07/09/2008 11:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα καψόνια συνεχίζονται

Δείτε τρία videos που δείχνουν ότι στο στρατό τίποτα δεν άλλαξε στα καψόνια  http://prezatv.blogspot.com/2008/09/tv-2-videos.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nick avatar
    Nick 07/09/2008 12:00:55

    Καψώνια στο Μεγάλο Πεύκο;

    ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ!

  2. saska avatar
    saska 07/09/2008 14:26:45

    Ο στρατός είναι για τους άντρες μαλθακοί ! Είδατε ποτέ κανένα επαρχιώτη να διαμαρτύρετε; Μόνο κάτι τζογλάνια του Κολωνακίου που έχει ξεχειλώσει ο ποπος τους διαμαρτύρονται για καψόνια.
    Για ρωτήστε τους πατεράδες σας πως ήταν ο στρατός και τι εμπειρίες αποκόμησαν;
    Αι σιχτίρ και μετά θέλετε και ανατροπές, επαναστάσεις, στάσεις, μουλάρια!

  3. Stathis avatar
    Stathis 07/09/2008 15:25:17

    Αυτός που έβγαλε το βιντεάκι ή σοκαρισμένη δεσποινίς ή χλεχλές εμο που βαράει αναβολή και Ι5 με το παραμικρό. Για ξυπνάτε ορέ!!! Οι Ειδικές Δυνάμεις είναι αμιγώς εθελοντικό σώμα και λόγω της φύσης τους απαιτούν εξαιρετικό επίπεδο πειθαρχίας και φυσικής κατάστασης αλλά και ψυχικού σθένους. Κύριοι, κρατήστε για τον εαυτό σας την ψευτοδιεθνίστικη ιδεολογία του αντάρτικου πόλεων που μάθατε πίνοντας καφεδάκι στη Μαρονίτα στη Πλατεία με ολίγη από πανκ και χαρντκορ, πασπαλισμένη με λίγο χασισάκι από πάνω. Σας βαρεθήκαμε!!!

  4. Σαος avatar
    Σαος 07/09/2008 19:09:29

    Σιγά τα καψόνια! Ειδικά στις Ειδικές Δυνάμεις τέτοιες φάσεις προβλέπονται ακριβώς γιατί αυτά τα άτομα θα πρέπει να αντιμετωπίσουν χειρότερες καταστάσεις. Αν δεν μπορούν να σηκωθούν απ' τα κρεβάτια και να ανταποκριθούν σε απλές ασκήσεις τότε πως θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τον εχθρό μέσα στο δικό του έδαφος; Προφανώς ο ΠρέζαΤιΒι δεν έχει πάει στρατό για να δει και κάτι άλλα στρατόπεδα που είναι μπάχαλα με φαντάρους γιοτόμπαλα που μέχρι να σηκώσουν το ένα πόδι τους, το άλλο έχει πιάσει αράχνες...

  5. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 07/09/2008 22:54:54

    @saska, Stathis, Σαος
    Απότι βλέπω είσαστε παλληκάρια.(Μήπως κάνατε και εθελοντές στο Αφγανιστάν, γιατί από ότι διαπιστώνω το "χασισάκι" που υπαινίσεστε ότι φουμάρουνε κάποιοι, μάλλον εσείς το φρουρούσατε εκεί για λογαριασμό των Αμερικάνων). Δεν πάτε να καταθέσετε μαζί με τον πατέρα σας κανένα στεφάνι στον Κεμάλ; Μήπως θέλουμε και κανένα ραντεβού, εκτός εικονικής πραγματικότητας, γιατί έχω κάτι απωθημένα ενάντια στο φασισμό. Ή θα πρέπει να περιμένουμε πρώτα πότε θα φτάσετε τα σύνορα στη Λάρισα με το μπάχαλο που "οικοδομείτε";

  6. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 07/09/2008 22:56:29

    Ποιός αξιόμαχος στρατός κατέφυγε ποτέ στα καψόνια ρε πατριώτες της πλάκας;

