#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/10/2011 14:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα επικίνδυνα παιχνίδια του Παπανδρέου




Κατά το Σύνταγμά μας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν αναμειγνύεται στην τρέχουσα πολιτική διαχείριση. Ούτε συναποφασίζει με τον Πρωθυπουργό. Δεν εξετάζω, αν αυτό είναι καλό ή κακό, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Ο Πρόεδρος πρέπει να είναι υπεράνω κομμάτων και της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής. Για να μπορεί να ανταποκρίνεται στο ρόλο του. Δυστυχώς, με επιμονή του Πρωθυπουργού, κοντεύει να καλλιεργηθεί η εντύπωση ό,τι ο Πρόεδρος …συγκυβερνά!  Υποχρέωση της κυβέρνησης είναι  να προστατεύει τον θεσμό του Προέδρου και όχι να  μεθοδεύει τόσο άγαρμπα την εμπλοκή του σε μικροκομματικά παιχνίδια.

Δεύτερον, η αντιπολίτευση έχει, επίσης, ξεκάθαρο θεσμικό ρόλο. Να ελέγχει την κυβέρνηση. Η αντιπολίτευση δεν έχει καμιά υποχρέωση να συγκυβερνήσει. Μπορεί να ψηφίζει όποια νομοσχέδια επιθυμεί και για όποιο λόγο θέλει (ο κ. Παπανδρέου δεν έκανε ούτε αυτό όταν ήταν αντιπολίτευση, ακόμα και για εκείνα που συμφωνούσε), αλλά μέχρι εκεί! Δεν μπορεί να αναλάβει ευθύνες συγκυβέρνησης,  διότι διαφορετικά αλλοιώνεται η δομή του κοινοβουλευτισμού. Και ούτε μπορεί κανείς να την υποχρεώσει να συμπράξει με την κυβέρνηση, αν δεν το επιθυμεί! Πολύ δεν περισσότερο τον ρόλο αυτό δεν νομιμοποιούνται να τον αναλάβουν εξωθεσμικοί παράγοντες.

Τρίτον, οι εκδότες, είναι επιχειρηματίες της ενημέρωσης. Οι άνθρωποι έχουν επενδύσει σε μια δουλειά για να κερδίσουν χρήματα και επιρροή την οποία χρησιμοποιούν για να προωθούν τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα. Από πότε συμμετέχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τη διακυβέρνηση της χώρας;  Προφανώς και ο Πρωθυπουργός, πριν πάρει τις τελικές του αποφάσεις, μπορεί να συνομιλήσει με οποιονδήποτε! Ακόμα και με τον..γυμναστή του! Άλλο αυτό και άλλο αυτές οι συναντήσεις να καλύπτονται μ’  έναν θεσμικό μανδύα.

Τέταρτον,  ενδεχομένως είναι η πρώτη φορά στα κοινοβουλευτικά μας χρονικά που αντιμετωπίζεται με τόση  απαξίωση ο ελληνικός λαός, το εκλογικό σώμα για να είμαι ακριβέστερος.  Προφανώς και ο λαός δεν κάνει πάντα τις ορθές επιλογές, (και η τελευταία επιλογή το επιβεβαιώνει)  αλλά αυτός είναι ο τελικός κριτής στις δημοκρατίες! Δεν υπάρχει άλλος! Κοντεύουν να μας πείσουν ότι οι εκλογές θα είναι καταστροφικές επειδή  φοβούνται την ετυμηγορία του!  Αυτή η λογική είναι επικίνδυνη.

Όλα αυτά δεν αποδεικνύουν μόνον την αδυναμία του κ. Παπανδρέου να κυβερνήσει. Σημαίνουν κάτι ακόμα χειρότερο. Ο Πρωθυπουργός για να διασωθεί κινείται στα όρια της συνταγματικής νομιμότητας.

Είναι το τελευταίο που χρειάζεται η χώρα, αυτή τη στιγμή.

