Τα πασοκικά παρτάλια, ο ύπνος της ΝΔ και οι σφαλιάρες που θα πέσουν το φθινόπωρο
15/06/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα πασοκικά παρτάλια, ο ύπνος της ΝΔ και οι σφαλιάρες που θα πέσουν το φθινόπωρο

Είναι φανερό ότι το ΠΑΣΟΚ παίζει το πιο βρόμικο παιχνίδι που έχει παίξει ποτέ και στο Μαξίμου κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.

Ούτε μια βδομάδα ζωής δεν έχει η νέα κυβέρνηση και άρχισε να μυρίζει… φορμόλη. Λες και πρόκειται για πτώμα που διατηρείται με ιατρικές τεχνικές. Λες και δεν άλλαξαν τα 2/3 του υπουργικού συμβουλίου και δόθηκε το μήνυμα για νέο ξεκίνημα.

Μέσα σε λίγα 24ωρα άρχισε το «ξήλωμα» και πολύ φοβόμαστε ότι η σταθερότητα που όλοι ζητούν και που στηρίξαμε κι εμείς με κάθε τρόπο για το καλό της πατρίδας, θα αρχίσει να κλονίζεται συντομότερα απ’ ότι περιμέναμε.

Δύο μόνο υπουργοί, ο καθένας παίζοντας τα δικά του παιχνίδια, έφτασαν για να κάνουν την κυβέρνηση «καλοκαιρινή». Από τη μια ο άξιος γόνος της Αγίας Οικογένειας Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος δεν αποκλείεται να έχει πάρει γραμμή για να διαλύσει το μαγαζί.

Κι από την άλλη μια από τις χειρότερες μορφές της Πασοκαρίας, ο υπερτιμημένος Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος από την αφάνεια έγινε ξαφνικά υπουργός. Και πιθανότατα κι αυτός έχοντας διατεταγμένη υπηρεσία άρχισε τα «τσάμικα». Ίσως να έχει βάλει το χέρι του ο Βενιζέλος ο οποίος θέλει να έχει σε ομηρία την κυβέρνηση και παίζει καλά το παιχνίδι των εκβιασμών.

Είχαμε προειδοποιήσει πολύ νωρίς από το antinews ότι ο Βενιζέλος παίζει βρόμικο παιχνίδι και κινείται σε διπλό ταμπλό. Από τη μια το παίζει «αδερφός» με τον Σαμαρά και «εθνοσωτήρας» , «οσιομάρτυρας» για το καλό της χώρας, κι από την άλλη, έχει ξεκινήσει συζητήσεις με την Κουμουνδούρου διαπραγματευόμενος προφανώς το πολιτικό του μέλλον. Και γιατί όχι και μια συμφωνία για να μην φτάσει κάποια στιγμή να κάθεται σε κάποιο εδώλιο Ειδικού Δικαστηρίου.

Μετά από τέσσερα χρόνια μνημονίων και με τη διαθεσιμότητα να έχει αποφασιστεί, ψηφιστεί και υλοποιηθεί πριν από ένα χρόνο με την συμφωνία της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ξαφνικά κάποιοι θυμήθηκαν ότι είναι άδικες οι απολύσεις στο δημόσιο. Όταν πάνω από 1 εκατομμύριο ιδιωτικοί υπάλληλοι κλαίνε στην πλατεία Κλαυθμώνος στην κυβέρνηση ετοιμάζονται να βαρέσουν διάλυση για μερικές εκατοντάδες δημοσίους υπαλλήλους. Κι όταν η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού «μαύρισε» τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ γιατί οι περίφημες «μεταρρυθμίσεις» ήταν διάλυση της μεσαίας τάξης για να μη θιγεί τη «πελατεία» του δημόσιου τομέα, κάποιοι αποφάσισαν να το παίξουν αντάρτες.

Λέει τώρα το ΠΑΣΟΚ, το ίδιο που έχει μαυρίσει τις ζωές μας από το 2009 ότι οι διαθεσιμότητες πρέπει να γίνουν με αξιολόγηση δομών και προσώπων. Αφού διέλυσε την οικονομία και τσάκισε τη μεσαία τάξη με τους υπέρμετρους φόρους και τα χαράτσια τώρα ζητά ισονομία και κοινωνική δικαιοσύνη. Και τη ζητά με αφορμή τις διαθεσιμότητες 500-600 υπαλλήλων στα πανεπιστήμια. Μη χαθούν τα πελατάκια του δημοσίου δηλαδή. Και συνεχίσει η Χαριλάου Τρικούπη να ζητά να υπάρχει «στοιχειώδης σεβασμός στην ιστορική αλήθεια και στο δυσανάλογα μεγάλο βάρος που με συνέπεια και συνέχεια σηκώνει το ΠΑΣΟΚ».

Τι μας λέτε ρε παιδιά που σας θίξαμε. Σιγά μη σηκώνετε και σταυρό.

Είναι φανερό ότι το ΠΑΣΟΚ παίζει το πιο βρόμικο παιχνίδι που έχει παίξει ποτέ και στο Μαξίμου κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Αντιθέτως τους επιβραβεύουν με 14 θέσεις στο υπουργικό συμβούλιο. Ο Λοβέρδος, ο Βενιζέλος και η παρέα του θυμήθηκαν να κάνουν κοινωνική πολιτική και ζητούν να μην ισχύσουν οι διαθεσιμότητες. Μιλώντας στο MEGA, ο κ. Λοβέρδος εκτίμησε πως το ζήτημα θα λυθεί εντός των επόμενων ημερών, λύση που θα έχει ως βάση μια συζήτηση που θα ανοίξει για το θέμα των διαθεσιμοτήτων. Συμπλήρωσε πως συμφωνεί με τη θέση του ΠΑΣΟΚ, πως πρέπει να τεθεί συνολικά σε συζήτηση μέσα στην κυβέρνηση αλλά και με την τρόικα το θέμα των διαθεσιμοτήτων.

«Σε καμία περίπτωση δεν θα δεχθώ ανθρωποθυσίες. Δεν είναι το θέμα ποσοτικό, δηλαδή αν στην παράταση που δόθηκε για να μην απολυθούν οι 341 διοικητικοί υπάλληλοι θα βρούμε μία μέση λύση, ώστε να «ικανοποιηθούν» οι δύο πλευρές. Δεν είναι θέμα αν θα είναι 600 ή τελικώς 500 για να συμφωνήσουμε», ανάφερε χαρακτηριστικώς ο κ. Λοβέρδος, επισημαίνοντας πως δεν υπάρχει καμιά κόντρα με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκο Μητσοτάκη. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτίμησε πως το θέμα θα λυθεί από τους Αντώνη Σαμαρά και Βαγγέλη Βενιζέλο και πως στη συνέχεια θα πρέπει να τεθεί σε νέα διαπραγμάτευση με την τρόικα.

Ο Λοβέρδος μας λέει ότι οι διαθεσιμότητες, δηλαδή η μείωση του δημόσιου τομέα κατά 7.000 περίπου είναι σοβαρό θέμα και δεν είναι ο χαμός που έχει γίνει σε όλη την ελληνική κοινωνία. Θα τα σπάσουμε με την τρόικα για τους δημοσίους υπαλλήλους κι όχι για το πετρέλαιο θέρμανσης ή την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης.

