#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/12/2013 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα λαμόγια ζουν και βασιλεύουν



Η πλάκα με τον Δημήτρη Τσουκαλά, τον Τσακαλώτο, τον Σταθάκη και τους λοιπούς πολιτικούς που κλαίνε πάνω στις φουσκωμένες καταθέσεις τους διαρκεί μερικές ημέρες, είναι καλή αλλά κάποτε πρέπει να τελειώσει. Όχι γιατί δεν έχει ενδιαφέρον αλλά γιατί το ίδιο το σύστημα είναι αυτό που «θυσιάζει» μερικούς προκειμένου να τη γλιτώσουν οι υπόλοιποι.

Ας αναρωτηθούμε όλοι μας: Τελικά είναι ο Τσουκαλάς και το ένα εκατομμύριό του που μας πείραξε; Τελικά είναι ο Σταθάκης και ο Τσακαλώτος με τις επενδύσεις στην Black Rock που μας μπήκε στο μάτι; Και τελικά ο αφελής, αλαζών και αυτοεξευτελισμένος Λιάπης είναι ο μόνος που κυκλοφορεί με «πλαστή» ζωή;

Δεν ρίχνουμε μια ματιά γύρω μας να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει; Εν μέσω της χειρότερης κρίσης που περνά η Ελλάδα, με εκατομμύρια Έλληνες να βρίσκονται στα όρια της φτώχειας, υπάρχουν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες που συνεχίζουν το πάρτι. Λεφτά δεν… υπάρχουν αλλά κάποιοι συνεχίζουν να τρώνε το μεδούλι της ελληνικής οικονομίας. Κι ας λέει ο Σαμαράς και ο Στουρνάρας ότι υπερασπίζονται τα κρατικά ταμεία. Τα λαμόγια ζουν και βασιλεύουν, κάνουν δουλειές με φούντες, στήνουν κολπάκια με το ΕΣΠΑ, ξεζουμίζουν τον κρατικό προϋπολογισμό και θα αφήσουν χάος για τα επόμενα κορόιδα.

Κύριοι, υπάρχουν τόσοι Τσουκαλάδες γύρω μας που ο Τσουκαλάς του ΣΥΡΙΖΑ είναι Αρσακιάς μπροστά τους. Για κοιτάξτε καλά. Επιχειρηματίες χρωστάνε της Μιχαλούς στο Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία και ταυτόχρονα κυκλοφορούν με Φεράρι και Καγιέν, πάνε βόλτες με τα κότερα και τα ελικόπτερα και συντηρούν εξοχικά στη Μύκονο και την Αράχοβα. Για θυμηθείτε όλον αυτόν τον άθλιο νεοπλουτισμό του καλοκαιριού που άνοιγε σαμπάνιες στο Nammos και προσκυνούσε το Ρέμο αγκαλιά με πλατινέ γκόμενες.

Δείτε τους γόνους των παραδοσιακών τζακιών που δεν υπολογίζουν από κρίση και επιδεικνύουν τον πλούτο τους με απίστευτο τουπέ.

Αλλά ας πούμε ότι αυτοί πλούσιοι είναι ότι θέλουν κάνουν. Τι να πούμε άραγε για τους νεόπλουτους εκδότες και μεγαλοδημοσιογράφους με τις βιλάρες στα προάστια, τα θωρακισμένα αυτοκίνητα και, άκουσον – άκουσον, τους φρουρούς – αστυνομικούς ή ορντινάτσες που πληρώνει ο ελληνικός λαός. Λαμόγια κι εκβιαστές της τελευταίας υποστάθμης που παίρνουν ένα μικρόφωνο ή εκδίδουν μια εφημερίδα και αρπάζουν από παντού, αποκτώντας ξαφνικά δύναμη και πλούτο. Ποιοι, δημοσιογράφοι που δεν ξέρουν να γράφουν το όνομά τους και ζήτημα να έχουν τελειώσει το Λύκειο, διαπλέκονται με golden boys της εξουσίας και πουλάνε εκδούλευση στην εκάστοτε κυβέρνηση, πολύ περισσότερο στην παρούσα που έχει ανάγκη από «ντάντεμα».

