#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/12/2010 22:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα .... «ΜΑΤ μ-λ» εν δράσει

Δεν ξέρουμε αν ο διαδηλωτής έπεσε σε ΜΑΤατζή... αριστερό ή μέλος του «μυστικού» βραχίωνα του ΚΚΕ στα Σώματα Ασφαλείας, και τον άφησε. Κάποιοι «συνωμοσιολόγοι», αναμφισβήτητα, θα πούν ότι πρόκειται για «μυστικό» της Ασφάλειας που είχε αποστολή του να διεισδύσει στους διαδηλωτές και να κάνει … «συλλήψεις». Όπως και να’χει (κρίνετέ το μόνοι σας), τα βίντεο ξένων καναλιών από δύο διαφορετικές γωνίες λήψης δείχνουν ότι στη διάρκεια αντιπαράθεσης –και μάλιστα σκληρής- ανάμεσα σε διαδηλωτές και ΜΑΤ, κάποιοι πέφτουν στα χέρια των ΜΑΤ. Ενας εξ’αυτών μάλιστα, βρίσκεται στο έδαφος. Τον πλησιάζει ο ένστολος αστυνομικός, και σε δευτερόλεπτα, αφού κάτι διακρίνεται να είπαν, όχι μόνον δεν τον συλλαμβάνει, αλλά τον χαϊδεύει στο κεφάλι και τον διώχνει. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο «αφεθείς», ξαναπάει προς τους διαδηλωτές, όπου συναντιέται με έναν που κρατάει μικρό ξύλινο λοστάρι με μαυροκόκκινη σημαία. Δείτε και τα βίντεο.



Διακρίνεται ο διαδηλωτής να κάθεται κάτω (μάλλον ζαλισμένος από τα δακρυγόνα) και την επίθεση των ΜΑΤ. Είναι περιστοιχισμένος από ένστολους, ενώ ένας είναι σκυμμένος επάνω του.



Ο αστυνομικός των ΜΑΤ του ακουμπά το κεφάλι (στο βίντεο φαίνεται ότι πρόκειται για φιλικό –μήπως συναδελφικό;- άγγιγμα).



ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/12/2010 22:21:47

    Μα το λέει όλος ο κόσμος από εχθές μας αρέσει δεν μας αρέσει ο ρόλος της αστυνομίας δεν ήταν να πιάσει τους επαναστάτες του φραπέ αλλά να μην μείνει 100,000 κόσμος μπροστά από τη Βούλη. Η δύναμη της εικόνας γαρ, για αυτό και υπήρχε η μεγαλύτερη αστυνομική δύναμη που είχα δει σε πορεία ποτέ και τόσοι πολλοί κουκουλοφόροι αστυνομικοί (...και πριν σκούζει κανένας θιγμένος που ονειρεύεται ...σωτήρες ομόηχων μπισκότων ας μπει πχ στον pitsiriko να μετρήσει αστυνομικές κουκούλες...)

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 16/12/2010 22:26:28

      Φαντάζομαι δε ότι η κα Ράικου και ο κύριος Παπουτσής δεν θα κάνει έρευνα μόνο για όσους επιτέθηκαν στον κύριο Χατζηδάκη (πουν πρέπει να συλληφθούν και να δικαστούν) αλλά και για τον αστυνομικό που αφήνει το ...παιδί να συνεχίσει το έργο του.

  2. zap-zap avatar
    zap-zap 16/12/2010 22:24:29

    σωστός ο ιθαγενής

  3. Κάποιος avatar
    Κάποιος 16/12/2010 22:25:36

    Ενταξει το σκηνικό μπορεί να φαίνεται πρωτόγνωρο για κάποιους που δεν κατεβαίνουν σε διαδηλώσεις ή δεν κινούνται στο κέντρο σε περιόδους αναταραχών, αλλά στην πραγματικότητα είναι κάτι το αρκετά συνηθισμένο.
    Ανάλογα φωτογραφικά ντοκουμέντα υπάρχουν δεκάδες στο διαδίκτυο, καθώς και προσωπικές μαρτυρίες.
    Κάποιοι θα πουν ότι είναι εύλογη η πρακτική της αστυνομίας να ρίχνει ασφαλίτες μεταμφιεσμένους σε αναρχικούς για να έχει inside info.
    Από την άλλη ποιος διασφαλίζει ότι ο ρόλος τους είναι μόνο αυτός ;
    Και αν στην πραγματικότητα έκαναν τόσο καλή δουλειά εφαρμόζοντας παρόμοιες πρακτικές διείσδυσης στον "εχθρό" πως στην ευχή δεν έχουν καταφέρει τόσα χρόνια να λύσουν το πρόβλημα των γνωστών-αγνώστων από την στιγμή που αριθμούν λίγες εκατοντάδες άτομα ;
    Mήπως συμφέρει κάποιους η ύπαρξη των μπαχαλάκηδων-κουκουλοφόρων και μήπως κάποιοι τους χρησιμοποιούν για σκοτεινούς και ύποπτους λόγους ;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Κάποιος 16/12/2010 22:36:30

      Ακριβώς.
      Είκοσι χρόνια εργάζομαι στα Εξάρχεια.
      Λόγω σκοπιμότητας ή λόγω ηλιθιότητας ανέχονται τους επαναστάτες του φραπέ.
      Το γελοίο του πράγματος είναι ότι οι αστυνομικοί με πολιτικά και κουκούλες είναι κάθε χρόνο που περνά περισσότεροι από από τους κουκουλουφόρους. Και δεν συλλαμβάνεται κανείς. Εσύ, εγώ ή ο καθένας μπορούμε να τραβήξουμε φωτογραφία τον χ ή ψ που σπάει και καίει η αστυνομία όχι...

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 16/12/2010 23:40:19

      Κάποιε μπορείς να ρωτήσεις τα παιδιά του Νιώτη που πιάστηκαν με μπιτόνια κ αφέθηκαν ελεύθερα,τα παιδιά του Κουράκη στη Σαλονίκη,το γιό του Βούτση,παιδιά εφοπλιστών,καραβανάδων,τραπεζιτών που δηλώνουν αναρχικοί κ αφήνονται ελεύθεροι με συνοπτικές διαδικασίες.....Τι έγινε μήπως είναι κ αυτοί ασφαλίτες;Μπράβο στον αντιπρόεδρο της Βουλής που έχει ασφαλίτες παιδιά,παλεύουν για το μεροκάματο.Σταματήστε ρε κάποιοι να βλέπετε φαντάσματα,αφήστε την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της,μην γελοιοποιήστε άλλο.....

      • Le canard avatar
        Le canard @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 00:13:36

        @Μαύρος Ιάκωβος
        Ας αποδείξουν πρώτα ότι δεν δρούν προβοκατόρικα, οι μεταμφιεσμένοι αστυνομικοί (κατόπινν εντολών προφανώς) και μετά τα ξανασυζητάμε.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Le canard 17/12/2010 00:28:22

          Γιατί να δρουν προβοκατόρικα; Τι ζόρι τραβάνε;

          • Le canard avatar
            Le canard @ αποκατάσταση 17/12/2010 00:36:10

            Εντολές αγαπητέ μου εκτελούν. Δημόσιοι παρα-κρατικοί υπάλληλοι γίνονται, με εντολές ανωτέρων. Λές να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι άλλο για 700-800 ή 900 ευρώ; Εχουν βέβαια, να πετάξουν κουκούλες, κράνοι και ασπίδες και να κατεβούν στο δρόμο, όπως έκαναν και κάποιοι συνάδελφοί τους μιά ημέρα πριν τη μεγάλη διαδήλωση, αλλά δεν το κάνουν. Ε, καλά, αν το έκαναν, την ίδια κιόλας στιγμή θα είχαν καταρρεύσει και μνημόνια και τα πάντα. Αυτό είναι που κρατάει την κυβέρνηση και όλο το σύστημα. Τι νομίζεις; Η ΤΒ και τα ΜΑΤ. Αλλά και αυτά ξεπερνιούνται. ΧαΛαρά που λένε και τα βόρεια πατριωτάκια. Ας αποφασίσουν οι μικρομεσαίοι να βγούν έξω (ελπίζω να μην συνειδητοποιήσουν πολύ αργά ότι τελειώσαν) ή τουλάχιστον να δώσουν την ανοχή τους σε δυναμικές μειοψηφίες, και θα σου πώ εγώ που θα πάνε και τα μνημόνια και ο Τζώρτζ και εκείνο το συμπαθέστατο παιδί, ο Παπακωνσταντίνου, οι ΠΑΣΟΚοι και τα λοιπά σκυλολόγια.

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Le canard 17/12/2010 01:03:31

          Όταν αποδείξεις οτι είναι μεταμφιεσμένοι αστυνομικοί τα ξαναλέμε,γιατί εσείς οι τίμιοι διαδηλωτές δεν σαπακιάζετε αυτούς τους 150 ασφαλίτες που ντεμεκ δρούν προβοκατόρικα;Γιατί δεν τους βγάζετε τις κουκούλες να τους δούμε όλοι;

          • Le canard avatar
            Le canard @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:13:59

            Να και κάτι που συμφωνούμε βρε Μαύρε. Αυτό λέω και γώ στους κάθε λογής αριστερούληδες και ΚΚΕδες. Πιάστε τους, πάρτε τους τις ταυτότητες και πείτε στη ΓΑΔΑ να'ρθουν να τους πάρουν από τα γραφεία σας. Δημοσιεύτε τους την επόμενη μέρα και σε σε καμμιά φυλάδα. Αλλά που οι παλιές καλές εποχές του ΚΚΕ. Χάλασαν κι'αυτοί αγαπητέ μου. Εχασαν τα αντανακλαστικά τους.

