#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/01/2011 12:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα διόδια της οργής



Περί διοδίων ο λόγος. Πολλά γράφονται και ακόμη περισσότερα θα γραφούν, καθώς φουντώνει το κίνημα (!) για την μη καταβολή του σχετικού αντιτίμου στις εταιρίες που έχουν αναλάβει, μέσω σύμβασης με το ελληνικό κράτος, την κατασκευή των νέων αυτοκινητοδρόμων. Όπως τακτικά συμβαίνει στο δημόσιο διάλογο, κανείς δεν ενημέρωσε τους πολίτες σε βάθος για το ζήτημα που ανέκυψε.

Όταν, ως πελάτες, επιθυμούμε να αποκτήσουμε ένα αγαθό, ή να δεχτούμε μια υπηρεσία, το αστικό δίκαιο και, αν θέλετε, η κοινή λογική, ορίζει ότι το αγαθό αυτό, ή η αντίστοιχη υπηρεσία, οφείλουν να είναι σαφώς ορισμένα, τόσο χωρικά όσο και χρονικά. Αν περιοριστούμε στις υπηρεσίες διέλευσης, για τις οποίες γίνεται λόγος, οφείλει  δηλαδή να καθορίζεται σαφώς ο τόπος και ο χρόνος, στον οποίο θα γίνει η διέλευση από τον εκάστοτε αυτοκινητόδρομο.

Φυσικά, εν προκειμένω, η σύμβαση παραχώρησης που υπεγράφη μεταξύ κράτους και παραχωρησιούχου υπερισχύει του κοινού αστικού δικαίου, προσφέροντας έναν έξοχο παραλογισμό. Αν το σκεφτείτε λίγο, συμβαίνει το εξής: καλούμαστε να πληρώσουμε (λόγου χάρη σε ένα σημείο της ΠΑΘΕ), για έναν δρόμο  στην Ήπειρο (για παράδειγμα την Ιονία Οδό), ο οποίος έχει ο Θεός αν θα αποπερατωθεί σε 2, 3 ή και περισσότερα χρόνια. Η λογική των συμβάσεων παραχώρησης, αν υπάρχει, είναι αρκετά απόκοσμη.

Σε αυτό το σημείο ερχόμαστε στο κυρίως θέμα. Γιατί οι ανάδοχοι δεν προσφεύγουν στη δικαιοσύνη για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν;

Σε μια τέτοια δικαστική διαμάχη ισχύουν τα εξής. Πρόκειται για μια απλή οικονομική διαφορά κατά τον αστικό κώδικα μεταξύ ενός νομικού και ενός φυσικού προσώπου. Αν δηλαδή κατατεθεί μήνυση για άρνηση καταβολής τελών διέλευσης, η διένεξη θα αφορά τα 2, 10 ή 100 ευρώ που ο οδηγός αρνήθηκε να καταβάλει. Σύμφωνα με το δικονομικό μας κώδικα-σύστημα δεν μπορούν να γίνουν συγκεντρωτικές δίκες, δηλαδή να δικαστούν σε μία δικάσιμο όλοι οι οδηγοί που δεν έχουν πληρώσει διόδια. Αυτό στην πράξη σημαίνει τόσο για τα δικαστήρια, αλλά πολύ περισσότερο για τις εταιρίες, μια τεράστια διοικητική επιβάρυνση καθώς θα πρέπει να διαχειριστεί, τόσο επικοινωνιακά όσο και νομικά, ένα μεγάλο πλήθος υποθέσεων. Η σημαντικότερη παράμετρος όμως είναι η ακόλουθη.

Αν κάποιος οδηγός χάσει τη δίκη θα υποχρεωθεί να καταβάλει στην εταιρία ακριβώς τα 2, 10 ή 100 ευρώ των διελεύσεων, μαζί με τα έξοδα της δίκης. Μιλάμε, δηλαδή, για 2500 με 3000€. Χωρίς να είναι μικρό ποσό, δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου. Φανταστείτε όμως και το άλλο ενδεχόμενο. Να χάσει μια από τις δίκες η εταιρία. Με μία λέξη: ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. Δε θα υπάρχει οδηγός που να μην κορνιζάρει την απόφαση στο αυτοκίνητό του περνώντας ελεύθερα πλέον από όλα τα ιδιωτικά διόδια. Οι εταιρίες δε θα εισπράττουν στ εξής ούτε ευρώ.

Για όλους τους παραπάνω λόγους οι εταιρίες τηρούν προς το παρόν στάση αναμονής. Τι μας επιφυλάσσει το μέλλον σε αυτή την κατεύθυνση είναι άγνωστο. Θα επιχειρήσουμε πάντως και μία πρόβλεψη. Σε μακροπρόθεσμη βάση θα γίνουν σοβαρές σκέψεις και τα διόδια ίσως καταργηθούν, με τη συλλογή των απαραίτητων χρημάτων να επιμερίζεται στους οδηγούν μέσω των τελών κυκλοφορίας. Θεωρούμε πως είναι η μόνη λύση να αλλάξει η κατάσταση στους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Αnti - κοινοβουλευτικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kapoios avatar
    kapoios 13/01/2011 12:32:59

    Δλδ θα πληρωνουμε ολοι για την κατασκευη αυτοκινητοδρομων, ασχετα αν τους χρησιμοποιουμε ή οχι;;;
    Πχ μπορει ενας κατοικος της Κρητης να μην παει ποτέ στην Εγνατια ή στην Ιονια οδο. Ειναι λογικο να αυξηθουν τα τελη κυκλοφοριας και σε αυτον;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ kapoios 13/01/2011 13:07:40

      Ούτε εγώ όμως πήρα μέρος από τις επιδοτήσεις που πήρε ο Κρητικός δηλώνοντας 5 φορές την έκταση της Κρήτης...

