεί να περνάει απέναντι για να βοηθησει τα μεμέτια.

  24. neotera avatar
    neotera 23/12/2010 00:09:08

    Αν ανατραπεί το παρων προδοτικό καθεστως τους τούρκους "τους έχουμε" εμείς . Αν δηλαδή πάψει το κράτος να κάνει ψυχολογικό πόλεμο και να αποδομεί την ελληνική κοινωνία και αντίθετα ενισχύσει το εθνικό φρόνημα είναι ζήτημα 2-3 χρόνων να φτιάξουμε μονάδες που οι τούρκοι ποτε δεν θα μπορέσουν να αποκτήσουν. Την εποχή της καταρρευσης της χούντας το 74 είχαμε αποδεδειγμένα τέτοιες μονάδες που τους νίκησαν στα πεδία των συγκρούσεων, αλλα ήταν προδοτική η πολιτική ηγεσία εξίσου με τους χουντικούς. Υπάκουσαν στους αμερικάνους και οι μεν με το απιστευτης ηλιθιότητας πραξικόπημα κατά του Μακάριου και ο Καραμανλής με τον Αβέρωφ με το "κείται μακράν" η Κύπρος και την προβοκατόρικη εγκατάλειψη των μαχητών...
    Σε όλους τους τομείς, από την άμυνα μέχρι την οικονομία προσκρούουμε στην προδοτική ηγεσία και στην προδοτική Αλήτ που τα τελευταία 20 χρόνια έγιναν ένα αδιαίρετο όργανο επιβάλει τη θέληση των αγγλοαμερικάνων, μαζύ με την καταλήστευση και την υπονόμευση της χώρας μας.

  25. yiannos avatar
    yiannos 23/12/2010 00:41:57

    πρέπει να επισημάνω ότι: δεν είμαι ενάντια στην πολεμική επιλογή λόγω ιδεολογικών ή πασιφιστικών πεποιθήσεων. απλούστατ α είμαι εναντίον της πολεμικής επιλογής επειδή αποτελεί επιλογή ήττας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ yiannos 23/12/2010 01:25:08

      Των Ελλήνων, των Τούρκων ή και των δύο;

      • yiannos avatar
        yiannos @ ierofantis 23/12/2010 01:40:36

        των Ελλήνων

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ yiannos 23/12/2010 01:47:08

          Σεβαστή η άποψή σου. Μου κάνει εντύπωση όμως, ότι τη υπερασπίζεσαι, χωρίς να επιχειρηματολογείς με δεδομένα υπέρ της, με αποτέλεσμα να μην πείθεις ιδιαίτερα...
          Μπορεί να σε αδικώ, και συγνώμη αν το εκλάβεις έτσι, αλλά μου δημιουργείς την εντύπωση ότι έχεις ένα κενό στο συλλογισμό σου.

        • Νίκος avatar
          Νίκος @ yiannos 23/12/2010 09:30:31

          Φώτισέ μας, τι σε κάνει να είσαι τόσο βέβαιος;

    • Petros avatar
      Petros @ yiannos 23/12/2010 01:35:25

      Καμία σοβαρή χώρα , δεν επιδιώκει τον πόλεμο.
      Δηλώνει όμως έτοιμη να πολεμήσει ανά πάσα στιγμή.
      Ακριβώς γιατί έτσι τον αποφεύγει.
      Σου έγραψα και παραπάνω.
      Αυτά ο Ελληνισμός τα έχει κατανοήσει εδώ και 25οο χρόνια.

      • yiannos avatar
        yiannos @ Petros 23/12/2010 01:39:37

        1. Άλλο ο Ελληνισμός κι άλλο η Ελληνική Δημοκρατία
        2. Υπάρχουν σοβαρές χώρες που επιδιώκουν τον πόλεμο, συνήθως προσπαθούν να διαμορφώσουν και τις συνθήκες και όρους διεξαγωγής του

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ yiannos 23/12/2010 01:41:43

          Θεωρείς την Τουρκία εν προκειμένω τέτοια σοβαρή χώρα...;

          • yiannos avatar
            yiannos @ ierofantis 23/12/2010 01:46:18

            η Τουρκία δεν επιδιώκει πόλεμο με την Ελλάδα. Οι Τούρκοι ασχολούνται με πιο σοβαρές υποθέσεις από τους Έλληνες.

