#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/08/2012 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα εκατομμύρια των Τραπεζιτών!



Ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Προβόπουλος απεκάλυψε ότι στέλεχος της ΑΤΕ...φυγάδευσε στο εξωτερικό 10 εκατομμύρια ευρώ.

Ο πρώην (;) Διοικητής της ΑΤΕ κ. Πανταλάκης, δημοσίως είπε ότι αυτός έστειλε 8 εκατομμύρια στο εξωτερικό, τα  οποία δικαιολογούνται και προορίζονταν για την απόκτηση ..περιουσιακού στοιχείου!

Προκύπτουν μια σειρά από ερωτηματικά:

Πρώτον, Ο κ. Προβόπουλος δεν είναι ..δημοσιογράφος για να ασκείται στο ..ημι-αποκαλυπτικό ρεπορτάζ. Όφειλε, επομένως, να δώσει ..διευθύνσεις, ονόματα και στοιχεία.

Δεύτερον, ο κ. Προβόπουλος αναφέρονταν στον κ. Πανταλάκη; Αν ναί, τότε υπάρχει μια ...ασήμαντη διαφορά 2 εκατομμυρίων! Κάποιος από τους δυο δεν μας λέει όλη την αλήθεια εκτός και αν υπάρχει και ..τρίτο πρόσωπο!

Τρίτον, αν ότι έκανε ο κ. Πανταλάκης ήταν απολύτως νόμιμο, τότε για ποιό λόγο ο κ. Προβόπουλος ανέφερε το θέμα; Αν πάλι η ενέργεια του Διοικητή της ΑΤΕ δεν ήταν σύννομη, τότε ο ο Διοικητής της ΤτΕ γιατί δεν μας εξήγησε την παρατυπία;

Τέταρτον, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους ήλεγξαν τις συναλλαγές του κ. Πανταλάκη και τις βρήκαν απολύτως νόμιμες; Αν όχι για ποιό λόγο αμέλησαν να το κάνουν;

Πέμπτον, ο κ. Πανταλάκης την επίμαχη περίοδος ήταν αυτό που λέμε «κρατικός τραπεζίτης». Δεν αισθάνθηκε ότι έχει κάποιο ηθικό θέμα, όταν έστελνε ένα τόσο μεγάλο ποσό στο εξωτερικό, τη στιγμή που οι ελληνικές τράπεζες, αλλά και η πολιτεία προσπαθούσαν να πείσουν τους Έλληνες πολίτες να διατηρήσουν τις καταθέσεις τους στη χώρα;

Τέλος, ανεξαρτήτως, της προσωπικής συμπεριφοράς του κ. Πανταλάκη, θα διερευνηθούν ποτέ οι ευθύνες του για την πλήρη απαξίωση της ΑΤΕ υπό τη διοίκησή του;

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/08/2012 18:08:28

    Σήμερα ζούμε στον αστερισμό των τραπεζιτών.
    Προηγήθηκε μια δεκαετία και βάλε πολιτικών μηχανικών και εργολάβων.
    Πιο πριν ήταν η εποχή των συνδικαλιστών.
    Η ζωή συνεχίζεται.

    • akis avatar
      akis @ Strange Attractor 05/08/2012 18:44:16

      Αν δεν αλλάξουμε αυτό το ρου της ιστορίας, πάλι κάποια άλλη κάστα θα βρει να αστράφτει εις βάρος μας...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Strange Attractor 06/08/2012 11:36:53

      Τράπεζες + εργολάβοι σε σύμπνοια. Οι τσάτσοι και τα τσατσάκια τους.
      Έτσι τρόμπαραν τον αέρα και έγινε η φούσκα υδρόγειος.