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Le canard 17/12/2010 13:08:01

            Τους έχουν πιάσει αρκετές φορές σε μπλοκ του ΚΚΕ. Και έχουν φάει και ξύλο και έχουν παραδοθεί οι ταυτότητές τους. Μπορείτε να με αμφισβητήσετε, αλλά αυτή είναι η γνώση και η εμπειρία μου.

            Στα ακαθόριστα μπλοκ αντιεξουσιαστών και οργανώσεων αυτοί δρουν ανεξέλεγκτα.

            Ιάκωβε λόγω ιδεολογίας σου μπορείς να το αμφισβητήσεις αυτό που λέμε περί προβοκατόρικης δράσης κάποιων (ασφαλίτες; μυστικές υπηρεσίες;) και μπορώ να το δεχτώ. Πολλοί όμως που έχουμε συμμετάσχει σε πορείες μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε.

            Α! Υπάρχουν και μπλοκ αντιεξουσιαστών όπως η "Αντιεξουσιαστική κίνηση" που ΔΕΝ εκτοξέυονται μολότωφ και πετρες και είναι πολύ οργανωμένα και δεν προκαλούν φασαρίες.... Τυχαίο; Απλά έχουν καεί από προβοκάτορες και προτιμούν να περιφρουρούν τα μπλοκ τους...

            Δεν είμαι κατά των αστυνομικών προς θεού! Είμαι κατά αυτής της σκούρας, γκρι υπηρεσίας που επιχαίρει από τα επεισόδια βίας και τα προβοκάρει....

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 17/12/2010 13:16:58

            Δεν έχω καμιά συγκεκριμένη ιδεολογία απλά έχει τύχει να δώ με τα μάτια μου να βγαίνουν απο συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ κουκουλοφόροι,να πετάνε μολότωφ κ να επιστρέφουν πίσω στο μπλοκ.Αυτοί είναι ασφαλίτες;Αφού πάς σε πορείες έχεις δεί σίγουρα τέτοια φαινόμενα,αν θέλει κάποιος να περιφρουρήσει το μπλοκ του το περιφρουρεί όπως σωστά λές,αν όμως δεν θέλει τότε έχουμε νύχτες του Αλέξη κ επανάσταση των νέων(πλιατσικολόγων εννοείται)

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 00:15:12

        Δηλαδή θεωρείς ότι κάνει την δουλειά της όταν τα τελευταία 10-15 χρόνια, λίγες εκατοντάδες γνωστοί-άγνωστοι κάνουν μπάχαλο και καίνε την Αθήνα κάθε φορά που γίνονται λαικές κινητοποιήσεις ;
        Μήπως την εμποδίζω εγώ και μερικοί άλλοι να κάνει την δουλειά της και αντί να χαιδεύει κουκουλοφόρους στοργικά στο κεφάλι και να τους βοηθάει να σηκωθούν από την άσφαλτο, να τους συλλαμβάνει ;
        Αν πάω εγώ στην επόμενη συγκέντρωση να πετάξω μολότωφ έξω από την βουλή μέσα σε πέντε δεύτερα θα με έχουν μπουζουριάσει οι ασφαλίτες που θα βρίσκονται με πολιτικά δίπλα μου.
        Οι κουκουλοφόροι μπαχαλάκηδες είναι αναπόσπαστο μέρος του συστήματος.
        Αυτοί καπελώνουν συστηματικά τις λαικές κινητοποιήσεις, δίνουν το άλλοθι στις δυνάμεις καταστολής να κόβουν πορείες και συγκεντρώσεις και να ψεκάζουν αδιακρίτως με χημικά, και αυτοί είναι που δίνουν επιχειρήματα σε πολιτικούς και άτομα με συντηρητικές απόψεις να στιγματίζουν συλλήβδην τον χώρο της αριστεράς.
        Εσύ λοιπόν και οι ομοιδεάτες σου σταματήστε να γελιοποιείστε άλλο, συνάμα με αυτούς που προσπαθείτε να υπερασπιστείτε με ανύπαρκτα επιχειρήματα.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Κάποιος 17/12/2010 00:31:48

          Τους μπαχαλάκηδες τους υπερασπίζεται η αριστερά είτε θέλεις να το καταλάβεις είτε όχι. Το να λες ότι δεν είναι οι μπαχαλάκηδες αυτοί που κάνουν τα επεισόδια αλλά οι ασφαλίτες είναι κλασσικός αποπροσανατολισμός της αριστεράς για να μην την κατηγορούνε.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ αποκατάσταση 17/12/2010 00:37:11

            Με αυτό που λες δείχνεις πόσο άσχετος είσαι με τον χώρο της αριστεράς.
            Βρες μου μια δήλωση αριστερού πολιτικού που να υπερασπίζεται κουκουλοφόρους που σπάνε και καίνε και μετά τα ξαναλέμε πιο λεπτομερώς.

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 17/12/2010 00:51:45

            Ξέχασες ρε προπαγανδιστή τα λόγια του Αλαβάνου κ του Τσίπρα για τις νύχτες του Αλέξη.Αυτοί που έκαιγαν τότε τηνΕλλάδα ήταν μπάτσοι ασφαλιτες;Ομοιδεάτες μου είναι όσοι αγαπάνε την Πατρίδα,ούτε κόμματα,ούτε αποκόμματα,ούτε φραξιες

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:01:23

            Η πατρίδα δεν είναι μια αφηρημένη έννοια.
            Είναι ο τόπος, οι άνθρωποι και η ιστορία τους.
            Οι επίορκοι πολιτικοί που καταστρέφουν και υποθηκεύουν το παρόν και το μέλλον των ελλήνων και της χώρας, τα μαντρόσκυλα που τους βοηθούν να εκτελούν το έργο τους, οι προβοκάτορες που σαμποτάρουν και καπελώνουν τις λαικές κινητοποιήσεις και αυτοί που σπέρνουν το μίσος στην κοινωνία με διχαστικές και φασιστικές απόψεις δεν είναι πατριώτες και κανονικά δεν έπρεπε να είναι ούτε και πολίτες της χώρας.
            Πριν 2500 χιλιάδες χρόνια θα τους είχε πετάξει ο λαός με τις κλωτσιές εκτός συνόρων.

          • Le canard avatar
            Le canard @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:02:26

            Αστα Μαύρε. Η λογική σου είναι του τύπου της κοντής πουτ....ας της φταίνε οι τρίχες. Φωτιά είχανε βάλεί πιο πριν οι αστυνομικοί (να σου τύχουν!) που πυροβόλησαν τον μικρό, τα σουβλάκια του Καραμανλή και τα πλέϊ στέϊσόν του. Τα γεγονότα γιγαντώνονται εκεί που υπάρχει έδαφος. Και αν ήταν ο χοντός ικανός για πρωθυπουργός θα άντεχε και τις έξωθεν πιέσεις, εξαιτίας και των ελληνρωσικών ενεργειακών αλλισβερισιών. Τι μου λες τώρα βρε Μαύρε. Εδώ ο τύπος της Ραφήνας έθαψε το μεγαλύτερο εθνικό σκάνδαλο των υποκλοπών και συζητάμε τώρα για τον Αλαβάνο (που ψάχνεται να βρεί που είναι) και για τον Τσιπράκο;

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:17:05

            Ωραία επιχειρήματα τα σουβλάκια του Καραμανλή κ τα πλειστέισον.Λαικισμός της πλάκας,αν μπορείς απάντησε σε αυτά που λέω κ άσε τις π......ς κ τις β......ς.Όσο για τον Κάποιο είναι κρίμα που μπορεί να φτάσει έναν άνθρωπο η μισαλλοδοξία.Ο μέσος αστυνομικός πονάει για την κατάντια της χώρας κ υφίσταται τα πάνδεινα ο ίδιος χωρίς να μπορεί να αντιδράσει.Εσείς αφού είστε μάγκες κ κάνετε αντίσταση στον ΓΑΠ τέλος του μηνός μην πάτε να πάρετε τον μισθουλάκο κ την σύνταξή απο το κράτος,αλλά εδώ μόνο αντίσταση απο το πισι άντε ψηφίζετε κ Τσίπρα στις εκλογές,φοράτε κ ένα φουλάρι στο λαιμό κ Viva la revolution

          • Le canard avatar
            Le canard @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:24:57

            Μαύρε, επειδή δεν αμοίβομαι από το κράτος (όχι ότι είμαι κατά όσων το κάνουν), έχω μείνει και χωρίς μισθό στο τέλος του μηνός. Δεν έχω πάει όμως, να κάτσω στην ουρά για να δώσω εξετάσεις για αστυνομικός (ούτε και τα παιδάκια αυτά τα κατηγορώ γι'αυτό). Αλλά, αν πονάνε για την Ελλάδα ας κάνουν κάτι και όχι να δέρνουν τον κοσμάκη και να τον τρομοκρατούν, επειδή αυτές τις διαταγές πήραν. Υστερα, να σου πω και κάτι. Υπάρχουν αρκετές (όχι πολλές) στιγμές στην ιστορία που έχουμε προοδευτικά κινήματα και από στρατιωτικούς και από αστυνομικούς. Και στην Ελλάδα. Αν δεν μπορούν να μην πάρουν το μισθό στο τέλος του μηνός για να πληρώσουν το νοίκι τους ή τα φάρμακα της μάνας τους (αυτά τους έλεγαν χτές πολλοί διαδηλωτές, αλλά δεν ήσουν κάτω να τα ακούσεις), τουλάχιστον ας κάνουν λευκή απεργία. Δεν θα τους πειράξει κανείς. Απλά πράματα είναι.

