#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/07/2012 17:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα ισοδύναμα σώζουν την κατάσταση με τα μέτρα



Με διαδικασίες εξπρές αλλά με κοινωνική ευαισθησία αφού με εντολή του Πρωθυπουργού μπαίνει κόκκινη γραμμή στους χαμηλοσυνταξιούχους και τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, η κυβέρνηση προχωρά τα μέτρα της επόμενης διετίας ή τετραετίας ανάλογα με το αν θα πάρουμε επιμήκυνση.

Αργά το απόγευμα τέλειωσε στο υπουργείο Οικονομικών η διυπουργική υπό τον Γιάννη Στουρνάρα όπου εξετάστηκαν όλες οι αλλαγές στο ειδικό μισθολόγιο και το ειδικό τέλος ακινήτων καθώς και η εξίσωση φόρου στα καύσιμα, προκειμένου να κλείσει το 2012, ενώ μέχρι τις 23 Ιουλίου που επιστρέφει η τρόικα θα έχουν βρεθεί και τα μέτρα των 11,5 δις ευρώ του επόμενου διαστήματος.

Αύριο θα γίνει νέα συνάντηση σε επίπεδο των οικονομικών διευθυντών των υπουργείων όπου θα εξειδικευτούν τα μέτρα που συζητήθηκαν, την Δευτέρα ο υπουργός Οικονομικών θα δει κατ΄ ιδίαν τους άλλους υπουργούς για την τελική διευθέτηση και την Τετάρτη θα παρουσιαστεί ολόκληρο το πακέτο στους πολιτικούς αρχηγούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα 11,5 δις ευρώ που αφορούν τα έτη από το 2013 και μετά, βάζουν στο μικροσκόπιο μισθούς, συντάξεις, κοινωνικά και προνοικακά επιδόματα, δαπάνες υγείας, παιδείας, άμυνας, επενδύσεων και το μέγεθος του δημοσίου τομέα. Η εύρεση των μέρων εκτιμάται ότι είναι και δύσκολη και επώδυνη, καθώς αγγίζουν τον πυρήνα του κοινωνικού κράτους, αν και η νέα πολιτική της κυβέρνησης είναι η περικοπή των δαπανών πλέον να γίνεται κάθετα και όχι οριζόντια όπως μέχρι πρόσφατα και είχε ως αποτέλεσμα σήμερα τις περικοπές συντάξεων ακόμα και μικροσυνταξιούχων.

Το οικονομικό επιτελείο αναζητά στις περικοπές δαπανών και στην περιστολή της σπατάλης τα έσοδα που θα είχε από μια γενικευμένη μείωση μισθών ή συντάξεων, κάτι που θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμο, καθώς σύμφωνα με κυβερνητικό στέλεχος που μετείχε στην σύσκεψη, αποτελεί προϋπόθεση για την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου που τοποθετείται χρονικά τον Σεπτέμβριο.

Αναφορικά με τα μέτρα του 2012, αυτό που εκκρεμεί είναι η εφαρμογή μέτρων ύψους 3 δισ. ευρώ που υπάρχουν ήδη στο Μνημόνιο και σε αυτά περιλαμβάνονται τα ειδικά μισθολόγια, για μέρος των οποίων έχουν ήδη προταθεί ισοδύναμα μέτρα. Επίσης περιλαμβάνονται η εξίσωση του φόρου στα καύσιμα, του τέλους επί των ακινήτων καθώς και μικρότερες σε έκταση παρεμβάσεις. Ωστόσο, έχουν ήδη βρεθεί τα ισοδύναμα ώστε να καλυφθεί το ποσό των 3 δισ. ευρώ και εφόσον τα μέτρα εφαρμοστούν δεν θα ληφθούν άλλα εντός του έτους.

Ειδικά για τα ειδικά μισθολόγια, σύμφωνα με κυβερνητικό στέλεχος, έχει ήδη κατατεθεί σχέδιο ισοδύναμων μέτρων από μετάθεση συμβάσεων και περικοπή πληρωμών εξοπλιστικών προγραμμάτων ώστε να μην εφαρμοστεί στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Εξετάζεται επίσης η αύξηση της θητείας από 9 σε 12 μήνες ώστε να περιοριστούν οι ανάγκες για μόνιμους.
Εκτιμάται ότι τα ισοδύναμα έχουν αξία 40 εκατ. ευρώ φέτος και 120 εκατ. ευρώ το 2013. Το ίδιο στέλεχος ανέφερε ότι από το 2009 μέχρι σήμερα οι δαπάνες του υπουργείου έχουν περικοπεί κατά 40%, οι μισθοί κατά 37% και τα εξοπλιστικής δαπάνες κατά 65, προσθέτοντας ότι πρέπει να διατηρήσουμε την επιχειρησιακή ικανότητα της χώρας.
Στη σύσκεψη μετείχαν οι υπουργοί:
• Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας και Αναπληρωτής Υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας
• Εθνικής Άμυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος
• Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης
• Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνης Μανιτάκης
• Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης
• Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος
• Υγείας Ανδρέας Λυκουρέτζος
• Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Αντώνης Ρουπακιώτης
• και ο Υφυπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Νίκος Παναγιωτόπουλος.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. καμπάνακι avatar
    καμπάνακι 12/07/2012 18:32:46

    υπάρχει πολύ θυμός στον κόσμο που ζεί με 700 και 800 ευρω(τόσα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί και όχι μόνο) με 500 ευρώ περικοπές! !,οταν βλέπει να εξισώνονται πετρέλαια θέρμανσης και κίνησης,οι φόροι να θεριεύουν,τα χαρατσια να πέφτουν βροχή και οι μεγαλόμισθοι του ειδικού μισθολογίου ουσιαστικά να μην δέχονται ΑΝΑΛΟΓΙΚΆ ίδια μέτρα,αλλά να ψάχνουν λέει ισοδύναμα!ώστε να την σκαπουλάρουν ,οι υπάλληλοι της βουλής να μην μπαίνουν στον ενιαίο,οι βουλευτές να παίρνουν όσα ο πρωθυπουργός της ισπανίας ,ούτε καν μειώθηκαν σε 200 μην χάσουν τα βιλαέτια τους!
    η ελλάδα είναι χρεωκοπημένη δεν μπορεί να πληρώνει διχίλιαρο καθαρό σε γιατρούς,δικαστές,δεκοτζήδες και δεν συμμαζεύεται

    κάποιες συτνεχνίες έχουν μείνει στο απυρόβλητο..είναι ντροπή

    μητέρα όλων των αρετών η διάκριση,το ξεχάσαμε?

    • Εύα avatar
      Εύα @ καμπάνακι 12/07/2012 18:41:25

      Αν βγάλεις και τις δόσεις των δανείων που παρακρατούνται από μισθούς του Ι.Τ ή του Δ.Τ είναι πολύ λιγότερα τα χρήματα με τα οποία ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ζήσουν χιλιάδες οικογένειες...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ καμπάνακι 12/07/2012 18:52:30

      Στον καιρό του Μνημονίου που μετράμε νεκρούς λόγω οικονομικής ασφυξίας,
      ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ είναι ότι Αληθινά δίνει οξυγόνο στην Ελληνική οικονομία και συνεπώς στους ασφυκτιούντες συμπολιτες μας.
      ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ στον καιρό του Μνημονίου είναι όποιος (εφόσον αντέχει) δίνει οξυγόνο στους συμπολίτες του: δηλαδή πληρώνει τους φόρους που του αναλογούν και είναι συνεπείς στις οικονομικές του υποχρεώσεις,
      δέχεται περικοπές στις αποδοχές του εφόσον είναι υψηλά αμοιβόμενος και ανήκει σε “Ειδικά Μισθολόγια”.
      Άρα, αν θέλουμε να βρούμε Πατριώτες, θα τους ψάξουμε στους μεσαία και χαμηλά αμοιβόμενους μισθωτούς, δημόσιους και ιδιωτικούς υπαλλήλους,. στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, μεσαίους και χαμηλοσυνταξιούχους κτλ.