  7. Stathis avatar
    Stathis 08/09/2008 08:55:21

    Προσωπικά ούτε υπερπατριώτης το παίζω, ούτε φασιστικές τάσεις έχω. Όσο για την "πρόσκληση" δεν μπαίνω στη λογική αυτή....Όπως εκατομμύρια Έλληνες, έτσι και εγώ υπηρέτησα τη θητεία μου και έζησα παρόμοιες καταστάσεις, που πάντως ούτε ψυχολογικά με έβλαψαν ούτε σωματικά...Και πάλι επιμένω ότι η δημοσίευση του prezatv είναι το λιγότερο άστοχη, καθώς αφορά ένα ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟ σώμα με ιδιαίτερη φύση και αποστολή. Για να μην ανησυχούν πάντως οι "ευαίσθητοι", τουλάχιστον το 2000 που πήγα φαντάρος, στο πεζικό και τα τεθωρακισμένα δεν συνέβαινε κάτι το εξαιρετικό και βέβαια ούτε τέτοια "καψώνια", όπως τα αποκαλούν...εκτός και αν τις οπλασκήσεις και τις ασκήσεις ακριβείας τις θεωρούν καψόνια κάποιοι. Σήμερα όσοι θυμόμαστε το στρατό τότε, τα λέμε και γελάμε. Μια εμπειρία ήταν και τίποτα άλλο. Όσο για τα περί ψευτοαντάρτικου πόλεων της πλατείας και μπαφοκουλτούρας, δυστυχώς για κάποιους, εμμένω στην άποψή μου....ξυπνάτε γιατί ή σε κανένα παγκάκι θα σας βρουν τρυπημένους ή θα παρακαλάτε τον χψζ πρώην οικονομικό μετανάστη που θα έχει γίνει μαγαζάτορας (και μαγκιά του!!!) για δουλειά...Βλέπετε, αυτός δεν είχε αντιεξουσιαστικά οράματα....

  8. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 08/09/2008 15:09:42

    @Stathis
    Αγαπητέ φίλε:
    Για να περάσεις εσύ σαν άνθρωπος στο στρατό, υποφέραμε άλλοι. Το αυτό επιθυμώ και για όσους έπονται, γι αυτό δε θα πάψω να φωνάζω. Ο στρατιώτης πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένστολος πολίτης.
    Για να υπερασπιστούμε οτιδήποτε, αυτό πρέπει να είναι άξιο υπερασπίσεως και να φαίνεται άξιο υπερασπίσεως. Η άμυνα δεν ξεκινά στο Μεγάλο Πεύκο, αλλά με τη θωράκιση του φρονήματος του λαού. Η απαξίωση που καλλιεργούν οι πολιτικοί των κομμάτων, μας έχει φέρει στο σημείο να μας περιγελά ο Γκρουέφσκι.
    Δεν σκοπεύω να προκαλέσω κανένα. Αλλά όποιος νομίζει, ότι είμαστε βουτυρόπαιδα, όσοι απαιτούμε σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας των ένστολων αδελφών μας, το "Ελευθερία Η Θάνατος" ισχύει προς πάσα κατεύθυνση.
    Επικροτώ τη σκληρή εκπαίδευση στις ειδικές δυνάμεις. Βέβαια με αυτή την ευκαιρία έμαθα και κάτι καινούριο: Οι κομάντος εκπαιδεύονται με πουσάπς στο πρωϊνό ξύπνημα.

  9. Σαος avatar
    Σαος 08/09/2008 16:06:45

    @Μποτίλια στο πέλαγος

    Όταν ο πατέρας μου υπερασπιζόταν την Κύπρο, εσύ το έπαιζες μάγκας στην Ελλαδίτσα, οπότε μην πιάνεις τον πατέρα μου ή τον κάθε πατέρα στο στόμα σου. Σταμάτα λοιπόν να προσβάλλεις και να υπονοείς πως είμαστε φασίστες ή οτιδήποτε άλλο και σταμάτα να πετάς λάσπη σε άτομα που δεν γνωρίζεις.

