#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/11/2009 07:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα πέντε μεγάλα λάθη της Ντόρας Μπακογιάννη

 

Σε μία εβδομάδα από σήμερα η Νέα Δημοκρατία θα εκλέγει το νέο ηγέτη της. Ανεξάρτητα από τις δημοσκοπήσεις και το σαφές προβάδισμα Σαμαρά, μέχρι στιγμής η υπόθεση της ανανέωσης της πολιτικής ζωής και του εξάλειψης της οικογενειοκρατίας,  μετράει μόνο νίκες.

Τα δακτυλίδια της διαδοχής κατέρρευσαν.

Ο μηχανισμός εκλογής νέου αρχηγού μέσα από κλειστές και περιορισμένες διαδικασίες και κλίκες ανετράπη.

Για πρώτη φορά τα μέλη της ΝΔ και οι ψηφοφόροι της έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν τον μέλλον του κόμματος.

Η ήττα των μηχανισμών – που ήταν και κεντρικό θέμα της εκστρατείας του Αντώνη Σαμαρά – αποτέλεσε και την πρώτη μεγάλη ήττα της Ντόρας Μπακογιάννη σ΄ αυτόν τον εκλογικό αγώνα. Είχε σχεδιάσει όλη την στρατηγική της στην εκλογή της από το Έκτακτο Συνέδριο και μετά αναγκάσθηκε να σύρεται πίσω από τον Δημήτρη Αβραμόπουλο και τον Αντώνη Σαμαρά.

 Το δεύτερο μεγάλο λάθος της ήταν ότι υποτίμησε τη δυναμική του πολιτικού μηνύματος που άρθρωνε καθημερινά στις επαφές του με την βάση ο Σαμαράς με αποκορύφωμα την ομιλία του στο Συνέδριο, ενώ εκείνη επαναλάμβανε τα χρεοκοπημένα κλισέ του «μεσαίου χώρου» και της πελατειακής «αμφίπλευρης διεύρυνσης». Έτσι ταυτίστηκε με τις προηγούμενες αποτυχημένες ηγεσίες της ΝΔ, ανάλωσε τον χρόνο της εμφανιζόμενη ως η διάδοχος του Κ. Καραμανλή ή του …πατέρα της και μετά έτρεχε να δηλώνει ότι δεν πρέπει να την κρίνουν με τον Μητσοτάκη, να δευτερολογεί στο Συνέδριο (μεγάλη γκάφα)  και να διαμορφώνει ιδρωμένες πολιτικές πλατφόρμες.

 Τρίτο λάθος: Μιλούσε για την ανάγκη «νέας ηγετικής ομάδας στη ΝΔ» και καταφερόταν εναντίον των golden boys που στηρίζουν τάχα τον Σαμαρά, ενώ την ίδια στιγμή η ίδια συγκέντρωνε γύρω της την αποτυχία και την χρεοκοπία της ΝΔ… προσωποποιημένη (Έβερτ, Μεϊμαράκης, Αλογοσκούφης, Δούκας, Παπαθανασίου, Σουφλιάς κλπ. κλπ.)

 Τέταρτο λάθος: υποτίμησε τη δυναμική της συμμαχίας του Αντώνη Σαμαρά με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο και αντιπαράταξε σε αυτήν τον Άρη Σπηλιωτόπουλο, ο οποίος όμως πήγε κοντά της μόνος και έρημος, επιβεβαιώνοντας έτσι τις φήμες περί μεγάλων ανταλλαγμάτων.

 Πέμπτο - και μεγαλύτερο απ΄ όλα - λάθος ήταν η εμμονή της στα γεγονότα του 1993. Αναλώθηκε προσπαθώντας να εμφανίσει τον Σαμαρά και τον Αβραμόπουλο ως «διασπαστές»,  απευθυνόμενη όμως σε ένα κοινό που είτε δεν το νοιάζουν πλέον εκείνα τα γεγονότα, είτε δεν τα έζησε – και γι αυτό ίσως ο Σαμαράς κυριαρχεί στις νεαρές ηλικίες, στα γκάλοπ.

Το τι συνέβη όμως το 1993, όπως και το 1965, ή το 1974, είναι πολύ παλιοί  λογαριασμοί. Ενώ αυτά που συνέβησαν από το 2004 έως το 2009 είναι ανοικτοί ακόμα.

 Και είναι ο κόσμος της ΝΔ που θα αποφασίσει την επόμενη Κυριακή  (και αν χρειασθεί και την μεθεπόμενη) αν θα τους κλείσει οριστικά και αμετάκλητα αυτούς τους λογαριασμούς, αν θα τους κάνει δηλαδή «ιστορία», ή  θα τους αφήσει να τον ταλανίζουν και στο μέλλον.

 Γιατί το πραγματικό ερώτημα στο οποίο πρέπει να απαντήσει την επόμενη Κυριακή ο λαός της ΝΔ είναι ένα και μοναδικό: Μπορούν εκείνοι που οδήγησαν την Ελλάδα και τη ΝΔ σε Βατερλώ, να εγγυηθούν μια διαφορετική επόμενη ημέρα και μάλιστα δηλώνοντας αμετανόητοι;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. FRESH avatar
    FRESH 22/11/2009 08:15:22

    Να προσθέσω και κάτι άλλο. Δεν είμαι σίγουρος εάν το επιδίωξε ή έτσι της βγήκε αλλά εμφανίζεται και θεματοφύλακας του νεποτισμού και της βαρωνίας: Πετραλιά-Πάλλη, Βαρβιτσιώτης, Καλαντζάκου, Κανελλοπούλου, Παπαδημητρίου, Έβερτ-Αλβέρτη, Κεφαλογιάννη, Κεφαλογιάννης, Κεδίκογλου, Τζιτζικώστας, Μεϊμαράκης, Μπεκίρης και ουκ έστιν αριθμός.

    • Υ. avatar
      Υ. @ FRESH 22/11/2009 18:14:21

      Έβερτ-Αλβέρτη. Ποιού Αλβέρτη? Του πύργου στους Αμπελόκηπους?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Υ. 22/11/2009 18:41:07

        Του Αλβέρτη που ήταν στην Γιουρομπανκ και μετά έπαθε εγκεφαλικο; είχε ιατρικές επιπλοκές απο καρανιοεγκεφαλική κάκωση; μεγάλη ταλαιπωρία. Η Αλεξία μόλις ήταν στην Τιβι και παίνευε τους Πακιστανούς που ανοίγουν εστιατόρια στην Αθήνα και στέλνουν λεφτά στηνπατρίδα τους... Καλή κοπέλα, αλλά αυτό έλεγε, και άτυχη... και ο Αλβέρτης μια περιπέτεια και μισή.

        • Υ. avatar
          Υ. @ archaeopteryx 22/11/2009 18:45:26

          Άρα, καμιά σχέση, με Δημόπουλος-Αλβέρτης, παλιοί εργολάβοι, που φτιάξαν το πύργο?

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 22/11/2009 18:50:19

          Δεν ξέρω για Δημόπουλο Αλβέρτη. Ο Αλβέρτης της Εβερτ έχει πρόβλημα υγείας εδώ και καιρό και ήταν γνωστό σαν «ωραίος νέος» και στην Γιουρομπανκ ασχολιόταν με πιστωτικές κάρτες (μιλάμε ίσως και πριν την Αλεξία και σίγουρα πριν το πρόβλημά του)

  2. fatfat avatar
    fatfat 22/11/2009 09:31:12

    όποιος υποψήφιος κερδίσει στις εσωκομματικές εκλογές,πρέπει - για να μην πω, επιβάλλεται - να προχωρήσει άμεσα σε εντοπισμό - συζήτηση των αίτιων της εκλογικής συντριβής, μέσα στα πλαίσια ενός τακτικού συνεδρίου.....μόνο αυτή η διαδικασία θα ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα επανεμφάνισης παρόμοιων απαράδεκτων νοοτροπιών,συμπεριφορών,πολιτικών που οδήγησαν την παράταξη στο πρόσφατο εκλογικό Βατερλώ.......μόνο αυτή η διαδικασία θα απομονώνει τις πολιτικές - πρακτικές που αποξένωσαν-απόκοψαν την ΝΔ από την κοινωνία.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ fatfat 22/11/2009 10:49:13

      Πλάκα κάνουμε τι από όλα αυτά να κάνει ένας «Μητσοτάκης»;

  3. kanis avatar
    kanis 22/11/2009 10:28:14

    Η, υπόγεια μεν, κραυγαλέα δε, συμμαχία της Ντόρας με τον Καρατζαφέρη σε βάρος της ΝΔ, όλα αυτά τα χρόνια, για να λάβει την στήριξη του ΛΑΟΣ στην διεκδικηση της αρχηγίας, έγινε αντιληπτή από τους ΝΔκράτες ως κτύπημα κάτω από τη ζώνη σε βάρος της παράταξης!

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ kanis 22/11/2009 13:06:10

      Νομίζω ότι είναι κάτι άλλο απλά φοβάται το Σαμαρά, εκτός αν η κόντρα του με την Ντόρα είναι ένα θέατρο κανονικό... τι να πω αν έχουν φτάσει μέχρι αυτό το σημείο! Είμαι πεπεισμένος ότι φοβάται ένα «φαινόμενο Σαρκοζί» που θα του κόψει την δυναμική από ανθρώπους που ζητούν και ψάχνουν κάτι πατριωτικό και «αναγκαστικά» κάτι ψηφίζουν ΛΑΟΣ.

