#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/06/2011 18:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα κόμματα άφησαν τον λαό στο έλεος των ΜΑΤ



Ένας τίτλος σε κάποιο κανάλι που περιέγραφε τα επεισόδια έλεγε πριν από λίγο: Ανακούφιση στο ΠΑΣΟΚ, χάος στην Αθήνα.

Παρά το γεγονός ότι... δημοσιογραφική αδεία τα δύο αυτά γεγονότα μπαίνουν μαζί, εντούτοις είναι αστείο να είναι και του ίδιου πολιτικού και κοινωνικού βάρος.

Είναι αστείο να μιλάμε για το αν ανακουφίστηκε ο Παπανδρέου όταν όλη η χώρα είναι σε αναβρασμό, η Αθήνα καίγεται, στα ξένα ΜΜΕ έχουμε γίνει ρεζίλι και το σημαντικότερο: Μια μεγαλειώδης αντίδραση του ελληνικού λαού απέναντι στη βαρβαρότητα του σοσιαλισμού καταπνίγεται στο αίμα, τα δακρυγόνα και την ανομία. Είτε πρόκειται για προβοκάτορες που εκτελούσαν διατεταγμένη υπηρεσία είτε για “στρατούς” που τους ενδιαφέρει μόνο το μπάχαλο. Η ουσία είναι μία: Ο ελληνικός λαός που μαστίζεται από την πολιτική της κυβέρνησης, έμεινε για ακόμη μια φορά απροστάτευτος.

Τον εγκατέλειψαν οι πολιτικοί του, αυτοί που ψηφίζει και βάζει στη Βουλή.

Και καλά, το ΠΑΣΟΚ που κυβερνά και αποφασίζει για Μεσοπρόθεσμα και λιτότητες δεν είχε τα μούτρα να στηρίξει το λαϊκό κίνημα. Δεν έχει καν το σθένος να πολεμήσει τον κακό του εαυτό. Να αφήσει τις σκοπιμότητες και να πάει με τη θέληση του κόσμου. Η πολιτική δειλία θα μείνει για καιρό ανεξίτηλη στην ιστορία.

Τα άλλα πολιτικά κόμματα, όμως, που ήταν; Γιατί άφησαν ακάλυπτο τον κόσμο που θέλησε ειρηνικά να πάει κόντρα στην κυβερνητική υποτέλεια στους ξένους;

Για φανταστείτε να κατέβαιναν όλα τα πολιτικά κόμματα στους δρόμους και να έμπαιναν ασπίδα στη λαοθάλασσα που θα έπνιγε και την κυβέρνηση και το ΠΑΣΟΚ.

Για φανταστείτε ένα εκατομμύριο πολίτες να βούλιαζαν την Αθήνα χωρίς κουκουλοφόρους, προβοκάτορες και ΜΑΤ.

Ο κόσμος ξυπνά σιγά – σιγά. Το κίνημα των Αγανακτισμένων που δε δίσταζε να πλακωθεί με το ΠΑΜΕ και τους μπαχαλάκηδες και μετά να καθαρίσει την πλατεία, είναι η πρώτη -έστω και πρωτόγονη- μορφή λαϊκής αντίστασης.

Οι πολιτικοί το έχουν καταλάβει, το πήραν το μήνυμα και γι' αυτό προσπάθησαν να απαξιώσουν την αντίδραση του λαού. Άλλοι με τα ΜΑΤ να δέρνουν αλύπητα, άλλοι με την αδιαφορία και τον ωχαδερφισμό.

Το νερό, όμως, έχει μπει στο αυλάκι και δε μιλάμε για... κόκκινες “επαναστάσεις” . Μιλάμε για αγνή λαϊκή αντίδραση, ακομμάτιστη και αχρωμάτιστη. Η αρχή έγινε.

Πικρή η αλήθεια. Στα κομματικά κατεστημένα δεν αρέσει να ξεσηκώνεται ο λαός.

Και για να προλάβουμε τους "έξυπνους" φυσικά και ο αρχηγός της ΝΔ πρέπει "να προστατευθεί". Και το ίδιο ισχύει για την Αλέκα Παπαρήγα, τον Αλέξη Τσίπρα και κάθε άλλο πολιτικό αρχηγό.

Τα υπόλοιπα στελέχη όμως;

Πως μπορεί να είναι στέλεχος της νέας Νέας Δημοκρατίας ο γραμματέας που οργάνωνε σήμερα σύσκεψη του τομέα του; Ή ο βουλευτής που καλούσε για τα εγκαίνια του πολιτικού του γραφείου σήμερα;

Παρόλα αυτά είμαστε επίσης βέβαιοι ότι αν στο χώρο της ΝΔ βρισκόταν σήμερα ένα άλλο κόμμα, αυτό που ονειρεύονται οι χιλιάδες των οπαδών της που εξέλεξαν τον Σαμαρά δεν θα τα λέγαμε αυτά. Ούτε ο Σαμαράς θα ήταν τόσο μόνος του, να παλεύει με θεούς και με δαίμονες. Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει κι αυτό σύντομα.

FactorX

ΥΓ. Ήταν μεγάλη τιμή μας που βρεθήκαμε όλες αυτές τις ημέρες εκεί στην Πλατεία Συντάγματος με φίλους και αναγνώστες του Antinews.

Θανάση , Έφη, Πάνο, Ηλία, Σάκη, Γιάννη, Γιώργο , Σοφία, Μικρέ, Προφήτη, Κώστα, και όλοι οι άλλοι φίλοι που ξεχνάω αυτή την στιγμή (συμπαθάτε με): Κρατήσατε την ζωή σας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 18:24:24

    Χημικός πόλεμος ήταν αυτό που έγινε σήμερα. Εισαγγελείς δεν υπάρχουν;

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 30/06/2011 01:25:41

      Ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΤΟΥ 2008 ΤΟΥ ΠΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ.ΤΟΤΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ.ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ...ΦΟΥΛ ΕΠΙΘΕΣΗ,

      • ΕΛΛΑΣ avatar
        ΕΛΛΑΣ @ ΕΛΛΑΣ 30/06/2011 01:30:40

        ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΥΜΗΚΑ.Ο ΑΡΚΟΥΔΕΑΣ ΘΑ ΖΗΛΕΥΕ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΙΝΑ.

  2. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 29/06/2011 18:25:36

    Βγαλτε ολοι στα μπαλκονια σας,μαυρες σημαιες.Για να δειξουμε την αποδοκιμασια μας στα μετρα τους.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 29/06/2011 21:39:12

      η περιφημη νεολαια της ΝΔ, που ηταν ολον αυτο τον καιρο?
      ξεχασα, καθαριζε παραλιες και ασχολειτο με κατι αλλες εναλλακτικες πρακτικες…
      και η πατρις επωλειτο!!

      αλλα τι αναγκη εχουν οι κρατικοδιαιτοι των ΜΚΟ?
      καποιοι απο αυτους προαλειφονται και για βουλευτες!!!

      • Chris avatar
        Chris @ Κωσταντινος Π. 30/06/2011 04:55:16

        χαχαχαχα η ΔΑΠ να πρωτοστατήσει στην πλατεία! Τέλειο!!!!

  3. jkr avatar
    jkr 29/06/2011 18:27:53

    Έτσι είναι factorx, εμείς κατεβήκαμε πλέον μόνοι μας, δίχως κανέναν υπό την κεφαλήν μας, παρέα με χιλιάδες Έλληνες από Αριστερά μέχρι Δεξιά, πατριώτες ενάντια στην υποδούλωση της χώρας, κάναμε το καθήκον μας κι ειδικά σήμερα φάγαμε του κόσμου το ξύλο και τα δακρυγόνα.
    Θα πέσουμε, αλλά θα πέσουμε ΟΡΘΙΟΙ.
    Αυτή είναι η ειμαρμένη των Ελλήνων αιώνες τώρα.
    Ζήτω η Ελλάς!

    • factorx avatar
      factorx @ jkr 29/06/2011 18:29:58

      !!!!

      • Theo avatar
        Theo @ factorx 29/06/2011 20:48:45

        "Πως μπορεί να είναι στέλεχος της νέας Νέας Δημοκρατίας ο γραμματέας που οργάνωνε σήμερα σύσκεψη του τομέα του; Ή ο βουλευτής που καλούσε για τα εγκαίνια του πολιτικού του γραφείου σήμερα;"
        Γιατι ρωτας Φακτορα, οι ανθρωποι ειναι αλλου. περιμενουν πως και πως να γινουν εκλογες και να αμειφθουν με τις 10.000 Ευρω μηνιαιως απο τα χρηματα του Ελληνικου λαου.
        Μηταρακης, Πανοζαχος κα θεαρεστοι. Ασ τους κρινει ο ελληνικος λαος. Να σημειωθει οτι αυτοι αποτελουν το νεο αιμα!!!
        Διαβαστε το παρακατω απο τα Χαλια:
        ----------------------------------------------------------------------------------Την πρόθεσή του να διεκδικήσει μία θέση στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Α' Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε το μεσημέρι, σε φιλική συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης,
        ο Δημήτρης Πανοζάχος.
        Το στέλεχος της ΝΔ (από τα φοιτητικά του χρόνια, όπως διευκρίνισε), σημείωσε ότι
        κατά την εκτίμησή του στις επόμενες εκλογές οι πολίτες θα αποζητήσουν το νέο και το συγκεκριμένο, σε ό,τι αφορά την πολιτική άποψη, θέση και πρόταση. Για περισσότερες από 3 ώρες συζητούσε θέματα οικονομίας με τους δημοσιογράφους, τα οποία αποτελούν και την ειδικότητά του, καθώς και ως επιστήμονας αλλά και ως επαγγελματίας, τα γνωρίζει πολύ καλά. Στα στοιχεία αυτά προσέθεσε και την πείρα που απέκτησε ως περιφερειάρχης Ηπείρου, επί κυβερνήσεων ΝΔ, καθώς η κατανόηση των προβλημάτων της κρατικής μηχανής και πολύ περισσότερο ο σχεδιασμός λύσεων για να αντιμετωπιστούν αυτά, αποτελεί, όπως είπε, καίριο στοιχείο της πολιτικής, όπως αυτή εφαρμόζεται σήμερα στην Πατρίδα μας. "Η βαρύτητα πρέπει πλέον να δοθεί όχι μόνο στο νομοθετικό έργο αλλά κυρίως στους τρόπους με τους οποίους αυτό το έργο θα εφαρμοστεί", είπε χαρακτηριστικά...
        Μίλησε επίσης αρκετά, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, για τη διακυβέρνηση Καραμανλή, σημειώνοντας ότι έχασε το στοίχημα της επανίδρυσης του κράτους, κάτι που το πλήρωσε, όπως είπε.
        Για την οικονομία σημείωσε ότι, κατά την άποψή του, το κυριότερο πρόβλημα σήμερα είναι πως ένα αριστερό- σοσιαλιστικό κόμμα όπως το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να εφαρμόσει τις απαιτούμενες σύγχρονες φιλελεύθερες πολιτικές, που επιβάλει η κρίση και οι παγκοσμιοποιημένες δομές της οικονομίας επειδή βρίσκονται εκτός της ιδεολογικής και της πολιτικής του ταυτότητας.
        Από τα χαριτωμένα της συνάντησης ήταν ότι μετέφερε τα πειράγματα που δέχεται αυτές τις ημέρες από τον γιο του, που είναι από τις αριστεύσαντες των πανελλαδικών εξετάσεων με 19.500 μόρια! "Εγώ σήμερα είχα πέντε πρωτοσέλιδα μπαμπά... Εσύ έκανες κανένα ή ακόμη;" του είπε ο γιος του...
        -------------------------------------------------------------------------------------
        Διαβαστε για αν καταλαβετε περι τινος προκειται!!

        • Theo avatar
          Theo @ Theo 29/06/2011 20:49:28

          Διαβαστε για να καταλαβετε περι τινος προκειται!!

          • Arianos avatar
            Arianos @ Theo 29/06/2011 21:40:58

            "αυτό που ονειρεύονται οι χιλιάδες των οπαδών που εξέλεξαν τον Σαμαρά"
            Αν αυτό που ονειρεύονται οι χιλιάδες των οπαδών περιλαμβάνει Μηταράκηδες και Πανοζάχους, που την ημέρα που ξεπουλιόταν η πατρίδα τους καλούσαν για τα εγκαίνια του πολιτικού τους γραφείου ή ανακοίνωναν την πρόθεσή τους να διεκδικήσουν θέση σε ψηφοδέλτια ονειρευόμενοι μελλοντικούς θώκους (θανάτους λέει ο ποιητής*), τότε Φάκτορα ευχαριστώ αλλά εγώ θα απέχω..

