#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/11/2011 15:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα ...νεοφιλελεύθερα σταγονίδια της ΝΔ ξεσπαθώνουν !

[caption id="attachment_133443" align="alignnone" width="590" caption="Διαπλεκόμενα ... τσάμικα"][/caption]

Όπως ήταν φυσικό η στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου προκαλεί αναταράξεις στη Νέα Δημοκρατία.

Από την μία πλευρά ο Π. Καμμένος επιμένει να μην δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση Παπαδήμου, ακόμη και αν διαγραφεί. Εξηγώντας την απόφασή του, υποστηρίζει ότι «η κυβέρνηση αυτή είναι μια κυβέρνηση η οποία ουσιαστικά γίνεται προκειμένου να επικυρώσει τη συμφωνία της 26ης - 27ης Οκτωβρίου. Εάν υπογραφεί και επικυρωθεί η συμφωνία της 26ης - 27ης Οκτωβρίου, τότε μπαίνει ως εγγύηση στα ομόλογα που θα αντικατασταθούν με το PSI η ελληνική κρατική περιουσία και η ελληνική ιδιωτική περιουσία».

Από την άλλη πλευρά ορισμένοι άλλοι (Σωτήρης Χατζηγάκης κ.α.) νομίζουν ότι θα καταφέρουν να επιβάλλουν μέχρι και αλλαγή πορείας στην ηγεσία του κόμματος και προωθώντας πολωτικές τακτικές ανακαλύπτουν ... «ακροδεξιά σταγονίδια» στη ΝΔ!

«Θέλω να εκφράσω την έντονη αντίθεσή μου με ορισμένα ακροδεξιά σταγονίδια που με την ταμπέλα της λαϊκής Δεξιάς, προσπαθούν να αλλοιώσουν την φυσιογνωμία της Νέας Δημοκρατίας. Η ΝΔ είναι ένα μεγάλο ευρωπαϊκό αστικό κόμμα με πολλές τάσεις. Έχει και λαϊκή δεξιά και φιλελεύθερη δεξιά και έχει βεβαίως και μεσαίο χώρο»  είπε σήμερα ο κ. Χατζηγάκης προσερχόμενος στη Βουλή

Είναι προφανές ότι ορισμένοι επιθυμούν πρώτα να αλλοιώσουν πάλι την ιδεολογική φυσιογνωμία που απέκτησε η ΝΔ ύστερα από δεκαετίες "μεσαιοχωρίτικης" σύγχυσης και παράλληλα επιχειρούν να ξαναγεννηθούν οι τάσεις μέσα στο κόμμα, ώστε να διατηρήσουν τον ρόλο τους ως ο «φιλελεύθερος πόλος», εν όψει των διεργασιών που ξεκίνησαν για την συγκρότηση ενός τρίτου πόλου εξουσίας.

Εμείς έχουμε προειδοποιήσει επανειλημμένως γι αυτά που γίνονται.  Γράφαμε για παράδειγμα στις 25 Σεπτεμβρίου κάτω από τον τίτλο "Εξαπτέρυγα της συγκυβέρνησης στη Νέα Δημοκρατία":

Μια μικρή παρέα βουλευτών της ΝΔ πλησίασε τις προηγούμενες ημέρες γνωστό υπουργό του ΠΑΣΟΚ και του ζήτησαν να πείσει τον Γ. Παπανδρέου να πάει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να του ζητήσει να συγκαλέσει το συμβούλιο πολιτικών αρχηγών, με θέμα την συγκρότηση “κυβέρνησης εθνικής ενότητας”, την συγκυβέρνηση δηλαδή ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

Εις εξ αυτών μάλιστα έριξε τότε την ιδέα να στείλουν στον πρόεδρο της ΝΔ, επιστολή στην οποία θα του εξέθεταν τις διαφωνίες τους  για την “σκληρή” αντιπολιτευτική τακτική που ακολουθεί και θα τάσσονται υπέρ της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. Στην όλη προσπάθεια ρόλο “συντονιστή” λεγόταν τότε ότι έχει αναλάβει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με βοηθούς ... τον μπαμπά του και τον Σωτήρη Χατζηγάκη



Αυτά γράφαμε τότε. Τι συνέβη στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι σήμερα; Αντιγράφουμε από τις χθεσινές εφημερίδες για να μην λένε μερικοί ότι τα κατεβάζουμε εμείς από το μυαλό μας:

Καθημερινή:

Ο λόγος για τους Κυριάκο Μητσοτάκη, Αρη Σπηλιωτόπουλο, Βαγγέλη Αντώναρο, Κωστή Χατζηδάκη και Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, την ομάδα των «πέντε» που πρωταγωνίστησε όχι μόνον στην από κοινού με βουλευτές του ΠΑΣΟΚ διατύπωση αιτήματος εναντίον του δημοψηφίσματος και υπέρ μιας κυβέρνησης συνεργασίας, (επιταχύνοντας έτσι και τη σχετική δημόσια παρέμβαση του Αντώνη Σαμαρά) αλλά και στη «γαλάζια» πρωτοβουλία προκειμένου να αποτραπεί η στήριξη του προέδρου της Βουλής κ. Φίλιππου Πετσάλνικου ως εντολοδόχου πρωθυπουργού.

Οι Κυρ. Μητσοτάκης, Α. Σπηλιωτόπουλος, Ευ. Αντώναρος ανέλαβαν, κατά κύριο λόγο, την επικοινωνιακή προβολή των θέσεων...Οι ίδιοι αρνούνται ότι λειτουργούν ως ομάδα, πολλώ δε μάλλον ως «φράξια», όπως τους καταγγέλλουν. Είναι ωστόσο προφανές ότι κινούμενοι οριακά ως προς τη γραμμή της ηγεσίας συνέβαλλαν στη μετακίνηση του κόμματος της Ν. Δ. σε πιο μετριοπαθείς θέσεις. Ή όπως το περιέγραψε ο κ. Μητσοτάκης, "τις τελευταίες 10 μέρες πραγματικά υπήρξαν ενδιαφέροντα σημάδια ότι οι βουλευτές ενεργούν πρωτίστως ως βουλευτές του έθνους και όχι ως εκπρόσωποι των κομμάτων τους"!!!