Και η Νέα Δημοκρατία τι κάνει; Ανέχεται τον Βενιζέλο, τον Λοβέρδο και τα άλλα πασοκικά παρτάλια που εκβιάζουν με κάθε τρόπο. Πόσο μπορεί να το αντέξει αυτό ο κόσμος; Το μήνυμα των εκλογών δεν ήταν πραγματικές μεταρρυθμίσεις κι όχι άλλες περικοπές που διέλυσαν τον κοινωνικό ιστό; Μέχρι πότε θα ακούμε ότι πρέπει να μειωθεί ο δημόσιος τομέας και το μόνο που μειώνεται είναι το εισόδημα των Ελλήνων; Μέχρι πότε θα διαβάζουμε για θυλάκους καλοπερασάκηδων στο δημόσιο τομέα όταν στον ιδιωτικό τομέα γίνεται χαμός; Εκατομμύρια απολυμένοι, μισθοί πείνας, απλήρωτοι επί μήνες. Γι’ αυτούς ενδιαφέρθηκε κανείς; Τι κάνει η φιλελεύθερη Νέα Δημοκρατία; Συνεχίζει να στηρίζει τους κρατιστές που έχουν στήσει καλό μαγαζάκι στη χώρα εδώ και χρόνια;

Το Μουντιάλ ξεκίνησε, τα μπάνια του λαού σιγά – σιγά προχωράνε και κάποιοι στο επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης αλλά και αρκετοί υπουργοί, νομίζουν ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο. Κουτσά – στραβά θα βγάλουν το καλοκαίρι, αλλά μόλις μπει το φθινόπωρο τότε θα πέσουν οι μεγάλες σφαλιάρες στην κυβέρνηση. Αν αυτό είναι νέο ξεκίνημα τότε τι να πούμε εμείς; Έχουν χάσει το νόημά τους οι λέξεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. gnik61 avatar
    gnik61 15/06/2014 06:30:47

    Το έχω ξαναγράψει. Μην περιμένετε ποτέ οι δανειστές να σταματήσουν να ζητούν νέα μέτρα. Σήμερα 7000 απολύσεις, αύριο πάλι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, μεθαύριο άλλους φόρους σε ακίνητα. Όπου πάτησε το πόδι του το Δ.Ν.Τ το ίδιο έγινε. Όσο γιά την..ανάπτυξη, πείτε μου μιά βίαια φτωχοποιημένη χώρα όπου ήρθε να συμφωνήσω κι εγώ ότι θα τη δούμε στην Ελλάδα. Και ας σταματήσουν κάποιοι να προσπαθούν να μας πείσουν ότι τι να κάνουμε, αφού 400 ευρώ δίνουν, ας τα πάρουμε και να μη μιλάμε. Αν σήμερα δεχτούν τα 400, αύριο ο εργοδότης θα τους πει λογικά ότι, κοίτα φίλε με 400 βρίσκω όσους θέλω, έρχεσαι με 250? κοκ.

  2. NikosP avatar
    NikosP 15/06/2014 08:45:13

    Ας ειμαςτε ρεαλιςτες. Υπάρχει μια σειρά μέτρων της τρόικας που στρέφει εναντίον των κομμάτων εξουσίας το σύνολο των ΔΥ σε μόνιμη βάση. Όχι μόνο των 7000. Άρα το πρόβλημα δεν ειναι ακριβώς οι 7000 απολύσεις, ειναι η τακτική της μόνιμης απειλής εναντίον κάθε ΔΥ για ψηλού πήδημα. Υπολογιστε πόσοι ειναι οι ΔΥ πολλαπλασιαστε το νούμερο επι δυο τουλαχιςτο ψήφους. Το ΠΑΣΟΚ εχει απίστευτο αισθητήριο αυτοσυντηρησης, δεν χάνει εύκολα μια τεράστια πίτα ψήφων.

    • foros1 avatar
      foros1 @ NikosP 15/06/2014 11:28:07

      αυτό ακριβώς δεν μπορούν να καταλάβουν εκεί στη ΝΔ. Στη θέση του κάθε ένα από τους 500-600 όπως (περιφρονητικά) λέτε προς απόλυση, ο κάθε ένας από τους 600.000+ ΔΥ βλέπει εν δυνάμει τον εαυτό του. το ΠΑΣΟΚ άρχισε να το καταλαβαίνει και μην παραξενευτείτε από μία απότομη άνοδο των ποσοστών του στις επόμενες εκλογές. η ΝΔ ας συνεχίσει να υποστηρίζει τα "βίτσια" της τρόικας....

      • foros1 avatar
        foros1 @ foros1 15/06/2014 11:41:38

        ...λένε...

    • Tassos avatar
      Tassos @ NikosP 15/06/2014 17:10:41

      Συμφωνώ, να πει η ΝΔ τότε μιας και τους έχει χαμένους "ακούστε ελεύθεροι επαγγελματίες, απολύω 100.000 δημοσίους υπαλλήλους και παν οι φόροι σας στο μισό". και κεδίζει πανηγυρικά τις εκλογές.

      • Eva avatar
        Eva @ Tassos 15/06/2014 23:40:07

        Και ανεργοι επισης.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/06/2014 08:55:52

    Mα δεν ζήτησε τίποτα νέο η τρόικα.Την εφαρμογή των συμφωνηθέντων από το 2012 συζητάμε. Πάντως δεν έχει κάποιο ζήτημα ο Βενιζέλος ώστε να φοβείται ειδικά δικαστήρια.Πρόκειται για μύθο.Έχετε ακούσει για κανένα σκάνδαλο στο υπουργείο Εξωτερικών;Διότι τα υπόλοιπα έχουν παραγραφεί.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ψυχραιμια 15/06/2014 11:48:02

      Γιατί να φοβάται ο Βενιζέλος αφού ελέω Γ Γραμματέων και συνδικαλιστών κυβερνά ενώ την ευθύνη την έχει άλλος; Υπάρχουν Γ Γραμματείς και Πρόεδροι από το 2000 που και σήμερα συνεχίζουν το έργο τους. Μιλάμε για απολύσεις; για συμφωνημένα; μα όποιος εφάρμοσε τα συμφωνημένα στο γάλα ή την υγεία έφυγε...όποιος αρνήθηκε να είναι υποψήφιος ....αξιοποιήθηκε, αλλά θέλουν πιστούς, ε ας πάνε να ανάψουν κανένα κερί τότε γιατί με κερί θα τους ψάχνουν... Γιατί πχ δεν καταργούμε τότε τους Γενικούς και Ειδικούς Γραμματείς και να έχουμε Γ Διευθυντές με τριετή θητεία και στοχοθεσία; Αυτό δεν επιβάλλει η νομοθεσία; Αλλά οι μουσικές καρέκλες συνεχίζουν να παίζουν και έτσι έχουμε πχ ΜΟΔ ΑΕ εδώ και 10+ χρόνια....γιατί δεν κάνουν οι διαχειριστικές αρχές; δημοτικούς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς (...αλλά κλείνουμε την κάθε ΕΡΤ;), μετακλητούς και συνεργάτες κλπ κλπ Ακόμα και οι Δ Υπάλληλοι που κάνουν τη δουλειά τους γυρίζουν την πλάτη και κατεβάζουν τα μολύβια γιατί βλέπουν ότι το πάρτι συνεχίζεται με μελέτες και επιχορηγήσεις και νομοθετικές ρυθμίσεις αθώωσης κολλητών....αλλά απορούν και περιμένουν το φθινόπωρο οι ηρακλειδείς του Μαξίμου; Ακόμα και οι ....μεταρυθμίσεις πεδίο συνδιαλλαγής γίνονται για τον αριθμό της εφαρμογής του νόμου μεταξύ Υπουργών (300 όχι 400 ας γίνουν 500)...και συνεχίζουν να απορούν λες και δεν μιλάνε για ανθρώπους ή δεν διασώζονται οι κολλητοί, οι αρεστοί εκ των αρίστων, με μετατάξεις....
      Να θυμούνται οι φωστήρες και οι σύμβουλοι ότι ένας αγώνας δεν χάνεται μόνο από την προσπάθεια του αντιπάλου αλλά και από την απάθεια των στρατιωτών σου που βαρέθηκαν το δούλεμα...