            *Σαρκάζει τὸ κρεβάτι τὴ χαρά τους
            κι αὐτοὶ λὲν πὼς ἔτριξε·
            δὲ λὲν πὼς τὸ κρεβάτι ὁραματίζεται
            μελλοντικοὺς θανάτους.
            Κ. Καρυωτάκης

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ jkr 29/06/2011 21:06:24

      ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

  4. papaki avatar
    papaki 29/06/2011 18:31:19

    Κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. Η κυβερνηση προστατεύει τον εαυτό της και εμείς απανταμε με παράπονα. Αν δεν αντιληφθούμε τι πραγματικά έχουμε πάνω στην εξουσία δε θα μπορέσουμε να αντιδράσουμε ποτέ σωστά. Έχουμε καταλάβει ότι με τη διαδικασία της ωμής κοροϊδιας αγοράζει διαρκώς χρόνο για να προχωράει το καταστροφικό της έργο; Μια λέξη μόνο μπορεί να τους χαρακτηρίσει: αδίστακτοι. Εύχομαι η επόμενη κυβέρνηση, είτε αυτοδύναμη είτε συνεργασίας, να ξεσκεπάσει όλο αυτό που παίζεται επί δύο χρόνια σχεδόν και να απαλλαγούμε μια για πάντα από αυτούς. Ως τότε: "η δύναμη βγαίνει απ τις γροθιές κι όχι από πρόσωπα καλοσυνάτα - από στόμια βγαίνει η δύναμη κι όχι από τα στόματα".

  5. Wolf avatar
    Wolf 29/06/2011 18:34:54

    Φακτορα σε ευχαριστούμε για όλα.
    Και πάνω απ όλα που όλα αυτα τα χρόνια, η ψυχή σου έμεινε καθαρή.

    Εξαιρετικό το άρθρο.

  6. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 29/06/2011 18:36:02

    Μεγάλο κοτέτσι η βουλή αδελφέ μου.

  7. kapoios avatar
    kapoios 29/06/2011 18:37:11

    Έλληνες όλοι πρέπει να κατεβούμε στους δρόμους ΤΩΡΑ!

    Βάλτε Ελληνικές σημαίες στα σπίτια και τα μαγαζιά σας. Στα αυτοκίνητα τα λεωφορεία τα ταξί τα τραίνα και τα πλοία παντού!

    Αντικαταστήστε τη φωτογραφία σας στο FB με την Ελληνική σημαία! Πρέπει να δείξουμε πόσοι είμαστε! να δείξουμε ότι δεν έχουν χάσει τη Δεδηλωμένη.

    Κάθε μέρα που ξημερώνει με ΧΟΥΝΤΑ η Ελλάδα σβήνει ακόμα περισσότερο.

    Έχουμε ΚΑΘΗΚΟΝ να πολεμήσουμε για τα παιδιά μας.

    Έχουμε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να πολεμήσουμε όπως το έκαναν οι πρόγονοί μας.

    Προέχει να φύγει η ΧΟΥΝΤΑ και μετά θα δούμε τι θα κάνουμε. Σε αυτή την χώρα πολεμάμε για τη Δημοκρατία εδώ και χιλιάδες χρόνια. Υπάρχουμε και διαπρέπουμε πολύ πριν υπάρξει το ΔΝΤ η ΕΕ οι ΗΠΑ. Η Ελλάδα έχει ζήσει ξανά τη σκλαβιά αλλά άντεξε. Θα το αντέξουμε και πάλι.

    Κάποιος από αυτούς που σήμερα βρίσκονται στις πλατείες θα είναι ο νέος Κολοκοτρώνης ο νέος Καραισκάκης. Κάποιος θα είναι ο νέος Λεωνίδας ο νέος Μέγας Αλέξανδρος.

    Μικρομεσαίοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, υπάλληλοι των 600 ευρώ. Κανείς δε θα μας θυμάται μετά από 100 χρόνια. Τι περιμένουμε; Ιδού η ευκαιρία μας για να περάσουμε στην ιστορία για να γίνουμε Αθάνατοι!

    ΈΛΛΗΝΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ!

  8. kiki avatar
    kiki 29/06/2011 18:37:12

    Εμεις σε ευχαριστουμε Φακτορα,
    γιατι μας δινεις εικονες , σκεψεις , ανταποκρισεις του Μικρου του Φαιλτορα ,
    και στην αδυναμια μου να βρεθω εκει οπου οφειλα ναμαι τουλαχιστον εχω εσας.
    Ειμαι απο αυτους που πιστευουν οτι ναι ολα τα κομματα επρεπε να κατεβουν εκει στην πλατεια , οχι οργανωμενα , σαν φυσικες παρουσιες εκπροσωποι να δωσουν κουραγιο ,στον κοσμο, το πιστευω αυτο οτι ο κοσμος πια δεν εχει κομματικες παρωπιδες, ειναι μαζι ολοι ενωμενοι, εκτος απο αυτους.
    Δυστυχως ειναι ολιγοι ολιγιστοι και δικοι σας και αλλοι.Για τους προδοτες δεν το συζηταω.
    Αυριο ελπιζω να το παρουν αποφαση, να κατεβουν στον λαο που περιμενει την παρουσια τους, μονο σκεψου την ανακουφιση την χαρα την ικανοποιηση του κοσμακη που ειναι τοσες μερες εκει αν εβλεπε τους αρχηγους γιατι οχι, τι δυναμη θα επαιρναν να συνεχισουν.
    Μονο αυριο μην ψηφισουν και αρθρα του Εκτελεστικου, επι ουδενι λογω.
    Και παλι ευχαριστω .

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ kiki 29/06/2011 21:40:01

      Είσαι τόσο συνεπής σχολιάστρια που ήταν σαν να ήσουν εδώ.
      Περαστικά και πολλούς χαιρετισμούς

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/06/2011 18:40:07

    ρίχνουν ασφυξιογόνα όχι μόνο δακρυγόνα γι' αυτό τα αναπνευστικά

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ αλλενάκι 29/06/2011 18:55:11

      Το έγραψα κι αλλού, ήτανε λές και έφτυνε η κόλαση μέσα σου. Εγκληματίες αυτοί που χρησσιμοποιούν τέτοια χημικά.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 19:04:13

        έκαναν χρήση ασφυξιογόνων γιατί ξέρουν ότι δεν μπορούν όλοι να έχουν αντιασφυξιογόνες (300 ευρώ έχει μία καλή να μην κινδυνεύεις από τίποτα)

        με τα δακρυγόνα είδαν ότι δεν μάσησε ο κοσμος και είχε εξοπλιστεί γιατί είναι φθηνός ο εξοπλισμός

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ αλλενάκι 29/06/2011 19:07:58

          Πιστεύω ότι πολύς κόσμος θα στερηθεί το ψωμί του για να πάρει μια αντιασφυξιογόνα μάσκα.

          Το παν είναι να υπάρχει Σκοπός...

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Επώνυμος 29/06/2011 19:18:17

            Έτσι.

            Μια στοιχειώδης εξάρτυση ένδυσης από το κεφάλι μέχρι τα πόδια έχει κόστος 1000 ευρώ όπως έχω υπολογίσει, αλλιώς θα σε ξαπλώσουν κάτω με τη πρώτη.

            Δεν πάς εκεί με φαρδιά ρούχα να ανεμίζουν, φανελάκια, βερμούδες, μαλλιά ξέπλεκα, τσαντάκια περασμένα χιαστί, και παπούτσια οτιδήποτε.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ αλλενάκι 29/06/2011 19:31:38

            Εγώ έτσι πάω αλλενάκι, δεν έχω τόσα μπικικίνια. Μόνο μαλόξ και μάσκα τεχνίτη (αναποτελεσματική).

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ αλλενάκι 29/06/2011 19:31:39

            Εγώ έτσι πάω αλλενάκι, δεν έχω τόσα μπικικίνια. Μόνο μαλόξ και μάσκα τεχνίτη (αναποτελεσματική).

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 19:47:43

            κανείς δεν έχει, το 80% του κόσμου κάτω είναι ακάλυπτο στην ουσία, αλλά δεν πρέπει να συνεχίσουν έτσι.

            τουλάχιστον τα ρούχα να είναι τα σωστά, αυτά δεν έχουν κόστος, ολόσωμα, να μην αφήνουν κανένα μέρος του δέρματος εκτεθειμένο, ούτε μπράτσα, ούτε γάμπες.

            η προστασία όμως του προσώπου, των ματιών, του κεφαλιού, της αναπνοής και των άκρων (παπούτσια) έχει υψηλό κόστος

            μη σου πω ότι θέλει και γιλέκο πλέον...

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 20:49:29

            Θα κατέβω στο Μοναστηράκι, στα παλαιοπωλεία, να βρω κάτι βολικό. Όλο και κάτι θα έχουν.

          • Chris avatar
            Chris @ ΝΙΚΟΛΑΣ 30/06/2011 13:37:55

            Αν είναι ληγμένη η μάσκα είναι σαν να μην την φοράς, υπόψην.

          • daughter of mercy avatar
            daughter of mercy @ αλλενάκι 30/06/2011 01:14:18

            Αχ αλλενάκι την βερμούδα τι την ήθελα?

  10. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/06/2011 18:41:22

    Φάκτορα, σας ζηλεύω που ήσασταν εκεί. Ζήσατε ιστορικές στιγμές, κάνατε το καθήκον σας. Και όχι μόνον αυτό: απέδειξες και τη διορατικότητά σου, όταν αγκάλιασες το κίνημα των αγανακτισμένων, που στις απαρχές του οργανώθηκε απο τη Νέα Τάξη (Αλ Σαλέχ, Σκάι, ΔΟΛ κλπ.), και απέδειξες ότι μπορεί να λάβει συγκεκριμένη κατεύθυνση, στην κατεύθυνση που θέλαμε, η λαϊκή αγανάκτηση και αντίδραση.

    Το βασικό ήταν ότι οι μηχανισμοί αυτοί αναγκάστηκαν αυτές τις ημέρες να δείξουν το πραγματικό τους προσωπο. Δεν ήθελαν την αντίδραση, ήθελαν μόνον να ποδηγετήσουν και να εκτονώσουν την αντίδραση. Τους βάλατε γυαλιά, τους αναγκάσατε να δείξουν ποιοι πραγματικά είναι.

    Συγχαρητήρια και για την ανάρτηση. Πραγματικά αποδείχθηκε πόσο μακριά είναι τα κόμματα από την κοινωνία. Η καινούργια Ελλάδα θα φτιαχτεί μακριά από τα υπάρχοντα κόμματα. Ας ελπίσουμε οι πολιτικοί αρχηγοί - και ειδικά ο ένας που έχουμε όλοι κατά νουν - να έχουν την οξύνοια να ακολουθήσουν. Και να ακολουθήσουν ειλικρινά.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Επώνυμος 29/06/2011 18:57:55

      Επώνυμε, το κίνημα το αγκαλιασαν Αλ Σαλέχ, ΣΚΑΪ κτλ αλλά βγήκε μικρή η αγκαλιά τους. Εξελίχθηκε αλλιώς το πράγμα, γι΄αυτό και οι ελληνικές σημαίες πολλαπλασιάστηκαν.

      Φοβάμαι ότι θα βρεθούν αφορμές πολύ σύντομα για να βρεθείς κι εσύ κοντά μας. Εφιαλτική η κατάσταση σε Σύνταγμα και γύρω δρόμους, ακόμη πιο εφιαλτική μέσα στη Βουλή.

  11. Κώστας avatar
    Κώστας 29/06/2011 18:42:30

    Το Κίνημα της Πλατείας Συντάγματος με όλα τα αρνητικά του( ανωριμότητα, απολιτίκ συνθήματα, ισοπέδωση κλπ) είχε μέσα του ατόφιο μεγαλείο. Ήταν γνήσια λαική αντίδραση. Ήταν δυναμικό. Δεν ζητούσε, απαιτούσε. Τρόμαξε τους αντιπάλους του( όλον δηλαδή τον μνημονιακό συρφετό). Έσωσε το κύρος της χώρας στα διεθνή ΜΜΕ.
    Για να το καταπνίξει η κυβέρνηση επιστάτευσε "αντιεξουσιαστικές" προβοκάτσιες και ωμή βία. Κράτος που δέρνει αναιτιολόγητα τους πολίτες του δεν αξίζει κανενός σεβασμού. Αυτό είναι το Κράτος του άθλιου ΓΑΠ.
    Μόνο ένα ερώτημα πλανάται αγωνιωδώς στον αέρα: το Κίνημα της Πλατείας Συντάγματος θα συνεχιστεί; Μακάρι...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Κώστας 29/06/2011 18:59:10

      Κώστα, νομίζω θα συνεχιστεί γιατί δυστυχώς τα ζόμπι που μας κυβερνούν διψάνε για αίμα και θα δώσουν κι άλλες αφορμές.

  12. Wolf avatar
    Wolf 29/06/2011 18:43:06

    Σήμερα είναι μια μαύρη μέρα για την πατρίδα και ετσι θα μείνει στην ιστορία.
    Η ημέρα που έπεσαν οι μάσκες.
    Η ημέρα που οι διεφθαρμένοι πολιτικοί απέκτησαν φωτογραφία και ονοματεπώνυμο.
    Σήμερα ήταν η μέρα των εθνικών μειοδοτων!!!
    Αύριο όμως Πρεπει να ειναι η μέρα που αυτοί οι τύποι θα κατηγορήσουν για εσχάτη προδοσία κατα της χώρας και του λαού της.

  13. black sea avatar
    black sea 29/06/2011 18:43:24

    ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΡΙ ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ black sea 29/06/2011 18:46:24

      Σωστό. Βασ. Σοφίας και Ηρ. Αττικού πρέπει να γίνει η συγκέντρωση.
      Και Μιχαλακοπούλου( η έδρα των ΔΟΛιων...)