ΒΗΜΑ:

Η Τετάρτη αποδείχτηκε η ηµέρα της κρίσεως. Από το µεσηµέρι, οπότε άρχισε να διαδίδεται το όνοµα του κ. Πετσάλνικου, το ΠΑΣΟΚ ξεσηκώθηκε. Αλλά και στη ΝΔ βουλευτές «επαναστάτησαν» και διαµαρτυρήθηκαν στον Γραµµατέα της ΚΟ κ. Κ. Τασούλα , ενώ η οµάδα των «πέντε» ( Κυρ. Μητσοτάκης, Αρ. Σπηλιωτόπουλος, Κ. Χατζηδάκης, Μιλτ. Βαρβιτσιώτη , Ευ. Αντώναρος ) άσκησε πίεση να συµµετάσχει το κόµµα µε κοινοβουλευτικά στελέχη. «Δεν χρειαζόµαστε µαριονέτα! Αν είναι να καταλήξουµε σε τέτοια λύση γιατί δεν στηρίζαµε τον Παπανδρέου;» έλεγαν....

Σχόλιο Antinews

Τις ημέρες που γινόντουσαν αυτά στελέχη της Συγγρού διαμήνυαν ότι οι «πέντε» έχουν ήδη κριθεί για τις ενέργειές τους και δεν θα είναι υποψήφιοι στις εκλογές που έρχονται. Αυτό όμως, εν όψει επαναλαμβάνουμε των διεργασιών που συντονίζει η διαπλοκή για την συγκρότηση τρίτου κόμματος εξουσίας αμιγώς "μνημονιακού", δεν αρκεί πλέον.

Είναι ανεπίτρεπτο από κάθε άποψη μια ομάδα βουλευτών να λειτουργεί σε ώρα κρίσιμων διαπραγματεύσεων για το κόμμα και την χώρα με δική της πλατφόρμα και ανεξάρτητα από τον αρχηγό του κόμματος ,ως ..."ομάδα πίεσης".

Μόνοι τους έθεσαν κατά την γνώμη μας εαυτόν εκτός κόμματος.

Και να πούμε και κάτι άλλο. Με την κυβέρνηση Παπαδήμου, ξεκίνησαν οριστικά οι διαδικασίες για την ανασύνταξη του πολιτικού σκηνικού. Η ηγεσία της ΝΔ είχε μέχρι τώρα την πρωτοβουλία των κινήσεων και πρέπει να την διατηρήσει. Ας τους διευκολύνουν λοιπόν για να πάνε στον τρίτο πόλο που ετοιμάζει η διαπλοκή. Θα είναι καλύτερα και γι αυτούς και για τη ΝΔ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/11/2011 15:54:15

    Κάνω έρανο να μαζέψω λεφτά για one-way εισητήρια των εικονιζομένων να πάνε να κάνουν παρέα στον Χριστοφοράκο. Αντίο και να μην μας γράφετε.

    (Άντε μπας και καθαρίσει ο τόπος)

    • tsapari avatar
      tsapari @ archaeopteryx 14/11/2011 16:55:59

      Φίλε η πιο ωραία αλήθεια που άκουσα σήμερα αυτοί είναι πραγματικά μη χρήσιμοι για τη ΝΔ για να μην πω α-------- αλλά και για τη χώρα!!!

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ archaeopteryx 14/11/2011 17:27:09

      Να αγιασει το χερι του Σαμαρα.
      Ετσι. Να πονεσουν μερικοι!!
      Τον διεγραψε επιτελους τον Χατζηγακη!!!!

    • pilot avatar
      pilot @ archaeopteryx 14/11/2011 17:45:34

      Συμφωνω μαζι σου...... εκτος του Κ. Χατζηδάκη.
      Ειναι εγκλωβισμενος..... και ερμαιο, δυστηχως της καταγωγης του!
      Ολοι οι κρητες πολιτικοι..... ειναι δυστηχως συντεκνοι με τον Δρακουμελ και η πολιτικη τους επιβιωση εξαρτατε απο αυτον!!

      • Y. avatar
        Y. @ pilot 14/11/2011 18:29:51

        Αν πιστεύει στον εαυτό του και στις αρχές της παράταξης και της ΝΔ, να απεμπλακεί από την οικογένεια, και να κάνει τον αγώνα τίμια, μέσα από τις τάξεις του κόμματος που τον έκανε ευρωβουλευτή, βουλευτή και υπουργό. Σο κόμμα χωστάει, χι στο Μητσοτακέϊκο

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ archaeopteryx 14/11/2011 19:09:48

      Σε ποιο αριθμό λογαριασμού να κάνω την κατάθεση; archaeopteryx ολοκλήρωσε το μήνυμά σου σε παρακαλώ!!

    • Διηνεκης avatar
      Διηνεκης @ archaeopteryx 14/11/2011 19:09:58

      ναι σωστος,αντε γεια βλαχο πισω στο ξενοδοχειο σου στο περτουλι να πινεις τσιπουρα

      • Κώστας Τ avatar
        Κώστας Τ @ Διηνεκης 14/11/2011 22:01:11

        +1000 παρότι τυγχάνω βλάχος εκ Περτουλίου-Νεραιδοχωρίου,Μαύρο στον Μαυρογιαλούρο Χατζηγάκη!!!

  2. Iakovos avatar
    Iakovos 14/11/2011 16:00:48

    Θεωρώ άτοπο και απίθανο να συζητείται η μη συμπερίληψη των 3 υπευθύνων Παιδείας, Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης στα ψηφοδέλτια των επερχόμενων εκλογών. Ίσως να ξεχνάτε ότι ήταν οι 3 από τους 4 πρώτους της Β' Αθηνών.
    Εξάλλου, κατά την άποψή μου, πρόκειται για 3 ικανότατα στελέχη, που παρόλη τη στήριξη το 2009 στο πρόσωπο της Ντόρας, έχουν έκτοτε σταθεί στο πλευρό του Σαμαρά (και ιδίως για τον Κυριάκο και τον Άρη υπάρχουν ουκ ολίγες δηλώσεις σε youtube).
    Ελπίζω όχι μόνο να συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια (για να κριθούν εξάλλου από τους ψηφοφόρους του κόμματος), αλλά η επόμενη ημέρα να τους βρεί με μία θέση στο Υπουργικό.