ΚΡ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. andreas avatar
    andreas 18/10/2011 13:10:59

    Συνφωνω και επ αυξανω.Θα πω εγω αυτο δεν σου επιτρεπεται εσενα να πεις.Ο προεδρος της δημοκρατιας υπηρξε κατωτερος των περιστασεων.Αλλα περιμενει ο πολιτης απο εναν προεδρο της δημοκρατιας και καποιος πρεπει να του εξηγησει ποιες ειναι οι αρμοδιοτητες του γιατι ο ιδιος δεν γνωριζει.

  2. Lampros avatar
    Lampros 18/10/2011 13:27:53

    συμφωνω με τον Ανδρέα παραπάνω. Ο Παπουλιας υπήρξε όχι μονο κατωτερος των πειρστάσεων, αλλά και έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης ια το που φτάσαμε. Ας μην ξεχναμε πως με το δικό του όνομα επαιξε ο ΓΑΠ επι Καραμανλή, και ο Παπουλιας δεν εβγαλε αχνα. Απλά προήδρευε.
    Νομίζω εχουμε περάσει τα όρια της συνταγματικής νομιμότητας προ πολλού. Ο πρωθυπουργός, της παρούσας κυβέρνσης δεσμευει όχι μονο την δικιά του αλλά και την επόμενη κυβέρνηση, ενώ αποφασίζει (?) ρωτώντας οποιοδήποτε άλλο εκτός από αυτόν που πρέπει. Το λαό.

  3. φωνη avatar
    φωνη 18/10/2011 13:30:27

    Ο Παπανδρέου ΠΟΤΕ δε σεβάστηκε την έννοια των θεσμών. Αυτό φάνηκε και από τη στάση που κράτησε όταν ήταν αντιπολίτευση και τότε εκβίαζε με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας. Και τώρα συνεχίζει να μη σέβεται τους θεσμούς με όλα αυτά που περιγράφει το άρθρο και με άλλα τόσα (π.χ. τι δουλειά έχει ο αδελφός του Νίκος Παπανδρέου να παρεμβαίνει με τόσο έντονο τρόπο στα πολιτικά ζητήματα της χώρας, να υποδεικνύει κατά καιρούς στην αντιπολίτευση τι πρέπει να κάνει ή να ασκεί κριτική στον Τρισέ).

    Και επειδή το ΠΑΣΟΚ και όλα του τα "στηρίγματα" για να επιβιώσουν πολιτικά και να συνεχιστεί αυτή η πολιτική επιδιώκουν συνέχεια κάτι το εξωθεσμικό, γίνεται όλο και πιο μεγάλης σημασίας ο σεβασμός στους θεσμούς εκ μέρους της αντιπολίτευσης.

  4. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 18/10/2011 13:31:20

    Συμφωνώ!Το εκλόγικό σώμα το έχουν γραμμένο για να μη γράψω κάτι χειρότερο... Το μόνο άγχος για τον ΓΑΠ είναι να φτάσει τη συμφωνία που έκανε με τους έξω μέχρι τέλους, γι'αυτό κρατιέται σ'αυτη τη θέση με νύχια και με δόντια. Αν είχε ίχνος συνείδησης και υπολόγιζε το λαό που με τόσο πόνο και ιδρώτα προσπαθεί να σώσει θα πηγαίναμε σε εκλογές χτές!! Όσο για τους αρχηγούς των κομμάτων της βουλής που ψηφίσαν μνημόνιο και τώρα διαφωνούν (και καλά! για να το πω τελείως απλά..) θέλουν νέα κυβέρνηση χωρίς όμως εκλογές έστω για να βρεθούν σ'αυτήν την καρέκλα με οποιονδήποτε τρόπο!! θράσσος!! ή κίνηση πανικού... τελευταία τους ευκαιρία είναι, αν γίνουν εκλογές ξέρουν ότι θα βλέπουν βουλή μόνο από την τηλεόραση...

