#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2012 17:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα παιχνίδια του Βενιζέλου απειλούν τη συνάντηση των πολιτικών αρχηγών



(Ανανεωμένο). Στο Μέγαρο Μαξίμου έφτασαν οι πολιτικοί αρχηγοί των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση προκειμένου να συμμετάσχουν στην πολύ κρίσιμη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο για τα νέα επώδυνα μέτρα που τίθενται σαν προϋπόθεση για τη χορήγηση νέας δανειακής στήριξης στην Ελλάδα.

Το κλίμα είναι βαρύ καθώς σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες συνεχίζονται τα προσωπικά παιχνίδια του Βενιζέλου. Για παράδειγμα διαπιστώθηκαν μεγάλες διαφορές στο 16σελιδο κείμενο της Τρόϊκα και στο 50σελιδο κείμενο στα ελληνικά που έστειλε η κυβέρνηση στους πολιτικούς αρχηγούς, ακόμα και στους αριθμούς (!!!).

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στο κείμενο της Τρόικα δεν υπάρχουν αναφορές σε 13ο και 14ο μισό, υπάρχουν όμως στο ελληνικό κείμενο. Γεγονός που αφενός δικαιώνει τον Σαμαρά αφού η Τρόικα φαίνεται να υποχωρεί στο θέμα αυτό και αφετέρου εκθέτει για μια ακόμα φορά τον Βενιζέλο που δήλωνε ότι αυτό το θέμα είχε λήξει από πέρυσι.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο Α. Σαμαράς δεν δέχεται ούτε ένα φόρο και επιμένει στην λήψη αναπτυξιακών μέτρων για την καταπολέμηση της ύφεσης. Η θέση του παραμένει επίσης σταθερή στο θέμα των συντάξεων. “Οι συντάξεις έχουν ήδη περικοπεί, η περαιτέρω μείωσή τους θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ύφεση“, η οποία “καταστρέφει τον κοινωνικό ιστό” δήλωσε χθες ο πρόεδρος της ΝΔ. Διαφωνεί επίσης στα σχέδια των Δανειστών για την δημιουργία ενός ειδικού Ταμείου στο οποίο θα βρίσκονται δεσμευμένα τα χρήματα τους προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι θα πηγαίνουν στην αποπληρωμή του χρέους.

Κατά την άφιξή του στην Ηρώδου Αττικού ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης άφησε εντονότατες αιχμές για τις προθέσεις των δανειστών της χώρας. «Ο χρόνος ως σημείο εκβιασμού από τους δανειστές μας, με προβληματίζει για τις βαθιές τους προθέσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά

 Τι προηγήθηκε

Μετατοπίσεις παρατηρούνται στο μεταξύ στις θέσεις των Δανειστών.

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών ανακοίνωσε ότι τις επόμενες μέρες θα διαθέσει κατ’ αρχήν μόνο 30 δισεκατομμύρια ευρώ για τη διασφάλιση των τραπεζών, στο πλαίσιο του PSI. Η έγκριση των υπολοίπων 100 δις ευρώ για τη διάσωση της Ελλάδας δεν θα τεθεί καταρχήν σε ψηφοφορία στη γερμανική Βουλή και θα γίνει το νωρίτερο στα τέλη Μαρτίου, αναφέρει η εφημερίδα επικαλούμενη κυβερνητικό στέλεχος. Αυτά επειδή η Μέρκελ φοβάται ότι δεν θα λάβει την απαιτούμενη πλειοψηφία από τον κυβερνητικό συνασπισμό για το σχεδιαζόμενο νέο πακέτο βοήθειας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal η Ευρωπαϊκή κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) έχει συμφωνήσει να ανταλλάξει τα ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου, που είχε αγοράσει στη δευτερογενή αγορά, σε τιμές χαμηλότερες της ονομαστικής αξίας τους, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει επιτυχής κατάληξη στις διαπραγματεύσεις για το «κούρεμα» των ομολόγων των ιδιωτών πιστωτών (PSI). Ως γνωστόν στο θέμα αυτό έχει αναφερθεί επανειλημμένως το antinews.

Το 50σελιδιο κείμενο της Τρόικα αποτελεί το συνολικό πακέτο με το οποίο εταίροι και δανειστές επιδιώκουν να δρομολογήσουν τις εξελίξεις στην ελληνική οικονομία και να δεσμεύσουν εκ των προτέρων τις πολιτικές δυνάμεις ότι θα το εφαρμόσουν σε κάθε περίπτωση πριν και μετά τις εκλογές.

Το πακέτο αυτό αν συμφωνήσουν οι πολιτικοί αρχηγοί θα πρέπει να εγκριθεί στην συνέχεια από την Βουλή, όπου όμως η κατάσταση είναι εκρηκτική όπως αναφέραμε

Διαβάζουν από τις 9.30 το πρωί !

Το προσχέδιο του νέου Μνημονίου έφτασε στα επιτελεία των πολιτικών κομμάτων νωρίς το πρωί.

Από τις μέχρι τώρα πληροφορίες, φαίνεται ότι το κείμενο αναφέρει μείωση 22% στους κατώτερους μισθούς και παλαιών και νεοεισερχόμενων.

Διατηρούνται 13ος και 14ος μισθός, επίσης διατηρούνται οι ωριμάνσεις (διετίες, πολυετίες), καθώς και τα βασικά επιδόματα (οικογενειακά, ανθυγιεινής εργασίας), τα οποία αναπροσαρμόζονται με το ύψος της κατώτερης αμοιβής μετά τη μείωση. Επομένως, θα έχουμε προοδευτικές μειώσεις στους μισθούς όλων των υπαλλήλων.

Η πρόταση για τις επικουρικές συντάξεις έχει πολλά σενάρια που θα παρουσιαστούν στο σύσκεψη.

1. Μείωση 10% στις κύριες και 5% στις επικουρικές συντάξεις.

2. Μείωση 5% στις κύριες και 10% στις επικουρικές.

3. Μεσοσταθμική μείωση 15% μόνο στις επικουρικές συντάξεις.

4. Μείωση 20% στις κύριες πάνω από 1.200 ευρώ.

Όπως και να έχει προτείνεται και η μείωση των επικουρικών αλλά και των κύριων συντάξεων.

Η μετενέργεια διατηρείται αλλά για τρεις μήνες και μετά πάμε σε συζητήσεις για ατομικές συμβάσεις εργασίας.

Επίσης, με πράξη νομοθετικού περιεχομένου καταργείται η μονιμότητα στις ΔΕΚΟ. Με τον τρόπο αυτό οι ξένοι «επενδυτές» αφού πέτυχαν την εσωτερική υποτίμηση με μείωση των μισθών, τώρα θα μπορούν να αγοράσουν μπιρ παρά τις δημόσιες επιχειρήσεις που θα είναι απαλλαγμένες από υπαλλήλους ανεπιθύμητους.

Φυσικά περιλαμβάνεται και η απόλυση αρχικά 15.000 υπαλλήλων κι έπεται συνέχεια.

Φαίνεται τέλος να κλείνει η περικοπή 1,1 δις στην υγεία, 400 εκατ. στην Άμυνα και άλλα 400 εκατ. στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Διαβάστε κι αυτό: Σενάρια μέτρων για …Νταχάου

Αντιδράσεις

Αν και δεν υπάρχει αυτή την στιγμή ολοκληρωμένη εικόνα  είναι βέβαιον ότι θα υπάρξουν έντονες ενστάσεις, κυρίως από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας. Στελέχη της ΝΔ χαρακτηρίζουν το κείμενο ως ιδιαίτερα "σκληρό".

Αν και κάποιοι παπαγάλοι στην κυβέρνηση λένε ότι αυτό είναι το κείμενο και δεν αλλάζει, εντούτοις τυφλές υπογραφές δεν πρόκειται κανείς να βάλει κάτω από ένα κείμενο που σίγουρα έχει πολλά θολά σημεία.

Κομματικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ που μετείχαν σε σύσκεψη στην Ιπποκράτους έκαναν λόγο για Μνημόνιο πιο σκληρό από ποτέ, “δυσβάστακτο για τον ελληνικό λαό”.

Ο Απόστολος Κακλαμάνης προειδοποίησε ότι η Εθνική Συλλογική σύμβαση δεν μπορεί να καταργηθεί με κανέναν νόμο που θα περάσει κατεπείγον το Σαββατοκύριακο και κάλεσε τον παριστάμενο υφυπουργό Οικονομικών Φ. Σαχινίδη να μεταφέρει αυτό το μήνυμα στον πρωθυπουργό και τους πολιτικούς αρχηγούς. «Αν μεθοδεύουν την έξοδο της Χώρας από την ευρωζώνη, να έχουν την στοιχειώδη εντιμότητα, αναφέρομαι στους πολιτικούς αρχηγούς και όχι στους κυρίους της τρόικας, να το πουν καθαρά, αν θέλουν ελληνικό λαό να περιέλθει στην ταπείνωση και τον αυτό-εξευτελισμό του έθνους» είπε πριν από λίγο.

Αργά το θυμήθηκαν βέβαια οι πασόκοι. Ήταν αυτοί που άνοιξαν την πόρτα και μπήκε μέσα η τρόικα, αυτοί που έφεραν τη θύελλα στη χώρα. Σιγά μην το παίξουν και αντιμνημονιακοί τώρα. Διότι άλλο τα λόγια κι άλλο οι πράξεις. Αν έχουν τα κότσια, ας ρίξουν την κυβέρνηση, ας μην ψηφίσουν το Σαββατοκύριακο το Μνημόνιο.

Πηγές τέλος από το ΛΑΟΣ, ανέφεραν ότι οι επιτελείς του Γιώργου Καρατζαφέρη περιμένουν την επίσημη μετάφραση του κειμένου -το οποίο είναι γραμμένο στην αγγλική γλώσσα- από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Εξωτερικών, προκειμένου να προσέλθει ο κ. Καρατζαφέρης στη σύσκεψη των αρχηγών.

Που θα κάτσει η μπίλια θα το γνωρίζουμε σύντομα. Πιθανότατα, όμως, ούτε και σήμερα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. epi avatar
    epi 08/02/2012 11:06:48

    Ο γνωστός "κούριερ" το έφερε; Χάθηκαν τα e-mail;

  2. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 08/02/2012 11:14:01

    ΦΤΑΝΕΙ!!!!
    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!!
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΗ ΠΟΛΥ, ΜΑΖΕΜΕΝΗ!!!...
    ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;
    ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΑΠΟΛΥΟΥΝ, ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ;;;!!!
    ΚΑΙ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ;;;... ΔΩΡΟ;;;...

  3. sceptic avatar
    sceptic 08/02/2012 11:18:08

    Οποιος υπογράψει τα παραπάνω τελείωσε πολιτικά...μια για πάντα....

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ sceptic 08/02/2012 11:44:13

      εσείς της ΔΗ.ΣΥ έχετε τελειώσει προ πολλού!!!!!!!!!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ sceptic 08/02/2012 12:05:07

      Με τη λογική αυτή , αν υπογράψει ο Αντώνης Σαμαράς θα κερδίσει το σεβασμό μου. Γιατί θα θυσιάζει το πολιτικό του μέλλον για το καλο της χώρας!