      • BABIS avatar
        BABIS @ TopGunZ 13/01/2011 14:22:27

        Πολύ σωστά. Να πάρει το κράτος πίσω τις επιδοτήσεις που έχει πάρει παράνομα ο Κρητικός και ο κάθε Κρητικός.
        Δεν μπορεί να πληρώνει το κράτος (δηλαδή εμείς) τον κάθε Κρητικό.

    • Kasut avatar
      Kasut @ kapoios 13/01/2011 13:08:49

      Πληρωνω ομως με τους φορους μου το σχολειο που πανε τα παιδια σου.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kapoios 13/01/2011 17:39:53

      Μ αυτήν λογική θα πρέπει αν μπουν διόδια και στο μικρότερο δρομάκι, με το που βγαίνουμε από το σπίτι μας θα πρέπει να πληρώνουμε διόδια.
      Διαφορετικά γιατί να πληρώνω εγώ την κατασκευή ενός επαρχιακού δρόμου στην Άνω Πετεινίτσα που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ποτές;

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 12:34:37

    Οι εταιριες διαχειρησης ειναι η Ακτωρ-Μπομπολας, ΓΕΚ, Αθηνα, Vinci, Hochtief και καποιες αλλες. Αυτες πληρωνουμε.
    Επεναλαμβανω.. θα δουμε τις συμβασεις ? μηπως καποιες εχουν ληξει και οι δρομοι ακομη ειναι στα χερια των κορακιων??!!!!!!???!!! και οχι πισω στο κρατος να εισπραττει??

    ΠΠ

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 13:19:12

      Κάποιες συμβάσεις π.χ. του δρόμου Κόρινθος-Τρίπολη έχουν λήξει ή είναι κοντά στη λήξη. Υποπτεύομαι όμως ότι τους παραχώρησαν τα διόδια και σε αυτούς τους δρόμους για 30 χρόνια για να κατασκευαστούν καινούριοι δρόμοι. Δηλ. εγώ το δρόμο που περνάω τον πλήρωσα. Γιατί θα πρέπει να πληρώνω τους δρόμους που δεν περνάω;

      Η πιο καθαρή λύση θα ήταν να επιβάλουν ένα ποσό 100 Ευρώ το χρόνο ας πούμε και οι δρόμοι να είναι ελεύθεροι.

      • alex avatar
        alex @ anonymous 13/01/2011 16:35:59

        100€ ?? χαλάρωσε... τι 100 ευρώ το χρόνο... και σε ποιόν? σ όλους τους
        πολίτες? εκτός του ότι είναι πολλά, είναι και άδικο.

        προτείνω να μην πληρώνει κανείς. έτσι απλά.

        Νταβατζιλίκι ο Μπόμπολας, η ΓΕΚ και οι υπόλοιποι? ε, νταβατζιλίκι κι εγώ.

  3. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 13/01/2011 12:39:42

    Προσωπικά δε δέχομαι να πληρώνω για υπηρεσίες που δε λαμβάνω.
    Είσπραξη διοδίων με την υποσχετική ότι κάποτε (αδιευκρίνιστο πότε,αφού όλα τα χρονοδιαγράμματα έπεσαν έξω) ΘΑ γίνει ο δρόμος είναι απάτη.
    Δεν μπορεί πριν τον Πλαταμώνα να πληρώνω για να φάω την ταλαιπωρία πίσω από μια νταλίκα που πάει με 50χλμ και αμέσως μετά να πληρώνω πριν τα Τέμπη και να ταλαιπωρούμε ξανά μέχρι τη Λάρισα.
    Να ολοκληρωθούν τα έργα ,να μου προσφέρουν συνθήκες ασφάλειας,και υπηρεσίες υποστήριξης και τότε θα πληρώσω .
    Μέχρι τότε, δε σφάξαν.........

    • Kasut avatar
      Kasut @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 13/01/2011 12:43:17

      Πολυ σωστα και οχι μονο αυτο. Οι συμβασεις να ειναι δημοσια εγγραφα και να δημοσιευονται οπως και οι προσφορες στους μειοδοτικους διαγωνισμους. Να υπαρχει ενας στοιχειωδης κοινωνικος ελεγχος οσον αφορα το κοστος για το συνταγματικο κατωχυρωμενο δικαιωμα της ελευθερης μετακινησης.

      • BABIS avatar
        BABIS @ Kasut 13/01/2011 14:31:06

        Το ωραίο της υποθέσεως είναι ο Σουφλιάς, η Βασω και το παιδί θαύμα(Λαλιώτης) έχουν κάνει τις συμβάσεις εις βάρος μας. Όλες οι συμβάσεις είναι εις βάρος μας. Κάποτε θα πρέπει να ξυπνήσουμε. Τα υπερκέρδη πηγαίνουν στις κατασκευαστικές εταιρείες. Εάν το κράτος απο το 1974 είχε δώσει την κατασκευή και την εκμετάλευση των δρόμων στους Γερμανούς, στους Γάλλους η τους Ισπανούς , για 30 χρόνια, σήμερα θα είχαμε δρόμου και θα ανήκαν στους Έλληνες σε εμάς.
        Ναί άλλα δεν θα υπήρχαν οι μίζες για να φάει όλο το πολιτικό σύστημα.