      Μετά την πρόσφατη συνέντευξη του Λιάπη που είπε μετά από την ερώτηση του Χατζηνίκου πως βλέπεται τις δηλώσεις Λιάπη κατά της Ντόρας;
      Και αυτός απάντησε ότι το ΛΑΟΣ είναι πάντα ανοιχτό στο Λιάπη, και καλά δλδ φοβάται ότι δεν θα το βάλει στα ψηφοδέλτια η Ντόρα! ...οι υποψίες μου είναι αλήθεια εντάθηκαν.

  4. gaetano avatar
    gaetano 22/11/2009 11:19:16

    ΑΡΙΣΤΗ Η ΑΝΑΛΥΣΗ .
    ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ .
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ . ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΤΖΑΚΙΩΝ

  5. vardarskian avatar
    vardarskian 22/11/2009 11:51:15

    Γιανναράς σήμερα για το δίλημμα Ντόρα ή Σαμαράς στην Καθημερινή!
    Έγραψε. Πάλι.

    (Κι ας μην ξαναρχίσει η κουβέντα για το ποιος είναι ή δεν είναι ο Γιανναράς. Αν τολμάει κάποιος ας αντιπαρατεθεί στην επιχειρηματολογία του!)

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ vardarskian 22/11/2009 20:35:03

      Σωστός.
      (και στα της παρένθεσης)

    • crunch avatar
      crunch @ vardarskian 22/11/2009 22:33:56

      Ο γιανναρας ΔΕΝ εχει θετική γνώμη για τον σαμαρα. τα'χει γράψει στα άρθρα του ήδη από παλιά. Απλά εν προκειμένω τον προκρίνει ως αντι-ντορικός

  6. vardarskian avatar
    vardarskian 22/11/2009 11:53:10

    Η ρεαλίστρια κι ο εθνικιστης

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_130_22/11/2009_362396

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ vardarskian 22/11/2009 13:12:21

      Ο Σαμαράς εκφράζει καλύτερα τον πατριωτικό χώρο και την λαϊκή δεξιά τον κοινωνικό φιλελευθερισμό.-

    • mesaios daktylos avatar
      mesaios daktylos @ vardarskian 22/11/2009 14:19:46

      @vardarskian ,
      Δεν ξέρω αν θα ανεβεί αυτό το σχόλιο, αλλά θα παραθέσω μερικές σκέψεις μου. Πριν από ολα θα τονίσω οτι οπως φαίνεται και απο προηγούμενα σχόλιά μου έχω κάνει καλή δουλιά και περίπου εικοσι άτομα θα πάμε ομαδικά να ψηφίσουμαι ΣΑΜΑΡΑ. Το σχόλιο του Γιανναρά σε συνδυασμό με παλαιότερο σχόλιο του Αντινιουζ σχετικά με τις σπουδές και τον σύνδεσμο με ΓΑΠ στην Αμερική με προβλημάτισε. Ειναι γνωστό οτι οι Αμερικάνοι προσεταιρίζονται ξένους σπουδαστές ώστε να έχουν ΄γέφυρες΄ όταν αυτοί επαναπατρισθούν. Μιά τέτοια περίπτωση είναι και ο ΓΑΠ όπως και ο πατέρας του ο Ανδρέας. Στο άλλο κόμμα ήταν ο Μητσοτάκης που ήταν και προσωπικός ¨μπατλερ¨ του πατρός Μπους. Το νέο πουλέν τ5ων Αμερικανών, η θυγάτηρ Μητσοτάκη, απεδθίθχθει ανεπαρκής και ανίκανη. Απέτυχε με το βέτο των Σκοπίων, απέτυχε με το σχέδιο Ανάν, απέτυχε με τον Ρώσσικο αγωγό απέτυχε με την Θράκη, απέτυχε με το Αιγαίο παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις της προς τους ΄συμμάχους΄ μας. Το μόνο που πέτυχε είναι να προσγειωθεί σε Ελληνοκό έδαφος αεροσκάφος με διακριτικά της ψευδομακεδονίας. Μήπως λοιπόν οι προστάτες της απέσυραν την υποστήριξη τους από την ανίκανη και προωθούν έναν άλλον ευρισκόμενο ¨εν υπνώσει΄΄ άνθρωπό τους;;;; Το έκαναν με τον Γ. Παπαδόπουλο, που ήταν άνθρωπός τους, όταν δεν τους έκανε τα κέφια και πρόωθησαν την εφεδρεία τους τον Ιωαννίδη, το έκαναν στον Τάσσο Παπαδόπουλο και προώθησαν τον ΄κουμμουνιστή΄ Χριστόφια Παλαιότερα πούλησαν τον Σάχη της Περσίας για τον Χομέινί, πούλησαν τους Νοτιοβετναμέζους αναγνωρίζοντας το Βόρειο Βετναμ, πούλησαν τους Κορεάτες αναγνωρίζοντας την Β. Κορέα, πούλησαν τον Σαντάμ Χουσείν πούλησαν, πούλησαν μέχρι και την μάνα τους. Κάποιος λοιπόν που επικοινωνεί με το επιτελείο του Σαμαρά ας τους ενημερώσει ότι τον ψηφίζουμαι για δύο πράγματα. Πρώτον για τις πατριωτικές του απόψεις και τις ηθικές αξίες που πρεσβεύει η λαική δεξιά και δεύτερον για να σταματίσει επιτέλους η κληρονομική διαδοχή της εξουσίας. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ mesaios daktylos 22/11/2009 15:55:27

        Εν υπνώσει εναλλακτική τους επιλογή ο Σαμαράς;
        Όσο εφιαλτικό κι αν φαντάζει αυτό το (διαβολικής έμπνευσης) σενάριο, ο Σαμαράς είναι η μοναδική εναπομείνασα ελπίδα.
        Και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...

  7. kanis avatar
    kanis 22/11/2009 13:09:56

    Εδωσε μάχη για τη ΝΔ, σε αντίθεση με άλλους που δεν βγήκαν σε ένα κανάλι, να υπερασπισθούν τη ΝΔ, είπε στη σημερινή της εμφάνιση η Θεοδώρα Μητσοτάκη!

    Υποτιμά την νοημοσύνη του ακροατηρίου της κανονικά κι αναίσχυντα...

    ΚΑΙ μονοπωλεί τις εμφανίσει στα κανάλια
    ΚΑΙ φροντίζει να απομονωθούν, όσοι δεν ανήκουν στους ακολούθους της
    ΚΑΙ προβάλλονται μόνο, όσοι εξυπηρετούν τους μηχανισμούς της

    Δεν είναι τυχαίο, ότι δημοσκοπικά, οι κάτοχοι πανεπιστημιακών τίτλων προτιμούν Σαμαρά, ενώ οι απόφοιτοι δημοτικού και γυμνασίου ασπάζονται τις θέσεις της κυρίας Μητσοτάκη!!!!

    • loretta avatar
      loretta @ kanis 22/11/2009 14:07:26

      Αγαπητη Κανις

      στην θεσσαλονικη η συγκεντρωση Θεοδωρας στο περιπτερο 16 (και το λεω διοτι ως εκθετης 20χρονων ξερω καλα τους χωρους) ηταν πολυ μικρη σε συγκριση με τα νουμερα που θελουν να εμφανιζουν καποιοι!!
      απλα καλυπτε τον χωρο...!!

      ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ??

      ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΟΤΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.

      • kanis avatar
        kanis @ loretta 22/11/2009 15:25:49

        ωραία τα καρντάσια.....χαλλαρά!

  8. Basilis avatar
    Basilis 22/11/2009 13:23:14

    Tο ψευδεπίγραφο δίλημμα που έθεσαν τα συμφέροντα, που τα τελευταία χρόνια μετέτρεψαν την Ν.Δ. σε κόμμα μειοψηφικό δεν πείθουν πλέον κανέναν. Η μόνη λύση είναι το τέλος της βαρωνίας, όχι των πολιτικών μόνο φθαρμένων προσώπων, όπως πολύ σωστά είδαμε ανωτέρω να αναγράφεται, αλλά και των εκδοτικών και λοιπών συμφερόντων που ονειρεύονται και επιδιώκουν να επιβάλλουν στην Ελλάδα την ονειρεμένη διαρχία Γιωργάκη - Ντόρας. Η μόνη απάντηση είναι ο Σαμαράς, τουλάχιστον για την αρχή. Γιατί και αυτός θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν κηδεμονεύεται και δεν πατρονάρεται. Για την ώρα τον πιστεύουμε, αλλά πάντως αντιμετωπίζουμε με μια δόση δυσπιστίας την επιφανειακή συμπόρευση με Αβραμόπουλο και το αδιαμφισβήτητο γεγονός πως σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα από την επάνοδο του στο κόμμα είχε ένα τόσο ισχυρό εκλογικό υπόβαθρο και μια τέτοια δυναμική να χτυπήσει στα ίσια την αγία οικογένεια και, όπως προβλέπουμε, να την νικήσει! Το μέλλον θα δείξει. Όσο κοινότυπο και αν ακούγεται αυτό!