  5. Ανώνυμος Έλληνας avatar
    Ανώνυμος Έλληνας 18/10/2011 13:44:28

    Μπορει καποιος να μου εξήγηση επακριβώς πως κι αν ειναι δυνατόν να καταγγείλουμε (μονομερώς) την μνημονιακη σύμβαση που οπως ολοι γνωριζουμε ειναι κατα ακολουθία του Βρετανικου δίκαιου?? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Ανώνυμος Έλληνας 18/10/2011 13:55:43

      όπως καταγγέλλουν οι λαοί τους εισβολείς!
      όταν οι λαοί φτάνουν σε απελπισία δεν υπάρχουν ούτε σαβουάρ βιβρ ούτε και αγγλικά δίκαια.
      Το δίκαιο τότε είναι και μόνο: το δίκαιο του λαού.
      Με ότι σημαίνει αυτό, και για το λαό αλλά και για τους του Μνημονίου.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Ανώνυμος Έλληνας 18/10/2011 14:14:39

      Η δανειακή σύμβαση δεν έχει επικυρωθεί από τη βουλή. Την έχει υπογράψει μόνο ο ΥΠΟΙΚ. Άρα είναι παράνομη. Πιστεύω ότι κάποια στιγμή, όταν θα ανατραπεί η κυβέρνηση του μνημονίου και οι δυνάμεις που την στήριξαν, η δανειακή σύμβαση και όλα αυτά που έγιναν σε βάρος της εθνικής κυριαρχίας, του λαού και της κοινωνίας, θα κηρυχθούν αντισυνταγματικά και παράνομα από τα Ελληνικά δικαστήρια, με βάση το Ελληνικό και Ευρωπαϊκό δίκαιο.

      Μακάρι οι δυνάμεις του μνημονίου και της υποτέλειας, να ανατραπούν και αύριο ή τη Πέμπτη. Αν αυτό δεν γίνει, μας περιμένουν πολλά δεινά και πολύ μεγάλος αγώνας για ανατραπούν οι συνέπειες της παλαιάς και της νέας δανειακής σύμβασης.

      Υπό το Βρετανικό δίκαιο, βρίσκονται οι δόσεις της τρόικας που μας δόθηκαν μέχρι σήμερα, καθώς και κάποιο μέρος από το προ μνημονίου χρέους. Περίπου το 30%. Το υπόλοιπο 70% συνεχίζει να βρίσκεται κάτω από το Ελληνικό δίκαιο. Και αυτό είναι το μεγάλο ατού της πατρίδας μας.

      Η κατοχική κυβέρνηση του ΓΑΠ, φαίνεται ότι την 21/7, προκειμένου να επιτευχθεί το "κούρεμα" του χρέους κατά 21%, πρότεινε να υπαχθεί και το υπόλοιπο μέρος του χρέους κάτω από το Βρετανικό δίκαιο. Αυτά ελέχθησαν χθες σε εκπομπή του ΣΚΑΙ από πολλούς οικονομολόγους του "ΚΕ..ΤΑ", μεταξύ των οποίων και ο Στουρνάρας. Αν τελικά πάμε σε κούρεμα 50%, ή μείνουμε σε αυτό της 21/7, τότε θα πρέπει να έρθει προς κύρωση στη βουλή, η νέα δανειακή σύμβαση.

      Τι θα προβλέπει αυτή;
      1) Όλο το χρέος κάτω από το βρετανικό δίκαιο
      2) Η δημοσιονομική πολιτική του κράτους, θα περάσει στον έλεγχο της τρόικας. Σε κάθε υπουργείο, στο γενικό λογιστήριο κ.α. θα εγκατασταθούν επίτροποι που θα έχουν το τελευταίο λόγο. Οι υπουργοί θα βάζουν τη τυπική υπογραφή.