  14. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 29/06/2011 18:44:43

    Ο αστυνομικος στη φωτο που ειναι ετοιμος να τη ριξει στον μεσηλικα,επαθε πανω στην προσπαθεια του τραβηγμα και νοσιλευεται εκτος κινδυνου στο 401.Περαστικα.

  15. Asta Napane avatar
    Asta Napane 29/06/2011 18:45:09

    Τελείωσε κάτι και δεν το κατάλαβα;
    Γιατί τέτοιο ύφος διαπνέει τα γραφόμενα...
    Τώρα ξεκινάνε τα καλύτερα, με την εμπειρία και την δύναμη όσων έγιναν έως τώρα!

    • factorx avatar
      factorx @ Asta Napane 29/06/2011 18:49:35

      σωστός

  16. Γιάννης Κ. avatar
    Γιάννης Κ. 29/06/2011 18:47:22

    Η αλήθεια είναι πικρή:

    Εάν στη θέση του ΠΑΣΟΚ ήταν η σημερινή Ν.Δ. το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.

    Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη για να ξυπνήσουμε όσο και όσους χρειάζεται ώστε να αλλάξει κάτι ουσιαστικά.

    Δυστυχώς η αρρώστια μας είναι πολύ σοβαρή.

  17. AKIS avatar
    AKIS 29/06/2011 18:50:30

    ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ!!!!! ΤΖΙΜΑΚΟΣ.

  18. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 18:50:35

    Μια μάχη τέλειωσε. Μόνο μια μάχη.
    Μερικές παρατηρήσεις συμπεράσματα.
    1. Δεν υπάρχουν ειρηνικές ανατροπές καθεστώτων. Δυστυχώς.
    2. Ένα κίνημα χωρίς ξεκάθαρους στόχους δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό.
    3. Λαός χωρίς ηγεσία, στρατός χωρίς στρατηγό.
    4. Οι δημιουργοί των κρίσεων δεν μπορούν να αποτελέσουν συστατικό της λύσης
    5. Όσοι μετείχαν για πρώτη φορά σε τέτοιου είδους κινητοποίηση, πήραν το βάπτισμα του πυρός και την επόμενη φορά θα ξανακατέβουν πιο έμπειροι.
    6. Οι νέοι εκολλαπτόμενοι πολιτικοί θα πρέπει να έχουν κατά νου ότι η κολυμβήθρα τους δεν θα είναι πια τα κανάλια αλλά οι πλατείες.
    7. Οι πόλεμοι κερδίζονται με πειθαρχία, μαχητικότητα και υπομονή.

    Όσοι βρεθήκαμε αυτές τις μέρες στην Πλατεία των Δακρύων δώσαμε μια μικρή μάχη, ο καθένας. Όπως μπορούσαμε. Είμαστε πολλοί, αλλά μόνοι. Στις επόμενες μάχες θα είμαστε πάλι εκεί. Μη φανταστεί κανείς ότι ήρθε το τέλος. Το ηθικό είναι ακμαίο. Μέσα από τα λάθη και τις ήττες μαθαίνουμε.
    Χαιρετισμούς σε όλα τα παιδιά που ήταν και θα είναι εκεί.
    Ευχαριστούμε Φάκτορα

    • spiros avatar
      spiros @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 19:05:45

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 19:14:33

      οπως τα περιγραφεις φιλε μου! αυτον τον κοσμο ειδα και εγω.
      απλα να υπερτονησω οτι τα ειρηνικα τελειωσαν ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ μονο ετσι θα πεσουν

  19. danaos avatar
    danaos 29/06/2011 18:51:58

    Ζηλεύω Φάκτορα που δεν ήμουν μαζί σας!Όμως η ανάρτησή σου αυτή με καλύπτει πλήρως! Άιντε κουράγιο ξεκινούν τα δύσκολα μα και καλύτερα!

  20. danaos avatar
    danaos 29/06/2011 18:53:09

    Πικρό φυτό η υπομονή, αλλά με γλυκό καρπό.

    • kiki avatar
      kiki @ danaos 29/06/2011 18:59:10

      Δαναε,
      γλυκα ο καρπος , δεν μπορεις να φανταστεις , το αρωμα την δροσια , την οραματιζομαι αυτην την στιγμη.
      απο τον Νοτο χαιρετισματα.

      • danaos avatar
        danaos @ kiki 29/06/2011 19:08:35

        Πιάσαμε τα άκρα kiki, κράτα γερά!

        • kiki avatar
          kiki @ danaos 29/06/2011 19:15:58

          @ δαναε,
          κραταω γερα την καρεκλα που καθομαι, ολο νευρα που ειμαι εδω,
          και οχι εκει που επρεπε ναμαι.
          αλλα ειλικρινα η γευση το πιστευω εκεινης της μερας
          που θαρθει θαναι γλυκια του καρπου.
          Βαστατε και εσεις .

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ danaos 29/06/2011 19:16:41

          Εσύ είσαι τραυματίας! Θα παίξεις στο τελευταίο εικοσάλεπτο και ανάλογα με την έκβαση του ματς!

          • danaos avatar
            danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 19:19:57

            Πάλι κερκίδα με βάζεις κ.προπονητά;Μήπως το έχεις στήσει;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ danaos 29/06/2011 19:28:57

            Όχι εγώ. Εντολές άνωθεν!
            Επειδή έχεις μεγάλο συμβόλαιο κατάλαβες.
            Πρέπει να σε προσέχουμε! Θα έρθουν κι άλλα μεσοπρόθεσμα όπου νάναι. Και επειδή δε θάχουμε τίποτα για πούλημα θα μας πουλήσουνε στα σκλαβοπάζαρα της ανατολής για να πληρωθούνε οι τόκοι.

          • danaos avatar
            danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 19:34:08

            Άσε τα πολλά λόγια σε καταλάβαμε!Μόλις έμαθα ότι σου τηλεφώνησαν ο Μάκαρος και ο Αχιλλεύς!!!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 19:39:08

            Ναι, σιγά μη μου τηλεφώνησε ο αρχηγός των Μυρμιδόνων των στημένων1

          • kiki avatar
            kiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 19:29:26

            Οντως για μενα το λες , αυριο παω στο νοσοκομειο,
            ειπα με ματιασανε οι ντοπιοι πασοκοι, αλλα δεν θα τους περασει.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ kiki 29/06/2011 19:37:35

            Περαστικά Κική.
            Για το μάτι από ΠΑΣΟΚΟ θα πούμε κανένα ξόρκι...

          • danaos avatar
            danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 19:55:45

            Περαστικά κι από μένα! Πάρε και ένα τραγουδάκι να σου φτιάξει το κέφι!
            http://www.youtube.com/watch?v=Gz0046EkfE0&feature=related

          • kiki avatar
            kiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 20:11:37

            Maravella illegal,
            ανομα θαυματα,
            ευχαριστω.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ kiki 29/06/2011 20:22:22

            Περαστικά Κική

  21. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 29/06/2011 18:57:52

    Aπό σήμερα δυστυχώς η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ είναι και επίσημα υποδουλομένη, μέσω της ψήφου ''ΕΛΛΗΝΩΝ'' βουλευτών. Περιμένουμε λοιπόν από τον κύριο ΣΑΜΑΡΑ πραγματική επανάσταση καί όχι απλά λόγια. Επίθεση εναντίον των γνωστών εκδοτών-εργολάβων δημοσίων έργων μπετατζήδων- δημοσιογράφων,
    διότι όλοι αυτοί είναι διπλά ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ ΣΠΥΡΟΣ 29/06/2011 20:08:01

      σωστός

  22. ziz avatar
    ziz 29/06/2011 18:58:50

    ελπιζω οι ματαδες να χουν εξασφαλισει καλο ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ και καλη ασφαλεια ... Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΔΕΝ ΘΕΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ

    • factorx avatar
      factorx @ ziz 29/06/2011 19:08:29

      σχόλιο στο ΦΒ:

      αγκαλίτσα θέλω γιατί πονάνε τα ματάκια μου από τα δακρυγόνα...

  23. ziz avatar
    ziz 29/06/2011 19:00:50

    http://vimeo.com/25723416

  24. Κώστας avatar
    Κώστας 29/06/2011 19:02:38

    Υπάρχει πολιτικός προιστάμενος των ΜΑΤ που έχουν σαπίσει στο ξύλο και στα χημικά ειρηνικούς έλληνες πολίτες ή όχι;
    Θα ζητηθεί ο λόγος από τον Παπουτσή ή θα δέρνεται ανηλεώς ο κόσμος και ουδείς θα απολογείται;
    Θα ζητήσει τον λόγο η Αντιπολίτευση από τον Παπουτσή για αυτό το όργιο παράλογης βίας;

  25. spiros avatar
    spiros 29/06/2011 19:03:20

    Φάκτορα Συμφωνώ.
    Πολλές φορές είδα παρόμοιες καταστάσεις. Σήμερα έκλαιγα όχι από τα δακρυγόνα που ήθελα αλλά γιατί έννοιωθα αδύναμος να αντιδράσω στα όσα συνέβαιναν εντος της Βουλής . Από σήμερα δεν υπάρχει λογική για "εθνικό" ώστε να το στηρίξουμε. Ότι και να είναι αυτό αναιρείται από το ψηφισθέν . Η υπόσχεση ότι το παρόν νομοσχέδιο θα κατργηθεί από την νέα κυβέρνηση.

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/06/2011 19:04:18

    αυτή η χώρα, τρώει τα παιδιά της... Απορώ πως έχουμε ακόμα την γλώσσα και την μνήμη...

    • spiros avatar
      spiros @ archaeopteryx 29/06/2011 19:07:15

      Ποιά μνήμη ; Την επιλεκτική ή την καθαρή ιστορική που προσπάθησαν να την αλλοιώσουν;

    • ενας παλιος γνωριμος avatar
      ενας παλιος γνωριμος @ archaeopteryx 29/06/2011 19:13:38

      επειδή Αρχαίε μου όλη ή Ελλάδα δεν είναι Αθήνα..και δεν είναι στήν Αθήνα!!
      ό παγωτατζής

  27. Vasilis avatar
    Vasilis 29/06/2011 19:04:47

    ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΓΥΡΤΕΣ!!!

  28. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 29/06/2011 19:05:16

    FX
    ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ
    ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ, ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ BLOG ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

  29. SM avatar
    SM 29/06/2011 19:08:01

    Επειδή το antinews υπήρξε φιλόξενο για μένα (και πολλές φορές αναπαρήγαγα κείμενα στην προσωπική μου ιστοσελίδα) καταγράφω εδώ το σχόλιο που έκανα αναδημοσιεύοντας αυτό το κείμενο.Έγραψα λοιπόν ότι: "(καλωσορίζουμε το antinews που όταν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη λαγνεία προς ένα πρόσωπο βρίσκεται κοντύτερα στην Αλήθεια...και η Αλήθεια είναι ότι με τη συναίνεση και της ΝΔ, ο Λαός φτωχοποιείται και η Δημοκρατία καταλύθηκε -ναι, αόριστος. Τα υπόλοιπα αφορούν μικροδιευθετήσεις...)". Επειδή σας αισθάνομαι φίλους, είμαι σκληρός μαζί σας -η πρόθεσή μου είναι καλή.

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/06/2011 19:09:48

    Δεν αντιμετωπίζονται αυτοί από αθώους, ανεξόπλιστους και αυθόρμητους πολίτες, ανοργάνωτους και ακέφαλους.

    Εδώ χρειάζονται άλλα πράγματα και κυρίως οργάνωση.

    Και αιφνιδιασμός.

    Να μην ξέρουν από που θα τους έρθει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αλλενάκι 29/06/2011 19:32:59

      Όπως στην Κερατέα.

      Η τεχνογνωσία υπάρχει, μένει να αξιοποιηθεί και στο Σύνταγμα.

  31. factorx avatar
    factorx 29/06/2011 19:12:39

    Αγαπητέ μήπως είσαι λεξιλάγνος; Αν μας παρακολουθούσε συστηματικά θα καταλαβαινες ασφαλώς ότι οι διαχωριστικές μας γραμμές είναι οι ιδέες όχι τα πρόσωπα.

    • SM avatar
      SM @ factorx 29/06/2011 19:19:41

      Πόσο πιο συστηματικά από κάθε λεπτό (υπερβολή) δεν ξέρω...Τις ιδέες τις έχω βρει, γι αυτές έμεινα εδώ, αλλά και μια λαγνεία, όχι στις λέξεις, ενυπάρχει για ένα πρόσωπο... -ξαναλέω πάντως ότι το σημαντικό είναι η κοινή αναγνώριση για το τέλος του πολιτικού συστήματος που μας έφερε ως εδώ..

  32. Orestios avatar
    Orestios 29/06/2011 19:12:57

    Η ΝΔ χρειάζεται να ριζοσπαστικοποιηθεί.
    Ο Σαμαράς μπορεί.
    Ο Ελληνικός λαός το θέλει.
    Όσοι βουλευτές της ΝΔ θέλουν ας ακολουθήσουν το ποτάμι μας.
    Έχει ξεκινήσει το τέλος της Μεταπολίτευσης και θα ολοκληρωθεί με την πτώση της κυβέρνησης Παπανδρέου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 29/06/2011 19:38:29

      Πιθανόν να μπορεί, όμως δεν νομίζω ότι το θέλει. Δεν βλέπει τον εαυτό του ως ηγέτη επαναστατικού κινήματος. Καλό είναι να μην τρέφουμε τέτοιες ψευδαισθήσεις, διότι και θα απογοητευτούμε, και μπορεί στο τέλος μέχρι και να υπαναχωρήσουμε από την υποστήριξη ενός πολιτικού προσώπου, η χρησιμότητα του οποίου στην ανατροπή της παρούσας κατάστασης είναι περισσότερο από δεδομένη.