            Για την Τουρκία, το μέτωπο Ελλάδα "έκλεισε" το 74. Τα υπόλοιπα είναι για να εκπαιδεύονται οι διπλωμάτες και οι πιλότοι.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ yiannos 23/12/2010 01:48:55

            Θες να μοιραστείς μαζί μας μια από τις τόσο σοβαρές υποθέσεις που απασχολούν την Τουρκία από το 74 και εντεύθεν;

          • man8os avatar
            man8os @ ierofantis 23/12/2010 01:52:39

            Ελα μωρε, εννοει την επεκταση στο Ουζμπεκισταν η κατι τετοιο.
            Ασε που ανοιξε τωρα το μετωπο Ισραηλ.
            Οσο για το μετωπο Ελλαδα, αν ειχε κλεισει ,δεν θα μας στελναν 100,000 λαθρο τον χρονο, ουτε θα καναν βολτες στο Αιγαιο.
            Παρτο χαμπαρι Γιαννο, το μετωπο δεν θα κλεισει ουτε σε 10 ουτε σε 1000 χρονια.
            Εκτος και αν καποιος απο τους 2 εξαφανιστει...

          • yiannos avatar
            yiannos @ ierofantis 23/12/2010 01:53:43

            φίλε διάβασε Νταβούτογλου, δεν θέλω να παριστάνω τον δάσκαλο.

            ίσως να είναι ένα σοκ για κάθε Έλληνα να διαπιστώνει ότι ο ¨προαιώνιος εχθρός" δεν ασχολείται ιδιέτερα μαζί σου...

          • man8os avatar
            man8os @ ierofantis 23/12/2010 01:55:32

            Τον εχω διαβασει, και λεει επι λεξη, ειναι παραφυση τα νησια του Ανατολικου Αιγαιου να μην αποτελουν γεωγραφικη ενοτητα με το ηπειροτικο κομματι. Σε αλλο σημειο λεει οτι η Κυπρος ειναι απαρατητη στην Τουρκια.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 23/12/2010 01:58:51

            Εγώ κατάλαβα από το βιβλίο του ότι το Αιγαίο είναι το α και ω της στρατηγικής του. Τις άλλες σάλτσες που γράφει τις προσπερνώ. Με το Αιγαίο στα χέρια μας η Τουρκία θα σκάσει από ασφυξία.

          • man8os avatar
            man8os @ ierofantis 23/12/2010 02:03:11

            Η Τουρκια σκαει απο ασφυξια με την προυποθεση οτι οι αλλοι παικτες συνασπιστουν εναντιον της. Ισραηλ-Κυπρος-Ελλαδα-Βουλγαρια-Ρωσσια.
            Να της απαγορετει η εξοδος στο Αιγαιο, στην Ανατολικη Μεσογειο, και να της απαγορευτει η επιλογη στρατιωτικης επιθεσης εναντιον καποιου κρικου της αλυσιδας. Τοτε θα ψοφησει μονη της. Εχει τεραστια αγωνια η Τουρκια μην φτιαχτει τετοιο μπλοκ. Αλλοιως δεν θα ερχοταν ο Ερντογαν εδω πλειοδοτοντας σε καλη διαθεση, ουτε θα προσπαθουσε να διασπασει την συμμαχια που παει να γινει Ελλαδα-Κυπρος-Ισραηλ.

          • Nick avatar
            Nick @ yiannos 23/12/2010 01:52:58

            Ε, αφού δεν επιδιώκει πόλεμο με την Ελλάδα, να άρει το casus belli και να αποδεκτεί το Διεθνές Δίκαιο

            Τι; Πως είπατε; Απαπα, το Αιγαίο είναι "ειδικό καθεστώς". Είναι και αυτή η πορδή (Καστελόριζο) που εμποδίζει τις επιδιώξεις τους.

            Το μέτωπο "Ελλάδα" ΔΕΝ έκλεισε το '74. Θα κλείσει ΜΟΝΟ όταν πάρει αυτό που θέλει, ήτοι ΟΛΟ το Αιγαίο και τη Δυτική Θράκη με επέκταση στα υπόλοιπα Βαλκάνια.

            Προς το παρόν ας αφήσει τις μ@λ@κίες ο Ερντογάν και ο Νταβούτογλου περί ανασύστασης της Οθωμανικής Αυτοκρατόριας και άντε να κοιτάξουν μη χάσουν τη ΝΑ Τουρκία από τους Κούρδους.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Nick 23/12/2010 01:59:14

            +1000

          • Petros avatar
            Petros @ Nick 23/12/2010 02:06:20

            Ο Νταβουτογλου την υποβάθμιση την κάνει γιατί πιστεύει οτι ο ΓΑΠ θα παραμείνει πρωθυπουργός για να υλοποιήσει την αμαχητι παράδοση.
            Αμ δε.