  4. giannis avatar
    giannis 13/01/2011 12:49:37

    Το πρόβλημα είναι ότι όπως με κάθε καλή ιδέα ανακατεύονται στη συνέχεια ένα σωρό ηλίθιοι με αποτέλεσμα να χάνεται το νόημα. Να ξεφτιλίζεται η προσπάθεια που γίνεται και να καταλήγουν οι άνθρωποι που το ξεκίνησαν γραφικοί.
    Σύμφωνοι, τα διόδια στην εθνική οδό είναι υπερβολικά πολλά, ακριβά, ο δρόμος είναι χάλια, εφόσον η Αθήνα επεκτείνεται τώρα πια υπάρχουν διόδια στα προάστια της και πολλές φορές πληρώνουμε για να φτιαχτούν, όταν φτιαχτούν, δρόμοι στην άλλη άκρια της χώρας. Άρα καλά κάνει ο κόσμος και δεν πληρώνει.
    Όταν όμως αποφασίζουν κάποιοι ότι δεν πληρώνουν και την αττική οδό; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα στο συγκεκριμένο δρόμο, εκτός ίσως από τα υψηλά διόδια; Εκτός κι αν έγιναν όλοι ειδικοί και κατέληξαν ότι η κοινοπραξία μπορούσε να βάλει ακόμα υψηλότερης ποιότητας άσφαλτο.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ giannis 13/01/2011 12:53:45

      giannis, νομίζω ότι τα διόδια έχουν πάρει πολιτική διασταση (άσε που ο κόσμος ζορίζεται αντικειμένικά). Και, μεταξύ μας, καλύτερη αυτή η αντίδραση από τους μπαχαλάκηδες στην Πανεπιστημίου.

      Να δω βουλευτές να χρησιμοποιούν λεωφορεία, και να περιμένουν στην κίνηση, να τους δω να πληρώνουν διόδια...

      Φυσικά και δεν χρωστάει η Αττική οδός (που στο κάτω κάτω δεν σου απαγορεύει εναλλακτικές οδούς)

      • giannis avatar
        giannis @ archaeopteryx 13/01/2011 13:46:43

        Προφανώς και είναι καλύτερα από λεηλασίες και βανδαλισμούς, αφού η αντιδραση στοχεύει σε αυτούς που δημιουργούν το πρόβλημα και όχι σε κάποιον άσχετο. Από τη στιγμή όμως που οργανώνονται οι πολίτες, πρέπει να φροντίσουν να απομονώσουν τους περιθωριακούς.
        Κραυγές του στυλ "δεν πληρώνω διόδια ποτέ και πουθενά" θα φέρουν μόνο μεγαλύτερη καταστολή από το κράτος.
        Οι δράσεις πρέπει να είναι στοχευμένες.

        • ALEX avatar
          ALEX @ giannis 14/01/2011 11:53:04

          @giannis: Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το κόστος κατασκευής της Αττικής οδού ήδη αποπληρώθηκε, όπως ανακοινώθηκε επίσημα. Από εδώ και πέρα το κέρδος πάει στην τσέπη του κατασκευαστή ιδιώτη, αφού καμμία κυβέρνηση δεν διασφάλισε ότι ένα μικρό ποσοστό θα πηγαίνει στο κράτος. Όσο αφορά λοιπόν το κέρδος της Αττικής Οδού ας φτιάξουν ένα άνοιγμα να βγαίνεις προς Ελευσίνα γιατί αυτό το Δουκ.Πλακεντίας μας γονατίζει κάθε πρωί. Αυτά!!! Υ.Γ Πληρώνω κανονικά κάθε μέρα πρωί-βράδυ.

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 13/01/2011 12:50:03

    Το ζήτημα, τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνομαι, δεν έχει να κάνει με τα διόδια αυτά καθ' αυτά αλλά με το παράλογο να υπάρχουν π.χ. στην 500 χλμ διαδρομή Θεσσαλονίκης-Αθηνών, που δεν είναι κλειστή και ας λένε ό,τι θέλουν, 14!!! σταθμοί και άλλοι 3 ή 4, αν θυμάμαι καλά, προς την Τρίπολη. Σύνολο 19!!!
    Εν συγκρίσει, στην 225 μιλίων (~405 χμλ) διαδρομή Νέας Υόρκης-Ουάσιγκτον λειτουργούν 3 σταθμοί των 5 (γέφυρα George Washington στη Νεα Υόρκη) και 1 ή 2 (δεν θυμάμαι καλά) δολλαρίων μετά (ανάλογα με την διανυθείσα διαδρομή).
    Τα συμπεράσματα είναι αυτονόητα. Μόνο στο κράτος του σουρρεαλιστικού παραλόγου...

  6. Τάκης avatar
    Τάκης 13/01/2011 12:54:59

    Αν προσφύγουν στα δικαστήρια για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν είναι σίγουρο ότι θα χάσουν τις δίκες γιατί αφενός δεν παρέχουν αυτά που έχουν υποχρέωση και αφετέρου τόχουν παρακάνει. Τα διόδια είναι μόνο η αρχή. Θα ακολουθήσουν οι αστικές συγκοινωνίες, όπου το κράτος αποφάσισε αύξηση του εισιτηρίου 40% και ελπίζω να δούμε να ακολουθούν ΔΕΗ και όπου αλλού επιβάλουν δυσβάστακτες αυξήσεις. Οι πολίτες πρέπει να πουν ένα μεγάλο οχι στην κλεψιά και κοροϊδία του κράτους και των συνεταίρων του. Να πάρουν τα χρήματα από αυτούς που τα έφαγαν και συνεχίζουν να τα τρώνε.

    • kapoios avatar
      kapoios @ Τάκης 13/01/2011 12:56:07

      "Οι πολίτες πρέπει να πουν ένα μεγάλο οχι στην κλεψιά και κοροϊδία του κράτους και των συνεταίρων του."
      Ετσι!!!