      Το βέβαιο είναι ότι οι δυνατότητες ενός και μόνον προσώπου είναι πάντοτε περιορισμένες. Εμείς πρέπει να δρούμε αυτοδύναμα, ανεξάρτητα από πρόσωπα - ακόμη και από τους ηγέτες μας - και να δημιουργούμε συνθήκες δράσης όπου και όταν χρειάζεται. Και στο τέλος ενώνουμε όλοι τις δυνάμεις μας για το σωστό και το ανώτερο. Χωρίς να απεμπολούμε την αυτονομία μας έναντι κανενός - δεν χρειάζεται.

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ Orestios 29/06/2011 23:14:20

      Οι ΔΑΠίτες δεν επέστρεψν ακόμη απο Μύκονο? Η φοβούνται μη σκιστεί το λακόστ? Τι λέμε τώρα ρε παιδιά...! Αφού είμαστε παράταξη ντιντήδων και βουτηρομπεμπέδων, βουλευτών και στελεχών...

  33. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 29/06/2011 19:15:30

    Με αυτά που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στην Αθήνα, θα έπρεπε τα κόμματα της αντιμνημονιακής αντιπολίτευσης να πάρουν τις κοινοβουλευτικές τους ομάδες και να αποχωρήσουν από την συζήτηση για τον "Εφαρμοστικό" νόμο.
    Έχουν άραγε τα κότσια;
    Ο τόπος βρίσκεται πλέον υπό καθεστώς δηλωμένου φασισμού. Και ας μην ακούσω απόψεις του είδους ότι το κυβερνών κόμμα ψηφίστηκε σε κανονικές εκλογές.
    Το ίδιο ακριβώς είχε συμβεί με τον Χίτλερ και πριν από αυτόν με τον Μουσολίνι.
    Για όσους δεν θυμούνται την Ιστορία και οι δύο είχαν ανέβει στην κυβέρνηση με κοινοβουλευτική διαδικασία και με νόμιμη εντολή' πριν να κηρύξουν την δικτατορία τους.

  34. thanos avatar
    thanos 29/06/2011 19:15:58

    Το χειρότερο από όλα Φάκτορα είναι η ανοχή που δείχνουν ακόμη και τώρα τα ΜΜΕ προς το Πράσινο Καθεστώς!!Είναι τραγικό να βαράνε τα Ματ απροκάλυπτα και αναίτια τον αθώο κοσμάκι,προφανώς για να φοβηθεί και να φύγει,και τα κανάλια να μη δείχνουν απολύτως τίιποτα!!Δεν υπάρχει πλέον Δημοκρατία σε αυτη τη χώρα,εξαχρειώνουν οικονομικά το λαό μέρα με τη μέρα,έχουν καταπατήσει κάθε έννοια του Συντάγματος και της Ελευθερίας δυστυχώς.Ο κόσμος δεν τους θέλει πλέον,έχουμε φτάσει στα όρια μας Όλοι!Και αντί να προχωρήσουν στο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΟ πράγμα που υπάρχει σε αυτό τον κόσμο,τους βλέπεις ακόμα γατζωμένους στην τόσο γλυκιά γι'αυτούς εξουσία.Δεν ξέρω πλέον ως πότε και μέχρι που θα τραβήξει όλο αυτό,όμως σιχάθηκα πια!
    Υστερόγραφο 1 Τολμούν ακόμα να προσδιορίζονται ως ''Σοσιαλιστικό Κίνημα''??
    Υστερόγραφο 2 Υπάρχει επιτέλους Πρόεδρος της Δημοκρατίας σε αυτή τη χώρα για να εκφράσει τα ''θέλω'' του Λαού ή τελικά είναι τόσο διακοσμητικός όσο δείχνει?

  35. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 19:16:53

    Φάκτορα, έχω βιντεακια να σου δώσω (λίγο μεγάλα σε ΜΒ). Ένα email που σε βολεύει να σου στείλω;

  36. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 29/06/2011 19:20:50

    Δείτε ρε παιδιά με τι ασχολείται ο αρμόδιος της ΝΔ:

    Δήλωση του Υπεύθυνου Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτή Μαγνησίας, κ. Θανάση Νάκου, μετά την κατάθεση ερώτησης στη Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, με θέμα τις καταγγελίες για διαβλητό διαγωνισμό εισαγωγής στο Τμήμα Επαγγελματικής Μετεκπαίδευσης Ανθυπαστυνόμων.
    «Την ώρα που κορυφώνεται η αγωνία και η ανησυχία για την κατάσταση που επικρατεί στα Σώματα Ασφαλείας, άλλη μία καταγγελία-σοκ έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δεν απαξιώνουν την Ελληνική Αστυνομία μόνο με τις δηλώσεις τους, αλλά και με την ανοχή τους απέναντι σε φαινόμενα αδιαφάνειας ή και παρανομίας.
    Οι σοβαρότατες καταγγελίες, που είδαν το φως της δημοσιότητας, σχετικά με λαθροχειρίες και μεροληπτική μεταχείριση υποψηφίων στον πρόσφατο γραπτό διαγωνισμό για την εισαγωγή στο Τμήμα Επαγγελματικής Μετεκπαίδευσης Ανθυπαστυνόμων, είναι αποκαλυπτικές. Ένας από τους καταγγέλλοντες, ο οποίος ήταν βοηθός επιτηρητή στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, περιγράφει πρωτοφανείς μεθοδεύσεις, με συγκεκριμένους υποψήφιους να συνοδεύονται –κατόπιν παρέμβασης αξιωματικών– στις τουαλέτες του εξεταστικού κέντρου, όπου τους περίμενε κάποιος από τους υπεύθυνους των εξετάσεων και τους παρέδιδε σημείωμα-βοήθημα για τα μαθήματα στα οποία εξετάζονταν! Ο ίδιος καταγγέλλων επισημαίνει, ότι «τα αποτελέσματα των εξετάσεων αυτών, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, είναι πέρα για πέρα πλαστά και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα».
    Οι παραπάνω καταγγελίες έχουν περιέλθει σε γνώση της ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Ωστόσο, καμία αντίδραση δεν έχει υπάρξει έως τώρα. Αντιθέτως, μάλιστα, παρά τα καταγγελλόμενα, ανακοινώθηκαν κανονικά τα αποτελέσματα των εξετάσεων, χωρίς προηγουμένως να έχει στοιχειοθετηθεί οποιαδήποτε θετική ή απορριπτική απόφαση επί της καταγγελίας και κατά συνέπεια εμφανίζονται ως επιτυχόντες, υποψήφιοι που φέρονται να έχουν δεχθεί παράνομα βοήθεια για την επιτυχία τους.
    Η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο φέρουν τεράστια ευθύνη για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα Σώματα Ασφαλείας. Και όσο συνεχίζουν να αδρανούν και να ανέχονται τέτοια απαράδεκτα φαινόμενα, η κατάσταση αυτή θα επιδεινώνεται. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τραυματίζει το κύρος της Αστυνομίας. Υπονομεύει την εμπιστοσύνη του πολίτη στους θεσμούς και το έμψυχο δυναμικό των Σωμάτων Ασφαλείας. Και αυτό αποτελεί απόδειξη χρεοκοπίας της πολιτικής ηγεσίας».

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Απηυδισμένος 29/06/2011 19:34:05

      Δε μας.... ο άνθρωπας!

  37. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 19:23:38

    Τα ΜΑΤ πλακώσαν σε Μοναστηράκι και Ψυρρή κι εμποδίζουν τον κόσμο να ξανανέβει. Κατά τα άλλα, φταίνε οι αγανακτισμένοι για την κακή εικόνα προς τους τουρίστες!

  38. spiros avatar
    spiros 29/06/2011 19:26:31

    Έχουμε νέο 2008;

  39. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 29/06/2011 19:29:15

    Το κείμενο του Φάκτορα λέει ΠΟΛΥ μεγάλες αλήθειες.ΒΑΡΒΑΤΕΣ.....Όσο για τη ΝΔ θα γράψω το εξής.Το είχα ξαναγράψει.ΕΠΡΕΠΕ χθες ΩΜΑ και ΣΤΑΡΑΤΑ να καταγγείλει αυτό που ξεκίνησε από χθες.Όλοι βλέπαμε τι θα κάνει το πράσινο παρακράτος.Μια ζωή αμήχανη,δειλή και διστακτική.ΕΛΠΙΖΩ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,και ΠΟΛΥ σύντομα,η παράταξη ν'αποκτήσει στελέχη και βουλευτές που ν'ανταποκρίνονται στις ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ των καιρών.Μπαίνουμε σ'ένα πολύ ΣΚΟΤΕΙΝΟ τούνελ...ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη...Ο Σαμαράς παλεύει ΜΟΝΟΣ του με θεούς και δαίμονες.Το γράφει και το αρχικό κείμενο.Είναι ανάγκη,ΑΜΕΣΑ και ΤΑΧΥΤΑΤΑ η παράταξη να βρει το ΤΣΑΓΑΝΟ και τη ΤΟΛΜΗ που ΑΠΑΙΤΟΥΝ οι σημερινές συνθήκες.Και κάτι ακόμη.Η παράταξη γέμισε με ΠΡΙΜΑΝΤΟΝΕΣ,ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΕΣ και ΜΑΚΑΡΙΑΖΟΝΤΕΣ....

  40. Posidonas avatar
    Posidonas 29/06/2011 19:32:32

    Ελληνικε Λαε. Σηκω,μια πρασινη χουντα ερχεται να τυληξει το κορμι και την ψυχη μας. Να αντισταθουμε στο φασισμο. Δες τε οι δεσμοτες μας, αποστελνουν μυνηματα ικονοποιησης στην ελληνικη χουντα των Αθηνων.

  41. kiki avatar
    kiki 29/06/2011 19:33:55

    Ακουω νεα, ανθρωποι που ηταν στο Πολυτεχνειο γιατροι μεσα στον σταθμο του μετρο κανουν εκκλησεις για μεταφορα ασθενων με αναπνευστικα και καρδιακα, και τα ΜΑΤ ριχνουν μεσα συνεχεια.
    ημαρτον με δαυτους, δεν καταλαβαινουν οτι ετσι δεν καμπτεται το ηθικο, σκυλιαζουμε.

  42. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 19:37:50

    Κατά τις 13:οο, τα ΜΑΤ πλακώνανε και ο κοσμάκης οπισθοχωρούσε στην Πανεπιστημίου. Στη γωνία με Αμερικής ήταν συντεταγμένο μεγάλο τμήμα του ΠΑΜΕ αλλά δεν κουνιόταν. Όλοι αποσύρονταν στους παραδρόμους και περίμεναν να περάασει το χημικό νέφος, το ΠΑΜΕ εκεί, σταθερό και δυνατό. Και ξαφνικά, ενώ φωνάζαν δυνατά τα συνθήματα τους, ανακρούουν πρύμνα και οπισθοχωρούν προς Ομόνοια. Και οι διαδηλωτές άρχισαν τα γιουχαϊσματα! Και φυσικά αυτοί επέστρεψαν σιγά σιγά στην πλατεία. Το ΠΑΜΕ στην κοσμάρα του.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 29/06/2011 19:40:55

      Αχ, αυτός ο καθεστωτισμός...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 29/06/2011 20:54:37

        δεν είναι μόνο καθεστωτισμός, έτσι προστατεύουν τις γραμμές τους, και σου λένε, όποιος θέλει να έρθει σε μας, ελεύθερα, δεν τον καπελώνουμε, του προσφέρουμε ομως μια προστασία.

        όλα τα οργανωμένα μπλοκ έτσι πάνε, και γι΄αυτό στα οργανωμένα μπλοκ δεν έχουν θύματα, ενώ στο αυθόρμητο χύμα πλήθος είναι όλα τα θύματα

        έτσι πρέπει να είναι!

        και τα αναρχικά μπλοκ έχουν πολύ ισχυρή περιφρούρηση, ειδικά αυτά, ούτε αλλάζουν πορεία από αυτήν που έχουν χαράξει και την ακολουθούν ως το τέλος

        μακάρι όμως να είχαν και άλλοι αυτή την εμπειρία...

  43. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 29/06/2011 19:42:00

    Και κάτι ακόμη.Διάβασα το κείμενο Μιχελάκη.ΑΓΕΥΣΤΟ...ΛΙΓΟ....να καταγγείλει ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΑ το σχέδιο του σκοτεινού πράσινου παρακράτους που διέλυσε ΣΚΟΠΙΜΑ και ΥΠΟΥΛΑ τις μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις και να σταθεί ΔΙΠΛΑ στο ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟ πολίτη.Δεν έχουν αντιληφθεί στη Συγγρού πως ''με το σεις και με το σας'' δεν γίνεται τίποτα;ΔΕΝ έχουμε να κάνουμε με δημοκρατική πολιτεία...Ξεπούλησαν τη χώρα και θα μας γδάρουν ζωντανούς.....