      Αναρρωτιέμαι, όμως, με την έννοια που έδωσα στον πατριωτισμό, θα βρούμε πολλούς τέτοιους πατριώτες, στα υψηλά μισθολογικά κλιμάκια των ενστόλων ;

    • cummulus avatar
      cummulus @ καμπάνακι 12/07/2012 19:17:23

      Καί πού νά δεῖς τόν θυμό τῶν ἀνέργων πού θά πληρώνουν στούς ἐκπαιδευτικούς 1200 εὐρώ τόν χρόνο, ὥς ἐπίδομα παραμεθορίου, ὅταν δουλεύουν οἱ τελευταῖοι μόλις 20 λεπτά άπό τήν......... Θεσσαλονίκη.
      Εἶναι έπίδομα, που νεκραναστήθηκε. Ἐδώ νά δεῖς θυμό... (μήπως εἶσαι ἐκπαιδευτικός;)

      • panas avatar
        panas @ cummulus 12/07/2012 22:29:05

        Σε ακούει κα κάποιος νεοδιόριστος εκπαιδευτικός (όχι και απαραίτητα νέος…) που είναι στο Καστελόριζο ή σε κάποια απόκρημνη βουνοκορφή με 700 ευρώ τον μήνα πια και περιμένει το επίδομα παραμεθορίου 1200 ευρώ μικτά για να μπορέσει να γυρίσει για λίγο σπίτι του να τον τσουβαλιάζεις με την περίπτωση που ανακάλυψες με κάποιον που είναι 20’ μακριά από την Θεσσαλονίκη και θυμώνει…
        Να καταγγείλεις μόνο την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ περίπτωση.
        Λίγος σεβασμός σε ανθρώπους που μόχθησαν για τον διορισμό τους που δεν τον χρωστούν σε κανέναν ανάξιο βολευτή. Αυτοί καλούνται να πληρώσουν τον λογαριασμό που αφήνουν τα βύσματα λαμόγια και αρκετοί από τα «ειδικά» μισθολόγια.
        Σεβασμός και στους μάχιμους ιπτάμενους, στους μάχιμους αστυνομικούς και σε όλους αυτούς που πληρώνονται από το δημόσιο, δεν είναι πελάτες κομμάτων και απλά προσπαθούν για το καλύτερο στην δουλειά τους!!

    • Μεγαλομισθος του ιδικου μισθολογιου. avatar
      Μεγαλομισθος του ιδικου μισθολογιου. @ καμπάνακι 12/07/2012 19:30:36

      830 euro καταδικασμενος στο εδω και εκει με ενοικια απο 250 euro

      830- 250=580

      για φαγιτο βενζινη ρευμα και τον χειμωνα πετρελαιο για να ζεστάνω ενα σπιτι στους -20 κα στους -10 για 3 τουλαχιστον μηνες

      α και να μην ξεχάσω 116 ωρες υπερωριες που δεν πληρωνομαι τον μηνα
      σορρυ αλλα χεζομαι στο τάλιρο

      πρεπει να μ κοψουν αλλο 12% για να μην αγοράζω καφε βουτιρα λαδια γιατι κανουν κακο στην υγεια.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ καμπάνακι 12/07/2012 20:53:33

      Μακάρι να πλήρωνε μόνο 2χιλίαρο. Οσο θα έπρεπε να είναι το ΜΑΞ των ΜΑΞ που αξίζει να παίρνει ο πιο υψηλόβαθμος των Ειδικών μισθολογίων βάσει των άθλιων προσφερόμενων υπηρεσιών. Γιατί υπηρεσίες σ' εμάς προσφέρουν τα κωθώνια, δεν κάνουν κάτι άλλο. Και ο καθένας μας εκτιμά εύκολα το πόσο αξίζουν -ή δεν αξίζουν- να παίρνουν.

      Μακάρι λοιπόν να έπαιρναν οι δικαστικοί, γραμματείς και φαρισαίοι έως 2 χιλιάρικα. Δυστυχώς φίλε στο τριχιλιαρο και βάλε είναι, μιλάμε για απόλυτο καθισιό και ξύσιμο και αν είναι γυναίκες και κάνουν και 2 κολλητά παιδιά ξεχνάνε για 2-3 χρόνια κατά που πέφτει το γραφείο τους. Αλλά το 3χιλίαρο, 3χιλίαρο.

      Τα 3 δις που ψάχνει ο στουρνάρας, εύκολα, πανεύκολα θα τα έβρισκε, αν έθετε απαρέγκλιτα όρο 1,500 ευρώ στα κοπρόσκυλα. Και σ' όποιον αρέσει. Στους άλλους, χωριό, τσάπα, πατάτα και ελιά. Κοινώς, τον πούλο.

      Και θα πει κάποιος, το κουραστικό πλέον 'μα θα προστεθούν στους ανέργους'. Και είχα μια σκασίλα, μα μια σκασίλα. Θα πληρώνω φόρους -έχω ή δεν έχω δουλειά- για να πληρώνουν τους κοπρίτες και θα τους λυπηθώ αν μείνουν χωρίς δουλειά. Κι αν μείνουν άνεργοι, ευκαιρία να δουλέψουν για πρώτη φορά στη ζωή τους, ποτέ δεν είναι αργά να μάθεις μια τέχη. Αλλά δεν πρέπει να ακουμπάμε τα κανακεμένα.

      Αντώνη Σαμαρά, μην ακουμπήσεις ποτέ τα κοπρόσκυλα, τα πονάνε και τα δουλεύουν τα λεφτά τους.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ καμπάνακι 13/07/2012 00:45:03

      Αυτό που λες για τους βουλευτες τώρα πια δεν ισχύει. Καθαρά πέρνουν γύρω στις 5000

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/07/2012 00:46:43

        παίρνουν

    • tabachaniotika avatar
      tabachaniotika @ καμπάνακι 13/07/2012 09:01:23

      ..κε ή κα "καμπανακι" μην τα εξισώνεις όλα σύμφωνα με τα δικα σου δεδομένα .
      Ενας επιμελητης του ΕΣΥ στην Γ΄ζώνη έχει ηδη υποστεί από την αρχή της κρίσης 50% περικοπές απολαβών. Του ζητούν 11 (έντεκα) ..καλά ακουσες εφημερίες τον μήνα , και συνολικά οι απολαβές του δεν ξεπερνούν τα 2000 Ε. Πόσες ημέρες τον μήνα δουλευουν οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάληλλοι ; και τι κάνουν ; όποια παράληψη και αν κάνουν κανείς δεν τους ζητά τον λόγο ! είναι οι κυρίαρχοι λόω ..γραφειοκρατίας ,ο κακομοίρης όμως ο γιατρός του νησιού με το παραμικρό στα δικαστήρια !! άσε που το καλοκαίρι δεν έχει άδεια επειδή εσύ και οι άλλοι θα πάτε για διακοπές στο νησί και πρέπει να σας προσέχει!! Φτάνει πιά "καμπανάκι "

