05/03/2012 23:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Τα άκουσε» ο Νταλάρας στο Ίλιον (βίντεο)



Αποδοκιμασίες και γιαούρτια για τον Γιώργο Νταλάρα όπου πηγαίνει να δώσει δωρεάν συναυλίες αλληλεγγύης στις φτωχογειτονιές. Αξιέπαινη η προσπάθειά του γνωστού τραγουδιστή ο οποίος όμως έχει κάνει ένα τραγικό λάθος. Δε μπορεί να πασάρεται ως ο τραγουδιστής της φτωχολογιάς σε μια περίοδο που η κρίση έχει σαρώσει τα πάντα.

Άλλωστε, ο κ. Νταλάρας είναι ο σύζυγος της πρώην υφυπουργού Εργασίας και νυν βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, κ. Αννας Νταλάρα. Οσο κι αν δεν έχει ευθύνη ο ίδιος, ο κόσμος βλέπει στο πρόσωπό του το κατεστημένο, βλέπει το ρόλο της κ. Νταλάρα στην κυβέρνηση Παπανδρέου, βλέπει επίσης ότι με τραγουδάκια από βολεμένους αοιδούς δεν ξεχνάς τον πόνο σου.

Ο ίδιος ο κ. Γιώργος Νταλάρας ήταν αυτός που βγήκε σε τηλεοπτικό κανάλι κι έπλεξε το εγκώμιο του Γ. Παπανδρέουτ σημειώνοντας ουσιαστικά ότι δεν τον κατάλαβαν τον ΓΑΠ και γι' αυτό απέτυχε. Δεν ξέχασε να πει, βέβαια, ότι αυτός είναι αντιμνημονιακός. Κάποιοι προφανώς πουλάνε τρέλα για να είναι πάντα μέσα στο σύστημα.

Ο κ. Νταλάρας θα πρέπει να ξέρει ότι τα Παραπονεμένα Λόγια και η Τζιμινιέρα έχουν άλλο νόημα αυτή την περίοδο. Και ο κόσμος έχει αρχίσει να καταλαβαίνει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει.

βίντεο:http://anti-ntp.blogspot.com/2012/03/blog-post_2400.html

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/03/2012 23:12:35

    Σε ποιον είναι αλληλέγγυος;
    ΥΓ: Τι ύφος έχει στη φωτό...στάζει φαρμάκι..

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ ΕΥΑ 05/03/2012 23:32:23

      Αυτό το άσπρο στην μπλούζα του στάμπα είναι ,τζατζίκι, τυροκαυτερή η αγγουρομαγιονέζα;

      • tak avatar
        tak @ Δαναός 06/03/2012 13:52:22

        Τι κουβαλάς στην ψυχούλα σου Δαναέ!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ tak 06/03/2012 17:09:57

          tak, αυτά δε λέγονται δημόσια.

  2. Δαναός avatar
    Δαναός 05/03/2012 23:26:35

    Γιουχάισαν τον εθνικό μας αοιδό; Ντροπή τους! Πήγε ο έρμος να υποστηρίξει το κίνημα της πατάτας κι αυτά τα ελεεινά υποκείμενα τον γιαούρτωσαν; Πάλι δε θα κοιμηθώ απόψε απ' τη θλίψη μου!

    • tak avatar
      tak @ Δαναός 06/03/2012 13:53:59

      Αύριο πάντως πιες ένα τίλιο και θα κοιμηθείς σαν πουλάκι!

  3. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 05/03/2012 23:35:23

    Παιδιά με μέτρο τα γιαούρτια γιατί αυτός είναι ικανός να πληρώνεται από το ΠΑΣΟΚ με το κομμάτι.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τιγράνης 05/03/2012 23:56:40

      Το back stage όμως απτόητο!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Δαναός 06/03/2012 00:07:58

        χαχαχα! έχουν θάρρος τα παιδιά..

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Δαναός 06/03/2012 00:22:51

        Έστιν ουν συναυλία, μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας... δι' ελέου και φόβου περαίνουσα την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/03/2012 23:38:09

    Βασικά με λέν Αρτέμη, ή αλλιώς κουλτούρα να φύγουμε.

    ΔΗΜ. «Αναφέρθηκα στη συνεργασία σας με τον Τερλέγκα, γιατί υπάρχει μια μερίδα κοινού, συνήθως το πιο ψαγμένο, το πιο “κουλτουριάρικο κι αριστερό” – αν θα μπορούσα να το πω έτσι – που λειτουργεί κάπως με δογματισμούς και αποκλεισμούς, έχοντας ως “ιδεολογική παντιέρα” το έργο ή και τις δηλώσεις διαφόρων εκπροσώπων του λεγόμενου έντεχνου. Εσείς τι στάση έχετε απέναντι σε όλα αυτά και σαν στιχουργός αλλά και σαν ακροατής;»
    Μάνος Ελευθερίου. «Εάν ο Τερλέγκας, στον οποίο αναφερθήκαμε, έλεγε ότι “είμαι Αριστερός, ψηφίζω ΚΚΕ” κ.λπ., ο “902 FM” θα τον έπαιζε συνέχεια, απ’ το πρωί ως το βράδυ. Θα τον έβαζε δίπλα σε τραγουδιστές που το παίζουν αριστεροί κι είναι οι μεγαλύτεροι εκμεταλλευτές του ελληνικού τραγουδιού. Μην τρελαθούμε!»
    (περιοδικό Μετρονόμος τευχ. 29)