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Iakovos 14/11/2011 16:27:07

      Θα χασει η βενετια βελονι αμα λειψουν ?
      Πλακα μας κανεις ρε Ιακωβε ?

    • tsapari avatar
      tsapari @ Iakovos 14/11/2011 16:58:37

      Φίλε την έχεις ψάξει και τα λες αυτά?? Ψάξε λίγο και τεκμηρίωσε!!!!

    • ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ @ Iakovos 14/11/2011 17:04:01

      Πλάκα κάνεις!Υπουργοί θα γίνουν μόνο όταν ο ΓΑΠ ξαναγίνει πρωθυπουργός.Εγώ πραγματικά απορώ ποιοι ψηφίζουν τέτοια υποκείμενα...Πρέπει να είσαι πολύ μισάνθρωπος, αναίσθητος και πλούσιος για να ρίξεις ψήφο στους εικονιζόμενους νεοφιλελεύθερους.

    • Kostas avatar
      Kostas @ Iakovos 14/11/2011 17:20:31

      Δεν θα κριθούν από τις θέσεις που κατείχαν/ουν αλλά από την απόδοσή τους. Ας καταγράψουν οι υποστηρικτές το έργο τους, και τότε θα αποφασίσουμε.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Iakovos 14/11/2011 17:51:58

      Ας βγούνε λοιπόν έξω ανάμεσα στον κόσμο να νοιώσουν την "υποστήριξη" που έρχεται......

    • Iakovos avatar
      Iakovos @ Iakovos 14/11/2011 21:33:37

      Διώξτε Κυριάκο, Κωστή και Άρη και διώξτε μαζί τη μισή Β' Αθηνών και τη βάση της φιλελεύθερης πτέρυγας του κόμματος, η οποία είναι εξίσου απαραίτητη και σημαντική με αυτή του Παναγιωτόπουλου, του Χαρακόπουλου και του Λυκουρέντζου.
      Ο Σαμαράς πάλεψε πολύ για την επανίδρυση και την ενότητα του κόμματος και την πέτυχε σε εκπληκτικά σύντομο χρόνο και με εξαιρετικό αποτέλεσμα. Ο Κυριάκος και ο Άρης, τουλάχιστον, τον στήριξαν. Και υπάρχει πληθώρα δηλώσεών τους, εκτός αν κάποιοι εξ υμών έχουν διαφορετική inside info.
      Αν ήθελαν να τον βλάψουν, αυτό θα ήταν το πιο εύκολο. Αμφιβάλλει κανείς ότι της τρέχουν τα σάλια της Ντόρας για αυτούς;

  3. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 14/11/2011 16:02:35

    να φύγουν άμεσα και να πάνε στην ντόρα......

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΗΛΙΑΣ 14/11/2011 16:26:43

      Μέ ὄλο τό συμπάθειο, νά φύγουν

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Φωτεινή 14/11/2011 16:41:55

        Φάκτορα,

        Ἔκοψες ὅλη τήν οὐσία τῆς ἀγανάκτησης μου γιά τούς ¨κυρίους" τῆς ἐπάνω φωτό. . .καταλαβαίνω.

    • Kostas avatar
      Kostas @ ΗΛΙΑΣ 14/11/2011 17:23:39

      Και θα αυξήσει τα ποσοστά της σε 2,0000004%; Ω! ρε μητσοτακαίϊκο!!!!

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/11/2011 16:03:17

    Σωστό

  5. Η.Α avatar
    Η.Α 14/11/2011 16:06:09

    Συμφωνώ με τον πρώτο. Ότι καλύτερο έχει η ΝΔ είναι τα συγκεκριμένα στελέχη.

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ Η.Α 14/11/2011 16:30:08

      i will jump from the windowsssss

    • φωνη avatar
      φωνη @ Η.Α 14/11/2011 16:46:07

      Πλάκα κάνεις...πλάκα κάνεις....έλεος!!!!!
      Να μασάς κουκιά και να φτύνεις είναι όλοι οι εικονιζόμενοι και παραλίπονται και μερικοί ακόμα.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Η.Α 14/11/2011 17:02:28

      Οπερ εδει δειξαι !Μια βολτα δυτικα στο ποταμι θα πεισει καθε υποστηρικτη της 4 αδας {Τον Αντωναρο τον θεωρω ξενο σωμα απο το 2008 λογω φατσας} για το ποσο απαραιτητοι ειναι στην ΝΔ !Την ωρα που ο Σαμαρας αποφασιζει κατι δεν χωρουν ανταρσιες τυπου 4αδας αλλα και Καμμενου .Οι καλπες θα δειξουν ποσα απιδια παιρνει ο σακκος τους !

  6. andreas gr avatar
    andreas gr 14/11/2011 16:10:50

    Προς το φιλο ΙΑΚΩΒΟ εχω να του πω οτι οι φιλοι κι οι συγγενεις τις δυσκολες στιγμες φαινονται,και τι κανανε οι κυριοι βουλευταδες σε αυτη την δυσκολη στιγμη,παιξανε το ρολο του ΙΟΥΔΑ και μηπως ξερεις τι επαθε ο ΙΟΥΔΑΣ ?