      • gnik61 avatar
        gnik61 @ Ο Ιθαγενής 15/06/2014 12:49:18

        Μελέτες...είπες τη μαγική λέξη. Επειδή είδαν ότι οι μίζες από προμήθειες μειώθηκαν δραματικά - θυμάστε τις κουρτίνες στο Υπουργείο Παιδείας - τώρα παίζει το άλλο. Δίνουμε σε μιά ιδιωτική εταιρεία, να μας κάνει μιά μελέτη, δυο, τρείς, σαραντατρείς δεν έχει σημασία γιατί, και έτσι και τον ..πολύπαθο ιδιωτικό τομέα προμοτάρουμε...και το κάτι τις βγαίνει...

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ gnik61 15/06/2014 14:19:11

          ....όχι τον πολύπαθο ιδιωτικό , μέρος του, τον χρηματοδοτούμενο και επιχορηγούμενο ...έχουμε πήξει στην ανακύκλωση μελετών που πληρώνονται και από διαφορετικές πηγές χρηματοδότησης για να ....επιμορφώνονται τα παιδιά ( ....δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις είτε μιλάμε για ιδιωτικό είτε για δημόσιο τομέα....δεν υπάρχει μεγαλύτερη φασιστική ισοπέδωση από το όλοι ίδιοι είναι...) ΥΓ δεν μπορεί να θεωρούνται "πετυχημένοι" οι ΓΓ και οι Πρόεδροι της τελευταίας δεκαπενταετίας....κολλημένοι στην καρέκλα τους ....

      • Παράλογος; avatar
        Παράλογος; @ Ο Ιθαγενής 15/06/2014 14:02:57

        Ωραίο σχόλιο! Το νόημα της τελευταίας παραγράφου είναι τόσο δύσκολο; Δεν έπρεπε αυτά να τα έχουν ήδη σκεφθεί (οι φωστήρες και οι σύμβουλοι); Αλλά και αυτοί τους οποίους συμβουλεύουν που έχουν και τη μεγαλύτερη ευθύνη;

  4. George N avatar
    George N 15/06/2014 09:05:11

    Ας κατεβάσει σχέδιο άμεσης και σημαντικής μείωσης φόρων η ΝΔ στην Θεσσαλονίκη και ας θέσει την αποδοχή του από το ΠΑΣΟΚ ως την βάση του προυπολογισμού 2015. Προφανώς θα πρέπει να είναι σοβαρό και να προβλέπει αντίστοιχες περικοπές πχ στις συντάξεις γήρατος των 40ρηδων. Και αν χρειασθεί ας επιλέξει ο λαός αν προτιμά να πληρώνει ΕΝΦΙΑ, εισφορές αλληλεγγύης, τεκμήρια, τρελές εισφορές για να έχει συνταξιούχους παππούδες των 40 και 50 ή αδικαιολόγητα ψηλές συντάξεις σε όσους τις παίρνουν χωρίς να έχουν καταβάλλει τις ανάλογες εισφορές. Ας προκαλέσει το ΠΑΣΟΚ εκλογές τότε. Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Και αυτό θα εξαερωθεί και η ΝΔ θα βγει πρώτη μια και αυτή την φορά θα υπάρχει πραγματικό διακύβευμα και όχι μια ΝΔ που στρέφεται κατά των ψηφοφόρων της. Θέλει τόλμη όμως γιατί μπορεί ένα βαπόρι να στρίβει αργά αλλά αν η ξέρα είναι μπροστά είτε το έχεις στρίψει από ώρα είτε -αν όχι-πρέπει να βρεις τρόπο να το κάνεις cart.

  5. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 15/06/2014 09:27:04

    Εκλογές το συντομότερο και ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ. Μεταρρυθμίσεις ΔΕΝ είναι οι απολύσεις τη στιγμή που έχεις ισοπεδώσει τον Ιδ.Τομέα και απλά διατάσσεσαι να σπρώχνεις στον Καιάδα της ανεργίας όλο και περισσότερους ανθρώπους, χωρίς να δημιουργείς ΑΜΕΣΑ διεξόδους. Αν δεν έχεις πρόταση και δεν τολμάς ν' αντισταθείς σε καταστροφικές διαταγές συμφεροντολόγων, τότε πλέον καταντάς επιζήμιος και δεν προσφέρεις στο σύνολο. Και για να μην ξεχνιόμαστε, η εξουσία δεν είναι αυτοσκοπός, είσαι εξουσιοδοτημένος υπό προθεσμία να υλοποιήσεις προγραμματικές δεσμεύσεις. Αν έχεις ήδη απομακρυνθεί έτη φωτός από αυτές, τότε δεν είσαι ...θύμα, αλλά θύτης. Είναι σαφές οτι οι Πασοκοσυνέταιροι θα παίξουν το παιχνίδι τους και όποιος πίστεψε οτι τον… αγαπήσανε και του αφοσιώθηκαν, δικό του πρόβλημα. Έτσι παίζονται πάντοτε αυτά τα παιχνίδια τα μεταξύ ...κατεργαρέων, ενηλίκων και πολιτικάντηδων χωρίς λόγο και μπέσα. Η σημαδεμένη τράπουλα ήταν κοινή επιλογή, προσυμφωνημένη εξ αρχής. Το δε...Μαξίμου ας μην το κλαίμε (δεν θα πάνε χαμένοι όλοι αυτοί), μια χαρά θα συνεχίζουν το ταξίδι τους εν προσωπική ευημερία. Το δράμα είναι η ισοπέδωση της ζωής των Ελλήνων που συντελείται καθημερινά, με τις πιθανότητες σωτηρίας να φαντάζουν όλο και αμυδρότερες, καθώς ο χρόνος τρέχει εις βάρος μας, απελπιστικά αναξιοποίητος....