  2. Βασίλης avatar
    Βασίλης 12/07/2012 18:46:44

    Υπάρχει πλήρης σύγχυση εννοιών τον τελευταίο καιρό. Πλέον, η λέξη "αναδιαπραγμάτευση" δε σημαίνει καμμία άρση κανενός επαχθούς μέτρου. Σημαίνει αναζήτηση επιμήκυνσης, επιβολή των μέτρων σε βάθος τριών ετών αντί ενός. Το οποίο με τη σειρά του προϋποθέτει, πέρα από την έγκριση της Τρόικα, επιπλέον χρηματοδότηση της χώρας και επιπλέον μέτρα. Αυτό το μήνυμα επιχειρούνταν να περάσει στον κόσμο όταν προεκλογικά αυτός άκουγε τη συγκεκριμένη λέξη; Να μείνουν όλα τα μέτρα που είχαν παρθεί ως έχουν, να επιβληθούν κανονικά όσο προέβλεπε το δεύτερο Μνημόνιο αλλά να υπάρξει μια παράταση με επιπλέον μέτρα;

    Όχι. Στον κόσμο επιχειρήθηκε να περάσει το μήνυμα πως θα γίνει μη μονομερής προσπάθεια οικονομικής ελάφρυνσής του. Η σημερινή κατάσταση όπως προδιαγράφεται, λυπάμαι, αλλά δεν έχει καμμία σχέση με τις προεκλογικές εξαγγελίες. Το μόνο που έχει απομείνει είναι η ίδια λέξη, με σαφέστατα αλλοιωμένο νόημα. Πρόκειται για ξεκάθαρη υφαρπαγή ψήφου των πολιτών από την κυβέρνηση και για μια προσπάθεια εξαπάτησής τους παίζοντας με τις λέξεις.

    • giannis avatar
      giannis @ Βασίλης 12/07/2012 20:55:54

      Φίλε μου θα σου συνιστούσα στις επόμενες εκλογές να ψηφίσεις τσίπρα ως καλύτερο διαπραγματευτή, στη συνέχεια και αφού απογοητευτείς και από αυτόν συνεχίζεις με καμμένο και ολίγον από χρυσή αυγή. Οταν απογοητευθείς από την διαπραγμάτευση και αυτών συνεχίζεις με λίγο από κκε και μέρος από ανταρσία.
      Με λίγα λόγια κάνε υπομονή ίσως με χρόνια και καιρούς θα βρεθεί και ο διαπραγματευτής αυτός που θα σε ικανοποιήσει.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ giannis 12/07/2012 22:19:32

        Ε, μετά μπορεί να αποταθεί σε πιο καλτ μορφές, οικολόγους, βασιλικούς, νεοφιλελευθερογκέυ κλπ.

      • Βασίλης avatar
        Βασίλης @ giannis 12/07/2012 22:51:26

        Ίσως θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε που διαπράττω το συλλογιστικό σφάλμα όσον αφορά τις έννοιες της διαπραγμάτευσης προεκλογικά μιας και φαίνεστε να διαφωνείτε με την εκτίμησή μου. Σας επαναλαμβάνω λοιπόν: υποστηρίζω πως η λέξη "επαναδιαπραγμάτευση" προεκλογικά - ιδιαίτερα πριν τις εκλογές της 17ης Ιουνίου - έγινε πρσπάθεια να περάσει ως μια μη μονομερής μεν, αλλά ριζική και άμεση αίτησης αλλαγής των δυσχερέστατων οικονομικών δυσκολιών των Ελλήνων δε.

        Αντ'αυτού η τωρινή έννοια της ίδιας λέξης φαίνεται να καλύπτει μόνο την περίπτωση αιτήματος γα χρονική επιμήκυνση των νέων μέτρων 11,5 δις που θα παρθούν για το διάστημα 2013 - 2016, ενώ καμμία συζήτηση δεν γίνεται για ανακούφιση από τις συνέπειες των ήδη παρθέντων μέτρων των τελευταίων 2,5 ετών. Θεωρώ πως οι δύο πραγματικότητες υπ'αυτήν την έννοια είναι παντελώς αναντίστοιχες.

        Σας παρακαλώ να μου πείτε το λάθος στο συλλογισμό μου. Θα σας ήμουν ειλικρινά ευγνώμων εάν με βοηθούσατε να διορθώσω μια ενδεχόμενη λανθασμένη αντίληψη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

        • giannis avatar
          giannis @ Βασίλης 12/07/2012 23:10:33

          Αγαπητέ μου να σε πληροφορήσω ότι μετεκλογικά τα αντιπολιτευόμενα κόμματα και προεκλογικά όλα τα κόμματα λένε ότι τους κατέβει με στόχο να κατακτήσουν οπαδούς και ψήφους.
          Ο καθείς λοιπόν εξ ημών έχοντας ως δεδομένη την ανωτέρω παραδοχή πρέπει να ζυγιάζει αυτά που ακούει από το οποιοδήποτε κόμμα και να κρίνει αναλόγως.
          Εαν λοιπόν εσύ λάμβανες υπόψιν σου αυτή την παραδοχή δεν θα είχες τόσο και συγγνώμη για την έκφραση, ανόητες απορίες για την ικανότητα η μη των εκάστοτε διαπραγματευτών.

          • Βασίλης avatar
            Βασίλης @ giannis 13/07/2012 00:14:09

            Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σας, αν και τις είχα ήδη υπ'όψιν. Το αρχικό μου σχόλιο δεν είχε να κάνει τόσο με αμφιβολία περί του σκεπτικού μου, όσο με την καταγραφή του να ξέρουμε τι μας γίνεται. Σας διαβεβαιώ πάντως πως οι ορθές παρατηρήσεις σας όσον αφορά την πραγματικότητα του πολιτικού λόγου στη χώρα μας σε λίγα χρόνια θα πάψουν να έχουν ισχύ. Η γενιά των σημερινών 35αρηδων και κάτω, η δική μου γενιά, η πιο μορφωμένη και έξυπνη από όλες τις αντίστοιχες που υπήρξαν ποτέ θα φροντίσει να στέλνει εκεί που τους αξίζει όσους αφήνουν τις υποσχέσεις τους ακάλυπτες.

  3. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 12/07/2012 19:16:19

    Το ΠΑΣΟΚ είναι αυτό που έλεγε για ΜΟΝΟ 6 μέτρα, ένα από τα οποία ήταν μια επιμήκυνση (λες και η έντοκη επιμήκυνση "σώζει την κατάσταση")

    Τα υπόλοιπα 5 μέτρα του ΠΑΣΟΚ, πότε θα υλοποιηθούν?