  7. jkr avatar
    jkr 14/11/2011 16:12:09

    Έχει το θράσος ο Χατζηγάκης και μιλάει για ακροδεξιά σταγονίδια, όταν απευθύνεται στον Καμένο, την ώρα που στηρίζει κυβέρνηση με την συμμετοχή του Βορίδη;;;;

    • Tassos avatar
      Tassos @ jkr 14/11/2011 16:29:36

      :-)

  8. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 14/11/2011 16:13:47

    Τα νεοφιλελεύθερα σταγονίδια να πάνε εκεί που ανήκουν. Έτσι κι αλλιώς είναι ξένοι, μιας άλλης νοοτροπίας και αλλουνού μέντορα υποτακτικοί. Η παραμονή τους στη Ν.Δ. είχε έναν και μόνο σκοπό, να λειτουργήσουν ως δούρειοι ίπποι, τουτέστιν ως υπονομευτές της αναγέννησης και της επανεκκίνησης, μετά την 29η/11. Το δέντρο το κλαδεύεις από τα ξερά και τα λαίμαργα για να φουντώσει!

  9. Dimitris avatar
    Dimitris 14/11/2011 16:13:51

    Για σου ρε Χατζηγάκη,
    Αφου δεν σε διεγραψαν τα σταγονίδια όταν έπρεπε τώρα διεγραψε τα εσύ.
    Κατα τα άλλα όλα καλά.
    Δεν έχει αλλάξει τίποτα με τη απόφαση Σαμαρά να στηρίξει την κυβέρνηση. Αν είχε αλλάξει θα το καταλαβαίναμε, θα ήταν η Ντορα αντιΠρόεδρος

  10. GIORGOS TSAVOLAKIS avatar
    GIORGOS TSAVOLAKIS 14/11/2011 16:26:43

    ΝΟΜΙΖΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΑΚΤΟΡ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΤΟΝ ΚΑΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΣ.ΟΧΙ ΙΔΙΑ ΚΙ ΟΜΟΙΑ ΟΛΑ

  11. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 14/11/2011 16:31:23

    Δηλαδή όσοι είναι εναντίον της συγκυβέρνησης και της μνημονιακής πολιτικής είναι ακροδεξιοί;
    Όσοι είναι υπέρ των εκλογών και της εθνικής (και ατομικής) αξιοπρέπειας είναι φασίστες;
    Ναι κι εγώ πάντα πίστευα (κι εξακολουθώ να πιστεύω) πως οι "πρόθυμοι" που βρίσκονται στη Ν.Δ ήρθε η ώρα να μας αδειάσουν τη γωνιά.
    Θέλω να μείνω στο κόμμα μόνο με αυτούς τους "φασίστες" που πιστεύουν πως τις όποιες αποφάσεις για το λαό τις παίρνει ο λαός. Αυτό που κάποτε ονομάζαμε δημοκρατία.

  12. factorx avatar
    factorx 14/11/2011 16:33:57

    Κάνουν πολύ κακό στον Πάνο όσοι αφελείς, επιπόλαιοι οι ανόητοι πάνε να τον αναδείξουν σε πόλο απέναντι στον Σαμαρά. Κι αν ο ίδιος δεν προσέξει τις (θεμιτές) επικοινωνιακές ανάγκες του θα κάνει μεγάλο κακό στον εαυτό του

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ factorx 14/11/2011 16:59:49

      Συμφωνώ απόλυτα. Άλλο λεω εγώ. Εγώ μιλάω για βάθος αλληλεγγύης. Μην ξεχνάς άλλωστε τα άρθρα της δημοκρατίας - του Ελ. Τύπου - του antinews μετά το πέρας της συμφωνίας. Είμαι απόλυτα εναρμονισμένος μ' αυτά.

    • Mara avatar
      Mara @ factorx 14/11/2011 17:30:08

      O Kαμμένος, σε τέτοιες παγίδες δεν πέφτει με τίποτα.... (όσο και άν κάποιοι το επιδιώκουν...)
      Όπου σταθεί και όπου βρεθεί, μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον Σαμαρά και ισχυρίζεται με ύφος που δεν σηκώνει καμμία αντίρηση, ότι ουδέποτε ο Αντώνης παρενέβη για να τον εμποδίσει για το οτιδήποτε....

  13. spiros avatar
    spiros 14/11/2011 16:35:03

    Μόνο την διαγραφή να ανακοινωνε σήμερα ο ΑΣ θα΄ ενέπνεε περισότερο τα πλήθη. Η καλύτερη απάντηση σε όσους διαδίδουν ότι "εκπροσωπούν" ας πάνε στον αγύριστο. Αυτοί είναι το καρκίνωμα και δεν πρόκειται ποτέ η ΝΔ να δει άσπρη μέρα. ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ. Καλίτερη η ιδεολογική καθαρότητα παρά ψήγματα προσωπικής ιδεολογικής κατεύθυνσης όπως τα σταγονίδια.

    • juliet avatar
      juliet @ spiros 14/11/2011 17:33:49

      Φάκτορα,
      εσύ έβαλες τον Spiro να φωνάζει ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΏΡΑ;Τ ελικά οι οχτροί έχουνε δίκιο !ΦΟΒΟΥ ΤΟ ANTINEWS!

  14. pipero avatar
    pipero 14/11/2011 16:37:09

    οταν ειμουν μικροσ αυτους τους τυπους τους λεγαμε τυροπιτακηδες

  15. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 14/11/2011 16:39:25

    Βρε το Χατζηγάκη...ακόμα ασχολείται με την πολιτική (μόνο μέσω δηλώσεων φαντάζομαι )...πιο πολύ θα του ταίριαζαν οι...ξενοδοχειακές επιχειρήσεις..
    ΥΓ: Το πολιτικό γραφείο του Π. Σιούφα είναι ήδη γεγονός στη μικρή αλλά σημαντική μας πόλη....

    • Y. avatar
      Y. @ ΕΥΑ 14/11/2011 17:41:21

      ...δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη. Ο λόγος στους ψηφοφόρους της Καρδίτσας. Εσεί αποφασίζετε, όπως εμείς εδώ, και αλλού, άλλοι. Άρα, να επιλέξουμε τους καλύτερους

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Y. 14/11/2011 17:59:37

        Φυσικά Υ..! άλλωστε ''η δύναμη της ψήφου είναι δυνατότερη από τη σφαίρα'' που, πολύ σοφά, είπε και ο Λίνκολν!