          • Le canard avatar
            Le canard @ αποκατάσταση 17/12/2010 00:38:40

            Καλά βρε Αποκατάσταση, δεν είδες το βίντεο του Αντινιούς; Λες να έπεσε ο "διαδηλωτής" σε "σύντροφο"του παράνομου μηχανισμού του ΚΚΕ; (Αν και μεταξύ μας, πιστεύω ότι αν έπεφτε σε κανα τέτοιον περισσότερες μάπες θα'τρωγε).

      • Le canard avatar
        Le canard @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 00:29:57

        Σωστά τα λέει ο Μαύρος ρε σείς. Αφήστε τα παιδιά να κάνουν τη δουλειά τους. Δηλαδή, το ΠΑΣΟΚ του 21ου αιώνα, του Τζώρτζ και του αριστερούλη Παπουτσή, δεν δικαιούται να έχει τον δικό του "εκσυγχρονιστη" Γκοτζαμάνη;

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Le canard 17/12/2010 00:57:19

          Ασε τους Γκοτζαμανηδεςκ τα κόμπλεξ που κουβαλάς απο το παρελθόν κ κυρίως μην παραποιείς τα λεγόμενά μου.Αυτά τα γκεμπαιλικά αλλού,εγώ είμαι μεγαλωμένος στα τσιμέντατης Τούμπας κ δεν τρώω πρόλογο...Όταν δέρνει η αστυνομία,κλαίτε κ μιλάτε για καταπάτηση δικαιωμάτων κ για τα παιδιά που επαναστατούν κ πετάνε μολότοφ.Όταν χαιδεύει η αστυνομία,μα γιατί χαιδεύει....Ανοίξτε ρε τα μάτια σας,σήμερα η Πάτρα κάηκε απο συμμορίες λαθρομεταναστών κ εσύ ασχολείσαι με τρίχες

          • Le canard avatar
            Le canard @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:06:24

            Γιατί ρε Μαύρε τότε, δεν κουβαλάγανε στην Πάτρα μερικές κλούβες με τους ασφαλίστες "κουκουλοφόρους" που ήτανε χτες στην Αθήνα για να την σώσουν; 'Η τα παιδιά κουράστηκαν και παράφαγαν πολλά δακρυγόνα, και δεν μπορούσαν; Αποφάσισε τι απ'όλα είσαι και θέλεις. Την πράσινη ηγεσία της ΕΛΑΣ του κατασταλτικού ΠΑΣΟΚ του μνημονίου θέλεις να υπερασπίζεσαι ή την Ελλάδα που είναι κατά του μνημονίου και αγωνίζεται;

          • Le canard avatar
            Le canard @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:08:26

            Και για τα τσιμεντάδικα μεγάλε, που λες, μη βροντοχτυπάς τις χάντρες. Ο καθένας μας έχει τη δική του ιστορία και δεν έχει καμμία διάθεση τα ένσημά του στις κάθε λογής εργασίες που έχει κάνει, να τα διαφημίζει. Με γειά σου με χαρά σου και μπράβο σου τα τσιμεντάδικα, αλλά μην τα ξεπουλάς τόσο φτηνά, σε ένα σχολιάκι...

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Le canard 17/12/2010 01:24:08

            Δεν έχω θέμα μαζί σου ή πρόβλημα,φαίνεται οτι αυτά που λές τα πιστεύεις μάλλον κ λόγω ηλικίας μπορεί να έχεις άσχημα βιώματα κ να έχεις ζήσει περίεργες καταστάσεις οπότε το σέβομαι.Μαζί στο ίδιο στρατόπεδο είμαστε φίλε,απλά δεν χτυπάω το σαμάρι για να το νιώσει το γαιδούρι

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:12:42

            Λογικό είναι όταν δέρνουν και ψεκάζουν γυναικόπαιδα και συνταξιούχους, ενώ συγχρόνως καμιά τριακοσαριά κουκουλοφόροι κάνουν μπαχαλο μια πόλη εκατομμυρίων και οι διάφορες μαφίες κάνουν πάρτυ ανενόχλητες, να διαμαρτυρόμαστε.
            Σου φαίνεται λογικό επίσης να "χαιδεύουν" από την μία κουκουλοφόρους και να κόβουν βόλτες μαφιοζοι κακοποιοί με ελικόπτερα πάνω από φυλακές και να γαζώνουν ατυνομικά τμήματα και από την άλλη να πυροβολούν δεκαπεντάχρονα εν ψυχρώ και να πλακώνουν πολίτες στο ξύλο ;
            Πως και δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ το ανάποδο ;

    • Le canard avatar
      Le canard @ Κάποιος 17/12/2010 00:11:58

      Τουλάχιστον ας φροντίζουν προηγουμένως, να τους μπουκώνουν (στην εκπαίδευση) με δακρυγόνα, για να μην τους ζαλίζονται.

  4. δημης avatar
    δημης 16/12/2010 23:25:11

    Ετσι φτιάχνουμε τουσ μελλοντικούς ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ηγέτες όπως ΣΟΛΑΝΑ ,ΦΙΣΕΡ,ΤΑΤΟΥΛΗΣ ,ΠΙΠΙΛΗ,
    ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ κλπ κλπ

  5. Le canard avatar
    Le canard 17/12/2010 00:16:20

    Και μάγκες, δεν είναι η πρώτη φορά (και προς τους υπερ-αριστερούς) που απο δω μέσα, έχουν γραφτεί κάμποσα κομματάκια για τους δημοσίους υπαλλήλους-προβοκάτορες με προβιά υπερεπαναστάτη.

    Βλέπε: Μαζέψτε τους προβοκάτορές σας

    http://www.antinews.gr/?p=43186

  6. Le canard avatar
    Le canard 17/12/2010 00:52:54

    Δέστε τον "διαδηλωτή" και από άλλη οπτική γωνία. Του CNN.

    Violent protests as Greeks strike over austerity cuts - CNN

    Είναι εκεί που, αφού φεύγει από το ΜΑΤατζη, πάει στον φίλο με το στιλιάρι και τη μαυροκόκκινη σημαία.

  7. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:26:15

    Τι κάνεις μπάρμπα;Κουκιά σπέρνω

  8. dk avatar
    dk 17/12/2010 01:28:33

    Ρε μεγάλοι επί ΝΔ τα ίδια ακριβώς δεν συνέβαιναν; Βγήκατε τώρα να τα καταγγείλετε; Η ζαρντινιέρα επί ΝΔ δεν ήταν; Το θέμα είναι να βρούμε ποιοι κρύβονται πίσω από τους στρατούς των κουκουλοφόρων. Ποιοι και γιατί τους βάζουν.

  9. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 01:30:16

    Μαζί είμαστε,το γράφω κ πιο κάτω οτι δεν είσαι προκατειλημένος κ γίνεται κουβέντα

  10. Σπύρος avatar
    Σπύρος 17/12/2010 01:55:49

    Επιτέλους...Αντε να δούμε τώρα τί θά πούν πάλι εκείνοι πού θεωρούσαν οτι δεν υπάρχουν ασφαλίτες πού προβοκάρουν τίς πορείες,αλλά ολοι είναι αριστεροί ''ισλαμολάγνοι''..πού θέλουν νά κάνουν ''κακό'' στην Χώρα..
    Βλέπω πάντως οτι το θέμα δεν εχει μεγάλη...συμμετοχή...
    Ευλόγως................................Καταρρίπτονται πολλές θεωρίες μέ τέτοια θέματα και ευχαριστούμε το ακροδεξιό pasok γιά την μεγάλη του συνεισφορά σέ θέματα ''ασφαλείας''
    Καί λείπει και ο θεωρητικός τού ''Ψυχρού ''' Πολέμου..........ρέ γαμώτο νά μιλήσει γιά χιλιοστή φορά γιά ''υποκινούμενες ανταρσίες'''..
    Χεχε..

  11. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 17/12/2010 02:00:47

    Ανήμπορους ή και ανίκανους να τους πεις. Το ότι δρουν εσκεμμένα έτσι όμως είναι άδικο να τους πεις.

  12. frixos avatar
    frixos 17/12/2010 10:17:31

    Ερώτηση: Από κοντινό πλάνο φαίνονται 2 διαδηλωτές (;) με πολιτικά να φορούν μάσκες (σαν της αστυνομίας) και να ψεκάζουν (;) τα ΜΑΤ (που έκαναν το ίδιο). Αποτέλεσμα: Χάος από καπνό και άμεση διάλυση του πλήθους. Ξέρει κάποιος τι ψεκασμοί ήταν αυτοί; Από πυροσβεστήρα;

  13. Misha avatar
    Misha 17/12/2010 11:02:37

    Kάνετε λάθος όσοι υπερασπίζεστε τον σημερινό ρόλο της αστυνομίας.
    Οι άνθρωποι λειτουργούν ως πραιτωριανοί του ΔΝΤ, άξιοι επίγονοι των κατοχικών γερμανοτσολιάδων, των βασανιστων του ΕΑΤ ΕΣΑ και αυτών που σκότωναν αθώο κόσμο στους δρόμους το Νοέμβρη του 1973 .
    Οι δήθεν υπερπατριώτες , ακροδεξιάς απόκλισης, ας κατέβουν σε μια πορεία κι ας παρατηρήσουν μόνοι τους τι γινεται.
    Κάθε τρεις και λίγο κι ένας , συνήθως εύσωμος, ο οποίος πριν λίγο «τα έλεγε», συναδελφικά με τους μπάτσους , παιρνει ένα κομματι μάρμαρο και επιτίθεται στα ΜΑΤ ή αρχίζει να ανταλλάσσει μαζί τους μπινελίκια προκειμένου να τους προκαλέσει να επιτεθούν και να διασπάσουν την πορεία.
    Θυμηθείτε δε , τα προσωπα των κουκουλοφόρων που στοχοποιηθηκαν για τον εμπρησμό της Μαρφίν. Εφτά μηνες περασαν κι όλα είναι στο σκοτάδι, ενω κάθε τόσο συλλαμβανονται (στην ουσία πακετάρονται, αμπαλάρονται και παρουσιάζονται με φανφάρες από τα ΜΜΕξαπάτησης) «τρομοκράτες», όποτε το ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ θέλει να αλλάξει την ατζεντα της επικαιρότητας (συλλήψεις πριν τις εκλογές και πριν την ψηφιση του εργασιακού μεσαίωνα).
    Μήπως αληθεύουν οι πληροφορίες που θέλουν τους εμπρηστές της Μαρφιν να επιβιβάζονται σε βαν της Αστυνομίας μετά την εκτέλεση της αποστολης τους;