  4. κύριος Χ avatar
    κύριος Χ 12/07/2012 19:20:50

    Η νέα κυβέρνηση δεν ξεκίνησε καλά. Καθόλου καλά.
    Δύο πράγματα θα πω, αν δεν γίνουν σύντομα, το παραμυθάκι νέο ξεκίνημα και επαναδιαπραγμάτευση θα τελειώσει στους επόμενους 3-4 μήνες και η ΝΔ θα εξαφανίστει από τον πολιτικό χάρτη με κλωτσιές. Όλα τα άλλα είναι επικοινωνιακά παιχνιδάκια και στην ουσία δίνουν μια μικρή παράταση στην έκρηξη.
    1. Άμεση, αμεσότατη κάθαρση πραγματική όλων όσων έκλεψαν δημόσιο χρήμα. Αν δεν 'χυθεί΄αίμα σε αυτόν τομέα τελείωσε η κυβέρνηση, λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης.
    2. Αυτές τις βλακείες περί ισοδύναμων για να γλιτώσουμε τα καημένα τα παιδιά μας στο Δημόσιο θα είναι η ταφόπλακα της κυβέρνησης. Δλδ όλη η έννοια της επαναδιαπραγμάτευσης είναι πως θα περισώσουμε ότι μπορούμε για τα καλόπαιδα του Δημόσιου τομέα με τις μόνιμες θέσεις εργασίας? Πως θα πάρουν έστω το χιλιάρικο αντί για για τα 4 οι υπάλληλοι της Βουλής? Τα ψέματα τελείωσαν κύριοι. Αν δεν μπει χέρι στο Δημόσιο, τελειώσαμε ως χώρα. Ισοδύναμο για να μην αυξηθεί το πετρέλαιο θέρμανσης δεν σκεφτήκαμε ε? Ε ρε κλωτσιές που θα πέσουν τέλη Οκτωβρίου.
    Πλήρης απογοήτευση.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ κύριος Χ 12/07/2012 23:24:19

      Δεν σας φταίει κανείς για την επιλεκτικά ελλιπή ενημέρωση σας κύριε Χ. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο άρθρο του antinews αλλά γενικότερα. Για το επίδομα θέρμανσης, το οποίο θα δοθεί βάσει ισοδύναμου που θα βρεθεί και με κριτήρια που έχουν σχεδόν οριστικοποιηθεί δεν ακούσατε τίποτα; Στα ειδικά μισθολόγια περιλαμβάνονται και τα σώματα ασφαλείας αγαπητέ...δεν αρκεί να φωνάζουμε για την αύξηση της εγκληματικότητας, να σκεφτόμαστε πως είναι δυνατόν να επιτευχθεί και η πάταξή της όταν ο αστυνομικός καλείτε να παίξει το κεφάλι του με τον κάθε λογής ένοπλο κακοποιό παίρνοντας μισθό πείνας ή πως θα διατηρηθεί το αξιόμαχο των ενόπλων δυνάμεων, όταν ο ιπτάμενος που αναχαιτίζει τουρκικά στο αιγαίο παίρνει κι αυτός μισθό πείνας. Και δεν ακούσατε τίποτα ότι τελικά δεν θα δοθεί το περίφημο και σκανδαλώδες επίδομα στους υπαλλήλους της βουλής; Έλεος με το τσουβάλιασμα και τις συνήθεις κατηγορίες "περί δικών μας παιδιών"!

      • κύριος Χ avatar
        κύριος Χ @ GreekInLux 13/07/2012 00:52:50

        Αλήθεια ε? Για αναφέρατέ μας παρακαλώ τα κριτήρια με τα οποία θα δωθεί για να πεθάνουμε στα γέλια. Δηλαδή ας πούμε θα δωθεί σε όλους τους κατοίκους των ακριτικών Νομών της Β. Ελλάδας (Φλώρινα κτλ)? Και για πέστε μας το ποσό που θα καλύπτει το επίδομα να ολοκληρωθεί το ανέκδοτο? Πάντως με φήμες αγαπητέ δεν στέκεται η απάντησή σου, αν και όταν ανακοινωθεί τπτ και αν εγκριθούν τα ισοδύναμα, που πολύ σίγουρο έχετε οτι θα τα δεχτούν, τα ξαναλέμε.
        Και τι σαν περιλαμβάνονται τα σώματα ασφαλείας? Δηλαδή αν δεν του κόψουν ή του δώσουν 200 ευρώ παραπάνω θα είναι πιο καλός στην αντιμετώπιση του εγκλήματος. Στην τελική αγαπητέ ο κάθε δημόσιος υπάλληλος έχει και θα έχει δουλειά στον διηνεκές. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό στη σημερινή ελληνική κοινωνία? Και αν θες βγάλτους αυτούς από τα 'δικά μας παιδιά', υπάρχουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες να ασχοληθείς. Το επίδομα ναι όντως το πήραν πίσω μετά το σάλο που δημιουργήθηκε, αν δεν γινόταν φασαρία θα είχε περάσει μια χαρά. Νομίζω κάποιος κ. Βύρωνας Πολύδωρας προερχόμενος εκ Ν.Δημοκρατίας κατάφερε τη 'συμφωνία' ε? Τότε δεν είδα να λέει κανείς τίποτε ή να ακούγεται ότι εμείς όταν βγούμε δεν θα ισχύσει αυτό. Εκτός αν δεν παίρνει χαμπάρι το κομμα τι αποφάσεις παίρνονται. Και μη με κάνεις να ανοίξω το στόμα μου για τους υπαλλήλους της Βουλής σε τέτοια εποχή, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν κάνει όργια εκεί μέσα.
        Με λίγα λόγια ΕΑΝ ξαναλέω δεν μπει χοντρό χέρι στο Δημόσιο η χώρα και η κυβέρνηση τελειώνουν σε λίγους μήνες. Όποιος δεν το βλέπει είναι ηλίθιος. Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο δεν μπορείς να τα έχεις.
        Ισοδύναμο για τα φάρμακα των καρκινοπαθών βρέθηκε?? Μπα ε? Τα ειδικά μισθολόγια είναι πιο σημαντικά φαίνεται.
        Η άγνοιά σου για το τι γίνεται 'εξω από το Δημόσιο είναιθ ογκώδης.

  5. ENG avatar
    ENG 12/07/2012 19:33:48

    Οσο δεν παυνουν αυτα που απαιτουν δεν τιθεται θεμα αναδιαπραγματευσης
    Αλλ για αναδιαπραγματευση μιλαμε !!!! Θα τα παρουν ολα τσαμπα , δηλαδη
    το φυσικο πλουτο και μετα αφου τελειωσουν και τα τελευταια διφραγκα στο
    καθε ελληνα φορολουγεμονο πολιτη , θα μας πουν εξω τωρα απο την παραγκα!!

    Εδω μια ΙΣΠΑΝΙΑ με τεραστια οικονομια και επνδυσεις υγιεις στο εξωτερικο
    την βαλανε και αυτη στο παιχνιδακι !!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ENG 12/07/2012 20:21:44

      Αφού μόνος σου το λες! Μιας που μπήκε η Ισπανία σε μνημόνιο αλά Ελλάδα, το ευρώ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Σβήνει σταθερά και γρήγορα. Το φθινόπωρο ίσως να έχει πεθάνει για πάντα ως νόμισμα. Άρα; Μάταια φωνάζουμε για δανειακές και μνημόνια. Θα πάρουν οι Γερμανοί τα 3 μουουουουουου....