  7. Κάποιος avatar
    Κάποιος 13/01/2011 13:05:50

    Η ελεύθερη μετακίνηση των Ελληνών πολιτών μέσα στην χώρα τους είναι συνταγματικό τους δικαίωμα.
    Αν θέλει οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρία να κατασκευάζει με άδεια του κράτους ιδιωτικούς δρόμους με δικά της στάνταρτς ποιότητας, ας το κάνει, αρκεί να υπάρχουν διαθέσιμες εναλλακτικές διαδρομές ώστε να μπορεί ο Ελλην πολίτης να επιλέξει.

  8. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 13/01/2011 13:14:49

    Δεν καταλαβαινω το 'θαυμαστικο' (!) στη λεξη κινημα,κακο ειναι που υπαρχει ή μηπως μας χαλαει τη σουπα(χαρακτηριστηκες οι δηλωσεις της Κανελη στην τηλ).Και φυσικα δεν θα πληρωνουμε τα διοδια των ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ εκτος και αν ειναι λογικο μια ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ που θελει να παρει το εργο(τα λεφτα ειναι συγχρηματοδωτηση ΕΕ-ΕΔ,ζεστο χρημα δηλαδη) να προυσπρατει μερος των χρηματων για την περατωση του εργου που δεν βλεπουμε!!!!!!Οχι κυριε πρωτα θα φτειαξεις τον δρομο(ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΑ) και μετα εαν ειναι μεσα στα ορια του συνταγματος να βαλεις και διοδια.Η Αττικη Οδο πρωτα ολοκληρωθηκε-παραδωθηκε και μετα μπηκαν διοδια,οι αλλοι δρομοι που στο κατω κατω ειναι και Εθνικης Κυκλοφοριας(δηλαδη ειναι για ολους τους Ελληνες) θα πρεπει να εμπιπτουν σε αλλο καθεστως.

  9. Misha avatar
    Misha 13/01/2011 13:21:02

    Η βλακεία που δερνει και τους σημερινούς αλλά και τους προηγούμενους εξουσιαστές, είναι πως δεν καταλαβαίνουν ότι με τις ανόητες ενέργειες τους ΑΠΟΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΗΘΙΚΑ στις συνειδήσεις των πολιτων το κράτος, όπως έγραψε ευφυώς ο Επώνυμος.
    Το «Πασοκ και κράτος -Θεόδωρος Τσουκάτος» έγινε με σύμπραξη ΓΑΠ-ΚΑΚ, «Φτιάχνω κράτος αρπάκτορα, τα δίνω όλα στον Άκτορα».
    Ο κόσμος, όλο και περισσότερο ,νοιωθει αυτό που συμβαίνει στο πετσί του και αυτοοργανώνεται , έξω από κόμματα και μικροπολιτικά συμφέροντα, με συγκεκριμένες στοχεύσεις και απρόσμενα ξαφνιάσματα όπως το κίνημα των διοδίων , την αντισταση στην Κερατέα και άλλα που έρχονται...

    • kapoios avatar
      kapoios @ Misha 13/01/2011 13:26:28

      «Φτιάχνω κράτος αρπάκτορα, τα δίνω όλα στον Άκτορα».

      + απειρο!!!

  10. Aggelos avatar
    Aggelos 13/01/2011 13:30:41

    ειναι σαν τους φορους..
    με τα πολλα διοδια,οι εταιριες λιγοτερα εσοδα θα βγαλουν..αφου οι ανθρωποι θα κινουνται λιγοτερο,,ή θα σηκωνουν τις μπαρες.. :lol:

    [b]οι εταιριες ειναι απλα συντηρητες των δρομων,,δεν τους ανηκει,,οποτε ουσιαστικα δεν μπορουν να κανουν τιποτα στους πολιτες που δεν πληρωνουν..αφου ο δρομος δεν τους ανηκει..[/b]

    [b]μπορει να μου απαγορεψει η καθαριστρια να μπω σε ενα δημοσιο κτηριο που καθαριζει?[/b]


    να ριξουν τα διοδια,,να τα λιγοστεψουν σε αριθμο,,να βαλουν χιλιομετροχρεωση σε εισοδους εξοδους με χαρτακια κλπ..και ευνοικες πολιτικες γα τους πολιτες..και για τη Γεφυρα..

    οταν πας να ρουφηξεις πολυ αιμα απο το αλογο,,σε κλωτσαει μια και δεν παιρνεις τιποτα τελικα.. :wink:

  11. elsoto avatar
    elsoto 13/01/2011 13:33:53

    "Το ΠΑΜΕ ανοίγει τα διόδια στην Πελοπόννησο
    Σε κατάληψη των διοδίων σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητοδρόμου Ανατολικής Πελοποννήσου θα προχωρήσουν αύριο μέλη του ΠΑΜΕ, σηκώνοντας τις μπάρες για να περνούν ελεύθερα τα διερχόμενα οχήματα."

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1920807

    Αρχίζει το καπέλωμα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ elsoto 13/01/2011 13:53:26

      Αν είναι "καπέλωμα", τότε πάρε εσύ δέκα φίλους σου και ανοίξτε τα χωρίς τη συνδρομή οιουδήποτε κόμματος. Μπορείς; Ή μόνο υψηλή κριτική μπορείς να κάνεις; Εδώ σε θέλω, κάβουρα, να περπατάς στα κάρβουνα...

      • elsoto avatar
        elsoto @ Αυριανιστής 13/01/2011 14:01:23

        Γιατί, τόσον καιρό που δεν "συνέδραμε" κάποιο κόμμα 50-100 γραφικοί ασχολούνταν. Και πουθενά δεν είδα το ΠΑΜΕ. Τώρα είδαν πελατεία και τρέχουν να προλάβουν ή πάνε να μας τσουβαλιάσουν όλους, για να έχει ο Άδωνις επιχειρήματα.