    Ο ρόλος της αστυνομίας είναι διαχρονικά ύποπτος, όχι μονο εδώ αλλά σε όλο τον κόσμο. Είναι το μακρύ χερι της εκαστοτε εξουσίας και μεταλλάσσεται ανάλογα με τις εντολές των αφεντικών της. Προχτές έδιωχνε τους μετανάστες από τις πλατείες , σημερα διωχνει τους έλληνες και προστατευει τους μετανάστες κ.ο.κ.
    Σημερα, εκτελει εντολές των κατοχικών δυνάμεων και όποιος υποστηριζει τον μαυρο ρόλο της παίζει το παιχνίδι του ΔΝΤ.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Misha 17/12/2010 13:22:50

      Επειδή έχω βαρεθεί να ακούω αηδίες,αφού ξέρεις ποιοί κάψανε τους ανθρώπους στη Μαρφίν κ οτι επιβιβάστηκαν σε βαν της αστυνομίας,αύριο πρωί πάνε στον εισαγγελέα κ δώσε επώνυμα τα στοιχεία που έχεις.Αν όχι είσαι φτηνός προπαγανδιστής που παίζεις παιχνίδια στη μνήμη νεκρών ανθρώπων.Λίγο τσίπα απ μέρους σου δεν θα έβλαπτε.Η αριστερίστικη θουλούρα σε έχει τυφλώσει κ γράφεις μ......ς,έτσι θα το εκλάβω,γιατί αλλιώς βάζω πολλά με το μυαλό μου....

  14. Greg avatar
    Greg 17/12/2010 11:25:31

    Όποιος πηγαίνει σε πορείες, ξέρει, οι υπόλοιποι ας περιοριστούν στις ιδεολογικο-πολιτικές παπαρολογίες τους. (Τι να'ναι το κράτος; τι να'ναι αριστερά; κτλ)
    Προσωπικά, ουκ ολίγες φορές, έχω δει κουκουλοφόρους να σπάνε σε απόσταση αναπνοής από διμοιρία ΜΑΤ, τόσο κοντά που αν ένας ΜΑΤατζής άπλωνε το χέρι θ' ακουμπούσε κάποιον απ΄αυτούς. Και να μένω σαν χαζός να τους κοιτάζω.
    Και η κλασική σκηνή: Μερικά λεπτά αργότερα από την έναρξη των σπασιμάτων, τα ΜΑΤ να επιτίθενται σε ένα άσχετο μπλοκ διαδηλωτών, ούτε καν σκληροπυρηνικό, μαθητών, φοιτητών, συνταξιούχων.
    Ο κοινός νους λέει ότι ο σχεδιασμός της αστυνομίας είναι η καταστολή των διαδηλωτών και όχι των κουκουλοφόρων.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Greg 17/12/2010 11:44:57

      Ακριβώς όπως τα λες.
      Αν ήθελαν να καταστείλουν την δράση 300-400 κουκουλοφόρων θα το είχαν κάνει εν ριπή οφθαλμού.
      Πάω στοίχημα ότι τους ξέρουν με τα μικρά τους ονόματα.
      Εδώ συνέλαβαν ολοκληρη 17Ν που είχε βαρύτατο οπλισμό και στρατιωτική οργάνωση και δεν μπορούν να μαζέψουν τους κουκουλοφόρους με τα καδρόνια και τις μολότωφ ;
      Επίσης πως μπόρεσαν τα ΕΚΑΜ να επέμβουν στα Ζωνιανά σε μια περιοχή φρούριο με οπλισμένους κρητίκαρους και δεν μπορούν στα Εξάρχεια να μαντρώσουν τους γνωστούς-αγνώστους που καίνε και σπάνε συστηματικά εδώ και 15 χρόνια ;

      Mια χαρά όμως μπορούν να πυροβολούν μαθητές και να κοπανούν φοιτητές σε ζαρτινιέρες και σε κολωνάκια, να δέρνουν και να ψεκάζουν 70χρονους συνταξιούχους και να προπηλακίζουν ακόμα και συναδέλφους τους στα σώματα ασφαλείας που δικαίως διαμαρτύρονται για τα εργασιακά τους δικαιώματα.
      Και θα διευκρινήσω ότι η κριτική μου δεν πάει προς τον μέσο αστυνομικό όπως υπεννόησε κάποιος παραπάνω αλλά προς τα σώματα καταστολής.

      Και να είστε σίγουροι πως αυτοί που σήμερα κατηγορούν τον αντιλαικό ρόλο τους, όταν αύριο θα γίνουν κυβέρνηση δεν θα σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους για τον κοινωνικά θεάρεστο ρόλο που επιτελούν.
      Οταν δέρνουν τα κυβερνητικά ΜΑΤ είναι θεσμός οι διαμαρτυρίες της αντιπολίτευσης που όταν όμως γίνει κυβέρνηση τα χρησιμοποιούν για τον ίδιο ακριβώς ρόλο.
      Εκεί κολλάει ο χαρακτηρισμός μαντρόσκυλα.

  15. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 17/12/2010 12:27:17

    Λοιπον.Ημουν στην πορεια προχθες.Πρωτοι που εφτασαν στο συνταγμα ηταν οι περιπατητες του ΠΑΜΕ.Αυτοι εκατσαν κανα τεταρτο περιπου στο συνταγμα,φωναξαν συνθηματα με σκοπο να μαζεψουν κανεναν ψηφο και εν συνεχεια εφυγαν προς Αμαλιας.Αμεσως,δεν περασαν 2 λεπτα,εφτασαν οι αριστεριστες και απο πισω κατι περιεργοι με κουκουλες με μαρμαρα και μολοτωφ.Αυτοι οι..επαναστατες του φραπε,ανεβηκαν ολη την πανεπιστημιου(100 ατομα περιπου) με γοργο βημα με προφανη σκοπο να δημιουργησουν επεισοδια πριν η υπολοιπη πορεια φτασει στο κΥνοβουλιο.Γιατι οι ΜΑΤαδες δεν τους σταματησαν??Γιατι οι συγκεκριμενοι 100 εμειναν στο σημειο χωρις να συλλαμβανονται??Γιατι τα δακρυγονα των ΜΑΤ πετιοντουσαν προς εμας τους διαδηλωτες οι οποιοι δεν ειχαμε καμμια σχεση με επεισοδια??Ευχαριστω ,καλη σας μερα και ξυπνατε επιτελους!!

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ΕΝΑΣ 17/12/2010 13:21:55

      Σε όσες (λίγες) πορείες έχω συμμετάσχει...τα ίδια.

      Μπλοκς χιλιάδων κόσμου με πάθος και χωρίς ούτε μια πέτρα να πεταχτεί...

      Ξαφνικά ομάδες δεκάδων ΥΠΕΡΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΩΝ και με αντιασφυξιογόνες μάσκες αρχίζουν και προκαλούν τους αστυνομικούς οι οποίο με τη σειρά τους επιτίθενται σε ΟΛΗ την πορεία.

      Οταν έχεις ένα όπλο (δακρυγόνα) και ο αντίπαλός σου (μπάχαλοι)

      είναι εξοπλισμένος να το αντιμετωπίσει (αντιασφυξιογόνες μάσκες)

      καθιστώντας το άκυρο, τότε εάν επιμένεις να το χρησιμοποιείς είσαι ή

      μ****ας και ανίκανος επιχειρησιακά ή .... ο ΑΝΣΚ (αντικειμενικός

      σκοπός) σου είναι άλλος (διάλυση ειρηνικής πορείας)

      απλά τα πράγματα...

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΕΝΑΣ 17/12/2010 13:38:48

      Είσαι ακριβής. Ήμουν πάνω στο διάζωμα της Αμαλίας, φάτσα στον άγνωστο και είδα όλη την εξέλιξη. Κάνεις ένα λάθος όμως. Έφθασαν τρέχοντας με την "προστασία" των ΜΑΤ. Μια διμοιρία από τη συνοδεία των ΜΑΤ στήθηκε γωνία Όθωνος και Αμαλίας στη γωνία πάνω από την πλατεία.

      Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός και κατάλαβα ότι σε λίγο θα αρχίσουν. Κινήθηκα για να απομακρυνθώ από τη ζώνη πυρός. Άρχισαν να πέφτουν και οι στρακαστρούκες από τη πλευρά της Μ. Βρετάνιας. Στην ομάδα των ΜΑΤ στη γωνία Όθωνος και Αμαλίας έριξαν κάμποσες μολοτωφ. Αυτοί απάντησαν με χημικά. Έφαγα και εγώ και πνίγηκα. Έχω και καρδιά.