  44. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/06/2011 19:53:52

    Τα συγχαρητήριά μου στα μάχιμα κομάντο του ΑΝΤΙΝΙΟΥΖ στην Αθήνα.
    Πάντα μπροστά. (Αλλά να μου προσέχετε τον Φάκτορα. Έχει και κάποια ηλικία...)

  45. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/06/2011 19:57:24

    δεν πάς κάτω έτσι γιούργια στα παλιούργια, τσιγάρα κλειδιά και φύγαμε...

    αν δεν έχεις μια στοιχειώδη ατομική στρατηγική καλύτερα σπίτι σου γιατί και θα σε φάνε λάχανο και τα παιδιά σου θα σε κλαίνε και θα έχεις κάνει και μια τρύπα στο νερό

    εκτός από χρήματα που κανείς δεν έχει, θέλει και τρόπο...

  46. Καλά τώρα... avatar
    Καλά τώρα... 29/06/2011 19:58:01

    "Για φανταστείτε να κατέβαιναν όλα τα πολιτικά κόμματα στους δρόμους και να έμπαιναν ασπίδα στη λαοθάλασσα που θα έπνιγε και την κυβέρνηση και το ΠΑΣΟΚ."

    Είναι σωστή η πρόταση να κατέβουν οι βουλευτές στην πλατεία. Αλλά από τη λίστα των βουλευτών της ΝΔ που θα παραθέσω, βρείτε μου έναν που ΑΝ κατέβει δε θα τον αναγνωρίσουν οι οικείοι του από τα κουμπιά (για τους πασόκους δε το συζητώ, για τους δικούς μας αναρωτιέμαι):

    Κυριάκος Μητσοτάκης
    Άρης Σπηλιωτόπουλος
    Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης
    Γεράσιμος Γιακουμάτος
    Σιούφας
    Βαγγέλης Μεϊμαράκης
    Δημήτρης Αβραμόπουλος
    Κώστας Χατζιδάκης

    the list is non-exhaustive. Μάλλον το σωστό θα ήταν να πούμε ποιοί ΔΕΝ θα τις αρπάξουν....

  47. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 20:07:23

    Μη φοβάσαι. Έχει σωματοφύλακα το Ροδινό που έχει τέτοιες εμπειρίες από τη Στάση του Νίκα!

    • danaos avatar
      danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 20:12:23

      Μήπως έχει εμπειρίες από τη Στάση της Νίκης;

  48. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 29/06/2011 20:23:17

    Μπράβο Φάκτορα για την ανάρτηση.
    Ο παλμός της Ελλάδας κτυπά στην πλατεία
    Ο ελληνικός λαός έχει ήδη ξεπεράσει τα κομματικά ανθρωπάρια και με κατακτημένη πλέον την συνείδηση της μάχης θα συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι να απελευθερώσει την Ελλάδα και να σαρώσει το σάπιο μεταπολιτευτικό κομματικό κατεστημένο.
    Ο αγώνας συνεχίζεται.
    Οι νόμοι τους είναι κουρελόχαρτα οι μέρες του μετρημένες, το καινούριο έρχεται

  49. Σημαιοφόρος avatar
    Σημαιοφόρος 29/06/2011 20:26:13

    Τι θλιβερότερο από το θέμα της φωτο, που δημοσιεύετε;
    Οι υπηρέτες (!!!) του Ελληνικού κράτους, επιδεικνύουν μηδενική ανοχή μπροστά στο Υψωμένο Εθνικό σύμβολο (υπονοείται το Εθνικό φρόνημα).
    Όταν η Ελληνική σημαία παραδίδεται στις φλόγες (ακίνδυνη τότε), δεν ιδρώνει αυτί, δεν βλεφαρίζει μάτι...
    Ας κάνουμε ΟΛΟΙ, τη Γαλανόλευκη, όπλο μας...

  50. Οργισμένος πολίτης avatar
    Οργισμένος πολίτης 29/06/2011 20:33:22

    Λυπάμαι που το λέω, αλλά η όλη στάση της ΝΔ είναι επιεικώς υποτονική έναντι των πολιτικων της Κυβέρνησης και, κυρίως, έναντι της απίστευτης βίας, που έχει εξαπολυθεί στο κέντρο από χθες... Η ΝΔ και οι βουλευτές της είναι αλλού γι' αλλού... Κρίμα! Ο λαός είναι μόνος του πια!

  51. bill avatar
    bill 29/06/2011 20:38:41

    ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΛΟΙ ΞΕΡΑΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ.... ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΔΕΝΔΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΜΕΤΟΣ..................

  52. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 29/06/2011 20:39:16

    Η τιμή ήταν δική μας φάκτορα.
    Μοιραστήκαμε συγκλονιστικές, ιστορικές στιγμές.
    Το παιχνίδι ήταν στημένο, αλλά φτιάξαμε μεγάλη ομάδα !!!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Μικρός Οδυσσέας 29/06/2011 21:15:40

      +++

  53. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/06/2011 20:47:37

    δεν τα λέω σε σένα, γενικά μιλάω, απλά χρησιμοποίησα δεύτερο ενικό
    είναι δύσκολο να βγάλεις ένα κόσμο από την αποχή και τις παραλίες και να τον βάλεις ξαφνικά σε στρατιωτική λογική

    επομένως, αυτές οι μέρες είναι διδακτικές για όλους...

  54. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 29/06/2011 20:55:42

    'Και καλά, το ΠΑΣΟΚ που κυβερνά και αποφασίζει για Μεσοπρόθεσμα και λιτότητες δεν είχε τα μούτρα να στηρίξει το λαϊκό κίνημα. Δεν έχει καν το σθένος να πολεμήσει τον κακό του εαυτό. Να αφήσει τις σκοπιμότητες και να πάει με τη θέληση του κόσμου. Η πολιτική δειλία θα μείνει για καιρό ανεξίτηλη στην ιστορία.

    Τα άλλα πολιτικά κόμματα, όμως, που ήταν; Γιατί άφησαν ακάλυπτο τον κόσμο που θέλησε ειρηνικά να πάει κόντρα στην κυβερνητική υποτέλεια στους ξένους;'

    Πολύ καλή ανάρτηση. Θέλω επισημάνω δύο πράγματα σε σχέση με τα παραπάνω αποσπάσματα. O κακός εαυτός του ΠΑΣΟΚ είναι ο εαυτός του ΠΑΣΟΚ. Αυτά που κάνει τώρα είναι η συνέχεια των όσων ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980. Ανήθικο ήταν, ανήθικο παραμένει. Απλά άλλαξε τακτικές γιατί το σχέδιο των κατασκευαστών του έχει πλέον μπει σε προχωρημένα στάδια.
    Όσο για τα υπόλοιπα κόμματα, ανήκουν στο ίδιο πολιτικό σύστημα με την κυβέρνηση. Δεν έχουν καμιά διάθεση για πολιτειακή αλλαγή στην Ελλάδα. Γιατί τότε τα στελέχη τους δε θα γινόντουσαν ούτε κλητήρες.

  55. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 21:12:53

    Οι κουκουλοφόροι αφού τελείωσαν τη...

    h--p://dai.ly/k94Has

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 21:13:26

      Τη δουλειά...

  56. sxolioblog avatar
    sxolioblog 29/06/2011 21:27:48

    φακτορα ενω συμφωνω σε ολα οσα λες, τι σχεση εχει το ΠΑΜΕ με τους μπαχαλακηδες ? Ποιος απο το 74 ελεγε οτι ολοι αυτοι ειναι προβοκατορες και παρακρατικοι ?

    Εξαλλου δεν γινεται και να λεμε δεν θελουμε κομματα στους αγανακτισμενους και που ειναι τα κομματα ?

    Μηπως δεν επρεπε απο την αρχη να διαχωρισουμε κομματα και αγανακτισμενους ?

    Μηπως λεω ...

  57. KG avatar
    KG 29/06/2011 21:40:33

    Κρίμα και πάλι κρίμα.
    Σήμερα καταλήθηκε η Δημοκρατία με ευθύνη όλων.
    Από δω και πέρα ο λαός έχει πλέον το δικαίωμα να πάρει την κατάσταση στα χέρια του!

  58. Asterix avatar
    Asterix 29/06/2011 21:43:28

    Για πρώτη φορά συμφωνώ με τον Φάκτορα 100%.
    Αυτό που συνέβη είναι ένα άνευ προηγουμένου "κρέμασμα" του κόσμου. Τόσο χημικό έχω να φάω απ' τα μαύρα χρόνια του πρωτοπασόκ, τότε στα πρώτα χρόνια του '80.
    Δηλώνω μαζί με όλους τους άλλους:
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ.
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ.
    ΟΠΩΣ ΧΘΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΧΘΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ.

    Αυτός θα είναι ένας απ' τους νόμους που θα καταργήθούν στο πεζοδρόμιο.

    Και μια ερώτηση: ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; Κάποτε κατεβάιναν στην Αθήνα για 0,25 ευρώ / κιλό στο γάλα.

  59. axis avatar
    axis 29/06/2011 21:46:17

    Αυτή η υπόθεση με την άβουλη ΝΔ δεν είναι καινούργια φίλοι μου. Χιλιάδες άξιοι νεοδημοκράτες κατασπαράσσονται καθημερινά από τον βίαιο κομματικό μηχανισμό του ΠΑΣΟΚ σε όλη τη χώρα ενώ το μαλθακό κεντρικό νεοδημοκρατικό κόμμα χτυπά φιλικά στην πλάτη τους πρασινοφρουρούς χαζολογώντας μαζί τους στα in μπαράκια του Κολωνακίου. Τι να σου κάνει και ο Σαμαράς μόνος του; Το έχω ξαναπεί από αυτό εδώ το φιλόξενο βήμα πως η ΝΔ χρειάζεται πλήρη ανασυγκρότηση κυρίως σε βουλευτικό επίπεδο. Το ξέρετε πως το ΠΑΣΟΚ αυτή τη στιγμή που μιλάμε τοποθετεί με τις γνωστές μεθόδους του πολλές χιλιάδες διευθυντές στο δημόσιο μηχανισμό ώστε ακόμα και όταν πέσει να διοικεί ουσιαστικά τη χώρα; Η ΝΔ δεν τα ξέρει; Η ΔΑΚΕ δεν τα ξέρει; Τα ξέρουν βέβαια αλλά... Πρόκειται περί ανικανότητας ή τους κάνουν πλάτες; Αν συνεχίσουμε έτσι και ξύλο θα φάμε από τα ΜΑΤ και με χημικά θα μας ψεκάσουν και θα πούμε και ευχαριστώ γιατί θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  60. factorx avatar
    factorx 29/06/2011 22:04:13

    τα κόμματα μόνα τους διαχωριστήκαν.
    και για θυμήσου στις αρχές του κινήματος των αγανακτισμένων πόθεν προέρχονταν όλοι εκείνου που στο διαδίκτυο μιλούσαν για "πορτοκαλί επαναστάσεις κλπ"
    και οι τακτικοί αναγνώστες θα θυμούνται ασφαλώς τον αγώνα που δώσαμε εδώ εναντίον τέτοιων προβοκατόρικων απόψεων

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 30/06/2011 00:49:50

      Φάκτορα, νομίζω ότι το πουσάρισμα του κινήματος από Αλ Σαλέχ, Σκάι, κλπ., δικαιολογημένα μας είχε κάνει στην αρχή καχύποπτους.

      Όμως παρενεβησαν πολλά σοβαρά μπόγκ - και το antinews.gr - και έδωσαν το σύνθημα να ελέγξουμε εμείς την κατάσταση και όντως την ελέγξαμε. Ήμασταν άλλωστε οι (πολύ) περισσότεροι. Τους τη φέραμε μέσα από το δικό τους σχεδιασμό.

      Γιατί ο δικός τους σχεδιασμός ΥΠΗΡΧΕ. Αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Άλλο ότι τελικά τον αξιοποιήσαμε εμείς.

      Να δούμε τώρα ποια θα είναι η συνέχεια...

  61. man8os avatar
    man8os 29/06/2011 22:09:05

    Δεν ξερω αν πρεπει να αισθανεστε ηττημενοι.
    Κριμα που δεν ημουν.

  62. Arianos avatar
    Arianos 29/06/2011 22:09:42

    Ρουκετοειδής!