    Η παραπάνω απάντηση του Μάνου Ελευθερίου, συμπυκνώνει μια μεγάλη αλήθεια. Καλώς ή κακώς, η μεταπολιτευτική περίοδος χαρακτηρίστηκε από μια αριστεροστρέφεια, και μια γενική κυριαρχία της «προοδευτικής» αριστεράς, και στον χώρο της μουσικής.
    Και από μια άποψη αυτό ήταν φυσικό. Η μουσική της «δεξιάς» Ελλάδας, και πιο ειδικά της χουντικής εφταετίας, που προηγήθηκε της μεταπολίτευσης, ήταν επιεικώς για τα μπάζα.
    Καλός ο Κοινούσης, και ο Τζον Τίκις, αλλά ο κόσμος ήταν από καιρό έτοιμος και διψασμένος για άλλα.
    Και εκεί ήρθε να δροσίσει τη δίψα του ο Μάνος Λοίζος, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Πάνος Τζαβέλας, ο Νίκος Ξυλούρης, Ο Γιάννης Μαρκόπουλος, και πάρα πολλοί άλλοι, που επί χρόνια ήταν απαγορευμένοι.
    Το λέω και στους νεότερους, αλλά δεν μπορούν να το καταλάβουν. Δεν έχουν τα αντίστοιχα βιώματα. Κρίνουν έξω από τον χορό, και κατόπιν εορτής.
    Πώς να τους εξηγήσεις, ότι σε έναν λαό που «ψοφούσε» για ελευθερία, ήταν φυσικό και επόμενο να κυριαρχήσει η αριστερά, τα στρατιωτικά τζάκετ, η ροκ, τα μαλλιά, τα αντάρτικα τραγούδια, και γενικά όλα όσα η δεξιά με τον ελληνορθόδοξο καθωσπρεπισμό της, και μετά η χούντα με τον γύψο της, είχαν καταστήσει απαγορευμένα είδη.
    Έτσι ήταν οι εποχές, και έτσι διαμορφώθηκαν τα πράγματα, ακόμη και στον καλλιτεχνικό χώρο.
    Και μέχρις ενός σημείου όλα ήταν λογικά και αθώα.
    Ώσπου ήρθε το Πασόκ, και γαία και πυρί μειχθίτω.
    Ποιος είδε τον … Πλεχάνοβ και δεν τον φοβήθηκε;
    Άπαντες σχεδόν οι τραγουδιστές, και οι καλλιτέχνες, ανεξαρτήτως ιδεολογικής προέλευσης, ενεδύθησαν πάραυτα τον αριστερό μανδύα, καπηλευόμενοι το «σοσιαλιστικό» καθεστώς, και γεμίζοντας τις τσέπες τους με το βρώμικο χρήμα (που στα τραγούδια τους στηλίτευαν).
    Η επανάσταση μπορεί να μην ήρθε ποτέ, αλλά η φτώχια και τα βάσανα του κόσμου πάντα πουλούσαν, και πάντα θα πουλάνε. Όπως κάποτε πουλούσε «ο καημός της ξενιτιάς».
    Αυτό είναι ένα αξίωμα που εκμεταλλεύτηκε άριστα τόσο το καθεστωτικό πλέον Πασόκ, όσο και οι «ανήσυχοι επαναστάτες» καλλιτέχνες μας.
    Έτσι φτάσαμε στο σημείο, ο κάθε καλλιτέχνης που σέβεται τον εαυτό του, να πρέπει να δηλώνει και να το παίζει αριστερός, προβάλλοντας κάποιες θολοπροοδευτικές αρλούμπες, προκειμένου να είναι αποδεκτός στο κύκλωμα, και να συμμετάσχει κι αυτός στη μοιρασιά του κρατικού χρήματος.
    Όπως λοιπόν μπόρεσε το Πασόκ και υφάρπαξε την αριστερή ιδεολογία και συνθήματα, αραιώνοντάς τα, και καθιστώντας τα απλά κι αθώα ρητορικά πυροτεχνήματα, έτσι μπόρεσε και υφάρπαξε και την αριστερή «καλλιτεχνική διανόηση», μετατρέποντας της σε αρκούδα που χορεύει, στον ρυθμό του ντεφιού που βαράει το κράτος αρκουδιάρης.
    Και από κάτω, οι «φριχτοί μικρομεσαίοι», που έλεγε ο Τζιμάκος, να βαράνε χαρούμενοι παλαμάκια.
    Και έτσι, όπως το Πασόκ μπόρεσε και μέθυσε τον ήλιο, έτσι μπόρεσε και μέθυσε και τον «κυρίαρχο λαό», με εκδηλώσεις, συναυλίες, και άλλα πολλά τέτοια «ανατρεπτικά», όπου όμως ο επαναστατικός οίστρος λιπαίνονταν με τα άτιμα τα φράγκα, βγαλμένα από τις τσέπες του φτωχού φορολογούμενου, και τα οποία, ενώ δίνονταν με τη λογική της ενδυνάμωσης μιας εναλλακτικής πολιτιστικής πρότασης, εν τούτοις πήγαιναν κατ’ ευθείαν στις τσέπες του κάθε «αντάρτη» καλλιτέχνη!
    Τα παραδείγματα πολλά, όπως πολλά ήταν και τα λεφτά….
    Ποιον να πρωτοθυμηθούμε; Φοβάμαι μη ξεχάσω και κανέναν, και αισθανθεί αδικημένος!
    Ας πάρουμε όμως για παράδειγμα, για τον εθνικό μας αοιδό, που ως άλλος Ρίτσος (που δόξαζε τα σοβιετικά τρακτέρ), αυτός δοξάστηκε τραγουδώντας για τις τσιμινιέρες.
    Που δεν άφησε στρατόπεδο και φυλάκιο που να μην το επισκεφτεί, αφιλοκερδώς το τονίζω, για τα φουκαριάρικα τα φανταράκια .
    Που δεν συνέβη τίποτα στον κόσμο, για το οποίο να μην διοργανώσει συναυλία.
    Ο μεγαλόσχημος βάρδος της περφεξιονιστικά εκτελεσμένης έντεχνης κλάψας, που έχει ταυτιστεί πολιτικά με την καταραμένη φτώχεια των φουκαράδων.
    Αυτός για τον οποίο ο μακαρίτης Άκης Πάνου έλεγε πως ξεκίνησε ξυπόλητος, και κατάληξε να έχει «χρυσές μπαταρίες» στις βρύσες του σπιτιού του, τραγουδώντας μια για τους Σαντινίστας, και μια για τους αγώνες αυτών που δένουν το ατσάλι…
    Ο παραπάνω είναι η πιο χαρακτηριστική πραγμάτωση του «αριστεροδεξιού» μορφώματος που κυριαρχεί την τελευταία τριακονταετία στην Ελλάδα. Η χαρά και το ίνδαλμα, τόσο της κάθε κυρά Κατίνας, όσο και του κάθε νταλικέρη. Αυτό θα πει ολοκλήρωση για έναν καλλιτέχνη.
    Τελευταία όμως μαλάκωσε. Κοτζάμ αντιμνημονιακός αγώνας, τόσες και τόσες χιλιάδες αγανακτισμένοι, και ούτε μια συναυλία; Τι έγινε ρε παιδιά;
    Μήπως τελικά πάγωσε για τα καλά η τσιμινιέρα; Μήπως στόμωσε το σφυροδρέπανο; Ή μήπως απλά δεν θέλει να ακούει συζυγικές μουρμούρες;
    Ποιος ξέρει; Ας το βρει η … Επιτροπή!
    Με αυτά και με αυτά, ο κύκλος έκλεισε, τα κεφάλια μπήκαν μέσα, και ο πολύς κόσμος την βρίσκει πλέον με τον ακίνδυνο Σαρμπέλ, την Τάμτα, τον σύγχρονο Πάριο… Αντώνη Ρέμο, και όποιος εξ ημών έχει βαθύτερες φιλοσοφικές ανησυχίες, εντρυφεί στον … Σφακιανάκη.
    Όπως δηλαδή μας ήθελε το σύστημα εξ αρχής.
    Όλα καλά κι ανώδυνα.
    Μεγάλη υπόθεση τελικά το Πασόκ!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Strange Attractor 06/03/2012 08:10:00