  6. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 15/06/2014 09:29:21

    Εκλογές το συντομότερο και ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ. Μεταρρυθμίσεις ΔΕΝ είναι οι απολύσεις τη στιγμή που έχεις ισοπεδώσει τον Ιδ.Τομέα και απλά διατάσσεσαι να σπρώχνεις στον Καιάδα της ανεργίας όλο και περισσότερους ανθρώπους, χωρίς να δημιουργείς ΑΜΕΣΑ διεξόδους. Αν δεν έχεις πρόταση και δεν τολμάς ν' αντισταθείς σε καταστροφικές διαταγές συμφεροντολόγων, τότε πλέον καταντάς επιζήμιος και δεν προσφέρεις στο σύνολο. Και για να μην ξεχνιόμαστε, η εξουσία δεν είναι αυτοσκοπός, είσαι εξουσιοδοτημένος υπό προθεσμία να υλοποιήσεις προγραμματικές δεσμεύσεις. Αν έχεις ήδη απομακρυνθεί έτη φωτός από αυτές, τότε δεν είσαι ...θύμα, αλλά θύτης. Είναι σαφές οτι οι Πασοκοσυνέταιροι θα παίξουν το παιχνίδι τους και όποιος πίστεψε οτι τον… αγαπήσανε και του αφοσιώθηκαν, δικό του πρόβλημα. Έτσι παίζονται πάντοτε αυτά τα παιχνίδια τα μεταξύ ...κατεργαρέων, ενηλίκων και πολιτικάντηδων χωρίς λόγο και μπέσα. Η σημαδεμένη τράπουλα ήταν κοινή επιλογή, προσυμφωνημένη εξ αρχής. Το δε...Μαξίμου ας μην το κλαίμε (δεν θα πάνε χαμένοι όλοι αυτοί), μια χαρά θα συνεχίζουν το ταξίδι τους εν προσωπική ευημερία. Το δράμα είναι η ισοπέδωση της ζωής των Ελλήνων που συντελείται καθημερινά, με τις πιθανότητες σωτηρίας να φαντάζουν όλο και αμυδρότερες, καθώς ο χρόνος τρέχει εις βάρος μας, απελπιστικά αναξιοποίητος....

    • Κυνας avatar
      Κυνας @ Η άλυτη εξίσωση 15/06/2014 10:07:01

      Το Υπ.Συ. (Υποθυργειο Συμφεροντων) Βρυξελλων προειδοπειει : Οι εκλογες βλαπτουν σοβαρα την (νεα) δημοκρατια !

    • GregA avatar
      GregA @ Η άλυτη εξίσωση 15/06/2014 10:35:43

      Απόλυτα σωστός. Να γίνουν εκλογές ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. Να πει ο καθένας με ποιους θα πάει και ποιους θ' αφήσει. Να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Η καλλιεργούμενη υπεραισιοδοξία για τη πορεία της χώρας και της οικονομίας θα στραφεί μπούμεραγκ εναντίον όσων την καλλιεργούν ανεδαφικά. Μιλάμε για 700.000 νέες θέσεις εργασίας σε μια τριετία! Μακάρι, αλλά ΠΩΣ;; Ο Βενιζέλος στόχο έχει τη προσωπική του επιβίωση, ίσως όχι μόνον πολιτική, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. Όλη η κυβερνητική πορεία είναι προσανατολισμένη σε αυτή τη κατεύθυνση και όλες οι αποφάσεις αποβλέπουν στη διαιώνιση της παρουσίας του σε κυβερνητικό θώκο. Μπορεί ο Σαμαράς να βάλλει τα πράγματα στη πραγματική τους βάση και να θέσει τα σχετικά διλήμματα στους Έλληνες. Δεν είναι ακόμη αργά. είμαστε στο παρά 1', ο πολιτικός χρόνος τρέχει καταιγιστικά και σε λίγο θα είμαστε στο κι 5', πολύ αργά για τη παράταξη αλλά και για το ΈΘΝΟΣ! Η συνέχιση αυτής της παλινδρομικής πορείας οδηγεί στη καταστροφή.

      • foros1 avatar
        foros1 @ GregA 15/06/2014 11:55:49

        αλήθεια τώρα, πιστεύετε ότι το εμπόδιο για τις μελλοντικές 700.000 θέσεις εργασίας είναι οι 7.000 προς απόλυση από το δημόσιο; όταν 30.000+ βγαίνουν κάθε χρόνο στη σύνταξη; όταν δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη ΣΕ ΟΛΟΥΣ το ενιαίο μισθολόγιο; όταν γίνεται πάρτυ σε ΔΣ και επιτροπές; όταν δεν έχει ολοκληρωθεί έλεγχος τυπικών προσόντων;

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 15/06/2014 10:24:10

    και ποιός έιναι υπύθυνος για την επανεμφάνιση του λοβερδου και των άλλων πασοκικών βρυκολάκκων; όταν επιτρέπεται στο 4% να διαφεντεύει το υπόλοπο 96% πολλοί λένε πως πλεόν τους ενδιαφέρει ΟΛΟΥΣ εκεί στην κυβέρνηση μόνο η πολιτική τους επιβίωση. εγώ έλεγα και λέω πως ΜΟΝΟ αυτή τους ενδιέφερε από την αρχή. δόθηκε βήμα στον αρχιδιεφθαρμένο βενιζέλο να μας κουνά το χέρι και να διαλύει τις ζωές μας. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ... dicta manete αγαπητέ φάκτορα, dicta manete.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Νίκος Αργεάδης 15/06/2014 11:19:15

      Υπευθυνος; Είναι το σάπιο που θέλει σάπιους στην κυβέρνηση. Είναι και η ΝΔ που βολεύεται με το σάπιο του πασοκισταν.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 15/06/2014 13:10:16

      verba, spiritus sunt, inceptis permanere, αγαπητέ φα΄κτορα, έπρεπε να πω...

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Νίκος Αργεάδης 16/06/2014 07:40:01

      κ Αργεάδη Φαίνεται πως κάτι αλλάζει στο ΝΔκρατικό κομάτι της κυβέρνησης και στις σχέσεις της με το Πασοκρατικό κομάτι της. Αποδοκίμασε στην πράξη τα καμώματα του Λοβέρδου και ενέκρινε τις 600 θέσεις του Μητσοτάκη και έβαλε (;) φίμωτρο στον Βενιζέλο, ο οποίος για πρώτη φορά δεν έκανε δηλώσεις εξερχόμενος του Μαξιμου. Ας ελπίσουμε να υπάρξει και συνέχεια, αν και αμφιβάλω διότι οι Βενιζέλος, Λομβέρδος είναι γνωστοί αερολόγοι και τις φούσκες δεν μπορείς να τις πιάσεις

      • my way avatar
        my way @ Σωκράτης 16/06/2014 07:58:27

        Σωκράτη, κάνεις λάθος. Πέρασαν αυτούσιες οι θέσεις Λοβέρδου. Προκηρύσσονται 600 αντί για 500 θέσεις που ήθελε αρχικά ο Μητσοτάκης, κανείς από τους διαθεσίμους δεν απολύεται μέχρι να γίνουν, από ανεξάρτητους Οίκους, αξιολογήσεις των οργανογραμμάτων των Σχολών, με σφόδρα πιθανό ενδεχόμενο την τελική αποδοχή των 860 θέσεων που επιθυμούν οι Σχολές (όποιος πληρώνει υπαγορεύει και το πόρισμα).