  63. ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 29/06/2011 22:15:33

    Κατέβηκα χθες το απόγευμα στο Σύνταγμα και γύρισα πριν από μία ώρα περίπου. Μέχρι και χθες ήμουν από αυτούς που έλεγαν για τους "γνωστούς-άγνωστους" τους "μπαχαλάκηδες" τους "προβοκάτορες" και αν θα ήταν δυνατό να τους τσουβαλιάζαμε μόνοι μας ( όχι ότι άλλαξα άποψη για τους συγκεκριμένους άνθρωπους ). Όμως τα πράγματα άλλαξαν δεν είναι πλέον ειρηνικά, τα ΜΑΤ βαράνε τους πάντες απροκάλυπτα, πετάνε χημικά και δακρυγόνα σε πολίτες που απλά τρώνε στο Μοναστηράκι, που πίνουν καφέ σε στοά της Ερμού χωρίς καν να υπάρχει τριγύρω κάποιος διαδηλωτής αδιακρίτως δηλαδή, όπου βλέπουν κόσμο πλησίον Συντάγματος χωρίς να τους νοιάζει καν ποιοί είναι και τι κάνουν εκεί, απειλούν και χτυπάνε κιόλας τηλεοπτικά συνεργεία ( του STAR συγκεκριμένα ) επειδή καταγράφουν τις κτηνωδίες τους, και μέσα σ' όλο αυτό μετά από τόσες ώρες, μετά από τόσα δάκρυα, μετά από τόσο χημικό που έχω αναπνεύσει και μετά από το αίμα που έτρεχε και γέμισε τα ρούχα μου από το σπασμένο μου κεφάλι, άρχισα πλέον να πετάω κι εγώ πέτρες, μάρμαρα και ότι άλλο βαρύ έβρισκα μπροστά μου, στον εχθρό με τα χακί και τ' άσπρα κράνη.... γιατί στα μάτια μου πλέον αυτός ήταν ο στρατός του εχθρού και το ένστικτό μου έλεγε ότι άρχισε πόλεμος....

    • bunker avatar
      bunker @ ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 30/06/2011 03:06:55

      ++ δυστυχως ετσι ειναι. και τι δεν ειδαμε.

      η απορια μου ειναι αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν μαναδες αδερφες αδερφους πατεραδες;

      τοσο πορωμενοι ειναι; τι χαπια τους ταιζουν;

      κανενα ελεος απο το μεγαλο δημοκρατικο κομμα σε αυτα τα κατακαθια της σοσιαλφασιστικης παρεας.

  64. kiki avatar
    kiki 29/06/2011 22:17:43

    @ Αστεριξ,
    το σκεφτηκαμε εδω κατω να παρουμε τρακτερ και εκσκαφεις , και να ανεβουμε,
    αλλα μας αποτρεψαν λεγοντας οτι δεν ειναι σωστο, και καθως πρεπει.
    Να δεις που πανε οι μαντρες τους και τα ΜΑΤ, τιποτα μην αποκλειεις ομως.

  65. A.M. avatar
    A.M. 29/06/2011 22:17:45

    Άρθρο 120

    «2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
    3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
    4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

    H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΎΝΤΑΙ να αντιστέκονται ΜΕ ΚΆΘΕ ΜΈΣΟ εναντίον ΟΠΟΙΟΥΔΉΠΟΤΕ επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

    Αλήθεια, σήμερα η κυβέρνηση δεν καταλύει το Σύνταγμα ΚΑΙ με την βία;

  66. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 29/06/2011 22:18:33

    Φακτορα και συμπολιτες παρακαλω το συγκεκριμενο βιντεο να διαδωθει ειναι ανατριχιαστικο και ο Κοκαλακης καταπιε τη γλωσσα του οταν το εδειξαν στο ΑΛΤΕΡ

    h**p://www.youtube.com/watch?v=7-crIjLFN28&feature=player_embedded

  67. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 29/06/2011 22:22:03

    Aηδια αισθανομαι απο το πρωι , οταν παρακολουθουσα
    στην εκπομπη της κας Τσαπανιδου καποιο " δημοσιογρα
    φο " ο οποιος περαν των αντιδραστικων αποψεων του για
    το Μνημονιο,την αντισταση του Ελληνικου λαου και τη
    σημερινη συγκεντρωση , εξεφρασε και την πρωτοφανη-
    εμετικη αποψη οτι " η αποστολη της αστυνομιας ειναι να
    δερνει " !!!!!!!!!
    Ωρα περιπου 10.30.
    Μου διαφευγει το ονομα του αστερα της ενημερωσης.

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Aris lalidis 29/06/2011 22:25:49

      Ο αιωνιος Μπαμπης ηταν!!!!!

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Aris lalidis 29/06/2011 22:34:58

      Ο Μπαμπης!!!!

      • jkr avatar
        jkr @ Ρήγας Φερραιος 30/06/2011 00:21:18

        !!!!!!!!!!!!

  68. EYA avatar
    EYA 29/06/2011 22:23:25

    Axis
    ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ ΠΡΩΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΩΝ Δ/ΝΤΩΝ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΩΝ...ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ Δ/ΝΤΕΣ: ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ...ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ...ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΔΑΚΕ;;;

  69. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 29/06/2011 22:23:46

    Εδω και καιρο γραφω οτι μονοι μας και χωρις τα κομματα , μονο με μια ελληνικη σημαια ισως πετυχουμε κατι. Η σκεψη μου ηταν και ειναι απλη....να δειξουμε οτι ο ελληνικος λαος ειναι απεναντι σε ολο αυτο το εκτρωμα. Συμφωνω απολυτα και με τον ΦΑΚΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.
    Κρατησαμε και θα κρατησουμε τη ζωη μας για να μην γινουμε λιποτακτες σε αυτον το αγωνα.
    Οσο για τον αρχηγο της ΝΔ ειναι απελπιστικα μονος.

    Πιος επιτελους κυνηγαει τις ζωες μας μες την νυχτα;;;;
    h**p://www.youtube.com/watch?v=2i8IBzPB_9g&feature=related

  70. Aris avatar
    Aris 29/06/2011 22:43:20

    Μερικές επισημάνσεις:
    -Ο Πρετεντέρης μη έχοντας πάρει μυρουδιά για το τι γίνεται στο Σύνταγμα εδώ και ένα μήνα, αλλά κυρίως τι έγινε χθες και σήμερα, έλεγε νωρίτερα ότι όσοι φορούσαν αντιασφυξιογόνες μάσκες είχαν κατέβει για να κάνουν επεισόδια. Επειδή δεν πρόκειται να βρεθεί ποτέ ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος (και πολλοί άλλοι) στο Σύνταγμα μαζί με το λαό καλό θα είναι από δημοσιογράφος να λέγεται πλέον ιδιωτικογράφος.
    -Όλο το μεσημέρι και το απόγευμα MEGA, ANT1, STAR, ΕΡΤ, ALPHA ήταν σε συγχρονισμένη ΒΟΥΒΑ. Ούτε ένα έκτακτο δεν έβγαλαν και έπαιζαν σαχλοσήριαλ και σαχλοεκπομπές. Ντροπή τους! Μόνο Αλτερ και ΣΚΑΪ λειτούργησαν δημοσιογραφικά και όπως το απαιτούσαν τα γεγονότα.
    -Στο μέγκα απορρούσαν όλοι γιατί έγινε επίθεση στον βουλευτή Αθανασιάδη. Προφανώς στο μέγκα κάνουν δελτίο σε άλλη χώρα και για άλλο κράτος.
    -Αυτή την ώρα στο Σύνταγμα τα χημικά εξακολουθούν να πέφτουν βροχή, να γίνονται προσαγωγές, ωστόσο κανένα κανάλι δεν ασχολείται... Κάποτε, πριν 3 χρόνια ήταν σε 24ωρη μετάδοση μικρότερης έκτασης επεισόδια.
    -Τραγικά τα αντανακλαστικά της ΝΔ και η αξιολόγηση των γεγονότων, που έβγαλε μια ανακοινωσούλα για τα χημικά και δεν αναφέρθηκε καθόλου στο ξύλο που έφαγαν εκατοντάδες πολίτες χωρίς κουκούλες! Για ακόμα μία φορά αποδεικνύει το κόμμα της ΝΔ ότι είναι ανάξιο να αναλάβει τη εξουσία, όταν εξακολουθεί να μένει μακριά από την κοινωνία και τους πολίτες της, ακόμα και όταν αυτοί οι πολίτες δέρνονται βάναυσα από τις κρατικές δυνάμεις καταστολής.
    -Ο ΑΝΤ1 φρόντισε σήμερα να έχει καλεσμένο τον Μόσιαλο! Την ώρα που καίγεται το κέντρο της Αθήνας ο ΑΝΤ1 θεώρησε ότι θα έπρεπε να δώσει βήμα στο νέο κυβερνητικό εκπρόσωπο για να συνεχίσει απλά την προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ! Έλεος!
    -Η Ντόρα βγήκε στον Αλτερ και το πρόβλημά της δε είναι ο κόσμος που έφαγε και τρώει ξύλο και χημικά, αλλά πότε θα γίνει κυβέρνηση εθνικής ενότητας για να μπει και αυτή μέσα. Το "όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει" προφανώς δε το έλεγν στο χωριό της.
    -Εάν όλα τα προηγούμενα χρόνια είχαμε υποψίες ότι κάτι δεν πάει καλά με την Δημοκρατία μας στην Ελλάδα, ειδικά σήμερα πλέον έχει πειστεί και ο πλέον δύσπιστος ότι έχουμε αυτό που φώναζε σήμερα ο Τράγκας: κοινοβουλευτική δικτατορία.
    Η Ελλάδα φίλοι και συνέλληνες έχει προδοθεί εκ των έσω και πλέον έχει ανοίξει η κερκόπορτα (για ακόμα μία φορά) για να έλθουν να την λεηλατήσουν από βορρά, από ανατολάς, δυσμάς και από το νότο. Κάποτε υπήρξε το Γουδή. Σήμερα πλέον δεν ξέρω τι μπορεί να υπάρξει και αν...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Aris 29/06/2011 22:53:40

      Τα είπες όλα.

      Πότε άλλοτε ήταν τόσο μακριά η εξουσία από τον κόσμο;

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Aris 29/06/2011 23:05:50

      Σωστος τα ιδια σκεφτομουν ολο το απογευμα...γιατι δεν τα εγραψα;;; προτιμησα να τα πω εκει που εκρινα σωστο
      Τα ακουσαν;;; ο καιρος θα δειξει

    • bunker avatar
      bunker @ Aris 30/06/2011 03:04:03

      ακριβως Αρη. Ολα σωστα. stub in the back. στα αληθινα ομως αυτη τη φορα.
      η ΝΔ αν θελει να λεγετε λαικο κομμα πρεπει να αναλαβει τις ευθυνες της. Να καταστησει σαφες οτι η υπακοη σε παρανομες διαταγες ειναι παρανομια και δεν απαλλασει απο την ατομικη ευθυνη τον υφισταμενο.
      Να καταστησει σαφες οτι δεν θα ανεχθει επιθεσεις χωρις αιτια και αφορμη στον κοσμακη,

  71. romios avatar
    romios 29/06/2011 22:43:43

    Το επιχείρημα τι να κάνει ο Σαμαράς μόνος έχει σίγουρα στοιχεία αλήθειας, αλλά ...δε βγαίνει. Η μαγκιά του ηγέτη είναι να βγαίνει μπροστά ο ίδιος, να δίνει το σύνθημα του αγώνα, να εμπνέειμ να καθοδηγεί. Έχω την εντύπωση ότι ο Σαμαρά είναι εγκλωβισμένος από κάποιους του περιβάλλοντός του σε μία τακτική που θα οδηγήσει (κάποτε...) στην πτώση του ΠΑΣΟΚ. Τότε όμως θα είναι αργά. Δεν είναι δυνατόν να ματώνει ο λαός βιώνοντας την απόλυτη εγκατάλειψη από τους επώνυμους (πρόσωπα, φορείς). Ο Χάρρυ Κλυν είχε προειδοποιήσει εδώ και μήνες με ανοιχτή επιστολή και βγαίνει ,φοβάμαι, αληθινός: αν νομίζει ο Σαμαράς ότι θα ματώσει ο λαός για να του δώσει έτοιμη, στο πιάτο την εξουσία, είναι γελασμένος.

    Προσωπικά πιστεύω (από την εποχή της Άνοιξης) ότι ο Σαμαράς έχει τις προϋποθέσεις να κάνει τη διαφορά. Καιρός "να παίξει μπάλα" ανάλογη του επιπέδου του.

    • romios avatar
      romios @ romios 29/06/2011 23:06:34

      Αυτούσιο το κείμενο του Χάρρυ Κλυν, από το Δεκέμβρη του 2010:

      "Τι περιμένετε κύριοι της αξιωματικής αντιπολίτευσης και της Δεκεμβριανής (2008) αριστεράς, να βάλει τα στήθια του μπροστά ο λαός και να ματώσει για να έρθετε εσείς να στρογγυλοκάτσετε στις καρέκλες της εξουσίας;"

      Μάλλον αυτό περιμένουν, αλλά ...θα τους στήσουμε στο ραντεβού.

  72. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 29/06/2011 23:01:01

    Είναι πρωτοφανούς αγριότητας τα όσα συνέβησαν σήμερα στο Σύνταγμα. Αστυνομικοί χτύπησαν ακόμη και γυναικόπαιδα και ηλικιωμένους ανθρώπους που είχαν χάσει τις αισθήσεις τους από τα χημικά. Αν η ΝΔ μέχρι αύριο δεν ζητήσει παραίτηση Παπουτσή και πρόταση μομφής, δεν πρόκειται να ξαναδουν την ψήφο μου.