      Επίσης , θα είμαι βέβαιος πως η υπογραφή ήταν η μόνη λύση: γιατί να δεχτεί κάτι που θα ήξερε πως θα ήταν καταστροφικό και για τη χώρα και για εκεινον προσωπικά? Απλή λογική...

      Αλλα αφήστε να δουμε τι θα γίνει.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/02/2012 17:02:27

        Ωραία σοφιστεία αλλά δεν επέχει θέση επιχειρήματος. Όπως όλες οι σοφιστείες άλλωστε μιας που σοφιστεία είναι η λεκτική τέχνη διαστρέβλωσης του πραγματικού νοήματος των λεχθέντων..

        • Y. avatar
          Y. @ Γεώργιος Τ. 08/02/2012 20:48:09

          Μεγάλε αφιέρωσες

      • Ανδρέας Νάκας avatar
        Ανδρέας Νάκας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/02/2012 18:08:13

        Το να εκβιάζεται το σκέφτηκες; Δεδομένου ότι τα μεγαλύτερα πολιτικά σκάνδαλα αφορούν σε γερμανικές εταιρίες είναι λίγο δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι δεν το εκμεταλλεύεται η αδίστακτη Γερμανική κυβέρνηση. Προσωπικά πιστεύω ότι η Γερμανία ελέγχει πλήρως το ελληνικό πολιτικό σύστημα χρόνια τώρα, κάτι που αυτή τη στιγμή "εξαργυρώνει" μέσω εκβιασμών.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ανδρέας Νάκας 08/02/2012 19:17:00

          Τραβηγμένο λίγο. Αλλωστε ο Σαμαράς ήταν έξω απο το παιγνίδι για χρόνια ,με τί να τον εκβιάσουν?

          • Ανδρέας Νάκας avatar
            Ανδρέας Νάκας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/02/2012 19:57:29

            Ναι ίσως είναι τραβηγμένο αλλά ιδιαίτερα πιθανό ακόμη κι αν δεν μπορούμε - δεν έχει και νόημα- να υποθέσουμε ποιο θα μπορούσε να είναι το αντικείμενο εκβιασμού .. Σε κάθε περίπτωση θεωρώ πολύ περισσότερο τραβηγμένο ο Σαμαράς να πιστεύει πραγματικά ότι υπάρχει δυνατότητα αναδόμησης της χώρας με το δεύτερο μνημόνιο που είναι πολύ χειρότερο από το πρώτο που δεν ψήφησε.

        • Ταραχή avatar
          Ταραχή @ Ανδρέας Νάκας 08/02/2012 22:01:27

          Κι αυτός καλά του επιλέγουμε τους αρχηγούς στην ΝΔ;

  4. ΠΑΛΛΗΞ avatar
    ΠΑΛΛΗΞ 08/02/2012 11:19:16

    Διαβάστε και τι λένε οι ξένοι στις Βρυξέλες


    ECB to Make Concessions on Greek Debt
    By STEPHEN FIDLER

    BRUSSELS—The European Central Bank has made key concessions over its holdings of Greek government bonds that will contribute to a reduction of the country's debt burden, according to people briefed on Greece's ongoing debt-restructuring negotiations.

    The ECB has agreed to exchange the Greek government bonds it purchased in the secondary market last year at a price below face value, provided the debt restructuring talks under way find a successful outcome.

    The ECB won't make a loss on the transaction, but it is not clear whether the bank will exchange the bonds at the below-par price at which it purchased them or whether it will make a profit, these people said.

    The idea is for the ECB, in effect, to exchange the Greek bonds it holds for bonds of the European Financial Stability Facility, the euro zone's temporary bailout fund. The ECB will hold the highly rated EFSF bonds on its balance sheet in place of the Greek bonds it bought as part of its Securities Market Program.

    The EFSF will not hold the Greek bonds on its balance sheet, but will return the bonds to Greece and Greece will then agree to repay the EFSF for the purchase price of the bonds.

    The arrangement could reduce Greece's debt by as much as €11 billion, euro-zone officials estimate—the difference between the ECB purchase price of the bonds and their face value—though the actual reduction could be smaller. An expected accord that now appears close to conclusion would reduce debt to private bondholders by an estimated €100 billion, provided there is a large take-up of the offer by private creditors.

    However, the people briefed on the negotiations said that national central banks of the euro zone-estimated to hold in their investment portfolios some €12 billion in Greek bonds-will not participate in any debt reduction exercise, implying they will insist on being paid in full.

    The ECB has, until now, resisted participation in what has been called "official-sector involvement"—official contributions to easing Greece's debt burden—because it has been worried about setting a precedent, analysts said.

    Under its Securities Market Program, the ECB has purchased €219.2 billion of bonds, also including government bonds of Portugal, Ireland, Spain and Italy.

    Its way to making the concession has been eased because pressure on the ECB from governments and financial markets to make further purchases has lifted considerably since the rally in government-bond markets after the ECB offered three-year funds to banks in December, the analysts said.

    Meanwhile, a German proposal for Greece's bailout loans to be paid first into an escrow account that will pay interest to creditors before being directed to the Greek budget has gained support among other official creditors-but Greece has yet to agree the idea, these people said.

    "The escrow account is an indirect oversight of Greece by Germany," said Greek opposition leader Antonis Samaras. "I have a problem with that."
    The account would then be used first to repay Greece's debts before disbursing money to fund government operations.

    Analysts said this approach would ensure official and private creditors were paid before the Greek government touched the money.

    They said it also makes any future threat to withhold aid payments from the Greek budget more credible, because payments could be suspended without causing a debt default that would shake government bond markets across the euro zone.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/02/2012 11:36:57

    Είναι μεγάλο λάθος η εκχώρηση ΔΕΚΟ σε ξένους. Το έγκλημα έχει προμελέτη, αλλά είναι λάθος. ΔΕΗ. ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ είναι πράγματα που φτιάχτηκαν για να ζούμε, για να υπάρχουμε.

    Είναι παραμύθι τα περί απελευθέρωσης της ενέργειας. Φανταστείτε να ζητήσουν από το Ισραήλ να "απελεθερώσει" την δικιά του ΔΕΗ. Φανταστείτε την "απελευθέρωση" της δικιάς μας ΔΕΗ σε "Ευρωπαϊκό" περιβάλλον. Καλύτερα να την πετάξουμε. Θα είναι λιγότερο προσβλητικό.

    Οι κακοί Αμερικάνοι μας (η Ούλεν) βοήθησαν να φτιαξουμε την Ούλεν (που έγινε μετά ΕΥΔΑΠ) για να έχουν νερό Αθηναίοι και πρόσφυγες του 22

    Η ΔΕΗ ξεκίνησε σαν θυγατρική της αγγλικής Πάουερ και μετά τον πόλεμο έγινε ΔΕΗ.

    Για να τα δώσουμε στους φίλους Γάλλους και Γερμανούς; μα είμαστεμε τα καλά μας; Μόνο εμένα ενοχλεί αυτό το πράγμα;

    Χαρίστε τις ΔΕΚΟ σε Έλληνες, χωρίς δικαίωμα μεταπώλησης. Καλύτερα θα είναι. Καλύτερα στον χειρότερο Έλληνα διαπλεκόμενο από ότι σε ξένο. Δεν υπάρχει σπάνια ξένη τεχνογνωσία. Μην σπάσετε την ΔΕΗ είναι λάθος που όταν το κάνετε, δεν θα μαζέυεται. Τα γαλλικά κοράκια της ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ καραδοκούν από την εποιχή Σημίτη (ή και Μητσοτάκη). Μερικά έχουν και έλληνες μεσάζοντες. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ archaeopteryx 08/02/2012 12:39:28

      Μπορείς όμως να μου λύσεις μιά απορία?

      Πριν απελευθερωθούν οι τηλεπικοινωνίες , οσο ήταν μονοπώλιο του ΟΤΕ, για μιά νέα σύνδεση, ή ακόμα και για μεταφορά, έπρεπε να βάλεις μέσο και να και να λαδώσεις ,αν δεν ήθελες να περιμένεις χρόνια!

      Σήμερα , με την αγορά ελεύθερη, οχι μόνο έχουν σύνδεση και τα δέντρα , αλλα οι τιμές είναι τοσο προσιτές που έχουν τηλέφωνο ακόμα και τα μικρά παιδιά.

      Για να μην πουμε για το κοσμάκη που δουλεύει σε όλο το φάσμα της αγοράς κινητής/σταθερής τηλεφωνίας (Παροχοι, μεταπωλητές ,καταστήματα, service,διαφημιστές ,αξεσουάρ κλπ)

      Το μόνο αρνητικό ήταν πως οι υπάλληλοι του ΟΤΕ έχασαν τα γρηγορόσημα που έπαιρναν τον παλιό καλό καιρο...

      Αν μπορείς εξηγησέ σε εμένα τον αφελή ,γιατί δεν είναι λογικό να περιμένω το ίδιο και με την απελευθέρωση των αρμοδιοτήτων και άλλων ΔΕΚΟ.

      Αν βέβαια πρόκειται να μου διαβάσεις κανένα φυλλάδιο της ΑΔΕΔΥ ή της ΓΕΝΟΠ ,αστο καλύτερα ,μην κάνεις τον κόπο να ασχοληθείς μαζί μου...

      ΥΓ: Το "Χαρίστε τις ΔΕΚΟ σε Έλληνες, χωρίς δικαίωμα μεταπώλησης" ακούγαται ωραίο ,αλλα το ξέρεις πως δεν γίνεται. Τι να γίνει ,έχουμε επιλέξει την ΕΕ και την ελεύθερη οικονομία, όχι τη Β.Κορέα.

      • abcd avatar
        abcd @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/02/2012 13:54:55

        Ανόητη μα εντελώς ανόητη η σύγκριση σου .
        Το δικαίωμα στις φθηνότερες τιμές το απέκτησαν γιατί απαγόρευσαν στον κρατικό ΟΤΕ να κάνει μειώσεις και προσφορές αφού φυσικά τον είχαν αναγκάσει σε μεγάλες αυξήσεις ώστε να φανεί πως οι τάχα ιδιωτικές με κρατικά δάνεια χωρίς υποδομές είναι πιο ελκυστικές.
        Το ότι κάποτε ήταν δύσκολο να βάλεις γραμμή ευθύνονταν και η έλλειψη υποδομών αλλά κυρίως η έλλειψη τεχνολογίας , όταν αναπτύχθηκε η τεχνολογία με τις ψηφιακές γραμμές έγινε και πιο εύκολο να έχουν περισσότεροι τηλέφωνο και πιο γρήγορα αφού αύξησε την δυνατότητα και την χωρητικότητα του δικτύου του ο ΟΤΕ ώστε να μπορεί να το κάνει .