        • Σωκράτης avatar
          Σωκράτης @ my way 16/06/2014 08:43:57

          O Μητσοτάκης (που δεν είναι από τους αγαπημένους! μου υπουργούς) δέχθηκε 550 -600, και για να μην τιναχθεί πρόωρα η κυβέρνηση. Τα υπόλοιπα είναι η "σάλτσα" για να τα καταπιεί ευκολώτερα ο αμετροεπής υπουργός. Όσο για τα οργανογράμματα των ΑΕΙ θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι. Λεφτά δεν υπάρχουν και δεν μπορούν να ζητούν από τα δικά μας. Των υπολοίπων 10 εκατ πολιτών Να θυμίσω ότι τα ΑΕΙ έχουν νέους πρυτάνεις εδώ και λίγες μέρες, διαφορετικής ακαδημαικής νοοτροπιας και στόχευσης από τους Πελεγρίνη, Μυλόπουλο κα

          • my way avatar
            my way @ Σωκράτης 16/06/2014 09:01:32

            Σύμφωνα με χθεσινοβραδυνή δήλωση της κυβερνητικής εκπροσώπου Σοφίας Βούλτεψη, αμέσως μετά την συνάντηση των δύο πολιτικών αρχηγών, υπήρξε συμφωνία για το επίμαχο θέμα η οποία είναι η εξής: Προκηρύσσονται αμέσως προς κάλυψη 600 θέσεις διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ. Όσο διαρκεί η προθεσμία της αξιολόγησης των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα και υποβάλλουν αιτήσεις για κάλυψη προκηρυγμένων θέσεων, δεν απολύεται – σύμφωνα με τη νομοθεσία - κανείς από όσους βρίσκονται σε διαθεσιμότητα. Tα οργανογράμματα που έχουν υποβάλει τα ΑΕΙ αξιολογούνται από ανεξάρτητο αξιολογητή μέσω της τεχνικής βοήθειας του ΕΣΠΑ. Αν από την αξιολόγηση προκύψουν και νέες θέσεις διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ, αυτές θα καλυφθούν με συμπληρωματική προκήρυξη. Τα ίδια ακριβώς έλεγε ο Λοβέρδος, Παρασκευή και Σαββάτο, στις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα.

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ my way 16/06/2014 09:15:45

            Αγαπητή my way Τα ίδια έγραψα κι εγώ σήμερα Ο Μητσοτάκης παρέμεινε στις 600 προκυρήξεις νέων θέσεων. Ο κ Λομβέρδος τις δέχθηκε, αντί των 830 που είχε προτείνει, με τον τρόπο που το πρότεινε Τα υπόλοιπα είναι η "πολιτική σάλτσα" για τον κ Λομβέρδο. (Αλλιώς, έπρεπε να παραιτηθεί)

          • my way avatar
            my way @ Σωκράτης 16/06/2014 09:20:03

            1) Αγαπητός, χωρίς καμμία αμφιβολία. 2) Ο χρόνος θα δείξει, ποιος διάβασε καλλίτερα πίσω απ' τις γραμμές της είδησης.

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ my way 16/06/2014 09:28:50

            Χίλιες συγνώμες. Πρόθεση μου ήταν να γράψω Αγαπητέ/αγαπητή αλλά... "ας όψεται ο δαίμων του διαδικτύου" και η κακή χρήση του πληκτρολογίου Χάρηκα την ανταλαγή απόψεων

  8. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 15/06/2014 11:12:24

    Δημοσιονομική ασφυξία ΚΑΙ συνεχίζει , τι δεν καταλαβαίνετε ?

  9. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/06/2014 11:15:47

    Τι περιμένουμε σε ένα ξεχαρβαλωμένο, διαλυμένο κράτος!!! Αυτοί που το διέλυσαν για να ελέγχουν την κοινωνία, τους πολίτες, τώρα να το διοικήσουν!!! Οι βιαστές του Έθνους στην εξουσία μαζί με μερίδα του λαού τη συνείδηση του οποίου εκπόρνευσαν!!! Η χώρα θα σωθεί μόνο μέσα από την επιχειρηματική δράση των πολιτών της. Οι αγορεύσεις και τα σχέδια των πολιτικών, όλων, αγορεύσεις δικολάβων σε επαρχιακά δικαστήρια. Να κλείσουμε τα αυτιά στους δικολάβους και να ασχοληθούμε με το μόνο αξίολογο, την παραγωγική δραστηριότητα. Μόνη πολιτική μας απαίτηση: Μακριά οι άχρηστοι πρωθυπουργο-υπουργο-δημοσιο-υπαλληλισκοι από το επιχειρείν, δημιουργείν, παράγειν.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Μανιάτης 15/06/2014 11:44:56

      Εδω που εχουμε φτασει εκεινος που θα παρει τη παρτιδα ειναι εκεινος που θα αντισταθει στη τροϊκα και την ΕΕ, τουλαχιστον στην αρχη. Μετα θα ακολουθησουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ γεγονοτα, εσωτερικα και εξωτερικα. Η πολιτικη καστα της χωρας παιζει με τη καυτη πατατα και ο ενας την πεταει στον αλλον γιατι σκεφτεται οτι αν σκασει στα χερια του δεν υπαρχει πολιτικο μελλον.... Ομως καποιος θα τη παρει και τοτε αναλογα με το βεληνεκες του θα οδηγησει τη χωρα η στον ολεθρο, η στη πεινα, η στο ξεπουλημα στη καλυτερη περιπτωση.... Με το διεθνες σκηνικο να καιγεται, με τις παραβιασεις που φτανουν στην Ευβοια, με το πετρελαιο να τραβαει την ανηφορα και εδω μεσα με τη ζωη να γινεται καθε μερα και ασφυκτικοτερη για τους πολλους, καποιοι θα κλεισουν τα ματια και θα κανουν το απονενοημενο για να σταματησουν αυτη τη κατασταση, θα ριξουν μια ψηφο τρελη απλα να τελειωνει η αναμονη και αυτο θα ειναι η απαρχη μιας καταστασης που μονο ο Θεος γνωριζει που θα οδηγησει τη χωρα......Παντως και ετσι ο βρογχος να σφιγγει σιγα σιγα και το βασανιστηριο του πνιγμου, δεν αντεχεται. Καπου θα γινει η στραβη, κατι ερχεται, ειναι ηλιου φαεινοτερον. Το χρονο δεν γνωριζουμε και τις λεπτομερειες των οποιων συναλλαγων.......

  10. Eva avatar
    Eva 15/06/2014 12:14:34

    Οταν κανανε τον Λοβερδο υπουργο δεν ειχανε ιδεα τι θα ελεγε? Εχω απορια...