  9. FRESCO avatar
    FRESCO 22/11/2009 13:50:25

    Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΙΜΟ!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ FRESCO 22/11/2009 14:48:29

      Αμαρτησε για την ψηφο η κοπέλα (λεμε τωρα).

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ FRESCO 22/11/2009 14:56:03

      Δεν έφαγε πόρτα?

  10. mpaxalo avatar
    mpaxalo 22/11/2009 14:13:44

    Το μήνυμα
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ

    Ο γιος του Βαρβιτσιώτη
    Ο γαμπρός του Έβερτ
    Η κόρη του Κεφαλογιάννη
    Ο ανιψιός του Κεφαλογιάννη
    Ο γιος του Κούβελα
    Ο γιος του Τζιτζικώστα
    Η κόρη της Πετραλιά
    Ο γιος του Μητσοτάκη
    Ο γιος του Χατζηνικολάου
    Η κόρη του Καλαντζάκου
    Ο γιος του Κεδίκογλου
    Ο γιος του Μεϊμαράκη
    Ο ανιψιός του Βουλγαράκη
    Η κόρη του Βούλτεψη

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
    Εσύ;

    • ΦΙΛΟΙ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ avatar
      ΦΙΛΟΙ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ @ mpaxalo 22/11/2009 14:16:04

      ωραίο! χεχεχεχε
      ποιός το έβγαλε?
      ;)

    • kanis avatar
      kanis @ mpaxalo 22/11/2009 14:19:23

      ΑΨΟΓΟ !!!

      ..ξεχάσατε ΚΑΙ την κόρη του Εβερτ

    • mnk avatar
      mnk @ mpaxalo 22/11/2009 15:35:07

      Εγώ στηρίζω τον δισέγγονο της Πηνελόπης Δέλτα!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ mnk 22/11/2009 18:42:01

        και εγγονό του Τρελλαντώνη

        • mnk avatar
          mnk @ archaeopteryx 22/11/2009 18:48:20

          χεχε... έτσι!

        • donaE avatar
          donaE @ archaeopteryx 22/11/2009 18:49:55

          Ο τρελλαντωνης ητανε αδερφος της Δελτα,ο Αντωνης Μπενακης.Μαλλον ο Γερουλανος ηταν εγγονος του!
          Καταλαβαινεις τι μας συμβαινει ως εθνος;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 22/11/2009 18:57:19

          ε... δεν ξέρω τα γενεαλογικά του... άρα η «Πουλουδιά» του βιβλίου είναι ίσως ή Π.Δ. Όσο για τον Γερουλάνο, δεν θα έλεγα ότι είναι «τυπικός» πασόκος 8)

        • donaE avatar
          donaE @ archaeopteryx 22/11/2009 18:59:01

          Εχει συνεντευξη σημερα η "Ε".

    • Daemon avatar
      Daemon @ mpaxalo 22/11/2009 21:28:17

      κι η κόρη του Κανελλόπουλου (εκτός αν την παραλείπεις ως ... ανύπαρκτη πολιτικά)

  11. mpaxalo avatar
    mpaxalo 22/11/2009 14:15:21

    Για τη συγκέντρωση της Ντόρας της Θεσσαλονίκης, επιτρέψτε μου να παρατηρήσω τα εξής:
    1. Τα τραγούδια της Γαλάζιας Γενιάς έβαλαν οι υποστηρικτές της Ντόρας για να κάνουν κλίμα στη συγκέντρωση στο περίπτερο 16 της ΔΕΘ. Ο Μητσοτάκης τα είχε απαγορεύσει, η Ντόρα τα είχε ξορκίσει ως «κατάλοιπα της παλαιοδεξιάς», αλλά σήμερα θυμήθηκε το «Ζέρβα από τον τάφο έβγα και δες»…
    Τι κάνει η ανάγκη στον άνθρωπο…

    2. Επέλεξαν το περίπτερο 16 και όχι το Βελλίδειο. Γιατί; Μήπως επειδή φοβήθηκαν τη σύγκριση με τη συγκέντρωση του Σαμαρά της Τετάρτης;

    3. Η συγκέντρωση ήταν αξιοπρεπής. Περίπου 3.000 όσοι προσήλθαν. Όχι παραπάνω, κι ας λένε άλλα οι υποστηρικτές της. Αλλά σίγουρα η προσέλευση ήταν κάτω των προσδοκιών των διοργανωτών. Γιατί δεν εξηγείται διαφορετικά το ότι έβαλαν γιγαντοοθόνες έξω από το περίπτερο. Προφανώς περίμεναν να μείνει κόσμος από έξω. Αλλά δεν έμεινε κανείς. Οπότε… τζάμπα οι γιγαντοοθόνες, είναι και ακριβές.

    4. Η ομιλία της Ντόρας ήταν καλή. Με όραμα, ιδεολογία και αιχμές κατά του Σαμαρά. Σίγουρα ενθουσίασε τους παρεβρισκόμενους. Αλλά μίλησε για πατριωτική και όχι εθνικιστική έκφανση του ιδεολογικού στίγματος της ΝΔ. Δικαίωμά σου να αντιπαρατίθεσαι με τον Σαμαρά. Αλλά είναι τουλάχιστον αρνητικό να διαστρεβλώνεις τις θέσεις του, μόνο και μόνο για να τις επιτίθεσαι καλύτερα…
    Επίσης, δεν είναι politically correct όταν δεν σου αρέσουν οι δημοσκοπήσεις να τις φορτώνεις όλες στο «σύστημα ΠΑΣΟΚ»… Ή τις αποδέχεσαι και πορεύεσαι σύμφωνα με αυτές από την αρχή, ή τις καταγγέλλεις από την αρχή. Δεν πανηγυρίζεις όταν είναι καλές για σένα και δεν τις καταγγέλλεις ΜΟΝΟ εάν σε φέρνουν δεύτερη…

    5. Άγριο δούλεμα έφαγε ο Καρτσιώτης που πήγε στη συγκέντρωση της Ντόρας. Πήγε λόγω εντοπιότητας, καθώς παραμένει διευθύνων σύμβουλος της HELEXPO, σε χώρο της οποίας έγινε η ομιλία. Κανείς δεν πιστεύει ότι ο Θέμης, ιστορικό στέλεχος της ΟΝΝΕΔ και της τοπιικής ΝΔ, παραμένει μέχρι και σήμερα αυστηρά ουδέτερος. Οι «Ντορικοί» σήμερα του έλεγαν ότι σύμφωνα με πληροφορίες τους, είναι στο επιτελείο του Πανοζάχου και να «τα αφήσει αυτά περί ουδετερότητας». «Όπως μου τα λέτε έτσι θα με κάνετε να ψηφίσω Σαμαρά» απαντούσε ο Καρτσιώτης.
    Πάντως και τα στελέχη του γραφείου Θεσσαλονίκης του Σαμαρά, δεν τα δέχονται τόσο εύκολα όλα αυτά περί ουδετερότητας.

  12. mpaxalo avatar
    mpaxalo 22/11/2009 14:16:05

    Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ
    Η Ντόρα φαίνεται ότι ξοδεύει πολλά, μα πάρα πολλά για την προεκλογική της εκστρατεία. Μόνο χθες στη Θεσσαλονίκη πρέπει να ξόδεψε αρκετές χιλιάδες ευρώ. Δεν είναι μόνο οι δεκάδες καταχωρήσεις σε ΟΛΕΣ τις εφημερίδες. Ούτε τα συνεχή μηνύματα και SMS για το κάλεσμα στις εκδηλώσεις. Φανταστείτε ότι για την εκδήλωση των γυναικών έστειλε προσωπική πρόσκληση σε όλες τις γυναίκες- μέλη των κομματικών οργανώσεων με κούριερ!!!
    Πάντως όλη αυτή η επίδειξη πλούτου έχει αρχίσει να ενοχλεί τον απλό Νεοδημοκράτη, που δεν θέλει μεθόδους και πρακτικές που προκαλούν και θυμίζουν άλλες εποχές, άλλους πολιτικούς χώρους και άλλες σχέσεις με τα δυνατά επιχειρηματικά συμφέροντα…

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ mpaxalo 22/11/2009 14:32:14

      Aυτό ήταν σίγουρο. Εδώ είχε ξοδέψει φοβερά ποσά το 97 για να στηρίξει τον Σουφλιά. Με χρυσά κουτάλια τρώγαν οι σύνεδροι.
      Αυτά με τις επιστολές, τα τηλεφωνήματα, και τα SMS περισσότερο ζημιά της κάνουν παρά της ωφελούν. Ο κόσμος έχει ξυπνήσει και δεν κολακεύεται από τέτοια. Το αντίθετο μάλιστα-εκνευρίζεται.

    • Υ. avatar
      Υ. @ mpaxalo 22/11/2009 18:19:49

      Λεφτά υπάρχουν!