      Το ζήτημα θα είναι, ποιοι θα υπογράψουν αυτή τη δανειακή σύμβαση που θα βάζει ταφόπετρα στην Ελλάδα; Γιατί και αυτή η δανειακή σύμβαση που θα εκχωρεί την εθνική κυριαρχία, θα πρέπει να εγκριθεί από 180....

      προσωπική μου άποψη: Η εθνική κυριαρχία δεν εκχωρείται ούτε και με 300 ψήφους.

  6. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 18/10/2011 13:59:46

    Ούτε η αντιπολίτευση, ούτε οι εκδότες, ούτε οι εργαζόμενοι και ούτε οι επιχειρηματίες έχουν την "ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας".
    Αλλά αν υπάρχει έστω και μια "ελάχιστη πιθανότητα" να κερδίσουμε "κάτι" από αυτές τις συναντήσεις - τις επόμενες κρίσιμες ημέρες - καλά κάνει και τις κάνει.

    Ούτως ή άλλως, και "με οποιαδήποτε έκβαση των πραγμάτων" τις επόμενες ΚΡΙΣΙΜΕΣ μέρες, οι εκλογές είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ np_complete_problems 18/10/2011 18:09:56

      Αστειευεσαι βεβαια... Μαλλον πιστευεις οτι "το ΓΑΠ" ειναι ενας ανικανος κακομοιρης, ενας αγνος μα απειρος πολιτικος, που τραβαει τα πανδεινα για να σωσει την χωρα αλλά οι κακοι ξενοι δεν τον αφηνουν; Και καλα κανει και προσπαθει να βοηθησει με οποιον τροπο μοιαζει σωστος ;

      ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ !!!

      "Το ΓΑΠ" κανει Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ για να ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ! Ειναι ενας κοινος προδοτης μεγαλου βεληνεκους, που εχει αναλαβει υπηρεσια να ξεπουλησει την Ελλαδα και να εξαφανισει τους Ελληνες απο την γη, επειδη, πολυ απλα, ΤΟΥΣ ΜΙΣΕΙ!!! Χρονια περιμενε τετοια ευκαιρια.

      Ακομη και στατιστικα, ενας εντελως ηλιθιος πρωθυπουργος θα επαιρνε καποιες σωστες αποφασεις, εστω απο καθαρη συμπτωση. Αυτος εδω, ο ΛΙΓΔΟ-ΓΑΠ, τα κανει ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ!!! Δεν γινεται να ειναι τυχαιο αυτο

  7. η κατινίτσα avatar
    η κατινίτσα 18/10/2011 14:03:23

    Ως πολίτης συμφωνώ με τις θέσεις που αναπτύσσει ο Ανδρέας στο πρώτο άρθρο. Διαφωνώ καθέτως, όπως δίδαξαν οι συνδικαλιστάδες του Πασόκ να λέμε, με την προτελευταία παράγραφο. Για τόνομα του Θεού, πιστεύεις στ' αλήθεια Ανδρέα μου
    ότι μπορεί ο ΓΑΠ να σχεδιάσει και να πραγματώσει συνταγματικές εκτροπές; Αρκουδίτσα είναι που παίζουν το ζουρνά τα αφεντικά του και χαζοχορεύει. Περίμενες Ανδρέα μου να στο πεί ο ριγμένος Τσοβόλας ποιοι έκαναν τον ΓΑΠ πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς;

    • andreas avatar
      andreas @ η κατινίτσα 18/10/2011 14:34:19

      Εισαι ΩΡΑΙΑ.

  8. M.Γ avatar
    M.Γ 18/10/2011 14:10:39

    Ελπιζω ορισμενοι απ' αυτους να βλεπουν την Βουλη απο την τηλεοραση της φυλακης.

  9. Lampros avatar
    Lampros 18/10/2011 14:12:39

    Αυτό παλιά λεγόταν... "Μολών λαβέ"...

