27/09/2008 23:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Τα Σκόπια έτοιμα να αλλάξουν όνομα»

Σε άρθρο της με τίτλο «η κυβέρνηση των Σκοπίων τείνει το χέρι στην Ελλάδα» και υπότιτλο «έτοιμοι για συμφωνία για την αλλαγή του ονόματος» η ιταλική εφημερίδα Corriere Della Sera (Κορριέρε Ντέλλα Σέρα), αναφέρεται στην υπόθεση του ονόματος της ΠΓΔΜ και στις πιθανότητες λύσης της διαφοράς με την Ελλάδα.

Όπως υποστηρίζει η εφημερίδα στα Σκόπια αντιλαμβάνονται πλέον ότι το ζήτημα της ονομασίας τους  αποτελεί τροχοπέδη για την χώρα και έτσι για πρώτη φορά δέχονται να αναβαπτισθούν ξεχνώντας τόσο το FYROM, όσο και το «Δημοκρατία της Μακεδονίας».

Η εφημερίδα κάνει επίσης ιδιαίτερη αναφορά σε όσα είπε στην ομιλία του στον ΟΗΕ την Πέμπτη ο πρόεδρος των Σκοπίων Τσερβενκόφσκι και τα θεωρεί «ένα μικρό βήμα, αλλά βήμα». Μεταξύ άλλων ο κ. Τσερβενκόφσκι είπε: «Είμαστε έτοιμοι για έναν έντιμο συμβιβασμό με την Ελλάδα», εφόσον δεν θα προσβάλει την «εθνική και πολιτιστική μας ταυτότητα».

Σύμφωνα με την Corriere Della Sera ως λύση αποκλείονται καταρχήν το «Σλαβομακεδονία» («θα ενοχλούσε τους Αλβανούς»), το «Pirin Macedonia» («φιλοβουλγαρικό») και το «Vardar» (πριν από τον Τίτο).

Ως πιθανότερες λύσεις αναφέρονται το «Νέα Μακεδονία» και  το «Μακεδονία του Βορρά». Κι αυτό επειδή, όπως εξηγεί η ιταλική εφημερίδα, με μια από αυτές τις ονομασίες, τα Σκόπια θα μπορούσαν να διατηρήσουν το όνομα που προτιμούν, ενώ η Αθήνα θα ήταν κι αυτή ικανοποιημένη επειδή έτσι θα ξεκαθαριζόταν ότι «η πρώτη η μεγάλη Μακεδονία είναι η περιοχή όπου ζουν οι Έλληνες της Θεσσαλονίκης» («... la precisazione che la prima, antica, grande Macedonia è la regione dove vivono i greci di Salonicco» στο κείμενο)

Επισημαίνουμε ότι μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να καταθέσει την τελική πρότασή του ο Μάθιου Νίμιτς

Διαβάστε το κείμενο της ιταλικής εφημερίδας εδώ: http://rassegna.governo.it/testo.asp?d=32517235

ΣΧΟΛΙΑ

  1. neoinileias avatar
    neoinileias 28/09/2008 00:49:14

    Σε συσχετισμό λέξεων πυρήνας της σημασίας είναι η πρώτη λέξη.

    Στην περίπτωση το πρώτο όνομα θα λειτουργήσει προσδιοριστικά, δηλαδή το πρώτο συνθετικό θα προσδιορίζει σημασιολογικά το δεύτερο.
    Άρα, η Μακεδονία θα είναι μια αυτή του βορά.

    Και οι δυο επιλογές στην προκειμένη περίπτωση είναι άστοχες, επειδή το νέο είναι συνεχεία του παλιού και το «Μακεδονία του βορά» εξαιτίας του παραπάνω κανόνα.

    Ο πιο λογικός συμβιβασμός που για πολλούς λόγους εξυπηρετεί είναι το βόρεια Μακεδονία ( northern Macedonia).
    Παράλληλα συναντιέται ως ονομασία κράτους και αλλού.

  2. neoinileias avatar
    neoinileias 28/09/2008 00:50:22

    το βόρεια ως αρχικό.

  3. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 28/09/2008 01:02:48

    Vardar και τους χαριζουμε επι πλεον Βουλγαρακη και Αλογοσκουφη με την μεταγραφη πληρωμενη (στον Μανατζερ Πελεκη)

  4. neoinileias avatar
    neoinileias 28/09/2008 01:06:29

    Βαρδάρης είναι ο Αξιός ποταμός, ο Aξιός ποταμός όμως εκβάλει στο Θερμαϊκό.
    Άρα, λέγοντας «Μακεδονία του βαρδάρη» περιλαμβάνεις και τα εδάφη μέχρι το Θερμαϊκό!..

  5. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 28/09/2008 02:17:53

    1η κίνηση : Δημοψήφισμα
    2η κίνηση : Γιαούρτια στους προδότες

    κι αν δε πιασει το Γιαουρτωμα θα πιασουμε και τα Νερατζια ετσι για να δεσει το γλυκο !

  6. M avatar
    M 28/09/2008 02:35:41

    >>ενώ η Αθήνα θα ήταν κι αυτή ικανοποιημένη επειδή έτσι θα ξεκαθαριζόταν ότι «η πρώτη η μεγάλη Μακεδονία είναι η περιοχή όπου ζουν οι Έλληνες της Θεσσαλονίκης» («… la precisazione che la prima, antica, grande Macedonia è la regione dove vivono i greci di Salonicco» στο κείμενο)>>


    Έτσι όπως ξεκίναγε το post, γέμισε ο ορίζοντας με αισιοδοξία.

    Αλλά φτάνοντας στα υποψήφια ονόματα, και κλείνοντας με την Αθήνα, το μόνο που απέμεινε είναι η απορία μέχρι πού μπορεί τελικά να φτάσει το "δούλεμα" ...

  7. theo avatar
    theo 28/09/2008 02:36:41

    Μήπως θα ήταν πιο λογικό να το πουν σκέτο Μακεδονία και ως τέτοιο να προσαρτηθεί αυτόματα στην Ελληνική Δημοκρατία; Τελικά αυτό θέλουν και οι Σκοπιανοί αλλά ντρέπονται να το ομολογήσουν οι έρμοι.

  8. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 28/09/2008 03:25:32

    ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΖΟΥΜΕ, -στην τελική...


    Το "Μακεδονία" και τα παράγωγά του αποκλείονται.
    Διότι θα λέγονται "Μακεδόνες" ΧΩΡΙΣ να είναι Έλληνες, ενώ οι Μακεδόνες είναι Έλληνες.

    Βέτο μέχρι να αλλάξουν μυαλό.