      Πολλή εύστοχη προσέγγιση.
      Ο γκαιμπελισμός του πασοκικού λαϊκισμού.
      Αρχές του 1980 είχε και στοιχεία της μαοϊκής πολιτιστικής επανάστασης.

      Σωστά προσεγγίζεις και την πολιτισμική φτώχια της δεξιάς.
      Αλλά και τη βαρβαρότητα που η υποταγή του πνεύματος στο λαϊκισμό (άλλο είναι η πολιτική άποψη) καλλιεργεί.

    • nestrom avatar
      nestrom @ Strange Attractor 06/03/2012 13:34:38

      Τον ξέρεις τον πασοκισμό από μέσα

  5. airman avatar
    airman 05/03/2012 23:48:02

    «Είστε καλοδεχούμενοι στις εκδηλώσεις μας και εσείς που σας αρέσουν τα τραγούδια μου και εσείς που δεν σας αρέσουν». Άμα κατάλαβε αυτό, τότε έχει το ακαταλόγιστο! Άφες αυτοίς!

  6. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 05/03/2012 23:54:02

    Δεν ξερω ο ίδιος τι κάνη αλλά μόνο και μόνο ότι είναι παντρεμένος με αυτή τη γυναίκα φτάνη και περισσέυει!!!!!!

    • Θηβαίος avatar
      Θηβαίος @ ΜΠΛΟΥΜ 06/03/2012 16:25:07

      Αυτός ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Έχει καμιά δεκαριά βίλες, αλλά τόσα ακίνητα, και εκατομμύρια καταθέσεις στην Ελβετία.

      Οι θεατρινίστικες εκδηλώσεις υπέρ του λαού και των δικαιωμάτων του, για να γεμίζουμε την τσέπη τους, τέλειωσε. Ο λαός έχει καταλάβει τι κουμάσια είναι όλοι αυτοί, οι έμποροι ελπίδων και οραμάτων, που στόχο έχουν μόνο τον πλουτισμό τους και τίποτα άλλο.

      Α! ρε Στελάρα πόσο μας λείπεις; Στην Νέα Ιωνία γεννήθηκες και στο Κορυδαλλό πέθανες, πάντα μέσα στον κόσμο που σ΄ αγάπαγε και τον αγαπούσες. Για αυτό και το ΚΚΕ δεν σε πήγαινε, επειδή ήσουν αληθινός εκφραστής της φτωχολογιάς και του πραγματικού κόσμου της εργασίας. Να ναι ελαφρό το χώμα που σε σκεπάζει ΑΘΑΝΑΤΕ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ.

  7. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 06/03/2012 00:02:31

    Δύο τραγικά ορθογραφικά λάθη (έχει και άλλα, αλλά είναι ήσσονος σημασίας) μειχθήτω
    Τζον Τίκης
    Κατά τα άλλα στη γραμμή Σαμαρά είναι ο Νταλαρεύς και Φαρισαίος: "Κακό το μνημόνιο, αλλά δεν γίνεται αλλιώς πρέπει να το υποστούμε"

  8. rally monkey avatar
    rally monkey 06/03/2012 00:10:02

    φαντασου δηλ. τι θα γινοταν σε συγκεντρωση ΓΑΠ ...
    ερχεται και καλοκαιρι, costa-costa ολο και καποιος θα τον πετυχει με το κανό
    χωρις συνοδεια αντιτορπιλικου δεν τον βλεπω καλά

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ rally monkey 06/03/2012 00:20:30

      Είσαι σίγουρος ότι το αντιτορπιλικό θα ήταν εκεί για να τον προστατεύσει?

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 06/03/2012 00:37:58

    Δύο νεοταξίτες Νταλάρες στην Ελλάδα είναι πολλοί και δεν αντέχονται.

  10. προδικος avatar
    προδικος 06/03/2012 01:14:03

    λευτερια στον Γ.Νταλαρα..!!
    που εισαι Πανουση..???????

  11. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 06/03/2012 01:18:04

    Διαφωνω με αυτην την βια.. αντι νε δερνουμε τον γαιδαρο δερνουμε το σαμαρι.. στο κατω κατω ο Νταλαρας εχει ντυσει με την εξαιρετικη φωνη του μερικα απο τα ωραιοτερα ελληνικα τραγουδια και εχει συμβαλλει σημαντικα στην αναγεννηση του πολιτιστικου θαυματος που συντελεστηκε στην Ελλαδα μεταπολεμικα μεχρι και την δεκαετια του 90... Μαρκοπουλος, Κουγιουμτζης, Καραινδρου, Δημητρης Λαγιος, Μικης Θεοδωρακης, Μανος Λοιζος, Θανος Μικρουτσικος και αλλοι σπουδαιοι Ελληνες συνθετες βρηκαν στον Νταλαρα το αισθημα και το ηχοχρωμα που αναζητουσαν με αποτελεσμα εξαιρετικα τραγουδια-ποιηματα υποθηκη του νεου Ελληνικου πολιτισμου.. ο,τι και αν ειπε, οπως και αν το διατυπωσε δεν παυει η φωνη του και τα τραγουδια του να συντροφευουν και τους αγωνες μας και να μιλανε βαθεια στην ελληνικη μας ψυχη.. τετοιες εικονες τις θεωρω ντροπη και τις θεωρω προς λαθος κατευθυνση..αλλοι επρεπε να πληρωνουν την οργη μας και οχι ανθρωποι που απο το μετεριζι τους και με το πηγαιο ταλεντο τους εξεφρασαν με τροπο ποιητικο το λαικο αισθημα και τον Ελληνισμο.. ειναι κριμα..πολυ κριμα...