  10. Σίμος avatar
    Σίμος 18/10/2011 14:14:08

    Σε ποια ορια της συνταγματικής νομιμότητας κινείται ο Πρωθυπουργός; Τι περιμένουμε να κάνει ακόμη; Ψάχνω να βρώ ποιο άρθρο του συντάγματος ΔΕΝ έχει παραβιάσει αλλά μου είναι δύσκολο να βρώ. Το ερώτημά μου όμως είναι τι περιμένει να παραβιασθεί ακόμη για να ξυπνήσει η ΝΔ. Ή μήπως η αντιπολίτευση δεν έχει αποστολή να προστατεύει το σύνταγμα. Αφού ο Σαμαράς επιτρέπει τον ΓΑΠ να κυβερνάει πραξικοπηματικά έχοντας εγκαθιδρύσει μια χειρίστης μορφής δικτατορία του τρόμου να μην αναρωτιέται γιατι βρίσκεται ακόμη στα ποσοστά του 2009.

  11. stanley@gr avatar
    stanley@gr 18/10/2011 14:14:25

    και σήμερα έτσι εξακολουθούν να λέγονται...

  12. stanley@gr avatar
    stanley@gr 18/10/2011 14:19:31

    Κώστα μου ο Αρμαγεδών ξεκίνησε:
    "Σε ύψη ρεκόρ διαμορφώνεται το spread των γαλλικών ομολόγων 10ετούς διάρκειας, με φόντο τις απειλές της Moody's για την ΑΑΑ αξιολόγηση της Γαλλίας. Το spread έσπασε ρεκόρ 16 ετών ξεπερνώντας τις εκατό μονάδες βάσεις...
    για να διαμορφωθεί στις 101 μονάδες."

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ stanley@gr 18/10/2011 15:38:53

      Eίχε προηγηθεί η προειδοποίηση των Moody's

  13. AZ avatar
    AZ 18/10/2011 14:21:05

    Το ξερουν οτι θελουν 180 ψηφους και γι' αυτό πασχιζουν να παμε σε εκλογές για να υποχρεωσουν 2 ή περισσοτερα κόμματα να συγκυβερνησουν.......

    ΑΖ

    • andreas avatar
      andreas @ AZ 18/10/2011 14:43:58

      ΑΖ. Πριν χρονια καποιος ειχε γραψει ενα αρθρο που ελεγε οτι στην Ελλαδα θα υπαρξει Ιταλοποιηση της πολιτικης σκηνης και να που παει να γινει πραξη.Οταν κυβερνανε δυο τρεις μαζι ειναι ποιο ευκολο να τους κανεις κουμαντο.

  14. promitheas avatar
    promitheas 18/10/2011 14:21:39

    Αγαπητέ ΚΠ ξεκινάς θεσμικός, δηλαδή αποδέχεσαι ένα φεουδαρχικό σύνταγμα με κατάπτυστα άρθρα όπως το 85, 86, αποδέχεσαι ένα σύνταγμα που έχει ενιαία νομοθετικοεκτελεστική εξουσία, μια 'δικαιοσύνη" που δεν μπορεί ν' αγγίξει κανέναν διεφθαρμένο πολιτικό επειδή φρόντισαν να μην υπάρχει θεσμικό και συνταγματικό δικαστήριο, αποδέχεσαι την θεσμοθετημένη ανισονομία που δίνει προνόμια σε ανίκανους και αποκλείει τους ικανούς και όσους δεν έχουν κομματικά διαπιστευτήρια και από εκεί και ύστερα κάνεις κριτική στα επί μέρους παίζοντας στο γήπεδό τους.
    Αυτή είναι λάθος προσέγγιση για οποιαδήποτε πολιτική κριτική ειδικά στην Ελλάδα διότι ο εχθρός είναι ήδη εντός των τοιχών επειδή του το επέτρεψε ένα φεουδαρχικό σύνταγμα που ευνοεί τον νεποτισμό και την οικογενειοκρατία.
    Τί θα περίμενες από αυτής της ποιότητας το πολιτικό προσωπικό που αβαντάρει αυτό το σύνταγμα, να γίνουν ξαφνικά ικανοί τηρώντας μόνο τα περιγράμματα;

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ promitheas 18/10/2011 14:32:30

      Έχεις δίκιο φίλε μου στους χαρακτηρισμούς σου για το πολίτευμα και τους λειτουργούς του.