    Η Αμερική τη Θεσσαλονίκη θέλει, γιατί χωρίς λιμάνι η μεγαλύτερη (και νεότερη) βάση της στον κόσμο είναι άχρηστη. Και τα Σκόπια είναι Γεωργία...

    Και τελικά, τι θα μας κάνουν οι Αμερικανοί; ντα; Ας κοπιάσουν! Δεν κοιτάνε τον κ_λο τους, που το "αγγούρι" του Νεοφιλελευθερισμού "έπιασε πάτο" κι άρχισε να ...βγάζει λέπια και να γίνεται ψάρι;

    Συνεργασία με όλους, πρακτορείο ου δ' ενός. Όποιος μας επιτεθεί, αντεπίθεση με όλες μας τις δυνάμεις (και αποκλειστικά κατά στρατιωτικών στόχων).

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για όλα τα εθνικά θέματα. Αν οι κυβερνώντες κάνουν πραξικοπηματική αναγνώριση με το "Μακεδονία" ή παράγωγά του, "ΦΩΤΙΑ και ΤΣΕΚΟΥΡΙ στους ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ" ΣΥΝΑΙΝΕΚΟΥΣ, -τι άλλο; καθιστή διαμαρτυρία;

    "Για ένα όνομα ζούμε", έλεγε ο παππούς μου, που είχε πάει από το Πελόπιο μέχρι την "Μαύρη-ακρόπολη-του οπίου" καβάλα στο άλογο και είχε γυρίσει με τα πόδια, -κυριολεκτικά και μεταφορικά. Μήπως θυμάστε τι έλεγε ο δικός σας, -καλή του ώρα;

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 28/09/2008 08:23:17

    Εχουμε κατι κοινο Νηπιε γ., τους παππουδες μας που πολεμησαν στην Μικρασια.

    Εγω προτεινω να τους βαφτισουμε Νεουορκεζους, ειμαι διατεθημενος να πληρωνω φορους γι' αυτους, αρκει να
    εξελθουν απο την "Μακεδονικη" τους ψευδαισθηση.

    Ναι, εσυ και εγω και πολλοι συνελληνες ζουμε για ενα ονομα, αλλα η Α(ε)λιτ μας ζει για ενα ευρωπαικο επιδομα.

  10. neoinileias avatar
    neoinileias 28/09/2008 08:37:52

    Το λεγόμενο Μακεδονικό είναι κυρία μια ιδεολογική σύγκρουση με άλλους στόχους, όταν ο τιτο ονόμασε το νότιο τμήμα της Γιουγκοσλαβίας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ το έκανε βασικά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ktl.

    Μέσω της διδασκαλίας στα σχολεία μιας παραποιημένης μορφής της ιστορίας αλλά και με άλλους τρόπους ( πχ ένα από τα πιο συχνά ονόματα στην πρωην Γιουγκοσλαβία είναι το Αleksader) δημιουργήθηκε η σημερινή εθνική ταυτότητα στην ΠΓΔΜ.
    Το ζήτημα βασικά πρέπει να το δούμε μέσα από το φακό τους παρελθόντος κοιτάζοντας το μέλλον, έτσι, το ζήτημα χρειάζεται πολυπρισματικη προσέγγιση.
    Σε αρκετούς προκαλεί αίσθημα αγωνίας για το μέλλον, κύρια επειδή σε μεγάλο βαθμό κινδυνεύει η ελληνικότητα της Μακεδονίας.

    Η εθνική ταυτότητα αποτέλεσε πάντα το θεμέλιο πάνω στο οποίο
    οικοδομήθηκαν τα έθνη- κράτη τα οποία, για να επιβιώσουν χρειάζονται πάντα ένα μέτρο κοινής κουλτούρας, πράγμα το οποίο σήμερα στην ΠΓΔΜ δεν υπάρχει, ουδείς γνωρίζει εάν στο μέλλον το καταφέρουν! Και αυτό επειδή οι ταυτότητες δεν αποτελούν σταθερά και αμετάβλητα στοιχεία, είναι νοητικές κατασκευές που διαμορφώνονται σύμφωνα με τις εκάστοτε κοινωνικές, πολιτικές και ιστορικές συνθήκες, μέσω της ταυτότητα το άτομο αυτόπροσδιορίζεται.

  11. Africa avatar
    Africa 28/09/2008 10:00:42

    Δυστυχως για ολους μας η υποθεση εχει τελειωσει!

  12. neoinileias avatar
    neoinileias 28/09/2008 10:29:08

    σε αυτό δεν έχεις άδικο το άρθρο της ιταλικής εφημερίδας είναι για γέλια, κουβέντα να γίνεται.

  13. neoinileias avatar
    neoinileias 28/09/2008 10:43:28

    Βαλκανικά προβλήματα..

    Μπροστά σε σοβαρά προβλήματα φαίνεται να βρίσκεται αυτή την εποχή η πγδμ αφού καλείται να αντιμετωπίσει (εκτός από το γνωστό πρόβλημα της εκκρεμότητας του ονόματος της) και το ζήτημα της αναγνώρισης του Κοσσυφοπεδίου.

    Το Βελιγράδι προειδοποίησε την πγδμ να μην αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου επειδή μια τέτοια ενεργεία θα αποσταθεροποιήσει την περιοχή. Η Σερβία μάλιστα δήλωσε ότι ίσως υπάρξουν συνέπειες στην περιοχή (διακοπή διπλωματικών σχέσεων σε περίπτωση αναγνώρισης του Κοσόβου κτλ) εάν η πγδμ προβεί σε μια τέτοια ενέργεια, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός εξωτερικών της Σερβίας θα είναι μεγάλο πλήγμα για τις σχέσεις μεταξύ των δυο χωρών.

    Από την άλλη πλευρά μια κρίση με το Κοσσυφοπέδιο (αν δεν αναγνωρίσει η πγδμ το Κοσσυφοπέδιο) ενδέχεται να προκαλέσει άλλα προβλήματα και να βάλει σε κίνδυνο τα δυτικά γεωγραφικά σύνορα της πγδμ, τη στιγμή μάλιστα που ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της περιοχής είναι αλβανικής καταγωγής.