  73. barman avatar
    barman 29/06/2011 23:10:18

    Ο κύριος στη φωτογραφία έχει τα διπλάσια χρόνια από τους 2 εικοσιπεντάχρονους ΜΑΤατζήδες που τον κυνηγούν με λύσσα για το ποιός θα τον πρωτοχτυπήσει. Από που εκπορεύεται αυτό το μίσος θεέ μου που έχουν αυτά τα παιδιά και γιατί δεν έχουν αναστολές όταν έχουν απέναντί τους ανθρώπους που φαίνεται ότι δεν αποτελούν απειλή γι' αυτούς και έχουν την ηλικία του πατέρα τους;

  74. Aris. A avatar
    Aris. A 29/06/2011 23:19:45

    Κάθε μέρα που περνάει είναι για την κυβέρνηση χειρότερη από την προηγούμενη.

    Η απαξίωση Πασόκ και Παπανδρέου στην συνείδηση των πολιτών είναι δεδομένη και μη αναστρέψιμη.

    Το τελευταίο κλαδί από το οποίο προσπαθούν να κρατηθούν προσπαθώντας να αποφύγουν την πτώση τους γράφει πάνω φόβος-τρόμος.

    Μέχρι χθες με τα ΜΜΕ εκφόβισαν επικοινωνιακά.

    Βλέποντας ότι ούτε μέσα από τα ΜΜΕ ούτε μέσα από τα ελεγχόμενα συνδικάτα δεν μπορούν να ελέγξουν τις διαμαρτυρίες αποφάσισαν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο να μην βγαίνει στους δρόμους.

    Θα αποτύχουν όπως απέτυχαν και όλες οι επικοινωνιακές καντρίλιες που δοκίμασαν στο παρελθόν.

    Η εικόνα σύσσωμο το Πασόκ να χειροκροτάει την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου λες και πέτυχαν κάτι σπουδαίο τους βάζει πλέον όλους στην ίδια βάρκα.

    Προσπαθούν με τις παλιές Πασοκικές συνταγές να διαχειρισθούν μια κατάσταση που τους ξεπερνάει.

    Η αγνοια της πραγματικότητας σε συνδυασμό με την βεβαιότητα ότι μπορούν να κοροιδεύουν τους πάντες και τα πάντα χωρίς να δίνου λογαριασμό τους κάνει ακόμα περισσότερο αντιπαθητικούς στην κοινή γνώμη.

    Για όσους πάνε στο Σύνταγμα πάνω από όλα να προσέχουν τον εαυτό τους.

    Είναι πολύτιμοι πάνω από όλα για την οικογένεια τους και μετά για την χώρα.

    Να έχουν υπόψη τους ότι ζουν και κινούνται σε ένα κράτος που αφήνει πάντα απροστάτευτους τους πολίτες του.

    Πάντα που έρχεται στο νου μου η μάνα των πυρκαγιών της Ηλείας που σκέπασε τα παιδιά της από κάτω της μπας και τα σώσει από την πυρκαγιά, και η έγκυος φρεσκοπαντρεμένη της Μαρφιν.

    Θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον τους έχει μείνει το στοιχειώδες φιλότιμο να μην προκαλέσουν κακό σε ανθρώπους στην προσπάθεια τους να γατζωθούν στην καρέκλα.

    • Ευαγγελία avatar
      Ευαγγελία @ Aris. A 30/06/2011 00:48:31

      +10000000

  75. A.Η.1914 avatar
    A.Η.1914 29/06/2011 23:21:28

    Παρα πολυ σωστα οσα γραφεις αλλα απο τους 300 λιγοι ειναι αυτοι που θα γινοταν αποδεκτοι απο το 1εκατ του λαου που θα εδινε το παρον,βαρια 50-60 ολοι οι αλλοι θα πηγαιναν στα εκτακτα.
    Οσο για τους Μηταρακη και Πανοζαχο (αν και για τον πρωτο εχω παρα πολυ καλη αποψη και θεωρω πως εχει πολλα να δωσει) αυτα συμβαινουν οταν υπαρχουν ανθρωποι σε γυαλα που προσπαθουν να κυβερνησουν το ΕΘΝΟΣ ανθρωποι σαν αυτους που μας κυβερνανε ολα αυτα τα χρονια και μας εφτασαν σε αυτο το σημειο.

    ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    • android.K. avatar
      android.K. @ A.Η.1914 30/06/2011 03:40:21

      "Οσο για τους Μηταρακη και Πανοζαχο..."
      ισχυει για ολους το αρχη ανδρα δεικνυσι.
      και εδω πριν καν αρχισουν βρεθηκαν μειον!!!!!

  76. ενας παλιος γνωριμος avatar
    ενας παλιος γνωριμος 29/06/2011 23:47:10

    ευκαιρία τα επεισόδια τα σημερινά για τόν Βενιζέλο να δείξει τό αρχηγικό προφίλ και το συμπονετικό πρόσωπο τού μελλοντικού ηγέτη είναι...βούτυρο στο ψωμί του...θα δείξει στον κόσμο ποιός είναι το αφεντικό..παίρνοντας "κεφάλια" για τα επεισόδια,αμέσως μετά την ψήφιση τού εφαρμοστικού...το έχχουν αντιληφθεί εκεί στην ..Συγγρού κ.κ φάκτορες;;;;
    Δέν νομίζω ....Μιχελάκη.!.

  77. lukos kapsalos avatar
    lukos kapsalos 29/06/2011 23:48:55

    Το σχέδιο της πράσινης χολέρας ήταν να φύγει ο κόσμος και το κατάφεραν.
    Πριν από 10 λεπτά γύρισα,αν δεν έχεις μάσκα και γυαλιά ούτε για πλάκα.
    Η κατάσταση είναι επικίνδυνη για την υγεία.
    Το κράτος με το παρακράτος του νομίζει ότι πέτυχε το σκοπό του.
    Όλη η πολιτική χολέρα που κυβέρνα τον τόπο και εχει διαβρώσει όλο τον ιστό της κοινωνίας από σήμερα είναι υπόλογη.
    Υπόλογοι είμαστε και εμείς στους εαυτούς μας,στις οικογένειες και τα παιδιά μας που αστοιχείωτοι μα..κες αποφασίζουν και διατάσσουν,τι ειρωνία, για το καλό του τόπου.
    Θα μας βρουν μπροστά τους,το μόνο σίγουρο
    Μπράβο σε αυτούς που κατέβηκαν σήμερα,όσοι μπορούσαν και στάθηκαν έστω και για μια στιγμή μαζί με τους υπόλοιπους και δάκρύσαν μαζί.
    Μπορεί να μην καταφέραμε πολλά,ΑΛΛΑ έχουμε συνείδηση καθαρή.
    Σκατά στα μούτρα σε όσους κοροιδεύαν αυτούς που πήγαν πλατεία και στους δρόμους.
    Στο διάολο όλοι τους.

  78. lukos kapsalos avatar
    lukos kapsalos 30/06/2011 00:06:52

    Aris kai Aris.A, άριστα τα σχόλιά σας.
    Ολοι μια χαρά περνάνε εκτός από το λαό στο σύνταγμα μάλλον.
    Τα κόμματα τον ύπνο του δικαίου.

  79. Aris avatar
    Aris 30/06/2011 00:07:23

    Κάτι που ξέχασα σε προηγούμενο μήνυμα... Στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν έγινε το παραμικρό! Στη Θεσσαλονίκη απολύτως τίποτα και σε καμιά άλλη μεγάλη πόλη. Θα πει κανείς ότι ήρθαν από όλη την Ελλάδα στο Σύνταγμα για να διαδηλώσουν, ωστόσο με αυτό τον τρόπο ήρθαν στο Σύνταγμα και οι δυνάμεις καταστολής από ολόκληρη την Ελλάδα! Μόνο κάτι τοπικές του πασοκ έσπασαν κάποιοι και αυτό ήταν όλο. Πάντως από τις εικόνες που εξακολουθούν να δείχνουν κάποια site (και μπράβο τους) τίποτα δεν έχει τελιώσει στο Σύνταγμα. Για τα κανάλια ένα δελτίο ειδήσεων ήταν αρκετό... Αυτό που βλέπω πάντως είναι ότι οι στρατιωτικές χούντες αργά ή γρήγορα πέφτουν. Οι χούντες με το δημοκρατικό περιτύλιγμα πέφτουν πιο δύσκολα, ειδικά όταν στηρίζονται από το κονγκλάβιο των Βρυξελλών και της Ουάσινγκτον.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Aris 30/06/2011 00:15:11

      Μάλλον πρέπει η ειρηνική αλλά δυνατή αντίδραση να εξαπλωθεί σε όλη την Ελλάδα. Δε γίνεται αλλιώς.

      • Aris avatar
        Aris @ ΝΙΚΟΛΑΣ 30/06/2011 00:21:49

        δεν βλέπω με τον ειρηνικό δρόμο να βγαίνει κάτι. Καταρχήν έπαψαν να αντιμετωπίζονται ειρηνικά οι Έλληνες που βγήκαν να διαδηλώσουν, να διαμαρτυρηθούν, να περικυκλώσουν κλπ
        Δεν γίνεται κάποιος να διαδηλώνει ειρηνικά και να τον αντιμετωπίζουν σαν κατσαρίδα που βγήκε από τον υπόνομο! Ειρηνικά, ειρηνικά αλλά χθες και σήμερα με όλα όσα έγιναν ίσως και να γεννήθηκε μια νέα γενιά τρομοκρατών. Το κράτος τρομοκράτης δεν βλέπω πως μπορεί να το αντιμετωπίσει κανείς με ειρηνικό τρόπο.

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ Aris 30/06/2011 02:07:41

          Νομίζω τον ειρηνικό αλλά μαχητικό κι αλληλέγγυο κόσμο τον φοβούνται περισσότερο. Η βία αν ξεκινήσει δύσκολα συμμαζεύεται, κι ανοίγει περισσότερες πόρτες για τους παμπόνηρους δυνάστες. Ας γίνει ότι είναι καλύτερο για τη χώρα.

  80. εναον avatar
    εναον 30/06/2011 01:08:40

    Πάντως ρε παιδιά, αυριο πέμπτη είναι η ψηφοφορία στην βουλή για τον εφαρμοστικό, αλλά κατάφεραν να μας κάνουν να λέμε οτι όλα τελείωσαν διότι πέρασε το μνημόνιο, οπότε όλα τελείωσαν.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ εναον 30/06/2011 02:08:40

      Όντως, το ξεχάσαν όλοι.

  81. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 30/06/2011 01:38:09

    δεν έχω να προσθέσω κάτι, θα συμφωνήσω με το άρθρο

  82. Νικος avatar
    Νικος 30/06/2011 02:24:50

    Τα κομματα λοιπόν άφησαν το λαό στο έλεος των ΜΑΤ. Συμφωνώ με αυτό. Αλλά που είναι αυτός που θα βγει μπροστά και θα εκφράσει το συναίσθημα του λαού; Που είναι ένας πολιτικός ηγέτης να στηλιτεύσει αυτά που έγιναν σήμερα στην Αθήνα. Που είναι ο Σαμαράς; Μια δήλωση-διάγγελμα θέλω να δω. Χούντα έχουμε να πάρει ο διάολος! Γιατί δεν κάνει κανείς κάτι να τους διώξει; Η κατάσταση σήμερα πέρασε σε άλλο επίπεδο. Πολύ πιο σοβαρό. Δεν υπάρχει ελπίδα πια.

  83. blue nile avatar
    blue nile 30/06/2011 03:28:25

    ...κάτι μου λέει ότι αυτή η μάχη δεν τελείωσε ακόμα...

  84. captain avatar
    captain 30/06/2011 03:32:54

    Πως λέγεται μια κυβέρνηση που έχει χάσει τη στήριξη του εκλογικού σώματος και στέλνει την αστυνομία προς εκφοβισμό των πολιτών που διαμαρτύρονται;
    Και τι πρέπει να κάνουν τα πολιτικά κόμματα που διαπιστώνουν μια τέτοια κατάσταση;
    Νομίζω ότι έχει έλθει η ώρα για θαρραλέες και ίσως ανορθόδοξες λύσεις για να πέσει η κυβέρνηση και να πάμε σε ένα νέο σύνταγμα που θα εγγυάται ότι κανένα κόμμα στο μέλλον δε θα μπορέσει να καπηλευτεί ξανά την εξουσία κατά τον τρόπο που το έκανε η συμμορία του ΠΑΣΟΚ.

  85. Κώστας avatar
    Κώστας 30/06/2011 06:30:58

    Αντώνη, το θέμα δεν μπορούν να το σηκώσουν οι ώμοι του Μιχελάκη.
    Δεν δέρνουν κουκουλουφόρους. Δεν κυνηγάνε μπαχαλάκηδες.
    Δέρνουν αλύπητα και ψεκάζουν πολίτες που διαδηλώνουν ειρηνικά.
    Βγες και πες στον ψευτοπρωθυπουργό να σταματήσει το όργιο βίας.
    Δική σου δουλειά είναι να τον σταμαμτήσεις, Αντώνη.
    Μετά δεν θα υπάρχει κοινωνία να ανατάξεις.
    Θα την έχει σαπίσει στο ξύλο ο ΓΑΠ.
    Σήμερα Πέμπτη να κάνεις δήλωση καλώντας την κυβέρνηση να μαζέψει την καταστολή και να σταματήσει το ξύλο στους Ελληνες που διαδηλώνουν.