      • ελενη του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ avatar
        ελενη του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ @ Αυριανιστής 13/01/2011 18:44:27

        Ναι φίλε μου το έχουμε κάνει 10 νοματαίοι κι αν θες έλα τηνΚυριακή 14/1 στις Αφίδνες.Θα σπάσουμε το ρεκόρ Guinnes

    • Kasut avatar
      Kasut @ elsoto 13/01/2011 14:01:48

      Μια φορα κανει κατι σωστο το ΠΑΜΕ

    • Τάκης avatar
      Τάκης @ elsoto 13/01/2011 14:01:51

      Αν ήταν για καπέλωμα θα πήγαιναν μαζί με τις επιτροπές που διοργανώνουν ανάλογες κινητοποιήσεις. Αντίθετα αυτοί πηγαίνουν μόνοι τους.

    • Misha avatar
      Misha @ elsoto 13/01/2011 14:07:23

      Εlsoto

      To ΠΑΜΕ δεν εχει μεταφυσικές ιδιότητες.Ακολουθεί τον λαό, το είπε κι η Παπαρρηγα σε κουβέντα που είχαμε μαζί της στις 15 Δεκέμβρη στο Συνταγμα. Βγηκε μπροστα με τους ναυτεργάτες , ανέβηκε στην ακρόπολη και πέσανε τα neoliberals όρνεα να το κατασπαράξουν.
      Τωρα ακολουθεί και λές πως καπελλώνει.
      Αν κάτσουν στα γραφεία τους νομιζω πως θα είσαι ικανοποιημένος...

      • elsoto avatar
        elsoto @ Misha 13/01/2011 14:12:50

        Νομίζω ότι ασχολούνται γιατί τώρα το θέμα "πουλάει". Τόσον καιρό πού βρίσκονταν; Και τώρα ο κάθε μπουμπούκος θα λέει ότι το κίνημα των διοδίων είναι μπολσεβίκοι, κομμουνιστές, μπαχαλάκηδες μπλα, μπλα, μπλα. Το πιο σημαντικό για μένα ως τώρα ήταν η αυτοοργάνωση, όπως δεν γουστάρουμε τις μπάρες, δεν γουστάρουμε και τα μαντριά.

        • Misha avatar
          Misha @ elsoto 13/01/2011 15:20:25

          elsoto

          O κάθε τηλεπερσόνος Αδωνις Μανωλιδούς θα ξυνίζει τη μούρη του , όσο δε βλέπει τανκς να εξω από το Πολυτεχνείο
          Νομίζω πως είναι παράσημο και ασφαλές κριτήριο «ευ πράττειν» η αρνητική κριτική του μπουμπουκοκόμματος και των λοιπών εξαπτερύγων.

        • Maximilien avatar
          Maximilien @ elsoto 13/01/2011 18:47:34

          Το ΠΑΜΕ ασχολούνταν με αυτά τα θέματα από τότε που όλοι οι υπόλοιποι ασχολούνταν με τα Big Brother και τα ταλέντα. Και στη τελική δεν μπορούν όλοι οι υπόλοιποι να κανονίζουν την δράση τους με βάση αυτά που θα πει ο μπουμπούκος. Δεν περιστρέφεται η ζωή όλων γύρω από το ΛΑΟΣ

          • CHEMICAL YOUTH avatar
            CHEMICAL YOUTH @ Maximilien 13/01/2011 20:09:08

            Εχεις τεράστιο δίκιο. Το ΠΑΜΕ άνοιγε τα διόδια της γέφυρας Ρίου-Αντιρίου πριν 3-4 χρόνια.
            Οταν διαφωνούμε με το ΠΑΜΕ δυσφημεί τη χώρα, όταν συμφωνούμε το κάνει για καπέλωμα. Ε, ρε ΓΑΠ που μας χρειάζεται.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ elsoto 13/01/2011 20:01:03

          Όποιος θεωρεί τον μπουμπούκο... κήνσορα (!) και την "κριτική" του προς φόβον, τότε του αξίζει ακόμα περισσότερη σκλαβιά και υποτέλεια. Οι υπόλοιποι, απλώς, αδιαφορούμε.

  12. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 13/01/2011 13:34:54

    Εχω μια απορία και απάντηση δεν βρήκα. Πως αποδεικνύεται με μια απλή φωτογραφία πως κάποιος δεν πλήρωσε ; Η φωτογραφία είναι ένα στιγμιότυπο. Τι δείχνει ; Πως δεν άπλωσε το χέρι ο οδηγός στην ταμία για να της δώσει κέρματα ; Δείχνει απλά ένα αυτοκίνητο να έχει περάσει τα διόδια και την πινακίδα του. Ε και ; Μ' αυτό τον τρόπο μπορώ κι' εγώ να φωτογραφίσω κάθε αυτοκίνητο που περνάει.

    Εκτός αν τραβάνε βίντεο. Τον οδηγό να σταματάει, τη στιχομυθία με την υπάλληλο, να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο, να σηκώνει τη μπάρα, να κάθεται πάλι στη θέση του και να φεύγει. Δεν μπορώ να φανταστώ πάντως στο δικαστήριο να παίζει φιλμάκι για κάθε οδηγό .

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ Βούρδουλας 13/01/2011 16:28:29

      προφανώς ο υπάλληλος πάει μάρτυρας......

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Περίεργος 13/01/2011 16:38:12

        Αν είναι έτσι, θα πρεπέι να πάρει και σλίπινγκ μπάγκ μαζί του, διότι όλη μέρα θα είναι στα δικαστήρια.

        • ελενη του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ avatar
          ελενη του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ @ Strange Attractor 13/01/2011 18:45:52

          καλό!!!

        • Περίεργος avatar
          Περίεργος @ Strange Attractor 14/01/2011 08:09:01

          Ε.... Κάτσε πρώτα να αποφασίσουν οι εταιρείες να πάνε στα δικαστήρια ....

