#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2008 17:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα καλά της (κρατικής) διαφήμισης

Γιατί όλα πάνε καλά στον ΟΤΕ, στον ΟΠΑΠ, στην Αγροτική Τράπεζα και στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και οι εφημερίδες δεν βρίσκουν κάτι να γράψουν;

Ιδού μια απάντηση:

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/11/2008 19:20:57

    αμφίδρομη η σχέση... Δώσε διαφήμιση να μην σε... Πάρε διαφήμιση για να με... Θα σε βάλω στην καρέκλα αλλά θέλω να με... Αν δεν μου δώσεις, θα σε...

    Οι διορισμένοι στον ΟΤΕ, τον ΟΠΑΠ, την ΑΤΕ κλπ, είναι περαστικοί κι ας παριστάνουν ότι διαχειρίζονται τα λέφτα. Οι άλλοι είναι μόνιμοι. Οι μόνιμοι τα διαχειρίζονται, οι άλλοι είναι οι λακέδες.

    Διαφήμιση, Σύμβουλοι Τύπου, ταξιδάκια, αποκλειστικά, δωράκια, κανένα πισωκολλητό, κανένα έκτακτο... Μόνο μία δύναμη είναι μεγαλύτερη: Οι δύο-τρεις ιδιωτικές τράπεζες. Είναι πιο μόνιμες και από τα μήντια, και τους δανείζουν και λεφτά.

  2. koinos_nous avatar
    koinos_nous 01/12/2008 12:44:25

    Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το θέμα.
    Ετυχε να δώ το κράξιμο για τον Χατζηεμμανουήλ του ΟΠΑΠ από Παπαγιάννη Σπίνο.
    Λίγο μέρες αργότερα πλήθυναν οι διαφημίσεις πριν την έναρξη της εκπομπής τους απο ΟΠΑΠ και άλλες.
    Ο στόχος επετεύχθη.
    Πάμε για άλλα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.