    Οι Ειδικές Δυνάμεις δεν είναι όπως οι υπόλοιποι, αραχτοί και λάϊτ δηλαδή, γι'αυτό δεν είναι και υποχρεωτικό να πάει κανείς σε αυτό το σώμα. Εγώ πήγα το 2004 (όχι ειδικές δυνάμεις, αλλά τυχαίνει να ξέρω άτομο που ήταν στις ΕΔ και ξέρω πως δεν ήταν κάτι εύκολο) και δεν υπήρχε ούτε καν "παλιός" και "νέος" αφού έπεφταν και καμπάνες γι' αυτούς που το έπαιζαν παλιοί. Καταλαβαίνω πως οι περισσότεροι δεν είναι ιδιαίτερα σκληραγωγημένοι για να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες του στρατού και εννοώ ακόμα και για σκοποί. Από εκεί και πέρα λυπάμαι που το λέω αλλά το 80% των φαντάρων δεν είχαν όχι απλά εθνική συνείδηση αλλά ούτε καν συνείδηση των ευθυνών τους απέναντι στους υπόλοιπους φαντάρους

  10. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 08/09/2008 17:51:41

    @Σαος
    Εάν κατεννόησες ότι με τον όρο πατέρα που ανέφερα εννοούσα τον φυσικό σου πατέρα, ο οποίος ουδόλως με αφορά και οφείλω να τον σέβομαι ως συνάνθρωπό μου, σου ζητάω συγνώμη, παρότι σε καμία περίπτωση δεν τον εννοούσα, ούτε ασχολήθηκα ποτέ μαζί του. Εννοείται ότι αυτός δεν έχει καταθέσει ποτέ στεφάνι στο μνημείο του "Ατατούρκ". Ουδέποτε στα σχόλια αυτής της σελίδας έχω προσβάλει κάποιο σχολιαστή σε προσωπική βάση, διότι αυτό αποτελεί χυδαιότητα. Τα σχόλια μου απηχούν μόνο πολιτικές και κοινωνικές απόψεις. Αντίθετα, οι δύο σχολιαστές, στους οποίους απευθύνθηκα, συμπεριλαμβανομένου ως τρίτου εσένα, αναφέρθηκαν με προσβλητικό τόνο απέναντι σε όσους συμφωνούν με το περιεχόμενο της καταγγελίας των βιντεοσκοπήσεων, που αναρτήθηκαν ("τσογλάνια, σοκαρισμένη δεσπινίς, χλεχλέδες" κ.α.). Αυτή είναι η πραγματική λάσπη και φασισμός είναι η βία που εφαρμόζεται από τον ισχυρότερο στον πιο αδύνατο, ειδικά όταν παρεμβαίνει ενδιάμεσα η στρατιωτική ιεραρχία. Το δικό σου σχόλιο έγινε με κόσμιο τρόπο και με επιχειρήματα ουσίας. Λυπάμαι, που το μένος στην απάντηση μου, που ήταν συνολική και για τους τρεις, συμπεριέλαβε και εσένα. Ήταν λάθος και έπρεπε να σου απαντήσω ξεχωριστά. Ζητώ συγνώμη για τις προσβλητικές εκφράσεις, μόνο απέναντι σε σένα και σε συγχαίρω για την συνεισφορά του πατέρα σου στους αγώνες της πατρίδας.
    Στεφάνι στον Κεμάλ κατέθεσε ο Πρωθυπουργός και διστυχώς αυτός είναι ο πνευματικός πατέρας των περισσότερων, που αντίκεινται στην κοινωνική κριτική.
    Φυσικά δεν γνωριζόμαστε και δεν δικαιούμαι να σου αποδώσω πολιτικούς χαρακτηρισμούς (τους οποίους - εάν συνέβησαν - ανακάλεσα). Όμως αυτή η διαπίστωση ισχύει αμοιβαία, οπότε και εσύ δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις κατά πόσο έχω συμβάλει στον αγώνα της Κύπρου, για να μπορείς να εκφράζεσαι. Αυτό αφορά αποκλειστικά εμένα.
    Έχεις δίκιο στη διαπίστωση ότι η νεολαία έχει γίνει σε μεγάλο ποσοστό μαλθακή και χωρίς εθνική και κοινωνική συνείδηση. Γι αυτή την κατάσταση φέρουμε σοβαρές ευθύνες η προηγούμενη γενιά, με το κακό πράδειγμα που δώσαμε και τις κακές επιλογές μας. Πριν απ΄όλα όμως φέρουν ευθύνη οι πολιτικοί ταγοί και η "πνευματική" ηγεσία, που ποδοπατούν τις αξίες.
    Στο ποσοστό όμως που νομίζεις, ότι η σκληραγωγία και ο φρονηματισμός της νεολαίας επιτυγχάνεται με την ποδηγέτηση της προσωπικότητας των στρατευμένων, είσαι σε πολύ λάθος δρόμο. Άλλο η σκληρή εκπαίδευση (που όταν είναι σκόπιμη είναι αποδεκτή) και άλλο οι προσβολές και ο μηδενισμός της προσωπικότητας. Τώρα, εάν αυτά έχουν ενδιαμέσως καταργηθεί, είμαι ο πρώτος που χαίρεται και συμφωνούμε.