    • ΑΝΝΑ avatar
      ΑΝΝΑ @ Σικελιανος 06/03/2012 01:47:18

      ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΣΙΚΕΛΙΑΝΕ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ (ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ). ΕΤΣΙ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΝΑ ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, ΟΧΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΚΛΠ... ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΙΟ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΣΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΘΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΗΚΑΣΙΕΣ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΖΕΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΠΙΔΗ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΤΟΦΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΤΟΣΑ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΔΕ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΤΑΓΕΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ?

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ ΑΝΝΑ 06/03/2012 02:42:06

        Αννα
        Δεν αντιμαχομαι την βιαιη αντιδραση του κοσμου.. ειναι λογικη, πηγαια, και νομιζω απαραιτητη μπροστα σε τοση μεταπολιτευτικη κοροιδια.. διαφωνω ως προν τον αποδεκτη της βιας.. πραγματι εκανε καποιες αστοχες δηλωσεις.. και προκλητικες που πληγωνουν βαναυσα τον Ελληνικο λαο.. ομως νομιζω η προσφορα του (εστω και μεσω της φωνης του) στον Ελληνισμο τοσο εντος Ελλαδος οσο και στον ομογενειακο υπερκερνα την οποια αστοχη τοποθετηση του.. δεν ειπα να ειναι στο απυροβλητο αλλα δεν δεχομαι τοση βια απεναντι σε ανθρωπους που μας εχουν εμψυχωσει και διαμορφωσει ως ενα βαθμο μεσα απο την δημιουργια τους και το ταλεντο τους...
        Π.χ. δεν ημουν εναντια στις εκδηλωσεις βιας απεναντι στον Παπουλια στην παρελαση διοτι αποτελει μερος του αντιπαραγωγικου διεφθαρμενου βρωμικου μεταπολιτευτικου συστηματος ως φυσικο προσωπο (και οχι ως θεσμος).. αντιθετα ο Νταλαρας αποτελει μεσω των ερμηνειων κομματι της ελληνικης συνειδησης και του ελληνικου πολιτιστικου πλουτου (ακομα και αν εξελιχθηκε σε μερος του συστηματος).. τετοιες ωρες καλυτερα θα ηταν να σιωπα και οχι να προκαλει με τις δηλωσεις του , εντουτοις δεν μπορω να του κρατησω κακια γιατι η ερμηνειες του με εκαναν κοινωνο σπουδαιων τραγουδιων-ποιηματων και του σπουδαιου εντεχνου και λαικου ελληνικου πολιτισμου...
        αλλωστε στην Ελλαδα που αποθνησκει ραγδαια πια.. το μονο που θα μεινει να θυμονται οι επομενες γενιες (ή ο,τι εχει απομεινει απο αυτες) ειναι οι ποιητες μας και τα τραγουδια μας.. που ισως καποτε να αποτελεσουν τον σπορο για κατι ελπιδοφορο...

        • Αντάμ Παπαντάμa avatar
          Αντάμ Παπαντάμa @ Σικελιανος 06/03/2012 08:24:30

          Σικελιανέ μην ξεχνάς και ο Στρατηγός Τσολάκογλου(ο πρώτος κατοχικός πρωθυπουργός) ήρωας ήταν ,προδότης έμεινε στην Ιστορία μετά την συνεργασία του με τους Ναζί

          • εναςάσχετος avatar
            εναςάσχετος @ Αντάμ Παπαντάμa 06/03/2012 08:57:37

            Πολύ σωστά.
            Και ο Πεταίν στη Γαλλία, το ίδιο!

          • Gas Bailey avatar
            Gas Bailey @ Αντάμ Παπαντάμa 06/03/2012 09:51:51

            Και ο Λογοθετόπουλος....

        • WY avatar
          WY @ Σικελιανος 06/03/2012 13:28:16

          Σικελιανέ,

          Όταν εδικάζετο ό Άκης Πάνου στήν Καβάλα,γιά τόν φόνο τού φίλου τής κόρης του,ό συνήγορος υπεράσπισής του,προέβαλλε τό επιχείρημα-μεταξύ τών άλλων-ότι "" ......ό κατηγορούμενος κ.Πρόεδρε,έχει προσφέρει,μέ τά/τήν τραγούδια/μουσική του (σημ.δική μου,μέ τά μπουζουκοτράγουδα καί τό τσιφτιτέλι),στόν σύγχρονο Ελληνικό Πολιτισμό......."".
          Απάντηση προέδρου ""....δέν θεωρώ ότι έχει προσφέρει κατ΄ελάχιστον στόν Ελληνικό Πολιτισμό.....""!!!!!!

          Αυτή ή μικρή υπενθύμιση γιά τήν σχετικήν αναφορά σου στόν νταλάρα καί τήν προσφορά(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) του στόν σύγχρονο Ελληνικό Πολιτισμό,δηλαδή :
          Quote
          αντιθετα ο Νταλαρας αποτελει μεσω των ερμηνειων κομματι της ελληνικης συνειδησης και του ελληνικου πολιτιστικου πλουτου
          Unquote

          Τό μόνο τραγούδι πού τραγούδησε διαχρονικά μέ μέγαλη επιτυχία, ήταν τό ""στόν αγώνα όλοι μαζί καί στήν τσέπη χώρια"" ,συνοδεία τής ορχήστρας τού πασόκ!!!!!!!!

          Οί δρόμοι έχουν τήν δική τους ιστορία Σικελιανέ,αρκεί νά τήν γνωρίζης!!!!!!!!