  6. Θάνος Κηφισιά avatar
    Θάνος Κηφισιά 12/07/2012 19:57:53

    "Εξετάζεται επίσης η αύξηση της θητείας από 9 σε 12 μήνες ώστε να περιοριστούν οι ανάγκες για μόνιμους."
    Καλά κάποιοι έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν!
    Όταν αυξάνεις τον αριθμό των κληρωτών αυξάνονται και τα έξοδα του Υπουργείου Άμυνας και ας είναι ο "μισθός" τους 8,5 ευρώ.
    Ο φαντάρος έχει έξοδα σίτισης, οπλισμού, ανάρτησης, ρουχισμού, εκπαίδευσης και μετακίνησης.
    Αυτό δεν λέγεται ισοδύναμο,αλλά προσαύξηση της δημόσιας δαπάνης.
    Θα ήθελα να ξέρω ποιοι κάνουν αυτούς τους λογιστικούς υπολογισμούς.
    Greek statistics...
    Παράλληλα θα ήθελα πολύ να δω τον Κουβέλη να ανακοινώνει αύξηση της θητείας στην αριστερή νεολαία του.
    Σε αυτή τη χώρα τα έχουμε δει άλλωστε όλα!

  7. Βασίλης avatar
    Βασίλης 12/07/2012 20:30:05

    Η αύξηση της θητείας γίνεται καθαρά αποκλειστικά και μόνο για συγκράτηση των στατιστικών της ανεργίας. Όταν κάποιος υπηρετεί τη θητεία του δεν προσμετράται στον αριθμό των ανέργων. Η μείωση της ανάγκης πρόσληψης επαγγελματιών οπλιτών αποτελεί πρόσχημα.

    Υ.Γ. Όποιος έχει υπηρετήσει σχετικά πρόσφατα στον ελληνικό στρατό σαν κληρωτός γνωρίζει πως ένα μεγάλο μέρος των ΕΠ.ΟΠ. χρημοποιούν τους κληρωτούς προκειμένου να κάνουν τη δουλειά για την οποία πληρώνονται, παρασιτούν δηλαδή (με τη μερική ή πλήρη ανοχή που φθάνει και ξεπερνάει τα όρια της υποστήριξης από τους διοικητές και τα υπόλοιπα στελέχη βεβαίως - βεβαίως).

    • Θάνος Κηφισιά avatar
      Θάνος Κηφισιά @ Βασίλης 12/07/2012 20:33:40

      Να και κάτι που δεν σκέφτηκα...
      Έχεις δίκιο Βασίλη.
      Οι άνθρωποι δεν έχουν το Θεό τους...

  8. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 12/07/2012 20:43:16

    Ωραία τα λες...

    Τράβα λοιπόν να πάρεις 2500 ευρώ μισθό και πτητικό επίδομα, επειδή δουλεύεις σε μια μονάδα που σε έχει σε δίλεπτο readiness, οδηγώντας ένα μηχάνημα 60 εκ δολαρίων, με το οποίο πετάς για να αναχαιτίζεις καθημερινά εχθρικό εισβολέα, να έχεις γκριζάρει από τα τριάντα σου, να σε κλαίει κάθε βράδυ η γυναίκα σου γιατί δεν ξέρει αν θα σε ξαναδεί ή θα της φέρουν μόνο το κράνος σου για ενθύμιο, να μην γνωρίζεις αργίες, ξεκούραση, οικογένεια, χαλάρωση και άλλα τέτοια, και μετά έλα πες τις μπαρούφες σου για τους υψηλόμισθους ένστολους.

    Σου βάζω στοίχημα ότι θα έμενες με τα 800 ευρουδάκια των πατριωτών χαμηλά αμοιβόμενων και δεν θα κουβέντιαζες καν να μπεις και εσύ στο κλαμπ των υφηλόβαθμων μισθολογικά ενστόλων.

    Και μη μου πεις ότι είναι επιλογή τους.

    Γιατί και σένα η επιλογή σου είναι να γκρινιάζεις και να μη μπορείς να διαχωρίσεις τι είναι σημαντικό και τι όχι, τί αποτελεί σπατάλη και τι ανάγκη προς την πατρίδα και τα στελέχη που την υπηρετούν.

    Μη γενικεύεις λοιπόν στους ένστολους.

    Για τις στρατηγάρες και τους μάχιμους των γραφείων, εκεί μαζί σου, θα το κουβέντιαζα.

    • Δημητριος avatar
      Δημητριος @ Ιεροφάντης 12/07/2012 21:35:06

      Δηλαδη αν παιρνεις 2500 αντι για 1500 αναχαιτιζεις πιο "ανετα" ?

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Δημητριος 12/07/2012 21:38:55

        Φίλε μου, δεν έχεις πάρει χαμπάρι τίποτα...

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Δημητριος 12/07/2012 22:15:39

        Ένας χαμηλόβαθμος Ιπτάμενος (πχ Σμηναγός) παίρνει 24,000 ευρώ το χρόνο σαν μισθό , άλλες 22,000 ευρώ το χρόνο πτητικό επίδομα και προσθέστε Φύλλα πορείας για τις μετασταθμεύσεις ή άλλες μετακινήσεις για υπηρεσιακούς λόγους , κάποιοι ΦΠ εξωτερικού και ένα επίδομα 145Ε (που το παίρνουν όλοι). Χοντρικά μαζεύει καθαρά ένα 50 χήνες το χρόνο. Κατά την προσωπική μου γνώμη το αξίζουν και λίγα παίρνουν όταν ένας αγράμματος κηφήνας στα ΕΛΠΕ χτυπάει 80-100 χηνάρια έτσι για πλάκα.

        Επίσης πρέπει τα ειδικά μισθολόγια που είναι υψηλότερα των ΔΥ, να μειωθούν κατά το ίδιο ποσοστό που μειώθηκαν οι αποδοχές των υπολοίπων λόγω ενιαίου.

        • καμπάνακι avatar
          καμπάνακι @ Περικλής 13/07/2012 00:30:04

          μια χούφτα είναι αυτοί που πρέπει να αμοίβονται υψηλα...όσοι πετάνε με τα αεροπλάνα μας,η ομάδα διας κάποιες ειδικές υπηρεσίες σε αστυνομία στρατό κλπ...οι υπόλοιποι?

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Δημητριος 12/07/2012 22:18:09

        Ναι, πετάς πιο άνετα, γιατί ξέρεις ότι η γυναίκα σου μάλλον δε θα χρειαστεί να ζητιανέψει για το φέρετρό σου.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Δημητριος 13/07/2012 01:04:09

        ναι

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Ιεροφάντης 12/07/2012 21:38:53

      Σε πρόλαβα Ιεροφάντη,
      σε προηγούμενο σχόλιο (http://www.antinews.gr/2012/07/12/170397/#more-170397) που έστειλα,
      είχα γράψει ότι οι ιπτάμενοι, είναι αυτοί που σίγουρα δικαιούνται τα επιδόματα επικινδυνότητας ή όπως αλλιώς τα λένε, γιατί είναι οι μόνοι στρατιωτικοί που σε καιρό ειρήνης θρηνούν θύματα και αυτό δυστυχώς το ξέρω :
      "Και επιτέλους πια με αυτά τα ειδικά μισθολόγια των ενστόλων, η υπομονή μας εξαντλείται ! Ειδικά με όσους ΔΕΝ είναι μάχιμοι, ιπτάμενοι ή σε αποστολές ΝΑΤΟ κτλ, και δεν προσφέρουν τίποτε παραπάνω από διεκπεραιωτικές γραφειοκρατικές υπηρεσίες."
      Συμφωνούμε 100%.

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ roadrunner 12/07/2012 22:21:18

        Οκ, δεκτό. Με συγχωρείς για το επιθετικό ύφος μου. Το παθαίνω καμιά φορά. Έχω ευαισθησία στο θέμα....