        Και να σε ρωτήσω κάτι ; Την δεκαετία του 70 η και πιο πριν είχαν όλοι την δυνατότητα να έχουν αυτοκίνητο ; Τι άλλαξε στην πορεία ;Μήπως η τεχνολογία κατασκευής τους που τα κατέστησε πιο προσιτά ; Μην γράφουμε λοιπόν ότι να'ναι για να βγάλουμε μίσος για κάθε τι δημόσιο που έτυχε να είναι κερδοφόρο.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ abcd 08/02/2012 14:12:26

          Οι νεοφιλελεύθεροι έχουν πάντα επιλεκτική μνήμη, δεν το ήξερες αυτό; Έτσι και ο φίλος μας παραπάνω, "ξεχνάει" ότι η πολυετής αναμονή για τηλέφωνο δεν έχει να κάνει με την απελευθέρωση της αγοράς, αλλά με την αναλογική τηλεφωνική υποδομή. Όταν ο ΟΤΕ άρχισε να αντικαθιστά τα κέντρα του με ψηφιακά, δεν υπήρχε καμία αναμονή για γραμμή. Και, φυσικά, αυτή η αντικατάσταση προηγήθηκε τουλάχιστον 10-12 χρόνια της απελευθέρωσης της αγοράς.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Αυριανιστής 08/02/2012 14:41:56

            Στις δεκαετίες `60,`70, και αρχές `80, γνωρίζω πολύ καλά, πως παρά την αναλογική τεχνολογία, στην Αμερική σου έβαζαν τηλ. γραμμή αυθημερόν (και χωρίς να χρειάζεσαι μέσο βουλευτή).
            Άρα;

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Αυριανιστής 08/02/2012 20:09:25

            Περίπου, απάντησε ο S.A., εγώ, απλώς εξειδικεύω: Μέχρι το '70 υπήρχαν περιοχές με μεγάλο πρόβλημα. Το 1970 λειτούργησε ο δορυφορικός σταθμός της Σκάρφειας (Θερμοπυλών). Παράλληλα έγινε μεγάλη προσπάθεια και στις λοιπές ΤΠΚ υποδομές, και η Ελλάδα έγινε από τις πλέον προηγμένες χώρες, ως προς τις συνδέσεις. Χάθηκαν και οι χειροκίνητες συνδέσεις. Μέχρι το 1980 η κατάσταση ξαναβάλτωσε.

          • Ταραχή avatar
            Ταραχή @ Αυριανιστής 08/02/2012 22:11:06

            Πες τα χρυσόστομε

      • Θεμιστοκλής avatar
        Θεμιστοκλής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/02/2012 14:22:04

        εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.....

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Θεμιστοκλής 08/02/2012 20:04:39

          Πάντως , και να μην είχαμε στοιχεία (επιτέλους) για των απίστευτο αριθμό των Δ.Υ που έχουμε στην Ελλάδα , θα τον μαντεύαμε μετρώντας σας εδώ μέσα!

    • manos avatar
      manos @ archaeopteryx 08/02/2012 15:27:09

      Αρχαίε,

      Ο έλεγχος του νερού είναι το χειρότερο απ'όλα.
      Θα μας κάνουν Βολιβία και Βενεζουέλα.

  6. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 08/02/2012 11:39:14

    Oι συνταξιούχοι που λες είναι των συντάξεων άνω των 1200€. Και δεν είναι γεροντάκι κάποιος που βγαίνει στη σύνταξη στα 52 του.
    Τι πρέπει να πούμε για το 1.000.000 ανέργους, που οχι 1200€, δεκάρα τσακιστή δεν έχουν στην τσέπη, με οικογένειες, με παιδιά , με υποχρεώσεις, τι να πούμε για τους άνεργους επιστήμονες που ξενητεύονται κλπ...
    όλοι θέλουμε να μην κοπεί τίποτα από το μισθό ή τη σύνταξη. Κάποιος πρέπει όμως να δουλεύει και να πληρώνει τους μισθούς και τις συντάξεις ειδικά του Δημοσίου. Και ποιός λες να είναι αυτός; Πάντως όχι ο Δ.Υ. , αλλά ο ιδιωτικός τομέας.
    Άρα για να μην κόβονται συντάξεις και μισθοί, ας κοιτάξουμε πως θα ενισχύσουμε τον ιδιωτικό τομέα.
    Αυτό είναι το σημερινό διακύβευμα, για να πάρει μπροστά η οικονομία και όλα τ΄αλλα θα διορθωθούν, νάσαι σίγουρος.

    • stavrosm avatar
      stavrosm @ Απλή σκέψη 08/02/2012 15:05:07

      Δεν θεωρώ τον εαυτό μου γεροντάκι,καταφερα να βγω στη σύνταξη απο τον ιδιωτικό τομέα στα 63 μου και παιρνω σύνταξη πάνω απο € 1200.
      Δεν μου τα χαρίζει το ΙΚΑ, μου τα κρατούσε τοσα χρόνια και αν τα ειχα σε ιδιωτική επένδυση τωρα θα ζούσα σαν τον Benny.
      Δεν καταλαβαίνω την λογική του να τους εξισώσουμε όλους προς τα κάτω

      • Lampros avatar
        Lampros @ stavrosm 08/02/2012 15:25:33

        +100000 και ειμαι 32...

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ stavrosm 08/02/2012 17:23:37

        Η κρίση φίλε μου, είναι ζούγκλα, φέρνει φτωχοποίηση, φέρνει παραβατικότητα, κάνει τον άνθρωπο άγριο θηρίο για να επιβιώσει ...
        να παρακαλάς να μείνεις με αξιοπρεπή σύνταξη για σένα και την οικογένειά σου.
        Αλλά σκέψου τον εαυτό σου νάχει μόνο αυτός και ν΄απολαμβάνει υψηλή σύνταξη ή μισθό και ο διπλανός σου να μην έχει να ταΐσει τα παιδιά του. Τί νομίζεις, θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια, ή θα μπουκάρει στο ζεστό σου σπιτικό και θα απειλήσει την ίδια σου τη ζωή αν δεν του δώσεις κι΄αυτού να ζήσει.
        Άστα να πάνε ...
        Έτσι μας κατάντησαν....

    • Romios avatar
      Romios @ Απλή σκέψη 08/02/2012 17:33:15

      Ποιός σου τα είπε αυτά ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ.
      Πληρώθηκα τον Ιανουάριο με μειωμένο τον μισθό μου που είναι πολύ - πολύ πιό κάτω από τα ..... ποιά είπες; τα χιλια διακόσια;
      Άνθρωπέ μου αν δεν ξέρεις μη "γαυγίζεις" γιά τους συνταξιούχους!
      Πρέπει να ντρέπεσε γιά τις ανακρίβιες που λες.
      Ο χαρακτηρισμός αντιπροσωπεύει μόνον τα ανακριβή γραφόμενά σου

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Romios 08/02/2012 22:01:14

        Δεν μιλάμε για περικοπή μισθού στο σχόλιο, αλλά για περικοπή συντάξεων που υπερβαίνουν τα 1200€.
        τουλάχιστον αυτό ακούστηκε οτι συζητιέται με την τρόϊκα.
        Μήπως δεν καταλαβαίνεις τι λέμε;

      • Ταραχή avatar
        Ταραχή @ Romios 08/02/2012 22:04:47

        Αυτοι οι συνταξιούχοι ξέρεις πόσα άνεργα νειάτα τρέφουν από αυτά που κανείς δεν τα νοιάζεται;

    • Ταραχή avatar
      Ταραχή @ Απλή σκέψη 08/02/2012 22:03:14

      Βέβαια βέβαια όλη στη φτώχια γραμμή για τα συσίτια εμπρός με βήμα γοργό.

  7. sceptic avatar
    sceptic 08/02/2012 11:56:18

    Καλά τότε το αλλάξω...Οποιος υπογράψει τα παραπάνω μέτρα θα είναι και ο επόμενος πρωθυπουργός....

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ sceptic 08/02/2012 14:09:12

      ο επόμενος πρωθυπουργός θα είναι ο Αντώνης Σαμαρας.
      για πολλά χρόνια...

      • Θεμιστοκλής avatar
        Θεμιστοκλής @ Iokasti@gr 08/02/2012 14:19:21

        Αν δεν υπογράψει , θα είναι σίγουρα.

      • ακοματιστος avatar
        ακοματιστος @ Iokasti@gr 08/02/2012 17:52:08

        Με αυτο το πλευρό να κοιμάσαι "αν" ο Σαμαρας υπογραψει , θα τελειωσει και το παραμυθάκι γι'αυτον πριν ακομα αρχίσει!!!!
        Νομιζω να έχει την εξυπνάδα να το καταλάβει και ο ίδιος, γιατί καλά ο ΓΑΠ δεν ήθελε καμμία πολιτική καρριερα στην Ελλάδα , διατεταγμενο σχέδιο εκτελουσε ο "άνθρωπος" αν ομως ο Σαμαράς διαφέρει τότε είρθε ή ώρα να το αποδείξει έστω και τώρα, "καλιο αργά παρά ποτέ" αλλιώς να είναι έτοιμος και αυτος για το ΓΟΥΔΙ!!!

  8. GIKON avatar
    GIKON 08/02/2012 12:00:24

    Αδυνατώ να κατανοήσω το πως ο απίθανος ΓΑΠ, αφού κατέστρεψε την Ελλάδα και τουλάχιστον μια γενιά ελλήνων, κατάφερε να μας σύρει και, μέχρι στιγμής, να μας εγκλωβίσει στον φαύλο κύκλο της αδιέξοδης μνημονιακής πολιτικής.
    Αδυνατώ να κατανοήσω το πως η ΝΔ από διαφαινόμενη λύση του προβλήματος κατάφερε να αποτελέσει μέρος του.
    Αδυνατώ να κατανοήσω το πως ένα ενδοπασοκικό πρόβλημα καταφέραμε να το κάνουμε και ενδονεοδημοκρατικό.
    Αδυνατώ να κατανοήσω το πως τα σαθρά επιχειρήματα, των ΓΑΠ, Παπακωνσταντίνου, Πεταλωτή, Βενιζέλου, Μόσιαλου, λοιπών μνημονιακών αστέρων του ΠΑΣΟΚ και των άλλων προθύμων δυνάμεων, περί ευλογημένου μνημονίου, σωτηρίας της χώρας, δραχμής ή ευρώ, χρεωκοπίας, πτώχευσης κλπ, και που ο Α.Σ μας δίδαξε την πανεύκολη κατάρριψή τους, καταφέραμε ορισμένοι από μας να τα ενστερνιζόμαστε τώρα.

    Αντώνη Σαμαρά, αξιοποίησε στο έπακρο το παραδεδεγμένο από Μερκοζί κλπ, αξίωμα ότι η χρεωκοπία της Ελλάδας θα τους κόστιζε πολύ περσσότερο από τη διάσωσή της.
    Αντώνη Σαμαρά, άκουσε τη φωνή του πτωχευμένου ήδη έλληνα πολίτη.
    Αντώνη Σαμαρά, οδήγησε τη χώρα σε εκλογές τώρα.
    ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ GIKON 08/02/2012 18:10:51

      Παραμυθια.