Τι να πούμε άραγε για τους νεόπλουτους bloggers που από το πουθενά απέκτησαν περιουσία διαπρέποντας στο ρόλο που ξέρουν καλά. Να κάνουν τα τσιράκια της εξουσίας, να πολιτικολογούν στην πλατεία Κολωνακίου και να περιφέρονται στους διαδρόμους της Βουλής αναζητώντας κανένα κορόιδο πολιτικό για να εκβιάσουν.

Δημοσιογράφοι τιμητές των πάντων που βρίζουν από το πρωί ως το βράδυ τη Μέρκελ και τα μνημόνια και ενδιάμεσα παντελονιάζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για δήθεν διαφήμιση σε ανύπαρκτες επιχειρήσεις.

Κάντε μια βόλτα κύριοι στη Μύκονο να δείτε ότι το βασίλειο των… πισινών υπάρχει ακόμη. Επισκεφτείτε τα μπουζούκια να δείτε ποιοι κάνουν λογαριασμούς χιλιάδων ευρώ για τα πανέρια από τα νεκροταφεία. Πετάξτε πάνω από τα βόρεια προάστια να δείτε ότι και σήμερα κτίζονται βιλάρες με πισίνες από… ανθρώπους της διπλανής πόρτας.

Και δεν είναι πολιτικοί όλοι οι παραπάνω. Είναι οι λεγόμενοι υπηρέτες της εξουσίας, οι χρήσιμοι κάθε κυβέρνησης και κάθε συστήματος για τα κόλπα που στήνουν. Και που για να έχουν και μια καλή καβάντζα στέλνουν στο εξωτερικό και ένα «πακέτο» για να είναι σίγουροι.

Δεν είναι τόσο μόνος ο Τσουκαλάς, λοιπόν. Δεν είναι ο Σταθάκης και ο Τσακαλώτος ή ο Λιάπης. Βρομιά υπάρχει παντού, απ’ αυτήν τρέφεται το σύστημα. Σιγά μη χαθούν επειδή ξεμπροστιάστηκαν δύο – τρία λαμόγια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. benny avatar
    benny 20/12/2013 09:58:10

    παντως ο Στουρναρας πηγε να περασει εχθες τροπολογια για την ευνοικη φορολογηση των offsore.........τελικα αντι να προσεχουν οι πολιτικοι τους πολιτες ,πρεπει οι πολιτες να προσεχουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ τους πολιτικους να μην κανουν λαμογια ανα πασα στιγμη....

  2. ΜΕΤΑΝΑΣΤΗς avatar
    ΜΕΤΑΝΑΣΤΗς 20/12/2013 11:00:47

    Μήπως είναι η ώρα να πείτε και τα πράγματα με το όνομά τους ?
    Ποιά είναι όλα αυτά τα λαμόγια και ποιοί τα προστατεύουν ?
    Οχι για να ικανοποιηθεί η λαϊκή περιέργεια και λαιμαργία για αίμα , αλλά για να επιληφθούν οι Εισαγγελείς από τώρα κι όχι κατόπιν εορτής (βλ.Τσοχατζόπουλος, Κάντας , Μαντέλης , Λιάπης κλπ...).

  3. benny avatar
    benny 20/12/2013 13:17:48

    ασυλια κ το ΔΣ της λαρκο !!μονο οι μ%$# οι πολιτες λογοδοτουν στο νομο!!!

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 20/12/2013 18:28:29

    «Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο.
    Τ. Παναγιωτόπουλου, Πολιτικού Μηχανικού (RAMNOUSIA) | 17/12/2013 |

    Από πρόχειρους υπολογισμούς για ένα χιλιόμετρο ενός τμήματος εθνικού δρόμου πλάτους 20m, το κόστος για την κατασκευή του ανέρχεται στο ποσό των 8.000.000 ευρώ.