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Ιεροφάντης 12/07/2012 22:42:13

          Δεν πειράζει και εγώ έχω ευαισθησία στο θέμα. Υπάρχουν στο φιλικό μου περίγυρο δυο περιπτώσεις ιπτάμενων που χάθηκαν μετά από πτώση.. ο ένας σύζυγος φίλης άφησε τρία ορφανά κοριτσάκια. Ο άλλος παλιός συμμαθητής , δεν πρόλαβε να γνωρίσει το αγέννητο παιδί του καν.
          Αυτά τα οικογενειακά δράματα δεν πληρώνονται με κανένα μισθό , ούτε και το ρίσκο που παίρνει κάθε φορά ο ιπτάμενος.
          Και επαυξημένα επιδόματα στους ιπτάμενους αλλά και επαυξημένα κονδύλια για την καλή συντήρηση των αεροσκαφών .

  9. dimitris avatar
    dimitris 12/07/2012 21:36:50

    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΑΝ Ο ΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΜΙΣΘΟΙ
    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟΜΙΣΙ ΕΤΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΣ ΔΙΑΡΘΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΝΤΙ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΜΙΣΘΩΝ
    ΗΓΕΤΗ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΣΤΟ ΛΑΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΟΧΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ
    ΟΛΟΙ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΚΟΠΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ 960 ΕΥΡΩ
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ
    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΑ

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ dimitris 12/07/2012 22:40:22

      Όταν στο 80% των ΔΥ που ήταν οι χαμηλόμισθοι (Δάσκαλοι, Καθηγητές, Νοσηλευτικό προσωπικό , Δήμους κλπ) κάνεις περικοπές με το ενιαίο 30-60% μείωση αποδοχών και ΑΦΗΝΕΙΣ τα ειδικά μισθολόγια που είναι 2πλάσιοι έως 4πλάσιοι μισθοί σε σχέση με τους πρώτους (Στρατιωτικοί , Λιμενικοί, Αστυνομικοί , Γιατροί , Πανεπιστημιακοί , ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ κλπ) με το σκεπτικό ότι θα γίνουν στη συνέχεια , το προσδιορίζεις σε μικρή μείωση (12%) και έρχεσαι τώρα και λες όχι θα βρώ ισοδύναμα μέτρα για να μην τους κάνω την μείωση , τι θα πουν οι πρωτοι;
      Ότι είναι τα κορόϊδα;
      Τι πρέπει να κάνουν;
      ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ;
      Ή καλίτερα στις επόμενες εκλογές (σε μερικούς μήνες ίσως) ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΑΖΑ;

      ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;

  10. ARIS VER avatar
    ARIS VER 12/07/2012 21:53:28

    '' Ωστόσο, έχουν ήδη βρεθεί τα ισοδύναμα ώστε να καλυφθεί το ποσό των 3 δισ. ευρώ και εφόσον τα μέτρα εφαρμοστούν δεν θα ληφθούν άλλα εντός του έτους.''
    χα χα χα !!!! Τζάμπα τα πανηγύρια. Η ουσία βρίσκεται στο ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ!!! Ε, για τους επόμενους 5 μήνες, ίσως να μην παρθούν νέα μέτρα. Στους 6 μήνες όμως, θα βρισκόμαστε ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΤΟΥΤΟΥ. Ωραίο το τρικάκι.

  11. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/07/2012 22:25:47

    Μάλιστα. Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα δηλαδή είστε μερικοί εδώ μέσα. Κοινωνία πάντως που δε χαίρεται όταν σώζονται οι αποδοχές του δασκάλου, του γιατρού και του ένστολου δεν της φταίνε ούτε Τρόικες ούτε κρίση που πάει κατά διαόλου. Αποδεικνύουν μερικοί τον άκρατο εαυτουλισμό που επικρατεί στη χώρα...

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ TopGunZ 12/07/2012 23:05:13

      σωστότατος!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ TopGunZ 12/07/2012 23:07:29

      O μέσος Έλληνας μπούφος έχει πειστεί από την πασοκική προπαγάνδα που λέει ότι "η λύση οταν πεινάς είναι να πεινάσει και ο γείτονας"

      πάρα πολλοί φίλοι μου και συνάδελφοι μηχανικοί αλλά και σε άλλα επαγγέλματα στον Ιδιωτικό τομέα αντί να ΕΥΧΟΝΤΑΙ να αυξηθούν οι μισθοί , να μειθωθούν οι άνεργοι κλπ κλπ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ να καταστραφούν και άλλοι Έλληνες ... λες και έτσι θα αυξηθεί η δική τους (μας) δουλειά !!!

      ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να κατανοήσουν πολλοί ότι η ελεύθερη αγορά ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ κάθε φορά που μειώνονται οι συντάξεις , οι μισθοί , που αυξάνονται οι φόροι και μειώνεται το αφορολόγητο

      έχει επικρατήσει η ΗΛΙΘΙΑ άποψη ότι το μνημόνιο και καλά βοηθάει την ελέυθερη αγορά ... ενώ στην αλήθεια αυτό που κάνει επί 2,5 χρόνια το πασόκ και εσχάτως και η ΝΔ είναι η ΠΛΗΡΗΣ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της Ελληνικής οικονομίας ...

      πιο ΑΝΤΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ σύτημα από το μνημόνιο δεν έχει εφαρμοστεί ξανά ... εκμηδενίζει την ιδιωτική πρωτοβουλία απαγορέυει (επί της ουσίας) το επιγχηρείν και ουσιαστικά επιβάλλει στον κάθε ένα (θέλει δε θέλει) ή να είναι άεργος ή να πάει να γίνει υπάλληλος των 200 ευρώ !!!

      και αυτό το οικονομικό μοντέλο πλέον το εφαρμόζει ΔΕΞΙΟ κόμμα ... και μετά απορούν "που πήγαν οι δεξιοί" και γιατί δεν στηρίζουν τη ΝΔ ???

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ EVANGELOS 12/07/2012 23:56:44

        Γιατί σου κάνει εντύπωση που πάμε σε πλήρη σοβιετικοποίηση, όπως λες; Τώρα κατάλαβες ότι ο νεοφιλελευθερισμός και ο κομμουνισμός πρεσβεύουν την ίδια κτηνωδία και την ίδια εξαθλίωση για τις μάζες; Το μόνο που αλλάζει είναι η... νομενκλατούρα που νέμεται τα κέρδη!

    • panos avatar
      panos @ TopGunZ 12/07/2012 23:22:11

      Ο πατερας μου με 35 χρονια ΤΕΒΕ παιρνει 550 ευρω συνταξη και στις ΔΕΚΟ αστυνομιες κ.λ.π. παιρνουν 2 χιλιαρικακια συν εφαπαξ επιδοματα παιδιων κ.λ.π. Να μη ξεχασω κατι εθελουσιες με τρελα λεφτα οπως ΟΤΕ εθν.ασφαλιστικη(γνωστος μου πηρε πριν 3 χρονια 260.οοο ευρω αν ειναι δυνατον. Επισης στα σωματα ασφαλειας παιρνουν συνταξη στα 45 με 47 ετων οτνα τα κοροιδα βγαινουν στα 62-65 με 500 ευρω. Και μετα μας φταιει η μερκελ ο σοιμπλε η λαγκαρτ, μαλλον ειμαστε ενα απεραντο μπ......λο οπου η εκαστοτε κυβερνηση κοιταει μονο τα πελατακια του δημοσιου τομεα με πρωτο διδαξαντα τον Α.Παπανδρεου που ταιζε με δανεικα το δημοσιο και κατεστρεφε την ιδιωτικη οικονομια. Οποτε φιλε top gyn ειμαστε ενα απεραντο φρενοκομειο που ελεγε ο αειμνηστος Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ panos 13/07/2012 00:00:55

        Α, ναι; Ξέρεις πολλούς στις "αστυνομίες" που παίρνουν 2 χιλιαρικάκια; Γιατί τόσα, νομίζω ότι μόνο οι στρατηγοί των "αστυνομιών" παίρνουν.