  11. Σαος avatar
    Σαος 08/09/2008 21:12:43

    @Μποτίλια στο πέλαγος

    OK, παρεξήγησα και εγώ. Ο πατέρας μου ήταν στην Κύπρο το 63. Πήγε 4-5 μήνες παραπάνω θητεία γιατί από τότε είχαν αρχίσει οι τούρκοι να στέλνουν ειδικές δυνάμεις και να προκαλούν επεισόδια. Βέβαια ήταν και στην επιστράτευση του '74 αλλά όταν παρουσιάστηκε ουσιαστικά είχε χαθεί και το "παιχνίδι" αφού είχαν ήδη συντελεστεί τα γεγονότα. Πάντως, ο Στρατός σε αρκετά θέματα έχει αλλάξει. Εγώ όταν μπήκα, νόμιζα πως θα αντιμετωπίσω σκληρές καταστάσεις, αλλά τελικά όλα ήταν χαλαρά, τουλάχιστον σε θέματα αυστηρότητας. Σίγουρα είχαμε πολλές σκοπιές και αγγαρείες λόγω χαμηλής επάνδρωσης των στρατοπέδων αλλά αυτό το ζήτημα είναι γνωστό και δεν νομίζω να γνωρίζει κανείς καμία επαρκή λύση που να ικανοποιεί όλες τις πλευρές. Βέβαια υπάρχουν και "μαύρες" περιπτώσεις στρατοπέδων με διοικητές "καραβανάδες", αλλά πιστεύω πως σιγά-σιγά θα αναγκαστούν να αλλάξουν τις συνθήκες σε όλα τα στρατόπεδα. Όσο για τις ΕΔ, εκεί πάνε άτομα που μάλλον την γουστάρουν αυτή την κατάσταση, οπότε δεν τους λυπάμαι αφού οι ίδιοι επιλέγουν να υποστούν τέτοιου είδους συμπεριφορές από τους εκπαιδευτές. Σίγουρα η ενασχόληση με πραγματικές ανάγκες όπως η στρατιωτική εκπαίδευση των φαντάρων και όχι η εκπαίδευση σε πους-απς, νοικοκυροδουλειές και αχρείαστα σκοπέτα θα βοηθούσε, αλλά ο ΕΣ πρέπει να κάνει τρομερά άλματα, κυρίως στην νοοτροπία, για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο. Πχ, κάτι έλεγαν παλιότερα για πολιτικό προσωπικό μέσα στο Στρατό, μάγειρες κτλ κτλ. Τι να έγιναν τελικά αυτές οι προτάσεις;