    • κωστας Α avatar
      κωστας Α @ Strange Attractor 06/08/2012 15:10:24

      Μπορειτε σας παρακαλω να μ ενημερωσετε τι χρειαζεται να κανει καποιος για να γινει δντης τραπεζας και σ αυτη την ωραια ηλικια του κ .Πανταλακη να εχει πανω απο δεκα εκκατομυρια ευρω, δηλ. πανω απο τρια δισεκατομυρια δρχ .και το κυριοτερο να τα παιρνει ανεξαρτητα απο το αν η τραπεζα εχει τα χαλια της ; μπορειτε ; επειγομαι για να δωσω σωστες κατευθυνσεις στα παιδια μου ,ωστε να μην γινουν μ@λ@κ@ς επιχειρηματιες και τους εχει το συστημα μονιμως στο κυνηγι ,και στο δωσε, δωσε ,δωσε . Καποιοι ανακαλυψαν την κοτα που γεννα χρυσα αυγα κι εμεις ........ παπαριζουμε λεβεντες !!!!!!!!!

    • ΧΑΡΗΣ avatar
      ΧΑΡΗΣ @ Strange Attractor 07/08/2012 23:33:32

      Ομως τα παπαγαλάκια της αριστεράντζας μούγκα .....ούτε η άτεγκτη μονόφθαλμη δικαιοσύνη ....ούτε η άκρατη σοβιετία της χώρας μας που σαν δουλικός υπηρέτης των λαμογιών που μας έφερε σ΄αυτό το χάλι της σαπίλας και της ανηθικότητας.
      Σαν γραικύλοι καταπίνουμε κάθε μέρα τόσα σκάνδαλα νομότυπα ή μή και μούγκα στη στρούγκα....
      ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ...ΠΗΞΑΜΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑ ΤΙΠΟΤΕ...ΕΝΑΣ ...ΑΚΗΣ ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ...

  2. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 05/08/2012 18:43:53

    Οι τραπεζίτες δεν είναι μοναχοφάηδες.
    Ούτε αχάριστοι...
    Ούτε βρέθηκαν μόνοι τους εκεί που βρέθηκαν.
    Ούτε αυτοί μόνοι τους ενέκριναν τα μπόνους που έδιναν στον εαυτό τους, ώστε σήμερα να βγάζουν δεκάδες εκατομμύρια στο εξωτερικό και να το θεωρούμε φυσιολογικό.
    Όλα έγιναν νόμιμα, με εγκρίσεις των Γενικών Συνελεύσεων των τραπεζών, στις οποίες, μεταξύ άλλων μετόχων, μετέχουν το Δημόσιο, τα Ασφαλιστικά μας ταμεία και η Εκκλησία...
    Και ο νοών νοήτω...
    Όλα έγιναν νόμιμα. Ηθικά όμως;

  3. VASILIS avatar
    VASILIS 05/08/2012 19:02:16

    Συμπληρωματικά ερωτήματα :

    1. Ο κ. Πανταλάκης κατείχε μετοχές της ΑΤΕ ;
    2. Αν κατείχε συμμετείχε στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου;
    3. Αν κατείχε μετοχές πότε έκανε πράξεις αγοραπωλησίας;
    4. Ποιών άλλων τραπεζών μετοχές κατέχει και πότε τις απέκτησε;

    Σκεφτείτε το ευφάνταστο σενάριο να κατείχε μετοχές της ΑΤΕ τις οποίες πούλησε και αμέσως μετά να αγόρασε μετοχές της Πειραιώς. Για όσους θέλουν και ορολογία, inside information. Εκτός από δουλειά του Εισαγγελέα είναι πρώτιστα δουλειά της επιτροπής καιφαλαιαγοράς όπως και της Τράπεζας της Ελλάδος.

    ΥΓ. Κάποιοι που εμφανίζονται ως άνθρωποι της αγοράς δεν είναι τίποτε άλλο από διορισμένα "στελέχη". Οι άνθρωποι της αγοράς μοχθούν καθημερινά μέσα στο ανασφαλές οικονομικό περιβάλλον και τα λάθη τους τα πληρώνουν οικονομικά οι ίδιοι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ VASILIS 05/08/2012 19:27:44

      ευχαριστώ για τη ...συμπλήρωση, αν και αυτά τα ερωτήματα ήθελα να τα θέσω σε άλλο σχόλιο, αλλά τέλος πάντων!