  13. zame avatar
    zame 13/01/2011 14:03:03

    ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ οτι -τα διόδια έχουν πάρει πολιτική διασταση
    (άσε που ο κόσμος ζορίζεται αντικειμένικά). Και, μεταξύ μας, καλύτερη αυτή η αντίδραση από τους μπαχαλάκηδες στην Πανεπιστημίου.-
    ΕΝΩ σημερα ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ πως
    Για τις παράλογες ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ( 6 ΦΟΡΕΣ ΕΠΑΝΩ ) από την κανονική τους κοστολόγηση
    σύμφωνα με δηλώσεις του κυρίου ΤΕΡΖΑΚΗ (στο ραδιοΖουγκλα.σημερα.αλλα & το βραδυ στην tv.)
    ....απαιτούνται
    ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ και κατάθεση τους στην Διεύθυνση Ανταγωνισμού στην Ε.Ε.
    και παράλληλα και στην αντίστοιχη Επιτροπη εδώ στην Χώρα μας.
    ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
    μηπως αυτη πρεπει να ειναι η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ...

  14. zame avatar
    zame 13/01/2011 14:19:15

    και ΜΑΚΡΙΑ απο τα κοματα (ειδαμε το χαιρι & την προκοπη τους..δεν νομιζετε ?)
    η προσεγγυση τους.. τους εκθετει..διοτι ειναι μια ΤΖΑΜΠΑ δεξαμενη ψηφων..

  15. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 13/01/2011 14:24:08

    Η άρνηση πληρωμής των διοδίων δεν είναι μια απλή αστική διαφορά.

    Η άρνηση πληρωμής των διοδίων είναι πρώτα από όλα μια πολιτική πράξη, μια κίνηση λαϊκής αυτο-οργάνωσης και διεκδίκησης, έξω από κατεστημένους πολιτικούς σχηματισμούς. Στο μέτρο που αναπτύσσεται δείχνει τον βαθμό που ο έλληνας πολίτης όχι μόνο συνειδητοποιεί τι έγινε και τι γίνεται σ' αυτή τη χώρα, αλλά και ποιες είναι οι πρώτες του προσπάθειες να "σηκωθεί από τον καναπέ" και ενδεχομένως προαναγγέλλει και τις επόμενες.

    Τα διόδια της οργής επιγράφεται η ανάρτηση αλλά σε αστική διαφορά οδήγησε την λογική της και στις γνωστές συμβάσεις των κατασκευαστών. Μα εδώ πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο. Πρόκειται για έναν λαό που κάνει τα πρώτα του έμπρακτα βήματα να αντισταθεί στην λεηλασία. Και μάλιστα χωρίς κεντρική ή ελεγχόμενη καθοδήγηση.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Θραξ Αναρμόδιος 13/01/2011 22:35:10

      Συμφωνω!!

  16. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 14:52:44

    συμφωνω απολυτως με θραξ και misha.φιλη μου που εχει καταστημα σε επαρχιακη πολη επειτα απο απειρη πιεση εκ μερους προμηθευτων για επιταγες οι οποιες σφραγιζονται πλεον αιτιουμενες μεχρι και μπλοκαρισμα στα κεντρικα συστηματα τραπεζων μου ελεγε Λυτρωθηκα.τωρα απανταω σφραγιστε τες!!!.αμα σας συμφερει.θα πληρωσω οποτε μπορω.οι καλοκαιρινες παραγγελιες?κρατηστετες .οταν εχω μετρητα θαρθω να παρω.ετσι κι αλλιως εχετε γεματες τις αποθηκες.Τειρεσιας?βαλτεμε.για το αυτοφορο λογω φπα δε συνεχισε με τα εξης εκπληκτικα. Αμα ρθουνε να συλλαβουνε καποιον εχουμε συννενοηθει να κλεισουμε ολοι τα μαγαζια μας και να παμε στο δικαστηριο.τι λες,θα τον καταδικασουνε?ας τον καταδικασουνε,απ το δικαστηριο ομως δε θα βγουνε ακεραιοι.μιλαμε για γυναικα που μεχρι τωρα δεν ειχε δωσει ουτε δειγματα μπουμπουλινας ουτε καμμιας αλλης επαναστατικης μορφης.

    • kapoios avatar
      kapoios @ φωτεινη 13/01/2011 14:59:14

      Ενσταση:
      Δεν ειναι αμοιροι ευθυνων οι δικαστες για πολλά πραγματα, αλλά οχι και να την πληρωσουν επειδη απλα κανουν τη δουλεια τους που ειναι η εφαρμογη των νομων.
      Ας πανε στα βουλευτικα γραφεια οι εμποροι να τσακωσουν αυτους που νομοθετουν.

      Για τα υπολοιπα, μπραβο στη φιλη σου.

      • Misha avatar
        Misha @ kapoios 13/01/2011 15:04:34

        Λάθος kapoios.
        Tό ότι ο Χιτλερ έφτιαχνε νόμους που έτσελνε στο Άουσβιτς τους τσιγγάνους, αυτό δεν απάλλαξε από τις ευθύνες τους τους δικαστές και τους μπάτσους που εκτελουσαν τις εντολές. Οι δικαστικοί , με κάποιες εξαιρέσεις, ζουν στον καιρό της χούντας.

        • theos avatar
          theos @ Misha 14/01/2011 00:40:28

          ΜΠΡΑΒΟ Misha ....άντε γιατί κεφάλι έχουν όλοι αν είναι γεμάτο η άδειο όμως είναι πονεμένη ιστορία ...η απάντησή σου στον Κapoios είναι όλα τα λεφτά φίλε μου και πάλι ΜΠΡΑΒΟ...!!!