    • Y. avatar
      Y. @ GIKON 08/02/2012 20:46:00

      Αν και έχω την ισχυρή μου άποψη σ’ αυτά που εσύ δεν κατανοείς (..πανταχόθεν ισχυρές πιέσεις, έως απόσυρση..), συμφωνώ στις αναφορές σου

  9. ΠΑΛΛΗΞ avatar
    ΠΑΛΛΗΞ 08/02/2012 12:00:38

    ΟΡΙΣΤΗΚΕ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΣΤΙΣ 3μμ

  10. siakkas avatar
    siakkas 08/02/2012 12:07:46

    Μόλις τα πάρουν στην κυριολεξία τζάμπα, για να είναι "πλέον" παραγωγικά θα επεκταθούν στα κοιτάσματα λιγνίτη Ελασσόνας, Δράμας (οι μελέτες από την ΔΕΗ είναι έτοιμες εδώ και χρόνια) και καπάκι φόρο άνθρακα στους εναπομείναντες χοχόλους.
    Κούνια που μας κούναγε και δε μας ντιβιρτούσε.

  11. Leonidas avatar
    Leonidas 08/02/2012 12:33:42

    Φαίνεται ότι ''ξεχάσατε'' να αναφέρετε ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ι ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑ 22% ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ - εκ παραδρομής, είμαι σίγουρος, μέσα στο παραλήρημα επιτυχίας της μη-περικοπής του 13-14ου μισθού..
    Νούμερα λοιπόν¨:
    πρωην κατώτατος 751 ευρώ- 22% = 586 ευρώ ΜΕΙΚΤΑ ( καθαρά 485 περίπου)
    -αυτή η περικοπή θα εφαρμοστεί και σε όλες τις επόμενες τριετίες.
    ΕΠΙΣΗΣ:
    ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ:
    Από 461 ευρώ ΣΕ 360 ( τριακόσια εξήντα ) ευρώ

    ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ:
    ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΕΡΙΚΟΠΗ 15% ( έχει ήδη γίνει περικοπή 15% από τον Νοέμβριο 2011)
    Παράδειγμα:
    Επικουρική που ήταν 300 ευρώ τον Οκτ. 2011, περικόπηκε 15% ήδη , στα 255 ευρώ.
    Με την ΝΕΑ προτεινόμενη περικοπή 15% , θα πάει στα 217 ευρώ.

    Τα ανωτέρω στοιχεία και παραδείγματα , όπως ανάφερε πρό ολίγου δημοσιογράφος του Flash, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗ Ν.Δ. ,ΠΑΣΟΚ, ΛΑ.Ο.Σ.

    Με τα μέτρα αυτά , χρειάζεται να κάνουμε άλλα σχόλια?
    Απλά, μεταφέρω το σχόλιο του Νομπελίστα οικονομολόγου Paul Krugman στους New York Times 6/2/2012):
    http://krugman.blogs.nytimes.com/

    Το κείμενο που ακολουθεί, με δυό λόγια?
    Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ

    ''The Greek Vise

    How much is the troika demanding from Greece? How tight is the squeeze? Here’s a look based on the most recent IMF report (pdf).

    The current plan calls for Greece to move into large primary surplus — that is, surplus not counting interest payments on the debt:

    That’s a huge swing — and it’s supposed to happen in the face of a deeply depressed economy. Here’s what it implies for real government spending:

    Can I say that this looks basically inconceivable?

    And here’s the thing: when this started, Greece was running a large primary deficit — which meant that even if it repudiated all its debt, it would still have been forced to make a major fiscal contraction. This is no longer true. So we’re now looking at a scenario in which Greece is forced into killing levels of austerity to pay its foreign creditors, with no real light at the end of the tunnel.

    This is just not going to work.''

  12. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 08/02/2012 13:17:16

    ΠαΣοΚ: δυσβάστακτα τα μέτρα του νέου μνημονίου, μετά την μελέτη του
    χα χα χααααα

    http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=442418

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ Αυτόνομος 08/02/2012 14:10:54

      τώρα φαίνεται το διάβασαν το νέο μνημόνιο και φωτίστηκαν!!
      Πρόεδρε χτύπα τους αλύπητα!!!!

  13. Tassos avatar
    Tassos 08/02/2012 14:04:42

    Γι' αυτούς που φωνασκούν ότι καλύτερο να κοπεί 13-14ος μισθός παρά να μειωθεί 22% ο βασικός δεν έχουν αντιληφθεί ότι η τρόικα ζήτησε και τα δύο...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Tassos 08/02/2012 14:18:13

      Προφανώς. Και αν βγουν κάποιοι να θριαμοβολογήσουν ότι έσωσαν τα δώρα, ας περιμένουν μέχρι τον Ιούνιο και τα "νέα μέτρα που έρχονται" (που είπε και ο Μπεγλίτης).

      Τόσο οι προσωπολατρικά τυφλωμένοι, όσο και οι εκ πεποιθήσεως πολέμιοι των "κεκτημένων" δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι μέχρι τέλος Ιουνίου, το αργότερο, οι αμοιβές και εν γένει η αγορά εργασίας θα έχουν βουλγαροποιηθεί εντελώς. Και για τους δεύτερους, να το καταλάβω κάπως, αφού πιθανόν να είναι αφεντικά ή στελεχάρες (μέχρι να απολυθούν κι αυτοί μια μέρα) που δεν τους αγγίζουν οι μειώσεις μισθών -ίσως και να τους συμφέρουν κιόλας. Αλλά για τους πρώτους; Τόσο τυφλή προσήλωση πια;

  14. tstergiou avatar
    tstergiou 08/02/2012 14:13:33

    Μόνο οι μισθοί και οι συντάξεις μας ενδιαφέρουν?

    Τα 17 σημεία του πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012 - 2015 για τα οποία ζητούνται εξηγήσεις!

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2012 – 2015 συνιστάται ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.» (Ταμείο). Το Ταμείο έχει αποκλειστικό σκοπό την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου. Το Ταμείο θα πουλάει περιουσιακά στοιχεία του κράτους, αποκλειστικά και μόνο για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας. Δηλαδή, ότι θα ξεπουλιέται από το Ταμείο θα πάει κατευθείαν στους δανειστές. Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Το Ταμείο θα μπορεί να πουλήσει τα πάντα! Ακόμη και περιουσιακά στοιχεία των ΟΤΑ. Δηλαδή των τριών Δήμων του Νομού μας! Ακόμα και οι αιγιαλοί, κατ’ αποκλειστική χρήση! Δηλαδή, το ταμείο θα μπορεί να πουλήσει τις ωραιότερες παραλίες των νησιών μας, της Χαλκιδικής, της Πιερίας, όπως π.χ. του Κορινού, του Αγ. Παντελεήμονα και της Λεπτοκαρυάς. Παρακαλώ, διαψεύστε το!
    Στην εκποιούμενη περιουσία θα περιλαμβάνεται και η περιουσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Π.χ. τα δημαρχεία, οι δημοτικοί παιδικοί σταθμοί, δημοτικές επιχειρήσεις κλπ. Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Το Ταμείο θα μπορεί να πουλήσει και τα αποθεματικά σε ρευστό που έχουν χρυσοφόρες εταιρίες (π.χ. ΟΠΑΠ). Δηλαδή, οι Δημόσιοι Οργανισμοί που έχουν δικαιώματα εκμετάλλευσης π.χ. ορυκτού πλούτου (πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσός, ουράνιο κλπ). Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Όλα τα έσοδα από την ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την ΕΥΔΑΠ, τα ενοίκια που εισπράττει το δημόσιο κλπ θα ανήκουν πλέον στο Ταμείο και θα πηγαίνουν απευθείας στους δανειστές μας. Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Αφού αποφασιστεί η μεταβίβαση ενός περιουσιακού στοιχείου προς το Ταμείο, μετά δεν θα μπορεί κανείς πια να ανακαλέσει την απόφαση αυτή και να το πάρει πίσω.Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Όλα τα έξοδα λειτουργίας π.χ. του Δημόσιου Οργανισμού (ΔΕΗ, ΟΣΕ κλπ) θα συνεχίζουν να βαρύνουν το Δημόσιο, ενώ όλα τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας στην ΤΡΟΪΚΑ. Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Αν υπάρχουν δικαιώματα (π.χ ιδιωτών), τότε το Ταμείο θα μπορεί αναγκαστικά να τα απαλλοτριώσει με μια απόφαση υπουργού, αν κρίνει το Ταμείο ή όποιος αγοραστής ως αναγκαίο! Δηλαδή θα χάσουν και οι ιδιώτες ή άλλοι επενδυτές (π.χ. ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες) τα δικαιώματά τους αναγκαστικά μέσω της απαλλοτρίωσης! Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Το ταμείο θα έχει τη δυνατότητα να πουλήσει π.χ. τα λιμάνια μας στους Τούρκους, το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στους Σκοπιανούς (αφού τους δώσει λεφτά υπογείως π.χ. ο Τζ. Σόρος). Αυτά, τους δίνουμε το δικαίωμα να τα κάνουν ή να μας απειλούν ότι θα τα κάνουν, αν δεν συμμορφωνόμαστε στο εξής και για όσα χρόνια αυτοί θέλουν, με τα άνομα ξένα συμφέροντα. Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Σε όλες τις συνεδριάσεις του Ταμείου θα παρίστανται Παρατηρητές των Δανειστών που θα παρακολουθούν και θα αναφέρουν στα αφεντικά τους (Ε.Ε., Ε.Κ.Τ, Δ.Ν.Τ) τα πάντα, ενώ θα δεσμεύονται όλοι με εχεμύθεια προς όλους τους υπόλοιπους. Δηλαδή να μην μαθαίνει τίποτα ο ελληνικός λαός για το τι κάνουν με την περιουσία του! Μόνον η ΕΚΤ, η Ε.Ε και το ΔΝΤ θα ξέρουν, ενώ μετά από τρία χρόνια, αφού φύγουν, θα μπορούν να μας λένε τις λεπτομέρειες για το ξεπούλημα. Είναι αλήθεια; Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Καμία απόφαση δεν θα επιτρέπεται χωρίς τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων όπου συμμετέχουν οι υπάλληλοι της Τρόικα! Δηλαδή, οι απόψεις των βουλευτών και η ψήφος τους δεν θα έχουν καμία αξία! Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Θα αποφασίζουν μόνοι τους να εκδίδουν ομόλογα. Το Ταμείο θα μπορεί να δανείζεται από τρίτους με εγγυήσεις δικές μας(!) και με τα λεφτά αυτά να αγοράζει από την ελεύθερη αγορά ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου σε σκοτωμένες τιμές. Δηλαδή, θα μπορούν να ξαναγοράζουν οι ίδιοι το χρέος μας, αφού το ελαχιστοποιήσουν στην ουσία με δανεικά δικά μας. Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Αν δουν ότι δεν πουλιέται ή δεν αξιοποιείται κάποιο περιουσιακό στοιχείο, τότε θα μπορούν να το διαλύουν, να το «χρεοκοπούν». Η καμπάνα χτυπάει μάλλον για τον ΟΣΕ και τα τρένα μας. Παρακαλώ, διαψεύστε το!
    Η Τρόικα θα μπορεί να τροποποιεί άμεσα τα καταστατικά λειτουργίας των οργανισμών που περιέχονται στην κυριότητα του Ταμείου. Θα μπορούν να διατάσσουν να αυξηθούν τα τιμολόγια του ρεύματος και του νερού, τα διόδια, τα εισιτήρια λεωφορείων κλπ κλπ κατά το δοκούν, χωρίς τη συναίνεση της κυβέρνησης (θυμηθείτε: όλα τα έσοδα θα πηγαίνουν πλέον στο Ταμείο και όχι στον οργανισμό!). Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Το εισιτήριο για την είσοδο στην Ακρόπολη ή έσοδα από εκδηλώσεις στο «Αρχαίο Δίον» θα μπορούν να πηγαίνουν κατευθείαν στους δανειστές. Επίσης, θα μπορούν να καθορίζουν το ύψος της τιμής εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους. Παρακαλώ, διαψεύστε το!
    Θα μπορεί π.χ. ένας αμφιβόλου προέλευσης ξένος ιδιωτικός ή κρατικός φορέας να αγοράσει γη του Δημοσίου και να ανεγείρει, χωρίς καμία άλλη άδεια από το κράτος, ένα θρησκευτικό χώρο (π.χ. Τζαμί, βουδιστικό μοναστήρι κλπ κλπ) ή να μετατρέψει προς αυτό τον σκοπό ένα ήδη υπάρχον κτίριο που ανήκει στο Δημόσιο.Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    Με απλά Προεδρικά διατάγματα, θα μπορούν να τροποποιούνται χρήσεις γης , ρυμοτομικά σχέδια, ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι αγοραστές!! Δηλαδή, εν ονόματι των δανειστών καμία σημασία δεν έχουν οι πολεοδομικές διατάξεις και γενικά παραμερίζονται όλοι οι νόμοι του ελληνικού κράτους να βολευτούν αυτοί. Παρακαλώ, διαψεύστε το!