    Διαβάστε περισσότερα για το ζήτημα..
    neoinileias.blogspot.com/

  14. Σπυρος  Δουκας avatar
    Σπυρος Δουκας 28/09/2008 10:59:24

    ......οι Ιταλοι! μαεστροι της ρουφιανιας και του ηξεις αφηξεις. οπως και ναχει το πραμα Μακεδονες τους ανεβοκατεβαζουν. Για το Vardar ομως που λενε οτι ηταν και το προ-Τιτο ονομα την κανουνε πιπιλα -και καλα δεν ακουγεται ομορφα-
    Αλλα βεβαια τι να περιμενεις απο την χωρα που ξεκινησε ενα πολεμο σαν κατακτιτης και μολις τα βρηκε ζωρικα το γυρισε στο κατενατσιο και παρουσιαζεται και καλα vittima. Τραβατε με κι ας κλαιω δηλαδη. Οχι πως εχω τιποτα μαζι τους.Στη χωρα τους μενω στο κατω κατω. Αλλα ετσι για την ιστορια η Ελλαδα δεν ειπε ποτε το Alto Addige κατακτημενο Τυρολο, ουτε την Τεργιεστη Σλοβενια. Γιατι πολλοι ειναι αυτοι που βεβαια ετσι το βλεπουν. Ποιος De Michellis? Για οσους θυμονται τους "σοσιαλιστες" φιλους μας!!!

  15. ahab avatar
    ahab 28/09/2008 11:02:59

    Κάνουν sounding της κοινής γνώμης.

    Κανείς εχέφρων δεν θα τολμήσει να δεσμευθεί πρίν τις Αμερικάνικες εκλογές.

    Το Μακεδονία να το ξεχάσουν , πλέον ειναι η γλώσσα ειναι το σύνταγμα και πολλά άλλα τρελλά που προβάλλουν και πρέπει να αλλάξουν.

  16. Σπυρος  Δουκας avatar
    Σπυρος Δουκας 28/09/2008 11:18:37

    Συμφωνω μαζι σου φιλε ahab αλλα αυτο πια δεν ειναι ουτε πολιτικο παιχνιδι. Στη ρουλεττα εχει και "rien ne vas plus" εδω εχει καταντησει πες μου τι θα κατσει να πονταρω!

  17. jkr avatar
    jkr 28/09/2008 12:18:59

    Ένα μόνο έχω να πω: ΑΡΓΗΣΑΝ!!!

  18. Ανώνυμος Συνεργάτης avatar
    Ανώνυμος Συνεργάτης 28/09/2008 13:03:45

    Από αύριο καλό θα ήταν να στραφείτε σταδιακά στον χρυσό...

  19. miaouth avatar
    miaouth 28/09/2008 13:10:13

    Αναλογίες υπάρχουν πολλές και πολλών ειδών. Ενδεικτικά (για την ποικιλία):
    1. Μέγα Δουκάτο του Λουξεμβούργου - χώρα
    και Λουξεμβούργο- περιφέρεια του Βελγίου
    2. California State - χώρα, ομόσπονδη πολιτεία των ΗΠΑ
    και Bahia California - περιφέρεια του Μεξικό (η νότια στενή ουρά της California, δεν γνωρίζω δυστυχώς την ομοσπονδιακή δομή του Μεξικό).
    3. Mexico - New Mexico
    4. Δημοκρατία της Μογγολίας - χώρα
    και Εσωτερική Μογγολία - περιφέρεια της Λαικής Δημοκρατίας της Κίνας
    ... και πολλές άλλες.
    Νομίζω το (1), και ως Ευρωπαική περίπτωση, έχει περισσότερες αναλογίες με το δικό μας ζήτημα.
    Οι ψύχραιμες λύσεις είναι όντως «Νέα Μακεδονία» ή «Μακεδονία του Βορρά» για τη γειτονική χώρα (αλλά ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ). Όμως, με την ΡΗΤΗ ΔΙΕΘΝΗ κατοχύρωση της Μακεδονίας ως Ελληνικής περιφέρειας: Επειδή ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες, και επειδή κανείς δεν ξέρει άν θα μας ζητήσουν κάποιοι κάποτε να αποδείξουμε ότι δεν έχουμε προβοσκίδα και μεγάλα αυτιά.

    ΥΓ. Με την μελλοντική είσοδο της ΠΓΔΜ στην Ευρωπαική Ένωση, η αναλογία με τη σχέση Βελγίου (όπως Ελλάς) - Μ. Δουκάτου του Λουξεμβούργου (ΠΓΔΜ) - όχι μόνον λόγω ονόματος αλλά και περίπου, λόγω μεγέθους - είναι μια πολύ καλή αρχή για έντιμη και αντικειμενικά δικαιοβαρή σχέση.

  20. Alina avatar
    Alina 28/09/2008 13:18:42

    è veramente un miracolo e una cosa meravigliosa.

  21. saden avatar
    saden 28/09/2008 13:31:35

    Κόστα Ρίκα η πιο μεγάλη πόλη μετά την πρωτεύουσα είναι η Grecia, που αποτελεί και πρωτεύουσα ομώνυμου νομού. Καλώς ήλθατε στην Ελλάδα", γράφει η κεντρική πινακίδα της Grecia. Πιτσαρία Grecia, κλειδαράς Grecia, σταθμός λεωφορείων Grecia, αρτοποιείο Grecia, φαρμακείο Grecia, παπουτσάδικο Grecia, Grecia παντού. Η πόλη ιδρύθηκε το 1825 και έχει 20.000 κατοίκους.Σε μία ώρα απόσταση από την Grecia, υπάρχει το χωριό Atenas. Μια Αθήνα διαφορετική από την ελληνική πρωτεύουσα αλλά σίγουρα με πολλά στοιχεία που η "μάνα" Αθήνα θα ζήλευε. Χωρίς κυκλοφοριακό, χωρίς πολυκατοικίες, με καθαρό αέρα, χωρίς νευρικούς ανθρώπους. Μια Αθήνα γεμάτη πράσινο, μια ήρεμη πόλη με κίνηση που να θυμίζει αυγουστιάτικες Κυριακές.

    Δεκάδες οι πινακίδες που γράφουν Αθήνα, σε κάθε γωνία. "Καλώς ήρθατε στην Αθήνα. Στην πόλη με το καλύτερο κλίμα στον κόσμο". Χτισμένη σε υψόμετρο 698 μέτρων, σε μια κοιλάδα περιτριγυρισμένη από καταπράσινα βουνά. Οι κάτοικοι δεν ξεπερνούν τους 8.000. Μια άλλη πόλη είναι η Σπάρτη ιδρύθηκε το 1851 το πραγματικό της όνομα ήταν Sparta, αλλά με την πάροδο του χρόνου και λόγω της ισπανικής προφοράς, το όνομά της έγινε Esparza. Επίσης μια ήσυχη πόλη που απέχει μόλις μερικά χιλιόμετρα από τον ειρηνικό ωκεανό. Μάλιστα αν βρεθείτε στην κεντρική πλατεία, απέναντι υπάρχει ένα εστιατόριο όπου μπορείτε να δοκιμάσετε τα grecotacos, δηλαδή τοπικές πίτες αλά Ελληνικά από ντόπιους μάγειρες.
    "Δημήτρης Παρούσης"

    Αντε σωτήρες κάντε δημοψήφισμα για να μην ξαναπάρουνε τα δικά μας ονόματα άλλοι!! Όπως πάει δεν θα αφήσουν όνομα για όνομα που να μην μας το κλέψουν !