        • Petros avatar
          Petros @ yiannos 23/12/2010 01:58:40

          Η διαμόρφωση συνθηκών και οι όροι διεξαγωγής του
          αφορούν αποκλειστικά την χώρα στόχο.
          Με τις απόψεις σου( που δυστυχώς είναι και απόψεις μεγάλης μερίδας της πολιτικής και οικονομικής ελίτ της Ελλάδας) καθιστας την χώρα σου υλοποιήσιμο στόχο.

  26. Κάποιος avatar
    Κάποιος 23/12/2010 00:55:05

    Δυό-τρείς μέρες πόλεμος να γίνει μόνο με αεροπορία και ναυτικό, είναι αρκετές για να γονατίσουμε οικονομικά ανεπιστρεπτί και ας μην χάσουμε ούτε μισό πόντο εδάφους.
    Τα ίδια ισχύουν και για τους απέναντι.
    Ολα αυτά που συμβαίνουν είναι στρατηγικά παιχνίδια επιρροής στην σκακιέρα του Αιγαίου.

    • man8os avatar
      man8os @ Κάποιος 23/12/2010 01:50:24

      Οι απεναντι αυτη τη στιγμη αντεχουν κανα μην(οχι παραπανω), εμεις 7 ημερες.
      Αλλα θα ερθει η αναστροφη, και τοτε αυτη θα εχουν οικονομικες δυσκολιες.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ man8os 23/12/2010 02:02:38

        Δεν έχετε ακούσει ποτέ για ενίσχυση σε χρήμα και όπλα κατά τη διάρκεια πολέμου από δυνάμεις που ενδεχομένως "βολεύονται" με το κόντυμα της γείτονος; ή μήπως όλα τα κακά θα πέσουν στο κεφάλι μας και οι διπλανοί μας θα καπνίζουν τον αργιλέ τους κυριλέ;

        • man8os avatar
          man8os @ ierofantis 23/12/2010 02:04:29

          Μιλαω χωρις να υπολογιζω καμα βοηθεια. Εαν εχουμε οικονομικη η αλλη βοηθεια, τοτε μαλλον η αμυνα κραταει.

        • Nick avatar
          Nick @ ierofantis 23/12/2010 02:13:53

          Στο πόλεμο θα είμαστε μόνοι μας. Αν έρθουν όσοι έρθουν να μας "βοηθήσουν" θα είναι για τα συμφέροντα τους και μόνο.

          Η μόνη πιθανή χώρα είναι η Ρωσία (Στενά Βοσπόρου, στρατηγικής σημασίας) . Κανένας άλλος.

  27. ierofantis avatar
    ierofantis 23/12/2010 02:11:19

    Ευχάριστη η συζήτηση, αλλά έχει πάει αργά. Ευχαριστώ τους συνομιλητές μου για την ανταλλαγη απόψεων. Καλή συνέχεια από τον ierofantis

  28. Νίκος avatar
    Νίκος 23/12/2010 09:12:56

    "...ο προβληματισμός στο Πεντάγωνο και στα Επιτελεία, που είναι ιδιαίτερα έντονος...."

    Αχαχαχαχαχα!! Μη μου λέτε. Ο σαρκασμός απευθύνεται στους νεοραγιάδες ελληνόφωνους Οθωμανούς που "κυβερνούν", όχι στο στρατό. Ας γράψουν και καμμία έκθεση γυμνασίου, απ' αυτές τις δεκάρικες που απαγγέλουν συχνά-πυκνά οι νεοραγιάδες στους ιθαγενείς. Μας έχουν ξεφτιλίσει οριστικά και αυτή "προβληματίζονται" περί του τι θέλουν οι Τούρκοι; Και μετά σου λένε ότι είμαστε "Μεσογειακός" Λαός. Ωρέ, ούτε οι παγωμένοι Σκανδιναυοί δεν διαθέτουν τέτοια "ψυχραιμία"...
    Καλημέρα σας.