        Να δώσουμε λοιπόν και στον αστυνομικό 550 ευρώ, για να ικανοποιηθείς. Αλλά όταν μπουκάρει στο σπίτι σου ο νταβραντισμένος λάθρο και βιάσει την κόρη σου, μην παραπονεθείς αν τηλεφωνήσεις στο "100" και ο αστυνομικός σού το κλείσει κατάμουτρα για να ξύσει τα (...) του.

        • panos avatar
          panos @ Αυριανιστής 13/07/2012 00:20:42

          Αναφερομαι στους συνταξιουχους που απο τα 47 ειναι στο αραλικη με δευτερη ανασφαλιστη δουλεια(....συμβαλουν στην ανεργια ) με πανωπροικια για καθε τεκνο απο το δημοσιο, με εφαπαξ (ελληνικο επιτευγμα) α....συγνωμη στα 40 τοσα παιρνουν συνταξη γιατι ηταν στα βαρεα και στα ανθυγιεινα.......

        • scopa avatar
          scopa @ Αυριανιστής 14/07/2012 02:30:38

          φιλε μου εχει δικιο ο πανος.γιατι οι.αστυνομικοι να παιρνουν περισσοτερα απο τους αλλου.καταρζην τις περισσοτερες φορες ειναι αναποτελεσματικοτατοι.κ το παιζουν κ εξουσια οι αχαιρευτοι...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ panos 13/07/2012 00:16:19

        Οπως τα λες, εφ άπαξ 200 χιλιάρικα και βάλε, σύνταξη 2.500 χιλ, ετών βαριά βαριά 50. Και ολη μέρα καφενείο στο οποίο κλαίγεται, ο κωμικός κλαψιάρης έλληνας, για τη ρημάδα την κοινωνία.

        Και θα τους λυπηθώ αν τους σκίσουν. Ρε πλάκα κάνετε ? Μαμιέμαι να πληρώνω φόρους για τα κωθώνια και θα κάτσω να το ευχαριστιέμαι κιόλας ?

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Βούρδουλας 13/07/2012 00:49:43

          Μόνο που αυτά τα "κωθώνια" -οι πρώην αστυνομικοί ντε-, πριν πάρουν σύνταξη, προστάτευαν τη ζωή και την περιουσία κάποιων αχάριστων. Πολύ αχάριστων όμως.

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Αυριανιστής 13/07/2012 08:40:02

            Σου απάντησε ο πάνος πιο πάνω. Εννοείς εδώ και χρόνια να μην καταλαβαίνεις για ποιους και τι μιλάμε. Μάλλον το κάνεις σκοπίμως διαφορετικά θα πρέπει να αρχίσω να αμφιβάλλω για την ικανότητά σου να αντιληφθείς τα αυτονόητα και δεν το θέλω.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ TopGunZ 12/07/2012 23:50:29

      Έτσι ακριβώς, TopGunZ.

      Χθες σε κάποια άλλη ανάρτηση, κάποιος σχολιαστής έγραψε ότι τελικά η λύση για να ικανοποιηθεί ο νεοελληναράς του βολέματος -αυτό το παγκόσμιο αρχέτυπο κοινωνικού αυτοματιστή- είναι να μείνουμε ΟΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ.

      Μόνο που, τότε, να δω σε ποιον γιατρό θα τρέξουν με το πρώτο βηχαλάκι, όπως συνήθιζαν μέχρι τώρα.

      Γνωρίζεις ότι έχουμε φτάσει στο σημείο της έσχατης ξεφτίλας, τα δημόσια μαιευτήρια να μετατρέπουν σε... πολλαπλών χρήσεων τις θηλές των ατομικών συσκευασιών γάλακτος που δίνουν στα νεογέννητα, ανακυκλώνοντας και επαν"αποστειρώνοντάς" τις σε αυτοσχέδιες κατσαρόλες; Τις ίδιες ακριβώς θηλές που, μέχρι πριν από 3 χρόνια, τα ίδια μαιευτήρια έδιναν σε σφραγισμένη συσκευασία, αυστηρά μιας χρήσης!

      Εκεί μας έχουν φτάσει τα κατοχικά μνημόνια και ο γενοκτονικός "εξορθολογισμός δαπανών" που επιβάλλουν οι ευρωναζί. Και σε κάποιους κοινωνικούς αυτοματιστές φταίνε κατά τα άλλα "οι υψηλόμισθοι γιατροί"...

    • ApoTel avatar
      ApoTel @ TopGunZ 13/07/2012 01:30:05

      Ποιες αποδοχές δασκάλων και καθηγητών σώθηκαν και δεν το πήραμε είδηση; Αν διαβάσεις τα άλλα σχόλια θα δεις μισθούς των 600 και 700 ευρώ για τους νέους.
      Εκτός αν σου φτάνουν οι καθηγητές των ΑΕΙ - ΤΕΙ που ανήκουν στα ειδικά μισθολόγια και αμείβονται πλουσιοπάροχα σε σχέση με τους άλλους αλλά και τους στρατιωτικούς, αστυνομικούς

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ TopGunZ 13/07/2012 10:41:34

      Οι αποδοχές των δασκάλων?
      Ποιός το λέει αυτό?
      670 ευρώ παίρνει η αδερφή μου το μήνα, αριστούχος καθηγήτρια φιλόλογος.

      Αστυνομικών και φαντάρων "σώζεται", καλά κάνει και σώζεται, όπως κακά κάνει που δεν σώζεται το ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΜΕΝΟ εισόδημα όλων των άλλων χρήσιμων υπαλλήλων (ναι υπάρχουν χρήσιμες, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ και παραγωγικές ειδικότητες στο δημόσιο, όπως υπάρχουν και ...κοπρίτες, χωρίς καν σαφές αντικείμενο εργασίας)

  12. Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
    Κάνω ότι δεν βλέπω 13/07/2012 00:32:55

    Ο τσολιάς με το μπλε κοντό φόρεμα δίπλα στον Στουρνάρα ποια είναι;

  13. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/07/2012 01:05:11

    Τελικά ἡ οὐσία τῆς συζήτησης καί αὐτό πού,κατά τή γνώμη μου,ἒχει περισσότερη ἀξία,εἶναι ἡ προσπάθεια γιά κάθετη περιστολή τῶν δαπανῶν καί ὂχι ὀριζόντια.Φτάνει νά ἐφαρμοστεῖ ὃπως πρέπει.
    Ἀπό τήν ἂλλη,θέλω μέ πολύ ἐνδιαφέρον,νά μάθω ποιά θά εἶναι τά ἰσοδύναμα μέτρα καί πόσο ἰσοδύναμα θά εἶναι...Κρατῶ ὃμως μικρό καλάθι,γιατί ὃταν διαβάζω ὃτι τά ἰσοδύναμα θά ἒχουν ἀξία γιά φέτος 40 ἑκατομύρια καί τό 2013,120ἑκατομύρια,μέχρι τά 3δίς πού χρειάζονται γιά νά συμπληρώσουμε μέσα στή χρονιά,έ,ἒχουμε μιά διαφορά...