  12. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 08/09/2008 21:38:13

    @Σαος
    Φίλε Σαε:
    Είμαι παλιοσειρά (κλάση 70) και ζω πολλές δεκαετίες στο εξωτερικό, οπότε ομολογώ ότι είμαι ξεκομμένος από τα πρόσφατα δεδομένα του στρατού.
    Αυτό που με ενόχλησε και έγινε αιτία να γράψω το πρώτο σχόλιο μου με μένος, ήταν το υβρεολόγιο που χρησιμοποίησαν κάποιοι σχολιαστές, που μου δημιούργησε την εντύπωση, ότι επιχειρείται να ασκηθεί κάποια ψυχολογική βία, γι αυτό αντέδρασα με πρόκληση.
    Στην ουσία πρέπει να σου δώσω δίκιο, γιατί δεν είδα να αντιδρούν κάποιοι νεώτεροι. Ούτε και θέλω να κάνω τον Δονκιχότη ενάντια σε ανεμόμυλους.
    Με την τροπή που πήρε η συζήτηση νομίζω ότι μπήκε (έβαλες) το θέμα στη σωστή βάση του, διότι το ζητούμενο δεν είναι να καταγγείλουμε κάποιους, ως αυτοσκοπό, αλλά να συμβάλουμε με την κριτική μας - και με όποιο άλλο τρόπο μπορούμε - στην βελτίωση των δεδομένων που μας αφορούν.
    Ειλικρινά χαίρομαι που έχουν επέλθει ουσιαστικές βελτιώσεις σε ένα τόσο ζωτικό θέμα.
    Σε ευχαριστώ για τον ήπιο και εμπεριστατωμένο τρόπο των σχολίων σου.

  13. Stathis avatar
    Stathis 09/09/2008 11:05:54

    Απορώ γιατί ενοχλούν οι εκφράσεις "σοκαρισμένη δεσποινίς κλπ". Ας μην είμαστε τόσο εύθικτοι. Τουλάχιστον τα δικά μου λεγόμενα θεωρώ ότι είναι το λιγότερο υπερβολή να χαρακτηριστούν "ψυχολογική βια". Είμαι ο πρώτος που ενστερνίζομαι την άποψη ότι ο κληρωτός είναι ένστολος πολίτης. Από την άλλη όμως, είτε το θέλουμε είτε όχι, ο στρατός βασίζεται στην εντατική εκπαίδευση και πειθαρχία και όχι στην δημοκρατική πολυσυλλεκτικότητα και τον πλουραλισμό ιδεών. Έχω γενικά την αίσθηση ότι υπάρχει η τάση για δαιμονοποίηση ο,τιδήποτε έχει σχέση με έννοιες όπως "εθνος", "πατρίδα", "στρατός". Πρέπει να συνειδητοποιηθεί επιτέλους ότι δεν είμαστε Λουξεμβούργο ή Ολλανδία. Συνορεύουμε με λαούς που και εθνικούς στόχους έχουν και ισχυρή δυναμική να τους εκπληρώσουν, άσχετα αν τώρα δεν μπορούν, προς το παρόν τουλάχιστον. Δεν ανέχομαι ο τελευταίος αγράμματος Αλβανός να ξέρει ΑΠΕΞΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΩΤΑ την εθνική του ιστορία και το ελληνάκι να μην ξέρει που πανε τα τέσσερα. Αφήστε κατά μέρος τα ψυχολογικά και τις ευθιξίες και ας κοιτάξουμε όλοι τί μπορούμε να κάνουμε επι της ουσίας να πάει μπροστά ο τόπος. Ας είμαστε και λιγάκι περήφανοι για τους θεσμούς αυτού του τόπου. Το έχουμε ανάγκη. Λυπάμαι αν στενοχώρησα κάποιους αλλά έτσι είναι ο διάλογος: ακούγονται και αιχμηρές στην χροιά τοποθετήσεις.

  14. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 09/09/2008 14:08:49

    @Stathis
    Μαζί σου.