    • Kατερίνα avatar
      Kατερίνα @ tstergiou 08/02/2012 19:12:20

      "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω" Αυτό θα είναι το μότο από εδώ και στο εξής....
      Δυστυχώς η φτώχια και η εξαθλίωση οδηγούν τον καθένα στο καβούκι του και όχι στην κοινωνικοποίησή του.
      Οπότε αυτά που περιγράφεις τα οποία είναι απόλυτα σωστά.......
      και συνιστούν το ουσιαστικό πρόβλημα.....
      δυστυχώς θα είναι ψιλά γράμματα.

  15. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 08/02/2012 14:39:16

    Η συμφωνία αυτή πρέπει να μοιραστεί στο λαό, μαζί με λεπτομερέστατη ανάλυση του τι θα σημάνει η απόρριψή της, και ο λαός ν'αποφασίσει! Τέρμα οι εκβιασμοί και τα "δεν έχουμε άλλο χρόνο"!

  16. abcd avatar
    abcd 08/02/2012 14:54:01

    Όπως βέβαια ήδη από το 1969 είχαν πάει στο φεγγάρι και είχαν περικυκλώσει την Γη με δορυφόρους , είχαν απλώσει τα πλοία τους σε όλες τις θάλασσες του κόσμου , είχαν έγχρωμη τηλεόραση και ολοήμερο πρόγραμμα , είχαν σχολεία που τα παιδιά μελετούσαν και τρώγανε εκεί , είχαν δρόμους που ενώνανε την μία άκρη τους με την άλλη τους φαρδύς και ασφαλείς, είχαν κάθε σπίτι και αυτοκίνητο , είχαν υγιή αναπτυξιακό καπιταλισμό και όχι το σημερινό αεριτζίδικο μόρφωμα των αγορών , είχαν, είχαν ,είχαν και τι δεν είχαν αυτοί εκεί στο Αμέρικα .

    Εδώ έναν δορυφοράκο είχαμε και αυτόν τον πουλάει ο Γερμανός που άρπαξε τον κερδοφόρο ΟΤΕ όσο-όσο .
    Άρα ; Άλλα τα μάτια του λαγού άλλα της κουκουβάγιας;

    • abcd avatar
      abcd @ abcd 08/02/2012 14:56:51

      Επίσης είχαν και στρατό και όπου γούσταραν μπουκάρανε και ένα ΝΑΤΟ να υπάρχει αποκλειστικά για να τους εξυπηρετεί .

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ abcd 08/02/2012 14:59:54

        Και επειδή μας προκύπτεις βιετκόνγκ, ξεφεύγοντας από το θέμα, το ίδιο που ίσχυε στην Αμερική, θα ίσχυε φαντάζομαι και στους μη στρατοκράτες και αντιιμπεριαλιστές Αυστραλούς, Καναδούς, κλπ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ abcd 08/02/2012 14:57:40

      Άρα, και για να το κάνω πιο λιανά και να μη παρεξηγηθώ, το μαρτύριο του ΟΤΕ (10 χρόνια αναμονή) δεν ήταν θέμα τεχνολογίας.

      • abcd avatar
        abcd @ Strange Attractor 08/02/2012 15:34:47

        Ίσως να ήταν θέμα Ήλιου η το θαυματουργό Ελληνικό νερό που πίνουμε !!
        Σίγουρα πάντως δεν ήταν θέμα ιδιοκτησιακού καθεστώτος γιατί και οι Σοβιετικοί που τα είχαν κρατικά δεν κάναν και λιγότερα από του Αμερικανούς .
        Και δεν σου προέκυψα τίποτα λιγότερο η περισσότερο από Έλληνας που επιθυμεί να παραμείνει Έλληνας με τα ιδανικά που του παρέδωσαν οι προγόνοι του και να μην υποταχθεί στα βίτσια κανενός αποικιοκράτη ούτε να αναγκαστεί στα γεράματα να ξαναξενιτευετεί.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Strange Attractor 08/02/2012 16:43:59

        Δίκιο έχετε και οι δύο!
        Οι Αμερικάνοι είχαν πολλά τηλέφωνα γιατί ο δικός τους αντίστοιχος ΟΤΕ όταν "χάλαγε τα πεζοδρόμια" (τα σαϊγουόκια) τοποθετούσε καλώδια με πολλά ζεύγη γραμμών. τα οποία βέβαια ήταν ακριβά αλλά με το επίπεδο της Αμερικής τότε, ήταν τσάμπα πράμα.
        Στην Ελλαδίτσα μας, την ολίγον κουτοπόνηρη, ο ΟΤΕ τοποθετούσε καλώδια με λίγα ζευγάρια και λόγω κόστους και λόγω αυτοπροστασίας.
        Αν υπήρχε ένας τρόπος να έριχναν μονομιάς δέκα εκατομμύρια ζευγάρια, την άλλη μέρα θα μπορούσαν να απολυθούν ως υπεράριθμοι! Αυτά και πολλά άλλα χαλασμένα πεζοδρόμια μας έφεραν στην ψηφιακή εποχή όπου όπως λένε από ένα ζευγάρι δεν περνά μία γραμμή αλλά 50 ή 100!
        Το ότι η Panafon και η Telestet μπλοκάριζαν τον ΟΤΕ με ΠΑΣΟΚικές πλάτες, soon to theater near you!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 08/02/2012 17:07:09

        Όχι λοιπόν δεν ήταν θέμα τεχνολογίας. Ήταν θέμα ύπουλης απαξίωσης ενός κολοσσού που αναπτύχθηκε με τους φόρους μας, ανεκτίμητης αξίας, που δόθηκε δώρο από τον κινέζο στους "φίλους" γερμανούς. Και ααξίωση υφίσταται οποιαδήποτε επιχείρηση δεν εφαρμόζει καθαρά αντικειμενικά κριτήρια σε προσλήψεις και προαγωγές. Και μόνο αυτό δεν έγινε στην Ελλάδα μας από το 74 και μετά. Μήπως λοιπόν φταίνε τα 2 κόμματα και οι συνδικαλιστές τους για την απαξίωση όσων ΔΕΚΟ ξεπουλήθηκαν;

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ abcd 08/02/2012 20:00:52

      Για την ιστορία μόνο,τον...πτωχό πλήν περήφανο δορυφοράκο μας (Θερμοπύλες) τον είχε στήσει η κακιά και ιδιωτική Αμερικάνικη ITT , όχι το Δημόσιο...

  17. pan avatar
    pan 08/02/2012 15:03:50

    απο τους νυν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ζήτημα είναι αν θα επανεκλεγούν καμμιά 20αριά αρα είναι σχεδόν βέβαιο οτι πολλοί απο αυτούς θα καταψηφίσουν,αφού δεν έχουν να χάσουν τίποτα πλέον ,ενώ παράλληλα θα είναι μια απελπισμένη προσπάθεια για εξιλέωση πριν το τέλος και για επανεκλογή.

  18. Ηφαιστίωνας avatar
    Ηφαιστίωνας 08/02/2012 15:05:16

    Καταπληκτικό!
    Οι μεγάλοι οικονομολόγοι του ΠΑΣΟΚ,(!) ο γραμματέας Μιχάλης Καρχιμάκης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Χρήστος Πρωτόπαπας, ο εκπρόσωπος τύπου Πάνος Μπεγλίτης και ο διευθυντής του γραφείου του πρωθυπουργού Νίκος Αθανασάκης διαπίστωσαν (σε σύσκεψη που έκαναν) ότι «το νέο μνημόνιο είναι δυσβάσταχτο και τα μέτρα πιο επώδυνα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ωστόσο εκτιμήθηκε ότι το πακέτο της βοήθειας, που θα λάβει η Ελλάδα, είναι αναγκαίο για την επίλυση του οικονομικού προβλήματος» (!!!).«Το μεγάλο ζήτημα είναι το πώς θα πειστούν οι βουλευτές να ψηφίσουν τα νέα μέτρα» (Δεύτερη διαπίστωσή τους αυτή).
    Ε, μόνο με… κλωτσιές!

  19. Stefanos avatar
    Stefanos 08/02/2012 15:15:29

    Πάρτε το επιτέλους είδηση εκεί στη ΝΔ, αν δεν θέλετε να καταλήξετε, και πολύ σύντομα μάλιστα, σαν το ΠΑΣΟΚ. Καλύτερα φτωχοί, παρά φτωχοί και εξευτελισμένοι από τα διεθνή λαμόγια των Μερκοζί. Αξιοπρέπεια δεν έχετε; Δεν ακούτε τη φωνή του λαού επιτέλους; Είμαι σίγουρος πως αν είχαμε αυτή την πολιτική ηγεσία το '40, θα ανοίγαμε διάπλατα τις εισόδους της χώρας στους Ιταλούς.

  20. κόμπρα avatar
    κόμπρα 08/02/2012 15:23:45

    Ενώ κάποιοι νομίζουν πως ο Έλληνας θα χάψει οτι ο Κουβέλης είναι λύση.
    Κάτσε να δούμε αν και τι θα συμφωνήσουν πρώτα.