  22. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 28/09/2008 16:05:20

    Το νέα Αμερική ταιριάζει γάντι σε όλα

  23. Σπυρος  Δουκας avatar
    Σπυρος Δουκας 28/09/2008 16:22:58

    non ho capito dove il miracolo alina? Magari una presa per il cullo!

  24. provato avatar
    provato 28/09/2008 16:46:30

    Αυτή η ΄΄αναλογία ΄΄ με το μεγάλο δουκάτο και την Καλιφόρνια με αποτελείωσε ...για την Κίνα με τη Μογγολία δεν ξέρω...
    Ας μην ενδώσουμε στα τελεσίγραφα των Αμερικανοτσολιάδων και τότε βλέπουμε ποιό είναι πραγματικά το ΄΄δουκάτο΄΄ και πράσινα άλογα (όχι οτι αν ενδώσουμε με τον τρόπο που θέλουν δεν θα τα βρούμε αλλά..).
    @miaouth δεν καταλάβαμε ακόμη ποιούς έχουμε αποπάνω και ποιοί κάνουν το κουμάντο;

    @saden
    ...Στα σκόπια όμως θα βλέπεις πινακίδα που θα λέει (αν δεν την βάλανε ήδη) ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

    καλή μας ... όρεξη (με πίτα ή χωρίς...)

  25. Πεπερόπουλος avatar
    Πεπερόπουλος 28/09/2008 17:02:03

    >Ο πιο λογικός συμβιβασμός που για πολλούς λόγους εξυπηρετεί είναι το βόρεια Μακεδονία ( northern Macedonia).
    >Παράλληλα συναντιέται ως ονομασία κράτους και αλλού.

    βόρεια και νότια κορέα...με ποροοπτική επανένωσης σαν κορέα.. με 50 ετών συνομιλίες...

    μπράβο λακαμά

  26. Πεπερόπουλος avatar
    Πεπερόπουλος 28/09/2008 17:05:10

    >για την Κίνα με τη Μογγολία δεν ξέρω…

    αυτούς που έκαναν πέρυσι το μεγάλο έθνικ χιτ, που τους έδειξε 5-6 φορές στην τηλεόραση και η μπήλιω...
    από ποια μογγολία ήταν; από την ανεξάρτητη ή την εσωτερική μογγολία;
    ε λακαμάδες
    ενα εθνος ειοναι υποταγμένο σε ρωσία και κίνα

  27. Πεπερόπουλος avatar
    Πεπερόπουλος 28/09/2008 17:06:08

    απορώ.. τόσο ανιστορητοι, αγεωγράφητοι, απληροφόρητοι;
    αυτοί είναι οι αρθρογράφοι του χώρου;
    συγνώμη δηλαδή...

  28. τρομπιχ avatar
    τρομπιχ 28/09/2008 17:29:37

    άνω νευροκόπι
    κάτω νευροκόπι!

  29. neoinileias avatar
    neoinileias 28/09/2008 17:46:16

    …με ποροοπτική επανένωσης σαν κορέα..

    καλή ιδέα..

  30. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/09/2008 17:48:11

    Aπορία:H Ρεπούση πού τήν διαφημίζει ξανά η ΄Μεγάλη Δημοκρατική Εφημερίδα:Tα Νέα΄είναι σύμβουλος τών Γκρίζων Λύκων ,τού Γκρουέφσκι ή καί τών δύο??

  31. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 28/09/2008 18:00:38

    @σαντεν διαβασε την απαντηση μου στο τελικο σου σχολιο στο θεμα στο τσακ την γλυτωσαμε .... ετσι για να μη σου μεινει καμια απορια...αν θελεις

    υ.γ Αλλο θα πει ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ κι αλλο θα πει ΧΑΛΚΙΔΑ για μην μπλεκουμε και τα μπουτια μας !

  32. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 28/09/2008 18:28:54

    Οσο είμαστε τρόφιμοι του σωφρονιστικού ιδρύματος που λέγεται ΝΑΤΟ μία ζωή θα περιμένουμε ντιρεκτίβες από τον Λευκό Οίκο, σύμφωνα με την πολιτική του διαίρει και βασίλευε.
    Εχουμε τα άντερα να σταθούμε στα δικά μας πόδια σαν έθνος και να χαράξουμε πορεία χωρίς ομπρέλες, κηδεμόνες και νταβατζήδες ;

  33. Μ avatar
    Μ 28/09/2008 18:33:39

    >>Εχουμε τα άντερα να σταθούμε στα δικά μας πόδια σαν έθνος και να χαράξουμε πορεία χωρίς ομπρέλες, κηδεμόνες και νταβατζήδες ; >>

    Αν επενδύαμε τα εκατομμύρια των εκατομμυρίων στην Παιδεία, μπορεί και η απάντηση να ήταν "ναι".

  34. t avatar
    t 28/09/2008 19:13:59

    Στο επίσημο γεύμα που παρέθεσε το Τουρκικό Πολιτιστικό Κέντρο, στο ξενοδοχείο Waldorf Astoria της Νέας Υόρκης, όπου κεντρικός ομιλητής ήταν ο πρόεδρος της Τουρκίας, Αμπντουλλάχ Γκιούλ, παρών ήταν και ο πρόεδρος των Σκοπίων, Μπράνκο Τσερβένκοφσκι.
    Στο επίσημο γεύμα συμμετείχαν επίσης οι: Ali Babacan, υπουργός εξωτερικών, Mehmet Şimşek, υπουργός οικονομικών, Nabi Şensoy, πρέσβης της Τουρκίας στις ΗΠΑ, Baki İlkin, Μόν. Εκπρ. της Τουρκίας στον ΟΗΕ, Robert Mugabe, πρόεδρος της Ζιμπάμπουε, Haris Silajdzic, πρόεδρος Βοζνίας-Ερζεγοβίνης, İmamali Rahmanov, πρόεδρος του Τατζικιστάν.

  35. t avatar
    t 28/09/2008 19:33:35

    Ο Νίμιτς ετοιμάζεται να προτείνει ένα όνομα με πιθανότερο το Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, το οποίο δεν ανταποκρίνεται πλήρως στις προδιαγραφές της ελληνικής πλευράς .
    Από τα προτεινόμενα ανταποκρινόταν περισσότερο το Ανω Μακεδονία.