    • anonymous avatar
      anonymous @ VASILIS 05/08/2012 21:28:06

      Αγαπητέ μου,
      ειδικά τις μετοχές της ΑΤΕ τις έπαιζαν κάποιοι. Δεν ξέρω ποιοι. Το χαρτί σε κάποια φάση είχε γίνει ασανσέρ. Επίσης τα μετοχικά κεφάλαια των τραπεζών και οι λοιποί θεσμικοί είχαν τη δυνατότητα να κινήσουν τόσο χρήμα και να ανεβάσουν τις τιμές στο θεό για να ξεφορτώσουν τα αφεντικά τους. Αυτά είναι παιχνίδια που γίνονταν και θα γίνονται διότι η νομοθεσία για την εσωτερική πληροφόρηση δεν εφαρμόζεται. Άλλωστε το κράτος ελέγχεται από τους ίδιους.
      Αλίμονο στον κοσμάκη που γράφει ζημίες χάρη στις κομπίνες αυτών των αθλίων.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ VASILIS 06/08/2012 13:11:15

      Εδώ έχουμε το ακριβώς αντίστροφο: Το "διορισμένο στέλεχος" (εδώ και 2,5 χρόνια), ήταν "άνθρωπος της αγοράς" επί δεκαετίες. Αναπληρωτής CEO της Πειραιώς το 2009.

  4. rally monkey avatar
    rally monkey 05/08/2012 22:01:00

    δε γνωριζω το βιογραφικο του -και απο την φωτο δεν φαινεται για 35αρης...
    αλλα θα ειχε ενδιαφερον να δει κανεις μετα απο ποια προυπηρεσια και σε ποιες θεσεις καταληγει κανεις με 8εκ. μετρητο .. (εμφαση στο μετρητο)

  5. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 05/08/2012 22:22:44

    Δεν κατάλαβα καλά, το πώς απέκτησε τέτοια περιουσία ο κύριος αυτός! Ήταν ζάπλουτος από γεννησιμιού του ή η θέση τον έφτιαξε τέτοιον;
    Οι διορισμένοι διοικητές κρατικών τραπεζών, για τις θέσεις αυτές μετέχουν σε πλειοδοτικό διαγωνισμό ή τάζουν τίποτα ποσοστά; Γιατί αν είναι έτσι, το εύλογο ερώτημα είναι ποιός ή ποιοί είναι αυτοί που εισπράττουν!
    Δηλαδή στο τέλος θα τρελαθούμε! Οι διοικητές κρατικών τραπεζών είναι εν τέλει δημόσιοι λειτουργοί με αδιαμφισβήτητα προσόντα, που έχουν επιλεγεί για αυτά και για τις εξαιρετικές ικανότητές τους, που στόχο έχουν να ανεβάσουν τον οργανισμό; Ή μήπως μπαίνουν στο κρατικό μαγαζί , προωθημένοι από κάποιους για να εργαστούν ως νταβατζήδες με το αζημίωτο φυσικά;
    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ για τα πολύ εύλογα ερωτήματά σου, καθώς και για εκείνα του Βασίλη, περιμένεις να πάρεις πειστικές απαντήσεις;

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Aφροδίτη 05/08/2012 22:59:34

      Το ότι στο διάστημα 2004-2009 ήταν από διευθύνων σύμβουλος έως αντιπρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς μήπως αρχίζει να απαντά τα ερωτήματά σου; Όχι τόσο για το πως απέκτησε τα 8εκ αλλά για το πως βρέθηκε η ΑΤΕ εν μια νυκτί στην τσέπη της Πειραιώς. Αυτό βέβαια το κάνουν όλοι γαργάρα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ τηλέμαχος αναγνώστου 06/08/2012 12:45:47

        ++++
        Τώρα διέρρευσε, ο σώχων εαυτόν σωθήτω.
        Εδώ ταιριάζει η φράση του Φρειδερίκου Σίλλερ από το δράμα του "Η συνομωσία του Φιέσκο στη Γένουα:
        «Ο αράπης έκανε τη δουλειά του, ο αράπης μπορεί να φύγει».
        "Der Mohr hat seine Arbeit getan, der Mohr kann gehen".