      Με πήρε ο κουμπάρος μου από τη Πατησίων. Με ρώτησε τι γίνεται στο Σύνταγμα και του είπα. Μου είπε ότι αυτός ακόμη δεν είχε ξεκινήσει από τη Πατησίων.

      Ηλίου φαεινότερο ότι δεν ήθελαν το κόσμο στο σύνταγμα.

      Οι κρανοφόροι μας απώθησαν βίαια προς τις στήλες του Ολυμπίου Διός, μολονότι είμασταν κυρίως μικροομάδες που μπορεί να φωνάζαμε, αλλά δεν δημιουργούσαμε πρόβλημα. Ο σκοπός να αδειάσει το σύνταγμα.

      Συμπέρασμα: Φοβούνται το λαό και αυτό θα πληρωθεί. Η πραγματική, η δίκαιη δημοκρατία, δεν μπορεί να φοβάται τους πολίτες της. Αυτό συμβαίνει μόνο σε δικτατορίες.

      Σχετικά με το ΠΑΜΕ. Όπως πάντα, συγκροτημένα και περιφρουρούμενοι πραγματοποιούν τις μοναχικές παρελάσεις τους. Μαζικές βεβαίως. Θα μπορούσαν όμως να δανειστούν τη μπαντα του στρατού, για να δώσουν λίγο περισσότερο παλμό!!!

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ ΕΝΑΣ 17/12/2010 13:48:06

      ακριβώς έτσι! ήμουν στη γωνία Αμαλίας και Β. Σοφίας κι άρχισαν να ανεβαίνουν παληκάρια με κουκούλες, μαύρα γυαλιά κι αντιασφυξιογόνες μάσκες. Πέρασαν μπροστά μου κρατώντας κοτρόνια. Γιατί ενώ τα ΜΑΤ ενώ τους συνόδευαν σε όλη τη Σταδίου μετά τους άφησαν; Το εργάκι τι έχω δει αρκετές φορές. Το ίδιο σενάριο, τους πάνε βόλτα μέχρι ενός σημείου και μετά τους αμολάνε κι αρχίζει η φασαρία.
      Θα το πω ακόμη μία φορά κι ας με χαρακτηρίσουν όπως θέλουν μερικοί.
      Τα ΜΑΤ έχουν χάσει το δικαίωμα να ονομάζονται άνθρωποι. Οι ασφαλίτες είναι και μιά βαθμίδα πιό κάτω. Το επιχείρημα ότι είναι εργαζόμενοι είναι φτηνή δικαιολογία. Μιλάμε για τον απόπατο της κοινωνίας. Λιγδιάρηδες στο σώμα και την ψυχή.

      Για τους απλούς αστυνομικούς δεν έχω τίποτα να πω, προσπαθούν πράγματι να ζήσουν τις οικογένειές τους και να κάνουν τη δουλειά τους με ελλειπή εξοπλισμό και σε δύσκολες συνθήκες.

  16. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 13:42:51

    Μην στοχοποιείτε τους απλούς αστυνομικούς. Εντολές παίρνουν. Αυτά όλα που λένε όσοι συμμετέχουν σε πορείες (γιατί εγώ δεν συμμετέχω) να τα προσάπτουν στα μεγάλα κεφάλια που τους δίνουν διαταγές από τον ασύρματο.
    Και καλό θα είναι ορισμένοι να ξανασκεφτούν λίγο τα συμπλέγματα που έχουν με τον νόμο και την τάξη λόγω αριστερών πολιτικών καταβολών.
    Και επίσης ας καταλάβουν ότι με τα καφριλίκια, το σκούξιμο στο δρόμο, την στοχοποίηση και την απαξίωση συνανθρώπων μας που είναι επιφορτισμένοι το καθήκον να μας παρέχουν τις συνθήκες ώστε να μπορούμε να μιλάμε χωρίς φόβο, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 13:49:11

      Κανείς δε στοχοποιεί τους απλούς αστυνομικούς. Οι υπόλοιποι είναι απλά ξένο σώμα για την κοινωνία. Κάτι σαν καρκίνος.

      • Γιώργος Βλάχος avatar
        Γιώργος Βλάχος @ σιδεράκιας 17/12/2010 14:07:26

        Ποιοί είναι οι υπόλοιποι αγαπητέ μου; Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί δεν καταλαβαίνω.

        • σιδεράκιας avatar
          σιδεράκιας @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 14:31:27

          Το έγραψα πιό πάνω φίλε μου, τα ΜΑΤ κι οι ασφαλίτες, γενικά οι μονάδες καταστολής κι οι παρακρατικοί.

    • Misha avatar
      Misha @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 14:20:01

      To δικαίωμα σου να ΖΕΙΣ χωρίς φόβο, να μεγαλώνεις τα παιδιά σου χωρίς ανασφάλεια για το φαγητό και την περίθαλψη τους, το υπονομευουν οι κρανοφόροι πραιτωριανοί του ΔΝΤ είτε παριστάνουν τους φύλακες του νομου , είτε παιζουν τους «αναρχικούς».

      Ο τρόμος είναι η πολιτική του ΔΝΤ όπου πήγε και οι μπάτσοι το μακρύ του χέρι. Για 1000 ευρω πουλάνε την ψυχη τους στο διάολο χτυπωντας τις μανάδες , τους πατεραδες και τους παπουδες τους.
      Κτηνη, παράσιτα και καρκινος όπως λεει ο σιδεράκιας.

  17. Misha avatar
    Misha 17/12/2010 13:53:18

    Μαύρε

    Θυμάσαι τον Κρυστάλλη, τον πράκτορα που προμήθευε με εκρηκτικά τους τρομοκράτες, και ήταν ταυτοχρόνως προεδρος κάποιας αριστερής νεολαίας;
    Αν δεν θυμάσαι φροντισε να ενημερωθείς.
    Το διαδικτυο βριθει από φωτογραφίες τετ α τετ μπάτσων τόσο με χρυσαυγίτες όσο και με κουκουλοφόρους.
    Αν μπεις σε άλλα σαιτ πλην του στοχου και των χρυσαυγουλων θα βρεις πολλές.
    Οι προβοκάτορες μυστικοί είναι πια κοινός τοπος για όποιον δεν εχει ιδεολογική τυφλότητα.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Misha 17/12/2010 19:29:17

      Άσε τις τρέλες.Όταν σου μιλάνε ντόμπρα,θα μιλάς ντόμπρα......Έχεις ονόματα κ ντοκουμέντα για το έγκλημα της Μαρφίν;Εδώ σε διαβάζουν χιλιάδες,δεν είσαι στο κομμωτήριο να λές αηδίες με τη γκόμενά σου,ούτε στον καφενέ της γειτονιάς σου να τα λές με τον μπακάλη.Να το ξαναπώ:Πάς αύριο στον εισαγγελέα κ λές οτι είσαι ο Μίσα Παπαρίδης κ έχεις να δώσεις αυτά τα στοιχεία.Σπέκουλα κ λάσπη μέσα απο το ίντερνετ πετάνε οι λούγκρες κ οι λινάτσες

      • Μisha avatar
        Μisha @ Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 21:26:47

        To χρυσαυγίτικο υφάκι στο αφεντικό σου στη ΓΑΔΑ.
        Αν ο Φακτορας εγκρίνει κάποια βιντεακια που του εστειλα θα δεις ποιοι είναι οι κουκουλοφόροι με τα καδρονια στην προχτεσινη πορεία.
        Από αυτο θα βγάλεις συμπέρασμα και για το πιθανό σενάριο περι την Μαρφιν.
        Αν μπορείς να σκεφτεις και δεν έχεις παθει κοκομπλόκο από την πολύ «Ερικα»

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Μisha 18/12/2010 03:38:05

          Ποιά Έρικα;Την Πρεζεράκου;Ανύπαρκτος είσαι,αν έχεις στοιχεία οτι ανήκω στη Χ.Α, ή οτι τα παίρνω απο την ΓΑΔΑ ρίχτα να γελάσουμε,γιατί με την ίδια λογική μπορώ να σε χαρακτηρίσω ακροαριστερό τρομοκράτη κ να τρέχεις βραδιάτικα στη ΓΑΔΑ στους πάνω ορόφους.Εκεί να δώ επαναστατικότητα κ σθένος.Το να κατηγορείς ανθρώπους κ θεσμούς υποδηλώνει οτι είσαι θρασύδειλος,όπως κ να παίζεις παιχνίδια στη πλάτη νεκρών ανθρώπων για να ικανοποιήσεις τα παθολογικά σου κόμπλεξ

          • Misha avatar
            Misha @ Μαύρος Ιάκωβος 18/12/2010 10:15:46

            Την «Έρικα» βρε, τον υμνο των Ες Ες που τραγουδάτε με του φίλους σου, τους πραιτωριανούς του ΔΝΤ.

            Οι « θεσμοί» που κοπανάνε γερους και γυναικες είναι δολοφόνοι, ιδιοι με τους νόμιμους τοκογλύφους που σου παίρνουν το σπιτάκι για 1000 ευρω χρεος , ενω ο Μαντέλης με τα κλεμμένα εκατομμυρια ευρω ειναι ανενοχλητος στην καμπάνα του στον Αστερα. Ξεκόλλα ...