    • Misha avatar
      Misha @ φωτεινη 13/01/2011 15:02:37

      Γεια σου Φωτεινή. Δώσε σταυρωτό φιλί στην φιλενάδα σου.
      Τειρεσίες, κάρτες, ενεργειακοί επιθεωρητές, φπα , διόδια, τριόδια και τα κέρατα τους τα δίφορα...
      Αν κάποιοι από τους εκατοντάδες απελπισμένους «χρεωφειλέτες» που αυτοκτονούν απόφάσιζαν να άρουν μαζί τους κάποιον εγκληματία με λευκό κολλάρο, θα είχαμε μια καλύτερη πατριδα για τα παιδιά μας...

  17. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 15:06:17

    δικιο εχεις .αλλα το πνευμα της ηταν στη λυση του προβληματος εκεινη τη στιγμη,για το συγκεκριμενο ανθρωπο να μην παει μεσα.τα αλλα τα λεει κι εκεινη.και ειναι και πασοκ,χαλαρο μεν,αλλα πασοκ.

    • alex avatar
      alex @ φωτεινη 13/01/2011 16:50:22

      εδώ ο γέρος μου που ήταν μία ζώη κάργα νεοδημοκράτης, τώρα που του κόψαν τη σύνταξη κατέβηκε σε πορεία...τι μου λες..

  18. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 15:09:47

    misha,εγω αυτο που βλεπω να δημιουργειται ειναι αντιπολιτευση ,αντιπολιτευση...ακεφαλη.ειδωμεν.

  19. black sea avatar
    black sea 13/01/2011 15:16:47

    Aν είναι να εισπράτω από τον κοσμάκη διόδια κάθε 30 χιλιόμετρα και παράλληλα τα έργα να προχωρούν ανάλογα με τις εισπράξεις να εκβιάζω κάθε φορά που χάνω απο τις εισπράξεις έτσι και εγώ γίνομαι μεγαλοεργολάβος !

  20. νεφέλη avatar
    νεφέλη 13/01/2011 15:22:21

    Οπως ήδη συζητιέται έντονα, η ανησυχία είναι... μηπως γενικευτεί η τάση, άρνησης καταβολής αντιτίμου έναντι υπερτιμολογημένων προσφερόμενων υπηρεσιών.
    Να μην υπάρχει, μόνο σαν φαινόμενο η άρνηση καταβολής διοδίων, αλλά και ηλεκτρικού, νερού, τηλεφώνου, τελών, ... μέχρι να υπάρξει εκλογίκευση των συνεχώς παράλογα αυξανομένων τιμολογίων. Μια νέα μορφή πίεσης, δηλαδή, για την αυτορύθμιση της αγοράς, που όμως δεν έχει προβλεφθεί ως σοβαρό ενδεχόμενο από τους οικονομικούς εγκεφάλους.
    Λέτε, να γίνουν καθημερινότητα οι βραδυές με κεράκια και λάμπες πετρελαίου ;

  21. magas avatar
    magas 13/01/2011 16:33:47

    ερώτηση: γίνεται λόγος για κίνημα. κάπου άρχισε και κάπου θα τελεωσει. θα μου πει κάποιος πως θα λήξει η ιστορία;

  22. alex avatar
    alex 13/01/2011 16:53:15

    δεν πιστεύω... εγώ θέλω ιντερνετ. οπότε για τη δεή δεν παίζει. πρέπει να την πληρώνουμε. και τα τηλέφωνα το ίδιο.

    για τα διόδια ναι, συμφωνώ. αλλά όχι και για δεή-νερό-τηλέφωνο...

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ alex 13/01/2011 18:58:31

      ...μάλλον φιλοξενούμενος θάσαι και δεν σε αφορούν οι λογαριασμοί!

  23. aristeidis avatar
    aristeidis 13/01/2011 17:41:54

    πολλούς νταήδες βλέπω,να μην πληρώσουμε ,τα έχουμε δώσει κτλ.Που είστε όλοι κοτάρες όταν έχει βάλει ταμπέλα ,πωλείται η χώρα και το λέει ο τούρκος υπουργος που εχει το στόλο του έξω απο την Ανδρο οεο τα διόδια είναι το ντέρτι μας

  24. vel avatar
    vel 13/01/2011 18:12:44

    "Οι εταιριες διαχειρησης ειναι η Ακτωρ-Μπομπολας, ΓΕΚ, Αθηνα, Vinci, Hochtief και καποιες αλλες. Αυτες πληρωνουμε.
    Επεναλαμβανω.. θα δουμε τις συμβασεις ? μηπως καποιες εχουν ληξει και οι δρομοι ακομη ειναι στα χερια των κορακιων??!!!!!!???!!! και οχι πισω στο κρατος να εισπραττει??"

    ΑΠΛΟ και ΣΩΣΤΟ!!!

  25. vel avatar
    vel 13/01/2011 18:19:47

    Το επόμενο βήμα είναι : πχ. οι επαγγελματίες που πλήτονται πχ απο τα τιμολόγια της ΔΕΗ ,να καταθέσουν μαζικά τους λογ/σμούς στο Επιμελητήριο(πχ για να εξασφαλιστεί η μαζικότητα και η ενότητα) και να απαιτήσουν ότι πρέπει να ξέρουν, το δίκιο τους , κλπκλπ
    αυτό λέγεται κίνημα ενημερωμένων και υπεύθυνων πολιτών και χωρίς καπέλωμα κομματικό..
    ποιός γνωρίζει πχ ότι το τιμολόγιο της ΔΕΗ ενσωμάτωσε μέσα στο
    2010(1/1-31/12) έντεκα(11) αυξήσεις .. ΕΛΕΟΣ!!