    Δηλαδή, με απλά λόγια, το κόστος κατασκευής είναι 100 ευρώ/m2 , αν υπολογίσουμε για.. γεφυρώσεις, αρδευτικά κλπ ένα διπλάσιο κόστος ανηγμένο σε m2 τροποποιείται σε...200 ευρώ/m2.

    Αν διπλασιάσουμε το συνολικό κόστος για απρόβλεπτα και διάφορα ειδικά έργα το συνολικό κόστος τροποποιείται σε 400 ευρώ/m2.

    Aυτό σημαίνει ότι για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου απαιτείται κόστος:
    400 x 20 x 1000 = 8.000.000 ευρώ /km.

    Επίσης από πρόχειρους υπολογισμούς τα Έσοδα σε ετήσια βάση από τις εισπράξεις των διοδίων ανέρχονται σε περίπου 2.177.000.000 δις ευρώ.

    Τα τμήματα του εθνικού μας δικτύου που μπορούν να ενώσουν ολόκληρη την Ελληνική Eπικράτεια είναι:
    1.
    ΑΘΗΝΑ -ΠΑΤΡΑ =
    220 km (Eισπράξεις 10.000 x 6 x 366 = 110.000.000 ευρώ)
    2.
    ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ =
    250 km (Eισπράξεις 20.000 x 8 x 366 = 58.000.000 ευρώ)
    3.
    ΠΑΤΡΑ - ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ =
    150 km (Eισπράξεις 20.000 x 4 x 366 = 30.000.000 ευρώ )
    4.
    ΡΙΟ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ =
    225 km (Eισπράξεις 40.000 x 18 x 366 = 263.000.000 ευρώ)
    5.
    ΕΓΝΑΝΤΙΑ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΛΕΞAΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) =
    566 km (Eισπράξεις 100.000 x 6 x 366 = 219.000.000 ευρώ)
    6.
    ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ =
    502 km (Eισπράξεις 150.000 x 23 x 366 = 1.262.000.000 ευρώ)
    7.
    ΛΑΡΙΣΣΑ - ΙΩΑΝΝΙΝΑ = 189 km
    8.
    ΛΑΜΙΑ - ΑΝΤΙΡΙΟ = 170 km
    9.
    ΧΑΝΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ = 202 km
    10.
    ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ =
    45 km (Eισπράξεις 200.000 x 4 x 366 = 235.000.000 ευρώ)

    Το συνολικό μήκος του παραπάνω δικτύου είναι 2.519 km

    Αν δεχθούμε ότι στη χώρα μας τα ΙΧ επιβατικά και φορτηγά που κυκλοφορούν είναι περίπου 8.000.000 και με ένα μέσο όρο 200 ευρώ τον χρόνο που πληρώνουν για Τέλη Κυκλοφορίας, το κράτος εισπράττει 8.000.000 x 200 = 1.600.000.000 δις ευρώ.

    Με τους παραπάνω υπολογισμούς συγκεντρώνονται περίπου 3,77 δις ευρώ τον χρόνο για την «συντήρηση» των δρόμων.

    Αν δεχθούμε ότι δαπανάται ένα ποσόν περίπου 20% για την συντήρηση και την λειτουργία των δρόμων, δηλαδή 770.000.000 ευρώ, περισσεύουν 3 δις ευρώ.