  29. ANNITA avatar
    ANNITA 23/12/2010 10:03:43

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, θεωρώ αυτή την κυβέρνηση ανίκανη να περιφρουρήσει και να υποστηρίξει τα εθνικά μας συμφέροντα και όποιο κομμάτι της πατρίδας μας κατακτήσανε με αγώνες και θυσίες άνθρωποι-ηρωες πριν χρόνια.Ανίκανοι γιατί όπως είπε κάποτε ο πρωθυπουργός προτιμά να χάσει ένα κομμάτι Αιγαίο παρά να έχει πόλεμο.Μας κοροιδεύουν';Ποιο πόλεμο, είναι μια αφελής κουβέντα για να πέσει στάχτη στα μάτια μας για το μεγάλο εθνικό ξεπούλημα. Ολοι έχουν ανάγκη την Ελλάδα γι αυτό και ποτέ δεν θα την πείραζαν παρά μόνο με έναν τρόπο. Οικονομικό πόλεμο. Αυτόν που έχουμε τώρα.

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 23/12/2010 13:21:11

    @yiannos «η Τουρκία δεν επιδιώκει πόλεμο με την Ελλάδα. Οι Τούρκοι ασχολούνται με πιο σοβαρές υποθέσεις από τους Έλληνες. Για την Τουρκία, το μέτωπο Ελλάδα “έκλεισε” το 74. Τα υπόλοιπα είναι για να εκπαιδεύονται οι διπλωμάτες και οι πιλότοι.»

    Eπειδή φαίνεται να είσθε καινούργιος σχολιαστής στο site, θα ήταν χρήσιμο να επενδύσετε σε Χρόνο και να ενημερωθείτε γιά τους απόκρυφους στόχους του Πανοθωμανιστή - Πανισλαμιστή Αχμέτ Νταβούτογλου. Του πιο επικίνδυνου αντιπάλου της Ελευθερίας των Εθνών και της Δύσης, που κάνει τον Χίτλερ, τον Κεμάλ και τον Μπιν Λάντεν, να μοιάζουν μικρογραφίες μπροστά του:
    1-
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, μέσω του κτισίματος μιας γιγάντιας Οθωμανικής Μειονότητας, που ήδη φτάνει τους 1.000.000 Μουσουλμάνους μέσα στην Ελλάδα, σχεδόν το 10% του πληθυσμού.

    και της κατασκευής ή επαναλειτουργίας Τζαμιών-στρατηγείων της Άγκυρας!

    2-
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΤΟΥΡΚΟ-ΙΣΛΑΜΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΕΝΩΣΗΣ, στα πλαίσια του Νεοθωμανισμού, με 1.5 δισεκατομμύρια Μουσουλμάνους!

    Το ισχυρότερο κράτος του κόσμου που θα αποτελέσει τον χειρότερο εφιάλτη που έζησε ποτέ η ανθρωπότητα!


    Στις 16/12/2010 ...«σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε αργά το βράδυ της Πέμπτης το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο επικεφαλής της τουρκικής διπλωματίας απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, αν είναι έτοιμος να κάνει μπίζνες (“ready to do business”) με τον Έλληνα πρωθυπουργό για το Αιγαίο, απάντησε: «Βεβαίως, ήδη κάνουμε μπίζνες με τους Έλληνες στο Αιγαίο!» h**p://www.antinews.gr/?p=76541

    Στη δε διάρκεια δεξίωσης που παρέθεσε ο μόνιμος αντιπρόσωπος της Ελλάδας στα Ηνωμένα Έθνη, πρέσβης κ. Αναστάσης Μητσιάλης, στο Ίδρυμα “Αλέξανδρος Ωνάσης”, με την ευκαιρία της εορταστικής περιόδου, ο Νταβούτογλου, αυτός o Αυτόκλητος «Εξ Αδιαιρέτου» Νταβατζής των Θησαυρών της Ελλάδας, είπε το αλήστου:

    «Με μεγάλη μου ευχαρίστηση επισκέπτομαι την έκθεση και βρίσκομαι μαζί με φίλους από την Ελλάδα και την ελληνική κοινότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτή είναι Η ΚΟΙΝΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ.
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση. ...Αλλά, αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία να επισκεφθώ την έκθεση. Ενιωσα σα να βρίσκομαι στη Μεσογειο, στην Τροία ή στην Αθηνα, στις δυο απεναντι ακτες του Αιγαιου. Είδα έργα από την Τροία, από την ελληνική παράδοση και ως ακαδημαϊκός απόλαυσα την έκθεση και ως γείτονας της Ελλάδας είμαι ευτυχής που βρίσκομαι εδώ»!!!...