  26. vel avatar
    vel 13/01/2011 18:25:00

    όταν ξεκίνησα εγώ πρίν δύο χρόνια περίπου με τα διόδια , δεν το πολυπίστευα ούτε εγώ..
    τώρα έγινε μόδα!
    δείτε τι γίνεται στην Χαλκίδα απο έναν κουζουλό..δείτε την διαμαρτυρία στην Θεσσαλονίκη για την ακρίβεια των εισητηρίων του ΟΑΣΘ..
    υπάρχει οργή στον κόσμο και θα ξεσπάσει ..
    εντύπωση μου κάνει πάντως η ΗΧΗΡΗ ΣΙΩΠΗ των κομμάτων!

  27. ελενη του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ avatar
    ελενη του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ 13/01/2011 18:40:38

    Παιδιά μην μασατε,ειναι τόσο έωλες οι συμβάσεις τους που δεν μπορούν να κανουν τίποτε.Ξέρετε τι φοβούνταιμόνο και προσπαθούν με σαχλαμάρες τύπου
    κάμερες,τειρεσίας.εφορίες-μόνο για εξορκισμό με τον άνθιμο δεν έχουν πει ακόμη-μην τυχόν το κίνημα γίνει ποτάμι και τους πνίξει.
    Το Φλεβάρη εκδικάζονται οι προσφυγές μας γι'αυτό έχουν λυσσάξει υπουργοι΄,υφυπουργοί'',δημοσιογράφοι'',μπουμπούκοι και λοιπές δημ.δυνάμεις.ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ.

  28. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 13/01/2011 19:11:32

    Εγω παντως δεν ειδα καμμια αντιδραση για το θεμα αυτο απο την οργανωμενη μειζωνα αντιπολιτευση.
    Μουγκα στη στρουγκα.
    Αυτο το ΠΑΜΕ πολυ κακο πραγμα.!!!

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Rote Fahne 13/01/2011 19:15:54

      Θα φορέσει ο Καμμένος μπλουζάκι "Δεν πληρώνω διόδια".

      • vel avatar
        vel @ Κάποιος 14/01/2011 01:12:53

        σιγά μην φορέσει και ο Καμίνης..χοχο

  29. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 13/01/2011 20:06:38

    Καποιος, καπου, καποτε ανεφερε τους Ντιντηδες.
    Παντως δεν εννοουσε τον Γκλετσο ε;

  30. Kostas D avatar
    Kostas D 13/01/2011 22:36:02

    ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΓΚΛΕΤΣΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!!

  31. Aris avatar
    Aris 14/01/2011 00:58:17

    Θεωρώ ότι ήταν λάθος που παραχωρήθηκαν τα διόδια σε ιδιώτες. Άλλο να παραχωρείς έργα κατασκευής και άλλο τον ίδιο τον μηχανισμό είσπραξης εσόδων. Στην Αττική Οδό έγινε ακριβώς το ίδιο και ενώ το έργο έχει ολοκληρωθεί και ο κατασκευαστής έκανε απόσβεση μέσα σε 4-5 χρόνια, η σκανδαλώδης σύμβαση που είχε υπογραφεί πλέον αποφέρει τεράστια κέρδη στον ανάδοχο και το κράτος απλά μένει θεατής. Σε ότι αφορά τον Εθνική Αθηνών - Θεσσαλονίκης, είναι γελοίο να σταματάς μέσα σε 500 χιλιόμετρα 8-9 φορές για διόδια. Παράλληλα το κόστος είναι πλέον το 1/4 της βενζίνης που χρειάζεσαι. Θυμάμαι πριν από 17 χρόνια το κόστος των διοδίων ήταν περίπου το 1/10 του κόστους της βενζίνης. Προσωπικά εξοργίζομαι όταν πληρώνω διόδια πριν από τα Τέμπη (και στις δύο κατευθύνσεις) όπου έχουν χάσει τη ζωή τους εκατοντάδες άνθρωποι, μέσα σε αυτούς και τα παιδιά που πήγαιναν εκδρομή με εκείνο το μοιραίο πούλμαν, βυθίζοντας ένα χωρίο στο πένθος και μαζί ολόκληρη την Ελλάδα. Όμως αυτά τα ξεχνάμε...
    * Αλήθεια, τα μνημεία του Λεωνίδα και τους Αθανάσιου Διάκου τι έχουν γίνει; Γιατί με το νέο δρόμο δεν κατάφερα να τα δω πουθενά. Τόσο δύσκολο ήταν να συνδυάσουν το νέο δρόμο με δύο τόσο σημαντικά μνημεία; Αν γνωρίζει κανείς, παρακαλώ ας με ενημερώσει.

    • vel avatar
      vel @ Aris 14/01/2011 01:12:03

      είναι εκτός εποχής .. και μνημονίου!

  32. Ghost avatar
    Ghost 14/01/2011 06:04:35

    Κατα την αποψη μου, δεν νομιζω οτι πρεπει να πληρωνει ο κοσμος διοδια και τοσο μεγαλα ποσα λες και εχουν φτιαχτει δρομοι οπως εχει το Los Angeles....
    Καλημερα σας. :-)

  33. stelios avatar
    stelios 20/01/2011 09:12:28

    Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι:όλοι οι δρόμοι(εθνικοί και μη) έχουν έξοδα κατασκευής και συντήρησης.Γιατί λοιπόν δεν ενσωματώνουν το έξοδο αυτό και τα τέλη κυκλοφορίας στην βενζίνη που είναι και το ποιο δίκαιο;κινείσαι,δηλαδή ρυπάινεις και φθείρεις το οδόσρωμα.Άρα πληρώνεις το αντίστοιχο.Δεν νομίζω να υπάρχει δικαιότερος τρόπος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.