  36. saden avatar
    saden 28/09/2008 21:55:53

    provato θα περνάνε δηλαδή απο την υπόδουλη Μακεδονία και θα πηγαίνουν στην Ελεύθερη;
    Όπου γης είναι πατρις φίλε καλλιά φίλοι παρά εχθροί! Εσωτερική κατανάλωση είναι όλα αυτά και κοίταξε ποιοι ξεσηκώνονται ....οι παπάδες πρώτοι!!

  37. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 28/09/2008 22:30:47

    προς saden

    Ποιά εσωτερική κατανάλωση ρε αθεόφοβε?
    Το να σου υποκλέψουν ένα τεράστιο κεφάλαιο της ιστορίας της πατρίδας σου, στο δικό σου μυαλό είναι απλώς για εσωτερική κατανάλωση με το ατράνταχτο επιχείρημα οτι ...ξεσηκώνονται οι παπάδες πρώτοι?!

  38. miaouth avatar
    miaouth 28/09/2008 22:38:42

    @ Anonymous (41), provato (28)κτλ,
    Φίλοι μου, άν κατάλαβε κανείς καλά, δεν έγραψα τίποτε για κόσμο αγγελικό και όνειρα κτλ.
    All it's about BALANCE OF POWER.
    Φαντασιώσεις και όνειρα είχαν οι Σαμαροπαθεμελήδες και λοιπές αιθεροβάμονες δυνάμεις το 1993 - 1995, που πήγαν για όλο το μαλλί και μας έβγαλαν ... φαλακρούς.
    Άν περιμένουμε τώρα από καρατζαφέρηδες και αυτούς που τους πατρονάρουν να υπερασπισθούν τα συμφέροντά μας, στο τέλος θα μετονομάσουν εμάς:
    Σε νοτιονατολικό Καραμανλο-tzafero-καφριστάν.

    ΥΓ. Φίλε πρόβατο, τον Καραμανλή και τον Αλογοσκούφη έχουμε από πάνω μας. Και μας ξεζουμίζουν προς χάριν απάντων των golden boys.
    Γκέγκε;

  39. esma avatar
    esma 28/09/2008 22:44:32

    ακομη με το ονομα ασχολουμαστε !!!!! ας ασχοληθουμε με οσα χαρακτηριζουμε γραφικα (παραποιηση ιστοριας, αλυτρωτικα, μειονοτικα) γιατι σε λιγο το θεμα του ονοματος θα μοιαζει σταγονα στον ωκεανο..

  40. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 28/09/2008 22:49:31

    Είδα πάλι μερικά σχόλια που θεωρούν ότι το κύριο πρόβλημα είναι το όνομα και περιστρέφονται γύρω από αυτό. Ας καταλάβουν μερικοί ότι το κύριο πρόβλημα δεν είναι το όνομα αλλά το ότι τα Σκόπια διεκδικούν, επειδή έτσι τους είπαν οι Αμερικανοί, τη μισή βόρεια Ελλάδα. Όχημα γι αυτές τις επιδιώξεις τους είναι το όνομα και ο αλυτρωτισμός τους. Πολύ φοβάμαι ότι δε θα αποφύγουμε σύρραξη στο μέλλον εκτός αν βάλουν πάγο οι Ρώσοι διότι στην τελική αυτούς δε συμφέρει η λειτουργία της βάσης των Αμερικάνων στα Σκόπια. Αυτοί κινδυνεύουν περισσότερο από εμάς.

  41. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 28/09/2008 23:04:33

    Μερικοί δυστυχώς δείχνουν να μην αντιλαμβάνονται το μέγεθος της ιστορικής χρεωκοπίας που έρχεται αν συνεχίσουν οι ιθύνοντες στον ίδιο ρυθμό.

    Μερικοί ανερυθρίαστα αποκαλούν τον δίκαιο και ανυποχώρητο αγώνα για τη διασφάλιση των εθνικών δικαίων παιχνίδι εσωτερικής κατανάλωσης.

    Μερικοί θεωρούν, λόγω αλλοτρίωσης και διαλύσεως των υγιών πατριωτικών αντανακλαστικών, την επιμονή να διαφυλάσσουμε τα εθνικά κεκτημένα ως ''φαντασιώσεις'' και ''όνειρα'' από τα οποία δυστυχώς ''κατατρύχονται'' ορισμένοι ''αιθεροβάμονες''...

    Μερικοί αντί να φιλοτιμηθούν από τον όρκο των αρχαίων Αθηναίων ''την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω'' πιστεύουν οτι τους τιμά όταν μιλάνε για το υψίστης σημασίας θέμα της Μακεδονίας και της ιστορίας των Ελλήνων, να αναφέρονται σε Καραμανλο-tzafero-καφρισταναίους σκορπώντας έτσι το διχασμό, τον αποπροσανατολισμό και την υποτίμηση της κατάστασης.

    Μερικοί ανεύθυνοι σουλατσαδόροι της πολιτικής σκέψης διαχέουν την ηττοπάθεια στον ελληνικό λαό μιλώντας για ονειροπαρμένους που ''πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι'' εννοώντας αυτούς που τόλμησαν να αντισταθούν στον ακρωτηριασμό της πατρίδας.

    Προτείνοντας ευθέως οτι καλά θα κάνουμε να κάτσουμε στ'αυγά μας και να μην αντιστεκόμαστε γιατί είδατε τι πάθανε οι προηγούμενοι.
    Αντί να εμφυσήσουν πνοή αγωνιστικότητας και ηρωισμού στον άλλοτε υπερήφανο Έλληνα του λένε να σκύψει το κεφάλι για να μην πάθει και τίποτα χειρότερο.

    Μερικοί χρησιμοποιούν το πρώτο πρόσωπο πληθυντικού όταν μιλάνε για τους Έλληνες ενώ δεν θα έπρεπε βάσει αυτών που λένε, και ούτε τους αξίζει.

    η μόνη ειλικρινής απάντηση σε αυτούς τους ριψάσπιδες που παρουσιάζονται με τον πολυφορεμένο τελευταία μανδύα του δήθεν ρεαλιστή(real politics) είναι τούτη εδώ:
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

  42. saden avatar
    saden 28/09/2008 23:10:46

    Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις (Σιδηρόδρομος)
    τι να μου υποκλεψουν αφού μόνοι μας τους το δίνουμε θεοσεβούμενη(ε). Για ποιά ιστορία μου λες ; Παιχνιδάκια απλά είναι με πολύ εκβιασμό !
    Όταν υπογράφαμε την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας δεν το περίμενες ; Μπά γιατί άραγε ;

  43. τρομπιχ avatar
    τρομπιχ 28/09/2008 23:35:20

    κάποιος έγραψε:
    "Αν επενδύαμε τα εκατομμύρια των εκατομμυρίων στην Παιδεία..."