    • m.s avatar
      m.s @ Σικελιανος 06/03/2012 14:29:28

      Το νέο λίπασμα του λαϊκισμού : αντιμνημονιακό με κακούς επαχθούς χρέους .
      Ενδείκνυται για νέα πολιτικά φυντάνια .
      Γρήγορη ανάπτυξη, εντυπωσιακά αποτελέσματα.
      Σε περίπτωση αστοχίας υλικού καλύπτεστε με γερμανικές αποζημιώσεις.

      ΥΣ Σικελιανός respect

      • m.s avatar
        m.s @ m.s 06/03/2012 14:59:21

        κόκκους αντί κακούς

    • βαγγελης avatar
      βαγγελης @ Σικελιανος 06/03/2012 19:09:05

      Τον πληρώσαμε κύριε και τον δοξάσαμε τόσα χρόνια, τι άλλο να του κάνουμε, τώρα όμως ήρθε η ώρα της αποκαθήλωσης διότι έγινε ένα με την εξουσία και το χρήμα, έχει καμία σχέση πλέον με το λαό και τη δυστυχία του;

  12. LIAPIS Dimitrios avatar
    LIAPIS Dimitrios 06/03/2012 02:15:12

    Sikeliane simfono mazi sou oson afora tin kalitexniki tou aksia , gia mena ine o megaliteros olon ton epoxon alla , edose klotsia ki exuse to gala ti teleftea stigmi.
    Ime ntalarikos mexris arostias alla tora ton sixathika san anthropo opos para polloi ellines fantazome.
    Den ixe para na katsi st avga tou ke na mi simetexi se politikes diamaxes , ki an ithele na tragoudisi gia to kosmo tzampa arga to thimithike pou itan tosa xronia ?
    Edo kaname ama na ton doume sti tileorasi ki otan emfanizotan kamia fora proskeklimenos sto papadopoulo p.x pros timin tou KOUGIOUMTZH timamemia fora, anti na katsi ke na xekolothi sto tragoudi se misi ora efefge topeze venteta o kirios !!
    Oso gia tis sinevtefksis teleftea aftes ki an den itan parodia ke i apotheosi ton antifaseon!!! opos logou xari ipe opoios mplekete sti politiki de vgeni alovitos i tha pi psema i tha klepsi i tha kani oti dipote paranomo telos panton ,mono pou gia tin anna afto de simveni afti petixe!!! A re giorgo pou katantises krima!!!

  13. ab-normal avatar
    ab-normal 06/03/2012 07:20:40

    Η διχοτομηση της κυπρου εγινε για να πηγαινει να τραγουδαει ο Νταλαρας.Πανουσης.

  14. anideos avatar
    anideos 06/03/2012 07:45:34

    Πανε τα γιαουρτια χαμενα.
    Ουτε τσιπα δεν εχει το ατομο τον κραζουν, τον μουτζωνουν κι αυτος εκει με την κιθαρα στο χερι και το βλεμμα στο κενο...

  15. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 06/03/2012 07:56:03

    Δίκαιες οἱ ἀντιδράσεις τοῦ κόσμου,κατά τή γνώμη μου κι ἒπρεπε νά φάει καί κεσέδες πήλινους,ὂχι μόνο ἐξαιτίας τῆς γυναίκας του,ἀλλά καί γιά τή στάση γενικά τή δική του καί γιά ὃσα ἒχει κατά καιρούς πεῖ,ὃπως τήν περίφημη δήλωσή του σέ τουρκικό κανάλι ὃτι τό Αἰγαῖο ἀνήκει στά ψάρια του!,πού; στούς τούρκους τό εἶπε! Πατριώτης νά σοῦ πετύχει...Ἂν καί μοῦ ἀρέσουν κάποια τραγούδια του,καλά νά πάθει!,καί λίγα τοῦ ἒκαναν.

  16. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 06/03/2012 09:10:21

    παιδακι της νεας Ταξης Πραγματων...

  17. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 06/03/2012 09:41:55

    Δέν τον γουστάρω, δέν τον γούσταρα ποτέ. Όμως, τον θαυμάζω που στάθηκε όρθιος απέναντι στα γιαούρτια και τις φτυσιές. Ποιός απο μάς θα το τολμούσε...

    Γενικά, το θέαμα προκαλεί θλίψη. Απ'τη μιά το βλέπεις σάν γνήσιο, αυθόρμητο ξέσπασμα, κι απ'την άλλη σάν το γαύγισμα σκυλιών στο κάθε περαστικό αυτοκίνητο. Δέν γίνεται να μας κάνει Όχλο το ΠΑΜΕ, Πλέκτριες που ουρλιάζουν μπρός στη γκιλοτίνα.

    • Tassos avatar
      Tassos @ τσώφλι πασατέμπου 06/03/2012 10:56:27

      Σωστός!

    • Πλέκτρια avatar
      Πλέκτρια @ τσώφλι πασατέμπου 06/03/2012 13:20:10

      Eσύ, μπορεί όχι.
      Συνήθως ο δήμιος στέκεται ασάλευτος αφού πρώτα παθητικά και πρόθυμα έχει συντελέσει στο έγκλημα, όντας φερέφωνο και θαυμαστής της εξουσίας.
      Σίγουρα αυτός δεν ενοχλείται απο το άδικο αλλά απο τις αντιδράσεις των αδικημένων που εξεγείρονται.
      Η 'γλίτσα' της εξουσίας κάποια στιγμή έπρεπε να πάρει αυτό που της αναλογεί.