  21. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 08/02/2012 15:27:43

    Μπορώ να κατανοήσω τις ενστάσεις για τη μείωση του κατώτατου μισθού και να συμφωνήσω ότι ειδικά στις κύριες συντάξεις δεν πρέπει να γίνει κμία περικοπή.
    Ομως όσον αφορά: Κλαδικές Συμβάσεις, Πολυετίες, Ωριμάνσεις κλπ κλπ όλα αυτά οδηγούν σε σοβιετικού τύπου μοντέλο προστατευόμενης οικονομίας και μαζί με τη γραφειοκρατία και τη διαφθορά στη Ελλάδα υπονομεύουν την απασχόληση (ο εργοδότης δεν τον συμφέρει να προσλαμβάνει εργαζόμενους) και την ανάπτυξη (κανείς δεν επενδύει σε τέτοιο κλίμα).
    Στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν τέτοια. Κάθε εργαζόμενος διαπραγματεύεται ελεύθερα με τον εργοδότη τη σύμβασή του. Μήπως οι εργαζόμενοι στις ΗΠΑ είναι φτωχοί?
    Το ΠΑΣΚΟΚ ξεκινώντας από το Νόμο 1264/1982 κακόμαθε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Ελληνες σε ένα κλίμα υπερπροστατευτισμού και σε συνδυασμό με την κακοδιαχείριση, διέλυσαν την υγειή επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.
    Ο Σοβιετικού τύπου προστατευτισμός να λείπει από την Ελλάδα και εάν είναι να πτωχεύσουμε για τέτοιου είδους εμμονές τότε είμαστε άξιοι της μοιρας μας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ GreekinEurope 08/02/2012 16:04:33

      Ένσταση: το ΠΑΣΟΚ δεν κακόμαθε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, αλλά ένα μικρό ποσοστό κρατικοδίαιτων βολεψάκηδων, υπέρ των οποίων κόπτεται ακόμη και σήμερα. Για να το εμπεδώσουμε αυτό καλύτερα, η πιό φρέσκια απόδειξη στο σημερινό δημοσίευμα του Βήματος για τα ειδικά μισθολόγια, και την αντικατάσταση της αρχικής πρότασης της τρόικας για μείωσή τους από τις περικοπές στις συντάξεις:
      h**p://www.tovima.gr/finance/article/?aid=442345

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ GreekinEurope 08/02/2012 17:10:21

      Ειδικά η αμερική είναι ότι χειρότερο μπορούσες να φέρεις ως παράδειγμα. Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι γίνεται εκεί. Τι σου λέει ο αριθμός 20 εκατομμύρια άστεγοι και πάμπτωχοι; Επειδή δε τα δείχνουν τα αντικειμενικά ΜΜΕ της Ελλάδας; Η Ρωσία του ΔΝΤ το '90 δεν ήταν πολύ χειρότερα...

      • Ρομαντικος avatar
        Ρομαντικος @ Γεώργιος Τ. 08/02/2012 19:54:49

        @Γεωργιος Τ.

        Μαλλον κανεις μεγαλο λαθος. Συμφωνα με το Heritage Foundation (απο τις πιο εγκυρες πηγες για τετοια θεματα) και στοιχεια μεχρι Σεπτεμβριο 2011, υπαρχουν 46,2 εκατομμυρια "φτωχοι" Αμερικανοι. Ποιος θεωρειται ομως "φτωχος;
        According to data compiled by other government agencies, the typical household considered “poor” by census officials has a car and air conditioning. For entertainment, the household has cable or satellite TV, two color televisions, a DVD player and a VCR. If children (especially boys) are in the home, they have a video game system such as Xbox or PlayStation. In the kitchen, the household has the ordinary conveniences: refrigerator, oven, stove, microwave. Half the poor now have a personal computer. A third have a widescreen TV (plasma or LCD); a quarter have a digital video recorder such as TiVo. Περισσοτερες λεπτομερειες στο http://www.heritage.org/research/commentary/2011/09/understanding-poverty-in-the-us

        Καταραμενη φτωχεια...

        Οσον αφορα τους αστεγους, ανερχονται σε περιπου 1% του γενικου πληθυσμου (περιπου 3,5 εκατομμυρια) οι ανθρωποι που περιστασιακα ειναι αστεγοι στη διαρκεια ενος χρονου.

  22. manos avatar
    manos 08/02/2012 15:33:48

    Στην κυβέρνηση μαριονέτα ανακάλυψαν το διάβασμα.

    Κ και Ο, ΚΟ.

    Τ και Α, ΤΑ.

    Ολο μαζί γιωργάκη? ΚΟΤΑ .....

  23. The Saint avatar
    The Saint 08/02/2012 15:52:18

    Και λύση υπήρχε εντός Ε.Ε γιά να καλυφθεί το χρέος μας, μέσα σε λογικά πλαίσια, και σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, χωρί να έρθουν έτσι απότομα τα πάνω κάτω, και να υφίσταται ο λαός τα πάνδεινα, και χρόνος υπήρε γιά την εφαρμογή της. Με αυστηρούς όρους δημοσιονομική αναπροσαρμογής, αναδιάρθρωση του δημόσιου τομέα (άμεσες απολύσεις εκεί όπου ΠΡΕΠΕΙ) και με εφαρμογή του σχεδίου Σαμαρά γιά μείωση Δ.Υ. εντός 5ετίας αν θυμάμαι καλά.Και άλλα πολλα που έχουν ήδη συζητηθεί εδώ μέσα!!!

    Λύσεις υπάρχουν γιά όλα, πρέπει επιτέλους να το καταλάβουμε αυτό, και όχι να ανεχθούμε τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σχεδιά τους που είναι η ΕΞΟΝΤΩΣΗ του Ελληνισμού, και το φάγωμα του ΠΛΟΥΤΟΥ της χώρας, στο ΤΖΑΜΠΑ!
    ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ είναι να γίνει αυτό κατανοητό πιά? ΔΕΝ σας φτάνουν τα όσα μας ξερνάνε κατάμουτρα σε καθημερινή βάση? Ολα όσα γίνονται είναι γιά τα μάτια του κόσμου γιά να περνάει η ώρα μας ασχολούμενοι με μ@λ@κί€$.

    Ο ΣΤΟΧΟΣ τους είναι ΕΝΑΣ και μοναδικός. Τα ΜΠΙΚΙΚΙΝΙΑ που λέμε και στην καθομηλουμένη....
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ πριν είναι ΑΡΓΑ!
    Ο Σαμαράς ΔΕΝ πρόκειται να κάνει τίποτα όσο είναι ΜΟΝΟΣ του εναντίον ΟΛΩΝ! Πρέπει να ξυπνήσουμε ΕΜΕΙΣ και να αντιδράσουμε ΣΦΟΔΡΑ γιά να μπορέσει να κάνει αυτά που επιβάλλονται.
    Τα έχω ξαναπεί, και θα συνείσω απο καιρού είς καιρόν να τα ξαναλέω με λίγο διαφοροποιημένο τρόπο, ΜΗΠΩΣ επιτέλους αλλάξει κάτι

  24. kinezos avatar
    kinezos 08/02/2012 15:58:05

    Ρε παιδια ειναι καταπληκτικο το πως αποξενωνουμε, απομονωνουμε μια ιδεα και την βαζουμε απεναντι χωρις προσωπο, χωρις ιδιοτητα. Επιτηδες το κανουμε αυτο. ωστε να αποφυγουμε προσωποποιημενες "εντασεις" ή απο αυτοματισμο?

    "Οι εργοδοτες".

    Ποιοι ειναι αυτοι οι απροσωποι εργοδοτες που περιμενουν σαν τις υαινες τις (ευνοικες για αυτους) ρυθμισεις του μνημονιου ωστε να αρχισουν το πλιατσικο στα δικαιωματα και τους μισθους των εργαζομενων. Δεν εχουν προσωπο? Δεν ειναι Ελληνες? Δεν εχουν ανησυχιες για το μελλον αυτης της χωρας?

    Ας πουμε τα πραγματα με το ονομα τους

    - Ναι, εχουν προσωπο. Ειναι ο διπλα μας, ειμαστε εμεις οι ιδιοι.
    - Οχι. Μαλλον δεν εχουν ιδιατερη πατριωτικη/εθνικη συνειδηση. Την παρτη τους κοιτανε, και την τσεπη τους και ευκαιρια ψαχνουν να οικονομησουν. Ετσι δεν φτασαμε κι ως εδω, αλλωστε? Ο καθενας για την παρτη του?
    - Οχι. Μαλλον οι ανησυχιες για το μελλον το δικο τους, το αμεσο, υπερναινουν τις ανησυχιες για το μελλον της πατριδας...των παιδιων τους δηλαδη. Γιατι τιυς μαθανε να πατανε επι πτωματων.

    Ας κοιταχτουμε στον καθρεφτη λοιπον. Γιατι δεν ειναι καποιος αορατος εχθρος που αντιμετωπιζουμε. Δεν ΜΟΝΟ η τροικα. Ειναι ΚΑΙ ο κακος εαυτος μας. Ας λεει η τροικα οτι γουσταρει. Αν δεν τα εφαρμοσουμε, στο επιπεδο που περνα απο το χερι μας, αν υπαρξει μια minimum κοινωνικη αλληλεγγυη, τοτε κατι μπορει να σωθει.

    - Και τι πως η τροικα ζητα μειωση μισθων? ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΩΣ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
    - Και τι πως η τροικα ζητα καταργηση του 13ου & 14ου μισθου? ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
    - ΑΣ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΠΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ
    - ΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ.
    - ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ
    - ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ

    • The Saint avatar
      The Saint @ kinezos 08/02/2012 17:13:06

      Το κεφάλαιο αγαπητέ μου, (και γενικώς ότι έχει να κάνει με ΕΜΠΟΡΙΟ/ΚΕΡΔΟΣ) έχει ΜΙΑ μορφή, ένα στόχο, δεν έχει πατριδα, δεν έχει ιερά και όσια...
      ΟΛΟΙ τους είναι Σιωνιστές-Εβραιομασσωνοι, οπαδοί της νέας τάξης πραγματων και ΟΛΟΙ τους, την ΙΔΙΑ μούρη έχουν!