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 18/12/2010 15:44:08

            Εγώ πάντως μόλις έμαθα την Έρικα,άρα δεν συναναστρέφομαι με τέτοιες παρέες,εσύ όμως βλέπω το κατέχεις το άθλημα....Α και που σαι,τον Μαντέλη,το Θόδωρο κ τον Άκη εσείς τους εκλέγατε νόμιμα τόσα χρόνια.Αν δείς τι έχω σούρει στον φίλο σου τον ΓΑΠ θα καταλάβαινες,μόνο που εγώ τα λέω παρά πέντε, όχι κ τέταρτο

  18. Misha avatar
    Misha 17/12/2010 14:04:03

    ++++

  19. ruddock avatar
    ruddock 17/12/2010 14:04:30

    σιδεράκιας,συμφωνώ κι επαυξάνω !
    Επιτέλους δεν μπορεί να λογίζονται ως άνθρωποι όλοι αυτοί οι σκ...ψυχοι ασφαλίτες και ματατζήδες !
    Και σιγά μη βάλω τον εαυτό μου στο ίδιο ζωϊκό είδος μ'αυτούς !
    Όσοι υπερασπίζονται τους μπάτσους ("έλα μωρέ,εργαζόμενοι είναι κι αυτοί") ή εξουσιολάγνοι είναι ή κάτι άλλο που τελειώνει σε λάγνος,αλλά ας το παραβλέψουμε.
    Μία φορά μόνο να δω να κάνουν στην άκρη τα ματ και να αφήσουνε τον κόσμο (όχι τουςμπαχαλάκηδες συναδέλφους τους)να δράσει κι ας πεθάνω ευτυχισμένος !

  20. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 17/12/2010 14:04:59

    Έτσι όπως τα λέτε είναι....Ήμουν στο μπαλκόνι του σπιτιού μου στα νησιά Φίτζι κ ξαφνικά βλέπω να πετάγονται μέσα απο το μπλοκ ''Οι αντιεξουσιαστές στην εξουσία'' κάποια τροφαντά παιδιά κ να μιλάνε με τους αστυνομικούς.Ήταν ο Πάγκαλος που ετοιμαζόνταν να ρίξει μια κλ....ια,ικανή να καταστρέψει την Αθήνα σε 30 δεύτερα,ο Μπένι έψαχνε για ένστολους του στρατού όμως γιατί έχει οικειότητα,η Βάσω Παπανδρέου με αντιασφυξιογόνα μάσκα,η Μαριλίζα Ξενογιανακοπούλου άναβε το στουπί με τη βοήθεια ασφαλίτη που της έδωσε τον αναπτήρα του,ο Λοβέρδος με τη γνωστή επαναστατικότητά του πρωτοστατούσε φωνάζοντας το Πασοκ είναι εδώ,ενωμένο Δ.Ν.Τ. την ώρα που ένας ματατζής του χάιδευε το κεφάλι.Αρχηγός ήταν ένας με φαλάκρα κ μουστάκι που κρατώντας στα χέρια του ένα αστυνομικό καπέλο,φώναζε ''μηδέν εις το πηλίκιον''......Και μετά ξύπνησα,όπως κ εσείς φαντάζομαι

  21. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 17/12/2010 14:39:03

    Ξεχνατε κατι ομως.Εχουν δωσει και καποιον ορκο.Οταν εκτελουν εντολες ανθελληνων πολιτικαντηδων,οταν φυλανε τις τραπεζες και τους μεγαλοεργολαβους,οταν κανουν πλατες στους μουσουλμανους που κατελαβαν τις πλατειες πνιγοντας στα χημικα τους Ελληνες,οταν υποθαλπτουν αυτους που ανερυθριαστα κανουν οτι τους πουν ξενα κεντρα εξουσιας(δντ,τροικες,μνημονια) κτλ.,τοτε ονομαζονται ΕΠΙΟΡΚΟΙ.Για αυτο πιστευω πως απορρεει και ενα αισθημα μη σεβασμου απεναντι τους.Θελουμε αστυνομια στην υπηρεσια των απλων εργαζομενων πολιτων και οχι φιλλιπινεζες των πολιτικων και των τραπεζιτων.Ας αναλαβουν τις ευθυνες τους και αυτοι

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ ΕΝΑΣ 17/12/2010 15:02:44

      Αν υπάρχει ένα και μοναδικό ελαφρυντικό για τους ένστολους και μη χουλιγκάνους ( ασφαλίτες ) είναι αυτά που ακούνε από τους ακόμη χειρότερους προϊσταμένους τους. Για να θυμηθούμε όταν κάναμε τη θητεία μας.... ξαφνικά για μένα οι Τούρκοι έγιναν οι χειρότεροι εχθροί μου, άσχετα αν στο εξωτερικό έκανα παρέα με Τούρκους, οι τσιγγάνοι είναι μιάσματα, άσχετα αν δε με πείραξε ποτέ κανείς τσιγγάνος...
      Η συμμετοχή όμως σε τέτοιες μονάδες είναι ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ. Κάπου πρέπει να έχεις έλλειμα χαρακτήρα για να θελήσεις να γίνεις μέλος τους. Το οικονομικό σίγουρα δεν είναι το κίνητρο, κάποιο επίδομα παραπάνω παίρνουν από τους απλούς αστυνομικούς. Δε θα ήταν άσχημο κάποια στιγμή να γίνει ψυχολογική εξέταση αυτών.
      ΑΥτά για τα ΜΑΤ. Για τους ασφαλίτες, το αντικείμενο και μόνο της δραστηριότητας τους τους χώνει βαθειά στην παρανομία. Απαιτεί μεγάλη δύναμη χαρακτήρα για να μη γίνεις κι ο ίδιος παράνομος. Τώρα βέβαια για αυτούς που προβοκάρουν στις λαϊκές διαμαρτυρίες μάλλον πρέπει να υπάρχει άλλη εξήγηση. Ισως να είναι κι υπάλληλοι με μπλοκάκι της αστυνομίας, ίσως να τους δίνουν δωρεάν τη δόση τους, τι να πω....
      Σίγουρα όμως όλοι αυτοί δεν είναι σαν τους υπόλοιπους κατοίκους αυτής της χώρας.

    • Le canard avatar
      Le canard @ ΕΝΑΣ 17/12/2010 15:46:07

      Σωστός ο ΕΝΑΣ. Θέλουμε την Αστυνομία στην υπηρεσία του Λαού και όχι της λούμπεν μεγαλοαστικής τάξης (ε, ρε τι θυμήθηκα!) και των διαπλεκόμενων σαλονιών Εκάλης-Μυκόνου, κ.ο.κ.

      Με την ευκαιρία, άκουσα μια ωραία άποψη προχτές στην πορεία. Να γίνονται οι συγκεντρώσεις επάνω στην Κηφισιά και στην Εκάλη. Εστω, σιωπηρές. Δεν είναι ανάγκη να γίνουν ντού στις βίλες. Οι κάθε τρείς και λίγο συγκεντρώσεις στο κέντρο, καλές είναι, αλλά ακόμα καλύτερα θα ήταν να δούν μερικές δεκάδες χιλιάδες κόσμου μπροστά στις βίλες τους οι Λούμπεν της Εκάλης, και να χεστούν απάνω τους.

      • Le canard avatar
        Le canard @ Le canard 17/12/2010 15:46:45

        Να δουμε τότε, τι δικαιολογία θα έχουν τα ΜΑΤ. Θα υπερασπιστούν τις βίλες;

  22. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 17/12/2010 14:55:48

    FactorX μπορείς να το ανεβάσεις για όσους ακόμα δεν πείθονται

    Η αστυνομία για να κάνει τη δουλειά της δεν χρειάζεται καθάρματα με κουκούλες και σακίδια "α λα αντιεξουσιαστίκ".

  23. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 15:43:10

    Όσο υπάρχουν ΚΑΦΡΟΙ που στο όνομα μίας δήθεν "επανάστασης" χτυπούν ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΣ ανθρώπους δέκα εναντίον ενός (βλέπε Κωστής Χατζηδάκης) θα υπάρχουν και ασφαλίτες και ΜΑΤ.
    Τελικά το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι οι ανεγκέφαλες αριστερές ιδεοληψίες που επικράτησαν μετά την μεταπολίτευση και είναι ο ΚΥΡΙΟΣ λόγος για το κλίμα της ανομίας που έχει επικρατήσει.
    Αυτός είναι ο πραγματικός καρκίνος της κοινωνίας και όχι τα Μ.Α.Τ κύριοι.
    Όσο για το γεγονός ότι όλο αυτό το ΣΚΥΛΟΛΟΪ με τις κουκούλες και τους λοστούς μένει ατιμώρητο τόσα χρόνια δεν έχει να κάνει με τα Μ.Α.Τ, αλλά με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ τους ηγεσία και την ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ εκ μέρους της, να πατάξει το φαινόμενο.
    Στην Αγγλία φερ' ειπείν βρέθηκε μία Θάτσερ και έδωσε τέλος στο πρόβλημα του χουλιγκανισμού στα αγγλικά γήπεδα. Εδώ απλώς ΔΕΝ έχει υπάρξει ως τώρα αντίστοιχη ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ. Ας μην βαράμε το σαμάρι λοιπόν αντί για τον γάϊδαρο που φταίει.
    Όσο για τα περί "επίορκων" αστυνομικών που "υποθαλπτουν αυτους που ανερυθριαστα κανουν οτι τους πουν ξενα κεντρα εξουσιας" έχω να πώ το εξής:
    Αυτοί που "ανερυθριαστα κανουν οτι τους πουν ξενα κεντρα εξουσιας" ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ από τον ελληνικό λαό και η πολιτική τους ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ πάλι στις πρόςσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές. ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ!
    Επιπλέον ο όρκος των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, είναι να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Σύνταγμα και τους Νόμους.
    Πως λοιπόν εσείς εδώ μέσα τους ζητάτε να στραφούν εναντίον των ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ με την ΨΗΦΟ του ελληνικού λαού εκπροσώπων του;
    Και πως εσείς όλοι οι "προοδευτικοί δημοκράτες" βγάζετε τέτοιο ρατσιστικό μίσος ενατίον των ανδρών των Μ.Α.Τ; Μάλλον έτσι επιβεβαιώνετε την άποψη που λέει ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν ρίχνουν ξύλο εκεί που δεν πρέπει να πέσει.
    Γιατί ο ΚΑΦΡΟΣ

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 15:48:47

      Φίλε μου ξαναδιάβασε αυτά που έγραψες. Μέσα στο κείμενό σου αυτοαναιρείσαι. Και όσο και να μη σ'αρέσει, τα ΜΑΤ είναι οι ΚΑΦΡΟΙ όπως κι όσοι δέρνουν άνανδρα. Αν κάτω από τα κράνη κρύβονται άνθρωποι μάλλον κάτι τους έχουν ποτίσει.