  15. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 09/09/2008 17:41:38

    @Stathis
    Φίλε Στάθη θα ήθελα να απαντήσω λίγο πιο διεξοδικά στο τελευταίο σχόλιο σου, γιατί αναφέρεται σε σημαντικά πράγματα και μιλάς μέσα από την καρδιά μου.
    Κατ΄αρχήν δεν μπαίνει θέμα στενοχώριας. Βέβαια στενοχωριέμαι πάντοτε, όταν χρησιμοποιώ σκληρή γλώσσα, γιατί είτε το θέλουμε, είτε όχι, φτιάχνουμε αδρεναλίνες - τόσο οι πομποί όσο και οι δέκτες της σκληρότητας - χωρίς βέβαια να γνωριζόμαστε και οπωσδήποτε υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού η ανησυχία, να τύχει κάποιος κακής μεταχείρισης, που ίσως δεν το αξίζει. Η μετριοπάθεια είναι πάντοτε ο καλύτερος σύμβουλος, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να αποφύγω την κακοτοπιά, όταν αισθανθώ ότι μπορεί να συμβαίνει κάποια στοιχειώδης αδικία. Βέβαια, όπως εντόπισες ήδη, το κύριο είναι ο διάλογος. Και νομίζω ότι στην προκειμένη περίπτωση ο διάλογος άξιζε, όχι μόνο όσο αφορά εμάς, αλλά ίσως και κάποιους επισκέπτες, που μπορεί να τον παρακολούθησαν, γιατί καταλήξαμε από κοινού σε σημαντικά συμπεράσματα, θίγοντας ταυτόχρονα και άλλα συμβαλλόμενα θέματα, που είναι ζωτικά.
    Θεωρώ πολύ σημαντική την αναφορά σου σχετικά με την συνειδητή γνώση και διάδοση της ιστορίας και την υπεράσπιση των θεσμών, που καλούνται να εκπληρώσουν εθνικούς και κοινωνικούς στόχους. Οι παρεμβάσεις μου ξεκίνησαν με αφετηρία τη σπουδαιότητα της ανάγκης για άμυνα και αποσκοπούσα στην υπεράσπιση όχι μόνο των προσώπων, που συμμετέχουν στους θεσμούς, αλλά και των ίδιων των θεσμών. Διότι η κακή και αντικοινωνική λειτουργία τους, μπορεί να καταρακώσει την αξιοπιστία τους, και να τους καταστήσει αναποτελεσματικούς.
    Όπως ήδη είπα είμαι παλιός και αναγνωρίζω ότι οι διαπιστώσεις μου αναφορικά με το στρατό είναι παρωχημένες. Όμως, χωρίς να θέλω να θέσω αυτά τα θέματα εδώ και τώρα, υπάρχουν κάποια πράγματα στο στρατό, που δεν απαιτούν απλά βελτίωση, αλλά άμεση αναθεώρηση (π.χ. η αδιαφορία απέναντι σε δολοφονίες στρατιωτών στα περάσματα των ναρκωτικών στον Έβρο).
    Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι υπερασπιζόμενοι την πατρίδα, δεν υπεραμυνόμαστε μόνο της μακράς ιστορίας της, που βαραίνει ως υποθήκη στους ώμους μας, αλλά και τη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία. Δεν μπορεί, κατά την άποψή μου, να αγωνιζόμαστε για τα εθνικά ιδεώδη και να παραβλέπουμε ταυτόχρονα τα δημοκρατικά ιδεώδη. Βεβαίως αυτά δεν μπορούν να έχουν καμία σχέση με το μπάχαλο, τη μαλθακότητα, τον ξεπεσμό και την απαξίωση, που συνειδητά και οργανωμένα οικοδομούνται.
    Χαίρομαι που η προαίρεση όλων των συνσχολιαστών εκκινούσε από πατριωτικά και δημοκρατικά ιδεώδη. Με αυτή την έννοια, ξεκινώντας ίσως από διαφορετικές αφετηρίες, καταλήξαμε σε κοινά συμπεράσματα, τα οποία δεν νομίζω ότι απέχουν και από αυτά του ιστολόγου. Με αυτό τον τρόπο ενισχύονται οι σωστές απόψεις και οριοθετούνται απέναντι σε υπερβολές, που δρουν ανασταλτικά.
    Στη στρατηγική της άμυνας εντάσσεται πάντα η ενδυνάμωση του φρονήματος όσων συμβαδίζουν, η άσκηση έλξης στους ουδέτερους και η κατά το δυνατόν ουδετεροποίηση των αντιφρονούντων.
    Συμφωνώντας πλήρως με τους πόθους και τις εκτιμήσεις σου, σε χαιρετώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.