  13. anonimos avatar
    anonimos 22/11/2009 14:16:32

    ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΑΚΑΣ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ
    Μπορεί ο Ευριπίδης Στυλιανίδης να δήλωσε επισήμως ουδετερότητα αλλά οι άνθρωποί του είναι με το Σαμαρά. Δύο ιστορικά στελέχη της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης, που είναι εδώ και χρόνια στενοί του συνεργάτες, ο Ανδρέας Παπαμιμίκος και ο Θοδωρής Μητράκας έχουν ήδη ενταχθεί στον μηχανισμό του Αντώνη Σαμαρά.
    Ο πρώτος ήταν στην Λάρισα για να βοηθήσει στα οργανωτικά της συγκέντρωσης Σαμαρά και ο δεύτερος (δεν τον χάνεις ποτέ λόγω ύψους), ήταν στα γραφεία της Αγίας Σοφίας 5, όλη την Κυριακή.

  14. anonimos avatar
    anonimos 22/11/2009 14:18:45

    Απίστευτο και όμως αληθινό...
    Ο Ηλίας Χρυσικός κατήγγειλε πριν από λίγο ότι άγνωστοι μπήκαν στην ιστοσελίδα που διατηρεί για το ραδιοσταθμό του στην Κατερίνη και αφαίρεσαν ένα κομμάτι από μία συνέντευξη που είχε δημοσιεύσει!
    Πρόκειται για απόσπασμα στο οποίο ο καθηγητής Νεοκλής Σαρρής καταγγέλλει επίσημα και επώνυμα ότι ο σύζυγος της Ντόρας Ισίδωρος Κούβελος είναι μέλος του ΔΣ τουρκικής Τράπεζας!
    "Το έχω καταγγείλει επίσημα και επώνυμα και απάντηση δεν έχω πάρει" λέει στο απόσπασμα αυτό ο γνωστός καθηγητής.
    Ο ίδιος, στη συνέντευξη του εκτιμά πως εάν αυτή η καταγγελία δεν ευσταθούσε θα έπρεπε ο κ. Κούβελος ή η συνεργάτες του να την απαντήσεις αμέσως και καθέτως.

    Η συνέντευξη δόθηκε στον ραδιοσταθμό του κ. Ηλία Χρυσικού "Ενημέρωση 922" της Κατερίνης. Η συνέντευξη ακούσθηκε κανονικά. Στη συνέχεια το απομαγνητοφωνημένο κείμενό της αλλά και το ηχητικό αρχείο της "ανέβηκε" στην ιστοσελίδα του ραδιοσταθμού.
    Ξαφνικά όμως, γύρω στις 12 το μεσημέρι, από την ιστοσελίδα εξαφανίστηκε το συγκεκριμένο σημείο της συνέντευξης, που αφορούσε τον κ. Κούβελο και όχι ολόκληρη.
    Αυτήν την ώρα ο Ηλίας Χρυσικός προσπαθεί να το ξανα "ανεβάσει" στο ίντερνετ.

  15. fatfat avatar
    fatfat 22/11/2009 14:32:02

    @ vardarskian.........είναι θλιβερό ότι ορισμένοι διανοούμενοι ή πολιτικοί σχολιαστές έχουν μείνει στο παρελθόν....φαίνεται να πιστεύουν ότι ζουν ακόμα στην εποχή που γυρίστηκε η ταινία "Θέμα συνειδήσεως"(1973) - δεν αναφέρω τυχαία αυτή την ταινία - και ότι δεν έχουν αλλάξει καθόλου από τότε οι κοινωνικοπολιτικές συνθήκες....οι εποχές του "yes man",του "ξένου παράγοντα" που αλώνιζε και συγκυβερνούσε στην χώρα, έχουν περάσει -ευτυχώς- ανεπιστρεπτί....και βέβαια ασκούνται στην Ελλάδα ακόμα και σήμερα ισχυρές -ισχυρότατες - πιέσεις σε διάφορα επίπεδα,αλλά πλέον έχουμε μεγαλύτερα περιθώρια επιλογών και ελιγμών ως χώρα,έχουμε μεγαλύτερες δυνατότητες αντίστασης σε συμφέροντα τρίτων χωρών, που πάντοτε υπήρχαν και θα υπάρχουν(βλέπε ΒΕΤΟ σύνοδο Βουκουρεστίου,ρώσικοι αγωγοί,ένταξη Κύπρου σε Ε.Ε,συμμετοχή σε λήψη αποφάσεων στα πλαίσια της Ε.Ε,αμερικάνικες πιέσεις για αποστολή επιπλέον στρατιωτών στο Αφγανιστάν κτλ)......δεν είμαστε ούτε προτεκτοράτο,ούτε αποικία,είμαστε μια μικρή χώρα που είναι όμως ισότιμο και πλήρες μέλος της Ε.Ε......επιτέλους κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είμαστε ακόμα στο 1950....και κάποια στιγμή οι διανοούμενοι ή πολιτικοί σχολιαστές που αρθρογραφούν και αναφέρονται σε ιστορικά γεγονότα,να μάθουν ότι στην πραγματικότητα ο Μεταξάς δεν είπε την λέξη ΟΧΙ στον Ιταλό πρέσβη(του είπε μόλις διάβασε το ιταλικό τηλεσίγραφο στα γαλλικά "ώστε θα έχουμε πόλεμο",υπονοώντας σαφώς ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να δεχτεί τους όρους του ιταλικού τηλεσίγραφου).Τον όρο ΟΧΙ χρησιμοποίησε για πρώτη φορά ο εκδότης Βλάχος που έβγαζε τότε την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ!!!!!!!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ fatfat 22/11/2009 23:46:27

      @fatfat

      θέλω να συμμεριστώ την αισιοδοξία σου και δεν έχω κανέναν λόγο να αμφισβητήσω τον (μονοψήφιο) αριθμό των περιπτώσεων που (φαινομενικά τουλάχιστον) είμασταν περήφανοι για την εξωτερική μας πολιτική.
      Γεννήθηκα δεκαετίες μετά την χρονολογία που ανέφερες,αλλά φαντάζομαι ότι και εκείνη την εποχή παρουσιαζόταν περίπου ως θεωρία συνωμοσίας η πιθανότητα ανάμιξης του ξένου παράγοντα στα πολιτικά δρώμενα.
      Μακάρι οι επιλογές της υποψήφιας που προτιμάς, να συμβαδίζουν και να εκπροσωπούν την θέληση του λαού μας, και να εκφράζονται εξίσου ξεκάθαρα με την (περιφραστική έστω ) απάντηση του Μεταξά...
      Γιατί μέχρι τώρα δεν παρατηρήσαμε ούτε το ένα ούτε το άλλο.
      Κι αυτός είναι ο λόγος που προκρίνουμε τον ανθυποψήφιό της.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ fatfat 23/11/2009 00:01:55

      αν και γεννηθηκα 30 χρόνια πριν την χρονολογία που ανέφερες
      φαντάζομαι ότι εξίσου "θεωρία συνωμοσίας" παρουσιαζόταν από κάποιους
      η ανάμιξη ξένων δακτύλων στα ελληνικά πολιτικά δρώμενα.

      Το μονοψήφιο των περιπτώσεων που αναφέρεις ως (φαινομενικά τουλάχιστον) επίδειξη αυτόνομης και συνάμα επιτυχημένης άσκησης εξωτερικής πολιτικής μάλλον ενισχύει την απαισιοδοξία μου.

      Και στην τελική, μακάρι οι επιλογές της υποψήφιάς σου
      να συμβαδίζουν και να αντιστοιχούν σ αυτές των Ελλήνων.
      Και προπάντων να εκφράζονται εξίσου ξεκάθαρα και βροντερα με το (έστω και περιφραστικό) ΟΧΙ του Μεταξα...

      Κάτι τέτοιο σίγουρα δεν παρατηρήθηκε ποτέ στην "Ρεαλίστρια"
      Γι αυτό και η πλειοψηφία προκρίνει τον "Εθνικιστή".

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ vardarskian 23/11/2009 00:02:41

        30 χρόνια μετά...

  16. fatfat avatar
    fatfat 22/11/2009 14:35:50

    @loretta....σου στέλνω αυτό το δωράκι......

    http://www.voria.gr/details.php?id=5703

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ fatfat 22/11/2009 14:47:46

      Eυχαριστούμε. Θα ανταποδώσουμε την άλλη Κυριακή..

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 22/11/2009 14:51:05

      FAT FAT τα δωρα σου ευπροσδεκτα διοτι θεωρω πανω απο ολα οτι εισαι καλοπροαιρετος...

      παρα ταυτα ως θεσσαλονικα σου λεω οτι δεν ειναι ετσι και θα το διαπυστωσεις προσεχως

  17. ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 22/11/2009 14:37:29

    -1971, Παρίσι. Η βάπτιση του Κυριάκου.
    -Η Ντόρα(κάτι φοράει στην κεφαλή της) εδώ είναι 17 ετών[1954] και ο Κυριάκος 3 ετών[1968].
    (Διακρίνεται το κεφάλι του μπροστά στην κολυμβήθρα.)
    -Η βάπτιση-όπως προκύπτει από την φωτό- έγινε σε στενό οικογενειακό κύκλο.

  18. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 22/11/2009 14:40:10

    Η Ντόρα δεν ήταν έτοιμη για τέτοιου είδους μάχη, δηλαδή για εκλογή από την βάση. Ολη της ενεργητικότητα και η τακτική τόσα χρόνια στόχευε στο "ψήσιμο" των συνέδρων. Όταν χάλασαν τα σχέδια, άρχισε τα λάθη, τις επιπολαιότητες και τις παλινωδίες παρά το πολυπληθές "επαγγελματικό" επιτελείο που έχει. Ο Σαμαράς αντίθετα έχει αριστοτεχνική τακτική. Αλλη μία απόδειξη ικανοτήτων και υπεροχής.