    Απάντηση: Θα φούσκωνε η ακίνητη περιουσία των κομματόσκυλων!

    Η λύση είναι:
    Παδεία κατ΄οικον.
    Την ελέγχεις άμεσα... ξέρεις τι χρειάζεται το παιδί σου

  44. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 28/09/2008 23:35:20

    Το παιχνίδι και ο εκβιασμός πάντα θα υπάρχουν(υπήρχαν από αρχαιοτάτων χρόνων).
    Τη διαφορά κάθε φορά την κάνει ο τρόπος που παίζουν οι παίχτες.

    Σε κάποιες περιόδους οι δικοί μας παίκτες υπήρξαν αδούλωτοι, μαχητικοί, ανυποχώρητοι και υπερήφανοι.
    Σε άλλες περιόδους κάθονταν και τρώγανε γκολ με τα χέρια κάτω.

    Επί παραδείγματι στο ''παιχνίδι'' του 1940 αν και όλες οι προβλέψεις ήταν εναντίον των Ελλήνων, οι τότε Έλληνες ''παίξανε'' γενναία και καλά και σήμερα νοιώθουμε περήφανοι για αυτό.
    Οι σημερινοί Έλληνες θα παίξουν καλά ή θα φανούν φυγόπονοι και θα προτιμήσουν να μην ιδρώσουν?
    Αυτήν είναι η δικιά μου αγωνία.

    Για τα περί διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας και των συνεπειών αυτής και των ευθυνών των Ελλήνων πολιτικών δεν αμφιβάλλω οτι υφίστανται.
    Το θέμα είναι οτι δυστυχώς στο ''παιχνίδι'' κάθε φορά οι συνθήκες είναι διαμορφωμένες και παλεύεις με όσα σου δίνονται.
    Με άλλα λόγια, τί νόημα έχει να με ρωτάς τώρα για τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας?
    Θα βοηθήσει πουθενά στην προστασία των δικαίων της Ελλάδας η ανάλυση του ιστορικού αυτής της υπόθεσης?

    υ.γ.:(άντρας είμαι)

  45. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 00:13:19

    Σημερα οι Ιοί προπαγανδίζουν ξεδιάντροπα τά περί ΄Μακεδονικής Μειονότητας΄στην Ελλάδα.
    Ολως τυχαίως την ίδια στιγμή πού ο Νιμιτς θέτει ΄ζητήματα΄και η Ντόρα ΄σκέφτεται.΄.
    Οπου βλέπεις Ιούς νά βγάζουν τά ΄Χαντζάρια΄ψάξε την Κοντολίζα απο πίσω.

  46. mentor avatar
    mentor 29/09/2008 00:29:00

    ξυπνηστε και αφηστε τις αμπελοφιλοσοφιες εδω γινονται "ανιερες συμμαχιες" για να μας καθησουν στην πλατη παλι απο την πισω πορτα και εσεις κοιτατε να λυσετε απο εδω το "παραμυθι" προβλημα, το ονομα που εχει "χορηγηθει" απο την εποχη του μητσοτακη για να μην πω απο το 1950

  47. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2008 00:43:51

    Σπύρος:Αυτό εδώ με τον άλλο πατριώτη δεν το είδες; Που να τα προλάβουμε όλα:

    "Die Makedonier in Lerin(Florina), Griechenland"!

    http://www.youtube.com/watch?v=vT7S3HNUaPc

  48. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 00:43:52

    Μάς κάθονται στην πλάτη και στά Τουρκικά...
    Είτε με ζεμπεκιές είτε μέ κουμπαριές.
    Και εκεί τά πράγματα είναι πιό ζόρικα.
    Κάτι Αράπογλου στην Τουρκιά και πάει λέγοντας,κάτι ΄αναθεωρητικές΄τάσεις της Ιστορίας...
    Ποτε νοιάστηκε η ελληνική παρασιτική αστική τάξη γιά τέτοια θέματα??
    Aλλοι ασχολούνται μέ ψεύτικα ΄ντέρμπυ΄.

  49. miaouth avatar
    miaouth 29/09/2008 00:43:54

    @ αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις (48)
    Αυτοί που βρωμίζουν, καίνε και ληστεύουν την πατρίδα τους - και απομυζούν εμάς τους συμπολίτες τους για να πλουτίσουν,(οι ίδιοι ή οι ευνοούμενοί τους), δεν έχουν δικαίωμα να διεκδικούν τον τιμητικό τίτλο του πατριώτη.
    Ας πάνε πρώτα να περιφρουρήσουν τη δημόσια γή (που έδωσαν στους ψευτοκαλογηρους), να ξαναφτιάξουν την καμμένη Ηλεία, να ξαναζωντανέψουν τη νεκρή λίμνη Κορώνεια. Μετά θα έχουν πρόσωπο να μιλούν πάλι για πατρίδα και εθνικά δίκαια.
    Είναι σκληρά όλα αυτά, αλλά "εθνικόν είναι το αληθές".

  50. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 00:48:12

    Factor:Aυτοί αμείφθηκαν όλοι απο τότε πού κυκλοφόρησαν το κατάπτυστο Κλίκ πού πανηγύριζε γιά τούς βομβαρδισμούς στην Γιουγκοσλαβία...
    Τι ψάχνεις να βρείς??
    Δές ποιοί είχαν γράψει σε εκείνο το τεύχος και δές πού βρίσκονται σήμερα.
    Ακομα και ο ΄έρμος΄ο Βασιλάκης πού ζήταγε έντρομος συγνώμη στά δικαστήρια (γιά άλλο παρεμφερές θέμα όπου συκοφαντούσε εκατοντάδες έλληνες σάν φασίστες)αποκαταστάθηκε...
    Βεβαια αρκετοί θυμόμαστε πού έκλαιγε και φώναζε οτι ΄παρασύρθηκε και τον εγκατέλειψαν μετά΄....

  51. miaouth avatar
    miaouth 29/09/2008 00:51:09

    Και η βαθύτερη ουσία το ζητήματος:
    Άν ο Καραμανλής και ο Καρατζαφέρης θέλουν να συνεργαστούν για να σωθεί η "παράταξη" και το ταμείο, να μας το πούν ίσια και αντρίκια.
    Όχι να μας το φορέσουν καπέλο με πρόσχημα τη Μακεδονία ή άλλα παρόμοια.
    Το μάθαμε και το ξέρουμε το παραμύθι, δεν τρώμε άλλη φορά από τα σάπια.
    Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.