  25. Y. avatar
    Y. 08/02/2012 17:21:14

    h...://www.marketwatch.com/story/greek-bailout-hopes-rise-amid-ecb-concession-2012-02-08?siteid=nwhbefore

  26. akenaton avatar
    akenaton 08/02/2012 17:25:36

    Κάθε μέρα που περνά, όλο και περισσότερο πείθομαι οτι οι περισσότεροι από αυτούς που παριστάνουν εδώ μέσα αλλά κι αλλού, τους βιετκόνγκ, τους τσεγκεβάρα και τους "αγαπητικούς" του "λαού" είναι μέλη μιας ιδιότυπης νομενκλατούρας που μονάχα στην Ελλάδα αναπτύχθηκε και που προσφυώς ο λαοπλάνος είχε αποκαλέσει "ΡΕΤΙΡΕ". Είναι η "πέμπτη φάλαγγα" του ΠΑΣΟΚ, αυτοί που κρατούσαν τα δημοσκοπικά ποσοστά του σε αξιοπρεπή επίπεδα, όσο η τροϊκανή λαίλαπα δεν πλησίαζε τους ευγενείς κ@λαρ@κους τους. Τώρα που η φωτιά που κατέκαυσε τόσον καιρό τους υπόλοιπους Έλληνες πλησιάζει πλεισίστια στα παχουλά τους μεριά, ξεσηκώθηκαν και παριστάνουν τους επαναστάτες χωρίς αιτία. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ έφτασαν μόλις τώρα στο 8% !!!!!
    Η μαύρη αλήθεια είναι και να την ξέρουν, πως με μνημόνιο ή χωρίς, με ευρώ ή δραχμή, το σπάσιμο αυτής της αχόρταγης μαφίας των υψηλόμισθων αργόσχολων είναι απαραίτητη και εκ των ουκ άνευ προϋπόθεση για τη σωτηρία της χώρας και την ανάκαμψη της οικονομίας.
    Και για να τελειώνουμε με το δημόσιο ευρύ και στενό:
    ΔΕΝ νοείται στην Ελλάδα της χρεοκοπίας "ψαλίδα" μισθών μεγαλύτερη του 100% (1.000 ο κατώτατος, 2000 ο ανωτατος παντού!)
    ΔΕΝ νοείται σύνταξη πάνω από 1500 ευρώ, όπως και δεν νοείται συνταξιούχος κάτω των 65 ετών (60 για ορισμένες, πολύ λίγες ειδικότητες).
    ΔΕΝ νοείται η μονιμότητα ΜΑΖΙ ΜΕ το δικαίωμα στην απεργία! Ή το ένα ή το άλλο, αλλιώς φτάνουμε εύκολα σε Φωτόπουλους, Κούκους, Παπασπύρους, κ.α.
    ΔΕΝ νοείται υποχρεωτική εισφορά για την ΕΡΤ. Όποιος θέλει την πληρώνει κι άμα θέλει και μπορεί εκπέμπει χωρίς κρατική επιχορήγηση.
    ΔΕΝ νοείται δωρεάν υλικές παροχές (ρέυμα, νερό, τηλέφωνο, διακοπές, κλπ) αλλά και άυλες τέτοιες (προτίμηση τέκνων για διορισμό, προνόμια συνδικαλιστών, αυθαίρετοι οικισμοί "παρα θιν αλός", κλπ) στις ΔΕΚΟ αλλά και σε άλλες κατηγορίες προνομιούχων (ένστολοι, πανεπιστημιακοί, κ.α.)
    ΔΕΝ νοούνται επιχορηγήσεις σε αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους, θέατρα, ορχήστρες και άλλα τινά. Φτάνουν για τον κρατικό πολιτισμό τα κρατικά θέατρα, οι κρατικές ορχήστρες, η λυρική.
    κλπ,κλπ,κλπ

    Αφήστε αδέρφια τον ιδιωτικό τομέα ήσυχο. Κανείς δεν κόπτεται γι αυτόν ούτε ποτέ κανείς θα κοπεί. Οι 1.000.000 άνεργοι το πιστοποιούν. Η ΓΣΣΕ, ο κατώτατος μισθός, τα δώρα και οι ωριμάνσεις έχουν εδώ και καιρό καταστεί "κουρελόχαρτα" και όποιος ζει στην πραγματική οικονομία το ξέρει καλά. Ο καυγάς γίνεται κι εδώ και παντού για το "πάπλωμα". Και "πάπλωμα" είναι τα απίστευτα προνόμια, τα δεκάδες απίθανα επιδόματα και ατέλειες, οι εξωφρενικοί μισθοί και οι απίστευτες συντάξεις ενός καλά οργανωμένου και πειθαρχημένου στρατού "χρυσοκανθάρων" που λυμαίνονται τη χώρα δεκαετίες μετά την αρχική τους συγκρότηση σε "σώμα" από τον ολετήρα ΑΓΠ (ασχέτως κομματικής τοποθετήσεως, βλέπετε το χρήμα δεν έχει χρώμα). Κανείς ποτέ δε διαννοήθηκε να απλώσει χέρι πάνω σε αυτές τις ανυπότακτες συντεχνίες και μονάχα η τρόικα φαίνεται ικανή να τους συμμαζέψει. Αφήστε την να κάνει τη δουλειά της και τον Αντώνη Σαμαρά μετά να την ολοκληρώσει. Αν οδηγηθούμε σε πτώχευση και στη δραχμή χωρίς να εξαιρεθεί αυτό το κακόηθες καρκίνωμα από την πλάτη της κοινωνίας, να είστε βέβαιοι πως δεν θα ανακάμψουμε ποτέ.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ akenaton 08/02/2012 18:07:37

      Θέλεις ο ξένος (τρόικα) να βάλει τάξη στο σπίτι σου (να εξουδετερώσει τις συντεχνίες) ;
      Γιατί να το κάνει; Τί όφελος θα έχει;
      Δεν βγαίνει τίποτα έτσι.
      Δες τώρα τί γίνεται με την τρόικα.
      Λέει η τρόικα: "τρύπα χ εκατομμύρια ευρώ" και αντί ο Βενιζέλος να καταργήσει τα άχρηστα γραφεία των δύο αντιπροέδρων, με τις ορδές των αργόμισθων υποτακτικών τους, ψάχνει να απολύσει τον εκπαιδευτικό στο ακριτικό νησί.

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ akenaton 08/02/2012 18:20:43

      Σωστότατος ο akenaton. Μπράβο φίλε.

    • γρ.αν. avatar
      γρ.αν. @ akenaton 08/02/2012 18:20:53

      σωστοτατος!

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ akenaton 08/02/2012 18:24:50

      Φίλε, ν'αγιάσει το χεράκι σου !

    • unfair avatar
      unfair @ akenaton 08/02/2012 20:26:22

      Akenaton, αυτό που λες, έχει ειπωθεί ανάμεσα σε σειρές αρκετές φορές στο antinews, κ θα έπρεπε να γραφτεί ένα ξεχωριστό άρθρο όσο πιο πλήρες γίνεται. Όπως κ για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων!!
      Υπάρχουν πολλά κακώς κείμενα δυστυχώς, κ για τα περισσότερα φταίει το σύστημα ΠΑΣΟΚ [για μένα]. Όμως, το ζητούμενο αυτή την στιγμή, είναι οι συμφωνίες που γίνονται, χωρίς να έχει η κυβέρνηση μια τέτοια εντολή.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ akenaton 08/02/2012 21:43:15

      Mπορεί για τις συντεχνίες των ΔΕΚΟ να έχεις δίκιο, αλλά εδώ πρόκειται για μία χατζάρα που κατακόφτει τα πάντα. Είναι συντεχνία ο καθηγητής του σχολείου που κατεβάζουν τον μισθό του στα 900 ευρώ (παράδειγμα η αδελφή μου, κάτοχος μεταπτυχιακού, με 3 παιδιά ανήλικα και αρκετά έτη προϋπηρεσία); Και τούτο όταν οι τιμές παραμένουν στα επίπεδα του 2010 τουλάχιστον και με πανάκριβη βενζίνη και διάφορα άλλα.
      Νομίζεις ότι η Τρόικα ενδιαφέρεται να βάλει τάξη στην Ελλάδα; Τάξη θα μπει όταν κηρύξουμε χρεωστάσιο προς τα έξω, επιστρέψουμε στη δραχμή και αναγκαστούμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις εκ των ενόντων. Τότε θα δεις να πέφτουν οι τιμές στα ντόπια προϊόντα και να γίνονται απλησίαστα τα εισαγόμενα. Δρόμος εύκολος δεν υπάρχει, αλλά ο δρόμος της Τρόικας είναι αυτός της διαρκούς Κόλασης. Αν και χριστιανός Ορθόδοξος και όχι Φράγκος, για τα επί γης προτιμώ το οδυνηρό Καθαρτήριο από την χωρίς τέλος Κόλαση.

      • akenaton avatar
        akenaton @ ΒΙΣ 08/02/2012 22:46:54

        Φυσικά δεν συμπεριλαμβάνω στα "ρετιρέ" τους καθηγητές! Άλλωστε για τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους, περάσαν τα μέτρα που θέλανε χωρίς να έχουμε τέτοιο "κύμμα επαναστατών".
        Αν μπορούσαμε να βάλουμε τάξη μονάχοι μας θα το κάναμε τόσα χρόνια τώρα είτε με δραχμή είτε με ευρώ. Αλλά αποδείχτηκε οτι ΔΕΝ μπορούσαμε δυστυχώς ....
        Πτώση των τιμών, μονάχα εντός ευρώ μπορούμε να αναμένουμε. Με δραχμή αποκλείεται για ευνόητους λόγους (ακριβές πρώτες ύλες και ενέργεια), εκτός ίσως από τα προϊόντα που παράγουμε εξολοκλήρου οι ίδιοι μας αλλά στα περισσότερα από αυτά εκτός εξαιρέσεων είμαστε ελλειματικοί, πάλι δυστυχώς....

  27. theo1611 avatar
    theo1611 08/02/2012 17:36:04

    Θεωρώ ότι στερούνται σοβαρότητας τα περί Βενιζέλου στην ανανέωση του post και αποπροσανατολίζουν.

    Όπως έχουν έλθει τα πράγματα, ο καθείς εκ των τεσσάρων θα λάβει τις αποφάσεις του (μια και μεις δεν συμμετέχουμε στη λήψη τους) και σε σύντομο χρόνο θα τις εξηγήσει στο ελληνικό λαό και θα κριθεί, εφόσον θέσει εαυτόν υπό την κρίση του.

    As simple as that!

  28. μχ avatar
    μχ 08/02/2012 17:46:40

    ....Για οσους" ηρθαν τωρα στην χωρα" ( οι ετσι εμφανιζονται με τις δηλωσεις τους)
    ο μονος διατρητος φερετζες δημοκρατικης νομιμοποιησης της κυβερνησης της τροικας ειναι η συμμετοχη της ΝΔ η οποια θα μπορουσε (αν ηθελε και της επιτρεποταν) να ζητησει εκλογες τον Δεκεμβριο με κυριο αιτημα την ουσιαστικη διαφοροποίηση της στην ακολουθουμενη οικονομικη πολιτικη.Τωρα ειναι αργα....Κυβερνηση συνεργασιας με αθροισμα 10%-12% δεν θα μπορουσε να υπαρξει ακομη και με το προγραμμα "παχυνσης" του μνημονιακου κ.Κουβελη....

    • μχ avatar
      μχ @ μχ 08/02/2012 17:52:29

      .... συνένοχοι είμαστε όλοι στην τρέλα μα κάποιοι δεν έχουν πια σπίτι....

      Παλιό επίκαιρο τραγούδι των κατσιμιχα brothers...

    • mx avatar
      mx @ μχ 08/02/2012 17:55:54

      ... to oti symetexei stin diapragmateysi o samaras einai to alothi toys...

  29. theo1611 avatar
    theo1611 08/02/2012 18:00:19

    Θέλετε οριζόντια μέτρα?