  18. Δαναός avatar
    Δαναός 06/03/2012 10:34:07

    Τώρα μαθαίνω ότι του πέταξαν και κεφτέδες κοινώς κρεατοσφαιρίδια! Αίσχος! Δεν τα λυπήθηκαν τα κεφτεδάκια;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δαναός 06/03/2012 13:37:06

      Ντροπή! σαρακοστιάτικα,χάθηκαν οἱ ταραμοκεφτέδες;

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/03/2012 10:55:34

    Μόλις ξύπνησαν, διαπίστωσαν ότι για τα σχισμένα λάστιχα και το άγαρμπο φσσσσσσσ, φταίει ο Νταλάρας !
    Τουλάχιστον να τέλειωναν όλα με ένα γερό "μπάμ"! Αυτό το αργόσυρτο ξεφούσκωμα και το φσσσσσσσ δεν αντέχεται με τίποτε...
    Κρίμα όμως που ξύπνησαν απότομα οι οργισμένοι μεσήλικες: Επί τόσες δεκαετίες ζούσαν όμορφα τ' όνειρό τους κοιμισμένοι μέσα στη φούσκα : "Όλα ήταν μαγικά, ήταν μαζικά, και προπαντός Αμερικανικά...".
    Και πόσο τους άρεζε τότε ο Γιωργάρας, δεν λέγεται...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 06/03/2012 11:02:19

      h--p://www.youtube.com/watch?v=5yQ8kN45QeA

      Είδα ανθρώπους σε τραπέζια
      να τρώνε με δεκαοχτώ μασέλες
      ..........
      Ο πολυμήχανος αστός όλο φιγούρα
      και η δουλειά σου να’ ναι πάντοτε χασούρα.
      Τίγκα με σκουπίδια ο αιώνας
      κι όλο μπαινοβγαίνει ο χειμώνας.
      ......
      Εύρι μπόντι νάου.
      Από το 1979 στο τώρα!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Ο Θείος 06/03/2012 11:08:43

      Θείε από παλιό μου σχόλιο:
      «Δε βλέπεις την πραγματικότητα που βιώνουμε στη σύγχρονη Ελλάδα και την οποία μας έχει επιβάλλει η ηγεσία της λεγομένης αριστεράς, η οποία από το 1974, εξουσιάζει το πολιτικό μας σύστημα, το δημοσιογραφικό, το συνδικαλιστικό, το καλλιτεχνικό κατεστημένο, τα πανεπιστήμια και στην ουσία, την κοινωνία ολόκληρη;».

      Πως δε βλέπω. Όπως έβλεπα και τους θιάσους –μπουλούκια , και τους μεγάλους καλλιτέχνες, βεβαίως όχι όλους, που εν ονόματι του πολιτισμού κατασπάρασσαν κονδύλια επί κονδυλίων για να κρατούν το Πασοκ στην εξουσία. Για τα ΜΜΕ ας μη μιλήσουμε εδώ.

      " Θα έχετε προσέξει ίσως», γράφει ο Γ.Μαρίνος, « πόσο ανειλικρινή και καιροσκοπική βρίσκω την ευαισθησία κάποιων που αυτοανακηρύσσονται φιλάνθρωποι, δημοκράτες, προοδευτικοί, προστάτες του φυσικού περιβάλλοντος κ.ο.κ. όταν ορθώς μεν υπερασπίζονται με πάθος κάποια από αυτές τις αξίες, καταδικάζοντας τους αντίστοιχους παραβάτες, αλλά ταυτόχρονα εθελοτυφλούν αντιπαρερχόμενοι σημεία και τέρατα, τα οποία διαπράττονται από τους ίδιους και τους «ιδεολογικά», ταξικά, πολιτικά, φυλετικά, εθνικά ομοίους τους. Σημειώνω ότι οι επιλεκτικά τέτοιου τύπου φιλάνθρωποι κτλ. αντιπροσωπεύουν μηδαμινό ποσοστό του ελληνικού λαού. Εν τούτοις απολαμβάνουν ιδιαίτερη προβολή από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το σημερινό πνευματικό κατεστημένο, που έχει κατά κανόνα τις ιδεολογικές ρίζες του σε μερικές από τις πιο απάνθρωπες, αντιδημοκρατικές, αντιοικολογικές και ανήθικες πρακτικές, οι οποίες προέκυψαν από την εφαρμογή στην πράξη της μαρξιστικής ιδεολογίας ή έστω της εκτροπής της, που όμως εξιδανικεύτηκε και ωραιοποιήθηκε!»

  20. Arkas avatar
    Arkas 06/03/2012 12:34:32

    Το ψευτοαριστερό καλλιτεχνικό κατεστημένο της μεταπολίτευσης ίσως να μήν ανέδειξε άλλη πιο χαρακτηριστηρική φιγούρα στην πορεία του από τον Νταλάρα. Πρώην φτωχός που ελέω μεταπολίτευσης κατέστη ζάπλουτος,πρώην τραγουδιστης της Κυπραικής τραγωδίας που αμφισβητεί την εθνική κυριαρχία, πρώην αριστερός που έγινε το παιδί του "Λαμπράκειου" Μεγάρου, με την απόλυτα προνομοιακή μεταχείρηση των καθεστωτικών ΜΜΕ των ίδιων που έθαψαν κυριολεκτικά σημαντικούς καλλιτέχνες καταδικάζοντας τους στην αφάνεια, ανέδειξαν το κο Νταλάρα σε ύψιστο ερμηνευτή, δείγμα της μεταπολιτευκής ιλιγγιώδους ανέλιξης μιας πολιτικής και οικονομικής τάξης της οποίας ο κος Νταλάρας αποτελουσε τον διασκεδαστή αλλά και το άλλοθι.Ανατρίχιαζες κυριολεκτικά όταν έβλεπες τον εσμό της πασοκικής νεοπλουτίστικης νομεκλατούρας με μπροστάρη τον κο Νταλάρα να τραγουδάει στα κρατικά επιδοτούμενα θερινά φεστιβάλ τραγούδια της φτωχολογιάς. Ο κος Νταλάρας βρισκεται σε αυτή την δυσμενή θέση καθώς ταυτίστηκε με την σαπίλα και την υποκρισία των χορηγών και προστατων του.Δίχως να συμφωνώ με τετοιες ενέργειες τις κατανόω.

  21. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 06/03/2012 12:38:15

    τα ιδια θα γίνουν και στους BLACK SABBATH.....κουφάλα OZZY εργατικέ με δεξιά τσέπη...