  14. akenaton avatar
    akenaton 13/07/2012 02:07:41

    Κυρίες και Κύριοι, λυπάμαι αλλά δεν υπάρχουν "ανώδυνα ισοδύναμα μέτρα". Οι επιλογές είναι δύο:
    1. Στοχευμένη κάθετη μείωση των μισθών και των συντάξεων των "ρετιρέ" του Δημοσίου, των ΔΕΚΟ και των "ειδικών μισθολογίων" (πλην των ιπταμένων που νομίζω πως θα πρέπει να συμφωνήσουμε πως θα παίρνουν στο εξής τον μεγαλύτερο μισθό στο Δημόσιο).
    2. Οριζόντιες μειώσεις επί δικαίων και αδίκων + οριζόντια αύξηση της φορολογίας έμμεσης και άμεσης (π.χ. αύξηση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης με γελοιότητες περί επιδόματος θέρμανσης).
    Η κυβέρνηση θα πρέπει να επιλέξει, τα ψέμματα τελείωσαν!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 13/07/2012 02:19:11

      Μέχρι τώρα δεν έχω δει το ένα να αποκλείει το άλλο. Οι ΔΥ έχουν χάσει πάνω από το 40% των αποδοχών τους, αλλά κατά αντίστοιχο ποσοστό έχει... αυξηθεί και η φορολογία ("επί δικαίων και αδίκων" όπως λέτε).

      Άρα, δεν ετέθη κανένα θέμα επιλογής. Συνδυασμένη επίθεση στα εισοδήματα των Ελλήνων έχουμε, όχι επιλογή.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 13/07/2012 02:23:00

        Άλλωστε, σύμφωνα με το νέο "μαντείο των Δελφών" για ορισμένους, τις λεγόμενες "αναλύσεις" των τραπεζών για την οικονομία, είναι... ορθή η υπερφορολόγηση της ακίνητης μικροϊδιοκτησίας, γιατί μέχρι τώρα η φορολόγησή της ήταν "αντικοινωνικά χαμηλή" (sic).

        Οπότε, μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι αν γίνει κάθετη μείωση μισθών και συντάξεων (έστω και των "ρετιρέ") θα γλιτώσουμε τη δήμευση μέσω της υπερφορολόγησης. Την απαιτούν οι τράπεζες και οι ευρωναζί, και πρόθυμα τα γιουσουφάκια την εκτελούν!

        • akenaton avatar
          akenaton @ Αυριανιστής 13/07/2012 15:01:05

          Είστε μάλλον υπερβολικός. Κανείς δεν θέλει την υπερφορολόγηση των μικροϊδιοκτητών. Όμως, με την άδειά σας, η σοβαρή φορολόγηση όσων έχουν σωρεύσει πληθώρα ακινήτων (η πορεία των μαύρων χρημάτων συνήθως εκεί τελειώνει) είναι όχι μονάχα θεμιτή αλλά και επιβεβλημένη.

  15. johnny avatar
    johnny 13/07/2012 11:18:09

    Πως γινεται να επιζητα η Ελληνικη κυβερνηση επιμηκυνση,και μονο αυτο, εφαρμογης των μετρων για τα 11,5 δις τη στιγμη που η τροικα θετει ως ορο οποιασδηποτε συζητησης ελαφρυνσης την πληρη συμορφωση και εφαρμογη των ψηφισμενων απο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ στη βουλη το Μαρτη.

  16. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 13/07/2012 11:38:23

    Ούτε αυτά τα μέτρα θα είναι αρκετά. Πάλι θα ψάχνουμε για καινούργιες περικοπές σύντομα. Όσο για τα ειδικά μισθολόγια, σαν μέλος ΔΕΠ ελληνικού πανεπιστημίου είδα το μισθό μου να μειώνεται κατά 30% από το 2009 μέχρι τώρα. Γιαυτό μαζί με τα βαθμολόγια της τελευταίας εξεταστικής έστειλα και την παραίτησή μου. Από Σεπτέμβρη θα τα λέμε από διαφορετικές πλευρές του Ατλαντικού.

    Καλή δύναμη και καλή τύχη.

    • Εύα avatar
      Εύα @ Δεν έχει σημασία 13/07/2012 11:43:29

      Εύχομαι δύναμη και σε σας και σε όλους όσους διώχνει η χώρα..

  17. John avatar
    John 13/07/2012 12:48:29

    Μία απορία που ίσως κάποιος μπορέσει να μου την λύσει...
    Κάπου διάβασα για δίδακτρα στους αιώνιους φοιτητές.
    Ποιοι είναι οι αιώνιες φοιτητές.
    Αφού στο νόμο Διαμαντοπούλου προβλέπεται πως αν κάποιος ξεπεράσει τα ν+2 έτη φοίτησης διαγράφεται..
    Δηλαδή θα πληρώνει κάποιος που απλά καθυστερεί ένα χρόνο;
    Δηλαδή αυτοί είναι αιώνιοι φοιτητές;

    • Θάνος Κηφισιά avatar
      Θάνος Κηφισιά @ John 13/07/2012 18:21:28

      Αν και πολλοί καλοθελητές με κατηγορούν ως νεοφιλελεύθερο προσωπικά διαφωνώ με αυτό, γιατί ένας αιώνιος φοιτητής δεν κοστίζει τίποτα στο Ελληνικό Δημόσιο, παρά μόνο τη διόρθωση του γραπτού του στις εξετάσεις.
      Δεν το πίστευα όταν το έμαθα και μάλιστα από Πρύτανη του ΕΚΠΑ.
      Εγώ τους θεωρώ κορόιδα που χαραμίζουν το χρόνο τους μέσα στα άθλια αριστερά Πανεπιστήμια.
      Άσε που δεν υπολογίζονται και στους δείκτες της ανεργίας.

  18. scopa avatar
    scopa 14/07/2012 02:04:02

    αυτοι που πρεπει να παιρνουν μικροτερο μισθο ειναι ΟΛΟΙ οι ενστολοι(μπατσοι,καραβαναδες κ.α) κ μαλιστα να επαναξιολογηθου παλι γιατι οι περισσοτεροι ειναι αχρηστοι...

  19. Athos avatar
    Athos 14/07/2012 17:38:26

    "Η γενιά των σημερινών 35αρηδων και κάτω, η δική μου γενιά, η πιο μορφωμένη και έξυπνη από όλες τις αντίστοιχες που υπήρξαν ποτέ θα φροντίσει να στέλνει εκεί που τους αξίζει όσους αφήνουν τις υποσχέσεις τους ακάλυπτες."

    Έχω τις αντιρρήσεις μου για το "πιο μορφωμένη και έξυπνη". Η ηλικία σου και η απειρία σου σού επιτρέπει να είσαι ονειροπόλος.

    Μια μικρή υπόμνηση: τα ίδια έλεγε για τον εαυτό της και η γενιά του Πολυτεχνείου και βλέπουμε τα έργα της.

    Φιλική συμβουλή, κράτα μικρότερο καλάθι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.