  52. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2008 01:34:39

    Σπύρο, ποιον Βασιλάκη, εννοείς;

  53. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 01:40:52

    Toν γνωστό ΄δημοσιογράφο΄πού αφού σέ άρθρο του κατονόμασε σάν ΄φασίστες΄ και ΄εθνικιστές΄ πολλούς,δέχτηκε σειρά αγωγών και προσήλθε στο δικαστήριο ζητώντας συγνωμη και λέγοντας πώς τόν ΄παρέσυραν και τον εγκατέλειψαν΄.
    Η εκούσια δήλωση ΄μετανοίας΄του εμφανίστηκε σε ολες τίς εφημερίδες αλλα πέρασε στά ΄ψιλά΄.
    Στην συνέχεια εξαφανίστηκε γιά λίγο και κατόπιν εξέδοσε ένα βιβλίο γιά το παπαδαριό οπότε και έγινε δεκτός ξανά απο τόν ΄κύκλο΄του...

  54. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2008 01:44:00

    Μανώλης;

  55. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 01:48:13

    Yeah!!!!!!!!!!!

  56. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 01:49:25

    Μanolis sponsored and betrayed by Richard....

  57. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2008 01:56:47

    Sponsored also by this tall gay from Hania.

  58. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 02:00:14

    Gay(??) ή guy για να μήν παρεξηγούμαστε κιόλας.....!!!!
    Αλλοίμονο.
    Γιά όλα τά καλά και εργατικά παιδιά υπάρχει και ένας ΄Ψηλός΄απο τά Χανιά.

  59. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 29/09/2008 05:19:34

    @ santen (σχολιο νουμερο 25) Βρε παιδακι μου ειναι δυνατον δινοντας μας αυτο το παραδειγμα να θεωρεις οτι ειναι κατι αναλογο με το ζητημα του ονοματος της Μακεδονιας και της καπηλευσης της ιστοριας της απο το γειτονικο μας κρατιδιο ;

    εκτος παλι αν εγω δε καταλαβα καλα και δε το λεω με κανενα ειδος ειρωνειας η εμπεριεχοντας στην ερωτηση καποιο ειδος μομφης πραγματικα ! ειναι απλα μια ερωτησουλα και τιποτα παραπανω πιστεψε με ....

    (αν παλι εγω δεν καταλαβα καλα σου ζηταω προκαταβολικα συγνωμη)

    Αν ομως για σενα αυτα τα 2 ειναι περιπου εφαμιλλα τοτε μονο 1 εχω να σου πω .... δε ξερω απο ποιο μερος της χωρας καταγεσαι αλλα θα ηθελα να ξερα πως θα ενιωθες αν καποιος "γειτονας" ξαφνικα σου ελεγε εν ολιγοις : Φιλαρα το χωμα των παππουδων σου στο οποιο κι εσυ κατοικεις ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ .... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ (ασχετα αν υπαρχουν ατρανταχτα ιστορικα στοιχεια και δεκαδες αρχαιολογικα στοιχεια που να υποδηλωνουν το αντιθετο...)Για αυτα δε δινω δεκαρα σου ελεγε εμμεσως πλην σαφως ουτε Για το ονομα της ιδιαιτερης σου πατριδας κι αυτο δικο μου ειναι και ξερεις γιατι ;;; ΓΙΑΤΙ Ο ΙΣΧΥΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ (μεχρι πρωτεινος τουλαχιστον) ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΑ ΑΡ.....Α ΤΟΥ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΣΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ

    Τοτε τι θα εκανες φιλε μου ;
    για ενα ειμαι σιγουρος τουλαχιστον οχι τοσο επιπολαιους παραλληλησμους !!!!!

    Αν σε κατι εχω αδικο κραξε με δε με πειραζει !

  60. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 29/09/2008 05:39:58

    @σαντεν και για να προλαβω την δικαιολογημενη αντιδραση σου ναι φιλε μου.... στην Κοστα ρικα τα Ονοματα μπορει να ειναι "Αθηνα" και " Σπαρτη " αλλα ποτε η Κοστα ρικα δεν ειχε επεκτατικες βλεψεις (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ) εναντιον της Ελλαδας ουτε καμια διαθεση να οικιοποιηθει την ιστορια των 2 πιο μεγαλων πολεων-κρατων της αρχαιας Ελλαδας !

    Υ.Γ για μενα κανενα δημοψηφισμα δεν χρειαζεται !!!!
    το μονοτων που χρειαζεται ειναι σθεναρη υπερασπιση των εθνικων μας δικαιων !!!!

    Το χρωσταει αλλωστε η ελληνικη πολιτεια ... στο 1/4 σχεδον των Πολιτων της ..... που ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ...... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΦΑΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΛΟΠΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΓΕΙΤΟΝΕΣ"

  61. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 29/09/2008 10:07:19

    Όταν οι Νεοέλληνες μελετήσουν και εμπεδώσουν την Ιστορία μας και όχι μόνον, με το μάτι και το μυαλό του Έλληνα πολίτη, αδειάζοντας το μυαλό τους από τις επιτηδευμένες και ύπουλες αναλύσεις περί σύγχρονων μορφών πολιτικο-ιστορικο-γεωγραφικών-εθνικών συσχετισμών και ανακατατάξεων, και ακόμα καλύτερα εάν ταυτόχρονα επισκεφθούν τα μέρη όπου οι πρόγονοί μας έγραψαν αυτήν την Ιστορία, και διαισθανθούν (;) το τι διεμείφθη σε αυτά τα χώματα, ας γυρίσουν με το καλό και ας ξαναγράψουν την άποψη τους περί δίκαιης, έντιμης, ορθολογικής, και άλλες παρόμοιες λέξεις, λύσης που επικροτούν.
    Κανείς διεθνής παράγοντας που προσπαθεί να μας γδύσει ολοκληρωτικά, δεν πρόκειται να κάνει το ίδιο.
    Ότι μας ανήκει κανείς δεν θα μας το αποδώσει, αρκεί να μην το παραχωρήσουμε.
    Τελεία και παύλα.-

  62. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 29/09/2008 14:24:07

    'Οσο αποκλείαμε την οποιαδήποτε Μακεδονία στην ονομασία τους, οι σκοπιανοί καθόντουσαν στ'αυγά τους. Απο τότε που δεχθήκαμε στο σύνθετο όνομά τους την Μακεδονία σαν ένα απο τα συνθετικά, σήκωσαν κεφάλι αλλά και πέος για να μας ευχαριστήσουν για την προσφορά μας. Μία προσφορά που θα ξεκινάει απο την Άνω Μακεδονία και θα τελειώνει στην Κάτω Μακεδονία.