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ τηλέμαχος αναγνώστου 06/08/2012 19:19:45

        Ευχαριστώ για τη σοβαρή πληροφορία, που πράγματι δεν ήξερα. Και βέβαια απαντά αγαπητέ Τηλέμαχε και αντιλαμβάνομαι πως η εκτέλεση τούτου του "συμβολαίου" θα έχει πληρωθεί κάπως καλύτερα, από τα συνήθη. Κρατική Τράπεζα γαρ!

  6. leyteris dermitzakis avatar
    leyteris dermitzakis 05/08/2012 22:30:38

    ... osoi psifizate.. sosialismo... ftaite , oxi toso autoi...

  7. gram avatar
    gram 05/08/2012 22:32:12

    Εμενα αυτα με αφηνουν αφωνο...

    • fantomas avatar
      fantomas @ gram 05/08/2012 23:34:10

      Εμενα αυτα με αφησαν αφραγκο .......

      • GO avatar
        GO @ fantomas 06/08/2012 07:50:23

        Κι εμένα άφωνο και άφραγκο!!!

  8. μικρή λεπτομέρεια avatar
    μικρή λεπτομέρεια 05/08/2012 23:29:13

    «αν ότι έκανε ο κ. Πανταλάκης ήταν απολύτως νόμιμο, τότε για ποιό λόγο ο κ. Προβόπουλος ανέφερε το θέμα;»
    - Εξυπνάδες! Δεν το ανέφερε αυτόκλητος, παρά μόνον ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ ΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. Επιβεβαίωσε την πληροφορία, επιφυλάχθηκε όμως ως προς τις λεπτομέρειες καθώς εξακολουθεί να διερευνάται η νομιμότητα της επίμαχης πράξης. Δηλαδή τί άλλο θα έπρεπε να κάνει;

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/08/2012 09:54:12

    Ερωτήματα ("αφελή" μεν...):
    1. Πόθεν έσχες ισχύει για τους διορισμένους από το Δημόσιο διοικητές τραπεζών;
    2. Οι μέτοχοι της τράπεζας (και κυρίως οι θεσμικοί - Δημόσιο, ασφ. ταμεία κτλ), τι ελεγχο ασκούν στον manager;
    3. ¨Οταν μια τράπεζα και μάλιστα Δημόσια, τέτοια ώρα, κάνοντας αύξηση μετοχικού κεφαλαίου "στερεύει από ίδια κεφάλαια", και την ίδια ώρα ο Διοικητής της εξάγει 8 ή 10 εκατ, για αγορά "περιουσιακού στοιχείου" (!) στο Λονδίνο (αλήθεια, άν ήταν ένα τι ήταν αυτό το ένα), η μόνη επίσημη αντίδραση των εποπτικών αρχών είναι ένα κουτσομπολιό του κ. Προβόπουλου με κάτι αόριστο για "έρευνα";

    • drider avatar
      drider @ Ο Θείος 06/08/2012 11:06:20

      4. Ο κ. Πανταλάκης δεν ήταν αντίθετος στη εξαγορά της αγροτικής από την πειραιώς; Αυτός δεν ήταν και ο πραγματικός λόγος της απομάκρυνσής του;
      5. Η υποθηκευμένη αγροτική γη δεν είναι απαραίτητη στην πειραιώς για τα "πράσινα" σχέδια της;

      Δεν ξέρω για τους "σκελετούς" που έκρυβε η αγροτική στη ντουλάπα της, αλλά μόλις άρχισαν οι αποκαλύψεις για την πειραιώς από τα μαχητικά ρεπορτάζ του ρόιτερς, διέκρινα ένα πανικό στο σύστημα...

      h**p://tinyurl.com/car85or

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ drider 06/08/2012 12:22:08

        Κατά διαβολική "σύμπτωση" κ. Πανταλάκης είναι πρώην στέλεχος της Πειραιώς.
        Η άλλη εκδοχή είναι ότι τον "απομάκρυναν" δια το θεαθήναι αφού έκλεισε με μακροχρόνιες προσπάθειες το deal - και τα μετέπειτα είναι "μπούρκα" πολυτελείας.
        Τα 8 εκατ. εξήχθηκαν σε δόσεις από τα μέσα του 2011, λέει ο ίδιος - χε, χε έτσι έμεινε η ΑΤΕ "μετά κόπων και βασάνων" σε "Ελληνικά" χέρια. "Κράτος" και "ιδιώτες" στο ίδιο κόλπο.
        Τώρα διέρρευσε το plot και προσπαθούν να "καλύψουν με αποκαλύψεις";