    • noldor avatar
      noldor @ εξυπνάκιας 06/03/2012 12:59:23

      Είπαν οι BLACK SABBATH ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του;

  22. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 06/03/2012 12:46:27

    Είμαστε τραγικοί και ότι παθαίνουμε μας αξίζει τελικά.
    Ο στρουθοκαμηλισμός μας δεν έχει όρια...
    Ξεσπάμε σαν άγρια σκυλιά απέναντι σε κάποιους, βρίζοντας, δέρνοντας φωνάζοντας. Ρίχνοντας ευθύνες σε όλους εκτος απο τους εαυτούς μας.
    Ποιός απο εμάς δεν έχει ένα διεφθαρμένο ,πατέρα, θείο, ξάδερφο, συγγενή, φίλο γνωστό;
    Δεν νομίζω ποτέ να βρίσαμε η να γιαουρτώσαμε κάποιον απ΄αυτούς. Γιατί?
    Πόσοι από μάς δεν κάνανε έστω και μιά φορά απατεωνια για οτιδήποτε?

    Όταν ο κολλητός σου έβαλε βύσμα στο στρατό που ήρθε με μετάθεση σπίτι του τον έκραξες από μέσα σου. Αλλά τα ίδια έκανες κι εσύ.
    Όταν έμαθες ότι ο θείος σου δε δηλώνει ούτε τα μισά στην εφορία τον είπες λαμόγιο απο μέσα σου αλλά δεν το είπες φωναχτά.

    Καθημερινά κάνουμε τα στραβά μάτια στους εαυτούς μας και τους γνωστούς μας. Ο νταλάρας μας εθιξε τον εγωισμό?
    Είμαστε ΣΑΠΙΟΙ. Πάρτε το χαμπάρι. Μέχρι το κόκκαλο. Όλοι.
    Αυτός ο λαός δεν σώζεται.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δημήτρης 06/03/2012 13:48:55

      Φίλε,μή τά ἰσοπεδώνεις ὃλα!,

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Δημήτρης 06/03/2012 14:54:19

      "Μαζί τα φάγαμε!"

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Δημήτρης 06/03/2012 16:51:49

      ++++
      H "οικογένεια" είναι πάντα υπεράνω πάσης υποψίας. Έτσι δεν λένε και στο Παλέρμο;
      Ισχύει για μερικές οικογένειες όμως. Με δεσμούς "αίματος" ή (και) πορτοφολιού. Οχι για όλες. Ο Πάγκαλος δεν είχε (απολύτως) δίκιο
      Κουμπάροι, νονοί...
      Ο Νταλάρας ως αποδιοπομπαίος τράγος; Έσταξε η ουρά του γαιδάρου.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Δημήτρης 08/03/2012 11:50:57

      Όχι, δεν είμαστε όλοι. Υπάρχουν και πολίτες που έδωσαν, δεν πήραν από το κράτος. Ξέρω πολλούς. Αν εσείς έχετε να μετανιώσετε για κάτι, εντάξει, κάντε την αυτοκριτική σας, αυτό δε σημαίνει όμως ότι μπορείτε να υπαγάγετε τους πάντες στην ίδια κατηγορία.

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/03/2012 14:37:58

    Εδώ και καιρό ο κύριος Νταλάρας, μαζί με τη μαρκησία σύζυγό του, είχαν υποπέσει σε ύβρι. Για την ακρίβεια, είχε εξυψωθεί ο Νταλάρας από το μεταπολιτευτικό κατεστημένο σε σύμβολο. Εξύμνηση της "φτωχολογιάς" ορώμενης με κυάλια από τη Φιλοθέη (όχι όμως της "άγιας φτώχιας", όπως σωστά κάνει τον διαχωρισμό ο Bernanos), τζάμπα προοδευτικότητα, και από πίσω τιμές και μπόλικο χρήμα. Εν ολίγοις, ένα είδωλο.
    Το είδωλο ήταν καιρός του να σαπίσει, χτισμένο από ευτελή υλικά όπως ήταν. Και έμελλε να το αποδοκιμάσουν και να το κατεδαφίσουν άνθρωποι της ίδιας ιδεολογικής ομοταξίας με αυτούς που κάποτε έθυαν σε αυτό και σε περιοχή κατ' εξοχήν κατοικούμενη από την "δοξασμένη" (από το είδωλο) "φτωχολογιά".
    Υπάρχει ο πνευματικός νόμος για τους αμετανόητους, αυτό λένε οι Πατέρες της Εκκλησίας και είναι αμείλικτος ο νόμος για όλους μας, όσο δεν υπάρχει αυτή η ενδοσκόπηση και η βαθειά αλλαγή πορείας. Ο Νταλάρας πληρώνει τον πνευματικό νόμο και θα τον πληρώνει ακόμα όσο επιμένει να τραγουδάει και να δίνει συναυλίες. Ενώ θα έπρεπε, ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ, να σιωπά.
    Οι καιροί άλλαξαν, το καπάκι του σκουπιδοτενεκέ άνοιξε και για τον Νταλάρα και για πολλούς άλλους διάσημους και ειδωλοποιημένους της μεταπολιτευτικής "πνευματικής ζωής". Οσο δεν το βλέπει, τόσο το χειρότερο για αυτόν...

  24. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 06/03/2012 14:57:36

    Άντε γειά! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tqN46Ctjihk

  25. ENIALIOS avatar
    ENIALIOS 06/03/2012 15:17:08

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ..ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ..
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ..ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ ENIALIOS 06/03/2012 15:44:13

      Δεν σε κατηγορώ φίλτατε. Δυστυχώς κι εσύ, όπως πολλοί άλλοι, ακόμη δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι τέτοιες αντιδράσεις δεν αποτελούν "κομματική γραμμή" ή οποιαδήποτε άλλη γραμμή. Σίγουρα θυμάσαι κάποιους που εδώ και καιρό έλεγαν ότι "θα αρχίσουν τα όργανα". Τα "όργανα" λοιπόν είναι, συν τοις άλλοις, και τέτοιες αντιδράσεις. Και ακόμη δεν είδαμε τίποτα. Ο κόσμος, αν υπάρχει σαν γενικευμένη έννοια, έχει φτάσει στα όρια του. Δεν είναι νόμιμο, δεν είναι ηθικό, δεν γίνεται, να σου κλέβουν με τον πιο αυταρχικό τρόπο τον κόπο μιας ζωής, να σε οδηγούν σε βέβαιο θάνατο από πείνα και κρύο, εσένα και την οικογένεια σου, και εσύ να συνεχίζεις τον πολιτισμένο διάλογο. Κάτι τέτοιο απλά δεν είναι εφικτό. Δεν συμφωνώ με τις παραπάνω αντιδράσεις, ούτε τις εύχομαι. Αλλά, αν δεν σοβαρευτούν οι υπεύθυνοι, και μάλιστα άμεσα, δεν απομένει άλλος δρόμος. Είναι εντελώς απλά τα πράγματα: Άμεση, σωστή δίκαιη λύση, ή χάος. Πλέον δεν υπάρχει μέση οδός. Το καζάνι βρίσκεται σε χρονική απόσταση δευτερολέπτων πριν εκραγεί. Πολιτικές θεωρίες και ορθότητες, μανιφέστα, ιδεολογίες, λόγια παχιά και μη, δεν βοηθούν. Χρειάζονται άμεσα έργα, προς την σωστή κατεύθυνση. Χρειάζεται αμεσότητα και αποτελεσματικότητα. Αλλιώς δεν μας σώζει τίποτα. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην προλαβαίνουμε πλέον.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ENIALIOS 06/03/2012 17:00:23