  19. ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 22/11/2009 14:48:14

    ΕΔΩ Η ΜΑΡΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 22/11/2009 16:49:00

      Είναι από την πίκρα της προσφυγιάς..

      • ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
        ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ @ Κώστας Θ. 22/11/2009 18:02:20

        ΤΑ ΚΑΛΟΑΙΡΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

        • kanis avatar
          kanis @ ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 22/11/2009 20:25:39

          Για πότε λες; Για τότε που ξύπνησε το ηφαίστιο;

        • Υ. avatar
          Υ. @ ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 22/11/2009 20:36:39

          Κανίς
          Ανταποδίδων εκ του παρελθόντος, ...έγραψες!!

  20. Aggelos avatar
    Aggelos 22/11/2009 14:57:07

    Το Πασοκ και τα μεσα του διακριτικα βλεπουν μαλακα το Σαμαραγια τον ιδιο λογο που η ΝΔ υποστηριζε περισσοτερο το Γιωργακη ,..γιατι τον θεωρουσε πιο ευκολο και τον ΦΙΛΕΥΘΕΡΟ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΗ Βενιζελο πιο δυσκολο αντιπαλο...νομιζω ολοι ειδαμε που ειναι ο καθενας..

    οντως στη συνεντευξη του Σαμαρα στο μεγκα χθες παραηταν γλυκεις και μαλακοι μαζι του τα πασοκια..και οι ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ(ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΕΞΙΕς) εφημεριδες δειχνουν πιο μαλακες απεναντι του..

    ειναι ακριβως αυτη η αντιστοιχεια..
    παπανδρεικων-καραμανλικων και εκσυχρονιστων-φιλελευθερων..

  21. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 22/11/2009 14:57:08

    7 ΗΜΕΡΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ, ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=R0xUtng0kds

  22. Aggelos avatar
    Aggelos 22/11/2009 15:00:04

    οι μεγαλες δεξιες εηφμεριδες στηριζουν ντορα καθαρα...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Aggelos 22/11/2009 15:03:19

      Δεν υπαρχουν μεγαλες δεξιες εφημεριδες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ειναι μεγαλη αλλα πλεον δεν ειναι δεξια, οι υπολοιπες (ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, κλπ) δεν ειναι μεγαλες...

  23. markella avatar
    markella 22/11/2009 15:01:15

    Καλησπερα !

    Δυστηχως πολυ φοβαμαι οτι η Ντορα εχει πολυ καλυτερους μηχανισμους επικοινωνιας με τον κοσμο.. Απο τους γνωστους μου ολοι δεχτηκαν τηλεφωνθηματα απο την ομαδα κρουσης της Μπακογιαννη εδω στην Θεσσαλονικη.
    Ενω απ το γραφειο του Σαμαρα παιδια, δυστηχως δεν βλεπω τετοια διαδικασια εν εξελιξει... Και αυτο δεν ειναι καλο.
    Εδω εγινε την Πεμπτη η συγκεντρωση στο Μακ Παλλας και το εμαθα στις 7.15 απο τον antinews, ενω τα τηλεφωνα μου υπαρχουν στα mail και το γραφειο στην Θεσσαλονικη.
    Χρειαζεται οργανωση καλυτερη...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ markella 22/11/2009 15:05:03

      Δεν εχεις αδικο, αλλα γνωριζουμε ετσι κι αλλιως πως υπερτερει στους μηχανισμους η Κυρια. Ο απλος νεοδημοκρατης που θα ψηφισει Σαμαρα δεν χρειαζεται ουτε τηλεφωνο, ουτε να τον παρεις απο το χερακι να τον πας να ψηφισει. Το σιγουρο ειναι πως χρειαζεται ΑΓΩΝΑΣ μεχρι το τελευταιο δευτερολεπτο και να μην παει ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΧΑΜΕΝΗ. ΔΕΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ, ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ

    • Υ. avatar
      Υ. @ markella 22/11/2009 18:58:38

      Έλα βρε Μαρκέλλα, με τη γκρίνια σου Κυριακάτικα.
      Καλησπέρα!!!

      • markella avatar
        markella @ Υ. 22/11/2009 20:30:29

        Ρε Υ, καλησπερα και σε εσε!!

        Δεν κανει κακο η γκρινια, γιατι αν καποιος απ το γραφειο εδω διαβαζει το blog θα κανει κατι!!

        Ουδεν κακον αμιγες καλου μπρε!!

        • Υ. avatar
          Υ. @ markella 22/11/2009 20:50:04

          Ε, εντάξει. Είναι ανάγκη να γκρινιάζεις στο μπλογκ? Κυριακάτικα? Και αύριο μέρα είναι για γκρίνια. Πάρτους τηλέφωνο.
          Πλάκα-πλάκα, δουλεύουν καλά. Κάποιες φορές που έχω περάσει, 4-5 άτομα, με το τηλέφωνο στο χέρι. Η ομάδα δουλεύει άψογα. Δες μόνο τις κινητοποιήσεις. Μακεδονία πριν ένα μήνα, οι ΟΝΝΕΔίτες προχθές, στο Μακεδονία πάλι προχθές, και τη Τετάρτη που θα γίνει σεισμός.

          ΌΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ, ΣΤΟ ΒΕΛΙΔΕΙΟ!!!!

        • markella avatar
          markella @ markella 22/11/2009 20:53:06

          καλα το μοκωνω κυριακατικα!

        • Υ. avatar
          Υ. @ markella 22/11/2009 21:26:12

          Αν κρίνουμε ότι το βόρεια, παίζει ολίγον γκλαμουράδικα (άρα Dora’s funs), πολύ καλά τα νέα σου.

        • loretta avatar
          loretta @ markella 22/11/2009 21:34:47

          Υ παροτι ειμαστε βορειων πραστειων ...σε πληροφορω οτι στις προηγουμενες εκλογες αυτοι που στειλαν μυνημα διαμαρτυριας στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ηταν πολυ μεγαλο ποσοστο εδω πανω τη στειλαν οι μισοι με αποχη και ενα μεγαλο μερος μεσο ΛΑΟΣ.

          Απο τοτε που εβαλε υποψηφιοτητα ο ΣΑΜΑΡΑΣ εχουν αλλαξει πολλα πραγματα...το ακους παντου.

          Η θεοδωρα πλεον εχει χασει μεγαλο μεριδιο κοσμου.
          και θα φανει στη καλπη οταν θα παρουν τα αποτελεσματα ανα περιοχη..!!

          Εδω θα εχουν μονο ενα τερματικο.

        • Υ. avatar
          Υ. @ markella 22/11/2009 21:46:19

          Έλα ρε παιδί μου. Μη το παίρνεις προσωπικά. Εσείς εξαιρείστε.

        • markella avatar
          markella @ markella 22/11/2009 21:52:54

          ..Καθολου glamouratum!
          Οι πονεμενοι....οι χρονοια αγαπητικοι της ΝΔ που ποτε δεν ακουστηκαν!
          Στους 10 οι 6 ψηφιζουν Σαμαρα!

  24. fatfat avatar
    fatfat 22/11/2009 15:03:33

    @ loretta...εγώ απλώς σου ανάρτησα μια νέα δημοσκόπηση που είναι αποκλειστικά για Μακεδονία-Θράκη....δεν ξέρω ούτε ποιοι έχουν αυτή την ιστοσελίδα.....την βρήκα χτες το βράδυ πατώντας στο google "δημοσκοπήσεις Νοέμβριος".....εσύ ως Θεσσαλονικιά πιθανό είναι να γνωρίζεις το ιδιοκτησιακό της καθεστώς......πάντως και αυτή η δημοσκόπηση δείχνει ότι οι πολίτες που θα ψηφίσουν τον κύριο Ψωμιάδη,στον δεύτερο γύρο δεν θα ψηφίσουν μαζικά και μόνο τον κύριο Σαμαρά.....

  25. fatfat avatar
    fatfat 22/11/2009 15:04:26

    @ Κώστας Θ...μεγάλη μπουκιά να φας,μεγάλο λόγο μην πεις!!!!!!

  26. markella avatar
    markella 22/11/2009 15:12:55

    Γιαννη,

    Επειδη εχω περασει απο βουλευτικες εκλογες, πανω απο 4 αναμετρησεις και ξερουμε πως πανε οι λιστες με τα ονοματα στα γραφεια, εμενα μου εχει κανει εντυπωση πως δεν εχουν δοθει τηλεφωνα...Υπαρχουν και καποιοι που το θελουν το τηλεφωνο τους να χτυπησει και δεν πρεπει να το αγνοουμε αυτο.
    Αλλωστε την αρρωστια μας δεν την εχουν ολοι...

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ markella 22/11/2009 16:32:30

      Markella, δίκιο έχεις αλλά φαντάζομαι ότι η Ντόρα έχει πρόσβαση σε ονόματα μελών της ΝΔ μέσω των πολλών κομματαρχών και βουλευτών που την στηρίζουν. Ο Σαμαράς υστερεί εκεί.