        • Y. avatar
          Y. @ ΕΥΑ 14/11/2011 18:35:54

          ..ο Κάντιλακ να δεις τι είπε!

  16. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 14/11/2011 16:45:52

    ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ . ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ
    10 % ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ . ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ...........

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 14/11/2011 17:05:40

      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ
      ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗ.
      ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟΙ ΠΙΑ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
      ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΔΕΙΞΕ.

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 14/11/2011 17:06:02

      Αυτή θα είναι η νέα Μεταπολίτευση που λένε και οι περισπούδαστοι, το να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι.

  17. Απορία avatar
    Απορία 14/11/2011 17:03:07

    Όλοι αυτοί έπρεπε να είχαν πάρει τον δρομο της Έλσας και της Ντόρας εδώ και πολλούς μήνες. Εαν είχε γίνει κάτι τέτοιο όλοι αυτοί θα είχαν σήμερα την ίδια πολιτική βαρύτητα με τις δύο αυτές κυρίες. Εν ολίγοις και στο ενδοκομματικό ζήτημα υπήρξε τεράστια καθυστέρηση.

  18. Η.Α avatar
    Η.Α 14/11/2011 17:07:13

    Το ιδεολογικό κενό, ίσως εν μέρει, να καλύφθηκε από το αξιόλογο εν τη γενέσει του, διαδικτυακό anti-όργανο του Προέδρου. Όμως η αποκρουστική και υποτιμητική προς τον κοινό νου προσωπολατρεία και δικαιολόγηση κάθε κωλοτούμπας και η αποκάλυψη της τακτικής «πουλάμε στους ιδεολόγους πατριωτικά όμορφα λόγια στο διαδίκτυο και δίνουμε στη συμμαχία “των προθύμων” τη λήψη των αποφάσεων» κατέστησαν αναξιόπιστο το όλο εγχείρημα..
    Απόσπασμα από την επιστολή του Κώστα Χατζή, υποψηφίου προέδρου της ΟΝΝΕΔ στις τελευταίες εκλογές..
    http://resaltomag.blogspot.com/2011/11/blog-post_6095.html

    • Justice avatar
      Justice @ Η.Α 14/11/2011 19:59:29

      Δεν μας ενδιαφέρει το θέμα φίλε μου.
      Το σημαντικότερο θέμα σήμερα είναι η διαγραφή του πολιτικά τελειωμένου Χατζηγάκη...

  19. ΜΠ avatar
    ΜΠ 14/11/2011 17:07:33

    Η μεγάλη μαγκιά του Α.Σ θα είναι να δηλώσει ότι οι βουλευτές του θα ψηφίσουν κατά συνείδηση, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι όλοι καταψηφίσουν την κυβέρνηση παρωδία που ορκίστηκε και ήδη έδειξε τα δόντια της για τις προθέσεις της. Μια τέτοια κίνηση θα ήταν κίνηση μεγαλειώδης διότι εμμέσως πλην σαφώς, δηλώνει στο λαό ότι είναι με το μέρος του και του το αποδεικνύει περίτρανα, ως η μεγάλη Δημοκρατική παράταξη που δεν φοβάται να συγκρουστεί. Η επίσπευση των εκλογών θα ήταν το άμεσο αποτέλεσμα με εξασφαλισμένη πλέον αυτοδυναμία και η χώρα θα εβγαινε από το αδιέξοδο που εξακολουθεί να είναι. Α.Σ ΕΣΥ αποφασίζεις !!

    • TED avatar
      TED @ ΜΠ 14/11/2011 18:55:10

      +1000

  20. Mara avatar
    Mara 14/11/2011 17:13:33

    Άν δεν αρέσει στα σταγονίδια του Μητσοτακεϊκου, η Ν.Δ. όπως είναι, να πάνε στο περίπτερο της Δημοκρατικής Συμμαχίας.
    Άν τους πέφτει λίγο το περίπτερο, άς μείνουν αδέσποτα, μέχρι να βρεθεί στέγη. Να μιλάνε όμως αυτοί για τον Καμμένο, έλεοοοοος.....
    Άντε, γιατί τα νεύρα μας έχουν γίνει κρόσια, τις τελευταιες ημέρες με δαύτους.

  21. Vpower avatar
    Vpower 14/11/2011 17:17:11

    Είναι μεγάλο πρόβλημα, να προσπαθεί κανείς να είναι σοβαρός και να σκέφτεται το μέλλον της Χώρας. Ο Χατζηγάκης ήταν, και είναι επιχειρηματίας και ως επιχειρηματίας μπορεί να βλέπει την πολιτική τόσο ανεξάρτητα που οι λαϊκιστές αφρίζουν και εξαπολύουν μύδρους εναντίον του.. Τι να γίνει…..

    Στο κάτω κάτω ο Χατζηγάκης ενσαρκώνει τη Δεξιά που ανανεώνεται, που συζητά και εκφράζει μαζικά τον Ελληνικό Λαό, ενώ οι πολέμιοι του ελπίζουν μόνο σε καιρούς κρίσης και γκετοποίησης του Ελληνικού Λαού, καθώς μόνο τότε βρίσκουν ακροατήριο. Θεωρώ πολύ φτωχή και ξεπεσμένη μια Ν.Δ. χωρίς πολιτικούς σαν τον κ. Χατζηδάκη, πολύ φτωχή για μην πω κι επικίνδυνη!

    • Wolf avatar
      Wolf @ Vpower 14/11/2011 17:58:20

      Αδερφε τη vpower τη θελουμε για το αυτοκίνητο. Δεν είναι για την πίνεις. Κάνει αναθυμιασεις που προκαλούν ζάλη.