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
    1.
    Για την κατασκευή ολοκλήρου του Εθνικού Δικτύου εκ του μηδενός, απαιτούνται 2.519 x 8.000.000 = 20.152.000.000 δις ευρώ.
    2.
    Με τις παραπάνω Eισπράξεις σε 7 χρόνια έχει ανακατασκευαστεί το Εθνικό Δίκτυο εξ ολοκλήρου.
    3.
    Γιατί σταμάτησαν οι εργασίες συνέχισης των δρόμων και ανακοινώνουν προγράμματα ΕΣΠΑ για την συνέχιση τους;
    4.
    Γιατί αυξήθηκαν οι Eισφορές στα διόδια;
    5.
    Γιατί με την κατάργηση διοδίων η χώρα μας πλήρωσε πρόστιμο σε εργολάβους 7.000.000 ευρώ, και πως υπολογίστηκε η ανταποδοτικότητα;
    6.
    Πόσα χρήματα έβαλαν οι εργολάβοι για την κατασκευή των οδών που ελέγχουν;
    7.
    Γιατί το Κόστος Κατασκευής στην Ελλάδα είναι 3πλάσιο από αυτό των Ευρωπαϊκών χωρών;
    8.
    Ποιος θα πληρώσει την ζημιά για την κακοτεχνία στο τμήμα ΤΡΙΠΟΛΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ που δεν λειτουργεί εδώ και 4 χρόνια και ανέρχεται σε 200 εκατομμύρια ευρώ σαν Κόστος + άλλα 100 εκατομμύρια περίπου από Στέρηση Εσόδων από τα Διόδια, δηλαδή συνολικά 300.000.000 ευρώ;
    9.
    Πού πήγαν οι Εισπράξεις περίπου 15 δις ευρώ την τελευταία 5ετία που ΔΕΝ έχει κατασκευασθεί Ούτε ένα Μέτρο Δρόμου ενώ οι Εισπράξεις γίνονται κανονικά;
    10.
    Πόσα χρήματα πρέπει να προσθέσουμε στα παραπάνω που έχουν Εισπραχθεί από την Ευρώπη από Εθνικά Προγράμματα τύπου ΕΣΠΑ κλπ;
    11.
    Πόσο Μήκος Δρόμου έχει κατασκευαστεί τα τελευταία 5 χρόνια και με Ποιό Κόστος;»


    Οδήγηση + Αλκοόλ = Θανάσιμο Κοκτέϊλ. Και οι Πάντες Υποφέρουν εξ αιτίας του.
    Η ©ΤAC Technical Advisory Committee (=Τεχνική Συμβουλευτική Επιτροπή) στη Βικτώρια Αυστραλίας, στις 10/12/1989, ανέβασε σε υψηλής τηλεθέασης χρόνο, αυτό το σοκαριστικό, μονταρισμένο βίντεο το οποίο αφυπνίζει συνειδήσεις οδηγών, το οποίο κυριολεκτικά, σώζει ανθρώπινες ζωές. Τη χρονιά εκείνη το σύνολο τροχαίων ατυχημάτων ήταν 776. Μετά τις προβολές αυτού του βίντεο, στο τέλος 2008, τα τροχαία ατυχήματα είχαν μειωθεί στα 303. Και έπεται συνέχεια. Ο δρόμος είναι μακρύς. Αυτές τις Γιορτινές Ημέρες, αυτή τη Πρωτοχρονιά, οι πραγματικοί Φίλοι ΔΕΝ καταναλώνουμε αλκοόλ. Ούτε χάπια, ούτε ουσίες.. για να μη χάσουμε την Ουσία της Ζωής. Oδηγούμε υπεύθυνα, νηφάλια για να επιστρέψουμε τους υπόλοιπους και τον εαυτό μας, με ασφάλεια στο σπίτι. Και όπως κάθε χρόνο, να διαδώσουμε αυτό το σωτήριο μήνυμα σε όσο το δυνατόν περισσότερους οδηγούς μπορούμε http://youtu.be/Z2mf8DtWWd8

  5. Μαρίνα avatar
    Μαρίνα 20/12/2013 18:43:41

    Αρσακειάς κύριοι, όχι Αρσακιάς

  6. Eva avatar
    Eva 22/12/2013 08:22:42

    Δυστυχώς έτσι και χειρότερα. Τα λαμόγια ποτέ δεν πεθαίνουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.