    • kanis avatar
      kanis @ markella 22/11/2009 21:09:21

      Ο μηχανισμός Μητσοτάκη αξιοποιεί κάθε λίστα, ακόμη και μη μελών. Χρησιμοποιούν τηλέφωνα και διευθύνσεις εν δυνάμει ψηφοφόρων ΝΔ, που προμηθεύονται πανταχόθεν, ακόμη κι από ...σχολεία!

  27. Aggelos avatar
    Aggelos 22/11/2009 15:26:13

    "Δεν υπαρχουν μεγαλες δεξιες εφημεριδες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ειναι μεγαλη αλλα πλεον δεν ειναι δεξια, οι υπολοιπες (ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, κλπ) δεν ειναι μεγαλες…"αυτες ακριβως ειναι ντορικες..

    • kanis avatar
      kanis @ Aggelos 22/11/2009 15:39:10

      Από το 1981 μέχρι σήμερα, η κρίση στο δεξιό τύπο είχε, κυρίως εσωκομματικό χαρακτήρα. Κοινό χαρακτηριστικό, η απορρόφηση εφημερίδων Καραμανλικής επιρροής και η ένταξη τους στο μηχανισμό Μητσοτάκη. Μία προς μία…

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ kanis 22/11/2009 16:22:41

        Απογευματινή, Ελ Τύπος, Αδ,Τύπος κ.ά. Βλέπουμε ποιάν στηρίζουν.

        • kanis avatar
          kanis @ Κώστας Θ. 22/11/2009 20:28:33

          Βραδυνή ;

  28. kanis avatar
    kanis 22/11/2009 15:40:41

    Σε ποιάς τουρκικής τράπεζας το ΔΣ είναι μέλος ο σύζυγος Ντόρας;

  29. Justin Case avatar
    Justin Case 22/11/2009 15:59:58

    γιατί ρε φάκτορα σε μοντερετιον τι είπαμε? Τι έγινε ξαφνικά?

  30. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ avatar
    ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ 22/11/2009 16:45:03

    Ρε Φάκτορα το άλμπουμ του Μητσοτάκη έκλεψες;

    Πού διάολο τις βρίσκεις αυτές τις φωτογραφίες

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ 22/11/2009 16:57:59

      Έχει και μια που είναι ο Μητσοτάκης παιδί στην αγκαλια του Οδυσσέα Ανδρούτσου, αλλά τη κρατάει για το τέλος.

      • Κεραυνός avatar
        Κεραυνός @ Λέλος 22/11/2009 19:07:42

        Καλοοοοοοοοο ....
        Έχω και εγώ μιά φωτογραφία του Μητσοτάκη παρέα με τον Μωάμεθ τον πορθητή το 1453.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Κεραυνός 22/11/2009 19:15:57

          για Μωάμεθ δεν ξέρω, αλλά με κατι Ναζί... πως θα σου φαινόταν;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Κεραυνός 22/11/2009 19:37:11

          Ελα ρε αρχαιε.Εδω βγηκαν στην τηλεοραση τα στελεχη της Σταζι και ειπαν οτι αυτοι διερρευσαν τη φωτογραφια των εκλογων του 1985 με Γερμανους και ο Κουρης δηλωσε οτι του την πασαρε ο Λαλιωτης.
          Το μονο ερωτημα που εχει μεινει ειναι ποιος πρακτορας της Σταζι εδωσε τη φωτο στο Λαλιωτη.Καμμια ιδεα;

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κεραυνός 22/11/2009 20:03:16

          Το θέμα είναι ποιός την έδωσε ή αν ήταν αληθινή; (Που ήταν βεβαίως.)

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Κεραυνός 22/11/2009 21:34:06

          δεν έχω ακούσει να λέει ότι είναι πλαστή...

  31. Στέργιος avatar
    Στέργιος 22/11/2009 18:33:11

    Στη Θεσσαλονίκη κανείς δεν παίρνει τον Άνθιμο στα σοβαρά.

    Άλλο αν ο κόσμος εδώ δεν είναι αδιάφορος και επιθυμεί μια πατριωτική στάση στο Μακεδονικό αλλά και στα άλλα εθνικά θέματα. Πάνω στον αγνό αυτό πατριωτισμό βρίσκει και πατάει ο κοκκορόμυαλος δεσπότης μας.

    Αλλά πιστέψτε με, οι μόνοι που παίρνουν τον Άνθιμο στα σοβαρά είναι οι μιντιάδες της Αθήνας που θέλουν σώνει και καλά να παρουσιάζουν τη Θεσσαλονίκη σαν ένα Ιράν θρησκοληψίας και συντηρητισμού.

    • loretta avatar
      loretta @ Στέργιος 22/11/2009 22:49:44

      σαυτο δεν εχεις αδικο.

  32. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 22/11/2009 19:18:29

    Πρέπει να προσέξουμε το θέμα της κινητοποίησης. Στην Θεσσαλονίκη για την συγκέντρωση της Ντόρας πράγματι πήραν από 10 τηλέφωνα στα μέλη του κόμματος και στείλαν και επιστολές με κούριερ!! Δεν ξέρω εάν έχει ξαναγίνει αυτό...
    Αλήθεια, κύριοι της Ντόρας, πόσον στοίχισαν όλα αυτά και που τα βρήκατε??

    Την Τετάρτη μιλάει ο Αντώνης και οι σαμαρικοί περιμένουν ένα τηλέφώνημα..
    Θα γίνει βέβαια χαμός αλλά και κάποια κινητοποίηση χρειάζεται.

    • XAPLAS avatar
      XAPLAS @ Κώστας Θ. 22/11/2009 21:39:38

      Πηραν τηλεφωνα και εκτος ν.Θεσ/νικης.....

  33. Nikos captain avatar
    Nikos captain 22/11/2009 19:47:21

    Το άρθρο του Χρήστου Πασαλάρη στην εφημερίδα του κ.Χατζηντοράκη,σήμερα την διαβάσετε;

  34. asheti avatar
    asheti 22/11/2009 19:51:58

    nai to diavasa ego proswpika... ti na peis.. paei kai o pasalaris..alla anyway. ton sevomai poli ki as leei twra alla anti allwn.

  35. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 22/11/2009 19:53:23

    Περιοδεία Αβραμόπουλου. Ηταν τις προηγούμενες μέρες στη Γερμανία, αύριο στην Κύπρο. Ώρα 18.00 στο ξενοδοχείο AJAX στη Λεμεσό.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κώστας Θ. 22/11/2009 19:58:06

      Γειά σου Κώστα. Αν θυμάμαι, είπες για ένα φίλο σου στη Κύπρο. Στείλε τον πάραυτα!

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Υ. 22/11/2009 20:02:46

        Γειά σου Υ. Εννοείται. Οι της Ντόρας τα δωσαν όλα για τη συγκέντρωση πάνω, έμαθα. Μα επιστολές με κούριερ, είναι δυνατόν? Και τηλεφωνα από γραφεία βουλευτών. Ιωαννίδη και Τζιτζικώστα.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 22/11/2009 20:24:14

          Είμαι ακόμη υπό το κέφι τετράωρου μεσημβρινού οίνου. Ότι μαθαίνω, είναι από τα σχόλια εδώ. Αρνούμαι και ειδήσεις να δω. Αν πήρα τη κεντρική ιδέα, η δρακουλιάρα τετέλεσθαι. Ούτε ο Άνθιμος δε τη σώζει. Άσε που αυτός το δίνει στο Πανίκα. Απλά με τη ψηλή, κάνει τις απαραίτητες δημόσιες σχέσεις!

        • kanis avatar
          kanis @ Κώστας Θ. 22/11/2009 20:59:11

          ...μην τον υποβαθμίζεις! Εχουν ανοικτούς λογαριασμούς από παλιά!

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 22/11/2009 21:15:34

          Το αγνοούσα. Αν έχεις πιο λιανό?

        • kanis avatar
          kanis @ Κώστας Θ. 22/11/2009 23:57:36

          Ο Ανθιμος κι ο Χριστόδουλος δεν ήταν πάντα πολύ κοντά στην αγία οικογένεια...;

  36. AMKO avatar
    AMKO 22/11/2009 20:38:48

    Ας μην γίνεσται γελοίοι με τα περί τζακιών και ότι ο Σαμαρανθόπουλος, το παιδί του λαού, θα φέρει την ανατροπή..... Και αυτός από πολιτική οικογένεια κατάγεται δεν είναι απλός «λαϊκός» πολιτικός. Και μάλιστα παλιότερη από της Μπακογιάννη που την κατηγορεί. Είναι εγγονός του παλιού βουλευτή Θεσσαλονίκης Αλέξανδρου Ζάννα και ανηψιός του πρώην βουλευτή Μεσσηνίας της ΕΡΕ Γεωργίου Σαμαρά. Από το γένος της μητέρας του Ελένης Ζάννα δισέγγονος της συγγραφέως Πηνελόπης Δέλτα. Σταματήστε επιτέλους τη λάσπη και την απούσα επιχειρημάτων πολιτικής φύσεως επίθεση, ενάντια στην Ντόρα.

    ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ απομένουν (ίσως περισσότερες) έως ότου η δόλια Ελλάδα αποκτήσει αξιωματική αντιπολίτευση της προκοπής. Έως ότου, δηλαδή, η έρμη Νέα Δημοκρατία αποκτήσει αρχηγό και έως ότου η κυβέρνηση Παπανδρέου αποκτήσει στοιχειώδη έλεγχο.Στο άρθρο μου 18ης Οκτωβρίου έγραφα ευθέως ότι η φιλελεύθερη παράταξη όφειλε αμέσως μετά την εκλογική πανωλεθρία της να βγάλει νέο αρχηγό –και μάλιστα της έως τότε «νούμερο δύο» που δεν ήταν άλλη από τη Ντόρα Μπακογιάννη και τούτο διότι η γυναίκα αυτή συγκέντρωνε τα περισσότερα πλεονεκτήματα και ήταν σταθερά πρώτη σε δημοτικότητα μετά τον Καραμανλή.

    Αντ’ αυτού ακολούθησε η χρονοβόρος διαδικασία, η αλλαγή του τρόπου εκλογής, οι πολωτικές συμμαχίες, τα στημένα γκάλοπ και τα βλακώδη επιχειρήματα εναντίον της Μπακογιάννη ότι «είναι γυναίκα», ότι είναι «θυγατέρα του αποστάτη», ότι στηρίζεται σε μηχανισμούς, ότι δεν αντιτάχτηκε σε πρόωρες εκλογές και (το κατάπτυστο) ότι διάγει σκανδαλώδη ιδιωτικό βίο!...Καθώς κλείνω εφτά δεκαετίες στη ν υπηρεσία αυτού του έρμου λειτουργήματος δικαιούμαι να θυμίζω ότι, λόγω αντιστασιακών καταβολών, ουδέποτε πούλησα ή ενοικίασα ή διέθεσα εθελοντικώς αυτή την πένα σε οποιονδήποτε από αυτούς που μας λένε «ΩΡΕ, πόσο κάνει η πένα σου για να μιλήσει ή να σωπάσει;». Ούτε και τη βούτηξα σε χολή όπως τη βουτάνε σήμερα κάποιοι επώνυμοι σκώληκες του σιναφιού μας. Η σημερινή περί Ντόρας Μπακογιάννη (με την οποία έχω να μιλήσω κάμποσα χρόνια) πηγάζει από ρεαλιστικό προβληματισμό και από την πολυετή ενασχόληση μου με τον δημόσιο βίο.Την Κυριακή των εκλογών έγραψα ότι ίσως είναι η τελευταία φορά που ψηφίζω υπέρ της Νέας Δημοκρατίας, έπειτα από τις γκάφες και τα λάθη που διέπραξε η ηγεσία της τα τελευταία 5,5 χρόνια… Ήδη, λόγω της αντιπολιτευτικής απραξίας των 50 ημερών και της αλληλοσφαγής των υποψηφίων, εμφανίζεται να έχει χάσει άλλες δέκα μονάδες. Και είναι βέβαιο ότι θα γράψει τον επίλογό της αν την ερχόμενη Κυριακή βγάλει λάθος αρχηγό.

    Με λάθος αρχηγό η πόλωση θα συνεχιστεί και τότε μοιραίως κάποια κομματικά νεογνά θα γεννηθούν από το πουθενά για να ζήσουν μερικούς μήνες και να «καταλήξουν», όπως συχνά συμβαίνει σ’ αυτή την παράταξη. Πως όμως μπορεί να προκύψει ο … λα΄θος αρχηγός;Είναι γνωστό ότι στα τελευταία 30 χρόνια οι «βαρόνοι» των media έχουν παίξει ρυθμιστικό ρόλο στη δημόσια ζωή της πατρίδας. Ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις, όπως έκανε και το 1993 με στόχο το Μητσοτάκη και με … πυρομαχικό την υπόθεση του ΟΤΕ. Σήμερα τους βλέπουμε, κάποιους εξ ‘ αυτών, να επανέρχονται με στόχο τη θυγατέρα του Μητσοτάκη, όχι γιατί έχουν τίποτα προηγούμενα μαζί της αλλά γιατί προτιμούν να διαφεντεύουν αυτοί τη Νέα Δημοκρατία είτε ως αξιωματική αντιπολίτευση είτε ως κυβέρνηση.

    Η Ντόρα Μπακογιάννη δεν τους πάει ,είναι σκληρή, όσο κι αν χαμογελάει. Έχει ζήσει τη γενιά του Γαλλικού Μάη, έχει θητεύσει δίπλα σε αντιστασιακό σύζυγο που δολοφονήθηκε, είναι … ενοχλητικά πιστή στο κόμμα και στις αρχές της!... Όχι, δεν τους πάει. Θέλουν ένα αδύνατο σχήμα, μια ηγεσία του χεριού τους. (Σε προσεχές σημείωμα θα εξηγήσω με ποια σατανικά μέσα τα θολά κανάλια χειραγωγούν την κοινή γνώμη. Και εναντίον «βαρόνους» να φιμώσουν και να απολύουν κάποιες «δυσάρεστες» φωνές).

    Σήμερα λοιπόν δεν έχω παρά να ευχηθώ σε όλους όσοι θα πάνε την Κυριακή στην κάλπη να τινάξουν το σώμα τους μήπως και φύγουν οι λάσπες που έχουν δεχτεί tαπό τα θολά κανάλια και από τις φαρμακερές πένες. Η φιλελεύθερη παράταξη έχει ανάγκη από αστραπιαίο νοικοκυριό και η πατρίδα από ένα έντιμο, πεντακάθαρο, νεανικό και θερμά πατριωτικό κόμμα εξουσίας, απαλλαγμένο από τις μούχλες του παρελθόντος, λυτρωμένο από τις μίζες των ισχυρών. Ένα κόμμα ζωογονημένο από την αγάπη του λαού … Και μόνον από αυτήν!
    Για όσους δεν το διάβασαν..... Η οξεία πολιτική ματιά του Πασαλάρη είναι αδιαμφισβήτητη αλλά δυστυχώς κάποιοι από εδώ την παραδέχονται μόνο όταν τους συμφέρει!!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ AMKO 22/11/2009 20:49:57

      Κώστα Θ., πάλι τηλεπάθεια έχουμε. Ποστάρω κι εδώ αυτό που έγραψα σε παραδιπλανή ανάρτηση. Φαίνεται το επιτελείο τους έδωσε καινούργια αποθέματα επιχειρημάτων.

      Δεν γίνεσαι πρωθυπουργός “φυτευτός” μόνον αν είσαι τρισέγγονος ή δισέγγονος. Ο Σαμαράς πολιτικά είναι αυτοδημιούργητος. Άλλο αν είναι καλής καταγωγής, αυτό που λέμε ευπατρίδης. Άλλης ποιότητας καταγωγή είναι αυτή, ευγενική με την παλιά έννοια. Δεν έγινε επειδή τον φύτεψε ο μπαμπάς. Σαν τους ΚΚ (άλλο ότι πιστεύω ότι μας βγήκε ορισμένα πράγματα καλύτερος από το θείο του ), ΓΑΠ και Ντόρα.

      Πολιτικά αυτοδημιούργητος ήταν σε μεγάλο βαθμό και ο Ανδρέας, παρά το ότι τον βοήθησε ότι ήταν γιος του Γέρου. Αλλά ανδρώθηκε πολιτικά με τελείως διαφορετικό τρόπο και όχι ως “φυτευτός”. Για να καταλάβεις, το 1974 του πρότειναν την αρχηγία της Ένωσης Κέντρου, όπου θα γινόταν πραγματικός “γιος” και αυτός είπε κρατήστε την την Ε.Κ., εγώ κάνω δικό μου κόμμα.

      Η διαφορά δηλαδή είναι ποιότητας. Ντόρα, ΓΑΠ και ΚΚ είναι φυτευτοί και το αν είναι καλοί ή κακοί είναι από κει και πέρα θέμα καθαρά τύχης, σύμπτωσης.

  37. fatfat avatar
    fatfat 22/11/2009 20:39:12

    @Υ....να σε δούμε αν θα έχεις το ίδιο κέφι την άλλη Κυριακή!!!!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ fatfat 22/11/2009 20:47:04

      Πήρατε πάλι γραμμή να λέτε "θα κερδίσει η Ντόρα"; Ωιμέ, θα πρέπει να γράφουμε κατεβατά για να εξηγούμε στον αναγνώστη γιατί δεν θα κερδίσει... Εσείς κάνετε την απάτη σας, που δεν θα πιάσει, εμάς που θα πρέπει να το δείχνουμε στον κόσμο τι κάνετε, δεν μας λυπάστε;

    • Υ. avatar
      Υ. @ fatfat 22/11/2009 20:59:03

      Έλα από πάνω, να τα πιούμε μαζί.

  38. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 22/11/2009 20:44:42

    Ο Σαμαράς είναι μεν από τζάκι αλλά αναδείχθηκε μέσα στην ΝΔ μόνος του και με την αξία του και όχι φυσικά λόγω του θείου του. Θυμάσαι τι έλεγε ο Αβέρωφ γι'αυτόν. Ενώ αντίθετα οι περισσότεροι γόνοι στην ΝΔ είναι μετριότητες που προωθούνται από τους βαρώνους μπαμπάδες.