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ drider 06/08/2012 12:29:29

        3/12/2009 έφυγε ο κ. Πανταλάκης απο την Πειραιώς. ¨Ηταν Αντιπρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Αναπληρωτής CEO. Μετά από λίγο έγινε CEO της ΑΤΕ.
        Πλούσιος έγινε πρώτα από την Πειραιώς και μετά από την ΑΤΕ. Οι οφειλές δεν παραγράφονται.
        h**p://www.palo.gr/cluster/articles/epixeirhmatika-nea/605/?clid=604196
        Ο ίδιος προσπάθησε να καλυφθεί κάνοντας προσφάτως δήθεν "αντιπολίτευση"¨: Σιγά να μην είναι ΣΥΡΙΖΑ ο Παντελάκης. Είναι τόσο ΣΥΡΙΖΑ όσο ήταν αντίθετος με το plot της Πειραιώς.
        Οι αιώνιοι χρήσιμοι ηλίθιοι της ¨αριστεράς", άφησαν και τους χρησιμοποίησε ως "μπούρκα".

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/08/2012 11:32:27

    "Der Spiegel" σήμερα: Τον πήραν χαμπάρι οι Γερμανοί - όντως, όπως είπαμε πρόκειται για ακίνητο λούξ στο Λονδίνο.
    Τελικά, τέτοιοι τύποι τον θέλουν τον Γερμανό τους: Άν γινόταν το "θαύμα" και μερικοί τέτοιοι κατέληγαν σε τίποτε "λευκά κελλιά" τοy Στάμμχάιμ, θα λυπόταν κανείς; Ή θα μιλούσαμε για "απώλεια εθνικής κυριαρχίας", χε, χε ;
    Στάμμχάιμ: Γιατί δυστυχώς, ο Κορυδαλλός, και δεν δέχεται πλουσίους άνω ορισμένου ορίου και "παιδική χαρά" είναι.
    h**p://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/griechischer-banker-von-ate-brachte-millionen-nach-london-a-848392.html

  11. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 06/08/2012 12:29:25

    Τι σχέση έχει η δήλωση Πανταλάκη σε συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ κατά ΤτΕ και για "οικονομική καταστροφή της Ελλάδας, χωρίς διάσωση με ελαφρά πηδηματάκια, όπως θέλουν κάποιοι". Γιατί την έκανε ο ίδιος με...ελαφρά πηδηματάκια για Λονδίνο? Τι δεν μας λένε? Η υπόθεση έχει πολλά και ενδιαφέροντα dessous! Ποιός επιτέλους θα πιάσει από τ΄αυτί τα κ...παιδα των (ανακεφαλαιωθέντων κ ήδη κρατικών) Τραπεζών?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αιρετικός 06/08/2012 12:31:15

      Ο νεότευκτος "Λόρδος" τους χρησιμοποίησε για να καλυφθεί.
      Ως συνήθως η υπαρκτή radical"αριστερά" στο ρόλο του χρήσιμου ηλίθιου.

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/08/2012 12:36:16

    O κ. Πανταλάκης υπήρξε το Νο2 της Πειραιώς (αναπληρωτής CEO). Γέννημα θρέμμα του "ιδιωτικού τομέα". Μετά έγινε "κρατικοδίαιτος".
    "Πλούσιο" τον έκανε η Πειραιώς. Αυτά δεν ξεχνιούνται.
    Χαμός γίνεται στα διεθνή ΜΜΕ, τεράστια δυσφήμηση - αλλά "ευτυχώς" η ΑΤΕ έμεινε σε "Ελληνικά" χέρια - "για την Ελλάδα βρε γ*μώτο".
    h**p://www.capital.gr/Articles.asp?id=1579623