  15. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 18/10/2011 14:23:12

    Πολύ σωστό το άρθρο.
    Αλλά αύριο ή την Πέμπτη, κρίνεται αν η Ελλάδα θα συνεχίσει να ζει και να πορεύεται ως κυρίαρχο κράτος.
    Αν περάσει ο νόμος του μπένυ που διαλύει τη κοινωνία, αν δηλαδή οι δυνάμεις της υποτέλειας και του μνημονίου νικήσουν, τότε σε λίγο καιρό που θα έρθει προς ψήφιση στο κοινοβούλιο η νέα δανειακή σύμβαση, η Ελλάδα θα πάψει να είναι κυρίαρχο κράτος και θα μεταβληθεί σε αποικία.

    Άρα και μεθαύριο, ο καθένας πρέπει να κάνει το χρέος του

  16. Ανώνυμος Έλληνας avatar
    Ανώνυμος Έλληνας 18/10/2011 14:23:58

    εννοείς με τα όπλα ? Εμενα θα με ενδιεφερε μια απαντηση νομικη ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ. Σε ευχαριστω παντως για την απαντηση σου (μακαρι να μπορουσαμε με τα οπλα).

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Ανώνυμος Έλληνας 18/10/2011 14:30:49

      Μα ποιός μίλησε για όπλα; Στο διεθνές δίκαιο αναφέρθηκα. Συμφωνα με αυτο λοιπον τα δίκαια των λαων είναι πάνω απο δανειακές συμβασεις!
      Σε αυτο το δίκαιο πατησαν ολες οι προσφυγες χωρων που αμφισβητουσαν το χρεος τους.
      Υπαρχουν ομως και πιο ηπιοι εκβιασμοι...
      Σε αυτον τον κακο χαμο, οι φιλοι μας ευρωπαιοι θα χασουν τα περισσοτερα.
      διάβασε και αυτό:
      Σε ύψη ρεκόρ διαμορφώνεται το spread των γαλλικών ομολόγων 10ετούς διάρκειας, με φόντο τις απειλές της Moody's για την ΑΑΑ αξιολόγηση της Γαλλίας. Το spread έσπασε ρεκόρ 16 ετών ξεπερνώντας τις εκατό μονάδες βάσεις...
      για να διαμορφωθεί στις 101 μονάδες.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Ανώνυμος Έλληνας 18/10/2011 14:45:30

      Απο επαγγελματική εμπειρία μπορώ να σου προσθέσω πως αν αποδείξεις πως αναγκάστηκες να υπογραψεις μια σύμβαση, αυτη αυτομάτως εχει λόγο ακύρωσης. Παλιότερα ειχα δεί σύμβαση όπου ο δανειζόμενος έγραψε "υπογράφων υπο πίεση". Αν προσθέσεις και τα σχόλια του stanley... μπορείς να καταλάβεις τι πρεμούρα τους εχει πιασει να αρπάξουν τώρα όσα μπορουν και προλαβαίνουν...

  17. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 18/10/2011 14:40:02

    Εδώ που τα λέμε, σάμπως ο ... "έντιμος" έκανε κάτι καλύτερο ?????

  18. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 18/10/2011 14:41:48

    Ενοώ ο κάτω του 1% !!!!!