  11. Eva avatar
    Eva 15/06/2014 12:43:26

    Το δημοσιο δεν το αγγιζεις. Ουτε αυτους με τα πλαστα πτυχια. Ουτε τους σκαναλωδως διορισθεντες Ουτε τους επιορκους. Ξερει κανενας απο σας ποσοι επιορκοι τιμωρήθηκαν? Ενας? Δυο? Μαλλον τρεις με τον ματατζη που χτυπησε την καθαριστρια.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Eva 15/06/2014 13:02:02

      φυσικά και διώχνεις αυτούς με τα πλαστά πτυχία και τους παράνομα διορισθέντες και τους επίορκους (όχι φυσικά αυτούς που βρίστηκαν με την γειτόνισσα - υπάρχει και αυτό στο νόμο για "συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας"!). δεν κάνεις όμως "ανθρωποθυσίες" παίζοντας ρουλέτα...

      • blackunder avatar
        blackunder @ foros1 15/06/2014 20:36:43

        Και καλα αυτοι που ειναι μέσα. Οι άλλοι που είμαστε εκτός, γεματοι μόρια για το ΑΣΕΠ, γιατί δεν έχουμε ευκαιρίες ίσες να διοριστούμε? Μηπως έπρεπε, αντί για πτυχία και γλώσσες να είχαμε ενταχθεί από νωρίς στις κομματικές νεολαίες? Ποιος έχει αντίρρηση να απολυθούν όλοι οι ΔΥ, ΟΛΟΙ, και προσληφθούν ισάριθμοι (ή και επιπλέον αν αντέχει η οικονομία) μόνο μέσω μορίων ή διαγωνισμών του ΑΣΕΠ? Αυτή θα ήταν δίκαιη μεταρρύθμιση αγαπητέ Αντώνη, και θα σε έστελνε στο 50%...

        • Eva avatar
          Eva @ blackunder 15/06/2014 21:56:58

          Σαφως και επρεπε να ειχατε ενταχθει στις κομματικες νεολαιες. Μου αρεσει που αναρωτιεστε.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Eva 15/06/2014 14:23:41

      έχουν φύγει πάνω από 1000 επίορκους, πλαστά δικαιολογητικά κλπ Το πρόβλημα είναι ότι δεν φεύγουν αυτοί που τους έβαλαν και δεν μιλώ για τα κόμματα...αλλά για Γ Γραμματείς, Υπηρεσιακά Συμβούλια κλπ Δεν μπορεί να είσαι παράνομος και όποιος εξέδωσε πέρασε θεώρησε και αποδέχτηκε την παρανομία να είναι στο απυρόβλητο ως Δ/ντης ή Γ Δ/ντης ή Γ Γραμματέας...όχι τόσο δούλεμα...

    • nohope@gmail.com avatar
      nohope@gmail.com @ Eva 15/06/2014 17:15:34

      Μπορεί αυτούς να μην τους άγγιξε . Άγγιξε όμως εκείνους που διορίστηκαν με ανοιχτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ . Αν δεν αποκαταστήσει την αδικία , και συνεχίσει να αφήνει τα λαμογια να δουλεύουν στο δημόσιο πολύ φοβάμαι πως η συνέχεια θα είναι οδυνηρή για την Νέα Δημοκρατία . Η κοινωνία διψάει για δικαιοσύνη . Ο κόσμος ΒΛΕΠΕΙ και και έχει αγριέψει...

  12. sender avatar
    sender 15/06/2014 12:53:28

    Ο Βενιζέλος θέλει να αυξήσει τα ποσοστά του για να μπορεί με την συνεργασία του με τον Σύριζα να απαιτήσει περισσότερα υπουργεία εκβιάζοντάς τον για διάλυση της συγκυβέρνησης.Κι'έτσι σήμανε σάλπισμα επιστροφής των πελατών του ΔΥ(τους αχάριστους!).Ολοι το καταλάβαμε βλέποντας την γκροτέσκ έκφραση δυσαρέσκειας του Λοβέρδου(αυτοί από την πόρτα φεύγουν και μπαίνουν από το παράθυρο).Κάποιοι θέλουν το πασοκ σε ρόλο ρυθμιστή και διαλύτη.Τα χρόνια αυτά της έκπτωσης αξιών,εμείς οι πολίτες υπολοίπου Ελλάδος, δεν νομίζω ότι μπορούμε να βοηθήσουμε.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/06/2014 13:45:32

    Θα ξαναπούμε ότι το ζήτημα των διαθεσιμοτήτων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. Επειδή ακριβώς δεν είναι οι τροικανοί δέχθηκαν να προσληφθούν με αναλογία 1 : 1 νέοι υπάλληλοι για όλους όσους θα απολυθούν. Οι τροικανοί θεώρησαν ότι εμπόδιο στην παραγωγικότητα του Δημοσίου είναι η μονιμότητα,η πεποίθηση δηλαδή των υπαλλήλων ότι θα φύγουν άπαξ και προσληφθούν μετά 35 χρόνια με σύνταξη. Απαίτησαν λοιπόν να απολυθούν κάποιοι για να σπάσει το ταμπού της μονιμότητας και ας προσληφθούν άλλοι στη θέση τους.Αυτό από πολλούς δικούς μας θεωρείται ακατανόητο,ανθρωποθυσίες κτλ γιατί πιστεύουν ότι δεν πρέπει να απολύεται κανείς. Κάθε συζήτηση για λεφτά εν σχέσει με τις απολύσεις είναι αποπροσανατολιστική γιατί πολύ εύκολα οι αντίπαλοι μπορούν να αποδειξουν ότι τα ποσα που κερδίζονται είναι ασήμαντα. Πρόκειται για τη "νεοφιλελεύθερη ιδεοληψία" όπως την αποκάλεσε ο Κατρούγκαλος που έχει ο υπόλοιπος πλανήτης ότι οι θέσεις εργασίας δεν πρέπει να είναι μόνιμες. Είπε λοιπόν η τρόικα μεταφέροντας την ιδεοληψία του πλανήτη στην Ελλάδα : από τους 600.000 υπαλλήλους που έχετε απολύστε το 2% ,όχι παραπάνω το 2% ήτοι 15.000 και προσλάβετε 15.000 ΑΛΛΟΥΣ.Κέρδος για τον προυπολογισμό ΜΗΔΕΝ.Απλά σπάει το ταμπού της μονιμότητας.Αυτό από κάποιους εδώ θεωρείται (και είναι) απειλή εναντίον και των 600.000.Αυτό θέλει και η τρόικα - να αισθάνονται και οι 600.000 την απειλή και να δουλεύουν.Βεβαίως μπορεί και να καταψηφίσουν αυτούς που έφεραν την απειλή.Αλλά αυτό ΔΕΝ ενδιαφέρει την τρόικα. Και είπαν επίσης στην Ελλάδα διαλέχτε ΕΣΕΙΣ με δικά σας κριτήρια τους 15.000 πιο άχρηστους ή λιγότερο χρήσιμους και διώξτε τους και προσλάβετε άλλους 15.000 πιο χρήσιμους,ειδικευμένους,αριστούχους,ότι θέλετε.Δεν ανακατευόμαστε.Εμεις θέλουμε να φύγουν 15.000 και να έλθουν άλλοι 15.000 στη θέση τους. Αυτό λοιπόν το απλό η Ελληνική Δημοκρατία ΔΕΝ μπορεί να το κάνει και αυτή είναι όλη η ιστορία. Και εάν δεν ήταν η ΕΡΤ και ο Άδωνις θα είμαστε πολύ πίσω.Η ιστορία θα γράψει ότι από όλα τα μέτρα του μνημονίου αυτό που προκάλεσε τα περισσότερα προβλήματα ήταν κάτι που ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΙΖΕ ΤΙΠΟΤΑ αλλά ήταν ένδειξη του μεγαλύτερου ελλείμματος της Ελλάδος του ελλείμματος αξιοπιστίας.