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Ο Θείος 06/08/2012 15:24:48

      Θείο επειδή το έγραψες πολλές φορές έχεις ένα λάθος εδώ. Αν δεις το βιογραφικό του φαίνεται για κλασικός πασόκος ο οποίος με ένα πτυχίο ΑΒΣΠ μπήκε στο Δημόσιο (σύμβουλος και άλλα τέτοια σε ΕΤΕΒΑ και Εθνική όπου είναι η κυρίως καρριέρα του) μετά το 1983 και μόνο στις περιόδους διακυβέρνησης της ΝΔ περνάει στον ιδιωτικό τομέα (στην Ιντεραμέρικαν επι Μητσοτάκη και επί Σημίτη επανέρχεται στην Εθνική) και στην Πειραιώς επί Καραμανλή (2004-2009). Δείχνει επίσης αυτή η πορεία, ότι τα περί "δημοσίου" και "ιδιωτικού" τομέα και τις φοβερές διαφορές τους, για την ελίτ που κυβερνά είναι 'νάχαμε να λέγαμε".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ τηλέμαχος αναγνώστου 06/08/2012 15:51:34

        Αυτό το τελευταίο δεν λέω;
        Καθρεφτάκια για ιθαγενείς.
        Αλλά δεν ήταν μόνον Β΄ CEO στην Πειραιώς.
        Πρόεδρος του Δ.Σ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ ΑΕΕΓΑ
        Πρόεδρος του Δ.Σ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ FACTORING
        Πρόεδρος του Δ.Σ. TRASTOR ΑΕΕΑΠ (πρώην ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΕΕΑΠ)
        Και παρακαλώ: Μέλος της Ανώτατης Ελεγκτικής Επιτροπής επί των Οικονομικών της Εκκλησίας της Ελλάδος !
        Η απόλυτη υβριδική ενσάρκωση και του "ιδιωτικού" και του "δημόσιου" τομέα. Ναι Πασόκος, αλλά άκρως ευνοημένος από τους Νεοδημοκράτες, και τώρα προσέγγιση σύρριζα σε νέες ακτές...
        Ένα είναι το κόμμα, "ΕΑΜ": Εθνική Αδελφότητα Μαμμωνιστών.

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/08/2012 12:42:19

    Ο εισαγγελέας θα τον καλέσει για ....παροχή διευκρινίσεων!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 06/08/2012 13:02:11

      ¨Οσο τους κάλεσε προχθές, όταν έβγαλε τα σκαδά τους στη φόρα το reuters...
      Κάποια "εξυπνοπούλια" στην "2η" και "3η" "εξουσία", παίρνουν ακόμη όρκο ότι υπάρχει ...διαφωνία του Πανταλάκη με την παραχώρηση της ΑΤΕ στην Πειραιώς !

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/08/2012 14:18:01

        και εγώ διαφωνώ με τον....εαυτό μου μερικές φορές, αλλά τα ξαναβρίσκουμε αμέσως!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 06/08/2012 14:26:26

        Είναι φοβερό πως ξεμπροστιάζεται η ανεπάρκεια όσων ελεγκτικών μηχανισμών δεν είναι "πιασμένοι" (άν υπάρχουν τέτοιοι !).
        Καταλήγεις να λές, "τουλάχιστον άς είναι στο κόλπο, γιατί άν είναι τόοοοσο μα τόσο ανίδεοι και άσχετοι"....

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/08/2012 14:51:26

    το ...ανίδεοι και άσχετοι, ενίοτε ...βολεύει!
    Για να κρύψει,άλλα!