  22. JOHN Q avatar
    JOHN Q 14/11/2011 17:18:45

    Αμάν κάναμε σ΄αυτό το κόμμα να ξεφορτωθούμε, Ντόρα, Καρατζαφέρη κ.α. και οι ΕΦΙΑΛΤΕΣ ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια. Κύριε Χατζηγάκη, δεν εκφράζεται κανέναν στην βάση του κόμματος και θα το διαπιστώσετε στις επερχόμενες εκλογές. Ο αγώνας μας για μια γνήσια Πατριωτική Λαϊκή Δεξιά θα συνεχιστεί και ω, τι "κρίμα", όταν θα σας στείλουμε στα αζήτητα της πολιτικής, θα έχουμε κάνει ακόμη ένα αποφασιστικό βήμα.
    Σας αφιερώνω επίσης και ένα τραγουδάκι, έτσι για το αποχαιρετιστήριο πάρτι:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HqhvLzoCVVA

  23. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 14/11/2011 17:19:02

    Διαγράφηκε ο Σώτος!

  24. Tassos avatar
    Tassos 14/11/2011 17:23:14

    Τον διέγραψε ο Σαμαράς. Τέλος ο ένας, μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι

  25. Y. avatar
    Y. 14/11/2011 17:28:07

    “…κινούμενοι οριακά ως προς τη γραμμή της ηγεσίας”, αλλά και χωρίς προηγουμένως να την έχουν ειδοποιήσει (την ηγεσία), για τη πρωτοβουλία τους
    Δλδ, μπάτε σκύλοι αλέστε...
    Έγραψα το πρωΐ, ...”σήμερα στην ΚΟ, ο Σαμαράς να τρίξει τα δόντια σε θέματα μη στήριξης της τελικής γραμμής του κόμματος που αποφασίστηκε...”
    Να δούμε αρχής γενομένης από σήμερα, πόσοι θα λένε αυτά που η ΝΔ δια του Σαμαρά αποφάσισε
    (..σωστά, όλα του σχολίου)

  26. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 14/11/2011 17:29:53

    A, ρε ΑΝΤΩΝΗ! "Δώσε θάρρος στο χωριάτη (ταιριάζει γάντι και με τη φωτογραφία!) να σ' ανέβει στο κρεββάτι"!
    Βγήκαν απ' το καβούκι τους τα νεοφιλελεύθερα και μεσαιοχωρίτικα σταγονίδια και μας κουνάν το δάκτυλο!
    Όποιος διαφωνεί μαζί τους είναι σταγονίδιο! Ο Βορίδης, ο Άδωνης, ο Κίλτιδης (πρώην ντοράκιας και νυν ΛΑΟΣ - τόσο απλά!) είναι "πεφωτισμένη" δεξιά που "σώζει" τη χώρα!
    Λοιπόν, τέρμα οι νόθες και ψευδεπίγραφες διαχωριστικές γραμμές!
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ!
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ!

    • JOHN Q avatar
      JOHN Q @ ΝΙΚΟΣ 14/11/2011 17:55:49

      Α γεια σου

  27. Y. avatar
    Y. 14/11/2011 17:32:02

    Ο Σαρακατσάνος ετοιμάζεται να δώσει συνέντευξη αυτή τη βδομάδα για τις εξελίξεις. Πάω στοίχημα ένα κατοστάρικο, θα πει ότι αυτή η κυβέρνηση είναι ότι καλύτερο, και πρέπει να παραταθεί η ισχύς της και μετά τις 19/2

    • Mara avatar
      Mara @ Y. 14/11/2011 20:13:55

      Υ.

      Μην είσαι και τόσο σίγουρος... Αυτός για να εκθέσει τον Σαμαρά και να φουντώσει την δυσαρέσκεια του κόσμου εναντίον του, μπορεί να ισχυριστεί ότι "κακώς έκανε αυτή την επιλογή ο Πρόεδρος.
      Έπρεπε να πάμε σε εκλογές" ή "η συνεργασία έπρεπε να έχει γίνει νωρίτερα"

      (Άααχ...! Ακόμα δεν τα έχετε καταλάβει τα τέρατα.....)

  28. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 14/11/2011 17:35:06

    αμα θελει να αυτοκτονησει ο σαμαρας ας διαγραψει τον καμμενο. οσο για τον χατζηγακη ,γιατι νομιζει ο χατζηγακης οτι θα ειναι υποψηφιος στις επονενες εκλογες? παει το χασαμε τελειως. τωρα για τα υπολοιπα φιλελευθερα ντορακια εχουν γνωσει οι φυλακες την ωρα του σταυρου. εσδω εγινε συνομιλητης τους ο προεδρος εμεις τι να κανουμε. μονο με την ψηφο μας μπορουμε να τα καθαρισουμε. αυτος ο μεσαιος χωρος που καθαρισε τον καραμανλη μαλλον φαινεται παει να καθαρισει και τον σαμαρα.

  29. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 14/11/2011 17:44:58

    Δεν συμφωνω καθολου με το πνευμα του αρθρου και ειδικα με τσιτατα τυπου: "Μόνοι τους έθεσαν κατά την γνώμη μας εαυτόν εκτός κόμματος...."
    Η ΝΔ ,το κομμα που ιδρυσε ο Κωνσταντινος Καραμανλης ,δεν μπορει να διακατεχεται απο τετοιου ειδους "μικροκομματικες " και "παλαιοκομματικες" αντιληψεις.
    Η ΝΔ πρεπει να πλαισιωθει απο στελεχη που λενε ευθεως την γνωμη τους,στελεχη που δεν θα "χαιδευουν αυτια" ψαρευοντας στα θολα νερα,στελεχη που οταν κληθουν να προσφερουν τις υπηρεσιες τους θα "σπασουν αυγα" ακομα και αν αυτο σημαινει συγκρουση με ομαδες συμφεροντων.
    Παντως,δεν υπονοοω οτι οι 4-5 βουλευτες που αναφερεσθαι,διαθετουν αυτα τα χαρακτηριστικα αλλα καποιοι απο αυτους δειχνουν να καταλαβαινουν οτι το πολιτικο συστημα οπως το ξεραμα μεχρι σημερα,πεθανε .
    Ο κοσμος δεν θα τους δωσει δευτερη ευκαιρια...