    • Nαπαίος avatar
      Nαπαίος @ ψυχραιμια 15/06/2014 14:11:29

      Αυτό που λες είναι όμως ευθύνη *και* της τρόικας. Γιατί αν πας σε ένα διεφθαρμένο και πελατειακό σύστημα και τους λες 'αυτά είναι τα προαπαιτούμενα (σε χρήμα, αριθμό απολύσεων κλπ), βρεστα και δεν με νοιάζει πως' ουσιαστικά επιτρέπεις σε αυτό το σύστημα να συνεχίσει τις πελατειακές σχέσεις εξουσίας με άλλα διακυβεύματα. Απλά από εκεί που 'πούλαγε' θέσεις εργασίας και προνόμια, πουλάει τώρα να μην σε απολύσουν. Δηλαδή οι εξαρτήσεις αυξάνονται. Αλήθεια, ξέρεις εσύ πως θα επιλέγονταν αυτοί οι 15χιλ; Γιατί κάτι μου λέει ότι στην λίστα θα έμπαιναν οι πιο απροστάτευτοι, οι μη συνδικαλισμένοι, οι λιγότερο κομματισμένοι. Άσε φίλε, το σύστημα δεν αλλάζει επειδή μια τρόικα του είπε 'άλλαξε ρότα'. Αν αλλάζεις τους στόχους σε ένα σύστημα, απλά του επιτρέπεις να ανανεώνεται. Γι αυτό και αυτοί που κανονικά πρώτους θα έπρεπε να ξεσκίσει η τρόικα (καρτέλ, μιντιάρχες, δικομματισμός) είναι οι καλύτεροι πελάτες της. Που αλλού θα βρίσκαν καλύτερα. Ένα πελατειακό διαπλεκόμενο σύστημα έχει γίνει ξαφνικά 'ευρωπαϊκό' και 'μεταρρυθμιστικό', 'εγγυητής σταθερότητας'. Αυτές οι συζητήσεις περί καθαριστριών και διαθεσιμότητας είναι περί όνου σκιάς. Ούτε θα βρουν τα εκατομμύρια δουλειά επειδή θα σπάσει 'το ταμπού της μονιμότητας' που γράφεις. Μας έχουν εγκλωβίσει σε μίζερες συζητήσεις, μας κάνουν ανθρωποφάγους (να επιχαίρουν οι μισοί που απολύονται καθαρίστριες και οι άλλοι μισοί που μπαίνει κόσμος φυλακή για χρέη), ενώ αυτοί κυβερνάνε από βδομάδα σε βδομάδα, μπας και κανένα τρίμηνο η ανεργία πέσει 0.1% για να το βαφτίσουν ανάκαμψη και κάνουν εκλογές. Και οι ευθύνες των Ευρωπαίων είναι τεράστιες: Από εκεί που το ευρώ και η ΕΕ θα γινόταν η εξωτερική δύναμη που θα άλλαζε την χώρα, τελικά τσιμέντωσε αυτούς που την κατέστρεψαν. Και αν τολμήσεις να πεις κάτι, είσαι και λαϊκιστής. Αηδία και απελπισία.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ψυχραιμια 15/06/2014 14:32:51

      Σωστό ως σύλληψη λάθος εφαρμογή ....: -δεν μπορεί το διευθυντήριο του χθες να αξιολογεί -δεν μπορεί να λες 1:1 και να έχεις 64,023 ΙΔΟΧ και 6,000+με προσωρινές (...αιώνιες διαταγές) και ΜΚΟ (ελέω ΕΣΠΑ) για να προσλαμβάνεις ακόμα και χθες (2013) χωρίς ΑΣΕΠ -οι πάνσοφοι κυβερνώντες δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι έχω τους ίδιους Δ/ντες τα τελευταία 15 χρόνια ...πλην όσων συνταξιοδοτήθηκαν; -γιατί αύριο το πρωί δεν βγάζουν ένα Νόμο που να λένε ότι όσοι είναι πάνω από 60 (22.841 άτομα) σπίτι τους; ....γιατί έτσι δεν θα έχουν το βαθύ κράτος των εξυπηρετήσεων....για να μην δουλευόμαστε Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι ότι δεν ξέρουν αλλά ότι δεν θέλουν...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Ο Ιθαγενής 15/06/2014 19:06:19

        Επίσης επειδή είναι ανίκανοι ή ακόμα χειρότερα απρόθυμοι να βρουν τους διορισμένους με πλαστά δικαιολογητικά ή με πράνομες συμβάσεις δε μπορούν να απολύουν μόνιμους του στενού δημόσιου τομέα διορισμένους με ΑΣΕΠ.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Γιώργος 15/06/2014 22:08:46

          συγνώμη αλλά και με ΑΣΕΠ και με πλαστά δικαιολογητικά αν δεν με απατά η μνήμη μου πχ δημοτική αστυνομία κ.α. βρέθηκαν....

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Ο Ιθαγενής 16/06/2014 08:00:33

            Εννοείται ότι όσοι χρησιμοποίησαν πλαστά πτυχία πρέπει να απολυθούν και μαζί τους όλοι αυτοί που τους διόρισαν. Δε σας κάνει εντύπωση ότι στους εκπαιδευτικούς δεν έχουν βρεθεί πλαστά πτυχία;;; Γιατί άραγε;; Μήπως επειδή οι διορισμοί ήταν ΠΑΝΤΑ αξιοκρατικοί, είτε ΑΣΕΠ λεγόταν αυτό είτε επετηρίδα;;; Όταν μιλάω για ΑΣΕΠ, μιλάω μόνο για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

    • george avatar
      george @ ψυχραιμια 15/06/2014 16:00:15

      α ρε ψυχραιμια ποσο δικαιο εχεις!!κατεμε λες ολο το ζουμι της υπόθεσης!!για 15000 τεμπελχανάδες διαλυεται η χωρα και η παραταξη...

      • Eva avatar
        Eva @ george 15/06/2014 22:04:23

        Οι οποιοι ειτε μεινουν ειτε φυγουν συριζα ψηφιζουνε και ανταρσυα.

    • George N avatar
      George N @ ψυχραιμια 16/06/2014 10:20:30

      Επομένως τώρα η Τρόικα θα έπρεπε να είχε καταλάβει ότι η μονιμότητα δεν ήταν το βασικό εμπόδιο για την παραγωγικότητα στο δημόσιο. Ίσως κάποια μέρα ανακαλύψει ότι το Δημόσιο δεν έχει φτιαχτεί με σκοπό να παράγει κάτι και επομένως η παραγωγικότητα είναι λέξη άνευ περιεχομένου. Κάπου εκεί θα αρχίσει να συνειδητοποιεί το πρόβλημα αλλά και το πως κατάφερε την μεγαλύτερη και πιο ακριβή αποτυχία σε επιχείρηση διάσωσης ever. Μέχρι τότε θα ανακαλύπτει μυστήρια όπως της μη αύξησης των εξαγωγών παρά την σημαντική μείωση του εργατικού κόστους, την μη καταβολή φόρων και εισφορών, το απλό φορολογικό σύστημα που απαιτεί ένα φορολογικό νομοσχέδιο τον μήνα και άλλα.....