      • Γιώργος Βλάχος avatar
        Γιώργος Βλάχος @ σιδεράκιας 17/12/2010 16:12:47

        Αν το αυτό που εννοείς είναι το να μαζεύεις ένα διαδηλωτή ή "διαδηλωτή" και να τον περιποιείσαι "καταλλήλως" θα συμφωνήσω. Βέβαια καλό θα είναι να γνωρίζει κανείς και τι ακριβώς έχει προηγηθεί γιατί ορισμένοι πάνε και γυρεύντας.
        Αν τώρα αυτό που εννοείς είναι το σταματάς έναν αφιονισμένο όχλο από το να τα κάνει λαμπόγυαλο διαφωνώ.
        Πάντως οι δυνάμεις καταστολής είναι πολύ πιο soft σε σύγκριση μέ άλλες του εξωτερικού.

    • Le canard avatar
      Le canard @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 15:56:30

      Κύριε Βλάχο, βλέποντας το βίντεο με το γρονθοκόπημα του Χατζηδάκη, διέκρινα (δώστε προσοχή εκεί που δέχεται δύο γροθιές από πίσω όταν είναι στη στοά του θεάτρου Βρετανία) ότι κάθε άλλο παρά οι γνωστοί χουλιγκάνοι ήταν. Πολλοί τους έχουν κιόλας αναγνωρίσει. Και, δυστυχώς για όλους όσους μιλάνε για βαλτούς, τουλάχιστον ο ένας είναι εργαζόμενος στη συνοικία.

      Βαλτοί μπορεί να υπήρξαν, αλλά οι δεκάδες που αποδοκίμαζαν (όχι τον Χατζηδάκη, γιατί πολλοί δεν ήξεραν ούτε καν ποιός περνούσε- μπροστά ήμουν) τον πολιτικό, δεν ήταν βαλτοί. Κάποιοι μάλιστα, μουλεγαν ότι νόμιζαν πως περνούσε ο Πάγκαλος, άλλοι ο Βενιζέλος, και ο Παναγόπουλος (ΓΣΕΕ). Τους πολιτικούς γενικά έκραζαν. Και όποιος κι αν περνούσε τα ίδια θα συνέβαιναν. Ετυχε στον συμπαθή κατά τα λοιπά εξωτερικά χαρακτηριστικά, Χατζηδάκη. Απλά ο Χατζηδάκης (ειδικά τα Ντοράκια) και συνολικά οι πολιτικοί, ζούν στον κόσμο τους. Κλεισμένοι μέσα στο γυάλινο πύργο της Βουλής, παίζοντας τα κάθε λογής βυζαντινά παιχνίδια των ιντριγκών, και νομίζοντας ότι έχουν στα χέρια τους εξουσία, δεν έχουν καταλάβει την οργή. Πολύ περισσότερο, ότι κάποιοι από αυτούς είναι υποψήφιοι λιντσαρίσματος. Ο Χατζηδάκης στην πραγματικότητα τους έσωσε με το μικρότερο κόστος. Εγινε θόρυβος, το σήκωσαν τα κανάλια, ψιλοτραυματίστηκε, και έτσι βρήκαν όλοι οι πολιτικοί (κυρίως των δύο μεγάλων κομμάτων) την ευκαιρία να δημιουργήσουν κλιμα καταδίκης και ότι αυτά δεν πρέπει να συμβαίνουν σε Δημοκρατίες. Παράταση χρόνου πήραν. Τα ίδια θα ξανασυμβούν σε λίγο. Εχουμε ξεχάσει τις αποδοκιμασίες προς Σιούφα, Κουτρουμάνη και πολλούς άλλους;

      Αν πάντως, ήταν ο Πάγκαλος, δεν νομίζω ότι θα "στενοχωριόμαστε" και τόσο.

      • Γιώργος Βλάχος avatar
        Γιώργος Βλάχος @ Le canard 17/12/2010 16:38:38

        1)
        Άλλο το κράξιμο άλλο το λυντσάρισμα!
        Με το κράξιμο δεν απειλείται η ζωή και η σωματική ακεραιότητα του κραζομένου!
        2)
        Αυτούς που όπως λέτε είναι "Κλεισμένοι μέσα στο γυάλινο πύργο της Βουλής" κάποιοι συμπολίτες ΜΑΣ τους έβαλαν με την ΨΗΦΟ τους εκεί! Δεν μπήκαν με παρξικόπημα!
        3)
        "τα κάθε λογής βυζαντινά παιχνίδια των ιντριγκών"
        Άσχετο με το θέμα αλλά νιώθω την ανάγκη να το γράψω:
        Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η απαξίωση του μεσαιωνικού ελληνισμού! Λές και το μόνο μέρος που εγένοντο ίντριγκες ήταν το λεγόμενο Βυζάντιο και η μόνη εποχή ήταν η εποχή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας.
        4)
        Το αν αυτοί που επιτέθηκαν στον Χατζηδάκη ήταν βαλτοί ή όχι δεν το ξέρω (να και το υπονόησε η Ν.Δ) με ενοχλεί όμως που πολλοί δικαιολογούν την ενέργεια.
        5)
        Για να είμαι ειλικρινής ούτε εγώ θα στεναχωριόμουν με τον Πάγκαλο (ΚΑΚΩΣ), αλλά πιστεύω ότι η καταψήφισή του (όπως της γυναίκας του στον Δήμο Σαρωνικού) θα είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα.

  24. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 15:46:28

    ....ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ:
    Γιατί ο ΚΑΦΡΟΣ που θέλει να κάνει ντού στην Βουλή ή σε κάποιο υπουργείο να μην φάει ένα γερό χεράκι ξύλο; Επειδή κάποιοι έχουν "επαναστατικές" ονειρώξεις πρωί-μεσημέρι-βράδυ;

    • Μisha avatar
      Μisha @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 15:58:28

      Κάφρος είναι αυτος που κόβει τη συνταξη και την ασφα΄λιση από τον παππου που δουλευε 35 χρόνια, ενω το δικό του δισακι το αφηνει ανέγγιχτο.
      Κάφροι και Καλιγουλες σε παρακρουση μεγαλείου....

      • Γιώργος Βλάχος avatar
        Γιώργος Βλάχος @ Μisha 17/12/2010 16:06:48

        Το 'να χέρι vίβει τ' άλλο και τα δυό το πρόσωπο....

    • Le canard avatar
      Le canard @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 15:59:45

      Καλά, επαναστατικές ονειρώξεις είχαν και χρυσαυγήτες που στις 5 Μαϊου μετείχαν στο ντού στη Βουλή.

      Προφανώς, το ζητούμενο δεν είναι να καταληφθεί η Βουλή. Και δεν πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο. Οι τάσεις αυτές όμως, συχνά από ανένταχτο κόσμο, δείχνουν -όχι πιά την απαξίωση απέναντι στους πολιτικούς- αλλά την οργή.

      Μην ξεχνούμε επίσης τα τεράστια ποσοστά αποχής στις εκλογές.

      • Γιώργος Βλάχος avatar
        Γιώργος Βλάχος @ Le canard 17/12/2010 16:05:36

        "Καλά, επαναστατικές ονειρώξεις είχαν και χρυσαυγήτες που στις 5 Μαϊου μετείχαν στο ντού στη Βουλή. "

        Συμφωνώ απόλυτα και ΔΕΝ τους εξαιρώ!

        "Οι τάσεις αυτές όμως, συχνά από ανένταχτο κόσμο, δείχνουν -όχι πιά την απαξίωση απέναντι στους πολιτικούς- αλλά την οργή. "

        Εμένα μου δείχνουν ΚΑΙ ένα γενικευμένο κλίμα εκφυλισμού και παρακμής που δεν μ' αρέσει καθόλου.
        Και οι Ισλανδοί διαμαρτύρονται, αλλά δεν κάνουν έτσι.

        "Μην ξεχνούμε επίσης τα τεράστια ποσοστά αποχής στις εκλογές."

        Η αποχή ΔΕΝ μετράει. Αυτός που ΔΕΝ πήγε να ψηφίσει ΔΕΝ δικαιούται να ζητάει και τα ρέστα!

        • Le canard avatar
          Le canard @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 16:37:42

          "δείχνουν ΚΑΙ ένα γενικευμένο κλίμα εκφυλισμού και παρακμής που δεν μ’ αρέσει καθόλου".

          Προφανέστατα είναι έτσι. Τι να κάνουμε όμως, η ανθρωπότητα έχει μάθει να κάνει τις Αναγεννήσεις της, αφού περάσει μέσα από Μεσαίωνες. Και τώρα ζούμε Μεσαίωνα.

          Σωστό σαν πολιτική προσέγγιση για τα της αποχής και τα ρέστα, σωστό να τα χώνουμε και στη μάζα και να ρίχνουμε ευθύνες στο λαό, αλλά άντε τώρα μέσα σε αυτό το κλίμα παρακμής που λέμε, να αποδώσεις σε εκείνον που δεν πήγε να ψηφίσει, ευθύνες.