  30. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 14/11/2011 18:03:23

    Ο Χατζηγάκης έλαβε απολυτήριο για όσα φαιδρά δήλωσε, και καλώς διεγράφη. Ελπίζω να χαμηλώσει απ' την άλλη πλευρά τους τόνους κι ο Καμμένος αντιλαμβανόμενος ότι άλλο τα επικοινωνιακά κι άλλο η αμφισβήτηση των κεντρικών επιλογών του κόμματος (εκτός κι αν παίζει σε άλλα σενάρια). Διότι ξεχνάει συστηματικά μια λέξη του Προέδρου: "αναπόφευκτο". Πρέπει να βρει τη διατύπωση που του ταιριάζει. Αλλά το να επιχειρεί να στήσει βαρωνία την ώρα που γκρεμίζονται αυτές αιώνων (οι Χατζηγάκηδες εκλέγονται στα Τρίκαλα από την προσάρτηση της Θεσσαλίας το 1881), είναι παράδοξο και αλαζονικό.

    • agitatoras avatar
      agitatoras @ Εύμηλος 14/11/2011 20:34:04

      άλλο η αμφισβήτηση των κεντρικών επιλογών του κόμματος Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ: ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ; Η ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΩΣ ΤΗΣ (ΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ) ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΗΣ 26ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Η ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ; ΔΙΟΤΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ (ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ) . ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΙΣ ΜΙΑ ΜΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ; ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΟΛΑΣ !!!

  31. k_preve avatar
    k_preve 14/11/2011 18:10:48

    Ε ΦΥ Γ Ε Ο Ε Ν Α Σ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ........ΕΛΑ, ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο (ΟΙ) ΕΠΟΜΕΝΟΣ(ΟΙ)..............
    ΚΑΘΑΡΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
    ΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ!!!!

  32. grnik avatar
    grnik 14/11/2011 18:29:23

    Προσωπικώς δεν ανήκω στην ΝΔ και ο Καμμένος είναι υπερβολικά λαϊκιστής κάποιες φορές για τα γούστα μου. Όμως συμφωνώ πως έχει τηρήσει την πιο έντιμη και ειλικρινή στάση από τους περισσότερους βουλευτές. Μακάρι να συγκροτηθεί ένα πατριωτικό (με την πραγματική, όχι με την εθνικιστική ή φασιστική έννοια) μέτωπο όπου θα συμμετάσχουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται για την σωτηρία της κοινωνίας μας και δεν είναι ξεπουλημένοι ή άβουλοι.

  33. ΜΠ avatar
    ΜΠ 14/11/2011 18:32:55

    Ένα ένα τα βαρίδια να πετιούνται εκτός ! Η παράταξη ανανεώνεται και συγχρονίζει τις ιδέες της με τη βάση. Όσοι τορπιλίζουν το μέλλον της παράταξης δεν έχουν χώρο. Στο καλό. Ο αγώνας τώρα αρχίζει. Καλόν Αγώνα :)

  34. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 14/11/2011 18:45:09

    Εαν μεμφομαι για κατι το Σαμαρα ειναι γιατ ιτην ιδια στιγμη που οι "πεφωτισμενοι" διαπραγματευοταν με το Βρετο στη Βουλη για τη στηριξη της κυβερνησης του ΠΑΣΟΚ και τη δημιουργια τετελεσμενου γυρω απο αυτο το θεμα επρεπε ΑΜΕΣΑ να διαγραφουν.Ας νοιωσει επιτελεους ο Σαμαρας πως τα κοματα δε τα στηριζχουν βουλευτες αλλα ο λαος....Σα να μην εφτανε αυτο την επομενη η τη μεθεπομενη οι συγκεκριμμενοι συν τον πολυν Αντωναρο συσκεπτονταν στο γραφιο της θεοδωρας...Και εινα ιακομη στη Ν.Δ.? Δημιουργησαν περιβαλλον πιεσης γιατο προεδρο και αποφαισε να στηριξη.... Το οτι και αυτοι οπως κι ο δημαρχζος Αλεξανδρουπολης με τις γνωστες δηλωσεις τους παραμενουν στη Ν.Δ. κανει τη Βαση να φευγη προς αλλα κοματα κατι που θα ειναι περισσοτερο εμφανες κα ιμετρησιμο τις επομενες μερες...Οι γορδιοι δεσμοι που δε λυνονται κοβονται!Στο κατω κατω εχζου νεκ διαμετρου αντιθετες αποψεις με τη συντριπτικη πλειψηφια της βασης της Ν.Δ. κι ας πανε στην ευχζη του Δ.Ν.Τ. ...

  35. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ 14/11/2011 18:58:31

    Θερμα συγχαρητηρια στον Αντωνη Σαμαρα για την διαγραφη του Χατζηγακη. Περιμενουν κι αλλοι στην ουρα: Μητσοτακης, Σπηλιωτοπουλος, Βαρβιτσιωτης, Αντωναρος, Δενδιας.
    Ειναι τα νεοφιλελευθερα σταγονιδια που μας κοβουν ψηφους, δεν μας φερνουν.
    Αιντε στην Ντορα, να μας αφησετε ησυχους. Ξεφορτωθειτε μας.
    Η Νεα Δημοκρατια ειναι λαικη δεξια.

  36. antanistimi avatar
    antanistimi 14/11/2011 20:07:16

    Φακτορα ο Καμμενος πανω απ ολα ειναι μπεσας
    δεν εχει αναγκη να γινει ο αλλος πολος και ουτε το θελει
    φανταρακι απλο ειναι,.... δεν μασαει και τυχαινει να ταιριαζουνε τα χνωτα του με εκατομυρρια''τρελλους'' Ελληνες..........σωστη η κινηση του Σαμαρα...γιατι τωρα πρεπει ΟΛΟΙ να καταλαβουν οτι το ΜΟΝΟ που μιλαει ειναι η ΠΑΤΡΙΔΑ...δεν υπαρχει τιποτα αλλο μονο η πατριδα και οσοι την λατρευουν πραγματικα και ενας απο αυτους ειναι ο Πανος ο Καμμενος...στοχος μας ειναι ενας...το σηκωμα της Ελλαδας μας στις πλατες μας με εμας ολους ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΥΣ απο κατω.......ΤΕΡΜΑ ολα τα αλλα............ΤΕΛΟΣ

  37. stamoschios avatar
    stamoschios 14/11/2011 20:14:21

    Επίσης σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει στην προσπάθεια των νεοφιλελευθέρων και ο φίλος (από την εποχή της γερμανικής κατοχής) του δρακουμέλ μητσοτάκη αξιωματικός των ΕΣ-ΕΣ (ο γνωστός από τη φωτογραφία του '85). Απόψε πεθαίνουν οι φίλοι των ΕΣ-ΕΣ. Όλοι οι προδότες έξω από το κόμμα.