  19. Tem avatar
    Tem 18/10/2011 14:52:11

    Ο Πρωθυπουργός έχει ξεπεράσει προπολλού στα όρια της συνταγματικής νομιμότητας. Για την ακρίβεια η συνταγματική νομιμότητα έχει καταπατηθεί με χυδαίο και απροκάλυπτο τρόπο. Αν δεν το καταλαβαίνει ακόμα ας του δώσουμε εμείς να καταλάβει. Η διαφύλαξη του Συντάγματος επαφίεται πλέον στον πατριωτισμό των Ελλήνων.....

    • Τem avatar
      Τem @ Tem 18/10/2011 15:09:55

      προ πολλού

  20. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 18/10/2011 15:09:00

    Ἡ ἀπουσία τοῦ ἘΠΩΝΥΜΟΥ καί οἱ ἔξοχες ἀναλύσεις του εἶναι πολύ αἰσθητή! Ἀλήθεια ὑπάρχει ἐξήγηση κ. Ροδινέ;;

    • factorx avatar
      factorx @ Φωτεινή 18/10/2011 15:20:59

      Θα σου απαντήσω εγώ, για να μην νομίζεις ότι μασάμε. Το antinews ανέδειξε πολλούς σχολιαστές σε αρθογράφους. Ορισμένοι όμως όταν από ανώνυμοι έγιναν επώνυμοι καβάλησαν το καλάμι και νόμισαν ότι έγιναν κάτοχοι της απόλυτης αλήθειας. Αυτό δεν ισχύει πάντως για τον "Επώνυμο" ο οποίος ζει και εργάζεται με τους ρυθμούς του και τα φεγγάρια του. Κατά τα άλλα γιατί μπαίνεις στον κόπο; Δεν εκφράζεσαι πλέον από τα σαιτς που βρίζουν τον Σαμαρά και το antinews;

  21. Θεμιστοκλής Ελευθεριάδης avatar
    Θεμιστοκλής Ελευθεριάδης 18/10/2011 15:38:03

    Διαβάστε και αυτό: "You need someone who can speak Greek but who is not on the side of the Greeks,"

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Θεμιστοκλής Ελευθεριάδης 18/10/2011 15:46:11

      Δεν νομίζω οτι θα είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιος πρόθυμος!

  22. Nikolaos avatar
    Nikolaos 18/10/2011 16:31:45

    Το παρόν άρθρο είναι το πιο κρυστάλινο κείμενο που έχω διαβάσει σ' αυτό το blog. Συγχαρητήρια στον αρθρογράφο για την καθαρότητα των σκέψεών του.n

  23. promitheas avatar
    promitheas 18/10/2011 21:46:07

    Εκ παραδρομής έγραψα ΚΠ ενώ είδα εκ των υστέρων ότι είναι ΚΡ, συγγνώμη.

  24. neo avatar
    neo 19/10/2011 08:48:59

    Το ζήτημα είναι απλό:
    Εκπληρώνει ο συμπαθής Πρόεδρος τον θεσμικό ρόλο του ως θεματοφύλακας του Συντάγματος της χώρας;
    Το Μνημόνιο, Μεσοπρόθεσμο και λοιποί νόμοι (π.χ. αναδρομική φορολογία, κ.α.) είναι ή όχι εκτός συνταγματικής τάξης;
    Θα έπρεπε να τους αναπέμψει ο Πρόεδρος;
    Ανέχεται ο Πρόεδρος (άραγε που είναι, επίσης, ο συνταγματικός ρόλος της Δικαιοσύνης;) "γκρίζες" συνταγματικά νομοθετικές πράξεις;;
    Ο κ. Σαμαράς θεωρεί συνταγματικές αυτές τις νομοθετικές πράξεις;;
    Αυτά είναι ερωτήματα επί της ουσίας και όχι αν θα βγει πρώτο κόμμα η ΝΔ - το ζήτημα είναι όχι ποιος κυβερνά αλλά με ΤΙ πολιτική εντολή κυβερνά...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.