    • AMKO avatar
      AMKO @ Κώστας Θ. 22/11/2009 22:20:13

      E oxi kai anadeixthike monos tou. Fiteftos itan apo ton theio tou stin ONNED, o theios tou tou klironomise tin Edra sti Messinia kai thimamai ti elege o Ethnarxis giafton. Opos episis thimamai kai ti eixe pei kai o Samaras gia ton Ethnarxi.
      Episis as min leme gia tis sxeseis Samara me komma
      einai gnosto oti:
      "Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής οργισμένος θα πει στους συνεργάτες του ότι όσο θα είναι Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Σαμαράς δεν θα διαβεί το κατώφλι του προεδρικού μεγάρου, κάτι που έγινε."(13.4.1992)

      • markella avatar
        markella @ AMKO 22/11/2009 22:32:05

        Ελα βρε ΑΜΚΟ...ελεος!
        Αμα ειναι αυτος φυτευτος, απο τον Θειο του, η Ντορα μπηκε απ τον Grand Papa!
        Και σε παρακαλω να μας πεις απο ποια εφημεριδα ειναι αυτο το αποσπασμα...γιατι ο Μολυβιατης εχει αλλη αποψη επι του θεματος!
        Και ειναι ο μονος που μπορει να εχει γνωση των πεπραγμενων!...Τα αλλα ειναι heresay...κοινως Τριχες!

      • Υ. avatar
        Υ. @ AMKO 22/11/2009 22:39:24

        Ρε AMKO, μήπως είσαι διχασμένη προσωπικότητα? Μια γράφεις γκρίκις, μια ελληνικά. Θα μας βγάλεις τα μάτια.

      • AMKO avatar
        AMKO @ AMKO 22/11/2009 23:40:18

        "Ta Nea" Agapitoi mou... kai tin eidisi tin eixe dimosiefsi kai i eleftherotypia kai ikathimerini kai o ET
        kai ta ellinika einai gia na ksexorizi to keimeno!!!!
        Oso gia tin antikeimenikotita mono to mplokarisma pou efaga apo edw ftanei gia na diksei tin antikeimenikotita sas....

  39. Χαζος του χωριου avatar
    Χαζος του χωριου 22/11/2009 20:50:07

    Σωστα οσα λεει ο Αρχαιοπτερυξ για τον Αλβερτη. Τον γνωριζω και ειναι αξιολογος...Δυστυχως του επαιξε ασχημο παιχνιδι η μοιρα...
    Η Αλεξια παντως του στεκεται και Μπραβο της...!

  40. asheti avatar
    asheti 22/11/2009 21:00:55

    O pasalaris leei gia ti agapi tou laou sto telos...
    pros to paron i ntora apolamvanei tin agapi ton mixanismwn kai twn tzakiwn.. sas aresei i oxi, auti einai i alitheia..

  41. markella avatar
    markella 22/11/2009 21:02:54

    ..Αγαπητε,

    Ας ειμαστε ρεαλιστες...η Ντορα εζησε το Μαη του 69?? Που στα cafe της champs-elysees avec mama chere?
    Μη τρελλαθουμε τωρα....κι αυτον τον Μπακογιαννη ντε και καλα ο daddy dearest οταν εγινε αρχηγος στη ΝΔ, του ασκουσε αφορητες πιεσεις να μπει στους υποψηφιους του 89!!
    Ο mπακογιαννης ειχε αριστερες καταβολες...η Ντορα ειχε καταβολες...HERMES..!
    H μηπως ηταν η φωνη της Ντορας στο πολυτεχνειο...?? μπορει!!

    • kanis avatar
      kanis @ markella 22/11/2009 21:13:27

      E, όχι κι Hermes ... modes Nitsa ίσως!

      • loretta avatar
        loretta @ kanis 22/11/2009 21:19:56

        Kanis

        παντα απιστευτου !! ....μα αγαπητη φιλη ενα hermes μπορει να γινει μοδα νιτσα...αναλογος ποιος το φοραει!!

      • Υ. avatar
        Υ. @ kanis 22/11/2009 21:30:27

        Υπάρχουν και οι μαϊμούδες. Στα πανέρια.

      • kanis avatar
        kanis @ kanis 22/11/2009 23:59:31

        loretta & Υ
        Διευκρινήσατε πλήρως το υπονοούμενο!

  42. Υ. avatar
    Υ. 22/11/2009 21:04:16

    Πόσο χαίρομαι τις γυναίκες, που πιάνουν το μουντ της βραδυάς!

  43. markella avatar
    markella 22/11/2009 21:10:33

    Σημερα το πρωι σε καφε που μαζευει καθε ηλικια εδω στα Βορεια της πολης μου... Η κουβεντα ηταν οι εκλογες της 29/11 .
    Εμεινα εκπληκτη απο το ποσο κοσμος μεταξυ 30-60 θα παει να ψηφισει ...και μαλιστα Σαμαρα!
    Αν μπορεσε να πεισει αυτους που ξερω οτι ηταν πολυ απογοητευμενοι και ψιλοαδιαφοροι, δεν μπορω να φανταστω τι ανταποκριση θα βρει σε αλλες ηλικιες!!

  44. Υ. avatar
    Υ. 22/11/2009 21:11:43

    Μαρκέλλα-Λορέττα
    Ξέρει κανείς από την οικογένεια (όχι την αγία, τη δική σας), τι γίνεται με Γκιουλέκα?

    • loretta avatar
      loretta @ Υ. 22/11/2009 21:22:04

      Υ ακουγετε για σαμαρα εδω και καιρο στους εδω κυκλους...απο δευτερα θα κανει ανακοινωσεις αν δεν κανω λαθος..

    • markella avatar
      markella @ Υ. 22/11/2009 21:38:29

      ..οι καταβολες λενε Σαμαρα..
      Ο ιδιος κραταει κλειστα τα χαρτια...οι φιλικη γλωσσα λεει Σαμαρα, αλλα ποιος δεν φοβαται την Virginia Wolf? γαβ γαβ!!

    • Υ. avatar
      Υ. @ Υ. 22/11/2009 21:53:50

      Θα μου ήταν τεράστια έκπληξη, αν όχι Σαμαρά

  45. markella avatar
    markella 22/11/2009 21:41:29

    ..και για κατι φιλους πολιτευτες & Υπουργους ειναι σιγουρο οτι υποστηριζουν Σαμαρα... αλλα για δικους τους λογους εμφανιζονται διπλα στον Ψωμιαδη και περιμενουν ισως το 2ο γυρο...

  46. ΜΑΡΙΑ avatar
    ΜΑΡΙΑ 22/11/2009 21:51:23

    Εχετε δίκιο φοβερή κινητοποίηση έκανε η ντορούλα άσχετα αν δεν ήθελε ψήφο από τη βάση σκίστηκε να μας κάνει τηλέφωνα και να μας ζητά να την ψηφήσουμε η γυναίκα δεν ντρέπεται καθόλου, πάντως τα τηλέφωνα σε μένα ήταν από εταιρεια δημοσκοπήσεων μήπως λεφτά δεν έχει?
    Ασε τα μηνύματα άλλα από τη ντόρα και άλλα από μπακογιάννη και επειδή δεν ήξερα σε ποιά απο τις 2 να πάω δεν πήγα σε καμμία ΑΞΙΖΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΠΑΩ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ
    7.30μ.μ.ΣΤΟ ΒΕΛΛΙΔΕΙΟ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

  47. markella avatar
    markella 22/11/2009 21:54:58

    ..Θα παμε και θα πουμε και πολλα τραγουδια!
    Για να παρκαρουμε κιολας λεμε να οργανωσουμε ομαδα κρουσης απο πιο νωρις με καφε και κουβεντα και μετα ΑΝΤΩΝΗ!

    • Υ. avatar
      Υ. @ markella 22/11/2009 22:20:22

      Μέσα. Έξι το πρωί, συνάντηση στο “Θερμαϊκό”

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 22/11/2009 22:48:41

        ποιος παει εκει ακομα βρε???

  48. XAPLAS avatar
    XAPLAS 22/11/2009 21:55:31

    Αν δεν εκλεγει η Ντορα, δεν θα ηταν ευγενικο να της απονεμηθει ο τιτλος "επιτιμη αρχηγος"?

  49. Factorx avatar
    Factorx 22/11/2009 21:57:55

    έγραψες

  50. markella avatar
    markella 22/11/2009 21:59:16

    Αμα παραιτηθει, τι να της δωσουμε?

    • loretta avatar
      loretta @ markella 22/11/2009 22:04:08

      ενα δειπνο με το Φακτορα....!!

      αντε φακτορα κανε τη καρδια πετρα.

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ loretta 22/11/2009 22:12:15

        ΒΡΑΧΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ή ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ!!!

    • kanis avatar
      kanis @ markella 23/11/2009 00:02:33

      "επίτιμη υποψήφιος"

  51. markella avatar
    markella 22/11/2009 22:24:38

    Δεν προλαβαινω!! Σηκωνομαι 6.30!!
    Καντο 8 βρε παιδακι μου!

    • Υ. avatar
      Υ. @ markella 22/11/2009 22:31:48

      Κάντο επτάμισυ. Θα έχω κλέισει τραπέζι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.