    Καμμιά περικοπή σύνταξης στους άνω των 75 ετών

    ΥΓ:
    1.Και ο νοών νοείτω!!! Αν θέλουμε να αρχίσουμε να εμπεδώνουμε αρχές και αξίες
    2. Είμαι μόλις (sic) 53. ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός και έχω αποφασίσει ότι δεν θα πάρω σύνταξη!!!

  30. μχ avatar
    μχ 08/02/2012 18:00:30

    Μνημονιο 2 = Απώλεια εθνικής κυριαρχίας

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ μχ 08/02/2012 18:53:05

      Μήπως αυτή ήταν ήδη προ πολλού χαμένη;
      Μπορεί να είναι Εθνικά Ανεξάρτητο Κράτος κάτω από την αρβύλα των πρασινοφρουρών, όπως χρόνια τώρα;
      Για σύνταγμα έχουμε τους κανονες της διαφθοράς!
      Πρωθυπουργό τον Φωτόπουλο, αντιπρόεδρον τον ΝΑΠ (όχι τον ΓΑΠ), και υπουργούς τον Λαυρεντιάδη, Χριστοφοράκο κτλ.
      Βασίλισα την Μαργαρίτα Παπατζή και παλακίδα των ανακτόρων το μ...της Μιμής.
      Κι εσύ μιλάς για Εθνική Ανεξαρτησία!!!

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Μανιάτης 08/02/2012 18:58:26

        Και έτσι να είναι όπως τα λες (γιατί σε αρκετά έχεις δίκιο), τί σημαίνει; Ότι πρέπει να παραιτηθούμε κι από όλα τα υπόλοιπα; Να υποθηκεύσουμε τη χώρα μας στους δανειστές;

  31. NONOS avatar
    NONOS 08/02/2012 18:04:20

    Ευκολα λόγια δυσκολες αποφασεις,πολλοι εδω μεσα προβαίνουν σε λεονταρισμούς ..απο τη θαλπωρη του πληκτρολογίου....κατα το δοκούν και κατα πως συμφερει την τσεπη τους,ας ηταν στη θεση του Σαμαρα και τοτε θα βλεπαμε ποσα απιδια βαζει ο σακος.Μα ευλογα θα πει καποιος γι'αυτη τη δουλεια τον εχουμε αρχηγο,για τα δυσκολα ,ναι θα συμφωνησω αλλα να μη λυσμονούμε οτι κι αυτος ειναι ανθρωπος και εχει τα ορια του,το μονο που μπορουσε (αν ηταν δυνατόν) να ζητησει πιστωση χρόνου απο τους δανειστες να παει σε εκλογες και μετα ως πρωθυπουργός εχοντας απολυτα την ευθυνη της χωρας να δωσει τον αγωνα του ,οχι τωρα να καταστει συνυπευθυνος για τα κακουργηματα που διεπραξαν οι "αδιαβαστοι"....

  32. Γ.Γεωργιου avatar
    Γ.Γεωργιου 08/02/2012 18:07:15

    Οι Γερμανοί, ήδη τώρα τα γυρίζουν πάλι. Δηλ. πάρτε τώρα 30 δισ.και τα υπόλοιπα θα αποφασίσει η Βουλή τους ! Η απάντηση είναι μία. Ενημέρωση του Λαού και έπειτα εκλογές ! Ας αφήσουν επιτέλους το Λαό, να αποφασίσει τι είναι καλό η κακό ! Μέχρι τώρα μόνο οι πολιτικοί αποφάσιζαν για την τύχη μας και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε όλοι !

  33. 520 χλμ βόρεια avatar
    520 χλμ βόρεια 08/02/2012 18:18:52

    ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
    Το μόνο  που μπορει να ηρεμήσει τον κόσμο ειναι να ζητήσουμε μαζικά να ζήσουν ολοι  αυτοι  που μας έφεραν εδω , μαζί με τις  οικογένειες τους  , με τα χρήματα που ζητάνε να ζήσουμε εμείς,  μέχρι να πέσει το χρέος εκει που  ήταν το 1980 σαν  ποσοστό του ΑΕΠ.   Άσχετα με την περιουσία που έχουν  η οποία θα μείνει δεσμευμένη σε έντοκο  λογαριασμό υπέρ της καταπολέμησης του χρέους και θα τους αποδοθεί  όταν επανέλθει το χρέος εκει που πρέπει.
    Να δω τον παπανδρεου  να πηγαίνει σε δημόσιο νοσοκομείο στα επείγοντα το παιδί του ,να τρέχει το καζάνακι του αλογοσκουφη και να μην έχει λεφτά να το φτιάξει ,να πηγαίνει η ντορα τις γόβες της στο Τσαγκάρη , να βλεπει πιτα γυρο ο βενιζελος και να μην του βγαινουν τα λεφτά  για να παρει και να ξερογλυφεται κλπ κλπ κλπ..  Ο κόσμος θέλει απο τους  .......ηγέτες  που θυσιάζονται για εμάς  να μας δείξουν το τροπο και επισης ότι ΣΥΜΠΑΣΧΟΥΝ  και ότι αναλαμβάνουν να πληρώσουν στο ελάχιστο  για τα εγκλήματα που έχουν κάνει.

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ 520 χλμ βόρεια 08/02/2012 18:40:21

      4 χλμ από κέντρο (Πλατεία Συντάγματος-Νέα Σμύρνη), γεννηθείς 500 χλμ βόρει0ανατολικά (Μυτιλήνη)

      +1000....000

  34. LAL avatar
    LAL 08/02/2012 18:20:10

    Τί θα πει "είναι άνθρωπος και έχει τα όριά του"; Εμείς που υποφέρουμε τόσον καιρό τί να πούμε δηλαδή; Αν θέλει κανείς να είναι αντιμνημονιακός, ο δρόμος είναι ένας: ΟΧΙ στο μνημόνιο. Όχι λόγια, αλλά πράξεις κύριοι.

  35. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 08/02/2012 18:46:52

    Λόγια, λόγια, λόγια.
    Περνάει όμορφα η ώρα, σπάει και η μονοτονία.
    Τι όμορφα!
    Η Ελλάδα χάνεται
    είμαστε χωρίς πρωθυπουργό
    χωρίς κυβέρνηση
    εκλογές δεν γίνονται
    και μας κλέβουν τις ζωές τα διεθνή και εγχώρια λαμόγια.
    Και εμείς συζητάμε.
    Και όταν κάποτε καταλάβουμε ότι με την συζήτηση δεν βγαίνει τίποτε, ότι μας έχουν κανονικά γραμμένους ότι και να λέμε, τότε θα μας έχουν πάρει και τα μποξεράκια.

    Και νομίζω πως το ίντερνετ είναι ένα ακόμμη μέσον ασφαλούς για τους κατέχοντες την εξουσία εκτόνωσης της οργής του κόσμου και τίποτε περισσότερο.

    Γράφει, γράφει ο κόσμος (όπως και εγώ βέταια) την οργή του και εκτονώνεται γράφοντας.
    Και αυτοί εν τω μεταξύ μας γράφουν και κάνουν την δουλειά τους κανονικά.

    Μήπως κάποτε ο κόσμος ήταν πιο διεκδικητικός και πιο αποτελεσματικός στις διεκδικήσεις του επειδή το μόνο μέσον εκτόνωσής του ήταν ο δρόμος, τα καφενεία και οι πλατείες;

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Νταβελιώτης 08/02/2012 18:53:57

      Nothing is over, till it's over!!! αγαπητέ φίλε.

      Απλά τα προβλήματα λύνονται, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες για τη λύση τους (Μαρξ, postulate).

      ΥΓ: Postulate=αρχή ή αξίωμα που αποδεικνύεται εμπειρικά, μέχρι να καταρριφθεί!!!

  36. ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 08/02/2012 19:13:06

    Σαμαρά,
    Σήμερα είναι τό μεγάλο καί Ιστορικό ραντεβού σου μέ τήν Ιστορία!!!!
    Προσπάθησε νά φανής συνεπής καί πράξε τό Ιερό κι Εθνικό Καθήκον Σου,##τοίς κείνων ρήμασι πειθόμενος##!!!

    Ό Λαός είναι μαζί σου καί προσεύχεται γιά ΄σένα καί τήν Χώραν Μας!!!

  37. Kennan avatar
    Kennan 08/02/2012 19:15:58

    Γιούνκερ: Tην Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου το Eurogroup

  38. Νοήμων avatar
    Νοήμων 08/02/2012 19:45:04

    Το ΠΑΣΟΚ με όλη την αβάντα του μνημονιακού κατεστημένου έφτασε στο 8% σε ένα χρόνο. Φανταστείτε ποσο θα πάει η ΝΔ από αύριο. Έχει αποδομηθεί όλη η ραχοκοκαλιά του κόμματος. Ποιός θα τους στηρίξει στις επόμενες εκλογές; Ο Ψυχάρης; Με τι μούτρα θα έρθουν να ζητήσουν την ψήφο μας;

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ Νοήμων 08/02/2012 20:06:50

      Tέ,λος εποχής αν πεί "ναι".

  39. Kst avatar
    Kst 08/02/2012 20:11:03

    Να μην υπογραψουν τιποτα. Ετσι και αλλιως πτωχευμενοι ειμαστε εδω και καιρο. Δεν ειναι αναγκη να ξεπουληθουμε κι αλλο.. Αν υπογραψουν πρεπει να τους εγκαλεσουν για εσχατη προδοσία.

  40. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2012 20:34:43

    Ἔλεος πιά, ἔχει καταλήξει ἀηδία ἡ κατάσταση. Ἐκλογές, ἂν μὴ τί ἄλλο γιὰ λόγους συλλογικῆς ἀξιοπρέπειας.

  41. andreas avatar
    andreas 08/02/2012 20:42:13

    ΠΑΝΤΩΣ Η ΣΠΥΡΑΚΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑ ΕΙΠΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
    ΤΗΣ ΝΔ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ

    • Νοήμων avatar
      Νοήμων @ andreas 08/02/2012 20:51:19

      όλοι οι Βουλευτές αργά ή γρήγορα θα είναι ΤΕΩΣ Βουλευτές. Ας αρχίσουν να το συνηθίζουν σιγά σιγά

  42. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 08/02/2012 20:56:28

    Ο Βενιζέλος υπονομεύει συνεχώς τους ¨Ελληνες. Η ΝΔ έχει τεράστια ευθύνη να τον σταματήσει και να τον πετάξει έξω από μτο πολιτικό σκηνικό . Είναι τελείως άχρηστος και τον ενδιαφέρει μόνο η προσωπική του ματαιοδοξία.

  43. Γιάννης avatar
    Γιάννης 08/02/2012 21:20:23

    Το πρόβλημα δεν είναι οι θυσίες που ζητούν. Το πρόβλημα είναι ότι είναι άδικες. Γιατί αυτοί που αποδεκάτισαν τις ασφαλιστικές εισφορές στο χρηματιστήριο δεν πιάστηκαν ποτέ.

    Και το ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι όσα μέτρα και να πάρουν θα πάνε χαμένα. Σε 6 μήνες πάλι εδώ θα είμαστε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.