  38. η γλωσσού avatar
    η γλωσσού 14/11/2011 20:15:14

    εκεί πάνω στον κάμπο δεν υπάρχουν πατριώτες να μας ενημερώσουν για το πως κάνανε τις περιουσίες ο κομψούλης μεγαλοαστός Χατζηγάκης και ο "σέρνων" το χορό Σαρακατσάνος; Ο πρώτος μόνο βρήκε περιουσία; και πως την αυγάτησε; Ο δεύτερος από που; από το κοπαδάκι που είχαν στο χωριό ή από την άσκηση του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού ή από το βιβλιοπωλείου της συζύγου στη Λάρισα. Κάτι έφτασε στα αυτιά μου για την προ έτους αγωνία του επί τω αγγέλματι θλιβεράς ειδήσεως. Είναι αλήθεια ότι κάποιοι επαγγελματίες, που δεν θέλουν να ανοίξει το επάγγελμά τους, τον συνέδραμαν αποτελεσματικά;

  39. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 14/11/2011 22:46:38

    Ο ηλιοκαμένος , ο αποτυχημένος υποψήφιος δημαρχος, ο αδερφός και υιος του δούρειου ιππου της ΝΔ , και ο εκλεκτός της οικογένειας ήταν λογικό αφού δεν έχουν θέση στην ΝΔ του Αντώνη να ξεκινήσουν προσπάθεια, υπό τις ευλογίες του επίτιμου και της μνημονιακής κόρης, την προσπάθεια για να υπάρξουν πολιτικά στο μέλλον εις βάρος για μια ακόμη φορά σε βάθος χρόνου της ΝΔ. Ο κόσμος τους ξέρει πλέον όμως και κοντά είναι οι εκλογές...

  40. dramamini avatar
    dramamini 14/11/2011 22:49:20

    Πιστεύω ότι πολύ καλά έκανε ο πρόεδρος και διέγραψε τον Χατζηγάκη, κουράστηκε ο άνθρωπος λόγω ηλικίας και ήθελε να την κάνει για να ξεκουραστεί, δεν είναι και τζόβενο. τα έχει τα χρονάκια του, καιρός λοιπόν για σύνταξη που δεν θα είναι και λίγη, τόσα χρόνια βουλευτής είναι, κάντε τόπο στα νιάτα.

  41. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 14/11/2011 23:40:02

    Πέρα από το θέμα της εσωκομματικής δημοκρατίας (είδος εν ανεπαρκεία στα ελληνικά πολιτικά κόμματα, τουλάχιστον στη συντριπτική πελιοψηφία αυτών), όπου στον εκάστοτε πρόεδρο-ηγέτη πολλοί αναγνωρίζουν ηγεμονικές εξουσίες και τον προσκυνούν όταν βρίσκεται στα "πάνω" του (για να τον "ξυλεύσουν" οι ίδιοι όταν πάρει τα "κάτω"), υπάρχει το θέμα των απόψεων και των συμφερόντων που υπηρετούν αυτές οι απόψεις (όντως, παντού η "φιλελεύθερη" πτέρυγα υπηρετεί πολιτικά τη νεοφιλελεύθερη αντικοινωνική λαίλαπα, όποιο χρώμα και αν έχει η πτέρυγα αυτή λχ. μπλε, πράσινο, "οικολογικό", "ανανεωτικό" κλπ.).
    Η ΝΔ πληρώνει σήμερα (για τους ουκ ολίγους νεοφιλεύθερους που ακόμη στεγάζει) παλιότερες επιλογές, όταν δεν πήρε καθαρές αποστάσεις από το νεοφιλεύθερο δόγμα, ίσως γιατί τότε τους χρειαζόταν, προκειμένου να αλώσει το Μαξίμου.
    Από την άλλη, πώς να διαγράψει τον Καμμένο εάν τελικώς καταψηφίσει τη νέα τροϊκανή κυβέρνηση; Δεν άλλαξε αυτός στάση (όπως λέει μέχρι στιγμής τουλάχιστον), αλλά το κόμμα του.
    Πώς θα φανεί συνεπής ο Καμμένος στα όσα έχει πει μέχρι σήμερα εάν υπερψηφίσει ή δεν καταψηφίσει τα όσα ανήγγειλε ο Παπαδήμος;
    Αν κάνει και αυτός "κωλοτούμπα", τότε δεν θα υπάρχει κανείς [πλην Παπαθεμελή] στο ελληνικό αστικό πολιτικό μπλοκ που να διατηρεί καθαρά πατριωτική στάση. Μόνον ο Παπαθεμελής και η αριστερά (πλην Κουβέλη και Πράσινων) θα εκπροσωπούν πολιτικά την αντιμνημονιακή λαϊκή συνείδηση.
    Πού είναι ο λαλίστατος Ψωμιάδης και ο "εθνεγέρτης" Ανθιμος; Στα δύσκολα σιωπούν; Ή δεν τολμούν να τα βάλουν με τους πραγματικά ισχυρούς (εδώ δεν πρόκειται για το αμερικανάκι Γκρούεφσκι);

  42. H.A avatar
    H.A 15/11/2011 11:05:02

    Σας αρέσει δηλαδή ο Πανος Παναγιωτόπουλος, Αργύρης Ντινόπουλος, Γιακουμάτος και λοιπά λιμά?. έχουμε χάσει νομίζω κάθε πολιτικό κριτήριο στις επιλογές μας..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.