    Στα σοβαρά κύριοι και κυρίες στο ΥΠΕΞ και στην Κυβέρνηση, αλλά και στον Θεό σας. Υπάρχει καμιά περιοχή στην γειτονιά μας με σύνθετο όνομα χωρίς να αποτελεί Νομό ή Περιφέρεια κάποιας μητρικής χώρας;

    Άν είναι να τους προσαρτήσουμε, τότε να τους το πούμε, μπάς και αντιδράσουν ανάλογα. Άν όμως δέν είναι - και έτσι περίπου δείχνουν τα πράγματα -, τότε θα προσαρτήσουν αυτοί - όχι οι σκοπιανοί βέβαια - εμάς σ'αυτούς.

    Είναι άραγε τόσο δύσκολο σε έναν στοιχειώδη πολιτικό να δεί σε βάθος χρόνου, τί μπορεί να συμβεί; Στο ερώτημα αυτό μπορούμε να απαντήσουμε και μόνοι μας αφού είναι ηλίου φαεινότερον το επερχόμενον, αλλά και αφού δέν ξεχνούμε ότι, θα το έχουμε ξεχάσει σε 50 χρόνια. Δέν μπορούμε όμως να απαντήσουμε για το, άν πρόκειται μόνο για βλάκα και ηλίθιο ή μόνο για προδότη της χώρας μας ή ίσως καί τα δύο μαζί.

    ΠΕΛΙΑΣ

  63. miaouth avatar
    miaouth 29/09/2008 14:43:35

    Ιστορικά μαθήματα:
    Ο Σαμαράς δεν έρριξε το Μητσοτάκη για τη Μακεδονία.
    Τον έρριξε επειδή δεν τον ήθελαν ο Κόκκαλης, ο Βαρδινογιάννης, ο Αλαφούζος και οι λοιπές επιχειρηματικές δυνάμεις. Και επειδή ο Έβερτ και οι Καραμανλικοί τον θεωρούσαν "Ξένο σώμα". Η Μακεδονία ήταν το πρόσχημα και το δόλωμα για μας τους αφελείς (που παραμένουμε, δυστυχώς, "χρήσιμοι ηλίθιοι").
    Στηνουν τώρα κάποιοι από τις λοιπές επιχειρηματικές δυνάμεις τον Καρατζαφέρη, να στηρίξει τον Καραμανλή, επειδή δεν έχουν στο χέρι τον Παπανδρέα;

  64. Ζαχαροπλάστης Χωρίς Σύνορα avatar
    Ζαχαροπλάστης Χωρίς Σύνορα 29/09/2008 16:22:35

    @ Χαλκιδικιώτη:
    Λές: "πως θα ενιωθες αν καποιος “γειτονας” ξαφνικα σου ελεγε εν ολιγοις : Φιλαρα το χωμα των παππουδων σου στο οποιο κι εσυ κατοικεις ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ …. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ (ασχετα αν υπαρχουν ατρανταχτα ιστορικα στοιχεια και δεκαδες αρχαιολογικα στοιχεια που να υποδηλωνουν το αντιθετο…)"

    Αναρωτιέμαι άν, αυτά που γράφεις παραπάνω, τα είπε σε κάποιους συνέλληνες ο ηγούμενος Εφραίμ ή κάποιος από την οικογένεια Βουλγαράκη ή ο ... Δούκας ή οι τραπεζίτες της ...Βηρυττού που είναι από πίσω.
    Κατα τα άλλα, στην υγειά τους το κορόιδο.

  65. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 29/09/2008 19:23:14

    @ ζαχαροπλαστη .... μαλλον τα κομματικα της ΝΔ εχουν μεγαλυτερη συμασια για σενα απο οτιδηποτε αλλο .... με γεια σου και χαρα σου ... προσωπικα δεν μ'ενδιαφερει .... απλα προσπαθουσα να δωσω στον σαντεν .... να καταλαβει το πως νιωθει ολος ο κοσμος εδω .... και γιατι το παραδειγμα που εθεσε στο σχολιο 25 ειναι αναντιστοιχο με την περιπτωση του θεματος των σκοπιων ...... του ονοματος κτλ κτλ

    Υ.Γ αυτα που αναφερω απλα περιγραφουν συνοπτικα και απλοποιημενα τελειως το πως δημιουργηθηκε και παρουσιαστηκε το θεμα εν μια νυχτα πριν απο 15 χρονια απο την ΠΓΔ"Μ" με συμπραξη και την υποστηριξη φυσικα "των συμμαχων μας αμερικανων" εγω δεν μιλησα στο συγκεκριμενο ποστ ουτε για δουκα ουτε για βουλγαρακη ουτε για τον εφραιμ....ΒΓΑΛΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΡΩΠΙΔΑ !!!!

    Ως αναφορα το θεμα των σκοπιων αναφερομαι μονο στον κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ υπενθυμιζοντας του απλα οτι δυστυχως εμεις οι μακεδονες δεν προκειται οχι να το ξεχασουμε το θεμα ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !!!!

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ....ΝΟΜΙΖΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

  66. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2008 23:52:54

    Τό γέλιο θα πέσει με τον Χριστόφια.
    Ηδη στον Ο.Η.Ε. εξίσωσε γιά πρώτη φορά απο το 1974 ελληνική χούντα και τουρκική εισβολή.
    Ευγε ..
    Ο γραφειοκράτης δήθεν ΄κομμουνιστής΄πού ουδέποτε είπε μιά καλή κουβέντα για τον αντιιμπεριαλιστικό αγώνα τών Κυπρίων εναντίον τών Εγγλέζων..
    Και όπως γράφει σημερα η ΄Ελευθεροτυπία΄ήταν χαρούμενος που μίλησε στον Γκιούλ και τού έθεσε το ζήτημα τών εποίκων...
    Μάστα.
    Και ο Γκιούλ τάκανε πάνω του και τού είπε πώς θα λυθεί αμεσα το θέμα.
    Φαίνεται πώς οι δεσμεύσεις Χριστόφια είναι μεγάλες ,γιατί ήδη ο Ταλάτ τού έχει πεί μέ πάμπολλους τρόπους,πώς ο ίδιος είναι τσιράκι τής Αγκυρας..
    Αλλά ο Χριστόφιας ελπίζει γιά δίκαιη λύση...
    Ε,ρέ χαρές που θα κάνει ο ΄Ψηλός΄και οι σύμμαχοί του ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.