    Γιά δε τις προτροπές να διαβάσουμε το «Στρατηγικό Υψος» Νταβούτογλου, αυτό, ΜΟΝΟ και ΠΑΝΤΑ με Λαθρανάγνωση! Ούτε ένα ευρώ, ούτε μία δραχμή, ούτε καν σέσκουλο (αρχαία μονάδα μέτρησης), ΔΕΝ χαραμίζουμε γιά τον πλουτισμό του συμπλεγματικού νεο-οθωμανού μογγόλου και εποίκου των Μικρασιατικών Παραλίων. ΚΑΙ αρνητή της ιστορίας του, γενοκτόνου των Ελλήνων, Ποντίων, Αρμενίων, Ασσυρίων, Κούδρων, ΚΑΙ νυν μασκαρεμένου «ευρωπαϊστή» που ήρθε να μάς βάλει σε τάξη και σειρά και να μάς δηλώσει τα περί Ελληνικής «Kοινής Kληρονομίας» Χολερικά. Ο Αχμέτ, με το ύψος του αντιστρόφως δυσανάλογο του Μεγαλο-Ιδεατισμού του, ν’απαιτεί ανερυθρίαστα, τη ΜΗ-Δωσίλογη, Ελληνική επιβεβαίωση, οποία βεβαίως, ΔΕΝ έρχεται και ούτε και πρόκειται Ποτέ!

    Πριν από λίγο, μάθαμε από τη δημοσιογράφο Πόπη Παπαδημητρίου (Galaxy92 FM):
    «ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΕΩΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ: ΜΕ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ειδοποιήθηκαν οι συγγενείς 45 Κατάκοιτων στο Γηροκομείο Αθηνών, να παραλάβουν μέχρι την Δευτέρα τους Κατάκοιτους και να τους κάνουν ό,τι θέλουν». (Τη μεθεπομένη των Χριστουγέννων 2010, δηλαδή)!..

    Ομως! Χρήματα ΥΠΑΡΧΟΥΝ άφθονα, γιά τα VIPs GulfStream Corporate Jet σουλάτσα ιπτάμενου κωπηλάτη γιά το AΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ προς 7,000/Ωρα! + 5-Star Fullbord DeLux Accommodations, που πληρώνουμε, ερήμην μας, με τ’ άθλια και ατέρμονα ανεξόφλητα Δανεικά ΔΝΤ.

    To νεοταξικό σχέδιο Απο-Πληθυσμού και Θανάτου των Γερόντων της Ελλάδας (Ζούν Πολλά Χρόνια και Κοστίζουν!!!), σε πλήρη εξέλιξη ΚΑΙ αυτό.

    Yiannos, ενημερωθείτε, γιά το είδος και μεγέθος της ΛΑΘΡΟ-Mega Biz, που ήδη κάνει ο Νεο-Οθωμανός από τις στέπες της Ασιατικής Μογγολίας, με τους εδώ μονίμως χαρωπούς, ισλαμοπροσκυνημένους, δωσίλογους, Εσχατους Προδότες, «ελληνες», στο Αιγαίο: http://bit.ly/feQQOm

    Με 329% Ετήσια Αύξηση, η ΕΘΝΟΚΤΟΝΑ νεοταξία, εισπράττει μηνιαία € 10000 ανά τριτοκοσμική ΛΑΘΡΟ-κεφαλή (10000 ΛΑΘΡΟ/Μήνα χ € 10000 = € 100,000,000/Μήνα (Εκατό Εκατομμύρια Ευρώ ΜΑΥΡΑ/Μήνα, στη Νεοταξική Τσέπη Τους!!!), γιά να εισβάλλουν οργισμένοι αλλόθρησκοι από τον Εβρο (έχουν καταργηθεί πλέον, τα εκεί συρματοπλέγματα και νάρκες) και ν’αλώνουν ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ!!! την Ελλάδα. Σατανικό μυαλό, όντως, η ποντικομαμή, απέναντι.

    Και δεν θ’αναφερθώ στα 2,500,000 Πανελλαδικά «ελληνοποιημένων» ΛΑΘΡΟ-Αλλοδαπών Αλλοθρήσκων και ΛΑΘΡΟ-Ψηφοφόρων υπέρ του «Εμένα δεν μ’ενδιαφέρουν οι Θητείες», Δωσίλογου.