  15. xp avatar
    xp 06/08/2012 15:18:57

    Εντάξει ,αν τα λεφτά έφυγαν νομότυπα τι θα του κάνουν? Εχεις δίκιο θειε για την διαπλοκή τραπεζών -ορισμένων κατασκευαστών!Ιδίως κάποιου που ειναι γνωστος τελευταία και με άλλα καλα παιδιά ιερα....Το γνωριζω καλά λόγω στελεχών φίλων μου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 06/08/2012 15:37:32

      Πώς "βγήκαν" τα λεφτά είναι το θέμα, όχι πώς έφυγαν...
      Πόσοι μισθοί, από ποιούς εργοδότες, πόσες μετοχές, πότε κερδοφόρες (οι αγορασμένες free float μετά το 2008 ποτέ δεν είναι), ποιά εσωτερική πληροφόρηση....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 06/08/2012 15:40:24

        Είναι πολλά τα 8 ή 10 εκατ. για ένα ακίνητο...
        Για λογάριασε:
        Περίπου μισθοδοσία 160 χρόνων ζωής (όχι εργασίας) ενός εργαζόμενου αρκετά υψηλόμισθου - 3.600 καθαρά τον μήνα...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 06/08/2012 15:43:21

        3.600 καθαρά και αποφορολογημένα τον μήνα.
        Δηλαδή 5.500 - 6.000 ονομαστική τιμή μικτά. Ο μισθός ενός αναπληρωτή CEO τράπεζας είναι κάπου εκεί.
        Αφήνω βέβαια έξω τα bonus, σε ρευστό ή μετοχές....
        Και τα "άλλα".
        Ακούει κανείς;

  16. Takis avatar
    Takis 06/08/2012 16:01:13

    Χωρις να εχω καποια σχεση με την εν λογω (σκ....) φατσα χωρις να τη γνωριζω καν,δεν με νοιαζει αν ειναι "ηθικο" αυτο που εκανε..
    Η "ηθικη" ειναι σαν την γνωμη. Ο καθε ενας εχει και απο μια. (οπως και κ..οτρυπιδα).

    Το θεμα ειναι,ειναι νομιμο?? Αμα ειναι νομιμο σταματαει καθε κουβεντα.
    Μπορει καλλιστα να ισχυρισθει οτι επαιξε στο χρηματιστηριο και κερδισε!

    Μπορεις να του κανεις τιποτα? Εκει ειναι το θεμα. Αν μπορεις να του τα δημευσεις και αυτον να τον στειλεις φυλακη..
    Αν αυτο δεν γινεται τα αλλα ειναι σε δουλεια να βρισκομαστε..

    Υ.Γ
    8 εκατ ευρω εγω ΟΥΤΕ σε εκατο ζωες δεν θα τα εκανα.
    Και ειμαι πλουσια αμειβομενος.
    Υπολογισα επισης οτι ο "προεδρας της δειμοκρατιας" θελει 25 χρονια υπηρεσιας να τα βγαλει,χωρις να τρωει τιποτα.
    Συνεπως αυτο το ταγαρι καποια κομπινα εκανε,ειτε χρηματιστηριο ειτε "πλακακια" με τη Πειραιως" ,παντως "με τη τιμια εργασια του" δεν τα κερδισε.
    Το "νομιμα" ειναι το κλειδι.
    Τι παει να πει .."νομιμα"???

  17. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 06/08/2012 18:39:52

    Αν ο πανταλάκης,που είναι β'εθνικη του συστήματος, βγάζει για πλάκα 8-10 εκατομύρια ευρώ απο μία τράπεζα, τα πραγματικά αφεντικά πόσα έβγαλαν έξω για να φωνάζουν οι χρήσιμοι ηλίθιοι ,θέλουμε δραχμή?
    Φυσικά δεν μπορεί να βγεί σαν αγανακτησμένος ο πανταλάκης (καταπληκτική φωτογραφία σαν την αλεπού που μπαίνει στο κοτέτσι και κιαλιάρει τις κοτούλες κοιμισμένες ,τα σάλια τρέχουν) στο σύνταγμα και στα ιντερνέτια και να σηκώνει την σημαία της δραχμής.
    Υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι, μερικοί δε αυτόκλητοι.Με την κόσα να κόβεις τους βλάκες δεν θα τελειώσουν ποτέ, έλεγε ένας παλιός ορεσείβιος.