      "Αριστερά" αυτό το χύμα πράμα, χα χα !!
      Περισσότερο θυμίζουν σταλινικούς του μεσοπολέμου. Τους φίλους του Ribbentropp
      Οι υποκριτές του παλιοκιαρατά εκ του "λαικο"-δεξιού χώρου, άν υπήρχε περίπτωση να πέσουν ποτέ στα χέρια αυτών των "αριστερών", θα σκεφτόταν άραγε τα έργα των προκατόχων τους, το Κατύν (και την ημέτερη Πηγάδα);
      Ξέρουν. Ξέρουν ότι η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται. Ξέρουν ότι έχουν μπροστά τους μόνον χρήσιμους ηλίθιους που ξεσπάνε σε αποδιοπομπαίους τράγους, περσινά ξινά σταφύλια.
      Αισθανθείτε για λίγο αθώοι γι αυτό που όλοι μαζί κάνατε στη χώρα μας, εκτονωθείτε: Στο τέλος κάτι από αυτήν την επίπλαστη αθωότητα θα σας μείνει.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 06/03/2012 19:45:40

        Θείο, η τελευταία σου πρόταση παραπέμπει πάλι, εμμέσως αλλά σαφώς, στο παγκάλειο "μαζί τα φάγαμε". Σου το γράφουν και παραπάνω, κι εσύ εκεί, βάλθηκες να τους επιβεβαιώσεις όλους!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ENIALIOS 06/03/2012 20:18:22

      Δεν είπα ότι συμφωνώ με τις αντιδράσεις, δεν θα πήγαινα στη συναυλία του προσωπικά. Αλλά είπα ότι υπάρχει ένας πνευματικός νόμος και αυτός εφαρμόστηκε εδώ. Άσχετα με το αν συμφωνώ ή όχι. Ο Παπαδιαμάντης περιέγραψε την τοιχογραφία με τον άγιο Μερκούριο να λογχίζει (μεταθανατίως) τον αποστάτη Ιουλιανό χωρίς να διευκρινίζει αν συμφωνούσε ή όχι με τον άγιο.

  26. aris avatar
    aris 06/03/2012 15:58:41

    τα θρασύδειλα φασιστοειδή του μπούγιου χτυπούν ρυθμικά της μπότες τους, υψώνουν τις φωνές τους, παίρνουν την οργή και τη μετατρέπουν σε υστερία. Ευτυχώς ο Νταλάρας έμεινε στη θέση του
    http://logia-starata.blogspot.com/2012/03/blog-post_1819.html#more

  27. nestrom avatar
    nestrom 06/03/2012 20:01:50

    Μήπως δικαιώνεται απολύτως ο Παννούσης?
    Α ρε Τζιμάκο, δεν σε ακούγαμε παλιά..

  28. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 06/03/2012 21:07:33

    Νά μήν ντρέπεσαι καθόλου!

  29. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 06/03/2012 21:19:50

    Αγαπητέ Θείο, λέτε "Αισθανθείτε για λίγο αθώοι γι αυτό που όλοι μαζί κάνατε στη χώρα μας, εκτονωθείτε: Στο τέλος κάτι από αυτήν την επίπλαστη αθωότητα θα σας μείνει."

    Βέβαια δεν γνωρίζω ακριβώς σε ποιούς αναφέρεστε, σε μένα σίγουρα όχι, διότι δεν τα έφαγα μαζί με κανέναν. Στην περίπτωση όμως που υπονοείτε ότι ο δολοφόνος, που συνειδητά και με δόλο καρφώνει ένα επί τούτου ακονισμένο μαχαίρι σε ένα ανθρώπινο σώμα, με σκοπό το προσωπικό όφελος και χωρίς να τον ενδιαφέρει τι θα πάθει ο άλλος, έχει την ίδια ευθύνη με το θύμα του, που δεν πρόλαβε να κρυφτεί ή να τρέξει αρκετά γρήγορα, ή που δεν έχει την μεταφυσική προνοητικότητα να βρεθεί έγκαιρα μακρυά από το συμβάν, σας ενημέρωνω ότι έχετε καταλάβει τα πράγματα εντελώς λάθος, και είναι κρίμα για εσάς.

    Με κάθε σεβασμό
    Ανηψιός Πεπόνης

  30. ΜΠ avatar
    ΜΠ 07/03/2012 02:32:14

    "Όλα καλά κι όλα ωραία
    χτες ήσουν μ' άλλονε παρέα
    και πού σοκάκι να τραγουδήσεις
    δεν επιτρέπονται οι αναμνήσεις

    Μίλα σιγά και μη φωνάζεις
    είμαι κουτός και με τρομάζεις
    δε θέλω κόσμο και φασαρία
    αύριο μπαίνω στην ανεργία

    Έχω ψυχή δεν έχω βράχο
    πάλι με άφησες μονάχο
    και μια σημαία σ' ένα μπαλκόνι
    αλλάζει χρώματα και με σκοτώνει

    Όλα καλά κι όλα ωραία
    χτες ήσουν μ' άλλονε παρέα
    και πού σοκάκι να τραγουδήσεις
    δεν επιτρέπονται οι αναμνήσεις"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.