          Δείχνει πάντως, μια τάση. Ισως όχι δυναμική, αλλά κάλλιστα μπορεί να μετατραπεί σε σαρωτικό κύμα. Σίγουρα ένα κομμάτι της αποχής αυτό εκφράζει.

          • Γιώργος Βλάχος avatar
            Γιώργος Βλάχος @ Le canard 17/12/2010 16:43:29

            Άκουσα ανθρώπους να λένε "μα καλά με εκλογές και βλακείες θα ασχολούμαστε τώρα"...απο' κει και πέρα τι άλλο να λέμε;
            Όχι δεν τα χώνω στην μάζα και στον λαό (ο οποίος λαός έχει κάθε καρυδιάς καρύδι μέσα).
            Αλλά δυστυχώς αρκετοί συμπολίτες μας αντιμετωπίζουν τις εξελίξεις με μεγάλη ελαφρότητα.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Le canard 17/12/2010 19:25:13

            Le canard εδώ μάλλον κάνεις λάθος.
            Στον Μεσαίωνα δεν ζούμε ακόμα αλλά θα μπούμε σύντομα έτσι όπως πάμε!

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Γιώργος Βλάχος 17/12/2010 18:44:42

      Ποιά Βουλή??
      Υπάρχει Βουλή??
      Την κατήργησαν οριστικά τά fast track και η Τρόϊκα..Οχι δηλαδή οτι λειτουργούσε παλιότερα ο ''θεσμός'' αλλά τώρα πάπαλα ο ''πυλών τής Δημοκρατίας''...

      Προσωπικά βέβαια δέν συμφωνώ μέ τό ξύλο..
      Προτιμώ τό γιαούρτωμα..Εχει και χιούμορ και γελοιοποιεί παντελώς τόν γιαουρτωμένο..
      Ας πούμε η εικόνα τού Παναγόπουλου μέ τά πουκάμισα όξω και τίς τριπλοκοιλιές θα μείνει ανεξίτηλη στον κόσμο γιά τό πού μπορεί νά καταντήσει ο νέος Καρακίτσος τό συνδικαλιστικό κίνημα..
      Οχι ξύλο λοιπόν,αλλά αγνό γιαουρτάκι.
      Τά αίματα σοκάρουν ..
      Καί επίσης τό Καθεστώς δέν θάχει κανένα πρόβλημα νά παραδώσει και δέκα βουλευτές πρός ''εκτόνωση'' τής λαϊκής οργής και μετά όμορφα-ομορφα νά εξαθλιώσει καί άλλο τούς πολίτες..

  25. Σπύρος avatar
    Σπύρος 17/12/2010 18:54:44

    Μά καλά έχει κρυφτεί ο ''Ψύχραιμος'' δεκαρολόγος τού ''Σιδηρού Παραπετάσματος'' και φίλος Ντόρας νά μάς ξαναπεί γιά χιλιοστή φορά οτι οι ασφαλίτες είναι ''αριστεροί τρομοκράτες'' πού απλά ντύθηκαν αστυνομικοί γιά νά παραπλανήσουν τούς ''αθώους πολίτες'' καί νά συκοφαντήσουν τήν Ασφάλεια ??

    Μά νά μήν συμμετέχει σέ τέτοιο θέμα πούναι τής ''ειδικότητάς'' του??

  26. καινός avatar
    καινός 17/12/2010 19:55:17

    Από σχόλιο που αλίευσα στο fb για το επεισόδιο.

    "έχει γίνει ολόκληρη κουβέντα για αυτή τη σκηνή, ο ματάς του είπε: σε έχουμε σταμπάρει τώρα, μή σε ξαναδώ σε πορεία, θα σε γ.μ.σω.
    το έγραψε ο ίδιος με το όνομα του στο ιντυ.
    στο συγκεκριμένο σημείο δεν είχαν εντολές για συλλήψεις αλλά για δι...άλυση του κόσμου.
    το έχουμε ζήσει πολλές φορές στην αθήνα"

    Δεν ξέρω αν αληθεύει, απλά το βάζω σαν άλλη μια πιθανή εξήγηση

  27. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 17/12/2010 22:25:29

    ρίξτε μιά ματιά στα βίντεο, ιδίως στο δεύτερο. αν κάποιος μπορεί να εξηγήσει τη συμπεριφορά των ΜΑΤ, πάω πάσο.

    http://pitsirikos.net/2010/12/επιλεκτικές-ευαισθησίες/

    • Misha avatar
      Misha @ σιδεράκιας 18/12/2010 10:19:55

      Φίλε Σιδεράκια,
      είναι πασιφανές ότι οι κόρακες των ΜΜΕ κρωζουν για το ξύλο στον πολιτικάντη, γιατί ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ πως ζυγωνει η σειρά τους.
      Με τους πολιτικάντηδες ταυτιζονται , όχι με τους δεκάδες τραυματιες πολίτες από την κτηνωδια των ΜΑΤ .Αυτους τους θεωρουν αναλώσιμους.

  28. Misha avatar
    Misha 21/12/2010 11:55:46

    ΔΕΝ είναι παρακρατικοί, είναι κρατικοί!
    Απ’ τον χωροφύλακα της δεκαετίας του ’50, στον παρακρατικό εκείνης του ’60 και σήμερα στον αστυνομικό της… κουκούλας(!!!). Δεν είναι πολλοί-είναι κάποιοι. Το’ λεγε κάποτε ο Μίκης Θεοδωράκης και δεν το(ν) πιστεύαμε. «Πρόκειται για αστυνομικούς….».
    ΤΟΥΣ είδαμε, λοιπόν, και τρίβαμε τα μάτια μας. Σε ολιγόλεπτο βίντεο, τραβηγμένο (κρυφά) από κάποιο μπαλκόνι. Πλησιάζει ο «κουκουλοφόρος» τα ΜΑΤ, ακουμπάει το καδρόνι του στον τοίχο και συζητούν. Φτάνει ο έτερος με το παλαιστινιακό κασκόλ και το σκουφί (ανασηκωμένη κουκούλα), τα λεπτά περνούν και η παρεούλα διαλύεται ήρεμα.. Τα ΜΑΤ ανασκουμπώθηκαν, ο συνεργάτης ξαναπήρε απ’ τον τοίχο το στειλιάρι και τράβηξαν για το… καθήκον. Ξανάγιναν «αντίπαλοι» (πετροβολητές και ροπαλοφόροι, κλέφτες κι αστυνόμοι).
    ΓΝΗΣΙΟΙ, λοιπόν, κουκουλοφόροι ανάκατοι με λιγοστούς «ιμιτασιόν» (της Ασφαλείας) και η πορεία ελέγχεται απολύτως. Και η ένταση της διαδήλωσης με τα… κρετσέντα, τις παύσεις και τα πιάνα της. Αστυνομικοί μεταμφιεσμένοι σε κουκουλοφόρους-διαδηλωτές δίνουν τη «μάχη» (χωρίς κανένας τους να πιάνεται… αιχμάλωτος) κι όταν ο «αγώνας» τελειώσει, οι «γνήσιοι» τραβούν στις γιάφκες για τον απολογισμό τους και οι «εν διατεταγμένη υπηρεσία» ξαρματώνονται στον θάλαμο.
    ΚΑΠΟΤΕ, έριχναν τον χαφιέ ανάμεσα στους διαδηλωτές και φωτογράφιζε με κρυμμένη στο μπουφάν τη μηχανή. Την άλλη μέρα, έβλεπες της φάτσα σου πρωτοσέλιδο και… χτυπιόσουν για το «πότε, πώς και γιατί».
    Σήμερα ρίχνουν πέτρες ασφαλίτες μεταμφιεσμένοι σε διαδηλωτές, φορώντας την κουκούλα.
    Κι αν στριμώξεις τον (κάθε) υπουργό, σε παραπέμπει στην ΕΛ.ΑΣ. Κι αν επιμείνεις στην ΕΛ.ΑΣ, σου απαντούν πως όλες οι αστυνομίες του κόσμου χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους, ανορθόδοξες, «για να ελέγξουν τον… εχθρό». Για το… καλό μας. Άρα, είναι αφέλεια να πιστεύεις πως δεν μπορούν να πιάσουν έστω και ΕΝΑΝ κουκουλοφόρο, να τον αποκαλύψουν τραβώντας την κουκούλα και, πριν τους (δια)φύγει να φωνάξουν τις κάμερες.
    ΑΦΟΥ τελειώσαμε με το πρακτικό μέρος, πάμε στο… φιλοσοφικό. Στην εξουσία δεν αρέσουν οι πορείες και οι διαδηλώσεις. Αυτή την… αντιπάθεια πρέπει να την εμφυσήσει και στον κόσμο. Για να τρέμει ο πολίτης πως με τη διαδήλωση θα του καταστρέψουν την περιουσία (βιτρίνα, αυτοκίνητο…). Άρα «πρέπει» να υπάρχουν ζημιές και πετροβολητό (σε βαθμό ελεγχόμενο), άρα… μη λιγοστέψουν και μας λείψουν οι κουκουλοφόροι. Γι αυτό κανένας τους δεν συλλαμβάνεται, γνήσιος είτε μαϊμού. Γι αυτό τους βλέπεις «πανταχού παρόντες» να πετάγονται απ’ το πουθενά για να καταστρέψουν τις πορείες, χωρίς τα ΜΑΤ να τους γραπώνουν. Ενισχυμένους με ασφαλίτες, επιφορτισμένους με αυτό το θλιβερό (και πρόστυχο) καθήκον.

    Θανάσης Νικολαϊδης

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.