  14. Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά avatar
    Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά 15/06/2014 15:56:44

    Ο Μητσοτάκης στο συγκεκριμένο θέμα, που ακριβώς φταίει..;

  15. airman avatar
    airman 15/06/2014 16:15:52

    Ο Αντιπρόεδρος της παρούσας Κυβέρνησης γνωρίζει ότι άμα "τσιμπίσει" λίγο σε ποσοστά η "Ελιά" συγκεντρώνοντας διψήφιο ποσοστό - πράγμα καθόλου δύσκολο - μετά τις επόμενες εκλογές μπορεί να ζητήσει και τη θέση του Προέδρου της επόμενης Κυβέρνησης, δηλαδή του Πρωθυπουργού, εάν σε αυτή συμετέχει ο ΣΥΡΙΖΑ και το "Ποτάμι". Είναι απόλυτα λογικό για το χαρακτήρα του να το διεκδικήσει. Θα στριμώξει τον Αλέξη, προτάσσοντας επιχειρήματα του τύπου "δεν είναι αυτοσκοπός η εξουσία" και θέτοντας προαπαιτούμενα για μετεκλογική συνεργασία. Το "Ποτάμι", που κατ' αρχήν δε συνεργάζεται απευθείας με το ΣΥΡΙΖΑ, θα συνεναίσει. Και το σημαντικότερο, το σχήμα αυτό θα έχει και την ευλογία των Βρυξελλών. Εξάλλου ο ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει ήδη μίνι Πρωθυπουργό, τη Ρένα. Είναι δύσκολο να αντιπαρατεθεί ο Αλέξης το Σαμαρά με φόντο τη θέση του Πρωθυπουργού. Μόνο με μπαμπεσιά μπορεί να επιτευχθεί το "ποθούμενο". Και το ΠΑΣΟΚ (ΣΥΡΙΖΑ+"Ελιά"+"Ποτάμι") θα επανέλθει στην εξουσία και ο Σαμαράς να πέσει, οπότε το Μητσοτακέικο θα αρχίσει τις μπαλωθιές (κυριολεκτικά και μεταφορικά), θα τεθεί θέμα ηγεσίας και πάει λέγοντας. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι η "παρένθεση Σαμαρά" πρέπει να κλείσει σύντομα. Και αφού ο Αλέξης αποδεδειγμένα δεν μπορεί, ο Βενιζέλος ξέρει να βρει τον τρόπο. Υ.Γ. Ο Σαμαράς πιθανόν και να άργησε να κάνει πρόωρες εκλογές! Μήπως πρέπει να "εφευρεθεί" τρόπος και να χρεωθούν αλλού;

  16. η Dimi avatar
    η Dimi 15/06/2014 19:30:30

    Όντως, ξεθάρρεψαν τα πιάτα τα ρηχά και μάς ζητάνε σούπα.

  17. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 15/06/2014 19:46:13

    Οταν τον εσωσε ο Σαμαρας τον Βενιζελο απο τις ευθυνες του για τη Λιστα Λαγκαρντ ,με τη βοηθεια των κρατικοδιαιτων καναλιων που εβγαζαν το ασπρο μαυρο σας αρεσε. Τωρα ερχεται ο λογαριασμος. Το ΠΑΣΟΚ κυβερνα με 4% και δεν ειναι μονο οι υπουργοι του ,ειναι ενας στρατος γ.γ. υπουργειων ,οργανισμων ,συμβουλων κ.λ.π Μερικες φορες εντελως τυχαια ανακαλυπτω κατι ξεχασμενα κομματοσυκλα οτι ειναι ακομη τοποθετημενες σε ειδικες θεσεις και λεω ,η μονη σιγουρη δουλεια στη χωρα ειναι Πασοκ.

    • Eva avatar
      Eva @ ΜΑΡΑ 15/06/2014 22:01:42

      Και κατι γγ που ημουνα νια και γερασα και ακουνητοι ειναι. Σε υπουργεια μουρη.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ΜΑΡΑ 16/06/2014 13:34:14

      Αυτό το 4% που είπε και άλλος σχολιαστής παραπάνω από που προκύπτει?? Πριν μερικές μέρες, στις ευρωεκλογές πήρε 8,02%. Φυσικό είναι σε ενδεχόμενες εθνικές να πάρει παραπάνω. Ο Σαμαράς (που πήρε 22,72%) γιατί είναι "παντοδύναμος", και ο Βενιζέλος είναι 4% ?

  18. K.P. avatar
    K.P. 15/06/2014 23:06:03

    Δεν με ενοχλεί το γεγονός ότι τι ΠΑΣΟΚ (του 4% ή έστω του 8%) εξακολουθεί να κυβερνά. Με ενοχλεί το γεγονός ότι το βαθύ (μη νομίζετε ότι έχει μεταναστεύσει στο ΣΥΡΙΖΑ) και ανέγγιχτο ΠΑΣΟΚ (αντιλαμβάνεσθε ποιους εννοώ) θα κάνει και αξιολογήσεις σε διάφορους τομείς του Δημοσίου. Το αποτέλεσμα προφανές. Το πρώτο μήνυμα της αντεπίθεσης δόθηκε με τον ανασχηματισμό. Η αντίστροφη εκλογική πορεία ξεκίνησε.

    • Eva avatar
      Eva @ K.P. 15/06/2014 23:34:58

      Οχι για πολυ. Δυστυχως τα χειροτερα ερχονται.

    • K.P. avatar
      K.P. @ K.P. 15/06/2014 23:36:06

      Επιπροσθέτως, σημαντικό κομμάτι του βαθέως ΠΑΣΟΚ έχει μετακομίσει και στη σημερινή ΝΔ. Ετοιμάζεται όμως, δοθείσης της ευκαιρίας, προς επαναπατρισμό.

    • Franc- avatar
      Franc- @ K.P. 16/06/2014 11:32:52

      .Εγώ ανέκαθεν έλεγα οτι το βαθύ ΠΑΣΟΚ που τά 'φαγε ΟΛΑ με τον Πάγκαλο είναι στην ΝΔ . Στό Σύριζα πήγαν μόνο οι αγαθοί Πασόκοι που δεν έφαγαν σχεδόν τίποτε και τώρα πληρώνουν κι αυτοί μαζί μας το λογαριασμό των συγκυβερνητών του Σαμαρά...

  19. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 16/06/2014 10:56:18

    "Είναι φανερό ότι το ΠΑΣΟΚ παίζει το πιο βρόμικο παιχνίδι που έχει παίξει ποτέ και στο Μαξίμου κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου" Πώς κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου; Το ΠαΣοΚ ψηφίζει μοναχό του την την αθώωση των καταχραστών του δημοσίου;Μπορούν και κοιμούνται, διότι είναι ασυνείδητοι και ο "κυρίαρχος λαός" εξίσου κοιμισμένος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.