    Και οι οποίοι ΛΑΘΡΟ, αλλοιώνουν και «ρυθμίζουν» τις πολιτικές εξελίξεις την Ελλάδα, ερήμην των (αδρανών) Ελλήνων βεβαίως. (Ιδέ «μπαϊράμι» και προειδοποιητική (και ΧΩΡΙΣ Αδεια) σύναξη 25,000 μουσουλμάνων στα Προπύλαια και στις πλατείες «Αφρικής» (πρώην Αμερικής) και Νιγηρίας (πρώην Αττικής), στις 15/11/10, την αμέσως επομένη της εκλογικής «νίκης» του νέου δημάρχου αθηναίων κ. Γ. Καμίνη)..

    Και οι οποίοι (μέχρι σήμερα) ΛΑΘΡΟ 2,500,000 χ € 50 (ελάχιστο/Ημερήσιο) χ 365 Ημέρες = € 45,625,000 (Σαράντα Πέντε Δις, Εξακόσια Είκοσι Πέντε Εκατομμύρια Ευρώ) Μαύρη Τρύπα δημιουργούν, την οποία καλείται - υπό τις απειλές και την «ανακουφιστική επιμήκυνση» του χοντροδάκτυλου ψευτοκόκκορα Dominique Strauss-Khan (ουσιαστικά το 3ο από τα 25 συνολικά Μνημόσυνα – τα 22 με τον σουλτάνο) - ν’αποπληρώσει η Ελλάδα.

    Στην Ελλάδα όπου, σύμφωνα με το «Παγκόσμιο Ρολόϊ Χρέους», το κάθε αγέννητο Ελληνόπουλο, είναι ΗΔΗ χρεωμένο με € 31,000+ (πλέον των Τριάντα Μία Χιλιάδων Ευρώ Χρέος), πριν καν δει το Φως της Ζωής!

    Γι’αυτούς και όχι μόνο κρίσιμους λόγους, η σημερινή «προοδευτική-πολυπολιτισμική» ΕΛ.ΑΣ της υποχρεωτικής εκμάθησης του κορανίου, συλλαμβάνει, προπηλακίζει, φυλακίζει, στιγματίζει και δυσφημίζει με «ταμπέλλες» όσους Ελληνες/Ελληνίδες-μετανάστες στη Πατρίδα τους, τολμήσουν ν’αντισταθούν στο νεοταξικό Ονειδος αποδόμησης της Ελλάδας.
    Είναι πολύ χοντρή η ΛΑΘΡΟ-Mega Biz. Η Ελλάδα ΔΕΝ αντέχει άλλο!

    Καλή και κατεπείγουσα αφύπνηση, Αγαπητέ Υiannos.
    Φιλικά.

  31. SZAE avatar
    SZAE 24/12/2010 03:52:18

    Σχετικα με την ναυτοσυνη των απέναντι και τα λογια ηττοπάθειας που ακουστηκαν. Πριν απο 2 μηνες η φρεγατα που μετεχει στην επιχειρηση ΑΤΑΛΑΝΤΑ προσαραξε στα αβαθη του λιμανιου της Μομπάσα στην Κενυα. Το πλοιο αντικατασταθηκε απο αλλο.....
    Ας ψαξει καποιος τις διαφορες "διακρισεις" που αποσπουν τα πλοια που συμμετεχουν στις μονιμες δυναμεις του ΝΑΤΟ (snmg2) και μετα ας βγάλει τα οποια συμπερασματα του

    Επισης εαν καποιος υψηλά ανωτερος αξιωματικος δεν σου αποδεσμευσει τους κανονες εμπλοκής δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Η εντολη δινεται παντα απο πολιτικο προσωπο με οτι αυτο σημαινει για τους σημερινους ηγητορες μας...

  32. Νίκος avatar
    Νίκος 24/12/2010 13:10:19

    "η Τουρκία δεν επιδιώκει πόλεμο με την Ελλάδα. Οι Τούρκοι ασχολούνται με πιο σοβαρές υποθέσεις από τους Έλληνες...."

    Αυτό το διάβασα σε Ελληνικό κείμενο, είμαι 100% βέβαιος, αλλα δεν θυμάμαι ποιός το έγραψε.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Νίκος 24/12/2010 22:06:46

      Μεχμέτ Αλί Μπιράντ, δημοσιογράφος διεθνούς βεληνεκούς και δυνατό χαρτί του CNN Turke.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.