    Μα τι φάτσα είναι αυτή..Τι ύφος...
    Σκέφτεται ηρωικές στιγμές των αγωνιστών της δραχμής, βλέπει τα μύρια να χορευουν στον τάμεση, ακούει ισοτιμίες να κατρακυλάνε ,αναλογίζεται τι θα αγοράσει με την μετατροπή ευρώ σε φοίνικες (δεν μπορεί, έτσι θα ονομαστεί το νέο ηρωικό μας νόμισμα,θα συνεισφέρει και αυτός με τις γνώσεις του) και δεν μπορεί να κρύψει το ανθυμειδίαμα της επιτυχίας...Τόσοι χρήσιμοι ηλίθιοι και να επαναστατούν για χάρη του...

    Και όλα αυτά ,ενω είναι ένας μικρός τσομπάνης στα κάτω χειμαδιά...Ο τσέλιγκας αραγε ,που τον σουτάρησε γιατί μάλλον πολλά αρνιά έτρωγε ο πειναλέος,τι φάτσα έχει?
    Θα δούμε ποτέ το χαμόγελο επιτυχίας του?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 07/08/2012 11:55:23

      Ξέπεσαν πολύ, φτηνά πουλήθηκαν στην χονδρική τα πρόβατα - αγωνιστές της δραχμής. Για 8 εκατομμύρια ευρώ ολόκληρο "επαναστατημένο" κοπάδι !
      Οι τσέλιγκες είναι οι λύκοι. Οι ίδιοι αυτοπροσώπως.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 07/08/2012 12:50:28

      Πράγματι έχει φάτσα αλουπούς που μόλις βγαίνει γελαστή από το κοτέτσι με το σάκκο επ' ώμου, γεμάτο.
      Τελικά μας έπιασε το αλεπουδαριό από πίσω, σαν τα κοτόπουλα στην ποτίστρα.
      Ο τύπος δεν μοιάζει καθόλου με λύκο...

  18. markos avatar
    markos 07/08/2012 10:49:28

    Εκτός απο τον Κο Πανταλακη και ο Κος Προβόπουλος ήταν νούμερο δύο στην
    Πειραιώς πρίν αναλάβει τη θέση του διοικητή της Τραπέζης Ελλάδος.
    Επίσης να μας εξηγήσουν οι ειδήμονες των οικονομικών γιατί επισπεύδονται
    τώρα οι πωλήσεις της κρατικής περιουσίας,που οι τιμές των μετοχών είναι σε εξευτελιστικά επίπεδα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ markos 07/08/2012 14:52:19

      Νομίζω οτι η ερμηνεία του Πάριου είναι καλύτερη στο συγκεκριμένο άσμα!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 07/08/2012 14:58:30

        Ώχ, το παρέλειψα, mea culpa !!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Ο Θείος 07/08/2012 15:03:10

          Τι έγινε Θείε μου; Λαλήσατε όπως κι ο Ροδινός; www.youtube.com/watch?v=AjvZrQVebxQ

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/08/2012 14:43:50

    Πειναλέων, όπως Προλε(φ)τάριος...

  20. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 07/08/2012 15:00:39

    Ολοι αυτοί όμως θείε μου, άφησαν τον τορό στο χιόνι...Οποτε θέλεις τους μαγκώνεις μέσα στις τρύπες σαν την αλούπα.
    Τώρα θα χαλάσει η δισκέτα, δεν θα διαβαστεί σωστά, περάστηκαν σωστά τα στοιχεία (μέχρι 100,000 ευρά ανά έμβασμα) έχω την φριχτή υποψία ότι κατι θα στραβώσει στο τέλος.
    Δεν θα τους βρούμε τους κλεφτοκοτάδες αν και ο τορός είναι ξεκάθαρος στο χιόνι.
    Φαντάζεσαι την έκπληξη που θα νοιώσουμε, τι ανθρωποβροχή θα έχουμε όταν αρχίσουν να ξεπηδούν απο την μαγική δισκέτα τα ονόματα των επαναστατών και των δρχαχμοαγωνομάχων?

    Θα γίνει άραγες τέτοιο θάγμα?

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ ορεσείβιος 07/08/2012 15:03:42

      Ε,...είναι και τα προσωπικά δεδομένα ,το ξέχασα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.