  86. Αργυρης avatar
    Αργυρης 30/06/2011 08:46:26

    Οι αγανακτισμένοι όλες αυτές τις ημέρες και δικαίως δεν δέχτηκαν καμιά πολιτική παράταξη να τους καπελώσει . Είναι δυνατό να δέχονταν πολιτικούς κάποιας παράταξης να τους καθοδηγήσουν? Μπορεί ένα κίνημα που αναπροσδιορίζεται σαν ακομμάτιστο να δεχτεί την παρουσία των κομμάτων?
    Αλλά και στην πράξη μπορεί να προλάβει τις αντιδράσεις «κάποιων». Ξεχνάτε το ξύλο που έφαγε ο Χατζηδάκης? Το γιαούρτωμα της Κανέλη? Δεν λέω ότι οι αγανακτισμένοι έκαναν αυτά αλλά μέσα στο πλήθος «κάποιος» θα έκανε κάτι παρόμοιο χωρίς να μπορέσουν να τον σταματήσουν.
    Γνωρίζαμε από μέρες ότι το παρακράτος μαζί με το επίσημο κράτος ετοιμάζει την απαξίωση και τελικά διάλυση των αγανακτισμένων . Δεν μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε το κακό. Κάπου η κατάσταση ξέφυγε . Προς το παρόν οι «δυνάμεις του σκότους» πέτυχαν αυτό που ήθελαν. Πιστεύω ότι πρέπει να περιμένουμε λίγες μέρες μέχρι να κατακάτσει το κουρνιαχτό και μετά πάλι Σύνταγμα. Με περισσότερη γνώση και εμπειρία .

  87. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 30/06/2011 11:29:59

    Φάκτορα, το πιο εύστοχο σχόλιο που διάβασα μεσούντος του χημικού πολέμου. Ξεφτίλες.

  88. xenios avatar
    xenios 30/06/2011 21:30:02

    Κάτι μου λέει, ότι ήρθε η ώρα, να γίνουμε όλοι κουκουλοφόροι...

  89. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 30/06/2011 21:43:17

    Χρυσαυγίτες, Καρατζαφεραίοι και Μητσοτακόπουλα, άλλοι στο δρόμο και άλλοι στη Βουλή, είναι οι νέοι "σύντροφοι" του ΠΑΣΟΚ' όπως κάποτε καλύπτονταν κάτω από τη ζεστή αγκαλιά της Νυφίτσας της πολιτικής, με το κοκκινορόζ τρίχωμα που στεγαζόταν στην Κουμουνδούρου πριν να την (λέει τον) αντικαταστήσει ο Λαδοπόντικας που την κατοικεί τώρα.
    Πως αλλάζουν οι καιροί, ενώ τα πρόσωπα και η σκοπιμότητα της δράσης τους μένει ακριβώς η ίδια...
    Όπως άλλωστε και η εκπόρευση των εντολών τους από την Πειραιώς & Σαλαμίνος γωνία!!...

  90. Mπουρμπου avatar
    Mπουρμπου 01/07/2011 13:36:04

    Οι αμπελοφιλοσοφίες και οι κλασσικές αριστερο-ρόζ παπαριές 2-3 δεκαετιών δε βοηθούν. Τα ΜΑΤ και τα κάθε ΜΑΤ παγκοσμίως αποτελούν πυλώνα οποιασδήποτε Δημοκρατίας δυτικού τύπου (από τη Σουηδία μέχρι και τη Γερμανία). Όσοι διαφωνούν δεν έχουν παρά να πάνε στη Β. Κορέα και την Κούβα να δουν μερικούς "σοσιαλιστικούς" τρόπους διατηρησης της τάξης.

  91. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 04/07/2011 18:14:21

    Σε μια εποχή όπου πολλά μπορεί και πρέπει να πει κανείς για τους θεσμούς της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας η οποία δήθεν υπήρχε στην χώρα μας, υπάρχει και ένας θεσμός ο οποίος έχει σταθεί όρθιος. Κατά την ταπεινή άποψη μου είναι και ο μόνος θεσμός ο οποίος έχει σταθεί με το παραπάνω στο ύψος των περιστάσεων, και αυτός δεν είναι άλλος από τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις, τον ελληνικό στρατό οποίος τις αποκαλούμε όλοι μας στον καθημερινό μας λόγο.

    Και ακριβώς επειδή ο ελληνικός στρατός αποτελείτε από τους ανθρώπους οι οποίοι των συγκροτών, συνθέτουν, αποτελούν, έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία να διαβάσει κανείς το κείμενο των αξιωματικών και στελεχών των ενόπλων ΜΑΣ – ναι , η λέξη «ΜΑΣ» πρέπει να γράφεται με κεφαλαία ειδικά μετά από την στάση που έχουν δείξει καθόλα αυτήν την περίοδο- που παραθέτω.

    Πιστεύω πως αξίζει να το αναδημοσιεύσουν οι διαχειριστές του δημόσιου αυτού χώρου διάλογου, αυτούσια σε ξεχωριστό thread κτλ.

    Δεν είναι λίγο να αναδεικνύεται τέτοια αξιοπρέπεια και δημοκρατικό ήθος σε μια εποχή όπου θεσμοί όπως η δικαιοσύνη, η νομοθετική εξουσία, η δήθεν πανεπιστημιακή κοινότητα, η εκτελεστική εξουσία σε όλες της τις διαστάσεις, (κυβέρνηση, Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Υπουργοί, Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων κτλ) έχουν εκπέσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αναρωτιέται κανείς εάν ποτέ είχαν υπόσταση ως θεσμοί τα τελευταία 35 χρόνια.

    Η αντίθεση του ήθους, του χαρακτήρα και της ιστορικής γνώσης που καταδεικνύουν κείμενα όπως αυτό των αξιωματικών και στελεχών των ενόπλων ΜΑΣ δυνάμεων δείχνει πως τουλάχιστον ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ κάναμε ένα πράγμα σωστά όλα αυτά τα τελευταία χρόνια, συγκροτήσαμε έναν στρατό ο οποίος και μας προστατεύει και μας αντιπροσωπεύει, περισσότερο από κάθε άλλον θεσμό στα πλαίσια αυτής της «Πολιτείας» μας.

    Τέλος, δεν μπορώ παρά να υπογραμμίσω, την κραυγαλέα αντίθεση μεταξύ του ήθους της συνολικής στάσης καθώς και του κειμένου που εκπέμπουν οι ένοπλες ΜΑΣ δυνάμεις, ο στρατός ΜΑΣ, από την συνολική στάση και το ήθος που εκπέμπει η αστυνομία – δεν διανοούμαι καν να προσδέσω την λέξη ελληνική με εισαγωγικά, μπροστά από αυτόν τον θεσμό- η οποία μετά τα γεγονότα της τρίτης και τετάρτης, έχει εκπέσει στο επίπεδο της συμμορίας εγκληματικών στοιχείων και μόνο.

    Δεν περίμενα πως θα το ζούσα ποτέ το ελληνικό κοινοβούλιο να μετατρέπεται στην μικρή βουλή του Μαρκεζίνη, και μια εκλεγμένη κυβέρνηση θα μετατρεπόταν εθελούσια στην σύγχρονη εκδοχή της χούντας των συνταγματαρχών, αλλά να που το ζήσαμε και αυτό αυτές τις μέρες.

    Τα επιπλέον λόγια είναι περιττά, διαβάστε το κείμενο των αξιωματικών και στελεχών των ενόπλων δυνάμεων ΜΑΣ. Αυτοί αποτελούν τουλάχιστον κάτι για το οποίο οφείλουμε να νιώθουμε υπερήφανοι όλοι μας.

    Χαλάλι τα μερόνυχτα που πέρασα στα ελληνοτουρκικά σύνορα. Ήμουν με ανθρώπους που πραγματικά άξιζε να υπηρετούμε και να συμβιώνουμε μαζί. Εάν μεγάλο ευχαριστώ.

    Όσον αφορά την συμμορία του ακούει στο όνομα αστυνομία, ελπίζω να συνειδητοποιήσουν πως από την στιγμή που δέχονται να μετατρέπονται οι ίδιοι σε εργαλείο άσκησης πολιτικής ενάντια στην κοινωνία των πολιτών, θα έχουν την τύχη που τους αξίζει, δηλαδή η κοινωνία των πολιτών θα τους αντιμετώπιση ως εργαλείο άσκησης και εφαρμογής της αντιδραστικής πολιτικής και όχι ως θεσμό ο οποίος οφείλει να υπάρχει στα πλαίσια μιας Πολιτείας η οποία διέπεται από τις αρχές της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, πόσο μάλλον μιας Πολιτείας η οποία διέπεται από τις αρχές της οικονομικής δημοκρατίας και η οποία αντιλαμβάνεται την πολιτική ως παιδαγωγική άσκηση και πρακτική, συν της άλλης.

    ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:

    Αθήνα, 1η Ιουλίου 2011

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Οι εκατοντάδες εν ενεργεία Έλληνες στρατιωτικοί, όλων των βαθμών, Κλάδων, Όπλων και προελεύσεως, οι οποίοι βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες μαζί με τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες σε όλες τις πλατείες της Ελλάδος και μοιράστηκαν μαζί τους σκέψεις, ιδέες και ανησυχίες, υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες της άνευ προηγουμένου και έκτασης καταστολής των μέχρι σήμερα και επί 30 ημέρες ειρηνικών συγκεντρώσεων.

    Τέτοιας έκτασης καταστολή, σε συνδυασμό με τα βίαια περιστατικά που τη συνόδευσαν, αποτέλεσε άδικο πλήγμα τόσο στην εικόνα των Ελλήνων αστυνομικών, όσο και στον αγώνα τους για τη κοινωνική αποδοχή, ενώ παράλληλα είχε ως αποτέλεσμα να αμαυρωθούν οι αναμφισβήτητες επιτυχίες τους απέναντι στο κοινό έγκλημα. Οπωσδήποτε τέτοιες εξάρσεις βίας, οι οποίες, είτε οφείλονται σε συγκεκριμένες εντολές από συγκεκριμένα όργανα, είτε είναι αποτέλεσμα υπερβάλλοντα ζήλου στην εκτέλεση διαταγών, οφείλουν να τύχουν περαιτέρω διερεύνησης από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας, ώστε να εξακριβωθούν τα αίτια και οι υπαίτιοι αυτής της κατάστασης.

    Τα παραπάνω γεγονότα, σε συνδυασμό με πρόσφατες δηλώσεις σημαντικού πολιτικού προσώπου, αλλά και διεσπαρμένων φημών και δημοσιευμάτων, που είδαν το φως της δημοσιότητας, έχουν δημιουργήσει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα η οποία ενδεχομένως να συγκρίνεται με καταστάσεις απ΄ το παρελθόν, όταν στην πατρίδα μας υπήρχε έλλειμμα δημοκρατίας και ο λαός ζούσε κάτω από καθεστώς τρόμου, εκφοβισμού και φίμωσης.

    Εκείνες οι εποχές έχουν ξεπεραστεί ανεπιστρεπτί μετά από αιματηρούς κοινωνικούς αγώνες και θυσίες.

    Οι Έλληνες στρατιωτικοί για να διαλύσουν οποιαδήποτε νεφελώδη αμφιβολία έχει διασπαρθεί τον τελευταίο καιρό, με το ελάχιστο βήμα έκφρασης που τους αναλογεί, τον πρέποντα τόνο, δύναμη και ύφος που τους αρμόζει, μέσα από το Σύνδεσμο Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων, ως ευνομούμενοι Έλληνες πολίτες:

    - Διαβεβαιώνουν ότι απέχουν από κάθε προσπάθεια εμπλοκής τους σε οποιουσδήποτε πιθανούς αντισυνταγματικούς σχεδιασμούς ή φήμες.

    - Καταδικάζουν ως απαράδεκτα, σε κάθε περίπτωση, περιστατικά τυφλής και δυσανάλογης έκτασης χρήσης βίας εναντίον συμπολιτών τους.

    - Θεωρούν αδιανόητη οποιαδήποτε λογική δικαιολόγησης τύπου «παράπλευρων απωλειών» της άσκησης βίας στο βωμό οποιουδήποτε σκοπού.

    - Έχοντας αφομοιώσει όλα τα ιστορικά διδάγματα της νεότερης ιστορίας, και με πλήρη επίγνωση του ρόλου τους, διαβεβαιώνουν τους συμπολίτες τους ότι αποτελούν τον ακλόνητο ύστατο υπερασπιστή της πατρίδας και ως εκ τούτου και του λαού, και πως αν και εφόσον χρειαστεί θα πράξουν συνειδητά το καθήκον τους, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους, στους οποίους έχουν ορκιστεί πίστη και αφοσίωση, δίπλα και μαζί με το λαό ενάντια σε όποιον θελήσει να τα πλήξει.

    Για τη Διοικούσα Επιτροπή

    Ο Πρόεδρος

    Τσουκαράκης Ανέστης
    Αντισυνταγματάρχης (ΣΔΓ)
    6974365800

    Ο Γεν. Γραμματέας

    Τσάκαλος Αναστάσιος
    Επικελευστής ΕΜΘ (ΜΗΧ)
    6945116210

    Δείτε: http://www.sysmed.gr/cms/deltia-typoy/783-deltio-typoy-gia-ta-gegonota-sthn-plateia-syntagmatos

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.